|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau uvazuju o stoceni kliky ale kdyz sem o tom premejslel tak mi doslo ze se mi zmensi spodni komprese a to ze vo dost . je v tomhle pripade nutna potkova? , nechcese mi ji tam davat byl uz to moc velkej brutus
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 11:56
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
Datum: 16. ledna 2010 11:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ok dikes
Datum: 15. ledna 2010 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 hele klid.....kazdej kdo dela tyhle kliky,tak k nim dela i duralovy a nebo hlinikovy vlozky do klikovy skrine,takze no problem.....
Datum: 15. ledna 2010 23:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,když sem sejmul válec a píst,tak sem viděl že je setrvačník namočenej tak ani né do jedný čtvrtiny převodovým olejem,myslíte že tam má být?nejsem si jistý protože sem si četl něco o labirintu a tam u toho bylo psáno že to právě ten olej má těsnit.pište své nápady.díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 9:20
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 asi ti tam přes kartr nebo gufero natekl olej
Datum: 16. ledna 2010 9:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 popros nekoho kdo tomu rozumi at se ti na to podiva
Datum: 15. ledna 2010 22:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jak nemuze? naopak ten olej tam nema co delat fichtl se maze olej z paliva , melo by to vypadat tak ze kdyz sundas valec tak na vsech pohyblivych zastech ma byt olejovy film a ne ze tam mas potopu a to este z oleje co tam nema co delat  chapes ?
Datum: 15. ledna 2010 22:01
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 sry takže setrvačník(kliková hřídel)se nemůže mazat olejem je to pravda?
Datum: 15. ledna 2010 21:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 takže setrvašník(kliková hřídel ne nemůže mazat olejem je to pravda?
Datum: 15. ledna 2010 21:40
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 přesně jak říká mustannnng 23
Datum: 15. ledna 2010 20:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 natek ti do klikovky olej z prevodovky tzn vymenit gufero v horsim pripade pulit motor a pretesnit , radsi bych volil rovnou puleni mas jistotu
Datum: 15. ledna 2010 20:13
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jestli sem to dobře pochopil tak ti natekl do klikové skříně olej,když si to měl nastartovaný tak to muselo čmoudit jak něco ne ?
Datum: 15. ledna 2010 20:06
 zdravim co sa stane ked mam odlomeny kusok z piesta ale naozakj len kusok na hornej strane kde je karburator...je to ako take male okienko teras...poskladal som motor nastartoval ...a to malo strasne velke otacky moze to byt tym?=D dik za rady=)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:02
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 mne to newadi vobec prave naopak ja by som bol velmi rad keby to tak ostalo
Datum: 15. ledna 2010 19:02
Datum: 15. ledna 2010 18:59
 jeden tady z kramku mi poradil upravu (nic vic nereknu  ) ale de o to ze se pist ubrousi i na strane kde nasava (nahore) a tim padem to vlastne driv nasaje smes,tim padem ji tam de vic..myslim ze je to tim,protoze ja kdyz sem to po uprave nasadil tak taky mel oproti normalu vysoky otacky..bude to urcite tim.
Datum: 15. ledna 2010 18:58
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 asi pred dvoma mesiacmi som daval vybrustit valec dali aj novy piest setko... a rozobral som motor a ako som ho rozoberal tak sa mi z piestu podarilo nejako ulomit....som myslel ze preto ma take otacky ze mu teras ide viac benzinu ...akoze bol by som rad kebyze ich take ma ale nechapem teras ze preco
Datum: 15. ledna 2010 18:42
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 když je to po výbruse tak to ti dali ulomenej píst ?
Datum: 15. ledna 2010 18:30
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 ne ne je to po vybruse..to urcite ne
Datum: 15. ledna 2010 18:22
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ten píst že je ulomenej nahoře to podle mě vadí,ale to že si to zakoby přidává na plynu tak to tím nebude,jestli nebude ten válec nějakej vyrachtanej
Datum: 15. ledna 2010 18:19
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 to supatko dosada uplne na doraz do konca aj sroub cim sa steluje volnobeh mam skoro vybraty aby nemal velky volnobech a furt je to rovnake
Datum: 15. ledna 2010 18:14
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 ale ja nechapem to ze on si niekedy aj sam pridaval...a hej hej mal som rozpoleny cely motor objednal som nove tesnenia setko...tak skusim este ten karbec vycisti len nechapem to preco si sam pridaval
Datum: 15. ledna 2010 18:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zapalováním to není určitě to tě ujistím na 100%,ale bude to chyba někde v karburátoru..nemáš třeba moc naplé lanko na plyn?? dosedá to šoupátko až na doraz??a nebo ten karbec bude třeba jen ucpaný...vyndej z něj trisky a plovák a nasad to na kompresor a nech to 10 minut profouknout a bude čistej...ale jestli ti to teda nepřisává tak je to v karbecu
Datum: 15. ledna 2010 18:08
 jo taky bych povedal faleš vzduch,ale kdyš píše že šecko vyměnil těsnění atd,tak nwm,ty si ten motor měl celej zorpůlenej?
Datum: 15. ledna 2010 18:07
Jméno: Jiří
IP: uživatel7428
 Někde si přísává falešný vzduch, nebo máš přicpaný přívod vzduchu k volnoběžný trysce. Vedou k ní dvě dírky, jedna zepředu karburátoru co je sání a druhá je ze shora, když se kouknešze shora co je šoupě, tak mezi šoupátkovou komorou a kolínkem karburátoru. Tak je zkus prošťouchnout třeba chlupem ze smetáku, jestli nejsou přicpaný.
Datum: 15. ledna 2010 18:05
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 ale sak dal som nisie ihlu trocha to pomohlo ale stale to ma velke otacky
Datum: 15. ledna 2010 18:03
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 KARBEC JE CISTEJ TEN SOM VYCISTIL AKO PRVY ...ale falosny vzduch to urcite na 100%nenasava...a stym zapalovanim to nemoze byt ze ma veky predzapal ...dal som asi 2.5 mm
Datum: 15. ledna 2010 18:02
Jméno: Jiří
IP: uživatel7428
 Někde si přísává falešný vzduch, nebo máš přicpaný přívod vzduchu k volnoběžný trysce. Vedou k ní dvě dírky, jedna zepředu karburátoru co je sání a druhá je ze shora, když se kouknešze shora co je šoupě, tak mezi šoupátkovou komorou a kolínkem karburátoru. Tak je zkus prošťouchnout třeba chlupem ze smetáku, jestli nejsou přicpaný.
Datum: 15. ledna 2010 17:57
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 a nakopol som ho a on si niekedy akoby aj sam pridaval nechapem poradte pls..=D
Datum: 15. ledna 2010 17:31
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 sak ale nema kade setko je nove
Datum: 15. ledna 2010 17:30
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 diki moc...=)
Datum: 15. ledna 2010 17:15
Jméno: martin
IP: uživatel7044
 jo jeto spatne spatne to si prisava falesnej vzduch
Datum: 15. ledna 2010 17:15
 jestli je to fakt jen nějakej malej kusok jak píšeš tak to by si myslim nemělo vadit,a kdyš říkáš že si všetko vyměnil,tak to nevim cim to může být,ale neboj se tu ti někdo istě poradí
Datum: 15. ledna 2010 17:13
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 sorry nie s karbecem ale zo zapalovanim =)
Datum: 15. ledna 2010 17:13
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 on si akoby sam pridaval alebo tak nejako no nechapem to ...predtym isiel normalne saetko ok...ale skusim sa ete pohrat s karbecem
Datum: 15. ledna 2010 17:13
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 dachl21: daval som setko nove tesnenia setky mal som ho rozpoleny dal som nove gufera aj loziska aj setko je ok ja by som bol rad keby mal take otacky len newem cim to je a nemoze to byt aj preto ze tam ma kusok odlomeny a ide mu viacej benzinu?=)
Datum: 15. ledna 2010 17:10
 tím že si kusok ulomil se myslim nic nestane kdyš je to hore u karbce, a to že ti to jde hodně do toček to je tím že si něco málo utah bo si zapomněl dát těsnění a tím pádem ti to nasává faleš.vzduch
Datum: 15. ledna 2010 17:05
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Zdar!Mám dotaz ktery neni uplne k tematu.Jak je to s motorama ze sekaček na trávu?Dají se nejak otevrit?Myslim jako vykonove diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 17:39
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 cau, možná bude pro začátek stačit, když odďěláš ten regulátor otáček.  No a jinak to jsou většinou 4T, takže to laď jako 4T. Větší komprese, ostřejší vačka, odlehčit výfuk, možná větší karbec. No a nakonec nějaký sci-fi- turbo, nitro  Ale jak píše martin-rozdělej a pochopíš. Je to dělaný tak jako na jedno použití/rozebrání.
Datum: 15. ledna 2010 17:39
  nic vic se na to napsat neda, rozeber nejakej motor ze sekacky a pochopis
Datum: 15. ledna 2010 14:55
Jméno: ondra
IP: uživatel5759
 Ahoj lidi dnes jsem našel poklad péraka před renovačkou ale to ted neřeším horší je motor myslíte že by tam žel napasovat třeba motor z kejvačky 250 nebo ne předem děkuju za odpověd draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel8471
 normalne do rámu pasovat bude,ale nepujde na nej uchytit kryt retezu....
Datum: 14. ledna 2010 15:27
Jméno: Ondra
IP: uživatel8470
 No jo pokud by k tomu nakej byl motor z péraka tak bych ho opravil ale on žadny není a mam doma z kejvy 250
Datum: 14. ledna 2010 12:03
Jméno: radek
IP: uživatel4180
 Záleží na tom,jak tu motorku chceš mít v originálním stavu.Motor s kývačky tam jde.Pak už je to jen otázka peněz,já osobně bych ten pérácký motor nechal opravit.Ale to je jen můj osobní názor.
Datum: 14. ledna 2010 9:40
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 určitě by to šlo ja mám totiž na kyvce motor z třiapuly peraka a kyvka byla puvodně 250 tak by to mnelo pasovat
Datum: 14. ledna 2010 8:23
 ja mam 350 peraka a to dvojsedlo sem tam uz tak mel,je to dobova uprava..prej se to driv delalo normalne,ze si lidi sehnali sedlo a davali ho tam misto toho jednosedadlovyho..kdyz je to takhle dobova uprava tak je to dobry,ale jakmile to nekdo udela tedko na peknym perakovi tak je to fakt hnus......
Datum: 13. ledna 2010 22:44
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Dvojsedadlo mi take vadí ale mame doma jedem motor na 250 tak proto jsem se ptal protože perak jeste není v me garaži ale u Sestry z mého dědy ve stodole
Datum: 13. ledna 2010 21:31
 drzaky jsou snad stejne,zbytek tez...ale sezen si na burze origo motor at nedelas bastl
Datum: 13. ledna 2010 21:23
 Když vidím péráka s dvojsedlem z pětistovky nebo z kývačky a s jednopákovým motorem, mám chuť někomu urazit ruce. Ale jde tam, viděl jsem to už několikrát.
Datum: 13. ledna 2010 21:22
Jméno: Pavel
IP: uživatel987
 Zdarec potřeboval bych kdyby mi někdo napsal seznam ložisek co jsou v motoru u jawy 21. nebo jestli někdo zná nějakou stránku kde to je .
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 19:25
Jméno: michal
IP: uživatel5617
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/katalog/fichtlik druhej obrázek
Datum: 13. ledna 2010 19:25
Jméno: Honza
IP: uživatel3563
 Zdarec draci mám dotaz Ohledně setrváku klikovky chtěl bych je pořádně vyleštit ale ono to ne a ne pustit.. zkoušel sem solvinu..silichromovou pastu ale ta čarnota tam furt nemáte na to nějakej fígl? díkec moc..  jinak taky Seso moc díky za Ojiničku došla v pořádku..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:52
Jméno: Honza
IP: uživatel3563
 Stando dik moc..  zkusím to jo jo mám ji rozlisovanou..
Datum: 13. ledna 2010 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel8461
 setrváky se leští. A co skusit drátěný kotouč na flexu?? a pak treba dolestit nejakou pastou na lesteni a filcovym kotoučem..... Teda za předpokladu,že mas kliku rozlisovanou a pred slisováním ji dokonale očistíš......
Datum: 13. ledna 2010 17:51
 setrváky se neleští.
Datum: 13. ledna 2010 17:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já právě také, ale nové sehnat nemohu.
Datum: 13. ledna 2010 19:01
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Marek: Ja tyhle srouby uz k hlave dostal...
Datum: 13. ledna 2010 17:47
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 to se nechá vyrobit na tom nic neni
Datum: 13. ledna 2010 17:02
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ted se to tu tak rozjelo s těma sníženýma hlavama, že bych se chtěl taky zeptat: jak se asi snížila životnost origo motoru(klika po repasy s zbronz. pouzdrem.ložiska na klice ZVL) fichtla když snížím hlavu na kompresy 12:1? dik , k ní by se hodil 100oktan ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 22:24
 Urcite lej 100 oktan nebo nt 98 at plne vyuzijes ten vykon co prida ta hlava.A podle me se zivotnost motoru takhle neda urcit.
Datum: 12. ledna 2010 22:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja myslel že už je snížená dost
Datum: 12. ledna 2010 20:59
 co furt mate stema 100 oktananu to fichtl nemuze vyuzit ani se snizenou je to delany na normal 84 oktanu special ma 91 a nevyuzijeto takze trochu snizena hlava tomu prospeje a o naturalu radsi nemluvim
Datum: 12. ledna 2010 20:43
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Dobrý deň, na mojom valci na jawe 23 chýbaju tie kusy vložky ktoré majú trčať dole, ktore majú byť vsunuté do kartrov. Mohlo by to ísť? Nič tým nepokazým? A valec ktorý sa tu predáva je z Poľskej druhovýroby alebo nie? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:16
Jméno: Gori
IP: uživatel8463
 ja ma jedno pokuse Upravenom valci som maluplne vsetki 4 vycniekli ulomene a islo to ! no problem !
Datum: 13. ledna 2010 15:16
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 jednokruzkovy je na otacky,čiže na cestu,dvoj je tak optimal aj aj,a troj ma velku kompresiu tak na cross
Datum: 12. ledna 2010 22:19
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 A ešte by som sa chcel opýtať aké sú rozdiely medzi jedno, dvoj a troj krúžkovým piestom. Ktorý je najlepší?
Datum: 12. ledna 2010 20:00
 tak jsem skusil pred tejdnem snizit trosku hlavu frezou dal jsem hlavu do sveraku a pak rukou tocil frezou vzal jsem to trosku a vykon se zvednul odost tetka tahne do kopce lip nez ten po GO kterej lita nadherne. Nechtel porad tahnout pritom krouzky bylly novy zajety tak jsem se nastval snizil hlavu trosku dal tam olej castrol a special od jiny benzinky kde neni sizenej a hnedka to tahne do kopce na 3. predtim to nebrala porovine potvora
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 16:09
 pro standu: Závodně 10:1 to je nějak málo ne ??, na závodní
Datum: 13. ledna 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel8461
 mustang 23 : Mam to spocitany.....bezpecny je to do pomeru 1:11 ,ja mel 1:11,07 .....ale zavodne se jezdi kompresni pomer nekde mezi Serii 9.5:1 a 10:1
Datum: 13. ledna 2010 10:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 kdyz vezmes 8. vybrus tak to samo ti zvedne kompresi a kdyz este snizis hlavu tak uz se dostavas na celkem extremni hodnoty pochybuju ze to standartni klika i po go pobere . sice to mozna par tisic pojede jak auto  ale pak adios a znovu go ale ostatne od toho ten motor na fichtlu jen ty penize nejsou
Datum: 12. ledna 2010 22:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 6 ml a ja si budu po zime nechavat na 5 ml
Datum: 12. ledna 2010 19:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já si chci také snížit hlavu. Volal jsem do TK moto a ty by mě to udělali, k tomu si dám 5. výbrus, motor po GO, přímé sání, 72 tryska atd.... ale na jaký objem? mě přijde jak má standa 5,6 ml hodně. Kolik má vlastně fík originálně?
Datum: 12. ledna 2010 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel8457
 hele ja mam hlavu s objemem 5.6ml ,nevim o kolik je podřízlá......a jede perfektne.....
Datum: 12. ledna 2010 19:40
Jméno: fikuss
IP: uživatel8427
 chtel bych to snizit i udruhyho ale jen trochu treba 0.1 mm nebo 0,2 mm to by snad na zivotnost nemelo moc velkej vliv ne? hlavne ta hlava tim je uz ponicena kdyz to tak vezmu pak uz to spatky nevratim ale da se to nahradit podlozkou
Datum: 12. ledna 2010 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel8457
 to neni pravda ze snizena hlava az tolik ovlivnuje zivotnost motoru.....do jistého kompromisu je to bez problému,na svoji predposlední verzi 21 sem skusil snizenou hlavu na 8.vybrus a jak to pelášilo.....uplne jinej motor... to ze má nekdo motor po smrti a jeste na nej dá snizenou hlavu,tak je jasný ze se vysype.....ani bych si nedovolil dát snizenou hlavu na nejaký motor před GO....je to logický
Datum: 12. ledna 2010 19:29
 no me jednou typek v mototechne řikal že jakysi magor co delal v sigme to snižil o milimetr a origo fichtl jel hned 80 ale jak dodal jen na konec ulice
Datum: 12. ledna 2010 18:22
 Já jezdim jenom se sníženou hlavou a když sem tam dal normální tak to nejelo
Datum: 12. ledna 2010 17:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja sem udelal to sami a ten motor sel krasne od spoda uplne sem cejtil ze to chce dopredu  ale z duvodu snizene zivotnosti sem opet u originalni hlavy
Datum: 12. ledna 2010 17:14
Jméno: lukas
IP: uživatel368
 cau draci potrebuju poradit jak udelat z jawy 250/559 nejrychleji krosku nebo nejake plany na ni a jeste jak to je s odhlasenim na urade dal mi ji deda a rekl mi at si s tim delam co chci dekuju za rady a at to jezdi cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jen aby to neprodal nekomu dalsimu co by to taky mohl zkurvit...
Datum: 12. ledna 2010 20:20
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 hele!ja nevym ale tu helmu chcu spatky!mne nekdo u kostela rykal se ju mas furt ty ale ze mi ju nechces dat!
Datum: 12. ledna 2010 19:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 fikussi ty tu nikomu nenadavej do kretena (po těch hadavých dizkuzích co si tu psal,by spíš lidi mohli označit takle tebe) Lukasi,řadši to prodej,pokud nehceš jezdi na veteranu,dostaneš za to celkem dobrý peníze. Když si koupis nějakou starší krosku,tak určitě je lepší do terenu,než bastl.A nějakou krosku 15-30 Kw seženeš od 10-20 tisíc
Datum: 12. ledna 2010 17:54
 dalsi kreten co chce skurvit 250 hnedka bych ji koupil sezen si radeji nakou upravenou nebo se znicenejma plechama
Datum: 12. ledna 2010 17:05
 Tak si mejl založ a toho pava mi dej....
Datum: 12. ledna 2010 16:54
 hele doufam ze to nerikas jenom pro to aby sme ti dali pokoj a pak sis zalez do garaze a strhal z toho vsechny plechy a sel na pole  fakt nema cenu nicit neco peknyho  ver nam  plno lidi co tu je uz toho ma dost odjezdino tak jim ver
Datum: 12. ledna 2010 16:14
Jméno: lukas
IP: uživatel368
 hosi nemam icq ani email jak to ctu tak mate asi pravdu sezenu neco jinyho dik za rady
Datum: 12. ledna 2010 16:09
Datum: 12. ledna 2010 15:57
Datum: 12. ledna 2010 15:54
 Jestli si děláš prdel, jseš zralej na ránu, tohle se nedělá ve společnosti vášnivých Jawařů
Jestli si prdel neděláš, jseš na ni zralej ještě víc, jak už psaly, to co máš doma ať je to ve stavu jakým koliv je POKLAD a měl by sis toho vážit, možná by tě to jednou štvalo. Jak už psaly níže, má to velkou cenu, papíry 4-5000, Pav 7000+, jestli je jen pobouchanej, lehko si to někdo spraví a ta jawka samotná taky něco stojí
Vážně ji radši prodej a kup si krosku, budeš na tom líp a popravdě i mi tady všichni, já osobně bych z toho byl dost smutnej, vědět že je na světě taková nádhera a někdo to likviduje jen pro to, aby se mohl povozit po poli.
!!! NEDĚLEJ TO !!!! prosím
PS.: pošli mi na mail foto, rád bych viděl jak vypadá, dík Martin
Datum: 12. ledna 2010 15:51
 Hele jaktože má stejnou IP???
Datum: 12. ledna 2010 15:49
Datum: 12. ledna 2010 15:45
 ty vado on má 250 s pávem a překope to do krosu prodejto a kup 250/513 ta jede jako prase
Datum: 12. ledna 2010 15:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zajic 13 má pravdu. Pokud chceš, panelku s PAV a papírama prodáš za 20000 kč a kup si čz 125/516 za 10000 kč a máš to! a ta lítá jak drak!
Datum: 12. ledna 2010 15:38
 a jestli si něděláš prdel tak napiš na icq 263 031 421 a toho pava beru
Datum: 12. ledna 2010 15:03
 Vám ještě nedošlo že si zase z vás někdo dělá prdel
Datum: 12. ledna 2010 14:59
 Lukasi, dej kontakt na sebe, pošli mi ho přes mail......
Datum: 12. ledna 2010 14:53
 a ta original 250 ma asi o 25 kilowatt vic..to znamena ze to s tebou pude na zadni kolo sotva skubnes za plyn!! fakt hele nenic to!samotnej ten vozejk (PAV) se prodava minimalne za 5000 kč!!
Datum: 12. ledna 2010 14:24
Datum: 12. ledna 2010 14:22
Jméno: lukas
IP: uživatel368
 kluci a nechcete nekdo to plexi a ty plechy okolo motoru a zadniho kola zda se mi to skoda vyhodit a je za ni i ten vozejk ale ma pichli kolo a je celej pobouchanej
Datum: 12. ledna 2010 14:17
Jméno: furioso19
IP: uživatel7364
 nic neodhlasuj...tie papiere su na tom najcennejsie
Datum: 12. ledna 2010 14:12
 jo a byla tam asi za 7000
Datum: 12. ledna 2010 14:12
 s tim ti tu poradej ostatni  ja motorku jeste neodhlasoval takze nevim..ale kdyz bys ji dal do kupy,tak se da sehnat čz 125/516,na motoinzerci sem ji videl (sice v ramu z nejaky aprilie nebo yamahy nebo z ceho) ale mas v tom ostrej motor..a ten z ty cz 125/516 je jeste jednou tak silnej jak ta 250
Datum: 12. ledna 2010 14:10
Jméno: lukas
IP: uživatel368
 a ty papiry mam odhlasit jak musi za to platit
Datum: 12. ledna 2010 14:07
 jeste neco k tomu,jestli chces jenom orezat plechy,dat blatnik nahoru jako to mam ted ja od predchoziho majitele,tak te to bude i srat,protoze kdyz to chces udelat na rychlo jako ten predemnou tak se ti to bude porad kurvit,vsude vsechno cinka,brni,rachta...pro predstavu jak vypada ta moje ti sem dam odkaz na moje stranky: http://www.cz-cross.iprostor.cz ted planuju komplet prestavbu-prevareni ramu,do predu 19'' kolo,plastovy blatniky,komorovej vejfuk,masku se svetlem,upravit uchyceni zadnich tlumicu....je toho hodne..
Datum: 12. ledna 2010 14:04
 tyvole!!jestli to ma papiry tak ji nekurvi!!to ji radsi prodej,jestli je v dobrym stavu tak ji aspon za 5000 prodat muzes !!! a kup si nejakou zkurvenou!!taky ted prestavuju akorat cz175,bejvala kejvacka,ten predemnou ji tak nejak predelal (orezal plechy a to bylo vsechno) a muzu ti rict,ze bez poradnejch uprav z toho krosku neudelas.a to ze tomu das drapak,sundas plechy a seriznes zadni blatnik,to neni kroska...kazdopadne ji radsi prodej a nepredelavej to!!! za 1000 si koupis jinou uz znicenou a jeste ti zbydou aspon 3000 na poradnou predelavku..
Datum: 12. ledna 2010 14:01
 Zdarte draci mohl by mi nběkdo trošku podrobněji vysvětlit kam mam dat tu kulišku ja rozebrar motor a to je jediny co mi zbylo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 19:31
 díky moc
Datum: 11. ledna 2010 19:31
 jak je spojkové deklo od zapalování tak do té díry od spojky Příjde nejdříve krátká tyčka, potom ta KULIČKA a potom ještě dlouhá tyčka a to je vše. Nasaď spojkové deklo. Spojkové deklo myslím to ze strany ZAPALOVáNí. Ne tam kde jsou lamely.
Datum: 11. ledna 2010 19:28
 sundej dekl zapalování,a jak je tam ta dlouhá tyčka,vyndej ji a dej tam tu kuličku,ale pozor musí zapadnout do tej díry!!! a pak dej zpátky dlouhou tyčku,dekl a je to
Datum: 11. ledna 2010 19:26
Datum: 11. ledna 2010 19:18
 Mám dotaz.Generálkuju motor na Simsona Star,a když jsem ho rozdělal tk na klice byly zeleny gufera.Já jsem dnes koupil černy,bude to nějak moc vadit když je tam dám?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 protoze v cechach se dela znacka Gufero a je cerna neznamena ze nemecký simerinky s nazvem XXXXX se zelenou barvou jsou nejaky jiný.......
Datum: 11. ledna 2010 22:31
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to je uplně jedno,i na fíkovy sem měl červený
Datum: 11. ledna 2010 18:43
 DÍK
Datum: 11. ledna 2010 18:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zelený jsou nejkvalitnější gufera, pak jsou červený a nakonec černý. Takže by to nemělo vadit. Nikdy s tím nebyl problém.
Datum: 11. ledna 2010 18:17
 čauwec. objednal sem si na bábu 207 hlavu a válec z 210. co myslíte zvedne to aspoň trošku výkon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 17:29
Jméno: Martin Fel
IP: uživatel5767
 čau nevím jestli ti tam ten válec půjde nikdo psal na forum babettě že mu to tam nejde, a ta hlava tak de určitě, nevím zkuste to, a víkon o truchu jo, líp se to bude chladit !
Datum: 11. ledna 2010 17:29
 Sice už tu ten dotaz byl, ale dozvěděl jsem se jen, že nepatří do mikrovlky, tak znova: Čím nahřát píst, aby prolez čepem? Musí mít min. 250°C...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 piš normalní odpovedi anebo se jdi zahrabat odkud si vylez.....
Datum: 11. ledna 2010 22:34
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 VLMPČ
Datum: 11. ledna 2010 22:16
 zdarec draci. Hele neni tahle věta tak trochu blbost ''Čím nahřát píst, aby prolez čepem'' _:??:_
Datum: 11. ledna 2010 19:29
Jméno: Standa
IP: uživatel8448
 Kadio nech si toho debila pro sebe.... rsite tady naprosty kraviny.....90% pistnich cepu jdou do pistu natlacit prstem!! a kdyz je to festovnejsi,staci takle jednoduse nalisovat...ano pistni cep se ma do pistu nalisovat!!! Jsou na to i různe pripravky!!
Datum: 11. ledna 2010 15:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kadio-> muzes mi prosim vysvetlit jak presne vybrousena hladka cast udela do pistu ryhu rad se necham poucit  o je....
Datum: 11. ledna 2010 14:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 a co treba stahovakem?!
Datum: 11. ledna 2010 14:12
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 standa----------tak ty seš asi na hlavu ne ?,jak tam ten čep mužeš nalisovat??debile!!!,ten čep si udělá rejhu a v píst jek se zahřeje tak v motoru tak se rostahuje ,a budeto tam kloktat ty debile.........................
Datum: 11. ledna 2010 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel7979
 tak vem delsi M8 sroub,podlozky,matku a klíč a ten čep tam nalisuj ne??
Datum: 10. ledna 2010 22:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ohřej to na staré elektrické plotýnce. Takhle nahřejváme kartery a funguje to bezvadně. Má to pak cca 300 stupňů a to stačí. klika leze samo do ložisek. Takže píst by měl jít taky lehce.
Datum: 10. ledna 2010 21:46
 Woby mi radí, že u těhle pístů na osmý výbrus se musí na 250°C a já tomu věřím, takže poraďte něco smysluplného a nepolemizujte nad teplotou.....
Datum: 10. ledna 2010 20:47
 tolik to nahřívat nemusíš, já to ohřívám plynovým hořákem  . Teplota musí být taková,že když na to plyvnu,tak to musí zasyčet, takže něco málo přez 100°C bohatě stačí .
Datum: 10. ledna 2010 20:30
 v troube  ,ale tak moc to ohrejvat nemusis...
Datum: 10. ledna 2010 20:21
 to hoď nad ohen....nebo na to můžeš dýchat, bo to vystavit na sluce
Datum: 10. ledna 2010 20:20
 Horkovzdušnou pistolí na plast. Já tak ohřívam i motor když tam davám kliku.
Datum: 10. ledna 2010 20:17
 zduř!potreboval bych vedet na tom polskym valci jak mam slicovat ty kanalky mysli se tim ze ta vlozka ma byt zarovno s hlinikem??a udelam to jehovyma pilnikama??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 add- sesa myslím myslí kanály v karterech slícovat s kanály ve válci
Datum: 10. ledna 2010 20:07
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 kanaly=hlinik/válec=vložka/já sem ten tvuj válec neviděl,tak nevim jak to je tam ta nepřesnost,ale každopádně bych ubral jenom hlinik tak,abyto licovalo s vložkou a tam kde vložka přesahuje bych to nechal tak jak to je
Datum: 10. ledna 2010 18:32
 nechapu to sesa u toho valce pise ze se slicujou kanaly z valcem tak se bude muset ubrat kousek vlozky aby to licovalo s tim hlinikem ten hlinik bych tam musel pridat aby to licovalo
Datum: 10. ledna 2010 18:17
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ne!ubirej jenom hlinik,do ty vložky bych se nerypal
Datum: 10. ledna 2010 18:09
 jako schodky myslis kdyz se divas do kanalku jakoby shora tam kde je např. sani a vidis tam takovy kousek ty vlozky tak to mam zarovnat aby to licovalo s hlinikem nemuzu to neak posr.t??
Datum: 10. ledna 2010 17:15
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 čoveče jak my máme vědět jaky máš ty pilniky?tak tam buď dostaneš nebo nedostaneš ne?Každopádně tam byneměly byt žádny schodky,-ručně to budeš mět na dlouho
Datum: 10. ledna 2010 17:06
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 15:58
 Zivotnost motoru se zvetsi protze muzes dat vic vybrusu a jestli slicujes kanaly tak to muze jet i lip nez s ceskym hlavne kvuli zalitej vlozce,ale necekej ze to poznas ze to lip jede spis jen malicko!
Datum: 10. ledna 2010 15:58
 spotreba se trosku zvisi jenze problem je ze tenhle valec je polskej a kanali jsou naprd lepsi je nechat prebrousit origo valec treba na 4 vybrus a pojedeto asi nastejno . Jednou jsem koupil tenhle valec akorat 0 vybrus a vubec to nema vykon. Zivotnost motoru se trochu zmenci ale nebude to o moc zas to nemusis tolik tocit protoze to tahne mnohem lip dokopcu tim padem v kopci bude ta spotreba menici a porovine asi o malinko vetsi
Datum: 10. ledna 2010 15:55
 ahoj prosím poraďte mi...budu dělat renovaci báby 207, koupil jsem si na ni new válec + hlavu z áby 210... prej to jde o něco rychleji.. ale o to nejde já potřebuji poradit jak to mám zajet a jakým způsobem(plný plyn, jezdit pomalu, rychle a kolik oleje atd..) nevadí když tam budu dávat syntetiku olej motul 710 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 14:33
 tak trochu obojí.. aj renovuji aji upravuji...
Datum: 10. ledna 2010 14:33
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 zajíždět pomalu,já sem mustanga zajížděl na DENICOL SYNTEX míchal sem 1:25 ,ale když sme eště jezdily ČEZETY a jel se závod válec byl po výbrusu kopili sme dva písty dvoje kroužky dali 513ctku na stojan nakopli a zasekli plnej kotel asi po 4-5ti minutách se to zakouslo vymlátily sme píst dali novej a druhej den se jel závod a vydrželo to v pohodě
Datum: 10. ledna 2010 13:17
 hej ty tu babetu upravujes ? nebo renovujes ?
Datum: 10. ledna 2010 12:27
 mam problem kdyz kopnu fichtla a drzim plny plyn tak to de do otacek a pred chcipnutim to zase vyleti na horu a zase skoro nez to chcipne to vyleti nevite co to muze byt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 18:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Karbec predstih moc benalu nebo malo soupatko plynove lanko v neporadku
Datum: 10. ledna 2010 18:58
 no obvykle všeci řikaji že to byva guferm pod zapalovanim jeste sem se stym nesetkal ale u me to byl spatnej karbec proste sem dal jinej a byl klikd
Datum: 09. ledna 2010 23:09
 mne to nedavno dělala jawa 20 a byl to špatnej kohoutek bal přicpanej a přitom jsem udělal celej palivovej sistam a jela jako raketa a šla hezky na volnoběh tak jse koukni na palivovej sistem a uvidíš.
Datum: 09. ledna 2010 19:47
 typoval bych to na gufero, nebo to nekde saje fales, ale jednou mi to delal a bylo to povolenym kabelem k civce tak si vyber  zadopadne jestli si nepamatujes kdy byl motor naposled rozebranej tak to bude tim guferem
Datum: 09. ledna 2010 19:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mas tam neco ucpanyho vycisti karbec a trysky
Datum: 09. ledna 2010 19:33
 nezasekuje sa ti šupatko alebo plynové lanko?
Datum: 09. ledna 2010 19:33
|



|