|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 Chcu se zeptat jde vyndat vložka z original valce? jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 17:27
Datum: 14. února 2012 17:27
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 no jako ze to nebylo takove líné,,,nejelo to rychleji ale tahlo to tošičku více
Datum: 13. února 2012 20:03
 dano: a vysvětli mi jak ti 2 přídavné kanalky udělaly vetsi kompres
Datum: 13. února 2012 18:31
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 standa: Pro začátečníka je mnohem snažší udělat 3tí kanál, než vylepšit orignál přepouštěcí kanály. Hlavně proto, že ani neví co je špatně a efekt úpravy může mít opačný vliv na výkon než zamýšlel. A pokud nechce dělat 10 válců a zkoušet co každá úprava udělá s výkonem, tak se mi 3-kanál s origo hlavními přepouštěcimí kanály zdá jako nejlepší volba
Datum: 13. února 2012 15:12
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 mnel sem dysi pridavne dva kanalky na origo vlozce a pocitil sem vetsi kompresi.Chci tedkom vyskouset 4 kanal,ale bojím se te velke potreby benalu
Datum: 13. února 2012 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel13214
 Neboj,to zjistíš hned,jak se dostaneš do železářství  Nezapomínej na fakt,že kanály ve vložce nenahradí chyby origo konstrukce válce,neboli udělat kanály ve vložce není vše.... i když 3 kanál otvíraný pístem není vůbec špatný a ani složitý na "úpravu",stejsky na podobnym válci došel až někam k 8,6HP....nebo 4 kanál otvíraný pístem z webu Jawa-50.cz taky není špatný,ale musí se lehce pozměnit....Jinak- dvoukanál je ti málo? Už jsi přešel level 8 koňového dvoukanálu a je ti to málo? Ptám se jen proto,že vidím,že míříš dost vysoko a jen bych nerad aby tvůj první výtvor nebyl těžký neúspěch a nebyl jsi tím zklamaný a odrazený od dalšího "ladění"
Datum: 13. února 2012 11:02
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 OK a HSS to je typ vrtáku? omlouvam ze se takto ptám
Datum: 13. února 2012 9:57
Jméno: §
IP: uživatel13212
 HSS vrtáky a jehlový pilníky made in czechoslovakia..
Datum: 13. února 2012 6:00
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 děkuji a a nevite nahodou jakým materiálem či vrtákem mam odvrtat ve vložce prepousteci kanály?
Datum: 12. února 2012 22:06
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Ano, vložka z originál válce jawa 20 jde vyndat.
Datum: 12. února 2012 18:33
 čau draci, nevíte jak se dá vyleštit střed kola na Mustanga? hlavně jak je to chlazení brzdy tak mezi tim, odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 17:47
 Pokud to máš rozpletený tak dej do vrtačky drátěnej kartáč a jeď
Datum: 12. února 2012 17:47
Datum: 12. února 2012 15:13
Jméno: stk
IP: uživatel12547
 Draci přejde mi mustaf na STK z blinkrama? dekuji za odpoved!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 19:07
 ahoj, já jsem si je tam dal minulou zimu taky 
odkaz: http://honda248.rajce.idnes.cz/foto/# ( byl ve stavu nedodělaném např. ohlé stupačky, otřesný filtr atd) ale jde o ty blinkry. Samozdřejmě, že musí fungovat jak už se psalo níže. Jinak v tom neviděli zádný problém
Datum: 13. února 2012 19:07
Jméno: stk
IP: uživatel12547
 ja som nedostal od toho nejake specialni papiry od blinkru.Koupil sem je tady na fichtlkramku
Datum: 12. února 2012 22:07
 otestovaný asi... inak ano tuším musia byť homologizovaný
Datum: 12. února 2012 17:23
Jméno: stk
IP: uživatel12547
 co znamena atestovany? schvaleny na provoz např jak vyfuk?
Datum: 12. února 2012 16:49
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 snad jo, ale musej fungovat a bejt atestovaný co jsem slyšel
Datum: 12. února 2012 13:07
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:35
 ok pošli mi to večer, dík
Datum: 12. února 2012 14:35
 čau draku .. tohle svetlo nemam ale mam podobny (trošku větši) jestli chceš tak ti večer pošlu par fotek
Datum: 12. února 2012 13:46
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:40
 my sme měli takhle udělaný spojky ..už je to dlouho ale pro motory který víc jedou to neni moc dobrý protože se buďto ty kolíky ohejbaly a nebo se to rovnou utrhlo
pak sme ´vymysleli tuhle spojku a od tý doby je klid a perfektně to funguje
http://nd03.jxs.cz/020/456/0c3f8b870e_63146472_o2.jpg
Datum: 12. února 2012 19:40
 Je dobra na zavody z toho dovodu nastavis si ju ako potrebujes nevihga sa ako tie koliki ale je potrebne sem tam tie srobk vymenit !!!!!!! najlepsie tak na 5 raz rozoberania
Datum: 11. února 2012 22:03
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec použiva ješte nekdo zajištovaci plišky na motorech nebo všechno lepite ??ja krom sekundaru všechno lepim
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 10:52
 nelepim nic, plíšky fungovali před lety tak dneska musí taky
Datum: 11. února 2012 10:52
 Já nic nelepím.
Datum: 11. února 2012 10:29
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:13
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Pěkné stránky, už je chvilku sleduju... Mimochodem ten spalovák budeš dělat na cnc nebo ručně ?Já se do něj pustil na cnc, hotovo.
Datum: 09. února 2012 20:13
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, jaký by jste mi doporučily drapák dopředu i dozadu pro originální rávky na pio. Děkuji za vaše reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:04
 utrhne se ti to uplne normalne ...kdyz to vic jede a motor ti nekde zaberet ak se to proste protoci musi tam na to mit takovy klinky aby se netocila guma
-nebo staci na tý dosedací ploše u toho ráfku párkrát dokola prsknout svářečkou a točit se ti to taky už nebude jinak ja mam tyhle guimy a nemuzu si to vynachvalit
http://www.motodrive.cz/e-shop/pneu-maxxis-m-7305-zadni-2.html
http://www.motodrive.cz/e-shop/pneu-maxxis-m-7304-predni.html
Datum: 09. února 2012 20:04
 Bakoun: jezdíš míň než 0,5 Baru? mě není jasný jak se vám to může trhat...
Datum: 09. února 2012 16:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 2-krát jsem nedojel kvůli ukroucenýmu ventilku. Stává se to, když je potřeba drapák trošku upustit. Taky na tuhle sezonu budu řešit haltry.
Datum: 08. února 2012 23:19
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Mám vepředu vidlice simson, vzadu kyvka jawa 350 takže z prostorem nemám problém.
Datum: 08. února 2012 19:48
 musite mit haltr ,jinak na krosu kdyz vam to dobre jede ukroutite
Datum: 08. února 2012 19:09
Datum: 08. února 2012 18:40
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_2_75_16_drapak.html bral bych neco takovyho neber moc sirokej ani hrubej mel sem tam drapak s drsnym vzorkem a 4x za sebou sem ustrihl ventilek  jinak je to na tobe co si vyberes .. tohle se stavalo treba jen mě  ad to jezdí
Datum: 08. února 2012 18:20
 http://www.mitas.eu/index.php?stranka=300&scid=52&pid=359 tohle je standartní drapák na fichtla mám ho taky už 3 roky jsem spokojen
Datum: 08. února 2012 18:16
Jméno: radek
IP: uživatel11625
 Čau draci,mám simsona a mám takovej probléém,nastartuju chvíli mi to drželo otáčky a pak to zdechlo pak jsem přidal a drželo to asi 2 minut a pak už zas jen chvýli.tak nevíte někdo co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 17:02
Jméno: Filip
IP: uživatel9246
 máš seřízenej karburátor???
Datum: 09. února 2012 17:02
Jméno: karmen
IP: uživatel12849
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:59
 tyto filtry používám na tuningové motory u babet co dělám a používám je bez te modre krytky... je to dobrá věc ale nestači to jen nasadit a jet...základem je umět ladit motor a mět trpělivost... chce to laborovat s průměrem nasávacího potrubí vzhledem k trysce...po změně trysky to bude chtít nové ladění ... mám s tim zkušenosti u babet tak je možné že karbec z pincka nebude třeba tak náchylný na průměry nasávacího potrubí....musiš to odzkoušet
Datum: 09. února 2012 20:59
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel10910
 na originálnimkarbci je to potřeba na ten filtr přetriskovat když tam nechaš normalni trisku (68) tak to to pojede špatně
a z vlastni skusenosti s timhle filtrem ti řeknu ř´že je lepší i originalni než tenhle
Datum: 09. února 2012 20:07
Datum: 08. února 2012 18:11
 jo ten mám, a jeste sem ho nepouzil, a ani nepoužiju
Datum: 08. února 2012 16:37
Jméno: někdo
IP: uživatel13182
 tento filtr mám a je naprosto perfektní\r\n
Datum: 08. února 2012 15:30
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 petr: myslim že dan chtěl říct že nemá žádný zkušenosti, ne žádnej filtr
Datum: 08. února 2012 14:56
 dan:Bez filtru se ti to zadře.
Datum: 08. února 2012 14:41
 ja nemam žadny ale co sem slyšel tak je uplne na nic
Datum: 08. února 2012 14:19
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Zdarec draci,mám karbec na simsona a nevím jestli,má být jehla na 4 zářezu od zhora nebo od spoda.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 15:25
 Nevím sice na kterém zářžezu má být jehla, ale pokud je v manuálu jen číslo zářezu, je to počítáno vždy shora dolů (od nejhudší směsi k nejbohatší)
Datum: 10. února 2012 15:25
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 když máš na 4. od zhora máš bohatou směs a když máš na 4. od spoda máš chudou směs ...já jedim na 2. od spoda
Datum: 08. února 2012 11:01
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 zdar draci,de na fíka dát hlava válce z babetty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:14
 hlava z babety je dobrá je levná a chladí pomalu stejně jak nějaká hvězdicová a stačí tam jen převrtat ty díry na štefty
http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC12314.jpg
hlava je dobrá taky z koráda ale tam už se musi upravit i spalovaci prostor
Datum: 09. února 2012 20:14
 standa: na závodech se tyto hlavy hoodně jezdí, ale máš pravdu že převrtat štefty nestačí
Datum: 08. února 2012 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 Když převrtáš díry na štefty tak jo,jinak ne....babeta má jinou rozteč.....to má být tjunink? Místo ledvinky dáš hlavu bez ledvinky?
Datum: 08. února 2012 10:02
Posl.aktualizace: 08. února 2012 21:12
 Takže je to aspoň trochu vidět?  Nevim jestli to neubere sílu jiskře  . Já mám rád takovýhle hovadinky, třeba blikající čepičky ventilků to je věc večer  ale čerty jsem s tim nepotkal
Datum: 08. února 2012 21:12
Jméno: Havis ®
IP: uživatel11963
Datum: 08. února 2012 20:36
 Ona totiž za chodu bliká vy tupci!  jo hele kámoš měl na fichtlovi něco podobnýho a když večer jel a blikalo to jak divý no ale orgány z teho nebyly moc nadšený
Datum: 08. února 2012 18:28
 co nani je jineho?
Datum: 08. února 2012 16:58
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Uplně normální fajfka
Datum: 08. února 2012 16:51
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Zdar draci,dneska mi došel karbec z bazoše.Je to ze simála a je předělaný na pionýry(příruba).Nastartoval jsem to se sitičem a jak to zdechlo tak jsem to nakopl bez sitiče a po 10 sekundách to zničeho nic zdechlo ale když to tůruju tak to nezdechne,jinak se sitičem mohu jezdit ale musím to furt tůrovat.Nevíte někdo co s tim.
Díky za odpověd feris
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 12:29
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Kde se teda u typu 16n3-4 nastavuje hladina???
Datum: 08. února 2012 12:29
Jméno: libor1
IP: uživatel10807
 a nebo bohatost směsi, ta má vliv i na volnoběh, je to takovej malej šroubek( podle typu karbece 16n3-4 ten je nejrozšířenější je na většině simsonů - má bohatost směsi jako takovek šroubek většinou překrytej plastovou pokličkou) a jiný typy ho maj vidět a je velikosti asi jako na babetě, a tu hladinu bych taky doladil, já ho nedavno doladil (ale typ 16n1-11) na na svym fichtlu a šlape v pohodě, paráda
Datum: 07. února 2012 21:07
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 musiš si pohrat z hladinou ,a nebo jine trysky
Datum: 07. února 2012 19:37
Jméno: adys
IP: uživatel12849
Posl.aktualizace: 09. února 2012 21:13
 čau. zapojení toho pásku není obtížné...kdyby jsi měl o to ještě zájem tak mi napiš na e-mail a ja ti poradim jak na to a cenově to přijde na pár kč ten násobič napěti (mam maturu z elektra kdyby chtěl někdo reptat že to nejde ) a jestli jse ti libi podsviceny fichtl tak si tu radost udělej a na nejapne poznamky jinych neber v potaz
Datum: 09. února 2012 21:13
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 standa: hej jak tak nad tím přemyšli tak se asi fakt na to vyseru a rači co bych ty prachy do toho dal si necham udělat vybrus a tak
Datum: 08. února 2012 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 Promiň,ale podsvicovat pionýra je naprosto nevkusné a každej se ti tak maximálně vysměje co jsi za trapáka......uvědom si jak je to starej stroj a jaká absurdita to je.....co je hezký a účelný tak podsvítit tachometr,udělat si brzdovku,vychytat eletriku,aby to víc a líp svítilo,ale to je tak všechno......podsvícení podvozku a třeba repráky s rádiem pod sedačkou je záležitost pro novodobý skútry  Je to tak,sorry kámo....
Datum: 08. února 2012 11:51
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 nic lepšího bych ti nedoporučil...
Datum: 07. února 2012 22:41
Jméno: adys
IP: uživatel12849
Datum: 07. února 2012 22:32
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 trojčlenkou ... a líbí se mi tvrzení čezeťáka že magneto dává takový napětí jaký je potřeba  že by nějakej integrovanej stabilizátor v pólech? Ne, poupravil bych to, že napětí na pólu je nepřímo úměrné zátěži, bez zatížení a ve vysokejch otáčkách neni problém dosáhnout víc jak 50V, ve zkratu kolem 2V
Datum: 07. února 2012 22:27
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 ok a jak to zpočitam?
Datum: 07. února 2012 22:12
 to ti nikdo neřekne.. nevím jaký odběr ten led pásek má a ani jak silnou baterku si tam dáš... z proudového odběru led pásku a kapacity baterky si lehce spočítáš jak dlouho to bude svítit
Datum: 07. února 2012 22:09
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 hej diky moc  ... a ještě jeden dotaz jak dlouho asi ta betrka vydrží svítit?
Datum: 07. února 2012 21:30
 havis: a kde je psáno že pionýr dává přesně 6V ? zapallko na pio dává takové napětí jaké je potřeba... když pionýra osadíš 12V spotřebiči tak to bude dávat 12 V.
Datum: 07. února 2012 21:28
Jméno: Havis
IP: uživatel11963
 Cau draku bez uprav to bohuzel nepujde  vem v uvahu ze tento pasek se nasviti 12 Volty. Elektrika na fichtlu ma 6 Voltu tim padem to nenasvitis a dalsi zadrhel fichtl ma alternator a ten vyraby stridavy el proud a tento pasek je napajen stejnosmernym el proudem takze kdybys to zapojil na fika tak bys to zkratoval upravy jsou nasledujici. Musel by sis nechat udelat menic z 6V na 12V a pak to usmernit ale to se ti na to obcasne sviceni nevyplati takze bych to normal hodil pres 12V alkalickou baterku(cca 30kč) pochybuju ze budes svitit ve dne  mej se a hodne nalitanych km
30
Datum: 07. února 2012 21:02
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 super takže to utáhne bez problemu ok?
Datum: 07. února 2012 15:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 samozrejme pôjde bez akýchkoľvek úprav
Datum: 07. února 2012 15:52
Jméno: koumak
IP: uživatel12849
 čáu draci, mam takovy dotaz, jaký je nejlepší vyfuk na fichtla? origoš nebo nějaky jiny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:11
 zalezi na tom na jakyho fichtla myslis ale musim říct že hikone je fakt na hovno  sice to na něj víc točí ale to je asi všechno a když chceš od něj neco vic tak ho musis predeůavat a to mas pak lepsi udelat rovnou novej vyfuk na kterej tito pojede líp
urcite je lepsi origo než hikone
Datum: 09. února 2012 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel13179
 Ten Hikone se musí trefit. Když ho jen navaříš na origo koleno,tak končíš....
Datum: 07. února 2012 23:26
 heh  D...prej hikon zvýší výkon...to jo, ba naopak..je to ta největší sra**a co můžeš na pio dát
Datum: 07. února 2012 18:55
 jiřin: si se zláznil? Hikone ti nezvýší výkon ani prd u origo motoru. Možná to s tím pude trošku líp do otáček, ale zbytek výkonu de dopryč..
Datum: 07. února 2012 17:00
Jméno: koumak
IP: uživatel12849
 dobroš asi zustanu o originalu
Datum: 07. února 2012 15:34
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 Asi tak, udělat dobrý výfuk je alchymie. Výfuky HIKONE co se prodávají na internetu jsou velice oblíbené, a je pravda že výkon zvýší (i u neupraveného pionýra), na obyčejné ježdění ale stačí originální výfuk (nijak neupravovaný).
Datum: 07. února 2012 15:29
 Vždycky je nejlepší neprovrtaný, neupravovaný, utěsněný, vyčištěný origo... Když máš upravenej válec a větší karb a rozumíš výfukům tak si můžeš svařit vlastní laďák žejo..  - v tom případě je lepší laďák
Datum: 07. února 2012 15:08
Jméno: psp
IP: uživatel12547
 originál
Datum: 07. února 2012 14:13
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravím draci chtěl bych se zeptat lestli bych mohl na fichtl cupu jezdit i na simsonovi...? A kde se na moravě jezdí nějaké fichtl cupy? Já jsem našel jenom obec Břestek  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 22:35
 jo diky
Datum: 07. února 2012 22:35
Datum: 07. února 2012 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel13178
 Kontaktuj pořadatele,ať ti zašle pravidla na rok 2012,tady odtud pochybuju,že to bude někdo vědět. Jinak jsou většinou kategorie Klasik a Speciál(zde se speciál dělí ještě na Upravený a Sport). Klasik je většinou čistá seriovka,ale opět,chce to znát pravidla....někde muže bejt klasik klidně 3 kanál,ale vše musí z venku vypadat origo...jinde u klasika jdou i po výšce výfukovýho kanálu,vejšce válce a pístu,objemu hlavy atd....jinde jsou taky pravidla tak strohá,že tam jezdí 9HP seriovky  Fakt chce to znát pravidla,pak se dá kalkulovat....
Datum: 07. února 2012 11:10
 vim blby otazky ale chtel by sem jet a chcu se jenom septat jestli to tak je
Datum: 07. února 2012 9:05
 zaujal me tento zad http://www.fechtl.cz/index.htm .. jede se na normalni silnici ?? .. a jak si mam představi original ?? nesmy byt upraveny valec ? nebo celej motor ? .. a special ¨se jezdi s upravenym motorem ?
Datum: 07. února 2012 9:04
Datum: 06. února 2012 19:05
Jméno: Jan
IP: uživatel9645
 http://aukro.cz/motocykl-jawa-05-r-v-asi-1960-na-nahradni-dily-i2098355073.html, někdo asi neví, co má doma ... když odmyslím zprasený bříško a řidítka alá 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:54
 Vyměnit řidítka a sehnat plechy tak je pěkná a ještě vyleštit tempem. Taky jsem míval tenhle lak a když to vidíte živě ne na fotkách tak je parádní.
Datum: 06. února 2012 14:54
Jméno: Jan
IP: uživatel9645
 potřebovala by krapet údržbu a původní šusplech, ale lepší než drátem do oka, zas tak zprasená není
Datum: 06. února 2012 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak navíc je zprasená,podle mě žádnej pěknej kousek mám doma 2 origo kusy,jeden po dědovi a jeden jsem koupil na aukru za 500,-
Datum: 05. února 2012 19:41
 klassická 05ka 1963
Datum: 05. února 2012 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel13159
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:18
Datum: 09. února 2012 20:18
Jméno: Standa
IP: uživatel13162
 Nechtěl jsem bejt první kdo to řekne
Datum: 05. února 2012 6:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tipuju že na tom chvíly jezdil, ale asi mu to z neznámejch důvodů nešlo naladit, tak to zkouší střelit.
Datum: 04. února 2012 20:55
 prasárna to nemusí být, ani jedno... ale ne dohromady  válec by mohl fungovat dobře bez klapky a klapka na válci tomu určeném... ale tak třeba to jede dobře
Datum: 04. února 2012 20:46
 taková prasárna.... aspon na pohled
Datum: 04. února 2012 17:49
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 Aspoň to mohlo být ostřejší a vyfocený zevnitř, kanály..
Datum: 04. února 2012 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel13159
 Ale jinak dobrej základ pro závodní válec do lesa.....když se do toho dá udělaná vložka......
Datum: 04. února 2012 15:12
Posl.aktualizace: 09. února 2012 19:03
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Jj taky jsem na to koukal  Co si budem povidat. Schrnem to...: Jaka asi muze byt kvalita..? Koukni kolik jen stoji ceskej valec bez pistu a prozradi ti to vse. Skoda jen, ze za tyhle penize nelze sehnat neco lepsiho.
Datum: 09. února 2012 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel13168
 Já to našel dokonce i za nějakých 120 Zlotých, O možnym obchodování s Polskem vím,ale taktéž,nemám nikoho,kdo by mluvil.....
Datum: 05. února 2012 21:03
Jméno: wep
IP: uživatel13045
Datum: 05. února 2012 11:17
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 http://allegro.pl/wal-cylinder-lozyska-kpl-jawa-jawka-romet-ogar-200-i2053930442.html ...celá sada, je to hnus. Ale kdyby někdo viděl jak se dá z polska sem něco objednat /uměl polsky/ tak se domluvíme! Někdy se tam dají koupit gut věci
Datum: 05. února 2012 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel13159
 Viděl jsem tu kliku samostatně na polskym allegru asi za 200,-,,,,je to ta špatná,včetně nejhorší ojnice.....jinak kdyby to bylo v rozumný kvalitě,tak by to byl perfektní základ pro GO.....
Datum: 04. února 2012 15:28
 jojo to je polske, ,teseni madarske,, u ty kliky nevim,, nevidim poradne na kliku,,mozna je to ta ok s ckr a nebo ta s awinou coz je spatny,,,ale dostalo me ta loziska zakrate  kdyby byla klika ok,,tak je to super cena,, filtr a karbec klika valec hlava,, na normal jezdeni docela dobrej zaklad
Datum: 04. února 2012 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel13159
 Klika,válec,hlava píst.....všechno várka z Polska....nejhorší replikový kliky co se kdy dělali....kroužky co praskaj....válec co nepasuje....jen ta hlava je vcelku slušná,pokud zrovna nemá blbě odlitej spalovák(jednu takovou mam doma)....na Polském allegru se to dá koupit za zlomek této ceny(2/3)......
Datum: 04. února 2012 14:41
|



|