Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: juraj
IP: uživatel13247
Posl.aktualizace: 19. února 2012 9:39
Jméno: juraj
IP: uživatel13248
 Dakujem za odpovede.
Datum: 19. února 2012 9:39
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Jaj ju mam v mustangovi a som s niu velice spokojen us ji mam tretim rokem a to jezdim furt plny plyn,len doporučujem!!
Datum: 18. února 2012 22:40
 tato klika se prodava uz druhym rokem, a je to to nelepsi co trh da,,,
Datum: 18. února 2012 22:08
 Serus draci chcem sa spitat ci neviete nejake upravi prednej vidlice na jawu 50/21 aj komplet inu vydlicu ale bez zmien predej masky A nemayslim na mustanga o tich viem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 7:15
 Upravit origo vidlice? kámo, to asi ne... ale pokud ti hodně blbě pruží tak asi repas nebo tam hodit vidle ze simála no, jinačí východisko mě nenapadá.
Datum: 22. února 2012 7:15
Jméno: juraj
IP: uživatel13244
 Ahoj, je mozne kupit, samostatne spodne ojnicne lozisko ? diki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 0:41
 určitě se dá, bude to standartní normovaný ložisko
Datum: 19. února 2012 0:41
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
Datum: 18. února 2012 12:24
 fuha neni moznost,, ani ja nemam moznost splasit,,
Datum: 17. února 2012 22:16
 hoj draci  nemate někdo nákresy na úpravu válce na jawu 21? nějaké oskoušené ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 18:43
Datum: 17. února 2012 18:43
 Čau draci !  pasuje řadička z 555 a 550 na 23 ? bez vekych uprav
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 20:12
 kdyz si vystružíš šroub s delším čepem tak to tam dáš
Datum: 17. února 2012 20:12
 77 bude mat novšiu vidlicu z trubek,
Datum: 17. února 2012 19:18
 Podľa roku ti neviem povedať, nato sú tu iný odborníci  71 má určite ešte širšiu kyvku. 80 už má užšiu. Takže niečo medzi tým
Datum: 17. února 2012 19:10
 MaverickSK ®: nevim jakej typ to je je to z roku 1977 .. jinak dik za radu nak si s tim pohraju
Datum: 17. února 2012 19:03
 kekz: diky  ... a.pelcik: nemaš se za co omlouvat
Datum: 17. února 2012 19:01
 Ak máš prvý typ rámu, tak asi budeš mať problém to tam dať. Tiež idem túto úpravu urobiť kvôli 4 kvaltu no mám druhý typ rámu, teda užšia zadná kyvka. Tam to narveš vpohode
Datum: 17. února 2012 19:00
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
Datum: 17. února 2012 18:49
 Myslím že pasuje bez úprav... dej do motoru ten šroub, na kterym ta řadička drží... a myslím že není co řešit..
Datum: 17. února 2012 18:46
 No mě de o to aby jednička byla dole
Datum: 17. února 2012 18:44
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
 Řek bych že ne, jsou úplně jiné a hlavně každá je na jinou stranu. Kdybys tam dal pařezáckou tak to oko pro táhlo bude směrem dolu a od motoru.
Datum: 17. února 2012 18:33
 **velkych**
Datum: 17. února 2012 18:12
 Zdravím všechny, nevíte kde by se dal sehnat drapák na 18" kolo na předek? Mnohokrát děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 20:47
Jméno: tomaš
IP: uživatel13094
 průměr ráfku 18"
Datum: 17. února 2012 20:47
 www.motodrive.cz
Datum: 17. února 2012 18:39
 trošku širokej pojem 18"
Datum: 17. února 2012 17:30
 zdraec UČINOST BRZD někde sem vyčetl že když jezdily rupubliku ještě ČeZety tak aby donutily brzdy byrzdit víc za kratší dobu tak lepili ušší obložení tím vlastě zmenšili plochu na kterou tak tlačily větší silou tak mě zajíma jestli to bude stejně dobře fungovat i u fechtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 18:36
Jméno: otaznik
IP: uživatel13243
Datum: 17. února 2012 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel13238
Datum: 17. února 2012 9:38
 Seruste draci chcem sa spitat ako stacate na priemer kluki na pionieri ja som to skusal na sustruhu ale vobec to neslo a ani tim nozot TK sami zdat tak poradte ako to stiahnem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 18:23
Datum: 17. února 2012 18:23
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 musíš tim nožem jak e mnění plátky a co nejmín otáčky ,a velmi pomalu protože je ta klika tvrdá
Datum: 17. února 2012 6:57
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 zdravim nevite kde sehnat tahcometr na babetu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 16:49
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 no mam psal jssem uz hodne strankam jestli bude skladem a prej nekdy v budoucnu
Datum: 17. února 2012 16:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha no tak chyba no máš smůlu teďkom..
Datum: 17. února 2012 16:38
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 a co ten napis skladem ne ?
Datum: 17. února 2012 15:21
Datum: 17. února 2012 15:05
Jméno: toman
IP: uživatel13240
 hm myslis ze bych sem psal kdybych nasel nekde naasel jsem ale nikde skladem
Datum: 17. února 2012 10:19
 Sou všude, stačí umět hledat na netu
Datum: 17. února 2012 7:23
 diky ale raci bych novej
Datum: 16. února 2012 21:32
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/14152301/Pionyr-Stadion-JawaStella-Stela-babetta-babeta-tacho.php
Datum: 16. února 2012 21:14
Jméno: stig
IP: uživatel13048
Posl.aktualizace: 17. února 2012 11:45
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
Datum: 17. února 2012 11:45
Datum: 16. února 2012 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Možná jo,ale detail,kde to má rotor?
Datum: 16. února 2012 20:23
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Draci nevite jestli mi přejderední vidlice ze simsona na mustangu? omlouvam se za blbej dotak,dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 18:31
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 na STK myslím pradon ze sem to nedopsal
Datum: 16. února 2012 18:31
Datum: 16. února 2012 16:21
 http://lmgtfy.com/?q=http%3A%2F%2Flmgtfy.com
Datum: 16. února 2012 16:19
Jméno: Stewie
IP: uživatel13091
 Takže začínám z následujícím projektem : PŘESTAVBA JAWA 23 na teréní motocykl určený pouze a výhradně na ježdění po polích a v terénu\\\\\\\\r\\\\\\\\n1 věc. Vejfuk - potřeboval bych ho zvednout . napadlo mě použít nějakej kus železa a ten svařit na rám pod sedlem a délkou by to železo bylo do poloviny kola. na to bych přidělal vejfuk . Šlo by to máte nějaký zkušenosti\\\\\\\\r\\\\\\\\n2. Blbiny - prostě všechno nepotřebný odmontovat . Plánuju ale zanechat přední světlo pro aspon trochu jízdu za šera. Co všechno mám teda odmontovat ? Napadlo mě vyměnit sedadlo a dát tam nějaké menší a lehčí. Bude to bouze vozidlo pro jednoho tak tam nepotřebuju tak dlouhý sedadlo. \\\\\\\\r\\\\\\\\nCo na to řikáte ? Máte nějaký typy ? Rady ? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 13:34
 Jo to je videt už z toho co píšeš a hlavně taky z pravopisu. naplno souhlasím se standou
Datum: 18. února 2012 13:34
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 jo a jestli si řikáš že je to nerealizovatelný a drahý tak ti řeknu jedno ja si mustafa koupil před dvěma lety kdy sem nevěděl jak co seřídit a dneska už chci dělat úpravy na válci. A abys si nemyslel je mi 14
Datum: 16. února 2012 20:09
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 No já se crossem amatrski taky zabyvám letos bych chtěl na závody a tak doporučuju: přední vidlice simson, předělat úhle zadních tlumičů a použít štelovatelný za jawy 350 Koleno výfuku použít z simson enduro, výfuk tam origo nedavej to je škoda kup si spíš hikone není drahej a fajn vypadá přední kola přeplíst na 19 a nasadit zrapák, zadní origo nanejvýš přeplíst na širší dráty. Kříz není to pavý makový. Dobrý je dat sklopný pokud se nechces zdržovat s výrobou tak si pořid z bouranýho pitbajka to je většinou i s křížem zadní brzda je nejlepší tahová takže bud CZ 175 477 nebo jawa 90. sedlo je dobrý zkrátin normálně uříznutím kusu plechu a nechat tam navařit okraj aby se to dalo potahnout. potažení seženeš na netu. hlavně nezapomen na vspěru rámu nebo ohneš rám jako já proto se poštím do takovejhe úprav. pokud chces jeste neco vedet napis na mejl. mám toho hodně přečtenýho.
Datum: 16. února 2012 20:07
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 s tím křížem souhlas,pérovku matku a pak zas pérovku a matku a takhle třeba 4x zasebou a nepovolí ani ranu
Datum: 16. února 2012 16:47
 Standa - souhlas .. když už tak koupit nějakou už zbastlenou motorku a dál ji přestavbovat ale jinak škoda mustanga ..
Datum: 16. února 2012 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Základ je kříž usadit na svý místo,do otvoru pro trojúhelníček péra stojanu dát ten železnej trojuhelníček(jinak při extrémnim dotažení prdnou kartery v místě držáků),použít dostatečně dlouhý šrouby,na každej dvě podložky,jednu pérovku,utahnout na krev a dát kontra matku.....5 let nepovolí.......
Datum: 16. února 2012 14:35
Jméno: Stewie
IP: uživatel13091
 no tak na normál ježdění mám Jawu 21 v exportní verzi kde je všechno origo a na to bych si šáhnout nedovolil  . Tak dobře nebudu to teda nějak přestavovat ale jak ten kříž tam přidělat aby něco vydržel ?
Datum: 16. února 2012 13:15
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Až budeš větší tak tě bude mrzet že jsi to takhle zprasil....
Datum: 16. února 2012 12:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no vieš súdruhovia nepočítali že sa to bude kurviť niekde na poli ja by som si kupil enduro a mustanga nechal na pokoji :/ ale je to tvoja vec ak doň chceš položiť lásku nech sa páči a ja som jazdil na sériovej 21 a nikdy mi nič neodpadlo na poli ale potom som dostal rozum spravil som vodický a zohnal papiere
Datum: 16. února 2012 12:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 súhlasím so standom
Datum: 16. února 2012 12:02
Jméno: Stewie
IP: uživatel13091
 Chápu to . Ale když sem ted jezdil tak pořád se něco sr*lo a to hlavně vejfuk a ten kříž co drží stupačky. Prostě opravoval sem to několik dní a pak za odpoledne se něco dalšího po*alo. Největší problémy mi fakt dělá ten kříž .Nechci dělat žádnou cross obludu jenom prostě zvýšit spolehlivost protože po tejdnu ježdění po poli něco upadne. Jinak počítám se seríovým vejfukem . Vyvedení na horu ala simpson sem už taky přemýšlel ale kvůly tlumičům tam neni moc místa takže bych to stejně musel navařit pod sedačku ne? No nechci vyměnovat díly za nějaký turbo cross jenom prostě nějak to líp poskládat .Protože to soudruzi stim křížem dole úplně zmrvily.když využiju seriový díly tak investice bude jen nějaký elektrody a pár šroubů a matek kterejch mám doma milion , neni to tak ?
Datum: 16. února 2012 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Moje rada je nedělat.....aby to bylo funkční,tak investice bude vysoká.....jednodušší je dát tam enduro drapáky,sundat blatniky,seriovej výfuk vyvést někudy horem(alá simson enduro) a kašlat na to....do rámu nezasahovat ani nepřevařovat.....jednou by tě to mohlo mrzet  Pro inspiraci stroj jednoho známýho http://www.fichtlpokec.cz/obr2/img6/111210321012776.jpg Dle mě moc hezky udělané.....toto je pěkné enduro......
Datum: 16. února 2012 11:35
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:03
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 Dík já sem jenom ...
Datum: 16. února 2012 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Při výměně ojnice na origo klice není potřeba řešit vyvážení,je to vyvážené cca dobře.....pokud bys to chtěl do závodního motoru s 100mm klikou,tak prosim,hoď si to na vyvážení,třeba tam někdo nějaký gramy najde,ale na seriovku je to ok....mam obyč kliku s CKR ojnicí jehla a bez problému 10 000ot/min....nevšim sem si že by tam nějak "mlátil píst"....spíš se dělá ta úprava že se odsoustružuje zevnitř pístu nálitek na dni pístu.....
Datum: 16. února 2012 21:00
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Datum: 16. února 2012 20:33
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 no jo ale když si koupím holou CKR ojnici a budu ji chtít viměnit za bronzovou ojnici tak si musím nechat vyvážit holou kliku bez ojnice jako třeba tady http://www.jawa50speed.wz.cz/j50s.html nebo tahle ta je aji zbroušená na 90mm
Datum: 16. února 2012 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 No tak si tu ojnici nabřuš,ať je ostřejší ......a neméně pevnější.......btw moc by mi zajímalo jak ta "broušená" klika drží 12 tisíc otáček......se roztrhne jak hovno......
Datum: 16. února 2012 20:04
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 http://motorky.hyperinzerce.cz/moto-tuning/inzerat/4680450-klika-jawa-pionyr-80mm-brousena-ckr-nabidka-tabor/
Datum: 16. února 2012 16:11
Jméno: fechtl
IP: uživatel12547
 zadne díry či upravy!!- nasadit klikovku do kartru a na ojnici nasadit píst s čepem a jeto
Datum: 16. února 2012 15:10
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Zdravím, přemýšlel jsem o tom zadním ledkovém světle co je na jawa50.cz, ale je to na 12V a někdo pod přezdívkou myslím MaverickSVK tam psal že si to navrhl pro 6V. Psal jsem mu email ale neozval se mi tak se chci zeptat jestli na něho někdo nemáte jiný kontakt nebo tak, potřeboval bych předlohu na plošák  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 20:59
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 Já sem rozomněl ale jenom sem ti to sem dal
Datum: 16. února 2012 20:59
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Petr: asi si nerozuměl mojemu dotazu  ale i tak dík za snahu
Datum: 16. února 2012 20:34
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Datum: 16. února 2012 17:18
 no tak když ty LEDky napájíš na desku, hodíš tam odpor, před to všechno dál diodovej usměrňovač, tak by to mělo fungovat. Já to mám daný jako podsvícení tachometru a svítí to pěkně. vzadu mi dobře svítí i žárovka, tak sem to nechal v originále
Datum: 16. února 2012 1:11
Jméno: hh
IP: uživatel13171
Datum: 15. února 2012 22:06
Jméno: blady
IP: uživatel13229
Posl.aktualizace: 18. února 2012 9:42
 blady neobhajuj svou blbost... cejchu debila se uz n apokecu nezbavíš
Datum: 18. února 2012 9:42
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 já se zajmam a tunim a zpravuju dnešní motorky a auta...
Datum: 17. února 2012 19:46
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 kolečko, hádat se nechci, a to máš pravdu že sem se možná dřívv ptal na zápalko... to asi jo... tomu sem nerozumeľ, to beru, jenže problém je v tom že sem neuměl s fichtlem (konkrétně jeho zapalováním) a svíčka má velkej vliv na chod, výkon a účinnost motoru. Ale každej motor chce jinou.. jinak u pincka to možná jedno je, ale třeba u pořádNě silný mašiny rozhodně ne... a jinak iridiová svíčka na výkon nepřidá, je vtip jen v tom že je z kvalitnějŠího matroše a tenčí elektroda (dýl vydrží a větší teploty) jinak když koupíš v jedný kategorii iridium a obyč, tak pojedou stejně.. de o jiný věci, ale to tu nechci probírat, mě se jednalo jen o zkušenosti vaše, jedinej problém je, že mi odpověděli dva..jinak nic proti..  a motorům rozumim dost, to se neboj  akorád že novejm (respektive motoru a převodovce z pincka rozumí každej, rozpůlit motor dokáže pětiletej, ale seštelovat ho špičkově každej ne (já v září nebo kdy ste to říkali sem neuměl no..jako zapalování )
Datum: 17. února 2012 19:45
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Datum: 17. února 2012 16:37
 blady: Aha, myslim že po přečtení tohohle vlákna musí být každému jasné, kdo z nás dvou je tady trochu mimo dění  Od prvního příspěvku nás tady přesvědčuješ, jak svíčka přidá výkon, jak se hodně vyznáš v motorech, jací jsme chytráci, případi atd. Před pár měsícema se ptáš jak seštelovat fichtla...trochu blbý, ne? Neřeknu když se někdo normálně zeptá na naštelování fichtla nebo na to, jakou použít svíčku, milerád mu pak odpovim. Ty se ale chceš vyloženě hádat, přesvědčovat nás o nějakejch bludech a taky nás urážet. Nic nedokážeš zdůvodnit, hraješ si tady na nějaký slovíčkaření atd. Pak se nediv, že ti lidi nechtěji moc poradit, když se k nim takhle chováš. Zkus mi tohle nějak vyvrátit, tady na pokecu jsem toho zažil..řekněme docela dost, vzhledem k tomu že sem chodim v podstatě denně už od prvního dne, kdy tahle stránka funguje. Zamysli se trochu nad sebou, uvědom si, že sedíš za počítačem, ale kdybychom se setkali osobně, asi bys už neřikal nic o případech a chytrácích. Snaž se psát nějaké racionální a směrodatné příspěvky, né takové výkřiky do tmy jako teď. Nějak svoje tvrzení zdůvodni, zatim místo pořádné odpovědi akorát píšeš jak tomu nerozumíme, že jsme případi atd...uvědom si, že ty chceš poradit od nás, tak se podle toho prostě chovej. Neber tohle jako nějakou promluvu do duše, to né. Je to spíš takové upozornění a doporučení, jak by ses měl na tomhle foru chovat. Nějaká úcta ke zkušenějšim je u tebe asi tabu, a to je celej ten problém.
Datum: 17. února 2012 13:58
Jméno: blady
IP: uživatel13241
 mimo dění
Datum: 17. února 2012 12:55
 blady: Jen to dořekni, co tedy podle tebe jsem? A né že neodpovíš...
Datum: 17. února 2012 0:34
 stanley: nekomu se holt nezavděčíš nijak no.... nedá se..
Datum: 16. února 2012 21:17
 Né,ty seš případ,od začátku to sleduju. Chtěl si slyšet názory. Dostal si názory. Jenže se ti nelíbili. A co jako? Tady to nefunguje tak,že ti každej odpoví to co chceš slyšet. A realita s pravdou se ti nelíbí. Meleš kraviny a protiřečíš si. Jestli si chtěl slyšet,že svíčka denso s iridiovou elektrodou zvýší výkon seriovky o 0,098% tak prosím.....a dál už neotravuj......sou to nesmysly co tu řešíš.....a nesnáším lidi co se snaží kličkovat mezi slovy a chytají ostatní za slovo.....což ty očividně děláš,protože už nevíš co říct....vše bylo řečeno.....já ti svoje napsal....ač se mi zpru vůbec nechtělo na tebe vůbec reagovat....a teď se už teda jenom kvůli tvojí ješitnosti budeme urážet navzájem?
Datum: 16. února 2012 20:44
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 stando..ty si tky asi případ...když nedokázeš ani porozumět otázce...
Datum: 16. února 2012 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Ne,Kolečko je pevně nohama na zemi,ty seš ten v lese......těžce v lese.....
Datum: 16. února 2012 20:06
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 jojo přesně tu tam mam...  neboj Čet sem si to víckrát... jo a kolečko je asi takovej malinko...
Datum: 16. února 2012 19:50
 nejlepší je ze hřbitova.ale tu uzavřenou at ti ji nesfoukne vítr.
Datum: 16. února 2012 19:18
 Nešaškuj tady s nějakym slovíčkařenim, protiřečíš si každym příspěvkem, si to po sobě pořádně přečti a nedělej tady z nás dementy...
Datum: 16. února 2012 18:54
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 no...konečně Člověk kterej pochopil na co sem se ptal, to to trvalo, díky Bodan  jo a shreku, neboj dávam si pozor aby sem si neprotiřeĆil  já nenapsal že se mi motor dusí, ale jaká svíčka je nejlepŠí aby se nedusil..v tom je rozdíl
Datum: 16. února 2012 16:05
Jméno: Boban
IP: uživatel11057
 MYslim ze se tady melo objevit i naco by jsi to potreboval. Na normalni serizeny motor je nejlepsi PALka....JA osobne s Briskama nemam dobry zkusenosti bud spatny starty nebo neprezila viken :/... Denso ani nemluvim sice sni motor jede porad ale starty nic moc. Podle me nejlepsi Bosch, mam ji cca 14 dni zatin porad v pohode a jsem sni spokojenej za tepla i za mrazu v pohode staci 2 slapnout  ...
Datum: 16. února 2012 15:56
 blady při každém tvém příspěvku si protiřečíš
Datum: 16. února 2012 15:55
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 mě se motor nedusí  jo a Čezeťáku... to asi ne no...
Datum: 16. února 2012 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Museli by sme se bavit na dvou různých úrovních a to seriový a výkonný závodní motor.....u seriovky je to putna jestli je to Brisk,Denso,NGK,Bosch atd....tam je nárůst výkonu v tak malejch řádech,že nemá význam o něm diskutovat.....spíš tam vyvstává ta otázka životnosti,kterou má největší PAL a pak Brisk....ale u hodně upravenýho motoru už se nějakej efekt v řádu desetin procenta-procento dostavuje a to díky lepšímu zapálení směsi a především díky lepšímu odvodu tepla svíčkou,která je už svojí konstrukcí určena pro závodní motory.....a právě tam se svíčka řešit musí....ale opět ze zkušeností známých....zbytečně to nepřehánět,kolikrát než se stroj odladí padnou 2-3 svíčky (utavená elektroda chudou směsí,ulitá bohatou směsí atd...) a ve výsledku každý dojde k N14C Brisk,protože nemá na to,aby dával za sezonu 10 svíček po pěti stovkách,když ona ta Briska to zdárně odjede.....tak asi tak.....jinak moje osobní zkušenost je,že úplně nejlepší svíčka na seriový i lehce upravený motor je stará PAL(hladká do kuželu),nejlépe ještě nějaká s hnojem a slámou,nebo zašlapaná do země,zapomenutá 20 let......výdrž perfektní,jiskra lepší jak na Brisce,spolehlivost,spokojenost....
Datum: 16. února 2012 11:04
 pokud chceš vědět která nejdýl vydrží tak Briska  protože podle tvého vyjadřování tipuji že dražší svíčku by jsi okamžitě ulil tím dušením v nízkých otáčkách
Datum: 15. února 2012 20:25
Datum: 15. února 2012 19:24
 A s tou směsí...já bych to označil jako hodně odvážné tvrzení. Ve chvíli, kdy bys ochudil směs natolik, že by se přehříval a přidíral motor, tak by se podle mě vyšší výkon hledal asi marně...
Datum: 15. února 2012 19:23
 blady: Kdo o tom mluvil? Přečti si svuj příspěvek a možná to zjistíš
Datum: 15. února 2012 19:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Dovolím si moji oblíbenou citaci ze Stejskyho stránek: "Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. " Takže asi tolik k výkonu u svíček... Osobně jezdím Brisky, stojí pár korum, nejsou háklivé na ulití a naprosto dostačující. Nevidím důvod platit za svíčku několikrát víc, když rozdíl je téměř nezměřitelný.Osobně mám špatnou zkušenosti se svíčkami Champion a NGK v pionýrovi, cena přes kolem 100kč, 2-krát jsem je ulil a mohl jsem je vyhodit... Takže Brisk N 14/15C je jasná volba.
Datum: 15. února 2012 18:54
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 ty kolečko... kdo tady mluví o tom že by se mu dusil motor? já myslim že nikdo... jinak motor jede nejlíp s chudou směsí...ale zahřevá se a přidírá...
Datum: 15. února 2012 18:32
 V tom případě se tam neboj dát Brisku, na svíčkách brisk jsem najezdil asi 25tis km a nejsou s nima problémy, nějaké dušení v nízkých otáčkách atd je spíše věcí seštelování motoru, ve svíčce bych problém nehledal...a schopnost zapálit palivo budou mít všechny v podstatě stejnou, o nějakých rozdílech v prohořívání směsi tady asi ani nemůže být vážná řeč
Datum: 15. února 2012 18:09
 Vystídal jsem hodně svíček od Palek přes NGK a brisky a nikdy jsem nějaký "nárůst" výkonu nezaznamenal. Rozdíly jsem poznal jen v tepelné hodnotě a startování (ulejvání, start teplého/studeného motoru) .. Momentálně tam mám vraženou PAL N7YC a jezdím na ni rok dva a v poho .. účinnost hledej spíš ve vhodně nastavené směsi a zapalku ..
Datum: 15. února 2012 18:08
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 já se ptal na zkuŠenosti víŠ, o motorech vim dost, to se neboj, já se ptal pouze a jedině na zkuŠenosti (ono mi i víceméně Šlo o to která svíčka vydrží nejdýl) ale v druhý řadě která má nejvĚtŠí účinnost a tudíž i přidá malinko na víkonu (např. se to nebude dusi v nízkejch otáčkácht..) o to mi tady Šlo.. pouze a jen o zkušenosti
Datum: 15. února 2012 18:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kolečko to hezky vystihl předemnou.. no nic aspoň sem si procvičil psaní na klávesnici.
Datum: 15. února 2012 17:59
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hele blady a na co se teda vlastně ptáš? když podle toho jak píšeš, to vypadá že o motorech a jejich funkcích toho víš víc než dost. poněvač mě přijde podivné ptát se jakou svíci dát do fekála a pak reagovat že o tom příkladně kolečko nic neví.
Datum: 15. února 2012 17:58
 Nn, bohužel s maturitou z fyziky a současným studiem na vysoké škole technického směru je mi pojem účinnost naprosto neznámý a nevím o co jde. Můžeš mi tedy prosím vysvětlit, kde se vezme ten velký vliv, o kterém píšeš? Jen tak na okraj...pobavilo mě, že se ptáš na vliv svíček na funkci motoru, a pak nás tady o tom budeš poučovat.
Datum: 15. února 2012 17:56
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 ano, to mአpravdu  6 elektrodová svíčka by ubrala výkon úplně brutus, to mአpravdu  a jestli je to platinová nebo obyČ..to je tady tky jedno..jen de o účinnost víŠ...tomu asi nerozumíŠ, no nic, neva
Datum: 15. února 2012 17:42
 blady: Obávám se že trochu hledáš koně kde nejsou...po namontování dvojité šestielektrodové platinovo-titanovo-zlaté svíčky se žádné trhání asfaltu konat nebude  Nějaký nárůst výkonu (ano, je to tak, to divné slovo se opravdu píše s Y, učivo prvního stupně základní školy) bych zde tedy neočekával.
Datum: 15. února 2012 17:34
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 tak zaprvý... svíčka ovlivní účinnost spálené směsi a tím pádem i víkon, jinak Eddie je kdo?
Datum: 15. února 2012 17:29
 blady : ty se nauč porozumívat motorům  svíčka výkon nepřidá  když teda myslíš že přidá, tak si kup nějakou racing svíčku od NGK nebo Champion a potom ji jednou uli třeba na semaforu  výkon ti stoupne tak razantně že to dokonce budeš muset tlačit... dokonce i předstih nemá takovej vliv na max. výkon...bez brzdy to ani nepoznáš... na stejskyho webu je o tom zmínka a Eddie má taky něco na svých stránkách ohledně předstihu...
Datum: 15. února 2012 17:14
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 to asi moc nerozumite motorům co...  chytráci..prej že svíčka nepřídá víkon  u týdle 50ky právě to znát možná neni no... ale jinak jako svíčka má velkej vliv
Datum: 15. února 2012 16:54
 to překupníci na aukru prodáváj super svíčky co přidají na výkonu
Datum: 15. února 2012 16:20
Datum: 15. února 2012 16:18
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 čus chtěl bych se zeptat jaký je podle vás nejlepší vzduchoví filtr na závodního pionýra s origo karbecem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Blady,přišel jsi prudit? Nebo co tu děláš? Rok si tu nebyl a najednou jsi přišel přechytračenej,s potřebou vést spory a každýmu vnucovat svojí pravdu,ač není úplně korektní......on se zeptal nejlepší,tak jsem mu napsal nejlepší o kterym vim(jeden borec s upravenym motorem a rozpilovanym origo karbecem 19mm naměřil na brzdě docela dost koní,s odladěnym origo filtrboxem přesně o jednoho koně míň v celym rozsahu otáček)...tak asi tak.....
Datum: 16. února 2012 11:15
 přikláním se k Stage 6 nebo obdobné varianty molitanové
Datum: 15. února 2012 20:32
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 dobře seřízenej origo  de o to na jaký závody, ale jako dát si přímej filtr, popřípadě dokonce K.N. , ještě nejlíp na závody v terénu...jako to dĚlá dost lidí... to je největŠí blbost..
Datum: 15. února 2012 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Molitan Stage 6
Datum: 14. února 2012 21:08
Jméno: lolol
IP: uživatel12913
 čus draci která barva je na pionýra nejkvalitnější . myslím v lesku a odírání a neloupavosti ??? prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 21:53
 akryl
Datum: 14. února 2012 21:53
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nejlepší by byla vypálená vodou ředitelná barva. Pokud nemáš možnost pálení tak klasický autolaky na plniči drží taky moc pěkně.
Datum: 14. února 2012 21:33
Jméno: dotaz pro standu
IP: uživatel12547
 Ahoj stando maš nahodou fb, chtěl bych stebou pohovorit o mé uprave anevim jesli jsem to udelal dobre.A vím ze se ty vtom vyznas (jawa mustang)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 17:40
 ....
Datum: 14. února 2012 17:40
Jméno: dotaz pro standu
IP: uživatel12547
 tvuj mejl sem us zapomnel
Datum: 14. února 2012 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 A ty jsi kdo? Je o mě známo,že anonymy nesnášim a IP 12547 a její anonymní charakter mi leze krkem.....takže kdo jsi? To to fakt mam dohledávat? Muj mail znáš,tak mi napiš,Fejsbúk pouštim minimálně,neujíždim na něm jak polovina národa.... Jinak jestli mi paměť neklame,tak tvoje IP se tu několik týdnů po sobě vyptávala na různé úpravy,pak následovali dotazy typu proč to jede blbě a pak následoval dotaz na upravenej válec z J05 a jestli je to OK....vždy pod jiným anonymním jménem.....mam pravdu,že? Myslím,že jsem ti tenkrát dal všechny potřebné indicie,tak kde je problém? Jestli jste přehnali časování a nechali origo ouzký přefuky ve vložce,tak řešení jsou dvě....první je vyhodit,druhý je komplet předělat....
Datum: 14. února 2012 14:20
 Čus draci chci si udělat stejskyho cestovku a cestovat... myslíte že by se vyplatilo dát tam větší kolečko (14,15zub) do rychlosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 23:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 14. února 2012 23:27
Datum: 14. února 2012 21:21
 díky všem.. jinak STANDA: byl bys schopen mně upravit válec aby to trochu jelo? chci hodně cestovat a uvítal bych aji kdyby to utáhlo 14zub... máš třeba icq nebo skype nebo facebook nebo něco abysme se mohli dyžtak domluvit?
Datum: 14. února 2012 20:07
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Cú a vesměs všechny válce od Stejskyho vždy na lehčí převod.11 až 12 zub.Vždy jsem dosáhl větší rychlosti s menším pastorkem.Vyplývá to z grafu.Výkon je posunut do vyšších otáček.
Datum: 14. února 2012 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Jen dodatek. U Stejskala mají výhodu ti,kteří to chtějí na závody a myslí to vážně......protože má nejenom graf prototypovýho válce z brzdy,ale umí dodat sací kolena,kompletní výfuky,závodní hlavy atd....já jsem jen takovej malej "obchodníček" schovanej v koutě při zdi...v bezpečí....a tak mi to zatím vyhovuje....proto mužu dělat levně....Sesa mi sice postrkuje k webovkam a eshopu,ale zatím sem nesebral odvahu....možná jednou.....
Datum: 14. února 2012 17:57
 Hele už jsem taky slyšel že jsem drahej  Tak jsem vyvinul Light verzi na seriovku,která je i s prací,úpravou hlavy,dvoukroužkovym pístem,kroužkama a výbrusem do tisícovky  Do 8.výbrusu mam garantované pístní sady za 200,- (lehký maďarský písty,masivní kroužky-prostě kvalita)... nad 8.výbrus jedu pouze jednokroužkový písty od Sesy....tam je cena vyšší...ovšem dá se na každý úpravě konkrétně domluvit....ale s tim jednokruhem je prostě cena vyšší,takže ty válce dělam živější,ať stojí za to
Datum: 14. února 2012 17:45
 taky jsme na tom uvažoval že bych si to časem udělal ale prdím na to Stejskal to má předraženy to si rači nech udělat tady od Standy
Datum: 14. února 2012 15:13
 Ne,seriovka s CU to neutáhne. Až takový vrtání 40mm a vejš utáhne 14z. Měl jsem jí. Případně bych ti mohl nabídnou nějakej válec já
Datum: 13. února 2012 21:38
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 myslim že se vyplatí nejdřív vyzkoušet jak to pojede se standartním 13z.. pokud jezdíš sám a seš z rovinatý krajiny, asi by se uživilo i 14z, 15z je bez dalších úprav podle mě moc..
Datum: 13. února 2012 20:10
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdarec,jaky mám dát výfuk abych tolik nestrácel výkon,aby byl vedeny vrchem.Jedná se fichtla.Díka
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Já ti ho zkusim nakreslit. Doma rozměřim Hikone a zkusim ty kužely na papíru poskládat jinak-nahoru
Datum: 14. února 2012 10:27
 jestli myslíš jako tu tlumící koncovku tak ta je taky udělaná
je to ze spreje na mazání řetězu a vevnitř je normalně klasicka děrovana trubička a vata jako v kazdym vyfuku
Datum: 13. února 2012 16:30
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Z čeho je ta koncovka? Máte nějaky nákres? Díky
Datum: 12. února 2012 21:57
 Nevim jestli se dá nějakej kloudnej vrchem koupit? ja o zadnym nevim nejlepší je si ho svařit sám
my máme takovýhle výfuky : http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC12317.jpg
který sme si dělali samy a zatim sme lepší výfuk než tenhle nevymysleli a ani z niceho jinyho to vic nejelo
Datum: 12. února 2012 21:11
|



|