slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  171  172  173  174  175  176  177  178  179  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci půjde tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.html na originál karbec na Mustanga?Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
jj to v pohode pujde ale neni to moc dobre sani muze ti tam neco prsknout a maš po tom
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Když k tomu dáš větší trysku,tak to pude lépe za plynem.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pujde mno:-Dale kypne ti nato blato:-Dpárkrát a mužeš to vyhodit:-Dmůj názor je ,že je to zbytečná investice...ja mám na fichtlu klasické saní a jsem spokojený:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykon ti to ale nezlepsi akorat to ma mozna lepsi zvuk
 
 
Datum: 17. ledna 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pujde,já to mám na 21čce a tam jsou karbecy stejné.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
Čau hale dali by jste mi někaký odkazy na sportovní filtr na karburaci z jawa 555 ??? děkuju moc, Prosím čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je 555 dobře sežízená tak se dá nakopnout za studena i s otevrenym filtrem :-) jinak ten filtr, po tom uz jsem se taky dival... vim ze existuji...v opave v motoscootu (od tama pochazi new "pionyr";-) maj zrenovovany 555 a meli tam takovej custom s motorem z 555 a práve na tom sportovní filtr.. asi jim pisnu
 
 
Datum: 16. ledna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8480    
Na pařeza sportovní filtr neni a bez uzaviratelnyho vzduchovyho filtru budes mit problemy pri studenym startu......jinak bezny sportovni filtry maj vnitrni sirku priruby 35-38mm parez ma sirku tak 16-18mm......takze by to minimalne chtelo redukci
 
 
Datum: 16. ledna 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: pepe26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci chtěl bych se zeptat o kolik snížit hlavu na fechtlovi ??? dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: pepe26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik ale ja bych potřeboval vědět kolik ubrat desetin z dosedací plochy
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na fichtlovi se snižuje kompresní poměr maximálně do 12:1. Více nedávej.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,nevíte jakým přístrojem se dá odstranis starý lak,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky dobrá věc je horkovzdušná pistole chvilku to podržíte nad lakem a pak jen špachtlí starý lak seškrábnete a je to až na kov
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8480    
ten odstranovac starych nateru je louh.......z vlastni zkusenosti muzu rict,ze dokonale odstranuje home-made natěry a nástřiky,ale origo vypalovanej fichtl lak mu dela problemy.....rám sem tim natíral půl dne a stejnak neslezlo vsechno......a fakt bacha na oči a na kůži.....pálí to jako čert.....nevim v jaky koncentraci to prodavaj v kramu,mi to delali neředěnym louhem.....
 
 
Datum: 16. ledna 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to si hned v pondělí skusim koupit a kolik to stojí?
 
 
Datum: 16. ledna 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel8170    
jednoznačně doporučuju, kup si v barvy-laky ODTSRAŇOVAČ STARÝCH NÁTĚRŮ, a štětec nějakej širší a rukavice. To kde chceš barvu sundat tak to tím normálně jendou natři a chvilku čekeja a pak to stačí přetřít hadrem a lak máš dole jako prd, je to až na kov. LAe bachy, když se ti to dostane tak to pálí, běž si to hnet umejt. ALe je to fakt výborná věcička. já měl takhle z celýho fichtla barvu hnet dole. JEn jsem to odmastil a mohlo se lakovat. Jako prd.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 8:10
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
pred bruskou varuju ma moc vysoky otacky tak bacha na nadrz prepalis to jenom jednou :-D
 
 
Datum: 15. ledna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: Čmelda      E-mail:      IP: uživatel7044    
100 % je to nechat opískovat nebo ta bruska s ocelovým kartáčem
 
 
Datum: 15. ledna 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: uhlik93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší bejvá bruska, nebo šmirglem v ruce
 
 
Datum: 15. ledna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus hoši mam dotaz ta klika úplně v levo http://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor/uprava-kliky-pro-inspiraci.html ta co je navrtaná kdo by mi to mohl udělat?a není potom problém když si jí budu nechat chtít zrepasovat?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ta navrtana ma zmenseny prumer setrvacniku a jelikoz se stocil prumer musely se setrvacne hmoty vyvazit proto je odvrtana udelaji ti to kdekoly kde prodavaji dily na auto/moto kdys si to snima dohodnes
 
 
Datum: 15. ledna 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: Cmelak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdárek Bejci, chtěl bych se zeptat jakou měly povrcovou ůpravu tlumice na Stadiona s 22. Dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano zadnou upravu nemeli
 
 
Datum: 15. ledna 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povrchovou upravu nemely, byl to myslim jenom hlinik...
 
 
Datum: 15. ledna 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau promińte za inzerci a tak, ale nutně potřebuju na dodělání karburaci z jawa 550, ? jestli máte někdo domluvíme se děkuju, a promiňte ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau mam doma karburaci na pareza v origo stavu a funkcni icq:326429003 (popr. tel 732411981)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
sem dostal, nebo spíš zdědil, když sem říkal že to bylo poslední co potřebuju na dodělání aby jel, je tam GO motoru atak, nový chromy a ta k
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde jsi sebral pařeza 550? Ten stojí tak 10 000 nějak horší.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: bimbo      IP: uživatel8404    
http://www.youtube.com/watch?v=6b9wHJwM5Mg jak toho docílit?pionýr jde krásně rychle do otáček.......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel7448    
Zdravim,asi tak jak to rika Standa,valec uz je prepracovanej,byl to valec se 4 prefuky.Myslim,ze casovani vyfuku bylo 160 stupnu,casovani sani 140 a prefuky 130 stupnu.Pist byl zkraceny o 2mm.Ten motor neco brzdilo, dnes uz vim, ze to byla hlava hvezda se spatne udelanym spalovacim prostorem.Mel jsem radeji koupit tu od Frikulina.Klika 100mm,vyfuk Hikone.Tenkrat tam byla prevodovka s prevody 2,4 , 1,32 , 1.Ta se neosvedcila,byla tam dira mezi 1 a 2 stupnem.Doporucuji tu z Fichtlkramku.
 
 
Datum: 15. ledna 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8471    
tenhle borec mi asi pred rokem popích k upravam motoru......myslim ze konkretne tenhle motor ma hlavne upravenej valec,když bych zapátral v mých poznamkach,nasel bych i presný upravy.....vim ze ta mel kapku zkracenej pist a trochu napilovanej vyfukovej kanal......neco jako cestovni uprava-ligth
 
 
Datum: 14. ledna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celkem narez!
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel8468    
Pise tam,ze 19karbec,vyfuk hikon,urcitite jiny prevod a mozna upraveny valec
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus se optat toho na youtube jestli tam máš účet,třeba ti odpoví
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim.prekopavam ram čz 175 na kros,a chci se zeptat..budu prevarovat uchyceni zadnich tlumicu a chci je naklopit..ma to pak lepsi vlastnosti tlumeni?je to v necem lepsi?a taky ktery tlumice (zadni) by ste mi doporucili?ale nejaky co se daj sehnat levne tak do 300 :-) diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin-diky,ten predemnou ji mel nekde na chate a asi nekde u reky a mel tam zaplavy,protoze byla cela orezla a u klikovky a ve vejfuku bylo dohromady aspon 3 litry vody..elektrika byla v cudu..on ji jenom orezal,orezal blatniky,vyvrtal diry do kyvky-to nechapu proc...mam na kazdy strane kyvky 3 diry zkrz nazkrz...a tak to chci udelat poradne a ne jak ten predemnou :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Furt lepší,když z toho zajda udělá krosku,než aby to rezivělo polorozebraný někde ve stodole. - určitě sou lepší ty nakloněný.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny,uz to chapu :-) diky moc za info :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Tím odskokem myslím to, že se při zatlumení pružina smrští a rychle narovná. Tím dojde k jakému si odkopnutí stroje. Když máš nakloněné pružiny, tak ta páka není tak velká a odskok je menší, než když máš pružinu normálně postavenou. Tak páka je větší a odskok je větší. Proto mají moderní motorky centrální pružiny. Sesa je tu taky nabízí.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele franci..asi te bavi psat pod ruznejma prezdivkama..kdyz o tom nic nevis tak sem nepis..uz hodnekrat kdyz sem se ptal na neco ohledne prestavby tak sem i prikladal fotky jak sem cezetu koupil,v jakym stavu byla,napul ,,prestavena''...takze ty co si to tu precetli to uz vedej,jestli to chces videt taky tak fotky jak vypadala mam na http://www.cz-cross.iprostor.cz takze si nech kecy a res babetu..
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: grock      IP: uživatel5223    
dalsi takovej co kur-y motorky
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
jestli na to chceš tlumiče z 516 tak pridej jeste jednu nulu:-D ja je za min nez 3000 nevidel. Nechal bych tam origo
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre zkusim sehnat :-) a co myslis tim ze odskakujou?
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No tak zadní tlumiče určitě naklop. Ono ta výsledná síla nemá takovou páku jako když je máš vodorovně, takže ti nebudou odskakovat tolik. Koukni na ČZ 125/516. No a proto v moderních motorkách dávají centrální pružiny. Prostě jim jde o to, aby to co nejméně odskakovalo. Tlumiče zkus použít z MZ ETZ nebo Simson Enduro. Ty pružiny jsou stejný, mají 2 polohy, jsou celkem dlouhé. Na kros ideální. Pokud by jsi měl štěstí a podařilo by se ti sehnat zadní tlumiče na ČZ motorkos (ty s tou velkou olejevou nádobkou) tak je tam dej. Ale 300 kč stát nebudou......
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel5617    
potrebuji dilenskou prirucku neví nekdo stranku kde ji stahnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
čauvec, chtěl bych se zeptat když dám na čz 125/476 motor z 175/477 (kliku,píst, válec, hlavu), bude klika a válec pasovat normalně na kartery ze 125?a nepoznají to policajti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na technicky ti nic nereknou, tam tohle neresi...,jinak ta 175 jede fakt lip
 
 
Datum: 13. ledna 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
OK, dík za rady, ty díly na 175 se dají koupit za pár korun takže v poho a nebudou s tým problémy na technické?
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No znát no nevím. Jak už tu bylo řečeno, tak na válci máš o žebro více. No pokud máš tu možnost, já bych do toho šel. Jestli se to vyplatí? máš o 3 koně větší výkon, a větší krouťák. Pojede ti to o hodně lépe.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pude to znat celkem dost:-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
:-D dík za odpovědi a půjde to o dost znát? jestli se to vubec oplatí předělávat
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No pokud budeš mít vše v pořádku (čísla rámu, SPZ, technickou, řidičák atd...) a něco se stalo, tak nebudou přepočítávat žebra, nebo vypočítátvat objem. Když máš v TP napsáno 125 ccm tak je to pro ně 125. Ale pokud tam budeš mít takové zjevné úpravy (karbec atd....) tak možná, že by jsi mohl mít problém. ale když tě benga zastaví, tak ti rozhodně nesundají hlavu, nevezmou šupléru nezměří si vrtání zdvih a pak nebudou počítat objem. To už by bylo moc.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
každopádně je jim po tom uplný hovno a žebra na válci ti fakt počítat nebudou.... jde spíš o to, kdyby se stal nějakej průser a přišli ti na to, jinak to nikoho nezajímá...
 
 
Datum: 13. ledna 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pasovat to bude, ale válec 477 má o jedno žebro víc...celkově žebra na válci i na motoru jsou u 125= 12 žeber a u 175= 13 žeber... poznat to kidně můžou, policajti nejsou stroje...taky kdysi byly takový jak my a dělaly ty samé věci...
 
 
Datum: 13. ledna 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cuss! ELAKTRIKARI A KTORI SI VEDIA.... mohli by ste mi dat niakú informáciu ze ako sa delá magnetizacia (nabijania) rotora? Dakujem za akúkolvek informáciu Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pocul som nieco také ze sa to dalo udelat na niektoré diagnostické stroje na alternatori a dinamá... je to pravda?
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maverick>> jj kamo ale nieze je vybité ale ani este to nebolo nikdy nabité :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chongu>> a jak sa to delá?
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámo ja som si aj myslel že tie rotory čo ti prišli budú vybité, no doma to asi nespravíš
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Pulzem silného magnetického pole.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 7:16
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čauwec kluci hele když si objednám díly z Fk za jak dlouho mi to asi dojde????díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa mi to v pondělí odeslal a přišlo to v úterý
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
mě to došlo do 2 pracovních dnu
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale když si budu kupovat jawa 20 s TP a SPZ a nemá STK ? tak když potom pujdu na STK udělám Jí ? jestli to stačí k tý motorce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
jj to vím, jen sem se ptal jestli to stačí mít TP a SPZ dík za rady
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě musí být ve stavu, aby prošla STK, ale to snad víš
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem nejdřív šel na STk a potom na přepis.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na prevod potrebujes TK...a take evidencku.jestli to nema Tk tak to na tebe neprehlasi
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel3563    
takže za 1 tahle otázka vubec nepatří do kategorie Tuning....za 2. když máš k motorce velký a malí TP na STK ti to stačí a za 3 nic
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: korďas      IP: uživatel5107    
Zdarec draci,tak jak ladíte přes zimu?Mrkněte na foto jak se to má dělat :-) http://kordinaz.webgarden.cz/ Doporučuji navštívit sekci - Nové fotky z úpravny pionýrů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5150    
Pan Pulic:určitě se potkáme.To byl starej stroj,teď přes zimu jsem dodělal novej rám + o něco lepší motor tak uvidíme.Pojedu zase klasiky.Jen aby zase nebylo děsně bláta..................
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
Pan Pulic-Stroj máš pěknej:-)..taky ted stavím novej minulej rok v kozmicích nic moc tak letos to snad bude lepší
 
 
Datum: 13. ledna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Diky za pochvalu, ale vidlice sou z Yamahy DT 80 a zadni tlumice z MZ 150. Simsoni tlumice jsou urco lepsi nez original, ale zrovna moc se mi neosvedcily. Jeste tam je dost much k doladeni, nadrz nevim, jestli tam necham tuhle, vymyslet a posit sedlo atd atd. Kordinaz: Doufam, ze se s tebou v Kozmicich potkam na trati :-) Vim, ze jednou jsem s tebou mluvil pred boudou registraci... Mel jsi pekny stroj.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kordas- pěkný, zajímavý
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pan Pulic: takhle má vypadat rám na teréního fíka! To je ono. Vidle ze simáka a pružiny naklopený a taky ze simáka! takhle má vypdat podvozek do terénu! nejdřív podovzek, pak motor!
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pan Pulic -hele opravdu skvělý řešení máš to pěkný :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Zdar, ja sem pokrocil ve svym zavodakovi. http://jawamania.info/moto/detail.aspx?motoid=6527 Motor uz vrcel a ladi se vyfuk. Do Kozmic se to snad vsechno stihne doladit.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci jak nejjednodušeji zvíšit víkon (nezaleži na rychlosti) u pionýra _:??:_ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekundarko mam 10 nebo 11 ted nevim
 
 
Datum: 13. ledna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8461    
No Coment:-D:-D:-D tady bude asi nejlepsi namazat a povolit retez a dofoukat kola:-D
 
 
Datum: 13. ledna 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Sakra jak se "zvisuje vikon"?
 
 
Datum: 13. ledna 2010 6:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co dát třeba větší rozetu nebo menší sekudáro???ach jo..tohle jsem chápal v 8 letech že když je převod z velikýho kola na malý tak je to do rychla a když je z malýho na velký tak do síly
 
 
Datum: 12. ledna 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
najdi si to tu v diskuzi to je vec na kterou se vaze dalsich tisic tak si pocti :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kuci prosím newíte kde se dá sehnat možná to víte taková ta kulatá věc, co se dá na bok kola do takových výřezů na bábě 207, do té věci se pak zasune náhon tachometru.. (no prostě to pohání tachometr, přenáší tu sílu do náhonu a pak do tacháču..) newím jak se tomu říká myslím že soukolí tachometru nebo víte co myslím ne?? prosím poraďte kde to mám sehnat.. digitální tachometr je na prd :-(:-(:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
ahoj tak babetu 207 s tachometrem není problém sehnat, problém je sehnat toho šneka.. a ty plosím odepiš na meil ty co mně chceš prodat toho šneka xD
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8438    
zdravim ja mam ties babettu 207 aj s tachometrom
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
ahoj.. jo učitě bych to bral, ale řekni cenu, kde bydlíš atd.. no nic napiš plosím na meil: kekz@seznam.cz ...jinak díky za nabídku a co nejdříve prosím odepiš...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorrry sorrry necital som to dobree
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má ale nemá nic spolocné s motorovim blokem :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele nvm nvm - ale babetta 207 nema tachometr ne - nebo se mejlim?????
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Jozo      E-mail:      IP: uživatel7809    
Jestli by si to kekz nevzal tak by se mi to šiklo.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já mám celý šnek i to velké kolo. Jediný problém je- drátek, který je zaseklý ve šneku a to velké kolo..... má obroušené zuby. Měl by jsi zájem?
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cusss! draci prosim neviete o niekoho zo slovenska z nitrianskej,salianskej alebo z trnavskej kraji kto by mi nabil rotor z pionyra? vobec ani nic sa na nu nelepi :-D je uplne nové este nenabité... Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8455    
oni prodávají nenabuzený rotory ? pacholci, zeptej je někde v servisu, nebo mototechně, tam snad budou vědět, prej to dělaj i na veteránských burzách
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel5395    
Zdar draci poradte jak je to stim kompresnim pomerem sou neajky rozdily pro silnicni upravy a cross jak velkej objem spalovaku mam zvolit pro cross odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Čím větší kompresní poměr, tím více se to hřeje. Na silnici máš rychlost, takže to uchladíš. V terénu jezdíš pořád jednička dvojka. Trojku tam nedáš, takže to neuchladíš.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8448    
svou roli hraje výška výfukovýho kanálu....pokud mas origo valec,do terenu bude nejlepsi seriová hlava....
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel6843    
Čau draci o víkendu jsem si na fichtla přidělal místo předního kola pomocí nástavců lyži a na zadní kolo jsem si namotal řetěz. To byste viděli jak to teď lítá ve sněhu. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N3RV: jo tak s 3kolkou a s prohrnovánim mam dost dobrý zkušenosti:-) ... mam v tom motor z čz 450 a na zadku takovej pákou zvedací rámeček a na něm mám chycenou radlici:-D parádní na chodníky... ale ted už se v těch 30cm moc nechytám no:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vím že to není fichtl ale možná něco s toho pochytíte! http://www.dolekop.com/fotky/71507-snowbike
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj taky to mam v plánu ale nedomyslel sem uchycení nenahrál bys foto pls nebo neposlal na mejla předem moc dík
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o něčím tkovým sme skámošem o víkendu tky přemýšlely.Že bysme udělaly 3kolku a motor z 350cc :-D,a do předu zhrnovadlo na sníh :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:12
 
<  171  172  173  174  175  176  177  178  179  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 3:33:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu