Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vubec nevim
IP: uživatel5028
 Mužu v patnácti dělat řidičík na fíka? Co mě udělají benga, když mě načapu? Je M2T stačka? Jak nejlíp upravit J350 do krosu? Jak vytunit fichtla aby lítal 90km/hod? A poslední dotaz, jaká je nejlepší svíčka na fekála?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 16:12
 1-ano ale musis mit znamyho v autoservisu kde ti da papir o nasazeni omezovace do 45kmh a pak na technickou a vsecno to vyridit,2-pokud jedes po polu a mas helmu tak se takovymu capartovy jen budou smat jak se ucis nic vic ale bacha na cesty tam se plati i pokuta 50 000kc a tatinkovy vezmou az 5 bodu,3-Vetsi sracka neni mozna na retaz ale nic vic radsi do te nadrzi nacurej,4-Nekdo tu ma pravdu je to hachla tezka a urcite to nikdy nesestelujes-kladivka uplne na hovno,5-Provrtat trysky,snizit hlavu,smrtelny palivo-navod poslu na mail at to tu neskousi mali caparti jako ses ty ale ty vypadas rozume,Pojede ti to asi 130 v hodine ale asi s tim nalitas max.200km pak to muzes delat novu vsechno se vymlatí,6-doporucuju voskovouXD ne nejlepsi bosch!
Datum: 04. února 2010 16:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar ridicak na fika mozes az od 16,M2T sračka neni,a nejlepsi svicka do fekala asi N14C a N15C
Datum: 30. ledna 2010 15:28
Jméno: vubec nevim
IP: uživatel5028
 Jasně chlapy, snad každej den koukám na tyto stránky a docela dost mě štve když dvanáctiletej klučina sem píše podobný dotazy. Jasně, lepší se je zeptat, než něco zkurvit, ale nejdřiv se podívejte \r\ndo historie, zda se to už neřešilo..ne? Někdy bude stačit chvilku nad tím jen přemýšlet. Koukejte makat v dílně na něčem pořádným a nezkoušejte hovadiny typu: co se stane když naleju líh místo \r\nbenzinu... Pozdravuji všechny slušné motorkáře. zdar
Datum: 30. ledna 2010 14:10
Datum: 30. ledna 2010 13:20
 na koho asi cezetaku  ... delá si z nas prdel...
Datum: 30. ledna 2010 10:34
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 a z toho plyne zaver ze pan VUBEC NEVIM vubec nevi a ze by se mel radsi informavat na strankach k tomu blize urcenym a ze sebe delat blbce i kdyz to znim blbe je to tak takze dej do vyhledavace google.com a jed
Datum: 29. ledna 2010 22:58
 hlada: to bylo na koho?
Datum: 29. ledna 2010 22:50
 To by mě taky zajímalo jaká je nej svíčka
Datum: 29. ledna 2010 22:42
Datum: 29. ledna 2010 22:37
 1) sežerou tě.. 2) ne, není sračka...3) nijak, do krosu se nehodí, je moc těžká.. 4) ty si ho nevyladíš nijak..ideální cesta je se od někoho nechat upravit válec, go motoru a zhubnout... 5) odkdy má fekál svíčky? já myslel že jen převáží hovna
Datum: 29. ledna 2010 22:36
 bud mas neco v karbeci neco ucpanyho nebo treba predstih
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 21:38
 sry draci to melo patrik k tomu Markovi s tou babettou
Datum: 29. ledna 2010 21:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Čím to je, že když startuju bábu, tak vždy chytne (se sytičem), pomalu přidávám plyn a chcípne. A když už se motor hooodně ohřeje, tak přidám plyn a stejně to chcípne. Čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 22:41
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Může být ucpaná hlavní tryska,nebo voda v karbecu.
Datum: 30. ledna 2010 22:41
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Ten kryt tam musí být a ta trubka také. Když to tam není ,změní se odpor sání a problém je tady.
Datum: 30. ledna 2010 11:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To těsnění k rámu (černý plast) tam ještě nemám. Tolikrát jsem vyndal karbec, že to nemá cenu ho tam dávat a zse dundávat. Svíčka byla asi 10X měnená. Startuji normálně se sytičem, motor chytne, beží, pomalu přidávám plyn, sytič se vycvakne a udusí se to. Svíčka je trochu mokrá. Odtrh na svíčce zmenšen. Předstih 1,4mm. Občas z karbecu trochu vyteče benzínu. Mám to čerstvě po výbrusu, Před tím jsem na tom ještě nejel. Takže nevím, jak se to má chovat. Hlava trochu netěsní, ale když se ohřeje, tak zase těsní. Je to všelijaké divné.
Datum: 30. ledna 2010 11:26
Jméno: Ou
IP: uživatel8590
 Nastav smes a zkontroluj svicku+kabel
Datum: 30. ledna 2010 10:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Těsní ti trubka od sání vzduchu ? Ta co spojuje rám s černým krytem na karburátoru ? Nemáš vadnou svíčku ? Máš filtrační pletivo v tlumiči sání ? Když
to nastartuješ , trošku zakryj otvor tlumiče sání a přidávej plyn. Jak to reaguje ?
Datum: 30. ledna 2010 9:18
 Když já sem kdysi jezdil na bettce tak mi to taky dělalo. Snad 1000x sem to spravoval, dohnalo mě to až k breku ale jednoho dne to jelo, ale asi jenom 1 hod. a pojebalo se mi to 7 km o domova tak sem to dotách domů a skopl ze schodů do sklepa a hnilo to tam asi 2 měsíce než sem to prodal. Když těť vidim někoho na bettce tak bych zabijel.............Bejt tebou tak se na to vyseru ať neskončíš jak já.................BABETTY sou ZLO!
Datum: 29. ledna 2010 22:56
 zlá svíčka
Datum: 29. ledna 2010 21:39
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 Zdar kluci kolik by ste byli ochotni dat za nadrz z mosqita ma vicko i kohoutek
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 12:17
 pulku veverky bez ocasu
Datum: 30. ledna 2010 12:17
Jméno: patas
IP: uživatel8098
 300
Datum: 30. ledna 2010 10:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel8590
 400
Datum: 30. ledna 2010 9:39
 6,-
Datum: 30. ledna 2010 8:08
 5 kč ?
Datum: 29. ledna 2010 22:58
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 cus prida karbec s tatrana 125 vikon fikovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:13
 jenom karbecem totiž výkon na fikovy nedostaneš
Datum: 29. ledna 2010 19:13
 Jestli chceš velkem výkon tak di do válce.Jestli jenom takový domácí poladěníčko tak 8výbrus karbec dell orto19 jiný zalalování a výfuk ...a bude ok
Datum: 29. ledna 2010 19:12
 ze simsona má zas moc malý difuzor a výkon si opět ubereš... nehledej koně tam, kde nejsou
Datum: 29. ledna 2010 19:05
Jméno: mm
IP: uživatel6804
 tak dik aspon vim ze to ne a co karbec ze sima s51.
Datum: 29. ledna 2010 19:00
 ani tak...prostě je to moc velké...
Datum: 29. ledna 2010 18:57
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 21 mislim kdys by se pretriskoval tak by to snat pridalo.
Datum: 29. ledna 2010 18:54
 ne! výkon ti ubere! add: jaký má difuzor?
Datum: 29. ledna 2010 18:47
 zdarec seso, ten dellorto 21 co tu mas tak ma sytic na lanko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 18:17
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Včera jsem měl dotaz ohledně Babetty 207. Dneska bych se chtěl dále zeptat: startuji a musím dlouho šlapat. Sytič je na maximum. Po dlouhém šlapání to chytne a hnedka zase chcípce. Když už byl motor teplý, dělalo to pořád stejně. Nechce se tomu do otáček a pořád to samovolně chcípá. Když už to začne běhat, a dám plný plyn (na stojánku) tak se kolo točí podezřele pomalu. Mám tam 13 zub a malou rozetu a kolo se točí vážně pomalu. Asi je to spojkou, ale i kdyby prokluzovala, tak bez odporu to kolo se musí točit jako o závod! Je to povýbrusu, nové pouzdro, GO motoru, tak si myslím, jestli to není tím. Svíčka je černá. Vše čisté. Vzduchový filtr jsem ani nenandal. Nevím co to blbne. To samovolné chcípání je divné. Karbec jsem už několikrát vč. trysek čistil. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 9:29
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Ten filtr tam nasadˇ, nebo to zadřeš.
Datum: 30. ledna 2010 9:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nebudete mi to věřit, ale u nás doma se dějí zázraky  jak jsem psal o té babettě jak blbne, tak kolem 16:30 k ní přijdu, nastartuji a už se samovolně nevypíná!!! Jde najednou krásně a rychle našlápnout :-o jedině co blbne je, že když přidám plyn tak to začne chcípat. Co to může být?
Datum: 29. ledna 2010 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tím čerstvě po výbrusu myslím, že to ještě neudělalo ani 1 km po výbrusu. Proto bohatá směs  musí se to zajet.
Datum: 29. ledna 2010 15:58
 svíčka má bejt hnědá cihlově .... nezalezi jestli mas vybrus je to karbec jestli dlouho slapes tak más chudou směs
Datum: 29. ledna 2010 15:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já bych řekl, že ne. Svíčka je černá. Což je dobře, protože to má čerstvý výbrus. Zkusím dát ještě menší předstih a uvidíme. Jinak už nevím.
Datum: 29. ledna 2010 15:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tal to dělá třeba ten filtr ne?? třeba tam jde moc vzuchu tak tam dej filtr
Datum: 29. ledna 2010 14:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Abych nezapomněl, když to vypnu, tak se kouří z karbece, ale předstih je 1,2mm. Několikrát jsme ho seřizovali.
Datum: 29. ledna 2010 14:38
 hej hosi pls potrebuji pomoc koupil jsem uz sveho 3 fika a v tom tretim byl benzin uz tak stary ze se oddelil s vodou nebo tak neco proste sracka jakasyk a nevim jak to vymyt kdyz to viliju tk poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 9:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 až to vyliješ tak tu nádrž odšroubuj,kohoutek taky a tu spodní díru zacpi nějakým dřevem nebo něčím,pak do toho naházej šroubky nebo diabolky a nalij tam benzim,pořádně s tim třepej at ten rez opadá a je to.
Datum: 29. ledna 2010 9:38
 na fechtlu vozite jehlu na 2 nebo 3 zarezu..... ? myslim jako uz se zajetmy vybrusem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 18:12
 ja mam jehlu ze 4ma zarezama, 555ku, a v zime (jezdim do skoly) ho mam na 3. zarezu
Datum: 29. ledna 2010 18:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taktéž, ale musíš mít čistý filtr vzduchu
Datum: 29. ledna 2010 11:21
 já též na 2 zářezu a jezdí parádně
Datum: 29. ledna 2010 9:51
 já na 2 a jede krásně
Datum: 29. ledna 2010 7:46
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši na kolik otaček se nastavuje volnoběžna tryska?dík za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 18:11
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 dík
Datum: 29. ledna 2010 18:11
 utahni ji nadoraz,a pak povol o 3-4 otáčky,pokud bude pořád velkej,nastavuj dle libosti
Datum: 29. ledna 2010 9:52
 Volno běžná tryska se nenastavuje, jezašroubovaná úplně. Jestli myslíš šroub bohatosti volnoběžné směsi, tak ten na pionýru není. Jestli máš velkou Jawu nebo ČZ najdi si příručku tady http://www.sesa-moto.cz/minulost/
Datum: 29. ledna 2010 9:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš u pionýra tak tam žádnou nemáš...volnoběh si nastav jak vysokej chceš...já mám nejradši když je pěkně nízkej a jenom si to blafe
Datum: 28. ledna 2010 21:23
 Už ste nikdo koupil tu trisku co se dá ladit na pionyra z Aukra???funguje ta triska????Děkuju za odpovědi!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 9:11
Jméno: korďas
IP: uživatel5107
 S mildou123 nemohu souhlasit.Laditelna tryska ti sadu trysek nahradit nemuze,moje zkusenosti jsou sice ok,ale lepsi vysledky jsem dosahl s klasickou konstrukci trysek.Tek kuzel v te laditelne asi neni ono,nevim.Mam ji ted doma,jezdim v zavodnich na klasicky zvetseny
Datum: 30. ledna 2010 9:11
 Je tosupr tryska,mám ji na pinckovi i na stadákovi,dělá ji můj kámoš,ten co ji nabízí na aukru.ale ještě víc to poznáš na výkonu když upravíš kanály a snížíš hlavu,lepší než mít sadu trysek a laborovat.
Datum: 28. ledna 2010 22:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 a jako ,,triska,, z MĚKKÝM i .......hoši neblbněte
Datum: 28. ledna 2010 22:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 http://aukro.cz/item892058790_ladici_tryska_karburatoru_pionyr_moped_stadion.html
Datum: 28. ledna 2010 22:03
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 jaka triska kde jee ... napis odkaz
Datum: 28. ledna 2010 21:52
 Zdar borci, mam na pionýru 05tce bílou a mokrou svíčku, já vim že je to špatný, ale jak to mam napravit aby byla krásně cihlová?Na jakym zářezu má být jehla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 15:58
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Díky za rady!!
Datum: 28. ledna 2010 15:58
 a jehla se dává na 2 zářez ze zhora pokud máš 4 zářezovou jehlu,,,,pokud máš 3 zářezovou dává se mysim taky na 2
Datum: 28. ledna 2010 15:09
 neteče ti benzín do válce,vyčisti trysky
Datum: 28. ledna 2010 15:08
 To já ji mám zas černou a mokrou a chytá na nášlapnutí
Datum: 28. ledna 2010 14:53
Jméno: Abc
IP: uživatel8571
 ahoj poradite mi jak mam propilovat originalni karburator na vetsi prumer a jake mam pouzit trysky dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 15:34
Jméno: ja
IP: uživatel8577
 mate kontakt abo daco na tohoFisharacing?d dik
Datum: 28. ledna 2010 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel8575
 vim ze ty karbecy upravuje Fisharacing(kontakt v profilu),dela to rucni frezkou..... já mam od nej Jikov rozsirenej na 18.2mm ovál.....ale na seriovce to dobrotu nedela! Tryska se volí podle motoru.....volnobezna 42-50,hlavní tryska vetsinou 72-80 ...ale nekdo jezdil i 85.......zalezi hodne na valci.....
Datum: 28. ledna 2010 13:31
 Záleží u čeho..U pionýra jsem o tom slyšel..A trysky dle úprav motoru..Každopádně na ňáký seriovce bych se na to vykašlal..Pokud se v práci u soustruhu šíleně nenudíš, a neválí se ti doma deset zbytečnějch karbců
Datum: 28. ledna 2010 12:31
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 16:08
 17mm...
Datum: 28. ledna 2010 16:08
 veď je to ten istý karbec čo máš, priemer difúzoru 17m tak prečo by to nemalo ísť?
Datum: 28. ledna 2010 16:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Oki
Datum: 27. ledna 2010 20:40
 denzilecku,nemusis na kazdyho hned takhle vystartovat..myslel tim asi jestli to nepojede hur...protoze plno druhovyrabenejch dilu nejsou zrovna nejkvalitnejsi (tim nechci rict ze tu ma sesa spatny dily !!!!!!!)
Datum: 27. ledna 2010 20:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kdyz by tu byl danej mezi dilama na pincka tak proc by to na nej prosimte nemelo jet?
Datum: 27. ledna 2010 20:26
Jméno: Jawak
IP: uživatel8567
 zderec kluci potrebuju vase rady mam stejskyho sadu uz to jezdi docela dobre ale nechce jet s originalnim filtrem z mustanga jak dam vic jak ctvrt plynu tak se udusi a nejede ale bez filtru to jede normalne filtr je novy a ta hadice je taky nova trysky sem vyskousel vsechny co sem nasel doma vedlejsi 38,40 hlavni,60,68,70,72 nevim co stim? nemuze to nekde nasavat fales? treba pod karbecem? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel8575
 oni ty filtrboxy z poslednich mustangů byli dost zaškrcený,tak se podivej,kolik je v nem děr......jestli tam neni žádná,jen ta hlinikova trubka,tak tam ty diry budes muset pridelat......ale ja bych to tam nedaval vubec,strasne to ubira na vykonu.......na zavodech sem videl,ze si tam misto toho husiho krku davali nejakou gumovou trubku......a jinak kdyz si ten motor generalkoval,delal si novy futra na predloze? repas kliky atd?.....ono se muze stat ze ti to jede blbě,protoze sou futra na predloze moc fest a este se teplem zaviraj do hridele a proto to nechce poradně lítat......tak muze bejt moc sevřená klika a teplem se taky začne zavírat v loziskách a nechce to jet......jo sou to uz extremni priciny,ale si druhej komu ta cestovni sada jede blbě  Ja sem ten první  ale ja uz zakopanýho psa nasel.........
Datum: 28. ledna 2010 13:16
Jméno: jawak
IP: uživatel8570
 vyfuk tam mam origo ten na konci seriznuty krasne vycisteny a utesneny a co mam udelat aby to jelo s tim filtrem
Datum: 27. ledna 2010 23:05
Jméno: standa
IP: uživatel8562
 ja se divim,ze to vubec stejskymu fungovalo s origo filtrem na mustangu......vzdyt je to brzda vzduchu ten husi krk.......skus tam dat cisty utesneny vyfuk z mustanga.......vyfuk ovlivnuje strasne moc spodek motoru a proto se ti to mozna nechce roztáčet.......
Datum: 27. ledna 2010 22:20
Jméno: Jawak
IP: uživatel8569
 najeto asi 800km predstih presne 1.6 a odtrh 0.4 jezdim na shell advance sx 2t
Datum: 27. ledna 2010 19:37
Jméno: GORi
IP: uživatel8568
 aj ked tuto upravu nevlastnim ale viem zo svojej skusenoski to mam podobni valec ako cestofka. arobi mi ot iste na origo filter to vobec nejde . musel som vyrobit special nadztavec na karb 5cmm dlhy......skus to bez filtra len tak prebehnut! ale zalezi aki mash vyfuk a na tom v akom stave je karbec+tesnenia atd.
Datum: 27. ledna 2010 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nemáš na tom airboxu moc přiškrcenej vzduch? třeba by to chtělo přidat
Datum: 27. ledna 2010 19:33
 Kolik máš najeto na tu sadu?
Datum: 27. ledna 2010 19:21
 me to delalo to samy,s origo filtrem nejel..vyresil to sportovni filtr  jede to i o neco lip..  ale fakt jenom nepatrne,trochu lip de do otacek (mam original valec)
Datum: 27. ledna 2010 19:21
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
 Někde ti to netěsní, kartery, válec, saní, gufero... to musíš zjistit sám, nebo máš špatkou hladinku v plovákové komoře
Datum: 27. ledna 2010 19:17
 Mno hele začal ych u toho karbece přetěsnit a potom to vyčistit profouknout +trysky atd. vyčistit plovákovku .Taky kdybys měnil to těsnění tak dotáhni pořádně karbec ale s citem m5 šrouby moc nevydrží.Potom bych šel na zapálko ......na předstih jestli třeba nemáš moc velký odtrh nebo moc malý ...na co jezdíš a na jaký olej??
Datum: 27. ledna 2010 19:16
 Jawa 21. Sportovní filtr a tryska 72... Zdravim mám takový dotaz. Koupil jsem si do pinýra sportovní filtr kvůli tomu abych měl více místa na nářadí,součástky atd. protože jezdím hodně daleko. Ještě jsem to s tím filtrem neprojel,projedu to až na jaře. Došetl jsem se že když mám sportovní filtr,měl bych mít trysku 72. Dotaz zní,jestli se nějak nezvýší spotřeba,jestli se to nebude uchlastávat atd... Na té spotřebě mě moc záleží protože už to žere jak prase i tak a to je to 50ka  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel8562
 tam se ta tryska nedava jen kvuli tomu,abys tam mel nejakej "tjůnink" ale aby se ti diky ochuzeny smesi nepridiral valec........
Datum: 27. ledna 2010 22:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je jasny ze kdyz mas vetsi trysku tak ze se zvysi i spotreba..
Datum: 27. ledna 2010 20:16
 zdarec seso, ten dellorto 21 co tu mas tak ma sytic na lanko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 22:31
Jméno: dave
IP: uživatel2607
 taky ten to karburator bych chtel a zajimalo by měto??
Datum: 27. ledna 2010 22:31
Jméno: dave
IP: uživatel2607
 taky ten to karburator bych chtel a zajimalo by měto??
Datum: 27. ledna 2010 22:31
Jméno: dave
IP: uživatel2607
 taky ten to karburator bych chtel a zajimalo by měto??
Datum: 27. ledna 2010 22:29
Jméno: stepi5
IP: uživatel8556
 Zdravim, chci se zeptata nevíte někdo jak spolehlivě vyčistit výfuk? vypaloval jsem ho benzínem a nepomohlo to. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:00
Jméno: stepi
IP: uživatel8595
 díky za rady hoši.....vyzkouším
Datum: 29. ledna 2010 19:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 nejaků starů štětku ketrá tam vleze a tahat ven dovnitř nebo to zkusit jestě raz vypálit cistym benalem bez oleja
Datum: 28. ledna 2010 13:57
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdr, vem starej náhon na tachák ufikni ho, roztřep ho, dej na vrtačku, nic lepšího neznam
Datum: 26. ledna 2010 21:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 skús sodú bikarbodu a fest horúcu vodu len opatrne stým
Datum: 26. ledna 2010 19:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Propan butan horakem na 2 a pul otocky na 5 min.
Datum: 26. ledna 2010 16:56
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 ja sem to házel do kotla pokud na tom nemás nejakou pěknou barvu
Datum: 26. ledna 2010 15:15
Jméno: srnec
IP: uživatel6692
 tak to asi neumis vypalovat
Datum: 26. ledna 2010 15:10
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:20
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 nn neda
Datum: 25. ledna 2010 17:20
 a ta tycka se nedá vyndat?
Datum: 25. ledna 2010 17:13
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 JA jsem to dal do pařeza a je to uplne v poho sice mi to na začatku teklo ale to bylo tim ze jsem mel trosku ohlou tyčku po narovnáni pařez běží upe skvěle tak nwm no.
Datum: 25. ledna 2010 16:59
 ja jsem to zkusil a plovakova hladina byla moc vysoka a tekl benzin z karbce, smes byla moc bohata.
Datum: 25. ledna 2010 16:32
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 cus skouseli ste karbec ten dell orto co je na babu dat na fika
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 19:25
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 cus jede to dober v niskejch otackach ma silu chyta na naslapnuti akorat sem ho musel pretriskovat..,.
Datum: 25. ledna 2010 19:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Takovy blbosti nezkousime
Datum: 25. ledna 2010 15:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Všechno jde, ale karbec del orto který tady mají na bábu má nemší difuzor, než originální na fichtla. Takže to zbytečný.
Datum: 25. ledna 2010 15:20
|



|