Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar chci se zeptat kolik se maže MZ 150ccm ? 1:50 ? ale nejsem si jistej tak poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 10:44
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Simson se maže 1:50, takže MZ to bude mít asi stejný. Pro lepší pocit můžeš dát 1:45
Datum: 07. prosince 2011 10:44
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 KurvA jaké mazání, je to skopčák ad si poradí s čistým
Datum: 06. prosince 2011 17:47
Datum: 06. prosince 2011 15:37
 cus draci, nevíte někdo jestly se dá nějakym způsobem udělat na fichtlu v karburátoru podtlak? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 17:04
 tato sezóna, a před námi to udělalo to samé Vrběticím B
Datum: 07. prosince 2011 17:04
 Hej na té dlaždici něco bude ono aji nám se to občas stalo .. to je tato sezona nebo minulá? Protože mi připadá že minulý rok jsme jich roztrhli tak 5 a tento rok žádnou možná jednu .. kdoví jestli to tam někdo upravil ale dělá to tam neplechu
Datum: 07. prosince 2011 16:19
 jinak to bylo ještě se starou 18tkou.
Datum: 07. prosince 2011 14:50
 jo to byla druhá možnost s tím sborem  , ale tak 19tka pro žáky je moc, to se zkurví během pár útoků, štítná? ty maj nového 2,0 mysím, ale tky jen debil by jim dal takovou mašinu do ruk. zkrátka 18 a výš bych nechodil, už jenom pro bezpečnost žáků a pro zbytečné vyhazování peněz. jinak v rymicích se nám tento rok na PHL roztrhlo Béčko o vaši dlaždicu  a aj více sborům se to tak přesně stalo http://www.youtube.com/watch?v=18_hbv37iVQ&feature=g-wl
Datum: 07. prosince 2011 14:50
 Nn, běhám za SDH Rymice už pátým rokem .. a vyhráli jsme to jednou za mladší a teď za starší žáky a štítná .. to je náš ústřední nepřítel  prostě rozhodl až poslední závod kdo bude první  Taky ju máme myslím že od pana Poláška, taky velký úpravy na motoru a je pravda že se to musí teda víc rvat ale na trénincích ju šetříme půl plynu na nasátí a pak plnej .. protože jedna oprava stojí xxxxxxx kč že .. bohužel my nemůžem běhat zlínskou , sice jsme v kraji ale nejsme v okrese (jsme okres kroměříž) .. ale tak co no apoň ten středomoravák
Datum: 07. prosince 2011 6:51
 tak to možná znáš trouby z SDH Mladcová  , jinak každá mašina se zníčí u ,,děcek,, ti tam rvou dycky omezovač nebo nenaberou atd. toto máme Polášek, vše na co se podíváš je předělané, v hlavě specíálně převrtané kanálky, tam ta vývěva ani nefunguje, tam je jenom pro okrasu, jinak tky čtyřsvod Tommu prostě a jen mašina pro muže. když jsem běhal za mladší žáky v roce 2007 tak jsme vyhráli Zlínskou lihu MH s 18tkou a ve středomoraváku jsme byli 2. nebo3. teď nwm ale to byla nová a i tak se za tu sezónu zníčila dost. jinak ty rekordy jsou u mužů. ty běháš za co? typl bych si tak štítná nad vláří, ta teď vyhrála zlínskou a aj střeomoravák
Datum: 06. prosince 2011 20:36
 Jou, tak vidím že tu nejsem sám dobrovolnej hasič  Ale běhám ještě ligu za starší žáky (poslední sezóna) a jsem pravej proudař, rekord mám 11:20 nebo tak nějak a teď jsem vyhráli ligu Středomoravský pohár mládeže  Mašinu máme myslím předělanou z TAZ 1500 na 1.9 litru, výfuk Tommu, sportovní oběžný kolo apod .. krásně to saje bez vývěvy jak nám tak i můžům a ženám .. snad nevýhoda je že po 3 letech běhání se 3mi tými už to není ono ten výkon užt to stratilo pár koníků ale šlape dobře a nikdy nás nezradila  Prostě staré škodovácké motory to je paráda
Datum: 06. prosince 2011 20:19
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ten ma ale 4T ? ne?
Datum: 06. prosince 2011 19:38
 aha já myslel závodně  , teď máme nového dvoulitra 2,0 a rekord máme na 2B 14:68 a na 3B 17:43, tky dělám strojníka na 3B, 3 spoje savcu a poďme
Datum: 06. prosince 2011 18:48
 kámoš si to udělal na yukině a když pustí plyn tak mu to střílí z výfuku a přemejšlel jsem jestly by to šlo i na fichtla
Datum: 06. prosince 2011 18:39
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 hele mi nesoutěžime, občas jen tak nějakej sranda mač, občas protáhneme mašinu u rybníka( máme 2x PPS 12, normální neupravená jedna je z roku 1969 a ta druhá je z roku 1971 ale byla to uloženka od vojáků nějakej děda ji měl dom v garáži a chtěl z ní jednou uělat traktůrek- motor octavia - jinak vůbec neběhala ale u nás běhá asi třetí rok), tak 2x nebo 3x do roka nějaký námětový cvičení ( většinou dálková doprava vody ), ale většinou se staráme o kulturu v vsi jinak by bylo mrtvo, takže třeba ples v březnu, v červnu výstava traktorů, v červenci sraz, hasičských vozů, v srpnu proděti loučení s prázdninama, jinak posezení v hasičský klubovně, nějaký brigády, sběr šrotu, úklid hasičárny a tak, ale ta technika mě baví, dostal sem od jednoho známího knížku asi z roku 1985, ale je tam vše o motorech čerpadlech, a prinncipech co jak funguje a to mě baví  )
Datum: 06. prosince 2011 18:22
 vitáj, já su tky hasič  co máte za mašinu, časy atd.? smím.li vědět
Datum: 06. prosince 2011 17:56
 o požárních stříkačkách toho taky vim dost, tak strojník a aby to nevěděl  , prostě mě to baví . . . . . .
Datum: 06. prosince 2011 17:34
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 vono všecny karburátory pracují na principu podtlaku a přetlaku, venturiho trubice a proudění plynů a kapalin, nevim pokud si třeba u dobrovolnejch hasičů, tak se koukni jak se saje voda do savic a čerpadla - podtlakem - vývěvou, ale ta je většinou na výfuku ( a většinou u 4T motorů - 2T to maj trochu jinak) a pracuje na trochu jinym ale podobnym principu, ještě bych se mohl rozepsat, stačí říct . . . .
Datum: 06. prosince 2011 17:15
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 podtlak se tam dělá sám, pracovním cyklem motoru, větší podtlak je za šoupátkem, v difuzoru, a nebo když je šoupátko přivřené tak za ním ve směru k motoru, proč to chceš vědět smím-li se zeptat, nějakej tuninig  , přisávání bo něco takového?
Datum: 06. prosince 2011 17:00
 pokud sis ještě nevšiml, tak karbec z fichtla (05-23) pracují na podtlaku
Datum: 06. prosince 2011 16:55
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci,http://www.regarden.cz/prislusenstvi-3/pocitac-motohodin-a-otackomer fakt se ten kabel od toho otáčkoměru se má obmotat kolem cívkového kabelu.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 10:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Standa, jestli se toho chceš zbavit, měl bych zájem. Mám jeden kousek doma a na zjištění ustálených otáček to stačí. Zjišťuju s tím maxim. otáčky do kopce a volnoběžnou směs. Na tyhle účely to funguje docela spolehlivě.
Datum: 07. prosince 2011 10:15
Jméno: standa
IP: uživatel12869
 cajk k ničemu,mam to doma,tenkrát sem to koupil na aukru za pár stovek,za kilo ti to necham....na změnu otáček to reaguje tak tupě,že je to k ničemu...jediný co to umí,tak měřit motohodiny
Datum: 06. prosince 2011 19:57
Jméno: Jegermajstr
IP: uživatel12866
 Omotat a pak konec ukostřit!
Datum: 05. prosince 2011 21:28
 Má se opravdu omotat, máš to tam i nakreslený.
Datum: 05. prosince 2011 21:00
Jméno: mawaj
IP: uživatel12865
 zdravím hraju si s motorem z babety chci tam dát klapky na sání nevíte náhodou které jsou nejvhodnější .díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 22:58
 prorože na sériovém motoru je klapka k ničemu
Datum: 05. prosince 2011 22:58
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 Každá co najdeš je nejvhodnější. 210 má válec s málo materiálem kolem sacího a výfukovýho kanálů, takže to vložení klapky dost omezuje. Válec 207 je na tom líp, po odříznutí horního žebra, ale zase má slabší stěnu na bokách válce. Nejvíc tě bude omezovat spodní hrana válce, protože je dobrý zachovat alespoň 5mm dosedací plochu na domeček a taky držák motoru docela překáží. Takže záleží jen na tobě jakou klapku použíješ a jak vymyslíš umístění klapky. Pro instiraci http://www.twostroke.tode.cz/evo3/15.jpg
Datum: 05. prosince 2011 22:49
Jméno: mawaj
IP: uživatel12865
 jen se ptám nemám s tím zkušenost chtěl bych to zkusit k čemu třetí kanál
Datum: 05. prosince 2011 21:37
 žádná... máš snad 3 kanal, nebo take casovani ze neni mozne pouzit rozvod pistem?
Datum: 05. prosince 2011 21:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Zdarec, Poraďte prosím všechny vychytávky na tuning fichtla co znáte Díky !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 15:39
Datum: 06. prosince 2011 15:39
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 stejne musis zacit od zakladu GO motoru a lechci upravy zápalko vyfuk a naucit se to dobre odladit abi to jelo pom az se dostanus na perfektne odladenej seriovej valec tak potom skouset ruzni upravy kdiz si kopis rovnou upravenej valec tak to nemas sanci odladit
Datum: 06. prosince 2011 15:00
 Tak to je pak tvuj boj. Chceš nějakej tuning ale pak si to rozmyslíš..Ale určitě je lepší mít blatník a než aby to jezdilo jak má...
Datum: 05. prosince 2011 21:26
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Už sem do úpravy válce chtěl jít, ale nakonec sem si to rozmyslel
Datum: 05. prosince 2011 21:16
 Spíš si měl investovat do motoru než do blatníku a laku... Udělej GO motoru a nech si třeba od Standy upravit válec, slyším na něj jenom chválu, taky si od něj chci nechat udělat válec.
Datum: 05. prosince 2011 21:02
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jo takhle, lak, šrouby... ještě si to vytuninguj nálepkou NoFear a Monster
Datum: 05. prosince 2011 21:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Já sem si přes zimu dělal generálku fichtla lak, výměna šroubů atd. a dával sem si jenom 11z řetězový kolečko do tahu, přední plastovej blatník abych to trošičku odlehčil, ale do motoru sem moc nešahal ...
Datum: 05. prosince 2011 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 Zgenerálkuj motor a podvozek,to je základ,pak se dá začít motorem: Bezkontaktní zapalování(VAPE) ,upravený válec,snížená hlava,rezonanční výfuk,lepší(větší) karburátor,vhodně vyrobené sací koleno,vhodné sání, rýchlou 3Q převodovku.....a pak se z toho zblázníš,protože s nulovejma zkušenostma to prostě neodladíš
Datum: 05. prosince 2011 20:35
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 No, poradíme, ale nezvládneš ani jednu. (Stačí se zamyslet a na něco bys přišel i sám...). Tak pro tebe je základem prvně fincka seštelovat. Jinak co považuju za tuning: Výbrus 41:00, snížená hlava, klapkové sání ke klice, čtyřkanál, stočená klikovka na 85mm + podkova ke klice, karburace Bing se sytičem, čtyřkvalt převodovka, CDI zápalko... lítám na tom i 100 km/h. Ty bud rád, že jedeš a nevymejšlej
Datum: 05. prosince 2011 20:30
Jméno: petr
IP: uživatel12864
 Čau draci:chtěl jsem se zeptat co je to polopřevod?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 23:46
Jméno: petr
IP: uživatel12870
 děkuju za odpověd
Datum: 06. prosince 2011 23:46
Jméno: manij
IP: uživatel5754
 to je ze tam zaradis puku rychlosti
Datum: 06. prosince 2011 12:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to je když to při přepisu někdo odhlásí na tebe a ty to nepřihlásíš..
Datum: 05. prosince 2011 20:10
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zdarte ? jak mam zalepit prasklinku v karteru nemam novy jě nějaky dobry tmel ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 18:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 tak bud tigem a nebo nakoupit pár elektrod na hliník a jeho slitiny a zkoušet a kerá bude svařovat nejlíp tak tu to nakonec zavařit
Datum: 07. prosince 2011 18:43
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 aha jake nato musi byt elektrody na slitiny ??
Datum: 06. prosince 2011 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele dneska jsem uciteloj ve skole dával prasklej brzdovej buben a během 2 minut bylo po problému krásně to zavařil
Datum: 06. prosince 2011 19:02
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Prodavaj se i 2složkovy lepidla .. ale lepsi je to zavarit
Datum: 06. prosince 2011 18:15
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 on to je karter z pibika ale dik
Datum: 06. prosince 2011 17:08
Jméno: pape
IP: uživatel6097
 kdyby neco tak mam kdyžtak na prodej hezy kartery 200kč/ks
Datum: 05. prosince 2011 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 úplně nejlepší je to zavařit,zavaří ti to každý kdo sváří hliník a drží to
Datum: 05. prosince 2011 21:04
 Dneska se mi debilovi podařilo servat závit na hlavě (ledvinkové), tak jsem jí nahradil poslední dobrou (kulatou), dal jsem jehlu na 1zářez (na 2 byla svíčka černá) po složení a menším doladění jsem to jel projet, na 1.st. to začlo škubat asfalt až jsem z toho silně nechápal. Zajel jsem to projet a cestou jsem se stavil u kámoše, došly mu díly, tak se šlo vyměňovat začlo to halogenovou žárovkou... po nakopnutí záře jak z vesmíru  to jsem nechápal ještě víc, fakt nádhera, pak ale přišlo trochu zklamání když při přepnutí na dálkové to svítilo furt stejně  , ale tak co  pak jsem konečně vyměnil vzduchák, tak mi snad klesne spotřeba a příjde mi, že to asi bude chtít zase hodit bohatší směs, nejelo to úplně OK...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 17:33
Jméno: libor1
IP: uživatel12876
Datum: 07. prosince 2011 17:33
 od shora právě  výsledek je stejný (trhá asfalt  )
Datum: 07. prosince 2011 17:11
Jméno: libor1
IP: uživatel12874
 ten zářez počítáš od zhora nebo odspoda, já na jednom fichtlu měl normálně na 1.zářezu od zhora a svíčka pěkne cihlová, fichtl trhal asfalt
Datum: 07. prosince 2011 17:06
Datum: 06. prosince 2011 17:54
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 každej má něco, taky mě těší když se mi něco podaří vylepšit a fakt je to znát,
Datum: 06. prosince 2011 17:40
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 18:37
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 tak to nevím co myslíš.. :/  možná jsem to u viděl...
Datum: 08. prosince 2011 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 je vidět,kdo tu matici primárního kolečka už viděl....hlavně že sou tu stabilně všichni chytří až na střechu.....dá se to vyřešit,ale teď zrovna nevim jak tě navést....jsou matice bez šestihranýho osazení na klíč,ale je kruhová a má v sobě několik zářezů (nevim jak se tomu technicky říká)....a utahuje se to klíčem jako třeba šrouby pružin kluzáků....nebo středy řidítek u bicyklu...rozumíš mě(napovězte)....zoubek klíče se strčí do drážky matice a utahuje se to po obvodu......tahle matice se dá celkem běžně sehnat ....chce se to pídit......skusil bych obyč železářství....jen zjistit závit a stoupání
Datum: 08. prosince 2011 17:51
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
Datum: 06. prosince 2011 21:36
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 nj.. jenže to je matka na primárko a né na sekundáro.. nebo to taky pasuje..??  D když je tam 20mm závit a to je 1.5..
Datum: 06. prosince 2011 21:35
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/matice_prim_kola_m12x1_5222.html a trošku opilovat....
Datum: 06. prosince 2011 14:47
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 jj .. díky..
Datum: 06. prosince 2011 6:41
 prave ze ne,,nikdo mi to nechce udelat,,vem starou a plnikem sjed strany ,,pak utahujes orechem od goly,,je to ok,,
Datum: 05. prosince 2011 21:25
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 zdar hoši, budu dělat přepis na dvacítce, ale problém bude s evidenční kontrolou. Mám ji kompletně rozebranou a v papírech je platná STK a já nechci aby mi ji vzali, protože kdybych ji jen tak na oko poskládal, tak by to asi neprošlo, navíc ty plechy jsou v jiné barvě. Myslíte, že kdybych zdělal štítek a dal ho na mustanga, tak že by to prošlo ? Ten je totiž ve stejné barvě. Nikdy jsem na STK nebyl a přepis sem taky nikdy nedělal, takže nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 21:06
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 dik, a číslo motoru vymazaný je, tak to snad bude v pohodě
Datum: 05. prosince 2011 21:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 20 na papírech z 23 a naopak většinou normálně prochází, jen bacha na číslo motoru, pokud ho nemáš vymazaný tak se musí shodovat s číslem na štítku...
Datum: 05. prosince 2011 16:52
Jméno: jan
IP: uživatel12855
 Potřeboval bych poradit jestli sem udelal dobře kdyš sem hlavu válce na pinska odřel kartáčem a kde sem se nedostal vybrousil bruskou na broušení kos, jestli to ničem nebude vadit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 19:29
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 najlepšie je aj tak riedidlo a stetec
Datum: 07. prosince 2011 19:29
 neptáš se už trochu pozdě...? stejně už to máš jedno...
Datum: 05. prosince 2011 21:44
Jméno: karlík
IP: uživatel11673
 zdarec, chci se zeptat, na benzince prestali prodavat olej co jsem kupoval, chci se zeptat mají tam mogul TS, používáte někdo tento olej jak karbonuje? hlavně mě zajímá jak karbonuje, případně jak karbonuje olej Paramo trysk m2t Api TB, Vím že to tu bylo několikrát, ale odpověď na karbon tam většinou není
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 18:00
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 já ho jeden čas taky používal a supr, karbon normálně v pohodě, jentak decentně v hlavě na pístu, nic závratnýho, dá se to setřít i hadrem, nebo odrolit hadrem, jinak teď sem přešel od mogulu TS k TSF a supr paráda, i při poměru 1:25 ( záběh ) skoro vábec nekoří a maže dobře, chvíly sem jezdil i na motul 510 a ten byl asi nejlepší a cena 220,- za polosyntetiku ( 1L ) je dobrá
Datum: 06. prosince 2011 18:00
 Jezdím na MOTUL 2T nebo MOTUL 510 - taky do 2T. nebo Repsol 2T. litr stojí kolem 230kč a krásně maže nezanáší nic...
Datum: 06. prosince 2011 14:50
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ten MOGUL tsf tam davam 1:50 a pohodička  ale za ty prachy tam začnu lejt neco lepšiho
Datum: 05. prosince 2011 22:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Čau, potřeboval bych poradit jak zařídit aby fichtl více táhnul do kopců atd. dík za odpovědi !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 19:29
 pokud ho mas v ok stavu,melo by to jet..Ja dal 11z sekundarko na mustanga a sel mi celkem na prdel,po vymene pistnich krouzku..
Datum: 06. prosince 2011 19:29
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 řetězový už menší mam
Datum: 05. prosince 2011 19:57
Jméno: manik
IP: uživatel5754
 dej si sekundaro 11.zub.
Datum: 05. prosince 2011 8:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nafoukat kola,zhubnout,zgenerálkovat motor,namazat řetěz,vyměnit ložiska v kolech,menší sekundární kolečko
Datum: 04. prosince 2011 21:52
 skus menší řetězový kolečko
Datum: 04. prosince 2011 21:47
 Zdar draci mám takový malý dotaz šla by předělat kejvačka na 12 V? jestli jo tak co k tomu je potřeba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 6:52
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Mám kejvačku předělanou na 12V pomocí upraveného altíku z pionýra. Obsahuje čtyři světelné póly a dohromady to dává 60W.
Datum: 05. prosince 2011 6:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 "čistě teoreticky" se tam nechá dát 12V regulátor při stávajícim dynamu, ono ve vysokejch otáčkách to napětí taky dá, ale to tak možná u hranatý čízy, která se dost točí, u kejvačky bys těch 12V při běžný jízdě sotva dosáh, natož na tak dlouho aby to dobijelo baterku a ještě uživilo světla... pak by ještě šlo "čistě teoreticky" převinout rotor slabšim drátem a dvojnásobnym počtem závitů, ale to už máš "prakticky" fakt snažší a levnější to vape..
Datum: 04. prosince 2011 20:52
Jméno: Krugr
IP: uživatel12857
 To mě napadlo taky a kdych chtěl jen čistě teoreticky zachovat originál?
Datum: 04. prosince 2011 19:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dá se tam naroubovat i altík z 638, ale pak to nejde zavřít víkem... jinak samozřejmě viz kolečko, VAPE je je nejjednoduší, navíc tim získáš spolehlivé bezúdržbové zapalování a daleko větší výkon pro světla a ostatní spotřebiče, než 6V dynamo..
Datum: 04. prosince 2011 19:01
 Nejjednodušší cesta je koupit komplet sadu Vape...
Datum: 04. prosince 2011 18:51
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 Zdar draci. Zajímalo by mě, kolik kilometrů jste jeli nejvíc s babettou 210 v kuse bez zastávky? Třeba 35km/h rychlostí a spíše v letních měsících. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 20:10
 Asi 14 dní o prázdninách jsem jezdil každej den 30 km tam a 30 km zpátky, bez přestávky. Rychlostí 40 km/h. Kopce i roviny
Datum: 04. prosince 2011 20:10
 Já sem jel v létě o prázdkách na 210 něco kolem 16km bez přeztávky většinou do kopců, tam sem nakoupil a pak tou samou cestou z5.
Datum: 04. prosince 2011 20:06
 tfuj tos musel mít hemeroidy jak adventní věnec....
Datum: 04. prosince 2011 19:54
 Asi 150Km... Kopce,roviny,všechno možné. A jel jsem cestovní rychlostí 45Km/h
Datum: 04. prosince 2011 18:27
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 ahoj chci se zeptat při výměně simeringů na klice na jawa 21 se musí půlit motor??????sou to určitě gufera protože mizí olej a novej karbec jehla 4 zářez a pořád málo benálu a jak to uliju tak to jede chvilku dýki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 15:15
 treba ze to gumovy gufero za tech 20 let muze spuchret?vem si 20 let stary gufero a nove koupeny a uvidis rozdil..stary bude tvrdy,narozdil od novyho,co bude pruzny
Datum: 06. prosince 2011 15:15
Datum: 06. prosince 2011 15:01
 dá se to poznat např. může být vůle na klice  v nejhorším bude vyrachtanej válec kterej "je" po výbrusu  proto já si koupím levnej,nepojízdej motor a kolikrát je to lepší jak si za tisíce koupit motor po GO...
Datum: 05. prosince 2011 18:20
Datum: 05. prosince 2011 16:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč to u mustanga nešlo?
Datum: 05. prosince 2011 16:26
Jméno: ryider
IP: uživatel12862
 já to nedělal já ho koupil po go u mustanga to nešlo
Datum: 05. prosince 2011 11:18
 asi by jsi mel vedet,ze cezetak patri mezi jedny z tech,co tady na tomhle pokecu vedej nejvic  hele,kdyz ho mas zrenovovanej  tak by jsi mel vedet,odkud se davaj gufera,ne?
Datum: 04. prosince 2011 21:11
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 tak to vim je prostě po go a otvoje odpovědi moc nestojim
Datum: 04. prosince 2011 19:50
Datum: 04. prosince 2011 18:58
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 no motor je po renovaci najeto 500km a potom tak 20 let stál a těd todle dělá ale nevim jestly by nebylo leší si ten motor dát do mustanga nevim pro kterýho se mam rozhodnou poradtě kerej
Datum: 04. prosince 2011 18:28
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Nemusiš stači schodit magneto a na 2 strane dekl s kolečkem šroubovakem vypichnout a dat nowi zaleži jestli nemaš těsnění mezi kartrama
Datum: 04. prosince 2011 18:15
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 12:52
 Za prvé...nevím jestli je to tvůj web a nebo si nějaký sklaní fanoušek,ale určitě není vhodné zvyšovat návštěvnost Tvého/vašeho/jeho webu tím,že budeš ob den cpát odkaz sem na pokec.....ke karburátoru.....hezké,ale na nic......co s kolenem o nějakym průměru 14-15mm když máš karbec o průměru 17mm ?? Trochu logiky do toho.....když mam karbec 17mm tak koleno aspoň 18mm vntřní.....jinak když se dostaneš do fáze,že to budeš umět seřídit,tak zjistíš,že ono to je asi nejlepší bez kolena  Kdybys chtěl něco probrat,ozvi se na mail....tak nějak vidím,jakým směrem se ubíráš,vypadá to že věci děláš poctivě,ale vypadá to,že to děláš špatně....
Datum: 05. prosince 2011 12:52
 pěknej je ale funkčnost??
Datum: 04. prosince 2011 21:05
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 nátrubek je hezkej, ale vzhledem k použitému kolínku sání úplně na nic.
Datum: 04. prosince 2011 20:42
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, pustil jsem se do záchrany jawy 05 z r. 1963. Koupil jsem ji za 1000,- v dezolátním stavu. Kdybyste ji viděli, tak se zděsíte. Chci Vám ukázat pár fotek. Předem říkám, že to chci hlavně spojízdnit a a vychytat některá drobnosti. Nejedná se o renovaci. Tak se kouknite... snad se bude líbit alespon něco http://prasiq.rajce.idnes.cz/Jawa05_skladani
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 19:10
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Tak něco podobného jsem dělal loni Jawa 20 rv 75 ,přihlášený na papírech a 16 let stál ve stodole.Myslel jsem že ho udělám jen tak na oko abych ho přiihlásil ale po odmontování prvních dílů to dopadlo tak že kromě motoru který až na spojku byl v super stavu a do dneška jsem na něm nic nedělal jsem jinak rozebral a udělal úplně všechno ....a moc mě to bavilo -jak se mi pod rukama měnil v pěkného Pionýra Přeju hodně zdaru.
Datum: 04. prosince 2011 19:10
 Dobrá práce.  Čím si leštil ten motor?
Datum: 04. prosince 2011 18:17
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Motor celkově byla práce na 3 dny...  Takovou vrstvu zapečené špíny a zeminy jste snad neviděli... takže prvně mechanicky očistit, vypustit olej, sundat elektriku a na noc ponořit do kyseliny citronový...no a po GO sem to čistil ručně silichromem a pak přeleštil tempem.
Datum: 04. prosince 2011 18:15
 máš tam startovací hrídel z 21ky?
Datum: 04. prosince 2011 18:11
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Asi ano, zkoušel jsem i klasický airbox... jediný rozdíl jsem zaznamenal ve zvuku motoru...
Datum: 04. prosince 2011 18:10
 dá se to... ale ten hnusnej vzducháč zahod a dej tam klasický air box.. a tuším že tam patří karbec podobný jak z S22 (hranatá plovákovka) a hliníkový airbox
Datum: 04. prosince 2011 18:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám na motorce hodně vzhledových úprav a také laďák. celkem řve, takže asi STK neprojde... zajímá mě, jestli bych platil za práci, i když by stkčkem neprošla .. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 A co tam dát na STK seriovej vejfuk? Ha....a je to vyřešený....
Datum: 05. prosince 2011 11:57
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já totiž nemám sériovej motor  nemehlo!
Datum: 04. prosince 2011 19:56
 k čemu je ti laďák, kterrý snižuje výkon? jo ahááá. jsi pak velkej borec, já zapoměl
Datum: 04. prosince 2011 17:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejdřív zaplatíš a pak až jdeš k prohlídce
Datum: 04. prosince 2011 17:47
 jo
Datum: 04. prosince 2011 17:00
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau.. mám takový problém na 21 praskly mi řidítka tak jsem je zavažil a polot jsem vjel do díry a už jsem se kulal protože mi uletela polovina řidítek.. a ted tam chci dát nové s brazdou ale ty staré neumím ani za boha vyndat.. ten dlouhý šroub jsem vyndal ale ty řidítka ani za nic.. plss poradte jak dál..  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 13:25
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 aha.. díky..
Datum: 04. prosince 2011 13:25
 ahoj, tak ten dlouhej šroub znovu našroubuj na pár závitů stačí. Potom do něho lehce klepni, aby vypadl z drážky čep v řídítkách. Potom to půjde vydělat bez problémů..
Datum: 04. prosince 2011 12:53
|



|