česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci chtěl bych se zeptat když jedu na fechtlovy nad 50 tak si rafička lítá jak chce občas vyskočí na 70 pak zpátky a pak zas na 60 nesetkaly ste se s tím někdo ?? předem díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 1:07
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel16298    
no já taky nikdy nevidel fechtla s tachometrem ale co sem mnel 250 tak ta mi blbla na zpusob ze neukazoval spravnou rychlost ale km pocítal dobre .. to je prste jawa takovéto blbiny se musí přehlížet ,,
 
 
Datum: 20. října 2013 1:07
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16298    
no popravdě neviděl jsem ještě fechtla na kterém by fungoval tachometr :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 20. října 2013 0:48
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Aj přemazanej náhon, nebo stvrdlá vazelína v něm. Či se pletu? Toš tak.
 
 
Datum: 18. října 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16292    
Jo,je v hajzlu tacho,náhon a nebo uložení šneku na rozetě...
 
 
Datum: 18. října 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13544    
zdar draci jakou máte skušenost z válcem 4k stejsky jeho závodní hlava karbec výfuk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
jawa46: nějak mi to nedochází, samozřejmě že časování 4k znám. Ale nemůžu přijít na to, co je na VK špatně
 
 
Datum: 16. října 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Jinak pro Libora, dobrý válce dělá podle mě Pavel Pejčoch, FK racing, Mulleři.. jen můj názor.
 
 
Datum: 16. října 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16283    
Aha... Byl si rychlejší ...
 
 
Datum: 16. října 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16283    
To by mě zajímalo taky ? Já totiž byl dlouho v domění,že je to obyč foukačka přes píst,že jen sou ty pomocný přefuky hozený do boku,ale nedávno mi pár lidí řikalo,že to do pomocnejch přefuků fouká pístem i z šachet ??? To první chápu,to druhý ne... To se tu řeší? Jinak se k válci vyjadřovat nechci. Zda takovej válec muže a nebo nemuže mít takovej či makovej výkon neumim posoudit. Sám sem si myslel že ty moje 2K "mrdky" maj pocitově tak 5 koní a ejhle,najednou zpráva o 6,8HP cca 6,5Nm okolo 7500rpm... Takže tak ...
 
 
Datum: 16. října 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí se zamyslet nad vzdáleností horní hrany VK od HÚ.. pak ti to dojde :-D válce, válce, válce to víš mě to teď dělá člověk kterej to dělá jen známým. Je těžký sehnat někoho kdo to fakt umí. Jestli máš facebook určitě ti kluci rádi poradí https://www.facebook.com/groups/195700382075/
 
 
Datum: 16. října 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13544    
zdar jawa 46 mohli bys mi poradit nějakej válec
 
 
Datum: 16. října 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
jawa46: můžeš to konstrukční hledisko vysvětlit? zřejmě tomu hodně rozumíš, tak se rád něco přiučím
 
 
Datum: 16. října 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prej "ujde", ale z konstrukčního hlediska je to celý blbost! Každej kdo se trochu vyzná řekne že to nejede, a ten výkon co naladil on ty zdaleka nemáš šanci naladit, a to ne jén z důvodů mít brzdu... neberte to prosím vás jako pomluvu. Stejskalovy válce už dávno nejsou konkurence schopný.
 
 
Datum: 16. října 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavy dělá perfektní, výfuky taky, mám zkušenost s terénní upravou a terénní RS a obě fakt dobrý. Tak předpokládám, že i ten čtyřkanál bude dobrej
 
 
Datum: 15. října 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: fajfree      IP: uživatel13743    
Twl!.. To cóó jéé???? -----> http://www.youtube.com/watch?v=soW2mTyATEE dá se to vůbec nějak udělat??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: Juraj Racing      IP: uživatel16297    
...je to valec z tatry
 
 
Datum: 19. října 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, to sem taky viděl ty překopávky z dvěstěpádiny na 4t, ale toto je mazec... ta kubatůra :-D
 
 
Datum: 15. října 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viděl jsem už nekolik přestaveb 250tek na 4T
 
 
Datum: 15. října 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: AAAaaa      IP: uživatel5546    
Cao lidi, chtel jsme se zeptat jestli nevite jak se da zlepsit na babette 210 zvuk, napadlo me ze kdybych misto teto krytky http://www.mopeds.cz/files/100_3218.JPG?rand=426250118 dal tento filtr http://www.motokramek.cz/products_pictures/vzduch.filtr.d40.48..JPG jestli by to melo hlubsi zvuk a smaozrejme kdybych pak i dal nejakej rozsirenej vybuk jestli by to udelalo dobry hluboky zvuk ? diky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Však jde o ten pocit, že má pod sebou brutální stádo, ne? :-D
 
 
Datum: 18. října 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Scorpio a stratí i toho posledního koníka :-D
 
 
Datum: 16. října 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odmontuj vyfuk a mas hluboky zvuk a kraval hned.....
 
 
Datum: 16. října 2013 7:23
 
 
 
 
Jméno: Mysteri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cawte chlapci,pasuje hviezdicova hlava na babettu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
zkus stejskyho třeba by jsi se s ním domluvil aby ti jí udělal, jde jen o opracování odlitku
 
 
Datum: 15. října 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tipoval bych, že ne...
 
 
Datum: 15. října 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel12816    
Zdarec. Lze nějákým způsobem konzervovat kartery, aby po vyleštění nedošlo k opětovnému zoxidování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2013 13:30
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Eloxovat je
 
 
Datum: 16. října 2013 13:30
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel16277    
Hoj draci. - dotaz - přeleštěná klika? Kliková skříň? Píst? Sací kanály a přefuky? Ano nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel16277    
YES. Díkes
 
 
Datum: 14. října 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16273    
Ne. Když už tak čistě pro dobrej pocit vyleštit spalovák,dno pístu a vejfukovej kanál - bude se méně usazovat karbon. Na výkon to vliv nemá.
 
 
Datum: 14. října 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim o radu vyleštil sem si víka motoru a mám obavu aby mě zas nezašedly existuje na to nějaká věcička ?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draku šplíchnito bezbarvím lakem
 
 
Datum: 16. října 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel15295    
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2013 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16283    
Tak to kupte někdo,on ví moc dobře proč to prodává jen za 1500,- ;-) ten píst mluví za vše... Minimálně koupit u Baška píst s kroužkem víc nahoře a dopilovat okna,ale ne takovýhle ! To v DU profukuje zkrz píst nazpátek do sacího kanálu :-D a to takovym způsobem,že to ani neni potřeba měřit,to je vidět už z fotky :-D
 
 
Datum: 16. října 2013 15:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to jako válec ze Světa motorů, nebo Stejskyho kros s dvěma kanálama navíc... každopádně by to mohlo valit dobře
 
 
Datum: 16. října 2013 7:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
je to tak, strašně záleží na přesnosti a pečlivosti výrobce, pokud tam někdo ty kanály udělal tak nějak podle známého výkresu na úpravy válce Pionýr tak to může jet hůř než originální válec, muselo by se to vidět v reálu a přeměřit si dodržení, nebo smysluplné provedení úhlů, není to prostě tak jednoduché jak to vypadá
 
 
Datum: 15. října 2013 7:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16273    
Pokud by se opravil sací kanál a použil vhodnej píst do kterýho by se udělali smysluplný otvory tak by to asi i jelo...pokud ty přefuky pístem maj rozumnej úhel (tzn. ne do výfuku).
 
 
Datum: 14. října 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel14530    
čáu draci,neměl by jste někdo nákres pro upravu válce na pionýra ? přídavný přepouštěcí kanálky a zvětšenný sací a výfukový kanály.Popřípadě nákres upravy vejfuku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16273    
Pro začátek raději upravit sací a výfukový kanál dle výkresu pro j05
 
 
Datum: 14. října 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. října 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě jezdim na babetě 134 star ( stella je stejna ) a brzdim predni brzdou prohyba se to rikam proc a neco skripe . ten cernej plast drzal babetu po hromade kukajte http://bedy97.rajce.idnes.cz/Babeta_134.000_crash/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16265    
Čau, hele existuje nějaká knížka o Jawě 50 a všech jejich opravách, dílech atd..? Abych prostě se sám naučil opravovat a skládat motorky? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16265    
Ok dík.
 
 
Datum: 12. října 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Existuje katalog náhradních dílů...tam máš rozkreslené vše, včetně výpisu normalizovaných a nenormalizovaných prvků. Dále je dobrý si přečíst návod k obsluze, je tam popsána konstrukce motorky a postupy při základních opravách a seřizování...A další běžně dostupnou a potřebnou věcí je schéma zapojení elektroinstalace. Vše najdeš na stránkách http://www.sesa-moto.cz . Další dokumentace, návody atd najdeš na http://www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 12. října 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, mám takovej problém když je fechtl studenej tak je k neutahání :-D ale když se zahřeje tak už tolik netáhne čím by to mohlo být ? svíčku mám brisk n14c jezdím na ní skoro rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem eště dotáhl hlavu a uvidím co s tím díky
 
 
Datum: 09. října 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Jaroch      IP: uživatel15809    
musiš udělat výbrus mě to taky dělalo protože to bylo uplně vyčochtany a vubec to netesnilo jak se to zahřálo
 
 
Datum: 09. října 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel16244    
Ahoj Draci, chtěl se Vás zeptat nemohl byste mně někdo napsat přesné rozměry držáku co drží kryt zadní pružiny na Jawu 550? Popřípadě kde se dá sehnat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, máte někdo doma na fichtlu tyto tlumiče ??? ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zadni_tlumice_stelovatelny_delsi_2ks.html ) Jde mi o to jestli se vejdou pod plechy JW 21, nebo je potřeba upravit uchycení ? Případně, jestli je doma někdo máte nebo vlastně SESA - jaký mají průměr pružiny ? že bych to oměřil ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez úprav to nepude..
 
 
Datum: 08. října 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16243    
a tak soráč ....oni jsou to ty na simsona jao v nabítce a ti pruměr pružiny nemaj uvedený jedine tam napsad.....http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/detail.php?detail_id=13 ...na simsonu enduro je jedno olik to má na tloušku .... proto u těch spoddních píšou jak sou tlustý ..ty sou na fíka ....tydle berou na jinou mašinu....ale je to ten výrobce co je dělá....skus se poptat
 
 
Datum: 08. října 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
D9k, ale tohle myslím není ten typ co má tady Sesa na krámku ...
 
 
Datum: 08. října 2013 10:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16243    
nemám ale podle mě by se mohli vejít poud máš kapotu pod sedlem s hliníkovími lištami poud tu novou ouzou no nevím...jinak je vyrabí zbrojova březnice tu je odaz je tamje i tabula s nějakíma rozměrama....tak to suz nějak vychytat.. http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/detail.php?detail_id=9
 
 
Datum: 08. října 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci jse zeptat jestli bych mohl dat karburátor dell orto phbl 24 na čz 125/476 motor 175 jestli by mi to pridalo výkon nebo prubeh vykonu a nebo aspon snizilo trochu spotrebu popř. jestli to ma nejaky vyhody. Jen tak se mi povaluje doma. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě to je ten problém to nikdo neřekne .... začal bych s tryskami většími než origo (ladit od bohatšího nastavení) protože to dellorto má menší dif. Můj tip tak okolo 100 - 105 - bez záruky .... fakt na to není odpověď to se musí vyzkoušet ....
 
 
Datum: 07. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakou trysku bych tam mohl jako zaklad vyskouset nechce se mi kupovat cela sada popr slopito doupravit vzdusnikem jehlou atd ?
 
 
Datum: 07. října 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16241    
S tim průměrem je to pravda,ale nijak drasticky bych to neviděl. Ba naopak,ten karb je lepší jak jakejkoliv Jikov. Určo se zlepší vše. Ovšem výkon bych tam nehledal.
 
 
Datum: 07. října 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten karb má menší difuzor než origo na 175, kdyby se ti to náhodou podařilo naladit (tzn. nakoupit hromadu trysek a odladit) tak by to mělo mít lepší průběh odspodu, ale mělo by to malinko uškrcenější vršek což je u tohodle motoru nežádoucí. Spotřeba - dá se jezdit mezi 3 - 5 L běžným stylem, pokud je nad 5 je něco špatně, překontroluj nastavení ...
 
 
Datum: 07. října 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16241    
JJ....ve verzi bez přídavných přefuků s origo přefukama....dá se z toho po odladění vytřískat skoro 7HP...pokud se pořádně udělaj ty přefuky pístem a správně se upraví ty hlavní přefuky,tak věřim,že tam muže bejt až těch 8 koní,o kterejch se často mluví v souvislosti s touto úpravou .... ale bacha,válec je jen válec....
 
 
Datum: 07. října 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: akhbar      IP: uživatel9887    
Jakou zvolit trysku do origu karburátoru aby to jelo ceo nejlíp ?...Jsou k něčemu dobry ted ty nový hlavní trysky 95 ?..pomůžu si něčim nebo to bude akorát horsi než lepší ? nebo popřípadně jaký sou další nutný úpravy k tomu aby tam taková tryska mohla být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tryska se dává podle toho, co potřebuje motor. Ty na to hceš jít obráceně, upravit motor, aby ta tryska byla OK... nesmysl.
 
 
Datum: 06. října 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak do 8 výbrusu se doporučuje 72 ale není jistý že se ti zvíší výkon páč každýmu motoru chutná něco jinýho
 
 
Datum: 06. října 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do ničeho se nepouštěj.....
 
 
Datum: 06. října 2013 8:09
 
 
 
 
Jméno: akhbar      IP: uživatel9887    
8 vybrus. jaý souu teda jeste potreba udělat upravy aby to k tomu bylo ?
 
 
Datum: 06. října 2013 1:22
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlíp ti to pojede s originální tryskou 68 a airboxem... Tryska 95 rozhodně nepatří do origo kargurace bez úprav...
 
 
Datum: 05. října 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No do karbecu musíš skusit co tomu chutná :-) a s těma 95 si myslím že něčemu nepomužeš motor má nultej výbrus ?
 
 
Datum: 05. října 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, dá se nějak slušně dostat ven čep u kyvky čz 175/356 ? skoušel jsem do toho dát pár ran kladivem pak na lisu a ani prd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se na to vykašli :-) Uložení kyvky na kývačce je tragické, a v terénu by stejně za chvíli odešlo :-)
 
 
Datum: 05. října 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj, ok. zdá se mi to jen nebo tam ty pouzdra jsou kovový? dostane se to tam ta "chemie" ? taky si pokládám otázku jestli m ito za to stojí tu čz mám předělanou do terénu tak mě to nijak neomezuje ale ten blbej pocit vůle. asi to teda nechám tak jak to je
 
 
Datum: 05. října 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle bude vyžadovat dostatek chemie a dost času...pořádně prolejt konkorem, brzdovkou, petrolejem, naftou a nevim čim ještě...a nechat dlouho působit, případně i ohřát, aby se to trochu roztáhlo a zároveň se zvýšila vzlínavost těch rozpouštědel. Udělá to hrozně moc...
 
 
Datum: 05. října 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
Zdar chtěl bych se zeptat zda je lepší zvolit menší řetězové kolečko a klasickou origo rozetu ( cca 55 zubů) nebo radějí pořídit větší rozetu a větší řetězové kolečko ? Nevím jak je to v poměru síla ku rychlosti a jaká by byla nejlepší varianta aby to co nejlíp jelo a v terénu co nejlíp táhlo. Dík moc za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každej kvalt se dal vlastně rozpůlit, jako u náklaďáku :-D
 
 
Datum: 05. října 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky když už tu byla řeč o přehazovačce, sem viděl něco jako redukční dvoukvaltovou převodovku na pionýra,ta se montovala do upravenáho deklu u zapalování - u sekundárního kolečka, respektive se to dřív dávalo na tereni pionýry, a vyráběly si to snad pod svazarmem, ale je o tom dost málo info, ale líbilo by se mi to :-)
 
 
Datum: 05. října 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jendo zamysli se, patrně jsi vůbec nepochopil princip převodovky. Když budeš zvětšovat nebo zmenšovat obě kola tak prakticky nic nezměníš, 12-55 je skoro to samé jako 14-65 těch pár setin rozdílu ani nepoznáš. Promiň, ale zopakuj si fyziku a matematiku pro základní školu a pak řeš převodovku.
 
 
Datum: 04. října 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
To by byla vec :-D ja bych chtel nechat 12z a 4 kvalt.. to by byl luxus ! Jinak 12/55 na silnici moc neni..kolem 60-65 max a motor hrozne rve . Jezdim 13/55 na rovine 70 v klidu a z kopce ma motor jeste rezervu :-D
 
 
Datum: 04. října 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
taky ba uz bylo na case, aby na to nekdo udelal prehazovacku jako na kole :-D to by byla jizda :-)
 
 
Datum: 03. října 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to zkus a uvidíš - pokud si na tom ještě nejel, tak toho moc nevyšpekuluješ... po jízdě budeš chytřejší ;-)
 
 
Datum: 03. října 2013 23:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
což síly bude dost menší primáro 9z....novej výbrus....snížená odlehčená klika....a ted mi jde o to jak to dat dohromady stim sekundárem a rozetou.....bojim se aby to nemělo sílu jak bejk a nestálo to na místě :-D...tak jestli neni lepší třeba koupit to sekundáro větší 14z mozny i 15z a velkou rozetu 65...nebo ponechat 12z sekundáro a nechat origo rozetu 55zubů...jde mi převážně o terén
 
 
Datum: 03. října 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar já bych doporučil 10zub mámho taki ve fichtlu a rásne jede třeby na semaforech prutčí rozjezd ale jedeto skoro stejne rychle protože to víc vytočíš . zvelkou rozetou sou problémy musíš když je odost večí prej zvednout plechy řikal kámoš
 
 
Datum: 03. října 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sinice -13/55. cestování 12/55. terén/vesnice 11/55. prasečinky v terénu 11 - 60/65
 
 
Datum: 03. října 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velkej sekundár a malá rozeta = vetší rychlost, ale malá síla (vhodné na dlouhé rovné silnice)... malej sekundár a velká rozeta = velká síla, ale malá rychlost (vhodné do terénu, nebo do kopcovatých krajů naší (i cizí) vlasti)
 
 
Datum: 03. října 2013 15:38
 
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 12:51:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu