slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 350panelka      IP: uživatel17769    
Dobry den, chcel by som sa spytat, aky je rozdiel ak mam na Jawa 350 Panelka spojkovy kos z 250tky oproti povodnemu? Dumam nad tym ci ma zmysel zhanat origos ked doteraz som jazdil s tym 250tkovym... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Za me nej tuning je primar a spojka ze 634...uz jen proto ze 250 a 350 ma stejnou spojku...lisi se kejva a panelka
 
 
Datum: 26. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec. Seeso máš ve svým krámě vymezovací podložky do převodovky na jawy 250? Průměr 14 a 17 mm o různých tlouštkách? Dyžtak ostatní poraďte kde blanensko a boskovicko tyto kaleny podložky sehnat. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
mrkni " Vymezovací kroužky " na http://www.fabory.cz
 
 
Datum: 11. ledna 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Moto usti je melo
 
 
Datum: 11. ledna 2015 13:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zatim to nikdo nedela, zrovna mi to jden drak nabidnul ale nevim co stoho bude,,takze musite bastlit
 
 
Datum: 11. ledna 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus, prosím ví někdo kolik zubů je originál na sekundárním kolečku u stadionu s22? Potřebuji zde objednat a nevím jaké. Mám originál stroj, tak nepotřebuji žádný tuning kolečka. Díly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: přerushit      IP: uživatel6812    
12ti zub a níž je na sílu 13 a výš je na rychlost.....na zajíždění dávám 12ti zub,aby měl sílu a netrpěl a poté na ježdění dávám 13ti zub je to stejné jak u fíka...12ti zub je do Crossu a 13ka je na silnici....:-)
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel17757    
Ahoj, potřeboval bych poradit. Normálně se zabývám jinou kategorií motocyklů. Nicméně teď dělám Go na jednom motoru Jawy 05. Na motoru je následující závada. Startovací páka přeskakuje při zatížení. Objevil jsem opotřebované plochy na rohatce oz. kola 14-24z. Na e-shopech jsem tento díl nenalezl. Můžete mi doporučit kde koupit. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud je vadná rohatka, není omletý i startovací segment? Pro znalejší: u J05 není nic jisté, ale nemělo by tam být kolo 13/24? Nešlo by vyměnit jenom rohatku se segmentem?
 
 
Datum: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud vím tak kolo pro 05ku se nové nedělá, budeš muset kouknout po burzách, kolo z novějších modelů použít nejde
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17760    
SKuz moto kolo votice anebo starsi z pareza
 
 
Datum: 07. ledna 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Zdar draci, někde jsem četl, že je dobrá kombinace motor z 05 a válec a hlava z 21. V čem je výhoda? je tam prý lepší dvojka a ještě něco? Nebo případně daly by se ty "lepší" věci v 05 dát do karterů z 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Diky za objasnění :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Pardon to patřilo jinam
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel6822    
Jinak souhlas, že prevodovka z modelu 20/21/23 je na tom lépe. 05 má totiž dvojku stejnou jako nové modely ale jedničku víc do síly, tak že je mezi 1-2 velká díra. To právě částečně vyřeší dvojka 19/19, ale pak je zas větší díra mezi 2-3.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 9:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel6822    
Stando, víš, že 05ky sbírám. Mám rozebrána motory z celého spektra výroby od roku 1962 - 1966. Všude byla převodovka jak je psáno níže. Dvojka 19/19 byla v jednom motoru z roku 64, proto tvrdím že 19/19 byla zřejmě jen malá série v průběhu výroby.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17761    
Marku člověče a já měl dvojku 19/19 v j05 z roku 1963,českej štítek,první provedení...dál to mělo atypickou slabou ojnici,ale už na 14,1mm čep...ale to neni žádn&#224; výhoda,klasika 20/18 v tom jelo líp.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 13:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
respektive ta dvojka by se správně mělo spíš psát 20/18, navíc převodovka z 05 do nových karterů taky dát jen tak jednoduše nejde protože má jinou šířku, pozor je jiný i řadící automat...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
05ka má dvojku 18/20 stejně jako novější modely, jen pár kousků v průběku výroby mělo dvojku 19/19 (je to ovšem docela rarita a vypadá to, že takovou převodovku měly vývozní kusy - patrně jednosedadláky), jiná je trochu jednička. která je u 05 13/24 a u nových modelů 14/23 a na jedničce jsou jen tři kolíky.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Aha. Tak díky za info
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17758    
Ne,to není pravda. Možná je ještě horší. Má horší dvojku a mizernou kliku,horší uložení sekundárního kolečka .... atd ....
 
 
Datum: 07. ledna 2015 14:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso budou ještě k mání lamely 36z? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou,, kdo ma zejem at udela obj na normalno v kraku a napisedo vzkazu ze chce 36 ale dejte pozor dve lamely stoji litr
 
 
Datum: 03. ledna 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17732    
Ahoj,prosím vás jak poznám zda je funkční Řadící automat na pincka a zda je ještě dobrá aretační pružina ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
zdar automat jestli je funkční poznáš snadno a to tak že skusíš jestli řadí, dáš ho samotný do bloku motoru a skusíš jestli jdou zařadit všechny kvalty. a stav pružiny poznas podle toho jak těžko jde ta rychlost zaradit (když jde kvalt zařadit přiliš snadno tak je pružina v horším stavu)
 
 
Datum: 24. prosince 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14880    
Zdarec draci, mám dotaz, překorkovávám spoku u pionýra 20. Normál korková a potřebuji vědět na kolik mám zbrousit ty lamely. Jaká tloušťka ví někdo ? Díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14880    
To by mě opradu nenapadlo. Vím že tam musí být vůle. Ale potřebuju vědět tlouštku korku !
 
 
Datum: 16. prosince 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Tak,aby když mezi ně vložíš tu lamelu a nasadíš na ně řetěz tam byla tak milimetr vůle,aby spojka mohla rozepínat.
 
 
Datum: 16. prosince 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
Čau Draci,potřebuju nutně poradit bo už si nevím rady.Na motoru Jawa 50/23 Mustang ze 77 roku se mě lepí ferodo spojka prostě musím zahřívat vždycky jinak když to za chladna nakopnu a dám 1dna tak to skočí na zadní a zdechne.Skušelo se měnit olej za co nejřidší ale furt,spojka je nová ale i po viměně oleje to dělá furt to samé.Moc děkuju za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
čim to bylo, samotnýho by mne to zajímalo.
 
 
Datum: 18. prosince 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
NOje to tedy vyřešeno vše e tedy cajk,ale děkuju za rady :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2014 6:12
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Ferodo spojku neznám. Míval jsem vždy klasiku s korkama a nikdy jsem neměl problém. Možná by to chtělo trochu přitáhnout šroub,aby víc rozepínala.
 
 
Datum: 16. prosince 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Jakej olej jsi pouzilma byt prevodak primo na mokrou spojku ...a pred spoustenym dej 2 smackni spojku a prokopni jinak chodi ti lamely po kosi casto se musi pilovat
 
 
Datum: 16. prosince 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřeboval bych poradit se šroubkem seřizovaní spojky na fichtlu. Když dám šroubek tak se vršek rozmáčkne a po čase nevypíná spojka. Dokonce sem si i koupil šroubek kterej má být přímo sem a taky se rozmáčknul . předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: wope      IP: uživatel6800    
Dej si kuličku mezi tyčky vypínání.Když vymáčkneš spojku tyčka se roztáčí a roztemuje šroub,když je tam kulička tak točivej moment nepřenáší.
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádnou extra spojku tam nemám jen ferodo a nový pružiny. Hned jak se dostanu do nějakýho železářství koupím tvrdej. Díky
 
 
Datum: 10. prosince 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17708    
Máš asi nějakej extra prototyp motoru s extra přítlakem lamel,jinak nevim ... mam tam šroub vyrobenej z obyč měkkýho šroubu m6 a nic se mi tam neděje ... tak jestli jedeš tak tvrdou spojku že ničí šroubek tak použij tvrdej šroubek jak píše kolega.
 
 
Datum: 10. prosince 2014 14:40
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Co zkusit nerezovej nebo kalenej šroubek?
 
 
Datum: 09. prosince 2014 14:44
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar draku, měl jsem stejnej problém na mustangu.. naštěstí já jsem takový typ co přímo nesnáší křupání převodovky a povolenou spojku. jednou jsem nastavil a ještě ten den se šroub zase rozlisoval a nebo taky jsem věčně řěsil to že do tyčinky se totálně zaryla kulička. řešení šroubu asi je jenom jediny ale nevim zda-li bude fungovat a to je - zkusit tam dát M8 závit lebo osmička by se už jen tak nerozplácla ale nevim jestli tam ten závit pude.. řešení 2 - kulička dělá důlek do tyčky.. bud tam tu kuličku prostě nedej a nebo tam hoď tyčinku z čz 175/450 nebo jinejch 175,250 u mé čz 175 jednou nastavím spojku a pak na ní půl roku nemakám ;-) :-) jinak přeju hodně štěstí draku :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dorvat ho mužu jak chci rozmáčkne se stejně ;-) kulička tam je ale mrknu jestly je v pohodě. Díky za tipy
 
 
Datum: 08. prosince 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
a nechybí ti tam kulička?
 
 
Datum: 08. prosince 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Tak ho znova dotáhni ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, Potrěbuju poradit, když dám na pio 9z. primární kolečko o kolik musim zkrátit řetěz? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: wope      IP: uživatel6800    
Když dáváš pouze primár a nedáš větší lamely tak musíš sehnat pul spojku a odstranit članek jinak budeš furt dlouhej nebo kratkej
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Bod pro tebe, nečetl jsem pořádně.
 
 
Datum: 07. prosince 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
až na to že na primáru napínáky jaksi nejsou :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2014 9:07
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
O nic, napínáky by to měli zvládnout, teda pokud dáváš i novej řetěz. U vytahanýho řetězu zkracuj po jednom článku a zkoušej nasadit, ale nedoporučuji to.Vyplatí se měnit celá řetězová sada.
 
 
Datum: 07. prosince 2014 1:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jestli je dobré pro terenní závody upravit převodovku na silnou dvojku tím jak přehodím ty kolečka ja to vhodné sice bude silná dvojka a hůře se bude řadit na trojku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: kevin      IP: uživatel15847    
zdarec kdyš mám doma nabobtnané lamele tak kdyš je zbrousím budou normalně fungovat nebo jsou ko. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 19:25
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
jsou na omak tuhý nebo měký, korek toho běžně moc nenasaje, možná že vnich jsou nové korky a možná je někdo zapoměl zbrousit, pokus se drolí tak to bude nějaká dřevokazná houba
 
 
Datum: 07. prosince 2014 19:25
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Zbytečně je neskladovat doma. Koupim,namontuju a jezdim. Když už musim skladovat,tak ne někde ve vlhku nebo v oleji.
 
 
Datum: 06. prosince 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Kup si Ferodo lamely a máš vyřešeno :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2014 11:25
 
 
 
 
Jméno: kevin      IP: uživatel15847    
dobře a jakto že mě nabobtnali ? jak mám předejít dalšímu nabobtnání lamel ?
 
 
Datum: 06. prosince 2014 8:41
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
KO, vyhodit. Pokud je zbrousíš a použiješ můžou se rozsypat v nejnevhodnější okamžik a pak můžeš bejt KO ty.
 
 
Datum: 06. prosince 2014 1:00
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
vyhodit...........
 
 
Datum: 05. prosince 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel17680    
Zdarec, nemáte něko zkušenosti u fechtla u motoru 05 s výměnou kulatého krytu zapalování za hranatý dvacítkový kryt zapalování ? Je mi jasný že bych musel dat podložky pod M6 šrouby nebo závity v karteru převrtat na M8 Díry by měli alespoň dvě pasovat ;-) Hlavně mi jde o zachování funkce spojky ;-) Aby tyčinka pasovala na vydličku spojky. Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Ok, raději dám podložky mám těch pravých krytů víc tak zkusím ;-) Hlavně mi šlo o to aby poloha pro zasunutí tyčinky do krytu byla stejná akorát bude tyčinka trošku víc vylízat :-) Ale to neva.
 
 
Datum: 27. listopadu 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
zdarec těch hranatých pravích bloku bylo výc druhu takže u některých i když ho tam zašroubuješ tak tam budeš mět fugu ale jinak stačí vyndat z děr vlošky a mužež ho tam dat mam to tak taky a spojka funguje dobře. a nedoporučuju převrtávat na M8 radši dej ty podlošky.
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 11:16
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar jake de dat na čz 175/450 nejmenší kolečko? aby nedřelo o gufero? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17687    
Jakekoliv motorka ma dlouhe futro na hrideli ale pokud das moc maly muze to silene cukat nehlede na to ze se motor jen vytoci a za urcitou mez i vic uz netahne...
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel17674    
Nazdrar draci šlo by do jawy 175/356 do zadu použiť koleso z panelky 16" hlavne sa mi jedna o to či ide použíť ten bubon lebo mám matorku ale koles do zadu mám len z panelky, inak viem že do predu to nejde dať ale dozadu ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 2:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
Nejde pokud mechces prevarit pul masiny
 
 
Datum: 22. listopadu 2014 2:26
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel17657    
zdar draci jaký primár mi doporučíte 11z,9z na fichtl cup a jaký sekundár? chci tam mít origo rozetu díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: wop      IP: uživatel6800    
Já jedu 9 klika ale s vetšíma lamelama (origo řetěz) a 12 ku 55 (13/60-65) přesně jak bylo řečeno.Ale zachvili budu taky laborovat,konečně už dodělávám 5qskřín
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Tak to je podle toho jaký máš motor, převodovku, a hlavně podle trati. Na kliku dej 9z. a pak už to upravuj podle trati. Já závody jezdím 9z klika, 13 sekundár 60 rozeta. Dřív jsem jezdil 12z-55z.
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 13:14
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, po špatných zkušenstech s replikovými lamelamy, jsem zvažoval výměnu za ferodové (korkové se mě lepí). Motor mam nějak neupravený, převodovkový olej PARAMO gyrol 80W mam dát jiný? Mam od feroda očekávat nějaké nevýhody? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem ferodo v seriovým motoru, ta životnost je o něco lepší ale materiál-ocel nebýval nic moc teď už dávám klasiku korek
 
 
Datum: 14. listopadu 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim jak je to teď, ale dával jsem ferodo lamely, který už !neměly! bejt z másla a cca po 3,5tis jsou zuby na lamelách KO... jinak obložení netknutý a to spojce dávám celkem zabrat, protože radši šetřim převodovku dvojtym vymáčknutím spojky, než spojku samotnou... takže pokud jsou už lamely z pořádnýho materiálu, šel bych do ferodo..
 
 
Datum: 12. listopadu 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17658    
Dej olej pro mokre spojky nelepi ferodo je na rozumne. Jezdeni jsou super ale mel sem tu motor z pareza na cross a kraveni kde ferodova spojka totalne hlavni. Hridel ocesala od zubu 1 rychlostniho stupne. Proste pri podrazeni a smyku prebnesla vsechno zatizeni do prevovky aniz by klouzla .
 
 
Datum: 11. listopadu 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: DDD      IP: uživatel17657    
zdar draci jakou rozetu (počet zbů) doporučíte na závody fichtl cup(kategorie ořež plech) a jaký sekudár díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17406    
Je třeba odzkoušet ;-) nejlepši když si jich koupiš vic :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17617    
Podle trati, průběhu, výkonu, hmotnosti, povrchu... moc neznámých.
 
 
Datum: 09. listopadu 2014 18:44
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, potřebuju vědět jaké rychlosti dosahoval manet na jednotlivé rychlostní stupně, jaký průměr mělo jeho zadní kolo, a kolik zubů má jeho rozeta a kolik zubů má sekundární řetězové kolečko (to jak vede ven z motoru). Nevim kolik druhů manetů bylo, jde o mě ten, jak má elektrický startér i nakopávačku, děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2014 16:24
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Ja potřebuju přibližné hodnoty, ne okaz na antikvariat.
 
 
Datum: 11. listopadu 2014 16:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16898    
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16898    
čiže tatran :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 14:29
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Myslim manet scooter
 
 
Datum: 09. listopadu 2014 15:16
 
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.05.2025 6:17:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu