|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj chlapy, chtěl bych se zeptat na mojí jawa 555 mám vyštíplej kousek karteru kde je spodní uchyt kříže a stojaku je vyštíplej pouze v pravé pulce levá je ok jak bych to mohl spravit abych měl kříž rovně ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:42
 MMA by navíc mělo být pro svařování hliníku usměrněné. Kde sehnat hliník ti asi moc neporadim, já si hliníkový věci odlejvam ve škole na slejvárně hliníku...
Datum: 30. srpna 2013 11:42
 no mám doma MMA neboli elektrodu a kde bych sehnal stejně silnej kus hliníku a jestly by to drželo
Datum: 30. srpna 2013 10:42
 Ahoj mám takto 5 bloků na 555 a uplně mě to sere
Datum: 29. srpna 2013 21:05
 Elektrodou(MMA), TIGem, MIGem...záleží jaký máš možnosti...
Datum: 29. srpna 2013 12:43
 no jo ale čim to zavařit elektrodou bych to propálil
Datum: 29. srpna 2013 12:35
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus nech tam navařit kus stejně silnýho hliníku a pak to provrtej podle origo díry a nebo dej podložky jenom ale to ne prasárna a za chvilku to odsere i ten druhej držák no pak jiný kartery
Datum: 29. srpna 2013 11:13
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jesli tady někdo zkoušel upravit válec na pařízka 550. Šel by na něm šel upravit jenom výfukový a saci kanál. Mě by totiž zajímalo, když upravím výfukový a saci kanál například na tovární hodnoty jako má třeba mustang jestli by potom motor trochu ožil a měl pořád traktoroidní průběh, nebo by ztratil spodek a musel se točit do bezvědomí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 22:23
 Dělali jsme něco na moravě,vejfuk 29,sání origo(je dolu protahlý až dost) jen roztažený do šířky a dorovnaný nahoru,hlava j21 snížená....jelo to cca 80....chovalo se to jak živější j21
Datum: 27. srpna 2013 22:23
 Zdravím, nanašel by se někdo kdo má stejskyho úpravu na válci na stadíka? třeba úpravu na moped cup? jak vám to jede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 16:45
Jméno: tomas
IP: uživatel4888
 Čau, mám napiš mi na jawa46@seznam.cz
Datum: 28. srpna 2013 16:45
 zdar, bude vadit když dám u fichtla posledni část tlumiče výfuku obráceně
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 19:57
 jen tak vypadá to líp
Datum: 27. srpna 2013 19:57
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 A proč bys to dával obráceně ?
Datum: 27. srpna 2013 16:06
 jj uplne ten poslední kus
Datum: 27. srpna 2013 14:21
 Jako že otočíš tu vložku či co?
Datum: 27. srpna 2013 14:11
Jméno: tupl
IP: uživatel11657
 Nazdar dracy dnes jsem zabrusoval hlavu na pincloj nemel jsem cif na umyvani nadobi tak jsme pouzil solvinu nevadi to ze ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 7:25
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 V tomhle případě je asi zbytečný problém řešit.. Cif, solvina, indulona, není to jedno? Vždyť ani jedno ti hliník nezabrousí, tak možná umyje, ale to je asi tak všechno
Datum: 30. srpna 2013 7:25
 vono to právě musí drhnout.Ale už jsem slyšel o zabroušení že se k zubní pastě přidal popel z cigarety.Přesto bych šel do zabrušovací pasty a výsledek zaručen.
Datum: 29. srpna 2013 12:21
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
Datum: 29. srpna 2013 10:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 vzhledem k tomu že v solvině se jako abrazivo používají dřevěné piliny tak to tím půjde opravdu super  tady je to snad lepší než DIKOBRAZ, možná by to občas chtělo používat mozek
Datum: 29. srpna 2013 8:06
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Já si naopak myslím, že to určitě nevadí, efekt bude určitě minimálně podobný, ne-li stejný a navíc by ti to mohlo jít o něco lépe.
Datum: 28. srpna 2013 10:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to možná půjde rychleji pastou na zuby
Datum: 27. srpna 2013 15:31
Jméno: mustang
IP: uživatel15205
 kolečko palec nahoru  , takhle ma vypadat reakce na debilní dotaz
Datum: 27. srpna 2013 14:44
 Aha, tak takhle je to  děkuji za osvětu, zřejmě jsem byl natolik rozhozen tím Y po C ve slově dracy, což mě naprosto vykolejilo a proto mi unikla ta naprosto jasná souvislost mezi zabrušovánim hlavy, cifem na nádobí a solvinou. Jenom tak pro moji zajímavost, jak dlouho trvá zabroušení trochu pokřivené hlavy něčím, co by správně nemělo poškrábat sklo?
Datum: 27. srpna 2013 14:08
 Já to pochopil hned... Cipovi došel Cif.. tak se rozhodl, že místo cifu použije na ZABROUŠENÍ HLAVY solvinu... ojojoj to je prasečina zase
Datum: 27. srpna 2013 14:03
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 kolecko: přesně tak, vždyť píše že mu došel cif!
Datum: 27. srpna 2013 12:40
Jméno: AAAAA
IP: uživatel5546
 solvinu na umyti hlavy, ty kolecko jedno
Datum: 27. srpna 2013 12:33
 Jako že jsi solvinou umyl nádobí, nebo jak? Jsem zmaten...
Datum: 27. srpna 2013 12:26
 Jak a čím rozlestím kartry do zrcadlového lesku ?? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 20:40
 jj moc dekuju vyskouším
Datum: 26. srpna 2013 20:40
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ja som to robil iba s tým kotúčom a je to krásne!
Datum: 26. srpna 2013 19:07
 leštící pasta- tuha, která se natavý teplem na filcový kotouč...
Datum: 26. srpna 2013 15:46
 A jakou leštenku ?? Ze skusenosti??
Datum: 26. srpna 2013 13:02
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Filcovým kotúčom do flexy !
Datum: 26. srpna 2013 9:27
Jméno: jawasssss
IP: uživatel9121
 čau, chcu se zepat jak se dá rozdělat výfuk na jawu 250 panelku, jedná se mi o to jak z něho možou jít vydělat ty tlumící prvky když konec výfuku má mnohem menší průměr než celý výfuk díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 20:36
 ve výfuku je jen jeden tlumič.. taková děrovaný vložka která je nasune do díry nakonci výfuku a je přišrubována malým šroubkem z boku.. nic víc v tom neni
Datum: 25. srpna 2013 20:36
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a není v tom jen taková píšťala o průměru té díry?
Datum: 25. srpna 2013 19:56
Jméno: Hafis
IP: uživatel15946
 Čau. Čím a jak vypálit výfuk? Mam to vypalovat i s kolenem? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 10:10
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Já osobně vypaluju horkovzduškou. Sice to není tak rychlý jako oheň, zato se mi výsledek po vyklepání zdá lepší a chromům to nějak nevadí. Jen to trošku víc kouří - sousedi tě chvilku nebudou mít rádi
Datum: 29. srpna 2013 10:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vezmi staré lanko, na konci ho rozpleť, druhý konec dej do vrtačky a tím to krásně vyčistíš od tvrdých usazenin, pak stačí vypláchnout třeba benzínem (já používám čistič na brzdy) nebo můžeš použít nějaký čistič na motory a budeš ho mít jak nový
Datum: 27. srpna 2013 15:40
 Jestli chrom nestojí za nic, vezmeš to propanbutnovým hořákem na ipu, vyklepeš a máš to
Datum: 24. srpna 2013 21:27
 dělal sem to tušim hydroxidem na odpady, ale bacha žere stříbřenku chrom ne. Maj ho v drogerce (prodává se asi v kilovce).
Datum: 24. srpna 2013 20:36
 Ideální je vypálit výfuk několik minut trvající ostrou jízdou... když to chceš jinak a nezáleží ti na chromu, tak to vypal benzínem až to červený bude...
Datum: 23. srpna 2013 23:05
 ale jestli se to rozhodneš vypalovat tak bacha at neco nezapálíš třeba když tam budeš prilivat benzin tak ne z kanystru !! vem třeba kelimek a vzdycky tam trošku nalej ale musíš rychle jinak ti zhoří kelímek
Datum: 23. srpna 2013 18:54
 Zrovna před chvílou jsem čistění dodělal já mám chromy v ... takže sem tam nalil benzin a zapálil ale to nepřineslo skoro žádnej výsledek tak jsem vzal šroubovák a žačal jsem to vydrapovat a pak jsem vzal šroubovnicu protože jsem tam už nedošáhl šroubovákem šlo to celkem pěkně ven ale dělal jsem to asi hodinu ale vejfuk je jak novej (zevnitř) .D
Datum: 23. srpna 2013 18:53
 Můj postup je takový, že vyndam z výfuků vložky, ty poleju benzínem a zapálim. Obaly výfuků a kolena čistim mechanickou cestou, protože si nechci zničit chromy. Takže třeba vhodně ohnutý drát z autogenu a ručně vyškrábat, je to práce na chvilku. Koleno snadno vyčistíš tak, že vemeš staré lanko, roztřepíš ho na konci, upneš do vrtačky a pomocí toho vyškrábeš karbon z kolena...
Datum: 23. srpna 2013 16:11
Jméno: zap. Motorovka
IP: uživatel12302
 čus draci  chci si koupit do Pionýra zapalování z motorovky,poradí te mi na co si dávát pozor ?  A podle čeho vybírát ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 10:59
Jméno: zap. Motorovka
IP: uživatel12302
 H: na tohle sem se neptal co od toho čekám  !
Datum: 25. srpna 2013 10:59
Jméno: Honza
IP: uživatel15940
 A co od toho očekáváš?
Datum: 24. srpna 2013 19:32
 a nemělo omezovač
Datum: 20. srpna 2013 22:57
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar aby se točilo na dobrou stranu
Datum: 20. srpna 2013 22:02
Jméno: Jezda
IP: uživatel14530
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 8:25
Datum: 20. srpna 2013 8:25
 zdar, nevíte někdo kolik stojí komplet nalakované J 21 v lakovně ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 21:54
 Mame v Hradci Kralove praskovou lakovnu a tam ti to udelame i s opiskovanim a nalakovanim kolem 3000kč
Datum: 22. srpna 2013 21:54
 ok, díky chlapy, tak já to tam dám , bylo to dělané sprejem ale loupe se to.
Datum: 21. srpna 2013 1:14
Jméno: standa
IP: uživatel15993
 Počítej do dvojky...pokud to teda dáš do LAKOVNY... Když to dáš někomu z Horní Dolní do "lakovny" tak se do litru vejdeš.... Za dvě piva to určitě z lakovny nebylo
Datum: 20. srpna 2013 17:39
 Jde jen o ty bílé plechy .
Datum: 20. srpna 2013 13:46
 me dělal plechy bez rámu za 3000. ale pak mi řek, že by už to za tak málo nedělal... jde o to kde - tipuju tak od 5000 (ale videl jsem fichtla s metalízou a majitel mi řek, že to měl komplet za dvě piva  )
Datum: 20. srpna 2013 8:50
 Dobrý den, mám fichtla 21 a plánoval jsem, že bych na něj koupil trysku 72 a chtěl jsem se zeptat jaké s ní někdo máte zkušenosti. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2013 0:43
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 taky mi to hori... zkousel jsem dat civky co nejdal od magneta, ruzne wataze, az jsem nakonec koupil stabilak z babety. shodou okolnosti jsem po par dnech musel jet ve tme a po sto metrech jsem ho zase odpojil, ptz se to fakt nedalo. jenom zhave vlakno. opatrne jsem dojel domu a na druhy den, kdyz jsem dal zase konum pit, vsechno popraskalo... takze nezbyva nez nejezdit vnoci.
Datum: 21. srpna 2013 0:43
Jméno: standa
IP: uživatel15993
 Já mam z druhý ruky,nejetý,první verze,předstih se ladí v DU. Zatím ho mam 3 roky,ale najeto ani ne 1000km,z toho cca 800km to bylo zapojený jen na jeden drát aby to jelo,teď řešim žárovky kvůli STK... Zatim ok,jede to bohatý/chudý i rozladěný,předstih nevim jakej mam,startuje bez plynu,vše ok.... Jen ty žárovky mi praskaj... Zkusim stabilizátor... 12V/35W + 12V/5W mi hoří ...6V/15W + 6V/5W mi taky hoří...25W vepředu jen žhaví....
Datum: 19. srpna 2013 20:04
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 klasika 15+5... ale můj příběh s vape je dlouhý, ve zkratce: koupeno použité před třemi roky, svítivost vždy perfektní, žárovka občas praskla, ale vždy jako první přední vlákno.. vždy vlivem vyšších otáček (klidně těch 10tis, ale na stojánku) neřešil a koupil novou, občas taky vadné žárovky, který nesvítily skoro vůbec - opět jiné, takže jsem to všechno vždy přisoudil nekvalitním žárovkám.. taky sem zkusil 12v/35w a vzadu 12v led sulfidka - oproti klasice to svítilo míň ale uspokojivě.. zapojení žluté k sobě a jinak klasika 30w.. jezdit jak řikáš na spotřebu, asi by nepraskali... spíš víc mi praskají žárovky na klasice, ať 20w nebo 30w (asi mám silný magneta  ) dokonce jsem si koupil i halogenové ba20d 15 i 25w, ty svítily perfektně, ale opět jen do nějakých toček pak praskly - bylo to číny, ale stály snad 30kč... stabík nikdy nebyl... po těch třech letech mě ale vape zklamalo, je teda fakt že se k němu nechovám moc slušně, oloupanej ten plast, příchytky jsem dělal už dvakrát nový a celkový vhled je hodně ošklivý. už jsem ho měl vyndaný v šuplíku, neb mě sralo, že nevím jakej vlastně jezdím předstih - různé rysky 21° před hlavní ryskou, různé pootáčení za jízdy jestli bude nějaká změna v jízdě, ale nikdy jsem nebyl spokojenej, svíce musela napovídat, což mě ale nestačilo a navíc to nějak přestávalo svítit.. a to nejlepší nakonec: zrovna v pátek jsem razil na 300km víkend, tak sem se nad ním ještě žjelel a dal ho tam - chyba lávky, jiskra sice funguje tak nějak jak předtim ale světla svítili pramálo a při jízdě se to ještě zhoršilo natolik že už to jen žhavilo, žárovky a el. je ok, neb 30w svítí bezvadně. takže vape mě umřelo někde vevnitř a bojím se že to bude mít vliv i na lazení předstihu.. a to mě svedlo k tomu, že montuju opět 30w a budu nejvíc šťastnej. ámen
Datum: 19. srpna 2013 19:31
 Dweine co máš za žárovky ? Mě to furt praská ... Když jezdim jentak na spotřebu tak dobrý,a jak to otevřu do plnejch(nic brutál max 8000rpm) tak prdne vzadu žárovka a hned po ní vlákno vepředu... Nebo máš stabilizátor z báby?
Datum: 19. srpna 2013 18:38
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 od vape čekej jen to že nemáš kladívka a dobře svítí už od spodu, což je v noci výhoda, ale výkon stroje ti to nijak nezvedne - neni jak.
Datum: 19. srpna 2013 18:26
 já mám taky převod 12/55 a táta když byl mladej tak na mym fichtlu prý jezdil 60-70 km/h a na převod 13/55 prý 80 km/h ale já jsem chtěl toho fichtla ještě nějak polechtat tak ještě teď třeba napadlo nechat vše tak jak je a dát tam VAPE a popřípadě udělat si výbrus 39mm
Datum: 19. srpna 2013 18:17
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 nevim přesně, origo tacho je moc nepřesnej, jezdim převod 12/55 poněvač moje 20ka veze 120kg zátěže. ale vím že průměrně ujedu kilometr za minutu, takže do kopce třeba 50 a z kopce třeba 80. mě hlavně nejde o maximálku, ale o tah.
Datum: 19. srpna 2013 17:42
 A jakou máš maximálku s tímto výbrusem ? díky
Datum: 19. srpna 2013 17:23
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 tryska 68 mě v pohodě uživý výbrus 41,50... co víc chceš slyšet?
Datum: 19. srpna 2013 17:12
 a jak by třeba podle vás mohl ten fichtl jezdit např. na válec 39mm a tu trysku 72
díky
Datum: 19. srpna 2013 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel15984
 Za mě ne. Na vyladěný skoro seriovce jezdim na trysku 65 !
Datum: 19. srpna 2013 7:10
Jméno: Jarda
IP: uživatel11232
 Ahoj, mám takový dotaz,rn budu si dělat dvoukanál zatím bez výbrusu, plánek mám, zajímalo by mne srovnání účinnosti těchto dvou úkonú - jestli zvýšení výf. kanálu nebo jako alternativa přesně upravené dno pístu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 17:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel11232
 Děkuji za odpověď.
Datum: 18. srpna 2013 17:24
Jméno: standa
IP: uživatel15984
 Tim pístem si moc nepomužeš. Upravit sací a výfukovej kanál...neni ani potřeba to upravovat nějak moc,spíš opravit sací kanál,srovnat vejfukovej kanál. Výbrus určo udělej. A pokud hneš nahoru s vejfukem,nezapomeň dorovnat kompresní poměr buďto pár výbrusy nahoru a nebo upravit hlavu. Ať se daří. Standa
Datum: 18. srpna 2013 17:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Účinnější je úprava kanálu. Zároveň tím zvětšíš i plochu kanálu. Úprava pístu se používala víceméně jen tam, kde by úprava kanálu byla problematická (viz. Praga ED 250 s nikasilem).
Datum: 18. srpna 2013 15:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Zdar draci nemá někdo odzkoušený nějaký digitální tachometr, který by fungoval na fichtlovi?? Ten co mám mi od 65km/h začne brát jen jeden impulz za dvě otáčky tak že začne ukazovat polovinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 12:26
 mám Sigmu BC 1200, na třech motorkách  rychlost, max. rychlost, průměrná rychlost,teplota,hodiny, celkové kilometry, celkový čas, denní kilometry, denní čas
Datum: 18. srpna 2013 12:26
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Já mám na S-11 vyzkoušený obyčejný digitacho koupený v Tescu za cca 130kč.
Vzal jsem ho za tu cenu na vyzkoušení a zatím to zvládá vpohodě. Má to 4 funkce, rychlost, počet km, denní počítadlo a myslím čas jízdy. To by mělo stačit.
Datum: 17. srpna 2013 21:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče mě napadlo, esli máš čidlo s magnetem co nejblíž středu kola a s nejmenší možnú mezerú?
Datum: 17. srpna 2013 16:01
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj marquee! Uš je to dlúho, ale mě dobře fungoval SIGMA 500. Já měl snímač na zadním kole. Aj 700 tam fungoval" Na JAWĚ 250/592 mám SIGMU 8 a tá je určená aj pro motocykly do 300 km/h! Neco levnýho mě ukazovalo na JAWĚ nesmysly, neš sem si všiml, že stačí nastartovat motor a uš tam neco bylo! Neš sem ho stratil, toš sem na JAWĚ používal paralelně aj CC AT 100! Ten měl aj výškoměr, teploměr, měřič frekvence tepu a další vymoženosti! Ať Tě moje info nesklamú! Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 17. srpna 2013 12:14
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau na pinckovi mi docela řve výfuk, nemám ho totiž dobře utěsněný mezi kolenem a výfukem. nemáte na to nějaký trik jak to utěsnit? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 12:35
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Jdi do obchodu kde prodávají klasický kamna Petry a tam koupíš těsnící šňůru do dvířek těchto kamen a tím to utěsníš.
Datum: 20. srpna 2013 12:35
 Mě se osvědčila teflonová páska, jen je důležité to pěkně odmastit .. nebo jako nouzovka koudel ...
Datum: 15. srpna 2013 21:06
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Určitě to utěsni vařit koleno s výfukem je prasečina.
Datum: 15. srpna 2013 20:28
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jaj to je dotaz, takže buď to svaříš anebo tam dáš azbestovou šňůru
Datum: 15. srpna 2013 18:54
 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O6oF3aAt880 já se z toho KO
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2013 20:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A taky nečtl o tým, že mám k dispozici STALINCA! Příští týdeň budem dělat siláž. Toš sem napustil chladič, naplnil nádrž naftú a zkusil ho natočit. A jako každej rok jede jak za mlada. Takový jak on dávejte si bacha! A protože je o STALINCA v okolí zájem, toš je zajištěněj aj podvalník s TATRÚ. Ani vzdálenost uš nevadí! Toš tak.
Datum: 15. srpna 2013 20:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně, kdyby chtěli tak ho dostanou. Panáček evidentně nezná pořekadlo, že nic není rychlejšího než policejní vysílačka.
Datum: 15. srpna 2013 6:25
 a co je na tom tak zajmaveho,, ze fichtlrar ujizdy ve tme na frekventovane silnici,,jeste z easpon ti poldove meli rozum a nehonili nekoho kdo by mohl skoncit hodne spatne,,, prinejmensi se skrabkou na asfalt
Datum: 14. srpna 2013 21:34
Jméno: tomas
IP: uživatel1434
 dobrý den, nemáte nebo neznáte nějaký přípravek na vyrážení ložisek z předního nebo zadního kola na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 0:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Vše dole popsané jsem zkoušel a nic.Pak jsem si za cca.12kč koupil vrut do betonu o přůměru 12mm nebo ted z hlavy nevim prostě průměru vnitřního kolečka,nasadíš do kolečka,zašroubuješ šroub co je součástí,on se ten vrut v tom ložisku roztahne a nehne se no a potom ho pěkně rovně vybouchaš i stim vrutem ven.Dělal jsem takto obě kola a naprostá paráda.
Datum: 14. srpna 2013 0:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší co může bejt je to nahřát na cca 120 stupnů a pak ložiska vypadávaj sami a poškození je minimální
Datum: 13. srpna 2013 21:29
 Kus kulatiny mi vždycky bohatě stačil
Datum: 13. srpna 2013 17:50
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 zdravím, mám dotaz na jezdcu závodů fichtl. Chci si dát místo origo osy zadního kola, svojí vyrobenou. Vydržíto z taženy kulatiny, nemá někdo zkušenosti. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2013 21:12
 jaký je přínos této ůpravy?
Datum: 15. srpna 2013 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 udělej jí z hlazenky a vydrží
Datum: 14. srpna 2013 23:57
 tak tak za tu práci to nestojí jinak puvodaní je snad nitridovaná... musel bys mít soustru a očko 1,5 stoupání a to nejni zrovna laciný..mám tu doma starou jetou origoš napiš na mail...
Datum: 14. srpna 2013 7:16
 Ono by asi taky chtělo říct jakej materiál na to chceš použít a jakou chceš řešit tepelně chemické zpracování...
Datum: 13. srpna 2013 18:02
 Podle mě ne.. ty origo osy jsou dost tvrdý.. věř mi z jedný starý jsem chtěl kousek uříznout a flexa si pěkně zakňučela.
Datum: 13. srpna 2013 17:51
Jméno: drn
IP: uživatel15060
 Zdar pánové. Máte někdo přímé porovnání laufu hikone vs. originál co se týká spotřeby a přínosu na seriovém motoru? je to na mustanga díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 14:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Originál motor (sání, karbec...) jede nejlíp s originál výfukem. Spotřeba nejnižší, protože to má i spodek.
Datum: 13. srpna 2013 14:00
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Plánuji stavbu nějaké buggy a tak bych se chtěl informovat. Chtěl bych tam motor z felicie. Nejlépe ten 1.6, ale nevím jestli ho jde dát na převodovku ze š120. Když by to nešlo, tak by se použil 1.3 z feldy nebo z favorita. Dál se chci zeptat jestli by šlo dát na MPi motor karburátor místo vstřikování (popř. jaký). Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 23:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak motor z fáčka 136 je o pár koníků silnější ale 135 postačí
Datum: 13. srpna 2013 23:25
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 No já chci nechat převodovku ze š120 abych nic nemusel otáčet a jen na tu převodovku nasadil motor favorit/felicia. Chtěl jsem vědět který motor na to bude nejlepší a který hlavně bude sedět.
Datum: 13. srpna 2013 22:02
 dle převodu,váhy a výkonu vmax mohla šplhat až ku cca 180kmh,což je strašně moc.šel bych do krátkého 4kvaltu,který je daleko dostupnější než 5q,na který neseženeš skoro nic.jinak na 1,6z feldy je origo namontována redukce na škodováckou skřín.na 1,6 aee karb není.snad se dá koupit závodní na webery ale to je jiný level a prachy.
Datum: 13. srpna 2013 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za mě motor favorit 136 a převodovku ze škodovky 5 kvalt a musí to lítat jak prase,nedokážu si představit buggy s převodovkou z favorita docela blbě by se to tam pasovalo podle mě
Datum: 13. srpna 2013 21:34
 to je obrovský problém otočit diferák a celý to otočit i s motorem ve stylu formule
Datum: 13. srpna 2013 16:31
Jméno: Libor
IP: uživatel13544
 http://www.youtube.com/watch?v=ekO_XN1heiE ten druhej odkaz má bejt tenhle
Datum: 12. srpna 2013 23:08
Jméno: Libor
IP: uživatel13544
 zdar na tohle máš nejlepší použít motor z favorita a jí s převodovkou zablokovat řízení a nechat to tak buggy bude líp vyvážená . když použiješ převodovku ze 120 buggy nebude vůbec vyvážená a jak uvidí prutčí kopec bede na zadních a jí při prutčím rozjezdu a když motor a převodovku z feldy tak je nej lepší z 1.3 z toho staršího typu. koukni co delá 120 http://www.youtube.com/watch?v=L-XV2zNikn0 a takle lechce seti favorit ani felda nepostaví http://www.youtube.com/watch?v=L-XV2zNikn0
Datum: 12. srpna 2013 23:06
|



|