|
|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Skemr
IP: uživatel10468
 Zdraavím, mám problém s předními vidlemi. Vidle vůbec nefungovali a byli na tvrdo, tak jsem se rozhodl se na ně podívat. Sundal jsem všechny čtyři pouzdra, ale vevnitř něco podobného zůstalo. Vypadá to jako futro, ale když to chci vymlátit, tak je to železo. Normálně bych ho tam nechal, ale v každé vidlici je na jiném místě. Tak se ptám, zda to tam patří, popřípadě kde to má být, a nebo jestli to mám prostě vytlouct a dát to pryč?
Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:21
Jméno: Skemr
IP: uživatel10468
 Joo, omluvám se, jde o Mustanga ročník 75
Datum: 25. dubna 2011 18:21
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 najaké motorce??
Datum: 25. dubna 2011 18:19
 zdravim vas bejci,mám nekolik dotazu..1 chci se zeptat,jestli nevite o motoru,kterej by pasoval do kostry jawa 90 nebo alespon priblizne...druha vec u meho pionyra sem delal motor vsechno je ok,ale tedka mi nechce chytnou na seslapnuti jiskra bije primo do oci a chytne az po dlouhe dobe kdyz to rychle tlacim,myslite ze to bude karbecem ? dekuji vam za rady ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:28
 motor do 90 mam ale schanim ten zbytek
Datum: 25. dubna 2011 18:28
 Tak zkontroluj odtrh na elektrodách,měl by činit 0,4 mm,jestli nemáš měrku tak rpostě zvětšuj nebo zmenšuj dokud to nepojede.
Datum: 22. dubna 2011 22:39
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 jojo svicka bejva mokraaaa
Datum: 22. dubna 2011 22:23
 Teče ti tam benzín?
Datum: 22. dubna 2011 22:20
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 ten filc co to presne je to jak to kloue po te vačce?
Datum: 22. dubna 2011 22:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 ještě zkontroluj jestrli je namazaný filc u té vačky kdyžtak ho trochu namaž olejem
Datum: 22. dubna 2011 22:08
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 jo vačka taje urcite dobra,je nova,dobre zkusim a uvidim,diky moc
Datum: 22. dubna 2011 22:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 ten předstih máš dobře ale ten odtrh máš veliký. jestli máš dobrou vačku tak ten odtrh dej menší asi půl milimetru aby tam byla mezera od oka a pak by to mělo startovat na šlapku. Ještě vyměň svíčku a pak to zkus
Datum: 22. dubna 2011 21:57
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 ty brdo no ja to delam vzdycky podle oka ja vzdycky davam dva milimetry pred horni uvrati pistu a odtrh take dva milimetry vzdycky mi to jezdilo,ja vim ze to mam blbe ale merky nemam
Datum: 22. dubna 2011 21:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 jaký máš předstih a odtrh?
Datum: 22. dubna 2011 21:52
Jméno: hmm
IP: uživatel6546
 Drací..chci se zeptat jaký tesněni mam použíz na kartery u fíka?Mam tam dat tmel paulín s papirovým tesněním?...pls poradte dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:32
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 hh to bude asi tym že ten silikon zasere kanálky
Datum: 25. dubna 2011 18:32
Jméno: hh
IP: uživatel11596
 jawa05: řekni mi jedinej důvod proč je to prasárna (kromě toho že si to někde slyšel a děláš chytrýho), zvenku to po zaschnutí ořežeš žiletkou a zevnitř je to úplně jedno, tam se dějou i horší věci..
Datum: 22. dubna 2011 23:10
 Jestli máš styčné plochy kartrů nějak poškozené (jako podřené a tak) tak tam dej slabou vrstvu paulínu (slaboučká stačí, čím víc, tím větší prasárna). Jestli sou kartery OK tak tam dej papírový mázlý vazelínou.
Datum: 22. dubna 2011 22:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 dej tam jenom papírové těsnění a namázni ho tršku vazelínou nebo ještě můžeš dát místo těsnění červený tmel na převodovky a motory myslím že je to lukopren
Datum: 22. dubna 2011 21:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel6546
 hoj draci..sekla se mi klika u fíka 20.Mam vyměnit obě ložiska na ojnici?a jak se to vyměnujě?...díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 21:25
 * horní kluzný ložisko vylisuješ, nalisuješ nový, upravíš výstružníkem...
Datum: 22. dubna 2011 21:25
 horní ložisko vylisuješ, nalisuješ nový, upravíš vástružníkem a to máš hotovo. Na spodní ložisko dej kliku ke klikaři, doma to neuděláš
Datum: 22. dubna 2011 21:23
 čau draci, mam mustanga 23 a za studena chytne na poprvý na volnoběh ale když ujedu cca 5 km a motor se zahřeje, chcípnu to, tak to jde jenom
roztlačit a svíčka je okolo černá a ve prostřed rezavá a hází červenou jisrku a za studena modrou, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 22:43
 přesně ted jsem to dělál, ten samý problém, a byl to strhlý závit víka od šoupátka, a pak sem dal druhé trysky, pro jistotu, a zvedl jehlu, a konečně to funguje,
Datum: 22. dubna 2011 22:43
 podle mě nemožnost sežízení směsi na volnoběch
Datum: 22. dubna 2011 21:32
 Moc studená svíčka/bohatá směs
Datum: 22. dubna 2011 21:07
 já tam mam svíčku brisk n15c, kámoši mi některý řikaly že to muže být indučkou a jeden kámoš mi řikal že to muže být kondíkem, že tam mam dát starej
kondík teslu a to jsem tam dal a žádný změny
Datum: 22. dubna 2011 20:45
 řekl bych, že špatná tepelná hodnoty svíčky - svíčka je studená a přehřejvá se
Datum: 22. dubna 2011 20:38
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar draci ,budu dávat fíka do orig stavu a chtěl bych zlatý linky a tak koukam na tyhle nalepovací http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1274.html (kdybych je dělal rukou tak by to nedopadlo dobře  ) a ptám se jestli jsou odolný vůči vodě. Kdybych ty plechy někdy myl ,aby se mi nezacaly odlepovat nebo se měnit v papírovou kaši.....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 0:58
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 26. dubna 2011 0:58
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Radsi to prestrikej me se hnuly a ruzne odlepovaly
Datum: 22. dubna 2011 13:25
 A prd. Ničím to nestříkej...nalepit rukou to jde bez problému ale che to určitou šikovnost  ...V žadnou papírovou kaši se měnit nebudou...oméval sem pincka dokonce tou tlakovou pistolí co je na auta a drží to parádně.
Datum: 22. dubna 2011 13:23
 musíš je po nalepení přestříkat bezbarvým lakem
Datum: 22. dubna 2011 10:26
 jak je to s nylonama ve vidlici na jawa 23 mustang diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 22:18
Jméno: horst
IP: uživatel11463
 mě už tak přijde, že jawačezeták se sem chodí vyloženě na nic,, ale aby mladým poradíl, nic moc už neví, a to je s mojeho kraja, no co už,
Datum: 22. dubna 2011 22:18
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 tak to nwm mam dvě vidlice a tam sou 3 nylony a ten spodní je asi 10cm od kraje tak nwm jak tam maj byt
Datum: 21. dubna 2011 21:04
 to je to samé
Datum: 21. dubna 2011 20:56
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 tam je to jen na pinska
Datum: 21. dubna 2011 20:43
 kedar: no přesně tak jak je to popsané v manuálu který stáhneš na sesa-moto.cz  ....
denzileck: asi rozprášená
Datum: 21. dubna 2011 14:44
 jak ma bejt nafta v motoru?
Datum: 21. dubna 2011 14:36
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 no jak tam maj byt
Datum: 21. dubna 2011 14:11
 jak je to s naftou u dieslu? ... neumíš se konkrítně zeptat? co přesně chceš vědět?
Datum: 21. dubna 2011 14:05
 nová svíčka brisk n 15 C najednou přestane házet jiskru chci se zeptat muže to být špatným předstihem atd? indučkou to není to jsem měnil dával jsme tam funkční z jinyho fichtla ale furt nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 23:56
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jako když to dáš ven tak nehází? Jinou svíčku si zkoušel?Při špatnym předstihu hází ve špatnej moment, ale hází.Projdi odtrh, kondík a kontakty. Já třeba měl od kondíku tak šikovně utrženej drátek, že jsem to po 2 hodinách hledání nenašel a ještě sem s cukáním dojel domu  Ten kontakt může bejt přerušenej kdekoliv, vem zkoušečku a hledej, jestli to nemáš někde přerušený.
Datum: 20. dubna 2011 23:56
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar draci ztratil jsem kolíček na rozetě nevíte kde sehnat nový? nebo čím mo efektivně nahradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 20:41
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 já si to vybrousil ze starych spojkovich tyčinek a je to dobry
Datum: 21. dubna 2011 20:41
 mě řekli že se to dělávávalo ze starých špic ale já jsem to udělal z jiného drátu a zatím drží to je jedno ale bacha na délku....
Datum: 20. dubna 2011 18:26
 Čau jak mám místo tech plastových matic vyměnit za kovové u náhon tachometru mě furt praskají ty plastové matice dík moc?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 23:26
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 Jawa 50 tak já to taky zkusím a uvidím
Datum: 20. dubna 2011 23:26
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 mně taky praskají a to sem to mnel utáhlý rukou tak sem ze starýho bovdenu stahnul ten plisek a pak sundal tu matičku hliníkovou a vimnenil sem to a zatim funguje
Datum: 20. dubna 2011 22:26
Jméno: :)
IP: uživatel590
 to moc neutahuj asi jen rukou...a to nejde vyměnit
Datum: 20. dubna 2011 21:18
 zdravim všechny jesce mam potíš s jawou 21 jezdila až doposud včera jsme jeli na výlet ale motor začal vinechávat mělijsme vifouklí těsnění pod výfukem tak jsem ho viměnil a ted se hádá stále nejde do otáček nevým co dělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 16:43
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Jako když ti to fouklo těsnění, tak ti něco brání odchodu plynů z vejfuku.. koukni na vejfuk, jestli není ucpaná koncovka
Datum: 20. dubna 2011 16:43
 Jaký že ste měli tésnění pod výfukem??? Já sem viděl vyfouklý pneumatiky..ale těsnění teda opravdu ne....
Datum: 19. dubna 2011 23:20
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 zdravim draci, mám takovou příhodičky s dotazem. Přes zimu jsem vyměnil ložiska na klice ( magneto mělo vůli tak 5 mm). Všechno dobry. Poskládal jsem to a zjistil jsem, že se mi nenasaje benzín z karbecu do válca. Tak říkám dobry, pošlu to k nějakymu mechanikovi. Dneska jsem to od něho dotáhl, řekl mi, že to někde saje kolem kliky falešnej vzduch, že neví co s tím. A tak mi řekl, že ať si seženu jinej motor pač tento je kaput. Takže má otázka zní: Je možné odrovnat motor tím, že jsem vyměnil ložiska na klice?
Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 23:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Není to k tématu, ale zdravím Verču
Datum: 19. dubna 2011 23:12
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Správná odpověď.
Datum: 19. dubna 2011 18:55
Jméno: onďa
IP: uživatel10822
 jojo já si myslím, že to ani nerozdělával ... no asi se do toho pustím sam
Datum: 19. dubna 2011 14:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mechanik, kterej ti řekne, že neví co s tim (kor s pinckem) tak neni mechanik... nebo si ho s tim otravoval, tak ti řek tohle
Datum: 18. dubna 2011 22:28
 cau\r\n\r\n
Datum: 18. dubna 2011 21:30
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 péro: v to doufám
Datum: 18. dubna 2011 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele já nedával ani těsnění pod válec a ten motor prostě běžel! na tom motoru není celkem co zkazit takže jsi asi padnul na špatnýho mechanika
Datum: 18. dubna 2011 21:12
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 dával jsem tmel Paulin
Datum: 18. dubna 2011 21:07
 A těsněni se ti někde nepŕeložilo?? Máznul si to olejem?
Datum: 18. dubna 2011 21:05
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 jojo gufera jsem dával taky nový
Datum: 18. dubna 2011 21:04
 No tak odrovnat zas až tak ne...spíš záleží jestli si koupil aji nový gufera a ty dobře namontoval..
Datum: 18. dubna 2011 21:03
 čus draci tak fichtl Jawa 05 furt nechce jed kontakty u zápalka i u indučky čištěny technickým benzínem,dával jsem i indučku co byla na jinym fichtlu a fungovala 8V ale když jsem to dal na tu 05tku tak nic ale jisku svíčka hází jo je to 8V a na te 05tce než jsem tam dal tu 8V tak tam byla 6V jo kladívka ty stikovy plochy taky čištěny ale prostě furt nic už mě jenom napadá kondík nebo předstih ale s předstihem jsem nic nedělal a pře 2 dnama to chytlo a pak se zahřál a už jel v poho ale ted prostě nic budu vděčný za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:21
 vyměň svíčku, nemusí házet pod tlakem
Datum: 18. dubna 2011 21:21
 čus lidi mam jawu 250 panelku vbc mi nechce drzet volnobeh a neklape tak jak ma , kdyz se rozjizdim na jedničku a pridam vice plynu tak seto zacne dusit a dela si to co chce , uz jsem skusil vsechno ale stale nic (mam dirave kolena od motoru ) jestli to nebude kolenama .... ............ dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:46
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 dělalo mě to same na čz 175, vyčistil jsem výfuk, zatěsnil všechno hlavu výfuk svíčku seřídil karburátor a je to jak nový
Datum: 18. dubna 2011 21:46
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdar draci, žvejknul se mi šroub při půlení motoru. Půjde na to něco přivařit obyčejnou elektrodou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:37
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Vem vytahovak nato je to jak normalni vrtak ale zavrtaš ho na opačnou stranu a pak jen to vyšroubuješ a nic vrtat nemusiš
Datum: 19. dubna 2011 15:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty šrouby jsou po těch letech jak máslo , jdou krásně odvrtat
Datum: 18. dubna 2011 21:13
 určitě jo, ale osobně bych to raději zkusil odvrtat...
Datum: 18. dubna 2011 19:14
 čawec draci ted jsem dělal renovaci fichtla bratranek mi dělal GO motoru,ložiska,gufera atd..ale když se ted chci na jedničku rozjet začne to cukat,skoro to nejede a pak to spadne na neutrál....Kvůli tomuhle jsem to dával na generálku a pořád to dělá myslíte si že je možné aby to bylo třeba rozetou,řetezemnebo něčím takovým ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:44
Jméno: venca
IP: uživatel590
 no prostě zas to rozpul a vyměn segment
Datum: 19. dubna 2011 15:44
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 zdar,jestli ti vypadavaj kvalty tak mas spatnej automat razeni
Datum: 18. dubna 2011 16:37
 Čau draci repasoval jsem motor na babetu 207 a sundal jsem zapalování a ted mi de jiskra jenom občas a nevim jak mám nastavit ty cívky kolem magnetu tak bych byl rád za rady a také jsem zprovoznoval jawu 555 de tam benzín a jiskra je dobrá ale jenom střílí a né a né chytnout tak kdyby jste někdo tušil čím to je tak bych byl rád předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:39
 zkus pořádně seřídit předstih teďka z hlavy nevim kolik to je ale tyhle problémy jsem měl i u 250 a po seřízení předstihu to klapalo
Datum: 18. dubna 2011 18:39
 zdarec mám problém na jawě 21 když ji nastartují tak jde bez problému,ale tak 10sekund jede a pak zničeho nic chcípne nevíte čím to muže byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:06
 Je to málo pravděpodobné ale pokud ti nepomůže žádná z těchto rad zkus vyměnit kondenzátor na zapalování.
Datum: 18. dubna 2011 20:06
 Podívej se do nádrže, jestli není vyrezlá. Jakmile se ti na sítce kohoutku usadí rez, tak to dělá tyhle alotria...
Datum: 18. dubna 2011 17:03
 udělej to co říká liskjo.. taky to může být špatný plíšek na uzavírání ventilu ( někdo si s tím hrá a nastavil malou plovákovku). taky to může bejt zacpanej kohout ..
Datum: 18. dubna 2011 8:11
Jméno: liskjo
IP: uživatel11565
 Zkus, až to zase chcípne, "nacucat" plovákovou komoru, a když to pojede, vyměń plovák - vázne. Já tenhle problém měl taky u Stadiona a výměna to spravila .
Datum: 17. dubna 2011 23:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čau draci prosím o radu kde seženu na 555 ty gumové špalky do kola co mají tlumit nárazy od čepů rozety ? nebo je vyrobit s nějaké silné gumy ?
Moc děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 23:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 opravdu mockrat ti děkuji  a přeji hezký den
Datum: 18. dubna 2011 23:08
 http://www.motokramek.cz/dily-pionyr-guma%20rozety-pio%20555/
Datum: 18. dubna 2011 17:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 tak to sem rád ale mužeš mi prozradit kde ?
Datum: 18. dubna 2011 17:03
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 seženeš není pproblém.
Datum: 17. dubna 2011 22:44
 Čau draci prosím o rady třeba se nějaká ujme a už se to konečně podaří. 1) Co mám udělat aby mi to házelo větší jiskru je dost malá, ale mám tyristorové zapalování? 2) Mám nějakou chybu ve spojce, protože tam třeba dám jedničku a v pohodě to rukou roztlačim a na dvojku to je skoro jak na neutrál. Děkuji za každou radu a ať vám to dobře jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 21:32
 Dobře zatim dík
Datum: 17. dubna 2011 21:32
Datum: 17. dubna 2011 21:06
|




|