Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pan mrázek
IP: uživatel12258
 Zdar. Myslíte si že má šanci čz 175/477 v dobrým stavu a vše v originálu ujet jawu 250? Možná trochu blbá otázka, ale zajímalo by mě jak na tom tyto dvě motorky jsou proti sobě.Jestli má třeba 175/477 lepší zrychlení protože jde víc vytočit atd. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 10:10
 asi takhle.. mam 175/450 (čz) a kamarad 175/477...tyhle dve motorky se srovnat nedaj,mam tam rozetu jako krava (ale zase vybehanej valec) a ta 477 ma i tak vetsi silu..takze kulaty 250 ujede bez problemu..
Datum: 26. listopadu 2011 10:10
 se 477 ji ujedes bez problemu.. ten motor je mnohem živější, výkonější a taky ochotnější jít do otáček
Datum: 25. listopadu 2011 23:42
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 ja sem na dalnci ujiždel se 477 panelce 350.
Datum: 25. listopadu 2011 23:14
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 20:03
 chcel by som sa vas opytat ze kam ta podkova ide diki moc
Datum: 28. listopadu 2011 20:03
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 dik
Datum: 26. listopadu 2011 10:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj
Datum: 25. listopadu 2011 21:13
Jméno: wwepo
IP: uživatel12613
 Ano, na stočenou kliku do pionýra...,
Datum: 25. listopadu 2011 21:02
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 zdarec jen takovej dotaz kdyz je studenej motor tak me vyskakujou kvalty 1 2 na jawa 20 ale jakmile ho zahřeju ujedu 2km tak už nic nevyskakuje a občas vyhoupne zase 3 ja bych rekl že to děla Olej jinak nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 12:32
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ježda sory jak se to da smazat??
Datum: 27. listopadu 2011 12:32
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Tak to poteši pulit motor kvuli takovi pičovine
Datum: 27. listopadu 2011 12:31
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 to dělá pružina v řadicim automatu která drží kvalt zařazenej ji skus vyměnit a je po problému
Datum: 26. listopadu 2011 13:27
 co nadmerná vibrácia?
Datum: 25. listopadu 2011 20:33
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 To je vono
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm
Datum: 25. listopadu 2011 19:54
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 ne to dělá nějajá prožinka nevim ted jaká
Datum: 25. listopadu 2011 19:53
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 zdar draci  mam takovej dotaz nevíte někdo jak by šlo udělat podsvícení tachometru.. díky za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 10:04
 proste jako to píše radek.. to je asi najjednoduhšia cesta.. ale napriek tomu ja som zvolil inú mal som doma nový tacho na fichtla.. tak načo by som kúpil z babetty.. a stým som zachoval aj originalitu
Datum: 26. listopadu 2011 10:04
Jméno: radek
IP: uživatel12809
 Zdar draku,udělej to takovým způsobem jak je na Babetě,aneb ho vyměň z Babety,protože tá ho má podsvícen.
Datum: 26. listopadu 2011 3:49
 a ja mam v tacho originalne zespodu dirku pro objimku se zarovkou
Datum: 25. listopadu 2011 22:51
 Já to mám udělaný na jednu modrou ledku,3 baterky, přitáhlý stahovací paskou, a vypínač v krytu na řidítkách. Malinko hůř večer vydim na cestu ale aspon vydim kolik jedu
Datum: 25. listopadu 2011 20:10
Datum: 25. listopadu 2011 20:08
 podívej se mi na profil... je to 6 LED diod zapojených paralelně a na tachometru jsou předělány normál izolačkou....ale mám to na 4,5V takže na baterku, která je schovaná v masce a pod maskou je vypínač... kdybych to dělal příště tak těch LEDek dám míň protože mě to zbytečně oslnuje...
Datum: 25. listopadu 2011 19:43
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 já přemejšlel vo tom že jak tam sou ty vyřezy tak do toho plastovyho kroužku jak tam je vyrtat dírku a dát na kazdou stranu jednu ledku a pak jak už si řikal ty ale nejsem si jistej jesli to ty ledky vydržej aby se nespálily
Datum: 25. listopadu 2011 19:42
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel10340
 Já sem to udělal jen tak provizorně že jsem vzal takový ty žárovky ze 120 skodovky co jsou na palubní desce a jen je tam stáhl stahovací páskou. Ten tachometr má na stranách takový výřezy dva. Tak jsem tam dal dvě žárovky a napojil to aby to svítilo až o zapnutí světel a svítilo to nádherně...
Datum: 25. listopadu 2011 19:24
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 Cau, mam pionýra, ale prestal me startovat za studena za tepla startuje krásně. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 18:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pánové nechci vám kazit iluze ale tepelná hodnota svíčky nemá na studenej start sebemenší vliv.. dle mého skromného názoru to máš moc chudý, takže před startem pořádně přeplav karbec, několikrát prošlápni s vypnutym zapalování, pak ho zapni a startuj..
Datum: 26. listopadu 2011 18:12
 jezdím i ted na N 15 C a pohoda
Datum: 26. listopadu 2011 15:46
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Přesně  pokud je fík pořádně seštelovanej tak chytne na kteroukoliv svíčku at zima nebo leto
Datum: 26. listopadu 2011 11:57
 15 musí být OK.... já pořád lítám na PAL 14-7 za studena sice nechytá tak, jak v létě, ale pořád se s tím dá krásně žít.... tipuju, že pokud by tam flákl 17, tak by ju usmažil, nebo by se mu strašně pekl motor....
Datum: 26. listopadu 2011 11:22
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 dej tam 17 a bude to startovat parádne , pokud máš vše seřízený , už na fíka je zima tak to chce teplejší svíčku....
Datum: 25. listopadu 2011 22:05
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 n15c
Datum: 25. listopadu 2011 20:12
 Jakou používáš svíčku v téhle zimě?
Datum: 25. listopadu 2011 19:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12807
 čus chci se zeptat jakým způsobem se připevnuje podkova do kliky mezi setrvačníky a jaký to má vliv na výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 18:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nevim jestli má smysl u neupravenýho motoru, protože ti větší spodní tlak akorád tlačí víc směsi do vejfuku, takže výkon se možná zvedne nepatrně, ale spotřeba rapidně..
Datum: 26. listopadu 2011 18:14
 Na nějakym videu sem viděl že do 2/3 vyvrtal z boku dirku, do karteru vy8piloval drážku a do toho to vsadil.. Nevim jak to dobře popsat aby jste to pochopily.
Datum: 26. listopadu 2011 17:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar to se tam normálně vloží je o něco větší tak ji v ruce zmáčkneš jak kroužek a ona tam drží neměla by se protočit taky jsem se na to ptal.
Datum: 26. listopadu 2011 14:13
 Vliv na vykon to ma takovy,ze mas mensi prostor v klikove skrini,laicky receno ze je tam vetsi tlak a smes neputuje v tak velkem prostoru,mel by se tim zvednout spodek.Tezko rict jestli to poznas bez ostatnich uprav,jen s podkovou.
Datum: 26. listopadu 2011 10:31
Jméno: aaaa
IP: uživatel5546
 custe lidi je jedno kdzy skladam motor na pionyra jakou rychlost tam necham zarazenou pri skladani? kdyz nemam spojene bloky motoru tak to fka jak ma,,ale kdzy je spojim a zasrubuju tak vzdy kdyz dsm neutral tak se mi toci i hridel na ktere je spojkovej kos tak i naboj s 23 zuby (sekundarni kolecko+ retez se na nej monutje) nevite plis cim by to mohlo byt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 19:54
 Mě to dělalo něco podobnýho, když sem šložil motor a utáhl šrouby a měl zařazenej neutrál, tak se mi pořád točilo sekundárko, tak jsem to znovu rozpůlil a vše chodilo jak má, zase sem to složil a to samí. Tak jsem pořádně podržel sekundárko, párkrát prošláp a už to bylo v pohodě.
Datum: 25. listopadu 2011 19:54
 vidím to taky na tu vidličku... včera jsem skládal motor a nachytal jsem se tak samo  buď mi nešla startovačka, nemohl jsem to spůlit, nebo kvalty... nakonec jsem koumál rozpůlil to zkusil kvalty a hele... měl jsem neutrál, kvalt, kvalt, kvalt a neutrál  přitom kvalty neseďely tam, kde měly...
Datum: 25. listopadu 2011 17:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná dáváš obráceně vidličku řazení
Datum: 25. listopadu 2011 17:38
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 zdar draci chnu se zeptaj jak mam udě lat těsnení pod výfuk na babetu a eště jaky mam dat filtr na babetu na zimu nabo z čeho ho udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 15:54
Jméno: Paul
IP: uživatel12636
 Ahoj je možné ze na me cz 477 mam výbehaný valec po 35000 km na druhý výbrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 15:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží jak se s tim jezdilo, jak moc se mazalo, jestli tam byl vzduchovej filtr a v jakym stavu.. myslim že to určitě možný je..
Datum: 25. listopadu 2011 15:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo ja viem tak výbrus vydrží tých 30000 na 2T tak podľa mňa keď toľko má a neťahá tak je asi už súca naň
Datum: 25. listopadu 2011 14:52
 na jeden výbrus najede bez větších problémů cca 40tis, pokud mažeš nějakym kvalitnějšim olejem...
Datum: 25. listopadu 2011 14:31
 Zdravicko,jsem tu po delsi dobe a mam dotaz.. Nemel by nekdo nejake informace o dobovych upravach motoru jawa nebo cz 250? nasel jsem informace,ze by to melo byt -Upravy 250 a 350 pro ternéní závody od svazarmu..Nic jsem ale nenašel.Byl bych vděčný,kdyby mi někdo pomohl toto vyhledat.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 11:54
Jméno: karel
IP: uživatel12770
 zdravim, chtel bych se zeptat- cim to muze byt ze mi zacala vyskakovat 1 , chvili to treba jde v poho pak to ale vyskoci na neutral a mam problem tam tu jednicku zpatky dat , jen to v tom divne chrasti, je mi jasné ze budu muset pulit a tak nevite co by to mohlo zpusobovat, ocesane zuvy, slaba pruzina, spatny automat ? PS: je to jawa 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 17:52
 Mě to dělal řadící automat, ale na trojku , když šla víc do tahu,(měl sem přihlej zobáček co má zapadat do kulisy se zářezy, takže rychlost nedrží v drážce, ale jakoby na půl mezi, a jak de do tahu vyskočí), a nebo má i velkej vliv, řechtačka na start páce
Datum: 25. listopadu 2011 17:52
Jméno: wwepo
IP: uživatel12613
 A možná i nějaký kolečko, ohlá nebo ošumělá vydlička... A hlavně to nenech chrastět přes ty zuby jinak si odvaříš drážkování na hřídeli a seš v prdeli...
Datum: 25. listopadu 2011 17:38
Jméno: karel
IP: uživatel12770
 díky
Datum: 25. listopadu 2011 15:52
 vydlička řazení bude asi na vině bude to chtít koupit novou
Datum: 25. listopadu 2011 13:19
Jméno: gorol
IP: uživatel11975
 Nevite kde se delaji vybrusy na jawu 50 v beroune nebo v okoli? a jaka je cena? (kolik si berou v dnesni dobe za vybrus?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 1:54
Jméno: gorol
IP: uživatel11975
 to fakt neni v beroune nic?
Datum: 27. listopadu 2011 1:54
 Jak píše hh, taky jsem si to tam nechával dělat a naprostá spokojenost. Jinak jsem taky z Berouna
Datum: 26. listopadu 2011 14:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. listopadu 2011 9:59
Jméno: Dano
IP: uživatel12547
 hoj drai chci se vas zeptat co si mám koupit jawa 175 nebo 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 21:45
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
 to si myslim je tvoje volba na co se cejtíš, co ti finance dovolí a tak, já si myslim že obě ty motorky jsou na podobný úrovni, nebo já nevim jak to jinak říct, čistě tvoje volba, kamarád měl jawu 250 předělanou do krosu po polní cestě, párkrát sem na ní jel a dobrý, jenže mám fichtla tak mi příde vše silnější  , poptej se známých, kámošů, poptej se na poruchovost, já nevim jak to posoudit
Datum: 24. listopadu 2011 21:45
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar mám problém s předníma tlumičema na pio pořád mi hází kolo aji když sem vyměnil silony mele se to jako by v horních brejlích je to dorvaný na fest už fakt nevím prosím poraďte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 20:09
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 tak mě napadaj třeba ložiska v kole- jakym sou stavu jinak nevim
Datum: 24. listopadu 2011 20:10
 nemaš povolene bryle na vidlici? taky se mi to stalo hazelo mi kolo, měl jsem to 4x rozebrane než sem na to přišel
Datum: 24. listopadu 2011 20:09
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 11:24
 máte na něj nějaký kontakt ???
Datum: 02. prosince 2011 11:24
 Souhlasim s lolek  takovejch lidí jako jsi ty stando by sme potřebovali víc
Datum: 25. listopadu 2011 7:04
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 Musím řict,že Standa je opravdu slušnej člověk kterej to nedělá pro prachy,škoda že takových ochotných lidí není víc.
Datum: 24. listopadu 2011 23:46
 Zdarec lidi. Libore dík za pochvalu,jsem rád,že ti válec dělá radost....ale trochu víc skromnosti...je to jen "obyčejnej dvoukanál"....nejsem první ani poslední kdo ho kdy udělal.....Jinak byla to nenáročná "základní" verze na "obyčejnou" seriovku,dělam i jiný....ale zatím jen jednoduchý dvoukanály...nechci a nikdy sem nechtěl dělat závodní válce....i když už jsem vyjímku udělal  Tím ovšem nevylučuju,že v budoucnu bude 3K na "obyčejnou" seriovku.....na papíru už je,,,, pro Bugs: Ozvi se,uděláme tátovi 60ccm s rozumnym časovánim,dá se z toho i v serii vytřískat hodně v nižších otáčkách.....udělám jinou modifikaci kanálů tak,aby se nárůst točivého momentu projevil od středních otáček a ne ve špičce,jako u závodních válců.... jinak na rozdíl od jinejch,dělam to spíš jako koníček a za úplně směšný peníze....těší mě,že mužu někomu udělat radost.....
Datum: 24. listopadu 2011 23:12
 Lukáš: jojo, výbrus je origo, ale spojku, ložiska, gufera jsem mu na tom dělal
Datum: 24. listopadu 2011 21:55
 není pravidlem že čím více děr tím větší výkon....2K je hooodně univerzální zbraň na soupeře...
Datum: 24. listopadu 2011 21:43
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
 tak to bohužel nevim, pro mě je tohle dostačující
Datum: 24. listopadu 2011 21:37
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 DÍKY ZA KONTAKT,ALE CETL JSEM ZE PAN STANDA DELA JEN 2 KANAL,SCHANIM NIKOHO KDO BY UDELAL VECI UPRAVY\r\n
Datum: 24. listopadu 2011 21:29
Jméno: libor1
IP: uživatel10614
Datum: 24. listopadu 2011 20:43
Jméno: libor1
IP: uživatel10614
 jo nutno dodat, že neni od věci mít motor v dobrym stavu (klika, ložiska převodovka atd), ale to všechno ti příde na papíře s válcem (nebo meilem), prostě se po meilu domluvíte a ty mu pošleš válec popřípadě i hlavu a on to předělá a pošle zpět
Datum: 24. listopadu 2011 20:38
Jméno: libor1
IP: uživatel10614
 hele ta cena bude asi individuální podle úprav a je v ní započítán píst(jednokroužek), kroužek/ky(po dohodě i náhradní),výbrus, snížení hlavy(po dohodě) nějaká ta práce a poštovný, ale dělá i obsah z 50 na60cm3, jo a má inzerát na seša moto
Datum: 24. listopadu 2011 20:29
 ta cena by mě taky hodně zajímala  a o jakou úpravu se jedná 
Bugs: a nemá to k tomu všemu ještě origo výbrus?
Datum: 24. listopadu 2011 20:16
 libor1: Prosím tě, kolik za tu úpravu Standa chce? Já přemýšlím o tom, že bych otci nechal k Vánocům upravit válec, aby mu to lépe tahalo. Otec váží tak 120kg a stěžuje si, že fichtl nejezdí, jako jezdil, když si ho v 16 kupoval.
Datum: 24. listopadu 2011 20:06
 prostě frajer,
Datum: 24. listopadu 2011 19:59
 standa ví co dělá  a přitom stačí jen "málo"
Datum: 24. listopadu 2011 19:38
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 Bejvá tu často na fichtl pokecu, hodně toho ví o tunění válce, stačí se tu poptat nebo hledat ve starších příspěvcích týkajících se úprav válce, kanálů
Datum: 24. listopadu 2011 19:34
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 mužu se zeptat jekému standovi??? díky
Datum: 24. listopadu 2011 19:17
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12656
 Ahoj draci nemá někdo zkušenosti s fichtl cupem potřeboval bych poradit jakékoliv úpravy může být klasik i speciál radši bych tuning do klasiku a rady mimo uprava kanálku.. myslím takové mimo válec... mám jawa 20 byl bych vám moc vděčný za rady děkuji předem můžete mi napsat také na email michal.chvatal@seznam.cz ještě jednou díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 15:44
 přesně tak..klasik bez úprav...ve co nejlíp seřízený,namazaný,správně nafoukaný kola i v terénu... mám tam teda 11zub sekundár a na 200metrů s pevným startem předjedu i nějakou tu 125  třeba Honda CBR bo pitbike.... maximálka s takovým převodem činí 61kmh...
Datum: 25. listopadu 2011 15:44
Jméno: NAPY
IP: uživatel8648
 No, tak do klasiku ani úpravy nepotřebujeě  já mám svého mazlika bez jakéhokoliv tuningu a naložil jsem s tím i simsona kterej měl údajně 60ccm a tuning. karbec  a musel sem se mu vysmát. Pak jsem závodil i proti mustangu. Tak jde o to aby si věděl co je pro toho tvého pincka dobrý, stačí to mít všechno dobře seřízený, aby ti nedřely ložiska + aby se vše volně otáčelo, protože čím víc věci se bude přidírat tím víc tě to zpomalý, jen pro info. můj pinckej je i s tzv. lyžinama a na radaru jsem měl 76
Datum: 25. listopadu 2011 3:34
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel12811
 To je dobastlenej verk,divil bych se kdyby tam byla aspon polovicka veci puvodni. Lak je urcite delanej doms a neoriginalni.
Datum: 26. listopadu 2011 22:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nie ako johny vraví je to aj na maske a to už mi ako origo nepríde i výfuk je iný by mal byť doutnik
Datum: 24. listopadu 2011 21:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Určitě ne
Datum: 24. listopadu 2011 20:38
 Kámoš měl podobnej odstín a nejsem si jistej jestli to bylo origo nebo ne..
Datum: 24. listopadu 2011 19:43
 NIE
Datum: 24. listopadu 2011 19:39
 já bych řekl že ne podle mě se 05tky an iv žluté nedělali a už jen podle tohp že na masce má stejnej odstín bych řekl že to už origo nebude
Datum: 24. listopadu 2011 19:04
 Ahoj draci  Mám nově Babettu 207 (jednorychlostní kdo by nevěděl)  no a sice je to blbej dotaz ale jak mám jezdit z kopce ??  protože to vždycky chrčí ( tam jak je buben) když jedu z kopce... no tak se chci zeptat ja se správně z kopce jezdí..  jestli je na to náka finta  jo a etse se chci zeptat jestli nevadí když sem dal dopředu žárovku... mylsim že je to 15W/ 12V -> dvouvláknová...  nechci aby jste si misleli že jsem nákej blbeček... o fichtlech vím lecos ale přecijenom babeta.. to je něco jinýho  tak dík  zatim čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 16:38
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 ZDAR 207 PRECTI SI POZORNE MANUAL nekde ho tu najdes ..... ja to drzim v takovejch otackach aby to nervalo a obcas uber ....pridej a drto prez brzdy .!!!!jestli rad HC TAK TO CHCIPNI VYHOD TO NA VOLNO A JED JE TO MAZEC JET SKORO 70 KM V HOD NA 207 TO JE HARD CORE jeste usetris za benzin a ochladis motor aspon trochu ..NEVI CO TO JE BUBEN CHRCI TI TOTALNE ROZKMITANEJ PIST!!!!!! AJESTE HLAVNE TAM NELEJ M2T JINAK JE TO DOBREJ STROJ NESMIS TOHO CHTIT MOC JEDE MAX 40.!
Datum: 08. ledna 2012 16:38
 protože na bábě nejde dát neutrál tak z kopce jezdim s otevřeným dekompresorem a trochu přidaným plynem
Datum: 25. listopadu 2011 22:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pokiaľ ta žiarovka nevyhorí tak je to v pohode
Datum: 24. listopadu 2011 20:46
Jméno: Tomas
IP: uživatel10002
 cau mam babetu kdiz jedu tak mi zecne tarokovat a vitahnu sni tak 35km/ ale kdiz visrubuju sroubek stelovani smesi uplne ven tak to leti 50 karbec sem cistil nekolikrat a zadna spina tam neni nevite co stim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 20:19
 špatně seštelované... jak vypadá vzducháč?
Datum: 24. listopadu 2011 20:19
Jméno: karel
IP: uživatel11191
 zdar draci mám kawasaki kx 125 a brbne mi spojka všechny ty redukce na lanku mám na max vytočené a páčka je pořát tak nějak volná čím to je díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 12:41
Jméno: karel
IP: uživatel11191
 ne to mam nový a jak de ta řídelka z převodovky tak je uplně u lanka ta nevím mužete někdo poradit díky
Datum: 26. listopadu 2011 12:41
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 pretržené nebo natržené lanko ?
Datum: 24. listopadu 2011 15:34
|



|