Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 ahoj mam problém s mojí babetou má najeto jen 7 tisíc a vždicky táhla měla sílu ale těd najednou neni silná netáhne a občas vynechá myslíte že svíčka nebo vejfuk zanesenej karbec
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 17:06
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 díky za rady
Datum: 30. listopadu 2011 17:06
 když vynechává, tak bych tipoval svíčku nebo ten kárbec... vypálením výfuku nic nezkazíš
Datum: 30. listopadu 2011 17:04
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/581654-50-21.html cus kolik by jste mu za to daly ? a co si o tom myslite ? nevim jestli ho mam vzit nebo ne diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:45
 dal bych mu za to do držky...
Datum: 02. prosince 2011 23:45
 zatohle?... ani 5korunu... a ještě bych majitele kopl do řiti.... takhle zmršit pionýra...  .... lidi jsou hova*a
Datum: 02. prosince 2011 23:37
Jméno: pavel
IP: uživatel12836
 tak ja bych zato dal tak max. 1500kč ale sehnal by se i lepčí
Datum: 01. prosince 2011 16:57
 Za 400Kč jsem koupil mustanga kromě pístu, válce a hlavy, jinak kompletního v původním modrém stavu, chromy, tech. stav ok s přepsatelnýma papírama.
Datum: 30. listopadu 2011 20:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 To bych snad ani zadarmo nechtěl.Takhle ho zničit...Chudák
Datum: 30. listopadu 2011 19:49
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 prej k tomu je karburator bloky motoru zadni plech orig. a brisko s tim co kreje karbec a inducku ... tk nevim kdyz rikate ze je to nahovn*
Datum: 30. listopadu 2011 19:40
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tento pionýr nemá ani náhodou cenu 1500kč, za 800kč bych sehnal mnohem lepšího kompletního, za tohle bych dal tak 700kč jinak na naučení celkem dobrý
Datum: 30. listopadu 2011 19:33
 tak max 1500 podle toho co k tomu je za nd
Datum: 30. listopadu 2011 18:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevidim na tom nic, co by mělo nějakou cenu,,, osobně bych takovej střep vubec nechtěl, je to opmsta, ale když už, tak max pulitrovku rumu,,, jestli chceš, mám tu taky jeden takovej bastl, jezdilo to naposledy tak před pěti lety, rád bych se toho zbavil, protože mi to akorát překáží
Datum: 30. listopadu 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 To je konec  To je mrcha zkřížená  samozřejmně cena šrotu.....vždyť na tom neni nic....
Datum: 30. listopadu 2011 16:54
 400 max 500 total bastl
Datum: 30. listopadu 2011 16:36
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 dnes sem koupil zadřeního mustanga za 600kč máte pravdu je to docela paskvil
Datum: 30. listopadu 2011 16:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby to aspon umyl...takhle max 500,já koupil většinu pionýrů ikdyž nepojízdných,ale kompletních za 500
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 dal bych zanej tak 1500 2000 jo ber ho
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
Jméno: babeta207
IP: uživatel7996
 čaudraci chtěll sem se zeptat čim to je kdyš sem dal do babety 12V a 21Wžárovku a spalil sem ju dyš sem přidal plyn tak čim to je diky za rady je to babeta 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:13
Jméno: babeta207
IP: uživatel7996
 mam tet sme se to učily ve škole a mam to dobře tak nevim zitra to změřím multimetrem
Datum: 01. prosince 2011 20:13
Jméno: yuri
IP: uživatel11334
 a maš to podľa schémy zapojene zadne svetlo paralelne na predne?? ked nepomože tak obmedzovač napätia
Datum: 01. prosince 2011 16:46
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 zdravím, přáteelé, šteluju předstih u pionýra, je tam 30w zápalko, odtrh 0.4 , a pak točím, statorem, a nemožu se dotočit nikdy, už mě omezují cívky, a nejmenší předstih naměřím ccca 2.1 mm, kdepak asi mám chybu,? snad že by kladívka opotřebené? prosím o radu, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 nz hlavně aby ti to jezdilo
Datum: 01. prosince 2011 21:01
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 dík jendo, to je ono, to sem potřebovál číst, zatím to tak nechám , a poohlédnu se po správném magnetu
Datum: 01. prosince 2011 15:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 rotory jsou jiné pro 20 w zapalovani oznaceni 05 a pro 30 w zapalovani oznacene 20 rotory kazdy je trochu jiny maji pozunutou drázku na kolicek na klice a tudis jsou jine je mozny ze je mas prohozeny a vylisek na aretaci vačky tam mas?
Datum: 01. prosince 2011 13:42
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 vačku jsem vyměnil, byla dost podřená, kladívka taky, výsledek je pořád stejný, ale to s tím magnetem muže býti pravda, asi má i jinou vačku, jinak už si to už nedovedu vysvětlit,
Datum: 01. prosince 2011 12:41
 Pak jedině sjetá vačka , špatná taková ploška na kladívkách (co "dře" o vačku) a nebo když je tam 30w zapalko jestli se na něj třeba nedával nový magnet i s vačkou a ty tam máš ten starý na 20w zapalování ... jinak neviem ,,
Datum: 30. listopadu 2011 21:38
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jenco já to pochopil od toho ,, sjeď 1,6 před hú a mezi kladívkama atd...... ,, ale to je jedno, na předstih platí co píšu já a na odtrh to, co píšeš ty
Datum: 30. listopadu 2011 21:08
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 může být špatná vačka
Datum: 30. listopadu 2011 16:55
 dwein- on myslel na odtrh že zmenšuje a vačšuje.
Datum: 30. listopadu 2011 16:47
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 no to právě dělám, a nic, na druhých strojích to jde lehce nastavit, ale u zde je nejaký zádrhel, proto se ptám,
Datum: 30. listopadu 2011 16:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 otáčením statoru do leva se předstih zvětšuje, nikoliv zmenšuje !
Datum: 30. listopadu 2011 15:03
 to není možný,tak sem si to myslel že mě omezjí cívky ale jen jsem to špatně měřil dej píst do HÚ nastav tech0,40 pak sjed 1,6mm před horní uvrat a mezi kladívkama musí být mezírka 0,05 měla by jít trocha s tuha ven ta měrka nebo papírek od cigára pokud je večí povol sroubky statoru a pohni s ním do leva menší do prava větší přo pohybu statorem NESMÝŠ POHNOUT S VAČKOU !
Datum: 30. listopadu 2011 14:59
Jméno: Milan
IP: uživatel12533
 Zdar, jaké máte zkušenosti s novou klikou jehlách tu od Sesy, on píše ze je to nej. kvalita co zatím držel v ruce, tak bych chtěl slyšet ještě pár ohlasů majitelů ať do toho můžu jít taky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 21:25
Jméno: vg
IP: uživatel12547
 taky mam klikovku na fechtla tady od sesy a spokojenost maximalni PS ja mam né na jehlách ale na puzdru
Datum: 02. prosince 2011 21:25
 máš tusení že nákladáky a autá ako majú riešené mazání??? asi ne... preto je tam puzdro lebo udržuje tlak... jehla nie...
Datum: 01. prosince 2011 16:50
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zkušenosti nemam ale když je to tak dobry tak proč nejsou jehlovy ložiska třeba u aut nakladaku a tak??zatim co jsem videl ojnice tak vsude je pouzdro  tot muj nazor
Datum: 01. prosince 2011 16:22
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 já na ni mám najeto cca 6tis km a v pohodě. Mažu M2T 1:50
Datum: 01. prosince 2011 16:08
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 14:55
 Do převodovky dávám od jakživa ( 3 roky ) přimo do motoru upozornuju !! MOGUL 15/50kw FELICIE olej a maže krásně a čistě není problém a při rozebrání motoru byl uplně krásně čistej a plně funkční a jezdím dálku i klidně 320km za den sem najel a plně funkční žádná potíž a do benzínu dávám MOTUL 510 1:35 takže žádněj problém stímto a mohu doporučit aby to nemělo vůbec žádnou chybu ten fichtl tak namontovat VAPE zapalování pak fichtl jezdí jedna báseň bez chyby jak elektryky tak motoricky nádhera mohu jen doporučit !!!
Datum: 06. prosince 2011 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 Sakra lidi je to jen fichtl.....do seriovky i kdyby si nalil projetej fritovací olej,tak se tak moc nestane.....jinak samozřejmně do převodovky olej převodový(PP80) a do motoru(benzínu) olej 2T motorový...do benzínu klidně M2T,brát s API TC viz odkaz.....
Datum: 30. listopadu 2011 17:19
Datum: 30. listopadu 2011 15:00
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 zajdi na benzínu a kup si převodový olej bud PP 80, PP90 nebo tam bude prostě mogul převodový olej ale ty PP bych doporučil víc než mogul
Datum: 30. listopadu 2011 11:36
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Do převodovky davam aji motorak maže maže akorat hydrauliku ne ta nemaže jinak to snese všechno
Datum: 29. listopadu 2011 22:18
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
Datum: 29. listopadu 2011 22:12
Jméno: Lofasek
IP: uživatel12258
 No řekl bych že do převodovky do pionýra může dojít jakýkoli převodový olej  . a jak píšou ostatní, tak odkazovaný olej je motorový, akorát nemůžu souhlasit s odpovědí podemnou že tento motorový olej je pro pionýra nevhodný protože je pro vysokootáčkové motory, což neni tak uplně pravda jelikož tento olej patří spíše k těm co by se do pionýra lít měli
Datum: 29. listopadu 2011 22:08
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 Ahoj, tenhle určitě ne, přečti si specifikaci toho oleje vždiť je určen pro vysokootáčkové motory což pionýr není a navíc je do benzínu a ty ho chceš do převodovky pokud jsem pochopil správně.Tam se dává olej PP80-90.Buď můžeš dát minerální nebo i syntetiku podle toho kolik chceš investovat Určitě nic nezkazíš když si na internetu najdeš příručku na pionýra a tam si to můžeš přečíst. třeba tenhle http://www.oleje-pema.cz/prevodovy-olej-cinol-pp-90-1l-cn-pp-90-1_34877.html
Ale i jakýkoli jiný ale musíš dodržet tu hodnotu PP 80 až 90.
Datum: 29. listopadu 2011 21:17
 to není olej do převodovky, ale do benzínu. jestli chceš dat olej do převodovky, tak zajdi na benzinku a kup převodovej olej PP 90
Datum: 29. listopadu 2011 21:12
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 cawte draci chcem sa spitat ci nepoznate nejaky internetovy obchod kde predavaju diely na yamahu DT 125 r dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:17
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ma to DTčko vubec termostat?
Datum: 01. prosince 2011 16:17
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 tam je tak vilke hovno nesiel som to co som chcel chcem kupit termostat novy a to som nikde nenasiel !!
Datum: 30. listopadu 2011 16:34
Jméno: xx
IP: uživatel12533
 http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/
Datum: 30. listopadu 2011 10:14
 A je to tady,, pruser,, lebo jak malej sesa uz roste tak to potrebuje mikulase,,jenze mikulas kleknul a tak musim na posledni chvilku zaskocit pred vlastniho synka a predvest mu paradniho mikulase,,jenze nema cas neco schanet coby hacafrak a tak kdo ma zkusenosti predelat se na mikulase co dum da,,tak piste vase rady,, LEBO MIKALSE MAME SOBOTU,,v nedeli uz musim makat abych nebrzdil v tydnu fichtlare
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 19:23
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 výchovné to bylo po celý rok, stačilo když sem dělál bordel, mě řéct, že zavolají čerta, a hned sem býl hodný, ovšem ted se blíží to období, a já nevím jak se dostanu do hospody, co když mě čert polapí?
Datum: 01. prosince 2011 19:23
 já se taky bál čertů... ale na druhou stranu jsem ten jeden den kdy měi přijít byl hodnej abych dostal bobóny  prostě to mělo svoje kouzlo
Datum: 30. listopadu 2011 20:41
 no ty vol,,to bylo jiste za komancu,, lebo kdyby to bylo v soucasnosti,, tak druhej den kleppe na dvere od certa socialka  a kdyz uz jsi popsal pribech z dob kdy jsi jeste tahal kacera na provazku,,tak jako kazdy dite co veri na certa,,,tak jaky to melo vysledek pro vyvoj do zivata
Datum: 30. listopadu 2011 18:42
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 seso, mě dycky čert donésl uhlí, a nacpali mě do pytla, mikuláš až potom čertovi domluvíl, když sem slíbíl že budu hodný
Datum: 30. listopadu 2011 18:27
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Vousy třeb z koudele budou vypdat celkem věrohodně vat aje nic moc.
Datum: 29. listopadu 2011 20:42
 ale čerta by to taky chtělo... přece jenom takovej zdravej strach je dobrej  úsměvně si vzpomínám jak já jsem se bál
Datum: 29. listopadu 2011 19:01
 jdu se podivat po cervenym prosteradlu
Datum: 29. listopadu 2011 18:44
 já bych řekl že je to normální kombinace
Datum: 29. listopadu 2011 18:43
Datum: 29. listopadu 2011 18:32
Datum: 29. listopadu 2011 18:31
 v patek vecer jdu k sousedce se dvam prosteradlama a pak jse budou dit veci,, prisel sem na to udelat sablony a striknout krize na frak sprejem,,jen doufam ze cervena nebo tmave modra bude ok,,lebo jiny spreje nemam,,hulku bych snad dokazal,,ale ty fousi aby byli gut,,to bude nadliskej ukol
Datum: 29. listopadu 2011 18:23
 tak bílí prostěradlo je základ  z papíru nějakej kříž na něho přišpendlit...hůlku udělat z koštěte ale jenom topůrko a konec zakroutit pomocí alobalu a následně celý omotat alobalem...z papíru udělat čepici bo korunu nevím co má na hlavě  a pořádný fousy jak píše kloega
Datum: 29. listopadu 2011 18:18
 JO kdyby si měl jít za čerta tak to je jednoduší ale za mikuláše too teda moc nevým co třeba náke fousi bud koupit nebo nák z vaty hulku z náke staré ližarřské a už to jen nák dokonale zakroutit a dál neporadím jedině nákej oblek doma spichnout
Datum: 29. listopadu 2011 18:17
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Zdravím, měl bych otázku jelikož se mi něco nezdá. Snižoval jste někto hlavu válce? O kolik mm a jaká vám vznikla komprese? Mě vyšlo že bych hlavu musel snížit o 3 mm aby měl kompresy 10,5:1. Je to normální? Není to snížení moc? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 Jednou jsem zkoušel dělat cca nepřesný výpočty.....3mm je hrozně moc....osobně si myslim,že 1,5mm je to pravé.....hlavně hlavy se neřeší dle výsleddného kompresního poměru válce(velkou roli hraje výška výfukového kanálu),ale snižuje se dle kompresního objemu hlavy.....jaký objem hlavy potřebuješ? V mililitrech/ccm ? Jaká je výška výfukovýho kanálu?
Datum: 30. listopadu 2011 15:01
 no už když se nad tim zamyslíš, tak 3 mm jsou opravdu hodně. myslim že to by snad ani nešlo. pokud snižovat, tak bych dal tak 0,5 mm, ale nemám s tím zkušenosti, takže na moji radu nedávej
Datum: 29. listopadu 2011 21:14
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Cus mam fichtla 21, na jednicku jede paradně ale jak mu hodim 2 tak se jakoby dusi a nejde vytocit a brzdi to ... karbec je ok klika pist valec taky .. uz fakt nevim dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:28
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 taky mi to dělalo to samí vičistit filtr karbec vyndej vihraj si s vičištěním a pojede to a ten předstih to může dělat taky ale já ho mněl nastavenej že my svíčka pálila do cihlova a dělalo to
Datum: 01. prosince 2011 20:28
 hele zkuš pořádně nastavit předstih mě to taky tak dělalo nastavoval jsem ho kolikrát a až potom jsem ho nastavil 1,7mm tak to pak bylo v pohodě fakt to vyzkoušej normálně sundej hlavu nějak si utáhni válec aby se ti nehejbal a třeba šuplerou to naměř a když to nepomůže tak zkuš aby tam šlo méně benzínu nebo to může být špatná cívka kondenzátor nebo fajfka musíš zkusit všechno ale prvně bych se podíval na ten předstih a odtrh to si myslím že to bude tím jestli to opravíš tak napiš jestli se to pvedlo..
Datum: 29. listopadu 2011 13:33
Jméno: libor
IP: uživatel11436
 Dobrý dne chtěl jsem se zeptat jak zjistim jestli je simson 6V nebo 12V děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 12:57
 Endura a elektroniky měly většinou s 12V soustavou i otáčkoměr ale nemusí to být pravidlo. Jinak jak kolega pode mnou - akumulátor, žárovky, magneto ..
Datum: 29. listopadu 2011 12:57
 pozri napríklad akumulátor alebo proste spotrebiče.. ked sú na menovité napätie 6V tak más el.inštaláciu 6V ked 12V tak 12V
Datum: 29. listopadu 2011 9:49
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:28
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 děkuji to mě potěšilo, mě právě táta říkal, že je lepší dávat hustší olej, že při velkejch vedrech, přehrátém motoru ten řidší olej hůř maže, tak asi měl pravdu.
Datum: 30. listopadu 2011 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 Ano,do seriovek plně vyhovující M2T Super.....když to bude dobře seřízené,karbon bude stejnej jak s Motulem....i já s lety změnil názor na m2t(API TC)....je to tak....hlavně to voní....a m2t Super je olej na úrovni Castrol 2T,Motul 100 atd....ovšem m2t s API TA/TB i nadále nedoporučuju.....to sou kaše kašovitý......blivajz....hnus....recyklát sraček...ale jak říkám,do péráka,kejvačky,pařeza,fichtla,babety je M2T Super (API TC) plně dostačující,možná nejlepší,protože je hustej.....je kus pravdy na tom,že seriovky si až tak extrémně nehoví s řídkými/ředěnými oleji do vysokootáčkových moderních 2T pro premix....na to bacha při výběru lepšího oleje......ovšem nepopírám,že vhodný kvalitní olej prodlouží životnost motoru.....třeba na Motorex Speedmix nebo Motul 510 nedám dopustit......pro "ostrej motor" ideální Motul 710,nebo některé oleje od Denicolu jsou výborné....
Datum: 30. listopadu 2011 17:29
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 a co tvorba tzv. karbonu u toho m2t super, nebo u toho mogulu ts. jinak děkuji za odpovědi, rady
Datum: 29. listopadu 2011 18:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jezdím na M2t super od parama již několik let(pionýr, pařez, pérák 250, kývačka 250, panelka 350, atd...) a je to dle mého vážně dobrej olej. Nikdy žádnej problém. I ten klasickej Trysk M2T je dle mého v pohodě, ale zvolil jsem ten s lepší klasifikací, když cena je téměř totožná..
Datum: 29. listopadu 2011 17:05
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Klidně ho ber, ale mogul ts je lepší.
Datum: 29. listopadu 2011 15:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Já bych se o sae nezajímal protože to má význam pro 4 taktní motory ale je to dobrej olej za solidní cenu
Datum: 29. listopadu 2011 15:32
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 buď se pokusím sehnat to m2t, nebo kdyžtak ještě uvažuju že vyzkousím Mogul ts je to taky api tc jaso fc. No uvidím, dokud to nevyzkouším, tak nepoznám co budu používat
Datum: 29. listopadu 2011 14:35
 http://eshop.paramo.cz/Zbozi.aspx?kod=V032129308 no tu píšu že je to SAE 30,,, Dynamax bol SAE 40, takže to bude trošku ridkej.. ale zasa až tak nie ako tie synentické sračky.. jdi do toho ale pod SAE 30 by som nešel..
Datum: 29. listopadu 2011 12:09
Jméno: petr
IP: uživatel11673
 nevim jestli to nebude obycejny m2t api tb akorát v jiné flašce, ale nemuzu to potvrdit, protoze tento olej u nás na pumpě nemají jinak bych na něj zkusil jednu sezonu. třeba napíše někdo jiný kdo má zkušenosti s tímto olejem, já bych se ho nebál, hlavně aby nebyl moc řídkej, mě se osedcily pouzivat hustsi oleje, protoze ve velkych vedrech lip mazou jak ridky oleje
Datum: 29. listopadu 2011 11:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jakejkoli dvoutaktní olej se specifikací API TC je dobrej, osobní zkušenosti s nim nemam ale z doslechu vim že špatnej určitě neni.. .)
Datum: 29. listopadu 2011 11:37
 Mám dlhodobú skúsenosť s M2T super ale od Dynamax, ale podla mňa bude OK taky.
Datum: 29. listopadu 2011 9:47
Jméno: Michal
IP: uživatel11800
 Zdravim draci.
Měl bych takovej dotaz: potřebuju vědět jestli je nějakej rozdíl mezi předníma vidlema kejvačky a panelky, nebo jsou obě shodné??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 16:32
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 přečti si historii na sesa-moto,tam najdes rozdili
Datum: 29. listopadu 2011 16:32
 http://www.youtube.com/watch?v=g2RP-3vvJD0&NR=1 uměl by jste to někdo vyrobit? dobře zaplatim moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:11
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
Datum: 30. listopadu 2011 16:11
 ten zvuk není způsoben zapalováním nýbrž rozladěným karburátorem,nějakým prasklím výfukem a zápalko rozladěný....
Datum: 29. listopadu 2011 18:19
 ale já chci tohle, to je jak motorovka
Datum: 28. listopadu 2011 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 měl to rozhašený jak sviňa..... mě CDI blaflo na lehké první otočení startpáky rukou....něco podobného najdeš v návodu na jawa-50.cz
Datum: 28. listopadu 2011 21:03
Jméno: david
IP: uživatel6823
 Cest draci potrebuji poradit mam babettu 207 a kdyz ji vytocim do vysokych tak po ctyrech sekundach se zacne dusit a chcipne cím to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:25
Jméno: FACKO
IP: uživatel13501
 ROZERAT A VYCISTIT VÝFUK A AŽ PAK BYCH RÝPAL DO KARBECE.OPRAVDU TO DELA STRASNĚ MOC.
Datum: 27. března 2012 23:25
 Mě tohle dělá babetta 210 když je studená. A bohatost mam dobrou, svíčka je krásně cihlová, ale hladinu nevím... Vždy chytne a hned chcípne, podruhý se sytičem jí dam plnej kotel, vypne se sytič a pomalu jde do otáček a pak už běží normálně.
Datum: 28. listopadu 2011 21:26
Jméno: david
IP: uživatel6823
 kdyz jse zkousel tím šroubkem tak ho musím mit uplne dotakly abych tovubec nastartoval a nemuzu byt kriva jehla ?
Datum: 28. listopadu 2011 20:52
Jméno: jawaman
IP: uživatel12545
 malá hladina v karbarátoru nebo seštelovat bohatost směsi tim šroubkem nebo zvednout jehlu, ale první bych zkusil tu hladinu
Datum: 28. listopadu 2011 20:50
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi prosim vás jakej je nejlepší kroužek pistolring, motocross, nebo chrom?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Ocelák má delší životnost jak výbrus válce....až do takové míry,že se to stává jeho nevýhodou.....
Datum: 28. listopadu 2011 21:04
 jezdil jsem litinu... ovšem ten chromák se mi v poslední době osvědčil  za mě chrom...
Datum: 28. listopadu 2011 20:57
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a jakej je mezi tym rozdil :/ ??
Datum: 28. listopadu 2011 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Používám chromáky
Datum: 28. listopadu 2011 20:31
 a k jakym ucelum to máš? ono na kazde je něco jiné
Datum: 28. listopadu 2011 20:28
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12823
 má někdo nějaké zkušenosti s opravnou sadou na záviti heli coil???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 21:43
Jméno: trubka
IP: uživatel12825
 keksíku nevím jestli nejsi z nějakého bohatého kraje,ale profi sada stojí okolo 5ooo Kč. Lukáši v sadě je vrták,závitník a zaváděč.Takže přesně vyvrtat,říznout závit,natočit vložku a ulomit jazýček.Ale jestli budeš dělat 1 závit za rok tak je to sakra drahé.
Datum: 28. listopadu 2011 21:43
 záviti?
Datum: 28. listopadu 2011 20:28
Jméno: keksik
IP: uživatel8367
 Ahoj no já přímou zkušenost nemám ale lidi říkali že je to super a kvalitní sada na opravu zavitu. Možná že cena bude krapet vyšší ale měla by to být kvalita ...
Datum: 28. listopadu 2011 18:39
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12807
 čus chtěl bych se zeptat je nutné při montáži rychlé převodovky prohazovat některé převody? nebo stačí prohodit staré díly za nové? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 22:14
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12807
 dík moc
Datum: 28. listopadu 2011 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Dvojková kolečka je nutné přehodit. Na předlohu dát kolečko 20z a na hlavní hřídel 18z
Datum: 28. listopadu 2011 22:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12807
 a sčim bych ho měl prohodit
Datum: 28. listopadu 2011 21:05
 při použití 17/21 je nutné prohodit 2. kolečka a musí být perfektní stav jako psal standa
Datum: 28. listopadu 2011 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Tak obecně je nutností perfektní stav zbytku origo převodovky...pokud z origo převodovky jen občas vypadla náhodou trojka,tak je potřeba to vyřešit před montáží nový převodovky...to je tak vše.....
Datum: 28. listopadu 2011 20:30
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hm
Datum: 01. prosince 2011 20:49
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Čavte draci, mám dotaz. Kúpil som asi pred 4 mesiacmi pioniera s TP, chcel som ho prihlásiť, a mal som samé problémy. Teraz sa chystám na STK, (asi cez známost, lebo ked pionier nemá VIN číslo, tak neprejde STK) ked nou prejdem, chcem to dať prihlásiť. A problém sa začína tu. Na polícii mi ho nechcú prihlásiť, pretože na ráme nemá vyrazené VIN číslo (ktoré sa na pioniere nevyrážalo) (a výrobný štítok neberú do úvahy) darmo im tento fakt vysvetlujem. V papieroch mám iba číslo motora, ktoré je vyrazené aj na motori, ale to im nestačí. Vraj je to tak, že ,,Každé motorové vozidlo jazdiace po verejnej komunikácii musí mať vyrazené VIN číslo. Ak nie, tak mu bude pridelené štátom,, (tomuto by som sa chcel vyhnúť) Bohužial v mojom okrese nemám žiadnu známosť na polícii, a podplácanie policajtov mi príde proti mojej dôstojnosti. Tiež ani nechcem doma vyrážať VIN číslo. Písal som aj na ministerstvo dopravy, o mojom probléme. Odpoveď sa mi dostala:,,Každé motorové vozidlo jazdiace po verejnej komunikácii musí mať vyrazené VIN číslo. Ak nie, tak mu bude pridelené štátom,, lenže po oficiálnej ceste, keď si chcem dať od štátu prideliť VIN číslo, musím ísť na Kontrolu originality, a ked nou prejdem tak treba ísť znovu na Kontrolu originality, kde mi už VIN číslo vyrazia. Tieto dva fakty sú protikladné. Kontrolou originality neprejdem, pokial neuvidia moje VIN číslo na ráme. Tak že vyhlášky v tomto ,,super,, štáte sú si protikladom. Neviem či máte takéto problémy aj v Česku, a či pri prihlasovaní pioniera musíte podplácať policajtov. Neviem, či budem usiť toto VIN číslo vyraziť do rámu, alebo kúpiť nový štítok, alebo čo. Víete mi prosím poradiť čo mám robiť, alebo ako riešiť túto situáciu? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 19:57
 no to si zabudol napisat dost podstatnu vec. Odhlasene vozidlo treba prihlasit do 15 dni. Ak tak neurobis, mas dalsich 15 dni s tym, ze musis predlozit cestne vyhlasenie o pravosti udajov. Po uplynuti tychto 30 dni ti vozidlo prihlasia len s papierom z Kontroly Originality. Takze tak...KO na pionier vychadza cca 50-60e podla toho kde. Neviem ci ti daju papier z kontroly originality ak nie je VIN na rame...ale skusit to mozes...popripade ak ta poslu prec, mas moznost si to cislo vyrazit sam a ist na inu kontrolu originality...kazdopadne zaplatis
Datum: 29. listopadu 2011 19:57
Datum: 29. listopadu 2011 18:48
 teraz v tom prípade musís udelať kontrolu originality (co bez VIN nejde) .... a do 15dní isť na Dopravný Inšpektorát aj s potvrdenkou, že prečo si doteraz neprihlásil vozidlo...
Datum: 29. listopadu 2011 18:47
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Ďakujem, už teraz viem, čo treba, len zabudol som spomenuť fakt, že po odhlaseni motorky mi už pred 4 mesiacmi vypršala 2 tyždnova lehota na prihlasenie, nejaka uradnička mi hovorila do telefonu, že zato môže byť pokuta do 600 eur. Ako mám riešiť toto?
Datum: 29. listopadu 2011 18:12
Jméno: furioso
IP: uživatel12827
 este raz cely postup. kupil si motorku, mas odhlaseny Tp na tvoje meno. vypises si ziadost na prihlasenie motoroveho/pripojneho vozidla, zoberies motorku, nalozis do auta (kedze nema TK), ides na evidencnu kontrolu, kde ti policajt odkontroluje zhodnost cisla na stitku a v TP (tu som pochopil, ze mas problem dostat to razitko-to ze nema TK nie je dovod lebo TK k prihlaseniu nepotrebujes), da ti razitko. s takto potvrdenou ziadostou, kolkami (49,50), zmluvou o poisteni, odhlasenym TP a obcianskym ides na oddelenie evidencie vozidiel a tam ti to prihlasia. podla mna ti ten policajt/technik na evidencnej kontrole vravel aby si isiel z dovodu, ze si potrebujes vyrazit VIN. to je postup co som pisal nizse, TK to zacina, kde ti napk do protokolu, ze nemas vin na rame a s tym ides na obvodny dopravny urad (pozor, to nie je to iste co evidencia vozidiel) a atd (vid. moj prispevok nizsie).
Datum: 29. listopadu 2011 10:51
Jméno: furioso
IP: uživatel12827
 k prihlaseniu STK nepotrebujes! potrebujes ju len ked chces s vozidlom do premavky. prihlasit ti ju musia aj bez STK. daj si stranku ministerstva vnutra, vyhladaj "prihlasenie vozidla z ineho okresu" a tam ms vypisane vsetky dokumenty, ktore potrebujes na prihlasenie. a TK medzi nimi nie je. tak si to vytlac a splechni to tomu co ti tvrdi opak do oci, popripade sa dozaduj hovorit s jeho nadriadenym. a opis si jeho meno a identif. cislo.
Datum: 29. listopadu 2011 10:28
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 A teda ešte pre zaujímavosť, motorka bola na odhlásená na mňa a nie na rodičov.
Datum: 29. listopadu 2011 7:00
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Som z okresu Pezinok. Ale problém je ten, že na policajnom úrade sa so mnou nechcú baviť, pokial nemám STK, lebo človek ktorý mi motorku predal, už na poslednej STK nebol, tak bola prepadnuta, a najprv musim ist na STK, a až potom to môžem prihlásiť. Ja neviem, ale vyrazenie VIN oficiálnou cestou stojí asi tak 120 eur, a kopu zabitého času. Myslíte, že by policajtom nestačilo iba vidieť nanitovaný štítok v predu na ráme motorky?
Datum: 29. listopadu 2011 6:59
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 a odkial si? ze kde maju takych poctivych ludi v policajnom zbore?
Datum: 28. listopadu 2011 23:53
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 a preco chces ist na TK ked nemas motorku prihlasenu na seba? ta odtial poslu kadelahsie asi. TK az po prihlaseni. u nas technicka kontrola nenahradzuje evidencnu kontrolu pri prepise. teda nemam vedomost, ze by to tak bolo. za okienkom moze.byt uradnik aky chce, dolezite je aby ti policajt na evidencnej kontrole dal do ziadosti razitko.ak si nevyrazis vin, skus ho ukecat, ze si to pojdes vybavit na dopravny urad a potom s to nechas vyrazit, len nato to potrebujes mat na svoje meno, inak nemozes ten ukon (pridelenie VIN)
spravit resp. opat nemam o tom vedomost. vin potom pretri farbou (najlepsie ale cely ram aby to nebolo napadne), ale ako pisal jenco - je to trestne. vyber je na tebe
Datum: 28. listopadu 2011 23:51
 farba nevadí... falšovanie identifikačných čísel mot. vozidla / výrobného štítka... 2-5let za mrežami...
Datum: 28. listopadu 2011 22:31
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Prepáčte, ešte jeden dotaz: povedzme, že si do rámu vyrazím VIN číslo, a prejdem cez STK. Čo ale robiť pri prihlasovaní, keď policajt uvidí amatérsky vyrazené VIN číslo, a keď ho nechcem nijako podplácať? V našom okrese je strašne nepríjemný človek, čo pracuje na výdaji ŠPZ. Je to pri nom ako na vojne. neviem, či mám to VIN pretrieť nejakou farbou, aby to vyzeralo menej nápadne. A jeden dôležitý dotaz. Spomínali ste, že moped musí mať originálnu farbu. Môj pionier je modrý, aj v TP má zapísanú modrú farbu. Ale mám ho nastriekaný nie veľmi kvalitnou tmavomodrou farbou, pod ktorou je pôvodný bledomodrý lak (prvý majitel ho ešte striekal). Myslíte, že mi to prejde, aj s tou tmavomodrou farbou? A na čo všetko kladú dôraz pri STK? Ďakujem.
Datum: 28. listopadu 2011 22:26
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Ďakujem, budem o čosi múdrejší, ako som porozumel Vašim názorom, je lepšie si tam to VIN vyraziť sám.
Datum: 28. listopadu 2011 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 v tom případě Vás všechny na slovensku lituju....je to čílený...proč pro úřady taky neplatí věta,že neznalost neomlouvá....u náš v CZ tak nějak jde všechno....
Datum: 28. listopadu 2011 21:53
 standa: tym sa ale nic neriesi...ak mas cislo necitatelne alebo poskodene, na STK ti to zapisu do protokolu, na zaklade tohto protookolu si musis podat ziadost na dopravny urad (20e), potom ta poslu na kontrolu originality (60e), kde ti skontroluju pravost cisel a ci nie je to cislo uz v systeme, daju ti lajstro, ze vsetko je OK a ides zase na dopravny obvodny urad, kde ti daju potvrdenie o vystaveni nahradneho VIN. s tym zase ides na kontrolu originality, kde ti na zaklade potvrdenej ziadosti z dopravneho uradu vyrazia VIN na ram tou ich "specialnou metodou" za smiesnych 80e. potom s tym musis ist na STK, kde ti daju novy protokol s tym, ze vsetko je OK. Je to priblizne rovnaky postup ako ked tam nemas ziadne VIN, mozno aj horsie este lebo treba ist aj k policajtom zapisat zmenu VIN do TP...je to bordel, radsej nech si to tam kazdy vyrazi sam, oni na tych mensich STK dobre vedia, ze pioniere nemali nikdy VIN na rame a ked tam bude, tak budu spokojny a nebude ich zaujimat kde sa tam vzalo.
Datum: 28. listopadu 2011 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 existuje jistá cesta,která není až tak nelegální.....ale je to na delší dobu..... Co je podstatou.....VIN číslo,které je poškozené,nečitelné nebo třeba vyrezlé se považuje za poškozené-nepoužitelné....v takovémto případě staré číslo VIN zaniká a o kus vedle je vyraženo "úřední číslo" (VIN) náhradní technologiií.....toto celé jde když místo,kde má být VIN vybrousíš na kov,potřeš barvožroutem a necháš vyreznout.....pak už si jen půjdeš pro nové "úřední číslo".....prostě si někde na rámu vybruš plochu o velikosti délky VIN a nech ji vyreznout.....a pak už to půjde samo....
Datum: 28. listopadu 2011 21:17
 dúfam, že to tak zostane aj nadalej...
Datum: 28. listopadu 2011 21:08
 Ja o tom taky viem... na štastie policajti tu v našom okrese nie  minulý mesiac som prepísal 2x pioniere so štítkami samo-doma a bez VIN na ráme... všetko bolo v pohode... na STK mi zabudli kontrolovať čísla...  kontrolovali iba brzdy a vystavili papiere...
Datum: 28. listopadu 2011 21:07
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 koukám že na slovensku jsou v další debilní byrokracii o krok napřed ...  ... normálně bych to tam vyklepal a je to, pokud teda k tomu nemusí bejt nějakej speciální papír...
Datum: 28. listopadu 2011 21:05
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 já bych zkusil zajet na jinou STK, kde jim bude u prdele jestli je tona štítku nebo jestli je to přímo na rámu, a když se to nepovede ani na páté STK, tak to prostě na ten rám vyrazit
Datum: 28. listopadu 2011 20:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som bol v škodavackej Automa v Trebišove a nebol problém a pri prepise mi len kontroloval štítok a farbu neviem kde bývaš ty ale to je totálne na hovno a na STK som šiel po prepise po vlastnej ose v tej dobe ešte bez STK
Datum: 28. listopadu 2011 19:03
 *poctiveho
Datum: 28. listopadu 2011 17:47
 Ano toto je situacia na Slovensku. Narazil si na nejakeho podstiveho policajta na evidencke. Ja som pred 3 tyzdnami prepisoval pioniera a vsetko v pohode. pozrel stitok, TP, dal razitko, ze vsetko je ok a bolo - este sa zasmial, ze aj on ma doma takeho. Riesenie vidim tak, ze si to cislo vyraz sam doma. najlepsie niekde na krk riadenia, nad nadrz. velkost raznic asi 4mm. Podla mna ta ten policajt uz potom nebude trapit aj ked asi bdue vediet ze si si to vyrazal sam. Ak bude chciet doklad o vyrazeni (co moze chciet), tak proste povies, ze si to tak kupil a ziadny doklad ti k tomu predavajuci nedal. Ak ti to prejde odpadne ti tak aj problem na STK, kde ti tiez budu chciet kontrolovat VIN na rame. Tam to ries tak, ze chod na nejake mensie STK niekde na dedinu alebo podobne, hlavne nechod do DEKRY. Tam su svine a pytaju peniaze do vacku za kazdu hlupost.
Datum: 28. listopadu 2011 17:47
Jméno: peter
IP: uživatel12821
 ahoj ,jeden znamy mal taky isty problem,mne povedal,ze si to VIN vyrazil sam .Normalne vyrazil raznicami napis VIN a dalej vyr.cislo zo stitka a preslo mu to policajtov .
Datum: 28. listopadu 2011 17:22
 No všade je to inak, ja som proste prehodil stitok siel na evidenčku policajt pozrel ci sedia cisla s TP na stitku a to bolo cele. Tiez musi sediet farba. Motorkusom zrenovoval a siel na STK. Tam mal zase problem technik stym ze v TP mam napisane rafky 2,27/16 a mam 2,75/16. Som mu povedal že také sa už nedaju zohnať a bolo. Je to doslova nahovno vtomto štáte.
Datum: 28. listopadu 2011 17:10
 To je nějaká blbost...nepřihlašuješ ti náhodou na veteránský papíry? LEbo tohle sem nikdy ještě neslyšel a problémy sem s tim taky neměl...
Datum: 28. listopadu 2011 16:49
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 nie, naozaj, nieje to na veteránske. Čo stým mám robiť, prosím poraďte.
Datum: 28. listopadu 2011 16:46
|



|