Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim, chtel bych se zeptat jestli je mozne nejak vyzkouset ampermetr na spinaci skrince na jawe 250 podle meho nazoru nefunguje, zapojene jsem mel vse, kontakty jsem ocistil, trochu prihl a nic, rucka se ani nehne, stroj jsem nahodil, a nic neukaze ani odber ani dobijeni..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 12:21
 dekuji za reakci ampermetr uz jsem dal do provozu, byly spatne kontakty komplet jsem rozdelal a vycistil a uz mi ukazuje, mam radost  ale diky zaradu muzu jeste vyzkouset na 100%
Datum: 28. května 2012 12:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si zapoj len tak pre skúšku baterku ampérmeter a žiarovku aspoň 6V/5W a uvidíš či funguje žiarovka by mala svietiť a ampermeter ukazovať výchylku necelý 1A ak nie je potom vadný inak dúfam že vieš kde má ampér meter kontakty na spínačke tú máš schému jak to treba zapojiť http://www.zskrajne.sk/fyzika-kabinet/img/am_spravne.gif
Datum: 27. května 2012 16:21
 jinak mam moznost koupit (novou) ale tu prej nemel taky nikdy vyzkousenou a chce za ni 350kc tak nevim zda do toho jit a doufat v stesti
Datum: 26. května 2012 16:29
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, mam problem, mam tenhle karbec na moji s11 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2917_psb.html primo na valci, a dneska se mi stalo ze jak jsem dojel tak jsem zapomnel vypnout bezin a dosel sem za 2 hodky a pod stadecem byla louzicka benzinu, z karbecu kapal benzin, je mozne ze se treba seklo soupatko a tim padem kapal benzin z karbecu? mam prave vedeny lanko ke karburatoru nezi venkovnim prumerem drzaku silentbloku hlavy a ramem a asi to nebude ono. predem dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 12:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i mne sa už stalo že mám karbec na 21 ešte originál a tiež je tak nastavený že z neho nekapne ani trošku za celú noc hoc ostane otvorení benzín ale minul sa mi stal ože na dva hodiny som ho odstavil a vytieklo asi cca 0,5litra benzínu no to šupatko sa občas môže seknúť ale fakt len ýnimka ked to tak ja zabudneš zatvoriť pokiaľ sati také prípady opakujú tak by som pre istotu nastavil hladinu v plav. komore
Datum: 27. května 2012 12:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 osobně bych todle nějak neřešil, jinak bych asi celej karbec příp. nějak seřídil, prpucoval a to asi vše. Záleží jak velká ta louže byla, pokud to bylo pár kapek tak bych to vážně neřešil, pokud budeš vypínat beno
Datum: 26. května 2012 22:58
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Zdar Draci! nevíte prosím vás, jakym způsobem rozeta roztáčí tu součástku, která pohání náhon tachometru? Tam v tom jsou nějaký, dvě díry, tak jsem si řikal, že na rozetě budou nějaký 2 čepy, jenže tam jsou taky 2 díry...Tam musim něco dát, nebo to mám vymlácený?...Díky moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 13:37
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Supr, díky moc..
Datum: 26. května 2012 13:37
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 já sem tam dával kus hřebíku, ale ten z toho vždycky vyletěl ven, tak sem rozřezal šroubovák a ten tam drží cca 500km, tak snad mi to ven nevyletí
Datum: 26. května 2012 13:18
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 do dírek v rozetě se dávaj zarážky, na ketré nasuneš "šneka", jinak si to doma dělám ze švajcdrátu a v poho, jinak dej bacha při nasazování, hodněkrát se stává, že to vypadne, nebo se ti "šnek" pootocí
Datum: 26. května 2012 13:03
Jméno: cz 175
IP: uživatel13546
 Zdarec. Mám problém s čz 175/477. Když chytnu přední kolo a zahýbu s ním, tak má vůli. Dotaženo je to na maximum. Tlumiče tomu trochu sice taky trochu přidají, jelikož nejsou uplne bez vůle Máte někdo taky takový problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 12:40
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Joo to jsem měl taky. A bylo to těma tlumičema, protože už jsem měl špatný pouzdra, tak jsem tam dal nový, ale až je tam dáš, tak se trochu stáhnou, tak bude třeba si trochu zapilovat..
Datum: 26. května 2012 12:40
Posl.aktualizace: 27. května 2012 12:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vše je originál stejnou mám doma na plakátě akorát zelenou
Datum: 27. května 2012 12:06
 tvl on ma i originalne nalakovanou nádrž!!! to se už tak moc nevidí.. podle ridítek je to asi do kanady bych řekl.. chce to znát přesný podtyp.
Datum: 26. května 2012 21:46
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Jsou orig.je to vývozní tzv.hárlejka do USA,celkem vzácná a jesi na origo papírech tak bych řekl že se i prodá
Datum: 26. května 2012 12:34
 no kdyby tma nepsal že to jenom skouší tak by to možná někdo koupil aneb všechno má svého kupce jinak je byh řekl v origo stavu teda a ž na ty řidítka ty podle mě origo nebudou.
Datum: 26. května 2012 12:04
Jméno: Martin
IP: uživatel13764
 čím to že mi vypadá 1...když jedu podřadím z 2 na 1 a třeba se otočím držím spojku pustám pomalu spijku a najedenkrát je tam neutrál....Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 20:32
 Před tím než budeš půlit zkus dotáhnout/povolit šroub na automatu .. jiank to bude asi automat, vidlička nebo i ojeté kolečko, chce se to podívat..
Datum: 26. května 2012 20:32
 z 99% je to automat. Taky se mi to stávalo. motor sem rozdělal a zjistil sem že byl automaat trochu vohlý... Ale ještě to můžou dělaat ty zámky, kdy do sebe zapadají kolečka. Takový ty prohlubně, do kterejch zapadávaj ty "špunty"  NEVIM JAK TO JEDNODUŠE vysvětlit. každpádně mužou bejt obroušený a rychlosti vypadávaj... AAsi tě půlení nemyne, pokud hcceš aby to bylo OK
Datum: 26. května 2012 10:11
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Čus, hele dá se na jawu 90 namontovat VAPE pro kejvačky atd? To VAPE speciálně pro jawu 90 má malej světelnej výkon a nechci ve tmě jezdit jako bludička.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 23:46
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No tipnul bych si že se nevejde, dej dotaz na výrobce. Každopádně my jsme vzali 90tkový rotor flákli k němu pět cívek (pólů) z pionýra přestružených na větší průměr rotoru, to celé (pochopitelně na vlastním statoru) jsme dali do kejvačky (ČZ) a poslední měření ukázaly při max. otáčkách kejvy výkon 120W. Reálný trvalý výkon však bude kolem 70W, při 12V napájení... to ti přijde malý výkon magneta jawy 90? Říkáme tomu lidový Vape  . Takže řešení máš přímo v motorce... Ikdybys použil origo zapalování, tak máš k dispozici tak 60W. Pochopitelně k tomu je nutný komplet překopat elektriku a elektroniku a můžeš si pak dovolit fláknout dopředu i 40/45W lampu... základem ale by bylo dozadu LED světlo s LED brzdovkou a zapalování DC-CDI, jinak ti dost výkonu zbytečně sežere indukční zapalko. Sekundárně je výhodou možnost připojení bezkontaktního snímání polohy kliky místo kladívka. Uznávám že pro neelektronika je výroba potřebných komponent nad jeho síly, ale je to optimální řešení a v pětipólové verzi ještě lepší... náklady na díly bych odhadl tak na sedm stovek (s Hall snímačem), takže oproti Vape dost úspora...
Datum: 25. května 2012 23:46
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 ahoj chcu začít s upravou fichtla a do budoucna bych chtěl nějáký lepší valec s více kanaly ale to na okraj spíš mně zajímá slícování kanálku zvětšení jich atd... jestli na to máte někde napsaný návod. Dále by mně zajímalo jak se časuje válec? jestli na to je nějáký návod nebo si to musím vypočítat? pak nějáká klapka plus dellorto atd... počítám s tím že na motoru udělám go a kliku dám na jehly... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 21:56
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 poslal by jsi mi to taky na aukrocod@seznam.cz ? díky moc
Datum: 28. května 2012 21:56
 hoj stando mohl bys mi pisnout na mail jak se časuje a lícuje na netu je toho sice plno ale tak nesrozumitelné a nebo sem takový debil Dikes
Datum: 27. května 2012 19:30
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 díky stando toto jsem poteboval vědět jen ty míry 
dotaz jak ale slícovat kanálky? mám si obtisknout dosedací plcohu válec a karteru na papír a pak dopilovat pilníčkem a mini bruskou?
Datum: 26. května 2012 17:24
 Když dělám válec,tak se na něj podívám a okem posoudim co se mi tam nelíbí,pak to zkonzultuju se šuplérou a opravim do "výchozího" stavu (přefuky v ose,zarovnaný a začištěný kanály,výfuk 29,5mm od HU a spodní oblouček sacího kanálu 68mm od HU,vrchní hrana sacího kanálu 55mm od HU,délka válce 84,8-85mm)....dále postupuju podle požadované charakteristiky a použití válce...a tady to nejde napsat jako univerzální návod....kanály rozšířím či přečasuju...někdy po 0,5-1mm a někdy až do meze únosnosti...je to různý,,,,,jestli mužu poradit,tak si slícuj válec a sám uvidíš tu změnu....dělal jsem několik válců u kterých jsem jen slícoval kanály a o pár desetinek přečasoval sání a výfuk a výsledek byl nad moje očekávání....nejlepší jel bez upravený hlavy jen na 4.výbrusu skutečných 72km/h na převod 12/55...kdo si z toho umíte spočítat otáčky,tak víte co to znamená...žádnej upravenej karbec,výfuk origo.....na seriovku docela hustý....tím chci jen nastínit kde začít...
Datum: 26. května 2012 12:47
 na rozvodu pístem je klapka k hovnu
Datum: 26. května 2012 10:54
 ... pak kuře lehce osolíme a dáme do trouby při 180°C asi na hodinu a půl... takhle vnímám tvojí otázku. Tím myslím to, že na internetu sou TB dat. Zkus trochu pohledat  Zjisti si nejdřív souvislosti mezi jednotlivými úpravami. Tj. Když si koupíš 60ccm válec, budeš dávat větší trysku. pochopitelně. Ale už budeš muset dát na kliku lepší ložiska, pač máš pak větší rázy. Pokud chceš dellorto, a chceš aby si z toho dostal co nejvíc, můžeš udělat klapkový sání. Ale musíě přerobit koleno sání válec.... Pak too chce rovnou rezonanční výfuk (neříkám že je to potřeba) ale pokud se chceš pouštět do takovejch uprav, musíš počítat s tim, že budeš muset dělaat víc "tunningu" aby jsi napříklaad z toho dellorta dostaak 100% výsledek. Ale přemejšlej. opravdu ti to stojí za kousek chcíplího koně, který pionýrovi možná tyto uprávy přidají... pokujd se nestane a opak. Hle pokud chceš dělat "tunning" pust se do toho rovnou komplet, at z toho něco je.... a pokud nebudeš vědět si raady, řekni někomu kdo tomu rozumí.
Datum: 26. května 2012 1:16
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 čus draci už si nevím rady s babettou nechce nastartovat, jiskru hází, svíčka je mokrá když jí vytáhnu, zkoušel jsem jich hodně, karbec jsem čistil už fakt nevim co
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 0:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mne na klukovke strihlo kolik u rotoru a celý sa mi pretočil asi o 90 stupňou maturoval som 2 dni kým som na to prišiel nieje to aj tvoj prípad symptómy som mal rovnaké ako ty
Datum: 26. května 2012 0:20
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 taky už jsem zkoušel
Datum: 25. května 2012 22:10
Jméno: adam
IP: uživatel13839
 skus utáhnout bohatost smněsi bezínu na karbecu
Datum: 25. května 2012 22:08
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 určitě to zkusím doufám že to bude ono
Datum: 25. května 2012 22:03
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau to samé mi dělal fichtl zkus zmenšit vzálrnost elektrod na svíčce a mělo by to fachat
Datum: 25. května 2012 22:00
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 jiskra je normální a rozšlapával jsem to asi 200 metrů
Datum: 25. května 2012 21:57
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 nemáš třeba slanou jiskru..? a skoušel si to roztlačit..
Datum: 25. května 2012 21:38
 Čau draci chtěl bych se zeptat kolik asi tak váží motor na Jawu 250 Panelka a ještě kolikati zubová je na Panelce rozeta.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 9:39
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 motor má ke 40 kg
Datum: 26. května 2012 9:39
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, na mojej jawe 20 nabehávam práve prvé kilometre po GO motrora a výbruse, tak chcel by som sa spýtať ohladne zábehu, koľko kilometrov treba motor zabehávať. A ešte otázočka, počas zábehu sa nesmie jazdiť so spolujazdcom a do prudkých kopcov? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 12:40
 Jehla třetí zářez, mazat více .. se spolujezdcem tak těch prvních 100 km ne potom třeba nějakého lehčího můžeš ale když to není nutný neber .. kopcům se radši vyhýbat .. jde jen o to že válec, píst a kroužky jsou tam natěsno a musí si to sednout, takže nejdůležitější je aby se motor dobře chladil (je tam větší tření), tudíž jízda ve dvou a kopce mu nesvědčí . .zajížděl bych tak do 400-500 km .. a motor aby neběžel zas na nejnižší otáčky při jízdě..
Datum: 26. května 2012 12:40
 tome hydro je kvalitni olej.. ale neni určený pro 2T  .... myšleno bylo ten nejlevnější olej pro 2T .. ale jestli si to tome nepochipil tak pokud máš občanku tak ji běž zase odevzdat
Datum: 25. května 2012 23:21
Jméno: tom
IP: uživatel13795
 tak tam hrkni hydraulický, fritovací, převodák, či je nejaký ještě horší?
Datum: 25. května 2012 21:57
 čím horší olej tím rychlej se to zajede
Datum: 25. května 2012 21:42
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 zdar no určitě tomu moc nežeň a nejezdi nejlepe vubec se spolujezdcem jezdí tak že se válec zahřeje do provozovní teploty a pak ho nech vychladnout a pak znova dokola někdo říká že 300km někdo 500km když budeš dávat plnosyntetický olej do benzínu tak to bude v pohodě ale jde to znát jak si všechno začne sedat ložiska a hlavně píst uvidíš jak bude živější
Datum: 25. května 2012 20:04
 Zdravím draci, potřeboval bych poradit. Namáte někdo nebo nevěděli by jste kde sehnat náhradní díly na Jawu 21 SPORT? Konkrétně se jedná o držák řidítek (katalog str 38-39, díl č.3) a nosník s miskou (katalog str 34-35, díl č.3 ). Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 16:35
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 Nejlepší je si koupit ještě jednoho fichtla na nd. v komplet stavu...
Datum: 26. května 2012 16:35
 Zdar draci potřebuju poradit, vyměnuji silony na vidlici u pionýra a problém je že levá trubka byla zploštělá (někdo s tím někde vrazil) no a tak jsem se jí pokoušel vyklepat ale udělala se mi tam prasklinka tak 2-3 mm, co si myslíte mám to tak nechat dát novej silon a stáhnout to třeba objímkou nebo sponkou? Protože zavařit to jen tak nepůjde je to v tom místě slabé a nemám argon .. a už bych chtěl jezdit co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 8:03
 Jakože myslím COčkem
Datum: 26. května 2012 8:03
 Tak paráda hoši díky za radu skočil jsem k jednomu dědovi ze vsi a ten to udělal během 2 minut a zadarmo  takže super
Datum: 26. května 2012 8:02
 jojo kolecko má pravdu s COčkem se dá vykouzlit hodně věcí a když ne nový kluzáky zas tak drahý nejsou
Datum: 25. května 2012 20:57
 Pokud to bude vařit někdo, kdo aspoň trochu ví co se s COčkem dělá, tak se to nepropálí
Datum: 25. května 2012 16:41
 A nepropálí se to? Ono je to v tom místě bohužel dost slabé pomalu jako plech .. jinak díky za odpověď.
Datum: 25. května 2012 16:17
 žádné objímce či sponce bych nevěřil, doporučuju zavařit třeba COčkem...
Datum: 25. května 2012 15:58
Jméno: Špagy
IP: uživatel9771
Posl.aktualizace: 26. května 2012 10:49
Jméno: Šrot TEAM
IP: uživatel9771
 Fotka trati bohužel není, ale dráha bude podobná jako je klasický plochodrážní ovál - akorát se to pojede na trávě...
Datum: 26. května 2012 10:49
 nebyla by prosím fotka trati? Děkuji
Datum: 25. května 2012 20:59
 Zdravim chlapaci, na mustangu mam takovy problem, ze kdyz zapnu svetla tak mi sviti jen predni nebo zadni a kdyz na riditkach prepnu na potkavaci nebo dalkove tak sviti taky jen predni nebo zadni ale naopak. Elektriku sem delal novu presne podle schematu a dela to furt. Mam i nove magneto protoze tam predtim bylo 20W. Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 10:46
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 mě to dělalo to samý. zjistil sem, že to bylo špatnym kontaktem objímky na žárovce (takový to zelený plastový). když sem dal novej, tak už svítí přední i zadní
Datum: 26. května 2012 10:46
Jméno: jarda
IP: uživatel13836
 tak to je super , potřebuju nacenit díly pro zákazníka a mám si je opět asi vycucat z prstu ne ?  .....říkám to nerad ale je to jeden z důvodů , proč přecházím ke konkurenci , majte sa  ...proste nechápu proč ten eshop nemůže zůstat zaplý ....stačí nápis že proste díly příjdou o tyden pozdeji .. rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 13:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Taky jsem za aby shop zustal zaplý a bylo stoplé jen dokončení objednávky, vždycky když dělám a něco mi chybí nebo dochází tak to postupně házím do košíku a když je toho víc tak to pak objednám najednou.
Datum: 26. května 2012 13:41
 jinak co psal Wafel k tomu že aspon náhled dílu by zustal ON tak sám bych to zavítal taky se potřebuju občas podívat jestli danou věc máš nebo ne
Datum: 26. května 2012 12:11
 hej skus si sám řidit takovej eshop,fichtl pokec,sesamoto, mít manželku a k tomu 2 maly děcka řekl bych že to jen taková sranda nění.A přece nemuže u toho sesa sedět celej den enbo musí jendou od času něco podělat doma nebo si vzít dovču a věnovat se rodině.
Datum: 26. května 2012 12:09
 Souhlasím s lantros7, bylo by dobré kdyby fungoval krámek jenom pro prohlížení a jenom by nešlo objednávat. Sem tam si potřebuju zjistit jestli je tady nějaký konkrétní díl k mání, abych se podle toho zařídil. Když ho tu najdu tak si počkám až bude krámek v provozu a udělám objednávku, ale když není možnost se podívat na nabídku, tak někoho může odradit čekání a opravdu zavítá ke konkurenci, podle mě škoda...
Datum: 26. května 2012 0:11
 No jestli spíš nejde alespoň o přehlednost dílů,mezi tím co jsi v trapu.
Prostě to nechat zaplý tak,aby to sice díly a proporce zobrazilo,ale dál na objednání nepustilo.
Vždyď to zas tak složitý není.
A těm pár nechápavcům co neumí číst běžící text v této rychlosti,tak ty bych vůbec neřešil.
Datum: 25. května 2012 21:20
 jedinej for je v tom ze nevim presne kdy zacnu pracovat a tak nebudu neco slibovat kdyz nevim kdy poslu,,, ono se to takto strasne dobre rika,,, ale kdyz ho necham bezet,, tak po ti dovoleny se do 5 dnu se s toho muzu leda tak,,,, za tich pet dni bych pracoval jako 10 dni nonstop,,pac kazdej to potrebuje hned a zacne takova smrst SMS, mailu a telefonu,,, ze az budu pracovat tak budu vedet kdy to prijde,,ted to nevim a tak nikoho nebudu vodit za nos,,tak jardu prejdi,,budes mit jistotu,,teda jestli to zrovna bude mit prodejce na sklade
Datum: 25. května 2012 21:14
 Ahoj k jaké konkurenci? Potřebuju díli!
Datum: 25. května 2012 17:56
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Zdravim, Je možný že mi teče olej skrz spojku do pravýho krytu motoru (k řetězu)???? jak to popřípadě zastavit??? už mi vyteklo něco přez 2dcl a nechci to dolejt aby mi to zase vyteklo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 0:10
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Aha... a nevíš jak to opravit???
Datum: 29. května 2012 0:10
 gufero na klice na to nemá pražádnej vliv, gufero na sekundáru už by to bejt mohlo, ale spíš bych to viděl na tudinu ve hřídeli, kterou procházej vypínací tyčky spojky, uvnitř jsou taky gumičky.
Datum: 25. května 2012 17:30
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zkontroluj gufera na klice a u sekundáru, vadné vyměn
Datum: 25. května 2012 14:09
 lidi prosim vas daj se někde koupit uplně nove oplechovani na fichtla dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 13:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Tak oo tom bych pochyboval, jako dá se sehnat ještě místama v hodně dobrém stavu, ale fungl nové na to zapomeň
Datum: 25. května 2012 13:38
Jméno: petr
IP: uživatel13833
 Ahoj potřebuju radu,mám Jawu 555 a když je teplý motor(cca po ujetí 6km) tak nechce chytnout ani na roztlačení,(studený chytá na poprvý a jezdí perfektně)Zkoušel jsem snad už všechny svíčky 14,15,17 a nic.Palivový kohout nový,kondík nový,fajfka,kontakty. dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 9:46
 patří tam n19.zkus poladit jehlu,to musí jít na cvrnk
Datum: 27. května 2012 9:46
 napadá mě vadná indukční cívka muže mít otpor který se teplem při provozu zvětší a přestane dávat jiskru...popř volnější či poničené kabeli....
Datum: 27. května 2012 9:42
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ahoj chcu si vyjasnit jestli když si nechám udělat 4nebo 5 kanalový válec na fichtla jak je to ze sáním? karburátor asi dellorto větší difuzor ale co koleno musí být větší nebo musí být klapka ? stačí ho jen zvětšít ? jě těžké tento válec odladit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel13838
 Aha.....budeš mít 4-5ti kanál a řešíš základní banality,takže zkušenost nulová a ani nevíš o čem mluvíš.....bejt tebou začnu od základů a udělam si dvoukanál a poznam co to dělá a nedělá,jak se to ladí a neladí a jak to jede a nejede..... je potřeba se seznámit s laděním karburátoru,výfuku,zapalování a motoru samotnýho....závodní motor není totiž jen o válci....válec je to poslední.....neříkám,že nedůležité,ale to poslední.....s blbym motorem nerozjedeš žádnej válec....a s blbym vejfukem taky ne.....a s blbym karbecem či kolenem taky ne.....no to poznáš
Datum: 25. května 2012 18:59
 rok je málo... já ladím dva roky a myslím že je to nekonečný
Datum: 25. května 2012 13:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Na to co se ptáš vůbec nemá vliv jestli je válec 3,4 nebo x kanálový, ale to jak je udělaný (časovýní, konstrukce kanálů, atd....) to by ti měl říct ten kdolec vyrobí. A hlavně každý motor je trochu jiný, je to ladění tohle ti nikdo nemůže poradit. Pořiď si sadu trysek, několik různých karburátorů, různě udělané výfuky a zavři se tak na půl roku až rok do garáže... :o)
Datum: 25. května 2012 7:22
|



|