česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1474  1475  1476  1477  1478  1479  1480  1481  1482  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: JUK      IP: uživatel7111    
zdar draci blbej dotaz sry ale chci se na to zeptat kdyz na 555 nemam retez a zkousel jsem ho nastartovat dam tam neutral a hejbe se retezove kolecko ma to delat nebo ne?podle me by se to retezove kolecko hybat nemelo kdyz to zkousim nakopnout a je tam neutral je to tak?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
to dělají uplně všechny motorky a ty silnější když máš na stojánku tak otáčí i kolem
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to úplně normální jev.když tam dáš potom řetěz nebo něco tak se to už sestane..je to způsobeno tím že hlavní hřídel se totáčí v kolečku s 23 zuby a to nemá žádný odpor(např řetez nebo něco) tak se točí s ním
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
je to v pohode to točenie kolieska dá zastaviť aj rukou
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 8:37
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
jo to je v poho nevim proč bys měl pulit motor to nechapu to dělá každej fichtl když nemáš řetěz a nastartuješ to v pohodě to zasraviš prstem mě to dělá aji kroska honda když to dam na stojan a nastartuju tak se mi točí cely kolo to je v poho pulit nemusiš
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 8:37
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel5932    
nic pulit nemusis, je to v poradku, je to tim jak je to v prevodovce tesnejsi tak se to toci i pri neutralu... kdyz tam das retez bude to dobry
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1461    
no to by delaat nemelo kdyz tam mas neutral to je blbost budes muset rozpulit motor a kouknout se na ty prevody treba se ti tam posunulo kolecko
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel7916    
Ahoj, je normální, že u klik na pionýra, co tu prodává Sesa, má ojnice do boku znatelně větší vůli než u původní origo kliky, která už má dost najeto? Měl jsem v ruce dvě nové kliky tady z fichtlkrámku a u obou když jsem chytl ojnici za horní oko, tak se viklala do boku... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rek bych ze je to kus od kusu...gdybych se mel k tomu tez vyjadrit tak ty novy kliky jsou tak trochu nedodelany, staci se podivat na obrazek ty kliky za litr a kouknout se pozorne na ty setrvaky jak se u jednoho zuzuje driv nez na druhem setrvaku, uz jen to je divny...proto beru starou kliku, necham si ji negde nekym rozlozit, vymenit ojnici a znova slozit a vycentrovat...tim ale vubec nechci ublizit Sesovi, on ma zbozi dobry narozdil od jinejch...
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel7916    
A kdes na ni koukal, v jakém obchodě?
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
měl jsem včera v obchdě v ruce zřejmě origo novou kliku a neměla vůli do stran žádnou! chci si tuhle od SESY koupit, ale nerad bych aby to byl šmejd. Nechápu proč by měla mít nová klika vůli do stran na ojnici, pokud není ojnice(nebo celá klika) přímo na středu, tak se píst ve válci srovná posunutím po pístním čepu ne? nebo se plrtu? poraďte
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7959    
rikam že je to shit.......mel sem v ruce jednu a jako klvalita hrozná.....pak mi nekdo presvedcil,ze sou ty kliky dobrý,ze tu kecáme kraviny a houby víme.......pak zase psal chlápek ze tu novou kliku musel doma přecentrovat a že je mekka jak máslo,prostě kaše.......jiny lidi zase pisou ze je dobra........ted zase ojnice volná jak u klik ktery vyhazuju pod ponk do krabice do sběrny kovu........kdo se v tom má vyznat.......ja treba na burze mel ted v ruce novou kliku na 05,po repasi,ale melo to setrvaky z 21:-D co ty lidi dnes neumi vytvořit....
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 mm to nevadí...jám mám kliku od sesu zatu 1000covku a je úplně v poho
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:57
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel7916    
Kýve se do boku cca 1mm na každou stranu. (Není to posouvání po spodním ložisku ale kýve se prostě radiálně po pomyslné kružnici se středem v ložisku. (samozřejmě do boku směrem k setrvačníkům)) Měl jsem dvě tyto nové klikovky a obě to tak dělaly. Ty původní však rozhodně ne v takové míře....
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
kým sa kýve do boku axialne je to dobré ale pokiaľ radialne že má veľku vôľu na čepu tak už je v riti
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 8:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,pist muze mit axialni vuli...hele vojtaa,napis mi na icq 204-156-619,si snad z Rakovnika,ne?:-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když chytnu kliku, tak píst do boku může jezdit???
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
do boku se kejvat musí....
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci jaký byste doporučili ložiska na kliku na JAWA 21 na kliku?6303? nebo nějaký jiný s menší vůli díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak určitě 6303 C3
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Motorex      IP: uživatel6843    
Čau draci mám na vás dotaz. Startovací páka mi zabírá až dole čím by to mohlo být? Vůbec mi to nejde na tak malej záběr startovat musim roztlačovat. Myslím že to budou vylámané zuby na segmentu ale nevim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1461    
mas tam zlamany zuby to ja mam taky ale ubec se mi nechce pulit motor tak to tam mas a nebo to muzes cely posunuty to sem mel taky ze si tam musis tu pruzinu natocit
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Motorex      IP: uživatel6843    
Je to možné já když ho koupil tak to už dělalo a evidentně ten motor byl půlený
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
to muze byt jestli si to skladal tak si ji dal do spatne polohy a proto zabira az dole
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel5932    
zdarec, nevite jak jsou na tom loziska ZVL 6304 C3 ? je to do CZ477... vim ze na 6303 do fika se tu casto nadava , ze maji velkou vuli, tak by me zajmalo jak je to s temito, nerad bych za chvili pulil znovu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1250    
nadává?já myslel že sou dobrý..a jaký používáte ložiska na kliku do závodních motorů který točí kolem 10000ot/min ?díky za odp
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau hoši mám 2 dotazy..je u jawety standart stejněj karburátor jako u 555? a ještě jesli je u ní stejnej klínek do zapalování jako u s11.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
díky
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1. Ne,karburatory sou uplne jine. 2.Ano, klínky zapalování sou stejný:-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Ahoj,Draci,musí mít motorka technickou když jí chci přepsat na sebe,popřípadě dá se to nějak bez STK udělat..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez STK ji neprepises, nebo musis mit evidncni kontrolu ale STK plati chvili i jako evidencka
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: lojza      IP: uživatel5028    
Kývačka 250 -Panelka 250... jaký stroj by jste si vybrali, pokud by byly ve stejným stavu (docela zachovalé s tp)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:27
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Kejvačka má horší podvozek a plave víc než panelka (a že panelka plave dost) Panelka má o 2 koně víc ale hlavně větší kroutící moment, takže na všechny 4 rychlosti táhne skoro stejně a síla ve spodních otáčkách dovoluje jet stylem chopper, coz u kejvy už není takové. panelka snese větší zpřevodování do rychlosti a nemá problém s tím to utáhnout. Já sem koupil panelku, podle tachometru a fabie 120km/h +/-2km/h- bez uprav. O tom si kejvacka muze nechat zdat. kejvacka se mi ale libi a chtel bych ji asi jen proto, ze panelku uz mam.
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:27
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel7941    
podívej se jak už sem psal tam je v podstatě jen ten tvar motoru panelka má sice o 2 koně navíc ale je velmi poruchová zacpává se atd.kyvačka ta ma lepší chody,rozjezdy je velmi spolehlivá!!§má menší spotřebu což je výhoda na panelku už moc ani díly neseženeš ale na kývačku jo. rozhodně ber kývačku!!!!!!vim co píšu ja jsem se jich naspravoval hodně
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec ber panelku jede lip má o 2 koně víc než kejva já ju mám a neviměnil bych ju za kejvu
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja za sebe hlasuju pro panelku,libi se mi vic,jede lip...jinak panelka i kejvacka meli kliku na trech loziskach...nejake serie byly dvouloziskove,ale neosvedcilo se to,takze se preslo zpatky na trojloziskove ulozeni
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
tak heled se kejvačka má kliku na třech ložiskách a mezi tema dvěma u sekundáru je labirint
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
bukovjan kyvačka nejede líp je slabší a má jinak odstupňovanou převodovku a kliku na 2 ložiskách panelka na 3 ale vzhledem je zase hezči kejva
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
panelku pač je vzacnější a má větší víkon o 2 koně
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: bukovjan      IP: uživatel7952    
kyvacka jede lip...urcite ber kyvacku...
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel7941    
tuž ja to je jedno tam je v podstatě jen ten tvar motoru
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: statek      IP: uživatel7941    
dobrý den muže mít idukční cívka vliv na rychlost konkrétně třetí rychlost?u fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prober se, indukční cívka( podle vzoru dívka, nejdřív napětí, potom proud přičemž odpor je pouze zdánlivý) bud vysoký napětí indukuje nebo ne, a nezáleží jakej tam máš kvalt
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys přemýšlel tak bys došel k tomu co říká frikulin
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je zase jednou otázka
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Indukční cívka má vliv na všechny rychlosti....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Ahojte, mám problém u mustanga. Normálně nakopnu, zařadím jedničku, v klidu se rozjedu a po dvou metrech prsk prsk prsk a motor se vypne. Co je s tím? Kondenzátor to nebude. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Ale mně to chytá taky na první pozlobení. Sice bylo v nádrži málo benzínu, ale to by to nešlo snad ani nakopnout.... Zkusím to.
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
mě to taky dělalo... jednou mě tak napadlo že zkusím vyměnit fajfku.. no a ejhle.. na první šup to chytlo tak to zkus taky ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel7941    
no tak jako máš pravdu s výbrusem ale víš co udělej autogenem vypal výfuk nebo lampou pořádně vypal výfuk a jak říkam zkontroluj trysky sešteluj směs a podívej se na fajfku na svíčcwe
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Na kohoutu sítko mám. A pak si můžu vybrat-buď mám na hadičce sítko, přes který teče benzín i s bordelem, nebo papírový sítko přes který neteče ani bordel, ani benzín. A jinak můj mustang potřebuje výbrus jak sůl, netáhne a i pod třetím kroužkem je karbon. Může se to projevovat divným zvukem, velkým volnoběhem a mokrou svíčkou N15C?
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel7941    
u toho jsou 2 možnosti bud zasrané trysky a nebo máš bordel v nádrži a proto se dostava málo benzínu kup si sítko na ventil do nádrže
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
Ahojte mám problém koupil jem pioníra 20 a nešlo tam řadit je jednička tak jsem to rozdělal vyměnil řadicí kulisu a jde tam poze dvojka a trojka prosím poradte mi jestli výte čím to je Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 9:29
 
 
 
 
Jméno: 4mirek4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo vyskočila pružinka z automatu to se mi teď stalo tak jsem aspon vše prohlédl dal nové ložiska na kliku a budu doufat že mi motor bude dlouho sloužit
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 9:29
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel7809    
Pokud ti tam jdou jen 2 kvalty a nejde ti tam neutrál tak jsi asi dal obráceně řadicí vidličku
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: black.paja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, nemůžu nikde sehnat plovák do karburátoru na pérák, mototechny v okolí mého bydliště zrušily, newíte na kde bych ho sehnal na netu??? nebo tady ??? našel sem jen plovák na čezetu ale nevim jestlito je stejné, díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: lubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draku plovak do karburatoru muzes pouzit s kyvkoveho karburatoru ja jsem to tak udekam cau a napis jestli.
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdar draci. Mám dva dotazy. U mojí 555 nejde nastartovat motor z pedálu a nejde to ani roztačením. Benzín do karburátoru jde, ale prostě to nechytne. Byla zaplá elektrika, benzín no prostě všechno. Nevíte čím by to mohlo být? A nevíte náhodou kde se šteluje volnoběch? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 7:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podivej se na svičku esi ti hází jiskru
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 7:03
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
muzes mit rozhozenej odtrh
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
Čau myslíte že bych něco skazil tímkdybych mezi hlavu a válec a mezi válec a kartery napatlal takový ten červený tmel do 300°aby to líp těsnilo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud máš křivou hlavu tak ti těsnění nepomůže.pod hliníkovou hlavu na litinovou vložku je zbytečné dávat hliníkové těsnění.pak všichni pláčete že nemáte kompresi když tam cpete těsnění.5x s tím zatoč na pastě žádné těsnění tam necpi.
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hliník není kov???? to jsem netušil:-))))))))
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a jen to těsnění pod hlavu neni kovový ale hliníkový
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: lukasmm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim proc bys to tam nemohl dat...ja tam davam jenom tmel a nemam zadnej problem...
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 0:10
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a bavim se tu o fichtlu Jawě 20
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No kluci já vím co tam šecko patří za parádu dneska sem to vybrousil tou brusnou pastou a chci tam dát mezi kartery a válec papírový těsnění a mezi hlavu a válec to kovový těsnění ... o tom tmelu to sem přemýšlel jen jako taká pojistka... a samozřejmě že né napatlat hodně toho jen to tak lehce máznout ale mám strach až se to zahřeje aby mi to neskapalo dovnitř a nezadřel sem.Tak jestli už ste to někdo riskl ... a dopadlo to dobře a nebo ne
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pod hlavu patři taky těsněni mezi hlavou a valcem normalbě kupiš těsněni za 5 kč a nemusiš se s tim srat:-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak pisou kluci podemnou,mezi hlavu a valec nepatri zadny tesneni,mezi valec a kartery jedine papirovy tesneni...silikon tam nepatri
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej válec na dosedací plochu dej brusnou pastu parkrát s tím zatoč až se to pěkně opíše do hlavy.a jestli kartery otvíráš krumpáčem v dosedacích plochách tak ti nepomůže ani celá tuba.dej čtverec jemnějšího šmirglu na sklo a potahni kartry a uvidíš jak je to rovné.
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz mu profukuje pod hlavou tak proc by tam nemohl dat kovove tesneni !?
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně ho tam musíš napatlat hodně, aby se ti pořádně vytlemil do kanálů a pak jsi se moh ptát proč to nejede!!! to je zase móda.... pod válec patří papír pomáznutej olejem a pod hlavu nic.
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Hanes      E-mail:      IP: uživatel7210    
cus lidi mam problem mam ČZ 175/477 ja ji nastartuju a normalně běží a když pridam plyn tak jde normalne do otacek ale kdyz se chcu rozjet tak se začne dusit a nejedeto nevyte cim by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
dik za rady
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to bude špatně nataveným karburátorem možná i ta svíčka skus to ale myslím že tím asi ne.Najdi si někde na netu třeba tady http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=7 návod naseřízení karburátoru a podle toho to udělej a mělo by to šlapat
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
vyfuk sem cistil o velkych prazdninach
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten sroubek bohatosti smesi ovlivnuje smes pouze pri volnobehu nebo mirne zvysenych otackach...,pri vetsich otackach se to steluje jehlou...,jehlu dej na treti odshora,bohatost povol o jednu otacku,predstih 3,2mm,a taky vycisti vejfuk!
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: hanes      E-mail:      IP: uživatel7210    
tak to sem udelal ze jsem to uplne zasroubil a pak 1 a pul otacky zpatky a nic.... muze to byt i svickou?
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel7941    
pošteluj směs
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
Zdar draci myslite ze na fichtloj muzu mit ladak hikone legalne a aby to nevadilo na stk diiiiiiiiiiik at vam ty vase stroje jezdi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 8:49
 
 
 
 
Jméno: Freitr      IP: uživatel7743    
zeptej se na nejbližší STK.
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 8:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,dnes jsem mezi výfukem a válcem těsnil lukoprenem aby mi tam nic neunikalo :-D.....mysíte že to vydrží?........a pak ještě jeden dptaz...potřeboval bych nějakej dobrej olej který se dá koupit běžně na benzině do 180 Kč...hlavně ne M2T!!!múže bít i API TB.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal: v hovadským poměru? xD míchám 1:40 a to mám jako M2T míchat 1:50 ses asi zbláznil ne?Nechci to přidřít
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
tak když to m2t michaš v hovadskym poměru tak se nediv
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě bych dodal ....motul 510 parádní polosyntetika ale už si musíš trošku připlatit asi 200kč
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este menej nez 200ky tak za tich 180 zazenes
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shell advance sx2 nebo ještě lepší motul 100 za 150kč
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja pouzivam esso 2T special a som maximalne spokijny a stoji tak 200kc http://www.cartown.sk/product_info.php?products_id=820&osCsid=d99b7be3dc01b009319ae95c3733015b
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Olej shell sx 2t,nebo mogul.
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
Ahojte mám problém koupil jem pioníra 20 a nešlo tam řadit je jednička tak jsem to rozdělal vyměnil řadicí kulisu a jde tam poze dvojka a trojka prosím poradte mi jestli výte čím to je Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec hele nevim ale možná to je kravina ale myslim si že už tady někdo takovej problém měl ... myslim si jestli nemáš dlouhej jeden šroubek na tej kulise a tedka si třeba zase ty dva šroubyky přehodil a zase ti tam nejde dvojka
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: jarak      IP: uživatel7941    
čaute potřebuju vědět co mam za problem když mi u pionýra dolu jede pionýr na trojku dobře ale do mírného kopečka už ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ICQ moje je 396-981-796 tak esi budeš potřebovat s něčím poradit tak napiš
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Výbrus ti udělaj v motoservisu.
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: jarak      IP: uživatel7941    
a nemáš icq??
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: jarak      IP: uživatel7941    
no ja mam vypaleny vyfuk a brzdy jsou dobré a nevíš kde udělat výbrus?????,
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to je bída to značí že něco není v pořádku.Správný pionýr má jezdit 60-65 Km/h.Tak ale než začneš řešit motor tak skontroluj jestli ti třeba nebrzdí brzda samovolně nebo jestli nemáš ucpaný výfuk.To pak naštve když to zjistíš pozdě
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 13:03
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to je bída to značí že něco není v pořádku.Správný pionýr má jezdit 60-65 Km/h.Tak ale než začneš řešit motor tak skontroluj jestli ti třeba nebrzdí brzda samovolně nebo jestli nemáš ucpaný výkon.To pak naštve když to zjistíš pozdě
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: jarak      IP: uživatel7941    
jede tak 45 až 50
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prej přeřaď na 2 . To jsou fakt rozumný odpovědi.Směješ se mu za otázku tomasi a sám dáš ještě stupidnější odpověď .Jinak Jaraku kolik ti jede maximálně po rovince když ti nezvládá mírný kopce na 3.Možná máš přidřený válec.tak ho zkontroluj a kdyžtak nech udělat výbrus zajeď to na nějákým kvalitním oleji a když to nepomůže tak udělej komplet go.
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
:-D to je fakt otázka :-D udělej výbrus a GO a pojedeš na trojku kopec nekopec.
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7947    
tak prerad na 2 stupen ja taky jezdim na 2jku ..... omg
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg asi mas problem ve vykonu ty voe to jsou dotazy....!
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawasaki50.wbs.cz/Uvod.html tady vkladam sve rozdelane stranky..vim ze zase napisete ze to je prace na 5 minut ale nak se zacit musi:-Dpiste do vzkazu co zlepsit atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 17:09
 
<  1474  1475  1476  1477  1478  1479  1480  1481  1482  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 17:36:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu