slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
zdar,do ted jsem tankoval do jawy 250 N95, motor obcas pri ubrani plnu jakoby klepal,myslel jsem,ze je to lozisko na ojnici....Ted jsem tam nalil N91 a klepani zmizelo,ale tam kde jsem jel tachometrovejch 100,jede ted 90 a vubec je takovej linejsi motor.Na co jezdite vy draci? a pomuze zmena predstihu proti klepani na N95? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
právě dycky mi jawky sežrali všechno bez problémů,ale tahle je asi nejaka fajnofka... :-D
 
 
Datum: 06. září 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Benzín s vyšším oktanovým číslem hoří naopak pomaleji v motorech s nižší kompresí, které byly stavěny na palivo s nižším oktanovým číslem. Směs potom dohořívá ve výfuku. Je nutno nastavit trochu větší předstih a bohatší směs na volnoběh, případně i jehlu zvednout o zářez. Staré Jawy ale na to nejsou zas až tak citlivé.
 
 
Datum: 05. září 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobně s tím mám taky trochu dilema dřív se jezdilo na n91 .. pro toto oktanové číslo je dán předstih v knížkách a příručkách Jawa a ČZ, pokud liješ ale n95 který líp a rychleji hoří musíš proto nastavit příslušný předstih. Další otázkou je jaká olej, kvalita paliva atd.. někdo si říká čert to vem ale ono je to pro maximální výkon a hladký chod motoru dost důležitý! ..
 
 
Datum: 05. září 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nám tohle dělalo s autem ale zistilijsem že na benzince dávl do benzinu etanol a když jsem natakovaly drahší benzín jinde tak to zmizelo
 
 
Datum: 05. září 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel10333    
Zdarec chci se zeptat jak co nejlépe vymít nádrž , už je docela prorezlá tak jsem jí sundal ale nevím jakým způsobem tak aby byl výsledek co nejlepší , tak prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: pflodr      IP: uživatel6603    
Já jsem čistil nádrž z babety. Nejdřív nahrubo matkama nebo šroubkama chviličku třepat, potom jsem měl ty malé kovové kuličky co se používaj na otryskování železa(to ale nedělej když to nemaš) zase chvili štěrkání no a potom sem to zalil vařící vodou s rozpuštěnou kyselinou citronovou. No a tu máš výsledek http://k0ren.rajce.idnes.cz/Nadrz
 
 
Datum: 03. září 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
já doporučuji kyselinu citronovou a pak vylít epoxidovou barvou, barva ta zabraní dalšímu reznutí.
 
 
Datum: 03. září 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Ladislav - asi nevis co je technicak ..... kdyby jsi vedel - nepsal by jsi takovou picovinu .......... chemicka cesta = spravna cesta......................
 
 
Datum: 03. září 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používam jedině kyselinu citronovou...když to člověk umí tak je to naprosto bez námahy a obejde se to bez nějakýho zběsilého klepání s matičkama a kamínkama...výsledek 100%, ještě doporučuju to vylít barvou, pak je to na 110% dokonce...:-)
 
 
Datum: 03. září 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Mě se to nejlíp vyčistilo pískem. když ho přeseješ a tu část která přes sýto neprojde tam nasypeš tak to veme uplně všechno. Samozřejmě se to nevysypává úplně nejlép, ale výsledek stojí za to..:-)
 
 
Datum: 03. září 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčištění nádrže fichtl hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe t ovyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně v odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná naly tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší než náke matičky šroubky a pod do toho ještě nalyj ten odrezovač a třebej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylij zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
 
 
Datum: 03. září 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, nalij tam kyselinu citronovou a den dva to nech odstát
 
 
Datum: 03. září 2012 11:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
kyselina fosforečná nebo aspoň citronová dělá divy
 
 
Datum: 03. září 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Ladislav      IP: uživatel14425    
dej nějakej stěrk nebo matky do nadrže nalej tam trochu techničáku a furt stim hrkej.
 
 
Datum: 03. září 2012 10:47
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel14082    
Zdarte draci nevíte někdo čím to je když jedeme do kopce ve dvou na pionýru 21 a dám plný kotel tak to za chvíli začne cukat a spomalovat jako by tam šlo malo benzínu ale karburator sem vyčistil přívod paliva je taky čistý a svíčka háže krásně díky za rady snad se to tu vyřeší :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Odtrh a předstih
 
 
Datum: 02. září 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel14082    
jak se to šteluje co tam mám seštelovat??
 
 
Datum: 02. září 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sešteluj zapalko
 
 
Datum: 02. září 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel14082    
A někdy to střelí do výfuku
 
 
Datum: 02. září 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: jerry      IP: uživatel10587    
Zdaar hoši dneska jsem dotahl dom babetu dostal jsem ji zadara elektrika vše funguje jenom mi chybí vrchní kryt na karburatoru víko u šoupátka jak z něho jde ven plynove lenko hledal jsem na netu ale není nikde k sehnaní nevíte o něčem ?? jestly to neseženu tak udelam přechodku a dam tam karbec s fichtla :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: Šotek      IP: uživatel14393    
Zdravím. Poradí někdo kde sehnat sadu těsnění (pokud se vůbec něco takvého dělá) olejového čerpadla na ČZ 175/477 sport oilmaster, případně kdyby někdo věděl číselné označení gufera. Díky za případné rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
nebo je vem do mototechny a podlě něj at ten dají to samý :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změř průměr hřídele,průměr díry a tlouštku a zbytek najdeš ve strojnických tabulkách
 
 
Datum: 29. srpna 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: sykec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Sesu, ještě jednou bych se chtěl zeptat na rozměry trysek na jawu 125 Dandy, prej tam pasují i z kymca akorát neznám rozměr. Díky mail: sykyd@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: Strela      IP: uživatel13687    
Ahoj draci mám Jawu 20 a mám docela problémy se spotřebou žere jako prokopnutej :-( . Nedokázali byste mi poradit nějaký dobrý setup karburátoru aby se to trošku klidnil??? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Ano, zkontroluj jestli to nikde neteče, potom jestli nemáš zaseknutej nebo otočenej plovák, protože pak to chčije jak dunaj i zo tej přepouštěcí dirky co je v karbci zespoda na kolínku, a hlavně ten styl jízdy. Já na svoji jednadvacítce když jedu někam kamkoli a používám to jako klasickej dopravní prostředek, tak ujedu třeba i 150 (možná by se dalo i víc) ale když se s kamarádama rozhodnem dělat kraviny a drtím plnej jedna, dva a z kopce tři a nikdy nejdu téměř cca pod 5tis tak po 20km brečim při pohledu do nádrže :-D A věř mi že opravdu jde vyjet celou nádrž za 20km :-D Tak asi tak. ;-) Snad jsme ti pomohli ;-)
 
 
Datum: 28. srpna 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
mě žere jaw 21 2,9l/100km nejdůležitější je aby ti nikde ten benzín netekl a vše těsnilo
 
 
Datum: 28. srpna 2012 7:17
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej jehlu na druhej zářez od zhora a uprav styl jízdy. Koukni jestli ti těsní palivová soustava, Já na mustafu na plnou ujel něco málo přez 200Km
 
 
Datum: 28. srpna 2012 0:37
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
mě to taky žere jako kráva :-D asi 70km na plnou nádrž..
 
 
Datum: 27. srpna 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: mrkyk      IP: uživatel14380    
Zdravím, mám Jawu 20 a na 3. převod. stupni při vyšších otáčkách hrozně ztrácí výkon a chce chcípat. Nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 14:57
 
 
 
 
Jméno: mrkyk      IP: uživatel14380    
Problém vyřešen. Vyměnil jsem svíčku a už to valí jak nic. I když nevím proč to kvůli ní takhle blblo.
 
 
Datum: 29. srpna 2012 14:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba blbě dotejká benzín...
 
 
Datum: 27. srpna 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: mrkyk      IP: uživatel14380    
má 1 výbrus
 
 
Datum: 27. srpna 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
asi slabá hlaví tryska kolikátej má válec výbrus?
 
 
Datum: 27. srpna 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj SESO, chtěl bych se zeptat jestli bys mi mohl dodat na pionýra hlavní trysku jakou bych si poručil? Našel jsem akorát tuhle 72 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tryska_hlavni_722.html. Nechci si kupovat ty za 145,- protože jich potřebuju víc a už by to bylo nad moje možnosti. Takže se ptám jestli mi můžeš udělat sadu třeba 5 trysek různých velikostí, aby byla jedna za těch 61 Kč? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku tak to fak to nejde,, ,pac tohle se dela ve velkem mnozstvi ,,takze ruzne velikosti se delaji na zakazku v malem mnozstvi ,, uz to tady pisu po nekolikate,,, :.-)
 
 
Datum: 27. srpna 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel14323    
zdarec, rnrnmám zvláštní problém s pionýrem, jezdil a jezdí pěkně, ovšem, dnes závada, na volnoběh tarokuje, a zdechá, pokud držím plyn je to v pohodě, ale strašně řve, a po povolení plynu , pomalu padají otáčky, jako by se jim ani nechtělo, lanko plynu jsem už vyměnil, karburátor třikrát byčistil, a pořád to samé, prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: fdeftl      IP: uživatel14132    
Ahoj zkus když ti to chytne tak seřídit volnoběžnou trysku zkus ji dotáhnout.
 
 
Datum: 24. srpna 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stejny i to dělalo se špatnym guferem u zapalování...
 
 
Datum: 24. srpna 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Čus draci, mám pro vás radu , pro ty co si chcete nějak slušně zvýšit výkon na sériovým, nijak moc upraveným motoru z fichtla , Pro slušné zvýšení výkonu je třeba upravit karbec. Kanálek hlavní trysky vedoscí k plovákové komoře, provrtejte na prům. 3mm., vzdušník volnoběžné trysky provrtejte na prům. 1-1,5mm., dufuzor prifilujte nebo provrtejte na prům. ca 18-18,5mm., na náhubek vysoustružte nárubu která má aspon průměr 20mm,. na ktrerý je dobré použít už kuželový filtr. kanálek jehly zvětšete asi o čtrvrtinu tudíž asi 4mm. Dále upravte šoupě, průřež slícujte s pelikostí stěn zvětšeného difuzoru, zkrattě ho zespoda o 0,75-1mm. Dobře využitelné pri replice s větším objemem a kanálky, a s měnnší úpravou hlavy, pro ještě lepší přínos je dobrý lepší výfuk , Třeba Hikone. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
já mám vrtání 45 a ještě něco upravený kolem toho, ale že by to byl nějakej extra mazec, to jsem bohužel nezpozoroval
 
 
Datum: 26. srpna 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
TTu sílu a jízdu sem rovnal s normálním karbecem a s tímhle, je sice jasný že 40,30 je síla ale oproti normal karbecu to je poznat docela dost.
 
 
Datum: 26. srpna 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun: blázníš? proč by to dělal když to jede jak drak :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2012 23:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Když upravujete karbec, už jste si zkusili spočítat plochu průřezu u sacího kolínka?
 
 
Datum: 25. srpna 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by mě zajímalo kolikrát se tu ještě objeví podobný objevení ameriky........
 
 
Datum: 25. srpna 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Ne to ne, ale provrtal, tak nějak to co se dalo zvětšit a jakou to má funkci, i sem o tom už slyšel, ale ani nevim že to někde stejskal má?? :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně.. přišel jsi na to jen tak co přesně udělat :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
??, já sem sem si na to přišel z jentak vrtáním zničenýho karbecu, pak sem to skusil na tym co mám a ukázalo se to jako funkční... :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2012 0:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při vrtání 40.30 máš tlaky jak kráva tak se nediv že to má tah :-D .. jinak pěkně okopírované od stejskala :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Zítra to du ke strejcovi skusit na brzdu, jinak zatím z jízdy to má slušné zrychlení, celkově i tah motoru, a reakce plynu. Já mám litou repliku, už jeden výbrus na 40,30mm válce, 3kroužkáč píst., výfuk hikone, pařezové zapálko, ale to stím moc nesouvisí..:-)
 
 
Datum: 24. srpna 2012 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14368    
Noo udělaný to máš vcelku dobře,jen bych podotknul že origo válec má tak blbě udělanej sací kanál,že to sotva utahne 17mm karbec,takže tomu zvýšení výkonu nepřikládám moc velkou váhu...
 
 
Datum: 24. srpna 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jubka: Nebo koupit větší mašinu :-D
 
 
Datum: 24. srpna 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nejlepší zvýšení výkonu je zhubnout :-DD
 
 
Datum: 24. srpna 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl jsi s tím na brzdě? nebo placebo efekt? :-D Jsou mnohem jednodušší metody na zvýšení výkonu...
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Mě to zvedlo o dost, vetší točivý moment, i možná rychlost, udělá to dost...:-)
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:38
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Jetště je dobré ventil přívodu benzínu zvětšit asi na prům. 3mm, a prodloužit plovákovou komoru o 2mm, vysoustružením kroužkem, nebo uříznutím ze starého karbecu...
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výsledkem bude jen větší spotřeba, ale ne výkon
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9704    
ZDAREC lidi prosím Vás o radu..co všechno nastavujete na karburátoru..prostě jak ho seřizujete,potřebuji to vědět teď se mi to nějak dusí a budu to muset všechno pročistit,nastavit..je to u pincka :-) díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Dlofus: Trochu blbost, aby zajížděl na chudší směs než normálně ne? Je to obráceně... jinak na karburátoru z pio toho moc ladit nejde... základ je naprosto čistej průchozí karburátor, pak nastavit vejšku hladiny plovákovky podle potřeby, případně upravit poměr vzduchu a benzínu polohou jehly a laborovánim s dírama v tlumiči sání...
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Štelováním dušení motoru nespravíš, je třeba ho porčistit, nejspíáš trysky, pokud máš kloudnej filtr tak jo, inak pročisti vdušníky, seřizujer se volnobej(prostřední šroubek mezi tryskami s pružinou, a jehla pokud zajiždíš new výbrus tak 2 zářez odshora, jinak třetí)
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar Seso chtěl bych se tě zeptat jestli budeš ještě mít trysky 74,76,78 ale ne ty profi jenom obyčejný a jaká by byla jejich cena? Díky moc za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 9:49
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
si udělej...
 
 
Datum: 24. srpna 2012 9:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemam sajn,,na tohle neznam odpoved,, pac aby byla dobra cena tak se jich musi udelt ve velkem a do toho nikdo nepujde
 
 
Datum: 23. srpna 2012 9:21
 
 
 
 
Jméno: poh      IP: uživatel13192    
jen ifo . nový karb. co prodává sesa : na 21 jede moc dobře a ana stadionu ještě líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel11563    
zdravím nevíte proč u mustangu mi benzin nejde do válce ale všechen jde ven otvorem na vzduch ? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle jsme s bratránkem řešili u jawy 05. vyřešeno výměnou karburátoru... (trysky jsme čistili, karbec taky...)
 
 
Datum: 22. srpna 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Čus, nevíte někdo jaký průměr difuzoru je na ČZ 125/150 C? Díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 23:41
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co vím určitě tak na 150kách to bylo 18mm na čz a 20mm na Jawa-čz 150(tomuhle modelu se říká malá kývačka?), na 125 nevim určitě ale řek bych že tam bylo 16mm na čz, kdyby si chtěl jeden 18mm mám
 
 
Datum: 21. srpna 2012 23:41
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. srpna 2012 23:52
 
 
 
 
Jméno: Zápasník      IP: uživatel13482    
Zdar draci. Chtěl jsem se zeptat. mam jawu 350/640 a nějak moc mi žere benzínu cca 6l. na 100km. Nešlo by to nějak zredukovat? (snížit?). Předem díky za odpovědi... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: pflodr      IP: uživatel6603    
já jsem zkoušel měřit moje tacho od jawy 350 s autem (jako počítaní kilásků) aji s google maps a je tam nepatrný rozdíl tak si dovolui říct je moje jawka ukazuje přibližně přesně kilometry a když po ni nešlapu tak mám přibližnou spotřebu 4l na sto. Zjistil jsem to tak že nemam věčí kanystr jak 5 litrů a jezdil sem dokud nebylo v nádrži nic :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Základ je nový/čístý vzduchový filtr, perfektně seřízený karbec, těsné výfuky, správně zvolený sekundární převod, váha jezdce, nepřibržďující brzdy, motor v dobrém stavu, správně nafoukané gumy, žetěz, který není po smrti apod. Myslím, že máš chvíli co dělat než to všechno projdeš...
 
 
Datum: 20. srpna 2012 7:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
tak jestli jí kotlíš tak se nediv a co po ní chceš 6 litrů ještě není nějak hodně na třindu záleží na stylu jízdy můžeš jet za 5 ale taky za 8
 
 
Datum: 19. srpna 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to měříš? Jestli podle Jawího tachometru, tak se ani nedívím. Jaký máš otryskování karbu, polohu jehly...?
 
 
Datum: 19. srpna 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
caves draci .. hele cim to je ze kdyz dam na fichtla orig filtr tak ho ani nenatocim ... a kdyz ho sundam tak chytne a jede jak drak ?? naky napady ? dik ps ucpany neni je tam novej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
to dělalo kaámošoj, pak jsme zjistili, že hubice od filtru zacpává dirku v karbeci co je na začátku karbce.
 
 
Datum: 20. srpna 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Velká hladina v karbci nebo ho máš zahnojený...
 
 
Datum: 20. srpna 2012 7:48
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
třeba se jedna o spatny typ filtru skus sehnat original
 
 
Datum: 19. srpna 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel11670    
Zdarec,dělal jsem teď go motoru na jawě 21 a někde jsem ztratil ty ucpávky do airbox,mám je hledat nebo je tam nemám dávat dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel11670    
Jo taky mě to napadlo až jsem to napsal.
 
 
Datum: 19. srpna 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
tam dej korek nebo to přelep izolepou kurde řekni mě čím myslíš
 
 
Datum: 19. srpna 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
čau mám zase problém s jawou 21 problém spočívá v tom že se mi když přidám plyn jen zadušuje ale nejde vůbec do otáček, karbeců už jsem zkošem aasi 5 a všechny jsem předtím vyčistil ale furt to je to samé už jsem zkusil i novou trysku hlavní ale taky to nepomohlo zapalování mám zeštelovaný zkoušel jsem i různé předstihy ale furtt to samé, zkusil jsem dám uplně nízkou hladinu benzínu v komoře plovákové jen uplně na dno to už se skoro nedusí ale zas jak se to nahne tak už tam neteče nic a nejedete tak my prosím poradtě už mě to zlobé od zařátku prázdin a furt nevím co stím tak nemohu ani jezdit pač to vůbec netahne jo a ještě mám nový píst a kroužky akorát zajetý tak tím to být nemože díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
čau kup novej filtr na vzduch a nebo ti netěsní gufera na klice.
 
 
Datum: 18. srpna 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
čau přesne tohle mi taky delal fichtl. furt sem nevedel taky sem menil trisky a podobne. Ale u me byl problem v tom že sem vytahl vzducový filtr a ten sem kompresorem profoukal a jelo to.A pak nanovo nechtel jet. tak jsem zkusil dát misto vzdichoveho filtru jenom dvouvrstvou silonku a hle fík jak jel.pak sem jezdil s tou silonkou ale pak jsem si koupil novej vzdocháč a bylo to cajk.
 
 
Datum: 18. srpna 2012 15:33
 
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 20:31:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu