česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  650  651  652  653  654  655  656  657  658  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
cawte draci viem ze toto je web o fichtloch ale mam jednu otazku mam yamahu DT 125R a mizne mi voda z chladica a ked zastanam mi aj nieco cetie po rame ale neviem ci je to voda a ani s kade to tecie musim to lepsie pozriet ... chcem sa spitat ako to zistim ci mi motor zerie vodu? lebo ked dolejem vodu motorka ide tak isto a drzi si svoju teplotu tak si myslim ze motor vodu zrat nebude ... co vi na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
míchat s vodou se to nebude!!! prostě to fučí tlaky do vody.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
dobre diki skusim vialat vodu i neni nahodu zmiesana s olejom ak hej tak to rovno rozoberiem a pozrie to tesnenie
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz po startu buble voda tak je prasklé těsnění pod hlavou
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
aha a ked nalejem vodu a nastartujem motorku a mam otvoreny chladic tak keby bolo tesnenie prasknute tak bi to bublalo?
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když po startu se tlačí coda ven, tak máě ruplé těsnění pod hlavou a fouká to do vody
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
myslis podla mna to robi termostat elbo je tam nejaka virovnavacia nadrzka a stej mi furt tecie voda ak ju nastartujem
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
odešlo ti těsnění pod hlavou
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nevíte někdo, kam se posílá žádost, když chci upravovat pionýra? U Jawy se to překvapivě posílá do Jawy, ale pionýr se vyráběl jinde a to už neexistuje. Konkrétně bych potřeboval na 21 dát rám z 555 a motor z 555. Zkoušel jste už někdy něco podobnýho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak vyskytla se možnost, že by mi někdo moožná "dal" papíry na 21, ale aby mi k něčemu byly. A abych to jen nasadil na pařeza bych si netroufl, má to jinej výkon, maximálku, rok výroby, pneumatiky, hlavně počet míst k sezení a to je už moc rozdílů a hodně nápadný.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
žádost se posílá na Motoinzerce.cz ,kde se vloží inzerát Koupím doklady na J555.....nic jinýho mi nenapadá....nechci bejt furt skeptickej,ale myslim si že v Jawě určitě nebudou chtít řešit v roce 2011/2012 takto zásadní přestavbu stroje vyráběného v Povážských strojírnách před 60 lety....a mužu se zeptat co tě vede k takovýmu řešení? Nebo chceš jednoduše přihlásit pařeza na papíry jednadvacítky?.....Jinak ještě nedávno sem měl doma 555 i s papírama z 20 ;-) Někdo se s tim nesral a prostě přebouchal čísla.....prosšlo to i STK.....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nemá někdo zkušenosti s ježděním na 05, 20, 21 na papírech z mustanga? (23) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to sou papíry od kámoše (má k tomu celou mašinu, ale má ju rozebranu), takže si půjčím jenom papíry a budu jezdit na svoji 05... :-P jinak to, že jsou jedny papíry a x motorek.... takových lidí já znám ;-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
No jo... Sou tupý, vím :-) ti nový neví nic :-) ;-) No mohl bys to zkusit okecat, možná by to šlo... Když je štítek, je to v cajku... Lépe by bylo, kdybys měl 05 a papíry od 20tky... ;-) A propol... proč to nedáš na Mustanga? Sehat věci snad není problém - mám jich doma spousty xDDDD Sám mám "Áčko" - 20W cívky a taky nepoznaj, že mám jiný věci ... :-D Dokonce plánuju jedny papíry a 2 motorky xDDD Vše de ... jen se musíš modlit ;-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
štítek bych samozřejmě hodil mustangový... ono viz předchozí můj příspěvek jsou asi fakt idioti... ;-) jinak nešlo by se vymluvit, že je to překopaný mustang? Ono přeci jenom jsou ty rámy skoro stejně a kdyby už, tak s pár úpravama jsou téměř zaměnitelné...
