slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  132  133  134  135  136  137  138  139  140  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
ahoj draci, mam dotaz, mam mustanga po renovaci, motor po generálce, chytá na první šlapnutí na volnoběh, jede dobře ale když je studenej motor a zařadim jedničku tak to nejde do otáček akorát když se to ohřeje tak to jede, odepište prosim, díky Ondřej Pavelka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11189    
to že studenej motor nechce jet je v pořádku! On ti to vynahradí až bude rozpálený! Pokud motor jede hned po nastartování kotel,tak má bohatou směs a po té po ohřátí motoru jede blbě protože je bohatý!
 
 
Datum: 18. února 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá směs, typická vlastnost všech karburátorovejch dvoutaktů bez sytiče, než se motor ohřeje, směs z karburátoru se sráží na studených stěnách klikového prostoru a přepouštěcích kanálů a do válce se jí dostane jen málo...
 
 
Datum: 17. února 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
at se topi jak se topi...za studena ti stejne nepujde to tocek...me to dela jak v lete pri 30 stupnich tak i v zime ikdyz vic...
 
 
Datum: 17. února 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mně jde sice za plynem stejně za tepla jak za studena, ale studenej se nerozjede ani na plnej kotel, prostě chcípne, musí se ohřát....
 
 
Datum: 17. února 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
já jsem ten jak to psal, já to mam zaparkovaný v dílně a tam se topí a za studena to nejde do otáček
 
 
Datum: 17. února 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Ajo, vlastně, když bylo pod nulou tak mi fichtl taky nešel do otáček, ale od tý doby co rostál sníh a nemrzne tak je to OK...
 
 
Datum: 17. února 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
To je normální, já taky když ho nakopnu a nenechám to chvýly bafat a hned tomu dávám plný kotle, tak to nejde do otáček... Z toho sem ,,vydedukoval" :-) že se asi karbec nestih naplnit benzínem, a nestíhal doplňovat směs do válce :-P a tak tomu uberu plyn, cucákem trochu cucnu xD a pak tomu můžu dát kotle jaký chci a v poho :-D
 
 
Datum: 17. února 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: peter      IP: uživatel10400    
Možná to bude tím, že je únor a venku sotva 0 stupňů. To tak nedělá jenom tvůj mustang, ale hodně dalších motorek včetně mojeho pionýra.
 
 
Datum: 17. února 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
zdarec, mam dotaz nevite nekdo cislo barvy ktera se davala na 555 ta uplne svetlounce modra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 7:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hej tak to nevím já sem se tu jednou ptal taky a nikdo nebyl schopen odpovědět...
 
 
Datum: 22. února 2011 7:26
 
 
 
 
Jméno: renda      E-mail:      IP: uživatel5626    
čaute, mam dotaz fichtl mi chytá celkem dobre jednička jede taky celkem slušně ale když přeřadím na dvojku tak to trvá hrozně dlouho než se dostane do otáček a škytá. už nevím co by stím mohlo byt . poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Nastav předstih!!!!!!!
 
 
Datum: 17. února 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, najdu červenou na Jawu 21, ale ne jawáckou barvu ve vzorníku škoda, myslím že je to červeň stálá, v Ralu je to podobný 3020, jo a jestli má někdo zkušenost s Autobalem a Jikolínem (nitrokombinace) četl jsem, že je to snazší než Akrylátový autolak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Zdarte Draci ! Mám problém s fichtlem ... - včera jsem seřídil odtrh a vše s elektrikou, nakopnul napoprvé , pak jsem vypnul ho vypnul a asi tak 5x po sobě =100% funkční !!! Dnes jsem to zkusil zas , ale nenakopnul jsem to ani na po 10té ! :-( !!!! Prosím moc o radu v čem může být chyba ?! :-( ... vím že když seřídím odtrh ,že to pude v klidu ... ale zase se to nějak dojebe ? všechny šrouby mám na fest utáhlé ! :-) Předem díky za ochotu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
xDDDDD
 
 
Datum: 17. února 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Bugs: Já mam mašinku v garáži ... dibly:kdybych kvůli tomu guferu nepůlil motor tak to tvrdím taky Ale závěrem podržte se !!!! Bratr tam musel nalét naftu místo benzínu ! :/ vypustil a obnovil za benzín ! Teď jsem jezdil jak démon ... !!! Díky všem za rady
 
 
Datum: 17. února 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako mě to taky nestartuje když je takováhle zima. Zkus vyndat svíčku a nahřát ji zapalovačem. Takhle nastartuju pokaždý! :-)
 
 
Datum: 17. února 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
píšeš, že při dolití benzínu se kouřivost nemění... to by naznačovalo přisávání oleje přes levé gufero kliky, či rovnou z převodovky do klikové skříně... olej se usadí a při startování znezaneřádí svíčku. pakliže nemáš zapalování úpně k.o. nastav předstih a musí to fungovat stále..... správné nastavení karburátoru, svíčky, předstihu a poměru paliva není třeba připomínat..
 
 
Datum: 17. února 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Na volnoběh je vetšinou černá musíš jet tak vzdálenost tak 100m úplně na plní plyn a neubírat vůbec plyn a vypnout hned motor a poznáš barvu svíčky:-D :-D
 
 
Datum: 17. února 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Stano      E-mail:      IP: uživatel9343    
ale když se podívu na svíčku tak je mokrá ... často i černá
 
 
Datum: 17. února 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
postřeh je ten když přimíchám benzín kvůli tomu že to moc kouří ,... tak to kouří stejně . :/ . možná tím karbecem , ale ten jsem čistil posledně ... i vzduchovou pistolou
 
 
Datum: 17. února 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele první zjisti jestli ti to háže pravidelně jiskru.. když jo, problém v elektrice není.. když ne... tak je problém v elektrice.. zkrat, fajfka, svíčka, .. ale když to jiskru háže, je problém spíš v karbecu.. třeba máš zacpaný palivový kohout nebo něco.. špatně seřízenej karbec.. bordel v karbecu..
 
 
Datum: 17. února 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel11182    
čus mam JAWA 250 měl sem tam 6V indučku a ta mi odešla tk sem tam dal 12V a na tu to chvíli jezdilo a pak se taky porouchala. Nevíte co s tim? nemuže do ní jíd hodně proudu? DÍK ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel11182    
Ne nenechávám. nemohl by tam bejt nějakej zkrat?
 
 
Datum: 17. února 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nenechavas zaplej klicek?
 
 
Datum: 16. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Ahoj draci jaký máte zkušenosti názory,ze sekundárem 11 zubim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas s déčkem .)
 
 
Datum: 16. února 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
svuj učel plní bezvadně
 
 
Datum: 16. února 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
Heled mam ho ted na fichtlovi, tahne krasne hlavne na akceleraci a v kopcich, akorat jede max 50 km/h pak uz to řve.
 
 
Datum: 16. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci co si mylsíte o tomhle http://www.bal.cz/zbozi/2129-autobal/ a míchá se to s tímhle http://www.bal.cz/zbozi/2154-jilkolin/ takhle prý děda dělal autolak, dělám renovaci i s pravým chromem atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: Marcela      E-mail:      IP: uživatel2791    
Prosím, nemáte někdo příručku na Hero Push Winner? Případně typ na stránky, kde bych se dozvěděla nějaké informace. Po dlouhé odstávce se ho snažíme zprovoznit. Největší dilema je u filtru (něco jak molitan), který je trochu od oleje a nevíme, jestli to tak má být nebo je někde chyba. A názory jsou různé. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
To že je od oleje je správně u těhle molitanových filtrů se to dělá. Bez napuštění olejem by molitanový filtr vzduch nevyčistil a neplnil by tak svoji funkci.
 
 
Datum: 16. února 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Marcela      E-mail:      IP: uživatel11178    
je to skůtr, rok výroby 2001.
 
 
Datum: 16. února 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: Jozzo      IP: uživatel7904    
Co to má být? Motorka? Ani google mi neporadil o co se jedná.
 
 
Datum: 16. února 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím ,mnenil sem si na pionýru ty silony ve vidlicích,a když sem co celé poskládal a skusil jak to pruží tak ty vidlice dou asi se my zdá moc z lecha a klepaji jako že sou na doraz,nevíte co sem moch udelat ,díky za každou radu :-)spatně ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak my tu radily,a pak cele kluzaky sem potřel vazelínou a nasunul je tam a sešrouboval,a dal prachovky, :-)
 
 
Datum: 17. února 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
°pouzdra sem dal od seme 15-16 cm
 
 
Datum: 17. února 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po nalisování si sebral výstružníkme hodně materiálu.Tzn : znovu a méně zeber s tím výstružníkem . to je můj názor.. protože jinak nevím,Ještě můžeš mít vydřené kluzáky.Ale to pochybuju , že by to bylo tak moc.a ještě zkontroluj vzdálenost od sebe nalisovaných pouzder.(silon)
 
 
Datum: 16. února 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11180    
Nádherná dvacítka,tiše závidim :-) !
 
 
Datum: 16. února 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dneska jsem ve škole počoroval smirek :-D
 
 
Datum: 16. února 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Hej to si dělaš srandu ne :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 16. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja zas bral z chemie takovy podložky dobrý silný :-D .. to bývalo pod takovým ventilem :-)
 
 
Datum: 16. února 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: oskar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si to vzal ve škole z lavice :-D :-D
 
 
Datum: 15. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 15. února 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
co si ho treba vyrobit
 
 
Datum: 15. února 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
já ho mám :-) :-)
 
 
Datum: 15. února 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: jme      IP: uživatel11171    
\r\nMám dotaz, jak postupovat při stříkání motorky. je celá obroušená a co teď?? Jaký základ, případně plnič, a vrchní barva. Jaký postup a máte někdo zkušenosti s elektrickou stříkací pistolí?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Lori : Já sem to prostě nechal jak je to na návodu.. Půl hodiny po poslední vrstvě vrchní barvy. A je to v pohodě! Krásně se to leskne. Nemyslel jsem suchý, jako ůplně ale aby mi to zase neteklo, víš...
 
 
Datum: 15. února 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11172    
pokud nemáš vytápěnou garáž o stálé teplotě 15-20° tak je blbost lakovat v únoru! Poznáš.....jinak můj postup: vybrousit,něco opískovat,2 vrstvy plniče,vybrousit napřed 800 papirem jen tak letmo aby se shodili větší nerovnosti a pak důkladně do hladka 1500 pod vodou...omýt jarovou vodou,nechat vyschnout,1.vrstvu laku nahrubo a za cca 15-20 minut druhou vrstvu laku(silnější,ale aby to nestékalo)....takovýmto postupem jsme dosáhly syntetikou vysledku akrylátu!! Pro střelce kteří začínají je to velmi levná a zároven vcelku kvalitní alternativa(lepší jak zkurvit akrylát za 2000) a mohu potvrdit,že pokud si s tim dáš práci a stříkat to bude ten,kdo už má nějaké výsledky za sebou,tak se dá dosáhnout velmi kvalitního laku za pár stovek!!
 
 
Datum: 15. února 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ale on se tam nema davat kdyz je barva sucha :-)
 
 
Datum: 15. února 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Ano, to je na tobě... Měl by se dávat po pů hodině... Ale dal jsem ho tam, když se mi zdálo že to je suchý... To uvidíš
 
 
Datum: 15. února 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Elektrickou pistol nekupuj v zadnym pripade, hrozne fluse a zanasi se... a ten bezbarvej lak co tu zminuje dole, bych dal o krapet driv aby se spojil se zbytkem
 
 
Datum: 15. února 2011 14:07
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Čau. čau.. Momentálně taky dělám lak na svojí motorce. Celý jsem to obrousil až na plech poté jsem stříknul základ ve spreji, zakitoval důlky atd... přebrousil, poté plnič ve spreji. Pak jsem vše přebrousil pod vodou do jemna, a nakonec vrchní barva a půl hodiny po poslední vrstvě jsem dal bezbarvý lak.
 
 
Datum: 15. února 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel10827    
Nevíte někdo proč mi moje babetta 210 nehází jiskru?svíčku a faju sem vyměnoval a nic,cívku taky a nehází,vubec nevim čim to muže byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Od kdy se u babetty nastavuje odtrh kdyz je tam bezkontaktni zapalovani Muze to byt bud snimac,zapalovaci civka nebo JTZ kdyz tamto si zkopusel nic vic tam spatnyho bejt nemuze akorat jeste zkontroluj kabely jestli nejsou poruseny a nebo jestli nemaj spatny kontakty nekde
 
 
Datum: 15. února 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
U Babetty ti to hodí jiskru na každá předstih :-D Když sem dělal Go motoru, tak mi taky nechtěla chytit. Všechno jsem zkusil vyměnit! A nakonec to byla zapolovací cívka v zapalování..
 
 
Datum: 14. února 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle seridit odtrh , predstih?..
 
 
Datum: 14. února 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Čaute draci , potřeboval bych helpnout ohledně pionýra mám rotor : http://img17.imageshack.us/i/p2142988.jpg/ zkouším to všemožně vydělat , problém je ten že jsem tam měl ztrhlý závit a udělal jsem tam větší (17) ... http://img534.imageshack.us/i/p2142987.jpg/ , zkoušel jsem to i takhle - http://img266.imageshack.us/i/p2142986.jpg/ , ale problém je ten že se bojím zatáhnout příliš ! :-( Prosím tedy o radu co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aby ti nepraskla žilka blbečku...
 
 
Datum: 31. března 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
Denzileck bavil se snad nekdo s tebou?? tak nevyhrozuj =)
 
 
Datum: 14. února 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Libor232: Prosimtě,co kdybys sis to po sobě přečetl,než to odešleš?To se fakt nedá číst...
 
 
Datum: 14. února 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
lol ... a jakej jsi utahovla?? snad ne srbu v karteru:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. února 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
heergot Libore ještě než jsi odpověděl došel jsem na základní chybu , tlačil jsem špatným šroubem :/ :-D ale i tak diky mám to sundáno ... :-)
 
 
Datum: 14. února 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
hele nazdar stano jestli teda rikas ze ti to nejde sdelat.. tak to neni mozny.. jen poradne dotahni ten srub a on to prece zatlaci an kliku a to musi vytahnout!!!!! ... kolikatka je to srub??? ten ti tam rupnout nemuze... uz je sam o sobe dost silny, neboj se! preju hodne stesti =) .. kdyztak toto je magneto toz mluv cesky :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: Milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Zdarec draci, Chtel sem udelat repas na starou helmu(kokos) ale je celej popraskanej a misty je barva sloupla. Nevite jak by to slo zpravit?? Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
tak pouzij ten se skelnym vlaknem
 
 
Datum: 14. února 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Ja mam strach ze to s kitem popraska
 
 
Datum: 13. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi bych postupoval tak, že bych to vybrousil, zakitoval, plničem a pak vrchnim lakem...
 
 
Datum: 13. února 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím,plánuju udělat go motoru,a nevíte kde se tá sehnat nakej seznam všech ložisek co sou v motoru,díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory,a díkes :-)
 
 
Datum: 13. února 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tak těžký to napsat na google ? http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vymenu-lozisek-loziska.html 5 sekund hledání a máš to !
 
 
Datum: 13. února 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strašlive se zamyslim až se začoudí z hlavy a vymyslim něco převratnýho. co zkusit katalog náhradních dílů?? nebo si vymyslet jinej zdroj informací?? nevěřim že bys byl tak hloupej že bys to nedokázal najít. jsi jenom línej jak vandrák v červenci.....
 
 
Datum: 13. února 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
Zdravim draci, chci se zeptat čím to je. Včera sem vytahl fichtla a vubec nemá tah udělal sem novou spojku a vybrus neni potřeba nechal sem to přeměřit vypálil sem výfuk a už si nevím rady na 1 to ještě celkem tahne 2 dobré ale jak tam hodim 3 tak spadnou otáčky a rychlost klesne na 30Kmh ještš si říkam ze by to mohlo být guferama u klikovky ale radši se zeptam než budu půlit motor do toho se mi nechce tak dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
EDIT: pořád ten problém mám ;-)
 
 
Datum: 13. února 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Měl jsem ten samej problém....a podle mě je to špinavým sacím filtrem, tryskou která je od čištění drátem vyběhaná a už ojetými kontakty přerušovače (nejmenší odtrh mužu mít 0.8 jinak se nedotýkají) a nebo máš prostě rozladěné zapalování nebo špatnou směs.......jakou má barvu svíčka?...PS: opravil bych to už dávno a napsal jestli to fungovalo ,ale pořád čekám až bude mít SESA na krámku filtr a přerušovače ;-)
 
 
Datum: 13. února 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
zkontroluj jestli krásně teče benzín do hadičky,vyčisti trysky,vyměň svíčku,vyčisti plovákové víčko (ventil v něm) a pak to zkus.
 
 
Datum: 13. února 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem odborník, ale podívej se na olej v převodovce, jestli je to hnědý, neprůhledný a páchnoucí, tak si myslím, že to můžou být v guferu, ale jde o to jak moc ti to kouří. Nejsem odborník, Pionýra mám teprve rok, ale dovedu si představit, co to dělá, když se dostavá olej z převodovky do spalovacího prostoru.
 
 
Datum: 13. února 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Tak skus nastavit předstih:-D
 
 
Datum: 13. února 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Čau jaký má ta to jawa 21 odstín té oranžové barvy Ral 2009 nebo Ral 2004 http://www.uloz.to/7830375/1022-4-jpg dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stopro 2004
 
 
Datum: 12. února 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel3522    
Ahoj draci chci renovovat Jawu 20 a chci se zeptat či je lepší dát na celýho fíka komaxit nebo lak který se používá na auta........a na kolik by to vyšlo...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
lak ktery se používa na auta rozhodne
 
 
Datum: 10. února 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Čau kolík patří 2 nebo 4 do přední vidlice jawa 21 tady ty pouzdra http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_319.html dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
staci nahriat klzak, par krat nim prejst vlozene puzdro a je to
 
 
Datum: 10. února 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Marek Bittner      IP: uživatel5855    
jo chlapci majú pravdu jedna důle druhá navrch a cosa tíče toho výstružníku tak sem vymisleslel zlepšovak protoho kdo tuto mašinku nemá.jeto velice jednoduche veznete trubku z poloměrem stejním jak su vydlice navarite nato zevnitřku kulatinu(te trubki staci mali kusek asi tak veliki jak ta vloška ata kulůatina dluha jak ty vydlice aby to dočahlo) toje všechno velice jednoduche a prekticke v praksi to funguje tak ze ten kusek te trubky nahrejete skoro do bjela a prostre a jednoduše ty vlložky propálíte.
 
 
Datum: 10. února 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Já jsem tam měl původně jenom 2 tak se radši zeptám.
 
 
Datum: 10. února 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já sem blbec... celý sem to zmatlal, sorry. Jeden dolů a druhej nahoru do každý, takže 4 celkem a projet výstružníkem, který si můžeš půjčit u soustružníka :-D
 
 
Datum: 10. února 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do každé vidle dvě...a není to soustružník, ale výstružník...soustružníkovi by se to asi moc nelíbilo kdyby jsi s ním upravoval futra :-)
 
 
Datum: 10. února 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Do každá šavle jedno pouzdro, který se pak musí projet soustružníkem na odpovídající velikost
 
 
Datum: 10. února 2011 16:34
 
<  132  133  134  135  136  137  138  139  140  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 12:16:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu