Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel12916
 Čau, dámy a pánove dostala se mi do dílny babeta (210 tušim),která nemá uvnitř motoru žádne ozubene kolečko, jezdí na jednu rychlost, není tam ani díra na nalejvání oleje do motoru ani kontrolní šroub ani výpušťák, další zvláštností je že je jednoukrožkový píst, přičemž pístní kroužek je jen milimetr od horního okraje .Chci se zeptat jestli se tyto babety vyráběly nebo mám doma nějaký unikát.Děkuji moc za vaše rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 17:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně takovou babetu mě přivezl kámoš a taky jsme hledali šroub na olej  jsou to jedny z posledních typů
Datum: 17. prosince 2011 17:29
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Babetta co vypadá jako 210, ale má jenom jednu rychlost se běžně vyráběla a prodávala pod označením Babetta 215. Motor je proti 210 velmi zjednodušen. Nemá první rychlostní stupeň a jezdí rovnou na druhý rychlostní stupeň. Vypuštěním prvního rychlostního stupně se docílilo značné mechanické spolehlivosti motoru při provozu. Nevýhodou stroje jsou slabší rozjezdy a slabší stoupavost v kopcích (je potřeba přišlápnout do pedálů). Prý byla určena pro zákazníky z rovinatých oblastí (např. Holandsko) a zákazníky s nižší hmotností. Jednokroužkový píst pravděpodobně není původní, asi marný pokus o zvýšení výkonu některým dřívějším provozovatelem.
Datum: 16. prosince 2011 18:15
 Ja zasa také informácie som počul, že tie boli prvé "dvojrýchlostné" motory... že vývoj a výroba dvojrýchlostnej Babetty sa rozbehla horko ťažko a najprv nevedeli vyriešiť spolahlivú prevodovku... a v jednej dobe predávali babetty bez dvojky... keby si rozobral motor máš bloky stejné ako 210 len bez nalievacieho otvoru... a na miesto velikanského ložiska /nenapadne mi ted číslo/ je namontovaná vložka a vňom menšie ložisko... Také motory dostali aj Babetty Tiny ale tie naschval....
Datum: 16. prosince 2011 17:50
Jméno: Michall
IP: uživatel11616
 Čau draci,chtěl bych se zeptat jaké by byly negativní následky,kdyby se do válce u jawy 20 dostalo 2x větší množství zápalné směsi?? Díky za případné odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:22
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Docela by me zajimalo, kde kdo standovi co ukazal, ze to ani nechce rict a pise o tom, ze by to nebylo spatny vyresit. Nejaka priprava na pristi venkovsky sampionat?
Datum: 18. prosince 2011 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 nebudu jmenovat...je to jen můj odhad.....
Datum: 18. prosince 2011 19:25
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 psal jsi, ze k tomu ma nekdo nakroceno, kdo?
Datum: 18. prosince 2011 11:25
 já tipuju že by jsme to mohli vidět na VŠ?
Datum: 18. prosince 2011 10:42
Jméno: standa
IP: uživatel12920
 To o přívěře je jako odstavec pro zamyšlení,já mám na fichtlu klasický upravený dvoukanál.....
Datum: 17. prosince 2011 19:26
 pepek: anuč se číst! píše že je to zatím jen myšlenka
Datum: 16. prosince 2011 23:22
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 ty mas stando na fichtlu priveru?
Datum: 16. prosince 2011 21:09
 mělo by to 2x větší spotřebu?
Datum: 16. prosince 2011 13:25
Jméno: standa
IP: uživatel12918
 zdarec. nevymejšlej nic co by ještě nikdo neobjevil.....turbo ani kompresor na seriovku nedáš......to neni ani za mák v tvejch schopnostech.....natož to udělat "tak aby to fungovalo".....to už sme na levelu vyšším jak 6 kanál s rotačnim šoupátkem.....a ještě vyřešit "věci okolo"....píst by to určitě nezvládl,budeš řešit teflonovej píst s keramickou korunkou? Nicasil? ....a už jen tak namodelovat výfuk aby fungoval a zároveň roztáčel turbo....?....u fichtla asi neřešitelný....kor s blbě uloženym horizontálnim válcem....?.....u minarelli AM6 50ccm s vertkálním válcem jsem to už viděl na youtube.....byl to motor ze Streamlinera co jel asi 200km/h ......u fichtla sou jiný otazníky který by nebylo špatný vyřešit.....zmíním třeba jen přívěru....ale myslím že tim směrem už má někdo nakročeno....nebo zdání klame? a co elektronika okolo servomotoru? a nebo řízení jinak? .....myslim že otazníků je moc.....
Datum: 16. prosince 2011 11:21
 no co by... zachlastá se
Datum: 15. prosince 2011 22:22
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 13:41
Jméno: boris
IP: uživatel12778
 já mám taky jen neco podobného ,velký mě nikdo nikdy nedál, a přepis šel v klidu, celofán mě nedali, a razítka technické mě buší na volné listy, pojistku platím, ale jak mě ta knížka dlouho vydrží, už to látám jak možu,
Datum: 16. prosince 2011 13:41
 to je malý tp,ten je ti k hovnu.potřebuješ velký,platný a pokud možno pojištěný...
Datum: 16. prosince 2011 11:41
Jméno: standa
IP: uživatel12918
 promiň,ale ta fotka je tak mizerná,že se z toho nedá vyčíst nic.....třeba je tam důležitý,jestli není vyřazeno z evidence
Datum: 16. prosince 2011 11:26
 Čau draci chtěl bych se zeptat jestli se mi vejda guma 3,50 dozadu do vidlice na šířku na jawu 05.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 21:00
Jméno: Havis
IP: uživatel11963
 Cauwes nerad bych kecal ale mam takovou tuchu ze to nepujde bo to bude hodne natestno
Datum: 16. prosince 2011 21:00
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 19:41
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 záleží dost na tom jestli má přepsatelný doklady a jinak neni tak špatný až na ten motor jinak cena tak 20000Kč
Datum: 17. prosince 2011 19:41
Jméno: joska
IP: uživatel289
 jako ten motor fůůj hrozný,pak ty bubny kol jako to samí jak ten dekl 39 litrů je fakt moc...
Datum: 16. prosince 2011 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel12918
 nenašel jsem na to nic světobornýho......obyčejnej zrenovovanej pařez 555 s cenou 13-15 tisíc
Datum: 16. prosince 2011 10:03
 podla mna tie veka motoru su opieskovane a takto sa to zaspinilo...fuj
Datum: 15. prosince 2011 20:35
Jméno: René
IP: uživatel12915
 nom ... ten motor....... jako vzhledove nadherna ale tomu motoru bych tolik neveril
Datum: 15. prosince 2011 20:11
 Je předražená, i 20 000 by bylo možná moc. Nějak se mi nezdá ten dekl toho motoru je takový hodně zašlý, to mohli aspoň trochu přeleštit. A ten vylezající silikon no hrůza.
Datum: 15. prosince 2011 19:30
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 čim muže byt že me nejde za jizdy uplne vytočit motor ???přitom na volnobeh a 1 to jde ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 11:17
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 motor de každopadne ven ale ja bych skoro řekl že to mam špatne zladěny
Datum: 17. prosince 2011 11:17
 motor po smrti
Datum: 16. prosince 2011 23:12
 zdar draci, chtěl bych klakson (přední mřížku v chromu mám koupenou) nechat nějak povrchově upravit, ale nevím čím a jak, pozinkovat prý ne, pře vnitřek klaksonu je přibodovaný tak už fakt nevím čím, napadlo mě stříbřenkou, co by bylo asi nejlepší? PS: snažím se pionýra trochu hodit do pucu. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 23:05
Jméno: prdlajs
IP: uživatel12547
 pozinkovat tělo klaksonu a pak nytama zanytovat mřižku k tělu klaksona
Datum: 17. prosince 2011 23:05
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 čus draci potřebuju poradit když jedu na fichtlovi vytočim 1 v pohodě na 2 když dám plnej chvilinku tak 4 sekundy to jede ale pak se strašně zadusí a na 3 to samí jako na 2. předem moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 19:11
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 to už jsem zkoušel kohout čistej karbec kompletně taky a hladinka je nastavená a plíšek na jehle je na 2, zářezu odzhora.
Datum: 15. prosince 2011 19:11
Jméno: pepan
IP: uživatel11186
 vyčistit karburátor, zkontrolovat přívod paliva..... možná ti nestíhá dotékat benzín z nádrže do karburátoru..
Datum: 15. prosince 2011 17:43
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 Ahoj potřeboval by jsem radu. Jakou svíčku by jste mi doporučily do pionýra respektivě jakou značku a číslo svíčky. Se kterýma máte dobrou zkušenost a jsou bez problémů. Poradil by mi někdo prosím???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 12:55
Datum: 17. prosince 2011 12:55
 Dej si tam svíčku NGK- BR8HS, je bez problémů i v létě, když se to více hřeje.
Datum: 17. prosince 2011 9:55
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 myslim že sem vytahoval Brisky s krátkym závitem ze škodováckýho motoru jako 105/120 tak Felicia/Octavia(samozřejmně myslim z 60-70.let)
Datum: 15. prosince 2011 18:38
 Staré PALky... jsou snad nesmrtelné a nejspolehlivější... teďkom tam mám PAL 14-7, ale už to v té zimě blbě startuje... budu tam asi dávat Brisku N17C...
Datum: 15. prosince 2011 18:27
 Používám PALky nebo BRISKy ...Brisk N15C/N15YC , PAL N7, N8 ... prostě československá kvalitka .. BTW: jezdily nějaké staré auta na palky s krátkým závitem? Našel jsem na půdě 4 shodné svíčky u sebe se shodnýma krabičkama .. byly to PAL N7 krátký závit, vylezlá elektroda ... tak to vypadá na nějaký auto se 4ma válcema  nevíte někdo?
Datum: 15. prosince 2011 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 Pal N-7
Datum: 15. prosince 2011 18:09
 jo proste staré škodovky mali také..
Datum: 15. prosince 2011 17:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Škoda 120 ?
Datum: 15. prosince 2011 17:24
 Na Pal som nejazdil skúsenosti nemám, Používam Brisk N15YC všetko bez problému... a ne nepropálí píst...
Datum: 15. prosince 2011 17:12
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Jezdím s Brisk N17C a vše je bez problémů
Datum: 15. prosince 2011 17:09
 Brisk N15C
Datum: 15. prosince 2011 16:29
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Cau hele chtel bych si nastrikat motorku ... a ja nevim jestli je lepsi to natrit nebo striknout sprejem ... ps kompresor nemam  a prej se prodava naka zakladovka ve spreji co se nastrika na plast a potom na tom krasne drzi barva na kov .. slysely ste o tom uz neco ? diky moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 18:16
 Nejlip udelás kdys si koupíš základku kterou používájí lakírníci pučíš si od nékoho kompresor a pystol nastříkáš pak odřeš povrch je potom hladký, jako sádra potom koupíš autáckou barvu a tužídlo to potom nastříkáš dvakrát a je to nádhera.
Datum: 16. prosince 2011 18:16
 stetkou to urcite nedelej snad nejhorsi co muzes udelat   stetka je na zed ne na motorku napisu ti malej postup 1 rozdelej 2 ocisti 3 obrus pod vodou smirek hrubost 600 , pak zaklad na plasty koupis ve spreji dale plnic koupis ve spreji vykytovat pokud bude potreba pak zase plnic poradne zalit kyt plnicem pokud to neudelas zrcne se ti vrchni barva pak plnic po vytvrduni vybrousit pod vodou jemne 1500 hrubost smirku nechat vyschnout aspon do druhe ho dne po brouseni pod vodou pak vrchni barvu nejlepe akrilat toto vse a kovove casti kup zakladovku na kov
Datum: 15. prosince 2011 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 tak když suzárnu,tak se vyřádi..... na plasty je základ a pak se děj vůle boží.....v lakovně nění problém namíchat kvalitní lak do spreje....poptej se v nejbližší lakovně.....
Datum: 15. prosince 2011 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 tak to radši nestříkej vůbec,uděláš líp......jsem šťastnej když vidím starýho fichtla v krásně odřeném origo laku......než to kurvit sprejem či štětkou,tak snad radši ať je tam starej "hroznej" lak.....jen se podivam na motoinzerci a je to k pláči....2 ze 3 jsou zmršený....
Datum: 15. prosince 2011 17:10
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 takze musim obrousit pod vodou smirkem hr. 600 potom striknout zakladem na plast pak plnic pak zase zaklad vybrousit pod vodou hr. 1500 a potom akrilatovou barvu .. diky moc tomane
Datum: 15. prosince 2011 16:49
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 s tou lakovnou to bude asi problem ..  nestacil by normalně cerny sprej z OBI ??
Datum: 15. prosince 2011 16:33
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 standa: ja nemam fichtla mam starou suzarnu  ale ja prave vubec nevim jak s tema plastama .. jinak mas pravdu ..
Datum: 15. prosince 2011 16:16
Jméno: Pavel
IP: uživatel12914
 je mi sice 40 let,ale když jsem ve 14 měl fichtla,tak jsme to řešily štětkou,a efekt to taky mělo
Datum: 15. prosince 2011 15:56
 čau chtěl bych se zeptat KOLIK ml BARVY Sežere celá jawa 21 jedná se o barvu z plechovky na kompresor děkuji za odpověďD
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 18:22
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Ano, s akrylem sem stříkal jako se zlatem. Pravda, že byl slušně naředěný, ale výsledek stál za to... chce to mít v ruce a cit pro věc
Datum: 15. prosince 2011 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 Asi seš holt lepší fachman jak muj kámoš co mi to stříkal.....samozřejmně nám nějaká barva a kit zbyly,ale já to neměřil....a to sme vnitřky stříkaly jen jednou vrstvou....asi nejvíc se prostříkalo u takovej drobnejch kravin jako stojánek,kříž,plech řidítek,držák za sedačkou,vidlice,brejle,horní brejle,spodky kluzáků,kryt řetězu,výztuhy pod nádrž a o samotnym rámu nemluvim....velký plechy to byla brnkačka......u tý syntetiky byly náklady tak malý,že vem to čert....hlavně že je to udělaný pořádně....a stojí to za to....samozřjmně že kdyby sme tenkrát stříkaly akrylátem,tak počítam každej ml navíc.....
Datum: 15. prosince 2011 18:17
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Mě stačilo 5 dcl plniče, 2 dcl (v mým případě modrý) a 1 dcl (bílý)... akrylát dvousložka + tužidlo. A ještě zbylo.
Datum: 15. prosince 2011 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 Přesně jednu plechovku bílý a jednu plechovku druhý barvy,případně 2 plechovky jedné barvy + cca litr ředidla+ v plechovky dvousložkovýho kitu Finiš.....když už barvu z plechovky a pistolí,tak syntetiku,doporučuju..... uvedl jsem množství pro dvě rozumné vrstvy......
Datum: 15. prosince 2011 17:07
 čau fichtlaři ! chci se zeptat jestli si někdo nevíte rady s timto : nastartuju fichtla, na volnoběh běží hezky ale jakmile přidám plyn přidusí se, tak ho nechám chvilku běžet na volnoběh (asi 1 min) a je to v pohodě -to mi ani nevadí. ale co je větší problém - rozjedu se na jedničku a je vše v poho a jakmile dám 2ku fichtl netáhne, je strašně línej, když jedu z kopce rozjede se a dokopce hned stratí sílu.podle mně ty 2 věci maj něco spolu společného.Myslím si že to bude něco ohledně válce nebo tak něco . poradíte mi někdo ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 Brutálně rozhašený úplně všechno......doporučuju seřídit vše od předstihu,odtrhu kladívka,svíčky po seřízení karburátoru,jehla správný zářez,seřídit hladinu,zkontrolovat zda jsou správné trysky a zkontrolovat průchodnost filtru a zregulovat zaslepení filtrboxu,případně přišpuntovat/odšpuntovat.....jestli to vše uděláš pořádně tak i s vylágrovanym motorem pojede dobře....
Datum: 15. prosince 2011 13:09
 Ako si zgeneralkoval guferá? to by som chcel vedieť ...
Datum: 15. prosince 2011 11:38
 kohoutek je novej takže tím to nebude, karbec je v pořádku pravidelně ho čistím, výfuk je nový a vypalovaný, fichtl chytá na 3 šlápnutí takže bych řekl že odtrh a předstih je v pohodě, gufera jsou po GO, takže se zaměřím na těsnění pod hlavu, ale díky za rady
Datum: 15. prosince 2011 11:35
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12912
 No jestli máš rez v nádrži, tak se ti ten kohoutek mohl znovu přicpat  . Zkus vyndat hadičku a zkusit jak to z ní teče, teďka sem si uvědomil že jestli máš novější typ (20,21,23) tak ten těsnění pod hlavou nemá. Když to špatně těsní tak se hlava a válec zabrušuje (http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html). Mrknul bych se taky na svíčku jakou má barvu, jestli nemáš moc bohatou/chudou směs (http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html ). Taky bych možná zkusil svíčku vyměnit, můžeš mít taky moc teplou svíčku a motor se ti může přehřejvat.
Datum: 15. prosince 2011 11:09
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12912
 1. může špatně dotejkat benzín (palivovej kohoutek), 2. přicpaná tryska v karbecu, 3. zakarbovaný výfuk, hlava, 4. špatně nastavený předstih a odtrh, 5. gufero na klice. 6. špatné těsnění pod hlavou ( to bych bral jako poslední možnost ).
Datum: 15. prosince 2011 10:17
 Zdarec draci.. Nemá tu někdo Simsona? Zajímalo by mě jak řešíte benzín v nádrži, drží se mi zásadně vlevo, kde není kohout a tím to každou chvilku nechce jet... jsem z toho na prášky...
Taky by mě zajímalo... dneska jsem se byl projet zastavil jsem, naráz se mi to udusilo, moc jsem to nešeřil dokud jsem nechtěl nastartovat a ono nic... tlačil jsem, kopal jsem a ani prd.... sundal jsem svíčku zkusil jiskru a kde nic tu nic, sundal jsem fáju, jiskra kde nic tu nic, tlačil jsem to pak přez celou dědinu ke kopci se kterého jsem to pak žduchl a až na konci kopca to záhadně blaflo a já radši rychle prchal domů... pak jak to chcíplo, tak to zase chytalo na dup... nechápu to...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 21:45
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Kdysi mi simson dělal něco podobného, najednou přestal pálit a bylo. V zoufalství jsem na silnici odpojoval jeden drát po druhém a nakonec to zase jelo. Pak už jsem měl vychytaný jeden na tyristoru, který vždycky zafungoval, na barvu se mě neptej, je to přes dvacet let. Potom jsem zjistil, že stačí vypnout a zapnout zapalování, dokud se motor točí a zas to naskočilo. Všechno nakonec vyřešila výměna tyristoru
Datum: 15. prosince 2011 21:45
 kdybych měl na pionýra papíry a trochu poupravený válec aby to pořádně tahlo i na 2 a 3, tak bych si ho taky nechal... bohužel tah do prudších kopcu nulový, papíry taky nemám a ty přední teleskopy... to je na zabití...
Datum: 15. prosince 2011 20:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl jsem simsona cca 3-4 roky? A jedinej problém, co jsem měl, tak že mi odešla spínačka, jinak motorka k nezaplacení! Na padesátku a r.v. je to hodně povedená motorka,,, ovšem nepřirostl mi k srdci, tak musel jít z baráku a uvolnit tak místo pro 3 pincky  ale jak řikám, nemít slabost pro čsr stroje, tak by byl simson jasná volba
Datum: 15. prosince 2011 20:35
 standa> no už jsem si všiml... dneska jsem dojel do školy v pohodě, po škole jsem to kopnul na 2 dup, skákal jsem radostí, že se snad i dostanu domů a naraz to zdechlo a ani prd... :-/ po "menším" koumání v jedné místní dílně na sekačky jsem zjístil, že zjevně odešla zapalovací cívka (od cívky nejde ani 1V), takže asi tak no.... :-/ ale zas když už to jede, tak je to úžasná malorážka
Datum: 15. prosince 2011 19:03
 Prostě to tam musí mít dostatečný tlak benzinu z nádrže.
Datum: 15. prosince 2011 17:11
 Nejlepší je vždycky jezdit s poloplnou nádrží a nebo s trochou benzínu v nádrži raději nezastavovat. Jinak tě potom čeká to, co tady bylo již řečeno. Simsony jsou prostě takový, nesmíš je uhnat.  Teď už problémy nemám.
Datum: 15. prosince 2011 16:55
 nádrž z ČZ 125/516 podobná jak u mustanga ale bez hadičky... zespodu jsem mědí přiletoval trubičky a ty následně spojil hadičkou... jinak u simsona bud to hodit na zadní a nebo to položit na bok
Datum: 15. prosince 2011 15:26
 no simson má blbo riešený nádrž... nemá medzi dvomi pólkami hadicku ako mustang...
Datum: 15. prosince 2011 11:41
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 postavit na zadní a přelejt.....taky sme to dělali.....jinak simsony trpí na podobný záhady.....s tim se smiř.....a je to simson,ne fichtl,takže to neni tak jednoduše vypátratelný jako u fíka,kde se podiváš a vidíš....
Datum: 15. prosince 2011 10:08
 no uvidím... ale je to hnus když má člověk v nádrži 2l benzínu a nechce to jet... :-/
Datum: 15. prosince 2011 6:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to bude tím že to je skopčáckej stroj,jinak já mám u třindy udělaný 2 kohouty, na každý straně a nádrž vyjedu dá se říct do prázdna
Datum: 15. prosince 2011 5:48
 mohl bych poprosit někoho kdo má přilbu kokose aby mi řekl váhu chci si jí koupit a nechat poslat poštou tak at vim s kolika mám počítat dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 21:51
 http://kzas.ceskaposta.cz/CleanForm.action
Datum: 14. prosince 2011 21:51
 do váhy 30hg a rozměrů nevim ted asi 50x50 je to stovka za dobírku
Datum: 14. prosince 2011 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 0,7 kg taky by se mi hodil ještě jeden
Datum: 14. prosince 2011 19:52
 kolik by tak stále kompletní generálka motoru na fichtla bez výbrusu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 21:35
 mám motor po generálce. (klika, výbrus, ložiska gufera atd.), kdyby jsi chtěl tak za 3000,- je tvůj. budu kupovat silnější moto a 2 motory po GO jsou mi k ničemu.
Datum: 14. prosince 2011 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 Ať si v obraze tak počítej 2500 až 3500kč......a když bez výbrusu(nechápu důvod) tak si odečti od obou částek 500,-
Datum: 14. prosince 2011 21:02
 no jak vypadá uvnitř ještě nevim a jaká by tak mohla bít cena v kč ??
Datum: 14. prosince 2011 20:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cena ložisek + cena gufer + cena repase kliky, dál to záleží na stavu konkrétního motoru..
Datum: 14. prosince 2011 20:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 hele dělám ted takovouhle skoro generálku,výbrus to nepotřebuje,nový lamele ttaky ne jen ložiska,gufera,prim.řetěz samozřejmě těsnění no a repase kliky,novej start segment a nový futra na předlohu no a co sem to ted spočítal tak mi to vychází na +-2000kč.
Datum: 14. prosince 2011 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 klika 1200,ložiska SKF 500,lamely do spojky 160,gufera 100,výbrus 500,těsnění 50,no a pak už taky záleží na tom v jakým stavu máš převodovku a primární řetěz atd.
Datum: 14. prosince 2011 19:55
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Čau draci,chtěl jsem se zeptat co jsou to klapky u pincka???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 17:07
Jméno: lol
IP: uživatel12913
 čus ty si asi myslel KLAPKOVÉ SÁNÍ ŽE ???
Datum: 15. prosince 2011 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 Fichtl žádné klapky nemá! Má symetrický rozvod sání pístem!
Datum: 15. prosince 2011 9:49
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak nevim jak je to u babety,ale myslím si že podobně jako u pionýra vyšroubuješ vydlici a dáš to tam,ale jestli chceš každej rok měnit pouzdra tak to nekupuj
Datum: 14. prosince 2011 19:57
 joo
Datum: 14. prosince 2011 19:19
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 16:04
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 to je podobný puchu,toho mam ja na trikolce
Datum: 15. prosince 2011 16:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 píše ti to dole že je to motor Briggs&Stratton je z USA motor od tohodle výrobce máme v sekačce,nejdřív jsem to taky tipoval na pucha ty mají na pohled stejný válec a hlavu
Datum: 14. prosince 2011 20:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nejaký rakúsky PUCH
Datum: 14. prosince 2011 18:56
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Čau draci,chtěl jsem se zeptat proč mi jawa 555 nejde do otáček,vyčistil jsem karbec,dal novou svíčku pod hlavou to nepodfukuje.díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 12:24
 buď zasranej vejfuk, nebo blbej odtrh (předstih)
Datum: 07. ledna 2012 12:24
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 díky za odpověd,mrknu na to
Datum: 14. prosince 2011 18:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12911
 vyčistit vejfuk
Datum: 14. prosince 2011 18:15
 možná to stěma kladívkama bude ale ja bych vsadil na špatný kondenzátor vymněn ho za nový v 95% je to tým
Datum: 14. prosince 2011 18:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš znečištěná kladívka nebo jsou rozeštelovaná
Datum: 14. prosince 2011 17:43
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 Ahoj , renovuju fichtla a mám dotaz. mám origo kliku a potřebuju tam novou ojnici mám teď možnost sehnat od kámoše nepoužitou origo ojnici ještě z mototechny a chci se zeptat jestli je ta origo lepší než ta CKR co je tady na krámku nebo ne. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 9:09
 Dej si tam tu CKR,ta má na pístním čepu jehlové ložisko a to je lepší,více vydrží než zastaralé bronzové pouzdro.
Datum: 17. prosince 2011 9:09
 ale pred kúpou to riadne prekontroluj! bacha na nepodarok!
Datum: 14. prosince 2011 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 Origo nejetá ojnice je výborná! CKR na jehle je spíše do upraveného motoru. Klidně a beze strachu ber desítkami let osvědčenou klasiku!
Datum: 14. prosince 2011 18:04
|



|