česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  641  642  643  644  645  646  647  648  649  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: albi221      IP: uživatel12756    
zdar draci mužete mi poradit proc mi fichtl když se ohřeje nejde nakopnout :-)...musim ho roztlačit :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálka :-D u fichtlu zkus ho nahnout při startování na pravou stranu ochidí se sms v karbecu a jsou leší podmínky pro teplé starty
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toto je klasika pionýrů zaleží na mnoha věcech jakou maš svicu jaky na ni maš odtrh jakou maš hladinu v plovaku směs předstih možna i trysku v karburatoru na jakem ma zařezu jehlu zkratka chce se to pohrát a přijít na to co to dělá
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
čau chcu se zeptat když nastartuju fichtla na benzín a pořáadně ho zahřeju vyjezdím celou nádrž a místo benzínu tam naleju naftu pojede to nebo to potřebuje větší tlaky ve válci? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel8828    
Taky neco pridam,jednou nemel kamos benzin a my zrovna rajtovali.Tak vzal 5l kanystr redidla a nalil do toho dost použitýho hydraulickyho oleje.Fichtl na roztlaceni chytil,ba i jel docela slusne...koure a smradu plna ves:-D nu pul hodiny bylo veselo a pak se fichtl zastavil.Vypadalo to,ze je na tvrdo zadrenej.Pockal az to schladlo,serval valec,krouzky oskrabal sroubovakem,udelal odborny vybrus jemnym smirkovym papirem,jak na pístu tak na válci a ten fichtl jezdi do dneska:-).kazdopadne podobny smesi se dycky hondne prodrazi,nehlede na to kolik stoji redidlo:-D.holt jalovi leta:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
taky sem býl takový trotl, a v práci kradl syntetiku, valíl sem to do š100 , na sytič to chytlo, ale moselo se to ohřát 10 minut ,aby to jelo aj na plyn, výsledek byl ten, že sem na křižovatce po 50 km tlačíl,. svíčky byli jak kominář černé, to je asi tak k jiným palivum, lejte si tam co hcete, ale počítejte s následky,
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo prostě fichtl jede na všechno zlatej to stroj :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Ještě v době kdy nafta byla o deset až patnáct korun levnější než benzín a tatínkové měli doma nasušíno běžně 100L nafty do zásoby ,jsme míchali směs 1:1,studenej motor na to nebylo možný nastartovat,ale jak se to ohřálo,tak už to šlo....dým neskutečnej,smrad taktéž,vařicí motor šlo špatně chcípnout,výkon motoru asi třetinovej a spotřeba asi čtyřnásobná....efekt? Ať sme dojeli kam sme dojeli,tak sme si tam mohli akorát tak dát krátkou startku a jet dál aby nevystydnul motor....jinak zajímavá směs byla 1:1:1:1 -benzín,nafta,dentakryl,technickej benzín ....prostě základem každý směsi bylo mít aspoň litr benzínu a pak jakýkoliv další kapalný látky který dobře hořeli :-D :-D si nemyslete že já byl ve 13 letech svatej :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a fichtla na LPG by ste nechtěly? :-P :-) :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Nafta je teď dražší, neušetří nic, asi další hračičkář:-D Samozápaly budou asi docela vražda pro klikovku, nevim jestli by jel ohřátej motor čistou naftu, ale na benzín řízlej s naftou jo. Můžeš zkusit až bude zahřátej dát jen do karburátoru trochu nafty, uvidíš...Máš rád diesel smoke ?:-D V poměru ve kterym by to nemělo samozápaly by to asi ani nevadilo, samozřejmě to namaž ještě olejem...Nafta sice maže sama o sobě, mám kamaráda kterej tím maže 2T sekačku, ale i tak pro ten pocit...Počítej s tím že budeš pořád vypalovat vejfuk, ale to je práce na chvíli..Pokud od toho chceš něco jinýho než aby to hulilo tak na to kašli, nemá to cenu..
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
z jakého důvodu je třeba kvůli 15ti korunám, které se snad ušetří na plné mádrži, poškozovat motor ???
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
a jelo by to teda na tu naftu samotnou? nebo musím nutně michat s benzínem?
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Věřte mi, že když budete mít doma 30 litrů nekvalitní nafty vypuštěný z nádrže, budete při pohledu na pincka silně uvažovat o některých věcech... :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Ani očko..... ale 1:5 mi to jelo celkem obstojně. Více čoudí, chytá samotápaly, ale jede...
 
 
Datum: 12. prosince 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12547    
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-250-559/jawa-250-559-328140.html děla si prdel s tou cenou nebo je dementi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vyndat z toho motor a hned je co do šmelce,,, je to fakt hnus... a ten láček jak má pěkně slitej :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12389    
Já bych řek, že to ani nepojede :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čau draci jakej ma byt prevodovej pomer v prevodovce na rychlost u jawy 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+/- 10000 ot./min.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S origo kolem a 13-zubým kolečkem se otáčky +- rovnají rychlosti / 100.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
primár 14/34= 0.412 , jednička 14/23x14/23=0,370 ,dvojka 20/18x14/23= 0,676 , trojka 1 , sekundár 13/55 = 0,236 ....pro výpočet piláku už potřebuješ jen obvod zadního kola a otáčky....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
převodový poměr si vypočítáš dle jiných koleček, které budeš muset nechat vyrobit.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čau draci :-D daj se na fichtla dat vetsi kola 17,18 palcu diky za odpoved :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
Samozrejme ze daji,jde o to jestli mas cross upravenyho fichtla,aby ti kolo nevyhazovalo svicku. 18 je myslim z jawy 90 ale myslim ze je to horsi z drapakem,17 kolo musis vyplect,ted zrovna si ho budu vyplitat,ale trvalo mi dlouho nez jsem sehnal rafek,plast jsem pouzil mitas c11 70/100-17...... komplet cena rafek plast duse a draty me vysli na cca 2500,-
 
 
Datum: 12. prosince 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11681    
Zdravím nevýte někdo jakej závit je na stahováku zapalování na stadion odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
diky!
 
 
Datum: 12. prosince 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
měl by to být M22x1,5
 
 
Datum: 12. prosince 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to teda nevím ale na 100% tam pasuje vypouštěcí šroub na olej ze škody 120 mám to vyzkoušené
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: jawa maniak      IP: uživatel10202    
Zdravim vsechny tunery :-) nevi nekdo z vas ve kterej brusirne mi vyvrtaj vylisovanou vlozku z valce? pokud to teda jde. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: jawa maniak      IP: uživatel10202    
sablonu urcite jen jsem to chtel videt spasovany dokud je vlozka venku...... jen pro jistotu ale nevadi
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
furt nechápu souvislost.....jestli si dělal 3K tak si udělej šablonu na píst.......
 
 
Datum: 12. prosince 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: jawa maniak      IP: uživatel10202    
upravoval jsem kanaly a jeste je potreba trochu upravit pist :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Nevím. Důvod?
 
 
Datum: 12. prosince 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: Doktor hračka      IP: uživatel12899    
Ahoj, nezastřelte mne za moje šílený nápady, fichtl mi jede 70 a nevím už kde hledat výkon ... Takže 1. kdybych si udělal kolínko aby mi na fichtla pasoval karbec ze škodovky, pomohlo by to? 2. Našel sem na netu, že si lidi delaj vodikovi generatory, foukaj to do sani a tim srazej spotrebu a zvednou vykon, slo by to u fichtla? 3. Ani bych to nezkousel ale zajima me to jen teoreticky, kdybych sehnal neco co by foukalo jak vysavac, dal bych to za karbec a hnal smes do valce pod tlakem, i kdybych ssebou mel tahat baterku z traktora tak teoreticky, šlo by to?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Yuri: Moji práci nedegraduješ. Moje práce ani nejde tímto extravagantním bezvýznamným stylem. Moji snahou je naplnit poptávku po 60ccm "kitech" na seriovku a vyplnit tak díru současného "trhu" . Moje válce nijak neničí vzhled seriovky a její krásu,jen motoru dodávají trochu víc elánu a síly,které mu z výroby nebylo zrovna moc dopřáno......a navíc už mám tu pracovní deformaci,že ať se podívám na jakýkoli originální válec,tak v něm vidím všechny výrobní nepřesnosti a důvody proč třeba zrovna ten onen válec jede "jen" 55-60km/h.....asi tak no....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: dr. Hračka      IP: uživatel12902    
Neříkám že bych fichtla neničil, jezdim s tím na silnicích sice opatrně ale jako prase...mám ale stále jen jednoho, motory sice 2 ale to z toho důvodu, že vždycky na jednom jezdim a druhej generálkuju nebo se válí zgenerálkovanej a čeká až si o GO řekne motor se kterym zrovna jezdim, takle pořád do kola a krom výbrusu a repasu kliky si vse delam sam. Dily misto kterejch se nedaj sehnat věrný repliky se snazim nenicit. STK sem prosel bez problemu. Rozhodne se nepovazuju za vraha fichtlu, jen rad vymyslim kraviny tak si to pak holt občas v garáži slíznu. Jezdím na tom v léťe pořád..jinou motorku než lehounkyho fichtla bych ani nechtel..
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pokiaľ ide fik 70 myslím že je to obstojne a už na znesiteľnej hranici za tou hranicou to lezie do peňazí a zbytočne mrdajú pekné motorky a motory inak nechcem degradovať standovú prácu tu chválim ale prečo keď niekto nájde v šope fika hneď ide z neho robiť ultradragstera?? načom sa budú voziť ďalšie generácie? toho že to všetko nahradia čínske sračky sa nechcem ani dožiť!
 
 
Datum: 12. prosince 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Tak si udělej ten výbrus a kup si novej vzduchovej filtr a ono to bude lepší......co jsi vypsal jsou kraviny
 
 
Datum: 12. prosince 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: dr.hračka      IP: uživatel12899    
Motor mám 3 tis.km po GO ale bez vźbrusu, v motoru měněný všechny ložiska, repasovaná klika, gufera, lamely, řetez v motoru atd... kroužky už rachtaj ale nechce se mi se mi dělat výbrus jelikož se mi nechce zajíždět, ono to letí po rovině 70 i tak, předstih nastavenej aby to mělo dobrej spodek, ale jak píst/kruhy něco pamatujou tak to stejne nemá moc krouťák...jede krásně, když se dlouho přetáčí z kopečka a jedu zrovna na natural 95 tak si občas střelí, ale s většim předstihem bych se na trojku po rovině z nízkejch těžko dostával, na N91 nebo S91 to nestřílí...Já mám strašnou úchylku zkoušet p*čoviny:-D Občas mám chuť dát si facku když to zpravuju:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 1:13
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Jedinej tůning, který tobě pomůže je ten, že vezmeš nůžky a ustříhneš kábel co ti vede do síťovky v PC. Jinak k tématu: To co si to popsal je v podstatě turbo. Cílem je, že je do válce vháněn větší obsah studeného vzduchu se směsí, tím dochází ke zvýšení výkonu... (je to komplikovanější, ale tobě tohle stačí). Na motor od pincka to prostě nejde. Sání směsi je činěno podtlakem z válce, rozvod sání je řízen pístem... jedinou možností zvýšení výkonu je úprava motoru (výbrus, 4 kanál, sání přes rotační šoupátko, snížená hlava, a kýbl dalších věcí... Jestli chceš větší rychlost, najdi si strmější kopec...
 
 
Datum: 11. prosince 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: čezet rider      IP: uživatel10202    
Zdarec :-) má 477 antidetonbační štěrbinu? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: Z      IP: uživatel12237    
Tak se podívej pořádně a zkus v ní najít antidet. štěrbinu. :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12904    
ano,ale nezkoumal jsem jí
 
 
Datum: 13. prosince 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: Z      IP: uživatel12237    
stando, viděl jsi někdy hlavu ze Stadiona? ;-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Ano,jako každá hlava
 
 
Datum: 12. prosince 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Stadion: Jak upravit spojku? Potřebuji vyměnit stávající čepy s závlačkou, za šrouby s matičkama!Hlavně jak přichytit ty šrouby k talířku... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
To znám prodává to i na aukru.ale nevim jestlito chci až tak moc tunit.Navíc to chci zvládnout sám.... Asi to zavařím, mám pro jistotu ještě jeden talířek!
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: mopedak      IP: uživatel12906    
čau komplet upravena spojka dokonce 8 koliková , ten borec děla i převodovky na pio a stadiony http://motorky.bazos.cz/inzerat/13074986/Moped-stadion-upravena-spojka.php
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ted nevím jak je silnej materiál u stadiona,ale u pionýra jsem to nechával vařit cočkem a v pohodě
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když to necháš zavařit tigem tak ne
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Právě to se bojím!jestli se ten talířek nezkroutí....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
přivařit
 
 
Datum: 12. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel12896    
Dobrý den já se chci zeptat jestli ještě máte tu hlavu ve tvaru hvězdice na pionýra děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám od stejskyho...chlazení super a troufám si říct že i krout. moment...
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
To je snad jasný,že když mam hlavu na 50ccm a dam jí na 60ccm tak se musí utočit spalovák atd.... jinak ta z fichtlkrámku je dobrá,často jí vídam na závodech......mimojiné letošní vítěz Venkovského šampionátu Jawa 50 v kategorii speciál vyhral s tvarově identickou hlavou co prodává Sesa,jen předpokládam,že ji měl upravenou.....sakra upravenou :-D Ale co jsem koukal,tak stejskal ty hlavy má taky dobře vymakaný....to se musí uznat..... Jinak pro Petr: Hvězdicová hlava není žádný extra "tuning" .....takováto hlava je spíše řešením důsledků zvýšeného výkonu motoru/chlazení....sama o sobě "koně" nepřidá....možná v řádu desetin.....abych nebyl furt skeptickej....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
hvěz. hlavu s fichtl kramku mam,ale musela se doupravit ,jestlize mas nejaky vetsi vybrus bude ti do ni bouchat pist!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 12. prosince 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel12764    
Tady maji hlavy: http://www.ms50.cz/_h.html
 
 
Datum: 12. prosince 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
Ahoj řekl by mi někdo prosím jaký je rozdíl mezi motorem jawa 05 a jawa 21 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Jawa 05 má 3koně v 6000ot/min a Jawa 20/21/23 má 3,5koně v 6500ot/min
 
 
Datum: 12. prosince 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
Děkuju péro a věděl by si taky jaký je rozdíl ve výkonu??? :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jiná kliková hřídel,jiná převodovka,jiné bloky,(u starších typů 05 jiné zapalování),jiný dekl na zapalování,jiný karburátor,jiný válec,jiná hlava , motor z 05 se podobá spíše typům 550/555
 
 
Datum: 11. prosince 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
Zdarec,prosimvas chci koupit tento válec http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2222222.html ale slyšel sem že pry je kratší a píst naráží do hlavy je to pravda ?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tryska_hlavni_72_profi.html a ještě jestli ste k tomuto skoušeli tuto trysku? A pujde tento filt http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_45%C2%B0_rms2.htmlr na origo karbec,myslim pruměrem díky!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
Díky Stando.Ještě pouvažuju a na podrobnější věci se kdyžtak zeptam na emailu. ;-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12901    
Jakože mi pošleš použitelnej českej válec a hlavu,já to jakoby začaruju a tobě přijde do měsíce upravenej 60ccm válec včetně hlavy upravené k tomuto vrtání....na konkrétní podrobnostech čarování se musíme domluvit na mailu.....pokud bys teda chtěl......sice to bude o nějakou stovku dražší než ten polskej šit,ale bude to konečně ten "šedesátkovej" výkonější kit,co všichni tak chtějí.....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: palino      IP: uživatel12903    
STANDA-dovolim si oponovat...ten valec po doladeny kanalov (nedorobky polske) ide super minulu letnu sezonu som kazdy pretek bol na bedni!!!bez inych uprav a co je natom na ... su kruzky ktore su asi z blata :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
Díky teda.A stando jako že ty děláš výbrusy nebo co? dík.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12900    
S tímto válcem nedosahneš žádnýho extra výkonu,spíš naopak.... Kdybys chtěl 60ccm co opravdu jede,tak se ozvi
 
 
Datum: 12. prosince 2011 9:07
 
 
 
 
Jméno: palino      IP: uživatel12898    
tak...vlastne skusenosti:ten valec kratsi neni!!naraza to sice do hlavy ale to z dovodu ze origo hlava je robena na vrtanie 39-39 nie 40 :-) ja som to pekne obrusil zubarskou vratackou a jazdim :-) s tou triskou to neslo...iba horko tazko nastartovalo a neslo -moc benalu asi a filter bez nejakeho medzikusu tam nepojde :-) abo upravit do airboxu ... nech to jazdi ;-)
 
 
Datum: 11. prosince 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: františek      IP: uživatel11625    
čau draci,chtěl jsem se zeptat jesli si mam pořídít na fechtl speciála karbec 19difuzor nebo 21difuzor?Mam jen sníženou hlavu a 2 nebo 3 výbrus.Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
21 bych požil s klapkou,jinak bohatě stačí 19,můžes si ho dolatit tryskama ;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: františek      IP: uživatel11625    
A můžu tam dát 21 když budu mít kanáli 1 kroužkoví píst no estě náké úpravy?
 
 
Datum: 13. prosince 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12062    
Toš frantíí ti mosíš za zdenčuurem ted ti to víc zbruusi a pak to pojede ! :-DDDD
 
 
Datum: 11. prosince 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12895    
Na dvoukanál s origo přefuky použij 19mm.....jinak se to taky odvíjí od plochy sacího kanálu....malou roli hraje i časování....
 
 
Datum: 11. prosince 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se sníženou hlavou a 3tím vybrusem je to hned speciál? :-D ... na obyčejném válci ti 21mm jaxi nepojede... takže 19
 
 
Datum: 11. prosince 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel4888    
Zdarec mám 175/487 rok 86(bez plastů) viděl jsem že na novější 180 se dávaly dvoukomoráče, taky jsem viděl že tam měl ze 350 nebo MZ chtěl jsem se zeptat jestli by se dal sehnat? a jestli tam pasuje? :-)páč mám sniženou hlavu,kanálky obsah 200ccm a podobný úpravy už mi chybí jen výfuk :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak zrovna vyfuky jsou u ty CZ celkem povedeny a oproti Jawe je CZ tocivka, jak to bude nebo nebude fungovat, ti nikdo bez zkousky neporadi. Zkus to a pak poreferuj.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Logicky.....Jawa 350,dva válce po 175ccm,cca "stejná" charakteristika motoru......když vemeš dvoukomoráč z 350 a dáš ho na 175 tak nemůžeš nic zkazit.....kor jestli máš větší objem atd....dvoukomoráč na 350 tady snad má i sesa na krámku...ale rozhodně to není levná záležitost
 
 
Datum: 12. prosince 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
V originálu žádná 487 2-komoráče neměla...
 
 
Datum: 11. prosince 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z fabriky se to tam podle mě nedávalo. Jinak naroubovat se tam dá jak z 640, tak z MZ 250, s obojim to tak nějak funguje...
 
 
Datum: 11. prosince 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cO RIKATE DRACI NA HELOU NOVINKY :-) http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/jawa JSOU POSLEDNI V TOM TO ROCE,, A POKUD SE BUDE DARIT,,TAK DALSI UNOR AZ BREZEN odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je paráda. Ty filce se mi moc líběj, počkam si až budou na B210. Už hodně dlouho tam mám vlastnoručně vyrobený z koberce.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paráda, hlavně ty filce, až budu zas něco objednávat po víc, tak si koupím zelenej filc- hvězda :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jasny, já to mám na panelku 592..
 
 
Datum: 11. prosince 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filce jsou ted na jawky,, ale budou na babetu 207, pak na pio a babety 120,,to bude az min za mesic,,
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel11956    
Supr, hlavně ty filce já si ďál tenkrát na pio kde to není vidět a nakonez jsem ho zahodil :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
JO, perfektni, mě se teda líbí hlavně ty filce na nádrž kolem víčka, já si to vyráběl, ale doufám že toto bude lepší než moje!
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel11191    
zdary draci ,měl bych dotaz mám kawu kx 125 a newím jakej tam mam dát olej prej jsou různé vizkuzity tak nevim jakej mužete nějdo poradit.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, lij tam polosyntetický nebo nejlépe syntetický motorový olej určený pro dvoutaktní motory v poměru 1:50. Třeba Motul 800.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Jawak20      IP: uživatel11264    
Draci vá někdo komu patří tento pionýr http://www.sesa-moto.cz/galerie/fotky/fichtl_piony%20r/id_9493.html popřípadě jak zjistím kontakt na toho člověka co jsem přidal toho pionýra předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12894    
Dobrej draci , mám dotaz mohu asi za 50 korun koupit ráfek na fekála s duší a pneumatikou ale ta je 3,00-16 dostanu jí tak nebude to štrejchat někde s podobně ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
mám ji na mustangu vzadu a vejde se v pohodě, ale vepředu nejde. drhne tam mezi tlumičema.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za 50 není co řešit a dozadu se vejde v pohodě
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dozadu by se měla vejít v klidu, ale záleží na vzorku, jestli je to drapák, možná bude nutný uřezat boční špalky kvůli řetězu..
 
 
Datum: 11. prosince 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: matko      IP: uživatel12893    
zdarec draci.mam babetu 210.dvojrychlostnu. su menene vsetky spojky.a babeta sa aj tak len dokaze natartovat ale nerozbehne sa.moze clovek pridavat kolko chce.ani to necukne..len to vrcii.dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je to jaky by jsi tam měl neutrál, tak je v háji volnoběžka (předlohová hřídel). Nutno půlit.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:43
 
<  641  642  643  644  645  646  647  648  649  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 19:03:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu