Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 Čus seso mám otázku budeš mít ještě někdy v krámku tu hvězdicovou hlavu na fichtla díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:40
 FICHTLU ZDAR POTREBOVAL BYCH PORADIT. FIK MI NESTARTUJE ANI NENDE ROZTLACIT ALE NA DRC CHYTNE KDYZ ZAHREJU SVICKU NEVITE CO STIM JE? JAK TO SCHLADNE TAK UZ NEJEDE. NECHCE SE MI TO FURT NAHRIVAT DIIIIKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 podle me ma slabou jiskru a kontakty svicky daleko od sebe....klasickej problem.....motor spatne startuje studenej,ale teplej o hodne lepe....
Datum: 10. října 2009 16:05
 Podle mě také "špatná teplota svíčky. Já měl na babetě opačný problém : po ujetí tak 300m přestala jet a když motor zchladl zase ujela dalších 300. Nakonec to byla svíčka a rekord v hodu dalekém svíčkou.
Datum: 10. října 2009 10:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nepis caps lockem
Datum: 10. října 2009 7:51
 Máš špatnou svíčku....kup si teplejší...teba Brisk N16C ...ta je dobrá na studené starty....
Datum: 09. října 2009 21:59
 zdar hoši, jak sundám a nandám píst na fiku 20? prosím popište mi to detailně, dělám to poprvý! mám vše orig!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:19
Jméno: ...
IP: uživatel2597
 všetko je jednou poprvé
Datum: 10. října 2009 11:19
 Vezmi si gola sadu, znej 10ku kluc, odmontuj 4 matky co drzia hlavu o valec... zloz ju dole... odmontuj koleno vyfuku zo spodu valca (asi tiez 10ka kluc) neroztrhni tesnenie... vezmi si 8ku kluc odmontuj prirubu karburatora z vrchu valca... tiez neporus tesnenie... teraz zloz valec (tahaj dopredu a zlezie z takych styroch dlhych sroub... tak a piest vysi na ojnici... vezmi si klieste a zloz segerky z bocnich stran piesta( pozor aby nestrelili)  ... teraz potrebujes stahovak piestoveho capu... alebo ak je velmi vybehany ten piest a nezalezi ti nanom ze sa poskodi.. tak si vezmi nieco co ma priemer capu a opatrne buchaj kladivom a on vybehne von... ak nepojde tak popripade ak mas teplovzdusnu pistol tak ten piest nahrej.. ale nemier na cap aby sa neroztiahol aj on  a pojde dolu.. potom ked budes zakladat novy piest (predpokladam ze aj cap) tak ten novy piest nahrej a cap daj do mraziaka zamrazit cca 15min... potom to musi ist vsetko ryclo... vezmi piest a cap a vytlacovak capu... ten piest natoc sipkou dolu aby bol smerom k zemi... a vloz ho do ojnice.. potom z jednej strany vtlac piestny cap cez piest a ojnicu... malo by to ist lahko ak nie trochu ponom pobuchaj ale nie kov na kov ! ... ked uvidis ze to sedi nasad pisetne kruzky, segerky do drazok ! potom vystrihni za valec tesnenie to stare tam nedavaj... natri vazelinou tesnenie a nalep ho na valec... teraz vezmi valec a zaloz ho na tie 4 srouby.. prstami prvy piestny kruzok stlac a otoc ho na zamok co je na pieste( taky kolik ) a valec pomaly tlac na piest... prvy kruzok je vo valci ... teraz nasmeruj druhy piesnty kruzok na zamok a stlac ho a stlac valec ...piest je dnu a valec dotlac nadoraz ku motoru... vezmi hlavu a dotahuj do kriza matky ! a nadoraz ju dotiahni az ked prvy krat motor zavrci... ak bude fukat okolo falosny vzduch nedavaj tam ziadny silikon ani lepidla... jednoducho ju zabrus brusnou pastou alebo tam daj tesnenie... ostatne vsetko zaloz ako bolo... nad koleno nove tesnenie... pod karbec tesnenie a to je dobre dat do oleja a tak ho zalozit ... vsetko dotiahni ,,,nastav bohatsiu zmes ihlou v karburatore( 3ti zarez) a piest a kruzky zabehni pri malych otackach tak cca 200km, kruzky si sadnu hned..  zdar
Datum: 09. října 2009 21:49
Jméno: Jimi
IP: uživatel7595
 jak se projeví na fichtlovi rychlý převod 21/17?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:32
 A nepojde tak dobre do kopcov, ako na 23/19... prevody budu dobre zasebou bez poklesu otacok
Datum: 09. října 2009 21:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Delsi jednickou
Datum: 09. října 2009 21:01
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdarec mam tu pro vas zajimavou nabidku pro ty co maji fika A1 stav, doklady me nezajimaji, bych pro vas mel nabidku jawu 550 nebo jawu 555 za A1 stav jakeho koliv pionyra ale musi bejt A1 stav
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 7:30
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ja mam doma dva uplne originalni 555 a 21 bohuzel nejsou na prodej
Datum: 10. října 2009 7:30
Jméno: Fichtl A1
IP: uživatel5758
 Čau mam krasnou jawu 20 ale ma plechy z 05 Sice přestřýklý ale v lakovně lak nádherný jedna rovina. Ale když chceš origo tak asi nic no.
Datum: 09. října 2009 22:36
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 stroj v A1 se rozumi vse puvodni, lak linky, chromy  o zadne renovace zajem nemam ale kdyz by byl puvodni pionyr bo mustang peknej tak by jsme se dohodli ale jenom origo zadny kutilksky upravy nebo pretreny nechci!
Datum: 09. října 2009 22:24
Jméno: Tutas
IP: uživatel1121
 To asi bude neco jako mouka dvounulka - OO.
Datum: 09. října 2009 21:27
Jméno: bob9
IP: uživatel7596
 Ahoj, docela by me zajimalo co si predstavujes pod pojmem A1  ...
Datum: 09. října 2009 21:17
 Co máš na mysli tím A1 stavem ?
Datum: 09. října 2009 21:04
 Čzus hale mám babettu 210 a chci jí dát co nejvícz do rychlosti? a mám t am pořád ten originál karburátor a mysslíte kdybych si tam dal karburaci z pionýra ůplně novou ? že by jí to aspoň o něco zrychlilo prsoím odepište dík a kdybyste věděli o něčom jiným jak jí zrychlit tak napište dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 18:27
 zdar, už sem to tu nedávno psal, tak ještě jednou:můžes si jí spřevodovat víc do rychla, když dáš dopředu 14z pastorek, tak by se ti měla zvednout max rychlost o 4 - 5Km/h. Já si ho budu asi taky kupovat. Nebo ještě jedna možnost - dát dozadu menší rozetu třeba z 207 - teď si nevzpomínam kolik má zubů. Originální bys tam měl mít 51z.
Jo mimochodem máš uřízlý koleno vejfuku?
Datum: 10. října 2009 18:27
 Nejlepší úprava tohodle stroje je prodat a koupit silnější, jestli honíš rychlost tohle není správná závodní volba
Datum: 09. října 2009 21:15
 Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli někdo doma nemáte přebytečnou plechařinu na fíka v origo barvě - konkrétně by se jednalo o takovou modrozelenou. Kdybyste to někdo měl, tak bych vám za to hodně dobře zaplatil.. nebo bych i koupil celýho fíka v téhle barvě. Dík za jakoukoli nabídku na mail a sry, že to sem dávam, ale nějak to nemůžu jinde sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:07
 mam doma slusny plechy,ale origo barva ne.......vetsinou je to natreny.....nektery sou hrozny....neprodavam,vyměnuju.......
Datum: 10. října 2009 16:07
 zdarec , potřebuju vaše nápady...Mám mustanga a chci na něm upravyt zadní blatník tak aby to vypadalo slušně ale néé za přímo jak crosska origoš se mi do terénu nelíbý ale zase s toho nechci dělat crossku.Polílejte fotky videa i jen nápady jak by jste to udělaly vy.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:46
 kamos koupil mustanga,byl na nem zadni blatnik zkracenej asi o 10 cm a vypada to fakt dobre...nevim jak ostatnim,ale me se to vic libi...bahno ti na zada litat nebude,kdyz to nezkratis az pod sedacku  jinak tam de jeste upravit predni blatnik z 05,20...taokovej ten zahlej,to taky nevypada spatne..to mam ja...
Datum: 09. října 2009 22:46
Jméno: Pangi
IP: uživatel1835
 čau seso budeš mít nekdy na skladě hřídel s unašečem na čz 175/477 ? je to ta hřídel která prochází skrz motor na jedné straně do ní zapadá hřídel řazení s nakopávačkou a na druhé unašeč polospojky. dost bych ji potřeboval motorka mi stoji v garazi rozebrana pul roku a tento díl nemuzu sehnat. dik predem za odpoved motorismu zdar (jakto že v kategoriích není možnost pro potřeby fichtl kámku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:50
 draku o asi uz nikdy,,, to uz se edela..sesa
Datum: 09. října 2009 19:50
 cau draci, teda spis SESO chtel bych se te zeptat jestli jeste negdy budes mit ten druhej typ cepu radici paky na pincka.predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:51
 mam posledni,, kdyz tak to napis do vzkazu pod objednavku
Datum: 09. října 2009 19:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte proč se u 2taktních motorů nepoužívá turbo?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 14:40
 hoši hoši. kdybyste aspon věděly jak turbo funguje  a navíc se musí mazat kolujícím a ochlazovaným olejem. takže bys ještě potřeboval olejové čerpadlo a olejový chladič jo a ještě chladič vzduchu
Datum: 10. října 2009 14:40
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ale to turbo by tam nemuselo bejt spatny byla by to urcite dobra uprava
Datum: 10. října 2009 7:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau to uz sem zkousle a vubec to nejelo
Datum: 09. října 2009 21:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam větráček z kompa se silnějším moturkem a zadělam ho airboxu, tak bude v sání dost vzduchu, možná je to totální blbost ale uvidí se
Datum: 09. října 2009 20:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau peuget dela skutra 125 s kompresorem a ma to 21 kw myslim ale nejsem si jistej jestli to nei ctyrtakt
Datum: 09. října 2009 20:41
 Copak chtěl bys na fíka turbo ??
Datum: 09. října 2009 20:08
 protože ten tlak by vytlačil gufera. u 2Tček se používal kompresor, ale jen na závodních jawách
Datum: 09. října 2009 18:37
 Čafte,slyšel jsem že pokud chci pořádně vyčistit karbec mám ho vyvařit v octové vodě......tak sem se zeptal kámošú dědy atd...a byly toho názoru že ten karbec zničím pač ocet a hliník se nesnášej...a že mi ho to prej rozežere...chtěl bych vědět jak to teda je dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:06
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ja sem dal karbec a normalni ocet neředěnej a nic to neudělo a vyčistilo dobře
Datum: 09. října 2009 19:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 samozřejmě ,že dač trochu octu a dost vody a to se neboj jen se vyčistí
Datum: 09. října 2009 18:01
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar draci ted sem sprovoznil najitej motor dal sem ho na kostru jiskru hazi ale kdyz ho nakopnu tak jede jen chvilku a musim jeste podlejvat svicku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 7:09
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak ja skusim dneska vycistit ten karbec a uvidim kdyztak pisnu
Datum: 10. října 2009 7:09
Jméno: Pepa
IP: uživatel1163
 Přesně tohle se mě stalo u staďáka. Rozebral jsem celý karbec vyčistil jsem ho, vymyl nádrž, a dal nový filtr na hadičku a jede parádně.
Datum: 09. října 2009 22:04
 To mi dělala 05ka....byl zasraný karbec a celá nádrž....tak jsem to pořádně vyčistil, dal tám čistič paliva na hadičku, karbec vyvařil v octové vodě a už lítá jak drak
Datum: 09. října 2009 16:47
 dostává benzin?
Datum: 09. října 2009 16:39
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:52
 jen ty sklicka
Datum: 09. října 2009 19:52
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 Zdravim draci vim ze to sem nepatri ale muzete mi pomoct jen vy potreboval bych vedet jaky motorovy olej mam nalejt do 50let stareho traktoru dekuji a kdyztak priblizne mnozstvi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 23:30
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Tyhle starý stroje jezdily na M6A,olej AD se tam nesmí dát,protože rozpouští karbon,můžou se ucpat kanály a můžeš ho vylágrovat.
Datum: 10. října 2009 23:30
 tak to je popis o ničem.
Datum: 10. října 2009 14:42
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 traktor rakouské vyroby na nazev si nevzpomenu a je vzduchem chlazeny, nic moc velkeho nema budku pro ridice jen sedacku
Datum: 09. října 2009 19:25
 nevíme co je to za traktor. značka, typ??? a oleje se dává po rysku na měrce.
Datum: 09. října 2009 18:39
 Kit polini 80 na dandy50 nevíte náhodou kde se dá sehnat ..................................................................................................
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 15:54
 nabidni cenu, pokud bude adekvatni tak ti ho prenecham...
Datum: 09. října 2009 15:54
Jméno: Jay.D
IP: uživatel7035
Posl.aktualizace: 09. října 2009 16:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 origo se opravdu davalo těsnění z obou stran, ale v praxi na mojí čz bez těsnění a nesaje to nic...
Datum: 09. října 2009 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel7594
 mam to na Jawe 250 a zadnej faleš to nesaje....mam to nasucho......bez tesneni...
Datum: 09. října 2009 16:06
Jméno: petr
IP: uživatel5767
 jooo originál se dávalo papírový těsnění na obě strany dej si to tam jinak to bude sát faleš vim co řikam a stejnak na to příjdeš sám tamto je pěknej bláábol
Datum: 09. října 2009 15:31
 ne
Těsnění které zamezí ohřívání benzinu v karburátoru, pač teplo se tou to vložkou nepřevádí
Datum: 09. října 2009 14:41
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau draci, hele mam peknou jawku 250 kejvu a ted mam na ni tu novou spz - ale jak je velka tak se mi to nelibi a taky to prekrejva to zadní odrazko- a tak se ptam - bude vadit policajtum nebo na stk kdyz si tady u sesi koupim tu spz pro kyvacky jak tu nabizi a namaluju si na ni to svy cislo (jako ze by to bylo neorigo a bylo by na ni např. 2T 15 38??) a pak si tam prelipnu stk z ty mí značky novy (a vim ze to jde - to uz jsem zkousel)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 20:17
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 je na to takovej figlik - -vezmes fen na vlasy - a nahrejvas- ale stejne musis opatrne-jednou mi to uz taky nevislo a natrhla se
Datum: 09. října 2009 20:17
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Čau tohle taky řeším teď, ale nikdo mi na to neodpověděl. Jak prosimte sundáš tu nálepku stk bez poškození? Jednou jsem to zkoušel na autě a nešlo to, jen po kouskách. Dík
Datum: 09. října 2009 18:48
 Ahoj, mohl by mi prosím poradit, jak se seřizuje spojka u Jway 23/mustang? hele a co znamená přesně GO motoru to je zkratka ČIČO ? díky O.N
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:29
 GO znamena generalní oprava,lamely sou ty ozubeny kotouce s korkama,pod levym deklem,jde pres ne primarni retez
Datum: 09. října 2009 14:29
Jméno: Ota
IP: uživatel7592
 jo hele díky a moc a díky faktz moc děkuji, a lamely jsou co?
Datum: 09. října 2009 14:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spojka se seřizuje šroubkem na pravém víku motoru když ti křoupe tak ho dotáhni a když klouže tak ho povol no a ta GO motoru znamená že dáš všechno nové ložiska,gufera,kliku na repasi,spojku,výbrus,atd...
Datum: 09. října 2009 13:59
 zdarek draci mam dalsi problem na fikovy kterej mi hazi jiskru jen kdyz se chytnu treba zatky rukojeti nebo riditek a dam prst do fajky tak to hazi ale kdyz se drzim jen umele plynove rucky tak nic na inducce je to spravne zapojeny ukostrovat jsem to skousel tak 5 vzdy ocistil jeme pilnikem dosedaci plochy ale nepomohlo chcipak je taky ok poradte diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:36
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Máš pravdu, poradit ti nechci, ale udělám pro tebe víc.. napovím ti... Není totiž nad to rozvíjet svůj důvtip  . Takže dostáváš-li přes pazoury vysokým napětím, rozhodně ze záhady s jiskrou vypadává kladívko. To bude tímto pokusem ověřené jako OK  Ale máš pravdu vím o tom p...! Tak se tu ptej dál
Datum: 10. října 2009 12:36
 nemam naladu se tady hadat z nejakym manikem jak jsi ty kdyz newis odpoved tak mi sem nepuis nejsem zvedavej na ty tvoje trapny nazory a debilní pripominky o kterych vís p...!
Datum: 10. října 2009 8:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Aha... a k čemu tedy superhrdino bylo že jsi se nechal mlátit vysokým napětím, když jsi k ničemu nedošel?
Datum: 09. října 2009 19:04
 jo testuju prstem klidne si to skus neni to zas tak hrozny jakpises pokud nejses baba staci tou nakopavackou pohybovat pomalejc a bez svicky a ne po tom skakat a mit prst v fajce to by asi odradilo aji me nepotrrebuji vedet presne napeti staci ze vim ze tamta jiskra chodi!ale tyhle odpovedi mi nejak nepomohly stejne newim co je tam za pricinu toho ze to jisru normalne nehazí
Datum: 09. října 2009 14:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele a to fakt testuješ jiskru a vysoký napětí vlastním tělem, tedy prstem? No jestli jo, tak jsi v mých očích hrdina. S elektrikou dělám leta a nedobrovolných výbojů jsem se stal účastníkem mnohokrát a proto by mě nelákalo strkat prst do fajfky  . Navíc takové zjištění je naprosto neprůkazné, nemáš-li tedy nějaký u mě neexistující orgán, kterej ti do mozku přenese křivku a velikost výboje
Datum: 09. října 2009 14:39
 kdyz se chytnes neceho,co neni ukostreny,treba gumovy rukojeti,tak fajfka neni ukostrena,tudiz nebude hazet jiskru,kdyz se chytnes neceho vodivyho tak uzavres el,obvod a jiskra preskoci(dostanes pecku)
Datum: 09. října 2009 13:50
|



|