Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Jo a ještě bych se chtěl zeptat čím utěsňujete spoj výfukovýho kolena tlumiče výfuku? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 21:10
Jméno: X3aZzY
IP: uživatel6698
 LUKOPREN, doporucuju vsem.
Datum: 14. ledna 2010 21:10
 no najezdilo se vcelku dost km a když jsem dotahovbal rouby u stojanu tak jsem ji skontorloval a pořád byla přitáhla ale fikuss má pravdu že lepší je to co má on. To máš lešpí záruku ale já taky s tím nekrosim apod. takže je to asi tím.
Datum: 14. ledna 2010 17:08
 posledne jsem to udelal tak ze jsem to poradne vycistil na kraji vejfuku a koleno z venku ten kousek kde bude svorka dal tam motorovej silikon a svorku poradnou ne jako tady ma bobacz to hnedka strhnes ja jsem si udelal svoji jinak se da koupit obcas nekde treba tady v kramku
Datum: 14. ledna 2010 17:03
Datum: 14. ledna 2010 16:46
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 skus teflonovou pásku, já s ní taky utěsněju a sem spokojenej.
Datum: 14. ledna 2010 14:44
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 u jednoho to mam taky svareny - ale blbe se cisti karbon - jinak pouzivam na ty dalsi azbestovou snuru -
Datum: 14. ledna 2010 13:37
 to je mnoha možností,já jsem si ttu koupil objímku ale dycky byla posunutá po dlouhé jízdě,můžeš zkusit i alobal,azbestovou šnůru,či lukopren ten je asi nejlepší,a nebo to jednoduše svař
Datum: 14. ledna 2010 13:35
 cau draci rozhod jsem se vycistit nadrz kyselinou citronovou jenze nevim kolik kyseliny mam dat na 5,5l vody ma bejt 5 az 10% dik za odpovedi??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:46
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Já jsem na to vzal nějaký komunistický Unisolven co mi dal děda. Pak jsem do nádrže přisypal mosazný matky a důkladně promíchával. Pak jsem udělal ještě 2 výplachy tim Unisolvenem a rez je pryč!
Datum: 13. ledna 2010 20:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kam chodíš do školy? 10% z 5,5l je 0,55l. (trojčlenka) a dost záleží kolika procentní je ta kyselina citronová. Ale radil bych ti spíše klasický zpusob (matičky atd.) jistě to znáš.
Datum: 13. ledna 2010 20:45
 nalij tam močky z kočky,promixuj je s tvojí DNA (ovšem jestli ti ta DNA eště v kredenci zbyla) ,pak použij tu kyselinu,a rez už v životě neuvidíš
Datum: 13. ledna 2010 20:32
Jméno: dbh
IP: uživatel5617
 se ti posere a mislím že stím tvym pristupem to uzposrany je
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 ja koukal na netu a jsou tam fotky toho jak to timhle cistil a je to pekny
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 kyselina citronová s vodou bude špatná voda ti tu nádrž zničí já ji mil ziravinou řezenou s vodou a nádrž srezavila a je teď zničená ahnusná.
Datum: 13. ledna 2010 20:00
Jméno: petan
IP: uživatel8465
 draci, poraďte - jak se přidělává odkapová miska u dvacítkového karbecu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 13:13
 jj mel by tam bejt sroubek s kuzelovou hlavou na plochej sroubovak, ale jakej prumer zavitu tam je to nevim. a neni to ani tak dirka jako spis vystupek sikmo zespoda na plovakovy komore s vnitrnim zavitem http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=420 tady na obrazku je to dobre videt vedlo sroubu co je na dne plovakovky
Datum: 14. ledna 2010 13:13
Jméno: petan
IP: uživatel8465
 bobacz: já sem kupoval novej karbec, tak by tam mělo být vše
karlos: (zaptám se jak dement,ale pro ujasnění) - znamená to opatřit si šroubek a uchytit s ním misku do toho volného otvoru se závitem, co je pod plovákovkou?
Datum: 14. ledna 2010 10:31
 ale já měl třeba na fichtlu od původního majitele ten závit na ten šroubek uřízlí a spájený a nevím proč tak jestli nemáš stejný případ
Datum: 13. ledna 2010 17:47
 zespoda na plovakovce mas zavit tak protahni sroubek tou miskou a prisroubuj
Datum: 13. ledna 2010 15:54
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 zdar da se karburátor dell orto dát na babettu 210 bez problému?nebo je nutna úprava?dik za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:04
 Zdr, nic upravovat nemusíš, jenom vyndáš starej a lanko na plyn a dáš tam novej i s lankem co se k tomu dodává, toky o tom přemejšlim, ale zase mě odrazuje, že nemá odkapávací misku
Datum: 10. ledna 2010 20:04
Jméno: bezmozeek
IP: uživatel5272
 hoši nechci aby se tu zase strhla hádka o tom jestli je M2T sračka nebo ne tak to berte pouze jako informaci.jezdil sem na M2T hodně dlouho ale jelikož sem neměl papíry tak sem jezdilll popolích a bylo to v klidu,jak sem ale vyjel na silnici a jel sem dlouho a pořádně se fichtl ohřál tak nemazal a já samozřejmně zadřel,koupil sem teda tenhle olej: http://ulozto.cz/3589296/dsc00073-1
http://ulozto.cz/3589295/dsc00072-1
stál sice 250 Kč litr ale řeknu vám je to uplně jinej olej,nesmrdí,neni zasranej vejfuk a hlavně to uplně jinak jede,ale řikam berte to jako informaci a nehádejte se,stejně to nemá cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 16:59
Jméno: macek27
IP: uživatel8411
Datum: 19. ledna 2010 16:59
Jméno: med'ák
IP: uživatel8419
 Hydraulický,převodový a vyjetý oleje to je smrt pro všecky motory!!!!!!!!!!!!
Datum: 12. ledna 2010 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel7979
 to se zase nekdo probudil......ja to rikam uz dva roky a vesmes tyhle polní a lesní krosaci mi furt napadaj,ze pomlouvam m2t.....ja to rikam furt,ze jak na tom zacnes poradne jezdit,zjistis ze je to spatny......
Datum: 10. ledna 2010 22:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám 05 u který je motor zralej na Go a saje mi to oil z převodovky(vyjetej olej ze všeho možnýho  ) a jezdí to no ale žádná sláva
Datum: 10. ledna 2010 20:39
 z kopce výborně, po rovině nic moc
Datum: 10. ledna 2010 20:35
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 a jak to jelo na ten převoďák?
Datum: 10. ledna 2010 20:30
Datum: 10. ledna 2010 20:29
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 já vim že tady odpovídá na hodně dotazů že dost radí ale kdyš sem napíšu v klidu dotaz a on ti řekne KOHO TEN TVŮJ ŠROT ZAJMÁ? tak co mu mam na to říct kdyš ten olej beztak ani neviděl
Datum: 10. ledna 2010 20:25
 bezmozku,rek bych ze cezetak (alias- krvelacny metalista)  toho ma vyzkousenyho a najezdenyho vic nez ty...tak se s nim prosimte nehadej,on ti pride vhod az budes chtit zase s necim poradit
Datum: 10. ledna 2010 20:11
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 já sem dal příspěvek jako radu a ne aby někdo přišel a začal tady machrovat,jestli to toho metalistu nezajmá tak at do tohodle příspěvku vůbec neodepisuje.byla to rada a ne vyvolání hádky
Datum: 10. ledna 2010 20:08
 No tak jestli to bere jako 1:50 to utáhne, tak se nediv.... Když je v příručce 1:25, tak dám 1:25 a nemám vokolo toho kecy. A správný fichtl má smrdět ještě minutu po projetí..
Datum: 10. ledna 2010 20:04
 pokiaľ viem M2T spôsobuje skôrše vydriete vložky valca a opotrebenia krúžkov a piestu a nieto zadretie motora.
Datum: 10. ledna 2010 20:00
 sice jsem proti M2T ale je blbost abys to nanej zadrel musel bys jet porad naplnej max. otacky a to na dvojku nebo jednicku pak by se ti to mozna podarilo ale pri normalnim jezdeni tezko musel si spatne rozmichat olej z benzinem
Datum: 10. ledna 2010 19:55
 No mal som raz stavy keď som mazal hydraulickým alebo motorovým olejom na a fungovalo ale to už bol valec na odpis tak mi to bolo jedno teraz mažem ESSO 2T Special môj spolužiak mazal Raciolom čo narobimé baľšaja techňika
Datum: 10. ledna 2010 19:40
 dachl21: čteš jak z knihy  ..... jinak já mažu vším co je mastné..mám i Kastró...a na hlavě taky
Datum: 10. ledna 2010 19:28
 jo to neví cezetak je krvelačný metalista
Datum: 10. ledna 2010 19:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 bezmozek asi nevi s kym mluvi
Datum: 10. ledna 2010 19:22
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 kdyš si nechceš nechat poradit tak se rači ani neozívej,já sem mluvil stejně jako ty ale ty budeš mluvit taky jinak,kdyby si jednou skusil lepší olej tak bys řek taky že je sračka,ale kdyš myslíš že je lepší koukat jenom na cenu tak si to mysli dál ale počkej aš pojedeš nějakou dlouho trasu
Datum: 10. ledna 2010 19:19
 a co my jako s tím? myslíš že me zajímá ten tvůj šrot? M2T náhodou krásně voní!
Datum: 10. ledna 2010 19:12
 ja to rikam porad...
Datum: 10. ledna 2010 19:02
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 sry za ty odkazy musíte je rozdělit a u toho druhýho smazat to STÁL nějak se mi to zmáčklo
Datum: 10. ledna 2010 18:59
 Draci kolik u vás stojí benzin natur.91? u nás 29/l,ptám se tak pro informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 15:55
 U tanku v jihlave kolem 28Kč
Datum: 10. ledna 2010 15:55
Jméno: kejmls
IP: uživatel6972
 natural 91...28.50,- , natural 95...29.50,-
Datum: 10. ledna 2010 14:04
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 to máte dobrý u nás 31.80kč za 1litr, teď od novýho roku, včera sem kupoval 5L. xD
Datum: 10. ledna 2010 12:05
 myslel jsem natural 95.na ten tu jezdim já
Datum: 10. ledna 2010 11:05
 natural 91??? spis pecial takovej natural neznam no u ONA maj special za 25,60 ale radsi si priplacim a koupil jsem pred novym rokem 20 L stal asi 27,80 v ty dobe tetka je drazsi ten levnej stoji za hovno vubec to nanej nejede a huli to jak dymovnice i presto ze tam davam olej 1:50
Datum: 10. ledna 2010 11:02
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel8434
 Čau, mám problém s Jawou 21, jede normálně, po chvíli se začne dusit...prostě nejede. Čim by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:20
Jméno: seky
IP: uživatel8467
 asi to bude špatnou směsí
Datum: 13. ledna 2010 20:20
Jméno: seky
IP: uživatel8467
 asi to bude špatnou směsí
Datum: 13. ledna 2010 20:20
 no mohlo by to být tim...ale jak ti říkám já rozdělal kohoutek a voukal jsem do něj a mohl jsem se udusit pač byl ucpanej...skus to a pak dej vědět  třeba napiš na icq 362439383
Datum: 09. ledna 2010 19:15
 no mohlo by to být tim...ale jak ti říkám já rozdělal kohoutek a voukal jsem do něj a mohl jsem se udusit pač byl ucpanej...skus to a pak dej vědět  třeba napiš na icq 362439383
Datum: 09. ledna 2010 19:14
 no mohlo by to být tim...ale jak ti říkám já rozdělal kohoutek a voukal jsem do něj a mohl jsem se udusit pač byl ucpanej...skus to a pak dej vědět  třeba napiš na icq 362439383
Datum: 09. ledna 2010 19:12
 no mohlo by to být tim...ale jak ti říkám já rozdělal kohoutek a voukal jsem do něj a mohl jsem se udusit pač byl ucpanej...skus to a pak dej vědět  třeba napiš na icq 362439383
Datum: 09. ledna 2010 19:11
 to znamená skus vyčistit nádrž,kohoutek,hadičku,karburátor....nebo třeba koukni jakej máš předstih a odrh ae tim si nemyslim že to bude...a nebo pecka na pladívku
Datum: 09. ledna 2010 19:09
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel8434
 To by mohlo bejt ono, když motor běží, tak nepřeplavim karburárot, třeba je taky chyba v kohoutku...je to možný?
Datum: 09. ledna 2010 19:09
 Třeba něco ucpanýho....V neděli jsem ho byl project a na trojku se mi taky začal dusit a ve středu nešel skoro vůbec...tak jsem včera vyčistil celej palivovej systém a největší problém byl v kohoutku pač z kohoutku benzín netekl ale kapal protože byl ucpanej...
Datum: 09. ledna 2010 19:07
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 zdar draci da se karburátor dell orto dát na babettu 210 bez komplikací nebo je treba nejaká uprava dikijo a este okolik to zvisi rychlost
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 17:42
 jj tak to se omlouvám ....to bude dobrá investice protože babeta je hodně udušená karbecem
Datum: 09. ledna 2010 17:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 09. ledna 2010 17:31
 No fakt nevim ....ale s dell orto 21 by to teda nešlo s babetou moc skušeností nemám ale dell orto 17,5 to byto možná šlo ale aj tak by to bylo moc
Datum: 09. ledna 2010 15:23
Jméno: fanys
IP: uživatel8431
 ja si tu ten karburator kupoval a dal sem ho tam bez problemu a jezdi to lip nez s origo... lip to tahne a ta rychlost se taky zvyší, a při studenejch startec taky bez problémů.... fakt se to vyplatí
Datum: 09. ledna 2010 14:12
 zdar,nejsem extra ladic,ale vim ze zalezi na velikosti difuzeru,kdyz bude mensi nez u origo karbecu tak to pojede hur a kdyz bude zase moc velkej tak to pojede taky hur protoze to nebude stihat spalovat,pude tam toho proste moc...tady ti urcite poradej jaka velikost difuzeru je na to nejlepsi
Datum: 09. ledna 2010 13:42
 Zdravím všechny pionýry!Konečně jsem dostal čas vám napsat.Chystám se na přípravu na jaro  ,takže k věci.Mám zájem o trysky co tu prodává sesa.1.tryska PIO 76 2.tryska 72 orig.,která je vhodnější,kvalitnější,lepší,...atd (mám sportovní filtr od sesy).Taky sháním zadní pneu na pionýra,můžete mi poradit kde ji seženu za dobrou cenu?A ještě jeden dotaz,je to koleno sání tady u sesy rovné zabroušeně a stejné jako originál,nebo ho budu muset slícovat s karburátorem?Jinak díky za odpovědi...\r\n\r\n P.S.:Mám Jawu 21,jednu z posledních
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 10:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Koukni na stránky MITAS. Nabízejí kvalitní české pneu. Prodávají i pneu orig na fika i takový silniční. No stačí si jen vybrat. Na fichtla se cena pohybuje okolo 600 kč za pneu.
Datum: 09. ledna 2010 10:12
 O zvýšení výkonu mi ani zas tak nejde,jde mi spíš o průběh.Já mám taky trysku 68,ale kvůli sport. filtri mám ochuzenou směs,proto chci větší trysku.A to pneu jsem myslel na netu,co nejlevnější,samozřejmně  .Ale aby to nebyl žádnej číňan,...Sava a podobně..
Datum: 08. ledna 2010 19:15
 Tak já osobně používám trysku 68 a jsem sní spokojený. Pokud chceš aby ti to zvýšilo výkon tak to už zde nedávno psali že ti to zvedne nepatrně a to pneu myslíš asi na netu že kde levně koupit ?
Datum: 08. ledna 2010 19:00
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Chci ze zeptat jaký bowden zadní brzdy je vhodný na jawu 555 de luxe s revmaplechy? dá se použít ten stejný jako na tu obyc 555? a co bowden plynu na 555 vnabidce zde neni, tudíž nevím jestli lze použít jiný? Děkuji draci za odpoved, mozna spis seso teda
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 16:01
 kdybys mi moh poslat fotku bylo by to supr  (mejl vejs) a nevis jak na to s tim plynem?
Datum: 08. ledna 2010 16:01
 kdyztak rekni, muzu poslat foto
Datum: 07. ledna 2010 22:20
 cau, mam jawu 555 s revmaplechama. origo bowden zadni brzdy by mel trochu zkratit, aby nebyl moc dlouhej (skoro o pulku). nebo ho muzes nechat trcet schovanej pod levou naslapkou jako jsem to udelal ja. nevadi to.
Datum: 07. ledna 2010 22:19
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 čau hele nevíte někdo proč mi protéká benzín z karbecu na babette 210 vše sem přetěsnil a teče
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:35
Jméno: seky
IP: uživatel8467
 mně se to u pionýra stalo taky vyměnil jsem karburátor fichtl jezdí,možná by se to dalo opravit,pod tryskou je takový otvor a ten je ucpaný kouskem mědi,ta někdy vypadne a benzín teče
Datum: 13. ledna 2010 20:35
Jméno: fanys
IP: uživatel8424
 me to chcalo taky, ale ted sem si koupil ten karbec "del orto" a je to bez problemu....
Datum: 07. ledna 2010 18:31
 Je to tak jako říká Dobešová a ty Webster jestli ti to teče jen když stojíš tak ti prokapává jehlový ventil já někdy ani benzín nevypínám a neteče ale jistější je ho vypnout bo člověk nikdy neví kdy se plovák zasekne, při jízdě je strašně malá pravděpodobnost seknutí bo se motor pořád třepe
Datum: 07. ledna 2010 15:18
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Nezavírá ventil v plov.komoře,nebo zadrhává plovák,nebo je děravý.
Datum: 06. ledna 2010 22:51
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Yuri: máš tam nový těsnění, mě se docela osvědčilo to z gumy, nebo špatně nastavenej plovák, seš si jistej že to neteče z toho plastu  , jak je na něj napojenej takovej ten kousek hadice co vede do rámu?
Datum: 06. ledna 2010 22:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Webster: ja mám ten istý problém lenže mne to tečie s plavakovej komory
Datum: 06. ledna 2010 20:55
 to teče snad každýmu, mělo by to téct jenom když stojíš, proto je tam taky odkapávací miska. Jinak, teče to z toho černýho plastu.
Datum: 06. ledna 2010 19:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odšroubuj plovákovou komoru a zjisti ,jestli rameno plováku může uzavřít ventil přívodu paliva.Může být blokovaný jistícím pérkem.
Prověř také funkčnost ventilu a seřízení plováku.
Datum: 06. ledna 2010 18:26
Jméno: Roman Vaňousek
IP: uživatel8280
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 21:49
 si tam davejte co chcete ja furt rikam ze dam lepsi olej ale nedam protoze co ja tady z 5ti litramam budem delat, do vseho to lejem do pili, krovinaku, motorky, a neni problem nikdy sem nepridrel a to i do motorovky proste do vseho dame 1:40 vic neni potreba !
Datum: 07. ledna 2010 21:49
Datum: 07. ledna 2010 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 A co takhle M6A ?  myslím že to s tím M2T vyjde nastejno
Datum: 06. ledna 2010 22:24
Jméno: King
IP: uživatel8418
 Kluci doporucuju M2T Castrol do sekacek stoji 1l 125kc a jezdim na neho rok a pist jako po vybrusu je uplne super a M2T Paramo to je taky kentus to tam mozes rovno nachcat ja jezdil pre rokem cely leto na neaky M2T ktery nemelo ani etiketo stal 18kc na 5l hosi takovej bordel co sem videl kdyz sem to rozdelal jak se to zadrelo ste nevideli!!!chtelo se me pomali blit.Opravdu ten Castroj je trida!!!
Datum: 06. ledna 2010 20:49
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Pestic: Mno na oleji se sice šetřit nedá, to souhlasim, ale do pionýra lejt olej za 400/l co leju do DT, myslim že je sakra nesmysl  , ale určitě snad cokoli jinýho než M2T je lepší..Osobně kupuju Husquarnu za 140/l (prý polosintetika) a docela dobrý..
Datum: 06. ledna 2010 20:44
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
Datum: 06. ledna 2010 20:40
 Nepride vam to us trapny?M2T si ubec nezaslouzi takovyhle rozebirani...na oleji se setrit neda!!!!!!!!!!!!Ku*va kazdej kdo neni uplnej debi*l tk tam leje lepsi...tkze jakejkoliv jinej olej krom M2T.pac kazdej prece vy ze kvalitni olej se podepise na zivotnosti a bezproblemoveho chodu motoru....
Datum: 06. ledna 2010 20:33
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Michale nevim teda proč to hodnotýš za 3 ty znáš snad nějakej horší olej než je M2T
Datum: 06. ledna 2010 20:03
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Treba dobrej je karbon v hlave  zmensi se spalovak..takze je to jako snizena hlava
Datum: 06. ledna 2010 18:43
 jo a u m2t asi po pul roce budeš mit 1 cm karbonu a rozpečeny kroužky takže uvidiš sám ale já na něj nejezdim
Datum: 06. ledna 2010 18:38
 hele já ti to řeknu asi takhle pokud jezdíš na paramo trysk m2t tak to je dobry ale ostatní m2t sou na pi*u a jinak kdybych to měl ohodnotit od 1-5 tak to je 3- sou daleko lepší oleje v porovnání cenaXkvalita je dobrej shell advance sx a nebo nějakej olej co je nad 100kč a ředí se 1:50 ty to dávej 1:33
Datum: 06. ledna 2010 18:37
 hehe  zas nekdo se probral ze tu dlouho m2t nebylo tak da dotaz
Datum: 06. ledna 2010 17:42
 by se měl založit pokec zvlášť pro M2T a zvlášť pro ostatní oleje. Bo když to sloučíte tak je z toho rvačka
Datum: 06. ledna 2010 17:20
 romane...vyser si oko blbe!!!
Datum: 06. ledna 2010 16:00
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 06. ledna 2010 14:43
Jméno: standa
IP: uživatel8414
 do políčka "hledat" zadej slovo M2T a máš co číst na celý víkend.......vyjadřovat se víc nebudu .......pokud to nabude zase akorát smeru provokace,mažu to!
Datum: 06. ledna 2010 12:22
 na túto otázku sa pýtali už miliony luďí a ešte sa miliony opýtajú moja odpoveď je že pokiaľ maš aspoň šťipku úcty k pekaču tak mu dopraješ nejaký lepší olej ako tento sopel či brustná pasta čí čo toje
Datum: 06. ledna 2010 12:22
 Čus chlapy, mám dotaz máte někdo jawu 350/638 nebo 639? Nevíte jaká je napsaná průměrná spotřeba v TP? Nebo v nejaký příručce? Nehci reálnou spotrebu chci jakou udavají díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:41
 Michael21: Těch 4l/100km dáš když pojedeš plynule 80km/h.  Nicméně, jak píšeš o spotřebě 8l/100km, tak to je při hodně sportovní jízdě. Když jsem měřil spotřebu na trase cca 300km dlouhé vedoucí jak po hlavních tazích, tak přes obce a z malé části po dálnici, tak jsem měl spotřebu asi 5,3l/100km. Taky to je dost na motorku, ale pravda je, že ne vždy to člověk často nedrží v zeleném poli otáček. Další věc jsou převody Jawy. Přecijen ta pětka u motoru 638 chybí. Na čtyrku to má pořád hodně dobrý zátah a stoupavost.
Datum: 25. ledna 2010 17:41
 hhh tak ty 4 litry fakt jen píšou můj tata měl 350ky 4 a s toho 2 uplně novy a dodře zajety a 4 litry s něma nedáš ani za hovno normálka tak 6l když tomu dáváš tak8 a ve dvou v kopcu si veme aji těch 10 ukažte mě 350ku co žeze 4 litry krom kejvačky 350ky ta ty 4 litry fakt žere ale 634 a vejš to je hruza
Datum: 06. ledna 2010 18:57
 Myslím, že v TP mám psáno 3,8l/100km při 80km/h.
Datum: 05. ledna 2010 21:59
Jméno: Standa
IP: uživatel3192
 no myslim ze má pravdu......k cemu to chces,smim li se zeptat?
Datum: 05. ledna 2010 21:57
 diky
Datum: 05. ledna 2010 21:43
 čau. u obbou typů se píše 4 l/100 km
Datum: 05. ledna 2010 21:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, hele je možný dát na S22 trysku z fika 72 :-o +přímé sání. Je to možná blbost, ale když už se dneska bavíme o tryskách, tak jsem zvědav co mi napíšete (ale něco smysluplného). Kámoš chce přetryskovat S22 a chce tam dát trysku 72. Tvrdím mu, že by mu na jehle 1. zářez nestačil.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel8414
 tak to prrrrr zase.......mel sem v ruce tyhle jikovy o prumeru 14 a 15mm.......konkretne 12mm sem este nevidel.....kamos mel S22 a mel tam karbec 14mm,trysku 60.....u znamyho(je mu asi 60) co dela stadiony sem mel v ruce karbecy jak z 05 tak z S22 a opet jen 14 a 15mm ......prave tam sme se dohadovali jestli ten ci ten patri do stadiona ci do fichtla,kvuli jedny "renovaci" 05 pro veteran klub ...... takze ted v tom mam peknej guláš...... ale tak ono je to tak nejak jedno.....podstatou veci stejne bylo ze tryska 72 je kravina......
Datum: 06. ledna 2010 12:53
 Marku, jinak to, co píšeš o karburátorech není zcela správně. Pionýr typ 05 měl karburátor převzatý ze Stadionu S22 a měl průměr 15mm. Kdyžtak hoď někam fotku karburátoru, co tam máš.
Datum: 06. ledna 2010 8:18
 Tryskování bude záležet samozřejmě na sání, ale taky na výfuku. U S22 bude záležet jestli tam máš ten plastový kryt sání a nebo ne. Já mám S22 z roku 1962 a originál karburátor tam byl průměru 12mm a ten je i uvedený v příručce. Je to přesně tak, jak říká zdenekk. S23 má průměr 14mm. S původním karburátorem 12mm tam byla tryska tuším 52. Pak jsem tam dal průměr 15mm, který se prý dával na některé S23, a trysku převrtal na 55. S tryskou 60 mi to jelo špatně a s tryskou 68 už vůbec ne.
Ale viděl jsem taky Stadiona, který měl poslední výbrus a tedy obsah skoro 60ccm, a ten měl karburaci bez tlumiče sání a tryskování tam měl myslím 68. Dost možná měl i upravenou vložku výfuku. Maník na tomhle stroji mi v pohodě ujel. Prý mu to po rovince jede 70.
Datum: 06. ledna 2010 8:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pro zdeňka: S22 má už karbec co měli modely 05 do roku 1965 (difuzor 14mm) a od 1965 měli 05 karbec už vzhledem fichtlařskej, ale difuzor 15mm. Myslím, že takhle to je. Kámoš měl na S22 karbec z Báby 210 12 mm karbec a nešlo mu to do vysokých..... nebyl benzín  takže mají větší. je to napsané i v příručkách, lae nechci se hádat.
Datum: 05. ledna 2010 21:42
 pozor......S22 má difuzor pouze 12mm. 14mm má S23.
Datum: 05. ledna 2010 20:52
Jméno: Standa
IP: uživatel3192
 blbost......sani to nema zadny,je v podstate otevreny od vyroby,neni tam co otvirat....origo tryska je 60.....prumer karbecu 14mm.....co na tom chce pretryskovavat??? kazda vetsi tryska bude horsi a horsi......at da karbec z fichtla......
Datum: 05. ledna 2010 19:38
 CUs draci kdyz dam do pionyru tu trysku 78 tak jestli to pojede lip ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 22:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na upravenej karbec se to dava a na serii to opravdu nema smysl mam doma takovej karburat s prevrtanejma kanalkama a zvetsenym difuzorem a ta triska co v tom je ma opravdu velke diry typoval bych to na 80 a vic je to fakt obrovsky , ale na normalnim karburatoru to s tim ani nechytne a kdyz uz tak to nema vykon tzn. neni vzdyplati cim vetsi tim lepsi
Datum: 05. ledna 2010 22:43
Jméno: Standa
IP: uživatel3192
 je to k nicemu...... seriový motor s tim dle me pojede o hodne hůř nez s tryskou 68......mozna nepojede vubec....vetsi tryska-bohatsi smes....moc bohata smes-malej výkon .....smes ma bejt nastavena tak,aby nebyla ani chudá ani bohatá,pak je vykon nejvetsi......poznas to podle cihlove svicky.
Datum: 05. ledna 2010 19:42
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Jestli to das na origo pionyra tak to pojede hůř než se 68 nebo 72 a ještě to bude to vic žrát
Datum: 05. ledna 2010 19:02
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nepojede to vubec anebo hoodne blbe
Datum: 05. ledna 2010 18:58
 zdar jaky číslo má mít hlavní tryska na fichtlovi 21ce slyšel sem že prej 72 a já tam mám 68 s jakou to pojede líp a jaká má bejt origo????díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:18
 Já mám 68 a jede mi 90 tak nevim co řešíš když už dělat něco se směsí tak jinej karbec.
Datum: 06. ledna 2010 19:18
 mě stačí ať fichtl jede alespoň 65 Km/h a jsem spokojený nemusím si nějak lámat hlavu jestli to musím nějak štelovat. A jelikož má nové písní kroužky a nemá ještě výbrus tak jede ten můj celkem slušně.
Datum: 06. ledna 2010 17:38
 já mam na 05ce trysku 62 a na mustangu 59 jsou tam asi od nepaměti páč sou slušně ohlodaný a jede to s nima dobře
Datum: 05. ledna 2010 19:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To nejde takhle rict musis jich mit vic a zjistit se kterou to jde nejlpi proc si myslis ze se k delortum doporucuje koupit sada zhruba o 20 tryskach...
Datum: 05. ledna 2010 18:49
 jo přesně 68 stačí,kdyš máš motor aspon v trochu dobrým stavu tak to jede dobře,ale pokud chceš aby to jelo líp dej tu 72 a sportovní filtr,pak by ti to mělo nepatrně víc jet
Datum: 05. ledna 2010 18:21
 Ja tam má 68 a jsem spokojený
Datum: 05. ledna 2010 18:15
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8410
 čau draci hele nevíte která je nejlepší svíčka na fichtla 20???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 18:20
Jméno: havex77
IP: uživatel1058
 ja mam bosch se širokou elektrodou a točí ti jak blázen
Datum: 09. ledna 2010 18:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je fakt ta NGK je dobrá ale už se mi taky parkrát stalo že jsem jí ulil a prostě jsem ro už nerozběhnul...ale stačí jí pak vyndat a očistit a zase jezdí
Datum: 05. ledna 2010 22:10
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 No já nevím určitě se tu najde nekdo kdo se mnou nebude souhlasit ale z mých zkušeností bych ti doporučil NGK B7HS ... me to s ní oproti brisce točilo mnohem víc ...ale zaporem je nachylost na ulití
Datum: 05. ledna 2010 19:31
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 No já nevím určitě se tu najde nekdo kdo se mnou nebude souhlasit ale z mých zkušeností bych ti doporučil NGK B7HS ... me to s ní oproti brisce točilo mnohem víc ...ale zaporem je nachylost na ulití
Datum: 05. ledna 2010 19:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Obyč brisk n15C.
Datum: 05. ledna 2010 18:02
 Zdravim vás šohajové. prosím poradte mi.Mam problem s babettou a uz nevim cim to muze byt. Jednou jsem jel a najednou jakoby dochazel benzin,prostě spadly otacky jenom na volnobeh a po pridani plynu ty otacky trosku nadskocili a ihned to zacalo chcipat. Tak sem myslel ze je neco ucpane.Karbec i kohoutek jsem perfektně vyčistil a pořád to samé. Koupil jsem nový plováček a seridil predstih a tento problem už je jenom pri startu. Musim asi minutu usilovne šlapat,až to chytne a jde to na volnobeh. Pridam plyn a otacky zacnou klesat. Tak s tím rychlopalem musim furt točit jak blbý (pridam plyn,az zacne chipat tak pustim,zase pridam... a porad tak dokola) tento proces trva tak asi 5 minut než se to rozchrchlá a teprve pak už to jede normalne. Az skoncim jizdu,necham babettu 10 minut stat tak to musím startovat zase tímto stylem. jinak když to stojí tak 2-5 minut tak stačí šlápnout a jedu. Jinak tím že je zima to určitě nebude. Když bezela normalne a bylo -20 tak stacilo 5x protocit slapatka a uz fičela.Rekl bych ze to bude asi spatne sestelovany plovak. Vypada to na velkou a nebo malou hladinu v komoře? Radsi se zeptam protoze nevim co s tim je tak abych tam neco nepo****il Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 16:07
 no to mužou byt i jine věci jako třeba špatny tyristor nebo svička atd
Datum: 05. ledna 2010 16:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odšroubuj hlavní trysku a nyní přilož pravítko na vršek toho otvoru. Ty plováky musí být v rovině .
Datum: 05. ledna 2010 8:34
 Mam taky blby dotaz. Ta emulzní trubice je co? Pokud jsem to dobře pochopil tak je to ta trubice do které se zašroubuje tryska (ve které je jehla šoupátka) Má to byt zaroven tým hliníkem a nebo triskou?
Datum: 04. ledna 2010 22:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Plovák seřiď tak, aby vršky plováku byly v jedné rovině s emulzní trubicí. Podívej se, jestli je průchozí dírka pod volnoběžnou tryskou, která ústí za šoupátko.Dej
novou svíčku. Šroub přídavného vzduchu dotáhni a znova povol o 1 a 1/4 otáčky. Jestli byla svíčka černá, podívej se na filtrační pletivo ve víku sání. Když je ho
moc nebo je zanesené, motor jde špatně do otáček a svíčka je začouzená.
Datum: 04. ledna 2010 21:40
 Zdar, zkoušel si si pohrát s nastavením karburátoru, popřípadě jinou svíčku, jakou má barvu? Ta hladina v plovákovce to nebude, když to to potom jezdí normálně, já když jsem jí měl špatně nastavenou tak když jsem dal plnej kotel tak se to dusilo.
Datum: 04. ledna 2010 19:46
 zdar lidi ja tu ma sesa ten karbec na babettu 210 dell orto musi bejt nejaka uprava nebo ne aby ste to tap daly?dik za odpovet jo a jak to s tym jede
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 18:10
 akorát ještě vyměnit plynový lanko
Datum: 03. ledna 2010 18:10
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Žádná HARD uprava není potřeba jenom sdělaš starý a namontuješ nový . Má to takový tuning zvuk (prdící) ve výkonu sem to moc nepoznal ale asi na tom něco bude...
Datum: 03. ledna 2010 18:05
 zdar, nic upravovat nemusíš, nemam ho ale slyšel jsem že to snim jede líp
Datum: 03. ledna 2010 18:02
 Zdravim, tak dneska jsem byl po měsíci provětrat svího fíka. Nechtěl chytit tak jsem ho rozlačil a chytil krásně. Nechal jsem ho 10minut klapat a pak jsem se dalších 5 minut projížděl kolem baráku než přišel kámoš. Šli jsme za vesnici že se tam pořádně projedem. Tak já ho nakopl a jel jsme z toho kopce jsem jsem kopec a na trojku začal vynechávat a když jsem nezmáčkl spojku tak chcípl. Nevíte co s tim? koukal jsem tak hladinu mám dobrou. No a pak kámoš na mě volá ze zhora abych tam šel no tak jsem tam šel a zjistil jsem že se mu při roztlačování netočí kolo prostě jak kdyby nešla spojka. Nevíte co by s ní mohlo být nebo popřípadě čím by to mohlo být? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 16:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No ten tvůj fichtl: to máš něke nějakou trysku ucpanou. Zkus to vyčistit. A tomu tvýmu kámošovi vyřiď, že je to celkem normální, že když jsi na sněhu, že to kolo prokluzuje a to kolo se prostě neroztočí. Ne Vážně- možná že se mu kousla spojka na koši. To se mi taky stalo. Nebo praskla kulička mezi tyčkama.
Datum: 03. ledna 2010 16:16
|



|