Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cau tak mam konecne moznost si udelat zapalovani. Hodne se tu mluvilo o chlapikovi jmenem CHONG stavel zapalka a ma dokonce svuj web: http://btelectronic.sweb.cz/ chci se zeptat.... ktere zapalování je nejlepsi z tech co tam ma ?! diky moc predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 21:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tak ja se asi pustim do Tyristorové zapalování DC-CDI ver.1.1 + k tomu asi Light bezkontaktní CDI ver. 1.0 protoze jak se rika.. v jednoduchosti je sila
Datum: 21. září 2010 21:19
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 verze 1.0 a 2.0 se liší jen použitými součástkami. Parametry mají shodné. Jen u verze 2.0 je možné zapojit CDI tak aby fungovalo i s 6V rozvodem. Ale u 6V verze bývá problém s oživením vzhledem k vyšším proudům rušení, takže když je to alespoň trochu možné, dávám přednost 12V verzi jak analogu, tak procesorové. Pokud se použije bezkontaktní čidlo od IMFSOFTu, tak je vhodné plechovou předlohu vyrobit ze silnějšího plechu a bez odlehčovacích otvorů. Mě po cca 1500km se předloha rozrhla vibracema.
Datum: 21. září 2010 20:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 myslis DC-CDI v1.1 nebo 2.0? jeste se zeptam jak ses stim spokojenej?
Datum: 21. září 2010 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel10409
 osobně nemužu posoudit,která varianta je nejlepší,ale mě se osvědčila analogová varianta CDI na 12V+regulátor jak na statoru,tak externí,baterka 12V 1.3Ah(ted 3.4Ah bez dobijeni),používal jsem 3 cívkovou verzi s dvěma světelnýma cívkama z první Jawy 20(15W) a jeden zapalovací pol. Vše co je uvedené v Chongovu projektu je pravdivé a vyzkoušené.... jen bych dodal,že pokud chces CDI umístit do místa,kde jsou velké vibrace a nebo rázy(maska) tak je třeba mít kondenzátory prilepene tavnou pistolí a velký kondenzátor v CDI sem se nebál přitáhnout k plošnýmu spoji pomocí slabý stahovací pásky(proste mi furt vypadával vibracema a narazama prednich vidli)....volba zdroje signalu pro jiskru(CDI) je na tobě...funguje to jak s kladívky (do cca 8000 otáček s origo kladívkem),ale mnohem lepší je použití nejakeho bezkontaktniho čidla....treba halka....u imfsoftu si vyberes....ja mam tu halku....má odběr v řádu jednotek miliampér,takze minimální.... libová věc je žárovka 12V/35W halogen
Datum: 21. září 2010 14:41
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdar, měnil jsem u mustanga v zapalovování kladívko a kondík, před výměnou svíčka venku házela jiskru (ve válci ne)... po výměně to jiskru neháže vůbec  na 90% jsem to poskládal tak jak to bylo (není tam toho moc k pokažení) ale kde mám hledat chybu? a ještě, to kladívko tam má být nějak ncvaknuté? mě se zdá že mě tam moc dobře nedrží ale nešlo to už víc natlačit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 18:57
 tak tak protoze jinak ti to nehodi jiskru. Bude to porad ve skratu a to ty nepotrebujes.
Datum: 22. září 2010 18:57
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=510
ahá, takže to složit tak aby to bylo všechno spojené ale nebylo to ukostřené do toho "držáku na statoru"
Datum: 21. září 2010 16:18
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 a sakra...  sice chápu jak to myslíš ale nedává mi to smysl... zkusím někde najít obrázek jak to má vypadat
Datum: 21. září 2010 16:06
 Jo ted jsem to docet to kladivko musis jak rikas jakoby nacvaknout na ten trn a popripade doladit dosedaci plochy tak ze je pred serizenim nejprve lehce prihnes tak aby sedely
Datum: 21. září 2010 15:49
 No, bohuzel reknu ti, ze jsi si to slozil spatne. V podstate sis to ted vyskratoval. Musis to slozit tak aby se ti kondik dotykal toho kladivka ktery ma tu planzetu ale nesmi se ti dotykat toho kladivka ktery je prisroubovany do statoru. To musi byt izolovany to je vlastne ukostreny a do toho druhyho ti musi vest inducka a kondik. Doufam ze jsem to napsal polopaticky
Datum: 21. září 2010 15:46
Jméno: fekal
IP: uživatel10228
Posl.aktualizace: 20. září 2010 14:12
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ne, nedají se použít. Mají jiný tvar. U pionýra jsou zvenku válcového rotoru, u simsobna jsou zevnitř dutého válce rotoru.
Datum: 20. září 2010 14:12
Posl.aktualizace: 22. září 2010 15:53
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No hlavně by měli s tvým úmyslem nesvítit pochopení i benga...
Datum: 22. září 2010 15:53
 tak stim počítám že nebudu mit světla v noci v zimě jezdit nebudu
Datum: 20. září 2010 18:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 krovinorez zo svetlom chong thumb up
Datum: 20. září 2010 18:21
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 A doplním Yuriho bo má pochopitelně pravdu... navíc ti zůstane světelný okruh zapalka, páč předpokládám že tvůj křovinořez neměl okruh na svícení
Datum: 20. září 2010 14:18
 Tak predstich budeš musieť tak či tak nastaviť a zadalšie tieto zapaľovania by som osobne nemontoval ani na zavodného fychtla lebo zbytočne zdrbeš karter a dalšie budeš mať len zapaľovanie a svetelné cievky už nie, si všimni že kazdý kto to myslí važne má vape, alebo si sprav ako ja toto http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html maximalná spoľahlivosť a spokojnosť keď mne to chytí pri -15C na šupu nieje o čom hovoriť samozrejme že treba trošku presať motor ale pri beznej prevádzke to ide perfektne a kedykoľvek to možeš vymontovať a neniči to pôvodnosť motora, alebo ešte toto http://btelectronic.sweb.cz/ te light bezkontakt ale to je už na tebe toto je len môj názor
Datum: 19. září 2010 21:15
 Zdravím vás, mám dotaz. Nedávno jsem koukal na Rychle a Zběsile TokioDrift a oni tam vytáhli svíčku která byla úplně spálená jako u mého Mustanga a říkali že proto vynechává. Mě vynechává taktéž. Pokaždé pokud dám novou svíčku, tak je po deseti minutách ježdění spálená a pincek se kucká. Je to možné tím, že mám doma pouze svíčky N15YC a do pincka má být N15C??? Díky předem  \r\nA jenom tak pro informaci je pincek seřízen úplně přesně jako karburator, předstih a odtrh.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2010 21:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 každý pio jazdí na inú sviečku to musíš sám zistiť ktorá ide najlepšie
Datum: 19. září 2010 21:46
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdarec, jaký má parametry kondík na mustangovi v zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 16:23
 Ulne stejny jako u skodovky akorat tam budes mit ocko a na motorku to ma takovej konektor.
Datum: 21. září 2010 16:23
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 super, dík
Datum: 19. září 2010 19:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 19. září 2010 15:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 asi 250nF/400V ale neviem to iste informuj sa u chonga
Datum: 19. září 2010 15:42
 zdravím poraďte mi prosím. mám pionýra a nejde jiskra. Teda jde ale jen když opřu svíčku o plech "o břicho". o hlavu válce neháže. Nevíte co je s tím? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 16:25
 Co kabel od inducky nemas nejakej starej vyzvejkanej? Muze to bejt tim ze kdyz s nim pohhnes jinam hodi jiskru a kdyz pohnes treba k hlave uz ne.Tim myslim ze muze bejt blbej kontakt.
Datum: 21. září 2010 16:25
 Měl jsem stejný problém, nejelo mi to, tak jsem zkoušel vice svíček a bylo to to samé. O rám mi to házelo jiskru ale o hlavu ne.Pak jsem seřídil předstih a odtrh a bylo to v pořádku i když nevím jak je to možné  . Zkus to taky  .
Datum: 20. září 2010 17:56
Jméno: filip
IP: uživatel10402
 kostří to nekde se ti dotýka drátek železa !!!!!!!!
Datum: 20. září 2010 14:43
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 tak asi máš na motore zlú kostru ale to sa mi nezdá
Datum: 19. září 2010 21:48
 zdravim, mnel bych jeden dotaz :jakto ze muj mustang jede na dva kondiky a dis tam mam jen jeden tak kladívka jiskří a uplne modře svítí pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 16:31
 Tak tak on ti na proslapnuti bude makat ale az pojedes makat nebude a fichtl ti bude sukat a chcipat no spis nepojede vubec. Tohle jsem resil pred lety a nakonec jsem dosel ka nazoru ze jsem si koupil kondiky z vadny serie. Pokazdy tak cca po mesici odesel. No musel jsem nakonec koupit 4tý jinde nez mi to doslo.  Neveril jsem ze by mesic starej kondik mohl bejt spatnej.
Datum: 21. září 2010 16:31
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 lebo s tým kondom čo ti to iskí ten kond je vadný vyhoď ho a daj tam funkčný
Datum: 19. září 2010 21:52
 Ahoj seso.Chci se zeptat nemaš někde v zasobach nebo neviš popř. kde by se dal sehna brzdový spínač na ČZ 175/477 ? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 18:47
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel10398
 Díky za odkaz, to vypadá reálně
Datum: 18. září 2010 18:47
Datum: 18. září 2010 15:15
 Tak toho jsem se bál seso  ; jinak o přední mě ani nejde pouze o zadní taky mě napadlo dát tam takovýhle spínač ... ale jak to tam pořešit aby to fungovalo a vydrželo to to jsem zatím nevykoumal
Datum: 18. září 2010 14:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 18. září 2010 12:42
 draku ten iu roky nikdo nedela,,,
Datum: 18. září 2010 12:16
 Zdarec lidi, přehazoval jsem si motor z jednoho fichtla do druhého a mám problém jak zapojit zadní světlo a bzučák. V prvním motoru je bzučák se zadním světlem připojeny zvlášť na jednotlivé cívky, ale v tom druhým je jedna větší cívka připojená drátem na menší cívku a od ní jde zelený drát. Jak mám zapojit zadní světlo (červený) a bzučák (zelený) na ty dvě spojené cívky? Prosím jak na to? Děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 23:12
 Cus draci......asi pred rokem jsem koupil novou svicku Brisk Super n15C asi o tyden pozdeji prestala hazet jiskru ale jine svicky hazeli.....kamarad mi sesteloval predstih a zase svicka hazela jiskru a ted mam stejny problem.....myslite ze ten broblem zpusobuje predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 19:25
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano předstih ne ten možna tak pravidelnost spíše je eror v odtrhu.
Datum: 17. září 2010 19:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih nemá vliv na jiskru
Datum: 16. září 2010 17:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz. yuri, může bejt jen zaolejovanej izolátor, zkus ji vypálit nebo ji dej do jiný motorky... když sem laboroval s bohatostí směsi, tak jsem takhle "zlikvidoval" 4 svíčky, že vůbec neházeli jiskru.. tak sem je postupně dal do čezety, najel s nima pár km aby se ohřály a už jsou zas jak nový..
Datum: 15. září 2010 21:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vyskušaj ju v inej motorke budeš vedieť
Datum: 15. září 2010 20:20
Posl.aktualizace: 18. září 2010 7:13
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Ano, to je OK, jen za výstup je třeba dát diody. Nejlépe Shottky nejméně na 5A. To proto aby se přes regulaci zpětně baterka navybíjela. Všechny diody můstku doporučuji shottky. Tahle regulace Ti zajistí že když zapomeneš rozsvítit světla, že neuvaříš baterku.
Datum: 18. září 2010 7:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 17. září 2010 17:35
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Osobně bych doporučil jakýkoli způsob regulace, aby nedošlo k přebíjení baterky. Stačí i jen jednoduchá stabilizace napětí na podplynovací napětí akumulátoru. Osobně bych dal přednost stabilizace na 12V a použití shottky diod v usměrňovačích. Tím se zmenší ztráty na můstcích. Nutné to ale není narozdíl od stabilizace
Datum: 16. září 2010 22:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ďakujem Chong  viem že v týchto veciach vieš len ti poradiť
Datum: 16. září 2010 17:46
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Nebude se vybíjet. Diody pouští proud pouze jedním směrem a zapalovací okruh je úplně oddělený od bateriového, takže ani sepnutá spínačka nemůže baterku vytáhnout.
Datum: 15. září 2010 21:35
Posl.aktualizace: 15. září 2010 8:31
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 kouknul jsem na link ale je tam hromada schémat. Které máš na mysli konkrétně?
Datum: 15. září 2010 8:31
 ahoj kluci, mohl by mi někdo poslat emailem schéma el. instalace na Jawa 90Cross? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 20:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 14. září 2010 20:21
Jméno: Pastík
IP: uživatel10046
 zdar, jak mám postupovat když mě mustang neháže jiskru ve válci (když je venku tak háže). Svíčka je nová zklepnutá na 0,4mm. Dráty sem kontroloval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 10:01
 pravda s kondikem vymen
Datum: 14. září 2010 10:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej na svíčku odtrh 1mm a zkus jestli te kope fajka do prstu jestli ne tak vyměň kondenzátor a musí šepotat
Datum: 12. září 2010 17:49
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 0,4 mm na svíčce je málo pokud nehází ve válci vyměň kondik
Datum: 12. září 2010 15:25
 Čau draci! Mustang mi jezdil přes rok bez poruchy, ale včera začal při jízdě chcípat až přestal dávat jiskru úplně. Všechny kabely jsem proměřil jestli nejsou ve skratu, ale nejsou. Vyzkoušel jsem hodně kondenzátorů, indukčních cívek, VN kabel jsem dal nový, fajfku taky. Svíčka Brisk N15C dává jiskru v jiných strojích. Odtrh podle měrek, dělal jsem i větší či menší ale nic. Prostě je udělaná elektrika podle schématu a fungovala na 100%, mám alternátor 25+5W. Nevím jak, ale po půldni ladění se mi podařilo vyloudit jiskru, musím hooodně šlápnout a objeví se malá bíla jiskřička na svíci. Nevíte co s tím může být? Už si opravdu nevím rady. Mám podezření na zapalovací pól, protože je to jediný článek zapalovacího okruhu co jsem neměnil, ale žádný doma na vyzkoušení nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 15:15
 Čau draci, díky za rady! Vyndal jsem ten zapalovací pól, vše pěkně očistil a dal ho tam zpátky (mezeru jsem udělal podle PETky) a už to frčí! Opravdu nechápu co to mělo být, ale jsem šťastnej že už jede. Ty fichtly opravdu dokážou pozlobit.
Datum: 13. září 2010 15:15
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mělo by to být zapalovacím polem a nebo slabé magneto..
Datum: 13. září 2010 14:08
 skodovak: Dík za upozornění, vím to, že to tam být nemá, ale jinou jsem neměl a alespon to na ni oproti té nevystrčené jede.
Datum: 12. září 2010 21:01
 sportak: to Y tam byt nema.. to neni svice do 2T a propaluje pry pisty. moc vysunuty jiskriste.
bugs: zkus civku novou. drzim palce
Datum: 12. září 2010 14:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau,mě uplně to samé dělal taky mustang a to tak že jsem jezdil,jezdil a najednou-dojezdil.Nedokážu to popsat protože to ted nemám před sebou ale jestli chceš tak mi napiš tvuj mail a já ti to vyfotim a přesně nasměruju.Třeba to tim nebude ale jak si psal tak nevíš co s tim a já měl přesně tyhle problémy.
Datum: 12. září 2010 13:40
 No říkám mě to dělala svíčka a nakonec jsem tam musel dát N15YC a jede to v pohodě a to ty N15C mam úplně nové a vydržely 6km a konec.
Datum: 12. září 2010 11:54
 Jojo zkoušel jsem svíčky z jiných strojů kde na 100% fungují a buď jiskra není vůbec, nebo je malá.
Datum: 12. září 2010 10:34
 Zkusil si i jinou svíčku? Mě to tohleto dělalo a bylo to svíčkou.
Datum: 12. září 2010 9:54
 Já vím no, je těžký radit když to nemáš před sebou. Jen by mě zajímaly zkušenosti ostatních, kterým se stalo něco podobného, aby mě trochu nakopli. Jinak to vidím na komplet novou kabeláž a bude to.
Datum: 11. září 2010 19:57
Jméno: Nikolas
IP: uživatel7208
 hm celkem složitý,chce to přemejšlet a hodně  když dá jiskru na silný šlápnutí,znamená to že se nejpíš někam ztrácí proud ve většim množství...ale ted odkud kaM?  nic jinýho mě nenapadá
Datum: 11. září 2010 19:39
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli je možné koupitmpletní elektroinstalaci na mustanga,nejlépe odkaz na obchod kde to objednám.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 22:40
 Ahoj,
pionýry jsem dělal pár let. A chci říc, že zapojení elektriky zvládne každý kdo není moula a umí si najít nějaké jednoduché schéma, dokonce to jde i logicky vyvodit, jak to zapojit. Jednou jsem koupil Mustanga a dostal jsem k němu onu elektroinstalaci  Klučina za ni dal 200Kč, "vždy jsem si elektrika tahal sám, ale tak měl jsem ji a zapojil jsem ji, ale stálo mě to více času, protože to bylo blbě pospojované a musel jsem to předělat. Takže se radši přiuč a ušetří peníze.
Datum: 11. září 2010 22:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vždyť je to pár drátků, když se nad tim zamyslíš, je to jednoduchý jak facka... 5m drátu ti musí stačit..
Datum: 10. září 2010 23:56
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 tam už nic neni
Datum: 10. září 2010 22:39
 skus kouknout na aukro jeden čas to tam nakej chalpek prodaval
Datum: 10. září 2010 22:31
Posl.aktualizace: 09. září 2010 22:18
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 09. září 2010 22:18
Jméno: míra
IP: uživatel5610
Datum: 09. září 2010 20:43
Jméno: pato
IP: uživatel10364
 Zdravim potreboval bi som poradit, mam motor z cz 175 typ 505 to je z tej trojkolky a neviem ci mam baterku ukostrit + alebo- . ma to dinamostarter ale nieje na nom viznacene ze bi to bolo nejak zvlast ukostrene mislim + na kostru. ak niekto mate z elektikou skusenosti tak sa prosim ozvite
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 21:30
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 No záleží na tom jak byl nabuzenej. Klasicky + pól na kostru. Ale jak ho nabudíš, tak takový to bude.
Datum: 09. září 2010 21:30
Posl.aktualizace: 09. září 2010 16:39
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 No zrovna CDI se mezi indučku dávat nemusí, stačí jen zesilovací tranzistor. Hall dovolí sepnout jen pár milampér, takže připojení indučky ho spolehlivě oddělá. Pak samozřejmě také platí co píše Standa, jedině se stjenosměrným proudem lze Hall snímač zapojit.
Datum: 09. září 2010 16:39
 Stando dej mi prosim na sebe icq mam spoustu dotazu a rad ybch to chtel probrat a tak a nebo moje je 470735790
Datum: 08. září 2010 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel10362
 pouze koupis indukcni civku 12V.....civky funguji jako "linearni" zdroj proudu,takze OK....
Datum: 08. září 2010 21:20
 Dobry ale vse je delane na 12V jak to udelam abych to mel na 6v ?
Datum: 08. září 2010 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel10362
Datum: 08. září 2010 18:34
|



|