slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  645  646  647  648  649  650  651  652  653  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12867    
chlapi jakou barvou nejlepe nastrikat kostru z mustanga? budu piskovat a pak strikat.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
jestli jezdíš hlavně po silnici tak jo,snížíš tím i spotřebu paliva....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Jastin      IP: uživatel12793    
Díky moc, už delší dobu hledám nějaký silniční pláště na mustafa. Ale pořád přemejšlím jestli se to vůbec vyplatí.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
ContiGO 2,75 x 16 .......ale je to spíš na mopedy,nemá to vysokej rychlostní index...jen mi přijde že dost rychle mizej......jsou dost měkký....no na silnici....určitě ne do lesa
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, co je to za pláště jak máš na fotkách na motorkářích?
 
 
Datum: 07. prosince 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12871    
Já to vzal plničem (Finiš) celý po dvou vrstvách,barva syntetická bez tužidla,výsledek solidní,cena perfektní http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758
 
 
Datum: 07. prosince 2011 6:43
 
 
 
 
Jméno: Prasiq      IP: uživatel12485    
Ťukance jsou pouze na horní hraně plechu, tam bych si s kytem neporadil... jinak tam nejsou. To se ti zdá. Maska líp zrepasovat nešla. Byla zle naražená... A pomeranč sem po zaschnutí vzal rozlešťovačkou a je po něm veta... Nejednalo se o renovaci. Na to bych neměl love! Myslím, že na práci ,,amatérského renovátora,, to jde!
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Prasiq: tak ten zadní nulapětkovej plech moc kitovanej nevypadá, vždyť to máš samej ťukanec a ještě k tomu pomeranč,,, když už do toho cpát prachy (jakože ten akryl něco stojí, i plnič), tak by to taky chtělo, aby to nějak vypadalo
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Prasiq      IP: uživatel12485    
Kostru bych vzal nějakým antikorem. Je to přece mustang, všecko nahý....
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
zelená
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Prasiq      IP: uživatel12485    
Tak já to vybrousil, zakitoval a pak cáknul dvojitou vrstvou plniče a na to dvousložku akrylovej lak. http://lorilama.rajce.idnes.cz/Lakovani_uzivatele_JAWA05/ a http://prasiq.rajce.idnes.cz/KITOVANI/
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
plnič bych na to snad ani nedával, nejen, že na kostře mi příjde zbytečnej, ale z fabriky tam taky nic takovýho nebyo,,, leda, že by byla "nažraná" korozí,,, jinak bych to stříknul klasicky základem a pak podle účelu nějakym finišem,,, to záleží na tobě, jestli to má bejt leštěnka, tak co píše kolečko, jestli detailní renovace, pak se původní barvě nejvíce podobá klasická syntetika, do které lze údajně přimíchat tužidlo do akrilátu (ale zkušenost s tim zatim nemam!) ,,,, sám se teď rozhoduju, co dát na 555, bojim se totiž, že ta syntetika nebude stálá
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to fouknul plničem a přes to dvousložkovej akryl nebo polyuretan. Tim nic nezkazíš.
 
 
Datum: 06. prosince 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel12533    
Dobrý den, mám pionýra bez papírů, chtěl bych na něj papíry - mám nabídnuto TP + štítek, co musím konkrétně krok po kroku udělat abych mohl mít STK a jezdit po silnicích ? Ještě otázka : jaká je rozumná cena papírů na pionýra ? Budu rád za Vaše rady a zkušenosti ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli je to starej TP ve kterém je ještě psané číslo motoru, chtělo by to, aby nynější majitel ještě než to na tebe odhlásí provedl jeho výmaz (50Kč tušim), případně i upravil barvu vozidle dle tvojeho,,, pak ti pošle odhlášený TP na tvojí osobu i se štítkem, případně i RZ a ty to napasuješ na svýho pincka a okamžitě dojdeš pojistit!! Pak musíš na evidenčku a pokud TP nemá platnou stk, musíš jí udělat (několik dní platí i jako evidenčka tušim). Potom vezmeš veškerá doklady co budeš mít (TP, zelenou kartu a protokoly z stk) a dojdeš na obecní úřad s rozšířenou působností na odbor dopravy moto dopřihlásit na sebe. Pokud ti majile dá i tu RZ, vem si jí radši sebou na OD, kdyby ti jí náhodou chtě nechtě chtěla vyměnit (převod z kraje do kraje), pokud RZ mít vubec nebudeš, oni zapíšou ztrátu a vysstavěj ti novou
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
myslím, že by to chtělo ještě SPZ, ale měli by ti dát na úřadě novou, když by jsi ji nesehnal, ale za vše se platí
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12867    
cau.Doklady a stitek tak za 1500Kc.Musis mit motorku v cajku.odpovidat barva jako je v TP.Zajet na STK udelat technickou a evidenci.Potom zajed na urad prihlasit a jezdi
 
 
Datum: 06. prosince 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,prosimvás má kejva 356 stejnej zvuk jako 353?Myslim teda rybinovky.Chtěl bych si totiž jednu z nich pořídit tak se rozmýšlím.A ještě maj tyhle dve podsvícenej tachec?Ted si nejsem jist ale myslim že v tachecu je nějaká, snad kontrolka baterky?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Tachec od výroby podsvícenej rozhodně neni pouze tam jde trocha světla od předního světla jinak dobíjení se ti ukazuje na ampermetru v nadrži
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvuk je vzhledem k obsahu trochu jinej, tachec je myslim podsvícenej u obou.
 
 
Datum: 06. prosince 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Zdar chci se zeptat kolik se maže MZ 150ccm ? 1:50 ? ale nejsem si jistej tak poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Simson se maže 1:50, takže MZ to bude mít asi stejný. Pro lepší pocit můžeš dát 1:45:-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
KurvA jaké mazání, je to skopčák ad si poradí s čistým :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle MZ forum co ? nebo na netu to určitě najdeš hledej nebo si stáhni návod k obsluze na ! a příště napřed trocha pohledej OK ? :-P http://lmgtfy.com/?q=MZ+150+pom%C4%9Br+oleje+a+benzinu
 
 
Datum: 06. prosince 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
cus draci, nevíte někdo jestly se dá nějakym způsobem udělat na fichtlu v karburátoru podtlak? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tato sezóna, a před námi to udělalo to samé Vrběticím B
 
 
Datum: 07. prosince 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej na té dlaždici něco bude ono aji nám se to občas stalo .. to je tato sezona nebo minulá? Protože mi připadá že minulý rok jsme jich roztrhli tak 5 a tento rok žádnou možná jednu .. kdoví jestli to tam někdo upravil ale dělá to tam neplechu :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak to bylo ještě se starou 18tkou.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to byla druhá možnost s tím sborem :-D , ale tak 19tka pro žáky je moc, to se zkurví během pár útoků, štítná? ty maj nového 2,0 mysím, ale tky jen debil by jim dal takovou mašinu do ruk. zkrátka 18 a výš bych nechodil, už jenom pro bezpečnost žáků a pro zbytečné vyhazování peněz. jinak v rymicích se nám tento rok na PHL roztrhlo Béčko o vaši dlaždicu :-D a aj více sborům se to tak přesně stalo :-D http://www.youtube.com/watch?v=18_hbv37iVQ&feature=g-wl
 
 
Datum: 07. prosince 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nn, běhám za SDH Rymice už pátým rokem .. a vyhráli jsme to jednou za mladší a teď za starší žáky a štítná .. to je náš ústřední nepřítel :-D prostě rozhodl až poslední závod kdo bude první :-) Taky ju máme myslím že od pana Poláška, taky velký úpravy na motoru a je pravda že se to musí teda víc rvat ale na trénincích ju šetříme půl plynu na nasátí a pak plnej .. protože jedna oprava stojí xxxxxxx kč že .. bohužel my nemůžem běhat zlínskou , sice jsme v kraji ale nejsme v okrese (jsme okres kroměříž) .. ale tak co no apoň ten středomoravák :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 6:51
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to možná znáš trouby z SDH Mladcová :-D , jinak každá mašina se zníčí u ,,děcek,, ti tam rvou dycky omezovač nebo nenaberou atd. toto máme Polášek, vše na co se podíváš je předělané, v hlavě specíálně převrtané kanálky, tam ta vývěva ani nefunguje, tam je jenom pro okrasu, jinak tky čtyřsvod Tommu prostě a jen mašina pro muže. když jsem běhal za mladší žáky v roce 2007 tak jsme vyhráli Zlínskou lihu MH s 18tkou a ve středomoraváku jsme byli 2. nebo3. teď nwm ale to byla nová a i tak se za tu sezónu zníčila dost. jinak ty rekordy jsou u mužů. ty běháš za co? typl bych si tak štítná nad vláří, ta teď vyhrála zlínskou a aj střeomoravák
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jou, tak vidím že tu nejsem sám dobrovolnej hasič :-D Ale běhám ještě ligu za starší žáky (poslední sezóna) a jsem pravej proudař, rekord mám 11:20 nebo tak nějak a teď jsem vyhráli ligu Středomoravský pohár mládeže :-) Mašinu máme myslím předělanou z TAZ 1500 na 1.9 litru, výfuk Tommu, sportovní oběžný kolo apod .. krásně to saje bez vývěvy jak nám tak i můžům a ženám .. snad nevýhoda je že po 3 letech běhání se 3mi tými už to není ono ten výkon užt to stratilo pár koníků ale šlape dobře a nikdy nás nezradila :-D Prostě staré škodovácké motory to je paráda :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
ten ma ale 4T ? ne?
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha já myslel závodně :-D , teď máme nového dvoulitra 2,0 a rekord máme na 2B 14:68 a na 3B 17:43, tky dělám strojníka na 3B, 3 spoje savcu a poďme :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
kámoš si to udělal na yukině a když pustí plyn tak mu to střílí z výfuku a přemejšlel jsem jestly by to šlo i na fichtla
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12868    
hele mi nesoutěžime, občas jen tak nějakej sranda mač, občas protáhneme mašinu u rybníka( máme 2x PPS 12, normální neupravená jedna je z roku 1969 a ta druhá je z roku 1971 ale byla to uloženka od vojáků nějakej děda ji měl dom v garáži a chtěl z ní jednou uělat traktůrek- motor octavia - jinak vůbec neběhala ale u nás běhá asi třetí rok), tak 2x nebo 3x do roka nějaký námětový cvičení ( většinou dálková doprava vody ), ale většinou se staráme o kulturu v vsi jinak by bylo mrtvo, takže třeba ples v březnu, v červnu výstava traktorů, v červenci sraz, hasičských vozů, v srpnu proděti loučení s prázdninama, jinak posezení v hasičský klubovně, nějaký brigády, sběr šrotu, úklid hasičárny a tak, ale ta technika mě baví, dostal sem od jednoho známího knížku asi z roku 1985, ale je tam vše o motorech čerpadlech, a prinncipech co jak funguje a to mě baví :-))
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vitáj, já su tky hasič :-) co máte za mašinu, časy atd.? smím.li vědět :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel12868    
o požárních stříkačkách toho taky vim dost, tak strojník a aby to nevěděl :-D , prostě mě to baví . . . . . .
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12868    
vono všecny karburátory pracují na principu podtlaku a přetlaku, venturiho trubice a proudění plynů a kapalin, nevim pokud si třeba u dobrovolnejch hasičů, tak se koukni jak se saje voda do savic a čerpadla - podtlakem - vývěvou, ale ta je většinou na výfuku ( a většinou u 4T motorů - 2T to maj trochu jinak) a pracuje na trochu jinym ale podobnym principu, ještě bych se mohl rozepsat, stačí říct . . . .
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12868    
podtlak se tam dělá sám, pracovním cyklem motoru, větší podtlak je za šoupátkem, v difuzoru, a nebo když je šoupátko přivřené tak za ním ve směru k motoru, proč to chceš vědět smím-li se zeptat, nějakej tuninig :-D, přisávání bo něco takového?
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pokud sis ještě nevšiml, tak karbec z fichtla (05-23) pracují na podtlaku :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus Draci,http://www.regarden.cz/prislusenstvi-3/pocitac-motohodin-a-otackomer fakt se ten kabel od toho otáčkoměru se má obmotat kolem cívkového kabelu.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Standa, jestli se toho chceš zbavit, měl bych zájem. Mám jeden kousek doma a na zjištění ustálených otáček to stačí. Zjišťuju s tím maxim. otáčky do kopce a volnoběžnou směs. Na tyhle účely to funguje docela spolehlivě.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12869    
cajk k ničemu,mam to doma,tenkrát sem to koupil na aukru za pár stovek,za kilo ti to necham....na změnu otáček to reaguje tak tupě,že je to k ničemu...jediný co to umí,tak měřit motohodiny
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Jegermajstr      IP: uživatel12866    
Omotat a pak konec ukostřit!
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má se opravdu omotat, máš to tam i nakreslený. :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: mawaj      IP: uživatel12865    
zdravím hraju si s motorem z babety chci tam dát klapky na sání nevíte náhodou které jsou nejvhodnější .díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prorože na sériovém motoru je klapka k ničemu :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
Každá co najdeš je nejvhodnější. 210 má válec s málo materiálem kolem sacího a výfukovýho kanálů, takže to vložení klapky dost omezuje. Válec 207 je na tom líp, po odříznutí horního žebra, ale zase má slabší stěnu na bokách válce. Nejvíc tě bude omezovat spodní hrana válce, protože je dobrý zachovat alespoň 5mm dosedací plochu na domeček a taky držák motoru docela překáží. Takže záleží jen na tobě jakou klapku použíješ a jak vymyslíš umístění klapky. Pro instiraci http://www.twostroke.tode.cz/evo3/15.jpg
 
 
Datum: 05. prosince 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: mawaj      IP: uživatel12865    
jen se ptám nemám s tím zkušenost chtěl bych to zkusit k čemu třetí kanál
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádná... máš snad 3 kanal, nebo take casovani ze neni mozne pouzit rozvod pistem?
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel12300    
Zdarec, Poraďte prosím všechny vychytávky na tuning fichtla co znáte Díky !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. prosince 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
stejne musis zacit od zakladu GO motoru a lechci upravy zápalko vyfuk a naucit se to dobre odladit abi to jelo pom az se dostanus na perfektne odladenej seriovej valec tak potom skouset ruzni upravy kdiz si kopis rovnou upravenej valec tak to nemas sanci odladit:-)
 
 
Datum: 06. prosince 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je pak tvuj boj. Chceš nějakej tuning ale pak si to rozmyslíš..Ale určitě je lepší mít blatník a než aby to jezdilo jak má...
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel12300    
Už sem do úpravy válce chtěl jít, ale nakonec sem si to rozmyslel
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš si měl investovat do motoru než do blatníku a laku... Udělej GO motoru a nech si třeba od Standy upravit válec, slyším na něj jenom chválu, taky si od něj chci nechat udělat válec. :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Jo takhle, lak, šrouby... ještě si to vytuninguj nálepkou NoFear a Monster
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel12300    
Já sem si přes zimu dělal generálku fichtla lak, výměna šroubů atd. a dával sem si jenom 11z řetězový kolečko do tahu, přední plastovej blatník abych to trošičku odlehčil, ale do motoru sem moc nešahal ...
 
 
Datum: 05. prosince 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12863    
Zgenerálkuj motor a podvozek,to je základ,pak se dá začít motorem: Bezkontaktní zapalování(VAPE) ,upravený válec,snížená hlava,rezonanční výfuk,lepší(větší) karburátor,vhodně vyrobené sací koleno,vhodné sání, rýchlou 3Q převodovku.....a pak se z toho zblázníš,protože s nulovejma zkušenostma to prostě neodladíš :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
No, poradíme, ale nezvládneš ani jednu. (Stačí se zamyslet a na něco bys přišel i sám...). Tak pro tebe je základem prvně fincka seštelovat. Jinak co považuju za tuning: Výbrus 41:00, snížená hlava, klapkové sání ke klice, čtyřkanál, stočená klikovka na 85mm + podkova ke klice, karburace Bing se sytičem, čtyřkvalt převodovka, CDI zápalko... lítám na tom i 100 km/h. Ty bud rád, že jedeš a nevymejšlej :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12864    
Čau draci:chtěl jsem se zeptat co je to polopřevod? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12870    
děkuju za odpověd
 
 
Datum: 06. prosince 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: manij      IP: uživatel5754    
to je ze tam zaradis puku rychlosti
 
 
Datum: 06. prosince 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to je když to při přepisu někdo odhlásí na tebe a ty to nepřihlásíš..
 
 
Datum: 05. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
zdarte ? jak mam zalepit prasklinku v karteru nemam novy jě nějaky dobry tmel ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
tak bud tigem a nebo nakoupit pár elektrod na hliník a jeho slitiny a zkoušet a kerá bude svařovat nejlíp tak tu to nakonec zavařit
 
 
Datum: 07. prosince 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
aha jake nato musi byt elektrody na slitiny ??
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele dneska jsem uciteloj ve skole dával prasklej brzdovej buben a během 2 minut bylo po problému krásně to zavařil
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Prodavaj se i 2složkovy lepidla .. ale lepsi je to zavarit
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
on to je karter z pibika ale dik
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: pape      IP: uživatel6097    
kdyby neco tak mam kdyžtak na prodej hezy kartery 200kč/ks
 
 
Datum: 05. prosince 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
úplně nejlepší je to zavařit,zavaří ti to každý kdo sváří hliník a drží to
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Dneska se mi debilovi podařilo servat závit na hlavě (ledvinkové), tak jsem jí nahradil poslední dobrou (kulatou), dal jsem jehlu na 1zářez (na 2 byla svíčka černá) po složení a menším doladění jsem to jel projet, na 1.st. to začlo škubat asfalt až jsem z toho silně nechápal. Zajel jsem to projet a cestou jsem se stavil u kámoše, došly mu díly, tak se šlo vyměňovat začlo to halogenovou žárovkou... po nakopnutí záře jak z vesmíru :-D to jsem nechápal ještě víc, fakt nádhera, pak ale přišlo trochu zklamání když při přepnutí na dálkové to svítilo furt stejně :-D, ale tak co :-) pak jsem konečně vyměnil vzduchák, tak mi snad klesne spotřeba a příjde mi, že to asi bude chtít zase hodit bohatší směs, nejelo to úplně OK... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12876    
:-D :-) :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
od shora právě :-D výsledek je stejný (trhá asfalt :-D)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12874    
ten zářez počítáš od zhora nebo odspoda, já na jednom fichtlu měl normálně na 1.zářezu od zhora a svíčka pěkne cihlová, fichtl trhal asfalt :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
;-) ale aby mi to na kulatou hlavu jelo líp jak na ledvinkovou... je mi to docela záhadou :-) každopádně dneska jsem se čuměl na tu směs, posunul jehlu na 2zářez, svíčka černá a více to žralo... dal jsem to zpátky a zdá se mi, že to tak jede i líp... ale stejně mít jehlu na 1.zářezu ze 4. :-D docela divné, ale tak co :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12868    
každej má něco, taky mě těší když se mi něco podaří vylepšit a fakt je to znát,
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      E-mail:      IP: uživatel12653    
Čau.. SESO máš tady na fichtlkrámku někde matici na tohle sekundáro..? nebo mi aspon napiš rozměry já už si ji seženu..;-) Díky..;-). http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sekundaro_10z2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
tak to nevím co myslíš.. :/ :-D možná jsem to u viděl...
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
je vidět,kdo tu matici primárního kolečka už viděl....hlavně že sou tu stabilně všichni chytří až na střechu.....dá se to vyřešit,ale teď zrovna nevim jak tě navést....jsou matice bez šestihranýho osazení na klíč,ale je kruhová a má v sobě několik zářezů (nevim jak se tomu technicky říká)....a utahuje se to klíčem jako třeba šrouby pružin kluzáků....nebo středy řidítek u bicyklu...rozumíš mě(napovězte)....zoubek klíče se strčí do drážky matice a utahuje se to po obvodu......tahle matice se dá celkem běžně sehnat ....chce se to pídit......skusil bych obyč železářství....jen zjistit závit a stoupání
 
 
Datum: 08. prosince 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
sorry překlep..;-) :-D néé 1,5 ale 12mm..;-)
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
nj.. jenže to je matka na primárko a né na sekundáro.. nebo to taky pasuje..?? :-DD když je tam 20mm závit a to je 1.5..;-)
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/matice_prim_kola_m12x1_5222.html a trošku opilovat....
 
 
Datum: 06. prosince 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
jj .. díky..;-)
 
 
Datum: 06. prosince 2011 6:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze ne,,nikdo mi to nechce udelat,,vem starou a plnikem sjed strany ,,pak utahujes orechem od goly,,je to ok,,
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
zdar hoši, budu dělat přepis na dvacítce, ale problém bude s evidenční kontrolou. Mám ji kompletně rozebranou a v papírech je platná STK a já nechci aby mi ji vzali, protože kdybych ji jen tak na oko poskládal, tak by to asi neprošlo, navíc ty plechy jsou v jiné barvě. Myslíte, že kdybych zdělal štítek a dal ho na mustanga, tak že by to prošlo ? Ten je totiž ve stejné barvě. Nikdy jsem na STK nebyl a přepis sem taky nikdy nedělal, takže nevím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
dik, a číslo motoru vymazaný je, tak to snad bude v pohodě
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
20 na papírech z 23 a naopak většinou normálně prochází, jen bacha na číslo motoru, pokud ho nemáš vymazaný tak se musí shodovat s číslem na štítku...
 
 
Datum: 05. prosince 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel12855    
Potřeboval bych poradit jestli sem udelal dobře kdyš sem hlavu válce na pinska odřel kartáčem a kde sem se nedostal vybrousil bruskou na broušení kos, jestli to ničem nebude vadit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
najlepšie je aj tak riedidlo a stetec :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
neptáš se už trochu pozdě...? stejně už to máš jedno...
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: karlík      IP: uživatel11673    
zdarec, chci se zeptat, na benzince prestali prodavat olej co jsem kupoval, chci se zeptat mají tam mogul TS, používáte někdo tento olej jak karbonuje? hlavně mě zajímá jak karbonuje, případně jak karbonuje olej Paramo trysk m2t Api TB, Vím že to tu bylo několikrát, ale odpověď na karbon tam většinou není odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12868    
já ho jeden čas taky používal a supr, karbon normálně v pohodě, jentak decentně v hlavě na pístu, nic závratnýho, dá se to setřít i hadrem, nebo odrolit hadrem, jinak teď sem přešel od mogulu TS k TSF a supr paráda, i při poměru 1:25 ( záběh ) skoro vábec nekoří a maže dobře, chvíly sem jezdil i na motul 510 a ten byl asi nejlepší a cena 220,- za polosyntetiku ( 1L ) je dobrá :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Jezdím na MOTUL 2T nebo MOTUL 510 - taky do 2T. nebo Repsol 2T. litr stojí kolem 230kč a krásně maže nezanáší nic...
 
 
Datum: 06. prosince 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
ten MOGUL tsf tam davam 1:50 a pohodička :-) ale za ty prachy tam začnu lejt neco lepšiho
 
 
Datum: 05. prosince 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel12300    
Čau, potřeboval bych poradit jak zařídit aby fichtl více táhnul do kopců atd. dík za odpovědi !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ho mas v ok stavu,melo by to jet..Ja dal 11z sekundarko na mustanga a sel mi celkem na prdel,po vymene pistnich krouzku..
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel12300    
řetězový už menší mam :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel5754    
dej si sekundaro 11.zub.
 
 
Datum: 05. prosince 2011 8:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nafoukat kola,zhubnout,zgenerálkovat motor,namazat řetěz,vyměnit ložiska v kolech,menší sekundární kolečko
 
 
Datum: 04. prosince 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: skampa11      E-mail:      IP: uživatel12350    
skus menší řetězový kolečko
 
 
Datum: 04. prosince 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Krugr      E-mail:      IP: uživatel12857    
Zdar draci mám takový malý dotaz šla by předělat kejvačka na 12 V? jestli jo tak co k tomu je potřeba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 6:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Mám kejvačku předělanou na 12V pomocí upraveného altíku z pionýra. Obsahuje čtyři světelné póly a dohromady to dává 60W.
 
 
Datum: 05. prosince 2011 6:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
"čistě teoreticky" se tam nechá dát 12V regulátor při stávajícim dynamu, ono ve vysokejch otáčkách to napětí taky dá, ale to tak možná u hranatý čízy, která se dost točí, u kejvačky bys těch 12V při běžný jízdě sotva dosáh, natož na tak dlouho aby to dobijelo baterku a ještě uživilo světla... pak by ještě šlo "čistě teoreticky" převinout rotor slabšim drátem a dvojnásobnym počtem závitů, ale to už máš "prakticky" fakt snažší a levnější to vape..
 
 
Datum: 04. prosince 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Krugr      IP: uživatel12857    
To mě napadlo taky a kdych chtěl jen čistě teoreticky zachovat originál?
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dá se tam naroubovat i altík z 638, ale pak to nejde zavřít víkem... jinak samozřejmě viz kolečko, VAPE je je nejjednoduší, navíc tim získáš spolehlivé bezúdržbové zapalování a daleko větší výkon pro světla a ostatní spotřebiče, než 6V dynamo..
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejjednodušší cesta je koupit komplet sadu Vape...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: babetista      IP: uživatel12258    
Zdar draci. Zajímalo by mě, kolik kilometrů jste jeli nejvíc s babettou 210 v kuse bez zastávky? Třeba 35km/h rychlostí a spíše v letních měsících. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi 14 dní o prázdninách jsem jezdil každej den 30 km tam a 30 km zpátky, bez přestávky. Rychlostí 40 km/h. Kopce i roviny
 
 
Datum: 04. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem jel v létě o prázdkách na 210 něco kolem 16km bez přeztávky většinou do kopců, tam sem nakoupil a pak tou samou cestou z5. :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tfuj tos musel mít hemeroidy jak adventní věnec....
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi 150Km... Kopce,roviny,všechno možné. A jel jsem cestovní rychlostí 45Km/h
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
ahoj chci se zeptat při výměně simeringů na klice na jawa 21 se musí půlit motor??????sou to určitě gufera protože mizí olej a novej karbec jehla 4 zářez a pořád málo benálu a jak to uliju tak to jede chvilku dýki za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba ze to gumovy gufero za tech 20 let muze spuchret?vem si 20 let stary gufero a nove koupeny a uvidis rozdil..stary bude tvrdy,narozdil od novyho,co bude pruzny
 
 
Datum: 06. prosince 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Já koupil motor za 200kč od kámoše dal do 21 důkladně seěteloval a jezdí už asi 3 roky bez oprav !! a pohodička a jinač stačí vyhodit dekl samodřejmě !! vypustit olej :-D stáhnout ozuběné kolečko vydloubnout simering dát jinej a nabouchat přez ořech na ráčnu a pak vše smontovat a potom vyměnit pod zapalováním stahnout magnet atd a je vystaráno vydloubneš dáš nový a jezdíš :-D je to tak jednoduchý :-D a tak obtížný pro některý lidi :-D a jinač když motor před 20 lety po GO a nejezdil tak proč by to byli gufera ?? však já sem si koupil 555 před 5 lety bylo děláno GO motoru do teťku ležel a já ho rozjel a ještě bezjakýkoliv uprav sem jel na STK a všechno a prošel z 0 chybama tak proč by to mělo byt vyběhaný po 20 letech ? :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to poznat např. může být vůle na klice :-D v nejhorším bude vyrachtanej válec kterej "je" po výbrusu :-D proto já si koupím levnej,nepojízdej motor a kolikrát je to lepší jak si za tisíce koupit motor po GO...
 
 
Datum: 05. prosince 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akorát že na internetu a všude jinde je každej druhej motor po GO :-D a přitom to není pravda protože co ? protože do něho nevydíš jedině že by ti ukázal paragony a staré díly ale i tak se tumu nedá věřit na 100 % :-) :-P :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
proč to u mustanga nešlo?
 
 
Datum: 05. prosince 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12862    
já to nedělal já ho koupil po go u mustanga to nešlo
 
 
Datum: 05. prosince 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi by jsi mel vedet,ze cezetak patri mezi jedny z tech,co tady na tomhle pokecu vedej nejvic :-D hele,kdyz ho mas zrenovovanej :-D tak by jsi mel vedet,odkud se davaj gufera,ne? :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
tak to vim je prostě po go a otvoje odpovědi moc nestojim
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak motor po renovaci jo? :-D ....... víš vubec co je to renovace? :-D :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
no motor je po renovaci najeto 500km a potom tak 20 let stál a těd todle dělá ale nevim jestly by nebylo leší si ten motor dát do mustanga nevim pro kterýho se mam rozhodnou poradtě kerej
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Nemusiš stači schodit magneto a na 2 strane dekl s kolečkem šroubovakem vypichnout a dat nowi zaleži jestli nemaš těsnění mezi kartrama
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: vybublanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavej nápad s nátrubkem na karburátor http://50cc.webnode.cz/stadion-racer/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12863    
Za prvé...nevím jestli je to tvůj web a nebo si nějaký sklaní fanoušek,ale určitě není vhodné zvyšovat návštěvnost Tvého/vašeho/jeho webu tím,že budeš ob den cpát odkaz sem na pokec.....ke karburátoru.....hezké,ale na nic......co s kolenem o nějakym průměru 14-15mm když máš karbec o průměru 17mm ?? Trochu logiky do toho.....když mam karbec 17mm tak koleno aspoň 18mm vntřní.....jinak když se dostaneš do fáze,že to budeš umět seřídit,tak zjistíš,že ono to je asi nejlepší bez kolena ;-) Kdybys chtěl něco probrat,ozvi se na mail....tak nějak vidím,jakým směrem se ubíráš,vypadá to že věci děláš poctivě,ale vypadá to,že to děláš špatně....
 
 
Datum: 05. prosince 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěknej je ale funkčnost??
 
 
Datum: 04. prosince 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Z      IP: uživatel12237    
nátrubek je hezkej, ale vzhledem k použitému kolínku sání úplně na nic.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 20:42
 
<  645  646  647  648  649  650  651  652  653  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 10:52:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu