slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  163  164  165  166  167  168  169  170  171  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdar hoši, takže dneska jsem všechno zadělal, vše zajistil. Pak jsem začal startovat tu babettu 207. Z karbecu trochu čůráčkovalo, ale to myslím nevadí. Motor chytl, běžel 3 sek, a chcípl. Takhle se to opakovalo mnoho krát. Pak jsem si všiml, že netěsní hlava, ale jen trochu. Myslíte, že tohle časté chcípaní bylo způsobeno tou hlavou? Popř. jak seřídit karbec? s babettou začínám, tak nevím co a jak. Všem moc díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Na této stránce sjedˇdolů a klikni na obrázek babetty. Tam najdeš , co potřebuješ vědět o karburátoru, zajíždění atd. Je to o 210, ale hodí se i k 207.
 
 
Datum: 23. ledna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Svíčku si seženu, ale jak se seřizuje plovák? Já to umím jen u fichtla. A který šroubek je s tím přídavným vzduchem? Clonu používám pokaždé, ale pak to po pár sekundách chcípne. A jak se nastavuje bohatost na zajíždění?
 
 
Datum: 23. ledna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Svíčku dej N17C . Dále musíš mít seřízený plovák. Ten musí být v rovině s emulzní trubicí. Šroubek přídavného vzduchu povol o 1 až 1a 1/4 otáčky. Předstih dej kolem 1.2 mm. Karburátor tam nech dvanáctku. Šroubkem na volnoběh trošku přizvedni šoupátko,aby ti chytala bez přidání plynu. Při studeném startu používej vzduchovou clonu na karburátoru .
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to bude tou hlavou...ten tlak co tam vznikne je potreba k tlaceni toho pistu zpatky,a kdyz ti ten tlak vylitne pryc tim jak to netesni tak ten vybuch nema dostatecnou silu na to aby rozhejbal ten pist,a proto ti to chcipne :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Svíci mám taky N15C, motor už byl po strtování a blafání teplý cca 20 stupňů.... takže tím už to taky není. Možná, že je to tou hlavou....
 
 
Datum: 23. ledna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Sice mám Mustanga, ale asi to bude stejný. Teď v zimě to za studena taky chvíli točí a pak chcípne, tak stačí opakovaně startovat a ono to za chvíli jede. (mám svíci N15YC) :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Jestli ti čůráčkovalo z karbece, za klidu, na rovině, tak to ti netěsní plovák. Tím bych začal. Jestli chceš orig karbec na 207ku, tak ti ho i s kolínkem věnuji. Ještě možná připlatím. Dal jsem BING 17ku a nemůžu si ho vynachválit.
 
 
Datum: 23. ledna 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
ještě motor je po výbrusu, nová ložiska, gufera..... karbec je z typu 210. Originální karbec nemám :-(. Nevíte čím by to mohlo být? nějaký tip?
 
 
Datum: 23. ledna 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: Libor 1      IP: uživatel4573    
Zdar hele když chci vyměnit našlapovací segment tak musím půlit motor?A nebo nemate někdo planek a nebo nějakej postup jak na to diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
To je asi tak , jako bys chtěl vyměnit pneumatiku bez sundání kola z vidlice mota .
 
 
Datum: 23. ledna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Podívej se nejprve na spojku. Nemáš sjeté lamely ?
 
 
Datum: 23. ledna 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,musis rozpulit motor,jinak to nejde..ten motor je jednoduchej to das lehce dohromady :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel4573    
Cus hele nevíte jak jse jmenuje ta cast jak vede od naslapovaci paky do motoru pac mam asi v prdeli u toho zoubky protoze kdyz slapnu tak se motor ani nepootoci a na podzim uz me brala az na konci dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
startovací segment nebo půlměsíc...každej tomu říká jináč
 
 
Datum: 23. ledna 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
Jakej mate nazor na stoceni klikovky na mensi prumer ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechno je závislí na tvým konkrétním použití.... něco málo je o ni na mým webu....neber to jako reklamu prosím.... http://www.jawa50vixteam.wbs.cz/Vyroba-a-uprava-ND.html
 
 
Datum: 23. ledna 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: Honza73      IP: uživatel7949    
Pokud se jedná o závodní použití tak sem pro . Na serijáka to nezkoušej dát
 
 
Datum: 22. ledna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepšie a rýchlejčie výtočíš motor do otáčiek ale budeš máť menší krútiaci moment takže motor budeš musieť vždi držať v otáčkách a pokiaľ kľukovú skriňu niečím nevyplníš napríklad potkovou ta sa ti bude zle plníť motor takže stiahnúť kľuku neznamená mať po starostiach pokiaľ si amatér v tom tak kašli na to, ja by som sa do toho nepútal
 
 
Datum: 22. ledna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Tom05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hojte draci mám dotaz.Kdo z vás si nechal udělat tu CESTOVNÍ UPRAVU OD STEJSKYHO ?????????????Jak dlouho sste to zajížděli jak to jelo zezačátku a hlavně po kolika kilometrech to už jelo jako drak ?Spotřebaje je asi stejna jako u seriovky ne..snad..Děkuju moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajížděj sem to tak 100km tedka mám najeto 200km ........za pár stovek km však budu muset vyměníit kroužek tak jak u každýho jednokroužáku
 
 
Datum: 22. ledna 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Válec s vůlí 0,05 je zajetej za pár km :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
precti si recenzi od Vojty Štumra......slouzi to nejenom jako recenze,ale dokonce jako manuál k válci..... Já na tom valci najel zatim jen pár desítek kilometrů,takze ti nereknu,za jak dlouho to bude zajetý.....co tak lidi psali tak prumerna spotreba pri zavodech 5 litrů....ač je to sportovní válec,tak bych mu dopřál klidné zajetí pro vetsi spokojenost s trvanlivostí kroužků!:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ji mam ale jeste jsem to nenasadil :-D az v lete ted mam strasne moc veci do skoly a tak ruzne .. :/
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: KuBhaS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci!Jak mám správně zajet výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak aspon 500 km to řed 1:25 nějakým lepším olejem a netahej to moc do otáček a nesnaž se všechny kopce vyjet na 3 prostě jezdi opatrně po těch 500 km řed tak 1 :35 ještě aspon 300km a pak už bych jezdil asi klasiku 1:40 nebo 1:45
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak aby byl zajetý
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: peta      E-mail:      IP: uživatel5629    
cus všichni dnes jsem prisel na jednu stranku kde jsi muzete prividelat tak ze si zalozite blog vice na http://motocikly.bloger.cz/registrace.php">Založ si svůj blog a na ty strance si macknete zaloz si svuj blog a tam si ho zalozte a uvidite kolik vam to bude vydelavat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No podle mě se motocikl píše s tvrdým Y motocykl.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,dnes mi přišel nový výbrus s novým pístem a čepem atd...Všiml sem si, že nový píst má menší drážky na kroužky a pístní kroužky sou o něco tenčí.Původní kroužky byly tlusčí,tak nevím jestli to nějak neovlivní jízdu.Poraďte pls.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
melete tu páty pres deváty........sirka a vyska krouzku je neco jinyho! 2.5mm siroky krouzky má mašina a ne fichtl.....ten ma origo krouzky siroky 2mm.....výška krouzku je rozdílná podle vyrobce,ale ty slabý maj ani ne milimetr......ty kvalitní jsou masivní
 
 
Datum: 21. ledna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
ale sesa tu má i ty tenký 2mm, origo je 2,5mm
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
A co tedy dělat, když dám motor na výbrus a dají mi tyhle šmejdy? Koupit si tady od Sesy píst vč. pístních kroužků? Takže když kroužky budou uzčí než orig kroužky vyměnit vč. pístu?
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže tlustej kroužek se blbě dává do úzký drážky....:-D:-D:-D Doufám, že to není ten osmý výbrus, jak ho tu prodává SESA.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
trosku bych se do toho vlozil.....jedná se o nejakou levnou indnickou nebo čínskou pistni sadu......ty kruhy pujdou hrozne rychle do prdele a nekomu se dokonce stalo,ze mu tyhle krouzky praskly.....krouzek ma bejt poradnej,silnej,jako origo.....sesa je tu má
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já bych to neviděl tak černě. Spíš ti to pojede lépe (tenčí kroužky), ale budeš je muset za kratší čas vyměnit. Alespoň myslím.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Tom05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hoši.Měl bych dotaz jakí číslo má na jawu origoš barva VÍNOVÁ nebo tomu nejvíc podobná?Jakou máte vi? odstín RAL ????????????????Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
hele v CSN je to daný,to je 8850,ale ty spreje v RALu sou zrádný.....chytá to odstín podle vrstvy a podle barvy podkladu......nepouzivam to
 
 
Datum: 20. ledna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ted delal pareza RAL 3004 a není to špatné, předtím sem měl 3003 a byla o něco svetlejší
 
 
Datum: 20. ledna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeste dotazek - v manualu na fichtla pisou vrtaní pionyra - 38 - a ja chci koupit novy 3 pistni krouzky(pist ma jeste na tri)- ale zmeril jsem valec a ja mam vrtani 37,8 mm- takze asi puvodní vybrus - co mam teda chti zejtra v motottechne???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
Moony: Provaz neni první kdo přišel s origo vrtanim pod 38....dokonce sem posilal na vybrus válec s udajnym origo vrtanim a prisel z brusirny vybrousenej valec s pistem prumer 38.......trochu divny ne??:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Provaz :já bych to na tvým místě ještě proměřil, válec s průměrem 37,8 je nesmysl. Čím to měřils? Honza 73: na mě někdo vybafnout výbrus s jednokroužkovým pístem tak bych taky čuměl jak spadlej z višně...
 
 
Datum: 21. ledna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
to si trochu veris ne:-D v obyc mototechne jednokrouzkovej pist:-D na to sou specializovany brusirny jako je Bašek a nebo Padalík a další .....tam ti udelaj vybrus s danou vůlí podle danýho pístu.....a daj ti píst jakej chces......
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No o to že v mototechně ti poradí není až tak pravda du tam řikám výbrus s jedno kroužkovým pístem ..A ON NA Ě ČUMĚL JAK KDYBY spadl z višně ....mmm ale zase se musí uznat že to nejsou origoš díly
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kroužky na 0(nultý výbrus) dřív se válce dělili na A,B a C a byli mezi nima nějaký nepatrný rozdíly..ale to vůbec neřeš a kup kroužky normal na 0 výbrus,dneska už se to na abc nerozlišuje
 
 
Datum: 20. ledna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oni to nejsou debilové, oni ti poradí, když jim ten válec přineseš.
 
 
Datum: 20. ledna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel4805    
čau draci chcu se zeptat šel by na soustruhu vysoustružit valec myslim tim vybrousit ho na větší pruměr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5107    
Tak pánové,do této diskuze se musím vložit.Výbrusy provádím pouze na soustruhu - je to zadarmo a kvalita povrchu je OK.Staci si umet nabrousit nuz.Valec je na jednokrouzek behem 30 minut zajety,pak staci jen dat novy krouzek a hura na zavody.Odzkouseno,funguje.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: GORi      IP: uživatel8513    
ja so to skusil na sustruhu prebehnut a v pohodne ale nespravil som o 1vybrus ale o 2vybrusi viac ! da sa to pekne namerat po vysustruzeni som to prebehol jamnim smirglom a isel to previest . vse -OK sice to neni az taq kvalitne ako honovanie ale po vybehnuti novich kruzkoch sa daju nove ide ako ma !
 
 
Datum: 21. ledna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
hele uz sem o tom leccos slysel.....jde to.....ale na vyvrklanym soustruhu z dob první republiky to neudelas.....a prej je to dost festovní na zajíždění......
 
 
Datum: 20. ledna 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko:jek se podle tebe dělá výbrus?ve škole jsem se učil na hrubý průměr se soustruží a na čisto se honuje.
 
 
Datum: 20. ledna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me je to blbost...na soustruhu tezko dosahnes takoveho vybrusu jako pri honovani...
 
 
Datum: 20. ledna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj - jako na starym soustruhu jsem zas slysel - ze kdyz to na tom udelas - v tech drazkach ti pak zvostava vic oleje pri pracovnim chudu - takze se ti tak snadno nezadre - ale nvm jak s fichtlem - ja to slysel o panele.....
 
 
Datum: 20. ledna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednoduše nebude mít kvalitu výbrusu..
 
 
Datum: 20. ledna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to, ale pak si ho dej vyhonovat
 
 
Datum: 20. ledna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: fida      E-mail:      IP: uživatel3755    
Zdar draci ja vim ze to sem nepatri ale prodavam trabose jestly nekdo nechcete http://trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=1991&sid=1 je to 6v bez papiru je to stejny jako fichtl nenarocne vozitko:-) ma to tazny zahradku tak jestly mate nekdo zajem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
tel.737561505 mail instrument-x@seznam.cz icq 404289323
 
 
Datum: 19. ledna 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
nepatří to sem ale pošly mi na sebe kontakt měl bych zájem
 
 
Datum: 19. ledna 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212      IP: uživatel368    
Zdar lidi nevíte ňákej eshop kde bych sehnal díli na Kawasaki KLX 650 ? Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Motonet.cz ktalog dílů a postupně se dostaneš od značky, kubatury ,roku výroby na díly.
 
 
Datum: 19. ledna 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
motoinzerce.cz......sekce díly.......udelej si na to tak hodinku času......e-shop nevim.....zeptej se v motoservisu
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: kicis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je ale hnus
 
 
Datum: 19. ledna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To bych nehtěl ani zadarmo
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat co mi doporučíte za píst a trisky , když mám výbrus 40 udélaný na puvodním válci .A k tomu budu mít vějířovou hlavu ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs      IP: uživatel6262    
no a co je tedy lepší 2 nebo 3 kroužky ???
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
ja pouzival filtr originalni a trysku 68... jak se bude chovat s 2 kruhy netuším......ale bude to asi dost podobne....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs      IP: uživatel6262    
No a co s 2 kroužky ??? jinak taky budu mít filtr na přímé sání. No a co tam dát větší trisku ?
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Pavlaj      IP: uživatel6262    
nemělo by se to zahřívání díky vějířové hlavě vyrovnat ???
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
jo píst sem mel 3 kruhy,taky to melo silu jak bejk.....a mozna proto se to i vic hřálo....jak se bude chovat s jednokruhem nevim.....kazdopadne 8.vybrus na origo valci je kladnej krok kupředu ve změně časování.......tudíž by to mohlo bejt trochu točivejší.....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
pokud dáš na 8.vybrus vejirovou hlavu 5.5ml tak uz se to začne víc hřát......určitě bych dal trysku 72....... jinak dobrá volba.......jezdil sem na tom chvili......pri 93kg to utahne prevod 14/55 na sekundaru a dosahuje rychlosti cca 85km/h......fakt paráda.....pokud mas hlavu Marek tak nevim co to bude delat,ja jezdil na hlavu seriovou-snizenou(součást cestovni upravy),na Frikulinovu hlavu to urcite pojede nejvíc ze všech.....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,co myslíte jsou lepší korkový lamely do spojky,nebo ty nový co teď vyrábí(nevím z čeho,snad víte)díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8494    
me by zajimalo co s tema ferodovejma lamelama delate ze vam kloužou??? Do vsech motorů co jsem delal jsem daval Ferodo a vsechny paráda..... korky se trochu ojedou a kloužou a musis zvetsovat přítlak na pruzinach,na ferodo staci mekky stary pruziny a neklouzne.......a leju tam obycejný prevodak!! zadny ty nesmyslny syntetický oleje!! Nevim co s tim delate,ale Ferdodo lamely sou nejlepsi na ceskym trhu a podle me naprosto blbuvzdorný proti korkum:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
chtel jsem je taky skusit ale chlap v prodejne mi rikal ze si lidi stezujou ze to klouze to se mi moc nechce verit radeji zustanu u korkovejch bohate stacej jsou tam od jakziva a par desitek tisic vydrzej mam nane najeto 4500 a este jsem to nesteloval zabyra porad skoro stejne
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
no lepsi su ferodove ale doporucoval bych korkove obycejne vydrzija celkem dost
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro má pravdu mam ferodo a nemuzu se s tim domluvit
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a ovlivní to nějakým zbůsobem jízdu?
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mě připadá že u těch korkovejch jde ta spojka líp seřídt...
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: jo      IP: uživatel8149    
tak díky za odpověĎ.mě už prokluzujou korkové lamely a tak nevím jestli nejsou ferodo lamely v něčem horší(vše má své pro i proti)
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no lepšie sú tie nové ferodo lamely ale keď si vazmeš tak na korkove sa jazdí už viac ako 40 rokov a tiež v pohode, tie ferodové vydržia dlhšie ale sú drahšie ako korkové tak si vyber.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel8490    
ahojky draci, mám jawa dandy 50 motor sachs a mám problém nemužu sehnat ložiska na kliku sou tam jakési axiální ale boužel je nemohu sehant nesetkal se stím už někdo náhodou a jestli by nemohl poradit kde je sehant?? předem děkuji za jaké koliv odpovědi.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: Wafflen      IP: uživatel5851    
V tobexu na žižkově, tam maj uplně všechno
 
 
Datum: 18. ledna 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,co myslíte jsou lepší korkový lamely do spojky,nebo ty nový co teď vyrábí(nevím z čeho,snad víte)díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8487    
Ja doporucuju Ferodo protoze co se týče seřizování,viskozity oleje,pritlaku pruzin či opotřebení mezilamely sou naprosto blbuvzdorný!! jen je treba je protahnou podle koše......korky sou korky,ale..... no.....to ferodo je blbuvzdorný
 
 
Datum: 18. ledna 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
aha díky,sem slyšel ,že prý se ty ferodo méně opotřebujou(že zkrátka vydrží víc než ta motorka)-tak nevím
 
 
Datum: 18. ledna 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
oboje dvoje sou skoro to samý,ale lepší bude asi ferodo,ale ono záleží i na stylu jízdy, jako jak se to rychle opotřebí
 
 
Datum: 18. ledna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,jdou vyměnit ložiska v motoru i bez půlení? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky: to chce klid,třeba je to nejaky kluk co s motorkama začíná a vážně o tom nic neví. Určitě by to nějak šlo kdybys vytahl ty ségrovky ale opravdu nevím jak,nějakým pořádně velkým kladivem :-D Ale pokud chce uplně normální človek menit ložiska půlení ho nemine
 
 
Datum: 20. ledna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Bohužel to musíš rozpůlit flexou a pak zase svařit :-(
 
 
Datum: 19. ledna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Tak bez půlení motoru ani ho... půlení ta nemine jinak to neudelas
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
laparoskopicky.aspon slepák tak jde
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
sorry na 1000000% ne pomilil som sa :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
na 1000000= ne ...su skovane v kartroch=)
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teoreticky by to třeba u spojky šlo ale jak bys to ložisko dostal vem to nevím ..takže prakticky určitě ne
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hochu, bez půlení ti to ani za nic nepůjde. Ložiska jsou schovaný mezi těmi 2 hlavními kartery, takže ty musíš půlit i když nechceš.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to jsem ještě nikdy nez´koušel ale mě by se taky do toho půlení nechtělo :-D :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, měl bych možnost koupit v origoš stavu Jawu 350/634 s papíry nebo i bez. Bohužel má prý rozsypanou klikovku, takže bych musel půlit motor. A tak se ptám jestli si myslíte že bych to zvládl, když jsem už půlil pincka a jawu 175. Jestli to není nějaké složitější a tak, nebo jestli to je podobné...fakt váhám jestli ji mám vzít... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: navstevnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zvlád bys to jen je tady jedno úskalý a to je středovej labyrint, musíš rozlisovat kartery! nesmíš je páčit od sebe a potom z druhý strany jak je prim kolečko tak musíš vytlačovákem tu kliku vymáčknout, pak rozpůlíš labirint ten je sešroubovanej a je na něm taky jistíci kolík aby se neotočil v bloku motorua musíš vyndat vidličku spojky poloautomatu
 
 
Datum: 06. února 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U dvouválce si oproti jednoválci musíš jen pohlídat, aby jsi měl při půlení ojnici ve správný poloze.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík
 
 
Datum: 16. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je za dobrý peníze a chceš jí,tak jí ber :-) , ten motor není problém rozpůlit :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych ji bejt tebou vzal, jestli si udelal 175 tak tohle zvladnes...
 
 
Datum: 16. ledna 2010 18:19
 
<  163  164  165  166  167  168  169  170  171  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 22:16:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu