česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  174  175  176  177  178  179  180  181  182  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau ahle kde koupím na internetu stahovák spojky, na babettu 210, můžete odkaz prosím děkuju čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
Hoj draci,tak se zbylích dílů dělám pionýra a chybí mi bříško ten spodek a kryt zápalka na 21!Neměl by ste někdo doma? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus mam to..jestli chces tak napis na mail mabode@seznam.cz
 
 
Datum: 01. ledna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel6692    
zdar draci uz dávno jsem koupil upraveneho fichtla je na nem vyfuk s expansní komorou ten vyfuk je delany samo doma ale má to výkon pri nizsich otackach chtel bych dat ten vykon do vyssích otacek ale jen trosicku, chci se zeptat jestli by pomohlo ten vyfuk priskrtit a nebo ho mám jeste povolit.díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba trosku ubrat z kolena!!!
 
 
Datum: 02. ledna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: ja-50      IP: uživatel8373    
posli sem ja-50@azet.sk
 
 
Datum: 02. ledna 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mozna je moc dlouhej.Na email to neposilej hod to na image shack a dej sem odkaz at to nejakej tuner posoudi
 
 
Datum: 01. ledna 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel6692    
muzu poslat foto na mail nebo icq
 
 
Datum: 01. ledna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jak vypada vyletova trubicka
 
 
Datum: 01. ledna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdarec, nevíte kde a za kolik sehnat gumové špunty do prázdných dir v klikovce? Brácha má 05 a v klice jsou od série 2 díry. Když je ucpu, tak má to vyšší spodní kompresi tzn. lepší rozstřik směsi tzn. lepší zapálení tzn. jede lépe. Nevíte kde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel5395    
co takhle to zalejt nejakaou teplu odolnou pryskirici
 
 
Datum: 03. ledna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jjj jako rika kolecko treba to bud zo silona alebo z hlinika
 
 
Datum: 02. ledna 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
korkový špunty z pravýho korku seženeš někde v kuchynskejch potřebách kde prodávají nádobí atd...taky jsem scháněl korek když jsem potřeboval do kohoutku na stadiona
 
 
Datum: 02. ledna 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No jo, ale pak kde ho sehnat. Takhle to jsou díry cca 1,5 cm průměr a cca 1 cm hluboký takže objem jednoho je cca 1,7 cm3 a jsou tam 2 tz. 3,4 cm3 a to už je hooodně!
 
 
Datum: 02. ledna 2010 10:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
korky z vina bych se bal.neni to pravej korek,je to tzv. drcenej korek,neni tak pevnej a hrozi ze se rozpadne...
 
 
Datum: 01. ledna 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
A šli by normálně korky z vína? a jak to tam upevnit, aby to v těch otáčkách nevypadlo?
 
 
Datum: 01. ledna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
myslím, že to na výkonu nepožnáš
 
 
Datum: 01. ledna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysousstruzit ze silonu...
 
 
Datum: 01. ledna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Proč z gumy,třeba z korku...
 
 
Datum: 01. ledna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
Jméno: Jarda IP: uživatel7948 čau hale dej mi na tebe ICQ, nebo email, potřebuju se poradit kvůli tý spojce vyčistení na babettu dík moe ICQ 426136278, anpiš mi tvoje, na email - Mistlin@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
čau draci mám pionýra 21 cross motor jede perfektně dostal jsem ho zadarmo od souseda uplne rozmlacenyho a skoro nic na nem nebylo tak sem vyčistil karburator nadrz a vyměnil indukčni civku a zapajel civku zapalovani ale jinak nic jinyho myslite ze je potřeba udelat go kdyz jede nebo se dela az kdyz nejdede dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
Pokud jede nech ho být.Užívej si že Ti fichtl jezdí a ten čas kdy budeš muset udělat GO přijde...
 
 
Datum: 01. ledna 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak kdyz rikas ze jede perfektne tak je to zbytecny
 
 
Datum: 01. ledna 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
Ve fichtloj kdyz jede je lepsi se nehrabat. A jeste kdyz pises ze jede perfektne. Takze muj nazor je ze delat generalku je zbytecny.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa-250.autobazar.eu/250-id1205190.html jeden ju predavá a je s mojej dediny mať tak 1800€ alebo aspoň kľúče od jeho dielne:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
před cca 2 dny tu dával někdo odkaz na motoinzerci s tou divnou rikšou.... a dneska na aukru jsem viděl stejnou jen v lepším stavu: http://aukro.cz/item871430182_benzinovy_motorovy_vozik_csd_typ_bph_511_r_v_1962.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Domácí předělávka to rzhodně není..Normalne vyrobene zadny samodoma...
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo..akoratto nebylo prase,ale ten co sem daval link marek..jak si lidi delaj prdel ze je to nauhli:-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jo hle nemá řidítka, alta je taky super. Ale nemá volant atd.... Asi 2 dni zpět tu někdo dával na podbnou rikšu odkaz. Pár lidí tvrdilo, že to ještě nevidělo, pár, že je to domácí předělávka. Podle tohoto asi ne ;-)
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/cz-175-riksa-s-kabinkou-660081.jpg dačo také si myslel
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja nekde videl krasne zrenovovanou.fakt pecka to byla,ale malicko jina mela proste kabinku pro ridice..HUKOT!!!
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar potřeboval bych se zeptat na Váš názor vlastním babettu 210 mám i v profilu a uvažuji o koupi Simsona. Co by jste mi radili mám prodat babettu a koupit simsona nebo koupit si simsona a babettu si nechat nebo nic neprodávat a ani nic nekupovat. Jaké jsou slabé stránky Simsona? Jaká je jeho reálná spotřeba? Díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak já jsem taky zastáncem jawy ale nemůžu si kupovat stroj podle značky protože najezdím za rok tisíce kilometrů i když nemůžu říct na Jawu Babettu jediné špatné slovo
 
 
Datum: 02. ledna 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já už jsem se rozhodl babettu si nechám a smsona jsi koupim. Ted jsem ještě zjistil že má velkou nádrž takže další plus. Jediné co mi na motorce vadí je cena náhradních dílů ale to se zase nějak vykompenzuje spotřebou.
 
 
Datum: 02. ledna 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no jelikož tady sou vseci zastanci jawy tak te večina se simem pošle nekam ja mam tež fichtla ale kdybych si mel vybrat simaka v ok stavu nebo fichtla tak bych asi hodne vahal a vzal bych si simaka ono človek musi brat v uvahu že uz to je novějši mašina a diky dobre 4q převodovce se i na tom dobře jezdi no a ten podvozek je tež mnohem lepši
 
 
Datum: 01. ledna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsem elektrikář takže ta elektrika mě tam přijde banální ale zase je tam baterka a má tu různé výhody. Ještě je tam lepší chlazení motoru. Nevíš kolik to má realnou spotřebu?
 
 
Datum: 01. ledna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pionýr nedělá kravál když máš pořádně utěsněný výfuk..jináč slabá stránka simsona je elektrika...ale je pravda že tam jsou dobrý ty 4 kvalty a je trochu pohodlnější ale zato náhradní díly jsou mnohem dražší...
 
 
Datum: 01. ledna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ve sněhu jsem ji zatím nezkoušel ale myslím že to bude stejné jako to bláto. Není to žádný drapak je to hladký plášt. Řeknu ti to jednoduše pokud jezdíš na suchu tak si ji kup je to fakt dobrý plášt, ale pokud někdy na mokrém terenu tak radši vol jiný plášt. Ta co je na fotce tak má šířku 2,5 ta je na babettu nejidealnější protože jsem si ještě koupil šířku 2,25 a to je utrpení to nahodit nebo sundat z ráfku ona i ta dva a pulka je hodně na těsno
 
 
Datum: 01. ledna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
a jak se chová ta tvoje Mitaska ve sněhu? ono já jsem uvažoval o její koupi, ale když jezdím v zimě vlétě, terén silnice prostě fichtl= enduro tak by se mi moc nehodila.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marek konečně nějaký normální názor díky Ti nemám rád lidi co řeknou že je to na .... a přitom vůbec o tom nic neví. Já bohužel fichtla nechci nemám proti němu nic je to taky super stroj se kterým se dá hodně zažít akorát dělá kraval. Jinak na spolehlivost mám názor takový: Jaký pán taková motorka aneb jak o ni pečuješ tak ona ti slouží.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plášt je to Mitas M06 na mokrém asfaltu drží celkem obstojně bez problému zvláda suchou polnačku a je odolný proti proražení a pomalu se sjíždí. Není vhodný na štěrk rado to ustřelí a taky není vhodný do bahna mokrou polnačkou se musí jet velice pomalu a babetta se pořádně vlní. Já jezdím převážně po asfaltu takže mě maximálně vyhovuje
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já mám 207 Bábu, fichtla 05 a 20. jel jsem na kámošově simonu- výbroný podvozek. Ale tím to hasne. jediná výhoda je 4 kvalt když jedeš do kopce. ale jinak rozdíly už nejsou. Možná, že jsou simsoni spolehlivější. Je to přece jenom Německá kvalita. Ale pokud máš málo peněz fichtla. Pokud více kup si simáka.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim,taky mam babettu a pionýra, jinak pěknej plášť, jak drží na mokru?
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ja bych ho nechtel
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně simson je sračka
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj babettu si nech a kup si pincka simson je na pi*u
 
 
Datum: 01. ledna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Presne jak riká mabode nechat babettu a koupit fichtla
 
 
Datum: 01. ledna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechat babetu,koupit fichtla:-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Rum      E-mail:      IP: uživatel6583    
Ahoj hej chtěl bich se zeptat od kdy bude fungovat fichtl kramek diť už je rok 2010 dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dole sesa psal že by krámek měl být otevřený zítra v sobotu
 
 
Datum: 01. ledna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si pořiď brejle jestly to newidiš :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
tak nahore bezi cerven alista..tam si to precti (kdyby si to nenasel je tam napsano 4.1. ;-) a pise bYch
 
 
Datum: 01. ledna 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čaz hale pořebuju poradit ?, mám babettu 210 a prostě já už nevím, dycky ráno když sem se šel dnes projet tak ty 3 minuty jela vpohodě, ale potom už to má strašně vysoký otáčky a když to má přeředit na 2rychlost, tak to řve jako kráva, a nepřeřadí, já fakt už nevím prosím poraďtě ? dík čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsou. Kdyby to melo manuální spojku a řazení třeba tak stadion tak by to byl VÝBORNÝ STOJ!
 
 
Datum: 01. ledna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja taky mam to ze ji dam na plnej na jednicku a pak tam pomalu skoci ta dvojka a pak uz to jede dobre a to se ta babeta nekdy rozjizdela na dvojku tam na tech babetach hlavne na ty 210 jsou blbý ty spojky
 
 
Datum: 01. ledna 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mám takový problém. Hrozně blbě mi to řadí,když tomu dám plný plyn tak to řve jak kráva na plné točky a asi po 10 sekundách to začne pomaličku chytat dvojku. až to tu dvojku chytne tak už to jede jako drak. jenže mám nové řadící pakny,nový buben,nový vnitřní i reg.unašeč... Převodovku po kompletní generálce. I přesto mi to takto blbne. Může to byt třeba sjetýma rozběhovkama? Už si nevim rady. díky
 
 
Datum: 01. ledna 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau JArda hale dáš mi na tebe ICQ, ebo email ?prosdím
 
 
Datum: 01. ledna 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel7948    
Startuje v pohodě?\\\\r\\\\nPomocí stahováku stáhni tu spojku co je blíž k válci (rozběhovou) a až to budeš mít, tak odšroubuj tu matku co je na tý spojce blíž k zadnímu kolu (tzn. řadící). Když to budeš mít, vezmi \\\\r\\\\nnějaký ředidlo (nejlíp tetrachlor) a všechno důkladně vyčisti. Dej bacha aby se ti do toho nevylil olej nebo abys to něčím nezamastil. Dej to dohromady a skus to. Jestli ani toto nepomůže,\\\\r\\\\ntak máš špatný obložení na čelistech řadících, takže si nech nalepit nový obložení-ale radš&#239; kup ty čelisti nový. Jinak doporučuju: http://www.speaker.cz/motoboard_305 , tam najdeš vše.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: raxid ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poradil by mi někdo jak bych mohl aspoň trochu zvíšit výkon já se v tom moc nevyznám mám jawu pařeza ale mám tam motor z 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      E-mail:      IP: uživatel8375    
Sniž si hlavu,daj si vícezubí kolečko,novej výbrus,pořádně to seřiď a uvidíš jak budeš fičet popřípadě ještě vejfuk ale ne hikone kup si na simsáka ten chromovanej mám ho a je to ideál ale sundej z toho tu černou koncovku jsou s ní akorát problémy
 
 
Datum: 02. ledna 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ROFL :-D :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 2 kila to si koupim taky :-D, možná ty svody bych dal platinový to bude levnější :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 4 je drahej:-D, RAXID: kup si tenhle http://aukro.cz/item864061299_felicia_fabia_vwgroup_zvyseni_vykonu_motoru.html jeden drát dáš do zapálka a druhej ke svíčce,ten nárůst kW uvidíš hned,ae kup si rač titanový svody,aby ti to ten žár vydržel ;-) :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo chip tuning, za 4 tácy ti tam daj koní kolik chceš :-D:-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tk.Kup si R1PYČO :-D :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel7948    
Z fichtla nikdy trhač asfaltu nebude... kup si něco silnějšího a pařízka nenič a nech ho odpočívat ;-)
 
 
Datum: 01. ledna 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: gori      IP: uživatel8361    
pre teba najjednoduchsia cesta je asi dat si niekomu upravit valec ! !
 
 
Datum: 01. ledna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapřáhni za přední vidlu pár koní :-D to bude tahat :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si tam turbo ;-)
 
 
Datum: 01. ledna 2010 9:30
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/365674-175-501.html tak tohle je drsný stroj a těma mřížkovými dvířky se asi přikládá uhlí :-D . Co na to říkáte vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jj pekny a ako ja vidim má aj spátecku :-D:-D:-D protoze mislim ze má motor na prednú vydlu :-D otocis volant a je tam spátecka :-D:-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel8363    
taky sem ještě nic takoveho neviděl:-D zajímavý stroj
 
 
Datum: 01. ledna 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
tak takúto rikšu som ešte nevidel:-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 9:37
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tky to vypadá ja kotel ,mozna v zimě si tím topily co víš :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 9:35
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale dá se koupit červenej těsnící silikon na motory abych to utěsnil ???? a kde v mototechně, a nebo se to dá koupit v železářství, a barvylaky ???? prosím a kolik to asi tak stojí ci utěsnit válec karbuarci a koleno výfuku dík moc čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 2:35
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam nejakej cernej od dedy z prace,smrdi to jako ocet a ta tuba mi uz vystacila asi tak na 5puleni motoru,na plno valcu,karbecu,vik od spojek...mam ho pres rok,a to sem na fichtlovi uz kolikrat sundaval za tu dobu viko od spojky :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 2:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup normal lukopren v mototechně,stojí asi stovku,a celá tuba mi vystačila na 4 celé motory
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup normal lukopren v mototechně,stojí asi stovku,a celá tuba mi vystačila na 4 celé motory
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: Ramsak      E-mail:      IP: uživatel8359    
zarec, nevíte někdo jak nejlépe přidělám chromy na nádrž na 350? nejradši bych to tam přilepil ale to by bylo barbarský... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: jo      IP: uživatel5028    
nechat nachromovat
 
 
Datum: 31. prosince 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: nick      IP: uživatel5842    
zdar nevíte někdo jaký plasty i s nádrží seděj na rám z fichtla ? popřípadě kde se dají sehnat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: nick      IP: uživatel5842    
a nevěděl by jsi z jakýho typu nebo značky ?
 
 
Datum: 31. prosince 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Něco jsem slyšel o plstech z pitbika ale svářečce se nevyhnes
 
 
Datum: 31. prosince 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
caw draci ... chtel bych se vás zeptat co je nejlepsi na rychlost ... velka rozeta - maly primar (9 zub) .... mala rozeta - velky primar (14zub) ... velka rozeta - velky primar .... mala rozeta - maly primar ... díky moc a at to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
ok budu experintovat tak dík
 
 
Datum: 31. prosince 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to priblizne tak jak rekl Dave's...videl sem gdysy testy jedny jawinky 350/640, majitel ji chtel vice do rychlosti a tak propocitaval secky odpory (vzduchu, valivy odpor, treni atd.) a srovnaval to s vykonem motoru, otackama, zubovym diagramem prevodu a este tam mel diagram z brzdy (to kvuli prubehu sily a motoru), proste srovanaval jestli gdyz da o zub vetsi tak jetli se do tech otacek dostane, jakou to bude mit silu a jetli to bude mit silu ty odpory prekonat atd. a nakonec paradoxne prisel na to ze pokud chce vetsi rychlost musi dat o zub mensi sekundarko, tim se dostane do otacek gde je sila k prekonani odporu a v tech otackach mu to pojede nejrychlejc...znam hodne pripadu co jim to jelo vic s 12z nez 13z, to secko zalezi na motoru, podvozku, silnici, odporech, hmotnosti, ridici...treba 20 s revmaplechama litaj vic s 12z nez 13z sekundarkem pac ty plechy jsou takovej brzdnej stit ze s 13z se to trapi...zase na druhou stranu gdyz tam das 11z tak silu budes mit a vytocis to jako prase ale nedostanes z toho takove otacky abys prekrocil 60km/h, na kterych po kratke dobe sice zkoncis ale pres tuto cifru na tachaci se uz neprehoupnes...cili nezbyva nez laborovat (a nebo si to vypocitat jako chlap s tou tripade)...nejjednodussi je to takhlec - pokud chces rychlost a mas slabej motor tak nechej tam ten 13z nebo prezbroj na 12z a uprav valec na vetsi otacky, pokud je motor dobrej nech tam ten 13z a pokud ses lehkej, ma to podvozek v perfektnim stavu (to znamena i novy loziska, nizkoodporove pneu a celkove minimalni treni) + silnej motor tak pak zvazuj 14z, jinak je to o nicem...sic bys se 14z mohl dostat vetsi rychlost na rovine ale na to bys potreboval tak 5km dlouhou trat a more, more casu a to ten motor driv zvadne nez se na ni dostanes...zase to zalezi na tech asi 6 faktorech (podvozek, motor, ridic, cesta, vaha, odpory)...
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
určitě mala rozeta velký primar
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
no ono to jen tak rict nejde .... muselo by se to vypocitat neni to jen o tom ze tam flaknes velkej postorek a malou rozetu.... motorka sama o sobe neco vazi tet vaha jezdce a zakladni motor se nerozjede.... takze asi tak... takze laborovat aby mel vubec motor silu se roztocit na max ot... tim chci rict ze jakmile tam flaknes jakoukoly rozetu a pastorek co dostanes do ruky za ucelam rychlejsi jizdy tak spis pojedes pomalejc pac motor pojede jen na pulku svich max ot na vic nebude mit silu
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Hele tohle se uci v 6. tride....
 
 
Datum: 31. prosince 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne se to dela jen vymenou sekundarka nebo vence rozety...pokud bys to chtel hnat s rychlosti do krajnosti (a pokud to prepiskens ztratis silu a budes mit maly otacky ze to ani nepojede tolik co po vymene) tak velkej primar (klasika 14z, vetsi sem jeste nevidel), velkej sekundar a mensi rozeta (nebo klasickej venec 55z, ta mensi rozety ma tusim o tri (bo 5) zubu mene)...ale praxe - pokud mas nejaky zmeny v engine a vic koni ci male stado tak 14z a nic jineho nemenis, jinak zustan na 13z sekundarku...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
tak co ?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
malý primár - velký sekundár
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malá rozeta velkej primár
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: kicis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím draci nevíte jestli v přední vidle ze simsona je tlumič? anebo to je jako u fichtla bez tlumiče? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Jo je tam pržina+olejovej tlumic ... fik ma jen pruziny = teleskopy
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
ja ho mam
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,koupil jsem si stříbřenku na výfuk(na nový nemám prachy)a chci se zeptat jedna je na kamna a druhá je vypalovací stříbřenka ale nevím která je lepší myslím si ta vypalovací jenže nastal problém že nevím jak ji vypálit na obalu píší:vrstvy se vypalují jednotlivě po 2-4 hodinách zasychání.Doporučená vypalovací teplota je 250 stupnů Celsia po dobu 15 minut.Nátěr lze vypálít i přímo při provozu zařízení. Myslíte že když to dám na druhého fichtla a budu jezdit že se to vypálí?Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
už si to nepamatuju je to tak 2 roky ale myslím že jsem dával 3 určitě
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ji má do 500st. a kolik těch vrstev pls?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
já mám na kejvě 150/352 barvu s hliníkem do 800st. vůbec tam není že se musí vypálit, ale musela a provozem to nešlo ani náhodou, pořád to bylo měký. Nakonec jsem to stáhnul benzínem znovu nastříkal a vypaloval hořákem na plyn, dokud se z barvy kouřilo. Teď je to tvrdý, ale benzín to stejně sundá.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam píšou 2-4 vrstvy
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik prosimtě dávals vrstev?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jsem natíral výfuk s tou vypalovací a nějak jsem to nevypaloval...prostě jsem to natřel a nasadil a jezdil jsem a vypálil se nějako sám :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz pro ladiče:Zajímá mě kolik ste kdo vrazil do pionýra dělaného na silnici ne cross!Myslím tím opravdové POKROČILEJŠI ladice..ne lidi ktery maj tuning filtr a special je na svete..diky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 0:02
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel1200    
Tak asi 15 tis Kč celkem. Má udělané vše nové a s mými 95 kg jede 70km/h Tady mám profil a foto: http://www.jawamania.info/moto/detail.aspx?motoid=5117 Dělám i na kšeft : http://kmoto.webnode.cz/
 
 
Datum: 31. prosince 2009 0:02
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      E-mail:      IP: uživatel8348    
Tohle nemůžeš počítat buďto to chceš nebo ne a jestli do toho nechceš vrazit takový prachy tak to udělaj jako já snížená hlava 100kč,14 zub 180kč,výfuk 1200kč,sport. filtr 300kč,generálka motoru s kvalitním osmým výbrusem 2500kč.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak, da se poridit i trochu levneji, ale pocitek kolem 10 tisic...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Vape zapalko, hvezd. hlava, 4-kanal od TK moto na silnici nebo 2-kanal od Stejskyho do terenu, stocena klika na 90mm+vyplne, upraveny 3-kvalt, ojnice na jehlach, ferodo spojka+silnejsi pruziny,19mm Dellorto karbec, sada trysek, filtr, hikone vyfuk... Tlumice, ram, krk, vidlice, sedlo a nadrz - co dum a burzy daly. Takze motor vysel kolem 15k a furt jede na hovno, zbytek nepocitam...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 15:56
 
<  174  175  176  177  178  179  180  181  182  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 22:47:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu