|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 350panelka
IP: uživatel17769
 Dobry den, chcel by som sa spytat, aky je rozdiel ak mam na Jawa 350 Panelka spojkovy kos z 250tky oproti povodnemu? Dumam nad tym ci ma zmysel zhanat origos ked doteraz som jazdil s tym 250tkovym...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 23:41
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
 Za me nej tuning je primar a spojka ze 634...uz jen proto ze 250 a 350 ma stejnou spojku...lisi se kejva a panelka
Datum: 26. ledna 2015 23:41
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec. Seeso máš ve svým krámě vymezovací podložky do převodovky na jawy 250? Průměr 14 a 17 mm o různých tlouštkách? Dyžtak ostatní poraďte kde blanensko a boskovicko tyto kaleny podložky sehnat. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 18:07
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
Datum: 11. ledna 2015 18:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Moto usti je melo
Datum: 11. ledna 2015 13:20
 no zatim to nikdo nedela, zrovna mi to jden drak nabidnul ale nevim co stoho bude,,takze musite bastlit
Datum: 11. ledna 2015 12:54
 Cus, prosím ví někdo kolik zubů je originál na sekundárním kolečku u stadionu s22? Potřebuji zde objednat a nevím jaké. Mám originál stroj, tak nepotřebuji žádný tuning kolečka. Díly
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:52
Jméno: přerushit
IP: uživatel6812
 12ti zub a níž je na sílu 13 a výš je na rychlost.....na zajíždění dávám 12ti zub,aby měl sílu a netrpěl a poté na ježdění dávám 13ti zub je to stejné jak u fíka...12ti zub je do Crossu a 13ka je na silnici....
Datum: 09. ledna 2015 19:52
 Ahoj, potřeboval bych poradit. Normálně se zabývám jinou kategorií motocyklů. Nicméně teď dělám Go na jednom motoru Jawy 05. Na motoru je následující závada. Startovací páka přeskakuje při zatížení. Objevil jsem opotřebované plochy na rohatce oz. kola 14-24z. Na e-shopech jsem tento díl nenalezl. Můžete mi doporučit kde koupit. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2015 17:30
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud je vadná rohatka, není omletý i startovací segment? Pro znalejší: u J05 není nic jisté, ale nemělo by tam být kolo 13/24? Nešlo by vyměnit jenom rohatku se segmentem?
Datum: 08. ledna 2015 17:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pokud vím tak kolo pro 05ku se nové nedělá, budeš muset kouknout po burzách, kolo z novějších modelů použít nejde
Datum: 08. ledna 2015 10:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17760
 SKuz moto kolo votice anebo starsi z pareza
Datum: 07. ledna 2015 17:50
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Zdar draci,
někde jsem četl, že je dobrá kombinace motor z 05 a válec a hlava z 21. V čem je výhoda? je tam prý lepší dvojka a ještě něco? Nebo případně daly by se ty "lepší" věci v 05 dát do karterů z 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 18:37
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Diky za objasnění
Datum: 10. ledna 2015 18:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Pardon to patřilo jinam
Datum: 10. ledna 2015 14:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Jako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
Datum: 10. ledna 2015 14:34
Jméno: marquee
IP: uživatel6822
 Jinak souhlas, že prevodovka z modelu 20/21/23 je na tom lépe. 05 má totiž dvojku stejnou jako nové modely ale jedničku víc do síly, tak že je mezi 1-2 velká díra. To právě částečně vyřeší dvojka 19/19, ale pak je zas větší díra mezi 2-3.
Datum: 10. ledna 2015 9:17
Jméno: marquee
IP: uživatel6822
 Stando, víš, že 05ky sbírám. Mám rozebrána motory z celého spektra výroby od roku 1962 - 1966. Všude byla převodovka jak je psáno níže. Dvojka 19/19 byla v jednom motoru z roku 64, proto tvrdím že 19/19 byla zřejmě jen malá série v průběhu výroby.
Datum: 10. ledna 2015 9:11
Jméno: standa
IP: uživatel17761
 Marku člověče a já měl dvojku 19/19 v j05 z roku 1963,českej štítek,první provedení...dál to mělo atypickou slabou ojnici,ale už na 14,1mm čep...ale to neni žádnà výhoda,klasika 20/18 v tom jelo líp.
Datum: 08. ledna 2015 13:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 respektive ta dvojka by se správně mělo spíš psát 20/18, navíc převodovka z 05 do nových karterů taky dát jen tak jednoduše nejde protože má jinou šířku, pozor je jiný i řadící automat...
Datum: 08. ledna 2015 10:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 05ka má dvojku 18/20 stejně jako novější modely, jen pár kousků v průběku výroby mělo dvojku 19/19 (je to ovšem docela rarita a vypadá to, že takovou převodovku měly vývozní kusy - patrně jednosedadláky), jiná je trochu jednička. která je u 05 13/24 a u nových modelů 14/23 a na jedničce jsou jen tři kolíky.
Datum: 08. ledna 2015 10:10
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Aha. Tak díky za info
Datum: 07. ledna 2015 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel17758
 Ne,to není pravda. Možná je ještě horší. Má horší dvojku a mizernou kliku,horší uložení sekundárního kolečka .... atd ....
Datum: 07. ledna 2015 14:31
 Čau Seso budou ještě k mání lamely 36z?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:31
 budou,, kdo ma zejem at udela obj na normalno v kraku a napisedo vzkazu ze chce 36 ale dejte pozor dve lamely stoji litr
Datum: 03. ledna 2015 12:31
Jméno: Patrik
IP: uživatel17732
 Ahoj,prosím vás jak poznám zda je funkční Řadící automat na pincka a zda je ještě dobrá aretační pružina ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 10:32
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 zdar automat jestli je funkční poznáš snadno a to tak že skusíš jestli řadí, dáš ho samotný do bloku motoru a skusíš jestli jdou zařadit všechny kvalty. a stav pružiny poznas podle toho jak těžko jde ta rychlost zaradit (když jde kvalt zařadit přiliš snadno tak je pružina v horším stavu)
Datum: 24. prosince 2014 10:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14880
 Zdarec draci, mám dotaz, překorkovávám spoku u pionýra 20. Normál korková a potřebuji vědět na kolik mám zbrousit ty lamely. Jaká tloušťka ví někdo ? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2014 17:29
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14880
 To by mě opradu nenapadlo. Vím že tam musí být vůle. Ale potřebuju vědět tlouštku korku !
Datum: 16. prosince 2014 17:29
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Tak,aby když mezi ně vložíš tu lamelu a nasadíš na ně řetěz tam byla tak milimetr vůle,aby spojka mohla rozepínat.
Datum: 16. prosince 2014 17:05
 Čau Draci,potřebuju nutně poradit bo už si nevím rady.Na motoru Jawa 50/23 Mustang ze 77 roku se mě lepí ferodo spojka prostě musím zahřívat vždycky jinak když to za chladna nakopnu a dám 1dna tak to skočí na zadní a zdechne.Skušelo se měnit olej za co nejřidší ale furt,spojka je nová ale i po viměně oleje to dělá furt to samé.Moc děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 22:30
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 čim to bylo, samotnýho by mne to zajímalo.
Datum: 18. prosince 2014 22:30
 NOje to tedy vyřešeno vše e tedy cajk,ale děkuju za rady
Datum: 17. prosince 2014 6:12
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Ferodo spojku neznám. Míval jsem vždy klasiku s korkama a nikdy jsem neměl problém. Možná by to chtělo trochu přitáhnout šroub,aby víc rozepínala.
Datum: 16. prosince 2014 13:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17714
 Jakej olej jsi pouzilma byt prevodak primo na mokrou spojku ...a pred spoustenym dej 2 smackni spojku a prokopni jinak chodi ti lamely po kosi casto se musi pilovat
Datum: 16. prosince 2014 11:38
 Zdar draci, potřeboval bych poradit se šroubkem seřizovaní spojky na fichtlu. Když dám šroubek tak se vršek rozmáčkne a po čase nevypíná spojka. Dokonce sem si i koupil šroubek kterej má být přímo sem a taky se rozmáčknul . předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:49
Jméno: wope
IP: uživatel6800
 Dej si kuličku mezi tyčky vypínání.Když vymáčkneš spojku tyčka se roztáčí a roztemuje šroub,když je tam kulička tak točivej moment nepřenáší.
Datum: 07. ledna 2015 21:49
 žádnou extra spojku tam nemám jen ferodo a nový pružiny. Hned jak se dostanu do nějakýho železářství koupím tvrdej. Díky
Datum: 10. prosince 2014 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel17708
 Máš asi nějakej extra prototyp motoru s extra přítlakem lamel,jinak nevim ... mam tam šroub vyrobenej z obyč měkkýho šroubu m6 a nic se mi tam neděje ... tak jestli jedeš tak tvrdou spojku že ničí šroubek tak použij tvrdej šroubek jak píše kolega.
Datum: 10. prosince 2014 14:40
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Co zkusit nerezovej nebo kalenej šroubek?
Datum: 09. prosince 2014 14:44
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
Datum: 08. prosince 2014 23:42
 dorvat ho mužu jak chci rozmáčkne se stejně  kulička tam je ale mrknu jestly je v pohodě. Díky za tipy
Datum: 08. prosince 2014 21:33
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 a nechybí ti tam kulička?
Datum: 08. prosince 2014 21:02
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
 Tak ho znova dotáhni
Datum: 08. prosince 2014 18:09
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 Čau, Potrěbuju poradit, když dám na pio 9z. primární kolečko o kolik musim zkrátit řetěz? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:54
Jméno: wope
IP: uživatel6800
 Když dáváš pouze primár a nedáš větší lamely tak musíš sehnat pul spojku a odstranit članek jinak budeš furt dlouhej nebo kratkej
Datum: 07. ledna 2015 21:54
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Bod pro tebe, nečetl jsem pořádně.
Datum: 07. prosince 2014 20:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 až na to že na primáru napínáky jaksi nejsou
Datum: 07. prosince 2014 9:07
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 O nic, napínáky by to měli zvládnout, teda pokud dáváš i novej řetěz. U vytahanýho řetězu zkracuj po jednom článku a zkoušej nasadit, ale nedoporučuji to.Vyplatí se měnit celá řetězová sada.
Datum: 07. prosince 2014 1:25
 Čau chci se zeptat jestli je dobré pro terenní závody upravit převodovku na silnou dvojku tím jak přehodím ty kolečka ja to vhodné sice bude silná dvojka a hůře se bude řadit na trojku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 21:08
Jméno: kevin
IP: uživatel15847
 zdarec kdyš mám doma nabobtnané lamele tak kdyš je zbrousím budou normalně fungovat nebo jsou ko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 19:25
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 jsou na omak tuhý nebo měký, korek toho běžně moc nenasaje, možná že vnich jsou nové korky a možná je někdo zapoměl zbrousit, pokus se drolí tak to bude nějaká dřevokazná houba
Datum: 07. prosince 2014 19:25
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Zbytečně je neskladovat doma. Koupim,namontuju a jezdim. Když už musim skladovat,tak ne někde ve vlhku nebo v oleji.
Datum: 06. prosince 2014 11:38
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Kup si Ferodo lamely a máš vyřešeno
Datum: 06. prosince 2014 11:25
Jméno: kevin
IP: uživatel15847
 dobře a jakto že mě nabobtnali ? jak mám předejít dalšímu nabobtnání lamel ?
Datum: 06. prosince 2014 8:41
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 KO, vyhodit. Pokud je zbrousíš a použiješ můžou se rozsypat v nejnevhodnější okamžik a pak můžeš bejt KO ty.
Datum: 06. prosince 2014 1:00
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 vyhodit...........
Datum: 05. prosince 2014 22:28
Jméno: Ondřej
IP: uživatel17680
 Zdarec, nemáte něko zkušenosti u fechtla u motoru 05 s výměnou kulatého krytu zapalování za hranatý dvacítkový kryt zapalování ? Je mi jasný že bych musel dat podložky pod M6 šrouby nebo závity v karteru převrtat na M8 Díry by měli alespoň dvě pasovat  Hlavně mi jde o zachování funkce spojky  Aby tyčinka pasovala na vydličku spojky. Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 17:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
 Ok, raději dám podložky mám těch pravých krytů víc tak zkusím  Hlavně mi šlo o to aby poloha pro zasunutí tyčinky do krytu byla stejná akorát bude tyčinka trošku víc vylízat  Ale to neva.
Datum: 27. listopadu 2014 17:59
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 zdarec těch hranatých pravích bloku bylo výc druhu takže u některých i když ho tam zašroubuješ tak tam budeš mět fugu ale jinak stačí vyndat z děr vlošky a mužež ho tam dat mam to tak taky a spojka funguje dobře. a nedoporučuju převrtávat na M8 radši dej ty podlošky.
Datum: 26. listopadu 2014 11:16
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 zdar jake de dat na čz 175/450 nejmenší kolečko? aby nedřelo o gufero? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2014 12:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
 Jakekoliv motorka ma dlouhe futro na hrideli ale pokud das moc maly muze to silene cukat nehlede na to ze se motor jen vytoci a za urcitou mez i vic uz netahne...
Datum: 30. listopadu 2014 12:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel17674
 Nazdrar draci šlo by do jawy 175/356 do zadu použiť koleso z panelky 16" hlavne sa mi jedna o to či ide použíť ten bubon lebo mám matorku ale koles do zadu mám len z panelky, inak viem že do predu to nejde dať ale dozadu ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 2:26
Jméno: pepa
IP: uživatel17681
 Nejde pokud mechces prevarit pul masiny
Datum: 22. listopadu 2014 2:26
Jméno: pionýr
IP: uživatel17657
 zdar draci jaký primár mi doporučíte 11z,9z na fichtl cup a jaký sekundár? chci tam mít origo rozetu díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:58
Jméno: wop
IP: uživatel6800
 Já jedu 9 klika ale s vetšíma lamelama (origo řetěz) a 12 ku 55 (13/60-65) přesně jak bylo řečeno.Ale zachvili budu taky laborovat,konečně už dodělávám 5qskřín
Datum: 07. ledna 2015 21:58
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Tak to je podle toho jaký máš motor, převodovku, a hlavně podle trati. Na kliku dej 9z. a pak už to upravuj podle trati. Já závody jezdím 9z klika, 13 sekundár 60 rozeta. Dřív jsem jezdil 12z-55z.
Datum: 23. listopadu 2014 13:14
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, po špatných zkušenstech s replikovými lamelamy, jsem zvažoval výměnu za ferodové (korkové se mě lepí). Motor mam nějak neupravený, převodovkový olej PARAMO gyrol 80W mam dát jiný? Mam od feroda očekávat nějaké nevýhody? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2014 13:33
 Měl jsem ferodo v seriovým motoru, ta životnost je o něco lepší ale materiál-ocel nebýval nic moc teď už dávám klasiku korek
Datum: 14. listopadu 2014 13:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim jak je to teď, ale dával jsem ferodo lamely, který už !neměly! bejt z másla a cca po 3,5tis jsou zuby na lamelách KO... jinak obložení netknutý a to spojce dávám celkem zabrat, protože radši šetřim převodovku dvojtym vymáčknutím spojky, než spojku samotnou... takže pokud jsou už lamely z pořádnýho materiálu, šel bych do ferodo..
Datum: 12. listopadu 2014 9:57
Jméno: pepa
IP: uživatel17658
 Dej olej pro mokre spojky nelepi ferodo je na rozumne. Jezdeni jsou super ale mel sem tu motor z pareza na cross a kraveni kde ferodova spojka totalne hlavni. Hridel ocesala od zubu 1 rychlostniho stupne. Proste pri podrazeni a smyku prebnesla vsechno zatizeni do prevovky aniz by klouzla .
Datum: 11. listopadu 2014 19:53
Jméno: DDD
IP: uživatel17657
 zdar draci jakou rozetu (počet zbů) doporučíte na závody fichtl cup(kategorie ořež plech) a jaký sekudár díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 18:22
Jméno: honza
IP: uživatel17406
 Je třeba odzkoušet  nejlepši když si jich koupiš vic
Datum: 10. listopadu 2014 18:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17617
 Podle trati, průběhu, výkonu, hmotnosti, povrchu... moc neznámých.
Datum: 09. listopadu 2014 18:44
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, potřebuju vědět jaké rychlosti dosahoval manet na jednotlivé rychlostní stupně, jaký průměr mělo jeho zadní kolo, a kolik zubů má jeho rozeta a kolik zubů má sekundární řetězové kolečko (to jak vede ven z motoru). Nevim kolik druhů manetů bylo, jde o mě ten, jak má elektrický startér i nakopávačku, děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2014 16:24
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ja potřebuju přibližné hodnoty, ne okaz na antikvariat.
Datum: 11. listopadu 2014 16:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
Datum: 10. listopadu 2014 14:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
 čiže tatran
Datum: 10. listopadu 2014 14:29
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Myslim manet scooter
Datum: 09. listopadu 2014 15:16
|



|