česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  84  85  86  87  88  89  90  91  92  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
cus draci koupil sem si vidlu z hondy crm a je docela měká jak jí z tvrdit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: wepio      IP: uživatel10027    
Nalej tam PP90, JESLI TAM MÁŠ ŘIDKEJ MOTORÁK NEBO TLUMIČOVEJ TAK SE NEDIV...
 
 
Datum: 16. října 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalít hustší olej
 
 
Datum: 16. října 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: MatroneK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, hledal jsem tady na fichtl krámku štítek na Pio 20 psaný v Angličtině a nenašel jsem , dá se někde sehnat ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel12545    
to asi nesežeš
 
 
Datum: 15. října 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
Cus dnes sem dal do fichtla svicku z krosky vycistil sem kladivka a nevěril bych co ta svicka umí .. takhle ten fichtl jeste nebezel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
já jezdím se starou CS PALkou a jezdí nádherně... přidávám se k tomu, že "závada" byla na kladivkách... já je čistím každou chvilku... ;-)
 
 
Datum: 16. října 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdim na Brisky a funguje to na jedničku...ve svíčce bych to holt nehledal :-)
 
 
Datum: 15. října 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš to bude těma kladívkama. ono rez a mastnota dělaj svý.....
 
 
Datum: 14. října 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Holt jsi mel ve stroji svicku po smrti a dal jsi tam svici v lepsim stavu... Osobne jsem zadny rozdil mezli "levnou sunkou" Brisk za 30kc a Championkou za 120 nezaznamenal.
 
 
Datum: 14. října 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
fakt se vyplati koupit drasi nez nakou levnou sunku ;-)
 
 
Datum: 14. října 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel3188    
cuuus draci chci se zeptat nekoho skusenyho s nadvarovanym zadnich tlumicu: ja nadvaril o 25cm a dela my problem retez chci nejake foto nebo radu co s tim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikař - :-D :-D :-D :-D to jsi zabil :-D když nad tím uvažuju tak by to mělo snahu :-D
 
 
Datum: 15. října 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně dávej bacha až rafneš za plyn aby te nepodjelo zadní kolo........
 
 
Datum: 14. října 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: fofr      IP: uživatel2970    
Zdar jo jeste sem zapomněl,budeš muset nejspíš dát dospoda taky něco na vyrovnávání řetězu při pružení kyvky.Já měl na 175 dva do sebe daný čtverhrany jeden přivařenej na kyvce druhej na pružině a dole kolečko na ložisku.Nevim,jak na fichtlu,ale na 175 mi bud praskal řetěz při skocích,nebo padal když sem ho dal volněc.Pravě sem ji taky zved o dost a bylo to naprd.
 
 
Datum: 14. října 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: fofr      IP: uživatel2970    
Zdar,o 25 cm to je celkem dost.Jestli se ten řetěz přes kyvku moc neláme,jakože asi jo,tak tam přidělej kus plastu,nebo nejlip silon.Jestli se lame dost tak tam pridelat kolecko silonovy s drážkou,nebo treba i retezovy,nejlip na lozisku.
 
 
Datum: 14. října 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voll 25cm?? :-D zajímavé :-D to na to lezeš ze žebříku ne?
 
 
Datum: 14. října 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
čawec, nemá někdo zkušenost nebo neví, jestli futra v předních vidlicích pionýra přežijou komaxit? Když se budou vypalovat vidle se zasunutýma kluzákama? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Ty futra ti asi po komáči vypadnou,jako mě,ale radsi je dej ven předtím.místo toho dej na trubky podložky a stahni zavitovkou.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To že ty kluzaky davas do komaxitu je parada. Ale jinak doporucuju ty futra vymlatit pred strikanim a vypalovaním- ja vytloukal futra u shoreliho pionýra, kde byli zataveny fest ze ani kluzaky nesli vyndat a to byla fakt priserna prace dostat ty futra ven, jak tam byli zataveny :-)
 
 
Datum: 14. října 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ano to přesně chci a zbytečný to nemam, naopak mi to zakreje vnitřek vidlí před pískem a práškovou barvou, jestli se futra deformujou je mi jedno, mam nový co tam stejnak dám, a v neposlední řadě to budu mít ve stejný barvě a povrchový úpravě se zbytkem motorky
 
 
Datum: 13. října 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
proč by to nedal do komaxitu? treba ja mam komaxit zadarno tak taky davam veci do komaxitu,pozdra nasad radsi az po vypaleni
 
 
Datum: 13. října 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ty jako chceš ten kusek (spodek) šavle házet do komaxitu?:-D nemáš to víc než zbytečný? pouzdra jdou do háje už tak při 200°C...
 
 
Datum: 13. října 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
děkuju za reakci, ale zaprvý otázka zněla jinak a za druhý snad mi nechceš tvrdit že mam dát kluznou plochu kluzáků nebo vnitřek šavle do komaxitu? kluzák je tam zasunut po doraz/úchyt manžety, tudíž co se má dostat pod lak nalakované bude a naopak
 
 
Datum: 13. října 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to rozeber! to máš jak kdybys stříkal složenou motku... děs a hrůza sotva to slyším...
 
 
Datum: 13. října 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdarec chlapi, tak dneska sem si svařil takový stojan http://www.motokramek.cz/bocni-stojan-jawa-16-kolo/ je to paráda! Kamoš ho někde sehnal tak sem si ho podle to ho vyrobyl, na mé panelce 592 je to paráda!!! Doporučuju... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
decent bastl to sa mi páči :-) tiež rozmýšľam bočný stojan na pio
 
 
Datum: 14. října 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Stačí na to svářečka, nějaky kulatinky, pásovinky a kousky jeklu + šikovny ruce flexa a vrtačka :-D
 
 
Datum: 13. října 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Ahoj,někde jsem četl že při velkém vrtání se hlava jeví jako snížená vrtání mám 39.50 tak jestli to stojí za to ještě snižovat,nejedná se o sériovej motor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2011 7:11
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Vyf. kanal je 27mm,jak se to projevuje bez stoceni,uz jsem s tim totiz jezdil...?
 
 
Datum: 13. října 2011 7:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12591    
těžko říct.....jak máš vysokej vejfukovej kanál? To je jediný kriterium kterym se to dá rozhodnout......každopádně musíš nechat hlavu utočit na větší průměr,je totiž dělaná do výbrusu 39,00mm
 
 
Datum: 12. října 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
zdravim potreboval bych poradit mam predelanyho fichtla na cross ale nevim jak viresit kluzak pres kivku a z jakiho materialu to udelat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
http://www.brumla.com/rolnicky-retezu z toho udělej kladku,,,
 
 
Datum: 12. října 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel6193    
a kdiz tam bude vetsi zlom nebude to nejak brzdit abi mi to potom nebrzdilo motor ne bich nechtel:-)
 
 
Datum: 12. října 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
*Vyřešit, kyvku* Silon, kus patníku, krosky mají normálně kus plastu...
 
 
Datum: 11. října 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau draci, jeden kluk od nás z vesnice si trochu upravil fichtla, má tam karbec dell orto 19mm a on to nějak upravil že když pustí plyn tak mu to střílí z výfuku, a nechce mi říct jak to udělal, nevíte někdo jak se to dá udělat? předstihem to není, protože mu to chytá na poprvý a jede mu to 90, napište prosim díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel6928    
Ja bych nerekl, ze to ma upraveny.. Ja bych rekl, ze to akorat neumi seridit :-P
 
 
Datum: 12. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stou svíčkou ve výfuku to není blbost! dělá se to na show autech kterým lítaj z výfuku plameny :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš ucho
 
 
Datum: 12. října 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NOS ? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 14:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakub: třeba myslel žhavící svíčku :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 0:08
 
 
 
 
Jméno: strýcKvětina      IP: uživatel9645    
a kontraproduktivni -- jest neco jako nezadouci efekt :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel9534    
děcka traktor má vznětový motor,tak jsi to s tou svíčko trochu přeberte ......
 
 
Datum: 11. října 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě spíš dráždí ta rychlost. mě jede fichtl jen 85 a mám strach že se na silnici nevejdu:-))))
 
 
Datum: 11. října 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: mare      E-mail:      IP: uživatel9681    
To je tím že se to přechlastává ne?
 
 
Datum: 11. října 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Do traktorů se dávají svíčky ze včelího vosku. Dávají větší jiskru....
 
 
Datum: 11. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Já nevím jaké svíčky jsou v traktoru v tom se nevyznám tak omluvte moje vyjádření... :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Odborníci přes tuning... :-D:-D silná svíčka z traktoru a svíčka ve vejfuku. Děti, běžte spát, je po večerníčku :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš asi 12voltovou svíčku...
 
 
Datum: 11. října 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je teda diskuze.silná svíčka z traktoru....
 
 
Datum: 11. října 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Když to střilí tak to určitě není správně a motoru to 100 procentně neprospívá. Jinak kamošovi to sřílelo když tam měl nejakou svíčku z traktoru nejakou silnou a teklo mu tam hodně smesi a měl zavařeny koleno tak mu to vystrelilo i tlumic :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
tak mi to někdo vysvětlete co to je kontraproduktivní ? on mu ten fichtl jede moc dobře akorát chci poradit jak to udělat aby to bouchalo ve výfuku? já nevim jak to má udělaný, mě by napadlo jedině dát svíčku do výfuku ale on ji tam nemá, napište prosim
 
 
Datum: 11. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Á sakra, neznalost slova kontraproduktivní evokuje tvou tristní nevědomost :-D . Když neznáš slovo kontraproduktivní, nelze se divit, že ti nejde o kvalitu jízdy, ale o to aby ti pincek střílel z vejfuku a v nejlepším případě vypadal jako KTM...
 
 
Datum: 11. října 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
jak kontraproduktivní?
 
 
Datum: 11. října 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Není střílení z výfuku spíš kontraproduktivní?
 
 
Datum: 11. října 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
mám dotaz předělávám mustoše na fichtl cup a potřeboval bych poradit jak udělat "enduro" výfuk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
třeba http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-ladeny-vyfuk-navod-na-vyrobu.html a nebo se ten návod dá převést na origo výfuk,kde se vydlabe vnitřek do hladka a udělá se do něj rezonanční vložka.....
 
 
Datum: 11. října 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
tak ho vykuchej :-D
 
 
Datum: 10. října 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: mare      E-mail:      IP: uživatel9681    
Zdar. co obnáší motor z J250 na fichtlovi? a popř. jestli to tu někdo nedělal... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: mare      E-mail:      IP: uživatel9681    
To je asi jako mít porsche a nebo trabanta s motorem z porsche... jesi chápeš
 
 
Datum: 10. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
proč dělat takové věci když můžeš mít celou 250?
 
 
Datum: 10. října 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
Obnáší převaření a zpevnění rámu,zesílit zadní kyvku,dopředu dát mohutnější vidle a minimálně dopředu dát kotoučovou brzdu abys ten metrák na kolech ubrzdil....
 
 
Datum: 10. října 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel11053    
čauwes, ted jsem si pořídil na fíka dell orto 19, a chci si udělat na nej kolínko a nevím jak má být dlouhé kolínko ??? jaký průměr kolínka má být ??? mam doma 20mm trubičku, mužu ji použít ??? a jakým uhelem má být k válci karbec ?? díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
Udělej to dlouhý cca 8cm. Dole to roztáhni do oválu tak aby to v přírubě na válec tvořilo obdélník tvaru jakej má sací kanál a dobře to lícovalo.....v přírubě/spoji karburátoru to chce vnitřní průměr 20mm
 
 
Datum: 10. října 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11260    
ahoj, máte někdo zkušenosti se stavbou laděného výfuku? chystám si pořídit nový upravený válec 2K od stejskyho a s tím i optimalizovat výfukové potrubí..K válci 2K co jsem se dohledal tak existuje i výkres s rozměry jednotlivých dílů výfuku kterého bych se samozřejmě chtěl držet...bohužel však na mém rámu je výfuk vedený spodem(dle výkresu) díky vlastní konstrukci rámu špatně realizovatelný, a proto bych chtěl mít výfuk vedený vrchem....otázkou tedy je: jak podstatný vliv na výkon bude mít točené koleno oproti klasice když by měly obě kolena a zbytek dílů výfuku stejné délky? děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12567    
když budou velký radiusy ohybů tak se to zmákne....určitě to nebude úplně to ono co to má být,ale půjde to.....hlavně si správně zvol délku "ohnutého" kolena......ideální je řešit "délku" výfukového kolene z jeho objemu.....spočítej si jakej by mělo objem válcový koleno o daném průměru a délce(viz náčrt výfuku z měření)....udělej nové koleno trochu delší,nalej ho daným objemem a zároveň s hladinou uřízni......takže tak...
 
 
Datum: 09. října 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11766    
Asi mě tu budete mít za blázna, ale chtěl bych místo novýho laku dát na fichtla autofólii. Chtěl bych to dát na dvacítku, ale dal bych to jen na přední blatník, prsíčka a zadní (nejvetší) plech. Nevíte někdo, kde by se ta fólie dala koupit ? Na netu jsem našel jen firmy, které to dělají na auta i na moto, ale samotné fólie neprodávají. Klidně bych si to udělal sám, abych tolik neplatil. Nepište prosím, že to dělat nemám. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: semi029      IP: uživatel12568    
Zkus se podívat na akru nebo na jiným aukčním portálu. Určitě tam něco najdeš.
 
 
Datum: 10. října 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11766    
no jo, ale kde mám tu folii sehnat ?
 
 
Datum: 09. října 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělej to!!!!!!!
 
 
Datum: 09. října 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
nedělej to !!! :-D
 
 
Datum: 09. října 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
Zdarec, hoši čím ČISTÍTE KARTERY? Mám rozhoženou panelku 250 a už sem to šudlal štětečkem s naftou, benzínem hadříkem na šroubováku ale někam se blbě dostává a někde to de hůř! není nějaká lázeň která dostane šmír z hliníku? Moc Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
vykoupat v technickym benzínu,ošudlat šroubovákem s hadrem,štětcem atd... a pak pod vysokym tlakem vyfoukat kompresorem a postup opakovat....kartery sou zlatý,ale takovej napečenej válec z fichtla.....to je lahůdka....to kolikrát sundá až 120 šmirglpapír
 
 
Datum: 10. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedině lidský sádlo!!! nic lepšího nikdo nevymyslel
 
 
Datum: 10. října 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Včera jsem dumal nad tím, že bych kartery vyvařil ve vodě s octem jako to dělám s karburátorama, na které to funguje bezvadně. Ale nevím, jestli ocet nemůže narušit pevnost toho materiálu, co myslíte?
 
 
Datum: 09. října 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mně se osvědčil nějakej odmašťovací sprej na mytí jízdních kol a ondragamův způsob, prostě potřít či postříkat, nechat chvíli působit a postříkat tlakem vody
 
 
Datum: 09. října 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dělám tak, že si to vezmu někam kde není moje zahrada, abych si neprasil na svým. Vezmu šroubovák, štětec, plechovku s benzínem a hadici s vodou. Karter položím do trávy, polejvám štětec i karter benzínem a špínu štětcem či šroubovákem rozrušuju. Pak ihned hadicí pod tlakem místo vysprchuju a opakuju, dokud to není úplně čistý. Pak nechám karter vyschnout na slunci. Ale moc eko to není...
 
 
Datum: 09. října 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teplá jarová voda ;-), já si ji dal do rozprašovače motor postříkal a de to krásně dolu
 
 
Datum: 09. října 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus nějakej čistící prostředek do koupelny :-D ale doufej že ti to nesežere celej motor :-D
 
 
Datum: 09. října 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
To je to samo, jak nafta, povolí ale já potřebuju něco jako lázeň.
 
 
Datum: 09. října 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
co třeba ARVA :-D to jee pŕímo na motory
 
 
Datum: 09. října 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel12545    
cau lidi, vyděl jsem už pár fotek jak si někdo nechal stočit náboj kola na fichtla, ve prostředku, mě se to líbí ale chtěl bych vědět jestly to vydrží při větší rychlosti, např. 80 kmh? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jenco: ja nic o papiru nepsal psal jsem ze mam konkretne takovou zkusenost tak priste cti za strizliva aby sis nic nedomyslel... bohuzel pokud sis vsiml tak lide nejsou stejni-> jsou ruzni... to sami plati i stylu jizdy.. (jizda na lachtana a pod.) Jinak troufam si tvrdit ze spatne nic neni pac oblozeni mam taky ulozenky. Jinak pro priste se rid tim co mas na fichtlu ty a jak ti to funguje a ne podle nekoho jineho, vis kulovi jak on to pocituje (reakce na jawaracing)
 
 
Datum: 11. října 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som to chcel stočiť ale nemám sustruh pak som to nedal sustruznikovy... njn.. ale tie pakny z 90 mám aj v predu aj v zadu zohnal som nové uloženky, nádherne to brzdí! prednú brzdu mám komplet z jawy 90, má to iný brzdový klíč ako keby sa stým dalo presnejšie brzdiť,
 
 
Datum: 11. října 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
Konkrétně Petr Adamec na přednim bubnu moc nenajel.....jeden a půl sezony a už tam měl kotouč, rok na to letěl pryč i zadní buben z fichtla a místo něj tam nacpal úplně z jiný motorky.....ale Jenco má pravdu....a já sem to řikal taky...když se bubny protočí na soustruhu a daj se pořádný širší pakny,tak to chodí.....Hlavně jsem nechtěl vůbec debatovat o tom,komu jak vadnou brzdy.....chtěl jsem reagovat na to,že odsoustružením tech "chladících" výčnělků se nestane vůbec nic co se týče nějaké účinnosti brzd....
 
 
Datum: 11. října 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujeme.. teoriu sme vedeli, "čo funguje na kúsok papieri nemusí fungovať v praxi", vydrží to aj 90 až 100km/h dokonca aj nad 100km/h, a brzdiť to bude furt, keď to jawaracing 50 to používa na závodoch, a pri tom nič nepíše o tom že by to bolo špatné, a ty to cítiš a keď ubrzdíš fichtla z 60km/h a prehrievajú ti brzdy atp. chyba bude inde :-)
 
 
Datum: 11. října 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Vpoho... abys pochopil : vadnuti brzd je u me (a podle dalsich snad taky) to, ze brzdy brzdej... a az se dostanou za krityckou zonu prehratim tak prestanou brzdit (ne uplne ale je znacne citelnej pokles)... nastava regenerace (ochlazeni) a zase brzdej... to je u me ,,VADNUTI'' hold ten problem je vsude i u kotouce... proto kluci pri STUNTu na simech (50ccm a nemusí to bejt kruzitko) s s53 vidli osazujou kotouce pancirema aby nemackaly ,,hov*a'' Jinak dík za radu s tim co vsechno udelat... pro me je ale zbytecna jelikoz ja taky nejakej patek jezdim na motorkach... ;-)
 
 
Datum: 11. října 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
Nechci rejt,ale to jak fichtl brzdí/nebrzdí je samo o sobě způsobeno ne moc dobrou koncepcí brzd....a nějaký vadnutí brzd....promiň....pochopil bych to,kdybysme se bavili o nějaký starý okružní silnici z dob totalismu,ale určitě ne u fichtla.....to žebrování tam asi má nějakou setinovou účinnost,ale rozhodně bych ji nepřisuzoval nějaký významný "vadnutí" brzd....prostě ste jeli dva z velkýho kopce a ty si utavil brzdy.....to zas muj názor..... když chceš na fichtlu jezdit rychle a nebezpečně,tak nad 85km/h dej na předek kotouč.....do tech 90km/h se to sice dá i s blbě brzdícíma brzdama,ale je tam ten háček,že furt musíš myslet dopředu a předvídat.....co by se mohlo stát atd....hlavně pokud máš v úmyslu na nějak extra upravenym fichtlu jezdit takle rychle,tak doporučuju dokonale srovnat rám aby kola byly ve stopě,použít měkčí gumy pro lepší přilnavost a rozhodně vyhodit origo přední vidli a její uložení.....to i když se pečlivě repasuje,tak je to při brždění z 90km/h jak vibrátor......
 
 
Datum: 11. října 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Moje osobni zkusenost je jina, nemel jsem problem udelat ovalitu bubnu. Jinak i pres to, ze mam na pionyru zebrovani ciste tak pocituju vadnuti predni brzdy pri delsi jizde z kopce a dobrzdovaní do sikany ( ve 2 lidech je to znacne horsi) kdyz uz jsem to jednou fakt fest prehnal tak buben zacal kopat, oblozeni zeskolvatelo a brzda prestala reagovat (jako by si ji povolil). Takze tod moje zkusenost. Osobne me je to fuk co si stim chce delat ja jen reagoval na otazku a timto jsem i autora pripravil na nejhorsi. Hlavne at stim nejezdi na Grossglokner...:-D
 
 
Datum: 11. října 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
Náhodou designově je to hezký......celkově když se utočí náboje kol do hladka tak jsou designově hezký....a když se použijou hladký pukličky/brzdový štítty z posledního modelu 05 a vyleští se to,tak je to něco úžasnýho.....jen muj názor....pevnost a vadnutí bych do toho netahal.....bavíte se tu o kravinách.....hlavně když už ti to budou lízat soustruhem,tak nezapomente líznout i vnitřek bubnu a kup nový větší brzdový pakny(na utočenej buben ideální na Jawu 90) ať to i pořádně brzdí.....pak s tim jezdi klidně 90,,,,,standa
 
 
Datum: 10. října 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Tak jako je to ,,maso'' navíc, takže jistá výstuha to je, ale konstrukční záměr je pouze v chlazení. Každopádně bude ti vadnout předek při častém brzdění (tvůj boj, ty si namlátíš) Pokud můžu poradit tak to nech tak jak to je pouze to pořádně vyčisti a vylešti. Akorát budeš ničit dalši origo součástku pína a při případném dávání do origa budeš muset měnit. Takovej počin bych chápal na showbike kde to jen stojí a lidi se kochaj, ale na běžné ježdění k ničemu a na závodění? UŽ VŮBEC -> Bez ůprav je to k ničemu a spíš to škodí
 
 
Datum: 09. října 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: petys      IP: uživatel1883    
zdar hoši mám stočený bubny na mým závodním fichtlu to že by se nějak deformovaly nebo praskly není pravda,a když je to stočený tak to na tom chlázení moc neubere
 
 
Datum: 09. října 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: andreop89      E-mail:      IP: uživatel12545    
mě to řikal děda že to tam musí být kvůli zpevnění, jinak že mi to tam muže prasknout, je to pravda?
 
 
Datum: 09. října 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Proč by to nevydrželo? Akorát se ti bude hůř chladit brzda a budeš strácet brzdný účinek... Kdo to dělá, tak si dává chlazení z boku
 
 
Datum: 09. října 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
zdar hoši, dělám novej lak na pincku a tak sem si řekl, že když to mám celý rozdělaný, tak že by nebylo špatný mět zámek prsíček. budu totiž vozit lékárničku a vercajk a nechci jednou přijít a být bez těchto věcí. nemáte nějakej nápad, jak to zamknout nebo jestli to někdo už na fikovi nemáte. když by bylo i foto, tak by to bylo super. Dik za rady draci a at to jezdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel12434    
Já mám doma tak tyhle prsa a na rámu taky ten kus ty hovadiny, ale myslej sem si že tam jde dát normální zámek co je do řidítek...Ale když to tu čtu tak asi nejde nebo jak to je?
 
 
Datum: 09. října 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak to nic, bez zámku je mi to na nic. pokusím se vymyslet něco jinýho
 
 
Datum: 09. října 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zámek k tomu bohužel nemám
 
 
Datum: 09. října 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      IP: uživatel11501    
Prsa se zámkem jsou zajimavý možná byse to dalo vyříznout ze starýho kastliku z kejwačky a upravit na pionýrský prsa.Jeto jen nápad
 
 
Datum: 09. října 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do frasa shreku skoda ze som zo SR bral by som ten zámek
 
 
Datum: 09. října 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám taky 05 s zámkem ale bohužel nemám klíče :-D naštestí je to odemčený :-)
 
 
Datum: 09. října 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
BooCheer : Máš k těm prsíčkám i zámek ? jestli ho máš tak bych to bral. podle fotek, co poslal jenco bych si na rám něco navařil, aby to zamikalo
 
 
Datum: 09. října 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 09. října 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První 05ky měly prsíčka na zámek... Mám je doma,vypadají takto: http://boocheer.rajce.idnes.cz/Prsa_na_zamek v případě zájmu jsem ochotný je za pár šupek prodat,jen mi to tu překáží.
 
 
Datum: 09. října 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawy 05ky 1963 to mali, ked más 20ku teda s reumaplechmi tak to tam prsíčka z 05ky 1963 pasovat budú bez rezmaplechy nebudú lebo sú širší ako na 21, potom iba privariť na rám takovej bazmek, mozu ti to nafotit do coho zaháhne zámek, ten zámek by tam mal pasovat http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zamek_schranky_skutr2.html len je treba v tom posunút kolík
 
 
Datum: 09. října 2011 9:00
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
obmotej to řetězem a dej tam tak pulmetrovej visací zámek....ne tak vážně: netuším jak by se to dalo udělat ale už jsem to někde viděl.. skus zapátrat na netu, třeba najdeš nakej návod..
 
 
Datum: 09. října 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: cerv      E-mail:      IP: uživatel12068    
cus draci, chtel sem se zeptat jestli nekdo nemate zkusenosti s vydlicema ze simsona.pasuji bez vetsich uprav i na fichtla? dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: cerv      E-mail:      IP: uživatel12582    
dik za rady hosi :-D soustruh mam tak v nicem nebude problem ;-)
 
 
Datum: 11. října 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale prd krk stačí si jen udělat takovou redukci proste jiny misky
 
 
Datum: 07. října 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: 4ARDMO      IP: uživatel9335    
ale pasují, musíse pouze vyrazit fichtlácké misky a vysoustružit nové redikce na simsonácké misky, mam je taky na fikovy akorád jsou moc mekke, já jsem to vyřeřis že jsem si koupit tužší pružiny a je to paráda :-D
 
 
Datum: 07. října 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
nepasují musíš převařit i krk
 
 
Datum: 07. října 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdravím draci, mám dva drobné dotazy pro zkušenější ladiče v programu Exhaust Calculator jsem narazil na slovní spojení Lenght of exhaust port a nejsem si jistý zda je to výška kanálu ne vzdálenost kanálu od hrany válce ? No a za druhé bych potřeboval poradit co se týká svíčky, hleděl jsem na obecné poučky a našel jsem, že svíčka ( její hrana ) má lícovat s hranou spalovacího prostoru, pokud se ale zašroubuje svíčka do or. hlavy vždy čouhá - je tam takový odskok před začátkem závitu ... Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Díky, už jsem nečekal, že mi někdo odpoví. Očividně se tu najdou i znalí lidé ...
 
 
Datum: 09. října 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel11898    
je to délka kanálu, tzn. od povrchu pístu po přírubu. Z hlediska výpočtu je i toto je součást výfukového potrubí.
 
 
Datum: 08. října 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel12328    
čau draci jaký máte zkušenosti s rychlou převodovkou 17/21 jestli dou rychlosti líp po sobě? nebo jestli to výde skoro nastejno jako prohozený kolečka ? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tohle by ti tu otázku mělo odpovědět: http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prevodovka.html
 
 
Datum: 06. října 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
si vedle jak ta jedle ;-) jednička je delší a pak to tam de jak na 4 kvaltu
 
 
Datum: 06. října 2011 21:03
 
<  84  85  86  87  88  89  90  91  92  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 12:57:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu