Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám na motorce hodně vzhledových úprav a také laďák. celkem řve, takže asi STK neprojde... zajímá mě, jestli bych platil za práci, i když by stkčkem neprošla .. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 A co tam dát na STK seriovej vejfuk? Ha....a je to vyřešený....
Datum: 05. prosince 2011 11:57
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já totiž nemám sériovej motor  nemehlo!
Datum: 04. prosince 2011 19:56
 k čemu je ti laďák, kterrý snižuje výkon? jo ahááá. jsi pak velkej borec, já zapoměl
Datum: 04. prosince 2011 17:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejdřív zaplatíš a pak až jdeš k prohlídce
Datum: 04. prosince 2011 17:47
 jo
Datum: 04. prosince 2011 17:00
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau.. mám takový problém na 21 praskly mi řidítka tak jsem je zavažil a polot jsem vjel do díry a už jsem se kulal protože mi uletela polovina řidítek.. a ted tam chci dát nové s brazdou ale ty staré neumím ani za boha vyndat.. ten dlouhý šroub jsem vyndal ale ty řidítka ani za nic.. plss poradte jak dál..  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 13:25
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 aha.. díky..
Datum: 04. prosince 2011 13:25
 ahoj, tak ten dlouhej šroub znovu našroubuj na pár závitů stačí. Potom do něho lehce klepni, aby vypadl z drážky čep v řídítkách. Potom to půjde vydělat bez problémů..
Datum: 04. prosince 2011 12:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdravim draci, mam jednu fofr prosbu, potřeboval bych od někoho odměřit jak daleko má bejt přibodlej hrot sedla na 555, nemám totiž sedlo a dneska to ještě celý pořebuju hodit do základu, abych to mohl co nejdřív odvest na lak http://www.ulozto.cz/11513216/04122011-002-jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 12:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 díky
Datum: 04. prosince 2011 12:35
 červená míra 25mm
Datum: 04. prosince 2011 12:27
Jméno: df
IP: uživatel12547
 draci ,jakým vrtakem mužu odvrtat díry na klikovce ja 20. A jakym nařadím muýu upilovat obvod kliky? děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:01
Jméno: df
IP: uživatel12547
 chtel bych odlehčit kliku protoze mam jednokoružkovej píst a a čím lechči klika tím více do otáček jde motor,,samozrejmne ze zivotnost usn eni jako u originalu.
Datum: 07. prosince 2011 22:01
 www.jawa50vixteam.wbs.cz upravuje kliky do závodních motorů,cena solidní,jednání super.......ovšem pověz nám,proč chceš odlehčovat kliku? Význam,efekt? Už jsi na tak vysokym levelu úprav motoru,že tě brzdí seriová klika? Podle stylu dotazu mi přijde,že nemáš ani šajn o tom,co řešíš.....jestli chceš oživit pio,jsou jiné cesty....první je GO motoru a podvozku,pak se dá upravit válec....udělat výfuk,jinej karbec,rychlej 3Q,Vape.....možností je hodně.....ovšem ze začátku to chce vzít za tu správnou stranu....kdybys chtěl,ozvi se....
Datum: 05. prosince 2011 12:56
 je ti jasny,ze jak do toho jednou vrtnes,kompletne si rozhazis vyvazeni kliky?
Datum: 04. prosince 2011 21:24
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Stačí si přečíst dotaz a hned je jasný, že nemáš absolutně představu, co to vlastně chceš... Do ničeho podobnýho se nepouštěj a bud rád, že vůbec jedeš!
Datum: 04. prosince 2011 13:40
 tak ruční vrtačkou se do toho asi nedostaneš. díry nechávám vyjiskřovat, nebo vrtám speciálníma nástrojema na tvrdý materiály. obvody brousim na hrotový brusce.
Datum: 04. prosince 2011 12:05
 upilovat?  .. klika se nepiluje ale stáčí na soustuhu pomocí keramickoho nože.... a to nestočené kliky díru vrtákem neuděláš, protože je cementovaná.. až po stočení se dá navrtat
Datum: 04. prosince 2011 11:58
Jméno: ondra
IP: uživatel12856
 CHROM! Renovuji Čezetu a mám problém sehnat firmu, která je schopná udělat slušnej a nepředraženej chrom. Dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 časem budu řešit podobný peklíčko.....ochromování předělanýho doutniku s jinejma vnitřnostma a širšího kolena.....no aby to mělo styl...taky by mi zajímalo,co to vyjde......
Datum: 05. prosince 2011 12:58
Jméno: ondra
IP: uživatel12856
 Dík za info! A jedná se o ČZ 125 B
Datum: 04. prosince 2011 20:17
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 chromynaveterany.cz doporučuji,nechaval jsem si tam dělat hromadu dílů na stadika a max spokojenost a ceny tak moc pěkný
Datum: 04. prosince 2011 16:18
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 noo nevím ještě jsem tam nechromoval ale jako vím že se to tam chromuje ale ceny fakt nevím
Datum: 04. prosince 2011 13:59
 vladan 05> nevíš aspoň orientační ceny...? do kopru to mám okolo 20km, takže dovoz v pohodě, jenom ať to tam nedovezu a nebudu se stačit divit co za to chcou
Datum: 04. prosince 2011 13:29
 Můžu vědět o jakou zetku se jedná?
Datum: 04. prosince 2011 12:10
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 TATRA.. v Kopřivnické TATŘE tam chromujou jakékoliv díly..
Datum: 04. prosince 2011 11:48
 Zdravíčko,mám otázku. Co všechno jde z těhle věcí použít z motoru čz 175/450 na motor jawa 250/559? mechanismus spojky(kam se dává lanko),víko zapalování,celá spojka (buď i se spojkovým košem nebo jen lamely)  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 16:19
 To nepotrebuju,zapalko mam z pareza,tudiz bez baterie.Potrebuju jen cely ten kryt motoru.Nevim jak dlouho motor stal,takze jeste ani nevim jak je na tom spojka,zitra mi ma prijit..
Datum: 04. prosince 2011 16:19
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Kladívko a kondík
Datum: 04. prosince 2011 14:55
 Díky moc
Datum: 04. prosince 2011 12:28
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 možná ten automat, jinak vůbec nic.
Datum: 04. prosince 2011 11:55
Jméno: jan
IP: uživatel12855
 Zdarte potřeboval bych vědět jak zvednout aspoň o trochu víkon fechtla zatím sem nechál udelat nový výbrus a píst.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 11:49
 škoda že už to máš vybroušený,mohli sme tam něco přidat.......jinak perfektní stav motoru a motorky je základ!!
Datum: 04. prosince 2011 11:49
 nejlepší je mit generálku motoru zajet to vše dobře seštelovany tak dost nahuštěny kola a třeba i novy ložiska do kol ap ka třeba nákou tu upravu třeba od standy atd
Datum: 04. prosince 2011 11:22
Datum: 04. prosince 2011 10:41
Jméno: david
IP: uživatel6823
 cau draci potrebuji poradit kdyz jedu na babette vic jak 35 km/h tak se mi zacne klepat cela predni vidlice a musím zastavit čím to je\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 17:38
 Tak jak píše jony, zkus chytit vidle rukama a zakejvat s nima dopředu a do zadu, jetsli ucejtíš vůli - ložiska v krku, nebo vymletý misky. Jinak sundej kolo a zkus zahejbat kluzákem na všechny strany, jak moc se vyklá - silony (pouzdra) v háji.
Datum: 06. prosince 2011 17:38
Jméno: david
IP: uživatel10587
 s vnitrnima pruzinama
Datum: 05. prosince 2011 20:21
 Jakou máš? S vnitřníma pružinama, nebo venkovníma?
Datum: 04. prosince 2011 22:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 špatná pouzdra ve vidlicích, ložiska v krku nebo v kole...
Datum: 04. prosince 2011 16:57
Jméno: Tom
IP: uživatel12266
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 16:19
Datum: 04. prosince 2011 16:19
 ZDar dracii . chci se zeptat ted jsem na mem pinckovi vymenoval lamely dal jsem tam ty ferodove ... nalil jsem tam olej a stalo se toto : na nakopavacku to ma dost velky odpor ale i tak to prokluzuje zaradim 1 a s zadnim kolem ani nepohnu ani v ruce ani kdyz roztlacuju proste jakoby tam strcil nikdo mezi ozub kolecko a retez ve spojce sroub proste an i se to nehne nakopavackka to ksoro neudelate ani nohou ale kdyz zaberete tak se protoci .. newim si rady diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 9:51
 Tak to kompletně rozeber a skontroluj co si udelal špatně  a nebo to skus povolit tu spojku možná bude hodně napružena a sešteluj jí jinak tam asi nemá bejt vtom co by mělo bejt špatně ja nevím ja vždycky rozebral spojku vyměnil mezi lamelu + ferodovky sem dal sešteloval a lítal  prostě ja stímhle neměl problém a to opravuju a vyměnuju spojky furt na jakykoliv motorkách pro kámoše + i zájemce kdo potřebuje vyměnit spojku na fichtlech sem dělal spojky asi na 12 fichtlech a stále se todle nestalo takže máš někde chybu při sestavování nebo nemáš dobře seštelovanou
Datum: 04. prosince 2011 9:51
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 16:23
 uz jsi mu psal kolik chce za kompleT?me odepsal na drapak,ze za nej chce 350..jako neni to moc,ale kdyz jsem sehnal 19" funglovku za korunu na aukro (101 i s postou)  tak radsi si jeste pockam,zase tak nutne ho nepotrebuju
Datum: 05. prosince 2011 16:23
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Já si zničeho nedělám reklamu proč bych to tam dával nejsem vůl abych tam dával díly které mi pasujou na fichtla.
Datum: 05. prosince 2011 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 Tady si dělá reklamu každej druhej...vesměs na nějakej bordel rozpadlej.....napřed tam daj cena dohodou a pak jdou sondovat na pokec,kolik by kdo za to asi dal.....taky proto,že když natvrdo připíchnou dotaz,kde uvedou,že prodávaj na motoinzrci motorku,tak jim to tady klikař,kolečko,jenco a nebo dokonce já smázneme....proto píšou dotazy tohodle typu....docela ubohý něco prodávat a ani nevědět,co za to chtěj.....
Datum: 05. prosince 2011 13:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak proč mu nenapíšeš? Nebo si děláš reklamu?
Datum: 04. prosince 2011 13:26
 ja bych za to dal max. tisícovku,hlavně kvůli tomu kolu,hlavám a zápalku
Datum: 04. prosince 2011 11:08
 maximálně 500Kč + poštovný víc bych mu nedal kde je zaručeno že to bude fungovat a to bych si radši postupně koupil ty věci nový dneska na toho pincka je to za hubičku...
Datum: 04. prosince 2011 9:53
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 21:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 velkou roli taky sehrálo oblečení a kvalitní helma
Datum: 04. prosince 2011 21:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ten mal asi očko u toho hore
Datum: 04. prosince 2011 12:04
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Ahoj pročítal jsem tu jak vyčistit karburátor? Potřeboval bych ho hlavně vyčisti ze vnitř ty kanálky co jsou ucpaný.... Chtěl bych se zeptat kdo má jaké zkušenosti s acetonem.? popř. něčím jiným.? (jak dlouho to tam nechat, a jestli třeba vařit nebo ne) Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:51
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Nalej tam benzín a zapal to, osvědčenej způsob
Datum: 18. prosince 2011 15:51
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 zajic13: Díky za radu skusím ten ocet s vodou... Slyšel jsem že se ten bordel ve vnitř krásně rozpustí....
jawasimson: Koupil jsem si motor čz 150 C a prý s nim nebylo nic dělané někde přez 20-30 let.... A uvnitr ty kanalky jsou tak ucpany ze se tomu ani neda verit  bral jsem to kompresorem a zkousel ztouchat dratkem ale jelikoz jsem s tim vubec nic nenadelal, rozhodl jsem se skusit to vyčistit chemicky nějakým tím octem nebo tak....
Datum: 04. prosince 2011 14:06
 jawa simson-ty chytroline,co kdyz treba muj fik stal po dedovi 10 let v garazi,to chces rict ze se o to nestaral proto je zasranej karbec jo?ono staci po zime,vytahnout to kdyz se na tom nejezdi a chce to ocistu..jinak sparrky-nejvis se mi osvedcilo dat ocet s vodou 1:3 do hrnce (nejakej starej,jde to spatne dolu),dej to varit a ponor do toho karbec,ale ne na dlouho,tak 10 minut jelikoz ten ocet je svinarna,ale krasne ti to procisti komplet..Hned po tom to ale prolej benzinem,pohraj si se steteckem a vyfoukej kompresorem..Hlavne ho komplet rozeber az ho budes davat varit  jinak na vycisteni nadrze jsem pouzival nejaky odmastovac (nebylo to vylozene neco jako technicky benzin,ale spis jako mejdlo) do toho kaminky,a trepat a trepat..Krasne se omlati ta rez,pak to zase jen proplachni benzinem at se ti tam nikde neusadi voda..jen pak trpelivost,ty kaminky z toho jdou spatne vyklepat
Datum: 04. prosince 2011 12:03
 zdar proč dávat karbec do octa ?? a do vody prostě vůbec vem si slabej drátek a prostě to protáhni + si vem kompresor a protáhni to kompresorem stačí kompresor jak stim foukáš míče nebo lehátko na vodu atd ja to profukuju kompresorem na pneumatiky pouzivame to na nakladak ( takže to táhne ) a prostě mužu říct bomba a já karbec čistím 1x do roka takže mě to vůbec nedělá problém prostě když budeš co kčemu drak tak si pořádně vyčistíš nádrž a budeš spokojený dáš hadičku novou + když teda máš tu nádrž v horším stavu tak i filtr na hadici benzinový a jezdíš todle sou problémy prostě lidí který oto nemají zájem a dělají všechno na půl neříkej že je problem si 2 dny nezajezdit vyčistit pořádně nádrž já to dělal benzonovým čističem 5L = 400kč sem zato dávál vyčistil profoukal sem důkladně kohout komplet rozebral profoukal + dal novou hadičku nalil sem dotoho karbecu ten benzin proplachnul včistil a fichtl jezdi uz asi přez 1x rok v pořádku jo toje prostě otom dělat všechno důkladně.....
Datum: 04. prosince 2011 10:04
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel11956
 Zdar draku. Mě se nejlíp osvěčilo dát karburátor do octa a nechat ho tam tak půl hoďky maximálně když ho tam necháš dlouho tak by se ti taky mohl rozpustit  Pak ho vyndej a umej ho v benzínu a vyfoukej...
Datum: 04. prosince 2011 3:10
Jméno: Jarin
IP: uživatel12853
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jesltli tyto páčky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/univer_packy_komplet_cerne2.html mají také to specielní uchycení bovdenů jako tyto:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/univerzalni_packy_komplet2.html ... Nechci to na fichtla, shcánim obyčený páčky i s držákama (moto mam Hondu MTX 80 a origo je moc drahý), skrátka jeslti do toho jde bovden a lanko z normální motorky a nej z fichtla... Předek díky, Jarin
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 17:48
 Zdar, hele to fakt nevim, to bude težký sehnat... jestli to je z hliníku tak je spousta firem co to sraří, nebo ti tam navaří novej...
Datum: 04. prosince 2011 17:48
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 zdar,hele mam taky MTX 80,nevíš kde,nebo kdo má přední brzdu (buben s paknama).Nutně schánim.mam urvanou zarážku na bovden. dík
Datum: 04. prosince 2011 17:39
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 18:05
 Ještě jsem si vzpoměl, jestli jsou tam ty držáky na kabel? Ještě jednou díky
Datum: 04. prosince 2011 18:05
 OK, díky
Datum: 04. prosince 2011 11:22
 jasne je ok barva,,jen mam ted jen zadnipredni bude po novem roce
Datum: 04. prosince 2011 6:33
 zdar draci chci se zeptat jak zjistit jestli je zapalování na pařeza funkční mám to čim změřit ale nevím jak a kde a jaké mají být hodnoty dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 14:48
 kdyby to šlo tak bych ho na tom motoru vyzkoušet ale je to tak 20ti letej ležák a motor za zarezlej a nechci do něj nic investovat protože ho chci prodat
Datum: 04. prosince 2011 14:48
 namontuj a vyzkoušej
Datum: 04. prosince 2011 12:55
 jawasimson: To taky neni uplně pravda...měl jsem tu zápalko z pařeza, který fungovalo fakt divně, motor vynechával, nedržel volnoběh, dusil se. Zkoušeli jsme všechno možný, Standa si jistě vzpomene, byla to ta modrá 05  Nakonec mě napadlo dát tam jinej stator zápalka, a najednou fungoval na jedničku. Vada byla určitě v tom statoru, ani na jiný motorce nefungoval jak by měl...
Datum: 04. prosince 2011 12:36
 To skouše nemusíš určtě funkční bude tam se nemá co rozbít pokud není vytopený nebo něco takovího tak prostě vyměn kladívko + kondenzátor zapoj + sešteluj podle návodu a nastartuj a jezdi a když nebude hazet jiskru tak bud to máš spatne zapojeny nebo spatna indukční cívka nebo kabel na svičku a nebo fajfka nebo svíčka nic víc nic mín a jinak když to zapalovaní máš v motoru vyměníš kladívko + kondík tak stačí vzít jakoukoliv zkoušečku co funguje dát na pol 1 nebo 2 prostě bud vývod proudu na světla nebo na motor je jedno přiložit k tomu tu zkoušecku a otačet motorem ( startovací klikou ) a uvidíš zda se rozsvítí  je to tak jednoduchý jen se zapřemýšlet jo a pozor tu zkoušečku pořádne ukostřit  nejlepší je to na rámu kde máš ukostřenou indukční cívku
Datum: 04. prosince 2011 10:11
 http://motocykle.bazos.sk/inzerat/11768890/Jawa-125-penta.php co je to za motorku to som este nevidel
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 21:52
 Pentamoto 50, výrobca Penta, Kysucké Nové Mesto,
robili 125-ky a 50-tky, motory ČZ a Franco Morini, 125 sa volala
Torete (motor ČZ), 50 s vodou chladeným motorom Dakarino a so vzduchom
chladeným proste Pentamoto 50. Je to skladačka dielov od rôznych
výrobcov, vlastný bol rám, vidlice, nádrž, kapotáž, sedlo, motor
talianskej značky Franco Morini. Začali to robiť nejakí nadšenci do
motokrosu. Väčšina motoriek išla na vývoz, hlavne do Nemecka. Je to
asi jediná 50-tka, ktorá vyzerá ako dospelá motorka. Bola vyrobená z
kvalitných dielov, nie ako dnešné čínske motorky. Vyrobilo sa okolo
1000 ks s 50-tkovým motorom a 700 ks so 125 motorom. Spoločnosť Penta
sa potom preorientovala na inú výrobu a teraz sa volajú Pentatech.
Datum: 03. prosince 2011 21:52
 jj s Jawou to nemá nič spolocného.. made in SR existovala aj 50ka penta s motorom Franco Morini ... boli tie motorky určené hlavne na vývoz v CR a SR sú skoro raritné
Datum: 03. prosince 2011 21:40
 Penta 125ccm, dělalo se to na Slovensku pokud se nepletu, motor je použit z ČZ 125/519, s Jawou podle mě nic společnýho nemá...
Datum: 03. prosince 2011 21:16
Jméno: ten.co.se.pta
IP: uživatel12852
 Ahoj, co si mám představit pod pojmem "dvoukanál"?Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:57
 Standa to písal naschval tak... proste napísal to čo chcú mladý počuť....
Datum: 07. prosince 2011 21:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 řekl bych, že standa to ví....
Datum: 07. prosince 2011 21:40
Jméno: hersii
IP: uživatel9959
 Stando: tím že má někdo 5K neznamená že je to brutal level!! kolikrát má ten 3K o dost lepší pruběh než 4K ..
Datum: 07. prosince 2011 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 dva kanály-2K-dvoukanál(takovej Basic level),tři kanály - 3K - tříkanál(vyšší level) , čtyři kanály - 4K - čtyřkanál (ještě vyšší level) ,5 kanálů - 5K - pětikanál(brutál level) .....
Datum: 05. prosince 2011 13:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Počet přepouštěcích kanálů...
Datum: 03. prosince 2011 20:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nic světobornýho... je to klasickej válec, jen se tohle slovo používá, když si s těma kanálama někdo trošku pohraje.. například zvětší, rozšíří atp.
Datum: 03. prosince 2011 20:06
Jméno: pato
IP: uživatel12851
 Nazdar mam otazku na odborníka,mam čz 175 505 a neštartuje ani cez kable(po pripojení na autobateriu aj ked auto bežalo)elektroinštalácia vizerá v poriadku, môže bíť nejaka porucha v statore alebo v rotore(motor nedokáže pretočiť ale ked mu pomozem tak sa roztoči a naštartuje)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 22:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkušenost nemam, ale tak bych tipnul že záleží na stavu elektroinstalace, možná nějakej přechoďák na kontaktech (studeňák, vyhřátej cín), může bejt i špatný relé, uhlíky, komutátor... asi bych zkusil napojit baterku přímo na stator, jestli bude nějaká změna..
Datum: 04. prosince 2011 22:56
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čaute. Chtěl bych si koupit drapák. Mám v plánu Mitas C-10 90/100 R16. Chtěl bych se zeptat jestli se to vleze do pio ráfku a jestli to nedrhne bočníma "špuntama" o řetěz. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 10:16
 Taky sem si koupil plášť mitas na fechtla a su sním velice spokojený.
Datum: 04. prosince 2011 10:16
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky za tip. Právě že mám trochu upravenej podvozek (jinačí přední vidlice, jiné pérování, výztuhy... atd.) A u motoru šla vložka z válce asi před týdnem. Uvidím co z toho udělám. Díky
Datum: 03. prosince 2011 21:13
 ano kup si E-06...nejelpší co můžeš udělat pokud nemáš upravenej motor a podvozek
Datum: 03. prosince 2011 20:53
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Datum: 03. prosince 2011 20:11
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Jaj, toho jsem se bál. No nic, poohlédnu se asi po jinačí pneušce. Díky
Datum: 03. prosince 2011 19:21
 vleze se tam a dře o řetěz...musíš to ořezat
Datum: 03. prosince 2011 19:09
|



|