slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  164  165  166  167  168  169  170  171  172  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau uvazuju o stoceni kliky ale kdyz sem o tom premejslel tak mi doslo ze se mi zmensi spodni komprese a to ze vo dost . je v tomhle pripade nutna potkova? , nechcese mi ji tam davat byl uz to moc velkej brutus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5150    
Mrkni sem http://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor Kdyb si chtel podkovu i kliku,no problem
 
 
Datum: 16. ledna 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ok dikes
 
 
Datum: 15. ledna 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8475    
hele klid.....kazdej kdo dela tyhle kliky,tak k nim dela i duralovy a nebo hlinikovy vlozky do klikovy skrine,takze no problem.....
 
 
Datum: 15. ledna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,když sem sejmul válec a píst,tak sem viděl že je setrvačník namočenej tak ani né do jedný čtvrtiny převodovým olejem,myslíte že tam má být?nejsem si jistý protože sem si četl něco o labirintu a tam u toho bylo psáno že to právě ten olej má těsnit.pište své nápady.díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
asi ti tam přes kartr nebo gufero natekl olej
 
 
Datum: 16. ledna 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
popros nekoho kdo tomu rozumi at se ti na to podiva
 
 
Datum: 15. ledna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
jak nemuze? naopak ten olej tam nema co delat fichtl se maze olej z paliva , melo by to vypadat tak ze kdyz sundas valec tak na vsech pohyblivych zastech ma byt olejovy film a ne ze tam mas potopu a to este z oleje co tam nema co delat :-D chapes ?
 
 
Datum: 15. ledna 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
sry takže setrvačník(kliková hřídel)se nemůže mazat olejem je to pravda?
 
 
Datum: 15. ledna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
takže setrvašník(kliková hřídel ne nemůže mazat olejem je to pravda?
 
 
Datum: 15. ledna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
přesně jak říká mustannnng 23
 
 
Datum: 15. ledna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
natek ti do klikovky olej z prevodovky tzn vymenit gufero v horsim pripade pulit motor a pretesnit , radsi bych volil rovnou puleni mas jistotu
 
 
Datum: 15. ledna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
jestli sem to dobře pochopil tak ti natekl do klikové skříně olej,když si to měl nastartovaný tak to muselo čmoudit jak něco ne ?
 
 
Datum: 15. ledna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: peterson      E-mail:      IP: uživatel8438    
zdravim co sa stane ked mam odlomeny kusok z piesta ale naozakj len kusok na hornej strane kde je karburator...je to ako take male okienko teras...poskladal som motor nastartoval ...a to malo strasne velke otacky moze to byt tym?=D dik za rady=) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
mne to newadi vobec prave naopak ja by som bol velmi rad keby to tak ostalo
 
 
Datum: 15. ledna 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jestli ze ti ty otacky nevadej tak to tak nech :-D:-D
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden tady z kramku mi poradil upravu (nic vic nereknu :-D ) ale de o to ze se pist ubrousi i na strane kde nasava (nahore) a tim padem to vlastne driv nasaje smes,tim padem ji tam de vic..myslim ze je to tim,protoze ja kdyz sem to po uprave nasadil tak taky mel oproti normalu vysoky otacky..bude to urcite tim. :-)
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
asi pred dvoma mesiacmi som daval vybrustit valec dali aj novy piest setko... a rozobral som motor a ako som ho rozoberal tak sa mi z piestu podarilo nejako ulomit....som myslel ze preto ma take otacky ze mu teras ide viac benzinu ...akoze bol by som rad kebyze ich take ma ale nechapem teras ze preco
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
když je to po výbruse tak to ti dali ulomenej píst ?
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
ne ne je to po vybruse..to urcite ne
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
ten píst že je ulomenej nahoře to podle mě vadí,ale to že si to zakoby přidává na plynu tak to tím nebude,jestli nebude ten válec nějakej vyrachtanej
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
to supatko dosada uplne na doraz do konca aj sroub cim sa steluje volnobeh mam skoro vybraty aby nemal velky volnobech a furt je to rovnake
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
ale ja nechapem to ze on si niekedy aj sam pridaval...a hej hej mal som rozpoleny cely motor objednal som nove tesnenia setko...tak skusim este ten karbec vycisti len nechapem to preco si sam pridaval
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zapalováním to není určitě to tě ujistím na 100%,ale bude to chyba někde v karburátoru..nemáš třeba moc naplé lanko na plyn?? dosedá to šoupátko až na doraz??a nebo ten karbec bude třeba jen ucpaný...vyndej z něj trisky a plovák a nasad to na kompresor a nech to 10 minut profouknout a bude čistej...ale jestli ti to teda nepřisává tak je to v karbecu
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo taky bych povedal faleš vzduch,ale kdyš píše že šecko vyměnil těsnění atd,tak nwm,ty si ten motor měl celej zorpůlenej?
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel7428    
Někde si přísává falešný vzduch, nebo máš přicpaný přívod vzduchu k volnoběžný trysce. Vedou k ní dvě dírky, jedna zepředu karburátoru co je sání a druhá je ze shora, když se kouknešze shora co je šoupě, tak mezi šoupátkovou komorou a kolínkem karburátoru. Tak je zkus prošťouchnout třeba chlupem ze smetáku, jestli nejsou přicpaný.
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
ale sak dal som nisie ihlu trocha to pomohlo ale stale to ma velke otacky
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
KARBEC JE CISTEJ TEN SOM VYCISTIL AKO PRVY ...ale falosny vzduch to urcite na 100%nenasava...a stym zapalovanim to nemoze byt ze ma veky predzapal ...dal som asi 2.5 mm
 
 
Datum: 15. ledna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel7428    
Někde si přísává falešný vzduch, nebo máš přicpaný přívod vzduchu k volnoběžný trysce. Vedou k ní dvě dírky, jedna zepředu karburátoru co je sání a druhá je ze shora, když se kouknešze shora co je šoupě, tak mezi šoupátkovou komorou a kolínkem karburátoru. Tak je zkus prošťouchnout třeba chlupem ze smetáku, jestli nejsou přicpaný.
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
a nakopol som ho a on si niekedy akoby aj sam pridaval nechapem poradte pls..=D
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
sak ale nema kade setko je nove
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
diki moc...=)
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7044    
jo jeto spatne spatne to si prisava falesnej vzduch
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to fakt jen nějakej malej kusok jak píšeš tak to by si myslim nemělo vadit,a kdyš říkáš že si všetko vyměnil,tak to nevim cim to může být,ale neboj se tu ti někdo istě poradí
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
sorry nie s karbecem ale zo zapalovanim =)
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
on si akoby sam pridaval alebo tak nejako no nechapem to ...predtym isiel normalne saetko ok...ale skusim sa ete pohrat s karbecem
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
dachl21: daval som setko nove tesnenia setky mal som ho rozpoleny dal som nove gufera aj loziska aj setko je ok ja by som bol rad keby mal take otacky len newem cim to je a nemoze to byt aj preto ze tam ma kusok odlomeny a ide mu viacej benzinu?=)
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím že si kusok ulomil se myslim nic nestane kdyš je to hore u karbce, a to že ti to jde hodně do toček to je tím že si něco málo utah bo si zapomněl dát těsnění a tím pádem ti to nasává faleš.vzduch
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Zdar!Mám dotaz ktery neni uplne k tematu.Jak je to s motorama ze sekaček na trávu?Dají se nejak otevrit?Myslim jako vykonove diky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
cau, možná bude pro začátek stačit, když odďěláš ten regulátor otáček. ;-) No a jinak to jsou většinou 4T, takže to laď jako 4T. Větší komprese, ostřejší vačka, odlehčit výfuk, možná větší karbec. No a nakonec nějaký sci-fi- turbo, nitro :-) Ale jak píše martin-rozdělej a pochopíš. Je to dělaný tak jako na jedno použití/rozebrání.
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
:-D nic vic se na to napsat neda, rozeber nejakej motor ze sekacky a pochopis
 
 
Datum: 15. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel5759    
Ahoj lidi dnes jsem našel poklad péraka před renovačkou ale to ted neřeším horší je motor myslíte že by tam žel napasovat třeba motor z kejvačky 250 nebo ne předem děkuju za odpověd draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8471    
normalne do rámu pasovat bude,ale nepujde na nej uchytit kryt retezu....
 
 
Datum: 14. ledna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel8470    
No jo pokud by k tomu nakej byl motor z péraka tak bych ho opravil ale on žadny není a mam doma z kejvy 250
 
 
Datum: 14. ledna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4180    
Záleží na tom,jak tu motorku chceš mít v originálním stavu.Motor s kývačky tam jde.Pak už je to jen otázka peněz,já osobně bych ten pérácký motor nechal opravit.Ale to je jen můj osobní názor.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: Kofola      IP: uživatel8469    
určitě by to šlo ja mám totiž na kyvce motor z třiapuly peraka a kyvka byla puvodně 250 tak by to mnelo pasovat
 
 
Datum: 14. ledna 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam 350 peraka a to dvojsedlo sem tam uz tak mel,je to dobova uprava..prej se to driv delalo normalne,ze si lidi sehnali sedlo a davali ho tam misto toho jednosedadlovyho..kdyz je to takhle dobova uprava tak je to dobry,ale jakmile to nekdo udela tedko na peknym perakovi tak je to fakt hnus......
 
 
Datum: 13. ledna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel5759    
Dvojsedadlo mi take vadí ale mame doma jedem motor na 250 tak proto jsem se ptal protože perak jeste není v me garaži ale u Sestry z mého dědy ve stodole :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drzaky jsou snad stejne,zbytek tez...ale sezen si na burze origo motor at nedelas bastl
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když vidím péráka s dvojsedlem z pětistovky nebo z kývačky a s jednopákovým motorem, mám chuť někomu urazit ruce. Ale jde tam, viděl jsem to už několikrát.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel987    
Zdarec potřeboval bych kdyby mi někdo napsal seznam ložisek co jsou v motoru u jawy 21. nebo jestli někdo zná nějakou stránku kde to je . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel5617    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/katalog/fichtlik druhej obrázek
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel3563    
Zdarec draci mám dotaz Ohledně setrváku klikovky chtěl bych je pořádně vyleštit ale ono to ne a ne pustit.. zkoušel sem solvinu..silichromovou pastu ale ta čarnota tam furt nemáte na to nějakej fígl? díkec moc..:-) jinak taky Seso moc díky za Ojiničku došla v pořádku..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel3563    
Stando dik moc..:-) zkusím to jo jo mám ji rozlisovanou..
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8461    
setrváky se leští. A co skusit drátěný kotouč na flexu?? a pak treba dolestit nejakou pastou na lesteni a filcovym kotoučem..... Teda za předpokladu,že mas kliku rozlisovanou a pred slisováním ji dokonale očistíš......
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
setrváky se neleští.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Kekz: poslal jsem ti mail kvůli tomu šneku. Info pro Pan pulic: Kde jste sehnal ty šrouby, co drží vaší hvězdicovitou hlavu? Já ji mám taky a ty šrouby jsou už špatné a když přijdu do železářství, tak na mě koukají jak na vola. Kde jste je sehnal? http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=225256&nodeid=226067 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já právě také, ale nové sehnat nemohu.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Marek: Ja tyhle srouby uz k hlave dostal...
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6950    
to se nechá vyrobit na tom nic neni
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ted se to tu tak rozjelo s těma sníženýma hlavama, že bych se chtěl taky zeptat: jak se asi snížila životnost origo motoru(klika po repasy s zbronz. pouzdrem.ložiska na klice ZVL) fichtla když snížím hlavu na kompresy 12:1? dik , k ní by se hodil 100oktan ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Urcite lej 100 oktan nebo nt 98 at plne vyuzijes ten vykon co prida ta hlava.A podle me se zivotnost motoru takhle neda urcit.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja myslel že už je snížená dost
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co furt mate stema 100 oktananu to fichtl nemuze vyuzit ani se snizenou je to delany na normal 84 oktanu special ma 91 a nevyuzijeto takze trochu snizena hlava tomu prospeje a o naturalu radsi nemluvim
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Fkho      IP: uživatel7453    
Dobrý deň, na mojom valci na jawe 23 chýbaju tie kusy vložky ktoré majú trčať dole, ktore majú byť vsunuté do kartrov. Mohlo by to ísť? Nič tým nepokazým? A valec ktorý sa tu predáva je z Poľskej druhovýroby alebo nie? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel8463    
ja ma jedno pokuse Upravenom valci som maluplne vsetki 4 vycniekli ulomene a islo to ! no problem !
 
 
Datum: 13. ledna 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8292    
jednokruzkovy je na otacky,čiže na cestu,dvoj je tak optimal aj aj,a troj ma velku kompresiu tak na cross
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: Fkho      IP: uživatel7453    
A ešte by som sa chcel opýtať aké sú rozdiely medzi jedno, dvoj a troj krúžkovým piestom. Ktorý je najlepší?
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem skusil pred tejdnem snizit trosku hlavu frezou dal jsem hlavu do sveraku a pak rukou tocil frezou vzal jsem to trosku a vykon se zvednul odost tetka tahne do kopce lip nez ten po GO kterej lita nadherne. Nechtel porad tahnout pritom krouzky bylly novy zajety tak jsem se nastval snizil hlavu trosku dal tam olej castrol a special od jiny benzinky kde neni sizenej a hnedka to tahne do kopce na 3. predtim to nebrala porovine potvora odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro standu: Závodně 10:1 to je nějak málo ne ??, na závodní
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8461    
mustang 23 : Mam to spocitany.....bezpecny je to do pomeru 1:11 ,ja mel 1:11,07 .....ale zavodne se jezdi kompresni pomer nekde mezi Serii 9.5:1 a 10:1
 
 
Datum: 13. ledna 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
kdyz vezmes 8. vybrus tak to samo ti zvedne kompresi a kdyz este snizis hlavu tak uz se dostavas na celkem extremni hodnoty pochybuju ze to standartni klika i po go pobere . sice to mozna par tisic pojede jak auto :-D ale pak adios a znovu go ale ostatne od toho ten motor na fichtlu jen ty penize nejsou :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
6 ml a ja si budu po zime nechavat na 5 ml ;-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já si chci také snížit hlavu. Volal jsem do TK moto a ty by mě to udělali, k tomu si dám 5. výbrus, motor po GO, přímé sání, 72 tryska atd.... ale na jaký objem? mě přijde jak má standa 5,6 ml hodně. Kolik má vlastně fík originálně?
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8457    
hele ja mam hlavu s objemem 5.6ml ,nevim o kolik je podřízlá......a jede perfektne.....
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8427    
chtel bych to snizit i udruhyho ale jen trochu treba 0.1 mm nebo 0,2 mm to by snad na zivotnost nemelo moc velkej vliv ne? hlavne ta hlava tim je uz ponicena kdyz to tak vezmu pak uz to spatky nevratim ale da se to nahradit podlozkou
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8457    
to neni pravda ze snizena hlava az tolik ovlivnuje zivotnost motoru.....do jistého kompromisu je to bez problému,na svoji predposlední verzi 21 sem skusil snizenou hlavu na 8.vybrus a jak to pelášilo.....uplne jinej motor... to ze má nekdo motor po smrti a jeste na nej dá snizenou hlavu,tak je jasný ze se vysype.....ani bych si nedovolil dát snizenou hlavu na nejaký motor před GO....je to logický
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no me jednou typek v mototechne řikal že jakysi magor co delal v sigme to snižil o milimetr a origo fichtl jel hned 80 ale jak dodal jen na konec ulice
 
 
Datum: 12. ledna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdim jenom se sníženou hlavou a když sem tam dal normální tak to nejelo
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ja sem udelal to sami a ten motor sel krasne od spoda uplne sem cejtil ze to chce dopredu :-D ale z duvodu snizene zivotnosti sem opet u originalni hlavy
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel368    
cau draci potrebuju poradit jak udelat z jawy 250/559 nejrychleji krosku nebo nejake plany na ni a jeste jak to je s odhlasenim na urade dal mi ji deda a rekl mi at si s tim delam co chci dekuju za rady a at to jezdi cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jen aby to neprodal nekomu dalsimu co by to taky mohl zkurvit...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
hele!ja nevym ale tu helmu chcu spatky!mne nekdo u kostela rykal se ju mas furt ty ale ze mi ju nechces dat!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
fikussi ty tu nikomu nenadavej do kretena (po těch hadavých dizkuzích co si tu psal,by spíš lidi mohli označit takle tebe) Lukasi,řadši to prodej,pokud nehceš jezdi na veteranu,dostaneš za to celkem dobrý peníze. Když si koupis nějakou starší krosku,tak určitě je lepší do terenu,než bastl.A nějakou krosku 15-30 Kw seženeš od 10-20 tisíc
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dalsi kreten co chce skurvit 250 hnedka bych ji koupil sezen si radeji nakou upravenou nebo se znicenejma plechama
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si mejl založ a toho pava mi dej....
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele doufam ze to nerikas jenom pro to aby sme ti dali pokoj a pak sis zalez do garaze a strhal z toho vsechny plechy a sel na pole :-D fakt nema cenu nicit neco peknyho :-) ver nam ;-) plno lidi co tu je uz toho ma dost odjezdino tak jim ver :-D :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel368    
hosi nemam icq ani email jak to ctu tak mate asi pravdu sezenu neco jinyho dik za rady
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ze ti sem porad davam odkazy ale snazime se te presvedcit...hezky pocitej... papiry zhruba 3000,pav tak 7000,samotna motorka asi tak 12000...to mas vcelku zhruba 22000 kč ... koukni kolik stoji to co mas ty,jenom bez pava http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/367784-250-559.html
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radek1212- ja kdybych mel neco jako ma on,tak bych si to bud nechal a kdyz uz bych to prodaval a mel z toho prachy jako on muze mit,sel bych spis do tohodle http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/335134-250-513.html ...lukasi fakt,jak pise martin,mas doma poklad... a pokud nechces jit do ostry krosky,kup si to co mas ty,jenom uz ve zkurvenym stavu,das za to par kacek http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/369041-250-559.html
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel8455    
Jestli si děláš prdel, jseš zralej na ránu, tohle se nedělá ve společnosti vášnivých Jawařů Jestli si prdel neděláš, jseš na ni zralej ještě víc, jak už psaly, to co máš doma ať je to ve stavu jakým koliv je POKLAD a měl by sis toho vážit, možná by tě to jednou štvalo. Jak už psaly níže, má to velkou cenu, papíry 4-5000, Pav 7000+, jestli je jen pobouchanej, lehko si to někdo spraví a ta jawka samotná taky něco stojí Vážně ji radši prodej a kup si krosku, budeš na tom líp a popravdě i mi tady všichni, já osobně bych z toho byl dost smutnej, vědět že je na světě taková nádhera a někdo to likviduje jen pro to, aby se mohl povozit po poli. !!! NEDĚLEJ TO !!!! prosím PS.: pošli mi na mail foto, rád bych viděl jak vypadá, dík Martin
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele jaktože má stejnou IP???
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vado on má 250 s pávem a překope to do krosu prodejto a kup 250/513 ta jede jako prase
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zajic 13 má pravdu. Pokud chceš, panelku s PAV a papírama prodáš za 20000 kč a kup si čz 125/516 za 10000 kč a máš to! a ta lítá jak drak!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jestli si něděláš prdel tak napiš na icq 263 031 421 a toho pava beru :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vám ještě nedošlo že si zase z vás někdo dělá prdel :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukasi, dej kontakt na sebe, pošli mi ho přes mail......
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta original 250 ma asi o 25 kilowatt vic..to znamena ze to s tebou pude na zadni kolo sotva skubnes za plyn!! fakt hele nenic to!samotnej ten vozejk (PAV) se prodava minimalne za 5000 kč!!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis ty si nenechas rict..navic kdyz to ma i pava!! PRODEJ TO!!vysvetlete mu to nekdo! jenom pro predstavu jo? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/363249-250-kyvacka-pav40.html podle popisu mas tohle... 20 000 kč !!!!!!!!!!!! za to bys mel peknou cezetu 250 ORIGINAL crosovou masinu!!!! tohle nekurvi ani nahodou!!!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel368    
kluci a nechcete nekdo to plexi a ty plechy okolo motoru a zadniho kola zda se mi to skoda vyhodit a je za ni i ten vozejk ale ma pichli kolo a je celej pobouchanej
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: furioso19      IP: uživatel7364    
nic neodhlasuj...tie papiere su na tom najcennejsie
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a byla tam asi za 7000
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim ti tu poradej ostatni :-) ja motorku jeste neodhlasoval takze nevim..ale kdyz bys ji dal do kupy,tak se da sehnat čz 125/516,na motoinzerci sem ji videl (sice v ramu z nejaky aprilie nebo yamahy nebo z ceho) ale mas v tom ostrej motor..a ten z ty cz 125/516 je jeste jednou tak silnej jak ta 250 :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel368    
a ty papiry mam odhlasit jak musi za to platit
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste neco k tomu,jestli chces jenom orezat plechy,dat blatnik nahoru jako to mam ted ja od predchoziho majitele,tak te to bude i srat,protoze kdyz to chces udelat na rychlo jako ten predemnou tak se ti to bude porad kurvit,vsude vsechno cinka,brni,rachta...pro predstavu jak vypada ta moje ti sem dam odkaz na moje stranky: http://www.cz-cross.iprostor.cz ted planuju komplet prestavbu-prevareni ramu,do predu 19'' kolo,plastovy blatniky,komorovej vejfuk,masku se svetlem,upravit uchyceni zadnich tlumicu....je toho hodne..
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyvole!!jestli to ma papiry tak ji nekurvi!!to ji radsi prodej,jestli je v dobrym stavu tak ji aspon za 5000 prodat muzes !!! a kup si nejakou zkurvenou!!taky ted prestavuju akorat cz175,bejvala kejvacka,ten predemnou ji tak nejak predelal (orezal plechy a to bylo vsechno) a muzu ti rict,ze bez poradnejch uprav z toho krosku neudelas.a to ze tomu das drapak,sundas plechy a seriznes zadni blatnik,to neni kroska...kazdopadne ji radsi prodej a nepredelavej to!!! za 1000 si koupis jinou uz znicenou a jeste ti zbydou aspon 3000 na poradnou predelavku..
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte draci mohl by mi nběkdo trošku podrobněji vysvětlit kam mam dat tu kulišku ja rozebrar motor a to je jediny co mi zbylo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak je spojkové deklo od zapalování tak do té díry od spojky Příjde nejdříve krátká tyčka, potom ta KULIČKA a potom ještě dlouhá tyčka a to je vše. Nasaď spojkové deklo. Spojkové deklo myslím to ze strany ZAPALOVáNí. Ne tam kde jsou lamely.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej dekl zapalování,a jak je tam ta dlouhá tyčka,vyndej ji a dej tam tu kuličku,ale pozor musí zapadnout do tej díry!!! a pak dej zpátky dlouhou tyčku,dekl a je to
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prominte sem sklerotik zase sem zapoměl na odkaz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_305.html
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám dotaz.Generálkuju motor na Simsona Star,a když jsem ho rozdělal tk na klice byly zeleny gufera.Já jsem dnes koupil černy,bude to nějak moc vadit když je tam dám?Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8448    
protoze v cechach se dela znacka Gufero a je cerna neznamena ze nemecký simerinky s nazvem XXXXX se zelenou barvou jsou nejaky jiný.......
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
to je uplně jedno,i na fíkovy sem měl červený
 
 
Datum: 11. ledna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DÍK ;-)
 
 
Datum: 11. ledna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zelený jsou nejkvalitnější gufera, pak jsou červený a nakonec černý. Takže by to nemělo vadit. Nikdy s tím nebyl problém.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čauwec. objednal sem si na bábu 207 hlavu a válec z 210. co myslíte zvedne to aspoň trošku výkon?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      IP: uživatel5767    
čau nevím jestli ti tam ten válec půjde nikdo psal na forum babettě že mu to tam nejde, a ta hlava tak de určitě, nevím zkuste to, a víkon o truchu jo, líp se to bude chladit !
 
 
Datum: 11. ledna 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice už tu ten dotaz byl, ale dozvěděl jsem se jen, že nepatří do mikrovlky, tak znova: Čím nahřát píst, aby prolez čepem? Musí mít min. 250°C... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8448    
piš normalní odpovedi anebo se jdi zahrabat odkud si vylez.....
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: kadio      IP: uživatel7966    
VLMPČ
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci. Hele neni tahle věta tak trochu blbost ''Čím nahřát píst, aby prolez čepem'' _:??:_
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8448    
Kadio nech si toho debila pro sebe.... rsite tady naprosty kraviny.....90% pistnich cepu jdou do pistu natlacit prstem!! a kdyz je to festovnejsi,staci takle jednoduse nalisovat...ano pistni cep se ma do pistu nalisovat!!! Jsou na to i různe pripravky!!
 
 
Datum: 11. ledna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
kadio-> muzes mi prosim vysvetlit jak presne vybrousena hladka cast udela do pistu ryhu rad se necham poucit:-D o je....
 
 
Datum: 11. ledna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
a co treba stahovakem?!
 
 
Datum: 11. ledna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: kadio      IP: uživatel7966    
standa----------tak ty seš asi na hlavu ne ?,jak tam ten čep mužeš nalisovat??debile!!!,ten čep si udělá rejhu a v píst jek se zahřeje tak v motoru tak se rostahuje ,a budeto tam kloktat ty debile.........................
 
 
Datum: 11. ledna 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7979    
tak vem delsi M8 sroub,podlozky,matku a klíč a ten čep tam nalisuj ne??
 
 
Datum: 10. ledna 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ohřej to na staré elektrické plotýnce. Takhle nahřejváme kartery a funguje to bezvadně. Má to pak cca 300 stupňů a to stačí. klika leze samo do ložisek. Takže píst by měl jít taky lehce.
 
 
Datum: 10. ledna 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Woby mi radí, že u těhle pístů na osmý výbrus se musí na 250°C a já tomu věřím, takže poraďte něco smysluplného a nepolemizujte nad teplotou.....
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tolik to nahřívat nemusíš, já to ohřívám plynovým hořákem ;-) . Teplota musí být taková,že když na to plyvnu,tak to musí zasyčet, takže něco málo přez 100°C bohatě stačí .
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v troube:-),ale tak moc to ohrejvat nemusis...
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to hoď nad ohen....nebo na to můžeš dýchat, bo to vystavit na sluce :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: dabino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Horkovzdušnou pistolí na plast. Já tak ohřívam i motor když tam davám kliku.
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: add ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduř!potreboval bych vedet na tom polskym valci jak mam slicovat ty kanalky mysli se tim ze ta vlozka ma byt zarovno s hlinikem??a udelam to jehovyma pilnikama??diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
add- sesa myslím myslí kanály v karterech slícovat s kanály ve válci
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
kanaly=hlinik/válec=vložka/já sem ten tvuj válec neviděl,tak nevim jak to je tam ta nepřesnost,ale každopádně bych ubral jenom hlinik tak,abyto licovalo s vložkou a tam kde vložka přesahuje bych to nechal tak jak to je
 
 
Datum: 10. ledna 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: add ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechapu to sesa u toho valce pise ze se slicujou kanaly z valcem tak se bude muset ubrat kousek vlozky aby to licovalo s tim hlinikem ten hlinik bych tam musel pridat aby to licovalo
 
 
Datum: 10. ledna 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
ne!ubirej jenom hlinik,do ty vložky bych se nerypal
 
 
Datum: 10. ledna 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: add ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako schodky myslis kdyz se divas do kanalku jakoby shora tam kde je např. sani a vidis tam takovy kousek ty vlozky tak to mam zarovnat aby to licovalo s hlinikem nemuzu to neak posr.t??
 
 
Datum: 10. ledna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
čoveče jak my máme vědět jaky máš ty pilniky?tak tam buď dostaneš nebo nedostaneš ne?Každopádně tam byneměly byt žádny schodky,-ručně to budeš mět na dlouho
 
 
Datum: 10. ledna 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: lukas1992      E-mail:      IP: uživatel7643    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli vaše sada http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2107.html nějak zvýší spotřebu paliva a jestli se ovlivní životnost motoru pokud tam mám originální díly.Díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zivotnost motoru se zvetsi protze muzes dat vic vybrusu a jestli slicujes kanaly tak to muze jet i lip nez s ceskym hlavne kvuli zalitej vlozce,ale necekej ze to poznas ze to lip jede spis jen malicko!
 
 
Datum: 10. ledna 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spotreba se trosku zvisi jenze problem je ze tenhle valec je polskej a kanali jsou naprd lepsi je nechat prebrousit origo valec treba na 4 vybrus a pojedeto asi nastejno . Jednou jsem koupil tenhle valec akorat 0 vybrus a vubec to nema vykon. Zivotnost motoru se trochu zmenci ale nebude to o moc zas to nemusis tolik tocit protoze to tahne mnohem lip dokopcu tim padem v kopci bude ta spotreba menici a porovine asi o malinko vetsi
 
 
Datum: 10. ledna 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj prosím poraďte mi...budu dělat renovaci báby 207, koupil jsem si na ni new válec + hlavu z áby 210... prej to jde o něco rychleji.. ale o to nejde já potřebuji poradit jak to mám zajet a jakým způsobem(plný plyn, jezdit pomalu, rychle a kolik oleje atd..) nevadí když tam budu dávat syntetiku olej motul 710 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak trochu obojí.. aj renovuji aji upravuji...
 
 
Datum: 10. ledna 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6950    
zajíždět pomalu,já sem mustanga zajížděl na DENICOL SYNTEX míchal sem 1:25 ,ale když sme eště jezdily ČEZETY a jel se závod válec byl po výbrusu kopili sme dva písty dvoje kroužky dali 513ctku na stojan nakopli a zasekli plnej kotel asi po 4-5ti minutách se to zakouslo vymlátily sme píst dali novej a druhej den se jel závod a vydrželo to v pohodě
 
 
Datum: 10. ledna 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej ty tu babetu upravujes ? nebo renovujes ?
 
 
Datum: 10. ledna 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: James12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam problem kdyz kopnu fichtla a drzim plny plyn tak to de do otacek a pred chcipnutim to zase vyleti na horu a zase skoro nez to chcipne to vyleti nevite co to muze byt??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Karbec predstih moc benalu nebo malo soupatko plynove lanko v neporadku
 
 
Datum: 10. ledna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no obvykle všeci řikaji že to byva guferm pod zapalovanim jeste sem se stym nesetkal ale u me to byl spatnej karbec proste sem dal jinej a byl klikd
 
 
Datum: 09. ledna 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne to nedavno dělala jawa 20 a byl to špatnej kohoutek bal přicpanej a přitom jsem udělal celej palivovej sistam a jela jako raketa a šla hezky na volnoběh tak jse koukni na palivovej sistem a uvidíš.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
typoval bych to na gufero, nebo to nekde saje fales, ale jednou mi to delal a bylo to povolenym kabelem k civce tak si vyber :-D zadopadne jestli si nepamatujes kdy byl motor naposled rozebranej tak to bude tim guferem
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
mas tam neco ucpanyho vycisti karbec a trysky
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezasekuje sa ti šupatko alebo plynové lanko?
 
 
Datum: 09. ledna 2010 19:33
 
<  164  165  166  167  168  169  170  171  172  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 19:37:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu