Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 zdar draci mužete mi poradit proc mi fichtl když se ohřeje nejde nakopnout  ...musim ho roztlačit
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 17:41
 normálka  u fichtlu zkus ho nahnout při startování na pravou stranu ochidí se sms v karbecu a jsou leší podmínky pro teplé starty
Datum: 12. prosince 2011 18:20
 toto je klasika pionýrů zaleží na mnoha věcech jakou maš svicu jaky na ni maš odtrh jakou maš hladinu v plovaku směs předstih možna i trysku v karburatoru na jakem ma zařezu jehlu zkratka chce se to pohrát a přijít na to co to dělá
Datum: 12. prosince 2011 17:41
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 čau chcu se zeptat když nastartuju fichtla na benzín a pořáadně ho zahřeju vyjezdím celou nádrž a místo benzínu tam naleju naftu pojede to nebo to potřebuje větší tlaky ve válci? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 23:18
Jméno: nadrc
IP: uživatel8828
 Taky neco pridam,jednou nemel kamos benzin a my zrovna rajtovali.Tak vzal 5l kanystr redidla a nalil do toho dost použitýho hydraulickyho oleje.Fichtl na roztlaceni chytil,ba i jel docela slusne...koure a smradu plna ves  nu pul hodiny bylo veselo a pak se fichtl zastavil.Vypadalo to,ze je na tvrdo zadrenej.Pockal az to schladlo,serval valec,krouzky oskrabal sroubovakem,udelal odborny vybrus jemnym smirkovym papirem,jak na pístu tak na válci a ten fichtl jezdi do dneska  .kazdopadne podobny smesi se dycky hondne prodrazi,nehlede na to kolik stoji redidlo  .holt jalovi leta
Datum: 12. prosince 2011 23:18
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 taky sem býl takový trotl, a v práci kradl syntetiku, valíl sem to do š100 , na sytič to chytlo, ale moselo se to ohřát 10 minut ,aby to jelo aj na plyn, výsledek byl ten, že sem na křižovatce po 50 km tlačíl,. svíčky byli jak kominář černé, to je asi tak k jiným palivum, lejte si tam co hcete, ale počítejte s následky,
Datum: 12. prosince 2011 18:42
 jojo prostě fichtl jede na všechno zlatej to stroj
Datum: 12. prosince 2011 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Ještě v době kdy nafta byla o deset až patnáct korun levnější než benzín a tatínkové měli doma nasušíno běžně 100L nafty do zásoby ,jsme míchali směs 1:1,studenej motor na to nebylo možný nastartovat,ale jak se to ohřálo,tak už to šlo....dým neskutečnej,smrad taktéž,vařicí motor šlo špatně chcípnout,výkon motoru asi třetinovej a spotřeba asi čtyřnásobná....efekt? Ať sme dojeli kam sme dojeli,tak sme si tam mohli akorát tak dát krátkou startku a jet dál aby nevystydnul motor....jinak zajímavá směs byla 1:1:1:1 -benzín,nafta,dentakryl,technickej benzín ....prostě základem každý směsi bylo mít aspoň litr benzínu a pak jakýkoliv další kapalný látky který dobře hořeli  si nemyslete že já byl ve 13 letech svatej
Datum: 12. prosince 2011 17:53
Datum: 12. prosince 2011 17:50
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Nafta je teď dražší, neušetří nic, asi další hračičkář  Samozápaly budou asi docela vražda pro klikovku, nevim jestli by jel ohřátej motor čistou naftu, ale na benzín řízlej s naftou jo. Můžeš zkusit až bude zahřátej dát jen do karburátoru trochu nafty, uvidíš...Máš rád diesel smoke ?  V poměru ve kterym by to nemělo samozápaly by to asi ani nevadilo, samozřejmě to namaž ještě olejem...Nafta sice maže sama o sobě, mám kamaráda kterej tím maže 2T sekačku, ale i tak pro ten pocit...Počítej s tím že budeš pořád vypalovat vejfuk, ale to je práce na chvíli..Pokud od toho chceš něco jinýho než aby to hulilo tak na to kašli, nemá to cenu..
Datum: 12. prosince 2011 17:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 z jakého důvodu je třeba kvůli 15ti korunám, které se snad ušetří na plné mádrži, poškozovat motor ???
Datum: 12. prosince 2011 17:04
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 a jelo by to teda na tu naftu samotnou? nebo musím nutně michat s benzínem?
Datum: 12. prosince 2011 17:04
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Věřte mi, že když budete mít doma 30 litrů nekvalitní nafty vypuštěný z nádrže, budete při pohledu na pincka silně uvažovat o některých věcech...
Datum: 12. prosince 2011 16:53
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Ani očko..... ale 1:5 mi to jelo celkem obstojně. Více čoudí, chytá samotápaly, ale jede...
Datum: 12. prosince 2011 15:56
Jméno: nic
IP: uživatel12547
 http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-250-559/jawa-250-559-328140.html děla si prdel s tou cenou nebo je dementi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 19:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vyndat z toho motor a hned je co do šmelce,,, je to fakt hnus... a ten láček jak má pěkně slitej
Datum: 12. prosince 2011 19:23
Jméno: Martin
IP: uživatel12389
 Já bych řek, že to ani nepojede
Datum: 12. prosince 2011 16:13
 čau draci jakej ma byt prevodovej pomer v prevodovce na rychlost u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:07
 +/- 10000 ot./min.
Datum: 13. prosince 2011 15:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 S origo kolem a 13-zubým kolečkem se otáčky +- rovnají rychlosti / 100.
Datum: 12. prosince 2011 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 primár 14/34= 0.412 , jednička 14/23x14/23=0,370 ,dvojka 20/18x14/23= 0,676 , trojka 1 , sekundár 13/55 = 0,236 ....pro výpočet piláku už potřebuješ jen obvod zadního kola a otáčky....
Datum: 12. prosince 2011 18:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 převodový poměr si vypočítáš dle jiných koleček, které budeš muset nechat vyrobit.
Datum: 12. prosince 2011 17:06
 čau draci  daj se na fichtla dat vetsi kola 17,18 palcu diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 16:31
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 Samozrejme ze daji,jde o to jestli mas cross upravenyho fichtla,aby ti kolo nevyhazovalo svicku. 18 je myslim z jawy 90 ale myslim ze je to horsi z drapakem,17 kolo musis vyplect,ted zrovna si ho budu vyplitat,ale trvalo mi dlouho nez jsem sehnal rafek,plast jsem pouzil mitas c11 70/100-17...... komplet cena rafek plast duse a draty me vysli na cca 2500,-
Datum: 12. prosince 2011 16:31
Jméno: ondra
IP: uživatel11681
 Zdravím nevýte někdo jakej závit je na stahováku zapalování na stadion
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 22:29
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 diky!
Datum: 12. prosince 2011 22:29
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 měl by to být M22x1,5
Datum: 12. prosince 2011 20:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to teda nevím ale na 100% tam pasuje vypouštěcí šroub na olej ze škody 120 mám to vyzkoušené
Datum: 12. prosince 2011 19:44
Jméno: jawa maniak
IP: uživatel10202
 Zdravim vsechny tunery  nevi nekdo z vas ve kterej brusirne mi vyvrtaj vylisovanou vlozku z valce? pokud to teda jde. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:38
Jméno: jawa maniak
IP: uživatel10202
 sablonu urcite jen jsem to chtel videt spasovany dokud je vlozka venku...... jen pro jistotu ale nevadi
Datum: 12. prosince 2011 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 furt nechápu souvislost.....jestli si dělal 3K tak si udělej šablonu na píst.......
Datum: 12. prosince 2011 12:24
Jméno: jawa maniak
IP: uživatel10202
 upravoval jsem kanaly a jeste je potreba trochu upravit pist
Datum: 12. prosince 2011 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Nevím. Důvod?
Datum: 12. prosince 2011 11:40
Jméno: Doktor hračka
IP: uživatel12899
 Ahoj, nezastřelte mne za moje šílený nápady, fichtl mi jede 70 a nevím už kde hledat výkon ... Takže 1. kdybych si udělal kolínko aby mi na fichtla pasoval karbec ze škodovky, pomohlo by to? 2. Našel sem na netu, že si lidi delaj vodikovi generatory, foukaj to do sani a tim srazej spotrebu a zvednou vykon, slo by to u fichtla? 3. Ani bych to nezkousel ale zajima me to jen teoreticky, kdybych sehnal neco co by foukalo jak vysavac, dal bych to za karbec a hnal smes do valce pod tlakem, i kdybych ssebou mel tahat baterku z traktora tak teoreticky, šlo by to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 19:44
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Yuri: Moji práci nedegraduješ. Moje práce ani nejde tímto extravagantním bezvýznamným stylem. Moji snahou je naplnit poptávku po 60ccm "kitech" na seriovku a vyplnit tak díru současného "trhu" . Moje válce nijak neničí vzhled seriovky a její krásu,jen motoru dodávají trochu víc elánu a síly,které mu z výroby nebylo zrovna moc dopřáno......a navíc už mám tu pracovní deformaci,že ať se podívám na jakýkoli originální válec,tak v něm vidím všechny výrobní nepřesnosti a důvody proč třeba zrovna ten onen válec jede "jen" 55-60km/h.....asi tak no....
Datum: 12. prosince 2011 19:44
Jméno: dr. Hračka
IP: uživatel12902
 Neříkám že bych fichtla neničil, jezdim s tím na silnicích sice opatrně ale jako prase...mám ale stále jen jednoho, motory sice 2 ale to z toho důvodu, že vždycky na jednom jezdim a druhej generálkuju nebo se válí zgenerálkovanej a čeká až si o GO řekne motor se kterym zrovna jezdim, takle pořád do kola a krom výbrusu a repasu kliky si vse delam sam. Dily misto kterejch se nedaj sehnat věrný repliky se snazim nenicit. STK sem prosel bez problemu. Rozhodne se nepovazuju za vraha fichtlu, jen rad vymyslim kraviny tak si to pak holt občas v garáži slíznu. Jezdím na tom v léťe pořád..jinou motorku než lehounkyho fichtla bych ani nechtel..
Datum: 12. prosince 2011 17:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pokiaľ ide fik 70 myslím že je to obstojne a už na znesiteľnej hranici za tou hranicou to lezie do peňazí a zbytočne mrdajú pekné motorky a motory inak nechcem degradovať standovú prácu tu chválim ale prečo keď niekto nájde v šope fika hneď ide z neho robiť ultradragstera?? načom sa budú voziť ďalšie generácie? toho že to všetko nahradia čínske sračky sa nechcem ani dožiť!
Datum: 12. prosince 2011 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Tak si udělej ten výbrus a kup si novej vzduchovej filtr a ono to bude lepší......co jsi vypsal jsou kraviny
Datum: 12. prosince 2011 9:23
Jméno: dr.hračka
IP: uživatel12899
 Motor mám 3 tis.km po GO ale bez vźbrusu, v motoru měněný všechny ložiska, repasovaná klika, gufera, lamely, řetez v motoru atd... kroužky už rachtaj ale nechce se mi se mi dělat výbrus jelikož se mi nechce zajíždět, ono to letí po rovině 70 i tak, předstih nastavenej aby to mělo dobrej spodek, ale jak píst/kruhy něco pamatujou tak to stejne nemá moc krouťák...jede krásně, když se dlouho přetáčí z kopečka a jedu zrovna na natural 95 tak si občas střelí, ale s většim předstihem bych se na trojku po rovině z nízkejch těžko dostával, na N91 nebo S91 to nestřílí...Já mám strašnou úchylku zkoušet p*čoviny  Občas mám chuť dát si facku když to zpravuju
Datum: 12. prosince 2011 1:13
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jedinej tůning, který tobě pomůže je ten, že vezmeš nůžky a ustříhneš kábel co ti vede do síťovky v PC. Jinak k tématu: To co si to popsal je v podstatě turbo. Cílem je, že je do válce vháněn větší obsah studeného vzduchu se směsí, tím dochází ke zvýšení výkonu... (je to komplikovanější, ale tobě tohle stačí). Na motor od pincka to prostě nejde. Sání směsi je činěno podtlakem z válce, rozvod sání je řízen pístem... jedinou možností zvýšení výkonu je úprava motoru (výbrus, 4 kanál, sání přes rotační šoupátko, snížená hlava, a kýbl dalších věcí... Jestli chceš větší rychlost, najdi si strmější kopec...
Datum: 11. prosince 2011 23:56
Jméno: čezet rider
IP: uživatel10202
 Zdarec  má 477 antidetonbační štěrbinu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 19:22
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 Tak se podívej pořádně a zkus v ní najít antidet. štěrbinu.
Datum: 13. prosince 2011 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel12904
 ano,ale nezkoumal jsem jí
Datum: 13. prosince 2011 11:49
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 stando, viděl jsi někdy hlavu ze Stadiona?
Datum: 12. prosince 2011 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Ano,jako každá hlava
Datum: 12. prosince 2011 9:22
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Stadion: Jak upravit spojku? Potřebuji vyměnit stávající čepy s závlačkou, za šrouby s matičkama!Hlavně jak přichytit ty šrouby k talířku...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 20:40
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 To znám prodává to i na aukru.ale nevim jestlito chci až tak moc tunit.Navíc to chci zvládnout sám.... Asi to zavařím, mám pro jistotu ještě jeden talířek!
Datum: 13. prosince 2011 20:40
Jméno: mopedak
IP: uživatel12906
Datum: 13. prosince 2011 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted nevím jak je silnej materiál u stadiona,ale u pionýra jsem to nechával vařit cočkem a v pohodě
Datum: 12. prosince 2011 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když to necháš zavařit tigem tak ne
Datum: 12. prosince 2011 19:47
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Právě to se bojím!jestli se ten talířek nezkroutí....
Datum: 12. prosince 2011 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 přivařit
Datum: 12. prosince 2011 11:45
 Dobrý den já se chci zeptat jestli ještě máte tu hlavu ve tvaru hvězdice na pionýra děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:05
 mám od stejskyho...chlazení super a troufám si říct že i krout. moment...
Datum: 12. prosince 2011 14:05
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 To je snad jasný,že když mam hlavu na 50ccm a dam jí na 60ccm tak se musí utočit spalovák atd.... jinak ta z fichtlkrámku je dobrá,často jí vídam na závodech......mimojiné letošní vítěz Venkovského šampionátu Jawa 50 v kategorii speciál vyhral s tvarově identickou hlavou co prodává Sesa,jen předpokládam,že ji měl upravenou.....sakra upravenou  Ale co jsem koukal,tak stejskal ty hlavy má taky dobře vymakaný....to se musí uznat..... Jinak pro Petr: Hvězdicová hlava není žádný extra "tuning" .....takováto hlava je spíše řešením důsledků zvýšeného výkonu motoru/chlazení....sama o sobě "koně" nepřidá....možná v řádu desetin.....abych nebyl furt skeptickej....
Datum: 12. prosince 2011 13:11
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 hvěz. hlavu s fichtl kramku mam,ale musela se doupravit ,jestlize mas nejaky vetsi vybrus bude ti do ni bouchat pist!!!!!!!!!!!!
Datum: 12. prosince 2011 12:27
Jméno: pepek
IP: uživatel12764
Datum: 12. prosince 2011 11:02
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 Ahoj řekl by mi někdo prosím jaký je rozdíl mezi motorem jawa 05 a jawa 21 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 9:25
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Jawa 05 má 3koně v 6000ot/min a Jawa 20/21/23 má 3,5koně v 6500ot/min
Datum: 12. prosince 2011 9:25
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 Děkuju péro a věděl by si taky jaký je rozdíl ve výkonu???
Datum: 11. prosince 2011 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jiná kliková hřídel,jiná převodovka,jiné bloky,(u starších typů 05 jiné zapalování),jiný dekl na zapalování,jiný karburátor,jiný válec,jiná hlava , motor z 05 se podobá spíše typům 550/555
Datum: 11. prosince 2011 21:48
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 18:34
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 Díky Stando.Ještě pouvažuju a na podrobnější věci se kdyžtak zeptam na emailu.
Datum: 12. prosince 2011 18:34
 Jakože mi pošleš použitelnej českej válec a hlavu,já to jakoby začaruju a tobě přijde do měsíce upravenej 60ccm válec včetně hlavy upravené k tomuto vrtání....na konkrétní podrobnostech čarování se musíme domluvit na mailu.....pokud bys teda chtěl......sice to bude o nějakou stovku dražší než ten polskej šit,ale bude to konečně ten "šedesátkovej" výkonější kit,co všichni tak chtějí.....
Datum: 12. prosince 2011 18:02
Jméno: palino
IP: uživatel12903
 STANDA-dovolim si oponovat...ten valec po doladeny kanalov (nedorobky polske) ide super minulu letnu sezonu som kazdy pretek bol na bedni!!!bez inych uprav a co je natom na ... su kruzky ktore su asi z blata
Datum: 12. prosince 2011 17:56
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 Díky teda.A stando jako že ty děláš výbrusy nebo co? dík.
Datum: 12. prosince 2011 15:10
 S tímto válcem nedosahneš žádnýho extra výkonu,spíš naopak.... Kdybys chtěl 60ccm co opravdu jede,tak se ozvi
Datum: 12. prosince 2011 9:07
Jméno: palino
IP: uživatel12898
 tak...vlastne skusenosti:ten valec kratsi neni!!naraza to sice do hlavy ale to z dovodu ze origo hlava je robena na vrtanie 39-39 nie 40  ja som to pekne obrusil zubarskou vratackou a jazdim  s tou triskou to neslo...iba horko tazko nastartovalo a neslo -moc benalu asi a filter bez nejakeho medzikusu tam nepojde  abo upravit do airboxu ... nech to jazdi
Datum: 11. prosince 2011 22:12
Jméno: františek
IP: uživatel11625
 čau draci,chtěl jsem se zeptat jesli si mam pořídít na fechtl speciála karbec 19difuzor nebo 21difuzor?Mam jen sníženou hlavu a 2 nebo 3 výbrus.Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:54
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 21 bych požil s klapkou,jinak bohatě stačí 19,můžes si ho dolatit tryskama
Datum: 13. prosince 2011 15:54
Jméno: františek
IP: uživatel11625
 A můžu tam dát 21 když budu mít kanáli 1 kroužkoví píst no estě náké úpravy?
Datum: 13. prosince 2011 13:24
Jméno: marek
IP: uživatel12062
 Toš frantíí ti mosíš za zdenčuurem ted ti to víc zbruusi a pak to pojede !  DDD
Datum: 11. prosince 2011 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel12895
 Na dvoukanál s origo přefuky použij 19mm.....jinak se to taky odvíjí od plochy sacího kanálu....malou roli hraje i časování....
Datum: 11. prosince 2011 19:34
 se sníženou hlavou a 3tím vybrusem je to hned speciál?  ... na obyčejném válci ti 21mm jaxi nepojede... takže 19
Datum: 11. prosince 2011 19:15
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4888
 Zdarec mám 175/487 rok 86(bez plastů) viděl jsem že na novější 180 se dávaly dvoukomoráče, taky jsem viděl že tam měl ze 350 nebo MZ chtěl jsem se zeptat jestli by se dal sehnat? a jestli tam pasuje?  páč mám sniženou hlavu,kanálky obsah 200ccm a podobný úpravy už mi chybí jen výfuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 13:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak zrovna vyfuky jsou u ty CZ celkem povedeny a oproti Jawe je CZ tocivka, jak to bude nebo nebude fungovat, ti nikdo bez zkousky neporadi. Zkus to a pak poreferuj.
Datum: 12. prosince 2011 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Logicky.....Jawa 350,dva válce po 175ccm,cca "stejná" charakteristika motoru......když vemeš dvoukomoráč z 350 a dáš ho na 175 tak nemůžeš nic zkazit.....kor jestli máš větší objem atd....dvoukomoráč na 350 tady snad má i sesa na krámku...ale rozhodně to není levná záležitost
Datum: 12. prosince 2011 10:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 V originálu žádná 487 2-komoráče neměla...
Datum: 11. prosince 2011 20:26
 Z fabriky se to tam podle mě nedávalo. Jinak naroubovat se tam dá jak z 640, tak z MZ 250, s obojim to tak nějak funguje...
Datum: 11. prosince 2011 18:23
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:40
 Tak to je paráda. Ty filce se mi moc líběj, počkam si až budou na B210. Už hodně dlouho tam mám vlastnoručně vyrobený z koberce.
Datum: 12. prosince 2011 14:40
 Paráda, hlavně ty filce, až budu zas něco objednávat po víc, tak si koupím zelenej filc- hvězda
Datum: 11. prosince 2011 20:34
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jasny, já to mám na panelku 592..
Datum: 11. prosince 2011 20:04
 filce jsou ted na jawky,, ale budou na babetu 207, pak na pio a babety 120,,to bude az min za mesic,,
Datum: 11. prosince 2011 17:30
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel11956
 Supr, hlavně ty filce já si ďál tenkrát na pio kde to není vidět a nakonez jsem ho zahodil
Datum: 11. prosince 2011 17:10
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 JO, perfektni, mě se teda líbí hlavně ty filce na nádrž kolem víčka, já si to vyráběl, ale doufám že toto bude lepší než moje!
Datum: 11. prosince 2011 17:04
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 zdary draci ,měl bych dotaz mám kawu kx 125 a newím jakej tam mam dát olej prej jsou různé vizkuzity tak nevim jakej mužete nějdo poradit.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 21:58
 Čau, lij tam polosyntetický nebo nejlépe syntetický motorový olej určený pro dvoutaktní motory v poměru 1:50. Třeba Motul 800.
Datum: 11. prosince 2011 21:58
Jméno: Jawak20
IP: uživatel11264
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 16:33
Jméno: Petr
IP: uživatel12894
 Dobrej draci , mám dotaz mohu asi za 50 korun koupit ráfek na fekála s duší a pneumatikou ale ta je 3,00-16 dostanu jí tak nebude to štrejchat někde s podobně ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 21:46
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 mám ji na mustangu vzadu a vejde se v pohodě, ale vepředu nejde. drhne tam mezi tlumičema.
Datum: 11. prosince 2011 21:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za 50 není co řešit a dozadu se vejde v pohodě
Datum: 11. prosince 2011 17:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dozadu by se měla vejít v klidu, ale záleží na vzorku, jestli je to drapák, možná bude nutný uřezat boční špalky kvůli řetězu..
Datum: 11. prosince 2011 16:56
Jméno: matko
IP: uživatel12893
 zdarec draci.mam babetu 210.dvojrychlostnu. su menene vsetky spojky.a babeta sa aj tak len dokaze natartovat ale nerozbehne sa.moze clovek pridavat kolko chce.ani to necukne..len to vrcii.dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:43
 Jestli je to jaky by jsi tam měl neutrál, tak je v háji volnoběžka (předlohová hřídel). Nutno půlit.
Datum: 12. prosince 2011 14:43
|



|