|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pekáč147
IP: uživatel17063
 zdar draci mám problém s mojom pekáčem když ho mam nahozenýho tak zmačknu spojku a kopnu tam jedničku a chcípne to.Prosím o rady určitě to bude něco se spojkou.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2014 23:01
 no tak zkoušel už jsi něco? nebo ses toho ani nechyt za celý víkend? kulička je tam stejná jako v krku řízení...
Datum: 13. července 2014 23:01
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 z ložiska příslušné velikosti...
Datum: 13. července 2014 21:35
 tak si ji za 3koruny kup. Uděláš nejlíp.
Datum: 13. července 2014 18:21
Jméno: pekáč147
IP: uživatel17063
 zdraví na netu jsem zjistil že má bejt mezi spokovou tyčkou delší a spojkovou tyčkou menší nějaká kulička když ji tam nemám tak to bude asi špatně že ? dá se z něčoho vzít ať nemusim za 3 kč zbytečně kupovat ?
Datum: 13. července 2014 16:05
 možná by stačilo seřídit lanko spojky
Datum: 12. července 2014 14:57
 jde tam kvalt přes zuby? zaškrkají kolečka při zařazení? pokud né tak vyměn simerinky na klice
Datum: 12. července 2014 14:32
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj mám babetku 210 dělal jsem komplet spojky vše ok  mám težke řadící čelisti dal jsem tedy nové k tomu unašeče kromně unašeče čelistí  ten byl ok  v dvojkovém bubnu sem měl rýhu ale řadilo to ok ale stejně jsem dal buben v kterém byly origo lehké řadící z motoru co mám na díly ale byl bez rýhy  a příde mně že od té doby to řadí až později  ješte jsem dával 47z a 14zube kolečko + řetěz  v čem to muže být ? mám dát spátky origo buben dvojky ? ale jsou stejné jinak tlouštku mněli bubny stejnou  vše složeno dobře za to se zaručím  neví někdo proč to dělá ? všem moc děkuju  muže to být kvůli té rozetě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2014 11:50
 ti jo tak děkuju za potvrzení  díky moc já sem si to myslel nikdy jsem nemněl zkušenost s timhel převodem  děkuju moc
Datum: 11. července 2014 11:50
 Že by to bylo tím kolečkem a rozetou?
Datum: 11. července 2014 11:45
Jméno: Tomáš
IP: uživatel17397
 Zdar, potřeboval byhc trochu poradit. Rozdělal jsem si náhon rychloměru u jawa pionýr 21 a vyndal jsem to větší hnací kolo a jak mám vyndat toho malého šneka? Přijde mi jako b tam byl zalisovaný či co
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 6:22
Jméno: vitafiser
IP: uživatel17527
 Mám za to že jsou dva typy.jeden je nalisovaný a jeden ma malý količek.
Datum: 19. srpna 2014 6:22
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 no tak prosimte do toho nemlat !!!!!!! nahrej to horkovzduskou a za ten zavit to vytahnes v klidku zadnej kolicek tam neni ten je na druhy strane ale tu nemusis resit
Datum: 12. července 2014 9:33
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
 myslím že je tam pojistka (takový kolíček) jinak co nejde silou jde ještě větší silou
Datum: 11. července 2014 23:55
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar delal jsem kamaradovi motor na cz 150 protoze mu vypadavala dvojka tak jsem to rozebral a cela prevodovka vypadala jak z vyroby tak jsem to poradne prosel a slozil no a ted mu nejdriv vypadavala jednicka a ted mu pry vubec nejde zaradit trojka nechapu to nemate nejaku zkusenost s timto motorem ? ja ho delal poprve diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 21:04
 když vypadává dvojka tak jsou očesané kameny na hřídely.... je to problém už z výroby... ono dokud nevytýhneš hlavní hřídel, nesundáš s ní kolečko a nepodíváš se na ty kameny (jsou tam dvě řady) tak musejí výt přesně hranaté
Datum: 10. července 2014 21:04
 ahoj, vypodložkováváte v sériovym motoru předlohovou hřídel? já dělal před 1300 km generálku, všechno nový, repase automatu, kolečka i hřídele bez poškození a asi před tejdnem sem tam zachrastila jednička a pak zas nic a dneska to samý, když jsem to skládal, říkal jsem si že má předloha celkem vůli, jo jinak se mi nepovolil automat ani nic jinýho  že to budu rozebírat je jasný..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 7:56
Jméno: standa
IP: uživatel17400
 Když vyskakuje jednička,tak muže bejt moc zalisovaný pouzdro na cvrčku startování a nebo blbě složený a nebo moc velkej vakl na futru za tímto kolečkem.
Datum: 10. července 2014 7:56
 dneska teda dokonce jednou i vyskočila
Datum: 09. července 2014 19:52
 jinak předloha měla vůli ve směru její osy, kdybyste položili motor na bok, tak by jezdila nahoru a dolu, myslim že to bylo kolem necelýho milimetru, ty předlohy jsem měl doma ještě 4 a dělaly to všechny
Datum: 09. července 2014 19:47
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draci, tak konečne moje babetta 210 jezdí. Jediný problém je, že při zastavení chcípne. Čelisti a listové pružiny jsem koupil nové. Hrany pružin jsem krásně zaoblil, aby nedrhly. Přes to všechno to stále chcípá dál. Nějaká rada ze života? Děkuji Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2015 20:57
Jméno: Peter
IP: uživatel18306
 Vylesteni karburatoru. Naladeni
Datum: 08. září 2015 20:57
 Nastavení karburátoru?
Datum: 09. července 2014 19:52
 Seso budou ještě lamely Ferodo Speciál?? dohledal jsem i kód měll jsi to jako 1f0412
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 6:19
 hmm proč vždycky když něco funguje časem zmizí  obyčejnýmu ferodu se ohýbají zuby i na seriovce
Datum: 10. července 2014 6:19
 nebuou,,sesa
Datum: 09. července 2014 20:19
Jméno: dajan
IP: uživatel17360
 Zdar draci mužu nalejt do MZ olej M6AD ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 5:22
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Co pořád máte s olejem M6AD? Olej M6A a M6AD jsou oleje určené do motoru. Ten 1vní se lil do trambusa a 2hé do matesa. To byly náklaďáky a tady to chcete lít do motorek. Seržeň si dokumentaci o MZetě a dej tam olej který tam patří.
Datum: 09. července 2014 5:22
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Mužeš ho lejt třeba na řetěz,dále s nim lze promazat třeba uložení krku ...
Datum: 08. července 2014 6:11
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Proboha proč? Lij tam olej do 2T!!!
Datum: 07. července 2014 18:10
Jméno: lukas
IP: uživatel17062
 Cau draci mam dotaz delam lamely na 21tku a chci se zeptat jaka mam byt sirka nebo kolik maji presahovat korky dekuji.a jaky byste mi doporucili smirgl dekuji lukas
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 11:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17374
 3.8mm myslím pokud pamatuju dobře ono stejne musíš pozorovat až spojku na stroji namontuješ tak nedavat levej dekl ale zařadit kvalt a seřídit ji ...koukat jestli jdou lameli od sebe.když vymackneš spojku....jinak pozor doufám že si sehnal vhodnej korek musý to být opravdudu ten rostlý niklov slepený z drtě....smirek co nejhrubší je to dřevo a stejne se olepí pilinama
Datum: 03. července 2014 11:32
 čau draci nejakmi nefunguje spojka stisknu paku funguje potom podruhe nefunguje potom zas jo no nevim co stím. :/ Co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 22:43
Jméno: jakub
IP: uživatel17399
 ahoj,zkoušel jsi promazat lanko ? muže se jen zadrhávat taky častej případ
Datum: 09. července 2014 22:43
 jestli je to fichtlu, tak můžeš mít klidně povolenej spojkovej koš, vypust olej, sundej dekl, sundej lamely a koukni jestli ta středová matice(14ka) neni povolená, a je zajištěná plíškem, mě se stalo že plíšek už nevydržel a povolila se matice a spojkovej koš se tam šmajdal a spojka mi dělala to co tobě
Datum: 03. července 2014 2:19
 Převodovky Čezeta Skůtr 501,502,505. Zdravím Vás, nevíte někdo, zda jsou shodné převodovky u těchto modelů? Mám kompletní 502 02 12V se startérem (jednovýfuk) , pak tu mám motory: 501 6V bez startéru dvouvýfuk, a 505 rikšu 12V (- ta má kartery stejné, ale určitě bude jinak zpřevodovaná co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 10:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17369
 skutr ma převody z motorky tj bud 356 450... a pozor ano rikša by mela mít svou převodvku která se davala do tereních trialu......jinak samo lisí se bloky provedení větrak bez starter..dynamo..... snad sem to řekl pochopitelně
Datum: 02. července 2014 10:46
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 Dobrý den, skládám motor a nevím jak do něj mám správně umístit startovací segment, mám novou pružinu a ta jej tlačí jakokdyby prostředním zubem segmentu na ozubeneé kolečko... je to tak správně? Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 0:30
 Zdar. Výchozí polohu segmentu určuje zarážka na karteru, a né pružina.
Datum: 02. července 2014 0:30
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Zdravim, je nějakej rozdíl mezi kolečkama z převodovky z 05 a 21? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2014 6:58
 Ještě doplním, že ač má výstupní hřídel stejný počet zubů, ani ta nejde do novějšího provedení použít z důvodu jiné délky, díky vylepšenému uložení (přidání ložiska do krytu zapalování)
Datum: 27. června 2014 6:58
 Trošku to upřesním, kolečka z 05 jsou o 1,2mm užší, jednička má 3kolíky, trojka normálně 6. Tak to je v naprosté většině motorů od počátku výroby až téměř po ukončení výroby. Existují ovšem vyjímky. V průběhu výroby se objevily i kolečka s jiným počtem zubů na dvojce (19/19 jako u pařeza, ale s šesti kolíky) jde poměrně o zvláštnost. Upozorňuji, že nejde o první serii motorů, ale objevio se to v průběhu výroby (možná pro vývoz). U posledních motorů lze narazit na 6kolíků i na jedničce. Další rozdíl je v hřídelích, která jsou jiné z důvodu jiné šířky převodovky a tím daného i jiného kroku u řazení. Ze stejného důvodu je jiný i řadící automat. Jednička má oproti 20/21/23 jiný počet zubů (13-24), tak že i startovací kolečko je jiné, má 24z u 20/21/23 má zubů 23. Na výstupní hřídeli je, ale již převod 14-23 jako u novějších modelů (550 a 555 měla 13-24).
Datum: 27. června 2014 6:54
Jméno: standa
IP: uživatel17355
 Jsou jiný délkově,motor z j21 je širší o několik cm. Navíc většina motorů j05 má tříkolíkové uloženī koleček a j21 je šestikolík. Takže obecně je jiný všechno.
Datum: 26. června 2014 20:32
 nevím jak v ostatních kolečkách, ale já si myslím, že startovací kolečko má jiný počet zubů.
Datum: 26. června 2014 20:04
 Čus borci, mám problém na svoji 210ce, neřadí neutrál, na stojanku ji v pohodě roztahám ale zadní kolo se nezastaví ani když ji hodím na zem, furt musím přídávat jinak scípne. Nevím si rady, spojky jsem odmastil a pořád to samé, karburátor je čistý a seříný, laboroval jsem dlouho se směsí a žádná změna. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2014 11:47
 Volnoběžka..
Datum: 11. července 2014 11:47
 Zdar. Koukal jsi na pružinky na rozběhových paknách?
Datum: 22. června 2014 9:52
Jméno: honza
IP: uživatel4718
 zdar potreboval bych vedet jestli se dava mezi kartery na čz 150 papirovy tesneni diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2014 20:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17336
 zaleží jak vymezíš převodovku jak sou na tom dělicí roviny..ale dal bych ho tam
Datum: 21. června 2014 20:32
 Ahoj DRACI. Nevíte někdo parametry stahováku spojky u babetty? Mám namysli vnější závit-typ,stoupání a velikost
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2014 20:36
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 M 20 x 1,5
Datum: 19. června 2014 20:36
 Zdravim pánové, neválí se někomu domu startovací hřídel se segmentem na jawu 555? nemůžu to nikde na inzercích chytit a tady na fichtlkrámu na 555 nemaj...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2014 23:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16094
 motodíli votice ten segment maj na 100 pro videl sem ho fizicky na prodejně
Datum: 19. června 2014 23:21
 počkej.. popřemýšlím.. mmmm.... že by na burze?
Datum: 19. června 2014 23:17
 Kluci nehádejte se mi tu a radši mi poraďte kde koupim hřídel se segmentem na 555.
Datum: 19. června 2014 22:55
 kespre ty jso manták.. ne fungovat to tak nebude... hřídel pro 20 a nahoru je delší a nepůjde to tam.. prosimtě kespre ty tvoje kombunace dílů.. to musí být strašný šrot ten tvuj stroj... bez urážky
Datum: 19. června 2014 21:55
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec ja sem dal hřidel aj segment z 555 nebo 05 do 21 a funguje to takže bi to mohlo fungovat i naopak. segment na 555 mají v motokramku http://www.motokramek.cz/segment-startovaci-hridele-j555/ jinak s hřidelí bys musel koupit na 21.třeba tu nekdo jestě napíše jestli to de přehodit
Datum: 19. června 2014 18:52
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj dělal jsem přetesnění na babette co jsem nedávnou koupil gufera tesnění atd je to typ s nakopávačkou vše ok vše složeno tak jak bylo ale mám problém po pár kilometrech najetích tak 200km začala zlobit při přeřazování na 2 škubne a jakoby něco praskne je mi jasní že je to převodovka ale co to přesně muže dělat moc všem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2014 21:55
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci. Potřebuji poradit s převodovkou. Mám X rozdělanejch motorů a ještě víc převodových koleček a hřídelí, ale nevím které jsou z 21 a které jsou z 05. Na 05 je asi kratší hřídel a jiné startovací kolečko. Ale nevím jak to je s ostatníma kolečkama. Jestli jsou zaměnit nebo ne. Abych nesložil motor a nezjistil, že je to špatně. Když jsem zkoušel dát kartery k sobě (bez kliky, jen s převodovkou), tak nešlo hřídelí otočit ani z jedné strany. Rozchodí se časem nebo to je špatně ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 samo se to musí točit jak takž volně a všechny kvalty dořazovat proste to musí makat jak má jak rikaj amíci....
Datum: 14. června 2014 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 hned rozdelat motr složit bez kliky a rukou zařadit všechny kvalty...a protořit,,....
Datum: 14. června 2014 20:54
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 A je možný, že po složení se hřídele netočí (nebo jdou ztuha) a po rozjetí motoru si to nějak sedne? Nebo to hned rozdělat ?
Datum: 14. června 2014 20:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 proste pokud budeš neco menit v motoru co chodí musíš si pečlive prohlednouto co tam daváš aby to bylo stejné.....pokut chceš stavet motry na prodej budeš se to muset naučit z paměti....
Datum: 14. června 2014 20:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 tak 2 kola jsou bud uší anebo maj jiný počet zubu hřidelky s tyčkou jsou o 5 mm asi kradší a vystup z převodovky nema na 05 oporu ve víku.....automaty maj jiný zobáček do karteru a klikovky jsou videt na čepech....proste polomotry po 05 a od 20 jsou uplně jiný .....
Datum: 14. června 2014 20:26
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Nevíte jak mam sestelovat spojku kdyz mi zabira tak z poloviny a ten sroubek dole na motoru uz je na doraz mam tam i 2 ty kulicky a u riditek taky na doraz to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:38
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 no to to že zabíra v pulce chodu packy je dobře ne? a jinak mas opravdu asi kratkou nekterou tyčku ptž 2 kuličky tam být opřene šroubem nemaj......
Datum: 14. června 2014 20:38
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Si to vytoč třeba na p*deli  V železářství se koupí tyčka, uřízne se na potřebnej rozměr, trochu obrousí a je to.
Datum: 14. června 2014 14:44
 To už je celkem tvuj boj, ne?  Tam je tak málo součástek, že to snad ani nejde posrat, ne? Je to jednoduché jak žebřík. Přijdu, sundam dekl, vyndam tyčky, kouknu kde je problém a za 15 minut odjíždim jak pán...Motorky se opravujou v dílně, a né na internetu. Až budeš mít nějaký konkrétní dotaz či problém, tak to můžeme řešit. Tohle ale problém není...tohle je jenom lenost to rozebrat a prohlédnout. Fichtl neni raketoplán - jestliže nefunguje spojka, tak bude asi některá část špatná. A to přes monitor fakt nezjistíme.
Datum: 14. června 2014 14:00
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jasny a myslis jako ze si ju vytocim na prste ?
Datum: 14. června 2014 10:21
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Co delší tyčku?
Datum: 13. června 2014 22:22
|



|