Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawista
IP: uživatel8697
 cau hosi potrebuji radu chci si zvetsit difuzor u origo karburatoru chtel bych vedet kdo ma stim zkusenosti jak to propilovat a co jineho budu muset jeste udelat dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 21:10
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jo volnobez sem zrovna celkem vychytal  ale asi po mesici a este sem kvuli tomu musel upravovat soupe
Datum: 07. února 2010 21:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja skoro souhlasím ze standou, ladil jsem tu a n.... o pul plynu výše je to paráda, ale seřidit to aby to šlo v plnejch a i třeba při 2000 je veeelmi těžké, a volnoběh jsem nenaladil vůbec, ale přineslo to větší výkon takže s tím jezdím
Datum: 07. února 2010 18:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja rikam je to pakarna a vysledek mozna ani nestoji za to
Datum: 07. února 2010 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel8687
 já to ladil den a nenaladil......mozna to bylo motorem,mozna rukama....
Datum: 07. února 2010 17:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 CAU ja to mam u karbece na zavody ale udelat to neni zadna sranda a vysledek je vzdy nejisty , delal sem to ve spolupraci z chlapkem co tomu rozumi a i tak naladeni trvalo 2 dni , vysledkem by o hodne vetsi vykon ve vysokych a stredne vysokych otackach , ale spodek skoro zadnej takze pro standartni uziti je to k nicemu a este ta spotreba sla na 6 litru
Datum: 07. února 2010 16:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, dneska začala (ne)jezdit Babetta. Když mám ji na stojánku, dám plyn, motor se dostává do otáček a dosáhne i maximálních otáček. Když ji shodím ze stojánku, tak motor vynechává, nechce to jet. Jakoby se to dusilo v nízkých otáčkách. A když už se to dostane do vysokých, tak jakoby tam šlo málo bnzínu. Prostě to začne i při vysokých vynechávat, ale jenom, když na ní jedu. Když je to na stojánku, tak se to neděje. Zajímavé je, že tam mám výbrus, tak mám bohatou směs. A je právě divné, že to vynechává, když se směs bohatá. Jako by tam bylo málo benzínu. Trysky jsou čisté, plovák je nalazen. Prosím poraďte mi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 9:26
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Nevyřazuj tlumič sání , jehlu dej na 2. zářez a ladˇjenom přídavný vzduch. Začni od 1/4 otáčky a potom povoluj.
Datum: 07. února 2010 9:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já jsem to zatím zkoušel úplně bez filtru. Pořád totiž ten karbec vyndávám a šteluji. Svíčka je černo cihlová. Výbrus zajetý není. Ale ten hlavní problém je, že se to při přidání plynu v nízkých otáčkách jakoby dusí a ve vyšších to zase vynechává, jako by tam beňálu bylo málo. Jsem z toho celkem zmaten! Jehla je na 3. zářezu, ale směs je tak polobohatá.
Datum: 06. února 2010 19:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Já bych trošku ubrala filtrační pletivo. Po jízdě se podívej na barvu svíčky. Šroub přídavného vzduchu víc jak o jednu otáčku nepovoluj ,protože máš výbrus.
Datum: 06. února 2010 18:56
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 posteluj si sroub vzduchu me to delalo to same a bylo to tim
Datum: 06. února 2010 17:46
 a ten výbrus máš zajetej?asi eště ne když máš bohatou směs....jestli to není zajeté tak to bude tím
Datum: 06. února 2010 17:36
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau prodavam karbec na pařeza je v suprovym stavu jakou ma cenu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:07
 500kc bych ho střelil na aukru
Datum: 06. února 2010 13:07
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 06. února 2010 12:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 stepan95:bereš my myšlenky já chtěl taky napsat tak 300
Datum: 06. února 2010 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 záleží jestli to je ten levostranej z 550 a nebo ten klasickej...za ten klasickej moc míc nebudeš..to si ho radši nech
Datum: 06. února 2010 12:36
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jestli je komplet tak bych dal tak 300,-
Datum: 06. února 2010 12:35
Jméno: ronie
IP: uživatel8404
 Zdar, prosím vás čím nejlépe vyčistit nádrž?Bylo by možné jí rozříznout vyčistit a zase svařit nebo co by bylo nejlepší?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 10:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nejdříve bych vzal šroubky. Malé, ale i velké. Naházel to tam. Klepal s tím co to jde. Pak bych ji vypláchl, abych všechen ten rez, který se dostalů díky šroubkům, vyplavil. Pak bych do nádrže nalil vodu smíchanou s 10% kyseliny citronové. Možná že to je ještě méně. Nádrž bych dal na teplé místo, nechal to tak den být. Pcotom bych ji vypláchl, nehal uschnout a rez by tam už žádný být neměl. Koukni na jawa-50.cz a tam najdeš postup.
Datum: 06. února 2010 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši poradte mi prosím z čeho udělat takovéto těsnění aby ho nerozleptal benzín??http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/05/popis/jawa-50-typ-05-uzaver-nadrze.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 14:51
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Z gumy
Datum: 06. února 2010 14:51
 s koberca
Datum: 05. února 2010 22:37
 zapoměl jsem vám napsat karburátor mám naštelovaný dobře to vým a předstih taky prostě mě připadá že tam teče moc benzýnu že tokové množstvý motor nepotřebuje a taky mě to docela hodně žere
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 10:54
 ale toje normalne , sak to pionire robia ,inac si skus vicistit trisky,kanale a filtr , nemjelo bi to potom us robit,ked tak tu hladinu a vipal si vifuk a musis to mjet v poradku.
Datum: 06. února 2010 10:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus bohatost. Jestli máš jehlu na 3. zážezu, tak je to jasné. Zkus se podívat na ventilek, který zavírá plovákouvou komoru. Jinak snad mě už nic nenapadá.
Datum: 06. února 2010 10:15
 čau mám problém už jakou dobu když jedu třeba z kopce a nechám motor jen tak pobrblávat a pak přidám plyn tak se to vždycky tak zadusí jako by v to chvilku tam nateklo moc benzínu ne bo to nechám jet na volnoběh a pak přidám a zase tak 2 sekundy se to zadusí a pak normálně vyletí do otáček ale když toho pincka celího nakloním doleva tak to nedělá vůbec a když ho nakloním doprava tak se to začne tak dusit že to zdechne fakt nevim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 10:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Podle mě ti tam jde moc benzínu. Zkus zmenšit plovákovou hladinku.
Datum: 06. února 2010 10:16
Jméno: KuBaJzS_1
IP: uživatel8498
 zdrAvim...uber si benzín na jehle, nebo sniž hladinu benzínu v karburátoru
Datum: 05. února 2010 23:26
 To je uštíplé. Ani jsem o tom nevedel a lámal jsem si hlavu čím to může byt že se mi to pořád tak dusí. Přišel jsem na to když jsem potřeboval vyměnit těsnění pod kolenem karbecu
Datum: 05. února 2010 22:56
 BooCheer ® : to je uštíplé nebo si skoušel změnit časování ?
Datum: 05. února 2010 22:40
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/Dokumenty/ Tady mam dve fotky ad vite o cem mluvim
Datum: 05. února 2010 22:38
 Tohle mi dělal kousek uštíplého pístu na horní straně. Když ten píst měl zavřít sací kanálek tak ho nezavřel a asi tam porad tekl benzin pres ten uštípnutý kousek... Po výměně pístu už mi to jelo dobře.
Datum: 05. února 2010 22:34
 no to si mu teda mustangisto poradil že je to karbecem,to je jasný že to nebude ráfkem xD:zpátky k tématu,jak už tu píšou seřídit karbec,trysky,utěsnit všechno poštelovat,možná aj odtrh na kladívkách ale to bych spíš viděl na ten karbec
Datum: 05. února 2010 22:30
 špatá hladina v plovákovce ?
Datum: 05. února 2010 21:52
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to chce poštelovat
Datum: 05. února 2010 21:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 zdar to budeš met neco s karbecem
Datum: 05. února 2010 21:32
 Ahoj kamaradi mate nekdo skusenosti se 100oktanovym benzinem myslim pri delsim jezdeni estli se neco nevysere.ja to obcas kopuil na zavody ale nic vic.\r\ndik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 21:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja bych sel spis do methyalkoholu nez do naky petroleje...
Datum: 04. února 2010 21:50
 Asi jo no ale ja leju 95 a sem v poho,skousely jste nekdy leteckej petrolej?ja ano doporucuju ale jen na tom co mate vplanu znicit ma tu speedy jak svine a zvuk jak KTM 450
Datum: 04. února 2010 20:58
 M"j názor je tan že víc jak 98 i se s zvíšeným kompresákem je na prd .....na seriovku 91 je optimal
Datum: 04. února 2010 17:29
 Pejky... souhlasim s tebou ale i sam o sobe ten 100 oktanovej benzin skodi... a to tak ze se motor vic prehriva a celkove se motor rychlejc opotrebovava...
Datum: 04. února 2010 16:53
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
 Zdar, více oktanů než 91 má smysl, jen, když máš zvýšený kompresní poměr. Jetli máš seriovou hlavu válce, tak to tam leješ zbytečně. Benzín se 100 oktany sám o sobě neuškodí, co snižuje životnost je právě vyskoký kompresní poměr, který se používá pro závody. http://www.hellracers.wbs.cz
Datum: 04. února 2010 16:44
Posl.aktualizace: 04. února 2010 16:59
 draku zrovna fakt neni v cele republice az za mesic az si pro nej dojedu na slovac,
Datum: 04. února 2010 16:59
 no super zrovna když to potřebuji.. budu si to muset objednat hold z druhé stránky, mě de o to, že bude zase 150 Kč v řiti za poštovný díky jedné věci...
Datum: 03. února 2010 20:33
 asi fakt není bo sem se teď díval a našel jsem jen Mosqito. Možná jsem také slepý ale o tom pochybuji. asi fakt není
Datum: 03. února 2010 20:28
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
 Čaute všichni. Nevíte někdo jak upravit stávající uzávěr nádrže u mustanga tak, aby šel zamknout? Popřípadě jestli se dá sehnat někde nějaký použitelný? Přes léto najezdím spoustu kilometrů a když jsem někde 100km od domova a potřebuju si jít koupit svačinu do obchodu, mám strach mustanga nechat jen tak na parkovišti. Spínačku už s klíčkem mám, teď už jen tu nádrž
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 15:57
 Ja mam na 21ke takovej vynalez ze si sedlo zamcu k zadnimu drzadlu pro spolujezdca a pod sedlam mam i castl takze to mam v klidu a startovani mam na bosch klic a este pro jistotu beru faju,ale nikdy nevysrubovavejte svicku kamosovy tam nahazely piliny od soustruhuXDTakova rada  od tou nejzadnejsi casti sedla udelejte diru asi 15krat15 a podle ni si vyrobte krabicku bez vika a privarte ji ze spodu od kola je tam misto nad kolem a zbytecne tak si vyribite dobrej kastlík na naradi!
Datum: 04. února 2010 15:57
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
 Mě jde hlavně o to aby mi někdo nenaházel bordel do nádrže, jako třeba cukr. Zkusím jedině nějak zafárat nad tím úzávěrem ze simsona. Dík za odpovědi.
Datum: 02. února 2010 23:43
Jméno: Petr
IP: uživatel8649
 Ikdyž nahoru dáte uzamykatelnou zátku, tak někdo přide, vytrhne hadičku pustí ventil a je to.......nevybere te si.....
Datum: 02. února 2010 18:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 taky sem o tom přemyšlal
Datum: 02. února 2010 15:28
 nwm jak to Mor myslel,ae znám i tkový lidi co ti do nádrže naházijou bordel...možná kvůli tomu to chce  (cojáwim)
Datum: 02. února 2010 14:50
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Podotykam je to jen muj osobni nazor
Datum: 02. února 2010 13:59
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Na Mustanga jsou takove veci zbytecne. Nekdo pride strihne hadicku a vicko na zamek je k nicemu a spinaci skrinka tak to se zas strihne ten zkratovaci drat. Podle me je to zbytecne leda misto hadicky trobicku.
Datum: 02. února 2010 13:59
 no vtomto je pionier lepší od mustanga  , ja mam urobenú takú rozoberaciu skrinku na palivový kohút na mustanga, raz sa mi stalo že mi "kamaráti" otvorili palivo a keď som prišiel k motorke, tak kaluž benzínu pod ním... môžete mať hladinu nastavenú ako chcete, vytečie  ,takže teraz mám zámok riadítok, zámok na kastlík, tu skrinku na kohút a kľúčik na štartovanie,,, no jedine ztoho simsona, ale nie každý to tak má.... a keby že ti niekto naozaj chce niečo spraviť s motorkou, nepomôžeš si
Datum: 02. února 2010 10:10
 taky bych toto potřeboval,Bratr má simsona,tak mu to víčko vezmu,a zkusím jestli pujde aji na fíka
Datum: 02. února 2010 7:13
 Ahoj chtěl bych se zeptat jestli by šel dát na bábu 210 karbec fichtla?...Pokud ano budu muset upravovat nějak moc koleno karburátoru?...a jaký vliv to bude mít na motor? Nesnížím tím rapidně životnost motoru?...popřípadě dopln'te i jíne věci děkuji za vaše názory..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 19:55
Jméno: fanys
IP: uživatel8633
 hele karbec z fekala je na ho*no, zadsi si tam dej karbec "del orto" ktery tu nabizi sesa, mam ho taky a jezdi to lip... fkt nedavej tam z fekala..
Datum: 01. února 2010 19:55
 Mistline určitě budu rád kdyžtak si mě přidej na ICQ 433 546 688 ....
Datum: 01. února 2010 18:17
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale karbec z fíka tam jde dát, nevím co tady píšou, a dávaj to tam hodně lidí, a nejlepší karbec kterej je a nemusíš ho upravit je z jawa 550,555, ty tam dou mám odzkoušený, a z toho fíka to nevím jestli to pojede mám doma karbec a čekám na šoupě tak ti pak napíšu jestli to jde tak čau
Datum: 01. února 2010 17:56
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 U babetty je problém že má málo kvaltů a hlavně ta odstředivá spojka. Takže ten motor musí mít i spodek, proto spíš menší difuzor. Na 207ce s časováním na 7500 RPM mám Bing 17ku s difuzorem 15mm a je to tak akorát. Jinak orientační vzorec pro výpočet difuzoru je d=0,82xodmocnina(Vxn/1000)
Datum: 01. února 2010 17:40
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
Datum: 01. února 2010 17:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Životnost se tím sníží tak o 100% jelikož ti to nepojede. Fichtl má difuzor 17 babetta 12 :-o a prostě ji utopíš. Pokud chceš ladit, tak tam dej karbec, který tu nabízí Sesa, nebo možná by šlo dát tam karbec z PIO 05. Ty měli difuzor 15mm. Možná by to šlo, ale nezaručuji.
Datum: 01. února 2010 15:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nepojede ani kdybys tam da malou trysku
Datum: 01. února 2010 14:41
 mohly by se zasírat trysky od vzducháče,když by byl zasranej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:20
Jméno: caffe
IP: uživatel8657
 a proč ne? ty jim to poručíš? od vzducháče se může zasírat celý karburátor
Datum: 03. února 2010 16:20
 dík...
Datum: 31. ledna 2010 19:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar od vzducháča by sa zasírat nemohly
Datum: 31. ledna 2010 19:17
 PRO STANDU : tak jsem byl v garáži,vyšrouboval jsem volnoběžnej šroub,nastartoval a drželo to asi minutu a pul,jaký gufero máš namysli?a myslíš tedy že je pasklý?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 ok,je to guferem.......tezko takle rict.....kdyby to bylo gufero pod zapalovanim slo by to az do maximalnich otacek,gufero pod primarem se spíš jeví jako kultivovanej vyssi volnobeh,ale z vejfuku jde smradlavej dým.....jak se to ohříva,otacky pomalu padaj az to chcipne......
Datum: 31. ledna 2010 22:29
 Zdar draci, jak je možný že se mi zasíraj furt trysky nějakym černym sajrajtem když jsem nedávno čistil celej palivovej systém dal jsem noví sýtko a ještě jsem koupil přídavnej filtr?...sice v plovákovce na dně je nějakej sajrajt ale to nejde vůbec vyčistit...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 A nezapoměn to dělat doma v kuchyni at vám smrdí celej barák
Datum: 31. ledna 2010 20:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Normálně vem hrnec, do něj tak nějak 1/5 octa (je to kyselina) a zbytek dolej vodou. čím více octa tím lépe, ale nesmí ho být moc. Rozpomontuj karbec, strč ho tam, uveď to k bodu varu, nech to tak 10 min vařit, pak to vyndej, dej usušit, zamontuj a jezdi. Dobrou chuť!
Datum: 31. ledna 2010 19:46
  tk prosim někdo mi to napište nebo se z toho už zvencnu  ...jakotak týden jezdil pěkně ale tetka se začal srát tak jsem vytočil trysky a hold zasraný...
Datum: 31. ledna 2010 18:48
  tk prosim někdo mi to napište nebo se z toho už zvencnu  ...jakotak týden jezdil pěkně ale tetka se začal srát tak jsem vytočil trysky a hold zasraný...
Datum: 31. ledna 2010 18:46
 tk to vyvař a bude,ale v jakým poměru to máš vařit to nwvim,to ti tu musí někdo napsat
Datum: 31. ledna 2010 18:45
Datum: 31. ledna 2010 18:44
 no nwm nwm,to kdyby byl až oc zasranej,ale já bych to raději profoukal
Datum: 31. ledna 2010 18:36
 a co třeba ho vyvařit?...
Datum: 31. ledna 2010 18:35
 podle mě máš furt někde zasranej karbec,to by chcelo profoukat kompresorem.
Datum: 31. ledna 2010 18:19
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás neví někdo proč mám v hadičce pořád bubliny?mám jawu 50/21
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 20:33
 bublinky nicemu nevadej..neboj se toho ze ti tam tece malo benalu,ja naplnil plovakovou komoru benzinem a udelal sem s tim kolecko zhruba 200metru..ten fichtl nezere skoro vubec
Datum: 31. ledna 2010 20:33
 ti to žere 12L/100 km?? nebo proč se bojíš že ti tam teče málo benzínu?
Datum: 31. ledna 2010 15:40
 tak si skus naplnit nadrž a nech trochu odpustit
Datum: 31. ledna 2010 15:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já nevím,ale myslím že kvuli nim mě tam teče málo benzínu
Datum: 31. ledna 2010 15:30
 co to zkusit ovzdusnit ? ja bych vyndal hadicku nechal trochu odtic ale ty bubliny nicemu nevadej ne ? mozna se pletu
Datum: 31. ledna 2010 15:29
 Zdarec. Mám Jawu 20 a mám plynové lanko vedené v řidítkách a na konci je takový kovový plátek a v něm vyfrézovaná taková šikmá drázka. TO si budu muset koupit plynové lanko (kolejka) ? nebo tak dám i normální rychlopal lanko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 14:29
 no ja sem to mel na starych ritkach taky ale sehnal sem si rychlopal a lanko bylo stejne takze proste kup lanko na plyn na fichtla a bude
Datum: 31. ledna 2010 14:29
 a to vite ze fichtl jezdi i bez trisky ? fakt mel sem ho nastartovany a vysruboval sem hlavni trysku a pak sem jezdil  opravdu ntocim video az mito pojede
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 9:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Jo jede to hochu bez trysky ale bude sa to trosku pridusovat ale jinak to pojede jak das ale bude ti z te dirky v karbecu tak kde patri ta tryska chcat benzin
Datum: 31. ledna 2010 9:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz je vyviklany soupatko v karbeci tak to v pohode na volnobeh jde...ja mel nouzi o trysky tak sem to tam normalne zacpat aby tam neslo svinstvo..akorat nesel volnobeh..
Datum: 30. ledna 2010 21:19
Jméno: d
IP: uživatel7827
 teda fakt cumim....ten tvuj fichtl (racing) nádhera si do toho musel narvat nekolik tisic....klobouk dolu...
Datum: 30. ledna 2010 17:06
 já jsem jednou stratil volnoběžnou trysku.nejdřív to nechtělo chytnout a když na roztlačení tak jsem jel na plný plyn domů ,protože jinak se to dusilo.Až na druhej den jsem zjistil že jsem stratil trysku
Datum: 30. ledna 2010 16:52
 zadná novina...takle jsem jednou jel na benzinku a divil se proc to porad na krizovatkach chcipa pak jsem zjistil ze jsem vytahl trysku a dal do jineho...
Datum: 30. ledna 2010 16:44
 čus draci mám dotaz,na pincku mi nedrží volnoběh,za studena je moc veliký a za tepla nedrží,šoupe nový,vzducháč nový,jehla na druhým zářezu,trysky ok,karbec ok,šroub volnoběhu dotáhlý na max,je tam nová klika a válec,na to najeto cca 900 kilaku,MYslíte že to je tím že to v tom válci ještě není zaběhnutý a tudíž nedrží volnoběh?jinak ale jezdí pěkně.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 17:03
 stando : ještě dnes to vyzkouším a do tohodle příspěvku napíšu jak to dopadlo
Datum: 31. ledna 2010 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 tohle dela praskly gufero(jo obcas se stane,ze se pri instalaci natrhne) a nebo vysoka hladina v plovakovce.......skus jestli studenej drzi volnobeh i bez stelovaciho sroubu?? jestli jo,mas praskly gufero,jestli ne,mas bohatou smes na volnobeh,takze vysoka hladina a nebo moc siroka tryska volnobehu(ty stary bejvaj po letech uz ošmrdlaný a sou širší)
Datum: 31. ledna 2010 16:17
 hahaha
Datum: 31. ledna 2010 12:58
Datum: 31. ledna 2010 12:02
 nene,motor pulil,chlápek předemnou
Datum: 31. ledna 2010 10:03
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 když je tam nová klika tak ten motor si pulil ty ?
Datum: 31. ledna 2010 8:21
 jj jako on není zas až uplně dotáhlý šroub volnoběhu,,,jo a ten šroubek na víčku šoupátkové komory je vyšroubovaný co to jde.falešný vzduch to nikde nesaje!!
Datum: 30. ledna 2010 15:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar hej zkus tocit tim sroubkem na soupatkovem vicku a ten sroubek volnobehu na karbecu povol o 2-3 otacky nesmí byt pritahly na doraz
Datum: 30. ledna 2010 15:04
 Zdravim.Chtěl bych se zeptet prosimvas. Jak rozeznám repliku a original karbec na jawu 20-23? Mám takové tušení že by tam někde mělo byt napsaný Jikov a typ karburátoru,mám doma asi 10 karbeců a na žádným nic takovýho napsaný neni tak bud jsem blbý nebo slepý a nebo mam všechno repliky. Když už se ptám tak by mě zajímalo jestli je lepší replika nebo original a včem je co lepší. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 13:23
 jo to já tam mám...mam tam napsane made in czechoslovakia...ale já právě nevím jak potnám to torzo karburátoru... já těm replikám jaksi nevěřím tak bych to chtěl v originále
Datum: 30. ledna 2010 13:23
 je to napsaný na víčku plovákovky,má tam být jikov (nějaký číslo  ) a psb
Datum: 30. ledna 2010 12:28
 čau draci. nevíte někdo proč mi teče benzín z té díry co je v karburátoru vedle hrdla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 15:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar asi máš špatné těsnění
Datum: 30. ledna 2010 15:26
 nejspíš máš velkou hladinu v plovákovce,zmenši ji tak aby kdyš odděláš víčko plovákovky,aby benzín lícoval s nejvyšším bodem plováku
Datum: 30. ledna 2010 10:16
|



|