Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau borci chci se zeptat jsem uplný začátečník a chtěl bych si zkusit zazávodit na fichtl cupu poradili by jste mi prosím nějaký fígl jak upravit motor nebo zvýšit výkon. a chtěl jsem se zeptat když dám přímí sání jestli musím něco upravit ještě fakt moc děkuji předem za odpovědi budu vám moc vděčný. můžete mi taky napsat na můj email michal.chvatal@seznam.cz moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 19:17
 u nás na moravě je klasik a speciál... klasik je všechno originální !!! někde nemusí být plechy... a speciál je skoro všechno povoleno  jinak já začínal na klasice-hovno jsem o tom věděl ale fichtl jel takže 1. závod 3. místo  postupem času kdy jsem si začal dělat GO,výbrusy atd jsem se zadíval do kategorie speciál a teď vím že jsem udělal dobře  ted většina v klasikách podvádí a jezdí kdo ví sčím.... ale pořád tam je dost kámošů a rád někdy vemu klasika a jdu si zajezdit
Datum: 25. října 2011 19:17
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 no zase brzdi na fichtl cupu jsou nějaký pravidla na klasik musíš mít karbec původní siluetou já ho mam taky převrtanej určitě bych vzal válec s hlavou od stejskyho jak řek standa udělat GO motoru, protože válec bude hodně točit a jestli je v motoru něco špatného tak by to mohlo udělat bordel určitě tlumiče ze simsona nebo z něčeho takového potom výfuky je povolena jenom koncovka koleno musí být původní a potom je to na tobě udělat třeba ještě podkovu mezi setrváky a rozhodně 1 kroužkovej píst a jinak si ho zpřevodovat udělat si lehčí převod jestli chceš jezdit kross tam všude jedeš max 50 a kdyžtak bezdotykový zapalko
Datum: 25. října 2011 18:25
 Bod A) Postavit perfektní seriový motor,pečlivou GO,repas kliky na jehly,na kliku SKF a do celýho motoru ložiska s vůlí c3. Bod B) Jako začátečník bys měl pomalu poznávat chování upraveného stroje a tak bych začal lehkou úpravou válce alá Jawa 05 na http://www.jawa-50.cz ,zbytek stroje seriový.....to až se naučíš odladit,aby to fakt frčelo,mužeš přejít na vyšší level,poskládat z Hikone rezonanční výfuk a použít větší karburátor alá Dell Orto 19....atd,atd.....kdyby sis na úpravu válce sám netroufl a nechtěl hned vyhazovat tisíce za válce upravené,tak se ozvi,není problém udělat nějakej "rozumnej" dvoukanál pro začátečníka.....aby sis to ošahal a hned tě to nezrujnovalo....
Datum: 25. října 2011 16:52
 zdar začal bych seriovým válcem tak sem začínal i já a když už tak si koupit steskyho cestovní úpravu jede to celkem slušně
Datum: 25. října 2011 14:53
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Ja bych taky rad nejake finty chtel vedet zvlast co se tyka valce.. za rok bych si prave chtel slozit nejakej tuning motor .. a zkusit taky ten fichtl cup ..
Datum: 25. října 2011 14:36
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Cau, mate nekdo z Vas zkusenosti s tyristorovim zapalovanim na jawu 21 ?
Premyslim si ho udelat .. a vcem je lepsi ci naopak horsi ? ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 14:20
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 nevihodi to nema ale musis dodrzet vsechni soucaki a dobre seridit ja ho tedka mam a jezdi to snim skvele lip jak s kladivkama ale jeste lepsi je udelat nejaki zapalovani s hal sensorem to je jeste ucinejsi a nebo koupit wape
Datum: 25. října 2011 14:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 len pozitívne skúsenosti výborne štartovanie zimného i horucého motora
Datum: 25. října 2011 13:43
 jestli to zvládneš vyrobit, tak je to pohádka.. Jinak lepší je v tom, že nemusíš štelovat žádnej dtrh, srát se s kladívkama.. líp se to šteluje, někteří borci říkali že to s tím víc točí ale to není zápalkem, nýbrž seštelováním.. bude to házet pravidelnou, velkou jiskru.. jinak nevýhody v tom nevidím.. počkej třeb napíšou něco druzí, nemám s tímhle zkušenosti ale myslím že žádný mínusy nebudou..
Datum: 25. října 2011 6:55
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 taky přemýšlím udělat to tyrystorový zapalování
Datum: 25. října 2011 6:40
Jméno: skokan
IP: uživatel12533
 Zdar, máte někdo prosím Vás zkušenosti s stejskyho" silniční RS" úpravou na sériovém stroji na papírech ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 21:30
Jméno: fsfa
IP: uživatel12547
 ja mam treba seriovku jenom valec převrtany na 40.50 a troukrouzek (2mm).A jede to slusne .rozeta55z .retězko 14z...rychlost pri zajizdení 65.Jsem velice spokojen a nežere benál víc než u seriovky 38.00.Doporučuji!
Datum: 28. října 2011 21:30
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 proberte to ted a tady, taky by mě to zajímalo
Datum: 28. října 2011 20:14
 Se Stejskyho RS úpravou na seriovce ne,ale dělal jsem si vlastní válce na podobném "principu" RS a výsledky byly dobrý.....víc než jsem očekával....hlavně ve větším vrtání to upaluje jak blbý....i na seriovce.... kdybys to chtěl probrat víc,ozvi se....
Datum: 25. října 2011 17:11
Posl.aktualizace: 24. října 2011 19:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no musím súhasiť :/
Datum: 24. října 2011 19:29
 jo to jsme viděl na motorkářích myslím že je to hezčí než co má vijet s fabriky myslým tím ten novej kalif
Datum: 24. října 2011 13:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 nevedel som ako by vyzerala prestavba 250 4T na kalif ale teraz mi to už pride celkom reálne a schopne
Datum: 24. října 2011 8:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 YES YES YES YES konečne som sa toho dožil začínam šetriť na seriovku
Datum: 24. října 2011 8:34
 Zdravím. Chtěl bych se vás zeptat, jaký si můžu pořídit digitální otáčkoměr na pionýra. Mám bezkontaktní zapalování VAPE a chtěl bych mít na pionýru otáčkoměr, kde ho seženu?
Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:29
Datum: 26. října 2011 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 neser se do něj,to neni žádný Béčko na svuj věk...!!  To vyplachování netrefil,ale jinak měl pravdu.....
Datum: 25. října 2011 18:47
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 no šreku tak tu nedělej chytrýho že se něco vyplachuje a startuje líp xD xD xD xD
Datum: 25. října 2011 18:35
Jméno: jenco
IP: uživatel12394
 Dr.House má naprostú pravdu! na internete som nasjel tiez podobnú definíciu!
Datum: 25. října 2011 10:56
 Přesně tak jiskra ve spodní úvrati je k ničemu. Podle mě to hází 2 jiskry za otáčku kvůli tomu že zapalování je maximálně zjednodušené, nepoužívá klasicky nabíjecí a snímací cívky, ale má jenom jednu(proto vede do cívky jenom jeden drát + kostra a chcípák), jiskru to hodí v okamžiku kdy se naindukuje dostatek proudu a to se děje 2 krát za otáčku, protože 2x se změní polarita magnetu.
Datum: 24. října 2011 22:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Je to k hovnu. Na co ti je jiskra, když je píst v dolní úvrati? Navíc "závodní" VAPE to tak nemá. Co je k tomu vedlo nemám ponětí, jedině snad použití pro levo- i pravostranný zapalování, takže univerzálnost.
Datum: 24. října 2011 18:01
 tak mi napište pádnej důvod proč tam je ?  kdyby byla k hovnu tak ju tam asi nedají....
Datum: 24. října 2011 17:28
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 Bakoun: přesně tak 2 jiskra neni k ničemu když natahuje proč by chtěl jiskru ta je zbytečná šreku xD
Datum: 24. října 2011 17:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ale prd... 2. jiskra není vůbec k ničemu.
Datum: 23. října 2011 22:16
 k lepšímu spalování,výplachu a tím spojené i lepší startování
Datum: 23. října 2011 21:44
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 k čemu jsou u fichtla 2 jiskry? když použije jen jednu?
Datum: 23. října 2011 21:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Taky používám to pro VARI, s VAPE uakzuje 2x tolik otáček, ale já přes 10 000ot/min stejně netočím, tak je to fuk.
Datum: 23. října 2011 20:51
Datum: 23. října 2011 20:17
Datum: 23. října 2011 20:11
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele myslite ze kdyz dam do motoru vsude nove loziska a gufera koupim novou retezovku ze pak fichtl pojede lip ? uz to ma neco za sebou hlavne ta retezovka
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 22:19
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Tak u ty řetězovky hlavně aby ti nejezdil řetěz po rozetě jak se mu zlíbí a jestli má vůli tak to ani snad neva na volný rozetě jsem najezdil takovejch kilometrů později jsem ji ale stejnak pro sichr vyměnil
Datum: 23. října 2011 22:19
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 tak loziska jeste jdou .. ale ta retezovka je KO
Datum: 23. října 2011 21:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží v jakym stavu jsou ty současný ložiska a řetězovka, výměna nové za nové moc nepomůže..
Datum: 23. října 2011 20:59
 Když dáš do motoru nový ložiska, gufera, vše vyčistíš. Popř. výbrus nebo nový kroužky, tak by to mělo jet líp.
Datum: 23. října 2011 20:12
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Měnil jsem ložisko řetěz a rozetu zdá se mi že to jede pořád stejně takže to asi moc nepřidá možná něco málo...
Datum: 23. října 2011 18:51
 Zdar draci, byl by nekdo ochotnej pro me vyrobit a poslat postou redukce na vidlici ze simsona?
Navrhnete cenu i s postovnym popr osobni odber v Praze.
Piste na email nebo skype : sshanslana
Diky moc
PS  otrebuju to do 2.11.11
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 16:37
 Myslíš ten mezikus pro misky na fíka, když tam chceš dát simsoňáckou vidlu ? potřebuješ k tomu simsoňácký mysky na ložiska, kolik bys mi za ně dal ? 2ks
Datum: 24. října 2011 16:37
Jméno: Václav Sklář
IP: uživatel12637
Posl.aktualizace: 23. října 2011 11:30
 súhlas! ne nelíbí se nám to! ked to sem budes dávat kazdý den 3x tiez sa nám líbit nebude!
Datum: 23. října 2011 11:30
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 nelíbí se nám
Datum: 23. října 2011 10:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Uz skoro tyden tady tenhle odkaz nebyl...
Datum: 23. října 2011 10:27
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravím. Mám na fechtlovi přední vidlice se simsona a potřeboval bych je přitvrdit. Nevíte náhodou někdo jak? Napadlo mě si někde nechat navinout pevnější pružiny. Ale nevím kolik by to stálo. Budu rád za každou radu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 22:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na pár strojích jsem viděl použité venkovní pružiny z nějakých ČZ. Typ z hlavy nevím...
Datum: 22. října 2011 22:24
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Já tam mám právě ty z toho endura
Datum: 22. října 2011 22:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Dají se sehnat delší a silnější pružiny z SR50 nebo z endura...
Datum: 22. října 2011 18:30
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Nejdřív zkus podložit pružiny.
Datum: 22. října 2011 18:25
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Zdravím,chtel bych se zeptat na tzv. podkovu mezi setrvačniky KH na pionyra ma to smysl to davat když uz mam Stejskyho SU pomuze mi to líp plnit směs před pist. A ješte, určite by se mela nejak zajistit (ZAKOLIKOVAT) proti pootočeni že ano?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 20:25
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Jo diky za radu.No nemužeš od toho čekat super zazraky ale je opravdu dobra ale chce to dobry vyfuk ze začatku jsem tam mel upraveny hikon ale zahodil jsem ho a svařil jsem si svuj z plechu podle navodu, a karbec mam DO 21. Taky jsem uvažoval nad CU ale nakonec jsem se rozhodl pro SU přece je jen o 900kč dražši ale vykon je uplne nekde jinde.. Ja ted šetřim na rychlou převodovku sni to \r\ndoufam pojede ješte lip nez ted . Myslim že klika 85mm na CU je trošku zbytečna ale muze byt ,a ty maš i vyfuk od stejskyho? No nevim jak chceš jezdit na zavody je to malo a na cesty je to na nic ujel jsem na tom cca 280km\r\na rozdrtil pist.Už nic nekupuji ted jsem si udelal vlastni 4k a kašlu na to jezdi to 102kmh na zabiti stačí a SU mam na seriove 21 už mam totiž řidičak na auto tak už na pincku moc nejezdim v dnešni době je to na zabiti.
Datum: 22. října 2011 20:25
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12634
 Čau hele ja tu podkovu tam mam a mam to udělaný že normalně sem ze spoda karteru provrtal díru i do podkovy ne skrs asi do třičtvrtě podkovy a udělal závit M5 jestě sem jí přilepil silikonem a drží to moc pěkně. A ještě se tě kci zeptat jak jezdí SÚ od stejskyho protože ja mam od stejskýho Cestovní Úpravu a to nějak extra nejezdí a to v motoru mam 85mm kliku,vape zapalko,závodní převodovku,19mm karbec, vejfuk a tu CÚ od Stejskyho a vopravdu žadná slava tak se kci zeptat jak ta SÚ jezdí protože nevim jestly si jí mam koupit nebo ne.
Datum: 22. října 2011 19:31
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdarec mate nekdo skusenosti s rotacnim soupatkem s jakiho materialu ho mam udelat a je to lepsi jak sani klapka do kliki ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 23:56
 Standa: Co víc říct...
Datum: 21. října 2011 23:56
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Jenom nic nedělej. Dle tvýho pravopisu vidim,že asi moc inteligent nejsi,takže asi ani nevíš,o čem mluvíš.....není to jen o tom udělat domeček s klapkou a nebo vedle kliky udělat rotující kotouč co bude otvírat sání....je to šíleně moc věcí okolo .....udělej si pořádnej dvoukanál a bude ti to bez rozačního šoupátka chodit 100km/h
Datum: 21. října 2011 19:50
 kliki?  ... kdyz uz tak kliky! ... klapa je plech, laminát nebo karbon.. pro šoupě nahovno.. šoupě buď z plechu nebo pertinax
Datum: 21. října 2011 18:49
Jméno: huf
IP: uživatel11032
 Zdar draci, potřeboval bych vědět, jestli jde na tachometru nějak předělat kilometrovník jako když jsem si koupil nový tachometr protože starý je nefunkční, byl funkční pouze kilometrovník tak jsem ty původní kilometry chtěl dát do toho nového, ale vrtačkou bych to dělal rok  .. proto se ptám jestli to jde nějak přetočit přesně na požadované kilometry. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 21:34
Jméno: venca
IP: uživatel289
 ja to stáčel rukou (cca hodinu) ale vrtačkou to máš za chvilku ani nemusíš vindat osičku a přerovnat vše tak na kolik km to chceš a je to za chvili
Datum: 22. října 2011 21:34
 Rozebereš tacháč a vyndáš osičku koleček kylometrovníku, přeházíš kolečka, vrátiš osičku a zajistíš, složíš...
Datum: 21. října 2011 15:47
 Hoj draci, mám fichtla na závody a poslední dobou mě trápí zadní kyvka... po skoku se ohne a tím vyhne řetěz.... jak kdyby se kolo položilo směrem na rozetu.Já si myslel že prostě ten lisovanej plech to nezvládá ty skoky ale kámoš mi říkal že mi taky na pravé straně (z pohledu od zadu motorky) praskl čep na kyvce.Dá se to nějak poznat? přes zimu tam budu dávat druhou stejně ale teď bych to potřeboval dát na rychlo nějak do kupy.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 18:27
 ok zkusím  díky
Datum: 19. října 2011 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 vyndej kolo,vyndej tlumiče a zahejbej s "ramenama" kyvky.....
Datum: 19. října 2011 17:32
 Zdar draci, mam v hlavě jeden plán a chci se poptat, nemá někdo nápad, jak u mustanga zakrýt motor? Hledal jsem původní kapotáž, ale ta je nesehnatelná. Jawa 20 s plechama by byla ideální, ale ta se mi vůbec nepáčí sem prostě upjatej na mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 13:15
 Přesně na Mustanga jsem nenašel, pouze http://www.motoforza.cz/info.html na 21 s plechama bych koupil jednu brašnu a do tý by se motor schoval, ale na mustanga no nevím, asi koupím jednu 21 v rozkladu.
Datum: 19. října 2011 13:15
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 když budeš dobře hledat,tak ty kapotáže se běžně prodávaj někde na netu v jakymsi e-shopu,ale je to ranec,myslim že 4-5 tisíc za holou kapotu.....bez plexi,bez sedáku atd....
Datum: 19. října 2011 13:06
 Proto sháním radu, na závodech či na srazech se vyskytujou kapotované Jawky, ale foto nemůžu dohledat, škoda původní kapotáže, stačil by jeden člověk, co jí zapůjčí na formu a bylo by to.
Datum: 19. října 2011 12:40
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 tak to oplechuj, nebo si pohraj s laminátem
Datum: 19. října 2011 12:34
 Já zas nechápu tebe, k věci napíšeš prd, ale napsat musíš, jen aby jsi šťoural. Mam menší změny na rámu a chci otestovat, co to udělá při jízdě, bohužel nemám pojízdnej motor, ale mam motor z něčeho jinýho, tak aby nebyl nápadnej.
Datum: 19. října 2011 12:33
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 líbí se ti mustang ale chceš ho zakrýt. nechápu... navíc by mě zajímalo co od toho čekáš? chceš aby se ti přehříval motor? nebo to snad se zakrytým motorem pojede o 20km/h rychleji?
Datum: 19. října 2011 12:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 19. října 2011 6:37
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 Až budu mít peníze, tak si ho koupím do Fichtla.
Datum: 19. října 2011 6:37
Jméno: Saturnin
IP: uživatel12485
 Ahoj přátelé, chci se zeptat, jak mám vylisovat vložku válce z pincka. Teoreticky vím, ale vložka je čerstvě po výbrusu a tak mám obavy, abych ji při tom nepoškodil. Za každou radu budu vděčný. A ještě otázka, budu muset nechat udělat další výbrus, když mi ve firmě rozšíří na fréze výfukový kanál? Je to natolik rapidní zákrok, který si bude pak vyžadovat výbrus? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 13:18
 Vložku sem nechával rozlisovávat až při prvním pokusu o tříkanál....to co máš v plánu nevyžaduje vylisování vložky....jinak řečeno je to kravina....jen dodám,že pokud ji opravdu chceš vylisovat a každou cenu,tak si udělej přesnej trn a sežen si šikovnej vařič(jen NE letlampu či opalovačku!)......ohřát-rozpálit,vrazit do svěráku,zatlačit a je venku.... při zalisování pro změnu vložku zchladíš a válec rozpálíš.....a po takto brutálních šocích válce/vložky válce bych to bez výbrusu ani nezkoušel....určitě to pak chce dát na výbrus aby se to celý "srovnalo" .....kdybys chtěl jen nějak ušudlat válec co trochu víc pojede a vyhnout se všem těm problémum,tak se mi ozvi,nějak se domluvíme......
Datum: 19. října 2011 13:18
 kvůli vejfuku jsem nikdy vložku nevyndaval. vždy jsem dělal vejfuk i s válcem
Datum: 18. října 2011 11:17
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 nemusis delat vybrus,jen nezapomen srazit hranky
Datum: 18. října 2011 0:30
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Ahojky možete mi říct přibližnou váhu motoru jawa 350 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2011 20:55
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 634 motor má okolo 50 kg
Datum: 17. října 2011 20:55
Jméno: ondra
IP: uživatel12609
 čau draci, měl bych otazecku, kdo má jawu 555 de luxe verzi(s revmaplechama). chtěl jsem se na uchyceni revmaplechu. prosím o radu nebo líp kdo by měl fotku toho uchyceni. moc díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 15:11
Datum: 18. října 2011 15:11
Jméno: ondra
IP: uživatel12611
 jenco- nemáš foto? díky
Datum: 18. října 2011 5:34
 malo by to byt nasrobovaný na nádrž
Datum: 17. října 2011 20:58
Jméno: ondra
IP: uživatel12609
 jenom jedním? to to soudruzi moc nevymyslely..a dole jenom sesroubovany k nozni plechum? a ještě jedna otázka tam není žádný drzak na ten šroub. já ze tam mám něco úrezanyho na tamu
Datum: 17. října 2011 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahoře je to jen jedním šroubem zkrz rám,teda aspon myslím
Datum: 17. října 2011 19:48
Jméno: Tunítko
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 19. října 2011 13:03
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 Záleží na úhlu pohledu...taky záleží na využití...když se tam něco poupraví,perfektně to jezdí na seriovce,když se tam něco ještě jinak poupraví,poletí to klidně 90...ale není to jen o válci....i když válec je základ všeho, bez příslušenství špičku nepojede.....
Datum: 19. října 2011 13:03
Jméno: cross
IP: uživatel10178
Posl.aktualizace: 18. října 2011 0:40
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
Datum: 18. října 2011 0:40
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zajímalo by mě jek to s tim vejfukem jede
Datum: 16. října 2011 19:11
 Neasi monster nechapu.... Kdyby to pití bylo aspon dobrý ale takovej kentus fuj.. Jinak ten výfuk ulet dobrej učel/praktičnost 0
Datum: 16. října 2011 19:00
 dneska se na "monster" balí holky?
Datum: 16. října 2011 18:32
 omg tak ještě to nevidím až do konce a už musím napsat komentář nen MOnster to je otřes co všichni s tim monstrem máte si na tom ulitáváte nebo že to prpaguje ken block jo kdyby někdo trocha sledoval rally zjistil by že je to lama
Datum: 16. října 2011 18:23
 výfuk je fakt pěkný úlet   a jinak lak nic moc... nevím co říct...
Datum: 16. října 2011 14:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co k tomu chceš říct? Bastl s motorem z 05, spousta reklamních samolepek a nesmyslný výfuk...
Datum: 16. října 2011 14:14
|



|