Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 zdar,do ted jsem tankoval do jawy 250 N95, motor obcas pri ubrani plnu jakoby klepal,myslel jsem,ze je to lozisko na ojnici....Ted jsem tam nalil N91 a klepani zmizelo,ale tam kde jsem jel tachometrovejch 100,jede ted 90 a vubec je takovej linejsi motor.Na co jezdite vy draci? a pomuze zmena predstihu proti klepani na N95?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 23:43
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 právě dycky mi jawky sežrali všechno bez problémů,ale tahle je asi nejaka fajnofka...
Datum: 06. září 2012 23:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Benzín s vyšším oktanovým číslem hoří naopak pomaleji v motorech s nižší kompresí, které byly stavěny na palivo s nižším oktanovým číslem. Směs potom dohořívá ve výfuku. Je nutno nastavit trochu větší předstih a bohatší směs na volnoběh, případně i jehlu zvednout o zářez. Staré Jawy ale na to nejsou zas až tak citlivé.
Datum: 05. září 2012 21:02
 Osobně s tím mám taky trochu dilema dřív se jezdilo na n91 .. pro toto oktanové číslo je dán předstih v knížkách a příručkách Jawa a ČZ, pokud liješ ale n95 který líp a rychleji hoří musíš proto nastavit příslušný předstih. Další otázkou je jaká olej, kvalita paliva atd.. někdo si říká čert to vem ale ono je to pro maximální výkon a hladký chod motoru dost důležitý! ..
Datum: 05. září 2012 19:05
 nám tohle dělalo s autem ale zistilijsem že na benzince dávl do benzinu etanol a když jsem natakovaly drahší benzín jinde tak to zmizelo
Datum: 05. září 2012 17:26
Jméno: Pavel
IP: uživatel10333
 Zdarec chci se zeptat jak co nejlépe vymít nádrž , už je docela prorezlá tak jsem jí sundal ale nevím jakým způsobem tak aby byl výsledek co nejlepší , tak prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 15:42
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 Já jsem čistil nádrž z babety. Nejdřív nahrubo matkama nebo šroubkama chviličku třepat, potom jsem měl ty malé kovové kuličky co se používaj na otryskování železa(to ale nedělej když to nemaš) zase chvili štěrkání no a potom sem to zalil vařící vodou s rozpuštěnou kyselinou citronovou.
No a tu máš výsledek
http://k0ren.rajce.idnes.cz/Nadrz
Datum: 03. září 2012 15:42
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 já doporučuji kyselinu citronovou a pak vylít epoxidovou barvou, barva ta zabraní dalšímu reznutí.
Datum: 03. září 2012 13:21
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Ladislav - asi nevis co je technicak ..... kdyby jsi vedel - nepsal by jsi takovou picovinu .......... chemicka cesta = spravna cesta......................
Datum: 03. září 2012 12:50
 Já používam jedině kyselinu citronovou...když to člověk umí tak je to naprosto bez námahy a obejde se to bez nějakýho zběsilého klepání s matičkama a kamínkama...výsledek 100%, ještě doporučuju to vylít barvou, pak je to na 110% dokonce...
Datum: 03. září 2012 12:24
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Mě se to nejlíp vyčistilo pískem. když ho přeseješ a tu část která přes sýto neprojde tam nasypeš tak to veme uplně všechno. Samozřejmě se to nevysypává úplně nejlép, ale výsledek stojí za to..
Datum: 03. září 2012 12:18
 vyčištění nádrže fichtl
hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe t ovyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně v odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná naly tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší než náke matičky šroubky a pod do toho ještě nalyj ten odrezovač a třebej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylij zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
Datum: 03. září 2012 12:10
 přesně tak, nalij tam kyselinu citronovou a den dva to nech odstát
Datum: 03. září 2012 11:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 kyselina fosforečná nebo aspoň citronová dělá divy
Datum: 03. září 2012 10:51
Jméno: Ladislav
IP: uživatel14425
 dej nějakej stěrk nebo matky do nadrže nalej tam trochu techničáku a furt stim hrkej.
Datum: 03. září 2012 10:47
Jméno: jawak
IP: uživatel14082
 Zdarte draci nevíte někdo čím to je když jedeme do kopce ve dvou na pionýru 21 a dám plný kotel tak to za chvíli začne cukat a spomalovat jako by tam šlo malo benzínu ale karburator sem vyčistil přívod paliva je taky čistý a svíčka háže krásně díky za rady snad se to tu vyřeší
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2012 21:31
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Odtrh a předstih
Datum: 02. září 2012 21:31
Jméno: jawak
IP: uživatel14082
 jak se to šteluje co tam mám seštelovat??
Datum: 02. září 2012 21:24
 sešteluj zapalko
Datum: 02. září 2012 20:31
Jméno: jawak
IP: uživatel14082
 A někdy to střelí do výfuku
Datum: 02. září 2012 20:03
Jméno: jerry
IP: uživatel10587
 Zdaar hoši dneska jsem dotahl dom babetu dostal jsem ji zadara elektrika vše funguje jenom mi chybí vrchní kryt na karburatoru víko u šoupátka jak z něho jde ven plynove lenko hledal jsem na netu ale není nikde k sehnaní nevíte o něčem ?? jestly to neseženu tak udelam přechodku a dam tam karbec s fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2012 15:43
Jméno: Šotek
IP: uživatel14393
 Zdravím. Poradí někdo kde sehnat sadu těsnění (pokud se vůbec něco takvého dělá) olejového čerpadla na ČZ 175/477 sport oilmaster, případně kdyby někdo věděl číselné označení gufera. Díky za případné rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 19:32
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 nebo je vem do mototechny a podlě něj at ten dají to samý
Datum: 29. srpna 2012 19:32
 změř průměr hřídele,průměr díry a tlouštku a zbytek najdeš ve strojnických tabulkách
Datum: 29. srpna 2012 12:25
 Zdravím Sesu, ještě jednou bych se chtěl zeptat na rozměry trysek na jawu 125 Dandy, prej tam pasují i z kymca akorát neznám rozměr. Díky mail: sykyd@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 11:17
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Ahoj draci mám Jawu 20 a mám docela problémy se spotřebou žere jako prokopnutej  . Nedokázali byste mi poradit nějaký dobrý setup karburátoru aby se to trošku klidnil??? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 11:05
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Ano, zkontroluj jestli to nikde neteče, potom jestli nemáš zaseknutej nebo otočenej plovák, protože pak to chčije jak dunaj i zo tej přepouštěcí dirky co je v karbci zespoda na kolínku, a hlavně ten styl jízdy. Já na svoji jednadvacítce když jedu někam kamkoli a používám to jako klasickej dopravní prostředek, tak ujedu třeba i 150 (možná by se dalo i víc) ale když se s kamarádama rozhodnem dělat kraviny a drtím plnej jedna, dva a z kopce tři a nikdy nejdu téměř cca pod 5tis tak po 20km brečim při pohledu do nádrže  A věř mi že opravdu jde vyjet celou nádrž za 20km  Tak asi tak.  Snad jsme ti pomohli
Datum: 28. srpna 2012 11:05
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 mě žere jaw 21 2,9l/100km nejdůležitější je aby ti nikde ten benzín netekl a vše těsnilo
Datum: 28. srpna 2012 7:17
 Dej jehlu na druhej zářez od zhora a uprav styl jízdy. Koukni jestli ti těsní palivová soustava, Já na mustafu na plnou ujel něco málo přez 200Km
Datum: 28. srpna 2012 0:37
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 mě to taky žere jako kráva  asi 70km na plnou nádrž..
Datum: 27. srpna 2012 23:42
Jméno: mrkyk
IP: uživatel14380
 Zdravím, mám Jawu 20 a na 3. převod. stupni při vyšších otáčkách hrozně ztrácí výkon a chce chcípat. Nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 14:57
Jméno: mrkyk
IP: uživatel14380
 Problém vyřešen. Vyměnil jsem svíčku a už to valí jak nic. I když nevím proč to kvůli ní takhle blblo.
Datum: 29. srpna 2012 14:57
 Třeba blbě dotejká benzín...
Datum: 27. srpna 2012 13:15
Jméno: mrkyk
IP: uživatel14380
 má 1 výbrus
Datum: 27. srpna 2012 12:54
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 asi slabá hlaví tryska kolikátej má válec výbrus?
Datum: 27. srpna 2012 12:42
 Ahoj SESO, chtěl bych se zeptat jestli bys mi mohl dodat na pionýra hlavní trysku jakou bych si poručil? Našel jsem akorát tuhle 72 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tryska_hlavni_722.html. Nechci si kupovat ty za 145,- protože jich potřebuju víc a už by to bylo nad moje možnosti. Takže se ptám jestli mi můžeš udělat sadu třeba 5 trysek různých velikostí, aby byla jedna za těch 61 Kč? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 10:24
 draku tak to fak to nejde,, ,pac tohle se dela ve velkem mnozstvi ,,takze ruzne velikosti se delaji na zakazku v malem mnozstvi ,, uz to tady pisu po nekolikate,,, :.-)
Datum: 27. srpna 2012 10:24
Jméno: petr
IP: uživatel14323
 zdarec, rnrnmám zvláštní problém s pionýrem, jezdil a jezdí pěkně, ovšem, dnes závada, na volnoběh tarokuje, a zdechá, pokud držím plyn je to v pohodě, ale strašně řve, a po povolení plynu , pomalu padají otáčky, jako by se jim ani nechtělo, lanko plynu jsem už vyměnil, karburátor třikrát byčistil, a pořád to samé, prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 21:53
Jméno: fdeftl
IP: uživatel14132
 Ahoj zkus když ti to chytne tak seřídit volnoběžnou trysku zkus ji dotáhnout.
Datum: 24. srpna 2012 21:53
 stejny i to dělalo se špatnym guferem u zapalování...
Datum: 24. srpna 2012 18:46
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Čus draci, mám pro vás radu , pro ty co si chcete nějak slušně zvýšit výkon na sériovým, nijak moc upraveným motoru z fichtla , Pro slušné zvýšení výkonu je třeba upravit karbec. Kanálek hlavní trysky vedoscí k plovákové komoře, provrtejte na prům. 3mm., vzdušník volnoběžné trysky provrtejte na prům. 1-1,5mm., dufuzor prifilujte nebo provrtejte na prům. ca 18-18,5mm., na náhubek vysoustružte nárubu která má aspon průměr 20mm,. na ktrerý je dobré použít už kuželový filtr. kanálek jehly zvětšete asi o čtrvrtinu tudíž asi 4mm. Dále upravte šoupě, průřež slícujte s pelikostí stěn zvětšeného difuzoru, zkrattě ho zespoda o 0,75-1mm. Dobře využitelné pri replice s větším objemem a kanálky, a s měnnší úpravou hlavy, pro ještě lepší přínos je dobrý lepší výfuk , Třeba Hikone.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 12:27
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 já mám vrtání 45 a ještě něco upravený kolem toho, ale že by to byl nějakej extra mazec, to jsem bohužel nezpozoroval
Datum: 26. srpna 2012 12:27
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 TTu sílu a jízdu sem rovnal s normálním karbecem a s tímhle, je sice jasný že 40,30 je síla ale oproti normal karbecu to je poznat docela dost.
Datum: 26. srpna 2012 12:13
 bakoun: blázníš? proč by to dělal když to jede jak drak
Datum: 25. srpna 2012 23:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když upravujete karbec, už jste si zkusili spočítat plochu průřezu u sacího kolínka?
Datum: 25. srpna 2012 21:34
 to by mě zajímalo kolikrát se tu ještě objeví podobný objevení ameriky........
Datum: 25. srpna 2012 12:25
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Ne to ne, ale provrtal, tak nějak to co se dalo zvětšit a jakou to má funkci, i sem o tom už slyšel, ale ani nevim že to někde stejskal má??
Datum: 25. srpna 2012 11:50
 jasně.. přišel jsi na to jen tak co přesně udělat
Datum: 25. srpna 2012 11:17
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 ??, já sem sem si na to přišel z jentak vrtáním zničenýho karbecu, pak sem to skusil na tym co mám a ukázalo se to jako funkční...
Datum: 25. srpna 2012 0:03
 při vrtání 40.30 máš tlaky jak kráva tak se nediv že to má tah  .. jinak pěkně okopírované od stejskala
Datum: 24. srpna 2012 21:33
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Zítra to du ke strejcovi skusit na brzdu, jinak zatím z jízdy to má slušné zrychlení, celkově i tah motoru, a reakce plynu. Já mám litou repliku, už jeden výbrus na 40,30mm válce, 3kroužkáč píst., výfuk hikone, pařezové zapálko, ale to stím moc nesouvisí..
Datum: 24. srpna 2012 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel14368
 Noo udělaný to máš vcelku dobře,jen bych podotknul že origo válec má tak blbě udělanej sací kanál,že to sotva utahne 17mm karbec,takže tomu zvýšení výkonu nepřikládám moc velkou váhu...
Datum: 24. srpna 2012 13:34
 jubka: Nebo koupit větší mašinu
Datum: 24. srpna 2012 13:15
 nejlepší zvýšení výkonu je zhubnout  D
Datum: 24. srpna 2012 13:14
 byl jsi s tím na brzdě? nebo placebo efekt?  Jsou mnohem jednodušší metody na zvýšení výkonu...
Datum: 24. srpna 2012 12:56
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Mě to zvedlo o dost, vetší točivý moment, i možná rychlost, udělá to dost...
Datum: 24. srpna 2012 12:38
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Jetště je dobré ventil přívodu benzínu zvětšit asi na prům. 3mm, a prodloužit plovákovou komoru o 2mm, vysoustružením kroužkem, nebo uříznutím ze starého karbecu...
Datum: 24. srpna 2012 12:37
 výsledkem bude jen větší spotřeba, ale ne výkon
Datum: 24. srpna 2012 12:35
Jméno: Petr
IP: uživatel9704
 ZDAREC lidi prosím Vás o radu..co všechno nastavujete na karburátoru..prostě jak ho seřizujete,potřebuji to vědět teď se mi to nějak dusí a budu to muset všechno pročistit,nastavit..je to u pincka  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 12:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Dlofus: Trochu blbost, aby zajížděl na chudší směs než normálně ne? Je to obráceně... jinak na karburátoru z pio toho moc ladit nejde... základ je naprosto čistej průchozí karburátor, pak nastavit vejšku hladiny plovákovky podle potřeby, případně upravit poměr vzduchu a benzínu polohou jehly a laborovánim s dírama v tlumiči sání...
Datum: 24. srpna 2012 12:33
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Štelováním dušení motoru nespravíš, je třeba ho porčistit, nejspíáš trysky, pokud máš kloudnej filtr tak jo, inak pročisti vdušníky, seřizujer se volnobej(prostřední šroubek mezi tryskami s pružinou, a jehla pokud zajiždíš new výbrus tak 2 zářez odshora, jinak třetí)
Datum: 24. srpna 2012 12:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar Seso chtěl bych se tě zeptat jestli budeš ještě mít trysky 74,76,78 ale ne ty profi jenom obyčejný a jaká by byla jejich cena? Díky moc za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 9:49
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 si udělej...
Datum: 24. srpna 2012 9:49
 nemam sajn,,na tohle neznam odpoved,, pac aby byla dobra cena tak se jich musi udelt ve velkem a do toho nikdo nepujde
Datum: 23. srpna 2012 9:21
Jméno: poh
IP: uživatel13192
 jen ifo . nový karb. co prodává sesa : na 21 jede moc dobře a ana stadionu ještě líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 19:31
Jméno: Tom
IP: uživatel11563
 zdravím nevíte proč u mustangu mi benzin nejde do válce ale všechen jde ven otvorem na vzduch ? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 16:27
 tohle jsme s bratránkem řešili u jawy 05. vyřešeno výměnou karburátoru... (trysky jsme čistili, karbec taky...)
Datum: 22. srpna 2012 16:27
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 Čus, nevíte někdo jaký průměr difuzoru je na ČZ 125/150 C? Díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 23:41
 Co vím určitě tak na 150kách to bylo 18mm na čz a 20mm na Jawa-čz 150(tomuhle modelu se říká malá kývačka?), na 125 nevim určitě ale řek bych že tam bylo 16mm na čz, kdyby si chtěl jeden 18mm mám
Datum: 21. srpna 2012 23:41
Datum: 20. srpna 2012 23:52
Jméno: Zápasník
IP: uživatel13482
 Zdar draci. Chtěl jsem se zeptat. mam jawu 350/640 a nějak moc mi žere benzínu cca 6l. na 100km. Nešlo by to nějak zredukovat? (snížit?). Předem díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2012 14:19
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 já jsem zkoušel měřit moje tacho od jawy 350 s autem (jako počítaní kilásků) aji s google maps a je tam nepatrný rozdíl tak si dovolui říct je moje jawka ukazuje přibližně přesně kilometry a když po ni nešlapu tak mám přibližnou spotřebu 4l na sto. Zjistil jsem to tak že nemam věčí kanystr jak 5 litrů a jezdil sem dokud nebylo v nádrži nic
Datum: 20. srpna 2012 14:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Základ je nový/čístý vzduchový filtr, perfektně seřízený karbec, těsné výfuky, správně zvolený sekundární převod, váha jezdce, nepřibržďující brzdy, motor v dobrém stavu, správně nafoukané gumy, žetěz, který není po smrti apod. Myslím, že máš chvíli co dělat než to všechno projdeš...
Datum: 20. srpna 2012 7:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak jestli jí kotlíš tak se nediv a co po ní chceš 6 litrů ještě není nějak hodně na třindu záleží na stylu jízdy můžeš jet za 5 ale taky za 8
Datum: 19. srpna 2012 21:09
 Jak to měříš? Jestli podle Jawího tachometru, tak se ani nedívím. Jaký máš otryskování karbu, polohu jehly...?
Datum: 19. srpna 2012 20:35
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 caves draci .. hele cim to je ze kdyz dam na fichtla orig filtr tak ho ani nenatocim ... a kdyz ho sundam tak chytne a jede jak drak ?? naky napady ? dik ps ucpany neni je tam novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2012 10:33
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to dělalo kaámošoj, pak jsme zjistili, že hubice od filtru zacpává dirku v karbeci co je na začátku karbce.
Datum: 20. srpna 2012 10:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Velká hladina v karbci nebo ho máš zahnojený...
Datum: 20. srpna 2012 7:48
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 třeba se jedna o spatny typ filtru skus sehnat original
Datum: 19. srpna 2012 23:43
Jméno: Mara
IP: uživatel11670
 Zdarec,dělal jsem teď go motoru na jawě 21 a někde jsem ztratil ty ucpávky do airbox,mám je hledat nebo je tam nemám dávat dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 10:51
Jméno: Mara
IP: uživatel11670
 Jo taky mě to napadlo až jsem to napsal.
Datum: 19. srpna 2012 10:51
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tam dej korek nebo to přelep izolepou kurde řekni mě čím myslíš
Datum: 19. srpna 2012 10:29
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau mám zase problém s jawou 21 problém spočívá v tom že se mi když přidám plyn jen zadušuje ale nejde vůbec do otáček, karbeců už jsem zkošem aasi 5 a všechny jsem předtím vyčistil ale furt to je to samé už jsem zkusil i novou trysku hlavní ale taky to nepomohlo zapalování mám zeštelovaný zkoušel jsem i různé předstihy ale furtt to samé, zkusil jsem dám uplně nízkou hladinu benzínu v komoře plovákové jen uplně na dno to už se skoro nedusí ale zas jak se to nahne tak už tam neteče nic a nejedete tak my prosím poradtě už mě to zlobé od zařátku prázdin a furt nevím co stím tak nemohu ani jezdit pač to vůbec netahne jo a ještě mám nový píst a kroužky akorát zajetý tak tím to být nemože díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2012 23:01
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 čau kup novej filtr na vzduch a nebo ti netěsní gufera na klice.
Datum: 18. srpna 2012 23:01
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čau přesne tohle mi taky delal fichtl. furt sem nevedel taky sem menil trisky a podobne. Ale u me byl problem v tom že sem vytahl vzducový filtr a ten sem kompresorem profoukal a jelo to.A pak nanovo nechtel jet. tak jsem zkusil dát misto vzdichoveho filtru jenom dvouvrstvou silonku a hle fík jak jel.pak sem jezdil s tou silonkou ale pak jsem si koupil novej vzdocháč a bylo to cajk.
Datum: 18. srpna 2012 15:33
|



|