slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  158  159  160  161  162  163  164  165  166  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
ZDAR, STANE SE NĚCO KDYŽ JEDEN ZE ČTYŘ ŠTEFTŮ M6 (řeč je o fikovy) NAHRADÍM ŠTEFTEM M8...? Můžu provrtat hlavu a válec aby tam ten šteft šel prostrčit? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
18, Takže 6,5 může být?
 
 
Datum: 01. srpna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10090    
Fana ,kolik ti je let?Ten závi musí v něčem držet
 
 
Datum: 01. srpna 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Může to být vrták 6,5 nebo 7 ? Díky
 
 
Datum: 01. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10085    
Vrták 6,4 řízneš závit M8 našroubuješ prodlouženou vložku,zalomíš jazýček a máš hotovo
 
 
Datum: 01. srpna 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Jakým vrtákem a jakou díru mám do kartetu provrtat a jak nasadit tu závitovou vložku M6? Díky za rady
 
 
Datum: 31. července 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo šlo by to ale je to fakt prasárna :-D ta vložka by byla mnohem lepší... nebo vem 8mm tyč, na jeden konec udělej závit a zbytek odsoustružit na 6 mm a závit M6 na druhym konci...
 
 
Datum: 31. července 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10075    
Proč nedáš do karteru závitovou vložku ?
 
 
Datum: 31. července 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
no centymetr by se tam vlezl je tam dost místa v tom kartetu-horší je válec a hlava :-)
 
 
Datum: 31. července 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Sy      IP: uživatel5570    
M10 :-D:-D Ty hovado :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Existuje šteft který má M6 ale centymetr u konce je M8 nebo M10? Moc Díky
 
 
Datum: 31. července 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty rád mačkáš F5 vid? :-D..a to jestli to můžeš provrtat nevím...nikdy sem to nezkoušel..ale mysůím že misto tam bude
 
 
Datum: 31. července 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A poradíš mi aspoň?
 
 
Datum: 31. července 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A poradíš mi aspoň?
 
 
Datum: 31. července 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš za to..... nemáš mačkat F5 trubko...
 
 
Datum: 31. července 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
...nemohu za to, vždy se mi to sem dá dvakrát !!! :-(
 
 
Datum: 31. července 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: šnek      IP: uživatel10072    
Zdravim mam dotaz mam simsona ale nejde minastartovat ani roztlacit potreboval bych poradit co stim jiskru haze karburatur a vyfuk jsem vycistil.prosim poradte uz si nevym rady predem dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ja dal predevcirem N15C Brisku a na 3 nakopnuti vrci. Pred tim ani blaf. Davame dokupy simaka co 10 let stal a snad uz jsme konecne v cilove rovince. Menili se gufera, cistil karbec, delala elektrika a menila svicka. Jede uz celkem ok ale pekne huli jak parni masina. Rekl bych ze huli proto ze se jeste nespalil prevodak co natekl pres gufero ke klice a nebo za to muze 10 let srarej benal. :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: šnek      IP: uživatel10072    
a nevite jakou svičku bych tam mel koupit??
 
 
Datum: 31. července 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: šnek      IP: uživatel10072    
no svička je mokra tak ji vysusim a dam zpet ale mel jsem tam snad 5 ruznych sviček a furt nic ani to neblafne a nemuze to byt necim jinym??
 
 
Datum: 31. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no popravdě, jestli si udělal všechno co píšeš správně, tak není důvod aby to nejelo, že?? :-) a to že háže jiskru venku z válce ještě neznamená že ji bude házet i ve válci při 10x větším tlaku... a je ta svíčka po několika pokusech o nastartování aspoň mokrá?
 
 
Datum: 31. července 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: tomáš      E-mail:      IP: uživatel5626    
Zdarec fichtlaci nemáte prosim nekdo tlumiče na mustanga jestli jo tak napiste na e-mail nebo na cislo 776746740 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
od kad jses??
 
 
Datum: 01. srpna 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Zdarec teď jsem složil 21 ale ani zanic nemůžu najít šrouby na připevnění laufu k válci. Mohl by mi někdo změřit pos. měřidlem tloušťku těch šroubů nebo tam mají být štefty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pre saci koleno sú M5
 
 
Datum: 30. července 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked misli stefty vyfuku tam sú M6
 
 
Datum: 30. července 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mají tam bejt zprvávně štefty...ale šroub tak taky můžeš dát, délku šroubu ti z hlavy neřeknu
 
 
Datum: 30. července 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Zdravim tet sem doskládal fichtla 21 ale zaboha nemůžu najít nějaké šrouby na připevnění laufu k válci. Nemají tam být náhodou štefty? A popř. mohl by mi někdo změřit pos. měřidlem tluošťku šroubu nebo šteftu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Zdravim tet sem doskládal fichtla 21 ale zaboha nemůžu najít nějaké šrouby na připevnění laufu k válci. Nemají tam být náhodou štefty? A popř. mohl by mi někdo změřit pos. měřidlem tluošťku šroubu nebo šteftu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Zdravim tet sem doskládal fichtla 21 ale zaboha nemůžu najít nějaké šrouby na připevnění laufu k válci. Nemají tam být náhodou štefty? A popř. mohl by mi někdo změřit pos. měřidlem tluošťku šroubu nebo šteftu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Rum      E-mail:      IP: uživatel6583    
Dobrí den, chtěl bich se zeptat na meho pijonýra nejede-- nechtela hazet jiskru ale donutil jsem to,ale nejede.Kdyš jsem dal pist na horu a suplerou to zmeril vislo neco už jsi to nepamatuju a pridase 7mm no a kladivka se maji otevrit a a musi bit mezi nimy škvira abi tam prolezl papir no a naladil jsem to a jyskra haže tak jesem to rostlačil a nic.Nevite co stim je a co mam dělat?Mislyte ze to jetřeba ze musim vičistit karbec?? Poraťte???prosím... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: mig      IP: uživatel9423    
mám problém všechno normálně funguje zapalování ale nejede to nemúže tobejt tím že jezdím na ředidlo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:22
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
naco serizovat zadrenej motor :-)
 
 
Datum: 30. července 2010 10:22
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam bejt slusnej a lhat ti?ne to delat nebudu...-ses kreten,nejdriv jezdi na to,na co to jezdit ma a pak se ptej jestli to jede nebo ne!!!dalsi kretenskej dotaz..to je jako kdyby ses zeptal,ze misto svicky si dal normalni voskovou svicku a pak by ses tu ptal proc to nejede...dej tam BENZIN!!! s olejem do 2T motoru v pomeru jakej ma mit,serid predstih atd !!!! tyvole....skoda slov
 
 
Datum: 30. července 2010 10:05
 
 
 
 
Jméno: mich      IP: uživatel9423    
dnes jsem byl v kovošrotě a našel jsem tam 74 pionýry uplně komplet n ale nechtěly mě je proda protože pojedou na sešrotováni není to škoda????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jsou to kokoti..když vykupujou oni tak ti dají dejme tomu 4kč / kg a když jím nabídneš 7-8 tak to vemou :-)
 
 
Datum: 29. července 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam temu týpkovi co to má na starosti ze pět stovek a uvidíš jak ti to s radostí dá
 
 
Datum: 29. července 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
tak jsem byl ráno v našem kovošrotě a viděl jsem tam 4pionýry docela dobrý jeden byl akorát bez motoru ale jinak byly všichni komplet , když jsem se zeptal jestli mužu odkoupit tak měrekli že ne , že se za hodinu odvezou a sešrotují není to škodá????????, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10061    
Logiku to má. Majitel těchto motorek dostal pravděpodobně doklad o ekologické likvidaci na základě které tyto motocykly vyřadí z evidence vozidel. Kdyby Ti některého z nich někdo prodal, nebo dal, tak by nedošlo k ekologické likvidaci a byl by porušen zákon, ale větší průšvih by byl, kdyby jsi na takové motorce byl účastníkem dopravní nehody, protože by jsi k ní neměl papíry a podle výrobních čísel už měla byt zničená. Kdyby jsi řekl, že koupíš z motocyklu třeba jen světlo, páčku, nebo výfuk, myslím si že by jsi spíš pořídil.
 
 
Datum: 30. července 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar na aký tlak majú byť nahustené pneu na pio?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
já to mám podle manuálu, přední 1.5 a vzadu 2 (podle manuálu má být 1.9, ale to už je detail)
 
 
Datum: 29. července 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u mě je ideální na přadní kolo 1,8 a na zadní kolo 2,1
 
 
Datum: 29. července 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ardno: řekl bych že to je málo. ja mam 2,1 a je to uplne idealni ale nevim jak je to v navodu.
 
 
Datum: 29. července 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
1,2 až 1 ,4
 
 
Datum: 29. července 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: zet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevíte někdo o někom, kdo by dal v Praze dohromady hodně rozebraného mustanga? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: ret      IP: uživatel9423    
 
 
Datum: 29. července 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Co za to ? Dobrej pocit.. ;-)
 
 
Datum: 29. července 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: Zipoman      IP: uživatel10026    
Odkud z Prahy jsi a jak moc je rozebranej a taky co za to :-)
 
 
Datum: 29. července 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: Fox461 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A z jake prahy jsi? a jak je hodne rozebrany kdyztak posli foto na email ;-)
 
 
Datum: 29. července 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustanga si dáš dohromady sám -)...na tom není nic těžkého, jen to chce používat hlavu než něco uděláš.
 
 
Datum: 29. července 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec napište mě navod jak mam nanašet tmel http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1649.html nikdy jsem sním nebelal ta nwm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
já ho normáln nanesu třeba na vejfuk a dám to z5 na motor.. :-)
 
 
Datum: 28. července 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek      IP: uživatel9658    
zdary draci cci se zeptat estli by se nak dal opravit zadenej píst s válcem(ne víbrus) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: jokls      IP: uživatel6617    
zdar draci mam jawu 350 640 a potřeboboval jsem ze řadičky odřiznout šroub protože se mi strhl zavit ak jsem to vzal flexou ale nařizl jsem i viko spojky neni upně prořizlej ale je to celkem hluboky ten řez tak se chci zeptat jestli to jden něčem zadělat nějakym tmelem nebo kytem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím... zadní pneu na babetě 207 už jeví velké známky opotřebení....jenže babetový plášť nemám, ale mám nové pneu na pionýra...dotaz zní...bude pneu z pionýra pasovat na zadní kolo ba babetě 207? na ráfek jde, to sem zkoušel, ale jestli nebude někde o něco drhnout... dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry :-P napisal som to co uz vis :-D
 
 
Datum: 28. července 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme bude pasovat fichtlársky plást na babettu len babetta má blbi tvar ráfku a tazsie dostane na ráfik plást fichtla ;-)
 
 
Datum: 28. července 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      E-mail:      IP: uživatel7314    
Zdar, řeším problém...Při startování za studena musím roztláčet, motor chytne ale nejde vůbec do otáček, jak se po cca 50 metrech ohřeje tak už jede v pohodě, což mi až tolik nevadí...ale po cca 3 km pod plnym strašně ztrácí výkon a nemůžu mu dávat plnej, jinak se strašně dusí a jedu cca 45 km/h.. Nějáký nápady, co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 1:14
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Tak jsem vyzkoušel několik svíček a nepomohlo...nemůže to bejt třeba kondíkem?...Já jak dám plyn uplně dolu a chvíli ho dole nechám, tak to pak zas chvíli jede líp..
 
 
Datum: 30. července 2010 1:14
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
zkus 15ku a rady co psaly kluci dole
 
 
Datum: 29. července 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Svíčku mám teplou, N17C....Prostě jedu, jedu a najedou to začne zpomalovat, ale není to zvuk jako by ta svíčka nezapálila..
 
 
Datum: 29. července 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se zeptám jakou používáš svíčku.
 
 
Datum: 29. července 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Co jen spatna svicka... sou ruzny typy, tepla, studena a "normalni" :-D
 
 
Datum: 29. července 2010 8:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ať to nepřeženeš,kdyby jsi měl moc chudou směs tak taky můžeš zadřít!
 
 
Datum: 29. července 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Udělal sem to, možná to dělá o malinko míň, ale pořád dělá...Rozdíl sem poznal na radaru, místo 56-7 do mírnýho kopečka mi dnes prvně ukázal 59...Při studenejch startech už chytá líp...zkusím to dát ještě níž..
 
 
Datum: 29. července 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ji dej na druhej od vrchu
 
 
Datum: 28. července 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      E-mail:      IP: uživatel7314    
Jinak mám 05 s motorem 20, zapoměl sem napsat:-) Jehla je na řářezu prvnim ze shora, tak aby šlo míň benzínu a víc vzduchu. Pořád si pletu pojmy chudá a bohatá směs.:-)
 
 
Datum: 28. července 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Na kterém zářezu je jehla ?
 
 
Datum: 28. července 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, stále se mi ohýbá zadní osa u babetty 207, už se mi ohla 4. rozpěrky v náboji jsou snad složený dobře, vážim necelej metrák, silnici kde jezdim sou docela děravý. rozpěrky jsou v náboji složený dobře. Máte někdo stejnej problém? Nevíte o nějakej ose z kvalitnějšího materiálu? Případně z jaké ocele ji vyrobit, a kde by se dala koupit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel9854    
Robert Bosch:Ty seš mi ale pěkný chytrák aby se teplem zvlnila ocelová tyč jenom obyčejným bržděním od čeho jsou asi na tom bubnu brzdy žebra pro odvod tepla do ovzduší měl by ses nad sebou zamyslet.
 
 
Datum: 29. července 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Je možné, že by se ti ta hřídel zahřívala při brždění? Že by se teplo vznikající při brždění přeneslo na tu hřídel a ta jak by byla horká tak je tvárnější, více měkká, tak se zkroutí? Nebo to dělá jen to samotné brždění, že vychyluje kolo do strany a vykřiví hřídel hned za nábojem. Pak to chce buď lepší hřídel a nebo nebrzdit smykem.
 
 
Datum: 28. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry za několikanásobný post jinak kdysi sem měl opotřebovanou řetězovku, řetěz padal a já potřeboval nutně cca 15km dojet, tak sem řetěz dotáhnul fakt až na krev, po tom vo sem dojel byla znatelně opotřebovaná rozeta -vypadala podobně jak kotouč do cirkulárky než jako ozubený kolo než před tim, hřídel byla zvohlá se už víc nezvohla, takže moc napnutym řetězem to asi nebude, pac by driv bylo vidět opotřebování na rozetě
 
 
Datum: 28. července 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
 
 
Datum: 28. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
 
 
Datum: 28. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
 
 
Datum: 28. července 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Není tvůj problém spojený s přílišným přešpónováním řetazu, kde pak došlo k vykřivení osy? Co se týče materiálu, tak ocel musí krásně jasně zvučet, když s ní cinkneš i tak se dá poznat laicky, jestli ten materiál je úplné blato, nebo něco tvrdšího. Zkus si stejný pokus na kuchyňských nožích. Cinkni špičkou o kus kovu a poznáš, jak se který rozezní. Tvrdí materiál bude mít silný zvuk a bude rezonovat déle.
 
 
Datum: 28. července 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10036    
nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
 
 
Datum: 28. července 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10036    
nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
 
 
Datum: 28. července 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm a tip na materiál by nebyl či přímo odkaz na nějakej na konkrétní výrobek(tyč) třeba u ferony? v ocelích se vůbec nevyznam, jestli by stál metr tyčky 20 a nebo 200kč už by bylo jedno, hlavně aby se to po pár km znova nezvohlo...
 
 
Datum: 28. července 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: hajda      IP: uživatel2439    
mám, nedá se nic dělat.... ale kamoš co dělá v brisku mi sehnal neco speciálního, a drží... je to nějaká uhlíkatější ocel bo něco tak.... ale ja stejně spíš jezdim na fichtlu...
 
 
Datum: 28. července 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: Radekcz      IP: uživatel6617    
zdar, mam čz 175 487 a nejel sem na ni tak tyden a dneska sem se chtěl projet a akdyž jsem ji chtěl nastartovat tak sem šlapl na nakopavačku a v motoru něco divně zapraskalo a nakopavačka se ani nehla tak sem paku vratil zpět řekl jsem si že to roztlačim, tak sem tam zařadil jedničku ta tam padla jako pomasle tak sem se rozběhl a pustil spojku ale bylo to jako kdybych ji pořad držel jen to šlo trižku huř tlačit tak jsem ji skoušel povolit atd ale ničemu to nepomohlo pořad to sami, ale když jsem s motorkou couvl tak to bylo v pořadku pist se pohnul kolo šlo dosmiku byla cejtit komprese ale dopředu nic ,na motorce jsem před tydnem jezdil a byla v pořadku tak nevim co se stim mohlo stat odpovědět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 9:58
 
<  158  159  160  161  162  163  164  165  166  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 22:36:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu