|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jakub Halcin
IP: uživatel10419
 Ahoj, \\\\r\\\\ntrochu se mi nepovedla montáž zadního kola po renovaci a motorka mi teď od 20km/h výše začíná plavat. Jde o Jawu 05 a chtěl bych se zeptat v jakém pořadí měly být u originálu jednotlivé části. Osu dávám z prava (při pohledu ze zadu), na ní je torzka s velkou matkou (ta má být dotažená na krev nebo volnější?) Pod matkou mám napínák řetězu nasazený na ramenu, pod napínákem následuje podložka, pod ní mám náhon rychloměru (momentálně v něm nemám kolíčky k rozetě). Rozetu mám zřejmě složenou dobře (pojistný kroužek, ložisko, pojistný kroužek) Rozeta je zasunutá do bubnu brzdy (tam jsem na ložisko nesahal). Rozeta i tlumiče jsou v pořádku. Na druhé straně mám klasicky štít, záchyt, podložku, napínák a matku. Výplet je patřičně vycentrovaný.\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nDíky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 15:18
Jméno: Jakub Halcin
IP: uživatel10419
 Bohužel se k tomu teď tak na týden nedostanu, ale už tuším, kde bude problém. Napínák co drží rychloměr, se mi ohnul, takže kolo nejspíš nesedí na ose správně. Vypadá to, že se kouslo to ozubené kolo uvnitř rychloměru, přehřálo se ložisko a je to celé přidřené. Příští týden to celé rozdělám a snad se uvidí. Špice zkusím ještě trochu přitáhnout, třeba to pomůže. Zatím díky
Datum: 13. února 2011 15:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 To se mi taky po GO stalo, sice to nebude tvůj případ, ale já jsem při centrování málo dotáhl špice a oni se povolily, taky jsem na to nemohl přijít
Datum: 12. února 2011 21:35
 jak na to teď koukám, čtu že máš mezi napínákem a náhonem tachometru nějakou podložku, ta tam nemá co dělat, napínák těma drážkama na jedný straně zapadá do těch rýh náhonu a tim ho zajišťuje proti otáčení.. bowdeny by měly bejt identický..
Datum: 11. února 2011 11:34
Jméno: Jakub Halcin
IP: uživatel10419
 Právě že rukou vůle nezjistím. Na to je to utažené dobře. Jinak v kole je nová duše, tlak mi drží.. ale tuším zradu v náhonu rychloměru. Ukázalo se, že jeho kryt má snahu se za jízdy protáčet (což rukou taky nejde). Někde to tam dře a zahrívá se to. Že by špatné ložisko? Dával jsem tam 6004. Zkusil jsem dát pojistnou podložku s přidržením do vybrané části krytu tachometru, ale víceméně bez efektu. Tacho mám digitální, takže ten klasický teoreticky nepotřebuju. Dá se použít náhon z 20/21 na 05? Díky za snahu
Datum: 11. února 2011 9:03
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Nemas pichly kolo ??
Datum: 11. února 2011 2:12
 těžko radit takhle od kompu, složený to je správně, zkus dát pincka na stojánek na nějaký silnější prkno, zatížit předek aby se zvednul zadek a vzít do ruky zadní kolo, jestli tam nejsou nějaký vůle..
Datum: 10. února 2011 21:54
 Čao lidi mám moto Jawa dandy 50 s motorem sachs---všichni říkaj že jim to jezdí 70 někomu 80 a mě jen 50...  nevíte čim to je?nemám třeba špatny rozety??na předním řetězovím kolečku mám 14zubu a na zadnim kole mám 39...muže to byt tím???nebo to muže byt něcim jiným???strašně moc prosím o každou radu  děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 19:10
 dandy má nicasil...
Datum: 26. března 2011 19:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ale hovno, a dandynu s 45km/h v technicaku sem videl 1 za 5let a to bylo jeste podmazli
Datum: 26. března 2011 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 Lori jsi jak jetel! On píše že má sachs! Ne minareli! Některý sachsy opravdu byli AM! A sachsy měli vzduchem chlazený válec! žádný nicasil!
Datum: 11. února 2011 11:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Stando danyna nebyla skripla na 45... a jediny jak posouvali vykon bylo vykuchani vejfuku...ty zacni tim ze to vsechno procistis
Datum: 11. února 2011 10:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 vybrus jo? vis ze dandyna ma nikasilovej valec?
Datum: 11. února 2011 10:18
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 taky vlastnim jawu dandy 50 motorem sachs..a taky mi jen jela 50..ae vyřešil sem to ybrusem a ted jede 85..
Datum: 10. února 2011 20:05
 A jesi se mohu zeptat---jak poznám že je to určitě tou tryskou nebo tim rozstřikem moc prosím o odpověd
Datum: 10. února 2011 19:40
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 zanešenej výfuk
Datum: 10. února 2011 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 Jenže byli zavřený Sachsy na 45km/h pro řidičák AM.....nevím přesně jak se otvírali....ale určitě bych šel po karburátoru,tryskách,restrikcích v airboxu a restrikci v koncovce výfuku....pochybuju že to mělo už tenkrát nějaký CDI kde by se ušktrili max. otáčky.....
Datum: 10. února 2011 11:46
 s tim origo motorem to musi tech 70 min jet. retezovka nvm jak tam je ale s 80 ccm motorem( kit) to jezdilo i 110 km(h - plus samozrejme dalsi upravy. třeba to mas špatne postlovany v karbci- tžko řict- jestli ji mas nove tak to nejlip hod do servisu at ti to vse zkoíuknou- to je jistota
Datum: 10. února 2011 10:19
Jméno: karel
IP: uživatel9474
 Ahoj draci chci se zeptat co musí byt u šneka na zadním kole chci mit tacháč v pohodě děkuji všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 12:17
 kolíčky v rozetě
Datum: 10. února 2011 12:17
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 mam divnou zahadu u fichtla, nejspis neco na elektryce, Dal jsem zachovalou elektryku na pio chataloto studeny i teplí na slapnuti na poprvy az na podruhy volnobech klapal krasne pravidelne, pak to zaclo blbnout teply to na neutral obcas chciplo a nesloto jen tak naslapnout na roztrcenito chytlo hned, pak u studenyho motoru prestaval drzet volnobeh a za jizdy to obcas povynechalo od ty doby co to zacinalo nepatrne zlobyt, svícku jsem skusil druhou novou kterou jsem tam mel chvili pred tim a delaloto to sami, tetka uz to nechce chytat ani naroztlaceni a kdyz to na chvili chyti tak to vynechava a nejde poradne roztocit chvili jeto chcipli chvili to vybehne dootacek a to se porad opakuje, zjistil jsem ze probyji fajfka dal jsem z druhyho pio. a nic, pak jsem zjistil ze jiskrej kladivka dal jsem jinej kondik a nzase nic, vycistil jsem kontakty a uz to neprska a zase to chyta ale vynechava (min) a volnobech se udrze jen chvili!!! co stim muze bejt?? jiskra je modra stavnata prectih jsemskousel od 1-2,5 mm a neraguje skoro vubec
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 10:42
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 to muže dělat cokoliv....mezizavitovej skrat v Zap.civce,spatnej kondenzator,izolace kladivka.....atd....bezny veci......
Datum: 10. února 2011 10:42
Jméno: Béďa
IP: uživatel11134
 Zdar draci, mam takovej problém, nalil jsem do babety 210 natural protože už nemaji special, ale kdyz jsem ji pak nastartoval tak chvili běžela a pak zdechla a už nenaskočila, tak jsem zkusil jiskru a ta je v pohodě, tak jsem zkusil přívod benzinu a taky v pohodě, tak jsem vyčistil karburátor, ale stale nic už si nevim rady. za každou radu předem moc děkuji!!! A ať to jezdí!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 17:29
Jméno: Béďa
IP: uživatel11134
 Svíčka je BRISK N17C a jede to jak vitr
Datum: 16. února 2011 17:29
Jméno: Jameson
IP: uživatel11154
 Jakou svíčku si tam dal? Mám totiž podobný problém.
Datum: 13. února 2011 10:18
Jméno: Béďa
IP: uživatel11134
 Zdar draci tak jsem vymenil tu svicku a jezdi to paradne!!!!!
Datum: 10. února 2011 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 co sem se bavil s klukem co jezdí závody stadionů,tak tam lejou zásadně Speciál 91 protože nejvíc jede......kdysi jsem za to tvrzení byl ostře napaden,že kecam kraviny,ale ona je to pravda....všechny stooktany a bla bla racing paliva sou k hovnu.....do naturálu lejt olovo nemusíš.....
Datum: 10. února 2011 10:46
 Ja jezdim furt na special, je mi sympatictejsi. a lip voni. no ted jsem do simsona nalil 95 natur a jel v poho akorat po 12km mi chcipla svicka
Datum: 10. února 2011 9:07
 tomas: jo, je to tak nějak...jenom v tom speciálu taky žádné olovo není, jenom látky které ho nahrazují...
Datum: 09. února 2011 21:32
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 michal: To olovo je tam proto, že první škodovky neměli tvrzený sedla ventilů a bez olova by se rychle opotřebovali. A podle mě poslední Š120 už měli hliníkový hlavy, takže i tvrzený sedla.
Datum: 09. února 2011 21:16
Jméno: Béďa
IP: uživatel11134
 Děkuji zkusim to!!!!
Datum: 09. února 2011 20:04
Jméno: michal
IP: uživatel4207
 muze to byt tom ze natural ma vic oktanu nez special, special ma vic olova v sobe proto kdyz nalijes do skodovky 120 natural tak tam musis dolit olovo aby to lip stiralo ty pisty. a nebo mas svicku na hovno, jeno se me to taky stalo u fichtla ona normalne hazela jiskru ale kdyz ju zasroubujes do valce a ona se dostane pod tlak, tak nehazi jiskru skus kopit novo
Datum: 09. února 2011 19:59
 zdarec, kopil sem si silonová futra do vydlic na pionýra ,a potreboval byh poradit jak ty vydlice rozebrat nikdy semto nedělal,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:07
 díky moc
Datum: 09. února 2011 20:07
 čau, těd nedávno jsem to dělal normálně vymontuješ vydlice pak si vezneš nějakou kulatinku tou vytlučeš ty staré futra pak si tam naptlučeš nové necháš ho s okrajem vidlice nahřeješ si pořádně kluzák ten tam stršíš a rychle vytáhneš ven (to je aby se to rozšířilo přesně na šířku kluzáku nové futra jsou vždy moc uzké ) pak ji zatlučeš 16 cm hluboko na okraj si dáš drouhé futro uděláš totéž a to už necháš tam stejně tak u druhé vidlice
Datum: 09. února 2011 19:36
 Vidlice!! Jinak rozebeš to tak, že vyšroubuješ tu horní zátku, a pak ti půjde vysunout kluzák dolu...
Datum: 09. února 2011 18:50
 čau, chtěl bych se zeptat jestli ještě bude k prodeji ta spínací skřínka na pionýra na klíčky nikde ji na krámku nevidím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 12:46
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 To normalne seženeš to neni žadna specialita ja to koupil v obchodu
Datum: 10. února 2011 12:46
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdar draci, mam problém se svou babetkou. Když je studená, tak hodně špatně startuje, když už chytne, tak minimalne pul minuty nesmím dát plyn, jinak zdechne. Když počkám, tak jede dobře, motor je po GO, co by to mohlo dělat? Výbrus není, protože sem měl doma valec s pistem co měl najeto 5000, takže OK. Když je teplá, při rozšlapání chytne a jede, ale co jsem viděl, tak lidem chyta na stojanu, mi taky chytala a ted take potiže, prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 9:50
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Používáš při startu přívěru vzduchu ? Můžeš tedˇv zimě zvýšit nepatrně volnoběh a při startu nepřidávej plyn. V zimě se ve
studeném válci sráží mlhovina směsi v kapičky a po ohřátí válce se vše upraví. Můžeš nepatrně přitáhnout šroub regulace
vzduchu a tím obohatíš směs.
Datum: 09. února 2011 9:50
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Je to babeta 210...
Datum: 09. února 2011 9:03
 ahoj zkus poladit předstih ,co máš za motorku?.majkl65
Datum: 09. února 2011 8:56
Jméno: riher
IP: uživatel11119
 Zdravím draci! Mám Babttu 210... jezdila perfektně ale od té doby co jsem pročistil karburátor a cestu paliva tak neudrží výkon... at seřizuju šroubek sycení i volnoběhu, stejně mi to chcípá. A když už to vytočím tak , že jede nepřeřadí na druhej stupeň a má stále vysoký otáčky a nejlépe opět chcípne  prosím o radu kde je háček případně pokud jste někdo z Prahy a okolí kdo by mě s tím mohl pomoct klidně i za peníze nebo za flašku  díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 16:13
 alebo si pohol s plavákom a teraz tam máš špatnú hladinu benzínu
Datum: 08. února 2011 16:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Pokdu si ten karburator sundaval.. tak je mozny ze si ho spatne přetesil na dosedaci plose u valce nebo na koleně. Pokud si ho vubec přetěsňoval.... muže tahat někde falešnej vzduch.. a proto ti to kravy... doporucuju jeste jednou rozdelat... poradne a poradne pretesnit a dotahnout
Datum: 08. února 2011 10:17
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ahoj draci tak jsem dneska skusil nastartovat 250/455, mam ji povybrusu a mel jsem vse krome prevodovky rozebrany. Mam ale problem, chvili to trva nez to zvolnobehu vybehne do otacek. Projet jsem to nezkousel a asi ani zkouset v tomhle pocasi nebudu mam tam novy ravky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:28
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tak to pomohlo provetrat a uz to chodi krasne
Datum: 09. února 2011 20:28
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Podívej se na jehlu. Je-li moto po výbrusu , dej jehlu na 3. zářez a přídavný vzduch uber.
Datum: 08. února 2011 12:42
Jméno: maro
IP: uživatel11121
 Problem karburatoru,zaneseny nebo blbe nastaveny nebo je to v nečem jinem často stači motorku provetrat a spravi se to samo
Datum: 08. února 2011 9:25
 Dobrá den mám problém se svo kývačkou nastartuju ji na volnobeh bezi krasne kdyz pridam a hned uberu tak se dostane do otacek a pomalu pada ale kdyz pridam plyn a necham ho pridany tak misto aby mela nejake konstantni otacky tak strasne kolisa co chvili se dusi nevim cim to je..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 18:19
Jméno: Dominik
IP: uživatel11114
 zkus trysky nebo vzduchový filtr taky mi to ďelalo a bylo to vzduchovým filtrem
Datum: 07. února 2011 18:19
Jméno: Jakub Kaplan
IP: uživatel11112
 Dobrý den potřeboval bych radu.. Mam staršího pionýra.. Koupil sem si novej kohoutek ale mám takový problém že mi benzín neproteče hadičkou až k plováku když jí mám zastrčenou... Ale když ji oddělám a trošku nahnu směrem dolů tak benzín v pohodě teče.. Potřeboval bych poradit děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 9:32
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Taky sem mel problem s tou gumovou "podlozkou, co je uvnitr kohoutu. Dal sem tam starou a uz to fungovalo normalne... U tatovyho stroje stacilo ty dirku v gumovy podlozce zvetsit nahratym hrebikem.
Datum: 08. února 2011 9:32
 jak je páčka tak pod ní je matička tu skus povolit pokud to bude lepší máš stejnej problém jako já mě na novým kohoutku nabotnala ta gumička a musel jsem koupit novou...
Datum: 07. února 2011 18:39
Jméno: Dominik
IP: uživatel11114
 skus zkrátit hadičku nebo vyčistit karbec
Datum: 07. února 2011 18:24
 Ahoj, mají nové bloky motoru na Jawu 50/20,21,23, které navíc nemají ještě vyražené číslo a jsou v nich pouzdra i ložiska hodnotu 1 900 Kč? Díky moc, omlouvám se, že to dávám do špatný kategorie, ale potřebuju rychle poradit!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 21:31
 Tak nevim jestli je koupim 1900 je dost a teď se mi vybavují jiné věci co musím koupit, ty moje bloky to ještě budou muset pár let vydržet, nevíte někdo o pěkný brigádě v Liberci?
Datum: 08. února 2011 21:31
 Říká, že jo, ale jak si to ověřím? Jsou bez čísla a pio stejně má číslo jen na jednom.
Datum: 08. února 2011 15:01
 najprv zisti ze ci sú párové
Datum: 08. února 2011 9:24
 No tak ty už jsou (skoro) moje  trochu jesm ukecal cenu. Nerad bych tady někoho naštval, ale tohole jsou tak vzácné věci, že se musí člověk snažit a my jsme z jednoho města. Doporučuji procházet denně inzerce protože ten inzerát je tam od včerejška a já ho kontaktoval už dnes ráno.
Datum: 07. února 2011 21:34
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
Datum: 07. února 2011 19:42
 A kde je maji?
Datum: 07. února 2011 18:12
 Já si myslim že maj maximální hodnotu tak 1200-1500
Datum: 07. února 2011 16:09
 Zdravíčko, dotaz, mám panelku jsou na ní řidítka z hrazdičkou, je to tovární či si to předělával až každej doma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:02
 Panelka má řidítka bez hrazdy, jsou podobná jako na kejvačce ale mají nezabroušené sváry na držácích páček a jsou delší(okolo 67cm) protože tam přijde sytič, který se špatně schání
a kdyz tam mate hrazdicku tak asi sehnat jeste vrchní díl masky, pravdepodobne budete mit urizky  jsem na tom stejne
Datum: 07. února 2011 14:02
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte nějakej e-shop bo něco, kde bych mohl sehnat origo tacháč na jawu 20 ( s tím čtyřhraným vývodem)...díky. A eště jakej typ závodních svíček (NGK...atd), by se nejlíp hodil do jawy 20 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 2:14
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 NGK bych nekupoval nemam snima nejlepší zkušenosti
Datum: 11. února 2011 2:14
 origo tahače zoženieš len z inzerantu už sa nevyrábajú alebo sa dajú zohnať kvalitne zreparované ale to stoja hotový majlant http://www.motoren.sk/shop/Jawa/type/19 (pozri dole) a čo sa týka sviečok mal som BRISKy aj NGKčky a nejaký rapídny rozdiel som nenašiel daj tam Brisk N15C a nevymýšľaj
Datum: 07. února 2011 11:11
 ...popřípadě s jakejma svíčkama by to mohlo jet slušně...
Datum: 07. února 2011 10:55
 zdravim,mnel bych jeden dotaz estli nekdo nemmáte výkres silonových futer do vydlic na pionýru,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 19:16
 ok,díky
Datum: 06. února 2011 19:16
 daj von staré futré a premeraj ich ne?? alebo treba zmerit dieru ramien a priemer klzakov a na dlzku sa moc nezálezi daj napriklad 3,5-4cm.... trosku zivota
Datum: 06. února 2011 19:15
 1.mnel, vydlic...2. fakt na takovou jednoduchou věc je potřeba výkres? Nestačila by hlava a šuplera? 3.Má cenu to vůbec dělat když se to dá za pár korun koupit hotové?
Datum: 06. února 2011 18:58
Jméno: tom
IP: uživatel11079
 Cau draci,pred tydnem sem delal generalku motoru a ted kdyz sem se chtel projed,tak fechtla nakopnu v pohode vsechno jde,ale kdyz se chci rozjed tak jak kdyby me to neuvezlo a zdechne to a pritom mam 80 kg,newite cim by to mohlo byt? nikdy pred tim to nedelalo,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nemáš někde moc ohnutou hadičku co vede benzín ??
Datum: 06. února 2011 21:18
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 to muzes mit treba tim ze ti nedotejka benzin nebo mas nejak šprajclej pistni krouzek ...
Datum: 06. února 2011 20:59
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Zdar draci potřebuji poradit zdali mam vyměnovat šneka na zadním kole u pincka mam uplně nevej tachaáč za odpovědi předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 23:29
 tak to ej snad na tobe ne??, My tu nevíme jak ti tachák funguje...
Datum: 05. února 2011 23:29
Posl.aktualizace: 05. února 2011 21:00
  tak ja som mislel presne na toho stabilaka,,presne na ten typ  len som spominal zle a mislel ze má to kulaté rebrovani
Datum: 05. února 2011 21:00
Datum: 05. února 2011 20:56
Datum: 05. února 2011 18:05
 Vrtání 50mm má ČZ 98, takže to musí být jedině z tohoto stroje, 175 to nebude, to má bohatší žebrování.
Datum: 05. února 2011 15:55
 diky za typ ale to z toho nebude  ,, v odlitku je miesto na dekompresor len nieje udelané,, priecny roztec dier je 70mm a pre M6 stefty
Datum: 05. února 2011 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 napadlo mě čz 175 standart z 30.tých let....ale ta měla ještě dekompresor.....
Datum: 05. února 2011 12:18
 Ahoj draci. Chci se vás, neboť mám problém se zadním kolem. Sehnal jsem si náhon na tachometr ( šneka atd. ), vyčistil jsem ho a dnes jsem ho skládal dohromady. Ovšem nepodařil se mi tam dát ten poslední kroužek, tak jsem si říkal že to jen vyzkouším a potom ho tam dám. Náhon jsem nasadil na rozetu, rozetu na kolo a kolo do rámu. Vše jsem utáhl tak, jak jsem to utahoval vždycky, ale když jsem poté popojel s motorkou, tak jsem se zadním kolem ani nehnul. Posléze jsem zjistil, že to dělá ozubené "kolo" náhonu, vytáhl jsem ho a vložil zpátky. Po přitáhnutí doslova fest, vše bylo v pořádku - kolo nikde ani nedrhlo. Dalo by se říct že po přitáhnutí s tím ozubeným kolečkem náhonu do doslova dře a kolo se ani nehne i při použitím velké síly. Tak se vás chci jestli si myslíte, že to mohlo zavinit to chybějící poslední krycí kruh, co se dává jako kryt na ten náhon, jestli jej nějak vystřeďuje. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 22:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by nemelo vadit že jsi tam nemel ten krouzek, akorat davej pozor kdyz ten snek davas na rozetu tak tam maj ejt 2 kolicky na rozete ktery prijdou zasunout do sneka, to asi víš.
Datum: 04. února 2011 22:07
|



|