česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  610  611  612  613  614  615  616  617  618  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj nevíte někdo odkdy si můžu udělat řidičák na pionýra ? děkuji za rychlou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: teplja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15!!
 
 
Datum: 19. dubna 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Proč to všichni cpou sem? :-D když dokážete vygooglit fichtlkrámek tak snad dokážete aj nějakou tu stránku autoškoly ne ? :-D
 
 
Datum: 02. února 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13058    
každej by si dělal autoškolu, a ani kurňa neví co smí řídit, kdyby si někdo otevřel učebnici autoškoly, tak je to tam,- to je tak těžký? To neni den kdy by se tu na to někdo nezeptal
 
 
Datum: 31. ledna 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bylo to tu minuly tyden 2x minimalne :-D ... to jsou všichni tak blbý? :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13129    
Na typ 550 od 15, ostatní typy od 16.
 
 
Datum: 31. ledna 2012 14:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 550 od 15, na zbytek od 16...je to tu asi tak 83 krát do týdne, kurvafix...
 
 
Datum: 31. ledna 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel13139    
Čau, mám problém s pionýrem 05. Nejde mi tam elektrika, tak jsem si pořídil novou spínací skřínku na klíče a nové kabely. Zapojil jsem vše, mělo by to být správně, kontroloval jsem to podle nákresů. Svíčka mi nehází jiskru, indukční cívka je v pořádku, fajfka taky, svíčka samozřejmě taky. Dynamo snad taky, ale od staré instalace vedly jen tři drátky do dynama, z té nové už pět. Černý mám prý ukostřit pod montážní šroub, nevím kde, pak červený vodič, který vede s cívka 15 mám zapojený nahoře, hnědý vede do spínací skřínky a mám ho zapojeny vedle červeného nahoře a žlutý taky s cívky 1 je zapojen a mám ho dole u kladívka, žlutozelený má prý být s hnědým a je to kabel od zadního světla. Takže žlutozelený a černý nemám nikde zapojený, černý taky vede do spínací skřínky. Prosím o radu co s tím. Předem děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: luboš      IP: uživatel14161    
dobý den chci se zeptat chci zapojit indučku a nevím na ktery straně ma být kostra. :-)
 
 
Datum: 19. července 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
bez ukostření to těžko bude házet jiskru... hoď to na šroub, který drží indučku (indučka by tam taky měla být ukostřená)
 
 
Datum: 02. února 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked tam más staré zapalovanie ako 555 tak to musíš zapojit podla toho http://jencomoto.wbs.cz/05_klic_original.jpg a ked uz novsie s hliníkovým statorom tak podla toho http://jencomoto.wbs.cz/20w_klic_original.jpg
 
 
Datum: 31. ledna 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa50tuning.wbs.cz/Elektricke_schema_Jawy/el_05_20.gif Podle tohoto schématu to udělej a musí to jet, jinak u zapalování novějšího je to tak že ta nejsilnější světelná cívka má označení 55 tu zapoj tak jak je tam, to samýu druhé menší cívky hned vedle té velké - 58 a tu zapalovací tu nejmenší připoj drát OD té cívky KE kladívku tam jak máš připojen kondenzátor tak jak je to tady http://jawa20-21.websnadno.cz/5.gif ještě se podívej na správně odizolované kladívka popř. elektriku celou vypoj a naveď to jednoduše kabel 1 od alternátoru do indukční cívky a druhý pol indukční cívky číslo 15 zapoj na kostru a zkus jiskru.
 
 
Datum: 31. ledna 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
l.radvan@seznam.cz
 
 
Datum: 31. ledna 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel13139    
pošli prosím tě mail. díky
 
 
Datum: 31. ledna 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pošli mi schéma podle jakého jsi to zapojoval...
 
 
Datum: 31. ledna 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13138    
a ještě jeden poledni dotaz když jsem vyndal klikovku tak jsem zjistil že pist v ojnici se hýbe do stran ale nevaklá jenom se posunuje do stran je to normální? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13058    
mám za to že se tomu řiká plovoucí uložení pístního čepu
 
 
Datum: 31. ledna 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při sundaném válci je posuv pístního čepu s pístem v ojničním oku doprava/doleva normální jev. Pokud máš kliku venku tak se podívej na píst zespod a pochopíš proč.
 
 
Datum: 31. ledna 2012 10:48
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13137    
dík moc ale mam ještě jeden dotaz, proč se nahřívá praví karter a dává se do něj klikovka jako první když se klikovka vytlačovala z letého karteru. A také mi není jasné jestli když budu motor úplně zavírat jestli nahrát i druhý karter. Dík za odpovědi jsem začátečník. Vše dělám podle webu jawa-50.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, jde hlavně o kliku
 
 
Datum: 31. ledna 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel1698    
a musim nahřívat i ložiska hřideli v převodovce?
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra, Michal byl rychlejší :-(
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtláckej motor se půlí tak, že se sundá levej karter z pravého, přičemž převodovka a klika zustává v pravém karteru. Půlí se to jakoby stejně...takže všechno v pravym karteru a přiklopíš to levym, jinak to asi nejde...a při skládání ložisko v levém karteru klidně nahřej
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor se skládá opačným spůsobem než rozebírá. Kartery se narhřívají kvůli roztažnosti materiálu - nejdřív kvůli montáži ložisek, poté s ložisky - teplem se roztáhne vnitřní kroužek ložiska a klika do ložiska spadne sama. Nahřívat musíš oba kartery
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: Mišák      IP: uživatel12501    
zdar draci potřeboval bych vaše názory mám fichtla kterej za boha nechce chytnout nevím proč svíčka dává jiskru a benzín by tam měl taky jít tak pořád nevím proč nechce chytnout doufám že mi poradíte aspoň vy a ještě mi nefunguje spojka tak jaký to můžou být nejčastější poruchy tak díky zdaarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: pawel      E-mail:      IP: uživatel12836    
Jesli ti tam de elektrika,benzín jesli máš správně nastavenej předstih jesli maš dotáhlou hlavu tak se podívej na kroužky já sem měl úplně stejnej problém a nakonec to byly kroužky. A ta spojka nejspíš to budou ty lameli no pokud seš aspon trochu šikounej tak vyměnění lamel a kroužků není nic těžkýho:-D
 
 
Datum: 02. února 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11570    
čau zkontroluj jestli máš správně naladěný karburátor... také se koukni na předstih popřípadě jestli má motor kompresi. a spojku spravíš tak že vypustíš olej z motoru, pak ten motor sundáš a odšroubuješ pravé víko. potom musíš rozebrat spojkovej koš a z největší pravděpodobností už máš sjeté lamely, tak je musíš vyměnit
 
 
Datum: 31. ledna 2012 7:02
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel12350    
Cus draci, mám takový dotaz poprvé jsem půlil motor a teď ho budu skládat gufera jsem nechal původní, tak nevím co se s nima stane když budu pravý karter nahřívat. Mám je vyndat? Předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera zahoď a dej nový, stojej pakatel. Hlavně je tam necpi nasucho, břit mázni olejem
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, jak píše Milan, gufera stojí pár korun, takže starý zahodit a dát nový
 
 
Datum: 30. ledna 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
vyndat a dát nová ..... jinak Go na nic ...
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
ahoj drací chtěl bych s vámi podělit o stránku scháním přívěsný vozík Pav 40 41 a podívejte co jsem našel http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=index&cPath=20 akorát sem nenašel co je to za měnu v kurzu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2012 6:25
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, něchtěl jsem tím nikoho pobouřit, jen narážím na tu cenu , takže i kdyby to v minulosti stálo víc jak polovinu výplaty, dnes to stojí výplatu celou a za repliku. Uznávám, že tu korbu bych svépomocí nevyrobil, ale znám chlapíka, který si chtěl udělat Páva doma a měl jen tu korbu a rám si podle originálu svařil, odrazky a světla a lemovku koupil, kolo tam dal starou barumku 12x4 a blatník koupil na burze, "ústrojí kola" si taky dělal sám a i tažné podle originálu. Celé to stříkl, udělal si podle moto SPZ a typáč .. cena tak max. do 5 tisíc. Ta replika co se prodává je ale dobrá a dobře udělaná, jen ta cena
 
 
Datum: 01. února 2012 6:25
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
Zdravím všechny příznivce fichtl pokecu !! Ať se danekod vzpamatuje . V době výroby Pávíků byl průměrný plat pod 2000 Kčs v hrubém ( v té době korun československých ) .Běžného pracujícího stál více než půlku čistého platu.http://www.radio.cz/cz/rubrika/historie/byla-sedesata-leta-zlata
 
 
Datum: 31. ledna 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to už nikdo nedokáže nic udělat z plechu ?....břiho u fichlta,pav.....
 
