Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím mam mustanga na opravu se spojkou jsiu tam nové lamely a spojka ale nerozepíná je tam vše jak má být.Prosím poradtě čím to může být dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 15:38
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 vezmi smirkovi papir a poradne ten vnitri otvor lamele zbrus dokud ti nepujdou krasne nasadit na kos
Datum: 24. července 2010 15:38
 jestli ti šli těžko nasadit tak je sundej a já jsem to dělal v ruce jsem je brousil ten vnitřní otvor dokud nešli krásně nasadit
Datum: 22. července 2010 20:14
 Omotej nějakou kulatinu šmirglem a upni ji do vrtačky nejlíp do stojanové a vnitřní otvor s tím vybrus dokud nepujde lamel na koš lehce a dokud se na koši nebude volně otáčet. Taky to jde pilníčkem ale tou vrtačkou je to myslim že lepší
Datum: 22. července 2010 19:02
 Mam ferodovy lamely tak co stim mam teda dělat
Datum: 22. července 2010 15:54
 Takova technicka otazka. Než ty ferodo lamely nasadils na koš,vypilovals ten jejich vnitřní otvor pilníkem nebo něčím? Pokud ne tak to je jasné,ten otvor má totiž menší průměr než je spojkový koš a oni na to nesednou. Sednou teda ale po použití obrovské síly. Jestli se ti lamely na koši volně otáčejí tak to je u těchto lamelů tak prvních 50Km normální že se lepí. Řešil jsem to tak že jsem zařadil dvojku,zmáčkl spojku,pořádně jsem s motorkou škubl a oni se odlepily
Datum: 22. července 2010 11:14
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ferodo lamely mam na jawe 90 a pripada mi to jakoby byli slepeny po chvilce jizdy nebo jen nastartovanyho motoru je vsechno v pohode a spojka funguje dobre  asi jak se ohreje olej tak lip maze nebo co ja vim  proste klasika spojka je klasika spojka
Datum: 22. července 2010 9:54
 taky mam myslim stejny problem jeden den mne ty ove ferodo lamely zabiraly upllne paradne as sem se divil ze to taak jede a pak us se to zhorsovalo
Datum: 22. července 2010 9:16
 nemáš náhodou ferodo lamely?
Datum: 22. července 2010 7:59
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 zkontroluj jestli sou tam ty tycky a kulicka
Datum: 21. července 2010 23:15
Jméno: lukashek
IP: uživatel9691
 zdar draci chcu se zeptat proc my malo tahne trojka u pionyra plus co mam udelat diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 22:38
Jméno: MICAK
IP: uživatel9403
 A kdyz ne ten predstich tak si kup novy valec pist krouzky a uvidis jak to pojede  ))
Datum: 21. července 2010 22:38
 mě to dělal předstih - poté jsem to dle oka seřídil a bylo to dobré
Datum: 21. července 2010 19:59
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 cus, jaky mate zksuenosti s retezovym koleckem 14 zubu na fichtla? jede to rychleji ? dava si to i kopce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 12:01
Jméno: Dejvid001
IP: uživatel9832
 lidi vy se tu hadate no a vidite muj motor mi v 80 zacne strilet a na chvili ztrati vykon a ziju...xD
Datum: 27. července 2010 12:01
 jo a jeste dptaz. čím měřils zamlada tu rychlost? Původním tachometrem? já jenže u fechtla je tacháč typu: řek jsem 5,myslel jsem 10. Ukazuje 80 ale jede 70
Datum: 22. července 2010 21:43
 icq mam na profilu...klidne napis rad se neco noveho dozvim
Datum: 22. července 2010 21:37
Jméno: Standa
IP: uživatel9979
 dachl21 je nenormalni co nic neumi, nic nedokazal a akorad tady kazi pokec to uz snad vsichni vime a co se tyce 80´km/h s pionyrem tak to jsme litali za mlada na polnackach s 13zubovim koleckem tak nechapu proc by mu to nemohlo jet 85/km/h se 14 zubovim
Datum: 22. července 2010 20:39
 Jo ono to stačí ale ty SKF vydrží z vlastní skušenosti dvojnásobek. Jsou sice dražší ale vyplatí se to
Datum: 22. července 2010 19:04
 no vono to nechce nový ložiska...ale spíś nový kartery....ložiska postačej normal ZKL....
Datum: 22. července 2010 13:41
 Tak to je jasný  Když tam dáš nové ložiska SKF a repasovanou klikovku tak by se nemelo nic stat
Datum: 22. července 2010 13:33
 No on už ten motor měl poměrně dost najeto, kolem 30 000 kilometru...loziska ty nebyly z výroby...a ten motor už byl vymletej, ale ta úprava s těma otáčkam ho prostě dorazila...ten motor na tohle není moc stavěnej...nevydrží tolik jako se seriovýma komponentama.
Datum: 22. července 2010 12:36
 A s těma ložiskama nevim. Připadá mi to že v tom motoru asi nemáš něco vpořádku nebo tam jsou ještě ložiska z výroby. To se přece nemůže po pár jizdách z kopce tak vymlátit.
Datum: 22. července 2010 11:33
 Jako s tím 14 zubem z kopce tomu bych věřil že ti to jede 85. Ale na rovině? To se mi nezdá. Prosim bych o slovo nějakého velkého odborníka v tomto oboru. Dobře udělaný pionýr je schopný točit o 7400 otáček na neutral. Při zátěži jednou osobou na rovné ceste a maximální rychlost tak 6000 otáček. Dovedl by někdo zpočítat pomocí převodového poměru a otáček rychlost motorky?  mě se nějak nechce
Datum: 22. července 2010 11:32
 Jo a ještě...hele mám stejskyho úpravu, motor se dal roztočit na pouhých 80 km/h z kopce...někdy to šlo i o mnohem vće...ted mám motor na poncku v dílně...a ložiska,klika, vykloktanej celej motor. celej rotor se mi hejbal do stran, že to z odtrhnu 0.45..udělalo i 0.75..takže obrovská vůle...když sem jezdil z kopců 50, jak ty píŠeš, všecko bylo OK,,,jen co to začne točit víc vše šlo do háje  -.......
Datum: 22. července 2010 10:07
Datum: 22. července 2010 9:56
 A uklidni se, a furt se nevztekej, zajdi si koupit dudlík, nebo si tam strč, co už sem ti nedávno psal, a furt mě tady neotravuj, když se ti něco nelíbí,napiš to slušně, a nebo si to zase vyřidime na icq, a nebudeme tu zasírat pokec
Datum: 21. července 2010 23:28
 To boocher....tohodle si nevśimej, je to pan FRANKy...který dřive psal že už se sem nikdy nepodívá z důvodu že se před sebou stydí za to co píše, takže prosté jednoduše mě sem pŕišel buznit,já nesnášim jeho on zase nesnáší mě......a tp fraanky : víš jaký je v tom rozdíl? Kdyź budeš jezdit z kopce 50 km/ h motor ti vydrźí jako seriovka...když budeš jezdit stovkou...klika,ložiska, vymele se ti celej motor, at si říkáš co chceš...NEBUDE TO MÍT V ŽÁDNÉM PŘIPADÉ TAKOVOU ŽIVOTNOST JAKO SERIOVKA HNUPE!!!
Datum: 21. července 2010 23:24
 nad 80 jsem chtěl napsatsory
Datum: 21. července 2010 23:04
 A máš originální motor že jedeš 85? To je jasný no. Já jsem zapomněl že 85km/h je u pionýra cestovní rychlsot sorry no. Ty potom kecáš z žízně. Jestli nekdy někdo jel z kopce 80 tak ví jaký je to hnusný pocit jakoby ten motor chtěl vybouchnout
Datum: 21. července 2010 23:04
 převod by měl být uměrný výkonu.kamoš měl 15:z kopce super,alejakýkoli kopeček,řadíš.spojka:rozjíždíš se na těžší převod což ve dvou je problém
Datum: 21. července 2010 21:16
Jméno: hovno
IP: uživatel7854
 hovno mám to odzkoušený a jezdí my to krásně
Datum: 21. července 2010 21:02
 divej. Z originálním převodem 13 zubů je pionýr schopný jet z kopce i 80. na nějakých dejme tomu 6500 otáček mám to odskoušené jednou a naposled protože ten motor fakt málem vylítl z rámu. S tím 15 zubem to dá na stajný počet otáček 6500 typoval bych tak stovku. Je jasné že po rovince to nebude mít sílů vytáhnout alespon na 60 protože 15zub je na original motor hrozně velký zápřah
Datum: 21. července 2010 19:30
 boocher : stovku...ale na jak dlouho...párkrát dá z kopce za plnej, a má motor KO
Datum: 21. července 2010 19:16
Jméno: kwdbis
IP: uživatel7854
 ¨To je blbost. Mám sice trochu lepší motor než seriovej pionýr ale trojku mi táhne i do mírnějšího kopce. A na rovině jedu 80km/h furt
Datum: 21. července 2010 18:54
 Na hovno. Z kopce je to možná dobré takový 15 zub. Ale kdo si myslí že čím větší kolečko,tím větší rychlost tak je na omylu. Logicky tomu tak je ale ten motor má větší zítěž při tom třeba 15 zubu a nemá silu se na rovině rozjet třeba na 60Km/h,do kocpe o tom ani nemluvím ale výhodu to má z kopce kdy to může ejt třeba i stovkou při sériovém motoru
Datum: 21. července 2010 18:19
 Hele 14-zubi kolecko je k nicemu  do kopce 3 rychlost ubec netahne ae zase to jede ry\chle z kopce ja sem s 13 zubim koleckem vytahl 79km/h !!! Ja se ae tedkom verny 12 zubimu kolecku! to ma tah vsude ..lepsi je vyjet kopec za 3 nez
ho tahat se 14 na jednicku !!!
Datum: 21. července 2010 18:05
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 mam namysli samozrejme sekundaro..  .. asi koupim tu 14 stejne no protoze z 13 na 15 to se mi zda velky skok
Datum: 21. července 2010 16:53
Jméno: kwdbis
IP: uživatel7854
 možná ta 14ka ideální no
Datum: 21. července 2010 16:34
 hele u některejch fechtlu 14tky byly origo takže tohle je uplne normalni
Datum: 21. července 2010 16:31
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 nevim jakou koupit protoze u nas je pravda ze hodne jezdim i do kopcu ..ale zas to chjci na silnici protoze dam za 3 plnej a rve to jak svina .. chtelo by to proste vetsi kolecko  Jaky doporucujes?
Datum: 21. července 2010 16:21
Jméno: kwdbis
IP: uživatel7854
 Já tam mám 15ctku, kopce si to dává taky jelikož to na tu jedničku s tim kolečkem jede docela rychle ,na trojku řadim asi při 55 km/h max 85km/h sem z něj vyždímal  doporučuju co nejvetší kolečko na silnice
Datum: 21. července 2010 16:18
 Zdarec, nevíte jak dlouhé maji být pružinky ve spojce na jawe 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 22:40
 Zdravím. chci se poradit prosímvás. Přecházím z pionýra na silnější kubatůru a to na jawu 350/638... Už mám vyhlídlou jednu pěknou. Dneska jsem se na ni byl podívat,motor šlape uplně nádherně,krásně táhne. prostě paráda ale co mě zarazilo tak je to že strašně těžko se tam kope dvojka. O tom že bych ji tam špičkou nohy cvrnkl jako u kývačky se mi může jenom zdát. Musím se za tu páku zapřít patou a zápasit s tím aby tam ta dvojka skočila. Projel jsem to po městě asi 5Km a ještě mě bolí noha jako prase a to s tím hodlám jezdit delší trasy Ještě nikdy jsem konkrétně na 638čce nejel tak nemám to s čím porovnat. ale jezdil jsem na 350 ce kývačce,panelce i 634. A všechny šly řadit krásně lehce. No spojku jsme ladili ale nemá to na to sebemenší vliv. Je to u těchto typů normální? asi ne že? Chtěl bych motorku koupit a jezdit a zrovna 2x se mi nechce ani nemám náladu na to půlit motor. Co myslíte mám ji vzít? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 16:32
Jméno: hsbakhfc
IP: uživatel7854
 hele ty poštule, samozřejmě že na pionýrech asi začínal každej čech a na značku Jawa bych nedal v životě dopustit ,ale na fichtlu se do nekonečna jezdit nedá a když se chce človek pořádně svézt tak se bohužel musí poohlédnout po zahraniční značce. Já jezdim už 5 letna 350ce panelce a už mě to docela sere. Do tý 638mičky bych ale nešel. Ty byli z těch novějších třistapadesátek snad nejhorší
Datum: 21. července 2010 16:32
 Normální to není, kvalty na těhle 350 jdou řadit dobře, alespoň u moji 639 s řazením problémy nemám. Jinak jestli je všechno ostatní v pořádku a je za solidní cenu tak ji klidně vem. Taky záleží na tobě jestli si myslíš že by si na tu dvojku zvykl, nebo jestli to časem rozpůlit a zpravit, to už nechám na tobě jak se rozhodneš...
Datum: 21. července 2010 12:00
 ale máš pravdu že 350 je asi krok zpět na cestování.kyvačku panelku asi jo ale tohle asi ne
Datum: 21. července 2010 8:26
 hele ty modroprde nesplet sis forum?až se ti tvoje honda posere tak uvidíš.do fichtlu se nenavážej protože na ničem jiném ses neučil jezdit.je to národní poklad stroj který povýšil mládež ze stavu cyklistického do stavu motocyklistického.dostaneš ban a můžeš si dopisovat tak rozsypaným čajem se soukmenovci
Datum: 21. července 2010 8:19
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Polož si pár otázek. Chce si ti to spravovat? Vrážet do toho další peníze a čas? Je ta cena opravdu tak výhodná? Proč to prodávající prodává? Co ti řekl, když si s ním řešil těžké zasouvání kvaltu? Bude tě jízda na takové motorce těšit, když tě ještě teď bolí noha? Zlepší se to samo? Opraví se to samo? Půjde to opravit vůbec? Proč zrovna tuto motorku kupovat? Chceš si stoupnout do nekonečné fronty majitelů Pionýrů, kterým se za jízdy pořád něco sere a vozí s sebou půl motorky náhradních dílů? Chceš spolehlivý stroj? Chceš jen opravovat, nebo konečně i jezdit? Podívej, roky jsem jezdil na Pionýrovi, znám všechny jeho trable, zažil jsem si s ním svoje, věčně se aspoň něco vydrncalo, když nic víc. Koupil jsem si HONDU, nastartuje pokaždé hned, za studena / za tepla, nic z ní nepadá, vždycky dojede ... a mám z takovéto jízdy mnohem lepší pocit, než z fechtla.
Datum: 21. července 2010 0:38
 to jsme skoušeli. Aby jsme vyloučili spojku tak jsme dali šroub uplně nadoraz co to šlo, a pořád to šlot ak těžko
Datum: 20. července 2010 22:30
 začal bych málo vypínající spojkou...to docela často způsobuje tenhle problém...
Datum: 20. července 2010 22:27
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 resim tu skoro stejnej problem mam cheese na stole a premejslim jestli ho snist ale k veci jel sem na tyhle motorce mela malo najeto a kvalty mi tam sli celekm ztuha z fechtlem se to neda srovnat
Datum: 20. července 2010 21:47
 cau mam problem s babetou 210 nechce tam skocit 2 kdys to drzim na plnej plyn tak to jede dlouho na 1 a pak zacne vkouzavat 2 oblozeni je ok vsechno sem vicistil us si nevim rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 22:16
 tak to je zajimavi ale presto dik za radu.
Datum: 20. července 2010 22:16
 no u nas je chlap co spravuje babety a jine stroje za težke prachy (se tim živi) a dkyž sme mu řek že sem to čistil ředidlem tak mi odpovědel že sme to uplně zničil bo on mi tvrdi že na to se se ensmi šahnou masnym prstem že to je pry strašne nachylna vec ona ta klafuna když to tam das tak to slouži jako lepidlo a ty čelsti přilnou ktemu bubnu
Datum: 20. července 2010 21:39
 tak redidlem sem to cistil.
Datum: 20. července 2010 21:27
 normalne vem třeba ředidlo a dej tam trochu kalafuny nech to rozpustit a na jedno misto v tom bubnu teho trochu kapni pokud tam toho daš mac nebo budeš v tom mit moc kalafuny tak ti to zase nebude chtet podřazovat ale to si věčinou sedne
Datum: 20. července 2010 21:22
 gufera sou novi olej netece unasece nejsou vymackany kdys jedu na pul plynu tak tam ta 2 vkouzne a jak pridam zacne prokluzovat a jetam 1 us nevim co dal...
Datum: 20. července 2010 21:15
 a měnil si gufera pod spojkama? Koukni jestli to někde nedře nebo nejsou vymačkaný unašeče.
Datum: 20. července 2010 21:07
 Caute všeci prodávám dílyna Pionýra : spojku(koš, 4lamely a 1 mezilamela, primar. řetěz, primární kolečko), hřídele z převodovky, startovací hřídel a pružinu, rotor a přední světlo z mustanga. Všechny díly jsou v dobrém stavu. Pokud byste měli zájem tak pište na e-mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:43
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 a co nabizis ?
Datum: 21. července 2010 13:43
 a odkud seš?
Datum: 20. července 2010 22:56
 termix: za co vymnenis ty fichtly ??
Datum: 20. července 2010 22:56
 nakej veteran  manet indian čiza robot v nouzi bych pridal i 90tku
Datum: 20. července 2010 21:51
 Odkud si..potřeboval bych zapalování
Datum: 20. července 2010 21:51
 termix: a za co bysi ty fichtli vyměnil?
Datum: 20. července 2010 21:41
 Ten rotor je v jakém stavu?
Datum: 20. července 2010 21:06
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 kdyz uz je tu bazarek tak se pridam  vymenim 4 fichtli 2 jsou s technicakem pridam ktomu motor vidle luxusni vejfuk a hromda dilu za čizu
Datum: 20. července 2010 20:57
 Zdar draci, kámošovi u 05 nezabírá spojka. Lanko, šnek je v pořádku, kulička tam je. Zbývají lamely. Jak poznám na pohled že jsou sjeté ? A nemůže to být něco jiného ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 22:19
 Klasická 05 s víkem na pařez. Jinak spojka je furt stejná, za studena i za tepla.
Datum: 20. července 2010 22:17
 Jo, páčka odpor měla...
Datum: 20. července 2010 19:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A páčka měla při smáčknutí odpor jako normálně?
Datum: 20. července 2010 15:40
 Ne, on jel a najednou zmáčkl spojku a zjistil že nezabírá... Ale předtím šlapala v pohodě...
Datum: 20. července 2010 15:15
Jméno: standa
IP: uživatel9948
 pokud spojka nevystavuje,není problém v lamelách(ale pokud stál hafo let,muže to bejt slepený!)
Datum: 20. července 2010 15:12
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Čus draci,když si chci dát celou spojku s ferodama na pařeza jako koš,primár a všecko z 21 musim tam dát i jinou spojkovou tyčku nb muže zustat ta pařezácká?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel9948
 komplet primár tam pasuje moc dobre! tyčku nech origo.....zde nastává problém,když se do motoru 555 dá klika z 21....pak je problém s primárem....
Datum: 20. července 2010 15:13
 No hele já sem motor z pařeza měl rozdělanej jednou....ale nevím jestli by ti pasoval řetěz na primar. kolečko, a jestli by ti tam šel vůbec koš z 21čky.....už to je dlouho co sem to mél rozdělaný..a podobný experimenty sem nikdy nezkoušel...
Datum: 20. července 2010 11:09
 zduř draci potřebuju poradit jak sundat primární kolečko půlim motor as zasekl jsem se u toho ....kolečka a nemám stahovák jak na to diks...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 19:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 páčit primár přez kartery a ještě mlátit kladivem do klikovky... to jsou ale mechanici
Datum: 20. července 2010 19:19
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 muže klepnout přes dve kladiva
Datum: 20. července 2010 12:01
 fogi: někdo mu klepn epo klice a ze ze závitu bude nýtek
Datum: 19. července 2010 20:58
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Vem dve dlouhe monter paky ,zapač kolečko a rekni nekomu at ti klepne po klice a je dole
Datum: 19. července 2010 20:49
 Když nemáš čas...tak si hold nezajezdíš...ten ztahovák potřebuješ...čas potřebuješ na to si ho vyrobit,udělat,,i si ho půjčit  .
Datum: 19. července 2010 18:46
 tak si vem pilku a uřež to  ....proč nemáš čas? to musíš tak nutně jezdit?
Datum: 19. července 2010 18:44
 na to nemám čas potřebuju to sundat nák jinak jestli to jde...
Datum: 19. července 2010 18:35
 odpověď je snadná... koupit/pujčit/vyrobyt si stahovák...
Datum: 19. července 2010 18:32
 http://uloz.to/5316938/dscn0041.jpg takže mám to dat jen do polohy jako je červená špika nebo to musím celé přetočit jako je žluta??\r\n \r\n \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 21:17
 kdyz skladas motor vubec ji otacet nemusis... ! normalne motor sloz , utahni srouby , pak nasad startpaku na hridel , povytahni a podle cerveny sipky otoc... ! jak prosty !
Datum: 19. července 2010 11:16
 Taky to dělám jako je zvýrazněné červenou šipkou. Podle té žluté je to moc!
Datum: 19. července 2010 10:50
 a este nieco ked to urobis podla zltého moze ti vyskocit pruzina z diery co je v bloku a mozes pulit znova
Datum: 19. července 2010 9:54
 CERVENÁ! uz som mal aj tak ako je zltá ale to je hrozné ked ti odsmikne noha takú velkú do teba kopne ze budes mat modriny,,a do konca ked viac krát :-/ normálne treba to delat podla cervené,, a natoc to tak aby bolo start páka v takom polohe ako je pri startovani a zafixuj aby si mohol poskladat motor inak to nejde lebo na startovacom segmente je takovy kolik aby ti start páka v normálom polohe zastavil vo zvislom polohe
Datum: 19. července 2010 9:51
 neměla by ta startpáka být při montáži dole?
Datum: 19. července 2010 8:33
 Přesně tak žlutá, hele připadá mi to tak, nebo máš ložisko něčím lepený?
Datum: 18. července 2010 23:29
 žlutá ... prostě to natoč o 360 stupňů
Datum: 18. července 2010 23:26
Jméno: To SESA
IP: uživatel7233
 Ahoj kdy bude originalni primarni rezez na fichtla?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:32
 do 10 dnu
Datum: 18. července 2010 23:32
 Ahoj,koupil jsem babettu 210 a mám dotaz.Při šlapání bez běhu motoru mi sem tak skočí jako by to chtělo startovat.Pokud mi bába stojí na stojanu a chci startovat sem tam to proklouzne a ozve se rana jako by něco prokluzovalo.Prosím kdo ví co s tím o radu klidně na email nebo sem Děkji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 19:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlavní je, když to nastartuješ.
Datum: 18. července 2010 19:44
Jméno: Janek
IP: uživatel5573
 Čelisti ve spojce kámo
Datum: 18. července 2010 19:18
 Cau mam jawa05 a potreboval bych poradi proc kdyz jedu do mirneho kopce a 1 mam naplno a chci preradit na 2 tak to nechce jet ..a kamaradi tam normalne jezdi na 2 ...nemuze to byt tim ze ja tam mam trysku 70 a oni 65 a 68?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 první 05 měla trisky 35 a 60...pozdější typy 64-66 měli 38 a 60 ...obě měli karbanátek s difuzorem 15mm ( 20,21,23 mají 17)
Datum: 18. července 2010 20:45
 Jaj soráš ted si znova čtu tvůj dotaz a koukám že máš jawu 05...v tom případě bych nechal origo 65  .
Datum: 18. července 2010 15:47
 To záleži na nastevení karburátoru (předevšim na seřízení směsi, a airboxu)...ale za sebe říkám 68.
Datum: 18. července 2010 15:45
 jehla je na 2 zarezu....a chci se zeptat co bude lepsi tryska 65 nebo 68??????????
Datum: 18. července 2010 15:34
 Nebo taky velká hladina v plovákovce, zeptám se, jaký zárez máš jehlu?
Datum: 18. července 2010 15:30
 To bude asi tím...máš to moc bohatý, a do kopce se mu prostě nechce....určitě bych tam dal zpátky 68, pokud nemáš nějaké úpravy na motoru,nebo přimé sání.
Datum: 18. července 2010 15:26
 čaj hoši sorač že to sem dávám uš po několikátý ale eště mi nikdo pořádně neporadil rozpulil sem motor vymněnil sem ložiska a gufera a kdiž sem ten motor skladal tak sem nasadil hřídel se segmentem a kartery vubec nesli k sobě a tady sem četl že se musí tím náko otočit a dát kartry k sobě pls poradte vse sem udal ok složil automat a tak ale nevím si rady s tím segmentem předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:56
Datum: 26. července 2010 14:56
 http://uloz.to/5316938/dscn0041.jpg takže mám to dat jen do polohy jako je červená špika nebo to musím celé přetočit jako je žluta??
Datum: 18. července 2010 19:53
 Normálně daš převody a automat, pak nasadíš hřídel startovačky a zvenku si dáš trojku svařovací drát kolem startovací hřídele, nasadíš páku a natáhneš ve směru jízdy, jako když nakopáváš a zajistíš si to hřebíkem ńebo ňákou tyčkou do hřídele sekundárního kolečka a o to opřeš startovačku. Pak už jen dáš druhej karter a je to.
Datum: 18. července 2010 17:16
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 18. července 2010 16:05
 Já to udělal trochu prasácky, ale maká to. Jeden karter jsem si komplet vevnitř nastrojil a natřel tmelem. Pak jsem vzal druhej a kladivem přes dřevo jsem ho tam natvrdo tloukl, až tam byla mezera 1,5cm. Pak jsem si vzal pomocníka, kterej chytl startpáku a otočil s ní dopředu, aby byla mírně skloněná dopředu ve směru jízdy a podržel ji tam. Pak jsem zase vzal kladivo a smlátil to dohromady, až tam byla nepatrná mezera(pozor, ať se slepuje rovnoměrně) Pak pomocník pustí páku, ona zůstane stát kolmo k zemi. Pak postupuješ podle instrukcí na tmelu.
Datum: 18. července 2010 13:55
 Zdarec,nemáte někdo nějakej fígl jak vyndat ložiska z Babety 207?Sou tam 3 ložiska co jsou v kartru a nevím jak je vyndat ven.Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:33
Datum: 18. července 2010 13:33
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Víko převodovky prohřejeme i s ložisky v elektrické troubě na teplotu 90°C a potom s ním udeříme na plocho o dřevěnou podložku. Hliník má větší tepelnou roztažnost než ocel, takže ohřátím obou součástí na stejnou teplotu se vytvoří v hliníku dostatečná vůle pro vypadnutí ložisek. Dále je možné k vnitřnímu kroužku ložiska přivařit matici do které potom zašroubujeme šroub, utahováním šroubu ložisko vysuneme ze slepého otvoru. Strojní údržbáři při výměně ložisek takto běžně postupují.
Datum: 18. července 2010 13:01
 boocher: by ses divil kolik stahováků se mi doma ztratilo
Datum: 18. července 2010 12:29
 to jo
Datum: 18. července 2010 11:28
 přesně tak.ale takový stahovák se doma neztratí
Datum: 18. července 2010 11:22
 Jsou na to aj nějaký stahováky,ale přece nebudu kupovat stahovak kvuli 3 ložiskám xDD
Datum: 18. července 2010 11:19
 Aha jo ty myslíš toto na to jsem zapomněl  Tak to musíš ten karter nahřát ale takovým nějakým způsobem aby se co nejvíc nahříval karter a ložisko co nejmíň. Potom s tím karterem praštit o nějakou dřevěnou desku. Mělo by to ložisko vypadnout. Jinak to snad ani nejde to je fakt,nějakým páčením můžeš ten karter poškodit
Datum: 18. července 2010 11:17
Datum: 18. července 2010 11:12
 Taky se někdy povede že to ložisko samo vypadne když ten karter rozpálíš a klepneš s ním třeba o stůl
Datum: 18. července 2010 11:08
 to ale budu bouchat do kartru  zruhé strany té fotky je zavřenej kartr.Já ti to vyfotím at víš
Datum: 18. července 2010 11:08
 No já vím já tě chápu. Musíš vzít nějakou kulatinu enbo trubku,zapřít ji o ten vnitřní prsten lořiska a prásknout do toho kladivem. Vím že je k tomu blbý přístup ale jde to.
Datum: 18. července 2010 11:07
 tam není,to ložisko je schovany a jedna strana je jen ta zvrchu jak je na fotce
Datum: 18. července 2010 11:05
 no vždyt jo to dno tam musí byt. Někde to ložisko ve své cestě při nasazování končit musí.  Nahřej ten karter,polož karter na stůl aby bylo otočený tým dnem k tobě a vyraz ho. Pokud je to ložisko ještě zajištěný ségrovkou (nevidim ji tam) tak ji vytahni.
Datum: 18. července 2010 11:03
 musí tam být zezadu přístup...
Datum: 18. července 2010 11:01
Datum: 18. července 2010 11:00
 Ty si mě asi nepochopil  , To ložisko má dno,je v kartru schovany.Hodím sem foto,počky
Datum: 18. července 2010 10:54
 horkovzdušnou pistolí nahřej hliníkový karter v okolí toho ložiska ale ložisko nenahřívej. Potom ho lehce vyklepneš kladívkem přes nějaký kousek trubky
Datum: 18. července 2010 10:49
 Zdravim Vás draci, ale potřeboval bych prosím vědět, jaké ozubené kolečko v převodovce je na čtvrtou rychlost- kvalt. Je to u 250/353 r.v. 1958 už s bošákem a doutníkama.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 0:43
 Díky moc
Datum: 19. července 2010 0:43
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při IV. převodovém stupni je rozhodující hlavní kolo III ( 19z.) ,které se spojí zubovou spojkou s hlavním kolem IV (kolo s \r\nnábojem 19z.). Předlohový hřídel ,se při IV převodovém stupni ,točivého přenosu neúčastní.
Datum: 18. července 2010 8:06
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ahoj borci, potřeboval bych vědět, čím utěsnit kartery po rozpůlení motoru. Už jsem to nedělal 30 let  . Rád bych si to zjednodušil silikonem. Jaký???\r\na jak?? Díky Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 18:44
 Tak co tady?
Datum: 16. srpna 2010 18:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 3krouzek: tim sem myslel tebe ale a ne me ja nejsem naprosty debil ale ty jsi asi kdyz tu pises takove kidy
Datum: 23. července 2010 22:24
 NE omg....tohle nemá cenu ti vysvětlovat...ty nikdy nepochopíš jak to myslím....seś debil..nazdar někdy přiště!!!
Datum: 21. července 2010 23:13
 jezis ty vole fakt demence tu
Datum: 21. července 2010 21:28
 to yvsvetluje ze komprese je jina, kdyz je jinak serizena spojka (a nebo sou lamele KO)
Datum: 21. července 2010 10:18
 HAHAHA  ...Motor nopvej nebyl....mel jen novou kliku, loziska gufera...a opravdu jedinej kdo nevi o cem mluvis si ty...kdyz sou lamele KO, prokluzujou,utahnu sroubek na deklu zapalku...a komprese na startpace neni stejna!!!!!!!! nevim jak ty poznas kompresi...ale ja to delam odjakziva od startpaky...kdyz ho povolis prokluzovat nebude...ale zas to pojede samo....takze nwm kdo tady mluvi nesmysli křiváku
Datum: 21. července 2010 10:17
 Ano psal, a pak sem taky psal kdyz utahnu sroubek stelovani spojky ze to uz nejede kdyz drzim spojku, ale ze se propada paka a nema to kompresi...malinko sem sroubek povolil a zas to jelo samo....ta spojka NESLA NASTELOVAT, a kazdej mi hned rekl ze sou KO lamele...jen ty ne"""" tak se neser do niceho kdyz o tom nic nevis...ses ted taky zacatecnik!!!!
Datum: 21. července 2010 8:19
 jezisi kristeee...ja sem v tej dobre nevdel co je to vypionani spojky..tak sem to placnul....jdu spat
Datum: 20. července 2010 23:21
 byl sem zacatecnik!! tak sem psal ze mi nevypina spojka!!! pac sem nevedel o co go!! se spojkou sem jeste nikdy predtim nemel zkusenosti!! tak doprdele jak sem to asi mel napsat zpravne?? ty neumis pochopit zacatecniky...pohybujes se ve svete kde si myslis ze zijou samy borci na motory jako ses ty!!!ale to nneni pravda!!!!
Datum: 20. července 2010 23:13
 Proc se tak rozcilujes???? kurva doprdele...tak kdyz do toho myho zkurvenyho domrdanyho motoru nevidis..tak se mi neser do tdotazu ,a vubec tam nepis!!!!! kurva vole a furt me jen seres tim co pises...ja nemam slov co ty si zac...ty si uplnej kreten vopravdu...a ja ti nepsal jen ze je uliznutej korek..tam toho bylo vic!!! patrej v historii kukdebile!!!!....
Datum: 20. července 2010 23:12
 A já sem ti moc dobre psal ze nejde sestelovat ani utahovanim sroubku na deklu zapalka..a ani povolovanim...a kazdyho napadne ale kazdyho ez sou v haji lamele...jen tebe!!! napadne ze se ma serizovat vule na pacce??? tak co ci to za kokota?
Datum: 20. července 2010 23:06
 A proc doprdele ty radis nekomu ze ma seridit spojku kdyz je sjetá????? Stejná situace!!!!!!! Zase meleš z cesty...a to co píšeš se vyrovnává 2letému dítěti
Datum: 20. července 2010 23:04
 Hele jdu , dyžtak tu ješté budu, uznal sem za vhodné, a pár lidí mi potvrdilo, že ty jsi psichous..zraly na chocholouska
Datum: 20. července 2010 23:03
 Zaprvé...v historii patrej..byl sem zacatecnik, nic sem nevedel (jako jednou ty) Ano motory pulim, ale dohromady mi dela necoi deda, jako napriklad natoceni segmentu, ....a za treti, ty lamele v pici byly at si rikas co chces...jen ty si psal ze se to musi seridit. a vseci ostatni rikali ze sou v haji...oni meli pravdu..ale ty furt delas chytreho....dal vec..furt pouzivat sedivej lukopren? na co vole??
Datum: 20. července 2010 22:51
  ty si jeste pamatujes? debile vole...jak chces serizovat spojku, kde byly lamele sjety na zelezo?  xD ty si fakt vocas  .....
Datum: 20. července 2010 22:43
Datum: 20. července 2010 22:35
 Nestrćíš, už jen z důvodu že mé nikdy neuvidíš...a ty chodíš dost na internetovou stranku kde sou focení čuráci, a tam sis jich našel víc jak 60 (staré dobré přátelství s Horacio Kejn)
Datum: 20. července 2010 22:33
 Hlavně si do tej huby neztrkej nic velkého, aby si pak nevypadal jako kluk se širokou hubou, co si do huby narval 60 čuráků najednou.
Datum: 20. července 2010 22:24
 Zklapni frankline...dej si do huby dudlíka, a zdrž se komentáře..jde sem bratr, za hodku sem tu.
Datum: 20. července 2010 21:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no vidím že tu přišel jakýsi naprostý debil
Datum: 20. července 2010 20:51
 Ty se nudíš tak se potřebuješ zabavit..ale já sem rozumnej nepracujíci člověk se slušným životem, a potenciálem, a nebudu se tu zahazovat s takovým igorem. Čágo
Datum: 19. července 2010 22:39
 Ojojoj, pán se zamyslel, a myslí si že nemám nic na práci? A což ty takto tu pobývat a hádat se nesmysluplně s 16 letým harantem? Dyt ty se s takovejma nezahazuješ ne? Aha já zapomněl ty si malé dítě kterému odvezli píseček s bábovičkama na skládku, a tak si hraješ na písečku na pokecu?? Hm..zajímavý způsob hraní na internetu...dá se hrát poker na netu vśe...ale hrát si s písmenkama na pokecu, ještě k tomu semnou  Cha si mi k smíchu
Datum: 19. července 2010 22:32
 jo to sem no...ale sorry, ale myslim s tvoji potencialni energii a cislem udavajicim IQ by si neudělal ani jeden level
Datum: 19. července 2010 22:21
 to by si nebyl ty vid? Kdyby si neměl vždy poslední větu  ....a gta už sem dohrál...byl sem asi v 9 levelu, 10= konečný.
Datum: 19. července 2010 22:16
 Jo to sem, ale na tebe ještě furt nemám....
Datum: 19. července 2010 8:14
 Dej urćitě červený....šedivý bude vypadat jako kdyby si v motoru pěstoval myši,a těm se následkem olejové lázně rozpouštéla kůže
Datum: 18. července 2010 18:00
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Dachl21 a Steve - upřesňuji, že jsem přetěsňoval motor k babettě a tmel jsem použil z důvodu nepřesně obrobených těsnících ploch pro koleno karburátoru na válci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1409.html (těsnící plocha není po odlití vůbec obrobena), stejně tak příruba na karburátoru je obrobena do oblouku. Těsnění plovákové komory jsem dříve používal pryžové, vždy nově koupené, ale jeho životnost do zpuchření je nízká. Tmelu na příruby kolene karburátoru jsem dával slabou vrstvu a přebytek vytřel skrz difuzor. Přenos tepla do karburátoru netřeba řešit, za chodu je ochlazován vzduchem procházejícím skrz difuzor a koleno. Pod válec jsem si vystřihl papírové těsnění.
Datum: 17. července 2010 23:16
 Určitě se zastav, tady ti vždycky někdo poradí (pokud to ví)
Datum: 17. července 2010 22:01
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 To dachl21, dík, už jsem z toho byl trošku nervozní, jak Vám to tu plevelím.
To Steve, díky za upřesnění. Dám papír. Jinak to vypadá, že se tady občas ukážu. Máte to tady parádní. Ahoj.
Datum: 17. července 2010 21:56
 jinak pro Lexa - jak uz bylo naznaceno proc tesnit plovakovku, stejnak to vytece pres odvzdusnovaci otvor u cepovatka, tam by se to vlastne ani dostat nesmelo! a proc tesnit tmelem saci koleno? rika ti neco minimalni tloustka tesneni mezi valcem a kolenem a jeho dusledky pri nedodrzeni? navic pokud tam prasknes tmel a pritahnes tak on prebytek vleze do saciho traktu, tam to pusobi jako clonka (jako treba u 640 kdyz uz to dneska padla), dela to turbulence, zuzuje to prumer saciho traktu a tim padem i nasavane smesi do motoru, ma to navic mnoho ldasich negativnich dopadu (jeste treba pripomenu prenos tepla do karburatoru a mnoho dalsich)...proto se taky nesmi davat pod valec, prebytek vleze do prefuku a pusobi to nesymetricne sani nad pist dovalce atd...mezi bloky a spojku beru ale jinak to jinde nedavat!
Datum: 17. července 2010 21:35
 franto - za me urcite papir, pokud se tam rozhodnes jeste pro lukopren tak jo, paulin nedavej, nejsou aspon z meho okollik na nej pozitivne dotazy, jinak pokud to tece u pastorku tak je na vine gufero ktere je pred nim, vymenit ale pozor na poruseni karteru v tomto miste, jinak pokud to tece spojkovym kanalkem ven tak motor tak byl konstruovan (na zraty se tehdy moc nehledelo), staci mezi kanalek a dlouhou tycku vlozit patricny gumovy o-krouzek s patricnymi rozmery a bud namazat pod guferem v pravem viku lozisko nebo tam dat zakryte, ono obecne v tom viku neni moc nachylne na nedostatek oleje, hlavne je tam casto bordel...jinak at se dari, rad jsme tu potkal nekoho kdo ma uz na pio i v zivote neco za sebou a poklada zde hodnotne prispevky, coz vetsina draku tu je v teenage veku a taky ty prispevky vypadaj (vsimnete si pozdraveni, jasne vylozeni problemu a PODEKOVANI)...at jezdi a at dela synovi i tobe radost...
Datum: 17. července 2010 21:31
 Nesmíš mačkat dokola F5, pak se odpovědi kopírujou
Datum: 17. července 2010 21:29
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky.
Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl  )
a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO 
franta
Datum: 17. července 2010 21:28
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:28
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:27
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:26
 Papír, na to lukopren, z obou stran, a nebo jen vazelínu, to záleží na tobě
Datum: 17. července 2010 21:25
 S papírem, je to takto stavěné od konstruktérů.
Datum: 17. července 2010 21:25
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:23
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky.
Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl  )
a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO 
franta
Datum: 17. července 2010 21:20
 To lexa...plovákovou komoru bylo docela zbytečné těsnit, už se prodává aji těsnění na víčko plovákovky, ale každý at si to udělá po svém, jak mu to vyhovuje....ale ted zpět k tématu, už rok těsním motory, karburátory, i koleno k výfuku tmelem LUKOPREN (červeným), a nikde žádný náznak tekoucího oleje, nebo benzínu.
Datum: 17. července 2010 21:16
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Záleží na stavu těsněných ploch. Polobloky poškozené šroubovákem, kladivem nebo pokroucené stářím už papírem těsnit nelze, netěsnil by celou plochou. Já jsem klikovou skříň, víko převodovky, plovákovou komoru a příruby kolene karburátoru těsnil tmelem Paulin http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_445.html . Přetěsňoval jsem s maximální pečlivostí, aby mi to vydrželo dalších 27 let. Před nanesením tmelu jsem těsněné plochy perfektě očistil a odmastil. Po montáži jsem přebytečný tmel utřel hadrem. Zatím jsem spokojen, vše je čisté, nikde ani kapka. Také karburátor krásně reaguje na pootočení rychlopalem, žádné přisávání falešného vzduchu přes křivé příruby kolene karburátoru. Nemám bohužel dlouhodobou zkušenost s tímto tmelem, přetěsňoval jsem letos zjara. Komu se po smontování těžko otáčí klikovka, ten musí pomocí trubky a paličky ťuknout na vnitřní kroužky ložisek klikové hřídele (před vložením gufer).
Datum: 17. července 2010 21:11
 Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
Datum: 17. července 2010 20:58
 Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
Datum: 17. července 2010 20:58
 Franky?
Datum: 17. července 2010 20:54
 jneze na krasu se nejezdi  ze je to upatlane a neocistene od zbytku, no, zavodni stroje to tak maj, jednak kvuli tomu ze nema cenu si s tim vyhravat a peclive to lestit kdyz po zavode se to stejne znova puli a navic by se mohlo stat ze pri ocistovani to pri spatnem dotazeni karteru vytahnes ven, navic nicemu krome oka to tam nevadi a nekdy ta kapka navic tomu pomuze kdyz se to nekde nanese mene/blbe...u serie se to resi jinak nez u zavodaku ale je pravda ze vycuhujici cervena znaci puleny motor a tudis zasah do motoru (at uz prospesna GO nebo negativni bastleni, treba silna dvojka)...a moje druha a zasadni vytka patri k barve! ty tmey jsou barevne kvuli tomu ze patri do ruznych provoznich podminek a maji jine vlastnosti, mimo jine ta jedna velmi dulezita - tepelna odolnost a odolnost chemicka...proto cerveny tmel pac patri k motoru, jina barva znaci jine vlastnosti, ted presne nevim kam bych prdnul tu sedou na pio (pokud vubec) pac o silikony se obecne nezajmam a proto netusim...navic i ta seda proti vyestenym blokum bude pusobit rusive...a i proto pouzivam papir, i kdyz vzhled neni rozhodujici faktor...
Datum: 17. července 2010 20:52
 Franky zase děláš chytrýho? Jednou si tu psal že se sem už nevrátíš, ale furt tu něco máš.....
Datum: 17. července 2010 20:48
 to 3krouzek - a proc sedivy???
Datum: 17. července 2010 20:33
 stejne me pripada ze ten tmel tam davaj v domneni ze stejne se ten motor bude relativne brzo pulit, aspektu proc se bude pulit je dost, pripada mi to diky Tyneckym pracovnikum uz jako presvedceni ze je dobre ze se to bude pulit...tim ale nechci Jawu hanet, stroje to jsou dobre, jen na devitce jsem prozil pekné a dlouhe mládí a me oprava nevadi, ba naopak (pokud uz problem s dobijenim neni prilis casty, stahovak na primarku se neohyba jako papir a do elektriky se zasahuje jen minimalne), jne ten jejich pristup v Tynci je dejme tomu "zvlastni"...
Datum: 17. července 2010 20:33
 taky ctyricitka tece prakticky uz od vyroby...ale neni to ani tak tim tmelem (nebudu zastirat nelibost ke tmelu) ale spis spatnym opracovanim coz je u novodobych, potazmo od osmicek vyskytujici se a devitek uz velmi casty neduh, kupr. neslicovanost v sacim traktu je vice nez proflakla a tam se ztraci hodne koni...jinak pravda na Lukopren jsem zapomnel, bral jsem motorovy silikon prilis obecne...
Datum: 17. července 2010 20:27
 kdyz vezmu ze ctyricitka se pred 30 lety nevyrabela tak tezko  a pred 30 lety existroval jen max. ten hermetik, vsude se jinak daval papir...navic pravda neuvedl typ, ovsem stojim si za svym ze bude pulit pio, je to prece na fichtlkramku
Datum: 17. července 2010 20:24
 overeny silikon nevim, daval se, dava a bude se davat ten motorovy, nic jineho se misto papiru ani davat nemuze...jeste je tu paulin ale na nej nejsou moc dobre ohlasy co vim ze sveho doslechu...protezuju klasicky papir s olejem (lepe s vazelinou), je to sic mozna pracnejsi ale jednodussi a v kazdem pripade levnejsi...a vydrzi to dalsich 30 let, v mem pripade sezonu (ted kvuli vadnemu kosi je to po pul roce uz druha generalka, tak sla hned jinak odstupnovana prevodovka a oblozeni do spojky z feroda, jinak klasicka generalka - veskera loziska, gufera, tesneni...), pak jde motor v zimni prestavce opet na stul a kontroluje se a vylepsuje...stejne tech 30 let to nevydrzi, ne kvuli tomu ze by papir drive "zvetral" ale kvuli tomu ze bude zvonit klika, budou se hlasit loziska, vylomi se nejaky ten zoubek ve startovacim pulmesici, vylitaj se futra a podobne...ale kdo ma to srdicko se o to starat ten pak ma i tu radost z jizdy a dobre odvedeny prace...ten stroj ma proste svou dusi...
Datum: 17. července 2010 20:22
 ja doporucuju Lukopren. Je to cervenej silikonovej tmel. Mam s nim osobni zkusenost a po sesazeni karteru uz ani kapka. Stewe: jak muzes vedet jakej motor bude pulit ? treba 640 maj mezi blokama motoru silikon uz od vyroby
Datum: 17. července 2010 20:19
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Jestli se to zapomíná, to uvidím zítra. Hermetik znám, měl jsem na mysli nějaký ověřený silikon. Jestli nic pořádnýho není, koupím origo těsnění.
Dík, franta
Datum: 17. července 2010 20:01
 mel jsem za to ze se to nezapomina  pokud mas nekde Hermetik, ci pozdeji zvany Hermosal tak ten, vyhoda u neho je ze rychle tvrdne a nemusis cekat do dalsiho dne (ale stejne jistota je jistota at mas na dalsich 30 LET pokoj)...jinak klasicky motorovy (cerveny) s tim ze aspon pres noc to nechas a rano to dotahnes a oskrabes prebytecny zbytky co vylezly...osobne tmel nepouzivam, ten motor je totiz konstruovany a tim, ze se tam da papir a ten udela par desetin mm mezi bloky, cili pokud ho tam nedas tak pak pujdou hodne z tezka (nebo vubec) pootacet hridele, musi mit vulit kterou bez papiru mit nebudou...takze osobne delam uz jen s papirem mezi a z oboustran namazany vazelinou (+ jemne potiram obe plochy bloku) a je to zatim to nejlepsi a nejjednodussi co muzes udelat, spodek je suchy, bloky tesni a olej zustava kde ma...neht se dari...
Datum: 17. července 2010 19:22
 Zdar, je normální když jedu na třindě 639 a chci podřazovat, tak mezi jednotlivýma kvaltama musím pustit spojku aby se řadička vrátila do původní polohy a teprve z té polohy můžu podřadit dál. Že to nejde třeba podřadit z 3 na 1 na jedno zmáčknutí spojky jako u pincka. Myslím ale že to tak má být, že to dělá ten poloautomat. Co myslíte Vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 19:19
 je to v pořádku
Datum: 16. července 2010 19:19
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9908
 Zdravím, zažil někdo u motoru/převodovky u fechtla (konkrétně u typu 555) při volnoběhu takové nepravidelné ťukání cinkání ?? Je to jen v nízkých otáčkách mohl by to být vytahaný primární řetěz?? Nebo je možné že je třeba povolená lamela spojky ? Cinká to v místech spojky, ojnice na leve straně motoru.... Nevíte co by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 23:30
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9908
 Díky, myslel jsem si to ale potřeboval jsem si to ověřit. Ted na tom stejně nejezdím, počkám až na generálku
Datum: 15. července 2010 23:30
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ahoj,100% je to vytahaný spojkový rětěz,ihned ho vyměň,protože jinak ti vymele ve vnitř karter  jo a ten starej řetež v pohodě sundáš aniž bys musel sundavat spojko,ale až tam budeš dávat novej tak budeš muset sundat jak primární kolečko tak spojkovej koš.
Datum: 15. července 2010 22:57
|



|