slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  110  111  112  113  114  115  116  117  118  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel8697    
cau hosi potrebuji radu chci si zvetsit difuzor u origo karburatoru chtel bych vedet kdo ma stim zkusenosti jak to propilovat a co jineho budu muset jeste udelat dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
jo volnobez sem zrovna celkem vychytal :-D ale asi po mesici a este sem kvuli tomu musel upravovat soupe
 
 
Datum: 07. února 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja skoro souhlasím ze standou, ladil jsem tu a n.... o pul plynu výše je to paráda, ale seřidit to aby to šlo v plnejch a i třeba při 2000 je veeelmi těžké, a volnoběh jsem nenaladil vůbec, ale přineslo to větší výkon takže s tím jezdím :-)
 
 
Datum: 07. února 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ja rikam je to pakarna a vysledek mozna ani nestoji za to
 
 
Datum: 07. února 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8687    
já to ladil den a nenaladil......mozna to bylo motorem,mozna rukama....
 
 
Datum: 07. února 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
CAU ja to mam u karbece na zavody ale udelat to neni zadna sranda a vysledek je vzdy nejisty , delal sem to ve spolupraci z chlapkem co tomu rozumi a i tak naladeni trvalo 2 dni , vysledkem by o hodne vetsi vykon ve vysokych a stredne vysokych otackach , ale spodek skoro zadnej takze pro standartni uziti je to k nicemu a este ta spotreba sla na 6 litru
 
 
Datum: 07. února 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši, dneska začala (ne)jezdit Babetta. Když mám ji na stojánku, dám plyn, motor se dostává do otáček a dosáhne i maximálních otáček. Když ji shodím ze stojánku, tak motor vynechává, nechce to jet. Jakoby se to dusilo v nízkých otáčkách. A když už se to dostane do vysokých, tak jakoby tam šlo málo bnzínu. Prostě to začne i při vysokých vynechávat, ale jenom, když na ní jedu. Když je to na stojánku, tak se to neděje. Zajímavé je, že tam mám výbrus, tak mám bohatou směs. A je právě divné, že to vynechává, když se směs bohatá. Jako by tam bylo málo benzínu. Trysky jsou čisté, plovák je nalazen. Prosím poraďte mi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Nevyřazuj tlumič sání , jehlu dej na 2. zářez a ladˇjenom přídavný vzduch. Začni od 1/4 otáčky a potom povoluj.
 
 
Datum: 07. února 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já jsem to zatím zkoušel úplně bez filtru. Pořád totiž ten karbec vyndávám a šteluji. Svíčka je černo cihlová. Výbrus zajetý není. Ale ten hlavní problém je, že se to při přidání plynu v nízkých otáčkách jakoby dusí a ve vyšších to zase vynechává, jako by tam beňálu bylo málo. Jsem z toho celkem zmaten! Jehla je na 3. zářezu, ale směs je tak polobohatá.
 
 
Datum: 06. února 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Já bych trošku ubrala filtrační pletivo. Po jízdě se podívej na barvu svíčky. Šroub přídavného vzduchu víc jak o jednu otáčku nepovoluj ,protože máš výbrus.
 
 
Datum: 06. února 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
posteluj si sroub vzduchu me to delalo to same a bylo to tim
 
 
Datum: 06. února 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten výbrus máš zajetej?asi eště ne když máš bohatou směs....jestli to není zajeté tak to bude tím
 
 
Datum: 06. února 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau prodavam karbec na pařeza je v suprovym stavu jakou ma cenu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
500kc bych ho střelil na aukru
 
 
Datum: 06. února 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
:-D
 
 
Datum: 06. února 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
stepan95:bereš my myšlenky já chtěl taky napsat tak 300:-D
 
 
Datum: 06. února 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
záleží jestli to je ten levostranej z 550 a nebo ten klasickej...za ten klasickej moc míc nebudeš..to si ho radši nech
 
 
Datum: 06. února 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Jestli je komplet tak bych dal tak 300,-
 
 
Datum: 06. února 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel8404    
Zdar, prosím vás čím nejlépe vyčistit nádrž?Bylo by možné jí rozříznout vyčistit a zase svařit nebo co by bylo nejlepší?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Nejdříve bych vzal šroubky. Malé, ale i velké. Naházel to tam. Klepal s tím co to jde. Pak bych ji vypláchl, abych všechen ten rez, který se dostalů díky šroubkům, vyplavil. Pak bych do nádrže nalil vodu smíchanou s 10% kyseliny citronové. Možná že to je ještě méně. Nádrž bych dal na teplé místo, nechal to tak den být. Pcotom bych ji vypláchl, nehal uschnout a rez by tam už žádný být neměl. Koukni na jawa-50.cz a tam najdeš postup.
 
 
Datum: 06. února 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši poradte mi prosím z čeho udělat takovéto těsnění aby ho nerozleptal benzín??http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/05/popis/jawa-50-typ-05-uzaver-nadrze.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Z gumy
 
 
Datum: 06. února 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s koberca
 
 
Datum: 05. února 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zapoměl jsem vám napsat karburátor mám naštelovaný dobře to vým a předstih taky prostě mě připadá že tam teče moc benzýnu že tokové množstvý motor nepotřebuje a taky mě to docela hodně žere odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale toje normalne , sak to pionire robia ,inac si skus vicistit trisky,kanale a filtr , nemjelo bi to potom us robit,ked tak tu hladinu a vipal si vifuk a musis to mjet v poradku.
 
 
Datum: 06. února 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkus bohatost. Jestli máš jehlu na 3. zážezu, tak je to jasné. Zkus se podívat na ventilek, který zavírá plovákouvou komoru. Jinak snad mě už nic nenapadá.
 
 
Datum: 06. února 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
čau mám problém už jakou dobu když jedu třeba z kopce a nechám motor jen tak pobrblávat a pak přidám plyn tak se to vždycky tak zadusí jako by v to chvilku tam nateklo moc benzínu ne bo to nechám jet na volnoběh a pak přidám a zase tak 2 sekundy se to zadusí a pak normálně vyletí do otáček ale když toho pincka celího nakloním doleva tak to nedělá vůbec a když ho nakloním doprava tak se to začne tak dusit že to zdechne fakt nevim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Podle mě ti tam jde moc benzínu. Zkus zmenšit plovákovou hladinku.
 
 
Datum: 06. února 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: KuBaJzS_1      IP: uživatel8498    
zdrAvim...uber si benzín na jehle, nebo sniž hladinu benzínu v karburátoru
 
 
Datum: 05. února 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je uštíplé. Ani jsem o tom nevedel a lámal jsem si hlavu čím to může byt že se mi to pořád tak dusí. Přišel jsem na to když jsem potřeboval vyměnit těsnění pod kolenem karbecu
 
 
Datum: 05. února 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BooCheer ® : to je uštíplé nebo si skoušel změnit časování ?
 
 
Datum: 05. února 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://boocheer.rajce.idnes.cz/Dokumenty/ Tady mam dve fotky ad vite o cem mluvim
 
 
Datum: 05. února 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mi dělal kousek uštíplého pístu na horní straně. Když ten píst měl zavřít sací kanálek tak ho nezavřel a asi tam porad tekl benzin pres ten uštípnutý kousek... Po výměně pístu už mi to jelo dobře.
 
 
Datum: 05. února 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to si mu teda mustangisto poradil že je to karbecem,to je jasný že to nebude ráfkem xD:zpátky k tématu,jak už tu píšou seřídit karbec,trysky,utěsnit všechno poštelovat,možná aj odtrh na kladívkách ale to bych spíš viděl na ten karbec
 
 
Datum: 05. února 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatá hladina v plovákovce ?
 
 
Datum: 05. února 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
to chce poštelovat
 
 
Datum: 05. února 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
zdar to budeš met neco s karbecem
 
 
Datum: 05. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj kamaradi mate nekdo skusenosti se 100oktanovym benzinem myslim pri delsim jezdeni estli se neco nevysere.ja to obcas kopuil na zavody ale nic vic.\r\ndik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja bych sel spis do methyalkoholu nez do naky petroleje...
 
 
Datum: 04. února 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi jo no ale ja leju 95 a sem v poho,skousely jste nekdy leteckej petrolej?ja ano doporucuju ale jen na tom co mate vplanu znicit ma tu speedy jak svine a zvuk jak KTM 450
 
 
Datum: 04. února 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M"j názor je tan že víc jak 98 i se s zvíšeným kompresákem je na prd .....na seriovku 91 je optimal
 
 
Datum: 04. února 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: FILIP_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pejky... souhlasim s tebou ale i sam o sobe ten 100 oktanovej benzin skodi... a to tak ze se motor vic prehriva a celkove se motor rychlejc opotrebovava...
 
 
Datum: 04. února 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8565    
Zdar, více oktanů než 91 má smysl, jen, když máš zvýšený kompresní poměr. Jetli máš seriovou hlavu válce, tak to tam leješ zbytečně. Benzín se 100 oktany sám o sobě neuškodí, co snižuje životnost je právě vyskoký kompresní poměr, který se používá pro závody. http://www.hellracers.wbs.cz
 
 
Datum: 04. února 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci... sem slepej nebo zde na FK není koleno sání na babetu 210?? to je divný před týdnem tu bylo. a teď tu není to je na prd páč ten díl fakt potřebuji :-(:-(:-(:-(:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku zrovna fakt neni v cele republice az za mesic az si pro nej dojedu na slovac,
 
 
Datum: 04. února 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
no super zrovna když to potřebuji.. budu si to muset objednat hold z druhé stránky, mě de o to, že bude zase 150 Kč v řiti za poštovný díky jedné věci...
 
 
Datum: 03. února 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi fakt není bo sem se teď díval a našel jsem jen Mosqito. Možná jsem také slepý ale o tom pochybuji. asi fakt není
 
 
Datum: 03. února 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Čaute všichni. Nevíte někdo jak upravit stávající uzávěr nádrže u mustanga tak, aby šel zamknout? Popřípadě jestli se dá sehnat někde nějaký použitelný? Přes léto najezdím spoustu kilometrů a když jsem někde 100km od domova a potřebuju si jít koupit svačinu do obchodu, mám strach mustanga nechat jen tak na parkovišti. Spínačku už s klíčkem mám, teď už jen tu nádrž:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mam na 21ke takovej vynalez ze si sedlo zamcu k zadnimu drzadlu pro spolujezdca a pod sedlam mam i castl takze to mam v klidu a startovani mam na bosch klic a este pro jistotu beru faju,ale nikdy nevysrubovavejte svicku kamosovy tam nahazely piliny od soustruhuXDTakova rada:-Pod tou nejzadnejsi casti sedla udelejte diru asi 15krat15 a podle ni si vyrobte krabicku bez vika a privarte ji ze spodu od kola je tam misto nad kolem a zbytecne tak si vyribite dobrej kastlík na naradi!
 
 
Datum: 04. února 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Mě jde hlavně o to aby mi někdo nenaházel bordel do nádrže, jako třeba cukr. Zkusím jedině nějak zafárat nad tím úzávěrem ze simsona. Dík za odpovědi.
 
 
Datum: 02. února 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8649    
Ikdyž nahoru dáte uzamykatelnou zátku, tak někdo přide, vytrhne hadičku pustí ventil a je to.......nevybere te si.....
 
 
Datum: 02. února 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
taky sem o tom přemyšlal
 
 
Datum: 02. února 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nwm jak to Mor myslel,ae znám i tkový lidi co ti do nádrže naházijou bordel...možná kvůli tomu to chce :-) (cojáwim)
 
 
Datum: 02. února 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
Podotykam je to jen muj osobni nazor
 
 
Datum: 02. února 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
Na Mustanga jsou takove veci zbytecne. Nekdo pride strihne hadicku a vicko na zamek je k nicemu a spinaci skrinka tak to se zas strihne ten zkratovaci drat. Podle me je to zbytecne leda misto hadicky trobicku.
 
 
Datum: 02. února 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vtomto je pionier lepší od mustanga :-) , ja mam urobenú takú rozoberaciu skrinku na palivový kohút na mustanga, raz sa mi stalo že mi "kamaráti" otvorili palivo a keď som prišiel k motorke, tak kaluž benzínu pod ním... môžete mať hladinu nastavenú ako chcete, vytečie :-D ,takže teraz mám zámok riadítok, zámok na kastlík, tu skrinku na kohút a kľúčik na štartovanie,,, no jedine ztoho simsona, ale nie každý to tak má.... a keby že ti niekto naozaj chce niečo spraviť s motorkou, nepomôžeš si ;-)
 
 
Datum: 02. února 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych toto potřeboval,Bratr má simsona,tak mu to víčko vezmu,a zkusím jestli pujde aji na fíka
 
 
Datum: 02. února 2010 7:13
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli by šel dát na bábu 210 karbec fichtla?...Pokud ano budu muset upravovat nějak moc koleno karburátoru?...a jaký vliv to bude mít na motor? Nesnížím tím rapidně životnost motoru?...popřípadě dopln'te i jíne věci děkuji za vaše názory.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: fanys      IP: uživatel8633    
hele karbec z fekala je na ho*no, zadsi si tam dej karbec "del orto" ktery tu nabizi sesa, mam ho taky a jezdi to lip... fkt nedavej tam z fekala..:-D
 
 
Datum: 01. února 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mistline určitě budu rád kdyžtak si mě přidej na ICQ 433 546 688 ....
 
 
Datum: 01. února 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale karbec z fíka tam jde dát, nevím co tady píšou, a dávaj to tam hodně lidí, a nejlepší karbec kterej je a nemusíš ho upravit je z jawa 550,555, ty tam dou mám odzkoušený, a z toho fíka to nevím jestli to pojede mám doma karbec a čekám na šoupě tak ti pak napíšu jestli to jde tak čau
 
 
Datum: 01. února 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
U babetty je problém že má málo kvaltů a hlavně ta odstředivá spojka. Takže ten motor musí mít i spodek, proto spíš menší difuzor. Na 207ce s časováním na 7500 RPM mám Bing 17ku s difuzorem 15mm a je to tak akorát. Jinak orientační vzorec pro výpočet difuzoru je d=0,82xodmocnina(Vxn/1000)
 
 
Datum: 01. února 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8565    
Těžko ji tím "utopíš", naopak v difuzoru bude moc malá rychlost plynu, ale to je jedno, stejně to bude na nic. http://www.hellracers.wbs.cz
 
 
Datum: 01. února 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Životnost se tím sníží tak o 100% jelikož ti to nepojede. Fichtl má difuzor 17 babetta 12 :-o a prostě ji utopíš. Pokud chceš ladit, tak tam dej karbec, který tu nabízí Sesa, nebo možná by šlo dát tam karbec z PIO 05. Ty měli difuzor 15mm. Možná by to šlo, ale nezaručuji.
 
 
Datum: 01. února 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nepojede ani kdybys tam da malou trysku
 
 
Datum: 01. února 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohly by se zasírat trysky od vzducháče,když by byl zasranej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: caffe      IP: uživatel8657    
a proč ne? ty jim to poručíš? od vzducháče se může zasírat celý karburátor
 
 
Datum: 03. února 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík...
 
 
Datum: 31. ledna 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar od vzducháča by sa zasírat nemohly
 
 
Datum: 31. ledna 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRO STANDU : tak jsem byl v garáži,vyšrouboval jsem volnoběžnej šroub,nastartoval a drželo to asi minutu a pul,jaký gufero máš namysli?a myslíš tedy že je pasklý?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8620    
ok,je to guferem.......tezko takle rict.....kdyby to bylo gufero pod zapalovanim slo by to az do maximalnich otacek,gufero pod primarem se spíš jeví jako kultivovanej vyssi volnobeh,ale z vejfuku jde smradlavej dým.....jak se to ohříva,otacky pomalu padaj az to chcipne......
 
 
Datum: 31. ledna 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jak je možný že se mi zasíraj furt trysky nějakym černym sajrajtem když jsem nedávno čistil celej palivovej systém dal jsem noví sýtko a ještě jsem koupil přídavnej filtr?...sice v plovákovce na dně je nějakej sajrajt ale to nejde vůbec vyčistit...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
A nezapoměn to dělat doma v kuchyni at vám smrdí celej barák :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Normálně vem hrnec, do něj tak nějak 1/5 octa (je to kyselina) a zbytek dolej vodou. čím více octa tím lépe, ale nesmí ho být moc. Rozpomontuj karbec, strč ho tam, uveď to k bodu varu, nech to tak 10 min vařit, pak to vyndej, dej usušit, zamontuj a jezdi. Dobrou chuť!
 
 
Datum: 31. ledna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D tk prosim někdo mi to napište nebo se z toho už zvencnu:-D...jakotak týden jezdil pěkně ale tetka se začal srát tak jsem vytočil trysky a hold zasraný...
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D tk prosim někdo mi to napište nebo se z toho už zvencnu:-D...jakotak týden jezdil pěkně ale tetka se začal srát tak jsem vytočil trysky a hold zasraný...
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk to vyvař a bude,ale v jakým poměru to máš vařit to nwvim,to ti tu musí někdo napsat
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D no jedině hubou pač kompresor nemám:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nwm nwm,to kdyby byl až oc zasranej,ale já bych to raději profoukal
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co třeba ho vyvařit?...
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě máš furt někde zasranej karbec,to by chcelo profoukat kompresorem.
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
prosim vás neví někdo proč mám v hadičce pořád bubliny?mám jawu 50/21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bublinky nicemu nevadej..neboj se toho ze ti tam tece malo benalu,ja naplnil plovakovou komoru benzinem a udelal sem s tim kolecko zhruba 200metru..ten fichtl nezere skoro vubec :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ti to žere 12L/100 km?? nebo proč se bojíš že ti tam teče málo benzínu?
 
 
Datum: 31. ledna 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si skus naplnit nadrž a nech trochu odpustit
 
 
Datum: 31. ledna 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já nevím,ale myslím že kvuli nim mě tam teče málo benzínu
 
 
Datum: 31. ledna 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to zkusit ovzdusnit ? ja bych vyndal hadicku nechal trochu odtic ale ty bubliny nicemu nevadej ne ? mozna se pletu
 
 
Datum: 31. ledna 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Dusde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Mám Jawu 20 a mám plynové lanko vedené v řidítkách a na konci je takový kovový plátek a v něm vyfrézovaná taková šikmá drázka. TO si budu muset koupit plynové lanko (kolejka) ? nebo tak dám i normální rychlopal lanko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no ja sem to mel na starych ritkach taky ale sehnal sem si rychlopal a lanko bylo stejne takze proste kup lanko na plyn na fichtla a bude
 
 
Datum: 31. ledna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: James12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to vite ze fichtl jezdi i bez trisky ? fakt mel sem ho nastartovany a vysruboval sem hlavni trysku a pak sem jezdil:-D opravdu ntocim video az mito pojede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Jo jede to hochu bez trysky ale bude sa to trosku pridusovat ale jinak to pojede jak das ale bude ti z te dirky v karbecu tak kde patri ta tryska chcat benzin
 
 
Datum: 31. ledna 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kdyz je vyviklany soupatko v karbeci tak to v pohode na volnobeh jde...ja mel nouzi o trysky tak sem to tam normalne zacpat aby tam neslo svinstvo..akorat nesel volnobeh..
 
 
Datum: 30. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
teda fakt cumim....ten tvuj fichtl (racing) nádhera si do toho musel narvat nekolik tisic....klobouk dolu...
 
 
Datum: 30. ledna 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem jednou stratil volnoběžnou trysku.nejdřív to nechtělo chytnout a když na roztlačení tak jsem jel na plný plyn domů ,protože jinak se to dusilo.Až na druhej den jsem zjistil že jsem stratil trysku
 
 
Datum: 30. ledna 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadná novina...takle jsem jednou jel na benzinku a divil se proc to porad na krizovatkach chcipa pak jsem zjistil ze jsem vytahl trysku a dal do jineho...
 
 
Datum: 30. ledna 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci mám dotaz,na pincku mi nedrží volnoběh,za studena je moc veliký a za tepla nedrží,šoupe nový,vzducháč nový,jehla na druhým zářezu,trysky ok,karbec ok,šroub volnoběhu dotáhlý na max,je tam nová klika a válec,na to najeto cca 900 kilaku,MYslíte že to je tím že to v tom válci ještě není zaběhnutý a tudíž nedrží volnoběh?jinak ale jezdí pěkně.dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando : ještě dnes to vyzkouším a do tohodle příspěvku napíšu jak to dopadlo
 
 
Datum: 31. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8620    
tohle dela praskly gufero(jo obcas se stane,ze se pri instalaci natrhne) a nebo vysoka hladina v plovakovce.......skus jestli studenej drzi volnobeh i bez stelovaciho sroubu?? jestli jo,mas praskly gufero,jestli ne,mas bohatou smes na volnobeh,takze vysoka hladina a nebo moc siroka tryska volnobehu(ty stary bejvaj po letech uz ošmrdlaný a sou širší)
 
 
Datum: 31. ledna 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hahaha
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene,motor pulil,chlápek předemnou
 
 
Datum: 31. ledna 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
když je tam nová klika tak ten motor si pulil ty ?
 
 
Datum: 31. ledna 2010 8:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jako on není zas až uplně dotáhlý šroub volnoběhu,,,jo a ten šroubek na víčku šoupátkové komory je vyšroubovaný co to jde.falešný vzduch to nikde nesaje!!
 
 
Datum: 30. ledna 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar hej zkus tocit tim sroubkem na soupatkovem vicku a ten sroubek volnobehu na karbecu povol o 2-3 otacky nesmí byt pritahly na doraz
 
 
Datum: 30. ledna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim.Chtěl bych se zeptet prosimvas. Jak rozeznám repliku a original karbec na jawu 20-23? Mám takové tušení že by tam někde mělo byt napsaný Jikov a typ karburátoru,mám doma asi 10 karbeců a na žádným nic takovýho napsaný neni tak bud jsem blbý nebo slepý a nebo mam všechno repliky. Když už se ptám tak by mě zajímalo jestli je lepší replika nebo original a včem je co lepší. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to já tam mám...mam tam napsane made in czechoslovakia...ale já právě nevím jak potnám to torzo karburátoru... já těm replikám jaksi nevěřím tak bych to chtěl v originále
 
 
Datum: 30. ledna 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to napsaný na víčku plovákovky,má tam být jikov (nějaký číslo :-D) a psb
 
 
Datum: 30. ledna 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Connard ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci. nevíte někdo proč mi teče benzín z té díry co je v karburátoru vedle hrdla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar asi máš špatné těsnění
 
 
Datum: 30. ledna 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš máš velkou hladinu v plovákovce,zmenši ji tak aby kdyš odděláš víčko plovákovky,aby benzín lícoval s nejvyšším bodem plováku
 
 
Datum: 30. ledna 2010 10:16
 
<  110  111  112  113  114  115  116  117  118  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.06.2025 14:02:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu