Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 ZDAR, STANE SE NĚCO KDYŽ JEDEN ZE ČTYŘ ŠTEFTŮ M6 (řeč je o fikovy) NAHRADÍM ŠTEFTEM M8...? Můžu provrtat hlavu a válec aby tam ten šteft šel prostrčit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 15:36
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 18, Takže 6,5 může být?
Datum: 01. srpna 2010 15:36
Jméno: trubka
IP: uživatel10090
 Fana ,kolik ti je let?Ten závi musí v něčem držet
Datum: 01. srpna 2010 14:14
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Může to být vrták 6,5 nebo 7 ? Díky
Datum: 01. srpna 2010 12:23
Jméno: trubka
IP: uživatel10085
 Vrták 6,4 řízneš závit M8 našroubuješ prodlouženou vložku,zalomíš jazýček a máš hotovo
Datum: 01. srpna 2010 9:13
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Jakým vrtákem a jakou díru mám do kartetu provrtat a jak nasadit tu závitovou vložku M6?
Díky za rady
Datum: 31. července 2010 21:17
 jo šlo by to ale je to fakt prasárna  ta vložka by byla mnohem lepší... nebo vem 8mm tyč, na jeden konec udělej závit a zbytek odsoustružit na 6 mm a závit M6 na druhym konci...
Datum: 31. července 2010 20:25
Jméno: trubka
IP: uživatel10075
 Proč nedáš do karteru závitovou vložku ?
Datum: 31. července 2010 20:19
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 no centymetr by se tam vlezl je tam dost místa v tom kartetu-horší je válec a hlava
Datum: 31. července 2010 20:13
Jméno: Sy
IP: uživatel5570
Datum: 31. července 2010 19:50
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Existuje šteft který má M6 ale centymetr u konce je M8 nebo M10? Moc Díky
Datum: 31. července 2010 19:13
 ty rád mačkáš F5 vid?  ..a to jestli to můžeš provrtat nevím...nikdy sem to nezkoušel..ale mysůím že misto tam bude
Datum: 31. července 2010 18:56
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A poradíš mi aspoň?
Datum: 31. července 2010 18:49
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A poradíš mi aspoň?
Datum: 31. července 2010 18:49
 můžeš za to..... nemáš mačkat F5 trubko...
Datum: 31. července 2010 18:32
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 ...nemohu za to, vždy se mi to sem dá dvakrát !!!
Datum: 31. července 2010 18:13
Jméno: šnek
IP: uživatel10072
 Zdravim mam dotaz mam simsona ale nejde minastartovat ani roztlacit potreboval bych poradit co stim jiskru haze karburatur a vyfuk jsem vycistil.prosim poradte uz si nevym rady predem dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 23:11
 hele ja dal predevcirem N15C Brisku a na 3 nakopnuti vrci. Pred tim ani blaf. Davame dokupy simaka co 10 let stal a snad uz jsme konecne v cilove rovince. Menili se gufera, cistil karbec, delala elektrika a menila svicka. Jede uz celkem ok ale pekne huli jak parni masina. Rekl bych ze huli proto ze se jeste nespalil prevodak co natekl pres gufero ke klice a nebo za to muze 10 let srarej benal.
Datum: 31. července 2010 23:11
Jméno: šnek
IP: uživatel10072
 a nevite jakou svičku bych tam mel koupit??
Datum: 31. července 2010 20:57
Jméno: šnek
IP: uživatel10072
 no svička je mokra tak ji vysusim a dam zpet ale mel jsem tam snad 5 ruznych sviček a furt nic ani to neblafne a nemuze to byt necim jinym??
Datum: 31. července 2010 20:52
 no popravdě, jestli si udělal všechno co píšeš správně, tak není důvod aby to nejelo, že??  a to že háže jiskru venku z válce ještě neznamená že ji bude házet i ve válci při 10x větším tlaku... a je ta svíčka po několika pokusech o nastartování aspoň mokrá?
Datum: 31. července 2010 20:28
 Zdarec fichtlaci nemáte prosim nekdo tlumiče na mustanga jestli jo tak napiste na e-mail nebo na cislo 776746740
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 9:47
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 od kad jses??
Datum: 01. srpna 2010 9:47
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdarec teď jsem složil 21 ale ani zanic nemůžu najít šrouby na připevnění laufu k válci. Mohl by mi někdo změřit pos. měřidlem tloušťku těch šroubů nebo tam mají být štefty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:58
 a pre saci koleno sú M5
Datum: 30. července 2010 10:58
 ked misli stefty vyfuku tam sú M6
Datum: 30. července 2010 10:57
 mají tam bejt zprvávně štefty...ale šroub tak taky můžeš dát, délku šroubu ti z hlavy neřeknu
Datum: 30. července 2010 10:54
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdravim tet sem doskládal fichtla 21 ale zaboha nemůžu najít nějaké šrouby na připevnění laufu k válci. Nemají tam být náhodou štefty? A popř. mohl by mi někdo změřit pos. měřidlem tluošťku šroubu nebo šteftu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:02
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdravim tet sem doskládal fichtla 21 ale zaboha nemůžu najít nějaké šrouby na připevnění laufu k válci. Nemají tam být náhodou štefty? A popř. mohl by mi někdo změřit pos. měřidlem tluošťku šroubu nebo šteftu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:00
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdravim tet sem doskládal fichtla 21 ale zaboha nemůžu najít nějaké šrouby na připevnění laufu k válci. Nemají tam být náhodou štefty? A popř. mohl by mi někdo změřit pos. měřidlem tluošťku šroubu nebo šteftu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 19:58
 Dobrí den, chtěl bich se zeptat na meho pijonýra nejede-- nechtela hazet jiskru ale donutil jsem to,ale nejede.Kdyš jsem dal pist na horu a suplerou to zmeril vislo neco už jsi to nepamatuju a pridase 7mm no a kladivka se maji otevrit a a musi bit mezi nimy škvira abi tam prolezl papir no a naladil jsem to a jyskra haže tak jesem to rostlačil a nic.Nevite co stim je a co mam dělat?Mislyte ze to jetřeba ze musim vičistit karbec?? Poraťte???prosím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 18:55
Jméno: mig
IP: uživatel9423
 mám problém všechno normálně funguje zapalování ale nejede to nemúže tobejt tím že jezdím na ředidlo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 naco serizovat zadrenej motor
Datum: 30. července 2010 10:22
 mam bejt slusnej a lhat ti?ne to delat nebudu...-ses kreten,nejdriv jezdi na to,na co to jezdit ma a pak se ptej jestli to jede nebo ne!!!dalsi kretenskej dotaz..to je jako kdyby ses zeptal,ze misto svicky si dal normalni voskovou svicku a pak by ses tu ptal proc to nejede...dej tam BENZIN!!! s olejem do 2T motoru v pomeru jakej ma mit,serid predstih atd !!!! tyvole....skoda slov
Datum: 30. července 2010 10:05
Jméno: mich
IP: uživatel9423
 dnes jsem byl v kovošrotě a našel jsem tam 74 pionýry uplně komplet n ale nechtěly mě je proda protože pojedou na sešrotováni není to škoda?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 22:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jsou to kokoti..když vykupujou oni tak ti dají dejme tomu 4kč / kg a když jím nabídneš 7-8 tak to vemou
Datum: 29. července 2010 22:53
 dej tam temu týpkovi co to má na starosti ze pět stovek a uvidíš jak ti to s radostí dá
Datum: 29. července 2010 22:27
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 tak jsem byl ráno v našem kovošrotě a viděl jsem tam 4pionýry docela dobrý jeden byl akorát bez motoru ale jinak byly všichni komplet , když jsem se zeptal jestli mužu odkoupit tak měrekli že ne , že se za hodinu odvezou a sešrotují není to škodá????????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:40
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10061
 Logiku to má. Majitel těchto motorek dostal pravděpodobně doklad o ekologické likvidaci na základě které tyto motocykly vyřadí z evidence vozidel. Kdyby Ti některého z nich někdo prodal, nebo dal, tak by nedošlo k ekologické likvidaci a byl by porušen zákon, ale větší průšvih by byl, kdyby jsi na takové motorce byl účastníkem dopravní nehody, protože by jsi k ní neměl papíry a podle výrobních čísel už měla byt zničená. Kdyby jsi řekl, že koupíš z motocyklu třeba jen světlo, páčku, nebo výfuk, myslím si že by jsi spíš pořídil.
Datum: 30. července 2010 17:40
 Zdar na aký tlak majú byť nahustené pneu na pio??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 16:18
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 já to mám podle manuálu, přední 1.5 a vzadu 2 (podle manuálu má být 1.9, ale to už je detail)
Datum: 29. července 2010 16:18
 u mě je ideální na přadní kolo 1,8 a na zadní kolo 2,1
Datum: 29. července 2010 15:31
 ardno: řekl bych že to je málo. ja mam 2,1 a je to uplne idealni ale nevim jak je to v navodu.
Datum: 29. července 2010 13:32
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 1,2 až 1 ,4
Datum: 29. července 2010 12:57
 Nevíte někdo o někom, kdo by dal v Praze dohromady hodně rozebraného mustanga? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 13:50
Jméno: ret
IP: uživatel9423
 já
Datum: 29. července 2010 13:50
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Co za to ? Dobrej pocit..
Datum: 29. července 2010 11:33
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Odkud z Prahy jsi a jak moc je rozebranej a taky co za to
Datum: 29. července 2010 11:20
 A z jake prahy jsi? a jak je hodne rozebrany kdyztak posli foto na email
Datum: 29. července 2010 11:17
 Mustanga si dáš dohromady sám -)...na tom není nic těžkého, jen to chce používat hlavu než něco uděláš.
Datum: 29. července 2010 9:07
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:36
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já ho normáln nanesu třeba na vejfuk a dám to z5 na motor..
Datum: 28. července 2010 22:36
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9658
 zdary draci cci se zeptat estli by se nak dal opravit zadenej píst s válcem(ne víbrus)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:40
Jméno: jokls
IP: uživatel6617
 zdar draci mam jawu 350 640 a potřeboboval jsem ze řadičky odřiznout šroub protože se mi strhl zavit ak jsem to vzal flexou ale nařizl jsem i viko spojky neni upně prořizlej ale je to celkem hluboky ten řez tak se chci zeptat jestli to jden něčem zadělat nějakym tmelem nebo kytem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:06
 zdravím... zadní pneu na babetě 207 už jeví velké známky opotřebení....jenže babetový plášť nemám, ale mám nové pneu na pionýra...dotaz zní...bude pneu z pionýra pasovat na zadní kolo ba babetě 207? na ráfek jde, to sem zkoušel, ale jestli nebude někde o něco drhnout...
dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:54
 sorry  napisal som to co uz vis
Datum: 28. července 2010 16:54
 samozrejme bude pasovat fichtlársky plást na babettu len babetta má blbi tvar ráfku a tazsie dostane na ráfik plást fichtla
Datum: 28. července 2010 16:49
 Zdar, řeším problém...Při startování za studena musím roztláčet, motor chytne ale nejde vůbec do otáček, jak se po cca 50 metrech ohřeje tak už jede v pohodě, což mi až tolik nevadí...ale po cca 3 km pod plnym strašně ztrácí výkon a nemůžu mu dávat plnej, jinak se strašně dusí a jedu cca 45 km/h.. Nějáký nápady, co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 1:14
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Tak jsem vyzkoušel několik svíček a nepomohlo...nemůže to bejt třeba kondíkem?...Já jak dám plyn uplně dolu a chvíli ho dole nechám, tak to pak zas chvíli jede líp..
Datum: 30. července 2010 1:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 zkus 15ku a rady co psaly kluci dole
Datum: 29. července 2010 10:39
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Svíčku mám teplou, N17C....Prostě jedu, jedu a najedou to začne zpomalovat, ale není to zvuk jako by ta svíčka nezapálila..
Datum: 29. července 2010 10:17
 taky se zeptám jakou používáš svíčku.
Datum: 29. července 2010 8:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Co jen spatna svicka... sou ruzny typy, tepla, studena a "normalni"
Datum: 29. července 2010 8:28
 ale ať to nepřeženeš,kdyby jsi měl moc chudou směs tak taky můžeš zadřít!
Datum: 29. července 2010 7:45
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Udělal sem to, možná to dělá o malinko míň, ale pořád dělá...Rozdíl sem poznal na radaru, místo 56-7 do mírnýho kopečka mi dnes prvně ukázal 59...Při studenejch startech už chytá líp...zkusím to dát ještě níž..
Datum: 29. července 2010 0:02
 tak ji dej na druhej od vrchu
Datum: 28. července 2010 15:51
 Jinak mám 05 s motorem 20, zapoměl sem napsat  Jehla je na řářezu prvnim ze shora, tak aby šlo míň benzínu a víc vzduchu. Pořád si pletu pojmy chudá a bohatá směs.
Datum: 28. července 2010 15:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na kterém zářezu je jehla ?
Datum: 28. července 2010 13:19
 Ahoj, stále se mi ohýbá zadní osa u babetty 207, už se mi ohla 4. rozpěrky v náboji jsou snad složený dobře, vážim necelej metrák, silnici kde jezdim sou docela děravý. rozpěrky jsou v náboji složený dobře. Máte někdo stejnej problém? Nevíte o nějakej ose z kvalitnějšího materiálu? Případně z jaké ocele ji vyrobit, a kde by se dala koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 0:03
 Robert Bosch:Ty seš mi ale pěkný chytrák aby se teplem zvlnila ocelová tyč jenom obyčejným bržděním od čeho jsou asi na tom bubnu brzdy žebra pro odvod tepla do ovzduší měl by ses nad sebou zamyslet.
Datum: 29. července 2010 0:03
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Je možné, že by se ti ta hřídel zahřívala při brždění? Že by se teplo vznikající při brždění přeneslo na tu hřídel a ta jak by byla horká tak je tvárnější, více měkká, tak se zkroutí? Nebo to dělá jen to samotné brždění, že vychyluje kolo do strany a vykřiví hřídel hned za nábojem. Pak to chce buď lepší hřídel a nebo nebrzdit smykem.
Datum: 28. července 2010 22:49
 sorry za několikanásobný post
jinak kdysi sem měl opotřebovanou řetězovku, řetěz padal a já potřeboval nutně cca 15km dojet, tak sem řetěz dotáhnul fakt až na krev, po tom vo sem dojel byla znatelně opotřebovaná rozeta -vypadala podobně jak kotouč do cirkulárky než jako ozubený kolo než před tim, hřídel byla zvohlá se už víc nezvohla, takže moc napnutym řetězem to asi nebude, pac by driv bylo vidět opotřebování na rozetě
Datum: 28. července 2010 17:56
 řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
Datum: 28. července 2010 17:45
 řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
Datum: 28. července 2010 17:45
 řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
Datum: 28. července 2010 17:36
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Není tvůj problém spojený s přílišným přešpónováním řetazu, kde pak došlo k vykřivení osy? Co se týče materiálu, tak ocel musí krásně jasně zvučet, když s ní cinkneš i tak se dá poznat laicky, jestli ten materiál je úplné blato, nebo něco tvrdšího. Zkus si stejný pokus na kuchyňských nožích. Cinkni špičkou o kus kovu a poznáš, jak se který rozezní. Tvrdí materiál bude mít silný zvuk a bude rezonovat déle.
Datum: 28. července 2010 17:12
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
Datum: 28. července 2010 13:20
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
Datum: 28. července 2010 13:20
 hm a tip na materiál by nebyl či přímo odkaz na nějakej na konkrétní výrobek(tyč) třeba u ferony? v ocelích se vůbec nevyznam, jestli by stál metr tyčky 20 a nebo 200kč už by bylo jedno, hlavně aby se to po pár km znova nezvohlo...
Datum: 28. července 2010 13:04
Jméno: hajda
IP: uživatel2439
 mám, nedá se nic dělat.... ale kamoš co dělá v brisku mi sehnal neco speciálního, a drží... je to nějaká uhlíkatější ocel bo něco tak.... ale ja stejně spíš jezdim na fichtlu...
Datum: 28. července 2010 12:38
Jméno: Radekcz
IP: uživatel6617
 zdar, mam čz 175 487 a nejel sem na ni tak tyden a dneska sem se chtěl projet a akdyž jsem ji chtěl nastartovat tak sem šlapl na nakopavačku a v motoru něco divně zapraskalo a nakopavačka se ani nehla tak sem paku vratil zpět řekl jsem si že to roztlačim, tak sem tam zařadil jedničku ta tam padla jako pomasle tak sem se rozběhl a pustil spojku ale bylo to jako kdybych ji pořad držel jen to šlo trižku huř tlačit tak jsem ji skoušel povolit atd ale ničemu to nepomohlo pořad to sami, ale když jsem s motorkou couvl tak to bylo v pořadku pist se pohnul kolo šlo dosmiku byla cejtit komprese ale dopředu nic ,na motorce jsem před tydnem jezdil a byla v pořadku tak nevim co se stim mohlo stat odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 9:58
|



|