slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
Chcu se zeptat jde vyndat vložka z original valce? jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahaaaa.. tak to jo potom :-D :-D
 
 
Datum: 14. února 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
no jako ze to nebylo takove líné,,,nejelo to rychleji ale tahlo to tošičku více
 
 
Datum: 13. února 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dano: a vysvětli mi jak ti 2 přídavné kanalky udělaly vetsi kompres :-D
 
 
Datum: 13. února 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
standa: Pro začátečníka je mnohem snažší udělat 3tí kanál, než vylepšit orignál přepouštěcí kanály. Hlavně proto, že ani neví co je špatně a efekt úpravy může mít opačný vliv na výkon než zamýšlel. A pokud nechce dělat 10 válců a zkoušet co každá úprava udělá s výkonem, tak se mi 3-kanál s origo hlavními přepouštěcimí kanály zdá jako nejlepší volba
 
 
Datum: 13. února 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
mnel sem dysi pridavne dva kanalky na origo vlozce a pocitil sem vetsi kompresi.Chci tedkom vyskouset 4 kanal,ale bojím se te velke potreby benalu
 
 
Datum: 13. února 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13214    
Neboj,to zjistíš hned,jak se dostaneš do železářství ;-) Nezapomínej na fakt,že kanály ve vložce nenahradí chyby origo konstrukce válce,neboli udělat kanály ve vložce není vše.... i když 3 kanál otvíraný pístem není vůbec špatný a ani složitý na "úpravu",stejsky na podobnym válci došel až někam k 8,6HP....nebo 4 kanál otvíraný pístem z webu Jawa-50.cz taky není špatný,ale musí se lehce pozměnit....Jinak- dvoukanál je ti málo? Už jsi přešel level 8 koňového dvoukanálu a je ti to málo? Ptám se jen proto,že vidím,že míříš dost vysoko a jen bych nerad aby tvůj první výtvor nebyl těžký neúspěch a nebyl jsi tím zklamaný a odrazený od dalšího "ladění"
 
 
Datum: 13. února 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
OK a HSS to je typ vrtáku? omlouvam ze se takto ptám
 
 
Datum: 13. února 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: §      IP: uživatel13212    
HSS vrtáky a jehlový pilníky made in czechoslovakia..
 
 
Datum: 13. února 2012 6:00
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
děkuji a a nevite nahodou jakým materiálem či vrtákem mam odvrtat ve vložce prepousteci kanály?
 
 
Datum: 12. února 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
Ano, vložka z originál válce jawa 20 jde vyndat.
 
 
Datum: 12. února 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau draci, nevíte jak se dá vyleštit střed kola na Mustanga? hlavně jak je to chlazení brzdy tak mezi tim, odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Pokud to máš rozpletený tak dej do vrtačky drátěnej kartáč a jeď :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proužek látky nebo provázek napatlanej silichromem a jedeš :-) http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#foto_nova_mistnost_194.jpg takhle jsem to vyčistil u stadiona...
 
 
Datum: 12. února 2012 15:13
 
 
 
 
Jméno: stk      IP: uživatel12547    
Draci přejde mi mustaf na STK z blinkrama? dekuji za odpoved! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj, já jsem si je tam dal minulou zimu taky :-) odkaz: http://honda248.rajce.idnes.cz/foto/# ( byl ve stavu nedodělaném např. ohlé stupačky, otřesný filtr atd) ale jde o ty blinkry. Samozdřejmě, že musí fungovat jak už se psalo níže. Jinak v tom neviděli zádný problém :-)
 
 
Datum: 13. února 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: stk      IP: uživatel12547    
ja som nedostal od toho nejake specialni papiry od blinkru.Koupil sem je tady na fichtlkramku
 
 
Datum: 12. února 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otestovaný asi... inak ano tuším musia byť homologizovaný
 
 
Datum: 12. února 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: stk      IP: uživatel12547    
co znamena atestovany? schvaleny na provoz např jak vyfuk?
 
 
Datum: 12. února 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel692    
snad jo, ale musej fungovat a bejt atestovaný co jsem slyšel
 
 
Datum: 12. února 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: Krocan      E-mail:      IP: uživatel12545    
čus draci, máte někdo fotku jak tohle světlo vypadá na mustangu? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/predni_svetlo_14cm_hran.html odešlete prosim fotku na muj mail andrewop89@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: Krocan      E-mail:      IP: uživatel12545    
ok pošli mi to večer, dík
 
 
Datum: 12. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draku .. tohle svetlo nemam ale mam podobny (trošku větši) jestli chceš tak ti večer pošlu par fotek
 
 
Datum: 12. února 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
zdarec,máte někdo zkušenosti s touto spojkou? http://kordinaz.webgarden.cz/image/13153294 Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel12987    
my sme měli takhle udělaný spojky ..už je to dlouho ale pro motory který víc jedou to neni moc dobrý protože se buďto ty kolíky ohejbaly a nebo se to rovnou utrhlo pak sme ´vymysleli tuhle spojku a od tý doby je klid a perfektně to funguje http://nd03.jxs.cz/020/456/0c3f8b870e_63146472_o2.jpg
 
 
Datum: 12. února 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel13208    
Je dobra na zavody z toho dovodu nastavis si ju ako potrebujes nevihga sa ako tie koliki ale je potrebne sem tam tie srobk vymenit !!!!!!! najlepsie tak na 5 raz rozoberania
 
 
Datum: 11. února 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec použiva ješte nekdo zajištovaci plišky na motorech nebo všechno lepite ??ja krom sekundaru všechno lepim :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nelepim nic, plíšky fungovali před lety tak dneska musí taky
 
 
Datum: 11. února 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nic nelepím.
 
 
Datum: 11. února 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
Mrkněte se na náš web: http://www.jawa50.wbs.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: haf      IP: uživatel8367    
Pěkné stránky, už je chvilku sleduju... Mimochodem ten spalovák budeš dělat na cnc nebo ručně ?Já se do něj pustil na cnc, hotovo.
 
 
Datum: 09. února 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ahoj, jaký by jste mi doporučily drapák dopředu i dozadu pro originální rávky na pio. Děkuji za vaše reakce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
utrhne se ti to uplne normalne ...kdyz to vic jede a motor ti nekde zaberet ak se to proste protoci musi tam na to mit takovy klinky aby se netocila guma -nebo staci na tý dosedací ploše u toho ráfku párkrát dokola prsknout svářečkou a točit se ti to taky už nebude jinak ja mam tyhle guimy a nemuzu si to vynachvalit http://www.motodrive.cz/e-shop/pneu-maxxis-m-7305-zadni-2.html http://www.motodrive.cz/e-shop/pneu-maxxis-m-7304-predni.html
 
 
Datum: 09. února 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoun: jezdíš míň než 0,5 Baru? mě není jasný jak se vám to může trhat...
 
 
Datum: 09. února 2012 16:53
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
2-krát jsem nedojel kvůli ukroucenýmu ventilku. Stává se to, když je potřeba drapák trošku upustit. Taky na tuhle sezonu budu řešit haltry.
 
 
Datum: 08. února 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Mám vepředu vidlice simson, vzadu kyvka jawa 350 takže z prostorem nemám problém.
 
 
Datum: 08. února 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: kipr31      E-mail:      IP: uživatel9074    
musite mit haltr ,jinak na krosu kdyz vam to dobre jede ukroutite
 
 
Datum: 08. února 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dozadu mitas E06 a dopředu ten "čínskej" stím menším vzorkem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drapak_mitas_2_75_16.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_2_75_16_drapak.html drapák 90/100 na originál fichtla nedoporučuji, a kroucení ventylku je blbost... mám mitas c20 90/100-16 na upraveným pio a nikdy jsem nic neukroutil...obyč duše 2.50-2.75...
 
 
Datum: 08. února 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_2_75_16_drapak.html bral bych neco takovyho neber moc sirokej ani hrubej mel sem tam drapak s drsnym vzorkem a 4x za sebou sem ustrihl ventilek ;-) jinak je to na tobe co si vyberes .. tohle se stavalo treba jen mě ;-) ad to jezdí ;-)
 
 
Datum: 08. února 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.mitas.eu/index.php?stranka=300&scid=52&pid=359 tohle je standartní drapák na fichtla mám ho taky už 3 roky jsem spokojen :-)
 
 
Datum: 08. února 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel11625    
Čau draci,mám simsona a mám takovej probléém,nastartuju chvíli mi to drželo otáčky a pak to zdechlo pak jsem přidal a drželo to asi 2 minut a pak už zas jen chvýli.tak nevíte někdo co s tim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel9246    
máš seřízenej karburátor???
 
 
Datum: 09. února 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: karmen      IP: uživatel12849    
čáu, jake mate zkušenosti s těmato filtrama na fichtlu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_38_zakryty_rms22222.html ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyto filtry používám na tuningové motory u babet co dělám a používám je bez te modre krytky... je to dobrá věc ale nestači to jen nasadit a jet...základem je umět ladit motor a mět trpělivost... chce to laborovat s průměrem nasávacího potrubí vzhledem k trysce...po změně trysky to bude chtít nové ladění ... mám s tim zkušenosti u babet tak je možné že karbec z pincka nebude třeba tak náchylný na průměry nasávacího potrubí....musiš to odzkoušet
 
 
Datum: 09. února 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      IP: uživatel10910    
na originálnimkarbci je to potřeba na ten filtr přetriskovat když tam nechaš normalni trisku (68) tak to to pojede špatně a z vlastni skusenosti s timhle filtrem ti řeknu ř´že je lepší i originalni než tenhle
 
 
Datum: 09. února 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam nejlepší zkušenost s tímto filtrem, ale nevim jak to s nim jede na fichtlu. Já s ním jezdím na pitu a doma z něj vždy vyždímám vodu, properu ho v teplý vodě a je jako novej. http://www.epitbike.cz/vzduchove-filtry/62-vzduchovy-filtr-molitanovy-38mm.html
 
 
Datum: 08. února 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ten mám, a jeste sem ho nepouzil, a ani nepoužiju
 
 
Datum: 08. února 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: někdo      IP: uživatel13182    
tento filtr mám a je naprosto perfektní\r\n
 
 
Datum: 08. února 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
petr: myslim že dan chtěl říct že nemá žádný zkušenosti, ne žádnej filtr :-D
 
 
Datum: 08. února 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
dan:Bez filtru se ti to zadře.
 
 
Datum: 08. února 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja nemam žadny ale co sem slyšel tak je uplne na nic
 
 
Datum: 08. února 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Zdarec draci,mám karbec na simsona a nevím jestli,má být jehla na 4 zářezu od zhora nebo od spoda. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 15:25
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím sice na kterém zářžezu má být jehla, ale pokud je v manuálu jen číslo zářezu, je to počítáno vždy shora dolů (od nejhudší směsi k nejbohatší)
 
 
Datum: 10. února 2012 15:25
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
když máš na 4. od zhora máš bohatou směs a když máš na 4. od spoda máš chudou směs ...já jedim na 2. od spoda
 
 
Datum: 08. února 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
zdar draci,de na fíka dát hlava válce z babetty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
hlava z babety je dobrá je levná a chladí pomalu stejně jak nějaká hvězdicová a stačí tam jen převrtat ty díry na štefty http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC12314.jpg hlava je dobrá taky z koráda ale tam už se musi upravit i spalovaci prostor
 
 
Datum: 09. února 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: na závodech se tyto hlavy hoodně jezdí, ale máš pravdu že převrtat štefty nestačí :-)
 
 
Datum: 08. února 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13181    
Když převrtáš díry na štefty tak jo,jinak ne....babeta má jinou rozteč.....to má být tjunink? Místo ledvinky dáš hlavu bez ledvinky?
 
 
Datum: 08. února 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci, co říkate na tohle: http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=5745.100 To vypadá zajímavě, nezkoušel někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže je to aspoň trochu vidět? :-D Nevim jestli to neubere sílu jiskře :-( . Já mám rád takovýhle hovadinky, třeba blikající čepičky ventilků to je věc večer :-D ale čerty jsem s tim nepotkal :-D
 
 
Datum: 08. února 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Havis ®      IP: uživatel11963    
To jo benga by z toho asi moc nadseny nebyli :-D :-D
 
 
Datum: 08. února 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ona totiž za chodu bliká vy tupci! :-D jo hele kámoš měl na fichtlovi něco podobnýho a když večer jel a blikalo to jak divý no ale orgány z teho nebyly moc nadšený :-D
 
 
Datum: 08. února 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nani je jineho? :-D
 
 
Datum: 08. února 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Uplně normální fajfka :-D
 
 
Datum: 08. února 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Zdar draci,dneska mi došel karbec z bazoše.Je to ze simála a je předělaný na pionýry(příruba).Nastartoval jsem to se sitičem a jak to zdechlo tak jsem to nakopl bez sitiče a po 10 sekundách to zničeho nic zdechlo ale když to tůruju tak to nezdechne,jinak se sitičem mohu jezdit ale musím to furt tůrovat.Nevíte někdo co s tim. Díky za odpověd feris odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Kde se teda u typu 16n3-4 nastavuje hladina???
 
 
Datum: 08. února 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel10807    
a nebo bohatost směsi, ta má vliv i na volnoběh, je to takovej malej šroubek( podle typu karbece 16n3-4 ten je nejrozšířenější je na většině simsonů - má bohatost směsi jako takovek šroubek většinou překrytej plastovou pokličkou) a jiný typy ho maj vidět a je velikosti asi jako na babetě, a tu hladinu bych taky doladil, já ho nedavno doladil (ale typ 16n1-11) na na svym fichtlu a šlape v pohodě, paráda
 
 
Datum: 07. února 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
musiš si pohrat z hladinou ,a nebo jine trysky :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
čau draci.... moc se nevyznam v elektrice... chci se zeptat půjde tohle zapojit na fichtla ? ale bez baterky http://www.zijemeautem.cz/led-pasky/984-led-pasek-24cm-cerveny-par.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau. zapojení toho pásku není obtížné...kdyby jsi měl o to ještě zájem tak mi napiš na e-mail a ja ti poradim jak na to a cenově to přijde na pár kč ten násobič napěti (mam maturu z elektra kdyby chtěl někdo reptat že to nejde ) a jestli jse ti libi podsviceny fichtl tak si tu radost udělej a na nejapne poznamky jinych neber v potaz
 
 
Datum: 09. února 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
standa: hej jak tak nad tím přemyšli tak se asi fakt na to vyseru a rači co bych ty prachy do toho dal si necham udělat vybrus a tak :-)
 
 
Datum: 08. února 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13181    
Promiň,ale podsvicovat pionýra je naprosto nevkusné a každej se ti tak maximálně vysměje co jsi za trapáka......uvědom si jak je to starej stroj a jaká absurdita to je.....co je hezký a účelný tak podsvítit tachometr,udělat si brzdovku,vychytat eletriku,aby to víc a líp svítilo,ale to je tak všechno......podsvícení podvozku a třeba repráky s rádiem pod sedačkou je záležitost pro novodobý skútry ;-) Je to tak,sorry kámo....
 
 
Datum: 08. února 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
nic lepšího bych ti nedoporučil...
 
 
Datum: 07. února 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
no tak teď jsem uplně zmateny :-D... každopádnně diky za rady a asi se vyse na nějake podsvícenia rači si necham udělat vybrus a je to :-D :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
trojčlenkou ... a líbí se mi tvrzení čezeťáka že magneto dává takový napětí jaký je potřeba :-D že by nějakej integrovanej stabilizátor v pólech? Ne, poupravil bych to, že napětí na pólu je nepřímo úměrné zátěži, bez zatížení a ve vysokejch otáčkách neni problém dosáhnout víc jak 50V, ve zkratu kolem 2V
 
 
Datum: 07. února 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
ok a jak to zpočitam? :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ti nikdo neřekne.. nevím jaký odběr ten led pásek má a ani jak silnou baterku si tam dáš... z proudového odběru led pásku a kapacity baterky si lehce spočítáš jak dlouho to bude svítit
 
 
Datum: 07. února 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
hej diky moc :-) ... a ještě jeden dotaz jak dlouho asi ta betrka vydrží svítit?
 
 
Datum: 07. února 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
havis: a kde je psáno že pionýr dává přesně 6V ? zapallko na pio dává takové napětí jaké je potřeba... když pionýra osadíš 12V spotřebiči tak to bude dávat 12 V.
 
 
Datum: 07. února 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: Havis      IP: uživatel11963    
Cau draku bez uprav to bohuzel nepujde :-( vem v uvahu ze tento pasek se nasviti 12 Volty. Elektrika na fichtlu ma 6 Voltu tim padem to nenasvitis a dalsi zadrhel fichtl ma alternator a ten vyraby stridavy el proud a tento pasek je napajen stejnosmernym el proudem takze kdybys to zapojil na fika tak bys to zkratoval upravy jsou nasledujici. Musel by sis nechat udelat menic z 6V na 12V a pak to usmernit ale to se ti na to obcasne sviceni nevyplati takze bych to normal hodil pres 12V alkalickou baterku(cca 30kč) pochybuju ze budes svitit ve dne :-) mej se a hodne nalitanych km 30
 
 
Datum: 07. února 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
super takže to utáhne bez problemu ok?
 
 
Datum: 07. února 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
samozrejme pôjde bez akýchkoľvek úprav
 
 
Datum: 07. února 2012 15:52
 
 
 
 
Jméno: koumak      IP: uživatel12849    
čáu draci, mam takovy dotaz, jaký je nejlepší vyfuk na fichtla? origoš nebo nějaky jiny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
zalezi na tom na jakyho fichtla myslis ale musim říct že hikone je fakt na hovno :-D sice to na něj víc točí ale to je asi všechno a když chceš od něj neco vic tak ho musis predeůavat a to mas pak lepsi udelat rovnou novej vyfuk na kterej tito pojede líp urcite je lepsi origo než hikone
 
 
Datum: 09. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13179    
Ten Hikone se musí trefit. Když ho jen navaříš na origo koleno,tak končíš....
 
 
Datum: 07. února 2012 23:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
heh :-DD...prej hikon zvýší výkon...to jo, ba naopak..je to ta největší sra**a co můžeš na pio dát
 
 
Datum: 07. února 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiřin: si se zláznil? Hikone ti nezvýší výkon ani prd u origo motoru. Možná to s tím pude trošku líp do otáček, ale zbytek výkonu de dopryč..
 
 
Datum: 07. února 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: koumak      IP: uživatel12849    
dobroš asi zustanu o originalu :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13005    
Asi tak, udělat dobrý výfuk je alchymie. Výfuky HIKONE co se prodávají na internetu jsou velice oblíbené, a je pravda že výkon zvýší (i u neupraveného pionýra), na obyčejné ježdění ale stačí originální výfuk (nijak neupravovaný).
 
 
Datum: 07. února 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždycky je nejlepší neprovrtaný, neupravovaný, utěsněný, vyčištěný origo... Když máš upravenej válec a větší karb a rozumíš výfukům tak si můžeš svařit vlastní laďák žejo.. ;-)- v tom případě je lepší laďák
 
 
Datum: 07. února 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: psp      IP: uživatel12547    
originál
 
 
Datum: 07. února 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravím draci chtěl bych se zeptat lestli bych mohl na fichtl cupu jezdit i na simsonovi...? A kde se na moravě jezdí nějaké fichtl cupy? Já jsem našel jenom obec Břestek :-( Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo diky :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Podívej se třeba na pravidla tady http://www.jawa50zavody.wz.cz/knezdub.htm ale jak je tu už napsáno každý pořadatel má trochu jiné pravidla stačí jen zavolat a zeptat se.
 
 
Datum: 07. února 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13178    
Kontaktuj pořadatele,ať ti zašle pravidla na rok 2012,tady odtud pochybuju,že to bude někdo vědět. Jinak jsou většinou kategorie Klasik a Speciál(zde se speciál dělí ještě na Upravený a Sport). Klasik je většinou čistá seriovka,ale opět,chce to znát pravidla....někde muže bejt klasik klidně 3 kanál,ale vše musí z venku vypadat origo...jinde u klasika jdou i po výšce výfukovýho kanálu,vejšce válce a pístu,objemu hlavy atd....jinde jsou taky pravidla tak strohá,že tam jezdí 9HP seriovky :-D Fakt chce to znát pravidla,pak se dá kalkulovat....
 
 
Datum: 07. února 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim blby otazky ale chtel by sem jet a chcu se jenom septat jestli to tak je
 
 
Datum: 07. února 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zaujal me tento zad http://www.fechtl.cz/index.htm .. jede se na normalni silnici ?? .. a jak si mam představi original ?? nesmy byt upraveny valec ? nebo celej motor ? .. a special ¨se jezdi s upravenym motorem ?
 
 
Datum: 07. února 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Od toho se to tak jmenuje -fichtl cup- jezdí se tak z fichtlama takže ze simsonem ne.Jinak tu ma nějake závody fichtlů http://www.jawa50zavody.wz.cz/teren.htm
 
 
Datum: 06. února 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9645    
http://aukro.cz/motocykl-jawa-05-r-v-asi-1960-na-nahradni-dily-i2098355073.html, někdo asi neví, co má doma ... když odmyslím zprasený bříško a řidítka alá 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnit řidítka a sehnat plechy tak je pěkná a ještě vyleštit tempem. Taky jsem míval tenhle lak a když to vidíte živě ne na fotkách tak je parádní.
 
 
Datum: 06. února 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9645    
potřebovala by krapet údržbu a původní šusplech, ale lepší než drátem do oka, zas tak zprasená není
 
 
Datum: 06. února 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak navíc je zprasená,podle mě žádnej pěknej kousek mám doma 2 origo kusy,jeden po dědovi a jeden jsem koupil na aukru za 500,- :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klassická 05ka 1963
 
 
Datum: 05. února 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13159    
a takle to vypadá,když se u toho nepřemejšlí..... http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/595859-tuning-valec-jawa-50.html teď má kluk doma věci dle jeho vyjádření za 4500,- ale v podstatě má jen jakousi klapku a válec na nic..... jinak mi hlava nebere jak někdo muže koupit klapkovej/nesmyslnej dvoukanál za 3000,- Samozřejmně tohle neberte jako inzerci.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
jestli dělá válce tak jako fotí tak bych si to určitě koupil :-D :-D :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel13162    
Nechtěl jsem bejt první kdo to řekne
 
 
Datum: 05. února 2012 6:34
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tipuju že na tom chvíly jezdil, ale asi mu to z neznámejch důvodů nešlo naladit, tak to zkouší střelit.
 
 
Datum: 04. února 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prasárna to nemusí být, ani jedno... ale ne dohromady :-D válec by mohl fungovat dobře bez klapky a klapka na válci tomu určeném... ale tak třeba to jede dobře :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taková prasárna.... aspon na pohled
 
 
Datum: 04. února 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
Aspoň to mohlo být ostřejší a vyfocený zevnitř, kanály..
 
 
Datum: 04. února 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13159    
Ale jinak dobrej základ pro závodní válec do lesa.....když se do toho dá udělaná vložka......
 
 
Datum: 04. února 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci .. chcu se zeptat je to ten polskej šmejd ? http://aukro.cz/klika-vale-hlava-loziska-jawa-50-generalka-i2086348914.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Jj taky jsem na to koukal :-) Co si budem povidat. Schrnem to...: Jaka asi muze byt kvalita..? Koukni kolik jen stoji ceskej valec bez pistu a prozradi ti to vse. Skoda jen, ze za tyhle penize nelze sehnat neco lepsiho.
 
 
Datum: 09. února 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13168    
Já to našel dokonce i za nějakých 120 Zlotých, O možnym obchodování s Polskem vím,ale taktéž,nemám nikoho,kdo by mluvil.....
 
 
Datum: 05. února 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
 
 
Datum: 05. února 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
http://allegro.pl/wal-cylinder-lozyska-kpl-jawa-jawka-romet-ogar-200-i2053930442.html ...celá sada, je to hnus. Ale kdyby někdo viděl jak se dá z polska sem něco objednat /uměl polsky/ tak se domluvíme! Někdy se tam dají koupit gut věci :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13159    
Viděl jsem tu kliku samostatně na polskym allegru asi za 200,-,,,,je to ta špatná,včetně nejhorší ojnice.....jinak kdyby to bylo v rozumný kvalitě,tak by to byl perfektní základ pro GO.....
 
 
Datum: 04. února 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo to je polske, ,teseni madarske,, u ty kliky nevim,, nevidim poradne na kliku,,mozna je to ta ok s ckr a nebo ta s awinou coz je spatny,,,ale dostalo me ta loziska zakrate :-) kdyby byla klika ok,,tak je to super cena,, filtr a karbec klika valec hlava,, na normal jezdeni docela dobrej zaklad
 
 
Datum: 04. února 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13159    
Klika,válec,hlava píst.....všechno várka z Polska....nejhorší replikový kliky co se kdy dělali....kroužky co praskaj....válec co nepasuje....jen ta hlava je vcelku slušná,pokud zrovna nemá blbě odlitej spalovák(jednu takovou mam doma)....na Polském allegru se to dá koupit za zlomek této ceny(2/3)......
 
 
Datum: 04. února 2012 14:41
 
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:43:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu