slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fuha draci,,, tak je to tady,,, jako každý rok .-) ale i tak fichtlkramek jede stále i mezi svátky,, pro ty co by potřebovali matroš aby se doma u kamen nenudilo,,,,
P.S: fichtlkramek přeje ať ty nastavajici svatky jsou TOP pohodove v kruhu rodiny a do  nove nastavajici moto sezony,, preje fichtlkramek at písty makaji a ojnice kmitají o sto šest .-) sesa
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  121  122  123  124  125  126  127  128  129  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Skemr      IP: uživatel10468    
Zdraavím, mám problém s předními vidlemi. Vidle vůbec nefungovali a byli na tvrdo, tak jsem se rozhodl se na ně podívat. Sundal jsem všechny čtyři pouzdra, ale vevnitř něco podobného zůstalo. Vypadá to jako futro, ale když to chci vymlátit, tak je to železo. Normálně bych ho tam nechal, ale v každé vidlici je na jiném místě. Tak se ptám, zda to tam patří, popřípadě kde to má být, a nebo jestli to mám prostě vytlouct a dát to pryč? Předem díky za odpovědi. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: Skemr      IP: uživatel10468    
Joo, omluvám se, jde o Mustanga ročník 75
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
najaké motorce??
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      E-mail:      IP: uživatel11499    
zdravim vas bejci,mám nekolik dotazu..1 chci se zeptat,jestli nevite o motoru,kterej by pasoval do kostry jawa 90 nebo alespon priblizne...druha vec u meho pionyra sem delal motor vsechno je ok,ale tedka mi nechce chytnou na seslapnuti jiskra bije primo do oci a chytne az po dlouhe dobe kdyz to rychle tlacim,myslite ze to bude karbecem ? dekuji vam za rady ..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: rade      E-mail:      IP: uživatel10858    
motor do 90 mam ale schanim ten zbytek
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zkontroluj odtrh na elektrodách,měl by činit 0,4 mm,jestli nemáš měrku tak rpostě zvětšuj nebo zmenšuj dokud to nepojede.
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
jojo svicka bejva mokraaaa
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teče ti tam benzín?
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
ten filc co to presne je to jak to kloue po te vačce?
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
ještě zkontroluj jestrli je namazaný filc u té vačky kdyžtak ho trochu namaž olejem
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
jo vačka taje urcite dobra,je nova,dobre zkusim a uvidim,diky moc
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
ten předstih máš dobře ale ten odtrh máš veliký. jestli máš dobrou vačku tak ten odtrh dej menší asi půl milimetru aby tam byla mezera od oka a pak by to mělo startovat na šlapku. Ještě vyměň svíčku a pak to zkus
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
ty brdo no ja to delam vzdycky podle oka ja vzdycky davam dva milimetry pred horni uvrati pistu a odtrh take dva milimetry vzdycky mi to jezdilo,ja vim ze to mam blbe ale merky nemam :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
jaký máš předstih a odtrh?
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: hmm      IP: uživatel6546    
Drací..chci se zeptat jaký tesněni mam použíz na kartery u fíka?Mam tam dat tmel paulín s papirovým tesněním?...pls poradte dikes;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
hh to bude asi tym že ten silikon zasere kanálky
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11596    
jawa05: řekni mi jedinej důvod proč je to prasárna (kromě toho že si to někde slyšel a děláš chytrýho), zvenku to po zaschnutí ořežeš žiletkou a zevnitř je to úplně jedno, tam se dějou i horší věci..
 
 
Datum: 22. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš styčné plochy kartrů nějak poškozené (jako podřené a tak) tak tam dej slabou vrstvu paulínu (slaboučká stačí, čím víc, tím větší prasárna). Jestli sou kartery OK tak tam dej papírový mázlý vazelínou. :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
dej tam jenom papírové těsnění a namázni ho tršku vazelínou nebo ještě můžeš dát místo těsnění červený tmel na převodovky a motory myslím že je to lukopren
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel6546    
hoj draci..sekla se mi klika u fíka 20.Mam vyměnit obě ložiska na ojnici?a jak se to vyměnujě?...díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
* horní kluzný ložisko vylisuješ, nalisuješ nový, upravíš výstružníkem...
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horní ložisko vylisuješ, nalisuješ nový, upravíš vástružníkem a to máš hotovo. Na spodní ložisko dej kliku ke klikaři, doma to neuděláš
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, mam mustanga 23 a za studena chytne na poprvý na volnoběh ale když ujedu cca 5 km a motor se zahřeje, chcípnu to, tak to jde jenom roztlačit a svíčka je okolo černá a ve prostřed rezavá a hází červenou jisrku a za studena modrou, díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně ted jsem to dělál, ten samý problém, a byl to strhlý závit víka od šoupátka, a pak sem dal druhé trysky, pro jistotu, a zvedl jehlu, a konečně to funguje,
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě nemožnost sežízení směsi na volnoběch
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc studená svíčka/bohatá směs
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
já tam mam svíčku brisk n15c, kámoši mi některý řikaly že to muže být indučkou a jeden kámoš mi řikal že to muže být kondíkem, že tam mam dát starej kondík teslu a to jsem tam dal a žádný změny
 
 
Datum: 22. dubna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych, že špatná tepelná hodnoty svíčky - svíčka je studená a přehřejvá se
 
 
Datum: 22. dubna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Zdar draci ,budu dávat fíka do orig stavu a chtěl bych zlatý linky a tak koukam na tyhle nalepovací http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1274.html (kdybych je dělal rukou tak by to nedopadlo dobře ;-) ) a ptám se jestli jsou odolný vůči vodě. Kdybych ty plechy někdy myl ,aby se mi nezacaly odlepovat nebo se měnit v papírovou kaši.....dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 0:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Popravdě je dobrá blbost aby se odlepovaly za mokra pokud si je nalepil za sucha a na odmaštěný materiál s čistýma rukama jinak by se odlepovat neměly.. stačí když se 2x chytneš rukama a ony stratí ten lepící povlak pak je to možné, ale mě to na pinckovi drží na šťetkolaku jak přibité :-) :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2011 0:58
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Radsi to prestrikej me se hnuly a ruzne odlepovaly
 
 
Datum: 22. dubna 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A prd. Ničím to nestříkej...nalepit rukou to jde bez problému ale che to určitou šikovnost :-)...V žadnou papírovou kaši se měnit nebudou...oméval sem pincka dokonce tou tlakovou pistolí co je na auta a drží to parádně.
 
 
Datum: 22. dubna 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš je po nalepení přestříkat bezbarvým lakem
 
 
Datum: 22. dubna 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: kedar      E-mail:      IP: uživatel10858    
jak je to s nylonama ve vidlici na jawa 23 mustang diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel11463    
mě už tak přijde, že jawačezeták se sem chodí vyloženě na nic,, ale aby mladým poradíl, nic moc už neví, a to je s mojeho kraja, no co už,
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: kedar      IP: uživatel10858    
tak to nwm mam dvě vidlice a tam sou 3 nylony a ten spodní je asi 10cm od kraje tak nwm jak tam maj byt
 
 
Datum: 21. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je to samé
 
 
Datum: 21. dubna 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: kedar      IP: uživatel10858    
tam je to jen na pinska
 
 
Datum: 21. dubna 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kedar: no přesně tak jak je to popsané v manuálu který stáhneš na sesa-moto.cz ;-) .... denzileck: asi rozprášená :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak ma bejt nafta v motoru?
 
 
Datum: 21. dubna 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: kedar      IP: uživatel10858    
no jak tam maj byt
 
 
Datum: 21. dubna 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak je to s naftou u dieslu? ... neumíš se konkrítně zeptat? co přesně chceš vědět?
 
 
Datum: 21. dubna 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nová svíčka brisk n 15 C najednou přestane házet jiskru chci se zeptat muže to být špatným předstihem atd? indučkou to není to jsem měnil dával jsme tam funkční z jinyho fichtla ale furt nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Jako když to dáš ven tak nehází? Jinou svíčku si zkoušel?Při špatnym předstihu hází ve špatnej moment, ale hází.Projdi odtrh, kondík a kontakty. Já třeba měl od kondíku tak šikovně utrženej drátek, že jsem to po 2 hodinách hledání nenašel a ještě sem s cukáním dojel domu:-D Ten kontakt může bejt přerušenej kdekoliv, vem zkoušečku a hledej, jestli to nemáš někde přerušený.
 
 
Datum: 20. dubna 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Zdar draci ztratil jsem kolíček na rozetě nevíte kde sehnat nový? nebo čím mo efektivně nahradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: kedar      IP: uživatel10858    
já si to vybrousil ze starych spojkovich tyčinek a je to dobry
 
 
Datum: 21. dubna 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě řekli že se to dělávávalo ze starých špic ale já jsem to udělal z jiného drátu a zatím drží to je jedno ale bacha na délku....
 
 
Datum: 20. dubna 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jak mám místo tech plastových matic vyměnit za kovové u náhon tachometru mě furt praskají ty plastové matice dík moc????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
Jawa 50 tak já to taky zkusím a uvidím :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
mně taky praskají a to sem to mnel utáhlý rukou tak sem ze starýho bovdenu stahnul ten plisek a pak sundal tu matičku hliníkovou a vimnenil sem to a zatim funguje :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: :)      IP: uživatel590    
to moc neutahuj asi jen rukou...a to nejde vyměnit
 
 
Datum: 20. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim všechny jesce mam potíš s jawou 21 jezdila až doposud včera jsme jeli na výlet ale motor začal vinechávat mělijsme vifouklí těsnění pod výfukem tak jsem ho viměnil a ted se hádá stále nejde do otáček nevým co dělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
Jako když ti to fouklo těsnění, tak ti něco brání odchodu plynů z vejfuku.. koukni na vejfuk, jestli není ucpaná koncovka
 
 
Datum: 20. dubna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký že ste měli tésnění pod výfukem??? Já sem viděl vyfouklý pneumatiky..ale těsnění teda opravdu ne....
 
 
Datum: 19. dubna 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
zdravim draci, mám takovou příhodičky s dotazem. Přes zimu jsem vyměnil ložiska na klice ( magneto mělo vůli tak 5 mm). Všechno dobry. Poskládal jsem to a zjistil jsem, že se mi nenasaje benzín z karbecu do válca. Tak říkám dobry, pošlu to k nějakymu mechanikovi. Dneska jsem to od něho dotáhl, řekl mi, že to někde saje kolem kliky falešnej vzduch, že neví co s tím. A tak mi řekl, že ať si seženu jinej motor pač tento je kaput. Takže má otázka zní: Je možné odrovnat motor tím, že jsem vyměnil ložiska na klice? Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Není to k tématu, ale zdravím Verču :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Správná odpověď.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10822    
jojo já si myslím, že to ani nerozdělával ... no asi se do toho pustím sam
 
 
Datum: 19. dubna 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mechanik, kterej ti řekne, že neví co s tim (kor s pinckem) tak neni mechanik... nebo si ho s tim otravoval, tak ti řek tohle ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: veronika      E-mail:      IP: uživatel11574    
cau\r\n\r\n
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
péro: v to doufám :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele já nedával ani těsnění pod válec a ten motor prostě běžel! na tom motoru není celkem co zkazit takže jsi asi padnul na špatnýho mechanika
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
dával jsem tmel Paulin
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A těsněni se ti někde nepŕeložilo?? Máznul si to olejem?
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
jojo gufera jsem dával taky nový
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak odrovnat zas až tak ne...spíš záleží jestli si koupil aji nový gufera a ty dobře namontoval..
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci tak fichtl Jawa 05 furt nechce jed kontakty u zápalka i u indučky čištěny technickým benzínem,dával jsem i indučku co byla na jinym fichtlu a fungovala 8V ale když jsem to dal na tu 05tku tak nic ale jisku svíčka hází jo je to 8V a na te 05tce než jsem tam dal tu 8V tak tam byla 6V jo kladívka ty stikovy plochy taky čištěny ale prostě furt nic už mě jenom napadá kondík nebo předstih ale s předstihem jsem nic nedělal a pře 2 dnama to chytlo a pak se zahřál a už jel v poho ale ted prostě nic budu vděčný za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměň svíčku, nemusí házet pod tlakem
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Dave      E-mail:      IP: uživatel11571    
čus lidi mam jawu 250 panelku vbc mi nechce drzet volnobeh a neklape tak jak ma , kdyz se rozjizdim na jedničku a pridam vice plynu tak seto zacne dusit a dela si to co chce , uz jsem skusil vsechno ale stale nic (mam dirave kolena od motoru ) jestli to nebude kolenama .... ............ dik za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
dělalo mě to same na čz 175, vyčistil jsem výfuk, zatěsnil všechno hlavu výfuk svíčku seřídil karburátor a je to jak nový
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdar draci, žvejknul se mi šroub při půlení motoru. Půjde na to něco přivařit obyčejnou elektrodou? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Vem vytahovak nato je to jak normalni vrtak ale zavrtaš ho na opačnou stranu a pak jen to vyšroubuješ a nic vrtat nemusiš :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty šrouby jsou po těch letech jak máslo , jdou krásně odvrtat
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě jo, ale osobně bych to raději zkusil odvrtat...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Jezda      E-mail:      IP: uživatel9528    
čawec draci ted jsem dělal renovaci fichtla bratranek mi dělal GO motoru,ložiska,gufera atd..ale když se ted chci na jedničku rozjet začne to cukat,skoro to nejede a pak to spadne na neutrál....Kvůli tomuhle jsem to dával na generálku a pořád to dělá myslíte si že je možné aby to bylo třeba rozetou,řetezemnebo něčím takovým ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
no prostě zas to rozpul a vyměn segment :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
zdar,jestli ti vypadavaj kvalty tak mas spatnej automat razeni
 
 
Datum: 18. dubna 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel11566    
Čau draci repasoval jsem motor na babetu 207 a sundal jsem zapalování a ted mi de jiskra jenom občas a nevim jak mám nastavit ty cívky kolem magnetu tak bych byl rád za rady a také jsem zprovoznoval jawu 555 de tam benzín a jiskra je dobrá ale jenom střílí a né a né chytnout tak kdyby jste někdo tušil čím to je tak bych byl rád předem dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Martin Jagerský      E-mail:      IP: uživatel7456    
zkus pořádně seřídit předstih teďka z hlavy nevim kolik to je ale tyhle problémy jsem měl i u 250 a po seřízení předstihu to klapalo
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám problém na jawě 21 když ji nastartují tak jde bez problému,ale tak 10sekund jede a pak zničeho nic chcípne nevíte čím to muže byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Musty      E-mail:      IP: uživatel11572    
Je to málo pravděpodobné ale pokud ti nepomůže žádná z těchto rad zkus vyměnit kondenzátor na zapalování.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se do nádrže, jestli není vyrezlá. Jakmile se ti na sítce kohoutku usadí rez, tak to dělá tyhle alotria...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
udělej to co říká liskjo.. taky to může být špatný plíšek na uzavírání ventilu ( někdo si s tím hrá a nastavil malou plovákovku). taky to může bejt zacpanej kohout ..
 
 
Datum: 18. dubna 2011 8:11
 
 
 
 
Jméno: liskjo      IP: uživatel11565    
Zkus, až to zase chcípne, "nacucat" plovákovou komoru, a když to pojede, vyměń plovák - vázne. Já tenhle problém měl taky u Stadiona a výměna to spravila .
 
 
Datum: 17. dubna 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
čau draci prosím o radu kde seženu na 555 ty gumové špalky do kola co mají tlumit nárazy od čepů rozety ? nebo je vyrobit s nějaké silné gumy ? Moc děkuji za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
opravdu mockrat ti děkuji :-) a přeji hezký den :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokramek.cz/dily-pionyr-guma%20rozety-pio%20555/
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
tak to sem rád ale mužeš mi prozradit kde ?
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
seženeš není pproblém.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci prosím o rady třeba se nějaká ujme a už se to konečně podaří. 1) Co mám udělat aby mi to házelo větší jiskru je dost malá, ale mám tyristorové zapalování? 2) Mám nějakou chybu ve spojce, protože tam třeba dám jedničku a v pohodě to rukou roztlačim a na dvojku to je skoro jak na neutrál. Děkuji za každou radu a ať vám to dobře jezdí! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře zatim dík
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to se měl taky když jsem složil motor zkuz dotáhnout tu matici jak je primární ozubené kolečko ale bude vic tady http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html skládaní primárního převodu (spojky)
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:06
 
<  121  122  123  124  125  126  127  128  129  >

 










Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.12.2025 21:52:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu