Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čáfo
Hale Mám Dva Dotazy 
Chci se zeptat když dávám nový gufera do motoru tak sem slyšel že se mají mazat, (prosím poraďte mi kde?) a jakým olejem tím co mám v převodovce ?
a Druhý Dotaz Když dávám píst tak jak je tam na pístu ta šipka tak ta má směřovat dolu k výfuku žejo ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 19:34
 Gufero bi pri prvom štarte mohlo zhoret ked tam nedáš trocha oleja to je jedno akého ono sa už bude domazávat same zmesov benzínu z olejom jedná sa len o ten prvý štart
Datum: 27. září 2010 19:34
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Ano šipka má směřovat dolů k výfuku.
Datum: 27. září 2010 17:54
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Mázni ho na vnitřním průměru ,třeba olejem co dáváš do benzínu. Je to proto ,abys nepoškodil břit na guferu ,až budeš nasazovat
hřídel.
Datum: 27. září 2010 17:53
 čau draci sklada ljsem motor dohromady a byla tam zařazená rychlost složil jsem to ale když tu řadící páku celou zasunu do té kulaté díry tak drhne o výko to je divny ne? a navrchu když při řazení řadíš a hýbyse to do předu a dozadu tak to de v poho ale nemá tam náhodou cvaknou tkdyž tím hýbneš mám takovy pidezdření jestli neviletěla nebo se neuvolnila pružina u automatu ale řadit bez spojky asi nejde že? prosím o rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 19:25
 A hore na radiacom automate máš dobré šrobi sú tam dva jeden čo drží automat v kartery a druhý je doraz má takú inú hlavičku pozri či si ich nevimenil
Datum: 27. září 2010 19:25
Jméno: karel
IP: uživatel10447
 čau draci mám babetu typ 207 a nejde mi benzín z karbáče do válce benzín do karbecu de karbáč čistěnej kompresi má skoušel jsem i karbác z druhý babety a taky nic taktéž čištěnej už nevim co stim budu vděčnej za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 18:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na píst a pístní kroužky a na těsnění kolem karburátoru.
Datum: 27. září 2010 18:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 blobst kdys mas vse vycisteno tak to musi jit takze sedni si k ponku vem si karbec sadu sroubovaku vlasce( nebo medenej malej dratek na vycisteni trisek) + sezen nekoho s 8 barovim kompresorem... vse peclive vycisti dej nove tesneni a skopmetuj ... pak se podivej jeste na nadrz koukni jestly mas u kohoutku v nadrzi dobre sitko a zrovna vycisti i kohout (postup stejnej) uzpech ktvi v TOM KOMPRESORU dulezity je ho hodne ale fakt fest profouknou i trysky URCITE SI NASTAV HLADINU V KARBURATORU pak skomletuj a zkus... kdys nepujde tak pmuze vzit do strikacky namichanej benzin striknout do valce a startovat babca chytne a mela by se spamatovat..
Datum: 27. září 2010 18:08
 Čau hele máte někdo Jawu 20/21 v původním stavu, potřebuju vědět jak to je s připojením filtru na karbec, je tam gumová manžeta jako u Mustanga nebo je to nějak jinak???
Může mi někdo poslat foto, díky moc!! sefcik.jan@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:54
Jméno: čupíšek
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:54
 Jo taky bych se uškrtil nejradši... Prostě myslíš že sjem tomu rozuměl v děvíti letech po týdnu co jsem na to jezdil? myslíš že sjem řešil jestli je to nějaká 05ka nebo něco? kluci mělipionýry a pro mě to byl pionýr jako každý jiný. Dal jsem si tam řiditka s hrazdou. Někdo mi řekl že 21ckovy motor je silnejsi nez 05kovy tak jsem si ho tam okamzite dal,dal jsem si tam brzdové štíty s kolama z 21cky,sundal sem revmaplechy,časem jsem tam namontoval malé prsa,uviděl jsem na mustangu takovou masivní páku brzdy a líbilo se mi to tak jsem tam hodil kříž z mustanga,začal se mi líbit mustangácký výfuk tak sem ho tam kopl... prostě neřešil jsem to a postupem času až jsem se s tím začal víc zabývat z celého srdce mi to začalo docházet co jsem udělal za debilovinu a ted toho lituju... Jo Franky jestli mi ho pošleš tak klidně
Datum: 27. září 2010 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Boocheer: Po zhlédnutí fotky pio bych tě uškrtil,ale jak ted ctu,tak si to prekopal jako mladej a blbej....coz se stává...  ....ale je to 05 modelový řady 63/64,stejně malá serie jako 62/63....skoda no...
Datum: 27. září 2010 15:59
 Tak čaues a dík
Datum: 27. září 2010 13:23
 já tam mám Ba 88... Ale to už dnes neseženeš  no nic musím jít na oběd tak se měj
Datum: 27. září 2010 13:22
 Esi Ba 88, či Ba 91?? Já mám teda Ba 88 ale v těch starejch to ani nebylo.
Datum: 27. září 2010 13:20
 Jo héle a co máš v tp za palivo?
Datum: 27. září 2010 13:19
 Jo taky mam doma nějkaou starou 14, šak ale ti nevim co mám v motorce já vůl se furt chystám na to podivat a vždycky zapomenu!
Datum: 27. září 2010 13:18
 Jo vzduchem as 35, ale přez Polsko, to jsou ty dva výběžky, Na západ je ŠLUKNOVSKÝ (ten Vansdorf) a na východ je FRÝDNLANTSKÝ.
ALE TAK TAM MÁ TŘEBA CHATU A TAM HO MÁ?!
Datum: 27. září 2010 13:16
 no nejlepší svíčka se mi osvědčila Brisk N14C. S ní ten motor skoro vůbec nevadne. Ted mi ta 14ka odešla a jezdím na N17C protože jinačí neměli a je to taky dobré ono je ted celkem chladno tak to jede perfektně ale v letních vedrech se mi to s touto svíčkou přehřívá.
Datum: 27. září 2010 13:15
 jo já vím ale je to u Liberce... neni to vedle Liberce ale leží to někde poblíž. Typuju tak 45-50Km. Nevim jak mi to říkal že bydlí v Liberci a dílnu má ve Varnsdorfu nebot tak něco. Aj mi říkal že nikde nic nemohl sehnat k renovaci
Datum: 27. září 2010 13:13
 Jo ještě co máš za svíčku, já slyšel že 8, 14, i snad 17 se dávaj??
Datum: 27. září 2010 13:12
 Ale já ho koupil v Nymburce, taky to neni nejblíž!!
Datum: 27. září 2010 13:11
 ČÉČE Vansdrorf je Ústeckej kraj, ne Liberec???!!
Datum: 27. září 2010 13:10
 aha málo jich je  já jsem si říkal co toho pána vedlo od liberce až ke mě do vracova nějakých cca 400-500Km pro obyčejnou dvacítku složenou s dílů posbíraných po šrotištích  vypadala sice pěkně a bylo kompletní a plně funkční no ale byla to taková slátanina, motor a řidítka z 05ky,kola z pařeza,výfuk z mustanga...  prostě co dům dal a nečekal jsem že by to někdo chtěl a kord za 3000
Datum: 27. září 2010 13:08
 To asi jo na seřízení je to výc místa, my se známim, dělaly do 23 mustafa tam se to dělalo často, tak sme to už dělali tim plechovym víčkem, než to rozšloubovat ty da velký šrouby!!
Datum: 27. září 2010 13:07
 Ne z Vansdorf to je u ŠLUKDNOVA to je jinej kraj, ale taky se sem musej fíci dovážet, kdo ho má NEPRODÁ!! , jen málo!!
Datum: 27. září 2010 13:04
 jo mě osobně se víc líbí taky 05kový motor je takový krásný kulatý... Na tom mém mám motor z dvacítky. Jinak to já neřeším já když chci seřídit předstih tak stejně sundám celý výko tak nebo tak,je to pohodlnější
Datum: 27. září 2010 13:04
 Jo táák já myslel podle těch řidítek a to máš motor z 05 ??, ten z prava vypadá esteticky dobře, šak je ale horší se dostat k zápalku. Ale ty řidítka mám úplně stejný!!
Datum: 27. září 2010 13:02
 jo jinak neznáš nějakého pána z Varnsdorfa u Liberce? prodal jsem mu oranžovou dvacítku s motorem 05 myslim za 3000Kč. Chtěl ji na profesionální renovaci říkal tak by mě zajímalo jak ted asi vypadá jestli se už do ní pustil
Datum: 27. září 2010 13:02
 díky  ne to je bývalá 05ka. to bylo zakoupené myslim týden po tom co se na thuobjevila první série 05ek. To bude tak 1960-1964... Nevim jak jsem ji vytáhl po 30ti letech z garáže tak ten štítek už tam nebyl. První stroj na který jsem sedl asi v devíti litech,byl jsem mladý a blbý no a překopal ji na 21čku. Ted bych si za to naliskal. ta 05ka byla uplně v originále kromě barvy
Datum: 27. září 2010 12:59
 Jasně díky moc, chystám komplet renovaci, tzv. "JAKO VETERÁN" to bude vypadat, je nás tu u Liberce málo a renovovanejch hodně málo, tak to bude EŇO-ŇEŇO nej fichtl v okrese.
Datum: 27. září 2010 12:58
 Jinak pěkná motorka nová SPZ vidim, to je R.V. tak kolem 1972 co??
Datum: 27. září 2010 12:55
 no ono se to tam dává fakt na prd. Chce to moc šikovnosti a ještě víc síly. Já když to tam dávám tak se s tím dřu třeba 20 minut ale nakoenc se to povede... Tak jsem se naštval,ten svorný kroužek z tama vyhodil,trušku tu trubičku nařezal v tom místě jak se to dává na karbec asi tak pul centimetru a dal jsem si tam tu páskovou svorku stahovací. mám tot am během minuty nasazený a drží to perfektně
Datum: 27. září 2010 12:54
 Jo tu věc co kouká z filtru mám ale nejde to nasadit na KARBEC, mám to v krabici dílů kde jsou i věci z 555, a taky nějakej italskej klakson od auta.
ČÍM TO ŽE TO NEJDE???
Datum: 27. září 2010 12:49
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/uchyceni_plechu/ tak jsem ti vyfotil jak nějak by to mělo byt-alias jak to mám já. místo toho kroužku jsem si tam dal takovou páskovou svorku a je to i lepší
Datum: 27. září 2010 12:45
 Nebo jestli nemá někdo komplet to tělo bez filtru by stačilo, jináč kompletní s trubkama přírobama kroužkama, KOUPIL BYCH!!!
Datum: 27. září 2010 12:42
 Hele já to koupil po nějaký domácí údržbě, nevim nic ten airbox má to horní výko snad dělaný ze sklolaminátu bo co??? A zdola má přilepenou ňáku přírubu a naní je něco co vypadá jako manžeta z vidlice!...
MĚL BY NĚKDO FOTO, stejně je naprd počasí tak někdo pls skočte do garáže s foťákem, díky moc.
Datum: 27. září 2010 12:40
 tam neni manžeta v airboxu je takové těleso na kterém je filtr,to těleso vyčuhuje z airboxi a na něm je upevněna taková většinou bílá trubka,která má na konci u karburátoru svěrný kroužek a to se zasune na karbec,zcvakne se to tam a drží to
Datum: 27. září 2010 12:34
 Jasan a ta je nasazená na takový šedo-bílý bakelitový potvůrce co čumí z těla filtru!?
Datum: 27. září 2010 12:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel9023
 Manžeta tam je, ale ne taková půl metrová jako u mustanga-je cca 10-15 cm dlouhá.
Datum: 27. září 2010 12:16
 Cus draci tak co ted je po jezdeni co? kvuli tomu pocasi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 15:46
 všeci pišete jak budete zalezlí v dílně,ale co já?já budu zase mrznout...
Datum: 28. září 2010 15:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 nebrblat tady  Já včera dělal testovací jízdy dalšího fechtla co sem dal do kupy, sice trošku pršelo, ale test musí holt proběhnout za každého počasí. Jinak na to v dešti prdim, páč sem pak mokrej a bolej mě kolena (a to mám revmaplechy) No holt taky už nejsem nejmladší, ale na frenkyho mě ještě pár let chybí  . A taky bych řek že to Frenky napsal dobře, proč se poflakovat, když práce se najde vždycky dost. No nic, jdu si uklidit do fichtlárny aby bylo možno v takto kulturním prostředí renovovat fichtla.
Datum: 28. září 2010 15:22
 A ty taky tykáš těm který neznáš?
Datum: 27. září 2010 20:17
 tak to seš pěknej Retard,myslíš že se ti budou všichni klanit? A co mě tykáš ty? Zaměť si proboha před vlastním prahem a pak se starej o druhý
Datum: 27. září 2010 20:12
 No pokud ti bude 50 tak proč se chováš jak 14-ti letej fagan  ?
Datum: 27. září 2010 20:05
 Spíš chápu,proč žiješ sám
Datum: 27. září 2010 19:58
Datum: 27. září 2010 19:25
 To jo draci, taky jsem minulej rok jezdil v těch -20°C, ale bylo mi spíš horko jak jsem několik minut skákal na startpáce, aby to vůbec zachrchlalo.
Datum: 27. září 2010 15:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Nejsem z cukru jezdim porat muj rekord v mrazech bylo -25°C ja a mi 2 blaznivi kamosi je pravda ale ze 3 rukavice byly malo... ja proste bez motorky nemuzu bejt..
Datum: 27. září 2010 15:20
 U nás teď přestalo pršet ale zase asi začne
Datum: 27. září 2010 13:50
 a já ještě nemám stroj na zimu
Datum: 27. září 2010 13:17
 píšou na netu že od čtvrtka má mrznout no tak to bude uplně v řiti esi je na tom něco pravdy
Datum: 27. září 2010 12:50
 prej ma bejt ve stredu vyjasneni takze to bude tak jak rikas ty pudem do skoly a bude se to lepsit fakt na nic to uz zachvili bude kosa snih kdo jezdi ii ve snehu?
Datum: 27. září 2010 12:39
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 ale je to v poho ja jezdim iv dešťu. To sou aspoň prázdny lesy.
Datum: 27. září 2010 12:38
 To jo, já měl nějaký problémy se zdravim se štítnou žlázou, tak sem se na to vyprdnul, jak bylo hezky a teďka je konec, mě čeká zimní renovace fíka, snad to bude stát za to, na jaře vrrp-vrrp-vrrp-vppppprrvpppp!!!
Datum: 27. září 2010 12:32
 uplně na hovno. celý týden krásně a až je sobota a neděla,v pondělí ředitelské volno a v utery svatek. 4 dny jsem doma,tak jsem se těšíl jak si zajezdím a kde ty věcí. budu sedět doma jak dement. a vsadim se že jak ve středu pojedu do školy tak bude krásné letní počasí zase.
Datum: 27. září 2010 12:31
Jméno: čvarda
IP: uživatel4095
 zdarec draci ... potřeboval bych poradit od někoho poblíž Znojma kde bych mohl nechat pozinkovat nějaké věcy. Předem dík za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 17:22
 ahoj ve znojmě je pod cyklokučerou automototechna da se tam koupit sprej potom si to jenom nasřikneš a je to PEtr
Datum: 27. září 2010 17:22
 Ahoj budu opravovat přez zimu simsona ale mam jeden problém s tlumičema sou moc měkký a skoro netlumí (tmučovej olej tam je ) prosimvás nevíte co stim je
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 21:18
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Simson-------------------------------------------------------go ass!
Datum: 27. září 2010 21:18
 ahoj, prosím potřebuju poradit, mám mustanga a když zmáčknu spojku tak v tom tak divně rachotí prostě jiný zvuk jako by tam neco dřelo a ani mi ta spojka moc nefunguje prosím o rady dnes sem měl jed pryč tak prosím poradte. PŘEDEM DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 23:28
Jméno: Honza
IP: uživatel10450
 ..kdyz jsem koupil mustanga, dešlalo mi to taky..nemel jsem kulicku mezi hridelkami na vypinani spojky..
Datum: 27. září 2010 23:28
 Spíš bych dolil/vyměnil olejovou lázeň. Ale taky rozhodně použij postup viz. KLIKAR
Datum: 27. září 2010 11:15
 pravděpodobně je celá spojka povolená a dře o víko. je nuný sundat levý víko a spojku rozebrat a utáhnout na hřídeli.
Datum: 27. září 2010 9:35
Jméno: d
IP: uživatel10446
 zdar mam simsona s51 enduro a dře mi magneto o neco asi o zapalko nebo o civky, a nasazeny tam je dobre nevite co s tim? prej tam muze bejt strzenej nakej klinek..je to mozne ? a kde se nachazi ten klinek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 11:33
Jméno: Mirass
IP: uživatel8276
 Zdar, klínek (resp. pero - takový jakoby půlměsíček) najdeš po stažení rotoru zapalování stahovákem na klikovém hřídeli, pero má svojí drážku v klikové hřídeli a zapadá do drážky v rotoru - tím zamezuje jeho pootočení. Střižený klínek se nejčasteji projeví tak že motor nejde nastartovat - rozhodí se předstih - stačí dát nový klínek, pořádně dotáhnout a můžeš zase drandit
Jinak rotor může o stator zachytávat taky špatným usazením statoru - to vyladíš tak že si opatrně povolíš šroubky co drží stator, podíváš se kde to dře a stator třeba pomocí šroubováku opatrně poodstrčíš od rotoru (!! pozor aby nedošlo k pootočení statoru - rozhodíš předstih!! ) Držim palce, ať jezdí co nejdřiv Mirass
Datum: 27. září 2010 11:33
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 cau draci nevite nekdo proc mi nechce na mustangovi merit tachač??? poradte mi nekdo com stim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 12:34
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 shreku baterku na tom nemam!!!!
Datum: 27. září 2010 12:34
 Najdi někoho v okolí ať ti to dá to cajku, sám se do toho nepouštěj
Datum: 27. září 2010 11:03
 máš nabytou baterku?
Datum: 27. září 2010 10:37
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 a jeste mi vubec nesvitijou svetla tzarovky sou tam novy a uz si stim nevim vubec rady??? poradite co stim??? diky
Datum: 27. září 2010 10:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 může, proč by nemohlo...
Datum: 27. září 2010 10:16
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 a nemuze tam byt neco ulomeny???
Datum: 27. září 2010 8:53
 máš tam lanko???   jestli jo tak ho pořádně namaž a zkus to mělo by to fakčet
Datum: 27. září 2010 8:44
 ZdravímProsím Vás budu dělat GO mustanga.A chci se zeptat.mažu Shell Advance SX2 v poměru 1:33 , převodový olej jsem používal Cinol PP90.A chci se zeptat jestli mám měnit třeba ten Shell ,ale jsem s ním spokojený.neškodí to motoru?Chci pro svůj motor to nejlepší.Tak jestli můžu Shell nechat..? Ale ten převodový Cinol bych asi změnil , protože se mi to zdá jako hodně levná sračka.Tak se chci zeptat co by jste mi doporučilli za převodový olej..?Já vím že se ptám trochu brzo když jsem ještě ani nezačal.ale tak chcii už mít vše řipravené a nakupené...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:30
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Já používám převodový olej Mogul...
Datum: 27. září 2010 16:30
 no ten sheel je mineral ale je dobrej motoru neškodí a karbonizuje málo a dobře maže takže sheel bych nechal a do převodovky já použivám paramo gyrol 1 litr stojí nák 90 kč a nemužu si stěžovat
Datum: 27. září 2010 14:34
 ahoj,sla by tahle hlava na čz 175/450 ? pomohla by v nece?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 15:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 doporucuju sundat stavajici ,,tykev'' z motorky a porovnat... ono totiz vec co se zda byt stejna stejna opravdu neni... pr: nedavno jsem si sehnal palici na
353 (clovek mysli ze kdys je vyrazeno na palici 353 tak budou vsechny kusy stejne a ono prd) obe hlavy se lisili, i pres to ze byly stejne typove oznaceny ale spalovaky a dosedacky byly jine taze
pokud muzu poradit sundej hlavu a pak teprv zkousej vydrazit (sundani i nadrze a pod. je 6 minut prace i s chystanim naradi)
Datum: 27. září 2010 15:33
Datum: 27. září 2010 13:55
 jaká hlava? nemáš tu žádný link nic... tak co chceš ?
Datum: 27. září 2010 12:40
 čus draci,hele nevíte čím to může bejt? Když nakopnu fíka a dám plnej knedlík tak to je v poho ale asi tak 5 vterin pak musim dát nohu na cucák,aby to jelo.Ale když jezdim tak minutu s nohou na cucáku tak už to pak jde normálně.Myslíte,že to může být jehla? nebo co? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 18:11
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Mě to dělala vzduchová bublina která se udělala vždy když jem zastavil banzín, benzínová hadička byla moc dlouhá .
Datum: 27. září 2010 18:11
 čéče první co bych se mrknul na SVÍČKU, ale to si asi už udělal ne?!
Datum: 27. září 2010 12:35
 jo dela to i kdyz je teply,tak jsem dal jakoby niz ten plisek na jehle a ted to dela jen do kopce. tak nevim. jo a privod je dobry a mam jawu 05 s tim karburatorem jak se davali na stadiony s22.diky
Datum: 27. září 2010 12:20
 Dej vyšší hladinu v plovákovce a koukni na přítok benzínu
Datum: 27. září 2010 11:04
 a dělá to aji když je to teplý?
Datum: 27. září 2010 9:08
 prostě nakopnu dam plnej knedlík, a normalne to jde do otacek ale asi 5 vterin,pak to zacne chcipat a musim dat nohu na cucak aby to stale slo do otacek.A pak uz to normalne jede i bez toho cucaku?uz vite?diky
Datum: 27. září 2010 8:53
 máš Ňáký čudný vyjadřování
Datum: 27. září 2010 8:46
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 zdar co si myslite o oleji mogul 2t co maj na bnezinkach pul litr za 65kč? ted sem ho koupil protoze je za doboru cenu a daval sem ho do parizka asi 3 roky a v poho a kolik je nejlepsi michat 1:33?? ted micham 1:40 ale 1:33 je asi lepsi ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 18:29
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestly muzu tak ja se ridim heslem : nejsem tak bohatej abych si kupoval levne veci... zapremyslej nad timto treba ti to dojde co jsem tim chtel rici....
Datum: 27. září 2010 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 za tu cenu koupis daleko lepsi oleje
Datum: 27. září 2010 16:01
 myslim že je docela drahej...za stejnou cenu můžeš koupit lepší oleje, přecijen v kategorii 130kč/l už je toho víc...
Datum: 26. září 2010 22:06
Jméno: prouzicz
IP: uživatel9548
 Zdravím všechny fichtlaře, mám dotaz ohledně elektro instalace na jawa 20 mám ji po rekonstrukci elektriku mi dělal elektrikář z povolání házelo to nádhernou jiskru druhý den to vyndám z garáže a nic ani záblesk. poraďte mi prosím čím by to mohlo být.
Děkuji za odpovědi
Fichtlům zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 12:42
 bud ti to někde kostří nebo vypadnul nějaký drátek nebo se podívej jestli na kladívkách nemáš bílý ,,škvarek. Zkus ty kladívka projet jemnouným šmirglem.
Datum: 27. září 2010 12:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 skříplej drát, blbej kontakt
Datum: 26. září 2010 22:17
Jméno: Hanz
IP: uživatel5654
 Zdarec lidi. Čím to může bejt, že když jsem po roce složil dohromady fíka, kterej předtim parádně jezdil (akorát jsem zalomi šroub od vejfuku ve válci, tak jsem rozebíral a odvrtával), tak teď nechce chytnout,páč se mi vrací troška benzínu zpátky do karburátoru a vždycky mi hned zaplní přívod vzduchu.. Vždycky vyndám trysku, vyfoukám benzín do poslední kapičky, roztlačuju a ona je hned zas plná benzínu.. Co s tím mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:20
 koukni se jestli ti zavira ventil v plovakovy komore. Muze ti blbnout a pak se benzin vali ven.
Datum: 29. září 2010 17:20
 Čus, vím že to sem nepatří ale potřebuju poradit s měřením na multimetru... Mám tenhle http://shop.rabtron.co.za/catalog/images/DT830B.jpg Když měřím na 1,5v baterce tak mi to změří jen na DVC 20, ale normálně v zásuvce mi to změří jen na ACV. Stačilo kdybyste mi někdo napsal co znamenají ty skratky  DVC, ACV, DCA... Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:17
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ajo, to by dávalo smysl
Datum: 27. září 2010 16:17
Jméno: Domek
IP: uživatel9354
 Na baterce máš stejnosměrné a v zásuvce zase střídavé napětí.
Datum: 26. září 2010 22:11
 ACV=měří střídavé napětí, DCV=měří stejnosměrné napětí, DCA měří velikost proudu...
Datum: 26. září 2010 22:03
 zdravim,mam dotaz..po delsi dobe sem vytah cezetu,roztlacil sem a dusila se po pridani plynu..chytla s mensima obtizema..tak sem ji nechal na volnobeh aby se trochu zahrala...pak sem trosku pridaval (pomalu aby nechcipla) a najednou rana (nejspis do vejfuku) a slo to..nevite co to bylo?porad to jede ale jen by me zajimalo co to mohlo bejt,nikdy predtim se mi to nestalo..a dalsi vec-studena nejde do otacek (ale vubec,chcipne) a celkem se prehriva..je to velky nebo maly odtrh?na nakopavacku ji taky n enastartuju..ps-zapalovani z parizka  predem diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 18:09
 zdravicko  no uz jede,tenhle dotaz je pul roku starej  uz ani nevim cim to bylo..ted nejak moc casu nemam na vyfoceni,ale zkus kouknout na mou galerii mozna ze tam nekde fotka bude,ale nic neslibuju http://cz-cross.rajce.idnes.cz/
Datum: 16. února 2011 18:09
Jméno: Michal
IP: uživatel11179
 Zdar jestli ti 175 jede na pařízkovi mužeš bejt rad  jede jen malo komu  ajestli bych mohl poprosit o fotky toho zapalování kdybys byl tak hodnej a poslal mi ho na mejla mike.olsansky@seznam.cz Díky 
Jinak rána do vífuku mohl byt přechlastanej karburátor který tam v jednu dobu vcucl bohatší směs a otačky zastudena musíš jinak seřidit zapalovaní ale jestli to jezdí na pařizkovi moc bych do toho nerejpal
Datum: 16. února 2011 14:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může být velký předstih,chudá směs a překontroluj vzdálenost elektrod na svíčce.
Datum: 27. září 2010 8:27
 dobre,dekuju  zkusim dat o neco mensi  vim ze strileni dela prestih,ale nikdy se mi nestalo ze by se dusila,pak to strelilo a od ty doby jela..
Datum: 26. září 2010 23:22
 mě fichtl střilel do sání,protože jsem měl rozladěnej karbec,přehřívání způsobuje velkej předstih,ostatní to potvrďte nebo vyvraťte,jestli se pletu...
Datum: 26. září 2010 23:11
 To že bouchne do vejfuku nebo karbece mě dělal předstih a odtrh, podle mě moc velkej ale nejsem si jistej
Datum: 26. září 2010 23:06
 jo,omlouvam se..je to typ 175/450
Datum: 26. září 2010 21:02
Jméno: drson
IP: uživatel9594
 cau mozna blba otazka ale cim to je ze mi tam u spoje kolene a vyfuku kape nakej cernej sajrajt vypada to na spalenej olej bo neco takoveho ja jen ze me to zacina stvat protoze mam u baraku a v garazi na betone velky fleky a nejde to dolu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:55
Jméno: Ozák
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:55
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Mezi koleno a hlavu dej tesneni me to taky delalo a mel jsem od toho cely predni blatnik a dal jsem tam tesnini a v poho.
Datum: 27. září 2010 16:16
 a mezi výfukem a kolenem jdej azbest šnuru
Datum: 27. září 2010 14:04
 vypal a vičisti vejfuk
Datum: 26. září 2010 23:07
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 26. září 2010 21:30
Jméno: drson
IP: uživatel9594
 ja to tam mam utahly na max u kolene a vyfuku ale porad to tam tece
Datum: 26. září 2010 21:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 odpovědel sis vícemene sam, je to nespálenej olej z válce kterej stece do vyfuku a pokud to nemas utesneny mezi kolenem a vyfukem tak to tece ven proste a vycistit si myslim ze to ani nejde beznyma vecma co bys mel po ruce
Datum: 26. září 2010 20:18
 co my řeknou na STK když předělám štítek na rámu když ho předělám z jednoho na druhý rám?....ten origo je zlomený??...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 12:11
 no já ten origo mám no...a jako když seženu druhu kostru a předělám ho tak to bude ale poznat?....to nevadí??...a čím ho tam přidělat?
Datum: 28. září 2010 12:11
 jaj v tom pripade sorry rozumel som to zle,,mislel som ze stitok chces prehodit z iného rámu  ,,,to jasné to mozes
Datum: 27. září 2010 19:21
 No jako já ten štítek origo mám a čísla mě souhlasí z TP a z motorem ale já mám problém z kostru tak nevím jestli ten originál štítek možu přehodit???
Datum: 27. září 2010 18:04
 no stitok musis mat! a cislo na stitku musi sediet zo cislom v TP,,z iného fichtla to to nebude pasovat a neprejdes cez STK budú to hovorit ze TP nieje k tomu motorke,,kup si novy holy stitok a potom treba vyrazit tam tie cislá
Datum: 27. září 2010 17:19
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 no to nevim ale na dnesni motorky zadny stitky taky nedavaj mel by jim stacit technicak ne ? kdyztak kdyz by se te ptali tak jim proste rekni ze tam nebyl nebo tak
Datum: 26. září 2010 20:01
|



|