slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  113  114  115  116  117  118  119  120  121  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ještě bych se chtěl zeptat čím utěsňujete spoj výfukovýho kolena tlumiče výfuku? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      IP: uživatel6698    
LUKOPREN, doporucuju vsem.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no najezdilo se vcelku dost km a když jsem dotahovbal rouby u stojanu tak jsem ji skontorloval a pořád byla přitáhla ale fikuss má pravdu že lepší je to co má on. To máš lešpí záruku ale já taky s tím nekrosim apod. takže je to asi tím.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posledne jsem to udelal tak ze jsem to poradne vycistil na kraji vejfuku a koleno z venku ten kousek kde bude svorka dal tam motorovej silikon a svorku poradnou ne jako tady ma bobacz to hnedka strhnes ja jsem si udelal svoji jinak se da koupit obcas nekde treba tady v kramku
 
 
Datum: 14. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já utěs%nuje pouze azbestovou šňůrou, objímkou a keramickou pastou na výfuky http://bobacz.rajce.idnes.cz/Fotografie_z_nekterych_oprav/#DSC00218.JPG
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
skus teflonovou pásku, já s ní taky utěsněju a sem spokojenej.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
u jednoho to mam taky svareny - ale blbe se cisti karbon - jinak pouzivam na ty dalsi azbestovou snuru -
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je mnoha možností,já jsem si ttu koupil objímku ale dycky byla posunutá po dlouhé jízdě,můžeš zkusit i alobal,azbestovou šnůru,či lukopren ten je asi nejlepší,a nebo to jednoduše svař :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci rozhod jsem se vycistit nadrz kyselinou citronovou jenze nevim kolik kyseliny mam dat na 5,5l vody ma bejt 5 az 10% dik za odpovedi?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Já jsem na to vzal nějaký komunistický Unisolven co mi dal děda. Pak jsem do nádrže přisypal mosazný matky a důkladně promíchával. Pak jsem udělal ještě 2 výplachy tim Unisolvenem a rez je pryč!
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Kam chodíš do školy? 10% z 5,5l je 0,55l. (trojčlenka) a dost záleží kolika procentní je ta kyselina citronová. Ale radil bych ti spíše klasický zpusob (matičky atd.) jistě to znáš.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalij tam močky z kočky,promixuj je s tvojí DNA (ovšem jestli ti ta DNA eště v kredenci zbyla) ,pak použij tu kyselinu,a rez už v životě neuvidíš
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: dbh      IP: uživatel5617    
se ti posere a mislím že stím tvym pristupem to uzposrany je
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja koukal na netu a jsou tam fotky toho jak to timhle cistil a je to pekny
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kyselina citronová s vodou bude špatná voda ti tu nádrž zničí já ji mil ziravinou řezenou s vodou a nádrž srezavila a je teď zničená ahnusná.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel8465    
draci, poraďte - jak se přidělává odkapová miska u dvacítkového karbecu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj mel by tam bejt sroubek s kuzelovou hlavou na plochej sroubovak, ale jakej prumer zavitu tam je to nevim. a neni to ani tak dirka jako spis vystupek sikmo zespoda na plovakovy komore s vnitrnim zavitem http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=420 tady na obrazku je to dobre videt vedlo sroubu co je na dne plovakovky
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel8465    
bobacz: já sem kupoval novej karbec, tak by tam mělo být vše karlos: (zaptám se jak dement,ale pro ujasnění) - znamená to opatřit si šroubek a uchytit s ním misku do toho volného otvoru se závitem, co je pod plovákovkou?
 
 
Datum: 14. ledna 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale já měl třeba na fichtlu od původního majitele ten závit na ten šroubek uřízlí a spájený a nevím proč tak jestli nemáš stejný případ
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zespoda na plovakovce mas zavit tak protahni sroubek tou miskou a prisroubuj
 
 
Datum: 13. ledna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
zdar da se karburátor dell orto dát na babettu 210 bez problému?nebo je nutna úprava?dik za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdr, nic upravovat nemusíš, jenom vyndáš starej a lanko na plyn a dáš tam novej i s lankem co se k tomu dodává, toky o tom přemejšlim, ale zase mě odrazuje, že nemá odkapávací misku :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: bezmozeek      IP: uživatel5272    
hoši nechci aby se tu zase strhla hádka o tom jestli je M2T sračka nebo ne tak to berte pouze jako informaci.jezdil sem na M2T hodně dlouho ale jelikož sem neměl papíry tak sem jezdilll popolích a bylo to v klidu,jak sem ale vyjel na silnici a jel sem dlouho a pořádně se fichtl ohřál tak nemazal a já samozřejmně zadřel,koupil sem teda tenhle olej: http://ulozto.cz/3589296/dsc00073-1 http://ulozto.cz/3589295/dsc00072-1 stál sice 250 Kč litr ale řeknu vám je to uplně jinej olej,nesmrdí,neni zasranej vejfuk a hlavně to uplně jinak jede,ale řikam berte to jako informaci a nehádejte se,stejně to nemá cenu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: macek27      IP: uživatel8411    
no asi takle fichtl je bufetak ten sežete všecko ja mu lil i plnou sintetiku co de do kamijonu a ktera je stavena na 2500 ot/min a byla to pohodička a jawa 250 leju m2t a do dandyny sem jednou nalil m2t a po sedmi kilakach sem malem přeletel řidítka jak se to kouslo :-D:-D:-D:-D:-D na co mislíte že jezdili v 1960 na plnou sintetiku to jo i m2t by byl pro ne přepich
 
 
Datum: 19. ledna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: med'ák      IP: uživatel8419    
Hydraulický,převodový a vyjetý oleje to je smrt pro všecky motory!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7979    
to se zase nekdo probudil......ja to rikam uz dva roky a vesmes tyhle polní a lesní krosaci mi furt napadaj,ze pomlouvam m2t.....ja to rikam furt,ze jak na tom zacnes poradne jezdit,zjistis ze je to spatny......
 
 
Datum: 10. ledna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já mám 05 u který je motor zralej na Go a saje mi to oil z převodovky(vyjetej olej ze všeho možnýho :-D) a jezdí to no ale žádná sláva
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z kopce výborně, po rovině nic moc :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: bezmozek      IP: uživatel5272    
a jak to jelo na ten převoďák?
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byly časy co sem jezdil na převodový oil v poměru 3:1....aspoň toho bylo víc :-D..... jinak tohle bych chtěl domu http://3.bp.blogspot.com/_UHZATJBx8jM/R2ky_E0vQCI/AAAAAAAABnI/UKy-9Cc7tYk/s1600-h/onewildnight+136.jpg :-D :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: bezmozek      IP: uživatel5272    
já vim že tady odpovídá na hodně dotazů že dost radí ale kdyš sem napíšu v klidu dotaz a on ti řekne KOHO TEN TVŮJ ŠROT ZAJMÁ? tak co mu mam na to říct kdyš ten olej beztak ani neviděl
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bezmozku,rek bych ze cezetak (alias- krvelacny metalista) :-D toho ma vyzkousenyho a najezdenyho vic nez ty...tak se s nim prosimte nehadej,on ti pride vhod az budes chtit zase s necim poradit ;-)
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: bezmozek      IP: uživatel5272    
já sem dal příspěvek jako radu a ne aby někdo přišel a začal tady machrovat,jestli to toho metalistu nezajmá tak at do tohodle příspěvku vůbec neodepisuje.byla to rada a ne vyvolání hádky
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak jestli to bere jako 1:50 to utáhne, tak se nediv.... Když je v příručce 1:25, tak dám 1:25 a nemám vokolo toho kecy. A správný fichtl má smrdět ještě minutu po projetí..
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokiaľ viem M2T spôsobuje skôrše vydriete vložky valca a opotrebenia krúžkov a piestu a nieto zadretie motora.
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice jsem proti M2T ale je blbost abys to nanej zadrel musel bys jet porad naplnej max. otacky a to na dvojku nebo jednicku pak by se ti to mozna podarilo ale pri normalnim jezdeni tezko musel si spatne rozmichat olej z benzinem
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mal som raz stavy keď som mazal hydraulickým alebo motorovým olejom na a fungovalo ale to už bol valec na odpis tak mi to bolo jedno teraz mažem ESSO 2T Special môj spolužiak mazal Raciolom čo narobimé baľšaja techňika
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: čteš jak z knihy :-D..... jinak já mažu vším co je mastné..mám i Kastró...a na hlavě taky :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to neví cezetak je krvelačný metalista :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
bezmozek asi nevi s kym mluvi:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: bezmozek      IP: uživatel5272    
kdyš si nechceš nechat poradit tak se rači ani neozívej,já sem mluvil stejně jako ty ale ty budeš mluvit taky jinak,kdyby si jednou skusil lepší olej tak bys řek taky že je sračka,ale kdyš myslíš že je lepší koukat jenom na cenu tak si to mysli dál ale počkej aš pojedeš nějakou dlouho trasu
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co my jako s tím? myslíš že me zajímá ten tvůj šrot? M2T náhodou krásně voní!
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to rikam porad...
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: bezmozek      IP: uživatel5272    
sry za ty odkazy musíte je rozdělit a u toho druhýho smazat to STÁL nějak se mi to zmáčklo
 
 
Datum: 10. ledna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci kolik u vás stojí benzin natur.91? u nás 29/l,ptám se tak pro informaci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U tanku v jihlave kolem 28Kč
 
 
Datum: 10. ledna 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel6972    
natural 91...28.50,- , natural 95...29.50,-
 
 
Datum: 10. ledna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
to máte dobrý u nás 31.80kč za 1litr, teď od novýho roku, včera sem kupoval 5L. xD
 
 
Datum: 10. ledna 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslel jsem natural 95.na ten tu jezdim já
 
 
Datum: 10. ledna 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natural 91??? spis pecial takovej natural neznam no u ONA maj special za 25,60 ale radsi si priplacim a koupil jsem pred novym rokem 20 L stal asi 27,80 v ty dobe tetka je drazsi ten levnej stoji za hovno vubec to nanej nejede a huli to jak dymovnice i presto ze tam davam olej 1:50
 
 
Datum: 10. ledna 2010 11:02
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy      IP: uživatel8434    
Čau, mám problém s Jawou 21, jede normálně, po chvíli se začne dusit...prostě nejede. Čim by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: seky      IP: uživatel8467    
asi to bude špatnou směsí
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: seky      IP: uživatel8467    
asi to bude špatnou směsí
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mohlo by to být tim...ale jak ti říkám já rozdělal kohoutek a voukal jsem do něj a mohl jsem se udusit pač byl ucpanej...skus to a pak dej vědět :-) třeba napiš na icq 362439383
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mohlo by to být tim...ale jak ti říkám já rozdělal kohoutek a voukal jsem do něj a mohl jsem se udusit pač byl ucpanej...skus to a pak dej vědět :-) třeba napiš na icq 362439383
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mohlo by to být tim...ale jak ti říkám já rozdělal kohoutek a voukal jsem do něj a mohl jsem se udusit pač byl ucpanej...skus to a pak dej vědět :-) třeba napiš na icq 362439383
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mohlo by to být tim...ale jak ti říkám já rozdělal kohoutek a voukal jsem do něj a mohl jsem se udusit pač byl ucpanej...skus to a pak dej vědět :-) třeba napiš na icq 362439383
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to znamená skus vyčistit nádrž,kohoutek,hadičku,karburátor....nebo třeba koukni jakej máš předstih a odrh ae tim si nemyslim že to bude...a nebo pecka na pladívku
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy      IP: uživatel8434    
To by mohlo bejt ono, když motor běží, tak nepřeplavim karburárot, třeba je taky chyba v kohoutku...je to možný?
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba něco ucpanýho....V neděli jsem ho byl project a na trojku se mi taky začal dusit a ve středu nešel skoro vůbec...tak jsem včera vyčistil celej palivovej systém a největší problém byl v kohoutku pač z kohoutku benzín netekl ale kapal protože byl ucpanej...
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
zdar draci da se karburátor dell orto dát na babettu 210 bez komplikací nebo je treba nejaká uprava dikijo a este okolik to zvisi rychlost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tak to se omlouvám ....to bude dobrá investice protože babeta je hodně udušená karbecem
 
 
Datum: 09. ledna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
honza73 ® : ale ne tenhle:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2035.html ale franc myslí tento: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1059.html
 
 
Datum: 09. ledna 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No fakt nevim ....ale s dell orto 21 by to teda nešlo s babetou moc skušeností nemám ale dell orto 17,5 to byto možná šlo ale aj tak by to bylo moc
 
 
Datum: 09. ledna 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: fanys      IP: uživatel8431    
ja si tu ten karburator kupoval a dal sem ho tam bez problemu a jezdi to lip nez s origo... lip to tahne a ta rychlost se taky zvyší, a při studenejch startec taky bez problémů.... fakt se to vyplatí:-)
 
 
Datum: 09. ledna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,nejsem extra ladic,ale vim ze zalezi na velikosti difuzeru,kdyz bude mensi nez u origo karbecu tak to pojede hur a kdyz bude zase moc velkej tak to pojede taky hur protoze to nebude stihat spalovat,pude tam toho proste moc...tady ti urcite poradej jaka velikost difuzeru je na to nejlepsi :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: havex77      E-mail:      IP: uživatel1058    
Zdravím všechny pionýry!Konečně jsem dostal čas vám napsat.Chystám se na přípravu na jaro :-),takže k věci.Mám zájem o trysky co tu prodává sesa.1.tryska PIO 76 2.tryska 72 orig.,která je vhodnější,kvalitnější,lepší,...atd (mám sportovní filtr od sesy).Taky sháním zadní pneu na pionýra,můžete mi poradit kde ji seženu za dobrou cenu?A ještě jeden dotaz,je to koleno sání tady u sesy rovné zabroušeně a stejné jako originál,nebo ho budu muset slícovat s karburátorem?Jinak díky za odpovědi...\r\n\r\n P.S.:Mám Jawu 21,jednu z posledních :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Koukni na stránky MITAS. Nabízejí kvalitní české pneu. Prodávají i pneu orig na fika i takový silniční. No stačí si jen vybrat. Na fichtla se cena pohybuje okolo 600 kč za pneu.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: havex77      E-mail:      IP: uživatel1058    
O zvýšení výkonu mi ani zas tak nejde,jde mi spíš o průběh.Já mám taky trysku 68,ale kvůli sport. filtri mám ochuzenou směs,proto chci větší trysku.A to pneu jsem myslel na netu,co nejlevnější,samozřejmně :-D.Ale aby to nebyl žádnej číňan,...Sava a podobně..
 
 
Datum: 08. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já osobně používám trysku 68 a jsem sní spokojený. Pokud chceš aby ti to zvýšilo výkon tak to už zde nedávno psali že ti to zvedne nepatrně a to pneu myslíš asi na netu že kde levně koupit ?
 
 
Datum: 08. ledna 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: dokovoj      IP: uživatel5252    
Chci ze zeptat jaký bowden zadní brzdy je vhodný na jawu 555 de luxe s revmaplechy? dá se použít ten stejný jako na tu obyc 555? a co bowden plynu na 555 vnabidce zde neni, tudíž nevím jestli lze použít jiný? Děkuji draci za odpoved, mozna spis seso teda :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: dokovj      E-mail:      IP: uživatel5252    
kdybys mi moh poslat fotku bylo by to supr :-) (mejl vejs) a nevis jak na to s tim plynem?
 
 
Datum: 08. ledna 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyztak rekni, muzu poslat foto
 
 
Datum: 07. ledna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, mam jawu 555 s revmaplechama. origo bowden zadni brzdy by mel trochu zkratit, aby nebyl moc dlouhej (skoro o pulku). nebo ho muzes nechat trcet schovanej pod levou naslapkou jako jsem to udelal ja. nevadi to. :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
čau hele nevíte někdo proč mi protéká benzín z karbecu na babette 210 vše sem přetěsnil a teče odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: seky      IP: uživatel8467    
mně se to u pionýra stalo taky vyměnil jsem karburátor fichtl jezdí,možná by se to dalo opravit,pod tryskou je takový otvor a ten je ucpaný kouskem mědi,ta někdy vypadne a benzín teče
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: fanys      IP: uživatel8424    
me to chcalo taky, ale ted sem si koupil ten karbec "del orto" a je to bez problemu....
 
 
Datum: 07. ledna 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak jako říká Dobešová a ty Webster jestli ti to teče jen když stojíš tak ti prokapává jehlový ventil já někdy ani benzín nevypínám a neteče ale jistější je ho vypnout bo člověk nikdy neví kdy se plovák zasekne, při jízdě je strašně malá pravděpodobnost seknutí bo se motor pořád třepe
 
 
Datum: 07. ledna 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Nezavírá ventil v plov.komoře,nebo zadrhává plovák,nebo je děravý.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Yuri: máš tam nový těsnění, mě se docela osvědčilo to z gumy, nebo špatně nastavenej plovák, seš si jistej že to neteče z toho plastu :-D , jak je na něj napojenej takovej ten kousek hadice co vede do rámu?
 
 
Datum: 06. ledna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
Webster: ja mám ten istý problém lenže mne to tečie s plavakovej komory
 
 
Datum: 06. ledna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to teče snad každýmu, mělo by to téct jenom když stojíš, proto je tam taky odkapávací miska. Jinak, teče to z toho černýho plastu.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Odšroubuj plovákovou komoru a zjisti ,jestli rameno plováku může uzavřít ventil přívodu paliva.Může být blokovaný jistícím pérkem. Prověř také funkčnost ventilu a seřízení plováku.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: Roman Vaňousek      IP: uživatel8280    
cus draci co rikate na olej M2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si tam davejte co chcete ja furt rikam ze dam lepsi olej ale nedam protoze co ja tady z 5ti litramam budem delat, do vseho to lejem do pili, krovinaku, motorky, a neni problem nikdy sem nepridrel a to i do motorovky proste do vseho dame 1:40 vic neni potreba !
 
 
Datum: 07. ledna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Franta FBN:Hele franto lej si do ficka co chces ja te nenutim tam lejt olej za 400kila litr tkze nwim co mas stim nesmyslem:-DNalej tam treba vyjetou prevodinu...:-):-D:-)....ja leju Mogul 2T lital sem na nej letos a celkem cajk..:-)
 
 
Datum: 07. ledna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
A co takhle M6A ?:-D myslím že to s tím M2T vyjde nastejno :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: King      IP: uživatel8418    
Kluci doporucuju M2T Castrol do sekacek stoji 1l 125kc a jezdim na neho rok a pist jako po vybrusu je uplne super a M2T Paramo to je taky kentus to tam mozes rovno nachcat ja jezdil pre rokem cely leto na neaky M2T ktery nemelo ani etiketo stal 18kc na 5l hosi takovej bordel co sem videl kdyz sem to rozdelal jak se to zadrelo ste nevideli!!!chtelo se me pomali blit.Opravdu ten Castroj je trida!!!
 
 
Datum: 06. ledna 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Pestic: Mno na oleji se sice šetřit nedá, to souhlasim, ale do pionýra lejt olej za 400/l co leju do DT, myslim že je sakra nesmysl :-D, ale určitě snad cokoli jinýho než M2T je lepší..Osobně kupuju Husquarnu za 140/l (prý polosintetika) a docela dobrý..
 
 
Datum: 06. ledna 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
:-D :-D :-D M2T, mno když by nebylo nic lepšího, tak v tý nejvyší nouzi bych ho na řetěz použil :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepride vam to us trapny?M2T si ubec nezaslouzi takovyhle rozebirani...na oleji se setrit neda!!!!!!!!!!!!Ku*va kazdej kdo neni uplnej debi*l tk tam leje lepsi...tkze jakejkoliv jinej olej krom M2T.pac kazdej prece vy ze kvalitni olej se podepise na zivotnosti a bezproblemoveho chodu motoru....:-)
 
 
Datum: 06. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: motorex      IP: uživatel6843    
Michale nevim teda proč to hodnotýš za 3 ty znáš snad nějakej horší olej než je M2T :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Treba dobrej je karbon v hlave:-Dzmensi se spalovak..takze je to jako snizena hlava:-D
 
 
Datum: 06. ledna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a u m2t asi po pul roce budeš mit 1 cm karbonu a rozpečeny kroužky takže uvidiš sám ale já na něj nejezdim
 
 
Datum: 06. ledna 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já ti to řeknu asi takhle pokud jezdíš na paramo trysk m2t tak to je dobry ale ostatní m2t sou na pi*u a jinak kdybych to měl ohodnotit od 1-5 tak to je 3- sou daleko lepší oleje v porovnání cenaXkvalita je dobrej shell advance sx a nebo nějakej olej co je nad 100kč a ředí se 1:50 ty to dávej 1:33
 
 
Datum: 06. ledna 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hehe :-D zas nekdo se probral ze tu dlouho m2t nebylo tak da dotaz
 
 
Datum: 06. ledna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
by se měl založit pokec zvlášť pro M2T a zvlášť pro ostatní oleje. Bo když to sloučíte tak je z toho rvačka :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
romane...vyser si oko blbe!!!
 
 
Datum: 06. ledna 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Stando myslím že by to bylo čtení o hodně delší než na víkend:-DAspon jedny velky prazdniny....:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 06. ledna 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8414    
do políčka "hledat" zadej slovo M2T a máš co číst na celý víkend.......vyjadřovat se víc nebudu .......pokud to nabude zase akorát smeru provokace,mažu to!
 
 
Datum: 06. ledna 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na túto otázku sa pýtali už miliony luďí a ešte sa miliony opýtajú moja odpoveď je že pokiaľ maš aspoň šťipku úcty k pekaču tak mu dopraješ nejaký lepší olej ako tento sopel či brustná pasta čí čo toje
 
 
Datum: 06. ledna 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus chlapy, mám dotaz máte někdo jawu 350/638 nebo 639? Nevíte jaká je napsaná průměrná spotřeba v TP? Nebo v nejaký příručce? Nehci reálnou spotrebu chci jakou udavají díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michael21: Těch 4l/100km dáš když pojedeš plynule 80km/h. :-) Nicméně, jak píšeš o spotřebě 8l/100km, tak to je při hodně sportovní jízdě. Když jsem měřil spotřebu na trase cca 300km dlouhé vedoucí jak po hlavních tazích, tak přes obce a z malé části po dálnici, tak jsem měl spotřebu asi 5,3l/100km. Taky to je dost na motorku, ale pravda je, že ne vždy to člověk často nedrží v zeleném poli otáček. Další věc jsou převody Jawy. Přecijen ta pětka u motoru 638 chybí. Na čtyrku to má pořád hodně dobrý zátah a stoupavost.
 
 
Datum: 25. ledna 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hhh tak ty 4 litry fakt jen píšou můj tata měl 350ky 4 a s toho 2 uplně novy a dodře zajety a 4 litry s něma nedáš ani za hovno normálka tak 6l když tomu dáváš tak8 a ve dvou v kopcu si veme aji těch 10 ukažte mě 350ku co žeze 4 litry krom kejvačky 350ky ta ty 4 litry fakt žere ale 634 a vejš to je hruza
 
 
Datum: 06. ledna 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že v TP mám psáno 3,8l/100km při 80km/h.
 
 
Datum: 05. ledna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3192    
no myslim ze má pravdu......k cemu to chces,smim li se zeptat?
 
 
Datum: 05. ledna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky:-)
 
 
Datum: 05. ledna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau. u obbou typů se píše 4 l/100 km
 
 
Datum: 05. ledna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdar hoši, hele je možný dát na S22 trysku z fika 72 :-o +přímé sání. Je to možná blbost, ale když už se dneska bavíme o tryskách, tak jsem zvědav co mi napíšete (ale něco smysluplného). Kámoš chce přetryskovat S22 a chce tam dát trysku 72. Tvrdím mu, že by mu na jehle 1. zářez nestačil..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8414    
tak to prrrrr zase.......mel sem v ruce tyhle jikovy o prumeru 14 a 15mm.......konkretne 12mm sem este nevidel.....kamos mel S22 a mel tam karbec 14mm,trysku 60.....u znamyho(je mu asi 60) co dela stadiony sem mel v ruce karbecy jak z 05 tak z S22 a opet jen 14 a 15mm ......prave tam sme se dohadovali jestli ten ci ten patri do stadiona ci do fichtla,kvuli jedny "renovaci" 05 pro veteran klub ...... takze ted v tom mam peknej guláš...... ale tak ono je to tak nejak jedno.....podstatou veci stejne bylo ze tryska 72 je kravina......
 
 
Datum: 06. ledna 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marku, jinak to, co píšeš o karburátorech není zcela správně. Pionýr typ 05 měl karburátor převzatý ze Stadionu S22 a měl průměr 15mm. Kdyžtak hoď někam fotku karburátoru, co tam máš.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tryskování bude záležet samozřejmě na sání, ale taky na výfuku. U S22 bude záležet jestli tam máš ten plastový kryt sání a nebo ne. Já mám S22 z roku 1962 a originál karburátor tam byl průměru 12mm a ten je i uvedený v příručce. Je to přesně tak, jak říká zdenekk. S23 má průměr 14mm. S původním karburátorem 12mm tam byla tryska tuším 52. Pak jsem tam dal průměr 15mm, který se prý dával na některé S23, a trysku převrtal na 55. S tryskou 60 mi to jelo špatně a s tryskou 68 už vůbec ne. Ale viděl jsem taky Stadiona, který měl poslední výbrus a tedy obsah skoro 60ccm, a ten měl karburaci bez tlumiče sání a tryskování tam měl myslím 68. Dost možná měl i upravenou vložku výfuku. Maník na tomhle stroji mi v pohodě ujel. Prý mu to po rovince jede 70.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pro zdeňka: S22 má už karbec co měli modely 05 do roku 1965 (difuzor 14mm) a od 1965 měli 05 karbec už vzhledem fichtlařskej, ale difuzor 15mm. Myslím, že takhle to je. Kámoš měl na S22 karbec z Báby 210 12 mm karbec a nešlo mu to do vysokých..... nebyl benzín ;-) takže mají větší. je to napsané i v příručkách, lae nechci se hádat.
 
 
Datum: 05. ledna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pozor......S22 má difuzor pouze 12mm. 14mm má S23.
 
 
Datum: 05. ledna 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3192    
blbost......sani to nema zadny,je v podstate otevreny od vyroby,neni tam co otvirat....origo tryska je 60.....prumer karbecu 14mm.....co na tom chce pretryskovavat??? kazda vetsi tryska bude horsi a horsi......at da karbec z fichtla......
 
 
Datum: 05. ledna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUs draci kdyz dam do pionyru tu trysku 78 tak jestli to pojede lip ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
na upravenej karbec se to dava a na serii to opravdu nema smysl mam doma takovej karburat s prevrtanejma kanalkama a zvetsenym difuzorem a ta triska co v tom je ma opravdu velke diry typoval bych to na 80 a vic je to fakt obrovsky , ale na normalnim karburatoru to s tim ani nechytne a kdyz uz tak to nema vykon tzn. neni vzdyplati cim vetsi tim lepsi :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3192    
je to k nicemu...... seriový motor s tim dle me pojede o hodne hůř nez s tryskou 68......mozna nepojede vubec....vetsi tryska-bohatsi smes....moc bohata smes-malej výkon .....smes ma bejt nastavena tak,aby nebyla ani chudá ani bohatá,pak je vykon nejvetsi......poznas to podle cihlove svicky.
 
 
Datum: 05. ledna 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: motorex      IP: uživatel6843    
Jestli to das na origo pionyra tak to pojede hůř než se 68 nebo 72 a ještě to bude to vic žrát
 
 
Datum: 05. ledna 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nepojede to vubec anebo hoodne blbe
 
 
Datum: 05. ledna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar jaky číslo má mít hlavní tryska na fichtlovi 21ce slyšel sem že prej 72 a já tam mám 68 s jakou to pojede líp a jaká má bejt origo????díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      E-mail:      IP: uživatel8417    
Já mám 68 a jede mi 90 tak nevim co řešíš když už dělat něco se směsí tak jinej karbec.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě stačí ať fichtl jede alespoň 65 Km/h a jsem spokojený nemusím si nějak lámat hlavu jestli to musím nějak štelovat. A jelikož má nové písní kroužky a nemá ještě výbrus tak jede ten můj celkem slušně.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam na 05ce trysku 62 a na mustangu 59 jsou tam asi od nepaměti páč sou slušně ohlodaný a jede to s nima dobře
 
 
Datum: 05. ledna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To nejde takhle rict musis jich mit vic a zjistit se kterou to jde nejlpi proc si myslis ze se k delortum doporucuje koupit sada zhruba o 20 tryskach...
 
 
Datum: 05. ledna 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo přesně 68 stačí,kdyš máš motor aspon v trochu dobrým stavu tak to jede dobře,ale pokud chceš aby to jelo líp dej tu 72 a sportovní filtr,pak by ti to mělo nepatrně víc jet
 
 
Datum: 05. ledna 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja tam má 68 a jsem spokojený :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel8410    
čau draci hele nevíte která je nejlepší svíčka na fichtla 20??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: havex77      IP: uživatel1058    
ja mam bosch se širokou elektrodou a točí ti jak blázen
 
 
Datum: 09. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je fakt ta NGK je dobrá ale už se mi taky parkrát stalo že jsem jí ulil a prostě jsem ro už nerozběhnul...ale stačí jí pak vyndat a očistit a zase jezdí
 
 
Datum: 05. ledna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
No já nevím určitě se tu najde nekdo kdo se mnou nebude souhlasit ale z mých zkušeností bych ti doporučil NGK B7HS ... me to s ní oproti brisce točilo mnohem víc ...ale zaporem je nachylost na ulití
 
 
Datum: 05. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
No já nevím určitě se tu najde nekdo kdo se mnou nebude souhlasit ale z mých zkušeností bych ti doporučil NGK B7HS ... me to s ní oproti brisce točilo mnohem víc ...ale zaporem je nachylost na ulití
 
 
Datum: 05. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Obyč brisk n15C.
 
 
Datum: 05. ledna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vás šohajové. prosím poradte mi.Mam problem s babettou a uz nevim cim to muze byt. Jednou jsem jel a najednou jakoby dochazel benzin,prostě spadly otacky jenom na volnobeh a po pridani plynu ty otacky trosku nadskocili a ihned to zacalo chcipat. Tak sem myslel ze je neco ucpane.Karbec i kohoutek jsem perfektně vyčistil a pořád to samé. Koupil jsem nový plováček a seridil predstih a tento problem už je jenom pri startu. Musim asi minutu usilovne šlapat,až to chytne a jde to na volnobeh. Pridam plyn a otacky zacnou klesat. Tak s tím rychlopalem musim furt točit jak blbý (pridam plyn,az zacne chipat tak pustim,zase pridam... a porad tak dokola) tento proces trva tak asi 5 minut než se to rozchrchlá a teprve pak už to jede normalne. Az skoncim jizdu,necham babettu 10 minut stat tak to musím startovat zase tímto stylem. jinak když to stojí tak 2-5 minut tak stačí šlápnout a jedu. Jinak tím že je zima to určitě nebude. Když bezela normalne a bylo -20 tak stacilo 5x protocit slapatka a uz fičela.Rekl bych ze to bude asi spatne sestelovany plovak. Vypada to na velkou a nebo malou hladinu v komoře? Radsi se zeptam protoze nevim co s tim je tak abych tam neco nepo****il Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no to mužou byt i jine věci jako třeba špatny tyristor nebo svička atd
 
 
Datum: 05. ledna 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Odšroubuj hlavní trysku a nyní přilož pravítko na vršek toho otvoru. Ty plováky musí být v rovině .
 
 
Datum: 05. ledna 2010 8:34
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam taky blby dotaz. Ta emulzní trubice je co? Pokud jsem to dobře pochopil tak je to ta trubice do které se zašroubuje tryska (ve které je jehla šoupátka) Má to byt zaroven tým hliníkem a nebo triskou?
 
 
Datum: 04. ledna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Plovák seřiď tak, aby vršky plováku byly v jedné rovině s emulzní trubicí. Podívej se, jestli je průchozí dírka pod volnoběžnou tryskou, která ústí za šoupátko.Dej novou svíčku. Šroub přídavného vzduchu dotáhni a znova povol o 1 a 1/4 otáčky. Jestli byla svíčka černá, podívej se na filtrační pletivo ve víku sání. Když je ho moc nebo je zanesené, motor jde špatně do otáček a svíčka je začouzená.
 
 
Datum: 04. ledna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, zkoušel si si pohrát s nastavením karburátoru, popřípadě jinou svíčku, jakou má barvu? Ta hladina v plovákovce to nebude, když to to potom jezdí normálně, já když jsem jí měl špatně nastavenou tak když jsem dal plnej kotel tak se to dusilo.
 
 
Datum: 04. ledna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: franc      E-mail:      IP: uživatel5223    
zdar lidi ja tu ma sesa ten karbec na babettu 210 dell orto musi bejt nejaka uprava nebo ne aby ste to tap daly?dik za odpovet jo a jak to s tym jede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akorát ještě vyměnit plynový lanko
 
 
Datum: 03. ledna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Žádná HARD uprava není potřeba jenom sdělaš starý a namontuješ nový . Má to takový tuning zvuk (prdící) ve výkonu sem to moc nepoznal ale asi na tom něco bude...
 
 
Datum: 03. ledna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, nic upravovat nemusíš, nemam ho ale slyšel jsem že to snim jede líp
 
 
Datum: 03. ledna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, tak dneska jsem byl po měsíci provětrat svího fíka. Nechtěl chytit tak jsem ho rozlačil a chytil krásně. Nechal jsem ho 10minut klapat a pak jsem se dalších 5 minut projížděl kolem baráku než přišel kámoš. Šli jsme za vesnici že se tam pořádně projedem. Tak já ho nakopl a jel jsme z toho kopce jsem jsem kopec a na trojku začal vynechávat a když jsem nezmáčkl spojku tak chcípl. Nevíte co s tim? koukal jsem tak hladinu mám dobrou. No a pak kámoš na mě volá ze zhora abych tam šel no tak jsem tam šel a zjistil jsem že se mu při roztlačování netočí kolo prostě jak kdyby nešla spojka. Nevíte co by s ní mohlo být nebo popřípadě čím by to mohlo být? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No ten tvůj fichtl: to máš něke nějakou trysku ucpanou. Zkus to vyčistit. A tomu tvýmu kámošovi vyřiď, že je to celkem normální, že když jsi na sněhu, že to kolo prokluzuje a to kolo se prostě neroztočí. Ne Vážně- možná že se mu kousla spojka na koši. To se mi taky stalo. Nebo praskla kulička mezi tyčkama.
 
 
Datum: 03. ledna 2010 16:16
 
<  113  114  115  116  117  118  119  120  121  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.06.2025 14:28:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu