slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  647  648  649  650  651  652  653  654  655  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar lidi šlo by nějak předělat zapalování z pitbika na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasné v pohode.. v minule som opravoval 4T stvorkolku čínu 110ccm /stejný motor jako pirbike/ má to velmi jednoduhé tyristorové zapalovanie..
 
 
Datum: 04. prosince 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco-já to právě nevěděl jistě...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 1:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak pitbike má običajné tyristorové zapaľovanie... a iskru hádže po 360... tá iskra pri 4T ničomu nevadí lebo preskočí pri takte výfuku
 
 
Datum: 03. prosince 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pitbike je 4T a háže 1 jisrku za dvě otáčky... teda měl by :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice je sobota a mikulas je v pondeli,, ale na to bych nememl cas a tak dnes oficialne u sesu prvni mikulas,,,,, hulka se corla s dratenych hrabych do toho se udelala dira pro drat od hmomosvodu, ten se vsunul do hadice a tim byl dokonale spojeni s nasadou a ke vsemu se pekne tvaroval zvon,, pak jako vzdy alobal,, mundur s velke cejchy pro dvojlusko ktere pochazel nejdrasiho hotelu v cr,, sice bylo vyrazeno, ale kvalitni s nehos udelala sousedka famozni dilo,,sice makalo se od 20 do 22 hodin a ve 4 stavala do prace ale byla na to dokonale pisna,,no a pak zlaty sprejs skterym se udela kriz na prsou a cepici a bylo hotovo,, a nesmime zapomenout na fousi,,vata priepene herkulesem na flexibilnim papire ktery mel prositou gumu na stroji a bylo vymalovano,, vysledek,,malej sesa se tolik v zivote neklepal jak dnes pri mikulasi,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: wagi      IP: uživatel11440    
Jsem zvedavej co predvedes v pondeli u me :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Daj tu nějaké fotky aby sme posúdili jak sa maska Mikuláša povédla
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
zdarec draci, mam dotaz, přestal mi jet fichtl, zkoušel jsem vyměnit indučku, kondenzator a pořád nic, kladivka mam taky nove a pořad nehazi jiskru :/ .. daal jsem novou spinačku a pořad nic .... prosim poraďte co s tim může byt diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
ještě jsem chtěl řict že proud do zadního světla jde
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
čau, určitě to zkusim... uvažovak jsem aji natahnout celou eletriku nově... fajfku zkusim taky vyměnit... a do fajfky taky proud nejde .. diky za radu
 
 
Datum: 04. prosince 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusit i jiné svíčky popř odtrh na svíčkách! a taky zkus ještě jednou zkontrolovat kabely a proměř zapalovací cívku... nebo to zapoj z motoru na indukční cívku - vývod 1 a vývod 2 ukostři ... tím vyloučíš chybu v kablech .. podiv se na správně odizolované kladívka (bacha na ty gumový podložky) .. teď k VN káblu : ještě zkus sejmout faju a jestli kábl háže nebo jestli dá perdu do prstu , tak tam de proud tudíž špatná faja bo svíčka! ... taky zkus oba konce toho kabelu zkrátit o centimetr a pichni to tam zpět a vyměň faju .. třeba to pojede
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
jo jo uzeměne to mám ... pravě že ten fichtl přestal jet z ničeho nic
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Pohlídej si jestli to je uzeměný jestli ne tak není uzavřenej obvod.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel11975    
zdarec ma nekdo tuto kliku v zavodnim motoru? je to kvalitni? vydrzi to neco? Díky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1222222222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel11975    
ok diky ,jeste pockam jestli se nekdo ozve :-) se zkusenostma
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice ju nemám, budu jí objednávat nějak po vánocích,,,, ale co sem tu slyšel, tak je to dobrá klika, která něco vydrží....
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
cawte chcem sa spitat mam yamahu DT a dneska som pozrel termostat vodu a aj olej a voda v oleji neni vo vode olej neni ale je tam strasny tlak bol som sa vozit a 20 km pohode rucicka nesla ani do stredu ale potom sa to zacalo hriat nadrzka virovnvacia sa mi naplnila vodou tak som siel domou idem a uz som siel s teplotou do cerveneho . tak som motorku odstavil a pozeram a chyba mi vicko na ten nadrzke virovnavacej a vsetka voda mi tade vitiekla von ,, musel tam bit velky tlak abi mi to vicko s takej gumi vihodilo prec nie? nemoze to robit vicko na chladici? a termostat je dobry za odpoved dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po 3ti te tu ujistujeme ze je to tesneni pod hlavou... doufas snad ze zmenime nazor? :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel2970    
omg :-):-)
 
 
Datum: 03. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
JAWA_ceZetak nie ale chcel som si bit na 100 percent isty
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
je to to tesnenie asi lebo vodu som vipustil a nova bola takka ako biele vino a tereaz je taka hneda takze ma caka vimena tesnenia na co bi som si mal davat pozor?
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz po 3ti ti piseme ze mas praskle tesneni pod hlavou!!!! to ti to mame jeste nakreslit?!"!!!
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
tesneni pod hlavou nekde se ti podfoukla a tet to tlakuje do vody
 
 
Datum: 03. prosince 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12756    
zdar draci muzete mi poradit jak se u fichtla dela predstih????...jeste sem ho nedelal !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
V Považské Bystrici :-) žejo wepo.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12848    
šroubovákem
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Zaves si to do JAWA Servis, národní podnik, Považské strojárne :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
návodů je na netu hafo
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, chci si dát na fika přední tlumiče ze simsona, ale nevím, kde sehnat ten materiál 11600, abych si udělal tu redukci misek. dál nevím, jak tam bude pasovat přední kolo a hlavně záchyt na brzdu. díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já je tam dávám momentálně taky... takže pokud budeš chtít poradit napiš mi na mail.. :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
tady to máš vyřešený http://aukro.cz/vidlice-simson-pro-jawa-50-i1966686892.html
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
čau seso chcu se zeptat jestly by ten startovací segment do 555 a 550 pasuje aji do 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
na 05 je podobny jako u 550 555 akorat v tem kolečku nema tolik výřezů
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak pozor startovaci segment z 555 a 550 do 05 rozhodně nepasuje!jedině že by jsi dal celou hřídel se segmentem z 555 do 05 to už by pasovalo,05 má stejnej segment jako jawa 20,21,23
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
a co z 21 bude taky pasovat
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
nejsem Sesa ale odpovim ti JO bude pasovat
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: vladan05      IP: uživatel9087    
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
já mám mezi 05 mezeru a ty ne .. :-D já jsem od ostravy..;-)
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
od Brna ? přesne v Brně .. bydlim od tama vetši kosek :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: vladan05      IP: uživatel9087    
fajn ja jsem od brna
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
joo kdo se pode mě podepsal.:? :-D no názdár ty muj jmenovče.. :-DD
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj vácjave
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čauu drakuu :-D :-D jak se vede :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nashle :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Tě péro
 
 
Datum: 03. prosince 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Zdar
 
 
Datum: 03. prosince 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
Zdar chlapi, chtěl jsem se optat... Jak účinně vyčistit usazený krabon v koleně a ve výfuku (říznutém u mustanga)? A že ho tam je. Takovou vrstvu jsem ani nečekal... Četl jsem o vypálení, ale prý to sundá chromy. Ty jsou ještě původní ale moc pěkně zachovalé. Díky moc za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
No nad tím vypalováním jsem fakt uvažoval, ale s těmi chromy jsem měl strach. S tím acetonem normálně celé jak to je naložit do lázně jo? Díky.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to taky vypaloval a chromy se neponičily..
 
 
Datum: 03. prosince 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Aceton to rozpouští ale trvá to docela dlouho možna to rozpustí třeba i louh nebo kyselina z baterky nevím
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem to vypálil a chromy jsme si nezničil :-) musíš to lít jen do vnitř a jen trochu toho benálu pak to nechat vyhořet a co pujde vyškrabat :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12846    
někdo to ještě vypaluje plynovym (PB) hořákem, mě pomohla a docela se osvědčila samodujná benzínová lampa ale tak už bacha na chrom, protože jak by ti třeba rozpálenej díl spad někam do mokra tak je chrom modrej
 
 
Datum: 03. prosince 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
nalej tam benzín a zapal to , chrom je dávno zvyklý , pak to opadá lehce
 
 
Datum: 03. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
To s tím lankem je dobrý. Používám lanko z ruční brzdy škodovky a rozpletu jen cca 70mm, dál to omotám drátem a lanko se už víc nerozplete.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel11956    
Taky něco vezme když upneš do vrtačky hadr a točíš :-) Ale to spíš až nakonec na dočištění :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh- mě to tím moc nešlo... možná by to chtělo trochu silnější-já jsem použil plynový...
 
 
Datum: 03. prosince 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vezmi nějaký starý lanko, jeden konec rozpleť, druhej upni do vratčky a tim rozpletenym koncem to čisti, dost toho vylítá..
 
 
Datum: 03. prosince 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bratrancův postup (výfuk na síma) - Ze začátku co jde rozdělat tak rozdělat, usazeniny vyšpáret šroubovákem, následně hrubým a jemným pilníkem .. pak třeba vzít špagát , protáhnou výfukem a jezdit .. jde to i menší kominickou štětkou .. na konec prolít třeba benzínem nebo do toho nalít krtka a nechat to "vyžrát" :-) Je to docela piplačka ale když chceš mít krásně čistý vejfuk , tak proč ne :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12843    
rozebrat,vyškrábat a pak lidský sádlo
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Cau hele draci jaka je dobra znacka ložisek ? potreboval bych loziska na kliku ... byly tam slovensky myslim zvl nebo skf ale to je nejhorsi co muze bejt ne ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
SKF a FAQ jsou ještě lepší
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petře: tak proč hned nenapíšeš na co to chceš? to jsi tak blbý že si myslíš, že ti vidíme do hlavy? .... napiš na co konkretně to chceš... a jestli je to nejak aoriginal kroska tak kup original ložiska co tam patří.. a jestli na ně nemáš prachy tak se na to vyser a hod to do šmelcu
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
kdyz oni tam byly cca rok a pul
 
 
Datum: 03. prosince 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
i tak ... zvl, zkl jsou kvalitní ložiska.. už jen to že tam takovéto ložiska jsou pár desítek let, naznažuje cosi o jejich kvalitě..
 
 
Datum: 03. prosince 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
ale ja to nechci na fichtla :-D mam to na krosnu :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petre ty si ale lamer :-D ... bohatě na serii staci ZKL/ZVL ... vydrzej ti dalsich 20 let :-D
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel12842    
SKF máš pomalu nejlepší ložiska který tam můžeš dát.
 
 
Datum: 02. prosince 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
prosím rychle !!! z čeho vyrobit tesnení pod válec ?? -> babetta 207 :-) dík ( stačí čtvrtka ? ) ...... prosím rychle !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Čtvrtka stačí bohatě :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel12547    
nebo z tenkeho plechu či napaplat silikonem
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel12547    
s papíru "
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci je tento vyfuk dobrej kdyš fichtla na 60 ccm http://www.motodilyeshop.cz/?article=5141 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12843    
Nevim jak to myslíš,ale aby tenhle výfuk měl význam,tak se dává širší a kratší koleno než je origo.....
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa-jak je to tam s tim kolenem? tam je slabsi nebo silnejsi u hikonu? :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12843    
Vím že jsi mi už psal ohledně válce. Kup si jakýkoliv Hikone vedený spodem,nějaký ten "plánek" na úpravu ti zpracuju.....je potřeba ho osadit vhodným kolenem....jinak nemá význam ho kupovat...
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalezi jak upravenyho..hodit tam posledni vybrus neni uprava... :-) pokud mas precasovanej valec,alespon zvetsenej difuzer a pretriskovanej karbec,asi by to melo cenu pocitat si vyfuk..ale na seriovym fichtlu jsem moc velky rozdil nepoznal s jinym vyfukem,uz vubec ne neodladenym
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyfuk u 2T motoru je hrozne dulezitej,motor potrebuje mit nejakej "zpetnej" tlak kvuli plneni valce,tim ze se vykucha vyfuk nebo se tam da lauf jak okapova roura,si nicim nepomuzes.radsi si najdi na netu navod,jak zkonstruovat vyfuk primo na pionyra,myslim ze je to i na http://www.jawa-50.cz :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
aby to šlapalo lip a kdyš mam skoro celiho fichtla upravenyho tak tam aspon dam aj nakej dobrej vyfuk
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a v cem by ti to pomohlo?
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
a co tam dát nakej ze 125 ? jestli sou naky takovi ? na 125
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
*kdyš mam
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevim jak u 60ccm,kamarad to dal snad na prvni vybrus,a tah zadnej,mozna se zvysili tocky,ale spis placebo..Ten fuk chce jeste doladit a pohrat si s koncovou trubickou,driv tu byl navod,myslim ze se mela prodlouzit,ale kecal bych..
 
 
Datum: 02. prosince 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: hanzz      IP: uživatel12782    
zdar draci potřebuju nutně poradit fichtl ná aa ná jezdit :-( natočím ho na první šlaápnutí ale na neutrál když přidám tak to nejde do otáček a brutálně se tio dusí na jedničku taky ale když jedu na 2 nebo 3 tak to jede uplně suprově poradte mi pls co s tím mám dělat :-( ale před víměnou zápalka to jelo dobře. kondík to není indukčka taky ne karbce jsem zkusil už 2 a pořád to samí benzínovej kohout je čistej prosím pomoc :-D dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nám dneska s kámošem motor běžel krásně, filtr čištěnej i karbec a jakmile si dal víc plynu tak se začal dusit až chcípnul, stačilo seřídit předstih a jede parádně. :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: albi221      IP: uživatel12756    
me to dělá přesně to samí taky nevim co s tim !!! :-(
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle me spatnej predstih..na jednicku to peres vic do otacek nez na dva a tri,taky jednicka je silnejsi nez 2 a 3,a predstih ti to zvlada spis v nizzsich otackach.. :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Čezeťák      IP: uživatel8151    
Zdravim,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte el.schéma na Čz 175/356..Jen to základní chéma,aby to jelo,nepotřebuju mít zapojena světla a podobně..Ani spínací skřínku, jen jednuduché schéma..Děkuju moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
schema si najdes na netu.. a laskavě nepouzivej muj nick
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokud tomu nechapes,najdi si seznam svorek pro autoelektrikare..
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12756    
zdar draci muzete mi prosim poradit jak mam sundat u fichtla primarní kolečko?? dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel12302    
 
 
Datum: 02. prosince 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: honzí      IP: uživatel12782    
musíš si vyrobit stahovák :-D
 
 
Datum: 02. prosince 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stahovákem
 
 
Datum: 02. prosince 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj.. Sice to sem nepatří, ale chtěl bych se zeptat, jestli nevíte čím to je, když mi škoda 110ls nechytá za tepla? Studená chytne na cvrk, ale teplá mě někdy potrápí, někdy i sama od sebe zdechne a pokud je to v provozu(ve městě), tak je to vážně peklo, pač to nejde většinou natočit a kolegové řidiči za mnou jsou nervózní:-D Díky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvůj karb je edsr.zkontroluj funkci el jehly a prohnutí víka karbu.seřizovací prvky jikovu 32 edsr najdeš kdekoli na int.pokud ani seřízení nepomůže je třeba přípravkem nastavit klapky.(předpokládám čistotu trysek a vzdušníků,seřízené zapalování,ventily a motor v ucházejícím tech stavu)
 
 
Datum: 03. prosince 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12854    
Pro postul-karburátory WEBER a dvojité JIKOV až od roku 1972
 
 
Datum: 03. prosince 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tady je to problém, auto je napasovaný na jinejch dokladech, takže r.v. mohu jen odhadovat. Motory Ls a 110r by měly být totožný, ale vážně jsem laik, takže nevim.. zde je odkaz na můj karbec.. http://rendis2.rajce.idnes.cz/nastenka/ teď jsem se díval do návodu k použití a je tam jen napsáno, ať se uživatel obrátí se seřízením karburace na odbornou opravnu, když chce seřídit tento typ karburace..
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ovšem mění situaci.je třeba znát typ.bs je jednoduchý,zbylé dva jsou dvojité.nejlepší by byla fotka
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ak dobre viem nekde som to cítal že od asi od 1975 mali 110LS -ky motor z skody 110R aj s karbecom atd. Takze rok výroby?
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Koukal jsem na svíčky, jsou tam N15YC, jsou ale takové černé, zdaleka ne pěkně vypálené cihlové, tudíž by mě zajímolo, jak je možné, že se to ulejvá?? Trochu to sice žere olej, ale problém bych viděl v bohatý směsi.. Co s tím??
 
 
Datum: 03. prosince 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tak beru zpět.. karbec JIKOV 32 BS-3171 tam není, nemá na sobě žádnej štelovací šroub na bohatost a volnoběh, tudíž je tan buď jikov 32 ddsr či jikov 32 edsr
 
 
Datum: 03. prosince 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že karbec š100 a 32 bs je identický karburátor jak popisuješ.jsou tam 2 šroubky s pružinkou.jeden bohatost a druhý volnoběh.jinak návod na seřízení volnoběžných otáček je v návodu k obsluze
 
 
Datum: 03. prosince 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jasný no, kouknu ještě na svíčky a uvidim.. Každopádně volnoběžný otáčky nevim jak změřit. Kdyby ten karbec měl šroub na sešížení otáček jako má třeba š100, tak je po problému, jenže takhle se mi v tom nechce kuchat..
 
 
Datum: 03. prosince 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12848    
Jako laika v této oblasti mi napadá jen to,že se asi ulejvá....a nebo blbý svíčky.....rozpálený fáčko mi drží volnoběh i 600ot/min a jen ševelí (to jsem jen tak zkoušel jaký nejnižší volnoběh udrží,když jsem ho seřizoval , pro běžný provoz mám nastaveno asi 850ot/min-kvůli poklesu volnoběhu při zapnutých světlech).....tím chci říct,že rozpálený to musí držet....
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Mám tam karburátor JIKOV 32 BS-3171, mám doma ještě klasickou škodu 100, tam v seřízení problém nevidim, ale jak mám na tomto karburátoru přidat, mám na mysli, aby se zvýšily otáčky na volnoběh.. po jizdě to auto po pár minutách na volnoběh zdechne.. Pro trubka: jsem holt amatér, kterej má rád starý moto a auta, takže kdybych věděl co a jak, tak se neptám. Jinak standa: filtr jsem měnil a nepomohlo to..
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro trubka na 110 ls patří buď weber,jikov 32 ddsr či jikov 32 edsr
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12845    
Pro postul, Jenda asi neví co je karburátor.Zkusím napovědět -máš tam JIKOV 32 BST-3140 nebo32 BS 3171 .Na seřízení jednoduchý karburátory
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12843    
to sem řešil u fáčka.....vzduchovej filtr.......a startovat bez plynu
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký karbec
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muze to bejt smesi nebo svickama..zkus si pohrat :-) mozna bych si zkusil i nablikat predstih :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
cus hele jak poznam ze je lozisko spatne ? vyndal sem ho z motoru a me pride ze vuli do stran nema ... dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
no dcl se zadrhavaj .. ja koupim jiny .. jaka je dobra znacka lozisek na kliku do krosky ?
 
 
Datum: 02. prosince 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jiri      IP: uživatel12302    
dej si ho na prst a zatoč snym pokud bude hluční(hroupak,dřít) nebo dělá divny zvuky tak je špatny..
 
 
Datum: 02. prosince 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel12841    
ako dosiahnem kompresny pomer 10:5 na jawe 23?je toto max hodnota alebo je mozne zmensit to este viac? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
10:5 je 2:1 ......toho dosáhneš jedině brutálním zvětšením spalovacího prostoru.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12843    
úpravou hlavy...musí se brát v úvahu i vrtání válce a výška výfukového kanálu......
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: feromon      IP: uživatel12839    
zdar draci je dobrej olej LIQI MOLY???dok draci..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: feromon      IP: uživatel5754    
tsfko sem lil a nic moc
 
 
Datum: 03. prosince 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12844    
nechci rozpoutat jak je tady zvykem zase nějaký peklo kolem olejů, ale v dnešní době je tolik výrobců . . . ., žádnej si asi nemůže dovolit prodávat něco co by někomu uškodilo, to je každýho volba co si do svýho stroje nalije a když nalije špatně tak je to jeho problém. Já se držim osvědčený klasiky a tou je Mogul (ts, tsf, 2t) a když chci přilepšit tak Motul 510 , do fichtla je to plně dostačující, a nějaká plná syntetika to je asi pomalá smrt pro každou starou motorku, kurva s prominutim, lijte tam to co tam patří a to na co ty motorky denně jezdily - to je můj názor
 
 
Datum: 03. prosince 2011 10:06
 
<  647  648  649  650  651  652  653  654  655  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 23:20:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu