Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 ahoj draci dost mně zajíma jestli benzín s vyšším oktanovým číslem zvýší výkon motoru na zkladě zvýšení kompresního poměru... A jěště co zvýší výkon motoru? kamarád mi říkal když naleju do benzínu nějákou třaskavinu že to zvyšuje taky výkon ale nevím jak už se to jmenovalo
stroj Jawa 21 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 22:19
 Přesně, udělej poctivou GO motoru + slícuj kanály, dej nové ložiska do kol, nové brzdové pakny, GO předních a zadních tlumičů, dej nové kladívka, seřiď zapalování, udělej si třeba jiné lepší stupačky, promaž díly co se hýbou, trochu zhubni atd ... pak bys jel závod s hustokrutým motorem ale v první zatačce bys šel na zem páč by ti rozviklané nebrzdící kolo bez vzorku udělalo své ... nebo trošku jumpneš a rup vidlice KO.. nebo jedeš a rup řetaz ..
Datum: 11. února 2012 22:19
 o co ti jde?? uvědom si o kolik oktanů má víc dnešní benzín než míval ten na kterej to bylo postavený. co bys ještě chtěl??? nauč se seřídit předstih, vypusť ze slovníku klišé"tuning" a "to je dobrý, to pojede". pak se nauč jezdit. ono to není jen o tom otočit heftem. ono se totiž musí umět ten heft taky povolit zpět.
Datum: 11. února 2012 19:59
 Jediný co zvýší výkon seriovky je poctivě udělaná GO,volnější ložiska,kvaltní gufera,a v neposlední řadě pilník a soustruh....umím udělat válec na seriovku,kterej po změření bude vykazovat "standartní" hodnoty.....ale musim znát přesný znění pravidel....lepší benzín co zvýší výkon existuje,ale dáš kilo za litr?
Datum: 10. února 2012 23:07
 ja sem ze skutrem kterej nejvic jede 75 km/h dal z vipower racing (nebo jak se to menuje) dal 85 km/h ale pro motor je to uš hranice smrti  .. jenom sem slišel jak v motoru litaj ventyli
Datum: 10. února 2012 22:36
Datum: 10. února 2012 22:09
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 to jsem si opravdu nemyslel ale co už
Datum: 10. února 2012 22:07
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 dachl: to byl jen vtip... jistě to chápeš  je to asi jako kdyby se tumovi napsalo, že když smíchá 100 oktan s 95 oktanem, tak je to dohromady 195 oktanů a to už je sakra výkon, no ne??
Datum: 10. února 2012 22:06
 tuma : to jako chceš říct že ti to tam rozebírali?? je to možný..ale to se mě ještě nestalo
Datum: 10. února 2012 22:05
 dwein: pro mě jak benzín na normální ježdění a na závodech je jen furt benzín...závodní benzín je pro mě ten v odkazu třeba
Datum: 10. února 2012 22:03
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 to si nemyslím ale když se jeli seriovky u nás tak kontrolovali válec, píst,hlavu,zapalovaní atd...
Datum: 10. února 2012 22:01
 tuma: ty se ne jak blbec jen chováš.. ty blbec dokonce jsi.. a né malý  ... si jako myslíš na že sériovkách mají všichni opravdu sériovky a lejsou tak "speciální" benzín co přidá 20% na výkonu?  ..
Datum: 10. února 2012 21:59
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no každej benzín kerej spotřebuješ na závodech je přece závodní, no ne ??
Datum: 10. února 2012 21:58
 twl slyšel když sem je sám jezdil...ale o závodnim benzinu teda ne
Datum: 10. února 2012 21:46
Datum: 10. února 2012 21:37
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 o seriových zavodech fichtlu si nikdy neslyšel?
Datum: 10. února 2012 21:31
 no tak určitě tam lej furt to samý..ostatní tomu škodí....jestli chceš výkon tak si pořádně udělej podvozek, motor, nový ložiska do kol, nějakej válec...atd...
Datum: 10. února 2012 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel13195
 Lepší je metyl s lihem,ale musí se to přetryskovat......jinak 100 oktan a snížená hlava atd....blá blá blá jsou povídačky a placebo efekt.....mam to vyzkoušený.....dle mý zkušenosti 100 oktanovej benzín -20% výkonu
Datum: 10. února 2012 21:29
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 chcu jen vědět co nalít do fichtla aby to zvětšilo výkon nic víc a v jakém poměru nepotřebuju poslouchat kecy typu 3g C4 díky
Datum: 10. února 2012 21:28
 co na to říct. dětičky asi vubec netuší jak to v motoru funguje
Datum: 10. února 2012 21:23
 a ani bych se nedivil kdyby ti ten píst v tom letu nafackoval....kámoš říkal třaskavinu?? Jo tak to je jasný...3g C4 to jistí
Datum: 10. února 2012 21:23
 tak ten benzin seženeš na nakym malim letišti .. kosek od Břeckavi je mali letište tam to možou met .. ale podle toho kde bydliš
Datum: 10. února 2012 21:22
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 chcu se zeptat kde to sehnat ? díval jsem se na netu po leteckém benzínu a petroleji Jet A-1 a nic jsem nenašel jen velkoobchod
Datum: 10. února 2012 21:19
 tuma .. ti uleti pist a udela ti dole 3 diru
Datum: 10. února 2012 21:15
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 a jak se míchá ten letecký benzín?
Datum: 10. února 2012 21:02
 ja tankuju 100 oktanovej benzin do skutru a nekdy aj do fika a je to docela velej rozdil (vic to tahne) ve fikovi to špatne startuje ale dobře mu to chutna
Datum: 10. února 2012 20:19
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 sežeň letecký benzín
Datum: 10. února 2012 20:07
Datum: 10. února 2012 19:52
 zdravím  prosím o radu pri zohriatom motore nepadajú otáčky na volnobežné ale sú veľmi vysoké na motore je kompletná go, Môžu tento problém spôsobovať guferá ??? za studena je všetko vporiadku krásne tahá ale ako sa zohreje ... jedná sa o stroj JAWA 21 za odpovede a rady som veľmi vdačný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 17:30
 medzi kartre som dal silikon a papier nesranduj tam to prisávať nemôže  lebo ma porazí  guferá som tam dával vačšov časťou z prstami a kúskom drevenej paličky a pod valec išlo tesnenie a kvapka silikonu na mieste kde sa kartery spájajú. Pozrem to tesnenie medzi karburátorom kolienkom a valcom a skúsim ho vyvariť v octovej vode poradne nastaviť dúfam že to potom pojde
Datum: 11. února 2012 17:30
 no lepší bejt můžou... ale mohlo se stát cokoliv. Omylem jsi do toho šroubovákem "píchnul" .... Víš jak o myslím ? A nemůže ti to tahat třeba kolem válce ? Mezi kartery a válcem.... A nebo jinde u klikovky.  Co si tam dával silikon a papír ?
Datum: 11. února 2012 8:51
 21tka bol jediný motor vktorom som použil červené guferá ,lebo mi niketo povedal ,že sú lepše neviem či to nebude aj tým :/
Datum: 10. února 2012 22:51
 Tak ten šroub dotáhni nadoraz dolů tak aby to chcípalo a potom na karburátoru je takový malý šroub s pružinkou tak ho uplně povol pak nakopni Pionýra přidávej si plyn sám a pomalu šroubuj dokud nenastavíš volnoběžné otáčky tak abys nemusel držet plyn ale zas aby to nechcípalo. Ten šroub nahoře je tam na štelování vůle v lanku (když otočíš rychlopalem tak to zabere pozdějc), takže pootáčením nahoru a dolů zmenšuješ/zvětšuješ vůli a zajistíš ten šroub matičkou ...
Datum: 10. února 2012 22:31
 jj zkus tu směs... A to lanko. Já to nijak neřeším. Mě to tam vzduch nepřisává. Teda aspon se mi nezdá. Ale myslím si že by t škol utěsnit nákým O kroužek gumovým. Třeba nějakým tesněním, navlíknout to na tu bužírku toho lanka. Snad jsem pochopil co myslíš. A jestli se ti to lanko natahuje a přidává "plyn" když zatočíš, zkus to lanko neprovlíkat řidítkama . Aby bylo co nejvolnjší  Ale to ty určitě víš  Uvidíš ...pak napiš jak to je
Datum: 10. února 2012 22:22
 ihlu mám na 2 záreze zhora palivo v plavákovej zarovno pri potopení plaváku skúsim mu trocha obohatiť zmes a ked to nepomôže budem musieť ísť po tých tesneniach a guferách :/ ešte som sa chcel spýtať ako riešite prisávanie vzduchu okolo plynového lanka na karburátore lebo ked pritiahnem lanko pomaly až kzáberu tak otáčky klesnú, ale tak to nemôžem mať spravené ,lebo pri otočení volantom je malá vôla na lanku a pridáva to
Datum: 10. února 2012 22:16
 Zkusil bych přetěsnit karburátor a válec, třeba je to falešným vzduchem a tím je i chudá směs ... pak zkusit ty gufera.
Datum: 10. února 2012 20:05
 jj gufera to být můžou... ale třeba máš chudou směs. Všimni si, když necháš pincka dojet na volnoběh, aby vycucal karbec tak ke konci to většinou zvyšuje otáčky. Také mi to dělalo. Myslím že jsem posunul jehlu a přidal mu trošku tím šroubkem a bylo to ok.... Taky mě napadlo že by to mohl dělat předstih, přeci jenom když je to zahřátý tak se to chová uplně jinak. Třeba píšu blbosti...  uvidíš zkus to
Datum: 10. února 2012 19:56
 zdarec Draci. Asi to bude znít jako blbá otázka, ale chtěl bych se zeptat jestli je v techničáku na fechtla (20,21,23) je uvedená barva laku. díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 16:03
 V TP (knížečka) od mustanga, jsem měl barvu psanou. Kolonka tam na to nebyla, bylo to napsaný na jedný straně v pravým horním rohu  Barva je ten nejmenší problém, tu ti za poplatek přepíšou
Datum: 12. února 2012 16:03
 Přepis barvy v papírech stojí 50Kč, zajdeš tam, nahlásíš na jakou barvu si to přelakoval (v tvém případě nahlásíš barvu tvojí moto) dát to 50 a je to.  A než půjdeš na úřad, tak musíš na evidenčku a vyřídit si poviné ručení.
Datum: 10. února 2012 19:04
Jméno: Ondrafechtl
IP: uživatel12477
 díky hosi a jeste jsem si chtel ujasnit jak to je presne s tim kdyz koupim technicak staci s nim akorat zajit na urad a prepisou to na muj stroj nebo je to jinak diky
Datum: 10. února 2012 18:55
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Mám starou knížečku a mám tam psanou až změnu barvy. Tuším že stála 70,-
Datum: 10. února 2012 18:44
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Barva se da zmenit za par kacek na urade
Datum: 10. února 2012 17:25
 Já mám teda červenou napsanou v obou.
Datum: 10. února 2012 17:13
 díky moc chci totiž koupit techničák a nerad bych to přelakovával
Datum: 10. února 2012 17:04
 Já v origo techničáku barvu psanou nemam...
Datum: 10. února 2012 17:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ve starých knížečkách nikoliv ... v nových TP už ano.
Datum: 10. února 2012 16:57
 Zdar Seso scháním náhradní díly do motoru ČZ 175/505 - rikša a chci se zeptat zda na to budete mít někdy náký specialní nahradní díly např plachtu na korbu nebo něco podobnyho do motoru atd zatím díky a zdarec....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 20:18
 fuha draku nemam moznost,,dost dilu jde s 502 ale na riksu spesl,,z mojich dodavatelu nedela,, pac moji dodavatele delaji vetsi serie aby cena byla pro zakaznika prijatelna,, kdyby delali jeden dil v postu 10ks,, tak to nikdo nekoupi,pac to bude masakr,,, takze musim inzeraty a nebo burzy,sorac
Datum: 10. února 2012 20:18
Posl.aktualizace: 12. února 2012 12:35
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 škoda že to není v ruštině, takhle si nepřečtu co s čím souvisí a ani nezjistim jakou trubici mám vyrobit nebo jak upravit stávající
Datum: 12. února 2012 12:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.thisoldtractor.com/gtbender/dellorto_atomizers.htm Jinak, co jsem koukal, tak emulzní trubice vycházela v přepočtu na 500kč a nemohl jsem ji u nás sehnat... Zkoušel jsem zapájet ty díry v trubici a zlepšilo se to.
Datum: 12. února 2012 10:57
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 tohle jsme řešili s Bakounem. vlastně to řešil spíš Bakoun. někde vysosal ty rozdíly v těch emulzkách. zjistil jsem že jezdim na zaklapnutý 70ccm na čínský DO ve čtyřtaktní verzi. kupodivu to jede normálně. nebo se mi aspon zdá že to jede normálně. podotýkám že nejsem ladič!!!!!! třeba sem Bakoun hodí tu stránku kde to bylo.
Datum: 11. února 2012 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel13195
 Mě řikal známej,že do tvýho karbecu se musí koupit jiná emulzní trubice,proto je tak levnej....co je na tom pravdy?
Datum: 10. února 2012 21:32
 tohle se dava na dvoutakty specialne,,, stage je uplne stejny co mam tu,,,je trosku lip delani,,ale praci odvede stejne
Datum: 10. února 2012 20:19
 mám ho a je to 2T verze...
Datum: 10. února 2012 18:06
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Kup si repliku karburátoru Dellorto od Stage6, sice je o pětistovku dražší, ale máš jistotu, že je to pro 2T.
Datum: 10. února 2012 16:48
 Ahoj Seso. Promin že otravuju. Jen bych se chtěl zeptat, jestli se nedá sehnat -cituji- : Záchyt pružiny horní .... Na babettu 207 . Kat. číslo je mylsím -> 602-456411 <- Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 17:17
 škod no .. se stím nnák poperu  ale dík
Datum: 10. února 2012 17:17
 to ja vim,,ale nikdo to nedela
Datum: 10. února 2012 14:35
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Čau, dneska dotahnem bratrancivi jawu 250 kejvačku. Ale má Úplně KO elektriku. K tomu dá novou baterku a regulátor. Můj dotaz zní Kolik se nastavuje předstih a odtrh, jak se nastavuje dobíjení? (jak poznám že je regulátor funkční) A jestli někdo nemáte přehledný plánek na elektriku. Ztáhl jsem si přírůčku: Serizovani a opravy motocyklu JAWA---Dočkal. Ale musím se tím prokousat  Tak bych uvítal tyhle rady na rychlo. PS.: S chrchlama a Japonskejma moto mám dost zkušeností ale velkou Jawu jsem nikdy nedělal. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 11:00
 odtrh klasicky 0.4 předstih 5
Datum: 11. února 2012 11:00
 Tak na to schéma nemam, při troše snahy bych to schéma nějak vytvořil, ale nejdřív v neděli. Napiš mi mail...
Datum: 11. února 2012 8:37
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
Datum: 10. února 2012 18:40
Datum: 10. února 2012 10:22
Posl.aktualizace: 11. února 2012 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel13199
 Ty by sis to nechal líbit? Já mam ženu hodně dominantní,až nezvladatelnou,ale když řeknu ne,tak to platí....
Datum: 11. února 2012 11:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Teď máte silný řeči, ale počkejte, až se oženíte.  To bude jen: "Ano, miláčku" a smutný oči.
Datum: 10. února 2012 22:44
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 More toš to ne strčil bych jí prst do fajky a tak dlouhho šlapal až by zapomněla na prodávání motorky
Datum: 10. února 2012 22:36
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 bych ji vyhodil z baráku aj s celů práčovnů kdyby mi to udělala
Datum: 10. února 2012 20:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hmm ak by moja žena predala MOJU motorku !!! hmm tak potom by som ju ja predal na ND
Datum: 10. února 2012 7:04
Datum: 09. února 2012 23:45
Posl.aktualizace: 10. února 2012 9:55
 Je tam jedna matka, zvenku. Jak se nafoukne kolo tak se rukou dotáhne a hotovo
Datum: 10. února 2012 9:55
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jedna matka je pod ráfkem,aby byl ventilek přitažený k duši a nepodcházel,a druhá matka je nad ráfkem aby ventilek nezajel dovnitř
Datum: 09. února 2012 23:03
 No mě spíš zmátlo to, že dřív ta matka byla udělaná jenom s takovym rýhováním na utažení rukou aby to neklouzalo. A tadyta je normálně na klíč, asi se šetří. Ale díky!
Datum: 09. února 2012 22:12
 ta matka se dava nad rafek aby ventil nezajel dovnitr
Datum: 09. února 2012 22:03
 No dobře budu vám věřit  Ale jestli mě to někde nechá
Datum: 09. února 2012 22:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak to je jasný že pod ráfkem nebude mít žadnej význam ne
Datum: 09. února 2012 21:55
 Na pitu mi jí jednou jeden kluk dal pod ráfek a po dni sem ten ventílek urval, od tý doby to na všech moto dávám nad a zatím sem ho neurval, jen jednou když mi ušlo kolo.
Datum: 09. února 2012 21:18
 čau draci .. mate tady nekdo skušenosti z autem od 15 (automoped) chtel by sem si koupit neco na ježdeni v lete aj v zime a chcu se zeptat jestli se da upravit nak motor aby to nejezdilo jak slimak
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 21:03
 No tak si asi koupim od kamoše APRILIU RS (25 kw) jezdil sem na tym o prazdninach a je to raketa
Datum: 10. února 2012 21:03
 Myslim, že na 4T 500ccm v naftě nebude asi moc co upravovat. A něco u čeho jsou první deformační zonou palce u nohou řidiče bych snad ani kupovat nechtěl.
Datum: 10. února 2012 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 To nemam tušení. Jinak ty Ligiery se dělaj i novější,objem 125ccm 2T a to docela upaluje a i designově a účelně je to pěkný. Cena oproti Aixamu stále přijatelná. Ale u Aixama je faktem to,že budeš jezdit za 3 litry.....ale cena je vysoká
Datum: 10. února 2012 12:00
 standa - dik za radu  ......... a ješte nekde sem videl takovi autočko konstrukčni rychlost 60 km/h a byl to manual .. nevite nekdo jak se to autičko menuje (značka, typ)
Datum: 10. února 2012 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel13186
 Měli jsme doma dva starší Ligiery,byly to padesátky,dvoutakty. Po odstranění píčovin z variátoru a celkovym vylepšení variátoru to mazalo 50m/h,když jsem otevřel vejfuk a pozměnil sání + přetryskoval karburátor (Bing 17) tak to jelo 65-70km/h ale ta spotřeba byla úděsná,navíc podvozek byl stavěnej fakt na 40km/h a od 60km/h to bylo neřiditelný a to vůle v čepech nebyla a podvozek tak nějak ok. Když sme na to dali větší kola,tak to pro změnu naladěný jelo jak nenaladěný s hubenejma kolama....jinak koupili sme to asi za 18 tisíc.....tak asi tak......ale když koupíš 4T dvouválec v naftě(Aixam?),tak stačí otevřít varitátor a hned to jede 60-70km/h
Datum: 09. února 2012 23:13
 no ja sem ted psal majiteli teho autička a že jede 60-70 a s nakym ladenym vyfukem pojede vic
Datum: 09. února 2012 22:47
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 Já bych do toho nevlezl.  Slyšel jsem, jak někdo vylepšuje tyhle Aixay, aby to jelo aspoň 80, ale stalo to prý nechutný peníze...
Datum: 09. února 2012 22:44
 si možu koupit apriliu 125 s kitem na 22 kw a možu litat 175 km/h  a za tu stejnou cenu
Datum: 09. února 2012 22:23
 JAWA_ceZetak ® - o cene vim je to hodne .. no ptal se jenom jestli se to da nak upravit na větši vykon jestli ne tak to samozdřejmě nebudu kupovat  naco si kupovat neco za 38 tisic kdyš to jede jenom 45 a zdržuje to provoz
Datum: 09. února 2012 22:20
 ty si to chceš koupit? a už víš jaká je cena? cena je taková že odradí každého
Datum: 09. února 2012 22:04
 a ješte podvozek aby se to nezhouplo v zatačce jak Concordia
Datum: 09. února 2012 20:56
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Čus draci, potřebuju poradit. Mám na ráfku prasklou jednu špici a potřeboval bych ji vyměnit... Myslel jsem si jak to bude jednoduché a najednou jsem zjistil ejhle ona tam zavazí druhá... Musí se vždy celé vyplítat nebo se dá vyměnit i jedna špice bez toho abych ji ohýbal a ničil ji ? Popř. jak na to ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 obávám se že nikoliv... je to sice prasácké, ale nejjednoduší řešení...
Datum: 10. února 2012 14:40
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Jiný způsob asi není že ?
Datum: 10. února 2012 14:29
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 no můj kamoš si to dělal na simála chytil to do kombinaček a na silu to tam dostal pak to porovnal mělo by to jít zkus to
Datum: 09. února 2012 20:53
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Zdar, nerozumí tady někdo příslušenství k hudbě do auta? Konkrétně kapacitory? Zcela omylem jsem se dostal ke kondenzétoru s kapacitou 1.000.000uF a to je 1Farad. Je velký asi jako sprej 150ml a jsou na něm ruské polosmazané popisky, takže kvalita made in russia  Chtěl bych ktomu udělat nějaké "regulované vybíjení". Nevím zda připojit k tomu nějaký tyristor a do gejtu přes potenciometr pouštět malý proud a tím řídít průchod proudu přes tyristor. Takže by se pomalu vybíjel a to napětí by to chvíli dodávalo. Nebo pokud by třeba někdo věděl něco jiného? Tyristor by asi stačil tic160, ale nevím odkud a jak bych dával ten proud do gejtu? - třeba Chong nebo někdo kdo tomu víc rozummí poradí! díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:43
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Nechápu co autor chce regulovaně vybíjet... Ale ať se to vezme vocamat-pocamacať... tyristor je kravina. Tyristor patří mezi tzv. lavinovité spínací prvky... ten popis je trefnej.. jakmile spustíš lavinu, nezreguluješ, nezastavíš naprosto nic.. totéž platí pro tyristor. Otevřeš a nezreguluješ... od toho jsou tranzistory  . Nepodceńuj ruskou techniku, byli mezi prvníma ve vesmíru a nebylo to jistě proniczanic... že neuměli nikdy nic moc miniaturizovat nesnižuje kvalitu jejich techniky co musela maklat v arktidě i na pouštích střední asie. Prostě zařízení velikosti skříně, trefilo s jadernou hlavicí úplně stejně cíl jako imperialisticky miniaturizovaný zařízení téhož druhu
Datum: 10. února 2012 14:43
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 Kamrád si postavil do auta svoji elektroniku na autohifi,taky tam má jeden kravskej kondik(velikost lahváče) a stabilně mu to hučí.....
Datum: 10. února 2012 10:26
Jméno: fa
IP: uživatel13191
 Myslím, že to myslel tak, aby mohl použít ten kondík jako ,,baterku" a řídil si proud otáčením hřídelky potencáku.. Ten tyristor myslíž asi tic106N ne?
Datum: 09. února 2012 22:46
 Hlavně jestli něco jako kapacitor potřebuješ, trochu se o to zajímám, občas si projdu nějaká zahraniční fora s touto problematikou, v podstatě nikdo v profi instalacích nepoužívá kapacitor, pokud máš výkon řekněme okolo 500-600w(rms) tak ti stačí napájení z běžné baterii, při vyšších výkonech se používají speciální a dost drahé baterie pro hifi(dělané na dlouhodobý odběr velkého proudu), pokud ti např. poblikávají světla je to problém napájení kapacitor ti moc nepomůže, doporučuje se provést tzv. big three upgrade http://www.youtube.com/watch?v=p82xRzCr-lc ,popř vyměnit alternátor za silnější, je třeba si uvědomit že třeba při výkonu 500w, účinnosti 80procent a napájení 14V je spotřeba zesilovače 45A
Datum: 09. února 2012 21:54
Jméno: Mates
IP: uživatel13161
 Zdar draci, mám dotaz..byly ČZ s označením 478? Zakoukal jsem se na číslo motoru a tam je to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 10:18
 tak tak, nesmíš věřit všemu co se kde píše  to cos poslal je 487
Datum: 10. února 2012 10:18
 478 neexistuje, je to překlep
Datum: 10. února 2012 8:24
Jméno: bulldog
IP: uživatel12424
Datum: 10. února 2012 8:11
 bulldog: Hoď odkaz nějakej, já to na netu nenašel...
Datum: 10. února 2012 6:07
Jméno: bulldog
IP: uživatel11667
 Ale vždyť ČZ 478 existuje. Je jich málo ale jsou.
Datum: 09. února 2012 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 tak to někdo asi blbě narazil
Datum: 09. února 2012 20:41
Jméno: Mates
IP: uživatel13161
 nezakoukal jsem se špatně, je tam označení 478, kdyby tam bylo 487, tak se nad tim ani nepozastavuju..
Datum: 09. února 2012 20:40
 tenhle rozdíl vznikl akorát jinym způsobem měření, motory maji stejnej výkon...
Datum: 09. února 2012 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 nevím,ale píšou to
Datum: 09. února 2012 20:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 má to stejne kW
Datum: 09. února 2012 20:01
 péro: si piš že to nemá o 1,5kw víc...
Datum: 09. února 2012 19:23
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jo je tam 487 a je to hned typ po 477 akorát že má o 1,5kw víc a poznáš to tak že nemá jakoby dělená žebra na válci
Datum: 09. února 2012 19:17
 zakoulal ses špatně.. je tam 487
Datum: 09. února 2012 17:58
Jméno: kekz
IP: uživatel1026
 Čus draci potřebuji nutně poradit. Kámošovi startuje strašně špatně babetta 207-nechce zabírat spojka. Už si nevím rady, kde by mohla být chyba. Čelisti s unašečem jsem odmastil, jemně osmirkoval-nepomohlo. Tak se koupily nový čelisti, nepomohlo. Dneska jsem dokonce vyměnil unašeč spojky z babetty, která chytala na drc- nepomohlo. Fakt už si nevím vůbec rady proč to tak špatně startuje, vždycky se to musí rozšlapat z nějakýho velkýho kopce. Díky předem za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 22:17
Datum: 10. února 2012 22:17
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky at to spravíš.. jinak dneska sme to zkusili a faká to, de to dokonce aj roztlačit s dekompresorem, před tím to ani nepřipadalo v úvahu.
Datum: 10. února 2012 21:19
 jj neni zač  to máš ok když máš dobrý tllaky... mě to pořád někde uchází... ale jee too  Tak at ti to jezdí
Datum: 10. února 2012 17:22
Jméno: kekz
IP: uživatel1026
 Corny : si se zbláznil?  od kdy má vliv karbec na spojku? 
JUBKA: Kámo díky moc už sme na to asi kápli ta babetta má tlaky jako prase takže to bude tím no..
Datum: 10. února 2012 12:53
 Hele startuješ to s vymáčklim dekompresorem ? Je to lepší protože to nemá takovou kompresy.... já to někdy dělám když mi to taky klouže  kdyžtak to zkus uvidíš
Datum: 09. února 2012 20:32
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Zabírání spojky taky seřídíš šroubkama na volnoběh a směs,zkus to nějak poladit mě to pomohlo...
Datum: 09. února 2012 20:26
Jméno: kekz
IP: uživatel1026
 jojo nějak to pošéfim díky
Datum: 09. února 2012 17:26
 Tenhle problém sem měl taky s novýma čelistma, a když sem se na ně pak koukl, tak nezabíraly ty konce co mají zabíral, ale čelisti byly nějaký divný a zabíraly jakoby v prostředku, ta ocel kde neni nic nalepenýho, tak sem je tam zbrousil a chytá už dobře.  Snad pochopíš co mám na mysli.
Datum: 09. února 2012 17:01
 http://autobazar.hyperinzerce.cz/osobni-auta-bazar/inzerat/5228269-prodam-trabanta-601s-nabidka/ -----
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 17:50
 Áááá to je hilda
Datum: 09. února 2012 17:50
 Bych řek že si spíš spletl fotku.
Datum: 09. února 2012 15:31
 ja sem to vedel uš sou aj obchody z lidma  .. neprodavaj se aj větnamci (nic proti nim nemam )
Datum: 09. února 2012 13:14
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:13
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Pěkné stránky, už je chvilku sleduju... Mimochodem ten spalovák budeš dělat na cnc nebo ručně ?Já se do něj pustil na cnc, hotovo.
Datum: 09. února 2012 20:13
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:56
 Je to válec z mosquita.
Datum: 12. února 2012 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel13186
 To neni Jawa ! To bude nějaký historický motokolo.....ale je fakt,že vložka je dost podobná
Datum: 09. února 2012 11:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 myslim že jo to válec z vogónský lodi !!
Datum: 08. února 2012 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 napadá mě jedině mosquito nebo dandy,ale to nejsou motory jawa
Datum: 08. února 2012 22:13
 nebude to z Jawy..
Datum: 08. února 2012 21:21
 čau bobani... něco sem si odpracoval a ten chlapík mi dal takový kabely... jako jak jsou k fajfce  ale oni jsou vevnitř takový černý a jsou v tom takový "šupinky" nevím jak to nazvat, provázky krátky třeba 2mm ... Co je to zač ? nějaký uhlíkový kabely ? Je to fakt perfektní vodí to snad beze ztrát  prostě si je nemužu vinachvalit.. am je na babce i na fíkovi... Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 21:23
 já si to myslel.. ale abych potom nekde nebyl za blbce..  jen sem chtěl vědět co je to zač a jestli s tím má taky někdo zkušenosti
Datum: 08. února 2012 21:23
Jméno: enduristaGG
IP: uživatel8888
 No to by měly být uhlykovy dráty ne?
Datum: 08. února 2012 21:19
Jméno: aron
IP: uživatel6631
 Ahoj celkem dost mně zajímá z čeho se dá nejlépé přizbusobit válce na fichtla? viděl jsem na závodech fichtly z válcema jako ze simsona díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 21:19
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel12987
 na terenich zavodech se objevujou občas různý válce... simson dost často s převařenejma žebrama, potom válce z KTM taky s převařenejma žebrama, a různý další a občas se objeví i vodník
z buhvi ceho, taky válce z babety nebo z koráda ....je jich dost
Datum: 12. února 2012 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Nn,tohle sem nemyslel,řikam z Pucha
Datum: 10. února 2012 16:35
Datum: 10. února 2012 14:33
Jméno: standa
IP: uživatel13189
 Nooo nechci nabádat....ale jednou tu někdu ukazoval fichtla s 6 kanálovym válcem Mallossi 70ccm snad z Pucha. Kanály to má kupodivu přijatelné a rozteč šteftů stejnou. Měl to podložené distanční podložkou o výšce 1,5-2 cm. Fungovalo to,ale nešlo mu to odladit.
Datum: 09. února 2012 21:18
 ironií je že simson či čz má stojatej válec, tudíž k tomu uzpůsobená žebra a představ si, že to dáš na fichtla kterej je ležatej... jak se to asi bude chladit...
Datum: 09. února 2012 16:50
Jméno: aron
IP: uživatel6631
 ne viděl jsem přímo válec vypadalo to jako z čz 175 ten kulatý a další mněli i vodní chalzení
Datum: 09. února 2012 16:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na pár závodech jsem viděl naroubovaný vodou chlazený válce z kdovíčeho. Ale na většině závodů je to zakázaný...
Datum: 09. února 2012 7:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 překvapivě na fichtla, nejlíp uzpůsobíš válec z fichlta!! to co si viděl byly možná válce s navařenými žebry, hlavami z babetty atp...
Datum: 08. února 2012 23:21
Jméno: maňas
IP: uživatel12849
 čest.... jake sou všechny rozdily mezi 20 a 21 ?  některe vim tak jestli jsem na něco nezapoměl
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 14:34
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Myslim že Jawa 20 má ještě páčky brzdy a spojky bez kuliček na konci, 21tka má s kuličkama
Datum: 09. února 2012 14:34
 to feris : doutníky byli na 20, a 21 stejný ne?
Datum: 08. února 2012 22:02
 bríško, kryt bríška, ridítká, kríž so stupačkami, ASI aj výfukové koleno na zaciatku výroby,
Datum: 08. února 2012 21:09
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Vyfuk a ještě kryt řetězu.
Datum: 08. února 2012 20:28
 Myšleno - Jawa 20 - řídítka rovné , Jawa 21 - řídítka buď s hrazdou nebo bez hrazdy
Datum: 08. února 2012 20:17
 Ještě jiné řídítka (vlaštovky buď s hrazdou nebo bez)
Datum: 08. února 2012 20:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Kryt na břicho
Datum: 08. února 2012 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 šusplechy,stupačkový kříž,zadní brzda
Datum: 08. února 2012 19:33
|



|