 
Datum: 31. ledna 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13141    
Kdysi jsem na podobného obchodníka na burze narazil. Za laminátovou replikovou "mrdku" chtěl 18 tisíc....řek sem mu že má vykradýno....jinak výrobní náklady ve větší serii budou v řádu několika tisíců.....
 
 
Datum: 31. ledna 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
danekod: dobře tak mi vyrob za 4tis max vrohodnou kopii pava!
 
 
Datum: 31. ledna 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ty ceny, nezlobte se ale hrůza ... rám za 6 tisíc ... svařímu známýho zadarmo, korba za 4 - kdyby byla z plechu tak OK, blatník za 1 - tak za 700 max, tažné za 1800 taky blbost .. zavezu ke známému ať to vezme COčkem zadara, trubky zůžím na koncích a vyvrtám díry ... kdyby to dělal třeba po večerech jako "druhou fušku" nebo koniček tak jo .. na druhou stranu jde vidět že to není nějaká čínská zprasená práce :-D tenkrát stál PAv 1200 kč a platy byly ????(3000-7000) kč, dnes PAv 20 000 a platy průměr 20 000 .. trochu nepoměr, navíc origo PAv stojí kolem 10 tisíc, je shnilej se sjetou gumou trochu rezavej a poškrábanej, porušený linky, bez zámku, s nečitelným zašlým štítkem a nefunkčním světlem .. oprava bude stát hodně. Sám jsem taky uvažoval nad PAvem ale nemám tažné na motorku a peníze .. trochu mě to zamrzelo ale řekl jsem si že udělám dozadu na výlety pořádnej nosič.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A teď se ohradí nějakej exot, že dostal páva za krabičku cigaret a bude se tady vyvyšovat a chlubit, už to vidím :-D :-) ....
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na druhou stranu je ta cena na dnešní poměry velmi pěkná. Dnes stojí opravdovej běžně přes 10 tisíc a renovace taky vyjde draho.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na jednu stranu je sice drahej, ale na druhou, když vidím za kolik se prodávaj stará vraky Pávíků, tak to je ještě horší. Tady je přímo výrobce http://www.krajansky.wz.cz/?p=2&c=17
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
No to je hnus.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta cena je v korunách českých! nezdají se vám snad?
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
tak sem tam našel že je to i česky akorát ta cena :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: henny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci. Můj pionýr 50 má vyměněnou ojnici,klikovku a je dělaná převodovka. Ale problém spočívá v tom že při rozjezdu pionýr začně strašně kuckat a má dost slušný potíže chytit se. Když už ho konečně rozchodím a fláknu tam druhý převod nechce mě utáhnout. A do jakýhokoliv kopce jakýhokoliv náklonu mě nevytáhne pomalu ani na jedničku. Ještě bych dodal že při jízdě je slyšet chrastění kroužků. Myslíte že problém bude v nich a v pístu? Sem bezradnej. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný, ale i mistr se někdy utne :-)...ale nechci tím řict že to bude tím pístem.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: henny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přemejšlel jsem na tím. Ten motor mi dělal známej kterej se v těhle motorech hrabe 20let takže sem nechtěl zpochybňovat jeho práci. Mrknu se na to. Dík ;-)
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, podle mě si dal obráceně píst.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: ezok      E-mail:      IP: uživatel13134    
Cau, mam dotaz znamej me chce prodat pneumatiky na babetu je to tento rozmer 2 1/4-16 38J vubec se v tom nevyznam pujdou me na babetu dik za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo půjdou jsou to rozměry co se montovaly z výroby,cena této pneu je tak 300/kus
 
 
Datum: 30. ledna 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel11482    
čus, vim že to sem nepatří ae mam problém mam motůrek s převodovkou ze stěračů ze škody 1000 a připojim ho normálně + na + a - na - a točí se jak má, ale já bych potřeboval aby se točil i na druhou stranu když prohodim poly tak se nic neděje a když zkoušim všechno možné tak to jde do skratu motor má 3 vývody + - a kostru nebo že by neměl zpětný chod? prosím pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2012 14:01
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel11482    
tak jsem to zkusil podle toho co napsal "hh" , že to mam zkusit přes uhlíky a když to připojim tak se točí pořád na stejnou stranu a když to přepoluju tak to zase skratuje tak jsem z toho už blázen
 
 
Datum: 03. února 2012 14:01
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel11482    
hh:oprava píšu jak mentál: já ti moc krát děkuju mě to přišlo taky divné že by za žádnou cenu nešel obrázeně zkusim to nějak rozkuchat a napojit jak si říkal jinak díky všem co mi poradili
 
 
Datum: 30. ledna 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller (444)      IP: uživatel10910    
každej elektro motor by měl jít točit teoreticky na obě strany když se správně přepóluje
 
 
Datum: 30. ledna 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel11482    
hh: já di moc krát děkuju mě to přišlo taky divné že by za žádnou cenu nešel obrázeně zkus to nějak rozkuchat a napojit jak si říkal jinak díky všem co mi poradili
 
 
Datum: 30. ledna 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
čezeťák: já nevim, možná proto že se na to ptal? já se taky nezajímám o DC motory ale když to vim, napsal sem to.. jo kdybych nevěděl, to je jiná, to bych mu to asi nenapsal, nicméně určitě bych místo toho netvrdil že "opravdu obráceně točit nejde ani kdyby ses na hlavu stavěl", zvlášť kdybych nevěděl jestli je to pravda..
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa21: přoč podle jména? stačí se podívat do profilu .... hh: proč bych mu něco takové pdasl když sem se o něco takové nezajímal?
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
co tak koukám na zapojení z níže zmíněného odkazu, motorek je sériový a ten obyčejným přepólováním kontaktů neroztočíš obráceně (protože změníš polaritu jak rotoru, tak i statoru, a výslednej směr momentu otáčení zůstane stejnej).. jde to, kdybys ho rozebral a přepóloval buď stator, nebo uhlíky, ne obojí, takže bude pro tvůj účel asi nevhodný, ledaže by sis z něj vyved kontakty statoru nebo rotoru a pomocí nějakejch spínačů bys řešil změnu polarity, možná na to existujou i speciální přepínače, nevim.. ale divim se že ti to neřekl pan elektrikář jawa_čezeťák..
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel11482    
tak to neodhadnu ze jména ne xD ted jenom sehnat jinej motůrek :-( vůbec mi nenapadá jakej by to utáhnul
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller (444)      IP: uživatel10910    
http://skoda-virt.cz/cz/forum/elektrika-1/138374-motorek-steracu-1000mb-rozborka/
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dyt ja sme elektrikář ty trdlo :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel11482    
fakt ne? škoda no zeptam se ještě elektrikáře
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
né tento motorek opravdu obráceně točit nejde ani kdyby ses na hlavu stavěl
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel11482    
já vim že je tam pákovej mechanismus, ale každej motůrek by měl jít na obě strany nebo ne? já to nechci na stěrače ale chci tim pohánět hever kterej mi bude zvedat vlečku za zahradní traktor xD a ten ze stěračů bych řek že je dost silnej a má ještě převodovku, ale jestli nejde na obě strany tak je mi to k ničemu
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motorek se nevrací nijak.. točí se jen jedním směrem.. to že stěrače lítají tam a zpět je udělané klikovým převodek v mechanismu stěračů.... den další pol je do další rychlost otáčení.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel11482    
já jsem si to taky myslel že ve vnitř něco bude no zkusit se do toho juknout díky moc snad tam něco bude
 
 
Datum: 30. ledna 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller (444)      E-mail:      IP: uživatel10910    
motorek by se měl točit poze jednim směrem jako chdí normálně v autě(je to delany kvuli tomu aby si to nekdo neprepoloval a pak by znicil sterace) nevim jak je to delany u embecka ale u 12Oky se to da prepolovat ale musis ho rozebrat
 
 
Datum: 30. ledna 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13133    
Cau draci ..nedavno jsem kupoval nove pistni krouzky,po nejakem case jsem si vzpomnel,ze jsem je nedal spravne podle znacky smerem k hlave,od te doby motorka nejela..myslite,ze by to mohlo vadit ? ze by netesnili tak jak maji a ze by si pist smes nenatahl do valce ? diky za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 9:28
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsou kroužky správně v zámkách tak není co řešit. Jakou značku máš na mysli? Jestli "KO" tak je to jen označení výrobce, pro montáž nemá žádnej význam
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne...
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, po nasazení gufer na kliku u pionýra se klika otáčí celkem těžko, myslím že se to rozhýbe až to nastartuju, je to tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera bys měl před prvním startem namazat jinak je spálíš
 
 
Datum: 03. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš hodně opatrnej tak ne... ale je to sázka do loterie že se ti podaří je vrátit bez úhony na funkci...
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozměr je správný, zespodu jsem je moc nenamazal, to je pravda, ale asi jsem je tam zatlačil daleko, moc se jim tam nechtělo, tak jsem tlačil no... asi to bude chtít nové že?
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je nenamažeš tak ano jde to hůř... jinak častá chyba je to že gufero zatlačíš až do ložiska...musí být zároveň s karterem ...
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Shodu okolností jsem také dělal nové ložiska a gufera do svého Pionýra. Po nasazení gufer se klika otáčela o něco hůř než bez nich. Máš správný rozměr gufera?
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, dnes mi dorazily papíry na ČZ cagiva roadster 125 a problém je že je v TP napsaný 13kW místo 11kW, jde to nějak přepsat na úřadě? Chci na tom jezdit s A1 .. a ještě jestli na ní můžu jezdit když to bude přepsaný na mého tátu .. díky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Obrať se do čz nebo do Jawy \r\n\r\n
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nijak to nepřepíšeš to prostě nejde
 
 
Datum: 30. ledna 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, chtěl bych se zeptat čím jste lepily lemovky na spodních prsíčkách, napadl mě sekunďák, ale myslím si, že je až moc drastický na nový lak a hůře se bude sundávat. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chemoprénem to nelep, na PVC není vůbec určenej a je to znát
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Kontaktní lepidlo UHU Por. Modeláři ho používají na lepení pěnových modelů. Je čiré a pracuje se s ním jako s Chemoprenem. Kdybys chtěl lemovku sundat tak to lepidlo povolí a lak zůstane tam kde je. Tuba stojí 79 Kč
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šetrně to asi nepřilepíš ničím, já bych použil Chemopren, ale mně to drží i nepřilepené.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:08
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel10034    
cau, od kdy mužu jezdit na Stadionovy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 50:tu občanku bylo nutno umývat před každou jízdou?
 
 
Datum: 01. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel13135    
A od kdy na jawa 555 si muzu udelat papíry ?
 
 
Datum: 01. února 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čezeťák: to bude víc. Stadion byl vlastně v době vzniku prostředek pro dopravu do zaměstnání a proto tenkrát vydala strana a vláda nařízení že není na moped třeba ŘP, nebo tak nějak to bylo. Každopádně to nepamatuju :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to "kdysi" je už aspon 30 let zpět :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
právě proto jsem se ptal že kdysi stačilo mýt občanku a dal se ridit moped
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Potřebuješ AM, před mnoha lety nebylo na mopedy ŘP vůbec třeba, stačilo být starší 15 let
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 550 preukaz AM a na 555 preukaz A1
 
 
Datum: 30. ledna 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel13135    
A jak je to u jawa 550 a 555
 
 
Datum: 30. ledna 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
OK,děkuji za odpověd´,přeji pěkný den
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potrebujes ridičák skupiny AM
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
zdravím ,takže když mne je 15 a víc tak můžu jezdit na babete nebo stadionu,prote to co ma kontrukční rychlostdo 45km/h a nepotrebuju mýt řidičák ? ?,díky
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel10034    
tak to je jak u Babetty
 
 
Datum: 30. ledna 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U mopeda do 50ccm stačí pojistit číslo rámu a jezdí se bez jakéhokoliv TP. Ale řešil jste někdo případ, kdy ten moped má větší obsah než 50, plácnu třeba taková jawa robot. Je to pak vůbec ještě moped?
 
 
Datum: 30. ledna 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor: co to meleš? 1) stadion žádný tp ani nic jiné nemá... dělá se pouze poviné na číslo rámu. 2) potřebuješ řidičák alespon AM
 
 
Datum: 30. ledna 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12939    
podle toho co je v TP, nebo v knížečce, pokud je tam 45 km/h tak od 15 - se souhlasem zákonného zástupce
 
 
Datum: 30. ledna 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Dobrý den mám dotaz ohledně originál laku chystám se lakovat mustanga z roku 1971 a na krytu řetězu a blatníkách je bílá , na nádrži a kastlíku je oranžová . Jaká se originál oranžová a bílá stříkala na mustangy . děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      E-mail:      IP: uživatel12894    
No jasně ale číslo laku té bílé a oranžové prosím děkuji
 
 
Datum: 30. ledna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originálně se barva pálila nebo něco na ten způsob, bohužel dnes se to už nedělá.... pokud se mýlím, prosím opravte mě....
 
 
Datum: 30. ledna 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: dent      IP: uživatel9474    
Ahoj draci chci se zeptat jakej olej mam lejt do předních vidlic na simsonu dííkes :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla príručky množstvo oleja 34 +34ml
 
 
Datum: 29. ledna 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak tak, je tam snad jen 54ml a je tam jen na chytání bordelu a jako "doraz". Je to fuk, co tam naleješ. K opravné sadě simson vidlic dávají olej s viskozitou 5W.
 
 
Datum: 29. ledna 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jedno,
 
 
Datum: 29. ledna 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci. potreboval by som original vzorkovnik jawy 50 najlepšie všetkych typov alebo aspon jednoho. viete o nejakej stranke ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Já osobně vím jenom o tomhle.... http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/vzornik_laku.htm škoda že tam nejsou i čísla barev:-(.Teď se to už hodně těžko schání.Jawácká červená má tušim ČSN 8850.Víc ti asi fakt neporadim.Tak čus
 
 
Datum: 05. února 2012 10:30
 
 
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 31. ledna 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
 
 
Datum: 31. ledna 2012 7:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačila.. sklolaminát taky neni špatný... záleží jak bude motor točit
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
 
 
Datum: 30. ledna 2012 18:29
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
standa:Stačila by táto klapka a dokoupit karbonové lístky?
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13132    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_cpi_min_apr_yam_rms22222.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_gilera_piago_rms2222.html je tak nějak stejný....hlavně si sežeň lístky,jak píše shrek.... koukni rovnou na scooter-tuning.cz tam najdeš co potřebuješ....maj i hotový kity sání....
 
 
Datum: 30. ledna 2012 14:39
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
standa:Mám tam 3.kanál,zvětšený sací otvor a s tou klapkou to táhne od zpodních otáček.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 7:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13131    
Petr: Už jednou jsem ti napsal.... viz.... Jméno: standa IP: uživatel13126 Obecně se to dá spočítat z plochy sacího kanálu. Jakej máš válec? Časování? Klapku tam máš proč? Moc vysokej sací kanál? Nebo máš pod klapkou 3.kanál? Pokud ani jedno,tak je klapka kontraproduktivní a nedavej ji tam. Jinak bych šel do 19mm a sadu větších trysek-okolo 95-110 Stále jsi neodpověděl a ptáš se znova na klapku.....víš proč tu klapku chceš? Klapka neni jako klapka....ty musíš vědět ze sacího kkanálu jakou potřebuješ a ne že upravíš sací kanál tak,aby se ti tam zrovna ta či ona vešla.......tak se znova ptám....jakej máš válec?
 
 
Datum: 29. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: no konkretne klapku na druhem linku bys na pio asi tezko dal a je jedno jestli by mela listky sklolaminat, plech nebo karbon ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čezeťák: na pionýra je jedno jestli koupíš klapku za 1600,- nebo 200,- záleží především na lístkách... ale mě klapky přijdou zbytečný :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádná.. tyhle levné klapky jsou nic moc.... ale myslím že pro tebe bude dobrá která koliv z nich protože stejně nevíš k čemu je to dobré a chceš to mít jen proto, že jsi to viděl nekde na fotkách a myslíš že to přidá výkon :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
netušíte někdo o kolik zvětšit trysku při provozu na E85 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: mopedak      IP: uživatel12906    
Hlavně na E 85tku musíš upravit motor aby to mělo přínos, jinak problem bude v kohoutku , jehlovím ventilu.\\r\\nmusíš změnit předstih a upravit kompresi ..Na E 85tku musíš použít olej pro lihova paliva!!!!!
 
 
Datum: 29. ledna 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13131    
Začal bych na 72 a pak se uvidí....muj odhad je 78.....
 
 
Datum: 29. ledna 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych to nechal jak je a uvidíš a do čeho to chceš nalít?
 
 
Datum: 29. ledna 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak podle mojich propočtů by bylo třeba zvětřit trysky o 60% je to možný ? stechiometrická (ideální směs je 14,7kg vzduchu /1kg benzínu u E85 je to 8,7kg vzduchu/1kg E85)
 
 
Datum: 29. ledna 2012 19:16
 
<  610  611  612  613  614  615  616  617  618  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.06.2025 22:42:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu