Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar mám fichtla byl pojízdnej a teď sem vyčistil karbec a sešteloval a pincek šel parádně do otáček a teď nejde nastartovat a když ho nastartuju tak se hrozně moc dusí myslíte že by to mohlo bejt když sem do benzínu nalil hrozně moc oleje??já sem počítal poměr a ten je 1:10 s olejem M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:51
 prijel pul litru cistiho benzinu niceho se neboj a tlac a toho oleje se zbavis
Datum: 01. ledna 2010 21:51
 to ja jezdil tak 2 roky na M2T a redil jsem 1:33 ten motot lita jak drak
Datum: 01. ledna 2010 20:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To je jasný. jedině olej. já jezdil cca 3-4 roky na M2T 1:40 a motor běhá dobře.
Datum: 01. ledna 2010 20:11
 dej tak 1:40 sice to m2tečkem zadíráš ale to bude chvíli trvat,já jsem jezdil na 1:50 pul roku a fichtl mi pořád jezdí víc jak 70
Datum: 01. ledna 2010 20:06
 tak to je moc oleje
Datum: 01. ledna 2010 19:14
 když to nastartuju tak to co jde z vyfuku tak to už není kouř ale maxi dímovnice a chloustající olej
Datum: 01. ledna 2010 18:57
 se ti určitě nějak sašvihal karbec
Datum: 01. ledna 2010 18:51
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 To je moc. Máš v benálu moc oleje .Stačí u oleje M2T 1;33!Proto se ten motor dusí...
Datum: 01. ledna 2010 18:50
 1:10 je moc voleje muze to bejt tim a to by ti muselo i hodne hulit z vejfuku
Datum: 01. ledna 2010 18:47
Jméno: Amor
IP: uživatel4183
 Zdar. mám na jawe 20 svíčku černé barvy a to asi neni dobře že? nevíte nekdo co mám poštelovat aby měla cihlovou barvu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 0:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nee hladinu snížíš v plovákový komoře tak že když odděláš pokličku kde je plovák tak tam je takový plíšel a aby jsi snížil hladinu tak ho musíš neptatrně ohnout dolů..potom vysaj všechen benzín v plovákový komoře a dej tam tu pokličku a pust si kohoutek na půl minuty a pak ho zavři a oddělej pokličku a když ten plovák ponoříš tak by hladina měla lícovat s okrajem
Datum: 02. ledna 2010 0:29
Jméno: Amor
IP: uživatel4183
 A hladinu snížím jak? Posunu plíšek o zářez výš?
Datum: 02. ledna 2010 0:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a ještě bych zkusil trošku snížit hladinu..a jestli bude furt černá a bude to jezdit tak to vůbec neřeš
Datum: 01. ledna 2010 21:33
 ja mam taky na 2 zarezu a je pekna
Datum: 01. ledna 2010 18:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Vyměˇm vzduchový filtr. Já ji mám na 2. zářezu a svíčka je krásně cihlová, ale mám nový filtr. Stojí asi 70 kč Sesa ho tu také má. zkus to s ním, a když to bude dělat pořád, dej ji na 1. zářez
Datum: 01. ledna 2010 17:59
Jméno: Amor
IP: uživatel4183
 tak pouze na jedničku nejezdím  . To bude asi ta bohatost. Ta se nastavuje tím plíškem na jehle že? mám ho na druhém zářezu od vrchu.
Datum: 01. ledna 2010 17:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak bud jezdis jen na jednicku nebo nebo mas bohatou smes
Datum: 01. ledna 2010 16:47
Jméno: Amor
IP: uživatel4183
 no řekl bych že spíš vlhké
Datum: 01. ledna 2010 16:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A je to cerny jako suchy nebo vlhky
Datum: 01. ledna 2010 16:23
 Karel: jak máš utěsněný ten poklop karburátoru na čezetě 150? Hlavně kolem šoupátkový komory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:25
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Zdar, už to moc nepamatuju, Čízu jsem měl před pětadvaceti lety. Ale kolem karbece to myslím utěsněný nebylo. Když se podíváš pod to "sejtko", tak je tam jen nějaká drátěnka s třídou filtrace nula. Dokonce myslím bylo místy vidět skrz. Oni si s tím tehdá moc hlavu nelámali.
Datum: 01. ledna 2010 20:25
 Ahoj, co jsem koukal tak většina lidí to nemá utěsněný viz foto http://megainzerce.cz/images/inzeraty/big/220090413092806.jpg což nemůžu doporučit z důvodu přisávání bez filtru vzduchu. Jde to utěsnit gumovou páskou obtočenou okolo karburátoru.Materiál jako se používá lemovka na kastlíky. Jinak pod poklop není špatný vystříhnout těsnící papír. Zkusím to nějak vyfotit. Prý to takhle bylo kdysi originál otěsněné mi tvrdí táta kterej na tý cz jezdil před 45 lety.
Datum: 01. ledna 2010 19:51
Jméno: tumic
IP: uživatel8342
 čau hoši nevíte někdo jak se nastavuje hladina u benzínu na jawa 21?předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 18:41
Jméno: tumic
IP: uživatel8342
 díky
Datum: 31. prosince 2009 18:41
 Nastavuješ plíškem v plovák.komoře.KDyš ho přihneš dolu hladina benzínu se zmenší-málo benzínu.KDyš ho přihneš nahoru hladina se zvětší.Správnou hladinu pak poznáš tak kdyš napustíš plovákovku tak pak odmontuješ víčko a plovák potopíš,hladina benzíu by měla lícovat s nejvyšším bodem plováku
Datum: 31. prosince 2009 17:27
 vcera jsem umyl a vycistil fichtla a ze ho dneska namazu a brasin mi ho vzal a jezdil po polu a je zas spinavy a jak ,no neni to pi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 2:47
 kurine ty mas fakt dotazy jak 5ti lety dite...hele a od ceho myslis ze sou tu ty kategorie?proc vsechny pi*oviny pises do kategorie KARBURÁTOR/BENZÍN ???? at se kouknu na jakoukoli tvoji stupidni otazku (par jich je normalnich  ) tak vsechny sou v tyhle kategorii..
Datum: 01. ledna 2010 2:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Vždy byl můh fichtl čistý a vyleštěný. Od té doby co začala zima je jako prase.... voda, bláto, sůl...... No jsem zvědav jak bude vypadat po zimě
Datum: 31. prosince 2009 18:28
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Jenco: - mluvíš mi ze srdce ... motorka musí být v garáži vždycky čistá  teď už mi ani nepripadne zvlastni kdyz ji po jizde musim umyt
Datum: 31. prosince 2009 17:14
Datum: 31. prosince 2009 16:42
 Dopíše jednu kravinu a hned píše dalši. nás tvůj špinavej fichtl nezajímá
Datum: 31. prosince 2009 16:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja kdyz sem oskrabaval blato,tak sem nasel kvety z jablone nebo taky rozemlety svestky ale oboji hodne rozlozeny...hold kdyz to nekdo necisti
Datum: 31. prosince 2009 16:28
Datum: 31. prosince 2009 16:20
 a mi ti ho máme umít ?
Datum: 31. prosince 2009 15:57
 kdybych dal na pitbika svetla klakson atd tak mohl bych udelat STK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 10:05
 by mě zajímalo kolik mu je let typuju tak pod 10
Datum: 31. prosince 2009 10:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A cim dal dementejsi...
Datum: 31. prosince 2009 7:53
 Nj tyhle dementní dotazy vidím stále jen utebe...slibíl jsi přece ,že už nebudeš psát hovadiny ,že už jsi dostal rozum X-)*ROFL*
Datum: 31. prosince 2009 0:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 ...
Datum: 30. prosince 2009 22:07
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 nebo na závodní
Datum: 30. prosince 2009 21:41
Datum: 30. prosince 2009 21:39
 njn
Datum: 30. prosince 2009 21:34
 Ale presně jak řiká jura tak si myslim ze ti to neudelaj neni to na pozemni komunikace takze asi smula
Datum: 30. prosince 2009 21:32
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Na něm nikdy STK neuděláš, není to schváleno pro provoz na pozemních komunikacích, ikdyž motor má homologaci, ale rám ji nemá. A nechápu proč
to tam chceš dávat, přední světlo bych ještě pochopil, ale klakson?!! Vždyť to tam není potřeba.
Datum: 30. prosince 2009 21:30
 jj jestě SPZ
Datum: 30. prosince 2009 21:30
 aha jeste spz
Datum: 30. prosince 2009 21:26
 jestli k nemu mas TP a spz tak neni problem..ale podle dementniho dotazu pochybuju..
Datum: 30. prosince 2009 21:24
 Zdravím Vás fichtlaři. Kamarád co se pohybuje okolo motokrosu mi nabízí karburátor z nějaké 85ky. Neví, jaký to má difuzor. Tak se ptám, neví to někdo jakou to může mít velikost? Můžu to zkusit použít na fichtla se Stejskyho cestovní úpravou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 17:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak to s tebou nemůžu souhlasit... teda v malejch kubaturách je to přesně obráceně....mam exc dvácu plně otevřenou a když jsem jednou jel s kamošem kterej jel z mitem, tak ten než se rozjel, tak ja už tam měl za šest..... je jasný, že ten motokrosovej motor má krátký kvalty, ale stejně ten výkon ždímáš taky až ve vysokejch....v nizkejch je to hovno... pruběh výkonu je nic nic všechno...
Datum: 31. prosince 2009 17:00
 Výkon se využívá z dvou směrů-tahu od spoda a živosti na reakci plynu, silnice po přidání plynu škubnou a rozjížději se teprve samozřejmě je to také v převodech ale je to tak
Datum: 30. prosince 2009 22:07
 No pánové ,teda pokud vím tak krosky maji malý difuzor co jsem viděl na kawasaki 80 ta měla difuzi asi kolem 25 a silnice mají difuzor veliký aby šli co nejvíce do otáček a tyky dostali z motoru maximální výkon! Např. aprilia pegasso 80 průměr difuze 41mm!-silnice žeáno
Datum: 30. prosince 2009 22:03
 Vidím
Datum: 30. prosince 2009 21:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 argo:toho vubec neposlouchej..vymejsli si jak se da  prej uz 10let opravuje fichtlum motpry a dotazy sou jak ze zvalstni skoly
Datum: 30. prosince 2009 21:43
 Proč myslíš? S Amalem to určitě taky pojede. S Bingem taky.  Nevím v čem je problem.
Datum: 30. prosince 2009 21:36
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 samozdřejmě ale pochybuju že s jinym
Datum: 30. prosince 2009 21:30
 argo - Poopravím tě. S origo karbecem to taky jede  Pokud si viděl oba grafy. Jak s origo karbecem, tak s Dell Ortem, tak nemůžeš říct, že je na origo karbec dělaná.
Datum: 30. prosince 2009 21:16
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 cestovní uprava je na original karboš dělana
Datum: 30. prosince 2009 20:51
Jméno: pavlik
IP: uživatel987
 hej podle mně to na fichtla nesedne vůbec i když to je pětaosmdesátka tak na kroskách to máš velkej difuzor jak sviňa
Datum: 30. prosince 2009 20:15
 Já to nemám v rukách.
Datum: 30. prosince 2009 19:33
Jméno: bris-K
IP: uživatel8271
 To je takový problém to změřit posuvkou ??
Datum: 30. prosince 2009 19:31
 čest fichtlu,hele kdybych si kupil sport.vzducháč a o číslo větší trysku,jelo by to líp než se seriovým filtrem a tryskou dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:01
 já nejsem teplej.jsem ženatý a mám 3 letého sviště se kterým jezdím na 555.teda jestli myslíš mě.
Datum: 30. prosince 2009 21:01
 no přida to asi tak 100 koni a pojede to tak 250 i 300 se da
Datum: 30. prosince 2009 19:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 30. prosince 2009 18:27
 jo pravda,ale 76 z 82 přízpěvků bylo o nesmyslných hádkách,takže sem se skoro nic nedověděl
Datum: 30. prosince 2009 18:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Ratsši nic psat denzelicku nebudu  munile to byla hodinova rosprava a ty dachle si to najdi mas tam k tomu přes 80 prispevku  s toho se da napsat kniha
Datum: 30. prosince 2009 17:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nejvic poznas ze to bude zivejsi,pak uz jen prkotiny treba zvuk a tak...
Datum: 30. prosince 2009 17:15
 hm no mi zas mame dom,a lohnisku po vohnisku propisku  ktera ma spatnou pruzinu na riditka a zarovky se spatnou kompresi
Datum: 30. prosince 2009 16:58
 já jednou vezl mandarinky,a vylezla lochneska a vykuchtila mi hlavu,a následovala kaša po lochnesku
Datum: 30. prosince 2009 16:56
 no alre bacha ja jednou vezl vejce a v nich byl dinosaur rodu mrdka zarezla a babka mi pak pekne osrala hlavu
Datum: 30. prosince 2009 16:54
Datum: 30. prosince 2009 16:53
 no i na 7cku po prednim to jede  a vajca rozjebec na mrdku total anal racing
Datum: 30. prosince 2009 16:52
 a pojede to po zadním i na dvojku?  ,doufám že tím rozmetám vajca na polývku
Datum: 30. prosince 2009 16:51
 ¨jo!prez 492km/h
Datum: 30. prosince 2009 16:50
 bylo by lepsi si koupit jawu 175 nebo 250 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 23:13
 jakou 175 wiliersku ? specialku ? jakou 250 peraka ? kejvacku pulbubnovou ? panelku ?
Datum: 30. prosince 2009 23:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud budeš jezdit po silnicích, vem si 250. Je zhruba stejně těžká, ale má větší výkon a jede lépe.
Datum: 30. prosince 2009 20:50
 pokud to chces na silnici tak bych doporucoval jako JS...250
Datum: 30. prosince 2009 17:52
 175/356 není Jawa. Vyráběla se v ČZ pod společnou značkou Jawa-ČZ. Záleží, kde a jak s tím chceš jezdit. Na silnici byh doporučil 250, jestli chceš jen tak blbnout po polích a lukách, tak spíš pitibike.
Datum: 30. prosince 2009 16:49
 jestli to chces do lesa tak jednoznacne pitbike,od znacky sohoo mam vybornou zkusenost,neserou se,ostatni znacky neznam
Datum: 30. prosince 2009 16:38
 jawa 175/356 250/353 nebo pitbika?
Datum: 30. prosince 2009 16:31
 Jawu 175 myslíš Villiers? Kterou Jawu 250 máš namysli.
Datum: 30. prosince 2009 16:29
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 23:31
 jasne,saci kanal prez kartery do klikovky,kanal prochazi spodni casti vlozky valce
Datum: 29. prosince 2009 23:31
 do kartru a do klikovky?
Datum: 29. prosince 2009 21:08
 kejvacka nesaje valcem ale do karteru...to sani je samozrejme dobre
Datum: 29. prosince 2009 21:00
 cuss draci mam takovou otazku... mam jawu 175/356 a potreboval bych poradit kolik obratek ma byt na smesi na karburatoru a kolik u volnobehu .. prosim poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 20:10
 sroub o 1,5 zpet cca a doladit podle zvuku,volnobeh podle zvuku...
Datum: 29. prosince 2009 20:10
Jméno: Diego1000
IP: uživatel8316
 Zdravím, mám péráka 250 r.v.1948-zbrojovka Brno. Mám tam karburátor ze 175 čz, motor s tímhle karburátorem nelze rozjet max 1x za čas kuckne nebo jede tak 5-10 vteřin pak zhasne a hotovo,karburátor byl vyvařený a nic. Může to být tím karburátorem? Že není originální ale jiný? Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 21:19
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 zaprve bych skontroloval svicku! jináč mozna je tam mala tryska......se zavrenym vzduchem to jede??
Datum: 29. prosince 2009 21:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,chci se zeptat jestli by jezdila jawa na NATURAL 91?a ještě NATURAL 95?co je z toho lepší-,
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 22:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 uz jsem jedno takove tema zakladal a zjistil jsem to ze vsude je jiny benzin .... me osobne jezdi fichtl a ostatni jawky a cz na 95 ... 91
co prodavaji u nas jsou s*acky a s tm to vubec netahlo takze jedine zkus na co pojede fik lepe tobe
Datum: 29. prosince 2009 22:12
 já myslim, že 91čka by jí víc chutnala  , když byly ty motory stavěný na nižší oktanový čísla myslim 85
Datum: 29. prosince 2009 20:29
 kluci od nás jezdí na naftu z benzínem 50na50 dokonce nalily naftu do fáčka fáčko jelo max 80km/h a na druhej den nešlo nastartovat
Datum: 29. prosince 2009 19:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Podle me by to akorat vse zasvinilo a ani by to neskytlo a cistit kvuli takovej kravine celej karbec,motor..no nevim...
Datum: 29. prosince 2009 19:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já to zkooušel ...naliješ do nádrže litr benzínu a když už je motor zahřátej tak tam přileješ litr nafty a jedeš  je za tebou modro jak za avii
Datum: 29. prosince 2009 18:29
 Jakejkoliv u nás prodávanej motorovej benzín je pro 2t Jawu dobrý. Diesel jsem nezkoušel, ale co jsem slišel, musí se starotovat na benzín, aby to chytlo.
Datum: 29. prosince 2009 18:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 takže zas takovej rozdíl mezi NATURAL 91 A NATURAL 95 NENÍ
Datum: 29. prosince 2009 17:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jeden kámoš to zkoušel... prý jo
Datum: 29. prosince 2009 17:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 i na diesel?
Datum: 29. prosince 2009 17:37
 jawa jezdí na všechno
Datum: 29. prosince 2009 17:27
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 17:10
 A třeba taky ne....
Datum: 29. prosince 2009 17:10
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 17:35
Datum: 29. prosince 2009 17:35
 pry blbe kecy a kolik tu je prispevku!
Datum: 29. prosince 2009 13:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Aje,ono to je i ve spalovaku,to bych tam teda nechtel kvuli tomu usazovani...
Datum: 29. prosince 2009 8:18
 no podle me se ve spalovaku do ty ,,dirky'' usazuje palivo a karbon,takze to asi uplne v poradku nebude..? jenom hadam
Datum: 29. prosince 2009 1:09
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 určitě by bylo lepší kdyby tam ty bublinky nebyly
Datum: 28. prosince 2009 22:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A pozna to i normalni clovek?
Datum: 28. prosince 2009 22:09
Jméno: Horst
IP: uživatel8338
 Budeš se divit ale vadí. Tak za 1.takové hlavy se lijí tlakově,proto odlitek je ,,hustý,, .Za 2. póry a struska v odlitku vadí při opracování tomto případě dochází k chemickému narušení povrchu a k propalování.Jinak tento odlitek má cenu pouze práce.
Datum: 28. prosince 2009 21:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja ho jen beru za slovo....A prosimte cemu ty bublinky vadi?
Datum: 28. prosince 2009 21:36
Jméno: Horst
IP: uživatel8338
 Denzilecku ,já tě odhaduji tak na15 let.Takže tvé příspěvky i odpovědi tak hloupě vypadají. U nás v podniku takový odlitek by neprošel ani OTK.
Datum: 28. prosince 2009 21:33
 Když si to od Stejskyho necháš upravit, tak stejně posíláš svůj válec a hlavu, tak se nemusíš starat o nějaký bublinky na Stejskyho hlavě.
Datum: 28. prosince 2009 21:32
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 hele klid... tak když něco neví tak se zeptá, to je snad normální... takhle na žebrování to nevadí, ale ve spalováku by to vadilo
Datum: 28. prosince 2009 21:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nerikals nahodou ze nechas blbejch kecu?Kdyby tam necemu vadily tak si je tam Stejsky nenecha!
Datum: 28. prosince 2009 21:16
 je to v poradku,to je pri odlejvani hliniku bezny ze tam sou podpovrchovy bublinky,na funkci to nema zadny vliv
Datum: 28. prosince 2009 21:12
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 No já si myslím že je to vše v pořádku.
Datum: 28. prosince 2009 21:06
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 zdravm chcem sa vas neco opytat....mohol by som dat na fichtla karburator zo skutra ...a jak to pojde?pomoste pls diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 8:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nevim,mozna se bude ucpavat ze neni delalnej na olej v benalu ale nevim jiste...
Datum: 29. prosince 2009 8:25
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 a kebyze je zo 4taktneho tak sa co stane
Datum: 28. prosince 2009 20:45
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 oddělený mazání nevadí, to se ucpe, výstup na podtlak taky, je důležitý aby byl z 2T skůtra a aby měl dostatečnej difuzor
Datum: 28. prosince 2009 17:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zalezi na tom z jakyho skutra a jakej ten karbec je jestli je na oddeleny mazani nebo na podtlak tak ses bez sance stejne dulezita je i velikost difuzoru
Datum: 28. prosince 2009 12:48
 ahoj.. teď řeším jinačí problém.. když se mi to podaří nakopnout tak se otáčky hodně zvýší až to řve a najednou to chcípne... newíte čím by to mohlo být?? díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:12
 jo.. všecičko podotahuji ale newíte někdo jak to udělat aby mně benzín netekl po celém výfuku a z výfuku když to startuji?? včera mi vyteklo bezdůvodně asi 0,4L.. díky
Datum: 28. prosince 2009 21:12
 Všecko podotahuj začni u karburátoru potom hrdlo karbecu a taky by ses mohl podívat jestli tam máš pod hrdlem a mezi hrdlem a karburátorem těsnění...
Datum: 28. prosince 2009 18:02
 no benzínem to není.. xD  typuju že to saje falešný vzduch plotože mám celej karbec povolenej...hele a ještě newíte čím to je že když to startuju tak mi teče benzín z výfuku a kolem něho????
Datum: 28. prosince 2009 13:26
 tohle mi dělalo pokažde když mi to táhlo falešný vzduch.....prvně zkus vse perfektně dotáhnout na karburatoru
Datum: 28. prosince 2009 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 měl jsem ten samý problém u 05 a vyřešilo to nové gufero pod zapalováním
Datum: 28. prosince 2009 11:36
 podla mna to nieje s zapalovanim,bude to falosnej vzduch alebo nemás benzin v nadrzi
Datum: 28. prosince 2009 9:21
 Zdar..mnooo mě to dělala jawa 21 taky a byl to špatný kondenzátor a opálené kladívka..můžeš to zkusit....
Datum: 27. prosince 2009 23:19
 podle me saje falesnej vzduch,takze nekde je spatny tesneni
Datum: 27. prosince 2009 23:10
 je to jawa 555..
Datum: 27. prosince 2009 23:03
 ahoj.. potřebuji poradit...mám jawu 555, která se konečně rozjela... ale prosím poraďte.. otáčky to má jak američan a newím jak je srazit.. jak se štěluje na 555ce volnoběh??? vůbec netuším díky.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 14:15
Jméno: furioso19
IP: uživatel7364
 na vrchu karburatora na vicku supatka je srob cez ktory ide aj lanko plynu...s nim to nastelujes. Nezabudni stelovat volnobeh ked mas dobre zohriaty motor.
Datum: 01. ledna 2010 14:15
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Nebo to mužeš štelovat na plynu tam u karburátor.
Datum: 28. prosince 2009 10:02
 kromě jehly tam žádná regulace není.je daný výřez v šoupátku.spíš jestli nemáš krátké lanko nebo ti to přisává
Datum: 27. prosince 2009 22:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mela by tam bejt nekde regulace volnobehu ale mozna se milim
Datum: 27. prosince 2009 22:26
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 pohraj si s jehlou s tím zářezem skus to na všechny prostě si stím musíš hrát já mám to samý prožitý !!
Datum: 27. prosince 2009 22:19
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 14:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na to nemusíš mít černý triko...hlavně musí být bavlněný myslím...nesmí to být ta umělina ot vietnamců jináč ti ho to savo sežere celý
Datum: 27. prosince 2009 14:45
 Zdravím všechny fichtlaře. Vím jak je to tady s inzercí, ale jsem fakt už bezradný. Potřebuju sehnat nepromáčklou nádž na Mustanga. Nejlépe v origo laku a s nevyrezlým vnitřkem. Mohl by někdo něco nabídnout? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 12:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zjistil sem ze je u ni utrzenej ten nandavacek na hadicku jak to protyka mzi tim. takz je KO a ja jednu potre buju
Datum: 29. prosince 2009 12:05
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 tak uz más fotky na mailu teda fotku
Datum: 27. prosince 2009 15:20
 a co tak novu nádrž, měl by někdo zájem?
Datum: 27. prosince 2009 13:54
 Posílejte fotky na mail pokud máte. Budu Vám vděčný.  Napster10@seznam.cz
Datum: 27. prosince 2009 13:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mam taky v puvodni zluty ktera tece kolem kohoutku a je trochu poskrabana nebo mirne namackanou bilou ktrea netece ale ma takovou divnou barvu.
Datum: 27. prosince 2009 12:58
 MyCatWatchesMe - Za fotku tvé nádrže bych se taky nezlobil  Mail níže.
Datum: 27. prosince 2009 12:51
 Stando, byl bys tak laskav a poslal mi fotky prosím tě. Díky Napster10@seznam.cz
Datum: 27. prosince 2009 12:48
Datum: 27. prosince 2009 12:47
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 mám v origo laku ale je trochu promáčklá ... je oranžová origo lak ...
Datum: 27. prosince 2009 12:46
|



|