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
Doufej, že je ten policajt tupej, a nečte štítek. Když máš i štítek 23, tak doufej, že je to idiota nezná Československý stroje :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: jarorod      IP: uživatel12814    
Nazdar.Nevedeli by ste mi niekto poradit aky srob,ktory je medzi bruskom a vanou,medzi nohami?diky\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_prsicek_parez2.html tento by měl pasovat
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel8793    
Cau draci.. minule jsem se tu ptal co je lepsi jestli 2T nebo 4T na krosku :-) a uz jsem vybral :-) bude to Suzuki RM-Z 450 4T :-) rok 2006 :-) jelikoz je to moje prvni kroska tak zní mám sakra respekt :-) byl jsme ji projet a nestacil jsem se divit co to umí :-D ale jak rikam jaa, já jsem pánem motorky, bude dělat to co chci jáá :-) takze jelikoz zni mam strach a respekt tak i tak budu tahat za plyn :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel8793    
lk: dík snaha bude :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
monty to zabil...
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nic proti, ale tak porovnávat čínskou dvácu ve 4t s japonskou čtyři pade je mimo mísu,,, to je nebe a dudy,,, Miguelovi jenom přeju, ať je motorka pokud možno co nečastěji kolama dolu a ty celej ;-))
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam pitbike lifan 125, 4T v celkem špatnym stavu a na vykravení je to perfektní, zvedá se to i na 3. Spotřeba skoro žádná. Ale je to poměrně malý. :-(
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel8793    
MONTY: Jak říkáš a kterej 2T máí lepsí spodek než 4T? STANDA: jo taky jsem se zpotil kdyz jsem na to sedl.. ujel jsem 30 metru na 2jiku a pak jsem jí dal trošku napít a 3jika to samý hnedka na zadek :-) ale fakt super svezení :-) proto jsem si ji hnedka zamiloval :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
na krosku jedine dvoutakt. čtyřtakty sou odspodu moc líný
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Jezdil jsem na tom,je to supr stroj jako všechny tyhle 450......jako kdo na tom nikdy neseděl,tak se z toho asi posere do kalhot....já měl problém zprvu držet obě kola na zemi... Jinak pokud někdo chcete zažít adrenalinovej zážitek,tak se povozte na vyrachtaný čz 380.....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel12816    
No snad jo :-D zkousel jsem jezdit na CZ 516/125, Suzuki 125ccm 2T, Suzuki 250 4T, no a tyhle 450ccm :-) co se týče síly tak 450 4T jasně dominuje :-) ale nemuzu rict ze ta 125cc 2T jela špatně :-) ta když se dostal do toček tak taky pěkně rvala ruce :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
tak to jo jestli už je ti 21 tak už to v ruce udržíš
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel12816    
měl jsem strach i z CZ 250 kdyz jsem na ni poprví sedl v 16 letech :-) tedka v 21 letech si myslim ze mam rozum na tuhle motorku :-) neříkám že mam velke zkusenosti na kroskach ale uz jsem se taky ne nejakych vozil :-) no a tu Suzuki jsme nemohl odmítnout :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 8:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
si blázen
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
bud štastný že je to pro tebe tak výjmečný stroj..;-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže to vidím na ten strom :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z motorky by si měl mýt respekt ale neměl by ses jí bát
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel10792    
čau, na mé j350/634 se vyskytl problem nejde řadit 3 a 4 stupeň když radičkou zatlačim dolu nejde to jako by to bylo nadoraz anebo jako by tam už 3,4 ani nebyla montovana. MOtor jsem rozebral a prevodovka je dobrá vidličky mírně sjeté ale v míře, řadici vidlička rovná,čím to? pochopím když rychlost vyskočí ale ža by nešlo ražadit 2 rychlostni stupně to je divné odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jan Mlateček      IP: uživatel12620    
je v prdeli stromeček
 
 
Datum: 16. prosince 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
to se mi na mém fichtlovi stalo taky.. myslím že by ti to mohlo pomoct..;-) já jsem měl motor rozpůlený kvůli převodovce.. a potom jsem vyměnil díl a začal skládat.. a nešla mi hodi 1 a 3 tak to jelo jen na 2.. bylo to tím že jsem dal špatně kolečka.. vsadím se s tebou že je neco špatně v té převodovce.. myslím že to bude stejný problém..;-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Tak dneska mě hajzli čapli v jedné dědině... Dojel jsem tam, fičím si z kopca plný kotel... najednou jsem pod kopcem zjistil, že to chcíplo, říkám fajn žduchnu to z druhého kopca... sotva si tam najedu čumím po kopec bílá oktávka a vypadalo to, že má zelený pruh, tak jsem to hned otočil, samozřejmě si mě ty svině všimly, dojely zamnou chtěli papíry, tak jsem jim dal občanku řidičák (fichtl samozřejmě bez papírů), chvilu na mě civěl, zeptal se mě jestli to jako jedu až tak z 8km vzdáleného města, potvrdil jsem... zalezl do auta, vyšel čuměl na dobou ručně psanou značku a zas se mě ptal jestli od toho fakt nic nemám, říkám že ne, tak se mě zeptal jestli to není kradené v tom jsem mu odpověděl, že ne, že to je odhlášené a původní majítel je bla bla bla... Zase zalezl do auta dluho ho nebylo pak vylezl řekl mi, že na to jak mám krátko řidičák už si troufám docela dost a začal hledat štítek... začalo mi být docela do smíchu když to hledal na kapotáži :-D (nevím jestli nikdy neviděl pionýra či co :-DD), tak jsem mu ho ukázal, vytáhl mobil, že si ho vyfotí, zapl si světlo za chvilku to zhaslo a začal nadávat co stým je... za chvilku zjistil, že mu klekla baterka, tak zavolal kolegu, jestli nemá lepší mobil, ten vytáhl jakési prastaré Véčko snad ještě bez foťáku, rožl displey sotva to svítilo a začal mu diktovat... Pak zase oba zalezli, seděli a vybavovali se... už mi to přišlo pomalu nekonečné v trenách jsem měl řádně měkko :-D pak vyšel a začal čumět na motor, tak jsem se zeptal co hledá, prý že číslo motoru, tak jsem mu vysvětlil, že to je schované pod kapotáži, tak zase zalezl... pak vylezl s tím, že má pro mě trest, že to budu tlačit až domu a že pokud mě uvidí jak na tom pojedu, tak mi vezmou papíry, takže jsem je skoro nezklamal a tlačil jsem to až tak do 4km vzdálené dědiny, kde jsem měl jistotu, že fakt nebudou odkaď jsem jel víceméně až domů... Fakt děsivý zážitek, nikomu to nepřeju ;-) navíc byl strašný dojeb jak to chcíplo... jinak bych to vzal do pola (kterých bylo kolem mě až dost) a už by na mě moc neměli.... pak mi taky došlo, že já debil jim řekl, že jsem jel až z toho města, protože neměli jediný důkaz, že jsem na tom jel... :-/ samozřejmě huba mlela dřív než hlava myslela, ale aj tak to naštěstí dopadlo dobře... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: no já si nemyslím že sem frajer, jen říkám co se mi stalo, byla to moje blbost, že sem si nevšim že už je ta dálnice otevřená
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
o to by nešlo... jde mi spíše o to, že nemůžu za to, že předchozí majitel to úplně odhlásil , já od toho nemám ani kus něčeho, nemluvě o tom, že kdybych vyměnil jedno pouzdro na teleskopech a doplnil povinnou výbavu, tak by ten fichtl prošel snad ještě z rezervou na STK....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
David45623 a ted si myslíš že si frajer?? za to by som sa hambil.....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12815    
Na jednu stránku dobře ti tak.Nemáš jezdit bez bez papírů.Na druhou stranu dnes na policajty nadáváš pro svou blbost,ale oni dělají svou práci a možná je zítra budeš potřebovat.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jednou mě cajti chytli ve městě s kámošem, ale jediný štěstí bylo, že nám došel benzín a my sme to zrovna tlačili na benzinku, ale oni nás viděli, jak sme se na tom svezli z kopečka. řekli sme jim že je to zadřený a že to tlačíme dom atd., ale tak byli to pohodoví policajti, chtěli jen občanku a tlačili sme dál
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši až pojedete po uzavřené dálnici bez řidičáku a bez techničáku ve dvou na fichtlu, kterýmu nesvítí zadní světlo (byla noc) a najednou za vama jede kamion (tim ujistíte, že už jste na tym otevřenym úseku) a otočíte to a jedete asi 0,5 km v protisměru, tak něco říkejte. myslim, že nás ten kamioňák aj ty policajty zavolal.
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to teda mám... na motku bez papíru už sednu zjevně jen vyjímečně... takže hned zítra začnu nahánět kámoše, jestli by mi něco nepůjčil (má toho víc všecko s papírama...)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš štěstí že to dopadlo takhle... Já mam docela bobky když jezdim s pitem za kámošem do sousední dědiny.. :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://cs.wikipedia.org/wiki/Chodec na budúce im rekni toto...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: TRIBES      IP: uživatel12596    
Tak to mas teda stigro. :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel12547    
skoušeli ste negdo dát litinovy válec z 555"" na fechtla z vybrusem na 45?Ja jo a jede to do 90 :-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
já ty rozdíly pořešil klapkou do kliky. ano litina se vaří běžne. jen bych chtěl vidět jak se vaří litinovej "plech" k tomu 50 let starýmu vyžranýmu tenoučkýmu žebru na sráčovi.prostě tomu nevěřim.agent prostě blafe a vůbec netuší o čem....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
taky sem viděl vyvařenou litinovou vložku....oni jsou totiž i elektrody na litinu,to je celý,ted z hlavy nevim označení,ale v práci je máme.....jinak nezbejvá jen mu to přát...mimojiné,jak je to teda s tim pístem? Já neustále žiju v realitě,kdy bylo 70ccm možné udělat jen s pístem ze simsona.....jenže tam bylo hafo řešení okolo výšky pístu,sací hrany atd tak sem tomu dřív nějak něvěnoval moc pozornosti.... oni někde dělaj písty nad 42mm pro použití na pionýru?? nebazíruju na shodnosti na jeden milimetr,ani čep mi nějak extra netankuje,ale rozhodně řešit 3-4mm jako u sifona,to NE...
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vařit litinová žebra není až zas takovej problém.... viděl jsem vyvařenou vložku válce a prej to i funguje....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ip 1247, stačí 30 stránek zpět a je jisté, že o zábavu by zde mohlo býti postaráno, pokud ovšem bude agent stíhat hledat informace k odpovědím :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ted se začínám bavit, pokračuj:-))))
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel12547    
do žeber sem navrtal díry a promotnoval dalsi hlinikove lišty a přišrouboval .
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já mám taky 70ccm. nevidím v tom problém. jen jsi jaksi zapoměl připsat co všechno jsi musel upravit:-) no a ten návar litinovejch žeber? to se mi moc nezdá ale budiž....
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
chci vidět fotku pístu v šupléře a nebo šupléry ve válci
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel12826    
mam navařeny na valci dlsi zebra
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jak se říká: Obrázek/ důkaz, jinak se to nestalo...
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 8:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
věřim že to jede 90 ale je to na hovno protože válec z 555 moc nechladí tak se ti to muže i zadřít
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel12547    
do klikovky udelal sem dve díry nic víc a ojnice je na jehlach .píst 2 kroužky
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vždyť i tak... výbrus na 45mm.... to už je nějak moc, to ten válec moc vydržet nemůže... jinak píst se dá přinejhorším udělat... :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12817    
Presne tak,jak si vyresil pist,kliku,ojnici....a nebo kecas proste :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
kde si sehnal píst ???
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: poklop      IP: uživatel6587    
dostala se mi do ruky takřka nová klika má najeto 20km ale je problém že v ní byl zaloměný šroubek co drží magneto někdo ho odvrtal na průměr 5,3 (byla tam předtím 5tka závit) takže teď by se tam musela udělat 6tka závit ale klika je na vyříznutí závitu hrozně tvrdá. nemá s tím někdo nějakou zkušenost něbo nějakej nápad jak tuto prekérku vyřešit?? Předem díky za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Nebo zajde do mototechny a oni mu ju pošlou spravit
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Máš několik možností. Za prvé: Půjdeš zkusíš ten závit vyříznout,za druhé: půjdeš,kliku hodíš do šrotu a za 150,- si na burze koupíš jinou bez problému se závitem,za třetí: hodíš kliku do šrotu a koupíš si novu.......osobně v takových případech volím variantu č.2.....zahodim zkurvenou,koupim za kilo neslurvenou,za 600 ojnici a necham repasovat.......
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ja to nejdriv odvrtal 4 vrtakem a pak protahnul zavitnikem a bylo to ok
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel12819    
jeden nápad bych měl, přestaň tu furt opakovat dokola stejný dotazy, nebo dostaneš BAN..
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel9087    
zdar chtel bych se zeptat jestli je lepsi v hlave karbon nebo jestli je to lepsi bez dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Ano,přesně tak,čim víc zapečená hlava,tím lepší komprese a výplach válce.....njn....proč to asi všichni čistí?
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ze spálené směsi... hlavně teda oleje...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
z čeho se vůbec ten karbon tvoří..?
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
teoreticky možná... realně ani ne... navíc k čemu ti je komprese, když se ti nestačí chladit motor?
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Ale s karbonem to má přece větší kompresi:-D:-D:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak to už si snad děláš srandu.... jasně, že bez... to samé píst... bez karbonu se to všechno líp chladí a i tak to vesměs líp jede...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: renovace      IP: uživatel10520    
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
16"
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Čau draci.. chtěl jsem se zeptat dal bych na fichtla přední vidlice z nějaké CiŽi 125,175,250 nebo ze simáka nebo z MZty 150ky.. odepište plss do by se tam všechno dalo dát.. díky ..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
jdou tam z cz175 ale musi se trochu podlozit a jinak nejlepsi sou ze simsona
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
to víš že jo Zbíňo.. :-DDD
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
jj a neo jiného by tam nešlo.. ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pujdou tam ze simsona ale musíš udělat redukci tzvn mysky najdeš to někde na http://www.Jawa50.cz
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Cau seso chtěl bych se zepta kdo vyrábí tento ráfek a jáká to je kvalita? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_19x1_25_stadion222222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Děkuju za info
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je indinckej,,, prifil super,,zelezo taky,,akorat necekje spickovej chrom,, ok cena
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Vyhnis      IP: uživatel11260    
Ahoj, máte někdo zkušenosti s přímým filtrem sání nabízených tady na FK ?...zatím mám jen karbec dellorto 19 a origo filtrbox s předělaným kolínkem....ted plánuju udělat klapku a sání do klikové skříně a použít tento filtr....máte někdo zkušenosti s kombinací těchto filtrů s dellortem 19 ?...dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahj draci, když už jsme u toho, jaké jsou výhody a nevýhody toho, když vyměním cívkový relátko za bezkontaktní? Jedinou výhodu shledávám v tom, že to už nebude originál. Na druho stranu už to pak znamená, že odpadne seřizování? Je to relátko řekněme účinnější? A ještě mě zajímá, pokud si pořídím nové cívkové relátko, tak je z výroby už nastavené nebo ho musím doma poštelovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
účinnější asi nebude, ale jak píšeš odpadá veškeré seřizování, a to jak spínání (prostě sepne a odpojí přesně v 7,2V, žádný laborování s předpětím pružinky aby na volnoběh kontakt nelítal) tak i regulace (žádný nastavování 1. a 2. regulačního stupně atd.), už se staráš jen o dynamo (uhlíky, komutátor), což neni tak moc.. (já na to svoje posledních 2000km ani nesáhnul, jen kontroloval). Žádná nevýhoda mě nenapadá, snad je nemožnost nastavit si vyšší napětí když jezdíš často ve městě a blikáš, tak aby to trošku líp dobijelo, ale to je spíš detail a kompenzuje se spolehlivostí a nižšíma ztrátama v regulaci.. Nové cívkové relátko by asi mělo bejt seřízený, ale když sem ho kupoval já (ČR - Magneton), tak nebylo, a musel sem ho doma doladit (spínalo už na 5,5V, takže baterku spíš vybijelo)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
cus draci, mam problem s jawou 21.. kdyz jedu na 1. tak cuká a na neutral vynechava a nejde vytocit, ale kdyz jedu na 2 a 3 tak jede bez problemu... prosim poradte.. :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ucpanej vzduchovej filtr
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel289    
se ti to někde dusí skus vyčistit a seřídit karbec :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: S-26      IP: uživatel2987    
Zdar, přidávám na zkouknutí jedno plochodrání mopeďácke video z letošní sezóny http://www.youtube.com/watch?v=l8GSypFBSP8 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši můžu dát do depozitu motorové vozidlo když je v polopřevodu na mě?nebo ho musím mít přepsané díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: Doktor      IP: uživatel12481    
musí být napsané na tebe
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravíčko.Prosím o radu.Mám Jawu 50/20 s TP.Vše je OK.Chystám se jít na TK.Mám ale problém.Štítek s motorem a s TP souhlasí , vše OK.Jenomže se mi stala taková věc.Jawa spadla a zlomila se ta packa na pravé straně co drží Revma plechy.Tak jsem si to nechal svařit , ale nějaký ten hňup co mi to vařil to asi nedělá na přesnost.Prostě mi upálil půl toho štítku a nejde přečíst číslo motoru.Co s tím mám udělat? Vím , že se dají koupit štítky nové , ale t si tam přece sám vyrazit nemůžu ne ? To přece každý pozná , že to není původní štítek.Ale tak co , číslo v TP a na motoru souhlasí.Nevím co s tím.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok..díky
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to náky ohořeli atd tak ti to asi nevemou jo kdyby byl štítek celej a neselo by jen číslo motoru tak to nevadí motor se bere jako náhradní díl nebo si nacht v TP vymazat číslo motoru já byt tebou koupím novj štítek vyrazím si tam všechny udaje jak tamy byly na tom předešlím a je to a že to nekdo pozná nepozná dyt to je taky raznicou udělany od výroby já tam mám třeba TIP20 to je škrty a vedle toho 21 a žádenj problem je to jenom fichlt a až tak závažny to není a oni tomu ani nerozumijou
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Nevíte někdo v čem by mohla byt chyba? Baterka mi na čz 175/477 vydrží tak cca 15-20 vyjížděk a potom užse po zapnutí bošáku ani nerozsvítí kontrolka. Baterka je nová 6V a myslím že 6Ah. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Změř jaké napětí ti dává dynamo, mělo by to být kolem 7V. I když kontrolka dobíjení zhasne, výkon dynama nemusí být dostatečný. Problém může být v relátku nebo i dynamu samotném.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Nevíte někdo v čem může být chyba? Nová elektrika se mi natahvat nechce, protože jsou všechny káblíky bezvadně zapojené a nerad bych do toho zasahoval. Díky
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Jak píšu. Baterie je zánovní, tam ta stará už byla na vyhození :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ale ne Chong ale on píše že baterka je nová
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
čo? ?:-D ak tam ma fakt tú 8 ročnú baterku tak ja zjem svoju spotenú ponožku :-D potom mámš dobíjanie až príliš dobre ;-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No dobíjení může být třeba OK, ale také hraje roli samovybíjecí proud akumulátoru. Pokud je skutečně starej 8 let, tak se divím že vůbec udrží napětí. Určitě bych koupil novej. V autě, kde jsou podmínky provozu mnohem lepší, nevydrží obvykle víc jak 5 let... ikdyž viděl jsem raritu že ve favoritu byl originál od výroby funkční 13 let než zdechnul, ale to je spíš kuriozita :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 6:49
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Podrobnějs jsem nekontroloval nic, protože přecházím z pionýra, tak tomu ještě extra nerozumím a určitě bych to chtěl udělat nějak tak, abych nemusel natahovat celou elektriku, protože má najeto pouze 3 500km a vše je jako nové, když nepočítám chromované pruhy na nádrži, které rokama zkorodovali.
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jestli teda budeš chtít dělat celou elektriku nebo ne, já když koupim mašinu která nechce dobíjet a má podezřelou eletriku, tak to raději celé nataham znovu, než abych to musel co tejden řešit, takže se napřed rozhodni jestli to chceš natahat celé znovu, nebo třeba jenom vyměnit relátko nebo tak...závady typu uhlíky, špatný zapojení atd jsi doufam kontroloval...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
A mohl by jsi mi napsat odkazi tady na fichtlkrámek, co všechno bych měl splašit nové? Díky
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedobíjí...doporučuju původní elektrioku vytrhat, natahat novou a doplnit ji třeba bezkontaktnim relátkem, potom už elektriku řešit nemusíš...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
A zapomněl jsem dodat že motorku mám v provozu 2 roky a do té doby stála cca 8 let
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:03
 
<  650  651  652  653  654  655  656  657  658  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 14:19:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu