|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim vas bejci,mám nekolik dotazu..1 chci se zeptat,jestli nevite o motoru,kterej by pasoval do kostry jawa 90 nebo alespon priblizne...druha vec u meho pionyra sem delal motor vsechno je ok,ale tedka mi nechce chytnou na seslapnuti jiskra bije primo do oci a chytne az po dlouhe dobe kdyz to rychle tlacim,myslite ze to bude karbecem ? dekuji vam za rady ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:28
 motor do 90 mam ale schanim ten zbytek
Datum: 25. dubna 2011 18:28
 Tak zkontroluj odtrh na elektrodách,měl by činit 0,4 mm,jestli nemáš měrku tak rpostě zvětšuj nebo zmenšuj dokud to nepojede.
Datum: 22. dubna 2011 22:39
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 jojo svicka bejva mokraaaa
Datum: 22. dubna 2011 22:23
 Teče ti tam benzín?
Datum: 22. dubna 2011 22:20
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 ten filc co to presne je to jak to kloue po te vačce?
Datum: 22. dubna 2011 22:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 ještě zkontroluj jestrli je namazaný filc u té vačky kdyžtak ho trochu namaž olejem
Datum: 22. dubna 2011 22:08
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 jo vačka taje urcite dobra,je nova,dobre zkusim a uvidim,diky moc
Datum: 22. dubna 2011 22:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 ten předstih máš dobře ale ten odtrh máš veliký. jestli máš dobrou vačku tak ten odtrh dej menší asi půl milimetru aby tam byla mezera od oka a pak by to mělo startovat na šlapku. Ještě vyměň svíčku a pak to zkus
Datum: 22. dubna 2011 21:57
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 ty brdo no ja to delam vzdycky podle oka ja vzdycky davam dva milimetry pred horni uvrati pistu a odtrh take dva milimetry vzdycky mi to jezdilo,ja vim ze to mam blbe ale merky nemam
Datum: 22. dubna 2011 21:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 jaký máš předstih a odtrh?
Datum: 22. dubna 2011 21:52
Jméno: hmm
IP: uživatel6546
 Drací..chci se zeptat jaký tesněni mam použíz na kartery u fíka?Mam tam dat tmel paulín s papirovým tesněním?...pls poradte dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:32
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 hh to bude asi tym že ten silikon zasere kanálky
Datum: 25. dubna 2011 18:32
Jméno: hh
IP: uživatel11596
 jawa05: řekni mi jedinej důvod proč je to prasárna (kromě toho že si to někde slyšel a děláš chytrýho), zvenku to po zaschnutí ořežeš žiletkou a zevnitř je to úplně jedno, tam se dějou i horší věci..
Datum: 22. dubna 2011 23:10
 Jestli máš styčné plochy kartrů nějak poškozené (jako podřené a tak) tak tam dej slabou vrstvu paulínu (slaboučká stačí, čím víc, tím větší prasárna). Jestli sou kartery OK tak tam dej papírový mázlý vazelínou.
Datum: 22. dubna 2011 22:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 dej tam jenom papírové těsnění a namázni ho tršku vazelínou nebo ještě můžeš dát místo těsnění červený tmel na převodovky a motory myslím že je to lukopren
Datum: 22. dubna 2011 21:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel6546
 hoj draci..sekla se mi klika u fíka 20.Mam vyměnit obě ložiska na ojnici?a jak se to vyměnujě?...díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 21:25
 * horní kluzný ložisko vylisuješ, nalisuješ nový, upravíš výstružníkem...
Datum: 22. dubna 2011 21:25
 horní ložisko vylisuješ, nalisuješ nový, upravíš vástružníkem a to máš hotovo. Na spodní ložisko dej kliku ke klikaři, doma to neuděláš
Datum: 22. dubna 2011 21:23
 čau draci, mam mustanga 23 a za studena chytne na poprvý na volnoběh ale když ujedu cca 5 km a motor se zahřeje, chcípnu to, tak to jde jenom
roztlačit a svíčka je okolo černá a ve prostřed rezavá a hází červenou jisrku a za studena modrou, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 22:43
 přesně ted jsem to dělál, ten samý problém, a byl to strhlý závit víka od šoupátka, a pak sem dal druhé trysky, pro jistotu, a zvedl jehlu, a konečně to funguje,
Datum: 22. dubna 2011 22:43
 podle mě nemožnost sežízení směsi na volnoběch
Datum: 22. dubna 2011 21:32
 Moc studená svíčka/bohatá směs
Datum: 22. dubna 2011 21:07
 já tam mam svíčku brisk n15c, kámoši mi některý řikaly že to muže být indučkou a jeden kámoš mi řikal že to muže být kondíkem, že tam mam dát starej
kondík teslu a to jsem tam dal a žádný změny
Datum: 22. dubna 2011 20:45
 řekl bych, že špatná tepelná hodnoty svíčky - svíčka je studená a přehřejvá se
Datum: 22. dubna 2011 20:38
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar draci ,budu dávat fíka do orig stavu a chtěl bych zlatý linky a tak koukam na tyhle nalepovací http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1274.html (kdybych je dělal rukou tak by to nedopadlo dobře  ) a ptám se jestli jsou odolný vůči vodě. Kdybych ty plechy někdy myl ,aby se mi nezacaly odlepovat nebo se měnit v papírovou kaši.....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 0:58
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 26. dubna 2011 0:58
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Radsi to prestrikej me se hnuly a ruzne odlepovaly
Datum: 22. dubna 2011 13:25
 A prd. Ničím to nestříkej...nalepit rukou to jde bez problému ale che to určitou šikovnost  ...V žadnou papírovou kaši se měnit nebudou...oméval sem pincka dokonce tou tlakovou pistolí co je na auta a drží to parádně.
Datum: 22. dubna 2011 13:23
 musíš je po nalepení přestříkat bezbarvým lakem
Datum: 22. dubna 2011 10:26
 jak je to s nylonama ve vidlici na jawa 23 mustang diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 22:18
Jméno: horst
IP: uživatel11463
 mě už tak přijde, že jawačezeták se sem chodí vyloženě na nic,, ale aby mladým poradíl, nic moc už neví, a to je s mojeho kraja, no co už,
Datum: 22. dubna 2011 22:18
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 tak to nwm mam dvě vidlice a tam sou 3 nylony a ten spodní je asi 10cm od kraje tak nwm jak tam maj byt
Datum: 21. dubna 2011 21:04
 to je to samé
Datum: 21. dubna 2011 20:56
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 tam je to jen na pinska
Datum: 21. dubna 2011 20:43
 kedar: no přesně tak jak je to popsané v manuálu který stáhneš na sesa-moto.cz  ....
denzileck: asi rozprášená
Datum: 21. dubna 2011 14:44
 jak ma bejt nafta v motoru?
Datum: 21. dubna 2011 14:36
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 no jak tam maj byt
Datum: 21. dubna 2011 14:11
 jak je to s naftou u dieslu? ... neumíš se konkrítně zeptat? co přesně chceš vědět?
Datum: 21. dubna 2011 14:05
 nová svíčka brisk n 15 C najednou přestane házet jiskru chci se zeptat muže to být špatným předstihem atd? indučkou to není to jsem měnil dával jsme tam funkční z jinyho fichtla ale furt nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 23:56
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jako když to dáš ven tak nehází? Jinou svíčku si zkoušel?Při špatnym předstihu hází ve špatnej moment, ale hází.Projdi odtrh, kondík a kontakty. Já třeba měl od kondíku tak šikovně utrženej drátek, že jsem to po 2 hodinách hledání nenašel a ještě sem s cukáním dojel domu  Ten kontakt může bejt přerušenej kdekoliv, vem zkoušečku a hledej, jestli to nemáš někde přerušený.
Datum: 20. dubna 2011 23:56
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar draci ztratil jsem kolíček na rozetě nevíte kde sehnat nový? nebo čím mo efektivně nahradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 20:41
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 já si to vybrousil ze starych spojkovich tyčinek a je to dobry
Datum: 21. dubna 2011 20:41
 mě řekli že se to dělávávalo ze starých špic ale já jsem to udělal z jiného drátu a zatím drží to je jedno ale bacha na délku....
Datum: 20. dubna 2011 18:26
 Čau jak mám místo tech plastových matic vyměnit za kovové u náhon tachometru mě furt praskají ty plastové matice dík moc?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 23:26
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 Jawa 50 tak já to taky zkusím a uvidím
Datum: 20. dubna 2011 23:26
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 mně taky praskají a to sem to mnel utáhlý rukou tak sem ze starýho bovdenu stahnul ten plisek a pak sundal tu matičku hliníkovou a vimnenil sem to a zatim funguje
Datum: 20. dubna 2011 22:26
Jméno: :)
IP: uživatel590
 to moc neutahuj asi jen rukou...a to nejde vyměnit
Datum: 20. dubna 2011 21:18
 zdravim všechny jesce mam potíš s jawou 21 jezdila až doposud včera jsme jeli na výlet ale motor začal vinechávat mělijsme vifouklí těsnění pod výfukem tak jsem ho viměnil a ted se hádá stále nejde do otáček nevým co dělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 16:43
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Jako když ti to fouklo těsnění, tak ti něco brání odchodu plynů z vejfuku.. koukni na vejfuk, jestli není ucpaná koncovka
Datum: 20. dubna 2011 16:43
 Jaký že ste měli tésnění pod výfukem??? Já sem viděl vyfouklý pneumatiky..ale těsnění teda opravdu ne....
Datum: 19. dubna 2011 23:20
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 zdravim draci, mám takovou příhodičky s dotazem. Přes zimu jsem vyměnil ložiska na klice ( magneto mělo vůli tak 5 mm). Všechno dobry. Poskládal jsem to a zjistil jsem, že se mi nenasaje benzín z karbecu do válca. Tak říkám dobry, pošlu to k nějakymu mechanikovi. Dneska jsem to od něho dotáhl, řekl mi, že to někde saje kolem kliky falešnej vzduch, že neví co s tím. A tak mi řekl, že ať si seženu jinej motor pač tento je kaput. Takže má otázka zní: Je možné odrovnat motor tím, že jsem vyměnil ložiska na klice?
Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 23:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Není to k tématu, ale zdravím Verču
Datum: 19. dubna 2011 23:12
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Správná odpověď.
Datum: 19. dubna 2011 18:55
Jméno: onďa
IP: uživatel10822
 jojo já si myslím, že to ani nerozdělával ... no asi se do toho pustím sam
Datum: 19. dubna 2011 14:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mechanik, kterej ti řekne, že neví co s tim (kor s pinckem) tak neni mechanik... nebo si ho s tim otravoval, tak ti řek tohle
Datum: 18. dubna 2011 22:28
 cau\r\n\r\n
Datum: 18. dubna 2011 21:30
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 péro: v to doufám
Datum: 18. dubna 2011 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele já nedával ani těsnění pod válec a ten motor prostě běžel! na tom motoru není celkem co zkazit takže jsi asi padnul na špatnýho mechanika
Datum: 18. dubna 2011 21:12
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 dával jsem tmel Paulin
Datum: 18. dubna 2011 21:07
 A těsněni se ti někde nepŕeložilo?? Máznul si to olejem?
Datum: 18. dubna 2011 21:05
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 jojo gufera jsem dával taky nový
Datum: 18. dubna 2011 21:04
 No tak odrovnat zas až tak ne...spíš záleží jestli si koupil aji nový gufera a ty dobře namontoval..
Datum: 18. dubna 2011 21:03
 čus draci tak fichtl Jawa 05 furt nechce jed kontakty u zápalka i u indučky čištěny technickým benzínem,dával jsem i indučku co byla na jinym fichtlu a fungovala 8V ale když jsem to dal na tu 05tku tak nic ale jisku svíčka hází jo je to 8V a na te 05tce než jsem tam dal tu 8V tak tam byla 6V jo kladívka ty stikovy plochy taky čištěny ale prostě furt nic už mě jenom napadá kondík nebo předstih ale s předstihem jsem nic nedělal a pře 2 dnama to chytlo a pak se zahřál a už jel v poho ale ted prostě nic budu vděčný za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:21
 vyměň svíčku, nemusí házet pod tlakem
Datum: 18. dubna 2011 21:21
 čus lidi mam jawu 250 panelku vbc mi nechce drzet volnobeh a neklape tak jak ma , kdyz se rozjizdim na jedničku a pridam vice plynu tak seto zacne dusit a dela si to co chce , uz jsem skusil vsechno ale stale nic (mam dirave kolena od motoru ) jestli to nebude kolenama .... ............ dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:46
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 dělalo mě to same na čz 175, vyčistil jsem výfuk, zatěsnil všechno hlavu výfuk svíčku seřídil karburátor a je to jak nový
Datum: 18. dubna 2011 21:46
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdar draci, žvejknul se mi šroub při půlení motoru. Půjde na to něco přivařit obyčejnou elektrodou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:37
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Vem vytahovak nato je to jak normalni vrtak ale zavrtaš ho na opačnou stranu a pak jen to vyšroubuješ a nic vrtat nemusiš
Datum: 19. dubna 2011 15:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty šrouby jsou po těch letech jak máslo , jdou krásně odvrtat
Datum: 18. dubna 2011 21:13
 určitě jo, ale osobně bych to raději zkusil odvrtat...
Datum: 18. dubna 2011 19:14
 čawec draci ted jsem dělal renovaci fichtla bratranek mi dělal GO motoru,ložiska,gufera atd..ale když se ted chci na jedničku rozjet začne to cukat,skoro to nejede a pak to spadne na neutrál....Kvůli tomuhle jsem to dával na generálku a pořád to dělá myslíte si že je možné aby to bylo třeba rozetou,řetezemnebo něčím takovým ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:44
Jméno: venca
IP: uživatel590
 no prostě zas to rozpul a vyměn segment
Datum: 19. dubna 2011 15:44
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 zdar,jestli ti vypadavaj kvalty tak mas spatnej automat razeni
Datum: 18. dubna 2011 16:37
 Čau draci repasoval jsem motor na babetu 207 a sundal jsem zapalování a ted mi de jiskra jenom občas a nevim jak mám nastavit ty cívky kolem magnetu tak bych byl rád za rady a také jsem zprovoznoval jawu 555 de tam benzín a jiskra je dobrá ale jenom střílí a né a né chytnout tak kdyby jste někdo tušil čím to je tak bych byl rád předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:39
 zkus pořádně seřídit předstih teďka z hlavy nevim kolik to je ale tyhle problémy jsem měl i u 250 a po seřízení předstihu to klapalo
Datum: 18. dubna 2011 18:39
 zdarec mám problém na jawě 21 když ji nastartují tak jde bez problému,ale tak 10sekund jede a pak zničeho nic chcípne nevíte čím to muže byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:06
 Je to málo pravděpodobné ale pokud ti nepomůže žádná z těchto rad zkus vyměnit kondenzátor na zapalování.
Datum: 18. dubna 2011 20:06
 Podívej se do nádrže, jestli není vyrezlá. Jakmile se ti na sítce kohoutku usadí rez, tak to dělá tyhle alotria...
Datum: 18. dubna 2011 17:03
 udělej to co říká liskjo.. taky to může být špatný plíšek na uzavírání ventilu ( někdo si s tím hrá a nastavil malou plovákovku). taky to může bejt zacpanej kohout ..
Datum: 18. dubna 2011 8:11
Jméno: liskjo
IP: uživatel11565
 Zkus, až to zase chcípne, "nacucat" plovákovou komoru, a když to pojede, vyměń plovák - vázne. Já tenhle problém měl taky u Stadiona a výměna to spravila .
Datum: 17. dubna 2011 23:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čau draci prosím o radu kde seženu na 555 ty gumové špalky do kola co mají tlumit nárazy od čepů rozety ? nebo je vyrobit s nějaké silné gumy ?
Moc děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 23:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 opravdu mockrat ti děkuji  a přeji hezký den
Datum: 18. dubna 2011 23:08
 http://www.motokramek.cz/dily-pionyr-guma%20rozety-pio%20555/
Datum: 18. dubna 2011 17:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 tak to sem rád ale mužeš mi prozradit kde ?
Datum: 18. dubna 2011 17:03
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 seženeš není pproblém.
Datum: 17. dubna 2011 22:44
 Čau draci prosím o rady třeba se nějaká ujme a už se to konečně podaří. 1) Co mám udělat aby mi to házelo větší jiskru je dost malá, ale mám tyristorové zapalování? 2) Mám nějakou chybu ve spojce, protože tam třeba dám jedničku a v pohodě to rukou roztlačim a na dvojku to je skoro jak na neutrál. Děkuji za každou radu a ať vám to dobře jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 21:32
 Dobře zatim dík
Datum: 17. dubna 2011 21:32
Datum: 17. dubna 2011 21:06
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 Zdarec.. co dělat, když přední tlumiče netlumí (ani se nehnou)? Jak to opravit a co na to všechno potřebuju? A případná prevence do budoucnosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 21:52
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 díky moc
Datum: 17. dubna 2011 21:52
 Rozhejbat, pokud to nepude tak rozebrat za pomoci lehkéhu násilí a PB hořáku, pak vyčistit, dát nový futra, vystružit je, dát nové prachovky, pořádně namazat vazelínou, složit, stáhnout prachovky páskama a mělo by to vydržet...
Datum: 17. dubna 2011 21:21
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 Jawa 05..
Datum: 17. dubna 2011 21:13
 A jakej stroj?
Datum: 17. dubna 2011 19:17
|



|