|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel8047
 Čau mám babetu typ 207 nejde mi benzín do válce karbáč čistěnej koleno taky benzín do karbáče de kompresi má taky tak už nevim co stim dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 19:11
Jméno: mates
IP: uživatel7037
 čau hele měl jsem stejnej problém u 210...rozdělal jsem plovákovou komoru a jak je ventilek na uzavírání přítoku benzínu tak na něm byl maličkatý drátek ohnutý do sponky tak ten jsem ten drátek oddělal a de to ale pak jsem si domyslel nevím to jistě myslim si že ten drátek tam je od toho že na plováku je na tý straně toho ventilku lem a ten příjde nad ten drátek a pak vlastně když ti dojde benzín v plovákový komoře tak i kdyby byl ventilek slepenej olejem tak ho plovák otevře ale říkám to sem si domyslel nevím to jistě...
Datum: 01. července 2010 19:11
Jméno: myDraks
IP: uživatel9798
 Zdravim lidi, čemu mi to nerube??? please help...http://www.youtube.com/watch?v=eWQ8ARrmQk8
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 21:28
 jj rozhodne v palivovom sustave,nedostane benzin,
Datum: 30. června 2010 21:28
 to bude ucpané něco v karburátoru,vypadá tona trisky. taky může byt ucpaný kohoutek benzínu nebo malá hladia v plovákovce
Datum: 30. června 2010 20:55
Jméno: myDraks
IP: uživatel9798
 Jo jeste jsem zapomel dodat ze je po cerstvem vybrusu a samo ze GO a furt dusnota
Datum: 30. června 2010 18:28
 nazdar je vyhodny kouit jawu 550 a 555 kompletni+1motor bez karbece a zapalka a 1 rozebranej motor , 555 jezdi. Je to vsechno za 8500Kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 20:46
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 To ber.v důchodu ti za to zberatele utrhaji ruce a zaplati kolik si řekneš.
Datum: 30. června 2010 20:46
 Čau, prosím o pomoc. Mám doma babettu 207. Do těďka jezdila v pohodě, ale asi před 15 minutama se stala tato věc. Kámoš jel a naráz jakoby vypadla rychlost. Babetta se sama od sebe přepnula na šlapání a už nejde dát zpět. Hledal jsem nějaký šroub nebo něco ale nic jsem nanašel prosím o pomoc. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 19:09
 Jo diky, já to tam mám jakési ulámané, ale už jsem to opravil diky za pomoc.
Datum: 30. června 2010 19:09
 tam u kolecka na retez by menl byt takovy krouzek a stim se to prepina
Datum: 30. června 2010 17:51
Jméno: martin
IP: uživatel1859
 zdar, mám na mustoši nový válec a píst s větší vůlí, zajíždí se to prý tak 100 km, najel jsem 50 km bez poruchy a najednou mi to začalo cukat a nechce to reagovat na plyn v nízkých otáčkách, sem tam to střelí do karbecu a plivne do výfuku, v nízkých otáčkách to nechce vubec jet, když se dostanu na trošku vyšší, tak na 2 dojedu domu, ale nesmim ubrat ani moc přidat. Jo a dal jsem jehlu ze 3, na 2, zářez po 50 km, ale ta porucha se objevovala i na 3, zářezu. Tohle se mi děje, když je to teplé, ze začátku za studena jde v poho. Nevíte jak sto hoven??  , Mě napadá elektrika - možná kondik??? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 15:26
Jméno: martin
IP: uživatel1859
 gufera jsou všechna nová, je to po celkové GO
Datum: 30. června 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ma napada snad jen falesnej vzduch....ten se vzdycky objeví,kdyz se to ohreje.....to muze bejt gufero nebo nejaky tesneni... ty si delal GO motoru??
Datum: 30. června 2010 15:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby to bralo převodák tak by to neprskalo..tohle bude pecka na kladívkách
Datum: 30. června 2010 10:28
 No, tak to může být bohatý,. může brát převoďák a klidně předstih.
Datum: 30. června 2010 9:35
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 prosím poradte mi co mám dělat když mi babetta z ničeho nic chcípne???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:52
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 tak ji zase nastartuj xd xd  hele neres to kdybysi mel dobrej privod benzinu vycisteny karbec + vyladeny urcite se ti to nestane tak sws
Datum: 01. července 2010 17:52
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 Děkuji
Datum: 30. června 2010 12:16
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 to je otázka..  nezapomněl si zapnout benál?? nemáš ho málo? máš čistej karbec?zkontroluj vše...
Datum: 30. června 2010 10:34
 Zdravím,mám babettu 210,jede slušných 55km/h,ale po delší jízde cca10km zdechne a minimalne po dobu 5minut nejde nastartovat,po schladnutí babetta chytne a ujedu sní další kus cesty než zase musím čekat až si odpočine..poradte prosím na co se mám zaměřit.Předem děkuju všem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 14:13
Jméno: čmelda
IP: uživatel9794
 Dal sem novou svíčku N14C,ale pořád stejný problém.Ještě sem teda mohl připsat že babetta tímto způsobem zdechne pokaždé když povolím plyn,pokud držím plyn stejně ,tak nezdechne.
Datum: 01. července 2010 14:13
Jméno: čmelda
IP: uživatel9794
 Po výbrusu neni,jen sem myslel,že by to mohlo být tím,že už má nalétaného hodně,a jeslti by to třeba potřebovalo výbrus.jinak díky všem za rady,dám novou svíčku a uvídím.
Datum: 30. června 2010 19:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej tam N15C a nemělo by to blbnout. Pokud ano zkus N14C. Studenější už není.
Datum: 30. června 2010 15:07
 Nojestli jedeš celých ttěch 10Km na plný plyn nebo to nějak honíš tak se neni čemu divit to je u těchto prckol normánlí. Můžeš skusit dat svíčku jiné tepelné hodnoty-studenějsí. A perfektně si vyčisti žebra na válci i hlavě-to má taky velký vliv na chlazení motoru. a jestli ji máš čerstvě po výbrusu tak to je tuplem normální že se přehřívá
Datum: 30. června 2010 12:24
Jméno: čmelda
IP: uživatel9794
 Zkusím vyměnit a uvidím...nemohlo by to být třeba i špatným pístem?
Datum: 30. června 2010 12:14
 Co svíčka ?
Datum: 30. června 2010 6:58
Posl.aktualizace: 30. června 2010 22:59
 já mám dušu tu co sem psal...péro  íky moc..mám plášt 2,75 takže pohoda,...sf  rotože jediná mototechna o které vím je v NJ a tam to má hrozně drahé.dušu nejlevnější za 310kč.tak se mi to furt vyplatí objednat..
Datum: 30. června 2010 22:59
Jméno: sf
IP: uživatel8364
 a proč kupujasfeš dušu tady na fichtl krámku když si to mužeš koupit v mototechně a nedaš za dopravu
Datum: 30. června 2010 15:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni jaký máš pláště...jestli máš 2,75 tak jí tam můžeš v poho dát
Datum: 30. června 2010 10:31
 já si myslím že tam mám dušu 2,75/3,00-16
Datum: 30. června 2010 7:40
 zdar draci schanim simsona na papirech za rozumnou cenu okres plzen -jih dulezity je aby mel prpsatelne tp stk neni podminkou tel.cislo je 733-365-599 dekuji za nabidky P.Simek
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 16:27
 ale tak simson se ještě dá... horší kdyby se tu někdo začal bavit o YUKI nebo tmec
Datum: 30. června 2010 16:27
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 mě se simály prostě nelíbí
Datum: 30. června 2010 14:59
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Já nevim co to sem sere.V pravidlech zakázaná inzerce a ještě sem cpe sifla...A ještě je z plzeňskýho okresu.Dělá mi tu ostudu
Datum: 30. června 2010 8:07
Jméno: mmmmmmmmmmm
IP: uživatel6804
 co furt mate proti simum.
Datum: 30. června 2010 6:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak...když vidím simsona tak chytnu křeč do ruky a držím plný plyn a musím ho předjet i za cenu že bych zadřel motor
Datum: 29. června 2010 22:33
 az ho sezenes hod ho ze skaly
Datum: 29. června 2010 22:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám drobný problém. Fichtl mi šlape na volnoběh v pohodě. Přidám plyn a snad 1 sekundu to trvá, než chytne otáčky abych se mohl rozjet. Občas se to i zadusí a chcípne. Když pak jedu třeba na dvojku a mám nízké otáčky, tak to vůbec nechce zrychlovat. Nevíte jak to vylepšit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:00
 presne tenhle problem jsem resil taky..jaky pouzivas motorovy olej? ja tam lil M2T a pak jsem se jednou nastval,vycistil vejfuk,koleno ptz toho karbonu tam bylo jak svine a liju tam uz jenom kvalitni od SHELL..a tento problem prestal...jinak se zkus podivat na predstih,jestli ho nemas nejak rozhozeny treba by to mohlo i tim,popr. vzduchovy filtr,jestli neni zaneseny.
Datum: 29. června 2010 22:00
 muze se stat, ze pokud mas predstih nastaveny presne podle norem,tak to muze zlobit..me to skoro nikdy nejezdilo tak jak ma podle norem,tak jsem to musel nastavovat ,,podle oka,, a podle jizdnich vlastnosti.zalezi asi na kazdem motoru jednotlive. ja mel take cernou svicku kdyz me to takhle zlobilo,ted uz je takova jaka ma byt. jezdim na BRISK extra dr15tc neboli svicka do felicie  zkus postelovat bohatost smesi,hladinu v karburatoru a urcite to pojede
Datum: 29. června 2010 21:33
Jméno: Petr
IP: uživatel9788
 Co svíčka? mě to dělala černá svíčka a černá svíčka byla protože tam šlo moc menzínu-málo vzduchu..chudá směs žejo furt se mi to plete
Datum: 29. června 2010 21:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 motul motomix 2T 1:30. Předstih dobrý. já fakt nevím. výfuk čistý.
Datum: 29. června 2010 21:06
 presne tenhle problem jsem resil taky..jaky pouzivas motorovy olej? ja tam lil M2T a pak jsem se jednou nastval,vycistil vejfuk,koleno ptz toho karbonu tam bylo jak svine a liju tam uz jenom kvalitni od SHELL..a tento problem prestal...jinak se zkus podivat na predstih,jestli ho nemas nejak rozhozeny treba by to mohlo i tim,popr. vzduchovy filtr,jestli neni zaneseny.
Datum: 29. června 2010 20:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Když je motor studený, neblbne to.
Datum: 29. června 2010 20:26
 zdarec... tak uz se mi na mojí již druhé!! kyvce na 555 rýsuje další prasklina... jeste nemá ani milimetr do sirky... ruplo to kousek za držákem zadního kola.. tak me napadlo, co to takhle zavarit COčkem, pak na to přiložit plech a ten k tomu take privarit... no a abych měl fakt jistotu tak bych tam hodil nejakou příčku mezi ty dve ramena.. co myslite?  mohlo by to držet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 16:50
Jméno: tonda
IP: uživatel9355
 Když budeš mět 4mm plech tak jo
Datum: 29. června 2010 16:50
 Ahoj, už sem sem psal s problémem se světly ale to mě neštve tak jako to co se mi přihodilo, Mám babettu 210 po GO od včerejška, celej včerejšek sem jezdil uplně v pohodě (jako drak  ) pak sem jezdil dnes tak pul hodiny a pak to začalo jakoby vynechávat a zdechat, pak se to vyvrcholoilo v to že to jelo na volnoběh super a jak se přidal trochu plyn, vůbec nezabíralo zadní kolo, prostě se vůbec netočilo, a teď nejede ani ten volnoběh, šlapu s tim chytne to jako že zabýrá motor a stejně nic, sem v koncích, prosím poraďte co s tím mám dělat, a když s tím nic nenadělám tak to dám při nejhorším na servis ale chci se alespoň o to pokusit, tak prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 14:17
 prosím nevěděl by někdo jak na to?????
Datum: 02. července 2010 14:17
 http://alesmarek.byl.cz/babetta/oznspoj.gif tady je obrázek tam je ten buben a na něm matice a ta nejde povolit ani utáhnout protože se to protáčí na obě dvě strany
Datum: 30. června 2010 14:04
 no tak se mi to podařilo rozjet ale blbě, byl zaseklý sitič tak už v poho, ale jede to uplně na hov...o, dělá to strašně podivný zvuky, když se dá plnej tak se zvuk uplně změní jak na bublající, no prostě hrozný, de to do vysokejch otáček na volnoběh, a na nízký při přidání plynu, nevím co s tím dělat, a u spojky to kolečko víc vzadu na kteým je řemen, tak ten řemen je tam jak na třičtvrtě nasazen jako že asi tak 5mm koká bokem, díval sem se ještě pak na to druhý kolečko a je to asi povolený (hodně povolený a já musím utáhnout tu matici tam a to nejde protože se protáčí ta teď co s tím
Datum: 30. června 2010 13:59
 a ještě něco na co sem zapoměl napsat, jak sem na tom jel poprve na te babettě tak s toho zvyku na kole sem si pletl ty brzdy, a ujelo mě to a položilo se to na levej bok, tam kde je spojka a trochu se promáčkl plastovej kryt, a pak za několik km mi matice na tom kole vyvrtala díru do toho krytu, co když je to opravdu má vina, nebo to nemá žádný vliv?
Datum: 29. června 2010 19:24
 Tak jo díky, asi do toho sam hrabat nebudu , zavolam otci a kdyby to nevyšlo tak to dám při nejhorším jednomu chlapovi ve vedlejší obci na spravení, ten je už v důchodu a celej život montuje jawy
Datum: 29. června 2010 19:06
 Ten co je blíž k tobě vystrčenej je jedničkovej a jsou v něm startovaci a rozběhový spojky a na sundání potřebuješ stahovák, na ten druhej s tim plechovim deklem(spojka dvojky, řadící) na to stahovák nepotřebuješ, stačí zabrzdit kolo a povolíš to ale jestli tomu nerozumíš, tak se do toho nehrabej, páč spojky na babettě je zvláštní záležitost
Datum: 29. června 2010 18:56
 2Cecil: Já bych kontaktoval otce a řekl mu že to nejede. Zeptal se kde to nechal dělat a jestli od toho má nějaké papíry. Přeci to ted po GO nebudeš opravovat na své náklady. Chyba bude nejspíš někde ve spojce
Datum: 29. června 2010 17:02
 No právě že to nechal dělat otec se kterym nežiju, a přesně nevím jestli sem to nezavinil sám ale asi ne, no jezdil sem celej den, pak ještš pul dne a najednou to začlo vynechát,z ničeho nic a kolo vubec nezabíralo, ještě že sem to měl domu z kopce
Datum: 29. června 2010 16:54
 Jestli sis tu generálku nedělal sám a dělala ti to nějaká firma, nebo člověk na ŽL. Tak bych to tam dovezl a reklamoval. Pokud máš fakturu, vztahuje se na to záruka.
Datum: 29. června 2010 16:28
 No každopádně, poraďte mi prosím co s tím mám dělat prosím, jestli to někdo ví
Datum: 29. června 2010 14:58
 Tím řemenem to asi nebude, je nový. Napadlo mě že bych sundal to jedno kolečko tam abych se k tomu řemenu dostal, z to ho kola kouká matice a tu bych měl odšroubovat ale nejde to ani na jednu stranu, furt se to protáčí a přidržet to nijak nejde, a nebo jestli se to někde v motoru třeba neseklo
Datum: 29. června 2010 13:48
 nebo treba ten remen jak popisujes estli neni us vitahany tak hoskusit vimnenit
Datum: 29. června 2010 8:21
 jo a svíčka je tam v pohodě, jiskru háže a je to n17c co tam má být.
Datum: 29. června 2010 6:44
 no to mě samozřejmě napadlo, ale měl sem podezžení jinde, když sundám levý plastový kryt, tak tam jsou dvě koleška spojeny řemenem (nevím jak se to menuje) no a měly by se při nastartovaném motoru točit obě, točí se jen to jakoby blíž ke mě, a to druhý za tím to má převádět na řetěz a na kolo, snad mě chápete, jakkoli přidám plyn to druhé kolečko nezabírá a kolo se nechce točit, no vlastně to předtím když šel ještě ten volnoběh, tak na karbec to asi nevypadá, jak říkám přijela ze servisu po GO, má novou spojku , píst, kroužky, ojnici, no nebudu to sem všechno vypisovat, a chtěl sem se prostě zeptat jestli náhodou někdo neví co s tím.
Datum: 29. června 2010 6:30
 bože tak vyčisti karbec a skus to .. neo vymen svičku to sou nejzákladnejsi veci co by te mely hned napadnoot staci malej bordel a uz nejede
Datum: 29. června 2010 6:19
 jak mají být prosím na mustangu nafukané pneu ? na kolik atmosfér?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 18:19
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 predni kolo minimum 1,5 - maximum 2.0 zadni kolo minimum 2.0 maximum 2.5 atmosfery tak cau
Datum: 01. července 2010 18:19
 davam 2,3 - 2,8
Datum: 30. června 2010 22:10
 Az je to tvrdy
Datum: 29. června 2010 15:39
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 ja foukam az je to tvrdy a jezdi se na tom stejne dobre ....
Datum: 29. června 2010 13:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já pořád foukám zadní na 2,3 a přední na 2
Datum: 29. června 2010 11:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přední 1,5 zadní 1,9 to je při zatížení jednou osobou. Při zatížení dvěma osobama přední 1,5 stejná a zadní 2,3
Datum: 29. června 2010 6:59
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 co stim mam delat?? kdyz jedu na ČZ 175/450 90KM/H tak me asi po 1KM vyleze klicek a chcipneto a ja blbec jsem si toho vsimnul az dovi kdy porad jsem nechapal cim to muze byt. Ja stoho kvuli tomu nedostanu snad nikdy max. Myslim ze to 100 km jede urcite. Jak nektery tvrdite ze to jede 115 km tak shodne velkym prectihem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 17:50
 boocher: znám člověka který ladí motory....ted si vzal na stůl 350/638... má sakra nadupaný motor a roztočil to na dálnici na 152 podle GPS.....takže obyč ti to nedá ani zy bytel hnoju
Datum: 29. června 2010 17:50
 s tymklickem... vyřešil jsem to tak že jsem rozdělal spínačku a napružil tam takový udělátka... už nevím přesně jak to v tom vypadá je to pár let zpět ale vím že jsem to posral a musel jsem shánět jinačí
Datum: 29. června 2010 17:22
 těm ručkovým tcháčům se věřit nedá... Jen tak mě napadlo kdyby se to zpřevodovalo do rychlosti například taková panelka 350... mělo by to sílu vytáhnout to na nějakých 140-150Km/h na rovině? Protože jak tady vidím ty příspěvky že někomu jawa 350 vytáhne 140 na rovině a píše to tu spousta lidí tak by na tom něco málo mohlo byt...
Datum: 29. června 2010 17:21
 tak to znamená že ho máš špatne nastavený  ....
Datum: 29. června 2010 16:49
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 cezetak ty si lol když mi pérák 350 v rámu kejva 250 sport uděla 142 km h s digitálním tacháčem
Datum: 29. června 2010 13:28
 130 udělá stěží 350/640 vole
Datum: 28. června 2010 22:03
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:51
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:51
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:49
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:49
 apropos: tachometrových 115 je reálných 90
Datum: 28. června 2010 21:42
 125 nedá ani kdyby ses posral  ...z dobrého kopce ji na 115 roztáhneš. 90 je normální rychlost.
Datum: 28. června 2010 21:34
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 zetka 175 450 když je v dobrém stavu tak těch 123 125 dá a klíčej tam třeba přidrátuj nebo tam strkej vrták o něco větší než klíček
Datum: 28. června 2010 21:25
 Hoj.Prosím Vás našel jsem doma starou duši na fichtla.jenomže mám problém.je z ní vystřižený takový obdélník 10×5 cm asi.šlo by to zalepit třeba kdybych ustihl ze staré duše takový pásek a přelepi to?prosím poradte jak to spravit...?není právě že ani vůbec steřelá a tak ji nechci vyhazovat a měnit za novou.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim kdo má v hlavě nepořádek(nebo kdo je tak najivní, že mu to tady sežereme) a už vubec nevim komu co platí maminka s tatínkem...mě chlapečku opravdu bohužel ne, ale nejsem línej zvednout prdel a jít makat, za to jsou pak totiž korunky a za ty korunky si mužeš koupit třeba duše dvě a neexperimentovat se zalepovanim díry, kterou by rozumnej člověk nelepil snad ani na traktoru a ještě na to vytlepat lepení za 40Kč...
Datum: 28. června 2010 19:26
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 Zdarec kup radsi novu stryc mel v dusi diru 2.5x1 cm a rikal ze taka dura nejde zalepit ale mozes to zkusit tak at sa ti dari JAWA ZDAR!!
Datum: 28. června 2010 19:25
 lk.: kurva už mě opravdu sereš.si jak mentálně zaostalý..! doprdele první si přečti jaký mám problém a pak machruj .. ! říkám že nechci kupovat zbytečně novou protože tady ta je teoreticky nová..a nejsem takový machr jako ty ketrý sedí celé dny u pc a vše si objedná co potřebuje protože mu to asi maminka nebo dokonce i blbý tatínek zaplatí.nejsem takoý abych měl vše a co si vzpomenu .alepson se to snažím opravit si sám ! a né maminko já potřebuju to a to .. jistě lk hned to budeš mít .. ! vzpamatuj se ! a jink nevím kdes přišel že mám tři nicky ...  asi máš v hlavě trochu nepořádek .. !  opravdu nechápu ..
Datum: 28. června 2010 19:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud nemáš 150Kč na novou duši, potom si radši kup kolo... jinak proč máš 3 nicky nechápu...
Datum: 28. června 2010 19:07
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Přelepit se to dá ale lepší by bylo koupit novou protože bych tomu lepení nevěřil na 100%.
Datum: 28. června 2010 18:38
 prosím vás.na mustangu mám ve předu tu osu kola.no a mám ty díry na kluzácích(pro osu) tak je mám promáčklé.takže se do nich nedá strčit ta osa.de tam ale narubat kladivem.myslíte že bych mohl tu osu tam narubat tím kladivem nasasit kolo a našroubovat matku..?myslíte že to tak můžu nechat natvdro ? podle mě se to časem povolí.jako vymáčkne zpět.nevím čím bych to jinak zvětšil do původní veikosti tu díru.takový vrták nemám.díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 IP a obsah dotazu mluví za vše.....ka ždopádně jsem ti už v minulém dotazu poradil... jenomže ty chceš slyšet jen to, že to tam klidně tim kladivem mužeš namlátit.Což klidně můžeš, funkčnosti vidlic nebo kola to vadit nebude, každopádně ale nandavání a sundavání kola bude zatrest a po pár rozebrání a mlácení kladivem se budeš moct rozloučit se silonovejma futrama a pokud to jde opravdu fest špatně, muže se stát že ohneš kluzák, takže se snim rozloučíš... nevim jestli to peklo stojí za to, nebo by bylo lehčí sehnat jinej kluzák, případně navařit jinou trubičku... PS: machruju jenom na machry
Datum: 28. června 2010 19:20
 já potřebuju poradit a né číst nějaké stupidní odpovědi které vlastně odpovědi nejsou ... ! tak prosím vynech to pro příště a napiš jen když mi to budeš umět poradit a né když budeš mít chut machrovat.jo a jinak nějaký ten bloc je mi někde protože on má problém jiný.já sem narozdíl od nějakého bocka nerval dkluzáky kladivem do vidlice..  já je mám promáčklé protože moto ze kterého to mám byla po těžké nehodě.takže sem vzal díly které nebyly ůpně na sračky..takže si nejdříve prosím příště přečti jeho problém a pak můj ! tot vše !
Datum: 28. června 2010 19:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ja už snad špatně vidim(a to jsem byl dneska pro lekařský potvrzení pro řidičák na Cčko)... frajer, kterej se tady rozkřikoval, že umim hovno, zakládá potřetí ten samej dotaz avšak pokaždý v jinym znění a teď dokonce pod jinym jménem (jinak je to block)... aspon že už se ose naučil řikat osa a ne šroub...mechanik  ...
Datum: 28. června 2010 19:04
Jméno: karel
IP: uživatel8047
 Čau draci mám stadiona s 11 mám přidřený ložisko v rozetě a nevim jak ho vymněnit předem děkuju za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že tam jsou nějaký nejtky..tak roznejtovat a pak znova snejtovat
Datum: 28. června 2010 15:54
Jméno: anonymousek
IP: uživatel6195
 Cus potreboval bych radu nejdemi zprovoznit CZ 175 vubec nevim proc nova svicka kondenzator predstih tak jak ma být a nejde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 10:55
 Zdarec hoši kurnik jak se objednavaj věci? PLSKY odpovězte\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 9:51
Jméno: mates21sport
IP: uživatel9386
 čaute mám problém u sání na fichtlovy... origo airbox je zničenej vympácený to plastový koleno sou vněm díry a já nevým jak levně vyřešit to sání.. měl sem přesto silonku nadvakrát to ale pouštělo hodně a fichtl se dusil tak sem dal silonku na4X a už je to lepší dá se stím normálně jezdit ale nevýmjak je to dobrý jak dlouho to vydrží a tak se chcy zeptat jestly jste to někdo taky řešili a jaký máte zkušenosti dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 8:41
 zdar já sem to vyřešil tak že sem na koleno od airboxu dal dušu s kola favorit přítáhl eskapáskou ajeto.
Datum: 27. června 2010 8:41
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 hadice cca 10 centimetru , nahrej ji , prilep na ni filtr (origo s fichtla ) a druhej konec nasad na karburaci , funguje to jezdim na to
Datum: 26. června 2010 19:37
|



|