Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ZDAR DRACI. Můj problém spočívá v tom,že když jedu na pinckovi do zatáčky a někdy i na rovině,tak mi zadek jakoby pluje a má snahu se natáčet buď doprava či doleva. Teďka jsem jel třeba do velkého kopce a když nakloním prdel doleva,tak motorka začne zatáčet doprava. Zatáčí to pozvolně. Nutno ještě dodat,že předtím se mi na zdním kole pětkrát utrhl ventilek,ale tento problém je již vyřešen. Opravdu už nevím co s tím mám dělat. Napínáky se zdají být nastaveny dobře a zadní osa je utažená(i ta matka na náhon).Nebo podezírat pneumatiku či uložení kyvky? Opravdu si nevím rady. Prosím pomozte!! Někdy se mi to už zdá o držku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 14:59
Datum: 25. října 2010 14:59
 No tak prázdný kolo to myslím po zkušenostech s urvanými ventilky nebude. Poté byl ráfek natolik zohýbán ,že jsem se ho pokusil vycentrovat sám. Problémy přetrvávali,tak jsem si to nechal vycentrovat u profesionála.-Takže špicem to asi taky nebude.
Ten tlumič je zajímavá teorie,pač mi z jednoho někdy vytekla nějaká kapalina.Byla černá a nejde to smejt.Ale to už je nějaká doba.(asi před 2 lety)
Volným krkem řízení nevím co jest myšleno.Kuličky tam jsou všechny,ALE na matici se radši mrknu.
Taky mám vůli do stran na jednom předním tlumiči,ale ta je tam od doby co jsem ten stroj dostal,takže ta asi na to mít vliv nebude.
JEŠTĚ NĚJAKÝ NÁPAD ČÍM TO MŮŽE BÝT?
Datum: 24. října 2010 22:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky to dělá prázdný zadní kolo, ale toho by sis asi všiml
Datum: 24. října 2010 21:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Taky to dělají povolené špice ale na to bys asi přišel sám...
Datum: 24. října 2010 19:03
 mě to dělalo když jsem měl ty zadní tlumiče už po smrti a byly měkké... netušil jsem že to může byt v souvyslosti s tlumičama
Datum: 24. října 2010 17:30
 nejvíc rozvlní zadek kupodivu volnej krk řízení
Datum: 24. října 2010 15:23
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 cs jak je mozny ze kdyz jedu na fikovi tak na 1 to jde krasne do otacek na 2 taky ale jak dam za 3 tak motor okamzite prestane tahnout a straci vykon....taky to nedrzi volnobeh...jenom za tepla a nekdy kdyz jedu a dam spojku tak mi to chcipne....a kdyz jdu k fikovi a chci ho nakopnout tak to musim 2x-3x naslapnout aby chytnul ale potom uz jde vpoho na 1. .......předstih mam ok jeste me napada plovakovka ale tu jsem ladil ale mozna treba spatne  mam benzin ubrat nebo pridat? mam benzin vodorovne s plovakem kdyz ho stlacim...(mozna malinko min)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 22:31
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 predstih mi delal kamarad takze bohuzel nevim  ale volnobeh jsem steloval se zahratym motorem  mozna to bude chtit pridat otacky ja nevim ale kdyz jsem to steloval tak volnobeh drzel krasne ale jakmile jsem se rozjel a zmackul spojku abych moh dat za 2 tak bylo slyset jak to chcipa tak jsem chvilku tu spojku drzel az nakonec chcipnul....a mam tam BRISK n15C takze by to melo drzet volnobeh i za studena a to taky nedrzi
Datum: 24. října 2010 22:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jak velkej máš předstih? jinak volnoběh se seřizuje na zahřátym motoru, jestli si ho nakopnul studenej, volnoběh ti přišel vysoko, tak si ho snížil, to je špatně..
Datum: 24. října 2010 21:44
Jméno: mic
IP: uživatel9423
Posl.aktualizace: 25. října 2010 9:34
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Magneto nemá indukčnost, leda tak jednotlivé póly magneta. K čemu ten údaj potřebuješ? To by mě tedy fakt zajímalo? Rozhodně nebudu brát multimetr na měření indukčnosti pólů, dokud neřekneš k čemu to potřebuješ
Datum: 25. října 2010 9:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 k čomu ti to treba a to chceš v H ( henry)
Datum: 24. října 2010 20:45
 Ahoj Chlapi potřeboval bych komplet natazenou a popsanou elektriku na pionýra máte doma nekdo? díky moc bych byl rád kdyby jste nekdo měl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 14:39
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 24. října 2010 14:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši v pátek pozdě večer dávali film a jezdili tam žiguli 1200,2105 atd a škodovky 120...vypadalo to že to je natáčený někde v rusku bo na ukrajině (nejsem si jist bo jsem přišel z piva  )nevíte jak se ten film jmenoval?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:47
 Vyprávěj (8/16) nebo Okamžik vyzrazení
Datum: 24. října 2010 17:47
 tak hledej podle hodiny..smoulove nebo harry potter to asi nebude  snad poznas podle nazvu ne
Datum: 24. října 2010 14:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když já neim na jakým programu to dávali
Datum: 24. října 2010 14:19
 koukni do televizního programu...
Datum: 24. října 2010 13:56
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci co říkáte na tento olej? http://www.mx-shop.cz/castrol-2t-1l/ dal jsem za něj 200kč/l. (mám ho do fíka) Myslíte že je srovnatelnej např. s MOGUL TSF, Motul 510 atd? A jestli je to minerál nebo synťák? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 21:10
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 je teda lepší ten mogul TSF nebo ten castrol 2t
Datum: 24. října 2010 21:10
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Choď... řekli mi to oni.. spíš se mi snažila říct.. že se to tak neusazuje
Datum: 24. října 2010 20:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 2T a nerobí karbon  sa zobuď
Datum: 24. října 2010 19:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já to kupoval schválně v Mountfieldu, jelikož si myslím že ty oleje nebudou jen tak nějáky  když se to davá do křoviňáků... který dostavaj docela zabrat za provozu.. meli tam jeste nejakej castrol za 110kč.. ale vzal jsem ten dražši.. a bylo mi řečeno že se u tohodle oleje netvoří karbon.. tak nwm
Datum: 24. října 2010 13:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 24. října 2010 13:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 fajne
Datum: 24. října 2010 13:13
Jméno: pionýrista
IP: uživatel9121
 Zdar, mám takový dotaz, Když si přelakuju pionýra na skoro stejnou barvu jak předtím, ale mám v TP napsané červená-základní, tak uznají mně to nebo ne? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 15:07
 ohledně hlavy jsem ti to psal hned
Datum: 24. října 2010 15:07
 v pohodě,hlavní je aby to byla červená
Datum: 24. října 2010 12:26
Jméno: v3s
IP: uživatel9121
 čau, měl bych tady jeden dotaz o to ohledně hlavy válce. Chtěl bych se zeptat jestli když mám válec asi tak po 13. výbrusu tak jsetli musím vybrousit i hlavu, prostě jestli se brousí i hlavy díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 18:37
 ne, vložka originál nebyla
Datum: 25. října 2010 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 zaráží mi ovšem jiná věc....měřil jsem několik různých vložek a jejich vnější pruměr se pohybuje od 44 po 46mm měřeno šuplérou přes střed vložky-tzn ve stejném místě,takže ten rozdíl není způsobený chybou měření...
Datum: 25. října 2010 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 to si ale ve válci neměl origo vložlu?  at pocitam jak pocitam,tak aby zustala alespon nejaka mala stena vlozky valce,tak seriova vlozka vydrzi 60ccm,coz je vrtani 41.50 max 41.75 a to už maj steny jen milimetr a půl coz je sakra malo...
Datum: 25. října 2010 16:37
 na 28výbrus jsem taky musel překvapivě upravit hlavu z babety a dát jí na fichtla  )))))
Datum: 24. října 2010 15:13
 barvu přehlašovat nemusíš, pod červenou základní se toho schová opravdu hodně ty roztrojená osobnosti
Datum: 24. října 2010 15:09
Jméno: v3s
IP: uživatel9121
 sorry výbrus mám 11. (velikost pístu 40,75)
Datum: 24. října 2010 13:31
Datum: 24. října 2010 13:12
 hlavu musiš upravit když už máš 8. vybrus...takže ano musiš
Datum: 24. října 2010 13:06
 proc pises 2x a pokazde pod jinym nickem pionýrysto???? A 13. vybrus uz je fakt moc... to ti nikde jen tak neudekaji... ani pist se k tomu nedela... max. 8. vybrus.... potom uz je to na pist z jineho motoru pricemz se musi upravit i valec, aby ten pist mohl byt pouzit.
Datum: 24. října 2010 13:04
 čus draci potřebuju poradit mám jawu 20 zadní svetlo svítí normal ho vipnu a zapnu vipínačem ale přední vubec ani do dratů njede proud sou tam jen dva draty od přepinače na dálkové a tlumené ale mislím si že tam mají být 4 dráty 2 od přepínání dalkové tlumené a jeden má být upevněný na kostře jako je ukostřen klakson a jeden drát od cívky mám pravdu ??? nebo ne ?? díval jsem se na schéma http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg ale nwm díkk moc za rady a sory za chiby jo a natom schématu mám zápalko 15+5w díkk moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 14:09
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na přepínači na řiditkách máš tři šroubky vedle sebe.Krajové patří tlumenému a dálkovému. V prostředním je upevněn vodič
napájení ,který vede ze spínací skříňky (svorka 56).
Datum: 24. října 2010 14:09
 díky moccc tohle je super stránka na poradeni a tobe moc diky JEDINEJ DOBREJ ČLOVĚK NEKDY TU JSKOU LIDI CO JEN URÁŽEJ KVULI PRAVOPISNEJM CHYBKAM ALE NĚKŘÍÍ BY POTŘEBOVALI DÍKY
Datum: 24. října 2010 12:23
Jméno: hh
IP: uživatel10579
 na žárovku jdou dva dráty od přepínače dálkové/tlumené a třetím je žárovka uklostřená. Ten čtvrtej, co jde od vypínače motoru a světel na kostru žárovky, tam bejt nemusí, za předpokladu že ho ukostříš jinde (třeba v tom samém místě co je ukostřen klakson), pokud bys ho neukostřil, pionýr by ti nechcípal.. ale vzhledem k tomu že píšeš, že ti chcípá normálně, tak bude asi někde už ukostřenej, takže se jím nemusíš zabývat...takže zbývá jen ukostřit žárovku..
Datum: 24. října 2010 11:43
Posl.aktualizace: 24. října 2010 20:19
 no je to fungl novy az na vônu  kupil som 05ku s papiermi a majitel rekl ze má aj fungl novy motor,,ani som tomu nechcel uverit,mislel som ze bude maximalne motor 20,21,23 ale ne bolo to 05ka  tak som bral aj ten motor + dal k tomu este jedného fichtla
Datum: 24. října 2010 20:19
 len jedného som za to zabil
Datum: 24. října 2010 20:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to akože fungeľ nový a to si skadiaľ ukradol??????????????
Datum: 24. října 2010 19:59
 luxusní... to je můj sen mět nový motor  kde jsi kněmu přišel?
Datum: 24. října 2010 19:54
Jméno: Mara
IP: uživatel1226
 Zdar borci, chtěl bych se zeptat když budu mít Jawa 20 s papírama a v nich konstrukční rychlost 45km/h tak na něj můžu od patnácti? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 20:14
Jméno: knobi
IP: uživatel10617
 muzes jezdit od AM ale musis mit v technicaku 45km/h
Datum: 31. října 2010 20:14
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Na technické ne ale policajti to budou brat tak jak kdyby si nemel řidičák, protoze muzes ridit pouze do 45
Datum: 24. října 2010 10:57
Jméno: Mara
IP: uživatel1226
 A když v nich bude 65km/h tak se budou na technické cukat?
Datum: 24. října 2010 10:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pokud mas papiry na AM tak jo
Datum: 24. října 2010 10:38
 hoj draci, mam celkem zavaznej dotaz, muj pionyr (23) nechce vubec startovat,ani skytnuti,nic... Motor je komplet pretesnen,predstih by mel byt ok,uz si s tim nevim rady,pionyr jezdival jak drak,pak jsem motor sundal a rozdelal valec,slozil a uz sem ho nenatocil,tak jsem ho dal chlapikovy kerej se v tom vyzna motor mi pretesnil,.... vcera jsem ho namontoval a ani tuk,prosim poradte,s timto jsem se jeste nesetkal,dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 22:03
 skus dát menší odtrh  venku to jiskru hodí ale pod tlakem ne,měl jsem to taky...
Datum: 24. října 2010 22:03
 ano,benzin tam tece
Datum: 24. října 2010 21:43
 a když vytáhneš svíčku je mokrá?
Datum: 24. října 2010 19:12
 draty jsou spravne zapojeny,nez jsem zapalovani sundal tak jsem si na krtru vyrazil risku at vim jak tam mam dat to zapalko,abych to nemusel stelovat(moc to nastelovat neumim)
Datum: 24. října 2010 18:58
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš dobře zapojené vodiče od zapalování? Od kladívka na ind.cívku č.1, z č.15 na cívku zapalování na statoru. Ten odtrh a
předstih jsi upravil po namontování zapalování ?
Datum: 24. října 2010 14:23
 ano hazi,civka je skoro nova tak kope dost dobre,svicka menema uz nekolikata
Datum: 24. října 2010 12:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a sviečka hadze iskru?
Datum: 24. října 2010 10:51
 Zdar, dělám renovaci svého Pionýra a chci něčim vyplnit ten rantl na předním blatniku aby se mi v tym nehromadil bordel a pak to nerezlo. Vím že existuje těsnící tmel ale tim nedostanu všude. Existuje něco tekutyho co bych do teho nalil a ono by to pak stuhlo a zůstalo to pružny ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 7:16
 třeba tam natři gumoasfalt
Datum: 25. října 2010 7:16
Jméno: honza
IP: uživatel6040
 nazdar mam takovej dotaz čím čistíte zapalování u motorek ? je bych to vyčistil tech. bemzínem ale bojim se aby mi to tam neco nerozežralo. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 9:56
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 V dilensky prirucce od Jiriho dockala to mas krasne popsany, cisti se to steteckem a cistym benzinem, pokud tam mas jen prach tak staci stlacenej vzduch, ale doporucuju to moc nemacet, jen tak setrne prejet a nechat uschnout kdovi co by to udelalo. Samozrejme odmontovat, odpojit
Datum: 24. října 2010 9:56
 V pohodě to vyčisti.Nic se stím nestane.
Datum: 24. října 2010 9:41
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec chcu se zeptat mám vyfuk ten stim doutnikem a ukonce vejfuku je jako kdyby nestalenej benzin s olejem mate to taky aji vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 11:47
Jméno: hh
IP: uživatel10579
 je to nespálenej olej, obvyklý jev u kvalitnějších olejů, které při spalování nehoří.. pokud ti to hodně vadí, můžeš jezdit na M2T, to se z větší části spálí, ale tim se zas usazuje ve výfuku ve formě karbonu... takže záleží jestli se spokojíš s občasnym utřením koncovky, nebo budeš každejch 1000km dekarbonizovat .)
Datum: 24. října 2010 11:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 u 2 taktov je to bežné
Datum: 24. října 2010 10:52
 Zdravim mam takovy dotaz je normalni ze kdyz za studena nakopnu pincka ze to chytne na cca.2sekundy a chcipne a tak to udela asi 4-5x a pak to ide normalne na volnobeh je to normalni?a jeste neco nekdy me nehytne vubec jakmile ocistim kontakty na svicce tak napoprvi.Olej Shell Advance 1:33 svicka cihlova/CHAMPION L86C.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 10:45
 mozno je tam teho oleja moc,alebo skus zvjecit hladinu benzinu,alebo skus dat svicku s vjeci tepelnu hodnotu
Datum: 24. října 2010 10:45
Jméno: Michal
IP: uživatel10112
 Ahoj, zřejmě už tady podobný dotaz zazněl, ale jelikož jsem ho nenašel, zeptám se.
Mám mustanga, nakopnu ho rozběhem. Na volnoběh šlape dobře. Přidám trochu plynu, zvyšují se otáčky. Přidám plyn tak do 1/3 a pořád se zvyšují otáčky. Ale jakmile to otočím ještě trošičku hned se začne jakoby dusit a chce chcípnout. Nemám šanci se ani rozjet. Nejspíš to bude něco s karburátorem, ale jelikož se v tom moc nevyznám, raději se zeptám, co s tím mám dělat?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 11:13
Jméno: pista
IP: uživatel8895
 hele je možný že je to tsky kladívkem taky mi to dělalo nastav si kladívko a uvidíš
Datum: 25. října 2010 11:13
 Malá/zanesená hlavní tryska nebo tryskovej kanálek.
Datum: 24. října 2010 8:22
 Čau draci, vyfotil jsem pár fotografií z katerogie fichtlů na Motocrossu Horní Slatina. http://sux.cz/50ba Třeba je na fotkách někdo z FK.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 15:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ok, pryč s tim
Datum: 26. října 2010 15:44
 Dobrý den, mám takovou otázku.Proč se válce některých mašin jsou na černo když černá přitahuje teplo?A jaký to má výhody a čím se to barví jestli normálním sprayem nebo čím.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:47
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Ban mi dejte ja se nebranim
Datum: 24. října 2010 17:47
Datum: 24. října 2010 16:57
 no, škoda že jsem ti nic nemazal
Datum: 24. října 2010 16:18
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Lasko, za osla si tu ty, a to poradnyho. Kdybyste nesmazali ty odkazy co sem vam tu posilal tak by ti to v ty malickaty hlavicce doplo, ted mas smulu a ma ji i ten co se o to zajimal, ja uz to znova hledat nebudu a psat uz vubec ne
Datum: 24. října 2010 15:57
 no já byl jen zvědavej co mi poradíš na litinu když barva je špatně. ona litina eloxovat nejde a brynýr zrezne, protože je to prostě litina. kdybys normálně napsal že jedině barvou protože je to litina, tak bys byl frajer. takhle jsi zase za osla s tím tvým vyjadřováním.
Datum: 24. října 2010 15:42
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Naco bych to psal kdyz to beztak smazes, popatlej ho treba sloni mrdkou nebo se zeptej boochera ten ti to vytuni
Datum: 24. října 2010 15:36
 Horse Dick můžeš mi poradit jak mám načernit válec na kejvačku aby mi nezreznul??
Datum: 24. října 2010 15:16
 horse dick: aha, takže v jawě i ve zbrojovce to dělali celou dobu blbě...a jinak se koukej uklidnit, nikdo na tebe a tvoje urážky neni zvědavej...
Datum: 24. října 2010 14:16
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Mas to jak barak kdyz se obklada, jakakoliv vrstvicka barvy navic co tam nema co delat to akorad zhorsi
Datum: 24. října 2010 13:50
Jméno: Tomas
IP: uživatel9023
 horse dick proč by to měla být s barvou kravina? Vždyť to tak dělali i výrobci v čz...
Datum: 24. října 2010 13:22
 chemicky se to dá udělat tzv. eloxování ale nesmí se to to dostat do vložky....
Datum: 24. října 2010 11:24
 Já jsem taky válec u ČZtek natíral vypalovací silikonovou žáruvzdornou barvou. Je taky černá a jmenuje se to ALUKSYL 0199. vydrží to až do 500stupňů a vypadá to jak ta barva předtím. Jinak těžko říct,jak se to má dělat originálně,skoro každej to dělá tou vypalovací černou barvou a natře to a nebo je lepší to asi nastříkat,ale nejlepším řešením by bylo nechat válec opískovat a nastříkat tou barvou. Jinak ta barva co jsem napsal tak stáála 78Kč a je to taková malá plechovička s 80gramy barvy,natřel jsem s tím dva válce jedním nátěrem teda jen a ještě mě zbyla tak 1/4 barvy.
Datum: 23. října 2010 21:51
 Barví se na černoprotože ta černá barva zvýšá stupeň sálání tepla a tím pádem se to lépe ochlazuje (aj to lépe vypadá u kývaček a panelek) já jsem to abrvil černou vypalovací barvou ale envim čím se to má dělat originálně
Datum: 23. října 2010 21:42
Jméno: velociped
IP: uživatel9121
 čau, mám tu jeden problém. Mám válec po výbrusu, nový píst kroužky (velikost pístu 40,75), normálně jsem to nasadil na motor , píst ve válci jezdí krásně, ale jak nasadím hlavu a dotáhnu, pak zkusím prošlápnout a píst jde jen po hlavu, a pak se jakdy by o ni sekne. Podle mě se to nějak seká o hlavu protože bez ní jezdí píst ve válci krásně. Nevíte co stím, jak by se to dalo vyřešit. děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 opravdu staré hlavy jsou dělané na 4 výbrusy,to znamena prumer 39mm....nepredpokladam ze mas dokonale slicovanej pist pri HU s vrchni hranou valce,takze pist logicky o nejakou desetinku vjizdi do hlavy a prece logicky neco o prumeru 4.1cm nenarves do diry o prumeru 3.9cm....staci se zamyslet...zadny sipky na pistu ani podbrousenej valec!!
Datum: 25. října 2010 16:45
Jméno: fylkus
IP: uživatel8882
 napadla mě jedna ta věc na pístu se málokdy znázornuje šipka která má bejt správně dolů k výfuku a jestli si to náhodou neudělal opačně a neseká se ti
Datum: 24. října 2010 21:20
 klikař: tak tak svatá pravda
Datum: 24. října 2010 10:43
 kdyby mi někdo pří výbrusu stočil zespodu válec, tak mu dílnu zapíchnu komínem do země.problém je jen a jen ve velkém vrtání.
Datum: 24. října 2010 9:16
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 když necháš dělat výbrus tak většina těch co to dělají stočí i spodek válce a tím se to sníží pak musíš dát silnější těsnění pod válec a je to v pohodě
Datum: 23. října 2010 23:35
 at žije tuzing!!!  )) píst se ti opírá o dosedací plochu hlavy, protože se počítalo jen se 4 výbrucem. takže hlavu dolů a dosedasí plochu protočit na 41. pro jidtotu zkontrolovat, jestli není píst vyšší a hranou nepřejíždí hranu válce
Datum: 23. října 2010 19:47
|



|