Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čzus hale mám babettu 210 a chci jí dát co nejvícz do rychlosti? a mám t am pořád ten originál karburátor a mysslíte kdybych si tam dal karburaci z pionýra ůplně novou ? že by jí to aspoň o něco zrychlilo prsoím odepište dík a kdybyste věděli o něčom jiným jak jí zrychlit tak napište dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 18:27
 zdar, už sem to tu nedávno psal, tak ještě jednou:můžes si jí spřevodovat víc do rychla, když dáš dopředu 14z pastorek, tak by se ti měla zvednout max rychlost o 4 - 5Km/h. Já si ho budu asi taky kupovat. Nebo ještě jedna možnost - dát dozadu menší rozetu třeba z 207 - teď si nevzpomínam kolik má zubů. Originální bys tam měl mít 51z.
Jo mimochodem máš uřízlý koleno vejfuku?
Datum: 10. října 2009 18:27
 Nejlepší úprava tohodle stroje je prodat a koupit silnější, jestli honíš rychlost tohle není správná závodní volba
Datum: 09. října 2009 21:15
 Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli někdo doma nemáte přebytečnou plechařinu na fíka v origo barvě - konkrétně by se jednalo o takovou modrozelenou. Kdybyste to někdo měl, tak bych vám za to hodně dobře zaplatil.. nebo bych i koupil celýho fíka v téhle barvě. Dík za jakoukoli nabídku na mail a sry, že to sem dávam, ale nějak to nemůžu jinde sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:07
 mam doma slusny plechy,ale origo barva ne.......vetsinou je to natreny.....nektery sou hrozny....neprodavam,vyměnuju.......
Datum: 10. října 2009 16:07
 zdarec , potřebuju vaše nápady...Mám mustanga a chci na něm upravyt zadní blatník tak aby to vypadalo slušně ale néé za přímo jak crosska origoš se mi do terénu nelíbý ale zase s toho nechci dělat crossku.Polílejte fotky videa i jen nápady jak by jste to udělaly vy.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:46
 kamos koupil mustanga,byl na nem zadni blatnik zkracenej asi o 10 cm a vypada to fakt dobre...nevim jak ostatnim,ale me se to vic libi...bahno ti na zada litat nebude,kdyz to nezkratis az pod sedacku  jinak tam de jeste upravit predni blatnik z 05,20...taokovej ten zahlej,to taky nevypada spatne..to mam ja...
Datum: 09. října 2009 22:46
Jméno: Pangi
IP: uživatel1835
 čau seso budeš mít nekdy na skladě hřídel s unašečem na čz 175/477 ? je to ta hřídel která prochází skrz motor na jedné straně do ní zapadá hřídel řazení s nakopávačkou a na druhé unašeč polospojky. dost bych ji potřeboval motorka mi stoji v garazi rozebrana pul roku a tento díl nemuzu sehnat. dik predem za odpoved motorismu zdar (jakto že v kategoriích není možnost pro potřeby fichtl kámku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:50
 draku o asi uz nikdy,,, to uz se edela..sesa
Datum: 09. října 2009 19:50
 cau draci, teda spis SESO chtel bych se te zeptat jestli jeste negdy budes mit ten druhej typ cepu radici paky na pincka.predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:51
 mam posledni,, kdyz tak to napis do vzkazu pod objednavku
Datum: 09. října 2009 19:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte proč se u 2taktních motorů nepoužívá turbo?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 14:40
 hoši hoši. kdybyste aspon věděly jak turbo funguje  a navíc se musí mazat kolujícím a ochlazovaným olejem. takže bys ještě potřeboval olejové čerpadlo a olejový chladič jo a ještě chladič vzduchu
Datum: 10. října 2009 14:40
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ale to turbo by tam nemuselo bejt spatny byla by to urcite dobra uprava
Datum: 10. října 2009 7:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau to uz sem zkousle a vubec to nejelo
Datum: 09. října 2009 21:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam větráček z kompa se silnějším moturkem a zadělam ho airboxu, tak bude v sání dost vzduchu, možná je to totální blbost ale uvidí se
Datum: 09. října 2009 20:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau peuget dela skutra 125 s kompresorem a ma to 21 kw myslim ale nejsem si jistej jestli to nei ctyrtakt
Datum: 09. října 2009 20:41
 Copak chtěl bys na fíka turbo ??
Datum: 09. října 2009 20:08
 protože ten tlak by vytlačil gufera. u 2Tček se používal kompresor, ale jen na závodních jawách
Datum: 09. října 2009 18:37
 Čafte,slyšel jsem že pokud chci pořádně vyčistit karbec mám ho vyvařit v octové vodě......tak sem se zeptal kámošú dědy atd...a byly toho názoru že ten karbec zničím pač ocet a hliník se nesnášej...a že mi ho to prej rozežere...chtěl bych vědět jak to teda je dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:06
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ja sem dal karbec a normalni ocet neředěnej a nic to neudělo a vyčistilo dobře
Datum: 09. října 2009 19:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 samozřejmě ,že dač trochu octu a dost vody a to se neboj jen se vyčistí
Datum: 09. října 2009 18:01
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar draci ted sem sprovoznil najitej motor dal sem ho na kostru jiskru hazi ale kdyz ho nakopnu tak jede jen chvilku a musim jeste podlejvat svicku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 7:09
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak ja skusim dneska vycistit ten karbec a uvidim kdyztak pisnu
Datum: 10. října 2009 7:09
Jméno: Pepa
IP: uživatel1163
 Přesně tohle se mě stalo u staďáka. Rozebral jsem celý karbec vyčistil jsem ho, vymyl nádrž, a dal nový filtr na hadičku a jede parádně.
Datum: 09. října 2009 22:04
 To mi dělala 05ka....byl zasraný karbec a celá nádrž....tak jsem to pořádně vyčistil, dal tám čistič paliva na hadičku, karbec vyvařil v octové vodě a už lítá jak drak
Datum: 09. října 2009 16:47
 dostává benzin?
Datum: 09. října 2009 16:39
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:52
 jen ty sklicka
Datum: 09. října 2009 19:52
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 Zdravim draci vim ze to sem nepatri ale muzete mi pomoct jen vy potreboval bych vedet jaky motorovy olej mam nalejt do 50let stareho traktoru dekuji a kdyztak priblizne mnozstvi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 23:30
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Tyhle starý stroje jezdily na M6A,olej AD se tam nesmí dát,protože rozpouští karbon,můžou se ucpat kanály a můžeš ho vylágrovat.
Datum: 10. října 2009 23:30
 tak to je popis o ničem.
Datum: 10. října 2009 14:42
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 traktor rakouské vyroby na nazev si nevzpomenu a je vzduchem chlazeny, nic moc velkeho nema budku pro ridice jen sedacku
Datum: 09. října 2009 19:25
 nevíme co je to za traktor. značka, typ??? a oleje se dává po rysku na měrce.
Datum: 09. října 2009 18:39
 Kit polini 80 na dandy50 nevíte náhodou kde se dá sehnat ..................................................................................................
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 15:54
 nabidni cenu, pokud bude adekvatni tak ti ho prenecham...
Datum: 09. října 2009 15:54
Jméno: Jay.D
IP: uživatel7035
Posl.aktualizace: 09. října 2009 16:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 origo se opravdu davalo těsnění z obou stran, ale v praxi na mojí čz bez těsnění a nesaje to nic...
Datum: 09. října 2009 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel7594
 mam to na Jawe 250 a zadnej faleš to nesaje....mam to nasucho......bez tesneni...
Datum: 09. října 2009 16:06
Jméno: petr
IP: uživatel5767
 jooo originál se dávalo papírový těsnění na obě strany dej si to tam jinak to bude sát faleš vim co řikam a stejnak na to příjdeš sám tamto je pěknej bláábol
Datum: 09. října 2009 15:31
 ne
Těsnění které zamezí ohřívání benzinu v karburátoru, pač teplo se tou to vložkou nepřevádí
Datum: 09. října 2009 14:41
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau draci, hele mam peknou jawku 250 kejvu a ted mam na ni tu novou spz - ale jak je velka tak se mi to nelibi a taky to prekrejva to zadní odrazko- a tak se ptam - bude vadit policajtum nebo na stk kdyz si tady u sesi koupim tu spz pro kyvacky jak tu nabizi a namaluju si na ni to svy cislo (jako ze by to bylo neorigo a bylo by na ni např. 2T 15 38??) a pak si tam prelipnu stk z ty mí značky novy (a vim ze to jde - to uz jsem zkousel)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 20:17
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 je na to takovej figlik - -vezmes fen na vlasy - a nahrejvas- ale stejne musis opatrne-jednou mi to uz taky nevislo a natrhla se
Datum: 09. října 2009 20:17
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Čau tohle taky řeším teď, ale nikdo mi na to neodpověděl. Jak prosimte sundáš tu nálepku stk bez poškození? Jednou jsem to zkoušel na autě a nešlo to, jen po kouskách. Dík
Datum: 09. října 2009 18:48
 Ahoj, mohl by mi prosím poradit, jak se seřizuje spojka u Jway 23/mustang? hele a co znamená přesně GO motoru to je zkratka ČIČO ? díky O.N
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:29
 GO znamena generalní oprava,lamely sou ty ozubeny kotouce s korkama,pod levym deklem,jde pres ne primarni retez
Datum: 09. října 2009 14:29
Jméno: Ota
IP: uživatel7592
 jo hele díky a moc a díky faktz moc děkuji, a lamely jsou co?
Datum: 09. října 2009 14:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spojka se seřizuje šroubkem na pravém víku motoru když ti křoupe tak ho dotáhni a když klouže tak ho povol no a ta GO motoru znamená že dáš všechno nové ložiska,gufera,kliku na repasi,spojku,výbrus,atd...
Datum: 09. října 2009 13:59
 zdarek draci mam dalsi problem na fikovy kterej mi hazi jiskru jen kdyz se chytnu treba zatky rukojeti nebo riditek a dam prst do fajky tak to hazi ale kdyz se drzim jen umele plynove rucky tak nic na inducce je to spravne zapojeny ukostrovat jsem to skousel tak 5 vzdy ocistil jeme pilnikem dosedaci plochy ale nepomohlo chcipak je taky ok poradte diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:36
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Máš pravdu, poradit ti nechci, ale udělám pro tebe víc.. napovím ti... Není totiž nad to rozvíjet svůj důvtip  . Takže dostáváš-li přes pazoury vysokým napětím, rozhodně ze záhady s jiskrou vypadává kladívko. To bude tímto pokusem ověřené jako OK  Ale máš pravdu vím o tom p...! Tak se tu ptej dál
Datum: 10. října 2009 12:36
 nemam naladu se tady hadat z nejakym manikem jak jsi ty kdyz newis odpoved tak mi sem nepuis nejsem zvedavej na ty tvoje trapny nazory a debilní pripominky o kterych vís p...!
Datum: 10. října 2009 8:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Aha... a k čemu tedy superhrdino bylo že jsi se nechal mlátit vysokým napětím, když jsi k ničemu nedošel?
Datum: 09. října 2009 19:04
 jo testuju prstem klidne si to skus neni to zas tak hrozny jakpises pokud nejses baba staci tou nakopavackou pohybovat pomalejc a bez svicky a ne po tom skakat a mit prst v fajce to by asi odradilo aji me nepotrrebuji vedet presne napeti staci ze vim ze tamta jiskra chodi!ale tyhle odpovedi mi nejak nepomohly stejne newim co je tam za pricinu toho ze to jisru normalne nehazí
Datum: 09. října 2009 14:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele a to fakt testuješ jiskru a vysoký napětí vlastním tělem, tedy prstem? No jestli jo, tak jsi v mých očích hrdina. S elektrikou dělám leta a nedobrovolných výbojů jsem se stal účastníkem mnohokrát a proto by mě nelákalo strkat prst do fajfky  . Navíc takové zjištění je naprosto neprůkazné, nemáš-li tedy nějaký u mě neexistující orgán, kterej ti do mozku přenese křivku a velikost výboje
Datum: 09. října 2009 14:39
 kdyz se chytnes neceho,co neni ukostreny,treba gumovy rukojeti,tak fajfka neni ukostrena,tudiz nebude hazet jiskru,kdyz se chytnes neceho vodivyho tak uzavres el,obvod a jiskra preskoci(dostanes pecku)
Datum: 09. října 2009 13:50
 hoj chlapi.Mam takovej problém mam jawu 350/634 a na malí otáčky mi de jenom jeden válec skoušel sem měnit kladívko i ten protikus,kondenzátor,fajfku,induční kabel,svíčku.tak mě napadlo jestli není špatnej odtrh nebo něco jiného??kdybyste někdo věděl co by to mohlo dělat tak mi prosím napište.díky moc za jakékoliv informace.a jestli sem v textu udělal nějaké chyby tak sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:34
 Díky vám za rady skusim vyměnit to gufero a uvidim jestli to bude už dobrý
Datum: 10. října 2009 11:34
 Třiapůlka to ráda dělá. U mé 350 typ 360 to bylo špatné gufero na klice, takže válec přisával falešný vzduch. Také je důležité mít obě svíčky stejné teploty - a tím bych asi začal. U výměny gufera nemusíš dělitmotor. Stačí zdemontovat dynamo včetně rotoru a nebo primární řetězové kolečko na klice, vyndat segerovku a staré gufero háčkem vytáhhout. U nového trochu sraz vnější hranu dej na něj vazelinu a opatrně ať nestrhneš pérko na těsnícím břitu jej nasaď doklepni a vrať segerovku.
Datum: 10. října 2009 10:05
 tam je právě zajímaví to že to de vitáčet jede jako dak ale na volnoběh a na tyhlec malé otáčky de skrátka jen na leví válec a praví se pak chytne tak nevim co bych měl ještě vyladitD
Datum: 09. října 2009 21:25
 Já měl sice jawu 350/634 asi jen pul roku,ale tenhle problem sem měl asi třikrát  vždy to bylo zapalováním. Seřid odtrh,předstih a mělo by to být v pohodě. (hlavně to nepoplet,horním kladívkem na zapalování se seřizuje pravý válec a dolním se seřizuje levý) Nebo obráceně  nevim to na 100%
Datum: 09. října 2009 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel7594
 to jestli to nedela odtrh je docela zajimavej dotaz  u 350 musis mit vse totozne serizeny na obou valcich......takze pokud mas na jednom valci zapalovani serizeny a na druhym ne,tak jde logicky jen na jeden valec!!!
Datum: 09. října 2009 17:21
 Ahojte fichtlaři.....pls poradte někdo...potřebuju dat sve jawa 23 Mustang trochu lasky,mam uplne zarezly valec a hlavu...a vubec cely motor a chtěl bych ho poredne umyt...pls poradte cim...aby to bylo pekne lestkly,stribrny...diiiik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 6:58
 Díííííík mooc...já už se na to nemůžu dívat...musím ho pořádně umýt a nastříkat.diiik moc za cenné rady
Datum: 15. října 2009 6:58
Jméno: x
IP: uživatel6392
 Jak vypadá zarezlá hlava, když je z hliníku?  válec to samý  Z mojí zkušenosti umejt benzinem, oškrábat hrubou špínu, pak umejt do čista, a pak se to dá leštit brusnejma a následně leštícíma pastama v kombinaci s hadrovym kotoučem na vrtačce...
na to je na netu návodů spousta (leštění hliníku) , hledej  hlavně se toho nebát, neni moc co zkazit...  jen bacha kdybys to myl něčim agresivnim, ať ti to nerozleptá kabely od zapalování kdyby to proteklo mezi víkem a karterem... ale jinak
se neni čeho bát. Jo a na silichrom jsem teda osobně moc chvály neslyšel, prej to na hliníku nemá takovej efekt... přeju příjemnou zábavu, je to pakárna a na dlouho
Datum: 09. října 2009 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 umyj to technickým benzínem a poté to můžeš něčím vyleštit třeba silichomem..
Datum: 09. října 2009 14:01
Jméno: d
IP: uživatel7590
 zdar jak se seřizuje u simsona S51 předstih nemáte někdo nákej návod?? sry vim ze to sem nepatri..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 20:23
Datum: 09. října 2009 20:23
 Zapalování dej přesně tak aby byly zářezy naproti sobě a pak se to šteluje na tej zapalovací krabičce co máš v kastlíku u sání tím šroubečkem nahoře a mělo by to bejt šikmo. Ale pokud ti simál střílí nebo nejde vytáčet tak to bejvá karburátorem.
Datum: 09. října 2009 14:17
 zdar draci mam doma 10 litru oleje 10w40 pue to dat do benzinu nebo ne ???????
nevi co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Do fika jde vsechno jen to bude cernit a vse to zasvini takze ne do benzinu to nedavej
Datum: 09. října 2009 14:24
 no ja vim a treba do tlumicu??
Datum: 08. října 2009 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel7589
 bohuzel......to je olej do motoru do auta.....na benzin se špatně váže....do prevodovky taky jako nejde....pak klouze spojka.....
Datum: 08. října 2009 22:07
 Zdravím muj dotaz je takovy: kdyz jsem dnes po 3 letech o5 spojizdnil jawa 23 tak jede ale nema tah tak bych se chtel zeptat co udelat aby dobre taal a vyjel kazdy kopec na rychlosti ani zas tak nezalezi.....pokud mozno tak nejake odpovedi ktere by me nevysli draho ale lacine!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:40
 když ti nejde o rychlost tak si tam dej 11 zub. kolečko máš tah parádní
Datum: 09. října 2009 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel7589
 sundej kola,vyndej zaslepky,konkorem nebo silkalem prostrikej loziska a promaz vazelinou,vyndej rozetu a promaz lozisko,sundej retez a vymachej ho v nafte a v oleji,pak ho potri vazelinou.....vymen olej v prevodovce,vycisti karburator a skontroluj zapalovani....samozrejmosti je vycistit a popripade(v nejhorsim)vypalit vejfuk a vyklepat bordel....skontroluj lanka od brzd aby nevazli kola na brzdach......
Datum: 08. října 2009 22:13
|



|