Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar lidi šlo by nějak předělat zapalování z pitbika na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 14:18
 jasné v pohode.. v minule som opravoval 4T stvorkolku čínu 110ccm /stejný motor jako pirbike/ má to velmi jednoduhé tyristorové zapalovanie..
Datum: 04. prosince 2011 14:18
 jenco-já to právě nevěděl jistě...
Datum: 04. prosince 2011 1:35
 inak pitbike má običajné tyristorové zapaľovanie... a iskru hádže po 360... tá iskra pri 4T ničomu nevadí lebo preskočí pri takte výfuku
Datum: 03. prosince 2011 19:33
 pitbike je 4T a háže 1 jisrku za dvě otáčky... teda měl by
Datum: 03. prosince 2011 19:12
 sice je sobota a mikulas je v pondeli,, ale na to bych nememl cas a tak dnes oficialne u sesu prvni mikulas,,,,, hulka se corla s dratenych hrabych do toho se udelala dira pro drat od hmomosvodu, ten se vsunul do hadice a tim byl dokonale spojeni s nasadou a ke vsemu se pekne tvaroval zvon,, pak jako vzdy alobal,, mundur s velke cejchy pro dvojlusko ktere pochazel nejdrasiho hotelu v cr,, sice bylo vyrazeno, ale kvalitni s nehos udelala sousedka famozni dilo,,sice makalo se od 20 do 22 hodin a ve 4 stavala do prace ale byla na to dokonale pisna,,no a pak zlaty sprejs skterym se udela kriz na prsou a cepici a bylo hotovo,, a nesmime zapomenout na fousi,,vata priepene herkulesem na flexibilnim papire ktery mel prositou gumu na stroji a bylo vymalovano,, vysledek,,malej sesa se tolik v zivote neklepal jak dnes pri mikulasi,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 20:08
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Jsem zvedavej co predvedes v pondeli u me
Datum: 03. prosince 2011 20:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Daj tu nějaké fotky aby sme posúdili jak sa maska Mikuláša povédla
Datum: 03. prosince 2011 17:50
 zdarec draci, mam dotaz, přestal mi jet fichtl, zkoušel jsem vyměnit indučku, kondenzator a pořád nic, kladivka mam taky nove a pořad nehazi jiskru :/ .. daal jsem novou spinačku a pořad nic .... prosim poraďte co s tim může byt diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 11:26
 ještě jsem chtěl řict že proud do zadního světla jde
Datum: 04. prosince 2011 11:26
 čau, určitě to zkusim... uvažovak jsem aji natahnout celou eletriku nově... fajfku zkusim taky vyměnit... a do fajfky taky proud nejde .. diky za radu
Datum: 04. prosince 2011 8:57
 Zkusit i jiné svíčky popř odtrh na svíčkách! a taky zkus ještě jednou zkontrolovat kabely a proměř zapalovací cívku... nebo to zapoj z motoru na indukční cívku - vývod 1 a vývod 2 ukostři ... tím vyloučíš chybu v kablech .. podiv se na správně odizolované kladívka (bacha na ty gumový podložky) .. teď k VN káblu : ještě zkus sejmout faju a jestli kábl háže nebo jestli dá perdu do prstu , tak tam de proud tudíž špatná faja bo svíčka! ... taky zkus oba konce toho kabelu zkrátit o centimetr a pichni to tam zpět a vyměň faju .. třeba to pojede
Datum: 03. prosince 2011 18:47
 jo jo uzeměne to mám ... pravě že ten fichtl přestal jet z ničeho nic
Datum: 03. prosince 2011 18:05
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Pohlídej si jestli to je uzeměný jestli ne tak není uzavřenej obvod.
Datum: 03. prosince 2011 17:55
Jméno: lol
IP: uživatel11975
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:17
Jméno: lol
IP: uživatel11975
 ok diky ,jeste pockam jestli se nekdo ozve  se zkusenostma
Datum: 03. prosince 2011 18:17
 Sice ju nemám, budu jí objednávat nějak po vánocích,,,, ale co sem tu slyšel, tak je to dobrá klika, která něco vydrží....
Datum: 03. prosince 2011 17:37
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 cawte chcem sa spitat mam yamahu DT a dneska som pozrel termostat vodu a aj olej a voda v oleji neni vo vode olej neni ale je tam strasny tlak bol som sa vozit a 20 km pohode rucicka nesla ani do stredu ale potom sa to zacalo hriat nadrzka virovnvacia sa mi naplnila vodou tak som siel domou idem a uz som siel s teplotou do cerveneho . tak som motorku odstavil a pozeram a chyba mi vicko na ten nadrzke virovnavacej a vsetka voda mi tade vitiekla von ,, musel tam bit velky tlak abi mi to vicko s takej gumi vihodilo prec nie? nemoze to robit vicko na chladici? a termostat je dobry za odpoved dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 15:45
 po 3ti te tu ujistujeme ze je to tesneni pod hlavou... doufas snad ze zmenime nazor?
Datum: 04. prosince 2011 15:45
Jméno: nadrc
IP: uživatel2970
Datum: 03. prosince 2011 20:05
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 JAWA_ceZetak nie ale chcel som si bit na 100 percent isty
Datum: 03. prosince 2011 18:12
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 je to to tesnenie asi lebo vodu som vipustil a nova bola takka ako biele vino a tereaz je taka hneda takze ma caka vimena tesnenia na co bi som si mal davat pozor?
Datum: 03. prosince 2011 18:11
 uz po 3ti ti piseme ze mas praskle tesneni pod hlavou!!!! to ti to mame jeste nakreslit?!"!!!
Datum: 03. prosince 2011 18:07
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 tesneni pod hlavou nekde se ti podfoukla a tet to tlakuje do vody
Datum: 03. prosince 2011 16:15
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12756
 zdar draci muzete mi poradit jak se u fichtla dela predstih????...jeste sem ho nedelal !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 16:23
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 V Považské Bystrici  žejo wepo.
Datum: 03. prosince 2011 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel12848
 šroubovákem
Datum: 03. prosince 2011 14:59
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zaves si to do JAWA Servis, národní podnik, Považské strojárne
Datum: 03. prosince 2011 14:46
 návodů je na netu hafo
Datum: 03. prosince 2011 13:10
 zdarec, chci si dát na fika přední tlumiče ze simsona, ale nevím, kde sehnat ten materiál 11600, abych si udělal tu redukci misek. dál nevím, jak tam bude pasovat přední kolo a hlavně záchyt na brzdu. díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:21
 já je tam dávám momentálně taky... takže pokud budeš chtít poradit napiš mi na mail..
Datum: 03. prosince 2011 18:21
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 tady to máš vyřešený
http://aukro.cz/vidlice-simson-pro-jawa-50-i1966686892.html
Datum: 03. prosince 2011 17:51
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 čau seso chcu se zeptat jestly by ten startovací segment do 555 a 550 pasuje aji do 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:49
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 na 05 je podobny jako u 550 555 akorat v tem kolečku nema tolik výřezů
Datum: 03. prosince 2011 18:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak pozor startovaci segment z 555 a 550 do 05 rozhodně nepasuje!jedině že by jsi dal celou hřídel se segmentem z 555 do 05 to už by pasovalo,05 má stejnej segment jako jawa 20,21,23
Datum: 03. prosince 2011 18:36
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 a co z 21 bude taky pasovat
Datum: 03. prosince 2011 18:04
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 nejsem Sesa ale odpovim ti JO bude pasovat
Datum: 03. prosince 2011 17:52
Jméno: vladan05
IP: uživatel9087
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:38
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 já mám mezi 05 mezeru a ty ne ..  já jsem od ostravy..
Datum: 06. prosince 2011 21:38
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 od Brna ? přesne v Brně .. bydlim od tama vetši kosek
Datum: 06. prosince 2011 21:25
Jméno: vladan05
IP: uživatel9087
 fajn ja jsem od brna
Datum: 06. prosince 2011 18:58
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 joo kdo se pode mě podepsal.:?  no názdár ty muj jmenovče..  D
Datum: 03. prosince 2011 14:38
 ahoj vácjave
Datum: 03. prosince 2011 13:53
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 03. prosince 2011 13:36
Datum: 03. prosince 2011 10:41
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Tě péro
Datum: 03. prosince 2011 10:40
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Zdar
Datum: 03. prosince 2011 9:17
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 Zdar chlapi, chtěl jsem se optat... Jak účinně vyčistit usazený krabon v koleně a ve výfuku (říznutém u mustanga)? A že ho tam je. Takovou vrstvu jsem ani nečekal... Četl jsem o vypálení, ale prý to sundá chromy. Ty jsou ještě původní ale moc pěkně zachovalé. Díky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 20:31
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 No nad tím vypalováním jsem fakt uvažoval, ale s těmi chromy jsem měl strach. S tím acetonem normálně celé jak to je naložit do lázně jo? Díky.
Datum: 08. prosince 2011 20:31
 Já to taky vypaloval a chromy se neponičily..
Datum: 03. prosince 2011 20:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Aceton to rozpouští ale trvá to docela dlouho možna to rozpustí třeba i louh nebo kyselina z baterky nevím
Datum: 03. prosince 2011 17:25
 já jsem to vypálil a chromy jsme si nezničil  musíš to lít jen do vnitř a jen trochu toho benálu pak to nechat vyhořet a co pujde vyškrabat
Datum: 03. prosince 2011 13:19
Jméno: libor1
IP: uživatel12846
 někdo to ještě vypaluje plynovym (PB) hořákem, mě pomohla a docela se osvědčila samodujná benzínová lampa ale tak už bacha na chrom, protože jak by ti třeba rozpálenej díl spad někam do mokra tak je chrom modrej
Datum: 03. prosince 2011 12:56
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 nalej tam benzín a zapal to , chrom je dávno zvyklý , pak to opadá lehce
Datum: 03. prosince 2011 12:41
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 To s tím lankem je dobrý. Používám lanko z ruční brzdy škodovky a rozpletu jen cca 70mm, dál to omotám drátem a lanko se už víc nerozplete.
Datum: 03. prosince 2011 11:33
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel11956
 Taky něco vezme když upneš do vrtačky hadr a točíš  Ale to spíš až nakonec na dočištění
Datum: 03. prosince 2011 11:30
 hh- mě to tím moc nešlo... možná by to chtělo trochu silnější-já jsem použil plynový...
Datum: 03. prosince 2011 10:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vezmi nějaký starý lanko, jeden konec rozpleť, druhej upni do vratčky a tim rozpletenym koncem to čisti, dost toho vylítá..
Datum: 03. prosince 2011 0:29
 Bratrancův postup (výfuk na síma) - Ze začátku co jde rozdělat tak rozdělat, usazeniny vyšpáret šroubovákem, následně hrubým a jemným pilníkem .. pak třeba vzít špagát , protáhnou výfukem a jezdit .. jde to i menší kominickou štětkou .. na konec prolít třeba benzínem nebo do toho nalít krtka a nechat to "vyžrát"  Je to docela piplačka ale když chceš mít krásně čistý vejfuk , tak proč ne
Datum: 02. prosince 2011 23:36
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 rozebrat,vyškrábat a pak lidský sádlo
Datum: 02. prosince 2011 23:32
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Cau hele draci jaka je dobra znacka ložisek ? potreboval bych loziska na kliku ... byly tam slovensky myslim zvl nebo skf ale to je nejhorsi co muze bejt ne ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 17:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 SKF a FAQ jsou ještě lepší
Datum: 03. prosince 2011 17:22
 petře: tak proč hned nenapíšeš na co to chceš? to jsi tak blbý že si myslíš, že ti vidíme do hlavy? .... napiš na co konkretně to chceš... a jestli je to nejak aoriginal kroska tak kup original ložiska co tam patří.. a jestli na ně nemáš prachy tak se na to vyser a hod to do šmelcu
Datum: 03. prosince 2011 13:14
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 kdyz oni tam byly cca rok a pul
Datum: 03. prosince 2011 12:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 i tak ... zvl, zkl jsou kvalitní ložiska.. už jen to že tam takovéto ložiska jsou pár desítek let, naznažuje cosi o jejich kvalitě..
Datum: 03. prosince 2011 12:13
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 ale ja to nechci na fichtla  mam to na krosnu
Datum: 03. prosince 2011 11:53
 petre ty si ale lamer  ... bohatě na serii staci ZKL/ZVL ... vydrzej ti dalsich 20 let
Datum: 02. prosince 2011 23:46
Jméno: jastin
IP: uživatel12842
 SKF máš pomalu nejlepší ložiska který tam můžeš dát.
Datum: 02. prosince 2011 22:40
 prosím rychle !!! z čeho vyrobit tesnení pod válec ?? -> babetta 207  dík ( stačí čtvrtka ? ) ...... prosím rychle !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 21:49
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Čtvrtka stačí bohatě
Datum: 02. prosince 2011 21:49
Jméno: ferda
IP: uživatel12547
 nebo z tenkeho plechu či napaplat silikonem
Datum: 02. prosince 2011 21:27
Jméno: ferda
IP: uživatel12547
 s papíru "
Datum: 02. prosince 2011 21:26
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 Nevim jak to myslíš,ale aby tenhle výfuk měl význam,tak se dává širší a kratší koleno než je origo.....
Datum: 02. prosince 2011 23:34
 standa-jak je to tam s tim kolenem? tam je slabsi nebo silnejsi u hikonu?
Datum: 02. prosince 2011 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 Vím že jsi mi už psal ohledně válce. Kup si jakýkoliv Hikone vedený spodem,nějaký ten "plánek" na úpravu ti zpracuju.....je potřeba ho osadit vhodným kolenem....jinak nemá význam ho kupovat...
Datum: 02. prosince 2011 23:07
 zalezi jak upravenyho..hodit tam posledni vybrus neni uprava...  pokud mas precasovanej valec,alespon zvetsenej difuzer a pretriskovanej karbec,asi by to melo cenu pocitat si vyfuk..ale na seriovym fichtlu jsem moc velky rozdil nepoznal s jinym vyfukem,uz vubec ne neodladenym
Datum: 02. prosince 2011 21:17
 Vyfuk u 2T motoru je hrozne dulezitej,motor potrebuje mit nejakej "zpetnej" tlak kvuli plneni valce,tim ze se vykucha vyfuk nebo se tam da lauf jak okapova roura,si nicim nepomuzes.radsi si najdi na netu navod,jak zkonstruovat vyfuk primo na pionyra,myslim ze je to i na http://www.jawa-50.cz
Datum: 02. prosince 2011 21:16
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 aby to šlapalo lip a kdyš mam skoro celiho fichtla upravenyho tak tam aspon dam aj nakej dobrej vyfuk
Datum: 02. prosince 2011 21:15
 jo a v cem by ti to pomohlo?
Datum: 02. prosince 2011 21:10
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a co tam dát nakej ze 125 ? jestli sou naky takovi ? na 125
Datum: 02. prosince 2011 21:06
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 *kdyš mam
Datum: 02. prosince 2011 21:04
 nevim jak u 60ccm,kamarad to dal snad na prvni vybrus,a tah zadnej,mozna se zvysili tocky,ale spis placebo..Ten fuk chce jeste doladit a pohrat si s koncovou trubickou,driv tu byl navod,myslim ze se mela prodlouzit,ale kecal bych..
Datum: 02. prosince 2011 20:57
Jméno: hanzz
IP: uživatel12782
 zdar draci potřebuju nutně poradit fichtl ná aa ná jezdit  natočím ho na první šlaápnutí ale na neutrál když přidám tak to nejde do otáček a brutálně se tio dusí na jedničku taky ale když jedu na 2 nebo 3 tak to jede uplně suprově poradte mi pls co s tím mám dělat  ale před víměnou zápalka to jelo dobře. kondík to není indukčka taky ne karbce jsem zkusil už 2 a pořád to samí benzínovej kohout je čistej prosím pomoc  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 20:33
 Nám dneska s kámošem motor běžel krásně, filtr čištěnej i karbec a jakmile si dal víc plynu tak se začal dusit až chcípnul, stačilo seřídit předstih a jede parádně.
Datum: 03. prosince 2011 20:33
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 me to dělá přesně to samí taky nevim co s tim !!!
Datum: 02. prosince 2011 21:50
 Podle me spatnej predstih..na jednicku to peres vic do otacek nez na dva a tri,taky jednicka je silnejsi nez 2 a 3,a predstih ti to zvlada spis v nizzsich otackach..
Datum: 02. prosince 2011 21:09
Jméno: Čezeťák
IP: uživatel8151
 Zdravim,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte el.schéma na Čz 175/356..Jen to základní chéma,aby to jelo,nepotřebuju mít zapojena světla a podobně..Ani spínací skřínku, jen jednuduché schéma..Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:48
 schema si najdes na netu.. a laskavě nepouzivej muj nick
Datum: 02. prosince 2011 23:48
 a pokud tomu nechapes,najdi si seznam svorek pro autoelektrikare..
Datum: 02. prosince 2011 21:06
Datum: 02. prosince 2011 21:05
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12756
 zdar draci muzete mi prosim poradit jak mam sundat u fichtla primarní kolečko?? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 20:27
Jméno: pio
IP: uživatel12302
Datum: 02. prosince 2011 20:27
Jméno: honzí
IP: uživatel12782
 musíš si vyrobit stahovák
Datum: 02. prosince 2011 19:30
 stahovákem
Datum: 02. prosince 2011 18:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj.. Sice to sem nepatří, ale chtěl bych se zeptat, jestli nevíte čím to je, když mi škoda 110ls nechytá za tepla? Studená chytne na cvrk, ale teplá mě někdy potrápí, někdy i sama od sebe zdechne a pokud je to v provozu(ve městě), tak je to vážně peklo, pač to nejde většinou natočit a kolegové řidiči za mnou jsou nervózní  Díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 23:56
 tvůj karb je edsr.zkontroluj funkci el jehly a prohnutí víka karbu.seřizovací prvky jikovu 32 edsr najdeš kdekoli na int.pokud ani seřízení nepomůže je třeba přípravkem nastavit klapky.(předpokládám čistotu trysek a vzdušníků,seřízené zapalování,ventily a motor v ucházejícím tech stavu)
Datum: 03. prosince 2011 23:56
Jméno: trubka
IP: uživatel12854
 Pro postul-karburátory WEBER a dvojité JIKOV až od roku 1972
Datum: 03. prosince 2011 23:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tady je to problém, auto je napasovaný na jinejch dokladech, takže r.v. mohu jen odhadovat. Motory Ls a 110r by měly být totožný, ale vážně jsem laik, takže nevim.. zde je odkaz na můj karbec..
http://rendis2.rajce.idnes.cz/nastenka/ teď jsem se díval do návodu k použití a je tam jen napsáno, ať se uživatel obrátí se seřízením karburace na odbornou opravnu, když chce seřídit tento typ karburace..
Datum: 03. prosince 2011 18:14
 to ovšem mění situaci.je třeba znát typ.bs je jednoduchý,zbylé dva jsou dvojité.nejlepší by byla fotka
Datum: 03. prosince 2011 17:14
 ak dobre viem nekde som to cítal že od asi od 1975 mali 110LS -ky motor z skody 110R aj s karbecom atd. Takze rok výroby?
Datum: 03. prosince 2011 17:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Koukal jsem na svíčky, jsou tam N15YC, jsou ale takové černé, zdaleka ne pěkně vypálené cihlové, tudíž by mě zajímolo, jak je možné, že se to ulejvá?? Trochu to sice žere olej, ale problém bych viděl v bohatý směsi.. Co s tím??
Datum: 03. prosince 2011 16:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tak beru zpět.. karbec JIKOV 32 BS-3171 tam není, nemá na sobě žádnej štelovací šroub na bohatost a volnoběh, tudíž je tan buď jikov 32 ddsr či jikov 32 edsr
Datum: 03. prosince 2011 15:35
 řekl bych že karbec š100 a 32 bs je identický karburátor jak popisuješ.jsou tam 2 šroubky s pružinkou.jeden bohatost a druhý volnoběh.jinak návod na seřízení volnoběžných otáček je v návodu k obsluze
Datum: 03. prosince 2011 15:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jasný no, kouknu ještě na svíčky a uvidim.. Každopádně volnoběžný otáčky nevim jak změřit. Kdyby ten karbec měl šroub na sešížení otáček jako má třeba š100, tak je po problému, jenže takhle se mi v tom nechce kuchat..
Datum: 03. prosince 2011 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel12848
 Jako laika v této oblasti mi napadá jen to,že se asi ulejvá....a nebo blbý svíčky.....rozpálený fáčko mi drží volnoběh i 600ot/min a jen ševelí (to jsem jen tak zkoušel jaký nejnižší volnoběh udrží,když jsem ho seřizoval , pro běžný provoz mám nastaveno asi 850ot/min-kvůli poklesu volnoběhu při zapnutých světlech).....tím chci říct,že rozpálený to musí držet....
Datum: 03. prosince 2011 14:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Mám tam karburátor JIKOV 32 BS-3171, mám doma ještě klasickou škodu 100, tam v seřízení problém nevidim, ale jak mám na tomto karburátoru přidat, mám na mysli, aby se zvýšily otáčky na volnoběh.. po jizdě to auto po pár minutách na volnoběh zdechne.. Pro trubka: jsem holt amatér, kterej má rád starý moto a auta, takže kdybych věděl co a jak, tak se neptám. Jinak standa: filtr jsem měnil a nepomohlo to..
Datum: 03. prosince 2011 13:01
 pro trubka na 110 ls patří buď weber,jikov 32 ddsr či jikov 32 edsr
Datum: 03. prosince 2011 11:07
Jméno: trubka
IP: uživatel12845
 Pro postul, Jenda asi neví co je karburátor.Zkusím napovědět -máš tam JIKOV 32 BST-3140 nebo32 BS 3171 .Na seřízení jednoduchý karburátory
Datum: 03. prosince 2011 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 to sem řešil u fáčka.....vzduchovej filtr.......a startovat bez plynu
Datum: 02. prosince 2011 23:35
 jaký karbec
Datum: 02. prosince 2011 23:18
 Muze to bejt smesi nebo svickama..zkus si pohrat  mozna bych si zkusil i nablikat predstih
Datum: 02. prosince 2011 21:08
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele jak poznam ze je lozisko spatne ? vyndal sem ho z motoru a me pride ze vuli do stran nema ... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 20:18
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 no dcl se zadrhavaj .. ja koupim jiny .. jaka je dobra znacka lozisek na kliku do krosky ?
Datum: 02. prosince 2011 20:18
Jméno: Jiri
IP: uživatel12302
 dej si ho na prst a zatoč snym pokud bude hluční(hroupak,dřít) nebo dělá divny zvuky tak je špatny..
Datum: 02. prosince 2011 20:18
 ako dosiahnem kompresny pomer 10:5 na jawe 23?je toto max hodnota alebo je mozne zmensit to este viac?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 17:27
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 10:5 je 2:1 ......toho dosáhneš jedině brutálním zvětšením spalovacího prostoru.
Datum: 03. prosince 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 úpravou hlavy...musí se brát v úvahu i vrtání válce a výška výfukového kanálu......
Datum: 02. prosince 2011 23:09
Jméno: feromon
IP: uživatel12839
 zdar draci je dobrej olej LIQI MOLY???dok draci.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 16:07
Jméno: feromon
IP: uživatel5754
 tsfko sem lil a nic moc
Datum: 03. prosince 2011 16:07
Jméno: libor1
IP: uživatel12844
 nechci rozpoutat jak je tady zvykem zase nějaký peklo kolem olejů, ale v dnešní době je tolik výrobců . . . ., žádnej si asi nemůže dovolit prodávat něco co by někomu uškodilo, to je každýho volba co si do svýho stroje nalije a když nalije špatně tak je to jeho problém. Já se držim osvědčený klasiky a tou je Mogul (ts, tsf, 2t) a když chci přilepšit tak Motul 510 , do fichtla je to plně dostačující, a nějaká plná syntetika to je asi pomalá smrt pro každou starou motorku, kurva s prominutim, lijte tam to co tam patří a to na co ty motorky denně jezdily - to je můj názor
Datum: 03. prosince 2011 10:06
|



|