Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím,zprovoznuju si mustanga a ted dělám zadní tlumiče. Tlumiče byly tak zatuhlé že se ani nehnou, tak sem je začal rozdělávat sundal sem pružinnu a pak chci odtahnout tu matici co nou prochází táhlo do válečku s pístem. No a šla odtáhnout asi od 3mm a pak se točí na místě a nejde dál /pravděpodobně stržený závit. Jde to točit zlechka a matice je uplně volná. Nevím co stým díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2014 8:54
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 Souhlas. Nemá význam opravovat. Sám jsem je několikrát rozebíral a třeba ze tří skládal jeden a stejně to nebylo úplně ono ... Měl jsem zásobu,tak nebyl problém,ale už to dělat nebudu,příště půjdou nové zbrojovky
Datum: 09. října 2014 8:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17616
 Odpovedel sis sam zahodit a sehnat jiny je znicena nosna trubka a asi i matice. A zrovna na fichtla bych ses s tim nemazlil
Datum: 07. října 2014 19:27
 Zdravim. Mam cernou svicku na jawa50, (pincek) mam tam upravenaj valec,snizenou hlavu a karbec dellorto. nemuzu to odladit, mam sadu trysek a posuvnou vyletovou trubicku na vyfuku. nemate nekdo nejakou skusenost,s necim stejnym. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2014 9:39
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 ještě jedna věc, nezapomínej na to že po 500 metrech jízdy ještě nemusí být svíce ohřátá na samočistící teplotu a barva nemusí mít vypovídající hodnotu. Standa ani marquee ti nenapsali že každou ůpravu je třeba naučit se ji ovládat a taky využívat. vyhodnotit seřízení a ůpravu na jednom kilometru jízdy za garáží je prakticky nemožný.
Datum: 03. října 2014 9:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně jak říká Standa, máš to s největší pravděpodobností bohatý, pak je možný ještě jiný moribundus.... třeba přisávání oleje ze skříně, nebo špatně udělaný výfuk.............
Datum: 29. září 2014 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 No,že by to bylo bohatý ??? Co...
Datum: 29. září 2014 6:20
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Zdravím, upravuji si válce do pionýra pro sebe, ale zatím si jenom hraji s výfukovým a sacím kanálem. Podařilo se mi odladit válce na slušný výkon. Jenomže teď bych se chtěl pustit i do úpravy přefukových kanálků. Chci se inspirovat dobovou úpravou na Jawa 20 pionýr (4K), ale udělal bych pouze 2K s tím že bych použil naúhlování které je na výkresu. A teď se chci zeptat jaký máte názor na ty úhly přefuků (výstup do válce pod úlem 2,5°) a rozměry přefuků. Budu vděčný za rady. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2014 11:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pablos! Neporadím Ti. Ale musím neco napsat k tý věčnosti! V době gdy Tvojí rodiče možná ešče nebyli na světě, nebo hodně mladí, toš já upravoval časování na Zetce 150, pilnikama kerý se napřed museli zahnút aby prošly kanálama. A celý ty kanále byly litinový a hódně dlúhý!!! Výbrus zase takovým spúsobem, že sem vzal patřičnýho prúměru trn, ten sem napatlal zabrušovací pastú a šmrdlal a šmrdlal aš se válec zvětšil. Přefuky byly púvodní. Na ty sem nesahal nigdy! A točilo to o trochu míň jak závodní speciál 125 kerej točil 10,5 - 11 tisíc! Neš sem to celý dokončil, přestaly jezdit 175, toš sem s tým závod ani nejel. Jo motocros. Na trénik to bylo perfektní. Akorát to mělo enom tři kvalty!!! Toš tak. Nech se Ti daří!!!
Datum: 27. září 2014 11:52
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
Datum: 26. září 2014 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel17598
 Tak to ti nepovim,já jedu serii... Ale tu teorii znam ... Jen bych podotknul,že moderní 2T maj malý zdvihy,krátký ojnice a krátký válce... A teď to aplikuj na fichtla,kterej má nejdelší válec z padesátek a ojnici dlouhou jak stopětadváca a zdvih známe  tim nechci říct,že by to nemělo fungovat,ale držel bych se spíš nějaký zlatý střední cesty mezi ... Však zkus a uvidíš... Mě odrazuje to obrábění hliníku ...
Datum: 26. září 2014 20:39
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Stando já jsem myslel hlavní přefuky pod vstupem 2,5° do válce tak to tam je i na výkrese. Ty pomocné přefukáče tam je 36°. Mě ale zajímají ty hlavní. Podle Bellovy knížky moderní motory používají hlavní přefuky skoro kolmo k válci oproti starému naúhlování které směřovalo co nejvíce na spalovací prostor. A na to se ptám co je lepší. A jaké s tím máte zkušenosti?
Datum: 26. září 2014 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel17597
 Jak už jsme se spolu jednou bavili,tak jsem ti psal,že v tomhle případě bych udělal jen 3K a posadil to do rozumného časování. A nesplet sis ten úhel? 2,5" by foukalo rovnou do vejfuku,to je defakto kolmý na vložku. Nemyslel jsi 36-37" ? Něco takovýho je v tom výkresu. Já bych si za pomoci nějakých dvou vhodných udělátek vynesl směr foukání přefuků a úhel třetího kanálu směřoval do onoho místa,možná o fous vejš... Ale tuhle info ode mě neber jako směrodatnou,je to má úvaha,v praxivjsem zatim 3K ani 4K nedělal a toto provedení ani neplánuju,nedá se tam použít dvoukroužový píst. Budu dělat přefuky z babety do j05 a jsem na to zvědavej ...
Datum: 26. září 2014 15:26
 Zdravím, zehnal jsem si mustanga, na opravu, ale problém je v tom že je v dost špatném stavu, Hlavní problém je že je ohlá kostra v místě za uchycením předních vidlic. Jako ta šikmá tyč. je ohlá pravděpodobně po nárazu do stromu) Tak se chci zeptat jestli by se dala nějak v domácích podmínkách vyrovat díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2014 17:09
 lk: určitě se domluvime napiš mě na mail doctus@email.cz určitě bych ten rám vzal Ps nemáš aj blatníky a víčko na kastlík? Protože ty co tam sou sou rozřezaný a půlka chybí díky
Datum: 22. září 2014 17:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 odkud seš? mám tu jeden pěknej rám na mustanga navíc a nádrž bych asi taky našel, jenom nevim jak je na tom... za "na pivo" bych to nechal
Datum: 22. září 2014 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel17589
 My sme bandy na motorkách vytahovali přes nabodovaný podložky ... je to dost pakárna,ale jde to...pak vybrousit,vykitovat,lak... někde je lepší zas bandu rozříznout a vyklepat ... ale u fichtla?? Buď jinou bandu a nebo jezdit s promáčklou  to je zadarmo
Datum: 22. září 2014 8:14
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Ty vado zahot to a sezen jine todle je u fichtla spotrenak. Nevyplaci se to opravovat
Datum: 22. září 2014 8:06
 díky, ještě se chci zeptat jestli někdo neví jak se dá vyrovnat nádrž na mustangovi, napadlo mě nějakám tlakem nebo něco ale nevím díky
Datum: 20. září 2014 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel17587
 Ahoj. Je mi jasný,že to chceš "nějak" na koleně opravit doma,ale já osobně bych ten rám vyměnil,už čistě z bezpečnostních důvodů...když to vyřízneš a navaříš z jinýho tak to při příští kolizi muže uletět vedle sváru a když to zkusíš nějak ohřát a nějak narovnat tak se to v prohřátym místě příště zmuchlá jak papír ... možná to trochu přehánim,ale já bych to opravdu neopravoval a rovnou vyměnil rám... možná když seženeš jinej krk a šikovnýho svářeče,kterej to dobře svaří, tak by to mělo držet,ale musíš to trefit přesně,abys neměl dvě stopy ....
Datum: 20. září 2014 12:38
 Dobrý den, mám takový dotaz na místní ladiče.Začal jsem si hrát s úpravama válců jawy 50.Jako prvotní jsem na válci zarovnal kanály a vše slícoval tak jak by to snad mělo být, ale jak jsem si myslel nebylo nic na výkonu znát.Tak jsem se rozhodl rozšířit sací kanál co zavře píst, ale s časováním jsem ještě nic nedělal.Jel jsem to projet a motor bych řekl šel více od spodu ale ve vršku furt nic.Tak jsem se teda zkusil vrhnout i na časování, takže sání 69,2 šíře co zavřel píst a výfuk 27,8 šíře 26mm.No a co vám budu vykládat a už to ani od spodu nebylo takové ale to jsem si myslil.Jenže problém je v tom že se motor ani na neutrál nevytočí víc, ale nevím proč je tomu tak, mám origo vejfuk a karbec, bud jsem to přestřelil s časováním a nebo mě něco brzdí nemůže to být výfuk a nebo přepouštáky a to je má otázka.Jinak předem děkuji za jakoukoliv odpověd k danému tématu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 6:32
Jméno: standa
IP: uživatel17583
 Když na to dojde,tak origo přefuky utočí 10000 - samozřejmně bez spodku. Dle mě si to na první/druhej pokus otevřel hned moc zhurta ... ale rozhodně to musí jet ... hlavu dle vrtání 5-5ml,volnej výbrus,dobrej píst,výfuk mustang - možná pokrátit origo koleno o 2-4cm... předstih začni okolo 2mm před HU a pak jdi dolu .... na karbecu by ses mohl dostat k tryskam 76-78 + odladit odpor filtrboxu .... musí to jet .... jinak je blbej motor jako takovej....blbej motor nejede
Datum: 17. září 2014 6:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přepouštěcí kanály v tuhle chvíli vubec neřeš, časování je víc než dostatečné
Datum: 16. září 2014 21:17
Jméno: david
IP: uživatel17582
 Nikdo neví
Datum: 16. září 2014 19:58
Jméno: David
IP: uživatel17582
 A do kolika otáček mě pustí přepouštáky?
Datum: 16. září 2014 18:52
Jméno: david
IP: uživatel17582
 No dobře ale furt nevím jak to naladit karbec trysky jsem ladil, předstihy, a nic.Nemůže to být přece jen v tom výfuku?psals že to jde i bez toho většího kolena, ale jak rád bych to věděl.
Datum: 16. září 2014 18:47
 velmi správně, to je dost důležité, protože seriový fichtl už takhle nemá kompresi uplně ideální a když šoupneš kanál o víc jak mm tak je to sakra znát, s tím výfukem, jo 28mm je dobrých, ale není to nutnost rozhodně ne pro začátek
Datum: 16. září 2014 18:16
Jméno: david
IP: uživatel17582
 Jestli si to dobře myslím tak snížením té hlavy bych měl vyrovnat kompresy kterou ztratím při té změně časování výfukového kanálu
Datum: 16. září 2014 18:07
Jméno: david
IP: uživatel17582
 Asi takhle to myslíš čím víc otevřu výfuk tím menší bude komprese, jak to teda jde udělat s tím výfukem?
Datum: 16. září 2014 17:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 to je totiž tvůj nevětší problém, něco děláš, ale vůbec nevíš co a proč
Datum: 16. září 2014 17:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 měřák je ti v tomhle ohledu lidově řečeno na hovno
Datum: 16. září 2014 17:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 moje rada přečti si něco o principu 2T motoru aby ti něco říkala třeba teoretická a skutečná komprese... pochopíš proč se ptám na objem spalovacího prostoru
Datum: 16. září 2014 17:16
Jméno: David
IP: uživatel17582
 To jsem ještě nepočítal já nemám potřebu kdyz mám měřák komprese.
Datum: 16. září 2014 17:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ale to se dá i se seriovým kolenem
Datum: 16. září 2014 17:14
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Tak to je ono to jsem potřeboval vědět jinak dík za nabídku ale to jsi naohíbám a posvařuji sám to je to nejmenší.Potřeboval bych ještě pár věcí zodpovědět, můžu se ptát?
Datum: 16. září 2014 17:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak znovu, objem???, ach jo....
Datum: 16. září 2014 17:08
Jméno: mustnag 23
IP: uživatel15205
 vyčisti origo vyfuk a zační pomalu zvetsovat vyfukovej a saci kanal , az se prestanou vykony zlepsovat narazis na prvni problem a to je prumer originalniho kolena a jeho dylka , pak taky tvar trouby vyfuku , kdyby si chtěl mam na prodej koleno 28 mm od stejskala , taky sem o tom vedel prd a o pul roku dal uz sem predjizdel auta v 90 kmh na okresce
Datum: 16. září 2014 17:05
Jméno: david
IP: uživatel17582
 Hele to nevím ale průměrnej dachl má na šlápnutí okolo 5 až 5,5 barů a já mám okolo 6,5 asi tak.
Datum: 16. září 2014 17:05
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Ještě mám jeden dotaz do kolika mě pustí origo karbec a přepouštáky?
Datum: 16. září 2014 17:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a co komprese?? co máš udělané s hlavou?? a snížená ani o kolik mi neříkej, zajímá mě objem
Datum: 16. září 2014 17:03
Jméno: david
IP: uživatel17582
 To co popisuješ jsem zkoušel krom toho kolena a volnoběžné trysky a bez efektu.
Datum: 16. září 2014 16:53
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Hele to já si rozhodně nemyslím jenom nevím jak dál, ale ty určitě víš o čem mluvíš tak kdyby jsi to nějak objasnil kde to mám ladit mimo kanálů, tak aby to běželo na seriové komponenty, byl bych ti vděčen.
Datum: 16. září 2014 16:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a to je to kouzlo ladění, na to neexistuje návod, co se všechno dá ladit, trysky (ne jen HT), sání, filtrbox, koleno výfuku, předstih, existuje milion kombinací toho co se dá udělat na seriových komponentech a jen málo kombinací bude správných, vem válec, který bude mít naprosto super rozměry a bude perfektně zajetej a nauč ho jezdit líp než tvoje seriovka, pak do něj trochu šáhni a nauč to znovu jezdit líp než před tím, když půjdeš po kouskách nemůžeš to nikdy uplně zkurvit a zjistíš co má na co vliv, věnuj tomu čas a uvidíš jak ti to pojede, je to dobře míněná rada, protože když válec otevřeš jako konzervu tak musíš nestavit hodně věcí jinak a pokud je neuděláš všechny pojede to prostě blbě
Datum: 16. září 2014 16:47
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Chci samozřejmě co největší výkon spodek mi nevadí od toho je spojka no ten první válec možná točil ale jen na volnoběha za jízdy nic, potřebuji tedy poradit co ladit mimo časování tak aby se to odrazilo na výkonu
Datum: 16. září 2014 16:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a zase jsme u toho, každej myslí, že nacpe sportovní filtr a bude to trhat asfalt, že dá hikone nebo podráždí kanály pilníkem a pojede to 100km/h, řeknu ti to takhle se seriovým výfukem se dá točit 8500-9000 otáček v pohodě, když se ví jak na to a to samé s karburátorem
Datum: 16. září 2014 16:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a proč by ne.... tak znovu.... záleží co od toho motoru chceš, žádný ti nepojede odspoda až do 10000 to prostě u fichtla nejde,
Datum: 16. září 2014 16:31
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Vím že je chyba ve mě, ale kde?Potřebuji trochu nakopnout.
Datum: 16. září 2014 16:27
Jméno: David
IP: uživatel17582
 To jako opravdu, ale ne se seriovýma komponentama?
Datum: 16. září 2014 16:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 no vidíš a já jezdím podobné časování jako na tom tvé prvním válci a jede to jako hovado.... tak kde je chyba
Datum: 16. září 2014 16:23
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Heled nikoho nekopíruju ale první válec jsem zkoušel asi takhle sání okolo 71 a výfuk okolo 26 a výsledek ano roztočil se víc ale jenom na místě, jinak nic.No motor zkončil tak že se uštíplo kus spodku pístu sekl se o sací kanál, žádný náběh.
Datum: 16. září 2014 16:20
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nezlob se na mě, ale jen tak z hlavy jsi přišel na 27,8 a 69,2.... mě to spíš příjde jako pokus o kopírování něčího válce a ono ti to nefunguje, ono to totiž není jen o časování, ale o tom co z toho člověk chce dostat
Datum: 16. září 2014 16:15
Jméno: David
IP: uživatel17582
 No podle sebe tak nějak jsem to zkoušel, potřeboval bych nějak se odpíchnout a jestli tak mi říct jaké časování by bylo možné pro seriové komponenty, děkuji.
Datum: 16. září 2014 16:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nemůžeš čekat letadlo, a kde jsi přišel na ty rozměry 27,8 a 69,2??
Datum: 16. září 2014 16:09
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Tak to pardon, já to asi špatně vylíčil jako jede, ale furt stejně mizerně.Až jak jsem psal rozšíření sacího kanálu bylo malinko znát, no malinko nemám podle čeho to porovnat.
Datum: 16. září 2014 16:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jasně, seriovka ti po rovině jede 70 a válec se zarovnanými kanály ti nejede
Datum: 16. září 2014 16:02
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Tak mi prosím naznač o jaké seřízení se jedná jestli myslíš seriovku tak ta my jezdí 70 když je samozřejmě všechno okolo v největším pořádku.
Datum: 16. září 2014 15:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 řeknu ti v čem je problém, neumíš seřídit motor a hrneš se do úprav, to je problém.....
Datum: 16. září 2014 15:47
Jméno: tom
IP: uživatel17063
 zdarec draci chci se zeptat na RAL modréhé na fichtlovi fichtla tipl bych že je to 5015 poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2014 20:24
 ja dal RAL 5012
Datum: 14. září 2014 20:24
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Posl.aktualizace: 04. září 2014 12:30
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Bez SPZ se takový starý motorky opravdu prodávají za tuhle cenu. Ale nepočítej s tím že jen sedneš a jezdíš, spíš se v tom budeš muset pořádně rýpat a sypat peníze.
Datum: 04. září 2014 12:30
Jméno: f
IP: uživatel14056
 Pokud to víš s Y, tak to sem nedávej..
Datum: 04. září 2014 6:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 "Nejsem tak bohaty, abych si mohl dovolit kupovat levne veci". Ta cena je podezrela... Osobne mam KTM LC4 640 SM a v 50k km mi zarvaly loziska na vahadlech v hlave. Oprava kolem 10k kc a to jsem si to delal sam. Ted me ceka pravdepodobne lozisko u spojky. A to motorku mam uz 4 roky a snazim se o ni starat. KTMky jsou haklivy na servis, tohle bude nejaka vyhonena vrazda.
Datum: 03. září 2014 10:50
 Zdar draci,rnrnJak nejlépe vyndat řídítka u Jawy 50/21 ? Vyndal jsem ten dlouhej šroub co je zezhora, pak povolil tu první velkou matku, ale stále nejdou vytáhnout, musí se ještě něco povolit, nebo je to jenom o síle ? nerad bych něco zničil...rnrndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2014 12:23
 super, jak prosté a funguje, ihned řidítka dole  díky
Datum: 03. září 2014 12:23
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 šroub co jsi vyndal musíš nejdříve povolit a následně na něj klepnout kladívkem,tím se povolí rozpěrnej kužel
Datum: 31. srpna 2014 17:44
 Zdar draci má někdo zkušenosti s úpravou motoru čz 125/476
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 20:50
Jméno: Honza
IP: uživatel17088
 Bohužel to není tak jednoduché. Podívej se na Almet a zjistíš, že ty písty se neliší jen průměrem. Takže píst z 477 nejde použít.
Datum: 05. září 2014 20:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Prevrtanim na pisty z 477 ziskas ctvercovou 150-ku. 477 ma vetsi zdvih (58mm u 476 vs 65mm u 477).
Datum: 02. září 2014 8:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 A vetsi objem nema prave 477?a 516 je blbost i origo. 516 ram s tlumici ten vykon nebral natoz tlumice z kejvacky ta motorka je holt lacina a je to videt na vykonu
Datum: 28. srpna 2014 3:14
Jméno: Veace
IP: uživatel17414
 Nejlip udelas kdyz sezenes prevrtanej motor 125/476 na vetsi objem
Datum: 27. srpna 2014 22:48
 To bych nedělal. Jednak ten motor z 516 není takový zázrak, a druhak podvozek je na ten motor těžce nedostačující.
Datum: 26. srpna 2014 20:43
 čau asi to tak dopadne, ale uvažoval sem nabízí se mě motor z čz 516 s té závodní tak že bych tam ten připasoval
Datum: 26. srpna 2014 12:03
 Zdar. Asi nejlevnější, nejjednodušší a ve výsledku nejlepší bude dát kliku, válec, píst atd z 477.
Datum: 26. srpna 2014 6:09
Jméno: Veace
IP: uživatel17414
 Chlapi jakou cenu by mohl mit karburator z trindy 350/640 jikov 2855, origo zadna kopie...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 22:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Protoze ty Jikovy uz jsou dneska pekne vyhoneny... Ale lepsi tahle nova kopie nez vyhoneny original.
Datum: 30. srpna 2014 22:59
Jméno: mick
IP: uživatel16067
 Bakoun: nejake zkusenosti? Ja mam ten s napisem JAWA a nemuzu si stezovat, spotreba oproti puvodnimu Jikovu (se stejnym nastavenim) klesla o 1,5L a motorka ma lepsi prubeh vykonu...
Datum: 28. srpna 2014 11:12
Jméno: Veace
IP: uživatel17414
 Tyjo a ja se ho nemuzu za peticento zbavit...
Datum: 27. srpna 2014 22:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tu "lepsi"kopii bych dal do uvozovek.
Datum: 27. srpna 2014 16:50
Jméno: mick
IP: uživatel16067
 Konkretne primo v jawe 1210kc s dani...ale uz to neni Jikov, ale jeho lepsi kopie.
Datum: 26. srpna 2014 15:59
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, cena nového karburátoru na 350/640 je zhruba 1350 kč.
Datum: 26. srpna 2014 11:45
 Zdar draci, chtěl bych se zaptat jestly někdo neví číslo barvy na čz 175/477 žlutá ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2014 20:50
 Díky
Datum: 07. září 2014 20:50
Jméno: pepa
IP: uživatel17027
 http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/0811034344.jpg Tady ji najdeš. jinak RAL číslo by mělo bejt 1028
Datum: 01. září 2014 15:32
 Zdravím, lakuji pionýra (stříkací pistolí) a při aplikaci základní barvy jsem měl několik problémů, kterým bych při vrchní vrstvě chtěl předejít. Hlavní problém je to že když dám barvy mín tak je lak drsný a místy i vynechávky, a naopak když zas víc tak to hned ztéká že je to hrůza. Další problém je to že nevím jak poznat správnou hustotu barvy, když namíchám lak řídší tak to teče že je to katastrofa a když zase o trochu hustší tak to špatně kryje a je hrozné drsný. Tak mě prosím poradte jak na to vrchní lak bych chtěl aby trochu vypadal díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 8:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Nepises cim to strikas ale zasadni vec ze fik se lakuje. docela blbe kor velka zborcena zadni kapota. Pokud delas 2 sloskovou barvu tak pravitkem namichat pomer barvy tuZidla a max 5 az 10 procen redidla. Nezapomenout nechat ustali5 min hustotu jde merit i tak ze. sezenu mernou nadobu na 100 ml. Avyvrtam do ni 4 mm diru a metim cas kdy mi tech 100 ml protece ideak je 25 sekund
Datum: 13. srpna 2014 8:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a brousit.
Datum: 12. srpna 2014 20:19
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 barva hustá jako 15-ti % smetana, a trénovat. musíš ji nastříkat tolik, aby se akorát slila a ne víc. musíš vidět, kolik tam té barvy je, dělat správné pohyby správnou rychlostí. je lepší stříkat dvě, nebo i tři vrstvy (platí pro syntetiku). akrylát stéká méně a stačí jedna vrstva. a trénovat.
Datum: 12. srpna 2014 20:19
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Zdar draci. Chci se podělit o zkušenost. Objednal jsem si komlet klikovku s CKR ojnicí. Jelikož ji budu montovat do upraveného motoru na b210 (8-9k ot/min) radši jsem si ji nechal znovu přeůhlovat... a pán co mi to dělal pak říkal, že kdybych si to nenechal udělat tak by mi babetta urvala ruce jak byla ta klika rozhozená. Takže i nová klika neznamená, že bude OK.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 11:18
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Po tom všem co už jsem držel v ruce jako repliku kliky radši zkupuju na burzách starý vylágrovaný kliky s neprojetejma hřídelema a nechávam si na to dávat nový ojnice....
Datum: 16. srpna 2014 11:18
 klika na fika,,tak na to je jen jeden a stalej vyrobce,,ale klika na babettu jso uv cr rozsirene tri vyrobci klik copouizvaji ojnicici ckr,, mas si koupit tu nej kvalitu tu primo od slovaku,, a mel bys pokoj ale vidim to spis ze nekomu spadla nebo dostala poradnou rano driv nez jsi ji dostal do ruky,, nikdy nebyl zadny problem ale komu toci baba 9 litru
Datum: 14. srpna 2014 6:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Já si to nechal přeměřit na doporučení.. prý ty kliky necestují něják obzvlášť šetrně.. mohla to být haluz, že jsem chytl zmetk, ale i tak
Datum: 12. srpna 2014 12:32
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Zajímavé, já jsem kupoval kliku s ojnicí ckr do fichtla který točí 9000ot/min a pohoda. Žádné problémy, žádné vibrace, možná si trefil rozhozenou klikovku
Datum: 12. srpna 2014 11:44
 chci se zeptat jestli výrobní štítek na pionýra se může poslat v obyčejné dopisní obálce nebo zda to chcou v té s bblinama a kolik to v ní stojí díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 17:00
Jméno: Standa
IP: uživatel12828
 Pokud to bude poslaný jako obyč rečko bez ceny,pojištění,bez dobírky atd tak 13,- .... s dobírkou okolo pade
Datum: 11. srpna 2014 17:00
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, kdysi dávno jsem v obyčejné poštovní obálce posílal CDčka i s obalem. Poště je úplně fuk jaká obálka to je a co v ní je, pokud to neporušuje zákon (drogy, výbušniny, atd.). Cena je podle váhy v ceníku, většinou dopis stojí tak 12Kč? Možná že teď už víc, dlouho jsem nic neposílal.
Datum: 11. srpna 2014 16:43
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ahoj, jaké světlo je nejlepší na fichtla při prašnym terenu? Myslim tim jak se jezděj 24hodinovky. Někde sem slyšel že nejlepší je oranžový, Je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2014 12:05
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 nejlepší je červený to používají a jí vojáci
Datum: 26. srpna 2014 12:05
 no žlutý světlo je rozhodně lepší než bílí v takových podmínkách  jel jsem 24H, vím očem mluvím
Datum: 10. srpna 2014 13:17
Jméno: mata
IP: uživatel17482
 Čus. Chci se zeptat dělám si cross pionýra a budu si tam dávat přední tlumiče ze simsona a chtěl bych vědět jak je tam co nejjednodušeji zadělat. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2014 20:56
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 napis mejl urcite na to tady zapomenu michaltesarik@seznam.cz
Datum: 08. srpna 2014 20:56
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdar bydlim 10 km od prehy jestly chces mam upraveny brejle staci jen namontovat
Datum: 08. srpna 2014 20:53
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 06. srpna 2014 6:17
Jméno: Přema
IP: uživatel13452
 Zdravím, mám tu malý problém ohledně čtyřkolky ATV 50ccm problém je ten že při vytočení plynu to jakoby sežere benzín z karboše a zdechne. na volnoběch to hrčí normálně, klasicky bych úrčil závadu jako malou hladinu nebo nedotýkající benzín, zaráží mě ale to že hned jak to zdechne tak to opětovně natočím bez problémů.nemá tu někdo zkušenosti z těma čínskýma karburátorama moc už nevím co s tím v zimě jsem to rozebíral snad milionkrát z účelem že z toho pro změnu ten benzín chcal všude.Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 10:42
 Zdravím, DOTAZ NA SESU. Seso, máš k dispozici tyto lanka? 
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_spojky_dandy_125.html
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nahon_tachometr_dandy.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 22:16
 Super, díky Seso.
Datum: 05. srpna 2014 22:16
 jasnacka ze mam
Datum: 05. srpna 2014 22:08
Jméno: Honza
IP: uživatel17476
 cau taky bych měl dotaz na Sesu,jestli budou pružiny předních vidlic na kývačku , provedení s pružinama venku díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2014 20:36
 to prave nemam moznost splasit,,
Datum: 03. srpna 2014 20:36
Jméno: Martin Dvořák
IP: uživatel17467
 Nazdar Draci,rnChci vyzkoušet vyrobit rezonanční vejfuk, mam originální válec s asi druhým výbrusem. Kdyby někdo nevěděl o co jde, tady je návod  rnhttp://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-vyfuk.html - na jeho webu je toho spousturnPočítal někdo ty rozměry nebo se do toho nikdo nepustil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2014 11:09
|



|