česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  603  604  605  606  607  608  609  610  611  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
ahoj draci dost mně zajíma jestli benzín s vyšším oktanovým číslem zvýší výkon motoru na zkladě zvýšení kompresního poměru... A jěště co zvýší výkon motoru? kamarád mi říkal když naleju do benzínu nějákou třaskavinu že to zvyšuje taky výkon ale nevím jak už se to jmenovalo stroj Jawa 21 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně, udělej poctivou GO motoru + slícuj kanály, dej nové ložiska do kol, nové brzdové pakny, GO předních a zadních tlumičů, dej nové kladívka, seřiď zapalování, udělej si třeba jiné lepší stupačky, promaž díly co se hýbou, trochu zhubni atd ... pak bys jel závod s hustokrutým motorem ale v první zatačce bys šel na zem páč by ti rozviklané nebrzdící kolo bez vzorku udělalo své ... nebo trošku jumpneš a rup vidlice KO.. nebo jedeš a rup řetaz .. :-D
 
 
Datum: 11. února 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o co ti jde?? uvědom si o kolik oktanů má víc dnešní benzín než míval ten na kterej to bylo postavený. co bys ještě chtěl??? nauč se seřídit předstih, vypusť ze slovníku klišé"tuning" a "to je dobrý, to pojede". pak se nauč jezdit. ono to není jen o tom otočit heftem. ono se totiž musí umět ten heft taky povolit zpět.
 
 
Datum: 11. února 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13195    
Jediný co zvýší výkon seriovky je poctivě udělaná GO,volnější ložiska,kvaltní gufera,a v neposlední řadě pilník a soustruh....umím udělat válec na seriovku,kterej po změření bude vykazovat "standartní" hodnoty.....ale musim znát přesný znění pravidel....lepší benzín co zvýší výkon existuje,ale dáš kilo za litr?
 
 
Datum: 10. února 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem ze skutrem kterej nejvic jede 75 km/h dal z vipower racing (nebo jak se to menuje) dal 85 km/h ale pro motor je to uš hranice smrti :-D .. jenom sem slišel jak v motoru litaj ventyli :-D
 
 
Datum: 10. února 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D to teda :-D
 
 
Datum: 10. února 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
to jsem si opravdu nemyslel ale co už ;-)
 
 
Datum: 10. února 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
dachl: to byl jen vtip... jistě to chápeš :-) je to asi jako kdyby se tumovi napsalo, že když smíchá 100 oktan s 95 oktanem, tak je to dohromady 195 oktanů a to už je sakra výkon, no ne??
 
 
Datum: 10. února 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuma : to jako chceš říct že ti to tam rozebírali?? je to možný..ale to se mě ještě nestalo
 
 
Datum: 10. února 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein: pro mě jak benzín na normální ježdění a na závodech je jen furt benzín...závodní benzín je pro mě ten v odkazu třeba
 
 
Datum: 10. února 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
to si nemyslím ale když se jeli seriovky u nás tak kontrolovali válec, píst,hlavu,zapalovaní atd...
 
 
Datum: 10. února 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuma: ty se ne jak blbec jen chováš.. ty blbec dokonce jsi.. a né malý :-D ... si jako myslíš na že sériovkách mají všichni opravdu sériovky a lejsou tak "speciální" benzín co přidá 20% na výkonu? :-D ..
 
 
Datum: 10. února 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no každej benzín kerej spotřebuješ na závodech je přece závodní, no ne ??
 
 
Datum: 10. února 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
twl slyšel když sem je sám jezdil...ale o závodnim benzinu teda ne
 
 
Datum: 10. února 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. února 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
o seriových zavodech fichtlu si nikdy neslyšel?
 
 
Datum: 10. února 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak určitě tam lej furt to samý..ostatní tomu škodí....jestli chceš výkon tak si pořádně udělej podvozek, motor, nový ložiska do kol, nějakej válec...atd...
 
 
Datum: 10. února 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13195    
Lepší je metyl s lihem,ale musí se to přetryskovat......jinak 100 oktan a snížená hlava atd....blá blá blá jsou povídačky a placebo efekt.....mam to vyzkoušený.....dle mý zkušenosti 100 oktanovej benzín -20% výkonu
 
 
Datum: 10. února 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
chcu jen vědět co nalít do fichtla aby to zvětšilo výkon nic víc a v jakém poměru nepotřebuju poslouchat kecy typu 3g C4 díky ;-)
 
 
Datum: 10. února 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co na to říct. dětičky asi vubec netuší jak to v motoru funguje :-)
 
 
Datum: 10. února 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ani bych se nedivil kdyby ti ten píst v tom letu nafackoval....kámoš říkal třaskavinu?? Jo tak to je jasný...3g C4 to jistí ;-)
 
 
Datum: 10. února 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ten benzin seženeš na nakym malim letišti .. kosek od Břeckavi je mali letište tam to možou met .. ale podle toho kde bydliš
 
 
Datum: 10. února 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
chcu se zeptat kde to sehnat ? díval jsem se na netu po leteckém benzínu a petroleji Jet A-1 a nic jsem nenašel jen velkoobchod
 
 
Datum: 10. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuma .. ti uleti pist a udela ti dole 3 diru :-D
 
 
Datum: 10. února 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
a jak se míchá ten letecký benzín?
 
 
Datum: 10. února 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tankuju 100 oktanovej benzin do skutru a nekdy aj do fika a je to docela velej rozdil (vic to tahne) ve fikovi to špatne startuje ale dobře mu to chutna :-)
 
 
Datum: 10. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4620    
sežeň letecký benzín
 
 
Datum: 10. února 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No... já bych do toho nic nelil páč to je jak s těma jak tam lili naftu. Jedeto ale ložiska na klice dostávaj na prdel jak svině..... To je sice logický ale většina lidí si to neuvědomuje... Ale jestli máš něco, u čeho ti je jedno že se ti to rozsype tak vyzkoušej cokoliv :-D Třeba ředidlo.... cokoliv co hoří a má to hustotu jak benál :-P No a stim oktanovim číslem nevim.... zkus to a uvidíš :-D ;-)
 
 
Datum: 10. února 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím :-) prosím o radu pri zohriatom motore nepadajú otáčky na volnobežné ale sú veľmi vysoké na motore je kompletná go, Môžu tento problém spôsobovať guferá ??? za studena je všetko vporiadku krásne tahá ale ako sa zohreje ... jedná sa o stroj JAWA 21 za odpovede a rady som veľmi vdačný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
medzi kartre som dal silikon a papier nesranduj tam to prisávať nemôže :-D lebo ma porazí :-) guferá som tam dával vačšov časťou z prstami a kúskom drevenej paličky a pod valec išlo tesnenie a kvapka silikonu na mieste kde sa kartery spájajú. Pozrem to tesnenie medzi karburátorom kolienkom a valcom a skúsim ho vyvariť v octovej vode poradne nastaviť dúfam že to potom pojde :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no lepší bejt můžou... ale mohlo se stát cokoliv. Omylem jsi do toho šroubovákem "píchnul" .... Víš jak o myslím ? A nemůže ti to tahat třeba kolem válce ? Mezi kartery a válcem.... A nebo jinde u klikovky. ;-) Co si tam dával silikon a papír ? :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 8:51
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
21tka bol jediný motor vktorom som použil červené guferá ,lebo mi niketo povedal ,že sú lepše neviem či to nebude aj tým :/
 
 
Datum: 10. února 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ten šroub dotáhni nadoraz dolů tak aby to chcípalo a potom na karburátoru je takový malý šroub s pružinkou tak ho uplně povol pak nakopni Pionýra přidávej si plyn sám a pomalu šroubuj dokud nenastavíš volnoběžné otáčky tak abys nemusel držet plyn ale zas aby to nechcípalo. Ten šroub nahoře je tam na štelování vůle v lanku (když otočíš rychlopalem tak to zabere pozdějc), takže pootáčením nahoru a dolů zmenšuješ/zvětšuješ vůli a zajistíš ten šroub matičkou ...
 
 
Datum: 10. února 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj zkus tu směs... A to lanko. Já to nijak neřeším. Mě to tam vzduch nepřisává. Teda aspon se mi nezdá. Ale myslím si že by t škol utěsnit nákým O kroužek gumovým. Třeba nějakým tesněním, navlíknout to na tu bužírku toho lanka. Snad jsem pochopil co myslíš. A jestli se ti to lanko natahuje a přidává "plyn" když zatočíš, zkus to lanko neprovlíkat řidítkama . Aby bylo co nejvolnjší :-) Ale to ty určitě víš :-D Uvidíš ...pak napiš jak to je :-)
 
 
Datum: 10. února 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ihlu mám na 2 záreze zhora palivo v plavákovej zarovno pri potopení plaváku skúsim mu trocha obohatiť zmes a ked to nepomôže budem musieť ísť po tých tesneniach a guferách :/ ešte som sa chcel spýtať ako riešite prisávanie vzduchu okolo plynového lanka na karburátore lebo ked pritiahnem lanko pomaly až kzáberu tak otáčky klesnú, ale tak to nemôžem mať spravené ,lebo pri otočení volantom je malá vôla na lanku a pridáva to
 
 
Datum: 10. února 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusil bych přetěsnit karburátor a válec, třeba je to falešným vzduchem a tím je i chudá směs ... pak zkusit ty gufera.
 
 
Datum: 10. února 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj gufera to být můžou... ale třeba máš chudou směs. Všimni si, když necháš pincka dojet na volnoběh, aby vycucal karbec tak ke konci to většinou zvyšuje otáčky. Také mi to dělalo. Myslím že jsem posunul jehlu a přidal mu trošku tím šroubkem a bylo to ok.... Taky mě napadlo že by to mohl dělat předstih, přeci jenom když je to zahřátý tak se to chová uplně jinak. Třeba píšu blbosti... :-D uvidíš zkus to ;-)
 
 
Datum: 10. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl      E-mail:      IP: uživatel12477    
zdarec Draci. Asi to bude znít jako blbá otázka, ale chtěl bych se zeptat jestli je v techničáku na fechtla (20,21,23) je uvedená barva laku. díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 16:03
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V TP (knížečka) od mustanga, jsem měl barvu psanou. Kolonka tam na to nebyla, bylo to napsaný na jedný straně v pravým horním rohu :-) Barva je ten nejmenší problém, tu ti za poplatek přepíšou
 
 
Datum: 12. února 2012 16:03
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přepis barvy v papírech stojí 50Kč, zajdeš tam, nahlásíš na jakou barvu si to přelakoval (v tvém případě nahlásíš barvu tvojí moto) dát to 50 a je to. :-) A než půjdeš na úřad, tak musíš na evidenčku a vyřídit si poviné ručení.
 
 
Datum: 10. února 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl      IP: uživatel12477    
díky hosi a jeste jsem si chtel ujasnit jak to je presne s tim kdyz koupim technicak staci s nim akorat zajit na urad a prepisou to na muj stroj nebo je to jinak diky
 
 
Datum: 10. února 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Mám starou knížečku a mám tam psanou až změnu barvy. Tuším že stála 70,-
 
 
Datum: 10. února 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Barva se da zmenit za par kacek na urade
 
 
Datum: 10. února 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám teda červenou napsanou v obou.
 
 
Datum: 10. února 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl      E-mail:      IP: uživatel12477    
díky moc chci totiž koupit techničák a nerad bych to přelakovával
 
 
Datum: 10. února 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já v origo techničáku barvu psanou nemam...
 
 
Datum: 10. února 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ve starých knížečkách nikoliv ... v nových TP už ano.
 
 
Datum: 10. února 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
Zdar Seso scháním náhradní díly do motoru ČZ 175/505 - rikša a chci se zeptat zda na to budete mít někdy náký specialní nahradní díly např plachtu na korbu nebo něco podobnyho do motoru atd zatím díky a zdarec.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku nemam moznost,,dost dilu jde s 502 ale na riksu spesl,,z mojich dodavatelu nedela,, pac moji dodavatele delaji vetsi serie aby cena byla pro zakaznika prijatelna,, kdyby delali jeden dil v postu 10ks,, tak to nikdo nekoupi,pac to bude masakr,,, takze musim inzeraty a nebo burzy,sorac
 
 
Datum: 10. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám dotaz, hlavně na Sesu. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_21_difuze.html chtěl bych se zeptat na tenhle karburátor. Vím že se dělají verze jak pro 2T tak pro 4T a existujou taky různé čínské kopie... Jasně, že je to originál Dellorto, ale chci se ujistit jestli je to ta verze pro dvoutakty. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
škoda že to není v ruštině, takhle si nepřečtu co s čím souvisí a ani nezjistim jakou trubici mám vyrobit nebo jak upravit stávající
 
 
Datum: 12. února 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
http://www.thisoldtractor.com/gtbender/dellorto_atomizers.htm Jinak, co jsem koukal, tak emulzní trubice vycházela v přepočtu na 500kč a nemohl jsem ji u nás sehnat... Zkoušel jsem zapájet ty díry v trubici a zlepšilo se to.
 
 
Datum: 12. února 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
tohle jsme řešili s Bakounem. vlastně to řešil spíš Bakoun. někde vysosal ty rozdíly v těch emulzkách. zjistil jsem že jezdim na zaklapnutý 70ccm na čínský DO ve čtyřtaktní verzi. kupodivu to jede normálně. nebo se mi aspon zdá že to jede normálně. podotýkám že nejsem ladič!!!!!! třeba sem Bakoun hodí tu stránku kde to bylo.
 
 
Datum: 11. února 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13195    
Mě řikal známej,že do tvýho karbecu se musí koupit jiná emulzní trubice,proto je tak levnej....co je na tom pravdy?
 
 
Datum: 10. února 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle se dava na dvoutakty specialne,,, stage je uplne stejny co mam tu,,,je trosku lip delani,,ale praci odvede stejne
 
 
Datum: 10. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ho a je to 2T verze...
 
 
Datum: 10. února 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Kup si repliku karburátoru Dellorto od Stage6, sice je o pětistovku dražší, ale máš jistotu, že je to pro 2T.
 
 
Datum: 10. února 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Seso. Promin že otravuju. Jen bych se chtěl zeptat, jestli se nedá sehnat -cituji- : Záchyt pružiny horní .... Na babettu 207 . Kat. číslo je mylsím -> 602-456411 <- Děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel12771    
škod no .. se stím nnák poperu ;-) ale dík :-)
 
 
Datum: 10. února 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ja vim,,ale nikdo to nedela
 
 
Datum: 10. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel8888    
Čau, dneska dotahnem bratrancivi jawu 250 kejvačku. Ale má Úplně KO elektriku. K tomu dá novou baterku a regulátor. Můj dotaz zní Kolik se nastavuje předstih a odtrh, jak se nastavuje dobíjení? (jak poznám že je regulátor funkční) A jestli někdo nemáte přehledný plánek na elektriku. Ztáhl jsem si přírůčku: Serizovani a opravy motocyklu JAWA---Dočkal. Ale musím se tím prokousat :-) Tak bych uvítal tyhle rady na rychlo. PS.: S chrchlama a Japonskejma moto mám dost zkušeností ale velkou Jawu jsem nikdy nedělal. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh klasicky 0.4 předstih 5
 
 
Datum: 11. února 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak na to schéma nemam, při troše snahy bych to schéma nějak vytvořil, ale nejdřív v neděli. Napiš mi mail...
 
 
Datum: 11. února 2012 8:37
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel8888    
Diky, regulátor buď tenhle je novej: http://www.uloz.to/xWVaBTD/10022012162-jpg a pak mě dale tenhle údajně nefunkční: http://www.uloz.to/x7e93sf/10022012164-jpg Bohužel je to nějaká cross úprava takže je bez ampermetru, takže je tam jen kontrolka. Na to schéma nemáš?
 
 
Datum: 10. února 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, předstih dej cca 4mm, odtrh 0,4mm, a regulátor tam dáváš jakej? http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_353/schema/kyvacka tady máš schéma pro modely se spínačkou v nádrži...
 
 
Datum: 10. února 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13199    
Ty by sis to nechal líbit? Já mam ženu hodně dominantní,až nezvladatelnou,ale když řeknu ne,tak to platí....
 
 
Datum: 11. února 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Teď máte silný řeči, ale počkejte, až se oženíte. :-D To bude jen: "Ano, miláčku" a smutný oči.
 
 
Datum: 10. února 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel12352    
More toš to ne strčil bych jí prst do fajky a tak dlouhho šlapal až by zapomněla na prodávání motorky :-D
 
 
Datum: 10. února 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4620    
bych ji vyhodil z baráku aj s celů práčovnů kdyby mi to udělala :-D
 
 
Datum: 10. února 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
hmm ak by moja žena predala MOJU motorku !!! hmm tak potom by som ju ja predal na ND :-D
 
 
Datum: 10. února 2012 7:04
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D raz, dva krát do roka venčená. :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 23:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jak je u ventilku duše ta matka, tak má být pod ráfkem nebo nad? Mám na mysli tuto: http://www.mxshopcepelak.cz/uploads/zbozi/1275563954.jpg Omluvte mě za hloupý dotaz, ale nikdy jsem nepích :-) ale měním plášť a u těch starejch duší ta matka nebyla, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 9:55
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je tam jedna matka, zvenku. Jak se nafoukne kolo tak se rukou dotáhne a hotovo
 
 
Datum: 10. února 2012 9:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
jedna matka je pod ráfkem,aby byl ventilek přitažený k duši a nepodcházel,a druhá matka je nad ráfkem aby ventilek nezajel dovnitř
 
 
Datum: 09. února 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě spíš zmátlo to, že dřív ta matka byla udělaná jenom s takovym rýhováním na utažení rukou aby to neklouzalo. A tadyta je normálně na klíč, asi se šetří. Ale díky!
 
 
Datum: 09. února 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta matka se dava nad rafek aby ventil nezajel dovnitr :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dobře budu vám věřit :-) Ale jestli mě to někde nechá :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak to je jasný že pod ráfkem nebude mít žadnej význam ne :-)
 
 
Datum: 09. února 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pitu mi jí jednou jeden kluk dal pod ráfek a po dni sem ten ventílek urval, od tý doby to na všech moto dávám nad a zatím sem ho neurval, jen jednou když mi ušlo kolo. :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci .. mate tady nekdo skušenosti z autem od 15 (automoped) chtel by sem si koupit neco na ježdeni v lete aj v zime a chcu se zeptat jestli se da upravit nak motor aby to nejezdilo jak slimak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak si asi koupim od kamoše APRILIU RS (25 kw) jezdil sem na tym o prazdninach a je to raketa
 
 
Datum: 10. února 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim, že na 4T 500ccm v naftě nebude asi moc co upravovat. A něco u čeho jsou první deformační zonou palce u nohou řidiče bych snad ani kupovat nechtěl. ;-)
 
 
Datum: 10. února 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
To nemam tušení. Jinak ty Ligiery se dělaj i novější,objem 125ccm 2T a to docela upaluje a i designově a účelně je to pěkný. Cena oproti Aixamu stále přijatelná. Ale u Aixama je faktem to,že budeš jezdit za 3 litry.....ale cena je vysoká
 
 
Datum: 10. února 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa - dik za radu :-) ......... a ješte nekde sem videl takovi autočko konstrukčni rychlost 60 km/h a byl to manual .. nevite nekdo jak se to autičko menuje (značka, typ)
 
 
Datum: 10. února 2012 11:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13186    
Měli jsme doma dva starší Ligiery,byly to padesátky,dvoutakty. Po odstranění píčovin z variátoru a celkovym vylepšení variátoru to mazalo 50m/h,když jsem otevřel vejfuk a pozměnil sání + přetryskoval karburátor (Bing 17) tak to jelo 65-70km/h ale ta spotřeba byla úděsná,navíc podvozek byl stavěnej fakt na 40km/h a od 60km/h to bylo neřiditelný a to vůle v čepech nebyla a podvozek tak nějak ok. Když sme na to dali větší kola,tak to pro změnu naladěný jelo jak nenaladěný s hubenejma kolama....jinak koupili sme to asi za 18 tisíc.....tak asi tak......ale když koupíš 4T dvouválec v naftě(Aixam?),tak stačí otevřít varitátor a hned to jede 60-70km/h
 
 
Datum: 09. února 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja sem ted psal majiteli teho autička a že jede 60-70 a s nakym ladenym vyfukem pojede vic
 
 
Datum: 09. února 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel9464    
Já bych do toho nevlezl.:-D Slyšel jsem, jak někdo vylepšuje tyhle Aixay, aby to jelo aspoň 80, ale stalo to prý nechutný peníze...
 
 
Datum: 09. února 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si možu koupit apriliu 125 s kitem na 22 kw a možu litat 175 km/h :-) a za tu stejnou cenu :-)
 
 
Datum: 09. února 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak &#174; - o cene vim je to hodne .. no ptal se jenom jestli se to da nak upravit na větši vykon jestli ne tak to samozdřejmě nebudu kupovat :-) naco si kupovat neco za 38 tisic kdyš to jede jenom 45 a zdržuje to provoz :-)
 
 
Datum: 09. února 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si to chceš koupit? a už víš jaká je cena? cena je taková že odradí každého ;-)
 
 
Datum: 09. února 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ješte podvozek aby se to nezhouplo v zatačce jak Concordia :-)
 
 
Datum: 09. února 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Čus draci, potřebuju poradit. Mám na ráfku prasklou jednu špici a potřeboval bych ji vyměnit... Myslel jsem si jak to bude jednoduché a najednou jsem zjistil ejhle ona tam zavazí druhá... Musí se vždy celé vyplítat nebo se dá vyměnit i jedna špice bez toho abych ji ohýbal a ničil ji ? Popř. jak na to ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
obávám se že nikoliv... je to sice prasácké, ale nejjednoduší řešení...
 
 
Datum: 10. února 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Jiný způsob asi není že ?
 
 
Datum: 10. února 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
no můj kamoš si to dělal na simála chytil to do kombinaček a na silu to tam dostal pak to porovnal mělo by to jít zkus to
 
 
Datum: 09. února 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Zdar, nerozumí tady někdo příslušenství k hudbě do auta? Konkrétně kapacitory? Zcela omylem jsem se dostal ke kondenzétoru s kapacitou 1.000.000uF a to je 1Farad. Je velký asi jako sprej 150ml a jsou na něm ruské polosmazané popisky, takže kvalita made in russia :-D Chtěl bych ktomu udělat nějaké "regulované vybíjení". Nevím zda připojit k tomu nějaký tyristor a do gejtu přes potenciometr pouštět malý proud a tím řídít průchod proudu přes tyristor. Takže by se pomalu vybíjel a to napětí by to chvíli dodávalo. Nebo pokud by třeba někdo věděl něco jiného? Tyristor by asi stačil tic160, ale nevím odkud a jak bych dával ten proud do gejtu? - třeba Chong nebo někdo kdo tomu víc rozummí poradí! díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Nechápu co autor chce regulovaně vybíjet... Ale ať se to vezme vocamat-pocamacať... tyristor je kravina. Tyristor patří mezi tzv. lavinovité spínací prvky... ten popis je trefnej.. jakmile spustíš lavinu, nezreguluješ, nezastavíš naprosto nic.. totéž platí pro tyristor. Otevřeš a nezreguluješ... od toho jsou tranzistory :-D. Nepodceńuj ruskou techniku, byli mezi prvníma ve vesmíru a nebylo to jistě proniczanic... že neuměli nikdy nic moc miniaturizovat nesnižuje kvalitu jejich techniky co musela maklat v arktidě i na pouštích střední asie. Prostě zařízení velikosti skříně, trefilo s jadernou hlavicí úplně stejně cíl jako imperialisticky miniaturizovaný zařízení téhož druhu :-)
 
 
Datum: 10. února 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
Kamrád si postavil do auta svoji elektroniku na autohifi,taky tam má jeden kravskej kondik(velikost lahváče) a stabilně mu to hučí.....
 
 
Datum: 10. února 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: fa      IP: uživatel13191    
Myslím, že to myslel tak, aby mohl použít ten kondík jako ,,baterku" a řídil si proud otáčením hřídelky potencáku.. Ten tyristor myslíž asi tic106N ne?
 
 
Datum: 09. února 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně jestli něco jako kapacitor potřebuješ, trochu se o to zajímám, občas si projdu nějaká zahraniční fora s touto problematikou, v podstatě nikdo v profi instalacích nepoužívá kapacitor, pokud máš výkon řekněme okolo 500-600w(rms) tak ti stačí napájení z běžné baterii, při vyšších výkonech se používají speciální a dost drahé baterie pro hifi(dělané na dlouhodobý odběr velkého proudu), pokud ti např. poblikávají světla je to problém napájení kapacitor ti moc nepomůže, doporučuje se provést tzv. big three upgrade http://www.youtube.com/watch?v=p82xRzCr-lc ,popř vyměnit alternátor za silnější, je třeba si uvědomit že třeba při výkonu 500w, účinnosti 80procent a napájení 14V je spotřeba zesilovače 45A
 
 
Datum: 09. února 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel13161    
Zdar draci, mám dotaz..byly ČZ s označením 478? Zakoukal jsem se na číslo motoru a tam je to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, nesmíš věřit všemu co se kde píše :-) to cos poslal je 487
 
 
Datum: 10. února 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
478 neexistuje, je to překlep
 
 
Datum: 10. února 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: bulldog      IP: uživatel12424    
 
 
Datum: 10. února 2012 8:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bulldog: Hoď odkaz nějakej, já to na netu nenašel...
 
 
Datum: 10. února 2012 6:07
 
 
 
 
Jméno: bulldog      IP: uživatel11667    
Ale vždyť ČZ 478 existuje. Je jich málo ale jsou.
 
 
Datum: 09. února 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
tak to někdo asi blbě narazil
 
 
Datum: 09. února 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel13161    
nezakoukal jsem se špatně, je tam označení 478, kdyby tam bylo 487, tak se nad tim ani nepozastavuju..
 
 
Datum: 09. února 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle rozdíl vznikl akorát jinym způsobem měření, motory maji stejnej výkon...
 
 
Datum: 09. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
nevím,ale píšou to :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
má to stejne kW :-)
 
 
Datum: 09. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: si piš že to nemá o 1,5kw víc...
 
 
Datum: 09. února 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
jo je tam 487 a je to hned typ po 477 akorát že má o 1,5kw víc a poznáš to tak že nemá jakoby dělená žebra na válci
 
 
Datum: 09. února 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zakoulal ses špatně.. je tam 487
 
 
Datum: 09. února 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel1026    
Čus draci potřebuji nutně poradit. Kámošovi startuje strašně špatně babetta 207-nechce zabírat spojka. Už si nevím rady, kde by mohla být chyba. Čelisti s unašečem jsem odmastil, jemně osmirkoval-nepomohlo. Tak se koupily nový čelisti, nepomohlo. Dneska jsem dokonce vyměnil unašeč spojky z babetty, která chytala na drc- nepomohlo. Fakt už si nevím vůbec rady proč to tak špatně startuje, vždycky se to musí rozšlapat z nějakýho velkýho kopce. Díky předem za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
táák vidíš :-) sem rád že moje zkušenost jsou někomu k něčemu užitečný :-) Ať ti to jezdí bobe :-D :-)
 
 
Datum: 10. února 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jj díky at to spravíš.. jinak dneska sme to zkusili a faká to, de to dokonce aj roztlačit s dekompresorem, před tím to ani nepřipadalo v úvahu.
 
 
Datum: 10. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj neni zač :-P to máš ok když máš dobrý tllaky... mě to pořád někde uchází... ale jee too :-) Tak at ti to jezdí :-)
 
 
Datum: 10. února 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel1026    
Corny : si se zbláznil? :-D od kdy má vliv karbec na spojku? :-D JUBKA: Kámo díky moc už sme na to asi kápli ta babetta má tlaky jako prase takže to bude tím no.. :-D
 
 
Datum: 10. února 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele startuješ to s vymáčklim dekompresorem ? Je to lepší protože to nemá takovou kompresy.... já to někdy dělám když mi to taky klouže ;-) kdyžtak to zkus uvidíš :-)
 
 
Datum: 09. února 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Zabírání spojky taky seřídíš šroubkama na volnoběh a směs,zkus to nějak poladit mě to pomohlo...
 
 
Datum: 09. února 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel1026    
jojo nějak to pošéfim díky
 
 
Datum: 09. února 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tenhle problém sem měl taky s novýma čelistma, a když sem se na ně pak koukl, tak nezabíraly ty konce co mají zabíral, ale čelisti byly nějaký divný a zabíraly jakoby v prostředku, ta ocel kde neni nic nalepenýho, tak sem je tam zbrousil a chytá už dobře. :-) Snad pochopíš co mám na mysli.
 
 
Datum: 09. února 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://autobazar.hyperinzerce.cz/osobni-auta-bazar/inzerat/5228269-prodam-trabanta-601s-nabidka/ ----- :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Áááá to je hilda :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bych řek že si spíš spletl fotku. :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem to vedel uš sou aj obchody z lidma :-D .. neprodavaj se aj větnamci (nic proti nim nemam )
 
 
Datum: 09. února 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
Mrkněte se na náš web: http://www.jawa50.wbs.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: haf      IP: uživatel8367    
Pěkné stránky, už je chvilku sleduju... Mimochodem ten spalovák budeš dělat na cnc nebo ručně ?Já se do něj pustil na cnc, hotovo.
 
 
Datum: 09. února 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
zdarec,nevi někdo z čeo je ten válec? http://aukro.cz/jawa-valec-s-pistem-po-vybrusu-i2100422989.html Podle vložky myslím 05 .Tak co je to,Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to válec z mosquita.
 
 
Datum: 12. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13186    
To neni Jawa ! To bude nějaký historický motokolo.....ale je fakt,že vložka je dost podobná
 
 
Datum: 09. února 2012 11:13
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
myslim že jo to válec z vogónský lodi !!
 
 
Datum: 08. února 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
napadá mě jedině mosquito nebo dandy,ale to nejsou motory jawa
 
 
Datum: 08. února 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude to z Jawy..
 
 
Datum: 08. února 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau bobani... něco sem si odpracoval a ten chlapík mi dal takový kabely... jako jak jsou k fajfce :-) ale oni jsou vevnitř takový černý a jsou v tom takový "šupinky" nevím jak to nazvat, provázky krátky třeba 2mm ... Co je to zač ? nějaký uhlíkový kabely ? Je to fakt perfektní vodí to snad beze ztrát :-P prostě si je nemužu vinachvalit.. am je na babce i na fíkovi... Díkec ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel12771    
já si to myslel.. ale abych potom nekde nebyl za blbce.. :-) jen sem chtěl vědět co je to zač a jestli s tím má taky někdo zkušenosti ;-)
 
 
Datum: 08. února 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: enduristaGG      IP: uživatel8888    
No to by měly být uhlykovy dráty ne?
 
 
Datum: 08. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: aron      IP: uživatel6631    
Ahoj celkem dost mně zajímá z čeho se dá nejlépé přizbusobit válce na fichtla? viděl jsem na závodech fichtly z válcema jako ze simsona díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      IP: uživatel12987    
na terenich zavodech se objevujou občas různý válce... simson dost často s převařenejma žebrama, potom válce z KTM taky s převařenejma žebrama, a různý další a občas se objeví i vodník z buhvi ceho, taky válce z babety nebo z koráda ....je jich dost
 
 
Datum: 12. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Nn,tohle sem nemyslel,řikam z Pucha
 
 
Datum: 10. února 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, nemyslíš náhodou toto ? http://zufin.rajce.idnes.cz/Fechtl_cup_Brestek_10.12.2011/#brestek_012.jpg ale kdyby to byla 70ccm tak jede jinak :-D
 
 
Datum: 10. února 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13189    
Nooo nechci nabádat....ale jednou tu někdu ukazoval fichtla s 6 kanálovym válcem Mallossi 70ccm snad z Pucha. Kanály to má kupodivu přijatelné a rozteč šteftů stejnou. Měl to podložené distanční podložkou o výšce 1,5-2 cm. Fungovalo to,ale nešlo mu to odladit.
 
 
Datum: 09. února 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ironií je že simson či čz má stojatej válec, tudíž k tomu uzpůsobená žebra a představ si, že to dáš na fichtla kterej je ležatej... jak se to asi bude chladit...
 
 
Datum: 09. února 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: aron      IP: uživatel6631    
ne viděl jsem přímo válec vypadalo to jako z čz 175 ten kulatý a další mněli i vodní chalzení
 
 
Datum: 09. února 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Na pár závodech jsem viděl naroubovaný vodou chlazený válce z kdovíčeho. Ale na většině závodů je to zakázaný...
 
 
Datum: 09. února 2012 7:28
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
překvapivě na fichtla, nejlíp uzpůsobíš válec z fichlta!! to co si viděl byly možná válce s navařenými žebry, hlavami z babetty atp...
 
 
Datum: 08. února 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: maňas      IP: uživatel12849    
čest.... jake sou všechny rozdily mezi 20 a 21 ? :-) některe vim tak jestli jsem na něco nezapoměl :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Myslim že Jawa 20 má ještě páčky brzdy a spojky bez kuliček na konci, 21tka má s kuličkama
 
 
Datum: 09. února 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to feris : doutníky byli na 20, a 21 stejný ne?
 
 
Datum: 08. února 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bríško, kryt bríška, ridítká, kríž so stupačkami, ASI aj výfukové koleno na zaciatku výroby,
 
 
Datum: 08. února 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Vyfuk a ještě kryt řetězu. :-)
 
 
Datum: 08. února 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myšleno - Jawa 20 - řídítka rovné , Jawa 21 - řídítka buď s hrazdou nebo bez hrazdy ;-)
 
 
Datum: 08. února 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jiné řídítka (vlaštovky buď s hrazdou nebo bez)
 
 
Datum: 08. února 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Kryt na břicho
 
 
Datum: 08. února 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
šusplechy,stupačkový kříž,zadní brzda
 
 
Datum: 08. února 2012 19:33
 
<  603  604  605  606  607  608  609  610  611  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:47:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu