Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavelc
IP: uživatel9278
 nevíte jestli by sli plasty z 640 na 180?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 21:59
Jméno: hh
IP: uživatel476
 víme, nešly... (jen maska s hranatým H4 světlometem)
Datum: 05. července 2010 21:59
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, ještě se chci zeptat, když mám papíry na A1 (tj. do 125 ccm a 11 KW), měl bych problém, kdyby mě chytli policajti na starý jawě 175ce, která měla nějakejch 8 KW? díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:25
 2 boocheer: To máš pravdu něco se s tím muselo udělat. Dneska jsou silné motorky víc dostupné a celkem za "směšný peníz" oproti dřívějšku. Také souhlasím s tím, že co se týče nižších kubatur, tak tam to zákonodárci opravdu posrali a to bez pardonu. 50ccm mohlo klidně zůstat tak jak to bylo a to bez ohledu na konstrukční rychlost. Od 16ti, to mohli udělat do 350ccm bez ohledu na Kw. A co se tíče skupin "Ao" a "An" tam s tím plně souhlasím. Poked je někdo jiného názoru, já mu ho neberu.
Datum: 04. července 2010 16:25
 2 Dave's: Víš co jediné s tím má společného věk? frajeřina. starší už tolik nefrajeří.(kdyby jsi četl můj předchozí komentář pozorně, dočetl by jsi se, že jak idioti se na silnicích chovají i mnohem starší jezdci. Nicméně minimálně). Tady to bylo myšleno tak, že mladí jezdci se hodně předvádí. Vidí nějakou pěknou štěrbinu která jde po chodníku tak za to tahaj aby se otočila a pak když už se konečně kouká vystřelí jak raketa a to i ve městě. Viděl jsem to mnohokrát. mockrát jsem k takové nehodě i dojel. Je to furt to samé. Většinou se jedná o mladého nagelovaného frajírka, který si chtěl zazávodit ve městě ve 3 odpoledne. A co se týče strojů s výkonem dejme tomu 90Kw. nevim na co si to někdo kupuje , ještě k tomu u silniční motorky. Celý výkon se nedá pořádně ani využít. Jo dá se to na dálnici když to maže 200km/h a víc. Osobně nechápu tu honbu za výkonem.
Datum: 04. července 2010 16:09
 Muselo se s tím něco udělat v tom jako souhlasím ale tak debilně rozhodně ne... protože v 60tých letech kdy se mohlo na pincka od 15ti a na ostatni masiny od 17ti. Dřív taková padesátka jela 70,maximálně 90. Dneska jsou padesátky schopné jet klidně 180Km/h a o 125kám ani nemluvím. Kdyby byly rozumní tak to omezí jenom na těch 11Kw bez ohledu na obsah motoru. Fakt mě to sere že od 16ti můžu jezdit c nějakou cagivou 125 která má 30Kw nebo kolik. Jede téměř 200Km ale abych mohl řídit starou pomalou 175ku která má něco kolem 8Kw jede 110 sekundu před zadřením tak si musím čekat do 18ti
Datum: 04. července 2010 10:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Tahoun: blobst s jezdenim nema vek nic spolecneho ... taky se najdou borci 50 let a vali co to da proste je to o cloveku.... a mozna i o tom ze s dnesnima sportama bys tam musel mit jen 1kvalt
abys neprekrocil rychlost (to i na dalnici)
Datum: 04. července 2010 9:18
 2 boocheer: To se musíš zeptat toho kdo ten zákon vymyslel. // Podle mě to klidně mohlo zůstat tak, jak to bylo, když jsem dělal ŘP na motorku já. 50ccm od 15ti, velká neomezená od 17ti. Nevšiml jsem si že by se za tu dobu co je zákon takový jaký je nehodovost nějak rapidně snížila. Vždycky se najde pár idiotů co si koupí mašinu typu yamaha R1 na to aby mohli machrovat a jezdit co to dá. A to ve všech věkových skupinách. Ale zase je fakt, že z 80% zastavených motorkářů kvůli překročení rychlosti (většinou o dost než je max. povolená) jsou právě řidiči do 25let. A to není údaj vycucaný z prstu. Hovořím z vlastní zkušenosti.
Datum: 04. července 2010 2:42
 proč to ale udělali tak postiženě? Vlastně chci se zeptat jakou roli tam hraje objem motoru... dám příklad. Mám motorku 125CCm a 11Kw a možu s ní od 16ti. Mám motorku 175Ccm a 7Kw a můžu s tím od 18ti.... Která je silnější? samozřejmě ta 125 takže od 16ti můžu jezdit se silnějšíma motorkama než v 18ti... divné
Datum: 04. července 2010 0:37
 Vyhláška hovoří jasně. A1 - Lehké motocykly o objemu válců do 125ccm a o výkonu nejvýše 11Kw. Tak nějak nemohu pochopit lidi co se pořád ptají: "co mi udělají, policajti když mě chytí na tom a tom?". Je to individuální. Některý ti jen pohrozí, jiný tě nahlásí. Prostě a jednoduše, pokud nejsou splněny obě podmínky, je to klasifikováno jako řízení bez řidičského oprávnění. Pokud chceš řídit silnější motocykl a nechceš mít problém, počkej až budeš mít požadovaný věk a ŘP si rozšiř. (A pokud ti nevadí zákaz řízení motorových vozidel až na 2 roky a poměrně vysoká pokuta, tak si jezdi na čem chceš.)
Datum: 03. července 2010 14:01
 Celej ten systém je totálně zparchantělej. Vem si, že v 15 nemůžeš řídit pionýra....trapný...! Aby se prodávali od 50ccm 15 ti letejm cápkům tak to krouhaj na 45km/h (můj názor je, že na silnici nejsou nebezpečný rychlý lidi, ale právě ty pomalý) Podle mě by se v 15 měla třída omezit pouze striktně na 50ccm....samozřejmě dostanu odpověď, že si borec na simsona okamžitě dá 70ccm atd. Ale podvádí se v kategorii do 45km/h... Další stupeň bych klidně nechal ten 16 ti letej na 125ccm a 11kw to zase tak špatný neni...sám mám už od svých 16 ti 125 CLR Hondu a vozí mě dodnes neporochovej nenáročnej stroj... Co se týče dalších "stupňů" je to zase relativní...jak píše Daves v 18 ti udělám A25 a B a můžu si jít koupit 300koňovýho bavoráka ještě s teplým řidičákem...což divný je. Veteráni jako takový je kapitola sama pro sebe....mám čz 175 skútr...víc jak 80km/h je na tom už vražda a má to 8 koní. Ale řidičák až od 18. Na veterány bych zavedl "tabulky" na základě roku výroby výkonu a i konsturkce bych je vyškaltulkoval...jde i o to že veteránista nikdy nepojede kudlu...jak řikám někdo to vymyslel ale myslim si že každej druhej 15 ti letej týpek co má všech 5 pohromadě by to složil líp. Co se týce 25Kw....tam se podvádí snad ještě víc než u 45km/h  Takže co jako...
Datum: 03. července 2010 13:59
 Hlada: taky sem jel na pětikilu.V klídečku.Pak přechod na 125 a to bylo
Datum: 03. července 2010 13:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jony zastrelej te v kukurici a budou te vlacet zapalenyho za autem co chces slyset? ridit to proste nesmis je to dano zakonem me se to taky nelibi ale je to tak..
me zase ukrutne moc se*e kdys mam A18 a muzu mit jen 25kw moto ale pritom mi nikdo nebrani si koupit treba 300KW auto ... ale motorku jen do 25KW! je to cely uhozeny
Datum: 03. července 2010 12:33
 blbost  by tu stopetadvacu utavil.. já jezdil i na petikilu  (vsechny 125 zrovna jezdili  ) me to nevadilo a mimo obec vklidu 90
Datum: 03. července 2010 12:20
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 když sem docházel do autoškoly, tak s náma chodil i jeden co dělal na AM a ten prej nesměl řadit, takže pěkně na 1.stupeň....to muselo řvát
Datum: 03. července 2010 12:14
 nj..ale já mám co říkat.. mám AM a řidim 555 (má v technicaku 50 km/h)
Datum: 03. července 2010 12:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to je divný, měli to omezit jen na ty KW
Datum: 03. července 2010 12:11
 policajti by to mozna tolerovali (jak kerej) ale kdyz se vysekas, tak nazdar, ridil jsi neco, na co nemas opravneni, vsechno bys musel zacalovat ty, byl bys bez ridicaku a na nove bych z as slysel, ze motorkar bez ridicaku zavinil nehodu,.,,,
Datum: 03. července 2010 12:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když chci, aby mi simál jel co nejvíc, co vše mám vyměnit, a vylepšit.....kolik jede nejvíc vám  ...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 20:42
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Tady je fichtl krámek a ne siflšroťiště!tady asi moc lidí sifla mít nebude že jo kkte?
Datum: 03. července 2010 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 věčně omýlaný téma na simsonackym foru,proc to cpes sem? Kup si 4kanál 70ccm,kliku na 70ccm,primár na 70ccm,5 kvalt,Dellorto 21,resovýfuk s 32mm kolenem.....vysyppeš se do toho za 15000,- a pojede to kilo....bajecna predstava....Ja si koupim na fichtla závodní dvouknál za 2700,- a karbec za 1000,- a výfuk za 350,- a pojede mi to stejne jako tobě 
Datum: 03. července 2010 13:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 http://www.youtube.com/watch?v=xhneNFHchvY tenhle simson se hodně povedl, škoda že už je prodanej, klidně bych ho koupil....ale zase na druhou stranu už by na něm nebylo co vylepšit. mě baví to vylepšovat
Datum: 03. července 2010 11:56
 co jsem cetl, tak simal po zajeti nejede tak rychle.. az zhruba po 5 tisicik km... tam u toho hodne davaj ty 4 kvalty.. ovšem, pokud někdo začne upravovat motor, tak na to nemá jakákoliv fichtlácká úprava (aspon podle me, prece jen ten válec má vetsi potencial na vyvije a taky víc vydrzi)
Datum: 03. července 2010 11:51
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já vím, že simály měli 2 druhy tachometrů,myslím že jeden do 100km/h a druhej do 60km/h....vím že nezáleží na tachometru, kolik pojede simál, ale musel mezi nimy být rozdílnej výkon
Datum: 03. července 2010 11:48
 no pokud už má válec značnou hranku,uděláš výbrus,parádně to zajedeš,bude to na výkonu hodně znát
Datum: 03. července 2010 11:45
 kámošoj jel simál 90,pak se rozsekal,a simál je na padrt
Datum: 03. července 2010 11:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a když udělám jenom výbrus, bude to nějak znát?
Datum: 03. července 2010 11:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 narveš do něho spoustu peněz a výsledek bude takový že to pojede nejvíc tak jako stejskýho úprava na pionýra
Datum: 03. července 2010 11:38
 Jak je en email na SESU? Já jsem psal na ten co má na stránkách, ale on neodpovídá. Já vím, že měl ještě jeden, ale ten jsem zapomněl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 14:06
 Nic nepřišlo, ani SPAM. Napiš mi to sem. Jinak, já jsem ten rotor vydoloval, ale práce je to na °°°°°. Musí se to podkádat, zabírat přílišnou silou a celkově to stojí za prd.
Datum: 03. července 2010 14:06
 tu draku,, uz jsem ti odepsal,,mrkni do spem kose fichtlkramek@gmail.com
Datum: 03. července 2010 12:44
Jméno: d
IP: uživatel7827
 zdar mam dotaz, mam jawu 21 a nejde mi sestelovat volnobeh, jeste nedavno to fungovalo a pak to najednou neslo vubec nastavit, otacim sroubkem a otacky se nezvysuji, nevite cim by to mohlo byt a co s tim ?? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 14:30
 Půlit motor tak nějak úplně kvůli guferům nemusíš i kdy je to lepší...co se týče volnoběhu...je to fichtl..! Vůbec bych se s tim nezabýval
Datum: 03. července 2010 14:30
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 j
Datum: 03. července 2010 14:12
Jméno: d
IP: uživatel7827
 jenže to bych musel půlit motor ne?
Datum: 03. července 2010 13:05
Jméno: dendy
IP: uživatel9815
 ano gufero na klice vymjen je sou dva
Datum: 03. července 2010 11:50
 já si ted momentálně nevzpomenu jaký gufero,já jen vím že tohle dělá i prasklé gufero
Datum: 03. července 2010 11:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já ho taky nechápu
Datum: 03. července 2010 11:34
Jméno: d
IP: uživatel7827
 jaky gufero na klice?
Datum: 03. července 2010 11:08
 prasklé gufero
Datum: 03. července 2010 10:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 špína v karburátoru, nebo špatná triska
Datum: 03. července 2010 10:33
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 Zdarec mam dotaz po dlouhe dobe sem slozil fichtla 21 a vubec mi neradi kdyz zaradim nahoru mam tam za 3 a vyskakuje a kdyz dolu tak taky za 3 ale uz nevyskakuje  nevite cim by to mohlo byt? predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 21:19
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 uz je to v poho me vyskocil ten plisek co ma byt v te dirce v automatu uz to fici jak za mlada
Datum: 03. července 2010 21:19
 http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
Datum: 03. července 2010 9:27
 TVL ty seš teda dobrej grmolec to se mi jeste nepovedlo ja bych řek že to maš pěkne v hajzlu rozdelat a složit znovu a sehnat mechanika ktery složi s tebou podle me tiu tam neco vyskočilo jak nebo tak neco jak si to skladal no stane se
Datum: 03. července 2010 9:13
Jméno: rux
IP: uživatel9813
 Čus, chtěl bych se zeptat proč se na mojí Jawě 350/354 zahřívá cívka? Zapnu klíček a během pár sekund je teplá a ta druhá ne.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 1:55
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Protože je sepnutý kladívko jednoho válce a cívkou prochází proud.Když pootočíš motor,tak se bude hřát ta druhá.
Datum: 05. července 2010 1:55
Jméno: ondr
IP: uživatel9796
 podle mě ti zůstává sepnuté relé mě to dělalo na jawě 250/353 a ručička ampérmetru na nadrži my šla za zaroh.
Datum: 03. července 2010 10:38
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Cau draci, mam Mustanga a chci se poradit ohledne nejakch neplech, ktere fichtl provadi. Za prve - v motoru to zvoni, cinka - necinka to ale presne pravidelne pri kazdem cyklu motoru , (vybehany valec, bronzove pouzdro ?), Dale motor jde po pridani plynu do strasnych otacek a dost to rve. Jinak jede pekne, ale mam problem zaradit trojku a na trojku to jede takovym "trhavym" pohybem a nejde moc do otacek. Taky mi prijde, ze se mozna prehriva, kdyz po jizde plivnu na valec nebo hlavu, tak se to okamzite se sycenim odpari. Mimochodem uz je dost vytahany retez a rozeta je uz taky ohoblovana. A jeste by me zajimalo, jak se muze projevovat nevyvazena klikovka.
Pokud mate nekdo nejake rady nebo tipy co s tim, tak sem s nimi.
Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 12:43
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Delal jsem to podle navodu a ja radsi vsechno pro jistotu 2x kontroluju, takze by mely byt dobre.
Datum: 03. července 2010 12:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 a dal si je URCITE dobre?! i mistr tesar se nekdy utne...
Datum: 03. července 2010 12:27
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Diky moc vsem za rady, mrknu na to. Kolecka v prevodovce urcite prohozena nejsou, motor jsem nedavno pulil.
Datum: 03. července 2010 12:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cinkani: ojnice obcas si skrtne o setrvak je to taovej kovovej zvuk jestly jenejsi takovi susteni tak jsou to krouzky taky si obcas cinknou: Problem s plinem : zasekavani soupatka nebo vaznuti lanka: Cukava trojka pravdepodobne ohoblovany kolecka v prevodovce obcas se to chytne obcas proklouzne a nebo mas prohozene kolecka v prevodovce zkus 3 roztahnout z prudkycho kopce jestly to pojede normalne tak jsou prehozeny kolecka mezy 2 2 tolik neroztahnes na potrebnou rychlost trojky a 3 se zacne dusit. Prehrivani je v tomto pocasi uplne normalni kdys je venku 30 stupnu a prazi slunce pomuzle leda perfektne vycistit zebrovani jinak snad nic moc...
Retez... ten hold musis koupit celou retezovku... Nevyvazena klikovka se projevi ve vysokych otackach vybracema ->vymontovat zrovna udelat provizorne repas....
Datum: 03. července 2010 9:56
 Jestli po přidáni plynu začne moc řvat tak to by znamenalo že ti to někde přisává falešnej vzduch což by dělalo chudou směs a tim pádem by se to víc zahřívalo
Datum: 03. července 2010 8:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to že ti to cinká tak to bude čep který už v pístu moc nedrží...dokud se to nevysype tak to neřeš...no a jak říkáš že to cuká tak to bude přicpaný karbec ...a to že když na motor plivněš že zasyčí tak to je celokem normální ...no a nevyváženou kliku poznáš tak , že motor má velké vibrace a netočí moc otáček
Datum: 03. července 2010 0:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nejak jsem prestal sledovat inzerce a spise se venoval vlastnim srojum chci se zeptat kolik tak muzes stat TP ČZ 125/476-1 s zapsanym PAVem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:36
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
Posl.aktualizace: 03. července 2010 8:12
 Sehnat si sadu vetsich trysek na odladeni
Datum: 03. července 2010 8:12
 Dobrý den chtel bych se zeptet mam čezetu 157 typ 450 \\\\r\\\\nktera ve vyších otačkach strasně vybruje nevíte čím to je?\\\\r\\\\n\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 prevarit ram na silentbloky... ale ja byt tebou bych to neresil but rad ze mas original cizu a ze vybruje?! hold se neda nic delat za ten pozitek z jizdy to stoji
Datum: 02. července 2010 23:17
 zvyknout si, nebo jí prodat..... já už jsem si zvyknul ....
Datum: 02. července 2010 21:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel7057
 A neznate na to nejkou vychytanku aby to nedělalo???
Datum: 02. července 2010 21:49
 je to tím že je to čz...dělají to všechny..i když je perfektně vyvážená klika tak to stejnak vybruje...
Datum: 02. července 2010 21:40
Jméno: fera
IP: uživatel1026
 nevite proc me nechceš nastartovat babety 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 19:59
Jméno: sh
IP: uživatel12291
 Me to delal tyristor.
Datum: 18. srpna 2011 19:59
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Asi je to rozbitý.
Datum: 05. července 2010 1:59
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Babeta když jede,tak nikdo neví proč, a když nejede,tak taky nikdo neví proč.
Datum: 05. července 2010 1:58
 musíš šlapat dopředu (dozadu je cvrk)
Datum: 02. července 2010 22:19
 cezetak : ne to nebylo na tebe,psal sem to na něj,nepopíše ani co zkoušel,co kontroloval,a že nechce nastartovat,třeba jestli dává jiskru se podívat?
Datum: 02. července 2010 21:24
 fera poradit ti mozem len to ked nic nepises ze kup si nové
Datum: 02. července 2010 21:14
Datum: 02. července 2010 20:58
 dechl: jestli to bylo na mě tak jsi vůl.... at se expert naučí psát.
Datum: 02. července 2010 20:44
 další dement
Datum: 02. července 2010 20:14
 nechcu ti ji nastartovat protože si nepoprosil
Datum: 02. července 2010 20:09
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ČUS chci se zeptat kdyz dam do jawy 555 motor z mustanga a zastavi me policajti budou neco rikat? de mi o to ze ta 555 je slaba a mustang je od 16 let díkes za rady jinak je mi 17 řidičáuk na A1 uz nebudu delat az za rok na auto a motorku diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 11:47
 asi jel ale neumí jí vyladit  .. 555 ma v technicaku 50 km/h (asi proto me praska kyvka  prekracuju tu rychlosst o 30 km/h)
Datum: 03. července 2010 11:47
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 555 je slabá ??? Jel si na ní někdy ???
Datum: 03. července 2010 11:41
 Nejsem si jistý, ale myslím že 45km/h má v TP jen typ 550. Každopádně bych nechal původní motor a pořádně ho zgenerálkoval. Moje 550ka se mnou jede 65km/h a to mám 90kg. Jinak PČR ti neřekne nic. Na motor se už kvůli číslu nekouká, tak není důvod se na něj vůbec koukat a študovat jestli je z tohoto typu nebo z jiného. řeší se to jen tehdy, pokud je podezření, že je motor z motorky s vyšší kubaturou. Už jsem to psal několikrát, při běžné silniční kontrole je hlavní max. rychlost uvedená v TP. jinak jízda bez řidičského oprávnění již není trestný čin, ale jen přestupek.
Datum: 03. července 2010 0:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím co tady řešíš...jawa 555 se řadí do skupiny A1 a k autu dostaneš akorát Am
Datum: 03. července 2010 0:34
 benga nic nereknou, pokud se v tom nevyznaj... a bourat snad nebudes  a kdyby, tak ti tezko dosvedcej, ze ten motor ficel buhvi jak rychle
Datum: 02. července 2010 23:12
 motor z 555 není slabej
Datum: 02. července 2010 23:10
Jméno: martin
IP: uživatel9811
 nedělej nic policajti nic nepoznaj, problém by byl pouze tehdy, když by se něco stalo a pak by se zjišťovalo, že to mělo silnější motor, než ti svědčí řidičské oprávnění, bylo by to posuzováno jako trestný čin či přestupek, dle toho, jaké by byly následky
Datum: 02. července 2010 22:48
 Čaute, pomůže mi někdo s mojí babettou 207? Mám takový problém. Včera jsem jel asi 3km dal jsem tomu asi jednu 5minutovou přestávku. Dojel jsem ke kámošovi a babettu opřel rovně o dřevo. Asi po půl hodině jsem chtěl babettu nastartovet ale nešlo to. Sama od sebe se přepnula na šlapání a nejde vrátit zpět na jízdu s motorem. Z boku má být nějaký šroub na přepínání ale mě z motoru trčí jen tyčka. Když tu tyč vytáhnu tak má asi 4-5cm a konec vypadá jako ukroucený. Nevím jestli je to opravdu ukroucené nebo je to schválně. Už se mi to stalo asi před 2ma dny, ale stačilo tyčku vytáhnout a dát zpět. Prosím o pomoc a díky předem za rady.
PS  okud by měl někdo zájem zítra nafotím
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 20:48
Jméno: viktor009
IP: uživatel9810
 Právě že to hvězdička tam není tak je jen tyčka. A zkoušel jsem s tim různě otáčet a podobně ale žádný rozdíl
Datum: 02. července 2010 20:48
Jméno: karel
IP: uživatel8047
 Čau jak máš to malí řetězoví kolečko tak na něm má bejt hliníková hvězdička kterou když otočíš a vytáhneš tak se ti rostáčí motor a když ho tam dáš spátky tak můžeš šlapat možná je to naopak ted nevím tak se na to podívej.Hele já mám zase problém že mi nejde benzín do válce karbáč čistej koleno taky kompre si to má benzín do karbáče teče už nevím co stím tak kdybi jste někdo věděl byl bych rád za radu.
Datum: 02. července 2010 20:42
Jméno: hoby
IP: uživatel5771
 Ahoj, mel bych dotaz, mam jawu 23, tedy mustanga, mam mensi problem se spojkou, kdyz se motor zahreje, tak spojka prestane vystavovat.... menil jsem i volej ... ale to nepomohlo , mysleli jsme jestli se neprilepuji lamely k sobe, zpusobenim husteho oleje, mel jsem tam 90w, ted jsme tam nalili 75W... tak jestli nekdo nevite co s tim ? ... diky fichtlar kladno
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:53
 hoby-ty jsi z kladna?ja ze smecna  jinak muzou to bejt sjety lamely,pokud se motor ohreje,olej a korky se ohrejou taky a zmeni to svoji hustotu,tak to muze prestat vystavovat  dej novy lamely,nejlip ferodo (po nekolika stovkach km sem se na ne kouknul a byli jako kdybych je zrovna vybalil od sesy  a to sem to dral porad 1 a 2-kros)
Datum: 02. července 2010 23:53
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 nejsem si uz jistej, ale mel sem to samy, kdyz sem nastartoval, tak ok a po par minutach jizdy uz se mi stalo ze mi tam skocil kvalt natvrdo, bez spojky, dal sem to uz neresil, protoze sem po par dnech delal GO a spojka byla sjeta a mezilamela bez zubu
Datum: 02. července 2010 21:53
Jméno: hoby
IP: uživatel5771
 je zapnuty a ohraty je neco jinyho ... zapnuty motor good... ujedu tak 2 km , potom se neco stane a proste prestane vystavovat .... asi to tak dopadne ze se juknu jak vypadaji lamely a tak ... ja jen jestli s tim nekdo nema zkusenosti? ... dik
Datum: 02. července 2010 18:14
 Čus draku..možná bi to chtělo už viměnit mezilamelu a lameli..asi už nemaj takovej vliv aby to stkačili při zapnutém motoru..
Datum: 02. července 2010 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Aby se to tu nemnožilo furt jen žádostma o pomoc, a naříkánímtak taky přidam něco pozitivního. V neděli odjíždím k řece a vezu si sebou i motorku. Snad po 2 letech sem sundal z péráka dekly karburátoru a zapalování a okamžitě jsem dostal odpovědi na otázky. Proc to tak kope  a proc to blbě drží volnoběh  Předstih přes 5mm a ucpaná volnoběžná tryska  A prdel je ze takle to jelo 110 a po delsi jizde byl valec "vlažnej"....tak jsem vše seřídil,jěště si pohrál s bohatostí smesi,protoze jak to nedrzelo volnobeh,tak sem trochu utáh směs aby držel  A jak ted jede!!! Přestal kopat nazpátek a střílet  ale zase to bylo dobový,že když to nechytlo na první,tak to prásklo do vejfuku  Jen mi začíná strašit rele,zase to se světly nejak min dobiji a kontakty sou docela solidně opálený....snad to vydrží ešte nejakou dobu,nechce se mi v tom narychlo hrabat.....A co vy ďáblové?? Sice se mi zase nepovedlo jet na motodovolenou,ale aspon budou krásný výlety po Křivoklátsku....největší radost mi dělá přitelkyně,protože se jí docela líbí jezdit na peraku vyletnim tempem a kochat se krajinou a bolavá prdel ji neodrazuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 17:15
 Závidím ti tvoji přítelkyni.
Datum: 03. července 2010 17:15
 bubak to jo,, jen sem se to dozvedel az kdyz jsem zacal sedet u pc,,coz bylo pozde
Datum: 03. července 2010 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 No původně podle Bella,ale proste to nejelo......tak sem použil takovej muj pseudovýpočet na vejfuk k silnejsi cestovni uprave a heureka....na poprvý sem to trefil tam kam sem potreboval....
Datum: 03. července 2010 12:18
 seso ,jeden pan me ten naucil perfektni vec, a to , ze 6V baterka se da v pohode nabit na 12V nabijecce tak ze se da do serie 12V zarovka...  prej se to tak dela odjakziva, no nevim, ja to nikdy neslysel
Datum: 03. července 2010 11:50
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Ze vyfuk hybe se smeni s tim samozrejme pocitam... Jo tak ty mas narvany resonancni vyfuk v origo plasti, aha .) Pak vsechno chapu. Ja prepocitavam obracene, mam otackomer a pres pilaky pocitam rychlost. Mne nejvic mile prekvapil (nepocitaje valec) ten propilovany karbec... Ale holt se bude hrat s vyfukem, s tim resonancnim vyfukem ses inspiroval kde? Nekde na netu jsem videl vykresy, je to ono, nebo mas rozmery z vlastni hlavy?
Datum: 03. července 2010 0:19
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Hele me v tehle otackach drzel seriovej vejfuk...prvni krok kupredu byl vyfuk simson sport....ten ukazal ze to na 8000 opravdu nekonci.....kdyz jsem prepocetl pres pilák otáčky,tak na trojku to jde nejvíc 8900 ...z kopce pres 9000..na jedničku jde alusne za 9000.....origo vyfuk mi pustil s prevodem 14/55 na 82 a konec....to je tak nejak pod 8000 otáček.....dost sem laboroval se všim a dostal se tam kde sem....bacha i vejfuk hejbe smesi..!!!....ted jsem nainstaloval doutnik s rezonancni vlozkou a to co jezdilo na vrtanej origo vyfuk je ted bohatý....musim zase hnout jehlou a odskrtit vzducháč.....brzdí mi to na otáčkách  Nejhorsi je,ze uz sem odprásknul kruh  a neustále mi fouká hlava
Datum: 02. července 2010 23:30
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 To mne neda spat ten muj seriovy "zavodak" s CU. Tu bestii proste pres 7500 na 3ku nedostanu. Kolik to toci tobe? Zapalko me nebrzdi (zkouseno VAPE, pila a 2 originaly, predstih stelovany asi milionkrat). Karbec taky ne, tech sem zkousil nekolik, vcetne propilovanyho Jikova (s tim ten motor dostal uplne jiny svih), ale otacky se mi nezvedly. Takze se bude hrat s vyfukem a sanim. Prevrtany Jikov + origo filtr + 74 tryska = nadherna svicka. Ale proste ty otacky. Motor ma neuveritelny tah, ale... Mam tam vyfuk origo z mustanga, u nej se s prepazkama moc hrat neda, zkusim sehant doutnik, jinak uz opravdu nevim. Ty tvoje komenty na ruznych komentech me nahlodaly, nez semsi je precetl, tak sem si rikal, jak mi ten fekal krasne jede... A prd. Uz mi to neda spat, dokonce se mi o nem uz zda .) Nejake tipy? Valec by me brzdit nemel (vyfuk 38...), hlav sem zkousel nekolik.
Zas na 2. stranu mi dela radost Pragule, dostala karbonovy klapky, valec je temer zajety a v zatackach tady u nas ujizdim ocasum na silnickach .)
Datum: 02. července 2010 22:28
 ja momentalne jawarim u pc,,jeste dodelavam novinky a pripravuji roman,,,, ale neco mi rika,, ze i ja budu muset se sebou neco delat abych nebyl trubka,,,,konak standu pohodove jawareny a kdyby nastal defekt,, tak v poho se da vyresit vsechno,,, jen to potrebuje ne nebat,,v nejhorsim budes ozivovat v kazde druhe dedine baterii,, aspon poznas dasli jawarw co maji 6V nabijecku,,,lebo kazdy ma na potvotu 12v,,znam to,, i ja sem v kazde druhe,,,
Datum: 02. července 2010 21:47
 Ahoj.MA probllem na sve jawe vytahl sem ji po zime ze stodoly a natsartoval bezela pekne a tak sem se sel projet a kdyz jedu nakou dobu vnizkych otackach a najednou prudce pridam tak se to pridusi a pak to teprve jede do tech vyskoych otacek...trysky sou ciste benzin doteka filtr vzduchu novej hlava odkarbovana....a otazka cislo 2: uz sem se na to tady ptal jednou ale v sobotu sem delal elektriku protoze sem mel chcipak misto klaksounu vlastne ze kdy se chce zatroubit tak to chcipne....a natahl sem draty do spinacky jenom na chcipak takze sem to zapojil z inducky do 1 a pak sem udelal takovej ten drat ve spinacce napric a to jsem ukostril....facha to tak jak ma ale od te doby jenom pri startu slysim odnekud nejake cvakani jenom kdyz startuju.Cim to muze byt; dekuji za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 19:00
 píšeš to přesně opačně,na třetí zářez je směs bohatá,na první zářez je směs chudá
Datum: 02. července 2010 19:00
 jehla je ale na 2 zarezu ze zhora....1 byla moc bohata treti chuda na podzim to ete jelo.....
Datum: 02. července 2010 16:48
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 s tim karbecem to bude nesjpis budto moc bohata nebo moc chuda smes. Zkus si pohrat s nastavenim jehly. S tou eletrikou ti neporadim...
Datum: 02. července 2010 16:47
 jo a je to pionyr JAwa 21
Datum: 02. července 2010 16:39
 zdar hoši potřebuju poradit dnes sem rozpulil motor a dal nový segment ale zaboha nevím jak tam mam dat tu pružinu nebo jak ji natahnout pls poradte jak to dělate vy nebo nějaký odkaz kde je to popsané jak to udělat prostě jak mám napružit tu pružinu aby se páka vracela a byla v normální poloze
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 16:33
 Já to dycky dělám že psegment dám do pružiny, aby pružina nebyla napnutá, pak zespod dáš trojku svařovací drát nebo něco s pruměrem 3mm, nandáš startovačku a zajistíš klínkem. Potom páku natáhneš, jako kdyby byla sešlápnutá a zajistíš jí hřebíkem do hřídele sekundárního kolečka.
Datum: 02. července 2010 16:33
 Už sem ti radil tak nevim proč to se dáváš znova
Datum: 02. července 2010 14:19
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 02. července 2010 13:43
 Je to tak dobře? Zapnu zapalování-ampérmetr jde na -4A, nastartuju, stojí na 0A. Takovej ten kontakt na regulátoru(ten co je blíž válci) se na volnoběh ani nehne. Přidám trochu plynu, kontakt se spojí a chviličku zůstane spojenej, i když už motorka zas maká na volnoběh, a pak se rozpojí, ještě chvilku kmitá a po chvíli se rozpojí definitivně.
http://www.youtube.com/watch?v=UHWstENlltE
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky mi to tak funguje je to tim ze motorka na volnobeh bere stavu z baterie pri zvysenych otackach se dobiji kotvicka ti kmita pri dobijeni se spoji a pri volnobehu zase rozpoji a stava de z baterky pridas plin kotva se spoji a stava jde z dynama
Datum: 02. července 2010 23:26
Datum: 02. července 2010 13:09
 čus draci, nastíním situaci, mám problém s mustangem. Vyskakuje mi na něm jednička, no vyskakuje spíše chvili jde chvili ne prostě cuká jiné převody to nedělají, myslel jsem si že mám ohlodané kolečka nebo koíky nebo vůli ve futrách, ani jedno z toho, vše je tak jak má být nic není poničené. Někdy ta jednička jede uplně normálě žádné vynechávání, ale tak 6z10 cuká, jediné v čem by to mohlo být este mě asi napadá automat, ale nevím co věm by mohlo být za problém poradte  popřípadě co jiného by mohlo způsoobovat tohle cukání ??? jinak mustang líta 70 takže to musí být v převodovce ... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 11:53
 taky sem to měl..a na jednej straně byl přihlej automat..  ..aleje lepší koupit novej..jak ho narovnáš tak se ti zpátky za chvíly ohne...
Datum: 08. července 2010 11:53
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 02. července 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ale kazdej mluvime o necem jinym!!! ty mluvis o ozvejkanejch kolech a ja o posunuty predloze!! nebo ohlej automat!
Datum: 02. července 2010 17:12
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 ne nevidim do motoru ale když jsou kola měněne tak se asi samy od sebe neožvýkají, než sem toho mustanga opravoval tak to nedělal takže musí být chyba na mé straně ve složení, už sem to kvůli tomu dvakrát půlil, ale vždy žádný výsledek ...
Datum: 02. července 2010 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 jak muzes vedet ze neni vule?? ty do toho motoru vidis kdyz ho zavres? muze bejt jen vule mezi levym futrem a pastorkem na startování a nebo blbe vymezeny futra a predloha muze bejt souplá víc k jedný strane a nebo ohlej radici automat a trojku to nedořazuje..... kdyz mas neutral mezi jedna a dva a naklanis motorku do stran,drnčí převodovka?? pokud ano,tak je posunutá hridel predlohy a nebo nedorazuje vidlička....
Datum: 02. července 2010 14:52
|



|