česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  637  638  639  640  641  642  643  644  645  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12927    
Chtěl bych se zeptat jak moc je lepsi ferodo lamela a jak se ma spravne pouzivat (nejaky specialni olej?). Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12929    
A co ty? Jezdíš? Neklouže ti spojka? :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel12930    
ale někdo řiká, že je lepší když je potom v převodovce polosyntetika, tak nevim, mě se stalo jen to, že si mi to ferodo rozpadlo a odlepilo právě když sem použil minerál, ferodová spojka mi sloužila asi rok a půl, prej to v tom minerálu právě nějak bobtná
 
 
Datum: 19. prosince 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
je lepší v tom že narozdíl od korku nebobtná s roustoucí teplotou oleje a je nespalitelná, používá se úplně stejně jako spojka s korkovym obloženim, olej takovej aby neklouzala (klasicky PP80, PP90)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: timomas      E-mail:      IP: uživatel10809    
zdarec chci se zeptat mam na fechtovi průměr válce 38,06 je to na vybrus nebo to jeste neco zmakne diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup kroužek a vsun ho do valce cca 3cm pod okraj a změř mezeru v zámcích... když bude víc jak tušim 0.8mm tak je válec na výbrus
 
 
Datum: 18. prosince 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já měl 38,08 a jezdilo to ještě slušně,dej nový kroužky a zajed to a pojede to dobře
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12062    
zdar draci,co je lepší http://www.motokramek.cz/nahradni-dily-cz-/nahradni-dily-cz-125-175-250-typ-450-453-455-470/nahradni-dily-podvozek-cz/ nebo http://shop.jawacz-dily.cz/motor-c102/valec-pistni-sada-pionyr-vrtani-38mm-i559/ ale ten druhy je polsky tan nevím díky a nebo je lepší ten co je tady na fichtlkrámku ale ten je 40mm a naráži do hlavy díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12929    
Tak zase prrr......když dáš stejskyho válec na rozhašenou seriovku tak nerozjedeš ani dvojku!! Jinak se vším plně souhlasim....je to tak....mít motor a podvozek v cajku....malinko připilovat vejfuk,malinko připilovat sání,snížit o 1mm hlavu,nastavit,seřídit a jedeš 80!! To nedá ani suprově slícovanej polák!! Už jsem dost podobných válců dělal,nebyl by problém udělat další,ozvi se kdyby si měl zájem.....
 
 
Datum: 19. prosince 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Když už konečně všichni pochopíte, že tyhle polský litý válce s výbrusem 40,50 mm a objemem 98,6 ccm jsou úplně na prd a že výkon nepřidají. Ty uděláš nejraději, když si na origo válci 38:00 uděláš výbrus 38,25, slícuješ kanály, necháš si snížit hlavu, vypucuješ vejfuk uděláš GO, motoru !!!! sešteluješ karburátor a elektriku a budeš lítat přes 70. Fichtl je o drobnostech. A ne že si objednáš válec, nasadíš a valíš kilo. To možná tak od Stejskyho, ale to nebude za 800,- .
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
Ahoj mám problém. Mám motor jawa 05 dneska jsem tam dával zapalování. Přidělal jsem k rámu indukční cívku ta funguje je v pořádku novou svíčku zapojil sem drát na kostru, druhej konec drátu na číslo 1 a druhej drát sem ved od čísla 15 co je na indukče do zapalování a přidělal ke kladívku s kondenzátorem. odtrh sem seřídil a furt ne a ne nechce házet jiskru. Nebo je to tam jinak zapojený? porádíte mi prosím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
danekod &#174; - díky moc určitě to vyzkouším tak snad to bude fakat... :-) dík
 
 
Datum: 18. prosince 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenco má pěkné schéma jawy 05 - http://jencomoto.wbs.cz/05_original.jpg . Na to se podívej, tak to aji zapoj a pokud to nafachá tak ty izolační podložky , http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-motor.html tady to jde trochu vidět a kdyby ne tak: první tam jde šroub s už osazeným plíškem od kladívka, gumovou podložkou a gumovým kroužkem .. dej to tam směrem od kladívka , jak to máš tak na šroub strčíš další podložku a pak očko od kondenzátru a očko od cívky ... jinak ještě tu http://jawa-23-mustang.ic.cz/images/jawa555/07.jpg . Zkus ještě proměřit ty vrchní 2 vývody, nebo strčit prst do faje nebo rovnou do káblu nebo kábl přiložit ke kostře .. já to mám na mojem motoru (555) kladívko vývod 1 , stator vývod 15, na 1 mám kábl od vypínače a z něj na kostru a funguje jak má ..
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
honzule - a jak tedy mají být v pořadí ???
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
JAWA_ceZetak - jo je tem šroubek pak to perko z kladívka pak izolační podložka pak ten držáček a na tom kondík a drát na cívku a na tom ta izolační podložka a podložka s matkou je to jak má být ale je to mrtvý
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš správně dané izolační podložky u kladívka?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Danny.ty izolační podložky máš špatne poskladané.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
honzik - já tam mám z indukčky jeden drát kostra a druhej kladívko s kondíkem a zkoušel sem dát drát z levýho i pravýho vývodu přidržel sem to u šroubku kde se mi to propojuje a nic furt mrtvý neháže to
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
napoj to nějak, zkus to a když to nepujde tak ty dráty prohoď a pujde to
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
honzik - a víš kterej vývod je zapalovací cívka u tý 05 je to ten pravej a nebo levej???
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
prostě tam natáhni pouze dva dráty od kondíku na indukčku ale nevim na kterej vývod a ze zapalovací cívky na tu indukčku a je to ok
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
Takže jako mám zkusit jeden vývod spojit s kondíkem to se mi vlastně propojí s kladívkem i cívkou a druhej vývod od zapalování na druhej pól indukčky což je kostra takle to myslíš???
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
u tý 05 je stejný zapalování jako u pareza tak právě nevím jestli tam má bejt taky propojenej jeden vývod od cívky ke kondíku
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
což to mám ukostřený dobře prostříkaný kontaktolem a druhej drát mi vede so zapalování a je propojenej s kladívkem a kondíkem a je to mrtvý a vůbec nevím co stím
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
hele jestli tam máš jen dva kabely z kladívek na indukčku a ze zapalovací cívky na indukčku tak to nekoštři a pujde to .. :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tam máž na zapalování 2 vývody ted nevím kterej je na světlo a kterej na zapalování to vyzkoušej,nicméně ze statoru to dej na jednu stranu indukčky a druhou stranu indukčky dej na kladívka
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Na indukčce jeden pól ukostřit a na druhej napojit zápalko... Chvíli si s tím hraj, ataky mě to trápilo. Na to přijdeš...Hlavně kvalitně ukostřit.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cauwes.... Chtěl jsem se zeptat ohledně úpravy hlavy na fíka ( snížení ), mam to na seriového fíka, ve válci mam lehce upraveny kanály. Řeším ale jednu otázku, jaký kompresní poměr bych měl zvolit, jaký byste zvolili vy ??? díky za odpoveď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12929    
Shrek: Jo a ne.....jak se to veme.....záleží taky na vrtání.....a vejšce výfukovýho kanálu....když vemu válec z 21 s vejfukovym kanálem 29,5,(někdy i 29,9!) vrtání 38,25 tak 5,6ml je cca cajk....ale třeba Jawa 05,vejfuk 31 a si jinde i bez výbrusu.....o 555 nemluvě.....pro Procházka: Ideální je origo hlava z Jawa 21 s ledvinkou,ta má kompresní objem 6,1-6,2ccm....vychází to bez mála 10:1....
 
 
Datum: 19. prosince 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava: 5,6 ml
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5,6 ccm objem spalovák je adekvátní na sériovku ne?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Procházka      IP: uživatel12485    
Ahoj Stando, potřeboval bych poradit ohledně té samé věci. Mám vrtání 39,00 a vejšku 31 mm. Děkuju za radu.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
řekni mi vejšku výfukovýho kanálů+vrtání válce a já ti to napíšu.....nejde to říct obecně....na seriovku nepřekračuj teoretickej kompresní poměr 10,5:1
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12062    
Zdar draci,mám brat čizu 175 bez karbecu,rozety,pln.spoj.bez. lanka,řetězu za darmo a nějaka divna startovačka má to cenu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12062    
Zdar JIHOMORAVSKÝ KRAJ Břeclavsko 15 km od Břeclavi.Podrobnější info dám potom. ;-)
 
 
Datum: 22. prosince 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
marku a odkud že si?
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12062    
Zdar no je to 487 no a ještě kondík tam neni jinak kdo by ji chtěl komplet kdyžtak dám foto a kol. 1000 kč jinak vzadu skoro nový drapák krasny ráfek a 5 roku stala tak kdyžtak dejte tady vedět ;-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ju nechceš tak pošli email a nak se domluvime :-D :-D :-D nebo jestli viš ješte o nečem :-D :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: DOLI      IP: uživatel11941    
Zdarec Marku, ja sem za mojí 175/450 dal 1000 KČ a chybělo na ní toho mnohem víc, než píšeš ty. Takže neváhej a ber to! :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Zadarmo beru cokoliv :-D:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud na to máš místo, tak si to vem a můžeš to prodat hned dál po dílech. Jestli by to byla 477 nebo 476 a rozprodával bys po dílech, hlásím se jako první zájemce :-) ?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je zadarmo tak neni co řešit...
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Čus Draci :-) Můžete mi poradit nějaký tuning na Jawa 21 ? :-) Výfuk - Hikone, Filtr - Sportovní... Tlumiče z mustanga :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Maverick: Mail.....icq moc často nepouštim.....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
výfuk mínus půl koně, tjůnink filtr mínus půl koně a tlumiče jsou stejné..... poradim ti tuning.....dej fichtla do kupy,sešteluj,udělej vše pořádně aby nic nedrhlo a vše bylo správně seřízené a namazané a pojede ti to víc.......
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
kup 100 oktanovej benál a plnou syntetikua budeš hotovej tuner
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tlmiče na mustangu su rovnaké takže neviem čo by si tým získal :-D Inak standa prídeš na icq alebo mail ? dik
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě jsi vyjmenoval všechny brzdy:-)))
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
No to jo :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci můžu jezdit s kejvačkou 175 bez baterie? nespálí se třeba relé nebo tak? ( jinak spínací skříňku mám už normál bez ampérmetru v masce) Jo a ještě sem viděl foto s pérákem rv. 1950 ale výfuky měl vyvedený jaksi navrch a válec mohutnější.. nevíte co to je zač? díky předem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hh: jojo, + je ukostřený takže zaizoluju - ( co vede do baterie) říkám to správně? jinak díky za rady.. joo a kolečko a hh jak se menujete na fb? :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
elent: Na závody to upravené opravdu bylo, ale Libeňák to nebude, ten vznikl z kývačky o několik let později...hh: Ti dam rejpala!!! :-D :-D :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
zdar,k tomu péráku.Myslim,že je to libeňák.Byli to upraveny motorky na závody.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
byl sem jedním rejpalem upozorněn že máš možná ukostřený "+", takže prostě zaizoluj ten pól co neni na kostře! :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli s baterkou normálně dobijí, pak bez baterky pojede taky, rozhodně nic nezničíš (stačí zaizolovat kabel k +pólu baterky, ať se ti někde nemlátí o kostru).. s touhle úpravou ale většinou nejde našlápnout, budeš muset roztlačovat..
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/585082-fichtl-100-ccm.html vydel to nekdo ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12615    
Ano. Tři příspěvky pod tebou
 
 
Datum: 18. prosince 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
čau bobani :-) jedná se o babettu 207... strašně rychle uchází vzduch při kompresy ( to myslím, když je píst v horní uvrati a stlačuje vzduch ) :-D vymenil jsme tednící kroužek u toho ventilu a zdá se mi to stejný. nedej bože horší. :-D co myslíte ? šlo by to udělat brusnou patou ? tu dosedací plochu, kam dosedá hlavička toho ventilu .. co myslíte ?? máte nekdo ještě nejakej nápad ?? PS: tesnení mezi hlavou a válcem mám... Dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
a neni to třeba pístníma kroužkama ? jednou jsem to taky dělal na babetě ten ventil jsem zavařil a udělal jsem elektrickej chcipak
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Smoulik      IP: uživatel12691    
Čau chlapi, dneska po kratším ježdění mi jawa 175 se sama chytla do otaček a nešla zhasnout ani chcipakem ani když sem oddelal fajfku a rdaty z inducky proste to jelo na plnej ceres a musel sem to zastavit přez rychlost a to byl taky problem melo to silu jak prase nevite co se stalo? díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
naftu do toho neliju a rozpálený to taky nebylo nevím čím ale to gufero je možný a předstih by to mohl byt taky jinak dneska jela jako hodinky díky za rady určitě to zkontrolovat
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
Jj samozapal taky se mi to jednou stalo u rozhycovanyho fichtla :-) nejlepší vypnout benzín
 
 
Datum: 19. prosince 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
Máš špatný přžedstih a stal se ti samozápal v letě se mi stalo přesně to stejného a musel jsem znova nastavit předstih a fakčí to :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nenalil si do ní naftu? Ta samozápaly dělá :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
nebo mas moc maly predstih , nebo moc teplů svíču , u obojího se to přehřeje a jede aj bez jiskry
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: Zerdilop      IP: uživatel12189    
cau...hele to se mi nak nezda ze jela kdyz si sundal fajfku...neprobíjí ti to nekde???
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel8746    
Myslí se ti provalilo gufero na klice, chytlo to luft a proto to vyletělo do otáček.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12615    
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 7:02
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to teda supr krásně to k těm motorkám sedne prostě bomba pro cestovatele :-D a když za to připojí páv ... moc pěkná práce :-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 7:02
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Krása! Když by to bylo alespoň o 50% levnější tak bych to bral.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Mě se to líbí. Je to nádherná práce a k tý panelce to vkusně sedí!
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
palec nahoru, mě se to teda líbí
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted kukám ze je to z laminatu.. ale aj tak sa mi to páči :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celkom fajn :-) a hlavne retro štýl nie plast.... mne sa moc páši :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jan      E-mail:      IP: uživatel12855    
potřebovál bych poradit,které kolečko na řetěz je kdyš bých potřeboval aby motorka vijela i malý kopec bydlím v obci, kde jsou velké kopce dotut sem tam mnel 13z a rozhoduju se mezi 11z a 10z za odpověd předem děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel12923    
Ideální je převod 11/55,doporučuju.....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
**nejvetsich kopcu**
 
 
Datum: 18. prosince 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
dobrej je 12 jede to max 65 ale jede v pohode jezdil sem stim v lese a v pohode do vejvetcich kocu za 2.. ale podletoho v jaky stavu maš motor
 
 
Datum: 18. prosince 2011 13:31
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel8191    
Našel jsem na motoinzerci parádní stroj :-D. Dvouválcový fichtl - http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/585082-fichtl-100-ccm.html . :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
já neříkám že to asi nejde :-D ale docela zajímavé řešený spojení tech válců :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy se smějete ale jede to brutálně ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
WOW :-D docela dobrý :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jaká má bejt šířka feroda na lemale aby byla dobrá? MYslím si něco kolem 0,3 ale už si to nepamatuju...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, na to že jezděj rok zuby cou celkem dobrý..
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Neboj. U ferodo lamely vydrží obložení dýl jak zuby.....takže jestli máš ještě dobrý zuby,tak obložení je v cajku.....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel11191    
jakej mam dát olej do motoru ne do benzínu ,ale do motoru mužete někdo poradit díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel289    
překvapivě převodovej olej :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel11191    
myslím do kawi kx 125 ostrá díky.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
PP80
 
 
Datum: 18. prosince 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převodovej do převodovky...
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čauec, Draci. Ještě mám jeden dotaz. Když pořídím VAPko na Dvouválca, a budu to prozatim používat na jednoválce... Jde to? Nebo se tim něco Po....kazí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to bez problému, musíš jen druhej VN kabel (kabel na druhou svíčku) ukostřít, aby se uzavřel obvod
 
 
Datum: 11. ledna 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky :-) ;-) Mám 175tku a v budoucnu bude 250/471. Tak abych to pak jen přendal.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo mělo by to jít bez problémů
 
 
Datum: 18. prosince 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel12924    
ahoj,je tu někdo kdo se zabývá více kanálovými válci na Stadiona?\r\npotřeboval bych udělat 3k.nebo spíše 4k.\r\nděkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel12924    
fakt nikdo nic?
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Jo,jenže to je návod na 3Q fichtla s "velkou" klikou.....on potřebuje na 2Q Stadiona s relativně "malou klikou"....jinak co se týče teorie,tak ten návod je dobrej,jen zvolit jiný časování výfukovýho a sacího kanálu....to by se dalo rozumně dopočítat ze zdvihu (44 že ?) a délky ojnice....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12924    
tak kdyby se s tím někdo zabýval za rozumný peníz,ozvěte se.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Na 3K jen tak střelenej od boku si netroufam....vizi bych měl,ale praxe v 3K zatim nulová.....a se stadionem celkově nulová zkušenost co se týče úprav
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A proč chceš 3K nebo 4K? Víc kanálů - víc adidas? Borec na staďáky je FK, ale nedělá válce pro každýho a nemá moc času. Třeba zdenekk jezdí 2k válec a jak mu peláší...
 
 
Datum: 18. prosince 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na moravě v moed cup haná se smí jezdit jen 2K a např. takovej Karel mlčoch jak mu to letí...
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel12924    
ten mi řekl,že 8tis,to je docela dost,nemyslíš.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Stejskal - http://www.ms50.cz
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel12924    
to věřím,ale hledal jsem spíš někoho z fóra kdo s tím má zkušenosti a bude mít rozumnou cenu a ne takovou pálku
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to dost ale pokud si sám na to netroufáš tak ti nic asi jiného nezbyde... a stejsky to dělá kvalitně..nemusíš se bát že ti přijde válec kterej vubec nepojede
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar hele co myslíte co se změní když na pionýrovy udělám tokovou úpravu že dám sání hned do klikovky prostě že nebude na válci ale na klikovce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to tak mám:-) a navíc 70ccm:-) a co myslíš jak to jede?? je to traktor, kterej v záteži točí necelejch 8 800. víc než 90 jsem z toho nedostal se 13 kolečkem. ale zato to jede kopec nekopec pořád na trojku.podotýkám že kdyby to dostal do ruky někdo kdo to umí, tak by to asi bylo o dost lepší, protože já nejsem ladič ale jen hračička:-))))
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Zničíš motor bez výsledku/užitku.....tohle je cesta nikam.....jsou jiný a docela jednoduchý způsoby jak "přidat koně".....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc koukáš na stejskyho web :-D .. a evidentně nevíš k čemu to je tak se do toho ani nepouštěj
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Murgeo      IP: uživatel5767    
zdravim, mam problem s pinckem (23) mam valec po vybrusua normalně jezdil jenže z ničeho nic prostě když ho roztrkavam chyta ale nedostanu ho do otaček.Zapalovani cele vyčištěné naštelované.karburaátor taky vyčištěný.jiná svíčka cívka fajfka.Já už nevim.Nevíte čím t muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
A co předstih ? Zkus ho naštelovat ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: murgeo      IP: uživatel5767    
a co stim kdyby to bylo?KOukal jsem na pist je na něm něco vidět nedokazu popsat.Co stim???Kdyby to bylo přidřeny?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
mužeš to mit přidřený
 
 
Datum: 18. prosince 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: Murgeo      IP: uživatel5767    
praveže ho zajiždim a přestal najednou jet
 
 
Datum: 18. prosince 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel289    
a zabíhal si ten výbrus..?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 9:17
 
<  637  638  639  640  641  642  643  644  645  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 0:18:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu