česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  639  640  641  642  643  644  645  646  647  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12916    
Čau, dámy a pánove dostala se mi do dílny babeta (210 tušim),která nemá uvnitř motoru žádne ozubene kolečko, jezdí na jednu rychlost, není tam ani díra na nalejvání oleje do motoru ani kontrolní šroub ani výpušťák, další zvláštností je že je jednoukrožkový píst, přičemž pístní kroužek je jen milimetr od horního okraje .Chci se zeptat jestli se tyto babety vyráběly nebo mám doma nějaký unikát.Děkuji moc za vaše rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně takovou babetu mě přivezl kámoš a taky jsme hledali šroub na olej :-D jsou to jedny z posledních typů
 
 
Datum: 17. prosince 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Babetta co vypadá jako 210, ale má jenom jednu rychlost se běžně vyráběla a prodávala pod označením Babetta 215. Motor je proti 210 velmi zjednodušen. Nemá první rychlostní stupeň a jezdí rovnou na druhý rychlostní stupeň. Vypuštěním prvního rychlostního stupně se docílilo značné mechanické spolehlivosti motoru při provozu. Nevýhodou stroje jsou slabší rozjezdy a slabší stoupavost v kopcích (je potřeba přišlápnout do pedálů). Prý byla určena pro zákazníky z rovinatých oblastí (např. Holandsko) a zákazníky s nižší hmotností. Jednokroužkový píst pravděpodobně není původní, asi marný pokus o zvýšení výkonu některým dřívějším provozovatelem.
 
 
Datum: 16. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja zasa také informácie som počul, že tie boli prvé "dvojrýchlostné" motory... že vývoj a výroba dvojrýchlostnej Babetty sa rozbehla horko ťažko a najprv nevedeli vyriešiť spolahlivú prevodovku... a v jednej dobe predávali babetty bez dvojky... keby si rozobral motor máš bloky stejné ako 210 len bez nalievacieho otvoru... a na miesto velikanského ložiska /nenapadne mi ted číslo/ je namontovaná vložka a vňom menšie ložisko... Také motory dostali aj Babetty Tiny ale tie naschval....
 
 
Datum: 16. prosince 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Michall      IP: uživatel11616    
Čau draci,chtěl bych se zeptat jaké by byly negativní následky,kdyby se do válce u jawy 20 dostalo 2x větší množství zápalné směsi?? Díky za případné odpovědi.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
Docela by me zajimalo, kde kdo standovi co ukazal, ze to ani nechce rict a pise o tom, ze by to nebylo spatny vyresit. Nejaka priprava na pristi venkovsky sampionat?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
nebudu jmenovat...je to jen můj odhad.....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
psal jsi, ze k tomu ma nekdo nakroceno, kdo?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tipuju že by jsme to mohli vidět na VŠ?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12920    
To o přívěře je jako odstavec pro zamyšlení,já mám na fichtlu klasický upravený dvoukanál.....
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepek: anuč se číst! píše že je to zatím jen myšlenka
 
 
Datum: 16. prosince 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
ty mas stando na fichtlu priveru?
 
 
Datum: 16. prosince 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mělo by to 2x větší spotřebu? :-D
 
 
Datum: 16. prosince 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12918    
zdarec. nevymejšlej nic co by ještě nikdo neobjevil.....turbo ani kompresor na seriovku nedáš......to neni ani za mák v tvejch schopnostech.....natož to udělat "tak aby to fungovalo".....to už sme na levelu vyšším jak 6 kanál s rotačnim šoupátkem.....a ještě vyřešit "věci okolo"....píst by to určitě nezvládl,budeš řešit teflonovej píst s keramickou korunkou? Nicasil? ....a už jen tak namodelovat výfuk aby fungoval a zároveň roztáčel turbo....?....u fichtla asi neřešitelný....kor s blbě uloženym horizontálnim válcem....?.....u minarelli AM6 50ccm s vertkálním válcem jsem to už viděl na youtube.....byl to motor ze Streamlinera co jel asi 200km/h ......u fichtla sou jiný otazníky který by nebylo špatný vyřešit.....zmíním třeba jen přívěru....ale myslím že tim směrem už má někdo nakročeno....nebo zdání klame? a co elektronika okolo servomotoru? a nebo řízení jinak? .....myslim že otazníků je moc.....
 
 
Datum: 16. prosince 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no co by... zachlastá se :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šlo by tohle na jawu 23 mustang http://motorky.bazos.cz/inzerat/13331417/bgh.php (inzerát jen jako fotky) a jako cenu si mám říct?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel12778    
já mám taky jen neco podobného ,velký mě nikdo nikdy nedál, a přepis šel v klidu, celofán mě nedali, a razítka technické mě buší na volné listy, pojistku platím, ale jak mě ta knížka dlouho vydrží, už to látám jak možu,
 
 
Datum: 16. prosince 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je malý tp,ten je ti k hovnu.potřebuješ velký,platný a pokud možno pojištěný...
 
 
Datum: 16. prosince 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12918    
promiň,ale ta fotka je tak mizerná,že se z toho nedá vyčíst nic.....třeba je tam důležitý,jestli není vyřazeno z evidence
 
 
Datum: 16. prosince 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chtěl bych se zeptat jestli se mi vejda guma 3,50 dozadu do vidlice na šířku na jawu 05. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Havis      IP: uživatel11963    
Cauwes nerad bych kecal ale mam takovou tuchu ze to nepujde bo to bude hodne natestno
 
 
Datum: 16. prosince 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
záleží dost na tom jestli má přepsatelný doklady a jinak neni tak špatný až na ten motor jinak cena tak 20000Kč
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: joska      IP: uživatel289    
jako ten motor fůůj hrozný,pak ty bubny kol jako to samí jak ten dekl 39 litrů je fakt moc...
 
 
Datum: 16. prosince 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12918    
nenašel jsem na to nic světobornýho......obyčejnej zrenovovanej pařez 555 s cenou 13-15 tisíc
 
 
Datum: 16. prosince 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna tie veka motoru su opieskovane a takto sa to zaspinilo...fuj
 
 
Datum: 15. prosince 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: René      IP: uživatel12915    
nom ... ten motor....... jako vzhledove nadherna ale tomu motoru bych tolik neveril
 
 
Datum: 15. prosince 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je předražená, i 20 000 by bylo možná moc. Nějak se mi nezdá ten dekl toho motoru je takový hodně zašlý, to mohli aspoň trochu přeleštit. A ten vylezající silikon no hrůza.
 
 
Datum: 15. prosince 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
čim muže byt že me nejde za jizdy uplne vytočit motor ???přitom na volnobeh a 1 to jde ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
motor de každopadne ven ale ja bych skoro řekl že to mam špatne zladěny
 
 
Datum: 17. prosince 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor po smrti :-D
 
 
Datum: 16. prosince 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, chtěl bych klakson (přední mřížku v chromu mám koupenou) nechat nějak povrchově upravit, ale nevím čím a jak, pozinkovat prý ne, pře vnitřek klaksonu je přibodovaný tak už fakt nevím čím, napadlo mě stříbřenkou, co by bylo asi nejlepší? PS: snažím se pionýra trochu hodit do pucu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: prdlajs      IP: uživatel12547    
pozinkovat tělo klaksonu a pak nytama zanytovat mřižku k tělu klaksona
 
 
Datum: 17. prosince 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
čus draci potřebuju poradit když jedu na fichtlovi vytočim 1 v pohodě na 2 když dám plnej chvilinku tak 4 sekundy to jede ale pak se strašně zadusí a na 3 to samí jako na 2. předem moc dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
to už jsem zkoušel kohout čistej karbec kompletně taky a hladinka je nastavená a plíšek na jehle je na 2, zářezu odzhora.
 
 
Datum: 15. prosince 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel11186    
vyčistit karburátor, zkontrolovat přívod paliva..... možná ti nestíhá dotékat benzín z nádrže do karburátoru..
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
Ahoj potřeboval by jsem radu. Jakou svíčku by jste mi doporučily do pionýra respektivě jakou značku a číslo svíčky. Se kterýma máte dobrou zkušenost a jsou bez problémů. Poradil by mi někdo prosím??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už som čakal že kto bude prvé napísať NGK :-D :-P
 
 
Datum: 17. prosince 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel12919    
Dej si tam svíčku NGK- BR8HS, je bez problémů i v létě, když se to více hřeje.
 
 
Datum: 17. prosince 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
myslim že sem vytahoval Brisky s krátkym závitem ze škodováckýho motoru jako 105/120 tak Felicia/Octavia(samozřejmně myslim z 60-70.let)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Staré PALky... jsou snad nesmrtelné a nejspolehlivější... teďkom tam mám PAL 14-7, ale už to v té zimě blbě startuje... budu tam asi dávat Brisku N17C...
 
 
Datum: 15. prosince 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Používám PALky nebo BRISKy ...Brisk N15C/N15YC , PAL N7, N8 ... prostě československá kvalitka .. BTW: jezdily nějaké staré auta na palky s krátkým závitem? Našel jsem na půdě 4 shodné svíčky u sebe se shodnýma krabičkama .. byly to PAL N7 krátký závit, vylezlá elektroda ... tak to vypadá na nějaký auto se 4ma válcema :-D nevíte někdo?
 
 
Datum: 15. prosince 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
Pal N-7
 
 
Datum: 15. prosince 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo proste staré škodovky mali také..
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Škoda 120 ?
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na Pal som nejazdil skúsenosti nemám, Používam Brisk N15YC všetko bez problému... a ne nepropálí píst...
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel12258    
Jezdím s Brisk N17C a vše je bez problémů
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brisk N15C
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Cau hele chtel bych si nastrikat motorku ... a ja nevim jestli je lepsi to natrit nebo striknout sprejem ... ps kompresor nemam ;-) a prej se prodava naka zakladovka ve spreji co se nastrika na plast a potom na tom krasne drzi barva na kov .. slysely ste o tom uz neco ? diky moc draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: jan      E-mail:      IP: uživatel12855    
Nejlip udelás kdys si koupíš základku kterou používájí lakírníci pučíš si od nékoho kompresor a pystol nastříkáš pak odřeš povrch je potom hladký, jako sádra potom koupíš autáckou barvu a tužídlo to potom nastříkáš dvakrát a je to nádhera.
 
 
Datum: 16. prosince 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: Toman      E-mail:      IP: uživatel11915    
stetkou to urcite nedelej snad nejhorsi co muzes udelat :-D:-D stetka je na zed ne na motorku napisu ti malej postup 1 rozdelej 2 ocisti 3 obrus pod vodou smirek hrubost 600 , pak zaklad na plasty koupis ve spreji dale plnic koupis ve spreji vykytovat pokud bude potreba pak zase plnic poradne zalit kyt plnicem pokud to neudelas zrcne se ti vrchni barva pak plnic po vytvrduni vybrousit pod vodou jemne 1500 hrubost smirku nechat vyschnout aspon do druhe ho dne po brouseni pod vodou pak vrchni barvu nejlepe akrilat toto vse a kovove casti kup zakladovku na kov
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
tak když suzárnu,tak se vyřádi..... na plasty je základ a pak se děj vůle boží.....v lakovně nění problém namíchat kvalitní lak do spreje....poptej se v nejbližší lakovně.....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
tak to radši nestříkej vůbec,uděláš líp......jsem šťastnej když vidím starýho fichtla v krásně odřeném origo laku......než to kurvit sprejem či štětkou,tak snad radši ať je tam starej "hroznej" lak.....jen se podivam na motoinzerci a je to k pláči....2 ze 3 jsou zmršený....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
takze musim obrousit pod vodou smirkem hr. 600 potom striknout zakladem na plast pak plnic pak zase zaklad vybrousit pod vodou hr. 1500 a potom akrilatovou barvu .. diky moc tomane ;-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
s tou lakovnou to bude asi problem .. :-( nestacil by normalně cerny sprej z OBI ??
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
standa: ja nemam fichtla mam starou suzarnu ;-) ale ja prave vubec nevim jak s tema plastama .. jinak mas pravdu ..
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12914    
je mi sice 40 let,ale když jsem ve 14 měl fichtla,tak jsme to řešily štětkou,a efekt to taky mělo :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel12913    
čau chtěl bych se zeptat KOLIK ml BARVY Sežere celá jawa 21 jedná se o barvu z plechovky na kompresor děkuji za odpověďD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Ano, s akrylem sem stříkal jako se zlatem. Pravda, že byl slušně naředěný, ale výsledek stál za to... chce to mít v ruce a cit pro věc
 
 
Datum: 15. prosince 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
Asi seš holt lepší fachman jak muj kámoš co mi to stříkal.....samozřejmně nám nějaká barva a kit zbyly,ale já to neměřil....a to sme vnitřky stříkaly jen jednou vrstvou....asi nejvíc se prostříkalo u takovej drobnejch kravin jako stojánek,kříž,plech řidítek,držák za sedačkou,vidlice,brejle,horní brejle,spodky kluzáků,kryt řetězu,výztuhy pod nádrž a o samotnym rámu nemluvim....velký plechy to byla brnkačka......u tý syntetiky byly náklady tak malý,že vem to čert....hlavně že je to udělaný pořádně....a stojí to za to....samozřjmně že kdyby sme tenkrát stříkaly akrylátem,tak počítam každej ml navíc.....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Mě stačilo 5 dcl plniče, 2 dcl (v mým případě modrý) a 1 dcl (bílý)... akrylát dvousložka + tužidlo. A ještě zbylo.
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
Přesně jednu plechovku bílý a jednu plechovku druhý barvy,případně 2 plechovky jedné barvy + cca litr ředidla+ v plechovky dvousložkovýho kitu Finiš.....když už barvu z plechovky a pistolí,tak syntetiku,doporučuju..... uvedl jsem množství pro dvě rozumné vrstvy......
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: Matej      E-mail:      IP: uživatel12688    
čau fichtlaři ! chci se zeptat jestli si někdo nevíte rady s timto : nastartuju fichtla, na volnoběh běží hezky ale jakmile přidám plyn přidusí se, tak ho nechám chvilku běžet na volnoběh (asi 1 min) a je to v pohodě -to mi ani nevadí. ale co je větší problém - rozjedu se na jedničku a je vše v poho a jakmile dám 2ku fichtl netáhne, je strašně línej, když jedu z kopce rozjede se a dokopce hned stratí sílu.podle mně ty 2 věci maj něco spolu společného.Myslím si že to bude něco ohledně válce nebo tak něco . poradíte mi někdo ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
Brutálně rozhašený úplně všechno......doporučuju seřídit vše od předstihu,odtrhu kladívka,svíčky po seřízení karburátoru,jehla správný zářez,seřídit hladinu,zkontrolovat zda jsou správné trysky a zkontrolovat průchodnost filtru a zregulovat zaslepení filtrboxu,případně přišpuntovat/odšpuntovat.....jestli to vše uděláš pořádně tak i s vylágrovanym motorem pojede dobře....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ako si zgeneralkoval guferá? to by som chcel vedieť ...
 
 
Datum: 15. prosince 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: Matej      E-mail:      IP: uživatel12688    
kohoutek je novej takže tím to nebude, karbec je v pořádku pravidelně ho čistím, výfuk je nový a vypalovaný, fichtl chytá na 3 šlápnutí takže bych řekl že odtrh a předstih je v pohodě, gufera jsou po GO, takže se zaměřím na těsnění pod hlavu, ale díky za rady :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12912    
No jestli máš rez v nádrži, tak se ti ten kohoutek mohl znovu přicpat :-). Zkus vyndat hadičku a zkusit jak to z ní teče, teďka sem si uvědomil že jestli máš novější typ (20,21,23) tak ten těsnění pod hlavou nemá. Když to špatně těsní tak se hlava a válec zabrušuje (http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html). Mrknul bych se taky na svíčku jakou má barvu, jestli nemáš moc bohatou/chudou směs (http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html ). Taky bych možná zkusil svíčku vyměnit, můžeš mít taky moc teplou svíčku a motor se ti může přehřejvat. :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12912    
1. může špatně dotejkat benzín (palivovej kohoutek), 2. přicpaná tryska v karbecu, 3. zakarbovaný výfuk, hlava, 4. špatně nastavený předstih a odtrh, 5. gufero na klice. 6. špatné těsnění pod hlavou ( to bych bral jako poslední možnost ). :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdarec draci.. Nemá tu někdo Simsona? Zajímalo by mě jak řešíte benzín v nádrži, drží se mi zásadně vlevo, kde není kohout a tím to každou chvilku nechce jet... jsem z toho na prášky... Taky by mě zajímalo... dneska jsem se byl projet zastavil jsem, naráz se mi to udusilo, moc jsem to nešeřil dokud jsem nechtěl nastartovat a ono nic... tlačil jsem, kopal jsem a ani prd.... sundal jsem svíčku zkusil jiskru a kde nic tu nic, sundal jsem fáju, jiskra kde nic tu nic, tlačil jsem to pak přez celou dědinu ke kopci se kterého jsem to pak žduchl a až na konci kopca to záhadně blaflo a já radši rychle prchal domů... pak jak to chcíplo, tak to zase chytalo na dup... nechápu to... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Kdysi mi simson dělal něco podobného, najednou přestal pálit a bylo. V zoufalství jsem na silnici odpojoval jeden drát po druhém a nakonec to zase jelo. Pak už jsem měl vychytaný jeden na tyristoru, který vždycky zafungoval, na barvu se mě neptej, je to přes dvacet let. Potom jsem zjistil, že stačí vypnout a zapnout zapalování, dokud se motor točí a zas to naskočilo. Všechno nakonec vyřešila výměna tyristoru
 
 
Datum: 15. prosince 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
kdybych měl na pionýra papíry a trochu poupravený válec aby to pořádně tahlo i na 2 a 3, tak bych si ho taky nechal... bohužel tah do prudších kopcu nulový, papíry taky nemám a ty přední teleskopy... to je na zabití... :-P
 
 
Datum: 15. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
měl jsem simsona cca 3-4 roky? A jedinej problém, co jsem měl, tak že mi odešla spínačka, jinak motorka k nezaplacení! Na padesátku a r.v. je to hodně povedená motorka,,, ovšem nepřirostl mi k srdci, tak musel jít z baráku a uvolnit tak místo pro 3 pincky ;-) ale jak řikám, nemít slabost pro čsr stroje, tak by byl simson jasná volba
 
 
Datum: 15. prosince 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
standa> no už jsem si všiml... dneska jsem dojel do školy v pohodě, po škole jsem to kopnul na 2 dup, skákal jsem radostí, že se snad i dostanu domů a naraz to zdechlo a ani prd... :-/ po "menším" koumání v jedné místní dílně na sekačky jsem zjístil, že zjevně odešla zapalovací cívka (od cívky nejde ani 1V), takže asi tak no.... :-/ ale zas když už to jede, tak je to úžasná malorážka :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě to tam musí mít dostatečný tlak benzinu z nádrže.
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je vždycky jezdit s poloplnou nádrží a nebo s trochou benzínu v nádrži raději nezastavovat. Jinak tě potom čeká to, co tady bylo již řečeno. Simsony jsou prostě takový, nesmíš je uhnat. :-D Teď už problémy nemám.
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nádrž z ČZ 125/516 podobná jak u mustanga ale bez hadičky... zespodu jsem mědí přiletoval trubičky a ty následně spojil hadičkou... jinak u simsona bud to hodit na zadní a nebo to položit na bok
 
 
Datum: 15. prosince 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no simson má blbo riešený nádrž... nemá medzi dvomi pólkami hadicku ako mustang...
 
 
Datum: 15. prosince 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
postavit na zadní a přelejt.....taky sme to dělali.....jinak simsony trpí na podobný záhady.....s tim se smiř.....a je to simson,ne fichtl,takže to neni tak jednoduše vypátratelný jako u fíka,kde se podiváš a vidíš....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
no uvidím... ale je to hnus když má člověk v nádrži 2l benzínu a nechce to jet... :-/
 
 
Datum: 15. prosince 2011 6:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to bude tím že to je skopčáckej stroj,jinak já mám u třindy udělaný 2 kohouty, na každý straně a nádrž vyjedu dá se říct do prázdna
 
 
Datum: 15. prosince 2011 5:48
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohl bych poprosit někoho kdo má přilbu kokose aby mi řekl váhu chci si jí koupit a nechat poslat poštou tak at vim s kolika mám počítat dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://kzas.ceskaposta.cz/CleanForm.action
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do váhy 30hg a rozměrů nevim ted asi 50x50 je to stovka za dobírku
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
0,7 kg taky by se mi hodil ještě jeden
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik by tak stále kompletní generálka motoru na fichtla bez výbrusu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám motor po generálce. (klika, výbrus, ložiska gufera atd.), kdyby jsi chtěl tak za 3000,- je tvůj. budu kupovat silnější moto a 2 motory po GO jsou mi k ničemu.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
Ať si v obraze tak počítej 2500 až 3500kč......a když bez výbrusu(nechápu důvod) tak si odečti od obou částek 500,-
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak vypadá uvnitř ještě nevim a jaká by tak mohla bít cena v kč ??
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
cena ložisek + cena gufer + cena repase kliky, dál to záleží na stavu konkrétního motoru..
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
hele dělám ted takovouhle skoro generálku,výbrus to nepotřebuje,nový lamele ttaky ne jen ložiska,gufera,prim.řetěz samozřejmě těsnění no a repase kliky,novej start segment a nový futra na předlohu no a co sem to ted spočítal tak mi to vychází na +-2000kč.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
klika 1200,ložiska SKF 500,lamely do spojky 160,gufera 100,výbrus 500,těsnění 50,no a pak už taky záleží na tom v jakým stavu máš převodovku a primární řetěz atd.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
Čau draci,chtěl jsem se zeptat co jsou to klapky u pincka??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel12913    
čus ty si asi myslel KLAPKOVÉ SÁNÍ ŽE ???
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
Fichtl žádné klapky nemá! Má symetrický rozvod sání pístem!
 
 
Datum: 15. prosince 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ahoj. Přetáhnu toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_735.html přes vidlice na babete 207 ? je to tam vubec dobré, nebo je to zbytečnost když to tam nemám ted ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak nevim jak je to u babety,ale myslím si že podobně jako u pionýra vyšroubuješ vydlici a dáš to tam,ale jestli chceš každej rok měnit pouzdra tak to nekupuj
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joo
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
to je podobný puchu,toho mam ja na trikolce :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
píše ti to dole že je to motor Briggs&Stratton je z USA motor od tohodle výrobce máme v sekačce,nejdřív jsem to taky tipoval na pucha ty mají na pohled stejný válec a hlavu
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nejaký rakúsky PUCH
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
Čau draci,chtěl jsem se zeptat proč mi jawa 555 nejde do otáček,vyčistil jsem karbec,dal novou svíčku pod hlavou to nepodfukuje.díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď zasranej vejfuk, nebo blbej odtrh (předstih)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
díky za odpověd,mrknu na to :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel12911    
vyčistit vejfuk
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná to stěma kladívkama bude ale ja bych vsadil na špatný kondenzátor vymněn ho za nový v 95% je to tým
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
máš znečištěná kladívka nebo jsou rozeštelovaná
 
 
Datum: 14. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Ahoj , renovuju fichtla a mám dotaz. mám origo kliku a potřebuju tam novou ojnici mám teď možnost sehnat od kámoše nepoužitou origo ojnici ještě z mototechny a chci se zeptat jestli je ta origo lepší než ta CKR co je tady na krámku nebo ne. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel12919    
Dej si tam tu CKR,ta má na pístním čepu jehlové ložisko a to je lepší,více vydrží než zastaralé bronzové pouzdro.
 
 
Datum: 17. prosince 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pred kúpou to riadne prekontroluj! bacha na nepodarok!
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
Origo nejetá ojnice je výborná! CKR na jehle je spíše do upraveného motoru. Klidně a beze strachu ber desítkami let osvědčenou klasiku!
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:04
 
<  639  640  641  642  643  644  645  646  647  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.06.2025 6:37:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu