Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 draci , mam ráfek kterej je natřenej černou bavrou, nevíte jak bych ji dostal dolu?čim bych ji rozpustil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 23:18
 nejjednodusi je pouzit odstanovac starych nateru...je to na bazi louhu a ostranuje to celkem spolehlive...akorat si musis dat pri praci pozor,protoze to je ziravina,nesmi se to dostat na holou kuzi, muze te to i popalit...
Datum: 23. ledna 2010 23:18
 zkus benzín,ale taky záleží jak je ta barva kvalitní,jestli to je nějaká ve spreji za 100vku tak to pujde,ale jestli je to kvalitní barva stříkaná pistolí tak nwm
Datum: 23. ledna 2010 21:39
 cuzzte hosi potrebuju se zeptat na sveho fichtla ja ho nakopnu a kdyz nezmacknu preplavovaci kolik tak hned zdechne a to mam ten bronzový plíšek ve víčku ohnutý do rovna co to de jehla na 3 dražce ze spoda nevim prosim poradte.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 12:33
 jj zkusim co jste napsali kdyz to nepomuze jeste pisnu diky
Datum: 23. ledna 2010 12:33
 jo a ty vysoké otáčky,to je asi nasávání faleš,vzduchu.zkontroluj šechny těsnění
Datum: 23. ledna 2010 12:26
 seřid plovákovku,je to stopro tím,ohni plíšek dolu,tak kdyš ponoříš plovák musí ti benzín lícovat s nejvyšším bodem plováku,jak ti psal zajíc
Datum: 23. ledna 2010 12:22
 no prave kdyz poradne nepreplavim tak nenastartuje musim ho preplavit tak ze leje z plovakovky pak chyte a sotva nastartuje tak uz ztraci otacky v tom ja zmacknu kolik a zacne normalne bublat. neco tam je spatneho protoze výbuchy nejsou pravidelne(nemyslim to ze vynechava ale nektere jsou takove spojene) a jeste k tomu to ma strasne vysoke otacky na volnobehnevim proc
Datum: 23. ledna 2010 12:16
 no pred nastartovanim to musis hodne preplavit no...,ted v zime je to obvzlast dulezity,motor potrebuje bohatsi smes kdyz je studenej...
Datum: 23. ledna 2010 11:41
 kdyz naplnis plovakovku benzinem,sundej vicko plovakovky a spejlli ponor plovak.musi ti licovat hladina s plovakovkou..a taky vycisti trysky.poradne je profoukej
Datum: 23. ledna 2010 11:41
 hola hej... moc prosím vlasnítky 555tek, aby mi změřili tyčinku, na kter je zajištěn plovák a která uzavírá přivod paliva, a také mi změřili výšku drážky. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 20:07
 20 mm od špice po závlačku
Datum: 23. ledna 2010 20:07
 tož to bych byl moc rád.. protože ja tam mam ted jakousi homemade a ty rozmery jsou nepresný... mozna proto se miu uchcává svicka
Datum: 23. ledna 2010 12:37
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 po obede se ti na to mrknu
Datum: 23. ledna 2010 12:23
 zdar nevíte proč se mi pořád přechlastává svíčka dám novou a chytne na drb chcipnu to a už to nenastartuju a když tu svičku vyndám tak je celá mokrá je to u pincka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:28
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 taky jestli nastartujes v takovyhel zime a po chvili to chipnes se nediv ze je mokra....mam to taky..ale kdyz pujdes jezdit tak pul hidny a vyndas ju bude krasne cihlova  jestli mas vese ok...nema to rado takovy starty a chipani nez se motor zahreje
Datum: 23. ledna 2010 11:28
 bud mas spatnej predstih a nebo blbe sestelovanej karbec..zkus dat jehlu niz,jestli to nepomuze tak nastav predstih
Datum: 23. ledna 2010 9:29
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci, myslíte že jde vytáhnout proplavovací kolík z karburátoru u 555? Chci si pořídit druhý a tomu ten kolík chybí.... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 8:41
 ahoj mužu dat na čz 175 ten tuningovej filtr jak se tady prodavá a musel bych ktomu neco dokupovat diki moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 15:49
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
 cus draci de na fichtla karbec z babetty a jestli jo pojede to lip?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 17:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ne, protože to ani nenastartuješ. Namaž řetěz, dej olej do převodvky, lij tam kvalitní minerál, dej si převod do rychla, vyměň si pístní kroužky a budeš jezdit jako král.
Datum: 21. ledna 2010 17:16
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
 takze kdyz dam na fika karbec z babetty tak to nepojede a ani to vykon nezlepsi?
Datum: 20. ledna 2010 19:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky jsem se na tu už ptal. Ono Báby 210 mají karbec difuzoru 12 mm. Kdežto fik 17 mm. tzn. tu babetu by jsi utopil a nejela by. Musel by jsi přepracovat přefuky, sací i výfukový kanál a pak by ti to fungovalo a i lépe jelo. Ale na originálním motoru ne.
Datum: 20. ledna 2010 19:15
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 15:38
 povolíš tu matici kolem páčky na kohoutku, sundáš páčku a tam uvidíš to staré, to vydloubneš a dáš nové podle direk, aby tě to sedělo a smontuješ zpět
Datum: 20. ledna 2010 15:38
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8162
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/371007-karburator-minibike.html Čau chci se zeptat jestli bi to šlo na stadáka s11 děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 8:27
Jméno: mycat watchesme
IP: uživatel6311
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/371007-karburator-minibike.html cus draci slo by to dát na fekala ?  a byl by nakej narust vykonu ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 22:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 šak to má menší difúzor ako original či by ti dvihlo výkon pochybujem to si radšej na fika daj karbec z babetty
Datum: 19. ledna 2010 22:06
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 zdar mam na babetě 207 velku rozetu male hnaci kolecko karbec dell orto a nechce to jet nevite proc:?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 Doslova tak......napiš konkretneji co to dela a co to nedela?,co si serizoval co si neserizoval? atd atd.....
Datum: 18. ledna 2010 13:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkoušel jsi seřídit karbec a další píptoviny. Tím myslíš že to nechce jet- jede to pomalu, nebo nejede vůbec? Jestli pomalu, tak je to jasný.... Babetta nejezdí moc rychle  a s tím převodem to je taky jasný...... ne možná máš špatný píst- kroužky, zkus si pohrát s předstihem, vše vyčistit a nic víc nevím.
Datum: 17. ledna 2010 20:20
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Vím. Seš tlustej.
Datum: 17. ledna 2010 17:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mam skodu octavii jel sem najednou to chciplo.Myslim ze to je zadreny.Nevite co s tim je opravdu?PS.to je tezky to takhle odhadnout
Datum: 17. ledna 2010 16:56
Jméno: Hinza
IP: uživatel8131
 čus mám tkvy dotaz mám čz 175 a chci se zeptat na hlavní trysku má tam bejt 96, má vliv když dám větší nb menší na rychlost?? a jesli jo tk jak to je když chci aby to jelo rychlejc mám dat vetší nb menší. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 9:17
 když dáš větší hlavní trysku, tak dosáhneš jenom toho,že budeš mít bohatší směs , bude se ti dusit a budeš mít vyšší spotřebu  . Pokud dáš menší,ochudíš směs a budeš mít dost velkou šanci,že zadřeš motor.
Datum: 17. ledna 2010 9:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel8486
 a co.....tuningovy kity na skutry.....jedinej znamej kdo udelal podobnej valec na fika je stejsky.....
Datum: 17. ledna 2010 22:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Valce jak reseta
Datum: 16. ledna 2010 22:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pojedou ale za ty penize co bys do toho vrazil tak by sis koupil starsi silnejsi moto a pojede jeste lip
Datum: 16. ledna 2010 22:11
 Můžete sem někdo dát fotku karbecu z jawy 175/356? V příručce je takový na stahovací objímku hrdla, ale ten můj to má na klasický šrouby jako 250ka a má hranatou plovákovku.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 22:57
 Najdi si novější příručku - na první typy se dávali s tou objímkou (přírubou) a od nějakého roku se to změnilo na ten co tam náš ty (monoblok) bez příruby - jestli je na 175 nebo 250 zjistíš když si změříš difuzor - na 175 má byt 24mm na 250 26mm
Datum: 16. ledna 2010 22:57
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky mam klasiku na srouby a kulata plovakovka
Datum: 16. ledna 2010 22:14
 Jen jestli to tak má být, nebo to někdo poupravil....
Datum: 16. ledna 2010 21:13
Jméno: havex77
IP: uživatel1058
 Zdar draci,jak by asi jel (upravenej) motor s pionýra s tímhle karburátorem???Moc mě to zájímá,přece jenom už je klapkovej.Jakej má vůbec difuzor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 19:08
Jméno: havex77
IP: uživatel1058
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1757.html ,ja vul na to zapomnel  \r\n
Datum: 17. ledna 2010 19:08
 Další expert
Datum: 15. ledna 2010 22:01
Jméno: matoosh
IP: uživatel6281
 a ja mam jeden taky doma...
Datum: 15. ledna 2010 21:33
Jméno: matoosh
IP: uživatel6281
 a ja mam jeden taky doma...
Datum: 15. ledna 2010 21:28
 dnes jsem jeden držel v ruce
Datum: 15. ledna 2010 20:53
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Proč zrovna na fichtlkrámku, a proč ztovna vestavěný jazýčkový sání? Ale viděl jsem spoustu klapkových karburátorů.
Datum: 15. ledna 2010 20:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ale videls tady na kramku karburator,kterej by mel nejak vestaveny jazyckovy sani?Ja teda ne tak nevim co resis...
Datum: 15. ledna 2010 20:15
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 denzlicku, co je spatnyho na klapkovym karburatoru? Karburatory maji soupatka(plocha n valcova), nebo klapky. btw. -to co tady všichni nazývají klapkou se jmenuje jazýčkové sání
Datum: 15. ledna 2010 20:08
 nebylo by od věci dát sem odkaz...
Datum: 15. ledna 2010 19:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 By me taky zajimalo
Datum: 15. ledna 2010 19:35
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale o jakým karbecu se mluví ?
Datum: 15. ledna 2010 19:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Klapkovej karburator tak to bude nejaky znalec
Datum: 15. ledna 2010 18:47
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 s jakým karburátorem ??
Datum: 15. ledna 2010 18:21
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel8434
 Čau. Jeký kouhout k nádrži patří na Jawu 21? Stejnej jako na Mustanga, že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 13:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Ty kohoutky sou rozdílné musíš se podívat který tam bude pasovat.Ale u mustanga je to jinsi nez u 21 ale melo by to myslim pasovat tak i tak kdyz tam neco oddelas nebo pridelas
Datum: 17. ledna 2010 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 ty kohouty v zadnym pripade nejsou stejny......musis se podivat jestli mas kohout s prevlecenou matici(fichtly po roce 75) a nebo kohout co se sroubuje do nadrze zavitem(do roku 75 včetně)
Datum: 16. ledna 2010 13:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a kde na něm vezmeš venkovní závit?
Datum: 15. ledna 2010 21:27
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 jj, ale převlečnou matici vytočíš a máš kohout na 21
Datum: 15. ledna 2010 18:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak z kterýho mustanga... některý měly kohouty s převlečnou maticí..
Datum: 15. ledna 2010 17:47
Jméno: casper.88
IP: uživatel6333
 jj
Datum: 15. ledna 2010 17:10
Jméno: dawis
IP: uživatel7154
 Myslite že by tenhle filtr šel na normalní neupravenej karburátor?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.htmla jaký to má lepší vlastnosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:35
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nátrubek si myslím že tam bejt nemusí,no nevím já ten filtr nemám ale kamarád to má na fíkovi a žádnej nátrubek nepotřebuje,a ještě říká že se to prej lépe
vytáčí ale já nevím no já jezdím na origo filtr a jede to taky jako kráva a je pěkně krytej
Datum: 15. ledna 2010 19:35
 já ten filtr taky mám, ale potřebuješ k němu ještě nátrubek, aby si to mohl usadit na origo karburátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2882.html
a zkušenosti jsou takový všelijaký. Snad jediný + je, že to vypadá líp, mě se ještě líbí zvuk motoru, který to s nim má, ale jak píšou podemnou, výkon to
nepřidá.
Datum: 15. ledna 2010 18:54
 a kdyz mas treba mustanga nebo tam nemate plechy tak vono jak tam natece dest treba tak to pak blbe jede
Datum: 15. ledna 2010 18:26
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 de to na origo karbec
Datum: 15. ledna 2010 18:26
 No s těmahle filtrama mám skušenost ...jediné co to zlepší je odezva plynu ....je velmy mě štvalo když sem zatahal za plyn tak to tak divni hučelo.A výkon ...tohle ti nepřidá ani veverku !!
Datum: 15. ledna 2010 17:22
 kdyš ho chceě koupit tak už si kup aj trysku 72,ale myslím si že ti to pojede eště hůř,a když už tak možná ti to nepatrně přidá,já sem spokoje s originálem
Datum: 15. ledna 2010 16:38
 čau draci,poradte pls,na mým dachloj mám na rukoejti plynu vůli,Na víku šoupátkový komory už je to povolený na max.a šroubek v rychlopalu nemám,mám ho tam dát,nebo je ještě nějaká jiná možnost?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 18:59
 jj zkusím ho vyměnit
Datum: 15. ledna 2010 18:59
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 si kup nový lanko - jestli je tohle blby - mozna tam mas lanko na krutiruk a ne na rychlopal
Datum: 15. ledna 2010 18:58
 tak mas asi moc kratkou buzirku
Datum: 15. ledna 2010 18:31
 pokud myslíš ten na víčku šoupátkový komory tak ten je vyšroubovaný co nejvíc-kouká nejvíc.A jestli myslíš ten na plynu na řidítkách tak ten tam nemám
Datum: 15. ledna 2010 17:53
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus ho dotáhnout  aby byl co nejvíce vyšroubovaný ven. Aby co nejvíce koukal..... Doufám, že jsem to dobře pochopil
Datum: 15. ledna 2010 17:51
 tím šroubkem myslím takovýho toho červíka čím se utahuje lanko na plynu
Datum: 15. ledna 2010 17:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kluci jakou má spotřebju jawa 350/354 kývačka při průměrné rychlosti 80km/h?děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 zase nekdo urejpanej  to je jasny ze prumernou rychlost nemam 100 ani ne 80.....to snad ani nejde.....ale zalezi na terenu......treba kdyz sem jel z Jesenice ze zavodu stadionů tak tech 30km od trpasliků az po Krusovice sem jel furt 90-110....proste parádní rovinka....ale benzin mizel ukrutně rychle.......a tady u nas samej kopec...to je prumerna rychlost 30
Datum: 16. ledna 2010 13:42
 největší mazec bude udělat s kejvačkou byť 350 80km/hod opravdovej PRUMĚR!! až se ti to povede(jakože se ti to nepovede) tak by neměla jít moc přes 5 litrů navíc tu čtu že někdo jezdí s pérákem kolem 100. pozor, to není průměr ale maximálka!!!!
Datum: 16. ledna 2010 9:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to já bych si to klidně vyzkoušel kdybych jí měl doma  ale docela se mi líbí do budoucna o ní přemýšlím..ale když jí přivezu domů tak mě vystěhujou i s ní
Datum: 15. ledna 2010 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 souhlasim......s Perakem jezdim bezne ke stovce a bere tak 4-5,ale umí i 6 ......pokud jezdi muj otec na pohodu tech svejch 60 tak to jede zadarmo.....
Datum: 15. ledna 2010 14:45
 Samozřejmě tam mám chybu - překlep!!! Ach jo. Omlouvám se. Spotřeba při přůměrné rychlosti 60km u panelky bude 3,2 pro 250ccm a 3,5 pro 350ccm.
Datum: 15. ledna 2010 10:08
 Omlouvám se, že jsem se tak rozepsal.  Každopádně by bylo zajímavé tu spotřebu změřit v létě na letmém kilometru pomocí odměrného válce.
Datum: 15. ledna 2010 8:57
 Obecně pro starší Jawy platí, že tak do těch 80 je spotřeba dobrá nebo skvělá a když se jede rychleji, tak je to šílené. Při 100km/h si většina Jaw v lepším případě kolem 6l/100km, ale klidně taky 7l/100km. Staré Jawy jsou prostě spíš na pohodovou jízdu. Taky se v příručce uvádí spotřeba při průměrné rychlosti 60km/h. A ta je u panelky 2,5 pro 250 resp. 3,5 pro 350. Takže to je rozumná průměrná rychlost.
Datum: 15. ledna 2010 8:55
 Při průměrné rychlosti to vážně záleží na stylu jízdy, ale při ustálené rychlosti 80km/h podle grafu spotřeby z dobového materiálu to vypadá kolem 4,2 až 4,4l/100km. Ale samozřejmě ber to plus mínus.
Datum: 15. ledna 2010 8:48
 zalezi na stylu jizdy jestli jedes 4 na volnobeh nebo 3 tocis  jestli mas pava nebo side  atd
Datum: 14. ledna 2010 21:32
 odhadem tak 4-4,5,zalezi na stavu motoru a stylu jizdy...
Datum: 14. ledna 2010 21:23
Jméno: Drbohlav
IP: uživatel4183
 zdarec lidi. V šem je lepší tryska 72 než 68? a naopak. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:29
 všude se aj píše že ti to na výkonu nepřidá.
Datum: 15. ledna 2010 19:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No abych řekl pravdu, tak pro normální karbec je lepší 68. 72 se obyčejně kombinuje se sporotvním sáním, jinak dojde k příšlišné bohatosti směsi, a tak motor nejede tak jak má.
Datum: 14. ledna 2010 18:59
|



|