|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj draci, mam dotaz, mam mustanga po renovaci, motor po generálce, chytá na první šlapnutí na volnoběh, jede dobře ale když je studenej motor
a zařadim jedničku tak to nejde do otáček akorát když se to ohřeje tak to jede, odepište prosim, díky Ondřej Pavelka
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 to že studenej motor nechce jet je v pořádku! On ti to vynahradí až bude rozpálený! Pokud motor jede hned po nastartování kotel,tak má bohatou směs a po té po ohřátí motoru jede blbě protože je bohatý!
Datum: 18. února 2011 11:50
 chudá směs, typická vlastnost všech karburátorovejch dvoutaktů bez sytiče, než se motor ohřeje, směs z karburátoru se sráží na studených stěnách klikového prostoru a přepouštěcích kanálů a do válce se jí dostane jen málo...
Datum: 17. února 2011 23:25
 at se topi jak se topi...za studena ti stejne nepujde to tocek...me to dela jak v lete pri 30 stupnich tak i v zime ikdyz vic...
Datum: 17. února 2011 22:33
 Mně jde sice za plynem stejně za tepla jak za studena, ale studenej se nerozjede ani na plnej kotel, prostě chcípne, musí se ohřát....
Datum: 17. února 2011 21:43
 já jsem ten jak to psal, já to mam zaparkovaný v dílně a tam se topí a za studena to nejde do otáček
Datum: 17. února 2011 21:27
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ajo, vlastně, když bylo pod nulou tak mi fichtl taky nešel do otáček, ale od tý doby co rostál sníh a nemrzne tak je to OK...
Datum: 17. února 2011 21:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 To je normální, já taky když ho nakopnu a nenechám to chvýly bafat a hned tomu dávám plný kotle, tak to nejde do otáček... Z toho sem ,,vydedukoval"  že se asi karbec nestih naplnit benzínem, a nestíhal doplňovat směs do válce  a tak tomu uberu plyn, cucákem trochu cucnu xD a pak tomu můžu dát kotle jaký chci a v poho
Datum: 17. února 2011 21:02
Jméno: peter
IP: uživatel10400
 Možná to bude tím, že je únor a venku sotva 0 stupňů. To tak nedělá jenom tvůj mustang, ale hodně dalších motorek včetně mojeho pionýra.
Datum: 17. února 2011 20:57
 zdarec, mam dotaz nevite nekdo cislo barvy ktera se davala na 555 ta uplne svetlounce modra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 7:26
 hej tak to nevím já sem se tu jednou ptal taky a nikdo nebyl schopen odpovědět...
Datum: 22. února 2011 7:26
 čaute, mam dotaz fichtl mi chytá celkem dobre jednička jede taky celkem slušně ale když přeřadím na dvojku tak to trvá hrozně dlouho než se dostane do otáček a škytá. už nevím co by stím mohlo byt . poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 19:21
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Nastav předstih!!!!!!!
Datum: 17. února 2011 19:21
 Ahoj, najdu červenou na Jawu 21, ale ne jawáckou barvu ve vzorníku škoda, myslím že je to červeň stálá, v Ralu je to podobný 3020, jo a jestli má někdo zkušenost s Autobalem a Jikolínem (nitrokombinace) četl jsem, že je to snazší než Akrylátový autolak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 15:56
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdarte Draci ! Mám problém s fichtlem ... - včera jsem seřídil odtrh a vše s elektrikou, nakopnul napoprvé , pak jsem vypnul ho vypnul a asi tak 5x po sobě =100% funkční !!! Dnes jsem to zkusil zas , ale nenakopnul jsem to ani na po 10té !  !!!! Prosím moc o radu v čem může být chyba ?!  ... vím že když seřídím odtrh ,že to pude v klidu ... ale zase se to nějak dojebe ? všechny šrouby mám na fest utáhlé !  Předem díky za ochotu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 14:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 xDDDDD
Datum: 17. února 2011 14:39
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Bugs: Já mam mašinku v garáži ...
dibly:kdybych kvůli tomu guferu nepůlil motor tak to tvrdím taky
Ale závěrem podržte se !!!! Bratr tam musel nalét naftu místo benzínu ! :/ vypustil a obnovil za benzín !
Teď jsem jezdil jak démon ... !!! Díky všem za rady
Datum: 17. února 2011 14:37
 Jako mě to taky nestartuje když je takováhle zima. Zkus vyndat svíčku a nahřát ji zapalovačem. Takhle nastartuju pokaždý!
Datum: 17. února 2011 13:48
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 píšeš, že při dolití benzínu se kouřivost nemění... to by naznačovalo přisávání oleje přes levé gufero kliky, či rovnou z převodovky do klikové skříně... olej se usadí a při startování znezaneřádí svíčku. pakliže nemáš zapalování úpně k.o. nastav předstih a musí to fungovat stále..... správné nastavení karburátoru, svíčky, předstihu a poměru paliva není třeba připomínat..
Datum: 17. února 2011 13:13
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 17. února 2011 12:56
 ale když se podívu na svíčku tak je mokrá ... často i černá
Datum: 17. února 2011 12:41
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 postřeh je ten když přimíchám benzín kvůli tomu že to moc kouří ,... tak to kouří stejně . :/ . možná tím karbecem , ale ten jsem čistil posledně ... i vzduchovou pistolou
Datum: 17. února 2011 12:38
 hele první zjisti jestli ti to háže pravidelně jiskru.. když jo, problém v elektrice není.. když ne... tak je problém v elektrice.. zkrat, fajfka, svíčka, .. ale když to jiskru háže, je problém spíš v karbecu.. třeba máš zacpaný palivový kohout nebo něco.. špatně seřízenej karbec.. bordel v karbecu..
Datum: 17. února 2011 12:13
Jméno: Josef
IP: uživatel11182
 čus mam JAWA 250 měl sem tam 6V indučku a ta mi odešla tk sem tam dal 12V a na tu to chvíli jezdilo a pak se taky porouchala. Nevíte co s tim? nemuže do ní jíd hodně proudu? DÍK ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 23:26
Jméno: Josef
IP: uživatel11182
 Ne nenechávám. nemohl by tam bejt nějakej zkrat?
Datum: 17. února 2011 23:26
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nenechavas zaplej klicek?
Datum: 16. února 2011 21:13
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Ahoj draci jaký máte zkušenosti názory,ze sekundárem 11 zubim
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 20:11
 souhlas s déčkem .)
Datum: 16. února 2011 20:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 svuj učel plní bezvadně
Datum: 16. února 2011 18:37
Jméno: d
IP: uživatel10446
 Heled mam ho ted na fichtlovi, tahne krasne hlavne na akceleraci a v kopcich, akorat jede max 50 km/h pak uz to řve.
Datum: 16. února 2011 17:38
Posl.aktualizace: 16. února 2011 16:23
 Prosím, nemáte někdo příručku na Hero Push Winner? Případně typ na stránky, kde bych se dozvěděla nějaké informace. Po dlouhé odstávce se ho snažíme zprovoznit. Největší dilema je u filtru (něco jak molitan), který je trochu od oleje a nevíme, jestli to tak má být nebo je někde chyba. A názory jsou různé. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 15:42
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 To že je od oleje je správně u těhle molitanových filtrů se to dělá. Bez napuštění olejem by molitanový filtr vzduch nevyčistil a neplnil by tak svoji funkci.
Datum: 16. února 2011 15:42
 je to skůtr, rok výroby 2001.
Datum: 16. února 2011 13:59
Jméno: Jozzo
IP: uživatel7904
 Co to má být? Motorka? Ani google mi neporadil o co se jedná.
Datum: 16. února 2011 13:53
 zdravím ,mnenil sem si na pionýru ty silony ve vidlicích,a když sem co celé poskládal a skusil jak to pruží tak ty vidlice dou asi se my zdá moc z lecha a klepaji jako že sou na doraz,nevíte co sem moch udelat ,díky za každou radu  spatně ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 15:34
 jak my tu radily,a pak cele kluzaky sem potřel vazelínou a nasunul je tam a sešrouboval,a dal prachovky,
Datum: 17. února 2011 15:34
 °pouzdra sem dal od seme 15-16 cm
Datum: 17. února 2011 15:29
 po nalisování si sebral výstružníkme hodně materiálu.Tzn : znovu a méně zeber s tím výstružníkem . to je můj názor.. protože jinak nevím,Ještě můžeš mít vydřené kluzáky.Ale to pochybuju , že by to bylo tak moc.a ještě zkontroluj vzdálenost od sebe nalisovaných pouzder.(silon)
Datum: 16. února 2011 16:44
Posl.aktualizace: 16. února 2011 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel11180
 Nádherná dvacítka,tiše závidim  !
Datum: 16. února 2011 18:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dneska jsem ve škole počoroval smirek
Datum: 16. února 2011 18:19
Jméno: Venca
IP: uživatel590
Datum: 16. února 2011 17:42
 ja zas bral z chemie takovy podložky dobrý silný  .. to bývalo pod takovým ventilem
Datum: 16. února 2011 12:01
Datum: 15. února 2011 22:00
Datum: 15. února 2011 21:38
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 co si ho treba vyrobit
Datum: 15. února 2011 21:27
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 15. února 2011 21:19
Jméno: jme
IP: uživatel11171
 \r\nMám dotaz, jak postupovat při stříkání motorky. je celá obroušená a co teď?? Jaký základ, případně plnič, a vrchní barva. Jaký postup a máte někdo zkušenosti s elektrickou stříkací pistolí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:45
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Lori : Já sem to prostě nechal jak je to na návodu.. Půl hodiny po poslední vrstvě vrchní barvy. A je to v pohodě! Krásně se to leskne. Nemyslel jsem suchý, jako ůplně ale aby mi to zase neteklo, víš...
Datum: 15. února 2011 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 pokud nemáš vytápěnou garáž o stálé teplotě 15-20° tak je blbost lakovat v únoru! Poznáš.....jinak můj postup: vybrousit,něco opískovat,2 vrstvy plniče,vybrousit napřed 800 papirem jen tak letmo aby se shodili větší nerovnosti a pak důkladně do hladka 1500 pod vodou...omýt jarovou vodou,nechat vyschnout,1.vrstvu laku nahrubo a za cca 15-20 minut druhou vrstvu laku(silnější,ale aby to nestékalo)....takovýmto postupem jsme dosáhly syntetikou vysledku akrylátu!! Pro střelce kteří začínají je to velmi levná a zároven vcelku kvalitní alternativa(lepší jak zkurvit akrylát za 2000) a mohu potvrdit,že pokud si s tim dáš práci a stříkat to bude ten,kdo už má nějaké výsledky za sebou,tak se dá dosáhnout velmi kvalitního laku za pár stovek!!
Datum: 15. února 2011 14:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ale on se tam nema davat kdyz je barva sucha
Datum: 15. února 2011 14:20
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Ano, to je na tobě... Měl by se dávat po pů hodině... Ale dal jsem ho tam, když se mi zdálo že to je suchý... To uvidíš
Datum: 15. února 2011 14:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Elektrickou pistol nekupuj v zadnym pripade, hrozne fluse a zanasi se... a ten bezbarvej lak co tu zminuje dole, bych dal o krapet driv aby se spojil se zbytkem
Datum: 15. února 2011 14:07
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau. čau.. Momentálně taky dělám lak na svojí motorce. Celý jsem to obrousil až na plech poté jsem stříknul základ ve spreji, zakitoval důlky atd... přebrousil, poté plnič ve spreji. Pak jsem vše přebrousil pod vodou do jemna, a nakonec vrchní barva a půl hodiny po poslední vrstvě jsem dal bezbarvý lak.
Datum: 15. února 2011 12:56
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 Nevíte někdo proč mi moje babetta 210 nehází jiskru?svíčku a faju sem vyměnoval a nic,cívku taky a nehází,vubec nevim čim to muže byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:32
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Od kdy se u babetty nastavuje odtrh kdyz je tam bezkontaktni zapalovani
Muze to byt bud snimac,zapalovaci civka nebo JTZ kdyz tamto si zkopusel nic vic tam spatnyho bejt nemuze akorat jeste zkontroluj kabely jestli nejsou poruseny a nebo
jestli nemaj spatny kontakty nekde
Datum: 15. února 2011 21:32
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 U Babetty ti to hodí jiskru na každá předstih  Když sem dělal Go motoru, tak mi taky nechtěla chytit. Všechno jsem zkusil vyměnit! A nakonec to byla zapolovací cívka v zapalování..
Datum: 14. února 2011 19:07
 co takhle seridit odtrh , predstih?..
Datum: 14. února 2011 18:43
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
Posl.aktualizace: 31. března 2011 20:46
 Aby ti nepraskla žilka blbečku...
Datum: 31. března 2011 20:46
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 Denzileck bavil se snad nekdo s tebou?? tak nevyhrozuj =)
Datum: 14. února 2011 15:01
 Libor232: Prosimtě,co kdybys sis to po sobě přečetl,než to odešleš?To se fakt nedá číst...
Datum: 14. února 2011 14:59
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
Datum: 14. února 2011 13:33
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 heergot Libore ještě než jsi odpověděl došel jsem na základní chybu , tlačil jsem špatným šroubem :/  ale i tak diky mám to sundáno ...
Datum: 14. února 2011 13:23
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 hele nazdar stano jestli teda rikas ze ti to nejde sdelat.. tak to neni mozny.. jen poradne dotahni ten srub a on to prece zatlaci an kliku a to musi vytahnout!!!!! ... kolikatka je to srub??? ten ti tam rupnout nemuze... uz je sam o sobe dost silny, neboj se! preju hodne stesti =) .. kdyztak toto je magneto toz mluv cesky
Datum: 14. února 2011 13:18
 Zdarec draci, Chtel sem udelat repas na starou helmu(kokos) ale je celej popraskanej a misty je barva sloupla. Nevite jak by to slo zpravit??
Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 10:27
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 tak pouzij ten se skelnym vlaknem
Datum: 14. února 2011 10:27
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Ja mam strach ze to s kitem popraska
Datum: 13. února 2011 21:53
 Asi bych postupoval tak, že bych to vybrousil, zakitoval, plničem a pak vrchnim lakem...
Datum: 13. února 2011 21:15
 zdravím,plánuju udělat go motoru,a nevíte kde se tá sehnat nakej seznam všech ložisek co sou v motoru,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 17:27
 sory,a díkes
Datum: 13. února 2011 17:27
Datum: 13. února 2011 14:32
 strašlive se zamyslim až se začoudí z hlavy a vymyslim něco převratnýho. co zkusit katalog náhradních dílů?? nebo si vymyslet jinej zdroj informací?? nevěřim že bys byl tak hloupej že bys to nedokázal najít. jsi jenom línej jak vandrák v červenci.....
Datum: 13. února 2011 14:32
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim draci, chci se zeptat čím to je. Včera sem vytahl fichtla a vubec nemá tah udělal sem novou spojku a vybrus neni potřeba nechal sem to přeměřit vypálil sem výfuk a už si nevím rady na 1 to ještě celkem tahne 2 dobré ale jak tam hodim 3 tak spadnou otáčky a rychlost klesne na 30Kmh ještš si říkam ze by to mohlo být guferama u klikovky ale radši se zeptam než budu půlit motor do toho se mi nechce tak dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 EDIT: pořád ten problém mám
Datum: 13. února 2011 20:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Měl jsem ten samej problém....a podle mě je to špinavým sacím filtrem, tryskou která je od čištění drátem vyběhaná a už ojetými kontakty přerušovače (nejmenší odtrh mužu mít 0.8 jinak se nedotýkají) a nebo máš prostě rozladěné zapalování nebo špatnou směs.......jakou má barvu svíčka?...PS: opravil bych to už dávno a napsal jestli to fungovalo ,ale pořád čekám až bude mít SESA na krámku filtr a přerušovače
Datum: 13. února 2011 20:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 zkontroluj jestli krásně teče benzín do hadičky,vyčisti trysky,vyměň svíčku,vyčisti plovákové víčko (ventil v něm) a pak to zkus.
Datum: 13. února 2011 19:37
 Nejsem odborník, ale podívej se na olej v převodovce, jestli je to hnědý, neprůhledný a páchnoucí, tak si myslím, že to můžou být v guferu, ale jde o to jak moc ti to kouří. Nejsem odborník, Pionýra mám teprve rok, ale dovedu si představit, co to dělá, když se dostavá olej z převodovky do spalovacího prostoru.
Datum: 13. února 2011 16:48
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak skus nastavit předstih
Datum: 13. února 2011 12:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Posl.aktualizace: 12. února 2011 18:47
 stopro 2004
Datum: 12. února 2011 18:47
Jméno: Jawak
IP: uživatel3522
 Ahoj draci chci renovovat Jawu 20 a chci se zeptat či je lepší dát na celýho fíka komaxit nebo lak který se používá na auta........a na kolik by to vyšlo...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 19:59
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 lak ktery se používa na auta rozhodne
Datum: 10. února 2011 19:59
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Posl.aktualizace: 10. února 2011 19:57
 staci nahriat klzak, par krat nim prejst vlozene puzdro a je to
Datum: 10. února 2011 19:57
Jméno: Marek Bittner
IP: uživatel5855
 jo chlapci majú pravdu jedna důle druhá navrch a cosa tíče toho výstružníku tak sem vymisleslel zlepšovak protoho kdo tuto mašinku nemá.jeto velice jednoduche veznete trubku z poloměrem stejním jak su vydlice navarite nato zevnitřku kulatinu(te trubki staci mali kusek asi tak veliki jak ta vloška ata kulůatina dluha jak ty vydlice aby to dočahlo) toje všechno velice jednoduche a prekticke v praksi to funguje tak ze ten kusek te trubky nahrejete skoro do bjela a prostre a jednoduše ty vlložky propálíte.
Datum: 10. února 2011 19:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Já jsem tam měl původně jenom 2 tak se radši zeptám.
Datum: 10. února 2011 17:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já sem blbec... celý sem to zmatlal, sorry. Jeden dolů a druhej nahoru do každý, takže 4 celkem a projet výstružníkem, který si můžeš půjčit u soustružníka
Datum: 10. února 2011 17:19
 Do každé vidle dvě...a není to soustružník, ale výstružník...soustružníkovi by se to asi moc nelíbilo kdyby jsi s ním upravoval futra
Datum: 10. února 2011 16:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Do každá šavle jedno pouzdro, který se pak musí projet soustružníkem na odpovídající velikost
Datum: 10. února 2011 16:34
|



|