česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  26  27  28  29  30  31  32  33  34  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chlapy, chtěl bych se zeptat na mojí jawa 555 mám vyštíplej kousek karteru kde je spodní uchyt kříže a stojaku je vyštíplej pouze v pravé pulce levá je ok jak bych to mohl spravit abych měl kříž rovně ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MMA by navíc mělo být pro svařování hliníku usměrněné. Kde sehnat hliník ti asi moc neporadim, já si hliníkový věci odlejvam ve škole na slejvárně hliníku...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mám doma MMA neboli elektrodu a kde bych sehnal stejně silnej kus hliníku a jestly by to drželo
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
Ahoj mám takto 5 bloků na 555 a uplně mě to sere
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Elektrodou(MMA), TIGem, MIGem...záleží jaký máš možnosti...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo ale čim to zavařit elektrodou bych to propálil
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus nech tam navařit kus stejně silnýho hliníku a pak to provrtej podle origo díry a nebo dej podložky jenom ale to ne prasárna a za chvilku to odsere i ten druhej držák no pak jiný kartery
 
 
Datum: 29. srpna 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jesli tady někdo zkoušel upravit válec na pařízka 550. Šel by na něm šel upravit jenom výfukový a saci kanál. Mě by totiž zajímalo, když upravím výfukový a saci kanál například na tovární hodnoty jako má třeba mustang jestli by potom motor trochu ožil a měl pořád traktoroidní průběh, nebo by ztratil spodek a musel se točit do bezvědomí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Dělali jsme něco na moravě,vejfuk 29,sání origo(je dolu protahlý až dost) jen roztažený do šířky a dorovnaný nahoru,hlava j21 snížená....jelo to cca 80....chovalo se to jak živější j21
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nanašel by se někdo kdo má stejskyho úpravu na válci na stadíka? třeba úpravu na moped cup? jak vám to jede? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel4888    
Čau, mám napiš mi na jawa46@seznam.cz
 
 
Datum: 28. srpna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, bude vadit když dám u fichtla posledni část tlumiče výfuku obráceně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen tak vypadá to líp
 
 
Datum: 27. srpna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
A proč bys to dával obráceně ?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj uplne ten poslední kus
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako že otočíš tu vložku či co?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: tupl      IP: uživatel11657    
Nazdar dracy dnes jsem zabrusoval hlavu na pincloj nemel jsem cif na umyvani nadobi tak jsme pouzil solvinu nevadi to ze ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
V tomhle případě je asi zbytečný problém řešit.. Cif, solvina, indulona, není to jedno? Vždyť ani jedno ti hliník nezabrousí, tak možná umyje, ale to je asi tak všechno :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vono to právě musí drhnout.Ale už jsem slyšel o zabroušení že se k zubní pastě přidal popel z cigarety.Přesto bych šel do zabrušovací pasty a výsledek zaručen.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Myšleno samozřejmě tak, že se u toho tolik nenadře (nebude to tak drhnout) :-D :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
vzhledem k tomu že v solvině se jako abrazivo používají dřevěné piliny tak to tím půjde opravdu super :-D tady je to snad lepší než DIKOBRAZ, možná by to občas chtělo používat mozek
 
 
Datum: 29. srpna 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Já si naopak myslím, že to určitě nevadí, efekt bude určitě minimálně podobný, ne-li stejný a navíc by ti to mohlo jít o něco lépe.
 
 
Datum: 28. srpna 2013 10:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
to možná půjde rychleji pastou na zuby :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 15:31
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel15205    
kolečko palec nahoru :-D :-D , takhle ma vypadat reakce na debilní dotaz
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, tak takhle je to :-D děkuji za osvětu, zřejmě jsem byl natolik rozhozen tím Y po C ve slově dracy, což mě naprosto vykolejilo a proto mi unikla ta naprosto jasná souvislost mezi zabrušovánim hlavy, cifem na nádobí a solvinou. Jenom tak pro moji zajímavost, jak dlouho trvá zabroušení trochu pokřivené hlavy něčím, co by správně nemělo poškrábat sklo?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to pochopil hned... Cipovi došel Cif.. tak se rozhodl, že místo cifu použije na ZABROUŠENÍ HLAVY solvinu... ojojoj to je prasečina zase :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
kolecko: přesně tak, vždyť píše že mu došel cif!
 
 
Datum: 27. srpna 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: AAAAA      IP: uživatel5546    
solvinu na umyti hlavy, ty kolecko jedno :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako že jsi solvinou umyl nádobí, nebo jak? Jsem zmaten...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak a čím rozlestím kartry do zrcadlového lesku ?? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj moc dekuju vyskouším :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Ja som to robil iba s tým kotúčom a je to krásne!
 
 
Datum: 26. srpna 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
leštící pasta- tuha, která se natavý teplem na filcový kotouč...
 
 
Datum: 26. srpna 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakou leštenku ?? Ze skusenosti??
 
 
Datum: 26. srpna 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Filcovým kotúčom do flexy !
 
 
Datum: 26. srpna 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: jawasssss      IP: uživatel9121    
čau, chcu se zepat jak se dá rozdělat výfuk na jawu 250 panelku, jedná se mi o to jak z něho možou jít vydělat ty tlumící prvky když konec výfuku má mnohem menší průměr než celý výfuk díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve výfuku je jen jeden tlumič.. taková děrovaný vložka která je nasune do díry nakonci výfuku a je přišrubována malým šroubkem z boku.. nic víc v tom neni
 
 
Datum: 25. srpna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
a není v tom jen taková píšťala o průměru té díry?
 
 
Datum: 25. srpna 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15946    
Čau. Čím a jak vypálit výfuk? Mam to vypalovat i s kolenem? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Já osobně vypaluju horkovzduškou. Sice to není tak rychlý jako oheň, zato se mi výsledek po vyklepání zdá lepší a chromům to nějak nevadí. Jen to trošku víc kouří - sousedi tě chvilku nebudou mít rádi :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vezmi staré lanko, na konci ho rozpleť, druhý konec dej do vrtačky a tím to krásně vyčistíš od tvrdých usazenin, pak stačí vypláchnout třeba benzínem (já používám čistič na brzdy) nebo můžeš použít nějaký čistič na motory a budeš ho mít jak nový
 
 
Datum: 27. srpna 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli chrom nestojí za nic, vezmeš to propanbutnovým hořákem na ipu, vyklepeš a máš to
 
 
Datum: 24. srpna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělal sem to tušim hydroxidem na odpady, ale bacha žere stříbřenku chrom ne. Maj ho v drogerce (prodává se asi v kilovce).
 
 
Datum: 24. srpna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideální je vypálit výfuk několik minut trvající ostrou jízdou... když to chceš jinak a nezáleží ti na chromu, tak to vypal benzínem až to červený bude...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jestli se to rozhodneš vypalovat tak bacha at neco nezapálíš třeba když tam budeš prilivat benzin tak ne z kanystru !! vem třeba kelimek a vzdycky tam trošku nalej ale musíš rychle jinak ti zhoří kelímek
 
 
Datum: 23. srpna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrovna před chvílou jsem čistění dodělal já mám chromy v ... takže sem tam nalil benzin a zapálil ale to nepřineslo skoro žádnej výsledek tak jsem vzal šroubovák a žačal jsem to vydrapovat a pak jsem vzal šroubovnicu protože jsem tam už nedošáhl šroubovákem šlo to celkem pěkně ven ale dělal jsem to asi hodinu ale vejfuk je jak novej (zevnitř) .D
 
 
Datum: 23. srpna 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj postup je takový, že vyndam z výfuků vložky, ty poleju benzínem a zapálim. Obaly výfuků a kolena čistim mechanickou cestou, protože si nechci zničit chromy. Takže třeba vhodně ohnutý drát z autogenu a ručně vyškrábat, je to práce na chvilku. Koleno snadno vyčistíš tak, že vemeš staré lanko, roztřepíš ho na konci, upneš do vrtačky a pomocí toho vyškrábeš karbon z kolena...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: zap. Motorovka      IP: uživatel12302    
čus draci :-) chci si koupit do Pionýra zapalování z motorovky,poradí te mi na co si dávát pozor ? :-) A podle čeho vybírát ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: zap. Motorovka      IP: uživatel12302    
H: na tohle sem se neptal co od toho čekám :-) !
 
 
Datum: 25. srpna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15940    
A co od toho očekáváš?
 
 
Datum: 24. srpna 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemělo omezovač
 
 
Datum: 20. srpna 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar aby se točilo na dobrou stranu
 
 
Datum: 20. srpna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14530    
http://www.youtube.com/watch?v=0T-oM6ZeJUU&feature=youtu.be Děkujeme pořadatelům a lidem kteří se na tak skvělé akci podílely. http://www.cistauhorek.cz/fichtl snad ti to seso nevadí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 8:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. srpna 2013 8:25
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, nevíte někdo kolik stojí komplet nalakované J 21 v lakovně ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mame v Hradci Kralove praskovou lakovnu a tam ti to udelame i s opiskovanim a nalakovanim kolem 3000kč
 
 
Datum: 22. srpna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, díky chlapy, tak já to tam dám , bylo to dělané sprejem ale loupe se to.
 
 
Datum: 21. srpna 2013 1:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15993    
Počítej do dvojky...pokud to teda dáš do LAKOVNY... Když to dáš někomu z Horní Dolní do "lakovny" tak se do litru vejdeš.... Za dvě piva to určitě z lakovny nebylo ;-)
 
 
Datum: 20. srpna 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde jen o ty bílé plechy .
 
 
Datum: 20. srpna 2013 13:46
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me dělal plechy bez rámu za 3000. ale pak mi řek, že by už to za tak málo nedělal... jde o to kde - tipuju tak od 5000 (ale videl jsem fichtla s metalízou a majitel mi řek, že to měl komplet za dvě piva :-) )
 
 
Datum: 20. srpna 2013 8:50
 
 
 
 
Jméno: david.jenik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, mám fichtla 21 a plánoval jsem, že bych na něj koupil trysku 72 a chtěl jsem se zeptat jaké s ní někdo máte zkušenosti. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2013 0:43
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
taky mi to hori... zkousel jsem dat civky co nejdal od magneta, ruzne wataze, az jsem nakonec koupil stabilak z babety. shodou okolnosti jsem po par dnech musel jet ve tme a po sto metrech jsem ho zase odpojil, ptz se to fakt nedalo. jenom zhave vlakno. opatrne jsem dojel domu a na druhy den, kdyz jsem dal zase konum pit, vsechno popraskalo... takze nezbyva nez nejezdit vnoci.
 
 
Datum: 21. srpna 2013 0:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15993    
Já mam z druhý ruky,nejetý,první verze,předstih se ladí v DU. Zatím ho mam 3 roky,ale najeto ani ne 1000km,z toho cca 800km to bylo zapojený jen na jeden drát aby to jelo,teď řešim žárovky kvůli STK... Zatim ok,jede to bohatý/chudý i rozladěný,předstih nevim jakej mam,startuje bez plynu,vše ok.... Jen ty žárovky mi praskaj... Zkusim stabilizátor... 12V/35W + 12V/5W mi hoří ...6V/15W + 6V/5W mi taky hoří...25W vepředu jen žhaví....
 
 
Datum: 19. srpna 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
klasika 15+5... ale můj příběh s vape je dlouhý, ve zkratce: koupeno použité před třemi roky, svítivost vždy perfektní, žárovka občas praskla, ale vždy jako první přední vlákno.. vždy vlivem vyšších otáček (klidně těch 10tis, ale na stojánku) neřešil a koupil novou, občas taky vadné žárovky, který nesvítily skoro vůbec - opět jiné, takže jsem to všechno vždy přisoudil nekvalitním žárovkám.. taky sem zkusil 12v/35w a vzadu 12v led sulfidka - oproti klasice to svítilo míň ale uspokojivě.. zapojení žluté k sobě a jinak klasika 30w.. jezdit jak řikáš na spotřebu, asi by nepraskali... spíš víc mi praskají žárovky na klasice, ať 20w nebo 30w (asi mám silný magneta :-) ) dokonce jsem si koupil i halogenové ba20d 15 i 25w, ty svítily perfektně, ale opět jen do nějakých toček pak praskly - bylo to číny, ale stály snad 30kč... stabík nikdy nebyl... po těch třech letech mě ale vape zklamalo, je teda fakt že se k němu nechovám moc slušně, oloupanej ten plast, příchytky jsem dělal už dvakrát nový a celkový vhled je hodně ošklivý. už jsem ho měl vyndaný v šuplíku, neb mě sralo, že nevím jakej vlastně jezdím předstih - různé rysky 21° před hlavní ryskou, různé pootáčení za jízdy jestli bude nějaká změna v jízdě, ale nikdy jsem nebyl spokojenej, svíce musela napovídat, což mě ale nestačilo a navíc to nějak přestávalo svítit.. a to nejlepší nakonec: zrovna v pátek jsem razil na 300km víkend, tak sem se nad ním ještě žjelel a dal ho tam - chyba lávky, jiskra sice funguje tak nějak jak předtim ale světla svítili pramálo a při jízdě se to ještě zhoršilo natolik že už to jen žhavilo, žárovky a el. je ok, neb 30w svítí bezvadně. takže vape mě umřelo někde vevnitř a bojím se že to bude mít vliv i na lazení předstihu.. a to mě svedlo k tomu, že montuju opět 30w a budu nejvíc šťastnej. ámen
 
 
Datum: 19. srpna 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15993    
Dweine co máš za žárovky ? Mě to furt praská ... Když jezdim jentak na spotřebu tak dobrý,a jak to otevřu do plnejch(nic brutál max 8000rpm) tak prdne vzadu žárovka a hned po ní vlákno vepředu... Nebo máš stabilizátor z báby?
 
 
Datum: 19. srpna 2013 18:38
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
od vape čekej jen to že nemáš kladívka a dobře svítí už od spodu, což je v noci výhoda, ale výkon stroje ti to nijak nezvedne - neni jak.
 
 
Datum: 19. srpna 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: david.jenik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám taky převod 12/55 a táta když byl mladej tak na mym fichtlu prý jezdil 60-70 km/h a na převod 13/55 prý 80 km/h ale já jsem chtěl toho fichtla ještě nějak polechtat tak ještě teď třeba napadlo nechat vše tak jak je a dát tam VAPE a popřípadě udělat si výbrus 39mm
 
 
Datum: 19. srpna 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
nevim přesně, origo tacho je moc nepřesnej, jezdim převod 12/55 poněvač moje 20ka veze 120kg zátěže. ale vím že průměrně ujedu kilometr za minutu, takže do kopce třeba 50 a z kopce třeba 80. mě hlavně nejde o maximálku, ale o tah.
 
 
Datum: 19. srpna 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: david.jenik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakou máš maximálku s tímto výbrusem ? díky
 
 
Datum: 19. srpna 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
tryska 68 mě v pohodě uživý výbrus 41,50... co víc chceš slyšet?
 
 
Datum: 19. srpna 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: david.jenik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak by třeba podle vás mohl ten fichtl jezdit např. na válec 39mm a tu trysku 72 díky
 
 
Datum: 19. srpna 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15984    
Za mě ne. Na vyladěný skoro seriovce jezdim na trysku 65 !
 
 
Datum: 19. srpna 2013 7:10
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11232    
Ahoj, mám takový dotaz,rn budu si dělat dvoukanál zatím bez výbrusu, plánek mám, zajímalo by mne srovnání účinnosti těchto dvou úkonú - jestli zvýšení výf. kanálu nebo jako alternativa přesně upravené dno pístu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11232    
Děkuji za odpověď.
 
 
Datum: 18. srpna 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15984    
Tim pístem si moc nepomužeš. Upravit sací a výfukovej kanál...neni ani potřeba to upravovat nějak moc,spíš opravit sací kanál,srovnat vejfukovej kanál. Výbrus určo udělej. A pokud hneš nahoru s vejfukem,nezapomeň dorovnat kompresní poměr buďto pár výbrusy nahoru a nebo upravit hlavu. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 18. srpna 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Účinnější je úprava kanálu. Zároveň tím zvětšíš i plochu kanálu. Úprava pístu se používala víceméně jen tam, kde by úprava kanálu byla problematická (viz. Praga ED 250 s nikasilem).
 
 
Datum: 18. srpna 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Zdar draci nemá někdo odzkoušený nějaký digitální tachometr, který by fungoval na fichtlovi?? Ten co mám mi od 65km/h začne brát jen jeden impulz za dvě otáčky tak že začne ukazovat polovinu:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám Sigmu BC 1200, na třech motorkách :-D rychlost, max. rychlost, průměrná rychlost,teplota,hodiny, celkové kilometry, celkový čas, denní kilometry, denní čas
 
 
Datum: 18. srpna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Já mám na S-11 vyzkoušený obyčejný digitacho koupený v Tescu za cca 130kč. Vzal jsem ho za tu cenu na vyzkoušení a zatím to zvládá vpohodě. Má to 4 funkce, rychlost, počet km, denní počítadlo a myslím čas jízdy. To by mělo stačit.
 
 
Datum: 17. srpna 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ešče mě napadlo, esli máš čidlo s magnetem co nejblíž středu kola a s nejmenší možnú mezerú?
 
 
Datum: 17. srpna 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj marquee! Uš je to dlúho, ale mě dobře fungoval SIGMA 500. Já měl snímač na zadním kole. Aj 700 tam fungoval" Na JAWĚ 250/592 mám SIGMU 8 a tá je určená aj pro motocykly do 300 km/h! Neco levnýho mě ukazovalo na JAWĚ nesmysly, neš sem si všiml, že stačí nastartovat motor a uš tam neco bylo! Neš sem ho stratil, toš sem na JAWĚ používal paralelně aj CC AT 100! Ten měl aj výškoměr, teploměr, měřič frekvence tepu a další vymoženosti! Ať Tě moje info nesklamú! Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 17. srpna 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau na pinckovi mi docela řve výfuk, nemám ho totiž dobře utěsněný mezi kolenem a výfukem. nemáte na to nějaký trik jak to utěsnit? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Jdi do obchodu kde prodávají klasický kamna Petry a tam koupíš těsnící šňůru do dvířek těchto kamen a tím to utěsníš.
 
 
Datum: 20. srpna 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se osvědčila teflonová páska, jen je důležité to pěkně odmastit .. nebo jako nouzovka koudel ...
 
 
Datum: 15. srpna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Určitě to utěsni vařit koleno s výfukem je prasečina.
 
 
Datum: 15. srpna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jaj to je dotaz, takže buď to svaříš anebo tam dáš azbestovou šňůru
 
 
Datum: 15. srpna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O6oF3aAt880 já se z toho KO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A taky nečtl o tým, že mám k dispozici STALINCA! Příští týdeň budem dělat siláž. Toš sem napustil chladič, naplnil nádrž naftú a zkusil ho natočit. A jako každej rok jede jak za mlada. Takový jak on dávejte si bacha! A protože je o STALINCA v okolí zájem, toš je zajištěněj aj podvalník s TATRÚ. Ani vzdálenost uš nevadí! Toš tak.
 
 
Datum: 15. srpna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně, kdyby chtěli tak ho dostanou. Panáček evidentně nezná pořekadlo, že nic není rychlejšího než policejní vysílačka.
 
 
Datum: 15. srpna 2013 6:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co je na tom tak zajmaveho,, ze fichtlrar ujizdy ve tme na frekventovane silnici,,jeste z easpon ti poldove meli rozum a nehonili nekoho kdo by mohl skoncit hodne spatne,,, prinejmensi se skrabkou na asfalt
 
 
Datum: 14. srpna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1434    
dobrý den, nemáte nebo neznáte nějaký přípravek na vyrážení ložisek z předního nebo zadního kola na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 0:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Vše dole popsané jsem zkoušel a nic.Pak jsem si za cca.12kč koupil vrut do betonu o přůměru 12mm nebo ted z hlavy nevim prostě průměru vnitřního kolečka,nasadíš do kolečka,zašroubuješ šroub co je součástí,on se ten vrut v tom ložisku roztahne a nehne se no a potom ho pěkně rovně vybouchaš i stim vrutem ven.Dělal jsem takto obě kola a naprostá paráda.
 
 
Datum: 14. srpna 2013 0:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejlepší co může bejt je to nahřát na cca 120 stupnů a pak ložiska vypadávaj sami a poškození je minimální
 
 
Datum: 13. srpna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kus kulatiny mi vždycky bohatě stačil :-D
 
 
Datum: 13. srpna 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
zdravím, mám dotaz na jezdcu závodů fichtl. Chci si dát místo origo osy zadního kola, svojí vyrobenou. Vydržíto z taženy kulatiny, nemá někdo zkušenosti. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký je přínos této ůpravy?
 
 
Datum: 15. srpna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
udělej jí z hlazenky a vydrží
 
 
Datum: 14. srpna 2013 23:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel15962    
tak tak za tu práci to nestojí jinak puvodaní je snad nitridovaná... musel bys mít soustru a očko 1,5 stoupání a to nejni zrovna laciný..mám tu doma starou jetou origoš napiš na mail...
 
 
Datum: 14. srpna 2013 7:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono by asi taky chtělo říct jakej materiál na to chceš použít a jakou chceš řešit tepelně chemické zpracování...
 
 
Datum: 13. srpna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě ne.. ty origo osy jsou dost tvrdý.. věř mi z jedný starý jsem chtěl kousek uříznout a flexa si pěkně zakňučela.
 
 
Datum: 13. srpna 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel15060    
Zdar pánové. Máte někdo přímé porovnání laufu hikone vs. originál co se týká spotřeby a přínosu na seriovém motoru? je to na mustanga díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Originál motor (sání, karbec...) jede nejlíp s originál výfukem. Spotřeba nejnižší, protože to má i spodek.
 
 
Datum: 13. srpna 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Plánuji stavbu nějaké buggy a tak bych se chtěl informovat. Chtěl bych tam motor z felicie. Nejlépe ten 1.6, ale nevím jestli ho jde dát na převodovku ze š120. Když by to nešlo, tak by se použil 1.3 z feldy nebo z favorita. Dál se chci zeptat jestli by šlo dát na MPi motor karburátor místo vstřikování (popř. jaký). Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak motor z fáčka 136 je o pár koníků silnější ale 135 postačí
 
 
Datum: 13. srpna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
No já chci nechat převodovku ze š120 abych nic nemusel otáčet a jen na tu převodovku nasadil motor favorit/felicia. Chtěl jsem vědět který motor na to bude nejlepší a který hlavně bude sedět.
 
 
Datum: 13. srpna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle převodu,váhy a výkonu vmax mohla šplhat až ku cca 180kmh,což je strašně moc.šel bych do krátkého 4kvaltu,který je daleko dostupnější než 5q,na který neseženeš skoro nic.jinak na 1,6z feldy je origo namontována redukce na škodováckou skřín.na 1,6 aee karb není.snad se dá koupit závodní na webery ale to je jiný level a prachy.
 
 
Datum: 13. srpna 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za mě motor favorit 136 a převodovku ze škodovky 5 kvalt a musí to lítat jak prase,nedokážu si představit buggy s převodovkou z favorita docela blbě by se to tam pasovalo podle mě
 
 
Datum: 13. srpna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je obrovský problém otočit diferák a celý to otočit i s motorem ve stylu formule
 
 
Datum: 13. srpna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13544    
http://www.youtube.com/watch?v=ekO_XN1heiE ten druhej odkaz má bejt tenhle
 
 
Datum: 12. srpna 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13544    
zdar na tohle máš nejlepší použít motor z favorita a jí s převodovkou zablokovat řízení a nechat to tak buggy bude líp vyvážená . když použiješ převodovku ze 120 buggy nebude vůbec vyvážená a jak uvidí prutčí kopec bede na zadních a jí při prutčím rozjezdu a když motor a převodovku z feldy tak je nej lepší z 1.3 z toho staršího typu. koukni co delá 120 http://www.youtube.com/watch?v=L-XV2zNikn0 a takle lechce seti favorit ani felda nepostaví http://www.youtube.com/watch?v=L-XV2zNikn0
 
 
Datum: 12. srpna 2013 23:06
 
<  26  27  28  29  30  31  32  33  34  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:51:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu