Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel16687
 Zdravím, mám Jawu 20 a před týdnem jsem ji nemohl vůbec nastartovat a tak jsem koupil novou svíčku Brisk N15C a seřídil jsem předstih a odtrh. Poté jezdila super, ale za týden jsem se chtěl zase projet, ale už zase nejde nastartovat (ani když to roztlačím). Když se podívám na svíčku tak je černá, ale jiskru háže dobrou. Nevíte někdo čím to může být? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 19:54
Jméno: maťas
IP: uživatel16456
 Čus myslím že problém bude v příliš bohaté směsi když je svíčka černá a mokrá
Datum: 21. ledna 2014 19:54
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Ještě bych zkusil znovu předstih mohl se ti pohnout nebo ošoupat pertinax na kladívku. Po té svíčce co psal Jirka.
Datum: 20. ledna 2014 14:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jestli máš svíčku černou a mokrou tak je dost pravděpodobné, že se ti přeplavuje karburátor. Patrně špatně seřízená hladina nebo špatná funkce ventylu paliva.
Datum: 20. ledna 2014 7:58
 zkus další svíčku. poslední dobou mám špatné zkušenosti s novýma svíčkama. Zkus nějakou zaručeně dobrou, třeba z jiného pincka nebo nějakou starou funkční.
Datum: 19. ledna 2014 20:42
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel13387
 Jo, je mokrá. Karburátor jsem čistil, takže tam benzín teče dobře.
Datum: 19. ledna 2014 20:21
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 a je ta svíčka mokrá?
Datum: 19. ledna 2014 16:49
Jméno: Ales
IP: uživatel14535
 Cau draci chtel bych se zeptat jestli se prodava valec na fichtla 60ccm a popripadne kde bych ho sehnal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2014 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Proč teda děláš blbýho,když nakonec víš koho myslim....čágo
Datum: 24. ledna 2014 16:12
Jméno: tuner Kája
IP: uživatel14642
 stando, moc koukáš na frantovi fotky, potom jsi urejpavý a protivný... Nekoukej tam!
Datum: 24. ledna 2014 12:44
Jméno: Standa
IP: uživatel16735
 Ujišťuju tě,že se nepletu. Napsal jsem to jen proto,abych ti vyvrátil tvé mylné tvrzení o tom,že by to nikdy nikdo jiný nedělal,,,dělá,,,a daleko větší brutality,,, a už dlouho,,, simsony,babety,pio,stadiony a dokonce jawetu! ,,, rozšiř si obzory  tímto bych asi ukončil naše malé klábosení,protože už se to zase začíná zvrhávat směrem kam já nechci a ty jo... a nerad bych byl zase hnusný,urejpaný a protivný a vůbec se s nikym nechci dohadovat ,,,, zajímalo mi naprosto něco jiného,,,, takže pápá
Datum: 24. ledna 2014 12:28
Jméno: tuner Kája
IP: uživatel14642
 stanod, nepleteš si to náhodou se simsonem? chtěl bych to ve fichtlu vidět
Datum: 24. ledna 2014 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel16734
 A dokonce 4 kanály a žádný foukačky pístem  A nebo klapková 83ccm a jiné... Takže ty mi neřekneš částku,ok....
Datum: 24. ledna 2014 10:11
Jméno: tuner Kája
IP: uživatel14642
 stando a kdo dělá tříkanály sedmdesátky jako stejsky? On někdo dělá ještě větší obsahy na fichtla? To musí jezdit jako blázen. Marek akorát udělal velkou díru do pařeza, to není vůbec tenhle případ.
Datum: 24. ledna 2014 8:32
Jméno: standa
IP: uživatel16730
 Tak pro mě to novinka neni,,,vim i kdo je dělá už dlouho (a tim nemyslim Marka)...jen mi zajímá co by za to chtěl on...na úplnou serii,dvoukruh,hlavu mam už svojí...
Datum: 23. ledna 2014 15:16
Jméno: Kája tuner
IP: uživatel14642
 stando, záleží co přesně chceš, jestli 3K sedmdesátku nebo něco na normální ježdění, musíš mu napsat. Já nevím co to obnáší, jen jsem to ještě u fichtla neviděl.
Datum: 23. ledna 2014 8:55
 Tuner (Kája) : Za kolik to dělá? Teď si sobě taky dělam 70ccm a je to dost sraní,pokud by to stejskal nabídl za rozumnou cenu,tak bych si to nechal udělat u něj... Co za to chce? Nemá tam cenu .... To Libor: Písni mi na mail,proberem to,určitě by to šlo...
Datum: 21. ledna 2014 17:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Taky to bude za jiny penize... a ne kazdy chce tolik penez investovat.
Datum: 21. ledna 2014 13:44
Jméno: Kája
IP: uživatel14642
Datum: 21. ledna 2014 9:00
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 -->Stando: jen tak orintačně, ta 60ka tahá líp od spoda? aspoň trochu líp? Někdo tu jednou řešil nějakej traktorovitej válec  (aby líp tahal už v nižšim spektru otáček) samzřejmě dvěpade z toho asi nebude co?  PS: ten můj válec pořád slouží - 1)s origo doutníkem má trochu víc síly dole. 2) s neupravenym(!) Hikone - jenom navařený fichtl koleno, jede o hodně líp ve vysokejch otáčkách . . . paráda
Datum: 21. ledna 2014 0:45
Jméno: standa
IP: uživatel16720
 Nekoupíš nic. Dá se válec trochu upravit,protočit na 60ccm vrtání,vzhledem k vrtání válce a výšce výfuku upravit hlavu a je to... Možná to zní složitě,ale udělal jsem tech válců desítky a je to paráda ... Jen nasadíš,nic neřešíš...70ccm je supr,ale je tam šíleně práce okolo...protočit kartery,převložkovat kliku,upravit hlavu,překopat válec...teď akorát roubuju vložku z Simsona 70 do fichtla a neni to prdel... Čekal jsem to jednodušší...
Datum: 20. ledna 2014 19:31
Jméno: třeba
IP: uživatel16483
 http://www.ms50.cz/_pio70.html
Datum: 19. ledna 2014 17:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16045
 ma pioníra nic jako 60ccm valec není ten trošku tuningovej má vrtaní 40 mm a to je asi 55 ccm ale bohužel jde o blbej polskej výrobek co dá zabrat ... a musí se dodělávat ... lacinější je zrepasovat starý čs valec popřípadě je dostatek pístu na to ho za stejne peníze nechat převrtat .....a tím mírně zvednoud objem za cenu toho že budeš docela laborovat nad tím aby to jelo líp jak po výbrusu ptz trisky a karburaci maš na 50 ccm
Datum: 19. ledna 2014 17:05
Jméno: barin
IP: uživatel13327
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 17:59
 Nalej tam klidně natural 95, k tomu doporučuju nějaký lepší minerál v poměru 1:33...tomu nemůžeš uškodit.
Datum: 19. ledna 2014 17:59
Jméno: vláďa
IP: uživatel13327
 Tak myslíte že mohu skusit Naturál 95 s M2T nebo 85. Totiž 20let mi leží mustoš ve stodole a v depozitu a nyní bych to chtěl zprvoznit .Tak s jakým benzínem to mám zkusit .Pamatuju že tenkrát jezdil DÍK .
Datum: 19. ledna 2014 17:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16716
 vzhledem k tomu že special už pomalu nikde nekou píš tak natural 95 a lepší a olej do motru po go mogul ts tsf jiak pokud máš jetý motor dobrej nebraním se m 2 t pkud možno od parama...u mustafa se mi stalo že mi moderna rozpustila srač... ve výfuku a tejden sem to ladil než me napadlo to vyčistit...M 2 t je netečnej a mezi poměrěm 1 30 1 40 už zanaší rozumě
Datum: 19. ledna 2014 17:32
Jméno: lolek
IP: uživatel15390
Datum: 19. ledna 2014 16:44
 Jakej benzín?! Fritovací olej, jedině!
Datum: 19. ledna 2014 15:31
 vy tam dáváte olej? vy ste sráči  .. to nejste žádní dobrodruzi.. jedine bez oleje!!!!
Datum: 19. ledna 2014 10:15
 Benál Natural 95, olej Orlen Oil 5W40.
Datum: 19. ledna 2014 9:20
 Čistej naturál a jednou za 6000km tam naleju 4 litry 10w-50 od Motorexu...
Datum: 19. ledna 2014 8:41
 já osobně diesel a olej vždycky nějakej z garáže
Datum: 19. ledna 2014 8:22
 Chci se zptat(vym ze už to tu bylo asi milionkrát a dvakrát k tomu) když si chci delad ridicak na 125 (což je od 16) mužů si ho začít dělat už v 15 (mám narozky az v listopadu) a nebo bych musel cekad az do příštího roku. ??? 😕 díky mac draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 12:04
Jméno: Lalim
IP: uživatel10824
 Papíry si mužete začít dělat kdykoliv ale v době zkoušek musíte mit ten věk jaky je potřeba
takže A1 mužete dělat v 15 ale den zkoušek mužete mit den narozeninach
Datum: 28. ledna 2014 12:04
 diky moc
Datum: 19. ledna 2014 17:35
 Čau. Můžeš začíž už tento rok.
Datum: 19. ledna 2014 8:39
Jméno: Josef19
IP: uživatel1434
 dobrý den, mám dotaz, jak je hřidel na řetězové kolo u fichtla, tak když to sestavim a utáhnu přes vymezovací kružek, gufero a ložisko tak ložisko se sevře a točí se hrozně ztěška ta hřidelka. Kde je problém.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 18:02
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 neni ten kroužek orezlej že by škubalo to gufero když ne tak to mázni ono si to sedne
Datum: 19. ledna 2014 18:02
Jméno: Josef19
IP: uživatel1434
 to mám, ale já to nedávám jeste dohromady, ten karter mám zvlášť, tam vadít to gufero asi, když ho vandám tak se to točí
Datum: 19. ledna 2014 15:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš párový kartery?
Datum: 19. ledna 2014 12:36
Jméno: Josef19
IP: uživatel1434
 ozubení nedře, kvalt tam nemám
Datum: 19. ledna 2014 10:39
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nemáš tam kvalt ?
Datum: 18. ledna 2014 22:42
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 jediná věc mě napadá že dře ozubení do karteru když to stáhneš.
Datum: 18. ledna 2014 19:43
Jméno: Josef19
IP: uživatel1434
 jo dal
Datum: 18. ledna 2014 18:45
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Čus, dal jsi mezi ložisko a gufero segrovku?
Datum: 18. ledna 2014 18:38
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Cau,mam takovej problm kterej resim docela dlouho.. Chtel bych si udělat nejaky bezkontaktni zapalovani ovsem aby zustaly vsechny civky,mam to na cestovku a nejlip bezbateriove.. (neni to podminka) Na yotube je plno videii ale schemata ci podrobnejsi popis neni. Navod ktery je na netu (Light bezkontaktní CDI v.1.0 ) nechci.. je to akorat problemovy.. Nevite nekdo o necem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2014 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel16734
 Chongu to nebylo nijak mířené proti tobě,tobě čest,,jen obecně konstatuju nejen svoji zkušenost a dopředu ho uvádím do reálu. To moje bylo postavený řek bych TOP a čistě,Zděnda je pečlivka,v práci dělá přístroje za statisíce,tam chyba nebyla...to asi muj fichtl...točilo to 9000+ a ty dvoukanály prostě "kopou" nazpátek a tak se to celý chvěje... Konstrukce tvých zápalek je úžasně promyšlená,svícení Top,celkově Top,ale holt ne pro tak tvrdý zacházení... Kdyby se uklepával jen ten kondik,tak to pochopim,ale proč náhodně odcházel ten tyristor v CDI nevim a asi to už ani nezjistim... Zapojený to bylo dobře,baterku jsem i odpojoval,desetkrát to jelo a pak nic a nebo to střílelo... No už jsem to tu psal... Udělam si všechno,ale osciloskop doma nemam... Motory jsem měl zdraví,ale zrovna ta utočená lehká klika měla volnější čepy v ložiskách a bez vymezení na desetinu chtěla cestovat... Což bylo první KO pro první halku... Pak už jsem to posichroval vymezenim... Přirovnal jsi to hezky,ale nemyslim,že to je muj případ...i když musim přiznat,že turbo z oktávky jsem půlil kladivem a turbínu rozhejbal sikovkama a extra sprejem  Od tý doby najelo už 12000km a je asi vyléčený... Dokonce drží tlak líp než před zakousnutim
Datum: 23. ledna 2014 21:04
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Stando.. nic ve zlým, ale když někdo kritizuje samodomo zapalka a není elektronik, je to stejný jako když někdo kritizuje pionýry a je schopnej dělat go motoru jen kladivem a majzlíkem... Není divu že se moc nepovozí  Všechno chce prostě svoje a pak to je schpné sloužit jak má. Osobně, když zjistím že dotyčný nemá potřebné zkušenosti, radím jestli má smysl se do výroby pouštět. Viděl jsem už hodně tiš´táků plné studených spojů. Pak není divu že se to sere. CDI co jsem vyráběl a nebyly to vývojové vzorky dodneska jezdí. Na jednom už je dokonce 16tisíc km bez závady.
Datum: 22. ledna 2014 21:56
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Ona se smí klika hýbat v ložiskách? Tedy nemyslím tím otáčet
Datum: 22. ledna 2014 21:37
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Datum: 22. ledna 2014 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel16720
 Taky jsem měl bezkontakt,dali jsme tam halku se závorou,když to fungovalo,tak to bylo fajn...ale sralo se mi to...ani ta halka,ale ten tyristor a kondiky...pak jsem koupil Vape a o zapalovánim od tý doby nevim,jede to bohatý/chudý/teplý/studený a absolutně neznám problémy s odcházením svíček a nebo že by to nechtělo chytit... Jediný co nemužu vychytat sou žárovky... A bacha na závory který probíkaj škvírou v čidle...stačí aby se klika hla v ložiskách a je to na sračku...
Datum: 20. ledna 2014 19:10
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Mas na tom cdi trafo nebo premotanou civku ? No cetl sem na to spis spatny reakce a nespolehlivost.. Planuju delsi trasy a proste rad bych neco jinyho spin.. libi se mi optozavora,ale opet schema nikde.. A zapalovani z babetty by taky slo  Nevite co je potreba ? tyristor si vyrobim ale zbytek se musi asi nahradit celej ze..stator,civky a i magneto ?
Datum: 19. ledna 2014 19:58
Jméno: croha
IP: uživatel16714
 co tam narvat zapalko z babety aj s tyrystorom?
Datum: 18. ledna 2014 22:30
 Čau, v čem je Light CDI problémové? Já si ho sestavil a plánuju na něj jezdit až dokončím fichtla. Součástky na desce jsem zalil tavnou pistolí proti uklepání, jinak si myslím že se na tom nemá co rozbít. Tady je moje video jak jsem to s ním poprvé nastartoval: http://www.youtube.com/watch?v=DwgduukiF3A
Datum: 18. ledna 2014 18:15
 zdarec draci ,podařilo se mi seškubat převod náhonu tachometru na Jawě Dandy 125 s liťákama a tady sem našel jen pro drátěné kola podle fotky z toho moc chytrý nejsu a proto bych byl rád kdyby mi někdo řekl jaký je mezi tím rozdíl a kyž už bych to tam dal jestli vy nebyl problém s přesností tachometru (jestli to nemá jinší poměr v převodu ) díky za odpovědi ,lámu si stím hlavu skoro rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 16:54
Jméno: juzek
IP: uživatel16456
 Čaute chci se zeptat ja široké mají být ty zlaté linky na pionýrovi (21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 22:20
Datum: 18. ledna 2014 22:20
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 cau lidi ,jaky mate nazory na jawu 90 ?? chystam se ji koupit budu ji mit do terenu tak abych vedel jestli je poruchova nebo neco ,diky Kdyztak se chystam koupit tuhle jaky je vas nazor ??http://motorky.bazos.cz/inzerat/31063802/Jawa-90-cross.php
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 20:28
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, 90tka baterku nemá
Datum: 19. ledna 2014 20:28
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 diky a mam dotaz je potreba baterka na nastartovani nebo ne moc vam dekuji
Datum: 18. ledna 2014 19:19
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel16315
 Máme dvě 90ky originální (Cross a Roadster) jsou to na svojí dobu a a obsah pěkně výkonné stroje, myslím že ve své době a obsahu špička mezi sériovýma motorkama. Je to motorka o kterou se musíš hodně starat, je spíše na sportovní jízdu pro zábavu než na ježdění po městě nebo do práce. Musíš jí pořád točit aby jela, jak jedeš v nějaké koloně nebo stavíš často na semaforech tak je to dost nepříjemná jízda, v nízkých otáčkách je to chcípavá potvora, i na jedničku musíš dost spojkovat, jak vyrazíš někam do hor a vezmeš za plyn, tak je to dělo. Motor nevydrží tolik co pionýr nebo kejvačka, proto na ní lidi tolik nadávaly, je to prostě sportovní motorka o kterou se musíš starat víc než o nějakou kejvačku co snese všechno.
Datum: 18. ledna 2014 17:15
Jméno: musta
IP: uživatel15205
 každou novou 4t
Datum: 18. ledna 2014 15:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 S tím, že si v pohodě dává i novou 125-ku, bych byl celkem opatrný k jejím necelým 10k, ale je pravda, že to nejede špatně.
Datum: 18. ledna 2014 14:24
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, mám doma Jawu 90 cross v původní červenobílé barvě, vlastním jí 4 roky a jsem sní maximálně spokojen nikde mě zatím nenechala. Jediné co se mi neustále kazilo bylo zapalování . Tak jsem si pořídil tady z fichtl krámku vapíčko a z 90tky se stala spolehlivá motorka,od té doby zadné problémy. Co je asi pro mě nejkrásnější na 90tce je její výkon, v pohodě si dává i nějakou novou 125. takže tu 90tku ti jenom doporučuji. Hodně lidí na 90tku nadává že se jenom kazí, neberu jim jejich názory, ale já říkam jakou si ji uděláš takovou ji máš.
Datum: 18. ledna 2014 14:08
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 12:55
 taiwan,,a jsou gutt
Datum: 17. ledna 2014 12:55
 Zdar draci, chtěl jsem se zeptat kdo jak ředí šťávu  mám ČZ 175 stačí tomu trošku říznout a už za mnou nejde vidět  no ředím jak píšou v příručkách ale přijde mi to jako moc oleje..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 18:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16717
 já bych to podle popisu viděl na gufera v haji jestli tu motrku znáš víš že dsou ložiska mazaná převodákem a gufera uvnitř od kliky na saní je to idealní a i malá netěsnost zpusobí že to hulí jak šílený....často se to předelavalo na mazaní směsí
Datum: 19. ledna 2014 18:40
 takových frantů kteří kde co opraví je kupa  ...
Datum: 19. ledna 2014 16:12
Jméno: adam
IP: uživatel16015
 Ten chlápek ale spravil na co přišel a nikdy se neukázalo že by neměl pravdu... a já mu věřil a věřit tomu budu... s čím si kdo kolem tehle motorek nevěděl rady tak to on spravil.
Datum: 19. ledna 2014 14:57
 kdyby jsi veděl jak čerpadlo funguje tak bys věděl že se nemá jak posrat... a že nejakej chlápek říkal... jedna bába říkala
Datum: 19. ledna 2014 12:24
Jméno: adam
IP: uživatel16015
 No znám nebo spíš znal jsem jednoho chlapíka tuším že je už po smrti a ten měl oilmaster a říkal že když tenkrát v 70tých letech kupoval ČZtu tak mu prý přímo prodejce řekl že si to má radši odpojit hned  tak nevím.. raděj si to naředím doma než aby mě to někde nechalo
Datum: 19. ledna 2014 10:23
 Většinou nezádírá oilmaster, ale blbost majitele...nízká hladina oleje, nebo třeba položí motorku, a pak hned jedou...pak se samozřejmě zavzdušní systém...Takže to co se povídá o oilmasteru jsou v naprosté větši kecy. Spousta lidí to pomluvá, a přitom to nikdy neměli na mašině...
Datum: 18. ledna 2014 23:17
 aha  .. a znáš konkrétně někoho komu se to pokazilo? mimo vlatní blbost že dotyčný zapoměl nalét olej do nádobky....
Datum: 18. ledna 2014 19:55
Jméno: adam
IP: uživatel16015
 Čeho se bojím u oilmasteru?  jednoduchá otázka.. Nespolehlivosti. Už dost lidí to pomlouvá takže tomu nevěřím..
Datum: 18. ledna 2014 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel16712
 Do 250 péráka leju od oka 1:25-1:30 - 1:33 (no jak se to povede) a hulí mi to tak nějak normálně,studený to hulí dost,teplý ani ne. A to jsem přešel zpět na lepší m2t protože to voní  jestli to máš jak dýmovnici tak je to buďto sakra bohatý nebo to blbě spaluje a nebo to žere převoďák a nebo všechno najednou...
Datum: 18. ledna 2014 16:37
 u čeho konkrétně se toho čerpadla bojíš?
Datum: 18. ledna 2014 12:05
Jméno: adam
IP: uživatel16015
 Styl jízdy jo, ale ten převoďák to nevim.. zajdu se podívat jestli ubylo či ne  protože sem dolíval před půl rokem a nějak sem to nekontroloval..
Datum: 18. ledna 2014 12:00
 Já mam už japonské čerpadlo, to maže zhruba 1:50-1:90, podle otevření plynu. Nicméně můžeme teda vyloučit převoďák i způsob jízdy?
Datum: 18. ledna 2014 10:01
Jméno: adam
IP: uživatel16015
 No já se čerpadla dost bojím  ale taky když jedu mezi vesnicema tak prostě za mnou kouřová clona..
Datum: 18. ledna 2014 9:54
 Tak to je divný, při tomhle poměru by to nijak moc hulit nemělo  Nežere to převoďák? Taky to dost často dělá způsob jízdy...pokud se motor nechá delší dobu běžet na volnoběh, nebo pokud se jede delší dobu v nízkých otáčkách a pak se tomu naloží, tak zahulí hodně...Nebo pokud jezdíš jenom hodně krátké trasy, kdy se nestihne pořádně ohřát celý výfuk. Já osobně jsem mazal 1:50, pak jsem přešel na čerpadlo...
Datum: 18. ledna 2014 9:31
Jméno: adam
IP: uživatel16015
 1:40 jak u fichtla
Datum: 18. ledna 2014 9:16
 A kolik že mažeš?
Datum: 17. ledna 2014 18:13
Jméno: adam
IP: uživatel16015
 477, oilmaster mám ale odpojenej.. olej mám nějaký univerzál do dvoutaktních zahradních strojů  modrý asi kolem 100 Kč litr.. určo lepší než M2T
Datum: 17. ledna 2014 17:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 aj aký olej to tam leješ
Datum: 17. ledna 2014 11:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 uved prosím aj typ čezetky inak sa to riedi v strej 450 alebo v nových 477 s oilmastrem alebo bez
Datum: 17. ledna 2014 11:53
Jméno: fanda
IP: uživatel16707
 Zdar draci, potřebuju poradit, mám traktůrek domácí výroby, chtěl bych ho předělat na 12V, ale s 6V zápalkem. Scháním nějaké schéma násobiče nebo zdvojovače 6/12V DC/DC. Takový který který zvádne tak těch 6Ampér. Díky za nápady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 17:05
 zapalování ti dává střídavé což stejně na střídač či násobič potřebuješ ,samotné zapojení zdvojovače je velice jednoduché skládá se z kondenzátorů a diody ale 6A z toho asi nevyždímáš
Datum: 18. ledna 2014 17:05
 http://www.ebay.com/itm/XL6009-Step-up-Power-Module-4-5V-32V-to-5V-52V-DC-DC-Converter/370933720702? rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D19839%26meid%3D4185769016936561498%26pid%3D100005%26prg%3D8934%26rk%3D1%26rkt%3D5%26sd%3D271312279132%26
Datum: 17. ledna 2014 19:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 najdi si na googlu invetor from 6V to 12V a možno najdeš schému alebo by som to riešil zapasovaním zapalka z babety ak sa jedna motor jawa alebo čz i toho sa dá dosť 12V alebo jedná z dalších možnosti je spraviť si náhon na klasický alternátor
Datum: 17. ledna 2014 11:48
 Zdarec, na jawce 555 mi nejde nastartovat klasicky přes nakopávačku. Je cejtit že zaberou až poslední 2-3 zuby. Bude jen omletej startovací segment nebo mám hledat příčinu ještě někde jinde. Rád bych měl všechny díly doma než to rozpulim. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2014 18:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pepo - udělej spojku ze špuntů od šampána a pojede jak vítr
Datum: 20. ledna 2014 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16711
 eště používáš puvodní jednolamelou spojku?pokud ano neklouže?
Datum: 18. ledna 2014 12:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16711
 segment a rohatku po česku ...když už to pulíš jiank segmenty sesa bude mít co nevidet a na skladě je má bartušek ve voticích napiš mu pošle i na dobírku
Datum: 18. ledna 2014 12:12
 těch segmentů mám doma si pět tak jestli budeš mít zájem ozvi se
Datum: 18. ledna 2014 11:25
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
 Ahoj tak jednoznačně je to tím startovacím segmentem. Měl jsem ten samý problém na 21 a teď páka chytá krásně.
Datum: 17. ledna 2014 15:13
 Dobry tak jsem si to myslel správně, takže by mělo stačit sehnat novej start segment, což taky nebude tak jednoduchý.
Datum: 17. ledna 2014 14:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Datum: 17. ledna 2014 14:25
 co myslíš tim rapkačem v převodovce?
Datum: 17. ledna 2014 12:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 najskôr je to šratovacím polmesiacom ten rapkač v prevodovke malokedy odíde
Datum: 17. ledna 2014 11:54
 Zdarec Jawaři máte někdo Jawu 125 dandy?  jestli jo tak se nějak přihlašte  bud e-mail nebo tady koment... chtěl bych se s někým podělit o zkušenosti a pozjištovat jak se chováte ke svým miláčkům vy  já osobně mám rok výroby 2003 a spokojenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 16:57
 já mám ještě Moto Uniona  rv. 1998 ,jsem sní naprosto spokojen jen pár dílů je zralých na výměnu ale za loňskou sezonu sem najel cca 18 000km bez potíží
Datum: 18. ledna 2014 16:57
 už jste někdo na burzách narazil na zadní plech na 05ku s nápisem psanym stejnym písmem, ale bylo tam jawa 50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 14:48
 tak jsem asi jedinej  to neva
Datum: 21. února 2014 14:48
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, prosím poradte mám takový problem nezabírá mi start paka, prostě to jen rachotí přes zuby, tak se vás ptám co s tím může být jedná se o jawu 21,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 21:19
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 ok zatím dík, rozpůlím a uvidím co tomu bylo
Datum: 16. ledna 2014 21:19
 nejspíš se strhnula taková vracečka na kolečku ve skříni... rozpul a uvidíš
Datum: 16. ledna 2014 20:51
 Jaký je rozdíl mezi Tryskou hlavní 72 profi (145 Kč) a Tryskou hlavní 72 (61 Kč) kromě ceny. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 13:37
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 no nemělo by se to dělat ale dle mého to hodně lidí dělá drátem
Datum: 17. ledna 2014 13:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a od kdy se čistí trysky drátem??
Datum: 17. ledna 2014 9:10
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 ta dražší je profi což znamená dle mého drsnost povrchu "děr" takže řekněme jedno čištění drátem a je po profi
Datum: 16. ledna 2014 23:12
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus draci mám na vás dotaz kolik stojí tak motor na jawu 90 mám možnost koupit jawu 90 bez motoru za 5 tisíc i s doklady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 12:45
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, jo motor Jawy 90 cross, trail i roadster je stejný, liší se jen hlavou.
Datum: 18. ledna 2014 12:45
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a ještě motory jsou stejný všechny ?
Datum: 17. ledna 2014 23:27
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 bude na ní dost práce,ale když vš vyčistíš a seřídíš bude z toho pěkná 90tka v origo stavu
Datum: 17. ledna 2014 12:47
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 http://jirksenta.rajce.idnes.cz/nastenka#1512692_10200553242592471_1178639856_n.jpg to je ona tp v depozitu
Datum: 16. ledna 2014 22:06
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec, cena motoru se pohybuje kolem 3000 kč, a tu 90tku s těmi papíry bych určitě bral, když koupíš motor tak más kompletní 90tku, a máš 100% jistotu že se ti peníze vrátí.
Datum: 16. ledna 2014 20:04
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to ber hned
Datum: 16. ledna 2014 18:48
Jméno: aaa
IP: uživatel16308
 ahoj, kdo dělá v Praze a blízkém okolí vycentrování kliky? (Jawa 20) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 17:54
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 moto růžčka, v korytech
Datum: 16. ledna 2014 17:54
 To nevím ale když se podíváš na google tak určitě něco najdeš
Datum: 16. ledna 2014 16:55
 čus chci kupovat dolady na čz 473 za 4500 je to dobrá cena? a jak to bude s přepisem mužu to nechat zatim v polopřevodu na mě? než dam dohromady mašinu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 18:50
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 o polopřevod neměj strach,já měl taky motorku před rok v polopřevodu,ale pojištěnou
Datum: 16. ledna 2014 18:50
 jo díky moc hlavně žes mi připomněl to poještění
Datum: 16. ledna 2014 15:32
 Ahoj. Cena řekněme odpovídající. Správně bys to měl přepsat do 10 dnů, v praxi za to ale nehrozí žádný postih, takže bych to klidně nechal v polopřevodu. Ale i v polopřevodu to musí být pojištěné.
Datum: 16. ledna 2014 15:30
|



|