Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Zdar draci, kdepak seženu těsnění světlometu mezi sklem a parabolou, je pěkně ztrouchnivělý, a tady sem ho nenašel, díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 19:33
 Covece ja mam fichtla 20itku rekl bych ze svetlo je to samy a ja tam zadny tesneni nemam je to tam natvrdo.
Datum: 08. září 2010 19:33
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 je to jawa 555 ale mělo by to být stejný
Datum: 08. září 2010 10:13
 Fichtlu zdar! Chci se zeptat, jak poznám že mám vymagnetované magneto u ponýra. Mám na to podezření z důvodu obtížného naladění motoru, a hodně dlouho musím roztláčet (jak za studena, tak za tepla). Na páku je téměř bez šance. Nebo ňáké jiné nápady? Popř. kde by mi magneto nabily? (nejlíp okolí Benešova u Prahy  ) Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 15:41
 Mám zškrtnuté políčko "zasílat změny", a když si čtu tudle diskuzi, tak na mejlu, tak vidim malinko jiný příspěvky než tady. Třeba když jsem někomu odepisoval, tak vidím celý text, ale tady na webu (ne emajlu) vidím jen komu jsem odpovídal. Nebo na mejlu čtu jak JAWA_ceZetak ® někomu (nejspíš mě) píše ve stylu proč si sám odpovídáš ... to tady na webu například nevidím, a min ještě jeden příspěvek od něj. Moc to nechápu, zkoušel jsem i druhý prohléžeč, a přesně to samý. Chápete to?
Datum: 09. září 2010 15:41
 jawamustang: ano, je to permanentní magnet...ale to znamená že je sám o sobě magnetický, narozdíl od elektromagnetu např...ale i permanentní magnet časem může ztácet svoji magnetickou sílu, je tam více vlivů které na to působí...a když rotor vyndáš, a položíš ho třeba na dřevěnou poličku, tak začne ztrácet svoji magnetickou energii mnohem rychleji, proto se rotory mimo motor pokládají na plech třeba...prostě permanentní magnet může ztrácet svojí magnetickou sílu...
Datum: 09. září 2010 11:24
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 rotor neni magnet, jsou to zmagnetované ocelové kvádry zalité v hliníku, které časem svůj magnetismus ztrácejí. A podle mého názoru jim škodí víc být přimagnetované k nějakýmu železu než bejt položený někde na dřevěný poličce bez kontaktu z železem..
Datum: 09. září 2010 10:50
 Ja se nato ptal všech dospělých co se někdy jezdili na Fichtlu a každý mi řekl ,že aby se magneto vymagnetovalo je blbost fakt to nechápu no  Musí to být pernamentní magnet jinak to nevidím
Datum: 09. září 2010 6:52
 Wasabi ® : Dobře že to píšeš. Už sem to slyšel z jedné strany, tak teď to mám potvrzené  Jinak ten návod na znavunabití netušíš?
Datum: 08. září 2010 19:43
 Mám pocit že předstih špatný nebude. Navíc to by musel být hodně špatný, aby to chytalo cca až po 50ti metrech. Motor se nehřeje, a špatně taky nejede, takže o předstihu pochybuju. Dřív sem ho šteloval, a zdá se mi opravdu slušný. Navíc to ani ňák extra nesvítí, a to tam mám dvě velký světelný cívky.
Datum: 08. září 2010 19:39
 nekde jsem cetl ze pokad to delsi dobu nekde lezi mimo stator tak se to muze jakoby odmagnetovat. Mam nekde navod jak si to naladovat doma ale musel bych hledat. Jinak se v te chytre knize doporucuje ze kdyz lezi rotor (magnet) delsi dobu nekde mimo stator je dobry okolo nej obtocit nejakej plech. Tim se pak zamezi tomu aby se to neodmagnetovalo.
Datum: 08. září 2010 19:36
 a nemas jen rozladěný předstih?
Datum: 08. září 2010 16:40
 Já to měl v Chotusicích, chlépek to tam budil na počkání asi za 100kč nebo tak nějak...jestli jezdí i do Nupak, to netušim
Datum: 08. září 2010 16:13
 kolecko ® : Když si nakous tu burzu..Kámoš taky řikal že to viděl na burze. Mám pocit že tento víkend bude v Nupákách (u Prahy), tam by to mít nemohly?
Datum: 08. září 2010 15:00
 jawamustang: to se ale běžně dělá...taky jsem nechával rotor na stadiona nabudit na burze...
Datum: 08. září 2010 12:39
Jméno: Pavlos350
IP: uživatel10356
 Zkus napsat na magnety@centrum.cz,dělají to někde ve Středočeském kraji.
Datum: 08. září 2010 8:14
 Tyjo co to meleš jak chceš nabít magneto?  Tje trvalý magnet.Neblbni.
Datum: 08. září 2010 7:13
 Cus potrebuju poradit odpalujou se mi svicky proste dam tam svicku nasartuju projedu to je pred barakem a postavim to necham bezet a chcipne to tak prijdu a nejde to nakopnout a kdyz to strcim tak to jen obcas skytne tak vymenim svicku a takhle se to opakuje do kola zkurvil jsme takhle 6 svicek co s tim co je v haji ? vim ze to tu pisu podruhe ale prestim sem nedostal zadne normalni duvod
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 12:33
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 zkoušels ty svíčky v jiný motorce, nebo je vypálit v kamnech? nejspíš máš moc oleje v benzínu a/nebo moc vysokou hladinu, pak se ti svíčka uleje..
Datum: 09. září 2010 12:33
 Musí byt problém někde v elektrice jako elektrika jde mimo mě ,ale já nevím třeba kondík bych vyměnil nebo indkučku za pokus to stojí  ..vsadil bych na ten kondík no.
Datum: 09. září 2010 7:07
 No jo ale dnes jsme to seridil a nic porad dalsi svicka v prdeli
Datum: 08. září 2010 12:54
 Dostal...nastav si pŕedstih, a odtrh
Datum: 07. září 2010 21:38
Jméno: drsoň
IP: uživatel9594
 cau mistři  mam problem s fichtlem jiskru mi haze velkou ale az asi na potřetí to pakhaže furt ale pred tim ne. a nechce chytit a prej aby chytil musi dat jiskru hned napoprve tak nevite co s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 18:08
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 buď máš přechodovej odpor, špatnej kontakt drátů nebo v zápalku např. kladívko a kontakt nejdou do sebe jak by měli, jestli nerozumíš, tak počkej, on ti to někdo přeloží
Datum: 07. září 2010 18:08
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 čaute pořád si nevim rady s tou elektrikou... je to záhadá mam normalně zapojený elktriku (jenom bez vypinače) tak že je z kladivka do 15ky na indučku a 1 na kostru drát ktetrý jde z kaldivka na 15ku ten haže krasně jiskru ale když ho zapojím do indučky a skusim dat svičku na valec tak vubec nic žadná jiskra ale když dam do kloboučku palec tak kope jako pra** zkoušel jsem už par sviček žadna nechce dávat už nevim co s tím co bych mohl vyměnit nebo co udělat jinak nevitě někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:34
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 ok diky ještě skusim zapojit civku zvlašt na indučku ne přes kaldivko... nj ale mi to nehaže vubec jiskru ale když dam do klobučku prst tak to kope a když našroubuju svičku do hlavy tak nic skoušel jsem staré svičky nové svičky prostě nic ale řikam jaeště skusim civku zapojit zvlašt
Datum: 07. září 2010 19:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No mě to taky háže malou jiskru a nevidím ji a kope to...ale normál to jezdí...zkoušel jsi namontovat svíčku a nakopnout to? Ne že...
Datum: 07. září 2010 16:23
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Prohlédni si schéma na : http://www.SESA-MOTO.cz Podívej se na Jawa 50 typ 21. Jsou tam tři schémata. Schéma druhé a třetí. Je
tam rozdíl v napojení od cívky zapalování. Zjisti si , podle jakého schématu máš svůj stroj zapojen a podle toho to udělej.
Datum: 07. září 2010 9:02
 ahoj draci mam jawu 350 a chci jet na evidenčku je pravda že v elektroinstalaci nemuzu mit cokoladky?(svorkovnice) mam to totiž u řiditek trochu dokopane tak bych to chtel zkurturnit
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 17:23
 Zdar taky jsem byl s 350 na evidenčce a čokolady taky mam v elektrice takže pokud ti všechno svití tak jak ma neměl by být problém  \r\n
Datum: 06. září 2010 17:23
Jméno: matuch
IP: uživatel10305
 čau draci, namontoval jsem do 175\356 sadu zapalování vape. mašina šlape bez problémů. jen se chci
zeptat, jestli se rotor svou činností zahřívá sám, nebo se zahřívá od motoru? po ujetí 10km jsem na něm neudržel ruku.
když s ním otáčim v klidu,tak nikde neškrtá...co vy nato?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 23:18
 vape sice nemám ale vím že to bude od motoru vždyt je to na klikovce která se taky dost zahřívá... Zahřívá se od motoru i rám... je to normální Pokud je rotor permanentní magnet tak by se zahřívat neměl svou činností. tím se zahřívá maximálně stator
Datum: 05. září 2010 23:18
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 čaute nejsem žádný profesionál a potřebuju poradait když zapojuju elektriku (zatim bez vypinače) a napojím drat z kladivka na indučku kde je 15 tak se chcu zeptat kde mam napojit drat z inducky cislo 1?? v navodu to je všechno napojené složite přes vypinač takže sem z toho zmatený diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 6:00
 Jeden drát zapojíš z kladívka na indukčku a druhej z indukčky na kostru
Datum: 06. září 2010 6:00
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 ok diky
Datum: 05. září 2010 19:46
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 ne...stači od kontaktu kladivka k civce a druhy z civky na kostru...
Datum: 05. září 2010 19:40
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 ne...stači od kontaktu kladivka k civce a druhy z civky na kostru...
Datum: 05. září 2010 19:40
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 ok diky.... a žádně další draty ne?
Datum: 05. září 2010 18:19
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 na kostru
Datum: 05. září 2010 18:14
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravim všechny draky a žádám o pomoc.Jsem už fakt zoufalí z pionýra,vůbec ho nemužu seštelovat,konkrétně předstih a odtrh.Ale předtim jsem to nastavil podle oka odtrh a předstihem jsem se nezabival.A jezdilo to parádně.Ted když nastavit odrth podle oka,tak pionýra našlápnu hned ale jakmile se rozjedu,pionýr vynechavá,ale ne tak jako když tam jde málo benzinu,jinak jenom tak trochu,že se dá normálně jet.Ale prostě motor za jízdy neběží jak má.Napadlo mě jestli by taky nemoh být vadný kondik,nebo některá z cívek v zapalovaní.Co si o tom myslíte?Diky za veškerou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 19:09
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Tak jsem si koupil ty měrky,vše nastavil podle nich.Odtrh na 0.45 mm a mezeru kladívek na 0.05 mm při přestihu 1.8 mm a problém je pořád stejný.Při tom svíčka dává krásnou velkou jiskru,zitra skusim ještě jiný
kondenzátor,jinak už fakt nevím.
Datum: 06. září 2010 19:09
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Otec mi povidal že dřív dávaly odtrh od oka a někdy i velkej a jezdilo jim to taky dobře
Datum: 06. září 2010 18:08
 pida: Ty si fakt myslíš že dřív neměli měrky?
Datum: 06. září 2010 6:19
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Tady v krámku jsou měrky.Ale to by se zbytečně prodražilo,když dřív nějaky měrky nebyly a taky jim stroje litaly.
Datum: 05. září 2010 20:36
 Měrku  Stojí pár Kč nevím co řešíš....
Datum: 05. září 2010 20:30
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 A je možný sehnat něco co má tloušťku 0.45 mm,kromě měrky?
Datum: 05. září 2010 20:28
 Když máš blbě odtrh tak ti nepůjde ani předstih
Datum: 05. září 2010 20:23
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Dneska jsem to zkoušel nastavit timhle zpusobem  al jsem horni uvrat,nastavil odtrh podle oka,nemám na to totiž tu měrku.Pak jsem se s pístem vrátil o 1.6 mm,povolil dva šroubky držící zapalovaní,a mezi
kladivka jsem dal cigaretovej papírek.Potom jsem zkoušel hejbat zapalovaní doleva,doprava,ae kontakty byly pořád hodně volný že ten papírek ani pevně nesevřeli.Takže jsem předstih nakonec vůbec nenastavil.
Datum: 05. září 2010 19:56
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 ta ten předstih si zkoušel štelovat? a když bude podle tebe rozhašený tak ho začni štelovat ne?
Datum: 05. září 2010 19:46
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Tak tim by to mohlo byt.I když tim předstim a odtrhem asi taky,mám to nejpsíš uplně rozhašený.
Datum: 05. září 2010 19:02
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Při probitým kondíku motor dost vynechává a nejde roztočit do otáček -tak se projevoval u mě .
Datum: 05. září 2010 18:55
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Svičku jsem kupoval novou.Ale spiš si myslim že to bude tim předstihem.Jinak dik za napad.
Datum: 05. září 2010 18:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 svicka? dneska jsem se stim zabejval... uplne to same
Datum: 05. září 2010 18:41
 zdarec potřebuju radu: mám jawa 21 a najednou začla vynechávat a po chvilce vždy chcípla.Tak sem měnilk vše co šlo od drátu po cívku.Tak sem se nasral  a koupil komplet zapúalování odkamoša a najednou jiskra byla =) tak sem jel ale pořád to vynechávalo ve vyších otáčkách.Tak sem dojel dom vyčistil karbec a od té doby uš nejede =(( uš nwm co s tím jiskra tam je ale taková menší a kdyš vyndám svícu tak je mokrá.Nechápu to kladívka sem odmastil svíca je good v simálovi jede .pls poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 21:31
 čaute tak sem vše seřídil předstih na 1,5 mm před hu diitální šuplerou!!! takže je to přesný žádný od okaa odtrh měrkou a vyčistil karbec a pořád to dělá to smý =(ale jak sem čistil karbec tak sem si všiml že jak de vidět píst tak je ho kousek uštíplej (jak to zakrývá sací otvor taková ta ,,packa,,) a kdyš sem to nakopl a sundal vzducháč (pokus) tak sem viděl jak se z karbecu kouří trošku prostě jakoby z něj šel kouř jak z výfuku ae jenom trošku a kdyš přidám a uberu tak to dá ranu do karburátoru jak prase a pokaždé přidám a rana do karbecu. pls poradte  zatím díky za rady a ochotu
Datum: 13. září 2010 21:31
 zkus poštelovat předstih atd. taky mi to dělalo a toto pomohlo
Datum: 05. září 2010 12:31
 to fermez: svicka nemusi hazet modrou jiskru, muze hazet i oranzovou. zalezi jestli dava teplou ci studenou jiskru
Datum: 05. září 2010 11:28
Datum: 05. září 2010 9:41
 já ho seřizoval ale asi ne dobře  3 MM před HU -cigaretovej papírek mezi kladívka
Datum: 05. září 2010 8:41
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Jeje takovehle dotazy jsou jasným předsithem a odtrhem...malá jiskra síčka ok .. muže to být i více věcí ale je to odtrh a předstih
Datum: 04. září 2010 23:08
 seřizoval si předstih, nebo si to tam jen tak fláknul a čistě náhodou to jelo?
Datum: 04. září 2010 20:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 svicku si skusil predpokladam!!
Datum: 04. září 2010 20:48
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 zalezi jakou jiskru to dava musel bych to videt, musi bejt alspon trochu silna a modra
Datum: 04. září 2010 20:48
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravičko,mám dotaz a sice jestli má nějakej vliv to že mi kladivko u pionyra nedosedá celou plochou na kontakt,a jestli se to dá nějak spravit,aby to kladivko pěkně dosedalo celou plochou,díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 17:58
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Neboj se toho a tím šmirglem to zarovnej..nic se nestane  zarovnavl sem to minuly rok a ted sem celou sezonu jezdil a bez problemu
Datum: 08. září 2010 17:58
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mi fík líta i když nedoseda celou plochou kladívka
Datum: 04. září 2010 23:11
 Taky na to tady koukám, ale přisahám že já kupoval kladívka za 120 kč u nás v mototechně.
Datum: 04. září 2010 14:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě se taky u nových kladívek stává že nedosedají celou plochou na sebe( a to někdy dosti značně) normálně ohni kovadlinku(dolni čast) tak aby sedělo kladívko pěkně rovně celou plochou a je vše ok
Datum: 04. září 2010 12:27
 vačku to jo ta je dražší ale i tady se dívám že ceny se pohybují kolem 30kč za kladívko i kontakt
Datum: 04. září 2010 11:59
 No to si ze mě déláš srandu  kupoval sem vačku, za tu sem dal 109 a za kladívka 120, a byli klasické.
Datum: 04. září 2010 10:37
 120 klasické? mě stojí u nás kontakt 22 korun a kladívko 38
Datum: 03. září 2010 22:53
 A jinak mě kladívka obě části stály 120 kč.
Datum: 03. září 2010 22:38
 No nevím možná kecám, ale můj déda dal ruku do ohně že celá dotyková plocha kladívek je ze stříbra.
Datum: 03. září 2010 22:38
 jako celý ten váleček ten co je na tom tělesu kladívka? Kdyby to bylo ze stříbra tak to si piš že by to nestálo 40 korun. Ten váleček (kontakt) nevim z čeho je a na jeho povrchuje nanesena vrstva stříbra
Datum: 03. září 2010 22:35
 Malinko té poupravím. Ano je tam vrstva stříbra...ale je to celý střibrný, ne jen něco, ale celá ta dosedací plocha je ze stříbra.
Datum: 03. září 2010 22:26
 Smirkový papír? ti hráblo to ani neskoušej chlape... Na kontaktu kladívek je vrstva stříbra a ty když to zbrousíš tak to stříbro pujde do prčič a budou se ti kontakty opalovat a tvořit se na nich pecky... Je normální že to nesedí celou plochou ale nesmí to být vyhlé někde uplně pryč v tom případě bude už vymlácená taková ta guma v kladívku.
Datum: 03. září 2010 22:10
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Diky  ,zitra to zkusim
Datum: 03. září 2010 22:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vem si smirkový papír jemný a tím to zarovnej tak aby to sedělo celou plochou. Musíš to zabrousit
Datum: 03. září 2010 21:52
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 04. září 2010 13:00
 hmm,, tak to sa nedivím že máte strhané závity v hlave keď sviečku od krúcate za tepla... normálne si choj zajazdiť vôbec ho nemusíš hnať na plný plyn, zohrej ho na pracovnú teplotu, vypni motor počkaj kým vychladne a kukni sa na sviečku. Ale bohatosť poznáš aj podľa toho ako ide fichtl za plynom.
Datum: 04. září 2010 13:00
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 To ti fik vydrzi 6 minut na benal v karbeci jo ?
Datum: 03. září 2010 21:24
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Tak to delas spatne, dela se to, ze rozjedes stroj naplno, jedes naplno nejkaou dobu a ihned ho chcipnes, pak se kontroluje svicka... To co pises ty, je k nicemu.
Datum: 03. září 2010 19:55
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 ja to dělam tak že zapnu benzin a pak ho hned vypnu a motor běží asi tak 6 minut a tak chcípne
Datum: 03. září 2010 17:53
 Bohatou směsí...jestli to jen nastartuješ, a vyndáš svíčku tak bude vždy černá...ale nesmí bejt mokrá. Musíš jed 2 km na plnej plyn, pak hned chcípnout motor, a pak se teprve zkoumá barva svíčky.
Datum: 03. září 2010 17:49
Jméno: pepa
IP: uživatel10146
 čau, nemáte někdo zkušenos s tím bezkontakním zapalováním na pionýra, co se tím zlepší, máto výhody nebo i nevýhody? dík, zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 16:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mám toto zapalko asi rok, je opravdu bezúdržbové a nic se při aplikaci upravovat nemusí, jen sesa píše že se nesmí namočit, ja už několikrát měl vodu tak že v ni byl celej rotor(prostě plny vyko vody) a jezdil jsem s tim atd... a vše ok
Datum: 03. září 2010 16:58
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 ne levi ale pravy sorry
Datum: 03. září 2010 14:45
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 to bez kontatní zápolko je lepší než originál jedeš na nizké otáčky a furt to dost svítí mato malou udržbu a bude to i trochu líp táhnout nevýhoda asi jenom že budeš muset trochu zbrousit levé výko ze vnitř víc tady http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2276.html
Datum: 03. září 2010 13:51
 ja bych taky prave myslel si dat na fichtla ze sekacky ale nevim z jakeho typu a jak to pak nastavit
Datum: 03. září 2010 13:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Taky bych si chtíel pořídit bezkontakt kámoš ho má spolu s hikonem a malo upravami v motoru a pekně se ten motor vytočí a lepe chytá...ale ja nwm esi můžu vzit z naší stare sekačky
Datum: 02. září 2010 22:42
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdarec,nevite někdo jak nejlip nastavit odtrh podle oka,předtim se mi to povedlo že fik lital jak ďas,a ted při jizdě mírně cuká a nejede plynule jak má,a je to kvuli kladivku a odtrhu,díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:10
 jo protoze ejdriv nastavis odtrh a pote musis zkontrolovat predstih....
Datum: 03. září 2010 7:10
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 On když se rozladí odtrh,tak zároveň i předstih?
Datum: 02. září 2010 20:33
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Ale neviděl bych to na odtrh ale na předstih !!!
Datum: 02. září 2010 19:56
 a proc nemas merku;;; ta je za par kc....myslim ze se to da nastavit podle ustrisku z petky od matonky...ale merka je merka....
Datum: 02. září 2010 19:20
 Zdravím, nevíte prosím kde by se dal sehnat přepínač na světla na Dandy 50? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 17:07
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 A to neni stejny
Datum: 02. září 2010 17:07
Jméno: Vojta
IP: uživatel10324
 Tady už jsem se právě díval a je tady jen na Dandy 125
Datum: 02. září 2010 16:47
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Zkus se kouknout tady
Datum: 02. září 2010 16:33
Jméno: frata
IP: uživatel10146
 Zdravim, chci se zeptat jestli je nějakej rozdíl mezí zapalovacím a světelným pólem v zapalování na piuonýru. vadí když je prohodím? Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 17:01
 jezdil jsem na světelnou a kladívka to moc nesnášely,zapalovací cívka se myslim jinam dát nemá,protože se nikam jinam nevleze
Datum: 02. září 2010 17:01
 Navíc nevím, co by na to říkal kondík..
Datum: 02. září 2010 16:26
 Ty civky se vyrušej. Nebo ne?  Je to zase otázka nabíhání magnetu v správný okamžik. Proto by to neoreticky nemělo jed, když se zapalovací cívka dá na místo jiné. Nemám pravdu?
Datum: 02. září 2010 16:25
 jakto?
Datum: 02. září 2010 16:22
 kdybys propojil všechny tři tak ti to nebude dávat nic..
Datum: 02. září 2010 10:46
 A co kdybych všechny tři cívky vzájemně propopjil, dávalp by to víc šťávy, nebo by se jen něco spálilo? v eletrice se moc nevyznám jsem jenom strojaář.
Datum: 01. září 2010 22:55
 Hlavní rozdíl je především v počtu závitů, zapalovací cívka jich má víc, tudiž ti to dá větší jiskru než na světelnou, ale dá se jezdit na obě (možná jen na světelnou ne dlouhodobě.)
Datum: 01. září 2010 22:41
 No..Zapalovací je takovej uzoučkej... Vyrábí jen el. na jiskru...Kdežto světelnej je širokej... Ale mám na fichtlu danou jiskru na světelným a jede to..
Datum: 01. září 2010 22:08
 ahoj draci potreboval bych schema jak zapojit elktriku u čz 175 jen zapalovani s baterkou a relatkem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 19:36
 jeto čž 175/450 s kulatym motorem
Datum: 01. září 2010 19:36
 tak si stáhni schéma k tý tvojí a odmysli si z něj všechno co nepotřebuješ... kdo má vědět co je to za čízu, esli kulatá nebo hranatá...
Datum: 01. září 2010 18:49
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím..Mám mustanga 23. A mám velký problém už nevím co skusit dál.\r\nDával sem nové pístní kroužky , nová indukční cívka, spojková lamela sou nová , Segment startování nový , předstih seřízen , Svíčka nová,jiskru háže malou možná je v tom problém ale startovací pol sem měnil, tak jak mám seštelovat tu elektriku ?\r\nNejvíc mě se*e že sem dal do tho tolik peněz a pořád to nejede na 100% vynechává to.. jak kdyby se to dusilo \r\nMá 5. výbrus..\r\nDěkuji za každé rady\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 22:52
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 zajeté to mám , ten výfuk musím ještě vyčistit,poměr oleje nějak 1:33 - 1:40
Je to asi karbecem protože když sem jel tak sem nacupoval a hned to začlo zase tahat a jel sem dál , špatná hladina plovákovce
Datum: 07. září 2010 22:52
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Jinak odtrh a predsih nastav a bude to ok..snad
Datum: 01. září 2010 10:39
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Máš to zajete ??? a černy olej z výfuku doporučuji vypalit a jaký davas pomer ?
Datum: 31. srpna 2010 17:50
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 z výfuku mi teče černý olej
Datum: 30. srpna 2010 22:57
 kouknout se jestli není moc velkej odtrh, vymněnit svíčku, seřídit karbec...
Datum: 30. srpna 2010 20:08
Jméno: ICISAH
IP: uživatel10311
 tak zkus sundat vejfuk, rozebrat ho, pročistit ho, i když jsem hasič, tak doporučuju ho prolejt benzínem a z dálky zapálit aby se vypálil (ale nesmíš do toho nalejt tolik) uvidíš jak moc bude zasranej. Záleží na tom jakej do toho liješ olej může to dělat hodně karbonu a zacpe se ti vejfuk....zkus to
Datum: 30. srpna 2010 19:27
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 karbec jo , výfuk ne
Datum: 30. srpna 2010 19:23
Jméno: ICISAH
IP: uživatel10311
 Čistil jsi karbec a vejfuk?
Datum: 30. srpna 2010 19:20
 Zdravím, měl bych pár dotazů. Budu vyrábět úsečový pero z jedné takové železné tyče a je zcela jistě tvrdší než původní péro. Někdo mi říkal, že nesmí bejt moc tvrdý, kdyby tam vznikl problém, že se musí seknout, co je na tom pravdy a kecu? Máte někdo na kývačce tu kapotáž, nepřehřívá se to s tím nebo něco tak? A jestli tu někdo máte kývačku 150 s celobubnama, ozvěte se mi prosím na meil, potřeboval bych něco odměřit. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli máš to pero do čz 150 tak si zajdi někde do mototechny a kup si normální klínek do alternátoru nebo do řemenice a z něho si to vypiluj...ale musíš to vypilovat tak , aby to bylo v tý drážce nafest jinak se ti uštípne
Datum: 31. srpna 2010 16:13
 Nazdar, hele jen mě tak napadlo jestli měl někdy nějakej fichtl pojistky????
Já mám Jawu 21 r.v. 1972 (nová zadní vidlice) má 20 W zapalování, neví někdo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 22:42
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 Mám dojem, že u těch 221 a 220 po roce 1975 už to bylo!
Datum: 30. srpna 2010 22:42
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 naopak, prvně měl 30W jen typ 23, 23A měl 20W stejně jako tehdejší 20 a 21...pak se zavedlo u všech, jen nevim v jakém roce..
Datum: 30. srpna 2010 14:52
 No já ho neměnil! A myslím že 30W měly jen 23A, 221 a 220.
Mám torzo motoru s 30W zápalkem ale nevím o něm vůbec nic, číslo je zbroušený.
Datum: 30. srpna 2010 14:49
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 a co je s nima? mimochodem já mam 20tku r.v. 71 ještě se starou kyvkou a má už 30W zapalování, to tam máš origo 20W?
Datum: 30. srpna 2010 14:40
 A co předpisy??
Datum: 30. srpna 2010 14:30
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 neměl, fichtl nemá baterii... navíc magneto nedává tolik proudu a vyzkratování mu nevadí, takže nejsou třeba..
Datum: 30. srpna 2010 14:23
|



|