Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Čau draci za kolik peněz můžu prodat kryt(prsa  ) a nosič na jawu 555? myslíte ze i za 1200?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 17:39
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 jj díky skusím to dat na uakro a vidím.
Datum: 09. března 2011 17:39
Jméno: zizi
IP: uživatel10220
 jak říká ruza01 na aukru dostaneš těch 1200,- určitě je tam po tom zájem
Datum: 09. března 2011 12:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no tak možná jo, nezáleží moc na nabídce ale poptávce  takže jestli to bude potřebovat nějakej boháč a bude chtít ty tvoje tak máš litr v kapsi... pokud ne tak budeš muset jít s cenou holt dolů no.. třeba tak na 700-800Kč...
Datum: 09. března 2011 6:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co jsem koukal, tak máš jen vršek... komplet bych je bejvalem vzal
Datum: 08. března 2011 20:12
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 No na aukru se prodavaj za 1600
Datum: 08. března 2011 20:09
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Tak v perfektním stavu fakt nejsou ale orezlé ani zhnilé nejsou tak radsi sem to dal na net za 1000.To by se dalo ne?
Datum: 08. března 2011 19:35
 chlape záleží v jakém jsou stavu  jestli v perfektním tak oboje prodáš tak kolem litru.... třeba se najde někdo kdo za to nedá víc jak 500.. ale třeba se najde někdo kdo ti za to dá 1200
Datum: 08. března 2011 19:23
 zdarec mám takovou zpřevodovanou teréni jawu05, nejede rychle, takže nic moc chladí:/ ...mám v plánu prodloužít žebra a dát nějaký větřák (problém je 6V) mám z větráček z PC ale ten je na 12V šlo by to nějak upravit?, ..nebo nějaké jinné CHLADÍCÍ řešení ? dík za rady  \r\n\r\n.............mazal jsem 2T shell sx ale už ho pré nedělají škoda, tak ted jsem přešel na mogul tsf
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel11308
 mě jen fascinuje,že někdo uchladí vzduchem 8 koňovej motor co točí 12 tisíc a druhej má problém s přehříváním obyč 05......
Datum: 10. března 2011 16:17
Jméno: Argo22
IP: uživatel11304
 moje osobni predstava byla kdyz jsem andtimhle uvazoval predelat vzduchace na vodnika coz by ani nebylo tak tezky.... srovnaz zebra do jedne rovyny... udelas nato takovou hlinikovou krabicku... s vyvodama na trubky pak si udelas z trubek neco jak chladis staci asi 2 smicky podle me a dodelas si cerpadilko a mas to... a nebo pak to jde tema medenejma trubka a prez ne budes hnat tu vodu ... nic slozityho... ale chtelo by to asi baterku a rele na dobijeni...
Datum: 10. března 2011 9:30
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 když už nucený chlazení,tak se podívej jak to má tatran,prase,velorex,trabant či simsony KR aby to bylo účinné.....určitě správným řešením bude navařit žebra an válec a hlavu,volnější výbrus a kvalitní 2T olej....
Datum: 09. března 2011 15:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 denzilek: Ano to já taky moc dobře vím že to nechladí, jak jsem psal tak by to mělo možná teoretickej smysl když fichtl stojí na stojánku akorát je to k ničemu takže tak
Datum: 08. března 2011 22:04
 Pro začátek koupit hvězdicovou hlavu a nebo si nechat navařit žebra na válec. Někdo si je tam pro jednoduchost šroubuje. To je jediné a efektivní řešení, které odolá nástrahám provozu. I v bahně. Mohu to jen a jen doporučit. Mám to fík mi vůbec nevadne.
Datum: 08. března 2011 20:00
 Noctuy sou sice tichý jak prase,ale mají minimální průtok vzduchu,když už by to muselo bejt tak rovnou nějakej více-lopatkovej Scytle nebo Enermax Apolish-ty aspon foukají
Datum: 08. března 2011 19:52
 Jenda:Kdyby se dal 1 cm nad válec tak by to byla ještě větší kokotina,protože větrák ten vzduch vyfukuje jen na krajích a po vnitřku minimálně takže by skoro všechen vzduch utekl
Datum: 08. března 2011 19:51
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 a ještě nikoho nenapadlo to dát na baterky XD. jinak větráky na PC se dělají i kvalitní. např Noctua ( http://www.bscom.cz/noctua-nf-r8-1800_d19433 ) kdybys je dal z obou stran, tak by to mohlo mít smysl. ( nebo na to vždycky možeš hodit mokrů haru XD)
Datum: 08. března 2011 19:46
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Jelikož pionír, má setrvačníkové magneto, dává cca 6V střídaví, když to usměrníš pomocí násobiče což jsou serioparaelné zapojené kondenzátory s dioda, tak jsi schopen dostat z toho 12V stejnosměrních, ale budou v tom takové ztráty že už težko budeš svítit, a větrak jakej koliv z pc, se ti po 10km, zadře, protože se do něj dostane bordel, a kort jestli jezdíš v terénu.
Datum: 08. března 2011 19:40
Jméno: bubak
IP: uživatel10896
Datum: 08. března 2011 18:08
Jméno: tomik
IP: uživatel11218
 a jaká je ta jednoduší cesta ??  ...to je spíš pracovní stroj, takže potřebuju aby na to něco fučelo...
Datum: 08. března 2011 17:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Proc des hned tou slozitejsi cestou? A nepovidej ze to je kvuli tomu ze to nestiha chladit. Proste tuning za kazdou cenu
Datum: 08. března 2011 17:11
Jméno: tomik
IP: uživatel11218
 to jsem si myslel že větřák z pc neni žádná hitparáda..... ale mám ještě ventilátor topení z auta jale taky je na 12V :/ ..to je asi fest složitý předělat jawu na 12V co? ..nebo šel nějak přemotat ten 12V elektromotor na 6V, nemáte někdo zkušenost s elektriko?
Datum: 08. března 2011 17:02
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tak to vypada ze pero je tu jedinej kdo vetrakem uchladil celej motor  (jinak o procesorovym sem nic nerikal :-*) K tomu chlazeni, sou i specialy co jezdej s neupravenym "zebrovanim" a nikdo si na nic nestezuje
Datum: 08. března 2011 16:56
Jméno: bubak
IP: uživatel10896
 bratranec si dělal z meděnejch trubiček toto -> sal je dovnitř do žeber (nějak) a napojil na nějakej chladič nebo se da dlouhá trubička ,,smotat" do spirály  -> teplá voda šla na horu a studená de pomalu dolu taže by to mělo tročku pomoct  kdyby jsi s tim dal práci tak by to bylo OK
Datum: 08. března 2011 16:41
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no.... ale kdyby se to dvaceti větráčkama celý obalilo, tak by to třeba taky nefungovalo....
Datum: 08. března 2011 16:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Když ho dáš 1 cm nad žebrama a fakt se teda nerozteče denzilku, s tim chlazením je to ale blbost neuchladí nic, jedině co jsem zkoušel bylo na místě ho nechat stát a přidávat mu na místě plyn pak ho nechat na volnoběh 10 minut a řekl bych že se za tu dobu nepřehřál hned potom jel normálně nejevil známky vadnutí, jinak teda za jízdy je to k ničemu. Toť moje poznatky
Datum: 08. března 2011 16:34
 Vetráček je úplná blbost,možná uchladí 125W procesor co má v LOADu 65 stupnů,ale kdyby si ho přidělal k válci,tak nejen že nic neuchladí ale ještě by byl za 5 minut rozteklej...Za to nápad ohledně prodloužení žeber je dobrej
Datum: 08. března 2011 15:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslíš že jsem takovýhle věci nikdy nezkoušel?? a navíc on tam nepíše že má větráček přímo z procesoru !
Datum: 08. března 2011 15:46
 hvězdicová hlava by taky trošku pomohla  -> možná -> tady jí koupíš myslim za 1000Kč
Datum: 08. března 2011 15:38
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 je to nesmysl a navíc bys musel pro větrák napětí usměrnit
Datum: 08. března 2011 14:27
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pero ukaz mi jak takovej prcek s otackama nula nula prd co sotva sfoukne papir ze stolu uchladi motorku, v terenu, kde je to samej bordel. Ma to stejnou logiku jak vetrak do sani, fail
Datum: 08. března 2011 13:20
 slabé? ty si myslíš že z něj nedostaneš nějakejch 200mA, který by potřeboval PC větrák? lori má vyjímečně pravdu, na chlazení malýho procáku dejme tomu stačí, ale na válec fakt ne..
Datum: 08. března 2011 13:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 větráček z PC uchladí hodně , ale problém je že máš na něj slabé zapalování
Datum: 08. března 2011 13:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vetracek z PC ti hovno uchladi
Datum: 08. března 2011 11:38
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, je možný, že můžu zadřít motor z důvodu velkého chlazení např. dodatečná žebra, nebo "trychtýř", který mi přivádí vzduch přímo na válec? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 22:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pinč je vzduchom chladený motor podľa mňa tam ani pri najmenšom nehrozí že by sa " podchladil " tieto motory sú stavené na permanentné prehrievanie to by si ho fakt musel chadiť kvapalným dusíkom aby sa stalo to čo popisuje kekz z valcom a piestom pokiaľ ho dobre mažeš tak sa ti nezadre ani pri -20 ani pri +150
Datum: 08. března 2011 22:40
 to je blbost, pincek se jen přehřívá ale o tom aby měl někdo problém že se mu moc chladí pincek sem ještě neslyšel  no ale kdyby se to někomu někdy povedlo tak by se to přidírat mohlo- píst by se zahříval a rozpínal, ale válec byl studenej, tudíž by došlo k přidření.. ale to není v reálu možný  no možná ted v zimě trošku jo.. ale jinak čím víc se ti bude pincek chladit tím líp pojede.. můj pincek jede studenej jak střela, za tepla taky, ale když schladne tak to de poznat v tahu...
Datum: 08. března 2011 17:35
 ne
Datum: 08. března 2011 6:55
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Otázka je, jak by jsi (např. fichtla) ochladil, aby byl motor studený... Teď možná, ale v létě není šance
Datum: 07. března 2011 22:42
 Jo to se klidně může stát...motor nemá dostatečnou teplotu a přidírá se...proč si myslíš že za studena to nejde do plnejch otáček??
Datum: 07. března 2011 22:01
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim nechal sem si udelat vybrus na simsona.Chci se zeptat jak dlouho ho budu zajizdet (1.vybrus)???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 0:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 09. března 2011 0:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak to pochybuju že čz by měla náchylnější válce
Datum: 08. března 2011 15:47
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, taky mám simsona, když sem ho kupoval, byl prý nový výbrus, chlápek mi řákal, že to nějak moc nemusím zajíždět, jezdím s tím pořád stejně a už sem s tím najel asi necelejch 1000km a furt tam sou vidět ty rejhy od vrtání, ani jeden podélnej škrábanec adt. je to super  ale radši bych ti doporučil to zajet...přecejenom máš jistotu  zajímavý že u čz sem to zajížděl, mám s tím nalítáno cca 600km a rejhy už tam jsou  taky je o 26 let starší než simson co mám, takže mohli vyrábět válce náchylnější na používání
Datum: 07. března 2011 21:56
 700-1000 kilaku
Datum: 07. března 2011 21:42
 čus draci můžu dát do kejvy žárovky ( zadní i přední) 6V 35W ? nebude to ničemu vadit? jo a ještě jak funguje dobíjení? je pravda že nad 1500 ot/min se sepne relé a elektrika se bere jen ze zápalka i do světel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 17:00
Datum: 08. března 2011 17:00
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky ani nevíš jak si toho cením že jsi mi poradil moc mi to pomohlo... fakt díky..
Datum: 08. března 2011 15:15
 nejlíp ty co tam patří .) každopádně 35W žárovku ti 45W dynamo v dobách povinnýho denního svícení neutáhne a budeš mít furt prázdnou baterku.. takže u tebe bych to viděl 25W vpředu + 5W vzadu + 4W parkovačka + 2W tachec a zbytek rezerva pro baterku..
Datum: 08. března 2011 10:31
 ajo díky.. takže jaké jsou tam nejlepší dát žárovky? čím mín watů tím líp?
Datum: 08. března 2011 7:04
 vadit to bude, nejenom že při odběru 70W by ti to nedobijelo, ale hlavně přetížíš 45W dynamo a spálíš rotor.. relátko sepne když napětí na dynamu překročí nastavenou mez (měla by být alespoň 6,5V) a rozhodně nebere jen ze zápalka, při krátkodobém překročení maximálního výkonu bere i z baterky
Datum: 07. března 2011 21:32
 Poradte mi tuning na fichtl cup do kategorie Klasik 
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 15:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Zadnej soustruh, standa ti tu krasne napsal co s tim, dokonce i s rozmery a odkazem  zbejva ti uz jen hledat. Pokud na to nemas, nebo se necejtis porad je tu sance poslat valec frikulinovy, fk-mu, stejskymu a ostatnim
Datum: 09. března 2011 15:56
 stando ty se v tom dost vyznáš ale já pomalu nevim o čem se mluví  tk jako celkem to chápu ale zádnej soustruh ani nic jinýho nemám
Datum: 09. března 2011 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 kompletní slícováním přefuků ve válci a v karterech dělá hrozně moc! další věc.....3 ze 4 seriových válců nemají slícovaný sací a výfukový kanál! A když při tom lícování šáhneš po půl milimetru ke každé straně na obou kanálech,tak to ani nebude vidět,navíc hodně válců nemá na výfuku ani továrních 29.5mm......rozlisovat válec,zkontrolovat symterii přefuků ve vložce a pokud jsou nějak výrazně "okousané" tak hezky vyrovnat a vyhladit,důležitá je především symetrie....nebudu nikomu vyvracet "profesionálně" upravené cestovní úpravy,ale zrovna ta moje má křivej jeden přefuk...asi to při úpravě sacího a výfukového kanálu nikdo neřešil......a ty origo válce(ono i přefuky) jsou opravdu šílený.....dnes když sháním válce,tak běhám po burze s šuplérou v ruce....pokud chceš slušně začít,najdi si úpravu 05 dvoukanálu na webu jawa-50.cz a aplikuj to na válec z 21....ty rozměry nejsou špatný....
Datum: 09. března 2011 15:30
 kolecko: Přemýšlej jsem o tom stejně jako ty  Došel jsem k názoru, že možná je to lepší mít nevyleštěný. Ale podle mě to má na to minimální vliv.
Datum: 08. března 2011 20:07
 originál je 13z
Datum: 08. března 2011 15:56
 denzileck: čistý a vyleštěný žebra jsou docela rozdíl, takže muj názor je, že s čistejma neleštěnejma žebrama se to bude chladit nepatrně lépe než s vyleštěnejma žebrama  v podstatě leštěnim vyhlazuješ hrbolky povrchu, čimž zmenšuješ povrch, skrz který je schopen odevzdávat teplo...ale je to spíše takové teoretické, kdoví jak malej význam to má v praxi...
Datum: 07. března 2011 22:40
 bláto olej  hlavně pomáhá tento osvedčený systém http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140957.JPG to mě zachránilo že se mi neroztekl motor 
poradte jaky mam dat kolečko 11z nebo 12z kolik je original? myslim že je 12-13 ale nejsem si jistej. kde seženu nákej pořádne tuk na mazání nebo nejakou vazelínů aspon 1KG ale tuk je asi lepší nebude to tak černý
twl přijed tenhle rok
Datum: 07. března 2011 22:09
 Twl ze bych tam taky jel pristi rok..vypada to celkem slusne  ..jeste k tomu s moji vahou by to nemuselo bejt marný
Datum: 07. března 2011 21:52
 Kolečko  ěkně čistý žebra chladí daleko líp než s nánosem oleje a blata
Datum: 07. března 2011 21:51
 http://josefvv.rajce.idnes.cz/100_MINUT_LHOTECKYCH_2010/#69.JPG /
http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140942.JPG ten vzadu sem já a nekdo jede hroozne rychle
Datum: 07. března 2011 21:04
 100minut ve lhotě  měl sem štěstí že jsem vůůbec dojel!! držet plyn v ruce to je děsná křeč! a nakonec 20. z 53. na můj první závod a ještě ktomu bytrvalostní a muj mustoš je celkem pomalej a bez drapáků sem na bahně ztratil cca. 99% výkonu 
víš jak se sjížděl tenhle kopec http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140854.JPG tak po hodině na silničnim pneu sem se sakra půri tej 20-30km/h bál že na tej kluzkej trávě hodim hubu
tahle pasáž ta nešla vijec snad jednou se mi podařila vyjet bez toho aby mi to chcíplo nebo tam zarazil stupačky
Datum: 07. března 2011 21:00
 Promiň to jsem tě trochu zmátnul. Ty jezděj supersporty. Prostě ti chci říct, že tyhle superrychlý klasiky o jakých píšeš, tak to je supersport bez viditelných úprav. A mnoho lidí ve Lhotě nespoléhá jen na stejskyho úpravy. Třeba kdybys sis tam dal cestovní úpravu,tak na to tam nikdo nepřijde. Vzhledem to vypadá stejně a kontrolou na vrtání a zdvih by jsi taky prošel. Je to prostě nevděčná kategorie. Jestli chceš někdy vyhrát, tak minimálně speciál a nebo jako oni fixlovat.
Datum: 07. března 2011 20:51
Datum: 07. března 2011 20:43
 Ty se chystáš na 100 minut co? Ale letos to bude pořádat někdo jinej a prej to nebude ta kvalita. Jinak spousta lidí má v podstatě úpravy co nejsou vidět a na klasiku jsou mnohdy vymakanější než na supersportu. Když už chceš něco napovědět, tak bezkontakt, převrtaný karbce, upravený kliky, atd. A nemysli si, že tě něco jako stejsky jen tak spasí. Jirka Lovětínský tam měl myslím přes 9 koní. O Gavlících ani nemluvě. A airhammer je taky silnej.
Datum: 07. března 2011 20:24
 denzileck: když to vyleští tak se to bude spíš hůř chladit, ne?
Datum: 07. března 2011 20:15
 Jinak k dotazu-Snížit hlavu,vyleštit dno pístu,slícovat kanály a pořádně vyleštit válec at co nejvíc chladí.
Datum: 07. března 2011 20:13
 To neni tak jednoduchý-kdyby ten MS válec měl originální vejfuk,karbec,kliku atd. tak dá odhadem to co cestovka  To neni jen o tom namontovat válec a myslet si že máš plnej výkon.Navíc si myslím že i když někdo má potřebný komponenty ale nemá brzdu na měření výkonu tak se stěží dostane nad 8HP....
Datum: 07. března 2011 20:12
 podle mě na tom maj podíl drapáky, já je neměl klouzalo a protáčelo se to jako na ledě  +musel mít úpravu mistrovství světa http://jawa50speed.wz.cz/_msu.html já hostit závody tak originál musí bejt originál vše origo +pneu taky origo aby to bylo to pravý ne hlavně že pořadatelé říkal že prvním třem zkontrolujou obsahy a ho*no nic neudělali!!! škoda no to se to pak závodí klasik 10HP vs klasik 3HP mam ho už trošku asi vychozenej jinak to má 3,5HP
Datum: 07. března 2011 19:50
 Radím kvalitní GO. Klasik má být poctivej originál. To že předjede supersport je znamením, že dotyčný fixluje, respektive tam má nedovolené úpravy!!! Takový lidi posílat do řitě a ty si koleduješ být mezi nimi. Já jel supersport a byl sem hrdě poslední  pač se mi fík poškodil
Datum: 07. března 2011 19:32
 je tam skoro všechno zakázaný musí bejt vejfuk original,karbec,tlumiče tak mo pls poradte jak z toho mam vymáčknout víc?
na fichtl cupu nejrychlejsi z klasiků předjížděl jak kategorii specíál tak supersport a v kategorii supersport je povoleno skoro vše jak je to možný?
Datum: 07. března 2011 19:28
 Ahoj, chci se zeptat má někdo zkušenosti s přímím sáním?..... prodávají se tu vzduchové filtry bez té hadice přímo na krk karbecu. díval jsem se jsou tam rozdíli mezi úhlama má to nějaký vliv?.... Děkuji za rady a připomínky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 16:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky to kvůli lékarničce mám v jiným obalu a funguje to bez problému když do toho uděláš správnou díru
Datum: 08. března 2011 16:16
 pravda... napis na ICQ mam je v profilu.. pokecame
Datum: 07. března 2011 21:29
Jméno: L
IP: uživatel9582
 zkus to ale jak to pojede to nevim pokud to pojede stejně tak to bude super ale za zkoušku nic nedáš
Datum: 07. března 2011 21:27
 to uz je tedkom pozde, ale nevadí.... a nevadilo kdybych třeba ten filtr rozdelal ( tu škatulu) a dal ho do neceho mensiho??
Datum: 07. března 2011 21:24
Jméno: L
IP: uživatel9582
 lepši je tu baterku dat za sedlo a nemusiš nic řešit jen tam bude navic krabička
Datum: 07. března 2011 21:15
 ano, baterku mam taky v kastliku pod nadrzou.... holt budu muset to tam nejak ,, nacpat" ten filtr.. dekuju.
Datum: 07. března 2011 20:52
Jméno: L
IP: uživatel9582
 ano byl by zpusob jak tam dostat orginál a to myslet zkoušet a upravovat stimto zkušenost nemám jen sem jednou viděl jak měl baterku v kastliku za sedlem takže prostor kolem filtru byl volný vyvozni typ mustanga měl baterku pod nádrži měla upravenej rám tak že tam byla navařená pásovinka za kterou se baterka přichytila rozměr baterie ale nevim filtr byl určitě klasickej ale z fotky se to dá těžko poznat
Datum: 07. března 2011 19:57
 OK. já jen právě, že jak jsem dal na mustála baterku tak je problém tam dostat ten vzduch. filtr. tak jsem přemýšlel o tom přímím.. nebo je nejakej zpusob jak ten klasickej zmenšit??
Datum: 07. března 2011 19:15
Jméno: L
IP: uživatel9582
 moje zkušenost s přimymi sánim je taková že je vysoká spotřeba a hlučnost jen vykon je malej bez jinych uprav to promě nemělo smysl proto sem to dál nezkoušel čistě jen přimy sáni podle mě nemá smysl
Datum: 07. března 2011 19:10
 čus co se stane když dám na 175 plnej plyn a prudce pustím spojku zdechne to nebo se to zvedne na zadní? sory za hoodně blbou otázku ale nudím se a zajímá mě to jak je na tom 175 se silou a zkusit to ted nemožu protože zajíždím..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 21:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 postul: tak takhle se teda parkuje
Datum: 09. března 2011 21:08
 kdysi jsem to zkusil.ještě jsem sedl na nádrž a motorka vystřelila a skončil jsem v popelnicích.
Datum: 09. března 2011 21:01
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.youtube.com/watch?v=b8tE5StH94w&feature=player_embedded tady uvidis co to udela
Datum: 09. března 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 protočí se ti guma v zadnim ráfku a urazíš ventilek....bude to dělat všechno možný,jenom ne a ne se to samo postavit.....musí se jí dost pomoct....pak to jde.....jinak neboj,zvedák jako simson to neni.... pokud neumíš na velký jawě tak se neboj...je tak těžká že spíš chcípne,než aby se zvedla když ještě nebudeš mít cit na spojku a plyn......
Datum: 09. března 2011 15:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jinak díky vím že vymýšlám píčoviny ale bud to zkusím nebo se rači zeptám no
Datum: 07. března 2011 20:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 +++ aby ti to neudělala tobě  dwein, jasný pohoda..
Datum: 07. března 2011 20:57
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nikdy sem to nezkoušel, tak ti na tohle neumim odpovědět.... tak se nezlob.
Datum: 07. března 2011 18:49
 Samozřejmě že pude na zadní, ale to i fichtl...
Datum: 07. března 2011 18:49
 zdechne
Datum: 07. března 2011 18:46
Jméno: +++
IP: uživatel11290
 Motor vystrči ruce a nohy nafackuje ti a nakope tě do prdele na blbou otazku blbou odpověd.
Datum: 07. března 2011 18:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vybouchne
Datum: 07. března 2011 18:21
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ještě sem nedoplnil je to 175 kejva..
Datum: 07. března 2011 17:10
Posl.aktualizace: 06. března 2011 21:44
 o tom nepochybuj! teď mam pincka rozebranýho do šroubku, tak uvidíme..
Datum: 06. března 2011 21:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ďakujem  a snáď som inšpiroval
Datum: 06. března 2011 21:38
 pěkný, povedlo se, dobrá práce..
Datum: 06. března 2011 21:22
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 mě se to líbí
Datum: 06. března 2011 21:18
 pozri ak narážaš cez deň tak ani sulfidku vonku dobre nevidieť ale myslím že učel to splní a hlavne my išlo o zníženie spotreby lebo mám baterku a pri dobíjaní je každý Watt cený
Datum: 06. března 2011 21:01
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 a jak to jde videt venku?
Datum: 06. března 2011 20:56
 áno asi dva dni roboty kua kde je Veľký Chong??
Datum: 06. března 2011 20:52
 Dobrá práce  To sis dělal sám?
Datum: 06. března 2011 20:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Draci, čím se dají ošetřit plechy předního a zadního blatníku na pionýrovi? Dneska jsem dělal nátěr antikorozní základovkou, tak mi doporučte vrchní vrstvu, která odolá všemu tomu humusu na našich silnicích. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 16:27
 Resistin nebo tlumex...
Datum: 06. března 2011 16:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, jaká je originální BÍLÁ barva na pionýra ve vzorníku RAL ?? DíKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 11:24
 Zdrawím draci mám takovej dotaz ? Šel by válec a hlava nebo aspon hlava ze 175/487 na 175/450 zkoušel ste někdo ? předem díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:26
 Venca Fiala: Viděl jsem, že na kulatej motor jde v pohodě hlava z 477 nebo 487, má to stejnou rozteč, válec bys tam taky dal, ale podle mě nebudou pasovat přefuky a kanály to má jinak, takže to pojede pěkně na hovno. Nech to origo, když tak udělej generálku toho motoru 450 a pojede ti to dost slušně a nebo kdyby jsi měl chuť a vybavení, tak lze motor 450 upravovat a místo max výkonu 0koní můžeš mít až 13koníků - tedy výkon jak 487 v podstatě. NA jawamanii je návod dobovej na to
Datum: 06. března 2011 13:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 duvod?
Datum: 06. března 2011 10:51
Jméno: Mojmír pobuda
IP: uživatel10882
 Dobrý den.Co mám udělat abi mi jel fychtl aspoň 90?Potřebuju ho mýt rychlího a hodně silnýho aspoň 20koní...mám na to 2000...ďíki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 16:38
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 za 2000 získat 20 koní to asi nikdo nedokáže ale jestli chceš můžu ti tam za 20 tisíc korun dát 2 koně
Datum: 06. března 2011 16:38
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
Datum: 06. března 2011 16:16
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 06. března 2011 11:00
Datum: 06. března 2011 9:59
 nechcete začít hulit něco jemnějšího??? na tenhle matroš jste zatim nedorostli  )))
Datum: 06. března 2011 8:38
 všechno jde.je to jen otázka peněz a životnosti....
Datum: 06. března 2011 8:37
 matouš_KH: Máš pravdu, v podstatě stačí zvolit jinou vztažnou soustavu
Datum: 06. března 2011 8:25
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Hele mne fichtl jezdí klidně 200.... když já pojedu 60, proti mne pojede auto 140, tak vůči tomu auto já jedu 200  Učili sme to to o fyzice
Datum: 06. března 2011 8:06
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 týjo 32 koní... hm, to už docela jde.. z toho mýho shniláka bez vejfuku sem dostal nejvíc 133km/h, ale musel sem se trošku zaklonit, dostal bych z toho víc, ale holt foukal protivítr tak
jesii to nebylo tim, protože kluci tuningáři povidali že prej proti větru to moc nejede. a frenky to potvrdí.
Datum: 06. března 2011 0:45
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Nahodou ja mam fekala, co ma 32koni, misto vyfuku mam prokoplou trubku od okapu, jezdim bez filtru, misto retezu vytahany tanga a na sedle samolepku NoFear .) Sem totiz nejvetsi hustotuner od nas z Dubiny .) Radsi bych si mel jit lehnout, kecam z cesty. Uplne mi to pripomnelo: Dedku, vyprdni se na ne, stejnak je to zas nejaka ta provokace... Nebo jak to bylo v tom filmu.
Datum: 06. března 2011 0:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Hlmut: hodit stroj ze skaly? Kde pak ať letí on  Je to jeden stěch dotazů kdy sem napíše tuhle kravinu pak se tomu se svím kamarádem u pc hrozně smějou  a říkaj si jak moc sou velký borci  o ničem jiným tenhle dotaz není  a at se propadnu jestli tomu tak není
Datum: 06. března 2011 0:23
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Kup si samolepku na ktery bude namalovanych 20koni, vyber si nejvetsi kopec/skalu v okoli a z ni ten stroj hod...
Datum: 05. března 2011 23:59
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 NO na silnější dvojky potřebuješ prohodit naky kolečka. Aby jela 90 potřebuješ snížení hlavy, lae 20K to těžko.
Datum: 05. března 2011 23:25
Jméno: nuan
IP: uživatel6546
 dej tam motor ze 125  .-D  dys...chces aby ci to jelo 90  ...fakt ftipny!..mno..de to udelat aby ti fik jel 90...aaale to musis mit trochu vic nez 2000kč,,,,o hooodně vííc...a 20 koni na fiku?zapomen!...
Datum: 05. března 2011 22:59
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 za dvojku tě vemu na lano za auto a pojedem klidně 150... chceš?
Datum: 05. března 2011 22:47
Jméno: Drakstrjawak
IP: uživatel11264
Datum: 05. března 2011 22:45
Jméno: igor
IP: uživatel11234
 Ti asi hrabe 20 koni?_
Datum: 05. března 2011 22:33
 čau chlapi konečne začíná sezona ještě to je mokrý ale dá se to. poradte co bych si mel nakoupit a udělat aby mi muj mustang jel rychleji?
napištemi vaše postřehy a zkušenosti dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 8:50
 jestli to na podzim jezdilo, tak jen dofoukat gumy a namazat řetěz, přejít seřízení a pak už jen ohřát a vzít ho držky
Datum: 06. března 2011 8:50
Jméno: standa
IP: uživatel11277
 asi tak....zkontrolovat stav retezovky(tj.rozety,retez),uložení přední vidle,pripadne vymena oleje v motoru(nevím jak dlouho ho tam mas),vycistit karburátor,kladívka atd....
Datum: 05. března 2011 15:35
 Udělat si na fíkovi jarní prohlídku jako já a dopřát co mu chybí  o
Datum: 05. března 2011 14:49
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nase postrehy sou takovy, ze bys mel cist resi se to tu porad
Datum: 05. března 2011 13:59
 Dobrý den, prosím pincek 20 má revmaplechy ze předu zlaté linkování?prosím neviděl jste ještě někdo?na aukru prodáva borec pincka a tam linkovaní nemá a trvdí že je původní zda se mi že nově nalakovany.na moji 20 z roku 1969 ma kterou mám po prvním majiteli je zlaté linkovaní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 9:08
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na těch co maj ten novější hrantější zadní blatník neni linkování nikde. u starejch typů (asi do roku 74) linkování je
Datum: 05. března 2011 9:08
 asi to bude tak ja mám origo 20tku zo 69 a tam linkovanie je na tých vystúpených pásikoch
Datum: 05. března 2011 8:17
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 já mám takovej dojem že se linkovali ty starší modely, ty novější, co nemaj na zadnim plechu lištu asi linky neměli, nebo možná měli linky jen 05 m,
Datum: 04. března 2011 23:46
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim potrebuju radu kde by se dal udelat vybrus nekde v okoli Uherskeho Brodu?a nevite kolik by za to chtel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 No já sem se Záhorovic a byl sem v Uherském Ostrohu nějaká firma MAKO 2000 dělaj to fakt perfektně na fichtla výbrus 480kč a je v tom i píst+pojisty + kroužky stačí si říct je tam s nimy supr domluva  jinak ta fima je hned první odbočka před tou fabrikou na to lino ci co tam dělaj
Datum: 06. března 2011 20:32
 pan Mikulec... za světelnou smer na město první odbočka do prava (naproti stadionu) směrem autoservis EGP... nakonci ulice doleva a po pravé straně hledej barák kde byldí pan mikulec (jméno na zvonku)... myslím že tam má na baráku u nějakou cedulku...
Datum: 05. března 2011 8:57
Jméno: jawwwik
IP: uživatel11232
 Zdar draci, v jakem rozmezi mam zkouset trysky kdyz jsem zvetsil difuzor na origo karbecu na kruhovy vrtakem 18,5 mm, mam doma vetsi nez origo 72 ale myslim si ze ta stacit nebude ????...diik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel11277
 dwein: Myslím že nevyklepával nic,oni maj v hlavě zafixovanej pojem difusor jako čelní průměr karburátoru a to ze karburátor musí být rozšířený celý a ne jen před šoupátkem ví málokdo....
Datum: 05. března 2011 12:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 nevim sice jak to dělal jawwwwwik ... ale já sem to nahřál lampou a šlo to vyklepnout.
Datum: 04. března 2011 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau jak jsi vytáhl tu mopsaznou srajdu co do ní zajíždí jehla ??
Datum: 04. března 2011 21:59
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:52
 stříkací hliník
Datum: 03. března 2011 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bud klasickou vypalovací stříbřenku nebo tu černou barvu co je na výfuky atd...80g plechovka stojí cca 70kč
Datum: 03. března 2011 20:30
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim mam pomaly neresitelny problem vim ze to sem nepatri ale proste potrebuju pomoc.Mam simsona s51e (bezkontakt)a porad mi nechce nastartovat jiskru hazi benzin tam jde.Prosim poradte mi,budu rad za jakoukoli radu.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:30
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 taky jsem se ukamose setkal stim ze mel spatnou nakou elektryckou soucastku nevim co to bylo ale staloto kolem 1000 kc, A blblo to tak ze bud to chytlo a jelo a nebo to nechytlo
Datum: 03. března 2011 18:30
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 skousel si treba menit svicku ? vona sice hazet venku muze ale ve valci ne .. nebo treba skontroluj jestli kdyz ji zasroubujes do hlavy neni potopena nebo jestli tam nemas 2 podlozky pod svickou proto me to taky nejelo
Datum: 03. března 2011 18:05
Jméno: Mitacz
IP: uživatel11260
 zdarec, prosím o radu...jakou vozíte vidli do tvrdšího terénu?...co jsem tak koukal tak se vozí vidlice ze simsona, sehnal jsem i ji proto taky, ale byl jsem hodně zklamán...vidlice je ukrutně měká, chodí na doraz...seriovka též nepřichází v úvahu (prasklý nohy, jednou stačilo)...vážím 80kg...jakou vidlici byste mi doporučili? ...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:50
Jméno: Mitacz
IP: uživatel11260
 dik za rady...mrknu se po tej DT
Datum: 02. března 2011 23:50
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ja dlouhou dobu jezdsil vidlici z Yamahy DT 80 asi z 84. roku, lehka a pekne pruzi... Mrkni na motorinzerci, obcas se tam tyhle stroje objevi. Taky Honda MTX 80 apod. Oproti simson vidlicum je to nebe a dudy. Bohuzel jsou pomerne dlouhe. Simson vidlice po repasi dostacuje...
Datum: 02. března 2011 22:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dôvod prečo ti tlmí až na doraz je ten že nieje v nej olej a ešte sa mi zda že do fika davali vidli z 175tiek
Datum: 02. března 2011 21:44
|



|