Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 19. července 2009 16:18
 zdarec draci ted sjem přijel na své jawě dom a chipnu normalne před barakem jdu si otevřel jsem branku nakopnul hho ale co to nejde my zařadit jednicka a 2 ho neroztlačim tak jsem zkoušel povolit řadičku a nic proste 2 dam 3 taky boužel mi tam potom nesel dát ani neutral a kditz ho tam dám tak mi zase vypadne prosím pomoc te mi děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 14:00
 Měl jsem ten samej problem akorat tam skonšla 3 a nic vic bylo to prasklou řadící tyčinkou te už ok zatím
Datum: 20. července 2009 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel6772
 budeš muset rozpulit motor mě se to stalo taky akorát že se mi to seklo na jedničce a nešlo řadit.buď bude rozbitej řadící automat a nebo ohlá ta vidlička jak ti tam hazí převody
Datum: 20. července 2009 12:31
Jméno: david
IP: uživatel4649
 čau draci kamarád má čz 175 a nechce mu dobíjet když sem kontroloval zapojení elektriky zdálo se mi že je to zapojený dobře když byla motorka nastartovaná na dynamu sem naměřil asi 3v a když sem od něj odpojil kabely tak sem naměřil 10v nemohlo by to být relátkem? kontakty ale opálený nebyly jak poznám že je vadný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 14:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Já osobně bych testoval bez rega... tedy odpojil bych, nebo demontoval rego z kostry dynama (záleží jaké máš dynamo jestli s regem na dynamu, nebo mimo dynamo) a odpojené dráty M a D spojil dohromady, jako zátěž bych připojil alespoň 35W ale lépe 45W žárovku mezi takhle spojený elektrický bod a kostru... nadlábni to a živým vývodem baterky (myslím tím ten co není spojený s kostrou) bych při běžícím motoru brknul o ten spoj z M a D u žárovky.... měla by svítit podle otáček.. 35W můžeš lehce spálit, takže tam bych motor moc netočil. Když by nesvítila, je v háji něco na dynamu.
Datum: 20. července 2009 14:32
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus draci hele kdyz me preskakuje v kontaktu kladivka jiskra tak to je spatny kondenzator a nebo to je v poratku dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 19:35
 ano, jsou to ty same
Datum: 19. července 2009 19:35
 Jsou stejný.
Datum: 19. července 2009 16:10
 a moze sa udat do fichtla kondenzator zo skodovky?
Datum: 19. července 2009 14:51
 Slabá nebo žádná jiskra vše vpořádku. Silná jiskra znamená špatný kondenzátor.
Datum: 19. července 2009 14:36
 mezi kontaktem a kladivkem preskakuje ale nesmi se opalovat stykove plochy (a delat se puky na kladivku), pokud je tomu tak, mas bud maly odtrh nebo prave je spatny kondik...
Datum: 19. července 2009 14:35
 cawec draci,nevíte někdo kolik mm má vylézat korek ze spojky?Dávám new korky,tak bych to potřeboval vědět.Thx za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 15:00
 oki,thx
Datum: 19. července 2009 15:00
 sorry, poslal sem neco uplne jinam...k dotazu - presne ti to nereknu, vem obe lamely (nebo jednu pokud to mas na parez motor) a s mezilamelou bys je mel dostat v poho do primarniho retezu, pokud ho tam nedostanes nebo pujde ztuha tak na rovny plose smirgl a uz pilujes...vzdy gdyz je tam narves do lamely tak musis je srovnat na smirkovym papiru aby byly rovny, secky ve stejny rovine a mely tu patricnou tloustku...zkus, uvidis...
Datum: 19. července 2009 14:35
 mezi kontaktem a kladivkem preskakuje ale nesmi se opalovat stykove plochy (a delat se puky na kladivku), pokud je tomu tak, mas bud maly odtrh nebo prave je spatny kondik...
Datum: 19. července 2009 14:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Celková tloušťka korku je 5 mm.
Datum: 19. července 2009 14:32
Jméno: lump
IP: uživatel6746
 zdar, přátelé, generálkovál sem pincka, co na to říkáte, myslím, že se docela povedl, narozdíl od těch ořezaných hnusu, díky za připomínky zde je odkaz http://uloz.to/2143135/8.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 17:11
 Na generální opravu to vcelku jde... ještě že si nenapsal "renovace" .
Datum: 19. července 2009 17:11
Jméno: lump
IP: uživatel6746
Datum: 19. července 2009 13:58
 abych byl uprimnej tak to mas pekny  jinak mustafu s prednim blatnikem z 20-21 sem videl taky uz par, pravda ten z mustafa je malej ale da se tomu dost pomoct ked si sezenes zasterku na nej, jelikoz sem spis tez na origo tak asi by se mi nezamlouvla operka, ta racka by tez mozna chtela chromovy nadech a ty kola strikany stribrenkou je asi nejvetsi minus, ale to je kazdyho vec, jinak pochvala...no a ten lauf si vylesti treba pasou Tempo a penovou houbickou, da se tomu hodne pomoct, pak zacne i lauf zarit...palec nahoru...
Datum: 19. července 2009 13:58
Datum: 19. července 2009 13:57
 dobrý fichtl ale chtěl bych se zeptat kde jsi zebral ten filtr sání a jak to s ním jede????a kolik stal???
Datum: 19. července 2009 13:52
Jméno: lump
IP: uživatel6746
 lak sem udělal velmi jednoduše, nechal sem opískovat nádrž, ostatní plechy byly v pohodě, oprášil, odmastíl, a stříkl základní barvu akryl ve spreji, su lenoch vytahovat kompresor, a po té to střík metalickým lakem ve spreji, a na závěr bezbarvým lakem, žádná hruza
Datum: 19. července 2009 13:46
 jo ještě mohl by si sem napsat jak si udělal ten lak?
Datum: 19. července 2009 13:39
Jméno: lump
IP: uživatel6746
 měl sem tam přední blatní jen takový malý, všude to kolem stříkalo, vyřešil sem to velmi rychle, není nad 21 blatník, a pak měl nabořené světlo, zajisté sem doplníl s osvědčené 21, tak se mě to líbí mnohem více, ještě nevím co udělám s výfukem, začal dost rezivět )))
Datum: 19. července 2009 13:28
 vypada pěkně  až na to že je to takovy mix jinak hodně pěkný
Datum: 19. července 2009 13:25
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Dá se až na ten předek..já jsem spíše na originály...
Datum: 19. července 2009 13:23
 vypada to udelany pekne,ale vzhledem se mi to nelibi.. vidim v tom akorat smichaninu Jawy 50 pionýr a 23 mustang..
Datum: 19. července 2009 13:22
 Čau draci jak mám poctivě yajíždět výbrus mayat tak 1:30 ....a dávat často pauyu motoru žejo ........a jeydit tak na půl plznu nejvíc .díkz moc ya odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 14:27
 he chyba, ne 1:320 ale 1:30, jinak dobry typy jsou treba z kopce vypnout zapalovani a se zarazenym kvaltem otevrit plyn, tim se motor proplachne a zchladi, pod kopcem zas zapalovani zapnout a jet dal, nigdy gdyz pojedes z kopce ten plyn nezavirej, pac motor jede a jak mu zavres proud smesi tak se klidne i pridre, dobry je treba zmacknout spojku nebo zaradit neutral a obcas vzit takhlec naprazdno za plyn...este jedna vec - pokud se ti zda ze motor vadne, zmackni spojku, pokud zdechne, zastavit a vychladit, pokud bude drzet volnobezne otacky (coz ze zacatku tezko) a nebudou opadavat tak jet pak dal, jakmile se po rozpojeni spojky motor zastavi tak to uz je znamka ze motor se pridira...zajizdeni zdar
Datum: 19. července 2009 14:27
 nebat se to mazat, klidne 1:20 - 1:25, 1:320 je malo, jinak zarazku na jehle na nejspodnejsi zarez, ani ne jezdit na pul plynu jako mit nizke otacky, klidne i na plnej plyn = plne otevreni soupete = nejvic smesi = nejvic oleje = nejlip maze...dulezity je aby se nezacal pridirat, to je ze zacatku casto stavet a nechat chladit, opravdu nizke otacky, nikam nespechat...po 500 km dejme tomu se to povoli...jo a po zajezi vycistit lauf, spalovak v hlave valce, svici, pist a upravit bohatost smesi...hlavne opatrne...
Datum: 19. července 2009 14:24
 myslim že je to správně taky budu zajíždět
Datum: 19. července 2009 13:30
Posl.aktualizace: 19. července 2009 19:49
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 jo naprosto souhlasim s Wafel i s N3RV, sílná dvojka pane bože jen přehozený proměněný 18ti zubý koleko za 20ti zubý a naopak, to je k ničemu, a k tomu laku...to ani není lak podle toho co vidím tak to vypadá jako nařený šteckou....panebože to já nechápa jak to někdo může natřít štetcem....katastrofa no a pokud jde o cenu tak tam má sice pár nových věcí ale zas tak drahý to být nemohlo, a k těm pneumatikam nemyslím si, že budou nové podle fotky na to nevypadají. Myslim, že ta cena bude tak v rozmezé 500-700Kč víc asi ne, já osobně bych to nekupoval! A myslím že by se mnou souhlasili i jiní!!
Datum: 19. července 2009 19:49
 myslím že víc než 500,- asi ne. Nevím jak mohl někdo uřezat ten plech tak hnusně.  K tomu škaredý lak, divné sedlo, no a jak říkal kolega nevíš co provedli s tou převodovkou.
Datum: 19. července 2009 19:09
 Max 500,-.Jak čtu "silná dvojka" tak se zas někdo hraba v převodovce a budou přeházeny kolečka.Uplně na h**** věc
Datum: 19. července 2009 13:54
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 1600 se da z toho vytahnout...
Datum: 19. července 2009 13:25
 plechy hrůza ale podle toho co tam píše o motoru no tak 1500
Datum: 19. července 2009 13:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to prasečina..... dal bych za to max 700
Datum: 19. července 2009 12:42
 Cau draci, chci se zeptat za chvilu budu mit ridicak...co si myslite ze mem koupit premyslim o dandy 125. Nevim jesi by nebyla lepsi nejaka zahranicni 125ka (yamaha, honda). Chtel bych jen znat vas nazor na dandy 125 jsem jeste nejel. Zatim tunim mustanga a staci mi to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 14:39
 Radil bych ti spíš ČZ. Sice starší dvoutakt, ale opravíš si skoro všechno sám.
Datum: 19. července 2009 14:39
 Mám dandynu 125...po těch letech (r.v.1998) se vinou predchoziho majitele zadrelo zadni lozisko v kole,protocilo se a tim znicilo ulozeni..pak se zacalo kyvat vice a vice az to vymlatilo oval a kolo je nepouzitelne...nove stoji 3200,- ...ale to jen tak mimochodem..jinak zavady nejsou az tak hrozne...ale urcite bych ti doporucil spise starsi roky vyroby...do roku 2000..pak se ta vyroba a pouziti dilu pozmenilo a kvalita urcite klesla...a zatim co jsem na dandynu potreboval tak jsem sehnal
Datum: 19. července 2009 13:51
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Nevim moc o Dandyně,ale máme tu chlapka a ten opravuje motorky ma tam 125 dandynu uz rok a praskl ji píst normalně při chodu motorky...a nemuže prostě na ni sehnat pist!!rikal ze spatne se na to zhanej dile a ze zahranicnich to je pohoda ja mam osobně Honda CLR City fly  dobrá motorka...
Datum: 19. července 2009 12:51
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdarec, jsem velmi znechucen ,kdyz se divam na Motoinzerci a vidim ty pionýry jak maji ten zadni plech AMATERSKY uřezany flexou ,K ČEMU vam to je uřiznou kousek zadního krytu ??????? tod otázka .Z takovým přístupem ty pionýry zachvíli vymizí a z budou jen nejake trapne předelavky do krosu respektivne jen odrezany plech .  (
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 22:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 souhlasim sam bych to nikdy neudelal ale nekdy to proste uz nema cenu a ten plech je tak pomackanej ze se to radsi urizne kvuly treba stuntridingu nebo krosu kvuly bahnu tim tuto upravu nijak neobhajuju!
Datum: 08. srpna 2009 22:27
 Někteří borci prostě vezmou pěkného fichla rozřežou plechy napíšou kros a snaží se to prodat. Co dodat je to škoda no. Jinak taky zdravím všechny fichtlaře, kteří mají pincka na ježdění a ne na učení se práce s flexou.
Datum: 19. července 2009 19:26
 Někteří borci prostě vezmou pěkného fichla rozřežou plechy napíšou kros a snaží se to prodat. Co dodat je to škoda no. Jinak taky zdravím všechny fichtlaře, kteří mají pincka na ježdění a ne na učení se práce s flexou.
Datum: 19. července 2009 19:25
 njn někteří lidi sou prostě hnupi a neváží si věcí. mě je 13 a na dily olej a benál si vydělavam ruzně po znamych (třeba jim posekam zahradu atd...) mamka taky něco malo přida ale většinu si hradim sam čau a at fichtly jezdí
Datum: 19. července 2009 13:11
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Naprosto souhlasim, taky jsem takhle sehnam pionýra konkrétně Jawu 21 a co myslíte? na inzerátu bylo Jawa 21 cross a mněl jenom sestřiženej zadné plech a pření vidlice ze simsona, jinak nic víc....nechápu jak to může někdo taklhe zničit
Datum: 19. července 2009 13:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau a to by jste nevěřili vo všechno lidi vyhodí do šrotu ...já jsem tam našel celé kolo na pionýra ještě byl zachovalý chrom a výfuky z čz 125t a ještě chromový!! a těch zadních plechů...o tom ani nemluvím
Datum: 19. července 2009 12:57
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 viktor009 a opa97 jen tak tal toto jsou spravni hoši a ne ti kok*ti co si z toho delají jakýsi krosky to at si koupijou čz 125/516 a nedlabijou ty fichtly
Datum: 19. července 2009 12:15
 taky mi to vadi takove predelavky mam mustanga dvacitku a petsetpadesatpetku a dvousedadlovou nulapetku vse sem dovezl domu na voziku v rozebranem stavu davam to postupne do kupy tak at to vypada jako by to vcera vyjelo z tovarny , zdravim vsechny pionyrkare co se snazi nejaky ten stroj zachranit
Datum: 19. července 2009 12:11
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 taky sem od kamose dovezl fichtla za 2 kila tak ale to sme meli videt to byla jen hromadka NEPOJIZDNEHO šrot a ted je to nablyskavy fesak
Datum: 19. července 2009 12:03
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 taky sem od kamose dovezl fichtla za 2 kila tak ale to sme meli videt to byla jen hromadka NEPOJIZDNEHO šrot a ted je to nablyskavy fesak
Datum: 19. července 2009 12:02
Jméno: viktor009
IP: uživatel6748
 čau taky souhalsim ja mam třeba mustanga ktereho sem dovezl v žalostnem stavu domu od kamoše... no a ted se ho snažim dat do puvodniho a pojizdneho stavu ale že bych něco řezal nebo tak no prostě vypada to hrozně a je to kničemu....
Datum: 19. července 2009 11:56
 do slova a do písmene s tebou souhlasím....není co dodat
Datum: 19. července 2009 11:51
Jméno: Dawid
IP: uživatel1966
 Čau Draci,chtěl bych sundat píst a nevím jak na to,nerad do toho mlátím kladivem když nvím co se stane.....  dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel6754
 pokud pisti cep nejde vytlacit prstem,tak pist vemu,vypodlozim nejakym klíčem o 2 štefty válce,aby byla volná ojnice, a jednoduse to vyklepnu
Datum: 19. července 2009 15:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Především je nutno se vyhnout jakéhokoliv bočního tlaku na ojnici, lehce se ohne a může se poškodit i ojniční ložisko. Nejlepší řešení je samozřejmě stahovák.
Datum: 19. července 2009 12:46
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 nekdy to tak jednoduše nejde chce to but vetsi ranu kladivem nebo stahovak a nebo ja to demam ve sverak vypodlozum z obou strany dremev a veznu srub o prumeru cepu a dam to cele do sveraku a ten srub tito pekne vytlaci
Datum: 19. července 2009 12:32
 sundáš hlavu a válec....pak vemeš šroubovám, a tím dostaneš ven pojistku(stačí jednu)....ale opatrně a z druhé strany (tam, kde jsi tu pojistku nechal) zatlačíš do pístního čepu a ten vyleze ven....no a píst můžeš sundat
Datum: 19. července 2009 11:50
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 Ahoj měl bych dotaz měl jsem rozdělaný motor z fíka a po složení mám vúli na klice prostě klepe kde to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 11:19
 ahoj to neni mozne pokud jsi to skladal dohromady bez znacneho nasili.
Datum: 19. července 2009 11:19
Jméno: David
IP: uživatel6747
 Cau hosi mel bych dotaz jak ma byt spravne spojka u jawy 20 nejdrív ten maly sroubek (cervik) pak kulicka a pak ta dlouha tycka prez celej motor..?Nechybi mi tam neco..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 12:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkus co nejvíc povolit ten šroub ve víku a když to nepomuže, tak to bude chtít kratší tyčky(nebo to třeba zkusit chvíli s vyndanou kuličkou mezi tyčkama)..... jinak by to mohli dělat i ohoblovaný lamely a slabý pera, ale to by to alespon trochu bralo....
Datum: 19. července 2009 12:30
Jméno: David
IP: uživatel6750
 Jojo mam to tak vlastne ale spojka mi porad nefunguje uz si stim nevim rady, řadička mi jde i bez spojky a když mam rychlost a zmačknu spojku tak to se to na neutral neprepne..uz fag nevim
Datum: 19. července 2009 12:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 od spojkovýho koše: krátká tyčka-kulička-dlouhá tyčka-pravé víko se šroubkem...jinak tyčky by měly mít kalené konce jinak se roznejtujou
Datum: 19. července 2009 11:45
Jméno: viktor009
IP: uživatel6748
 jo a ještě když si chcu udělat podsvícení tachometru mohl by mi někdo napsat návod jak to mam udělat a jakou žárovkou to podsvítit? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 10:44
Jméno: viktor009
IP: uživatel6748
 čau potřeboval bych vědět jestli má nějekou výhodu když mám na mustangovi vytáhlý filtr z té pikslyjanom prostě ten filtr přidělaný k hadici a ta na karbeci diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 10:42
Jméno: Pavel
IP: uživatel4976
 Zdar draci...chci se zeptat od kolika se muže dělat řidičík na fechtla.???...Všicí mi říkají že od 15 ale já si myslím že až od 16...Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 11:07
 no autoškolu můžeš začít dělat třeba ve 14ti, ale zkoušky a vydání řp až po 16tých narozeninách...
Datum: 20. července 2009 11:07
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 myslíš správně,teda jestli ten fichtl nemá v TP 45km/h
Datum: 19. července 2009 11:04
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 Cau draci, slozily jsme motor na mustangovi a nejde razadit. Co stim ?? pulit znova co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 9:46
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 mozna to mas jen vytahany hod to na kostru zapoj sekund .retez a zkus s tim popojizdet a davat rychlost melo by to tam skocit hodne fichtlu na miste nechce zaradit ale jak se pootocijou kopecka v prevodovce tak to tam padne zkus to
Datum: 20. července 2009 9:46
 rekl bych ze je na vine automat nebo jsi to spatne slozil
Datum: 19. července 2009 11:22
 tak asi musis to rozpulit
Datum: 19. července 2009 10:47
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 dal jsem radicku, zesteloval spojku a dal retez a porad nejde zaradit.
Datum: 19. července 2009 10:18
 takze neide chádzat ryhlosti? jako si to skusil dal si na to páku a tak??? alebo len skusil si len stym malim ???
Datum: 19. července 2009 10:09
Jméno: jawa
IP: uživatel5457
 čawte je jawa-čz 150 dobrá pre mna mám 55kg a budem mať 15 rokov a je lepšia ako fik a aká je ťažká
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 22:41
Jméno: drak
IP: uživatel4284
Datum: 23. července 2009 22:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je to dobrá motorka má asi 115kg a výkon kolem 6 koní ale můžeš jí řídit až od 18 let..jestli chceš teda jezdit legálně ..je škoda takovou motorku ničit někde na poli
Datum: 19. července 2009 12:59
Jméno: Had
IP: uživatel6747
 Cabas draci co mam delat kdyz nemuzu vubec vyradit furt tam mam rychlost a s radickou muzu hejbat jak chci a na nic se to neprehodi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 16:04
Jméno: frcinek
IP: uživatel820
 skus na to tak netlacit musis jemne a jestli to nepomuze tak musis se kouknout do motoru jak se to spojuje a trepa vycistit
Datum: 19. července 2009 16:04
Posl.aktualizace: 19. července 2009 12:02
Jméno: viktor009
IP: uživatel6748
 jak to někdo dokaže tak zničit??? to by mě zajimalo
Datum: 19. července 2009 12:02
 uprimnost je ryzi vlastnost ale gdyby aspon ten motor jel tak to nejakou cenu ma...jinak to nestoji za nic, sedlo nedrzi, vidle vycochtany, tachac vyvrakovany, blatnik ala cross uprava, neudrzovany, podle krize je to prekopavka z 20 a jelikoz je to druha geenrace v poslednich letech vyroby tak bych rekl ze bude znacne nespolehlivy...aspon ze je teda uprimnej
Datum: 19. července 2009 11:51
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Až na ten sestřih nevypadá špatně.Za litr slušný.
Datum: 19. července 2009 11:06
|



|