|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, měl bych dotaz jestli tu náhodou někdo nemáte zkušenosti se zapalováním z minicrosu?? Mnohokrát děkuji za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2012 18:51
 špatně se ladí,jiskra nic moc, zničený kartery, výhoda oproti Vape snad jen ta že se dá slušně přetáčet ale co ti na to řekne píst poznáš sám
Datum: 23. ledna 2012 18:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *z minibika*
Datum: 23. ledna 2012 17:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdysi jsem laboroval se zapalováním z pitbika. Jde o to, co si od toho slibuješ. Žádný koně navíc ti to nedá a musel jsem řezat do karterů a subjektivně mi přišlo, že jiskra je slabší než u origo zapalování... Jediný klad byl odolnost proti bordelu díky absenci kontaktů, ale to je asi tak všechno.
Datum: 23. ledna 2012 17:55
 lonkrétně ne ale minicross má stejný zapalování jako motorová pila tak hledej tim směrem
Datum: 23. ledna 2012 16:41
Jméno: feriss
IP: uživatel11625
 Čau draci,když si vytvořím video v Movie Maker tak mi nejde uložit do PC,nevíte někdo co stim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2012 10:18
 no pokud chceš ještě video pak dál upravit někdy tak dej uložit projekt a musí to jít pokud ne tak uložit jako film nák tak to tam bude
Datum: 22. ledna 2012 10:18
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj dračí měl bych dotaz mám u svího terénního závodního pio mám upravenej válec 2k žere to křoužky myslím si že sem to přepísk s výfukovým kanálem 27mm asi dost šíře poraďte jednokroužkovej píst chrom kroužek nedrží 2 kroužky litinoví jakž takž přemejšlím o 3 kroužku chromoví kroužky 1,5 síla motor točí 13000 otáček za min myslím si že 3 kruhy moc velký tření ale potřebuji aby to taky něco vydrželo válec jede parádně nechci dělat novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2012 16:40
 co používáš za filtr? prach je svině...
Datum: 22. ledna 2012 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel13093
 Hm....13000 na místě,to znamená max 11000 do plnejch na jedničku.....to by odpovídalo.....jinak zkus ocel....ale ta zase žere vejfukovej kanál.....dvoukruh určitě ne,tříkruh ani náhodou.....jinak 27mm je dost,ale né extrém....na jednom válci jsem udělal i 28 (elypsa) vrtání 39mm....a nebo zkus jiný alternativy....ale když to točí nad 10 tisíc,tak vždycky mizej kroužky....na závodech jsem si všiml,že jezdili litinový jednokroužky a na každej závod novej kroužek... tyhle písty a kruhy má brusírna Bašek,Třebechovice pod Orebem
Datum: 22. ledna 2012 14:25
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 sou sražené to vím taky aby se neopotřebovávali kroužky udělal sem plno už 2k válců a tenhle mi to dělá ale jede nejlíp
Datum: 22. ledna 2012 11:16
Jméno: jardis
IP: uživatel9335
Datum: 22. ledna 2012 11:11
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 13000 to točí když to točím na místě na neutrál výfukovej kanál elipsovej tvar 27 širokej a od horní hrany vložky válce mám 27,8mm
Datum: 22. ledna 2012 11:09
Jméno: kubajzs1
IP: uživatel8498
 při 40 mm vrtání by to zas tak velkej problém nebyl, jde taky o tvaR výf. kanálu
Datum: 22. ledna 2012 10:32
Jméno: jardis
IP: uživatel9335
 27 je jestě dobrý, já jezdim vejfuk 26,5 a vše v pohodě, jak si udělal širokej ten vejfuk ???
Datum: 22. ledna 2012 10:26
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 13000? to jako točí normálně za jízdy?
Datum: 21. ledna 2012 23:49
Jméno: losol
IP: uživatel9335
 zdar už někdo z vás piloval difizor na vetší průměr u origo karbece na fíka ??? co se jestě musí udělat na tom karbeci kdybych chtel propilovat ten difuzor ????? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2012 22:34
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Jenda: no tak to je jasný že mám upravený kanály tryska hlavní 95 a voloběžná 40 a de to jako čer akorát mám problém s kroužkama a spojkou
Datum: 21. ledna 2012 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel13089
 Mam doma 18.3mm ovál,seřídit jakštakš jde,ale nikdy se mi nepovedlo seřídit celej rozsah.....buď to jede dole a nebo nahoře.....pak mam ještě 18.6mm kruh,ale ten sem ještě neodladil nijak....pro losol: Neupravenej karbec ukrmí dost,zatím jezdi na neupravenym,až se naučíš ladit,tak to přijde samo a třeba si ho jednou uděláš....
Datum: 21. ledna 2012 14:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 No v terénu možná máš určitě krátký kvalty a stejně pořád držíš plnej plyn, ale na silnici aby ten karburátor pracoval správně v celém rozsahu otáček to tak jednoduše udělat nejde
Datum: 21. ledna 2012 13:52
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj já mám upravenýho pio na závody do terénu a mam karbec seriovku přefrezovanej difuzor na 19 žádný kanálky sem neupravoval jenom sem karburátor odladil správně tryskami a funguje
Datum: 21. ledna 2012 13:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Když si uděláš i větší vlastní šoupě tak se to dá ,,propilovat,, až ke 20 mm, ale z vlastní zkušenosti, pokut tomu teda nerozumíš, tak se ten karburátor hrozně špatně odlaďuje aby fungoval, mě se to teda nepovedlo a u propilování to rozhodně neskončí musí se i vhodně provrtat kanály v karburátoru a pak nastává největší problém s plovákovou komorou a se směsí.... doporučuju ti se do toho nepouštět
Datum: 21. ledna 2012 12:22
 Aha, no propilováním difuzoru to nekončí. propilovat lze cca. na 18 mm a myslím, že je třeba i zvětšit kanálky (otvory) v karburátoru provrtáním. Samozřejmě následně osadit vhodnou hlavní tryskou
(pravděpodobně i volnoběžnou).
Datum: 21. ledna 2012 12:01
Jméno: losol
IP: uživatel9335
 chci jetkategorii RS a tam je pouze dovolen origo karbec (uvnitř karbece si mužež dělat co chceš)
Datum: 21. ledna 2012 11:44
 Osobně bych to také nedělal. Pokud nemusí být zachován originální karburátor, tak bych sehnal karburátor s větším difuzorem (např. 19 mm) a sadou trysek.
Datum: 21. ledna 2012 11:35
 Nedělej to...někomu to pošli kdo to umí.
Datum: 20. ledna 2012 22:17
Jméno: standa
IP: uživatel12547
 draci , doma mam kliku po GO a s dírama v setrvakach, ,,ale mam třikoružkovje píst v seriovem valci ,,nebude to nišemu vadit????dekuju za opdovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 20:15
 tak to je tam originálně... je to klika z 05ky
Datum: 20. ledna 2012 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel12547
 jak je setrvačník nebo nejak tak tak ja je ta jedná část lehči tak z dvou stran je udělana díra asi 14 velikost kruhoviteho vtaru
Datum: 20. ledna 2012 20:10
Jméno: standa
IP: uživatel13084
 Pokud do ní někdo nesmyslně vrtal,tak ji vyhoď a sežeň jinou,těma dírama je rozhozený vyvážení
Datum: 20. ledna 2012 18:59
 klikovka je celý komplet setrváky+ojnice.... v čem přesně mášty díry?
Datum: 20. ledna 2012 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel12547
 ale ty mne nechapes ja myslim na klikovce mam vyvrtane navíc dvě díry
Datum: 20. ledna 2012 18:25
 Nic se ti nesníží,píšu že to tak bylo z fabriky
Datum: 20. ledna 2012 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel12547
 nebude to vadit nečemu jak budu jezdit na trikrouzkovem pistu 2mm,,s dvěma dírama v klikovcce?  nesnizi se mi vykon??
Datum: 20. ledna 2012 17:45
 On za to nemuže,to já bych se měl přihlašovat pod svym nickem,jenže já sem línej,tak píšu jen "standa"......jinak ta IP je mi moc povědomá....skoro mi to láká najít všechny jména pod kterejma sem píše..... Jinak k dotazu....kde je problém? Klika s "dírama" je klika z J555 nebo z J05 (05 se pozná tak,že má širší hřídele a ojnici na 14.1mm čep)....klika z/do J20/21/23 ty "díry" nemá .... tříkroužkovej píst s 3 litinovejma kroužkama o síle 2mm do seriovýho válce z výroby patří.....pokud myslíš nově vyráběný píst na slabé kroužky,tak ten lze taky pouít....jen ta životnost vložky bude zlá....už jeden chromák/ocelák se na ní podepíše znatelně oproti litině a natožpak když tam ty kroužky jsou tři.... sesa to s těma pístama myslel dobře,ale ještě by to chtělo litinový kroužky o síle 1.5mm..... celkově je v nabídce postrádám...... a nevim o nikom,kdo by je prodával.....ono celkově sesa je jedinej,kdo prodává pochromovaný litinový kroužky....
Datum: 20. ledna 2012 17:41
 přiště se podepiš pod svým ménem
Datum: 20. ledna 2012 17:31
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Ahoj seso,kdy bude klika na CKR ojnici s jehlama?
pokud jeste bude
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2012 21:02
Jméno: Jarin
IP: uživatel12196
 Jo nad tim jsem take premyslel, ale nevim kdo by mi to udelal. Jedine v Usti a tam jsou vydridusi. Chtel jsem od nich prelisovat klikovku na 05 a chteli za to 2500!! a to tam cpali nejakou korejskou ojnicni sadu.
Datum: 21. ledna 2012 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel13089
 Tak si kupte ojniční sadu a nechte si přelisovat nějakou starší origo kliku v dobrym stavu
Datum: 21. ledna 2012 16:28
Datum: 21. ledna 2012 16:06
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Vzal jsi mi to z ust, zrovna jsem se chtel zeptat natotez, taky bych mel zajem
Datum: 21. ledna 2012 10:28
 bude,, nevim kdy,,
Datum: 20. ledna 2012 23:06
 Zdravim,mam par dotazu..  jak velkej difuzer je optimalni pro motor 259/559 se snizenou hlavou,lesteny dno pistu a klikova skrin + zacpane diry v klice? a jak je to s prirubou karbecu,delsi znamena vetsi tah od spodu nebo obracene?  diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 15:52
 ok,diky stando
Datum: 19. ledna 2012 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel13077
 26mm (prostě origo Jikov). Délku sání neštěluj,už tak je dost (až zbytečně) dlouhý.....jinak delší znamená vyšší točivý moment v nízkých otáčkách na úkor maximálního výkonu,krátký opak-maximální výkon nahoře na úkor točáku dole....
Datum: 19. ledna 2012 11:15
 Omlouvam se,250/559,pisu z mobilu
Datum: 19. ledna 2012 8:42
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Ahoj, hledám někoho kdo už to s válcema a kompletně s celkama motorů pionýrů umí. Sháním někoho kdo mě postaví už vážně solidnější motor, jen o něco levněji než stejsky 
Nechci tím shazovat Standu Hrbka, moc mu děkuju za jeho válec, ted ho zajíždim a zatím jsem spokojenej..  Ale jak sám řekl, žádný extra úpravy a tak se tedy předběžně ptám (není to teď hned a příští pátek to chci mít doma) kdo tomu na tomto levelu rozumí, nebo spíše kdo je se mnou schopen o tom konzultovat, protože tomu také částěčně rozumím, a kdo je schopen poté zajistit procesy (výbrusy, rozšiřování kanálů, popř. přidávání klapek v oknech apod.)
Tešim se na nějakou budoucí spolupráci..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2012 17:16
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Co by to mělo být za úpravu_
Datum: 21. ledna 2012 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel13075
 V tom případě se omlouvam,špatně jsem si asi vyložil to,co sem si přečet u tebe na diskusi.
Datum: 18. ledna 2012 20:03
Jméno: Jakub
IP: uživatel7914
 A hlavne nevim jak si na to prisel ze by nam mohlo vadit ze bude rychlejsi kdyz tam vubec nepíse jaký závody jezdí jestli teren nebo silnici
Datum: 18. ledna 2012 18:49
 standa: vyfuky prodavame tak ...staci se jen domluvit a kdyz nekdo bude chtit tak mu klikdne udelame i ten nakres kdyz nebude chtit vyfuk koupit ale davame to jen tem
ktery si válec chteji koupit...a ze bude nekdo rychlejsi nez my to nam ale fakt vubec nevadí  aspon bude s kým závodit
Datum: 18. ledna 2012 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel13075
 Ty vole to bych taky uměl nékomu udělat válec za 5 tisíc a pak muříct sorry,nákres výfuku ti nedam,abys nebyl rychlejší jak já...on chce full servis...
Datum: 18. ledna 2012 18:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel7914
 http://muwa.blog.cz/1001/nase-nabidka
Datum: 18. ledna 2012 17:43
 Zdravíčko.Prosím Vás mám dotaz.Je to sice kravina, ale každá koruna dobrá  Chtěl bych si sehnat starší plášť a udělat z něj ,,zimní" do sněhu a na led. Koupil bych asi 30×6/8 šrouby (vratové), matky, podložky. Zevnitř pláště bych provrtanou dírkou prostrčil šroub a zvenčí dal podložku a dotáhl. Potřeboval bych ale poradit, jestli s tím má někdo nějaké zkušenosti...? ůčinnost, kolik šroubů, jak nahusto v plášti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 19:56
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 nedelej to,kámos to zkoušel a pěkně mu to rozervalo nou a ruku.Byla pro něj tam sanitka.Fuj je mi s too ještě ted blbe.\\r\\nNEDELEJ TO JINAK ZKONCIS V NEMOCNICI
Datum: 18. ledna 2012 19:56
 jen tak pěken děj šrouby at si zkurvíš duší
Datum: 18. ledna 2012 19:33
Jméno: matesbiker
IP: uživatel9262
 hele nevim jestli to za to stojí jestli máš natolik překoňovanej speciál a řek bych zkus klasiku drapák, dá se sehnat za 500 přes nějakou inzerci, ty šrouby, nevim jestli to má cenu, jestli jezdíš po ledě tak možná jinak bych tam výhody neviděl a ani tě s tim nepustěj na závody
Datum: 18. ledna 2012 17:45
 Potřeboval bych poradit kde by se dalo sehnat malé plexi na zakrytí budíku na čz 175 487
.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 18:11
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 on myslí spíš plexisklo, jako štít před palubovkou ne?
Datum: 18. ledna 2012 18:11
 kolik to stoji na mustanga na ten malej do 80km/h ?
Datum: 17. ledna 2012 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sklenář ti ho vyřeže za 80,-
Datum: 17. ledna 2012 19:10
 tak to asi jedině celej tachometr nebo s jiného tachometru třeba ze škodovky bude pasovat
Datum: 17. ledna 2012 14:55
Jméno: juraj
IP: uživatel13065
 ako je to s 9z primarnym kolieckom,niesu skladom??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 7:36
 uz budou
Datum: 17. ledna 2012 7:36
Jméno: Vody
IP: uživatel12269
 Zdaryy, chci se zeptat, jestli se do pístu vrtají nějaké díry, popřípadě díra, když mám překlapkovanej válec, protože sem někde slyšel, že pokud mam na fichtlu klapky na válci, tak musím mít někde díru v pístu aby to mělo nějakej efekt, jinak sou tam zbytečně, tak se chci zeptat, jestli je to pravda a kde by se to mělo vrtat, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 8:25
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Jestli chceš odlehcovat píst tak se podivej na výšší školu motorismu
Datum: 17. ledna 2012 8:25
 mám klapku ale nevim proc.. sam borec a 10 koni ve valci!!!
Datum: 16. ledna 2012 21:46
 fantázia
Datum: 16. ledna 2012 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel13060
 jestli máš klapkovej válec a nevíš proč tam máš tu klapku,tak ten válec prodej....díra v pístu je zbytečná,jestli neotvírá a nebo neplní nějaký kanál....ale pro dekoraci mužeš navrtat klidně 5 dir
Datum: 16. ledna 2012 21:02
Jméno: JEN
IP: uživatel12782
 čau draci hele pojede líp fík když na něj dám karbec ze simára ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 20:29
Jméno: Jiří
IP: uživatel13005
 Nepojede. Karbrátor ze simsona má tuším o 1mm menší difuzor než z Jawy 21. Navíc lidi mývají problém ze sytičem u simsona, když na něm odejde těsnící gumička, tak je směs moc bohatá. Jedinou výhodu vidím, pokud hodně padáš, tak se ti nestane, že se ti motor uchlastá a nepujde nastartovat  protože má centrální plovákovku. A taky v něm jsou klasické trysky.
Datum: 16. ledna 2012 20:29
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 čus draci, potřeboval bych prosím vás manžetu na přední vidlici (jawa 90) tak jsem se chtěl zeptat kde by se dala sehnat? tady na krámku jsem našel leda tak toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/manzeta_filtru_sani22.html píše se zde, že sedí i na přední vidlici na jawu 90, ale teď jsem z toho mustanga viděl tu manžetu na vlastní (myslím z toho karburátoru z toho mustanga) a nenarval bych ji na tu vidlici ani za boha, žádná šance jí tam dostat, je hodně úzká ale taky krátká, potřeboval bych jí tak 35cm dlouhou. Ale právě předtím co jsem se ptal majitelů mustangů tak někdo mi řekl, že nemám šanci to tam dát a druhej zas že bych to tam dal a nátáhl bez problémů, tak jsem si říkal, jestli není dělaná ve dvou velikostech. Nevíte někdo jak to je? popř. kde sehnat nějakou schopnou mažnetu na tu vidlici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 15:03
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 jo jenže tohle není přímo na vidlici manžeta tak nevím, asi se mrknu aji do té mototechny a z toho simsona to mě vůbec nenapadlo, sice když se teď tak dívám na obrázky simsona tak se mi zdají krátký (na té mojí jawě 90 jsou dlouhý 35cm) ale zkusit to můžu.
Datum: 16. ledna 2012 15:03
 Co manžeta ze Simsona?
Datum: 15. ledna 2012 21:01
 Hochu to ti neřeknu, ale co sem tady na fk kupoval manžety na pio 21, tak seděj krásně ani se nemusej těma sponkama utahnout....a ty co koupim v mototechně tak nedržej, sou tlustější a mekčí...
Datum: 15. ledna 2012 21:01
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 Zdar, zrovna jsem vyndal z motoru klikovku ale je zrezla bylo by možné to nějak zbrousit a vyleštit aby to potom neházelo je to zrezlé opravdu jenom malinko. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 19:31
 Hlavně aby nebylo chycený ložisko...
Datum: 15. ledna 2012 19:31
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 já jsem myslel spíš do kyseliny citronový to by nešlo
Datum: 15. ledna 2012 18:52
 dej jí do nafty
Datum: 15. ledna 2012 18:46
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 14:08
Jméno: dotaz
IP: uživatel12547
 muj kamos si zrobil z motoru jawy 50 pincka buginu na odvoz dřeva .Jeho upravy rozeta 75z retezove klecko 10z,primarni koleco 9z a vybrus na 41 s 2 prepoustecimi kanaly a on s neni jostej kolik toho dřeva muze vzit na tu karu a nebo v Kilogramech jakehokoliv materíálu   .hmotnost buginy a motoru kolem 110kg
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 14:07
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 řekl bych že to docela zabil s tím 50tkovým motorem..  D
Datum: 15. ledna 2012 14:07
 Fotku náhodou nemáš?
Datum: 15. ledna 2012 13:35
Jméno: dotaz
IP: uživatel12547
 chalzeni tam ma vrtuli z škosy 120  a navařené po 10cm žebra
Datum: 15. ledna 2012 12:58
 Kdybych něco podobnýho stavěl, tak motor minimálně z 175, líp z 250...tam už se dá mluvit o nějakym krouťáku...u fichtla podle mě nic moc...
Datum: 15. ledna 2012 12:55
 Tak to si riadne do sily zprevodoval nahovno... Ja by som vratil 14z primar, 11z sekundar, a dal by som tam prevodovku zo starej octávie. By si videl čo by to robilo.
Datum: 15. ledna 2012 12:01
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 To jsou nápady, dělat buginu s motorem z fichtla.
Datum: 15. ledna 2012 11:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to mě připomíná včerejší jízdu když jsme jeli ve formanu 4 lidi a za ním valník plnej cihel a malty  některý kopce šli aj na 2
Datum: 15. ledna 2012 11:20
 a bude to ist hoooodne pomali..
Datum: 15. ledna 2012 10:18
 Koukam že je to napřevodované hodně do síly, bude se mu to dobře chladit? Jinak kolik na tom uveze dřeva to ti fakt nikdo jen tak od počítače neřekne, prostě se to musí vyzkoušet...
Datum: 15. ledna 2012 9:44
 zkusí-uvidí
Datum: 15. ledna 2012 9:16
Jméno: zjkdmj
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel13060
 Jenco díky za inspiraci....nikdy mi nebavilo vystružovat mosazný pouzdra....teď vím,že existuje alternativa......
Datum: 16. ledna 2012 14:57
Datum: 15. ledna 2012 11:18
 keby si chcel pouziť origo ojnicu a dat cap na ihlové ložisko je to možné, dá sa kúpiť ihlové ložisko s pevným vonkajším krúžkom, to nalisujes na miesto futra a bude ti do toho pasovať piestný čap 10mm, oznacenie toho ložiska je NK 10/16
Datum: 15. ledna 2012 9:29
 Ne sedí to jen na ckr..jinak by tam bylo že pasuje i na origo!
Datum: 14. ledna 2012 23:08
Jméno: lol
IP: uživatel12913
 ale co když treba je to napsáno jako že je to pro značku Ckr treba to sedí i na origo
Datum: 14. ledna 2012 22:54
 Ne, vždyť to tam máš napsané že je to určené pro CKR!
Datum: 14. ledna 2012 21:39
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau-.. emáte někdo plss nějaký návod na složení řadícího mechanismu..? na stránce http://www.jawa-50.cz jsem nic moc nenašel.. :/ díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 20:20
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 SUPER.. Díky..
Datum: 14. ledna 2012 20:20
Datum: 14. ledna 2012 19:44
 Když už mám ten motor rozebraný (250/559) jaké úpravy můžu ještě udělat,kromě zacpání dir v klikovce a vyleštění klikový skříně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 22:36
 Tak ja to mam na prestavbu a chci zatim slozit motor,udelat ho hlavne "uvnitr",kvuli vybrusu nemusim pulit  takze tohle,pak ram a az nakonec,podle toho jak pojede vybrus.Mel jsem 175/450 a tam se pist kvedlal jak nudle v bande a i tak to jelo,takze se s timhle nebojim ze by to jelo spatne  nejdriv ram az pak vybrus..stejne ted jezdit nebudu
Datum: 14. ledna 2012 22:36
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 No tak všechno vyčisti, ale komprese může být sice velká při stlačováni, nikoliv při nasáváni, přetlačování z kliky do válce atd...
Datum: 14. ledna 2012 19:22
 No tak je to paneláckej motor a ty byli asi nejlepší z kulatejch 250.  na vybrus zatim prdim to az casem,kompresi to ma zatim jak hovado  koupim zatim jen krouzky,jelikoz jsou tam jen 2 ze 3.
Datum: 14. ledna 2012 18:11
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Dobře zajetý výbrus podmínkou  A jinak je tam toho hodně, seshora až dolů
Datum: 14. ledna 2012 16:23
 slícovat kanály ale nečekej zázraky 250 je líná netočivá mrcha
Datum: 14. ledna 2012 13:24
|



|