Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 03. října 2013 20:51
 Tak jednu kejvačku 350 mam v původním stavu na dokladech, která se projede 2-3 do roka v létě. No a druhá 350 je čistě cestovní stroj, který se mnou zažívá dobré, ale i zlé, léto, zima, silnice a polňačky atd. Na těhle tlumičích mě hlavně láká nastavení tuhosti, starý původní mám a není problém je repasovat.
Datum: 03. října 2013 20:51
 Nejak je složit musely tak opačným postupem se rozeberou. Jen se zeptám proč nechceš originály? Kejvačka si už zaslouží být v orig.
Datum: 02. října 2013 19:12
Jméno: David
IP: uživatel11092
 Zdarec draci, potřebuju radu, budu dělat GO předních vydlic na 555 a ještě to nemám rozebrané ale potřebuju vyměnit ty silonové pouzdra, kolik jich mám koupit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2013 19:48
 4
Datum: 01. října 2013 19:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Posl.aktualizace: 02. října 2013 18:48
 Je to paráda, konečně si odlehčím nervy s půlčlánkem
Datum: 02. října 2013 18:48
 tohle ja fakt kvalitni,to se neboj
Datum: 02. října 2013 1:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A jak jsou na tom kvalitou zuby? Pamatuju, že 1. várka ferodo lamel stala za prd. Ty nový už byly v pohodě...
Datum: 01. října 2013 22:50
 nojo ,,tak ja to uvedu na pravou miru,,ty lamely to byla strasne rychla novinka,,, a ja to tam strcil nejak uvapene,, jasne lamely maji 36 zu a jsou urcene na 11 kolecko a ty budu mit pristi tyden po dovolene,,, budou i lamely 38 zubu  pro extra ladice,,,,jinak jsem se ukvapil i v cene,,,pac jsem uz prvni par prodal pod cenu a tak cena jedne lamely je 410kc
Datum: 01. října 2013 22:43
 hele 37z je trochu blbost ne? na jakej primár to chceš dát ?
Datum: 01. října 2013 19:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Máš recht... 34 má originál.
Datum: 01. října 2013 10:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A od kdy má seriová lamela 36z
Datum: 01. října 2013 9:51
 Čau draci. Měl bych speciální přání. Byl by tu někdo, kdo by mi poradil ohledně klapky sání? Popřípadě byl i schopen vyrobit po domluvě domeček na klapku a tak? Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 23:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 jawa46: srovnáváš hrušky s jablkama...
Datum: 29. září 2013 23:08
 Klapky klapky klapky dneska hrozně in věci. Ale jen klapky závody nevyhrávají, není problém vyhrávat s originálním převrtaným karbecem. Jo myslím ve speciálech! Byl jsem na závodech kde jel Lovík na mustangovi - s převrtaným jikovem... speciály dostaly čtvrt kola  .. je fakt že umí dobře jezdit. Prostě klapky nejsou zdaleka všechno!
Datum: 29. září 2013 19:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Koutský, Gavlíci, Lovětínský, Voves, Mullerovci... to jsou za mě argumenty pro klapku .) Bohužel dneska už ve fichtl motokrosu nikdo symetrák nejezdí. Osobně když už bych dělal klapku, tak bych aspoň dodělal 3. přefuk pod klapkou podle starý Yamahy DT80, ať to má nějaký význam, plus pořádná spodní komprese, velký sání+velký karbec. Posadit klapku na původní 2k válce bez jiných úprav mi nepřijde nejšťastnější nápad.
Datum: 29. září 2013 18:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 je to jak říká standa, klapka rozvodu pístem je jen brzda v sání, možná se tomu maličko vylepší spodek, ale rozhodně to nebude víc točit.
Datum: 29. září 2013 9:10
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 http://motocykle.bazos.sk/inzerat/29380385/Jawa-pionier--domcek-na-klapky.php
Datum: 29. září 2013 3:46
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 http://motocykle.bazos.sk/inzerat/29380247/Jawa-pionier-tuning-valec.php
Datum: 29. září 2013 3:43
Jméno: standa
IP: uživatel16201
 Nechci bejt furt pesimista,ale u tebe to nepřinese nic krom trochu lepšího spodku a nepatrně spadne maximum + tisíce problémů s karburátorem. Klapku bych osobně dal jen v případě,že by její přínos měl větší přínos jak ztráty....u seriovýhho upravenýho symetrickýho dvoukanálu to bude jak když dáš na ochipovaný TDi dva katalizátory.....
Datum: 29. září 2013 1:51
 Mám upravený dvoukanál, chtěl bych dát pod DO19 domeček s klapkou. V rámci mých pokusů bych očekával hladší chod při vyšších otáčkách. Chci jen zkusit a nemám možnost si to to doma vyrobit sám
Datum: 28. září 2013 18:14
 co od klapky očekáváš? máš snad 3K a rozvod pístem neni možný?
Datum: 28. září 2013 16:39
Jméno: 1254
IP: uživatel16115
 ahoj ve spolek, kamoš mi říkal že navrtáním dírek mezi pístní kroužky a pod kroužek zvětší plnění klikove skříně a fichtl jede lépe je tomu tak? nebo ne?  děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 9:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ta díra se u 2t dělá v případě že máš dělený výfukový kanál, aby se lépe mazala přepážka,
Datum: 29. září 2013 9:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 mužes mi to prosímtě objasnit? kde, proc? .... rád se přiučím
Datum: 27. září 2013 22:19
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 u dvoutaktů se vrtá malá dírka a pomůže proti zadírání
Datum: 27. září 2013 19:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 On nám to tu kolega asi popsal trošku špatně, malé dírky se občas dělají u spodní hrany kroužku, půlkou zasahují do drážky pro kroužek a druhou půlkou pod drážku, dělá se to s důvodu lepšího mazání kroužků a zabránění zapékání, ale u čtyřtaktů. S plněním to nemá nic společného.
Datum: 27. září 2013 6:14
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Rozhodně ne. Je to totál blbost. Kroužky sou tam aby těsnili píst ve válci. Když navrtáš díry před kroužky a pod kroužky tak nebude v HU komprese,ale vše se zas protlačí pod píst. Dej kamošovi lepáka,to byl od něj asi fórek .
Datum: 26. září 2013 20:46
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 čauec má někdo zkušenost se stáčením kliky z čz 125/453 nebo s výměnou za jinou + podkova ? jde mi o upravene motory děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:12
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 Díky stando
Datum: 26. září 2013 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Dobře napřed blbej dotaz : ty budeš jezdit nějaký závody veteránů do objemu 125ccm? Pokud ne,tak je myslím jednodušší a asi i levnější použít motor z čz 175/450 ... Ve svý době tyhle kliky utáčelo TK moto a s repasí,přelisem,vyváženim a duralovou vložkou do kliky to bylo snad za 4000-4500,- .... Hlavně uděláš kliku a co dál? Ten motor je slabej,těžkopádnej a pomalochodnej a neni tam moc prostoru pro úpravu válce...jen stratíš spodek a furt to pojede jen jak rychlejší fichtl se 4 kvaltama ... Nechci tě odrazovat,ale je to dost k zamyšlení....
Datum: 26. září 2013 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel16190
 ježiš proč tam nedáš motor ze 250 bude to levnější a aspon rozumě udělaný
Datum: 26. září 2013 11:16
 zdravím, mám vytlučené uložení kyvky u čz 175/356. Co Je vše potřeba pro opravu? je na to třeba nějakýho speciálního nářadí? A taky co je všechno uvnitř abych nemusel obědnávat na 2x. Jestli by jste mi mohli hodit tady od sesy odkazy. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 11:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16190
 místní prodejce mě zabije ale vem z monty jawa LITINOV7 futra s čepem a asi budeš muset sehnad i výstružník
Datum: 26. září 2013 11:19
 Zdravím draci mam dotaz ohledně jawy 585 moquito . Jde o to že bych na něj chtěl dát dell orto 19 nacku jestli s tímhle nebude mí nikdo skušenos ani mě to nepřekvapí tato není moc znám jak svou funkci tak i opravami nebo vzhledem ... děkuju za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Ad1) změř díru sacího kolena u karburátoru,musí tam bejt alespoň 19mm,lépe 20mm ,protože je blbost rvát tam velkej karbec pokud je na sacim koleně malá díra (laicky řečeno) ... Ad2) a co dál? Úprava válce? Výfuk? A nebo jen čistě jinej karbec? Válec by asi otevřít šel...
Datum: 26. září 2013 19:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 19 nácků  Chvíli mi trvalo, než jsem to pochopil...
Datum: 26. září 2013 10:57
Jméno: zrník
IP: uživatel16187
 No pravě se ptam jako jezdíme na tom dva je to ještě dobry ale myslim že by to na tu 19jrlo jede tak do 80 ale podle toho co jsem četl na netu to vcelku jede prý
Datum: 25. září 2013 22:51
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 ty chceš narvat na mosquito 19 nácků? vždyť to jen tak tak uveze jednoho člověka
Datum: 25. září 2013 19:49
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci vleze se tohle kolečko na fichtla? myslím když tam dam i řetež jestli nebude vadit o karter? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 11:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 16-ka se vleze, ale moc mista tam neni...
Datum: 25. září 2013 11:27
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 motor chci upravit ale jedna se mi jen o to jestli se vleze  děkuju
Datum: 24. září 2013 19:55
Jméno: standa
IP: uživatel16176
 Ne,nejde. Dobrá rada abys nebyl zklamanej,,,,pokud jsi lehkej tak seriovka utahne dobře 14z kolečko. 15z kolečku už jen za předpokladu že máš 45kg a fichtla s dobrym motorem v top stavu.
Datum: 24. září 2013 19:52
Jméno: filip
IP: uživatel16115
Datum: 24. září 2013 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když mi řekneš jaký , možná ti poradím
Datum: 24. září 2013 19:40
Jméno: fichtlgrrr
IP: uživatel15395
 čau draci, chci se zeptat tady na fichtl kramku je 8 vybrus na fichtlika ale zaboha nemuzu najit 4 vybrus nevi nekdo kde bych nasel ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 11:25
Datum: 24. září 2013 11:25
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 proč zrovna 4 ?nejspíš ho najdeš někde v brusírně ..
Datum: 23. září 2013 22:14
Jméno: jawa21
IP: uživatel13621
Posl.aktualizace: 23. září 2013 21:14
 neni
Datum: 23. září 2013 21:14
Posl.aktualizace: 23. září 2013 16:46
 Co se ti na tom nelíbí když ho tam nenaplácáš moc, svůj účel splní i bez porušení závitu při povolování. Záleží taky na druhu lepidla
Datum: 23. září 2013 16:46
Jméno: nakaputa
IP: uživatel14449
 Lepidlo, jak genialni... tim tahle uprava ztraci smysl
Datum: 23. září 2013 16:30
 Víko upravit musím... chce to zbrousit přesah ruční bruskou. Vejde se sice s chlupem, ale vejde a nebude dřít. Jinak samozřejmě na fixaci použiju samojistící matice s lepidlem na závity...
Datum: 23. září 2013 15:28
 Když to chceš mít pořádně tak dáš delší šrouby a lepší pružiny, musíš ale upravit víko pak má tahle úprava význam.. jinak s těma matkama existuje něco jako lepidlo na závity
Datum: 23. září 2013 14:41
Jméno: nakaputa
IP: uživatel14449
 Zdenda ma pravdu, taky sem to chtel delat ale ze stejnyho duvodu sem se na to vybod, ted jediny co me napada tak pouzit kratsi pruziny, slabsi matky a zajistit kontra matkou. Co si o tom myslite?
Datum: 23. září 2013 12:46
 Motor leštěnej ručně silichromem
Datum: 22. září 2013 20:23
 mě to drhlo o víko ty matky, a když jsme je víc dotáhnul tak už nefungovala spojka- pružiny byly stlačený nadoraz...
Datum: 22. září 2013 19:24
 Hele jak tam máš ten motor čím si to leštil ?
Datum: 22. září 2013 18:25
Jméno: standa
IP: uživatel16160
 Viděl jsem to už vícekrát a o praskání sem slyšel taky. Co vím,tak ty spojky co držej ,maj dole ty šrouby silnější tělo,aby se to mělo o co opřít + zajišťovací matice. Nevim co víc přihodit do placu...
Datum: 22. září 2013 17:19
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 tak tohle jsem už dělal před několika rokama a nic nového to není pod sluncem, a jezdil jsem s tím jen chvilku a to několik kilometru ,než se mě začali matičky povolovat a praskat sváry na přivařených šroubech a šrouby byli extra volné a začalo to škrtat o víko ,tak že se mě málem prodřelo!, a spojka přestala fungovat , no hruza a děs ten rachot poslouchat ,zkoušel jsem i samojistící matky a bylo to lepší a vydrželo to déle ,nakonec jsem to vzdal a vyhodil neměl jsem na to nervy to furt rozdělávat, já říkám nedělat to!!! nechat original ...upřimnou soustrast... Zdenda
Datum: 22. září 2013 15:55
 Kespr: Na takový fušeřiny se vykašli...tohle je strojařina, na to se musí jít soustruhem, né flexou...když to tak řeknu, tak soustruh má v garáži kde kdo...určitě ve tvym městě/vesnici někoho najdeš...
Datum: 22. září 2013 15:54
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jo tak dík uz to chápu ale budu to muset odsoustružit flexu a nebo vyvrtám větší díru na ten sroub
Datum: 22. září 2013 15:27
 Koupíš dlouhý šrouby s krátkým závitem... uříznout je na délce 43mm a odsoustružit falc 8mm... pak je musíš na spojkovej koš navařit a zabrousit.....
Datum: 22. září 2013 15:12
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 na te předposlední fotce je ta srubka a ten konec te srubky si udelal nebo to de tak kupit ? a musel si to svařovat ?
Datum: 22. září 2013 14:54
 Koukni, přidal sem tam další fotky tý spojky... šrouby odpovídaj tloušťce kolíků a jsou o 4mm delší než origo kolík
Datum: 22. září 2013 14:42
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 cau jak si tu spojku udelal?kolikátky a jak dlouhe ty srubky a jak si je tam přichitil ?
Datum: 22. září 2013 14:29
 Zdravím pánové. Je tu někdo z okolí Telče, kdo by byl schopen mi zgenerálkovat motor? Mám tím na mysli hlavně vymezit vůle na převodovce. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 16:03
 Nešlo by se domluvit mailem? (4gear@seznam.cz) Na mobilu nebudu do pondělka pomalu
Datum: 25. září 2013 16:03
Jméno: stamal
IP: uživatel7807
 stačí napsat sms zavolám
Datum: 25. září 2013 13:08
 ok
Datum: 25. září 2013 10:45
Jméno: Štamal
IP: uživatel7807
 Zdravím ozvi se na tel. 608603326 domluvíme se.
Datum: 24. září 2013 15:56
 Zdar, nevíte jestli je tady na prodej nějaký zámek na sedlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 14:37
Datum: 29. září 2013 14:37
 Zdravím potřebuju poradit na úpravu výfuku, problém je v tom že potřebuju užší výfuk zajímalo by mě zda když ho zůžím ale prodloužím aby měl stejné cm3 jestli to něčemu bude vadit (rapidně znatelná ztráta výkonu,atd.) plus posunutí tlumivky směrem dozadu. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 12:57
Jméno: jawak
IP: uživatel16191
 Když ho zůžíš tak teoreticky kdyby si měl dobrou resonanční komoru a konec by byl uzkej a delší tak motorka by měla lítat (od "spoda" horší ale v otáčkách jako drak) ale záleží taky jakou trysku máš a na plno jinejch okolností  je to spíš takovej hokus pokus
Datum: 26. září 2013 12:57
 Čau draci měl by tu někdo odkaz na Stejskyho diplomku?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 13:16
Jméno: karlos
IP: uživatel14642
 Stando, sám stejsky tam píše, že je to pouze hodně hrubý základ a vše další, co by asi zajímalo kdejakýho ladiče ohledně porovnání kanálů, různých válců atd. tam není z jednoho prostýho důvodu, protože by to tuhle práci minimálně ztrojnásobilo. Na druhou stranu, to čím se stejsky zabývá přesahuje všechny normální meze
Datum: 19. září 2013 13:16
 Nehledal jsem ji kvůli kontrétní úpravě,ale jen kvůli teorii jen jsem si chtěl doplnit jak co funguje např.různé typy rozvodů sání,vlivy něčeho na něco atd.Díky
Datum: 19. září 2013 7:36
Jméno: standa
IP: uživatel16136
 Ten 3K co tam testuje je popsanej včetně rozměrů,ale asi záměrně tam dost věcí chybí,takže nepoužitelné... Jinak pokud nejedeš na levelu 2T jako on,tak nebudeš ani z poloviny vědět o čem píše. Já na tom byl podobně. Ale jako zdroj základních informací pro vyšší level úprav slušný...dočteš se tam věci na které bys jinak přicházel zdlouhavě stylem pokus/omyl ... Jednou jsem si to přečet,něco vstřebal a usoudil,že už je to mimo muj soudek....navíc jsem postupem času narazil na případy některých popsaných záležitostí které vyvrací některé jeho závěry...takže bych to nebral jako nějakej absolutní mustr všeho...spíš se vše motá okolo jednoho konkrétního motoru a neplatí to obecně...poznatky i závěry.... To jen tak pár slov ode mě,teoretik nejsem,zajímá mi jen praxe... Každopádně nevim o podobné práci v CZ na tomto levelu ...
Datum: 18. září 2013 21:57
 Tohle smrdí copyrightem nebo při nejmenším nápadem pro objevení zázračné úpravy motoru
Datum: 18. září 2013 21:14
Jméno: Nakapalakaputa
IP: uživatel14449
 Auau boli me rucicky z toho jak sem zadal do guglu "stejsky diplomova prace jawa" https://dspace.vutbr.cz/bitstream/handle/11012/7676/2012_DP_Stejskal_Miroslav_107575.pdf?sequence=1
Datum: 18. září 2013 20:53
 Zdravím Vás přátelé. Mám dotaz ohledně gufer. Můžete mi doporučit kvalitnější gufera na kliku do motoru vyšší úpravy, který točí okolo 9000 - 10000rpm? Díky moc za tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 12:43
Jméno: marquee
IP: uživatel16037
 jasný já ti rozumím, jen mám prostě přesně opačnou zkušenost že neví co je viton, asi záleží do jakého krámu člověk přijde, samozřejmě když budu chtít SKF tak si najdu patřičný označení. Ale tohle asi nemá cenu řešit. Prostě se shodneme asi na tom že je dobré znát obojí. Jak označení tak materiál, pak se nemůže stát že člověk nepochodí
Datum: 18. září 2013 12:43
Jméno: drn
IP: uživatel15060
 no si vem , že ty zkratky nejsou unifikovaný, třeba skf používá hms5v nebo hmsa10v, prijdes do kramu skf kde bude novej/nezkusenej/idiot a vyvalis na nej vias a on na tebe bude cucet neveda co to je, ty poucen ze si mas pamatovat zkratky taky nevis co chces a odejdes neporizenou
za svou praxi na krame nikdo neprisel s tim ze chce gufero via, vias, hms... ale vzdyky rekne rozmer a ve vitonu (setkavam se s tim ze vitonu rikaj silikon, ale vzdycky se dopracujem k tomu jestli chctej opravdu silikon nebo myslej viton)
omlouvám se zakladateli za ot
Datum: 18. září 2013 12:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to kolo: nevím proč
Datum: 18. září 2013 9:06
Jméno: kolos
IP: uživatel14122
 marguee:.....se asi špatně vyspinkal
Datum: 18. září 2013 8:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak podle mě je konkrétní požadavek "17-30-7 VIAS", stačí zadat do googlu a objednat nebo přijít s tímhle označením do obchodu, ale jak myslíš, podle vlastní zkušenosti když se ptáš o obchodě na VITON nebo FLUORKAUČUK stalo se mi že nevědí oč jde, proto říkám, že je lepší si říct přímo o konkrétní typ, nic víc, ale pokud se tě to dotklo tak se omlouvám
Datum: 18. září 2013 8:37
Jméno: drn
IP: uživatel15060
 no a jak muzes byt konkretnejsi nez ze znas material a rozmer? znalost zkratek je sice super ale zdaleka tu nejsou uvedeny vsechny, ale hádat se nebudu, co je logistejsi ale to at si kazdej rozmysli sam
Datum: 18. září 2013 8:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ne v době internetu si je buď přímo objednám nebo jdu do krámu přímo s konkrétním požadavkem.
Datum: 17. září 2013 21:43
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 a ty jdes do kramu a rikas ze chces via gufera?
Datum: 17. září 2013 21:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a co asi znamená, VIA???? že by vitonová gufera???
Datum: 17. září 2013 20:47
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 ptej se po vitonovejch
Datum: 17. září 2013 18:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hledej u nich označení VIA, VIAS je to samé ale s prachovkou nebo FPM GP. jsou z jiného materiálu a držej, cena asi jako za ložiska.
Datum: 17. září 2013 14:53
Jméno: tuning
IP: uživatel11232
 Ahoj, kde v otáčkách končí na upraveným dvoukanálu tříkruh píst ? cca 8000 ?? (bez pomocných výf. oken)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel16136
 Na babetu sem kdysi dělal cestovní válec a pamatuju si,že jsem nahoře nechával větší radiusy zrovna kvůli tomu kroužku...nic zběsilýho to nebylo,možná by to zkouslo skoro ostrou hranu,ale já ostrý hrany nerad,nevěřim tomu potom...už sem viděl na fichtlu tolik omlácenejch horních hran sacího kanálu od třetího kroužku,že bych si nedovolil doufat že to "snad bude dobrý" ... A to bylo takle nakurvený už z výroby... A pak ty fichtly maj jet stejně ... Tam je tolik šotků z výroby,že dva válce z deseti jedou 70 a dva 50...zbytek drží průměr 60-65...
Datum: 18. září 2013 15:51
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: babetta je dvoukroužkem domršená už z výroby. Na prvním válci co jsem udělal na babettu jsem to taky tak měl a i teď to tak mam, ale z jiného důvodu.
Datum: 17. září 2013 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel16132
 No takle sme to řešili u 80ccm kitu na babetu z nějakýho multivaru...jenže tam jezdil druhej kroužek...a potřebovali sme to otevřít na vejfuku a na sání protože to točilo jen cca 5500...
Datum: 17. září 2013 18:04
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 sání jde rozšířit v místě kde už kroužek nejezdí, ty 3-4mm v horní části kanálu bych neřešil pokud se nejedná o závodní speciál
Datum: 17. září 2013 17:09
Jméno: mustanh23
IP: uživatel15205
 amen
Datum: 17. září 2013 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Už v 70.letech zjistili,že je blbost rvát na fichtla tříkruh....důvodů je několik....ad 1) maximální otáčky - z kopce až 7500 .... ad2) třetí kroužek jezdí přes poměrně širokej sací kanál - což u tebe bude problém číslo jedna - jestli chceš výkon poslat vejš,musíš otevřít NEJENOM vejfuk,ale HLAVNĚ sání,jenže to ti třetí kroužek nedovolí,protože když otevřeš kanál do šířky,kroužek se přes hranu nedostane,přinejmenším bude zakopávat,destrukce předem jasná...ten ti dovolí jít maximálně dolu se spodní hranou bez úpravy šíře,jenže to je ti prd platný,protože do otáček jít nemužeš,protože tě tam tři kruhy nepustěj.... resumé : dej dvoukruh a udělej normální dvoukanál s normálnim dvoukroužkovym pístem,kterej pojede,bude točit a bude mít sílu a bude fungovat a vydrží.... jediná věc která tě už bude limitovat je zámek druhýho kroužku,ale až takovej limit to neni,protože víc jak 27 vejfuk stejně otevřít nejde,jinak praskaj kroužky(mě teda ne,ale někomu mužou) a limit pro druhej kruh je 28mm na šířku...pak je už zámek(respektive zámek je 15mm od středu ale kroužky s rostoucí vůlí se hýbou,válec se dá naklonit na šteftech na tu či onu stranu a když se sejdou špatný vůle tak je zámek ve vejfuku a destrukce všeho).... Snad jsem to vysvětlil dostatečně...
Datum: 17. září 2013 15:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 pri uprave se vetsinou posouva hrana saciho kanalu , tzn , bude du prisavat pres krouzky , to je taky jeden z duvodu proc pouzit jednoukrouzek , trikrouzkovej pist je prezitek , pitomost , a doufam ze se na nej uz nikdo v souvislosti z motorama 21 a 23 nezepta
Datum: 17. září 2013 15:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 standa má pravdu, tříkroužek a upravený válec je hovadina
Datum: 17. září 2013 6:04
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 záleží na válci, já jsem dvoukroužkový roztočil na 12tis, takže při dostatečné výkonu ve vyšších otáčkách klidně 10tis dáš
Datum: 16. září 2013 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel16124
 Muj odhad je cca 7000 ot/min jako seriovka na tříkruhu... Tříkruh na upravenej válec je kravina na entou
Datum: 16. září 2013 21:57
 Čus draci hele potřeboval bych zjistit jestli jdou přední vidlice ze simsona dát na mustanga bez úprav jenom jestli tam dou prostě normálně nasadit a utáhnou a potom jak je to s předním kolem jestli tam de to s fichtla a nebo jenom to ze simsna jo a jestli de buben ze simsona dan na fíka dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 10:42
Jméno: Jaj
IP: uživatel14449
 Neprud geare
Datum: 17. září 2013 10:42
 Vymlouvat se za chyby v gramatice na to, že píšeš rychle... hmmmmm
Datum: 16. září 2013 21:32
 nevim zkus to
Datum: 16. září 2013 19:40
 no to vym ale když tam kopnu kontramatku tak by se to uvolnovat nemělo ne???
Datum: 16. září 2013 19:37
 ne na tu přední si vyrobil aby to kolo z fichtla sedelo na simson vydlice y ty redukce misek tam nemusíš myt když to chces dotahovat me se to dotahovat nechtelo tak jsem si nechal vyrobit ty redukce a máš to bezpečnější protže já skočil na 10 skocich a onjo se to povolovalo a pak ty tlumiče ani skoro netlumí jenom ty brejle jebou do originál misek z fiochtla a ničí je
Datum: 16. září 2013 19:35
 jj co myslíš ta redukce ze zadního kola? ale ty mysky tam taky neměl v tom rámu..
Datum: 16. září 2013 19:29
 no nevim zkus, to ale to kolo tam má sice z fichtla ale má tam vyrobenou redukci se podívej má to v tem vyroba novych soucastek nebo dilu nebo neco
Datum: 16. září 2013 19:26
 jo jo v poho taky se někdy spletu píšu rychle ale někde na videu sem viděl že to tam normálně kopl bez teh misek a měl tam přední kolo normálně ficchtlácky ale dal tam i pio. buben ale na to tal z fichtla redukci ze zadního kola a bylo to ok. nevím no ale kdybych tam dal normálně do origo misek a dal to přes kontra matku to by se asi neuvolnovalo že??
Datum: 16. září 2013 19:22
 sorry za gramatiku
Datum: 16. září 2013 19:12
Datum: 16. září 2013 19:11
Posl.aktualizace: 15. září 2013 20:12
 ok díky oboum
Datum: 15. září 2013 20:12
 Jak pravil Marcek...
Datum: 15. září 2013 20:12
 a který
Datum: 15. září 2013 20:10
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, myslím si že pionýr má v řízení kuličky o průměru 5 mm , počet kusů 42.
Datum: 15. září 2013 20:10
 Tyhle tam nepatří...
Datum: 15. září 2013 20:09
  jakto
Datum: 15. září 2013 20:09
 0ks
Datum: 15. září 2013 20:06
|



|