|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 19:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 jj to v pohode pujde ale neni to moc dobre sani muze ti tam neco prsknout a maš po tom
Datum: 18. ledna 2010 19:45
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Když k tomu dáš větší trysku,tak to pude lépe za plynem.
Datum: 17. ledna 2010 12:22
 Pujde mno  ale kypne ti nato blato  párkrát a mužeš to vyhodit  můj názor je ,že je to zbytečná investice...ja mám na fichtlu klasické saní a jsem spokojený
Datum: 17. ledna 2010 12:02
 vykon ti to ale nezlepsi akorat to ma mozna lepsi zvuk
Datum: 17. ledna 2010 11:18
 pujde,já to mám na 21čce a tam jsou karbecy stejné.
Datum: 17. ledna 2010 10:31
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Čau hale dali by jste mi někaký odkazy na sportovní filtr na karburaci z jawa 555 ??? děkuju moc, Prosím čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 13:12
 když je 555 dobře sežízená tak se dá nakopnout za studena i s otevrenym filtrem  jinak ten filtr, po tom uz jsem se taky dival... vim ze existuji...v opave v motoscootu (od tama pochazi new "pionyr"  maj zrenovovany 555 a meli tam takovej custom s motorem z 555 a práve na tom sportovní filtr.. asi jim pisnu
Datum: 16. ledna 2010 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 Na pařeza sportovní filtr neni a bez uzaviratelnyho vzduchovyho filtru budes mit problemy pri studenym startu......jinak bezny sportovni filtry maj vnitrni sirku priruby 35-38mm parez ma sirku tak 16-18mm......takze by to minimalne chtelo redukci
Datum: 16. ledna 2010 12:46
 Zdar draci chtěl bych se zeptat o kolik snížit hlavu na fechtlovi ??? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:27
 dik ale ja bych potřeboval vědět kolik ubrat desetin z dosedací plochy
Datum: 17. ledna 2010 18:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na fichtlovi se snižuje kompresní poměr maximálně do 12:1. Více nedávej.
Datum: 16. ledna 2010 11:24
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte jakým přístrojem se dá odstranis starý lak,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 17:30
 taky dobrá věc je horkovzdušná pistole chvilku to podržíte nad lakem a pak jen špachtlí starý lak seškrábnete a je to až na kov
Datum: 16. ledna 2010 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 ten odstranovac starych nateru je louh.......z vlastni zkusenosti muzu rict,ze dokonale odstranuje home-made natěry a nástřiky,ale origo vypalovanej fichtl lak mu dela problemy.....rám sem tim natíral půl dne a stejnak neslezlo vsechno......a fakt bacha na oči a na kůži.....pálí to jako čert.....nevim v jaky koncentraci to prodavaj v kramu,mi to delali neředěnym louhem.....
Datum: 16. ledna 2010 13:22
 Tak to si hned v pondělí skusim koupit a kolik to stojí?
Datum: 16. ledna 2010 10:49
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 jednoznačně doporučuju, kup si v barvy-laky ODTSRAŇOVAČ STARÝCH NÁTĚRŮ, a štětec nějakej širší a rukavice. To kde chceš barvu sundat tak to tím normálně jendou natři a chvilku čekeja a pak to stačí přetřít hadrem a lak máš dole jako prd, je to až na kov. LAe bachy, když se ti to dostane tak to pálí, běž si to hnet umejt. ALe je to fakt výborná věcička. já měl takhle z celýho fichtla barvu hnet dole. JEn jsem to odmastil a mohlo se lakovat. Jako prd.
Datum: 16. ledna 2010 8:10
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 pred bruskou varuju ma moc vysoky otacky tak bacha na nadrz prepalis to jenom jednou
Datum: 15. ledna 2010 22:08
 100 % je to nechat opískovat nebo ta bruska s ocelovým kartáčem
Datum: 15. ledna 2010 21:56
 nejlepší bejvá bruska, nebo šmirglem v ruce
Datum: 15. ledna 2010 21:53
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ta navrtana ma zmenseny prumer setrvacniku a jelikoz se stocil prumer musely se setrvacne hmoty vyvazit proto je odvrtana udelaji
ti to kdekoly kde prodavaji dily na auto/moto kdys si to snima dohodnes
Datum: 15. ledna 2010 14:49
 Zdárek Bejci, chtěl bych se zeptat jakou měly povrcovou ůpravu tlumice na Stadiona s 22. Dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 16:21
 ano zadnou upravu nemeli
Datum: 15. ledna 2010 16:21
 povrchovou upravu nemely, byl to myslim jenom hlinik...
Datum: 15. ledna 2010 13:52
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau promińte za inzerci a tak, ale nutně potřebuju na dodělání karburaci z jawa 550, ? jestli máte někdo domluvíme se děkuju, a promiňte !
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 22:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau mam doma karburaci na pareza v origo stavu a funkcni icq:326429003 (popr. tel 732411981)
Datum: 13. ledna 2010 22:26
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 sem dostal, nebo spíš zdědil, když sem říkal že to bylo poslední co potřebuju na dodělání aby jel, je tam GO motoru atak, nový chromy a ta k
Datum: 13. ledna 2010 21:26
 Kde jsi sebral pařeza 550? Ten stojí tak 10 000 nějak horší.
Datum: 13. ledna 2010 21:24
Jméno: bimbo
IP: uživatel8404
 http://www.youtube.com/watch?v=6b9wHJwM5Mg jak toho docílit?pionýr jde krásně rychle do otáček..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 11:22
Jméno: Mildecz
IP: uživatel7448
 Zdravim,asi tak jak to rika Standa,valec uz je prepracovanej,byl to valec se 4 prefuky.Myslim,ze casovani vyfuku bylo 160 stupnu,casovani sani 140 a prefuky 130 stupnu.Pist byl zkraceny o 2mm.Ten motor neco brzdilo, dnes uz vim, ze to byla hlava hvezda se spatne udelanym spalovacim prostorem.Mel jsem radeji koupit tu od Frikulina.Klika 100mm,vyfuk Hikone.Tenkrat tam byla prevodovka s prevody 2,4 , 1,32 , 1.Ta se neosvedcila,byla tam dira mezi 1 a 2 stupnem.Doporucuji tu z Fichtlkramku.
Datum: 15. ledna 2010 11:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8471
 tenhle borec mi asi pred rokem popích k upravam motoru......myslim ze konkretne tenhle motor ma hlavne upravenej valec,když bych zapátral v mých poznamkach,nasel bych i presný upravy.....vim ze ta mel kapku zkracenej pist a trochu napilovanej vyfukovej kanal......neco jako cestovni uprava-ligth
Datum: 14. ledna 2010 12:41
 celkem narez!
Datum: 13. ledna 2010 21:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel8468
 Pise tam,ze 19karbec,vyfuk hikon,urcitite jiny prevod a mozna upraveny valec
Datum: 13. ledna 2010 21:08
 zkus se optat toho na youtube jestli tam máš účet,třeba ti odpoví
Datum: 13. ledna 2010 20:48
 zdravim.prekopavam ram čz 175 na kros,a chci se zeptat..budu prevarovat uchyceni zadnich tlumicu a chci je naklopit..ma to pak lepsi vlastnosti tlumeni?je to v necem lepsi?a taky ktery tlumice (zadni) by ste mi doporucili?ale nejaky co se daj sehnat levne tak do 300  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:43
 martin-diky,ten predemnou ji mel nekde na chate a asi nekde u reky a mel tam zaplavy,protoze byla cela orezla a u klikovky a ve vejfuku bylo dohromady aspon 3 litry vody..elektrika byla v cudu..on ji jenom orezal,orezal blatniky,vyvrtal diry do kyvky-to nechapu proc...mam na kazdy strane kyvky 3 diry zkrz nazkrz...a tak to chci udelat poradne a ne jak ten predemnou
Datum: 13. ledna 2010 21:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Furt lepší,když z toho zajda udělá krosku,než aby to rezivělo polorozebraný někde ve stodole. - určitě sou lepší ty nakloněný.
Datum: 13. ledna 2010 21:03
 jasny,uz to chapu  diky moc za info
Datum: 13. ledna 2010 20:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tím odskokem myslím to, že se při zatlumení pružina smrští a rychle narovná. Tím dojde k jakému si odkopnutí stroje. Když máš nakloněné pružiny, tak ta páka není tak velká a odskok je menší, než když máš pružinu normálně postavenou. Tak páka je větší a odskok je větší. Proto mají moderní motorky centrální pružiny. Sesa je tu taky nabízí.
Datum: 13. ledna 2010 20:50
 hele franci..asi te bavi psat pod ruznejma prezdivkama..kdyz o tom nic nevis tak sem nepis..uz hodnekrat kdyz sem se ptal na neco ohledne prestavby tak sem i prikladal fotky jak sem cezetu koupil,v jakym stavu byla,napul ,,prestavena''...takze ty co si to tu precetli to uz vedej,jestli to chces videt taky tak fotky jak vypadala mam na http://www.cz-cross.iprostor.cz takze si nech kecy a res babetu..
Datum: 13. ledna 2010 20:00
Jméno: grock
IP: uživatel5223
 dalsi takovej co kur-y motorky
Datum: 13. ledna 2010 19:52
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 jestli na to chceš tlumiče z 516 tak pridej jeste jednu nulu  ja je za min nez 3000 nevidel. Nechal bych tam origo
Datum: 13. ledna 2010 19:23
 dobre zkusim sehnat  a co myslis tim ze odskakujou?
Datum: 13. ledna 2010 19:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No tak zadní tlumiče určitě naklop. Ono ta výsledná síla nemá takovou páku jako když je máš vodorovně, takže ti nebudou odskakovat tolik. Koukni na ČZ 125/516. No a proto v moderních motorkách dávají centrální pružiny. Prostě jim jde o to, aby to co nejméně odskakovalo. Tlumiče zkus použít z MZ ETZ nebo Simson Enduro. Ty pružiny jsou stejný, mají 2 polohy, jsou celkem dlouhé. Na kros ideální. Pokud by jsi měl štěstí a podařilo by se ti sehnat zadní tlumiče na ČZ motorkos (ty s tou velkou olejevou nádobkou) tak je tam dej. Ale 300 kč stát nebudou......
Datum: 13. ledna 2010 19:15
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5617
 potrebuji dilenskou prirucku neví nekdo stranku kde ji stahnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 18:20
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 čauvec, chtěl bych se zeptat když dám na čz 125/476 motor z 175/477 (kliku,píst, válec, hlavu), bude klika a válec pasovat normalně na kartery ze 125?a nepoznají to policajti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 23:44
 na technicky ti nic nereknou, tam tohle neresi...,jinak ta 175 jede fakt lip
Datum: 13. ledna 2010 23:44
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 OK, dík za rady, ty díly na 175 se dají koupit za pár korun takže v poho a nebudou s tým problémy na technické?
Datum: 13. ledna 2010 21:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No znát no nevím. Jak už tu bylo řečeno, tak na válci máš o žebro více. No pokud máš tu možnost, já bych do toho šel. Jestli se to vyplatí? máš o 3 koně větší výkon, a větší krouťák. Pojede ti to o hodně lépe.
Datum: 13. ledna 2010 20:45
 pude to znat celkem dost
Datum: 13. ledna 2010 20:33
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
  dík za odpovědi a půjde to o dost znát? jestli se to vubec oplatí předělávat
Datum: 13. ledna 2010 19:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No pokud budeš mít vše v pořádku (čísla rámu, SPZ, technickou, řidičák atd...) a něco se stalo, tak nebudou přepočítávat žebra, nebo vypočítátvat objem. Když máš v TP napsáno 125 ccm tak je to pro ně 125. Ale pokud tam budeš mít takové zjevné úpravy (karbec atd....) tak možná, že by jsi mohl mít problém. ale když tě benga zastaví, tak ti rozhodně nesundají hlavu, nevezmou šupléru nezměří si vrtání zdvih a pak nebudou počítat objem. To už by bylo moc.
Datum: 13. ledna 2010 19:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 každopádně je jim po tom uplný hovno a žebra na válci ti fakt počítat nebudou.... jde spíš o to, kdyby se stal nějakej průser a přišli ti na to, jinak to nikoho nezajímá...
Datum: 13. ledna 2010 18:19
 pasovat to bude, ale válec 477 má o jedno žebro víc...celkově žebra na válci i na motoru jsou u 125= 12 žeber a u 175= 13 žeber... poznat to kidně můžou, policajti nejsou stroje...taky kdysi byly takový jak my a dělaly ty samé věci...
Datum: 13. ledna 2010 18:06
 cuss! ELAKTRIKARI A KTORI SI VEDIA.... mohli by ste mi dat niakú informáciu ze ako sa delá magnetizacia (nabijania) rotora? Dakujem za akúkolvek informáciu Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 16:30
 pocul som nieco také ze sa to dalo udelat na niektoré diagnostické stroje na alternatori a dinamá... je to pravda?
Datum: 14. ledna 2010 16:30
 maverick>> jj kamo ale nieze je vybité ale ani este to nebolo nikdy nabité
Datum: 14. ledna 2010 16:28
 chongu>> a jak sa to delá?
Datum: 14. ledna 2010 16:27
 Kámo ja som si aj myslel že tie rotory čo ti prišli budú vybité, no doma to asi nespravíš
Datum: 14. ledna 2010 13:41
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Pulzem silného magnetického pole.
Datum: 14. ledna 2010 7:16
 čauwec kluci hele když si objednám díly z Fk za jak dlouho mi to asi dojde????díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:48
 sesa mi to v pondělí odeslal a přišlo to v úterý
Datum: 13. ledna 2010 14:48
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 mě to došlo do 2 pracovních dnu
Datum: 13. ledna 2010 14:20
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale když si budu kupovat jawa 20 s TP a SPZ a nemá STK ? tak když potom pujdu na STK udělám Jí ?
jestli to stačí k tý motorce
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:08
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 jj to vím, jen sem se ptal jestli to stačí mít TP a SPZ dík za rady
Datum: 13. ledna 2010 17:08
 a ještě musí být ve stavu, aby prošla STK, ale to snad víš
Datum: 13. ledna 2010 17:04
 Já jsem nejdřív šel na STk a potom na přepis.
Datum: 13. ledna 2010 16:53
 na prevod potrebujes TK...a take evidencku.jestli to nema Tk tak to na tebe neprehlasi
Datum: 13. ledna 2010 14:29
Jméno: Honza
IP: uživatel3563
 takže za 1 tahle otázka vubec nepatří do kategorie Tuning....za 2. když máš k motorce velký a malí TP na STK ti to stačí a za 3 nic
Datum: 13. ledna 2010 14:20
Jméno: korďas
IP: uživatel5107
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:30
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
 Pan Pulic:určitě se potkáme.To byl starej stroj,teď přes zimu jsem dodělal novej rám + o něco lepší motor tak uvidíme.Pojedu zase klasiky.Jen aby zase nebylo děsně bláta..................
Datum: 13. ledna 2010 20:30
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Pan Pulic-Stroj máš pěknej  ..taky ted stavím novej minulej rok v kozmicích nic moc tak letos to snad bude lepší
Datum: 13. ledna 2010 18:28
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Diky za pochvalu, ale vidlice sou z Yamahy DT 80 a zadni tlumice z MZ 150. Simsoni tlumice jsou urco lepsi nez original, ale zrovna moc se mi neosvedcily. Jeste tam je dost much k doladeni, nadrz nevim, jestli tam necham tuhle, vymyslet a posit sedlo atd atd.
Kordinaz: Doufam, ze se s tebou v Kozmicich potkam na trati  Vim, ze jednou jsem s tebou mluvil pred boudou registraci... Mel jsi pekny stroj.
Datum: 13. ledna 2010 17:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kordas- pěkný, zajímavý
Datum: 13. ledna 2010 17:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pan Pulic: takhle má vypadat rám na teréního fíka! To je ono. Vidle ze simáka a pružiny naklopený a taky ze simáka! takhle má vypdat podvozek do terénu! nejdřív podovzek, pak motor!
Datum: 13. ledna 2010 16:49
 Pan Pulic -hele opravdu skvělý řešení máš to pěkný
Datum: 13. ledna 2010 14:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Datum: 13. ledna 2010 11:44
 zdarec draci jak nejjednodušeji zvíšit víkon (nezaleži na rychlosti) u pionýra _:??:_
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:00
 sekundarko mam 10 nebo 11 ted nevim
Datum: 13. ledna 2010 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel8461
Datum: 13. ledna 2010 10:09
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Sakra jak se "zvisuje vikon"?
Datum: 13. ledna 2010 6:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co dát třeba větší rozetu nebo menší sekudáro???ach jo..tohle jsem chápal v 8 letech že když je převod z velikýho kola na malý tak je to do rychla a když je z malýho na velký tak do síly
Datum: 12. ledna 2010 23:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 najdi si to tu v diskuzi to je vec na kterou se vaze dalsich tisic tak si pocti
Datum: 12. ledna 2010 22:10
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:16
 ahoj tak babetu 207 s tachometrem není problém sehnat, problém je sehnat toho šneka.. a ty plosím odepiš na meil ty co mně chceš prodat toho šneka xD
Datum: 13. ledna 2010 14:16
Jméno: patres
IP: uživatel8438
 zdravim ja mam ties babettu 207 aj s tachometrom
Datum: 12. ledna 2010 21:18
 ahoj.. jo učitě bych to bral, ale řekni cenu, kde bydlíš atd.. no nic napiš plosím na meil: kekz@seznam.cz ...jinak díky za nabídku a co nejdříve prosím odepiš...
Datum: 12. ledna 2010 21:16
 sorrry sorrry necital som to dobree
Datum: 12. ledna 2010 20:33
 má ale nemá nic spolocné s motorovim blokem
Datum: 12. ledna 2010 20:31
 hele nvm nvm - ale babetta 207 nema tachometr ne - nebo se mejlim?????
Datum: 12. ledna 2010 20:02
 Jestli by si to kekz nevzal tak by se mi to šiklo.
Datum: 12. ledna 2010 19:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám celý šnek i to velké kolo. Jediný problém je- drátek, který je zaseklý ve šneku a to velké kolo..... má obroušené zuby. Měl by jsi zájem?
Datum: 12. ledna 2010 19:40
 cusss! draci prosim neviete o niekoho zo slovenska z nitrianskej,salianskej alebo z trnavskej kraji kto by mi nabil rotor z pionyra? vobec ani nic sa na nu nelepi  je uplne nové este nenabité... Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:24
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 oni prodávají nenabuzený rotory ? pacholci, zeptej je někde v servisu, nebo mototechně, tam snad budou vědět, prej to dělaj i na veteránských burzách
Datum: 12. ledna 2010 16:24
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 Zdar draci poradte jak je to stim kompresnim pomerem sou neajky rozdily pro silnicni upravy a cross jak velkej objem spalovaku mam zvolit pro cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Čím větší kompresní poměr, tím více se to hřeje. Na silnici máš rychlost, takže to uchladíš. V terénu jezdíš pořád jednička dvojka. Trojku tam nedáš, takže to neuchladíš.
Datum: 12. ledna 2010 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 svou roli hraje výška výfukovýho kanálu....pokud mas origo valec,do terenu bude nejlepsi seriová hlava....
Datum: 11. ledna 2010 22:07
Jméno: Roman
IP: uživatel6843
 Čau draci o víkendu jsem si na fichtla přidělal místo předního kola pomocí nástavců lyži a na zadní kolo jsem si namotal řetěz. To byste viděli jak to teď lítá ve sněhu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 21:19
 N3RV: jo tak s 3kolkou a s prohrnovánim mam dost dobrý zkušenosti  ... mam v tom motor z čz 450 a na zadku takovej pákou zvedací rámeček a na něm mám chycenou radlici  parádní na chodníky... ale ted už se v těch 30cm moc nechytám no
Datum: 11. ledna 2010 21:19
Datum: 11. ledna 2010 20:54
 ahoj taky to mam v plánu ale nedomyslel sem uchycení nenahrál bys foto pls nebo neposlal na mejla předem moc dík
Datum: 11. ledna 2010 20:37
 o něčím tkovým sme skámošem o víkendu tky přemýšlely.Že bysme udělaly 3kolku a motor z 350cc  ,a do předu zhrnovadlo na sníh
Datum: 11. ledna 2010 20:12
|



|