|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, takže dneska jsem všechno zadělal, vše zajistil. Pak jsem začal startovat tu babettu 207. Z karbecu trochu čůráčkovalo, ale to myslím nevadí. Motor chytl, běžel 3 sek, a chcípl. Takhle se to opakovalo mnoho krát. Pak jsem si všiml, že netěsní hlava, ale jen trochu. Myslíte, že tohle časté chcípaní bylo způsobeno tou hlavou? Popř. jak seřídit karbec? s babettou začínám, tak nevím co a jak. Všem moc díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 21:41
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Na této stránce sjedˇdolů a klikni na obrázek babetty. Tam najdeš , co potřebuješ vědět o karburátoru, zajíždění atd. Je to o 210, ale hodí se i k 207.
Datum: 23. ledna 2010 21:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíčku si seženu, ale jak se seřizuje plovák? Já to umím jen u fichtla. A který šroubek je s tím přídavným vzduchem? Clonu používám pokaždé, ale pak to po pár sekundách chcípne. A jak se nastavuje bohatost na zajíždění?
Datum: 23. ledna 2010 21:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Svíčku dej N17C . Dále musíš mít seřízený plovák. Ten musí být v rovině s emulzní trubicí. Šroubek přídavného vzduchu povol o 1 až 1a 1/4 otáčky. Předstih
dej kolem 1.2 mm. Karburátor tam nech dvanáctku. Šroubkem na volnoběh trošku přizvedni šoupátko,aby ti chytala bez přidání plynu. Při studeném startu
používej vzduchovou clonu na karburátoru .
Datum: 23. ledna 2010 20:32
 podle me to bude tou hlavou...ten tlak co tam vznikne je potreba k tlaceni toho pistu zpatky,a kdyz ti ten tlak vylitne pryc tim jak to netesni tak ten vybuch nema dostatecnou silu na to aby rozhejbal ten pist,a proto ti to chcipne
Datum: 23. ledna 2010 20:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíci mám taky N15C, motor už byl po strtování a blafání teplý cca 20 stupňů.... takže tím už to taky není. Možná, že je to tou hlavou....
Datum: 23. ledna 2010 19:14
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Sice mám Mustanga, ale asi to bude stejný. Teď v zimě to za studena taky chvíli točí a pak chcípne, tak stačí opakovaně startovat a ono to za chvíli jede. (mám svíci N15YC)
Datum: 23. ledna 2010 18:44
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Jestli ti čůráčkovalo z karbece, za klidu, na rovině, tak to ti netěsní plovák. Tím bych začal. Jestli chceš orig karbec na 207ku, tak ti ho i s kolínkem věnuji. Ještě možná připlatím. Dal jsem BING 17ku a nemůžu si ho vynachválit.
Datum: 23. ledna 2010 18:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 ještě motor je po výbrusu, nová ložiska, gufera..... karbec je z typu 210. Originální karbec nemám  . Nevíte čím by to mohlo být? nějaký tip?
Datum: 23. ledna 2010 18:06
Jméno: Libor 1
IP: uživatel4573
 Zdar hele když chci vyměnit našlapovací segment tak musím půlit motor?A nebo nemate někdo planek a nebo nějakej postup jak na to diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 19:48
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 To je asi tak , jako bys chtěl vyměnit pneumatiku bez sundání kola z vidlice mota .
Datum: 23. ledna 2010 19:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Podívej se nejprve na spojku. Nemáš sjeté lamely ?
Datum: 23. ledna 2010 15:18
 cau,musis rozpulit motor,jinak to nejde..ten motor je jednoduchej to das lehce dohromady
Datum: 23. ledna 2010 15:04
Jméno: Libor
IP: uživatel4573
 Cus hele nevíte jak jse jmenuje ta cast jak vede od naslapovaci paky do motoru pac mam asi v prdeli u toho zoubky protoze kdyz slapnu tak se motor ani nepootoci a na podzim uz me brala az na konci dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 startovací segment nebo půlměsíc...každej tomu říká jináč
Datum: 23. ledna 2010 11:28
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 Jakej mate nazor na stoceni klikovky na mensi prumer ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:52
Datum: 23. ledna 2010 11:52
Jméno: Honza73
IP: uživatel7949
 Pokud se jedná o závodní použití tak sem pro . Na serijáka to nezkoušej dát
Datum: 22. ledna 2010 20:29
 lepšie a rýchlejčie výtočíš motor do otáčiek ale budeš máť menší krútiaci moment takže motor budeš musieť vždi držať v otáčkách a pokiaľ kľukovú skriňu niečím nevyplníš napríklad potkovou ta sa ti bude zle plníť motor takže stiahnúť kľuku neznamená mať po starostiach pokiaľ si amatér v tom tak kašli na to, ja by som sa do toho nepútal
Datum: 22. ledna 2010 20:18
 Hojte draci mám dotaz.Kdo z vás si nechal udělat tu CESTOVNÍ UPRAVU OD STEJSKYHO ?????????????Jak dlouho sste to zajížděli jak to jelo zezačátku a hlavně po kolika kilometrech to už jelo jako drak ?Spotřebaje je asi stejna jako u seriovky ne..snad..Děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 13:57
 Zajížděj sem to tak 100km tedka mám najeto 200km ........za pár stovek km však budu muset vyměníit kroužek tak jak u každýho jednokroužáku
Datum: 22. ledna 2010 13:57
 Válec s vůlí 0,05 je zajetej za pár km
Datum: 22. ledna 2010 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 precti si recenzi od Vojty Štumra......slouzi to nejenom jako recenze,ale dokonce jako manuál k válci..... Já na tom valci najel zatim jen pár desítek kilometrů,takze ti nereknu,za jak dlouho to bude zajetý.....co tak lidi psali tak prumerna spotreba pri zavodech 5 litrů....ač je to sportovní válec,tak bych mu dopřál klidné zajetí pro vetsi spokojenost s trvanlivostí kroužků!
Datum: 21. ledna 2010 23:57
 ja ji mam ale jeste jsem to nenasadil  az v lete ted mam strasne moc veci do skoly a tak ruzne .. :/
Datum: 21. ledna 2010 21:40
 Ahoj draci!Jak mám správně zajet výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 20:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak aspon 500 km to řed 1:25 nějakým lepším olejem a netahej to moc do otáček a nesnaž se všechny kopce vyjet na 3 prostě jezdi opatrně po těch 500 km řed tak 1 :35 ještě aspon 300km a pak už bych jezdil asi klasiku 1:40 nebo 1:45
Datum: 21. ledna 2010 20:47
 tak aby byl zajetý
Datum: 21. ledna 2010 20:41
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 20:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 21. ledna 2010 20:14
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No podle mě se motocikl píše s tvrdým Y motocykl.
Datum: 21. ledna 2010 18:07
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,dnes mi přišel nový výbrus s novým pístem a čepem atd...Všiml sem si, že nový píst má menší drážky na kroužky a pístní kroužky sou o něco tenčí.Původní kroužky byly tlusčí,tak nevím jestli to nějak neovlivní jízdu.Poraďte pls.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 melete tu páty pres deváty........sirka a vyska krouzku je neco jinyho! 2.5mm siroky krouzky má mašina a ne fichtl.....ten ma origo krouzky siroky 2mm.....výška krouzku je rozdílná podle vyrobce,ale ty slabý maj ani ne milimetr......ty kvalitní jsou masivní
Datum: 21. ledna 2010 23:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ale sesa tu má i ty tenký 2mm, origo je 2,5mm
Datum: 21. ledna 2010 20:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A co tedy dělat, když dám motor na výbrus a dají mi tyhle šmejdy? Koupit si tady od Sesy píst vč. pístních kroužků? Takže když kroužky budou uzčí než orig kroužky vyměnit vč. pístu?
Datum: 21. ledna 2010 17:59
Datum: 21. ledna 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 trosku bych se do toho vlozil.....jedná se o nejakou levnou indnickou nebo čínskou pistni sadu......ty kruhy pujdou hrozne rychle do prdele a nekomu se dokonce stalo,ze mu tyhle krouzky praskly.....krouzek ma bejt poradnej,silnej,jako origo.....sesa je tu má
Datum: 21. ledna 2010 17:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych to neviděl tak černě. Spíš ti to pojede lépe (tenčí kroužky), ale budeš je muset za kratší čas vyměnit. Alespoň myslím.
Datum: 21. ledna 2010 17:03
 Čau hoši.Měl bych dotaz jakí číslo má na jawu origoš barva VÍNOVÁ nebo tomu nejvíc podobná?Jakou máte vi? odstín RAL ????????????????Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 22:26
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 hele v CSN je to daný,to je 8850,ale ty spreje v RALu sou zrádný.....chytá to odstín podle vrstvy a podle barvy podkladu......nepouzivam to
Datum: 20. ledna 2010 22:26
 ja ted delal pareza RAL 3004 a není to špatné, předtím sem měl 3003 a byla o něco svetlejší
Datum: 20. ledna 2010 21:53
 jo a jeste dotazek - v manualu na fichtla pisou vrtaní pionyra - 38 - a ja chci koupit novy 3 pistni krouzky(pist ma jeste na tri)- ale zmeril jsem valec a ja mam vrtani 37,8 mm- takze asi puvodní vybrus - co mam teda chti zejtra v motottechne????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 Moony: Provaz neni první kdo přišel s origo vrtanim pod 38....dokonce sem posilal na vybrus válec s udajnym origo vrtanim a prisel z brusirny vybrousenej valec s pistem prumer 38.......trochu divny ne??
Datum: 21. ledna 2010 23:17
 Provaz :já bych to na tvým místě ještě proměřil, válec s průměrem 37,8 je nesmysl. Čím to měřils?
Honza 73: na mě někdo vybafnout výbrus s jednokroužkovým pístem tak bych taky čuměl jak spadlej z višně...
Datum: 21. ledna 2010 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 to si trochu veris ne  v obyc mototechne jednokrouzkovej pist  na to sou specializovany brusirny jako je Bašek a nebo Padalík a další .....tam ti udelaj vybrus s danou vůlí podle danýho pístu.....a daj ti píst jakej chces......
Datum: 21. ledna 2010 17:41
 No o to že v mototechně ti poradí není až tak pravda du tam řikám výbrus s jedno kroužkovým pístem ..A ON NA Ě ČUMĚL JAK KDYBY spadl z višně ....mmm ale zase se musí uznat že to nejsou origoš díly
Datum: 21. ledna 2010 17:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kroužky na 0(nultý výbrus) dřív se válce dělili na A,B a C a byli mezi nima nějaký nepatrný rozdíly..ale to vůbec neřeš a kup kroužky normal na 0 výbrus,dneska už se to na abc nerozlišuje
Datum: 20. ledna 2010 21:21
 Oni to nejsou debilové, oni ti poradí, když jim ten válec přineseš.
Datum: 20. ledna 2010 21:15
Jméno: jawak
IP: uživatel4805
 čau draci chcu se zeptat šel by na soustruhu vysoustružit valec myslim tim vybrousit ho na větší pruměr
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 21:33
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5107
 Tak pánové,do této diskuze se musím vložit.Výbrusy provádím pouze na soustruhu - je to zadarmo a kvalita povrchu je OK.Staci si umet nabrousit nuz.Valec je na jednokrouzek behem 30 minut zajety,pak staci jen dat novy krouzek a hura na zavody.Odzkouseno,funguje.
Datum: 21. ledna 2010 21:33
Jméno: GORi
IP: uživatel8513
 ja so to skusil na sustruhu prebehnut a v pohodne ale nespravil som o 1vybrus ale o 2vybrusi viac ! da sa to pekne namerat po vysustruzeni som to prebehol jamnim smirglom a isel to previest . vse -OK sice to neni az taq kvalitne ako honovanie ale po vybehnuti novich kruzkoch sa daju nove ide ako ma !
Datum: 21. ledna 2010 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 hele uz sem o tom leccos slysel.....jde to.....ale na vyvrklanym soustruhu z dob první republiky to neudelas.....a prej je to dost festovní na zajíždění......
Datum: 20. ledna 2010 22:46
 kolečko:jek se podle tebe dělá výbrus?ve škole jsem se učil na hrubý průměr se soustruží a na čisto se honuje.
Datum: 20. ledna 2010 21:38
 podle me je to blbost...na soustruhu tezko dosahnes takoveho vybrusu jako pri honovani...
Datum: 20. ledna 2010 21:29
 nj - jako na starym soustruhu jsem zas slysel - ze kdyz to na tom udelas - v tech drazkach ti pak zvostava vic oleje pri pracovnim chudu - takze se ti tak snadno nezadre - ale nvm jak s fichtlem - ja to slysel o panele.....
Datum: 20. ledna 2010 21:01
 Jednoduše nebude mít kvalitu výbrusu..
Datum: 20. ledna 2010 20:50
 jde to, ale pak si ho dej vyhonovat
Datum: 20. ledna 2010 20:31
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 15:18
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 tel.737561505 mail instrument-x@seznam.cz icq 404289323
Datum: 19. ledna 2010 15:18
 nepatří to sem ale pošly mi na sebe kontakt měl bych zájem
Datum: 19. ledna 2010 15:15
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Zdar lidi nevíte ňákej eshop kde bych sehnal díli na Kawasaki KLX 650 ? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 9:53
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Motonet.cz ktalog dílů a postupně se dostaneš od značky, kubatury ,roku výroby na díly.
Datum: 19. ledna 2010 9:53
Jméno: standa
IP: uživatel3337
 motoinzerce.cz......sekce díly.......udelej si na to tak hodinku času......e-shop nevim.....zeptej se v motoservisu
Datum: 18. ledna 2010 22:54
Jméno: argo
IP: uživatel7941
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 14:41
 to je ale hnus
Datum: 19. ledna 2010 14:41
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To bych nehtěl ani zadarmo
Datum: 18. ledna 2010 21:09
 chci se zeptat co mi doporučíte za píst a trisky , když mám výbrus 40 udélaný na puvodním válci .A k tomu budu mít vějířovou hlavu ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:58
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 no a co je tedy lepší 2 nebo 3 kroužky ???
Datum: 18. ledna 2010 22:58
Jméno: standa
IP: uživatel3337
 ja pouzival filtr originalni a trysku 68... jak se bude chovat s 2 kruhy netuším......ale bude to asi dost podobne....
Datum: 18. ledna 2010 22:57
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 No a co s 2 kroužky ??? jinak taky budu mít filtr na přímé sání. No a co tam dát větší trisku ?
Datum: 18. ledna 2010 22:52
Jméno: Pavlaj
IP: uživatel6262
 nemělo by se to zahřívání díky vějířové hlavě vyrovnat ???
Datum: 18. ledna 2010 22:45
Jméno: standa
IP: uživatel3337
 jo píst sem mel 3 kruhy,taky to melo silu jak bejk.....a mozna proto se to i vic hřálo....jak se bude chovat s jednokruhem nevim.....kazdopadne 8.vybrus na origo valci je kladnej krok kupředu ve změně časování.......tudíž by to mohlo bejt trochu točivejší.....
Datum: 18. ledna 2010 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel3337
 pokud dáš na 8.vybrus vejirovou hlavu 5.5ml tak uz se to začne víc hřát......určitě bych dal trysku 72....... jinak dobrá volba.......jezdil sem na tom chvili......pri 93kg to utahne prevod 14/55 na sekundaru a dosahuje rychlosti cca 85km/h......fakt paráda.....pokud mas hlavu Marek tak nevim co to bude delat,ja jezdil na hlavu seriovou-snizenou(součást cestovni upravy),na Frikulinovu hlavu to urcite pojede nejvíc ze všech.....
Datum: 18. ledna 2010 22:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co myslíte jsou lepší korkový lamely do spojky,nebo ty nový co teď vyrábí(nevím z čeho,snad víte)díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 10:56
Jméno: standa
IP: uživatel8494
 me by zajimalo co s tema ferodovejma lamelama delate ze vam kloužou??? Do vsech motorů co jsem delal jsem daval Ferodo a vsechny paráda..... korky se trochu ojedou a kloužou a musis zvetsovat přítlak na pruzinach,na ferodo staci mekky stary pruziny a neklouzne.......a leju tam obycejný prevodak!! zadny ty nesmyslny syntetický oleje!! Nevim co s tim delate,ale Ferdodo lamely sou nejlepsi na ceskym trhu a podle me naprosto blbuvzdorný proti korkum
Datum: 19. ledna 2010 10:56
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 chtel jsem je taky skusit ale chlap v prodejne mi rikal ze si lidi stezujou ze to klouze to se mi moc nechce verit radeji zustanu u korkovejch bohate stacej jsou tam od jakziva a par desitek tisic vydrzej mam nane najeto 4500 a este jsem to nesteloval zabyra porad skoro stejne
Datum: 18. ledna 2010 19:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 no lepsi su ferodove ale doporucoval bych korkove obycejne vydrzija celkem dost
Datum: 18. ledna 2010 19:23
 péro má pravdu mam ferodo a nemuzu se s tim domluvit
Datum: 18. ledna 2010 18:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a ovlivní to nějakým zbůsobem jízdu?
Datum: 18. ledna 2010 18:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě připadá že u těch korkovejch jde ta spojka líp seřídt...
Datum: 18. ledna 2010 17:56
Jméno: jo
IP: uživatel8149
 tak díky za odpověĎ.mě už prokluzujou korkové lamely a tak nevím jestli nejsou ferodo lamely v něčem horší(vše má své pro i proti)
Datum: 18. ledna 2010 17:43
 no lepšie sú tie nové ferodo lamely ale keď si vazmeš tak na korkove sa jazdí už viac ako 40 rokov a tiež v pohode, tie ferodové vydržia dlhšie ale sú drahšie ako korkové tak si vyber.
Datum: 18. ledna 2010 17:35
 ahojky draci, mám jawa dandy 50 motor sachs a mám problém nemužu sehnat ložiska na kliku sou tam jakési axiální ale boužel je nemohu sehant nesetkal se stím už někdo náhodou a jestli by nemohl poradit kde je sehant?? předem děkuji za jaké koliv odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 16:11
Jméno: Wafflen
IP: uživatel5851
 V tobexu na žižkově, tam maj uplně všechno
Datum: 18. ledna 2010 16:11
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co myslíte jsou lepší korkový lamely do spojky,nebo ty nový co teď vyrábí(nevím z čeho,snad víte)díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 Ja doporucuju Ferodo protoze co se týče seřizování,viskozity oleje,pritlaku pruzin či opotřebení mezilamely sou naprosto blbuvzdorný!! jen je treba je protahnou podle koše......korky sou korky,ale..... no.....to ferodo je blbuvzdorný
Datum: 18. ledna 2010 15:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 aha díky,sem slyšel ,že prý se ty ferodo méně opotřebujou(že zkrátka vydrží víc než ta motorka)-tak nevím
Datum: 18. ledna 2010 14:18
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 oboje dvoje sou skoro to samý,ale lepší bude asi ferodo,ale ono záleží i na stylu jízdy, jako jak se to rychle opotřebí
Datum: 18. ledna 2010 14:13
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,jdou vyměnit ložiska v motoru i bez půlení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 20:07
 franky: to chce klid,třeba je to nejaky kluk co s motorkama začíná a vážně o tom nic neví. Určitě by to nějak šlo kdybys vytahl ty ségrovky ale opravdu nevím jak,nějakým pořádně velkým kladivem  Ale pokud chce uplně normální človek menit ložiska půlení ho nemine
Datum: 20. ledna 2010 20:07
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Bohužel to musíš rozpůlit flexou a pak zase svařit
Datum: 19. ledna 2010 20:34
Datum: 18. ledna 2010 20:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Tak bez půlení motoru ani ho... půlení ta nemine jinak to neudelas
Datum: 18. ledna 2010 19:34
 laparoskopicky.aspon slepák tak jde
Datum: 18. ledna 2010 18:54
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 sorry na 1000000% ne pomilil som sa
Datum: 18. ledna 2010 18:41
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 na 1000000= ne ...su skovane v kartroch=)
Datum: 18. ledna 2010 18:40
 Teoreticky by to třeba u spojky šlo ale jak bys to ložisko dostal vem to nevím ..takže prakticky určitě ne
Datum: 18. ledna 2010 17:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hochu, bez půlení ti to ani za nic nepůjde. Ložiska jsou schovaný mezi těmi 2 hlavními kartery, takže ty musíš půlit i když nechceš.
Datum: 18. ledna 2010 14:45
Datum: 18. ledna 2010 14:18
 Zdarec, měl bych možnost koupit v origoš stavu Jawu 350/634 s papíry nebo i bez. Bohužel má prý rozsypanou klikovku, takže bych musel půlit motor. A tak se ptám jestli si myslíte že bych to zvládl, když jsem už půlil pincka a jawu 175. Jestli to není nějaké složitější a tak, nebo jestli to je podobné...fakt váhám jestli ji mám vzít... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:55
 zvlád bys to jen je tady jedno úskalý a to je středovej labyrint, musíš rozlisovat kartery! nesmíš je páčit od sebe a potom z druhý strany jak je prim kolečko tak musíš vytlačovákem tu kliku vymáčknout, pak rozpůlíš labirint ten je sešroubovanej a je na něm taky jistíci kolík aby se neotočil v bloku motorua musíš vyndat vidličku spojky poloautomatu
Datum: 06. února 2010 20:55
 U dvouválce si oproti jednoválci musíš jen pohlídat, aby jsi měl při půlení ojnici ve správný poloze.
Datum: 16. ledna 2010 20:42
 Dík
Datum: 16. ledna 2010 19:31
 jestli je za dobrý peníze a chceš jí,tak jí ber  , ten motor není problém rozpůlit
Datum: 16. ledna 2010 18:50
 ja bych ji bejt tebou vzal, jestli si udelal 175 tak tohle zvladnes...
Datum: 16. ledna 2010 18:19
|



|